Chwile, które łączą.

Wielu z nas ma dość uporczywego sygnału łączenia. Aby nie uprzykrzać życia dzwoniącym do Ciebie, możesz włączyć usługę Granie na Czekanie. Do wyboru masz muzykę z każdego gatunku w olbrzymich ilościach lub zabawne nagrania. Wskazujemy, jak włączyć i wyłączyć tę usługę.

O CO CHODZI?

Granie na czekanie to usługa, dzięki której zamienisz standardowy sygnał oczekiwania na połączenie na ulubioną muzykę, zabawne nagranie lub ciekawy dźwięk. Dodatkową atrakcją jest możliwość przypisania poszczególnym kontaktom indywidualnych nagrań i dźwięków.

ILE TO KOSZTUJE?

Granie na czekanie kosztuje miesięcznie 2 zł, każdy wybrany przez Ciebie utwór to jednorazowa opłata w wysokości 2,50 zł.

Dla aktywnych użytkowników polecamy Granie na czekanie bez limitu. Korzystając z tej wersji serwisu możesz tworzyć swoje własne playlisty i ustawiać dowolną ilość muzycznych kawałków nie płacąc za każdy utwór oddzielnie - wszystko w ramach abonamentu miesięcznego w wysokości 4,99 zł.

Aktywacja usługi następuje przy pierwszym dodaniu dźwięku do konta i trwa od kilku do kilkunastu minut (w wyjątkowych przypadkach do 24 godzin).

JAK AKTYWOWAĆ?

  • wybierz utwór lub dźwięk,
  • dodaj kontakt,
  • „przeciągnij” wybrany utwór na kontakt i gotowe!

Posiadacze smartfonów mogą pobrać aplikację do korzystania z usługi z GooglePlay.

JAK DEZAKTYWOWAĆ?

  • jeśli korzystasz z serwisu Granie na czekanie: wyślij SMS-a o treści NIE na bezpłatny numer 80333,
  • jeśli korzystasz z Granie na czekanie bez limitu: wyślij SMS-a o treści NIE na bezpłatny numer 80444.

Zaskocz znajomych! Sprawdź naszą ofertę muzyczną na Granie na Czekanie.

Warto wiedzieć!

  • Jeśli dla danego kontaktu ustawisz kilka utworów - będą one grały losowo dla dzwoniących do Ciebie.
  • W serwisie znajdziesz nie tylko popularne utwory, ale również zabawne nagrania czy dźwięki.
  • Dzięki ustawieniom zaawansowanym możesz ustawić ogrywanie danego utworu przez określony czas - np. czas urlopu.

Komentarze (155)

Aby dodać komentarz zaloguj się lub podaj swój adres w polu poniżej. Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

min. 3 znaki
  • Ramtyna
    Czy jest możliwość aby ustawić sobie w tej aplikacji "Granie na czekanie" piosenki Bobby McFerrin "Don't worry be happy" wiem że kiedyś była, ponieważ mają ją moi znajomi.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • gracz kontowy
    Jeszcze jeden sposób T Mobila na wyciągnięcie kasy...Podobnie jak beznadziejna usługa SIM EXTRA , której nie da się dezaktywować...Ktoś przypadkowo w tego SIM EXTRA kliknie i kasa idzie do operatora..To co wyczynia ostatnio T Mobile to skandal- chyba najgorszy ze wszystkich operatorów..
    (0)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Jacek221
    To wyłudzenie. Ja odchodzę. Są inni operatorzy którzy na dzień dobry dają a nie zabierają!
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Paweł.
    2 numery tel. Już przenioslem do innego operatora właśnie za to ze uruchamialiscie usługi których nie zamawialem, mam u was jeszcze 3 i właśnie dziś utwierdziliscie mnie wlaczajacbez pytania mnie o zgodę ze tracicie kolejny nr tel jaki u was posiadalem i z cała pewnością 2 kolejne jakie u was jeszcze bedą do końca umowy tez przeniose do innego operatora. Czy wam się to naprawdę opłaca? Miałem u was 5 nr. Zostajecie tylko z 2 do zakończenia umowy kolejny przed chwila przenioslem do konkurencji. Kto u was odpowiada za takie prowadzenie firmy...
    (9)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kupp
    TO JEST SKANDAL! jakim prawem sami uruchamiacie usługę i ja się muszę fatygować żeby to cholerstwo wyłączyć? Poza tym Wasze automatyczne biuro obsługi sprawia, że wyrywam sobie włosy z głowy! M A S A K R A!!!!!!!
    (18)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • kanibal
    Witam operatora tmobiel, jestem od niedawna waszym klientem sieci, i są włąnczane pakiety bez mojej wiedzy jak muzyka na czekanie nawet w logowaniu nie raczycie tego ustawić aby użytkownik "mógł" to dziadostwo wyłączyć, po drugie w ofercie darmowe i nazywane bez limitu rozmowy są osobno a sms osobno co u waszej konkurencji są jako jednym pakietem włączenia, po trzecie, dlaczego niema w logowaniu do strony aby ustawiać konto opcji wyłączenia nr 70000 pięcio cyfrowych i reklam sms? gdzie tu logika dbania o klienta! a tak po czwarte macie strasznie słabą sieć, co potrafi zrywać połączenia, nie normalne.
    (22)
    (5)
    Zgłoś do moderacji
  • T-mobil
    niestety nie zgadzam sie z wypowiedzią kolegi jestem w t- mobil (w erze) od samych początków gdzie rozmowa za minute byłe w wysokości 2,50zł. sms 50 groszy, i powiem tylko tyle, gdy sieć Heja wstawił naliczanie sekundowe to era czyli dziś t- mobil jeszcze przez dwa lata miał za minute 2.50 bez naliczania sekundowego. inne sieci zaczęły wprowadzać tez te zmian ki i dopiero tak jak powiedziałem po dwóch latach era zlitowała sie i zrobiła naliczanie sekundowe, a dzisiaj wciskają taki szajc byle zarobić i wo gule niedbająca o swoich klientów
    (5)
    (5)
    Zgłoś do moderacji
  • użytkowniś
    Kochani jak wam tak ten operator zawadza to zmieńcie sobie na innego przecież dziś przejście do innej sieci zajmuje minimum jeden dzień roboczy no chyba że mamy umowę ale przecież skoro narzekacie to znaczy że nie macie umów. Ja powiem tak jestem z T-mobile prawie od początku i nigdy nie zmienię mam dwa numery plus internet i nigdy nie miałem kłopotów. W międzyczasie miałem kilka telefonów w innych sieciach i w różnych statusach typu mix abonament czy po prostu karta i tam to dopiero jest MASAKRA T-mobile to operator który naprawdę dba o klienta. Może co najwyżej nie spełnia waszych oczekiwań ale to już chyba wasz problem a nie operatora który to ma pewne ograniczenia bo jak wiecie nie można mieć wszystkiego. Pozdrawiam
    (3)
    (10)
    Zgłoś do moderacji
  • MefiuBaranek
    @Kate ty i tak miałaś prościej ode mnie. Ja też się pofatygowałem do punktu, żeby pozbyć się tego mixa. Pan z punktu mówił mi, że przez stronie mam taryfe zmienić, po dłuższym tłumaczeniu mu dał mi kod,który i tak nie działał, ale niestety telefon mi się rozładował i nie mogłem sprawdzić tego kodu przy nim -.- . Poźniej udałem się do punktu w innym miejscu, o pan mi powiedział, że umowę trzeba rozwiązać a okres rozwiązywania tej umowy trwał 3 miesiące -.- . A jak mój tata szedł do punktu to mu od kopa rozwiązali umowę i zmienili na frii. Ja też sam musiałem zmieniać sam usługi taryfy frii. A dopiero teraz się dowiedziałem, że mam włączone granie na czekanie, czyli po jakiś 2 miesiącach -.- Wysłałem sms i mam nadzieje, że to granie na czekanie znikło. Pozdrawiam obsługę T-Mobile na ul. Wielickiej w Tesco i w Bonarce. Jak chcecie to zmienić taryfe to na pewno nie tam.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • del
    Żeby jakość tej muzyki była dobra to bym na to może przystał ale widzę że T-mobile stosuje taktykę ..nia swoich klientów od początku mam telefon od 5 min i już chcę zrezygnować TO JAKAŚ MASAKRA włącza mi się nie to co ja chcę a ja chcę by telefon był tylko telefonem bez poczty głosowej bez powiadomień że jestem dostępny i że inni są dostępni i to granie raczej RYCZENIE .Jak słyszę w słuchawce" muzykę "przestaję traktować człowieka poważnie i myślę że inni też tak myślą.
    (14)
    (3)
    Zgłoś do moderacji
  • AHAO
    Witam po raz drugi. Oczywiście na poprzednie moje pytanie nikt nie raczył mi z T-mobile odpowiedzieć, więc nie drążę już poprzedniego tematu, choć jestem nadal oburzona tym, że manipuluje się moimi środkami pieniężnymi na koncie!!! A tym razem mam kolejne pytanie: chciałabym skorzystać z możliwości "Podwójnego doładowania na Mikołajki w T-Mobile na kartę ", która to promocja trwa jeszcze do 15 grudnia i mam pytanie, dlaczego wysyłając aktualnie sms o treści TAK na numer 80404 otrzymuję z sieci odpowiedź, że "oferta niedostępna. sprawdź regulamin oferty podwójne doładowanie na www.t-mobile.pl", w którym to regulaminie niczego takiego się nie doczytałam. Czy mogą mi Państwo wyjaśnić, co jest tu problemem, że jako użytkownik T-mobile na kartę w obecnej taryfie Happy nie mogę skorzystać z promocji????? Proszę o szybką odpowiedź i z góry za nią dziękuję...
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Kate
    Aby przejść z mix na zwykłą kartę musiałam pofatygować się do punktu i wypowiedzieć umowę. Mimo iż informowano mnie wielokrotnie przy podpisywaniu umowy i później przy załatwianiu spraw z innymi telefonami, że po wykonaniu doładowań zawartych w umowie mix automatycznie powrócę do starych zasad. Nie wróciłam. Taryfa free się włączyła, ale już opcję darmowych rozmów musiałam włączyć znów osobiście, a także miała być z automatu , znów błędna informacje od pracowników - błędna czy też wyszkolono ich do wprowadzania w błąd? Teraz dostałam informację od znajomych iż na moim tel. leci głupawa piosenka. Świetny sposób zrobienia wrażenia na potencjalnym pracodawcy... Żadnej opcji grania na czekanie nigdy nie wybierałam! Ciekawe co jeszcze znajduje się na moim telefonie bez mojej wiedzy. W internetowym boa sprawdzić tego się nie da... Wysłałam sms-a pod numer 80333 jeśli do jutra rana muzyka nie zniknie zmieniam operatora, nie tylko ja ale i cała rodzina - czyli 3 osoby będące w abonamencie, dobrze się składa, ze w styczniu kończy się mamie umowa z wami. Nie pozdrawiam.
    (2)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Przykro nam, że sprawy potoczyły się inaczej niż się spodziewałaś. Najlepiej jest złożyć reklamację z podaniem szczegółów na boa@t-mobile.pl. Jeżeli możemy ze swojej strony udzielić dodatkowych porad to prosimy o kontakt na redakcja@t-mobile-trendy.pl z podaniem szczegółowych zapytań. Pozdrawiamy!
      (0)
      (8)
      Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      becka
      @ Redakcja T-Mobile Trendy - Tez mi zostało włączone granie na czekanie i tak samo pomyslalam jak kolezanka, by poprostu zmienic operatora, jak mozna robic w konia klientów, naciagac na kase i myslec ze sie nie spostrzega a t mobile na tym zarobi, skandal normalnie! Rowniez nie pozdrawiam
      (4)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • afrff
    @uRZytkownik: gratulujemy. Jesteś wybrańcem. Tylko Tobie się udało coś z tym zrobić. Jednakże prosiłbym o zapoznanie się ze słownikiem ortograficznym. Poprzednie moje posty zostały oczywiście usunięte, bo była w nich cała prawda o t-..., jak to sie nazywało? Nie ważne. Ostatni raz jestem na tej stronie. W zyciu tu nie zaglądne. PS: Ludzie!!! Zastanówcie się 100 razy, jak wybieracie sieć komórkową.
    (1)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • dafsone1
    dlaczego wrzucajac swoj własny kawałek na dzwonek strasznie pogarsza jakość utworu?
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • AHAO
    Witam. Zabrano mi z konta kwotę 4,72 zł brutto i określono to tylko jako "Obciążenie", ale nie napisano z jakiego tytułu!!! Sprawdziłam to w bilingu. Jestem oburzona, bo nie aktywowałam żadnej usługi, a pieniądze stale mi znikają każdego miesiąca!!! Jeśli ta sprawa się nie wyjaśni będę zmuszona zmienić operatora... Proszę pilnie o odpowiedź!
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • urzytkownik
    Ja postąpiłem zgodnie z instrukcją obsługi i jest wszystko Ok Pozdrawiam urzytkownik
    (0)
    (8)
    Zgłoś do moderacji
  • miszel
    iście , jakim prawem została aktywowana mi usługa granie na czekanie za którą muszę zapłacić i którą nie umiem usunąć sms 8333 nie wchodzi
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      W celu wyłączenia usługi Granie na Czekanie niezbędne jest wysłanie bezpłatnego SMS pod numer 80333 o treści NIE. Usługa zostanie wyłączona w ciągu 60 minut od takiej dyspozycji.
      (3)
      (14)
      Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Corr
      @ Redakcja T-Mobile Trendy - Skorzystałam z tego posta i od razu dostałam sms z powiadomieniem o wyłączeniu tej "usługi". Super!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • xero75
    Do redakcji: i tak trudno było napisać to jedno zdanie do tej pory??? PS ja wysłałem na 333 i też zadziałało.
    (3)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      xero75, pisaliśmy już o możliwości wysłania takiego smsa kilkakrotnie :) pozdrawiamy!
      (0)
      (14)
      Zgłoś do moderacji
  • Xero75
    Dezaktywacja grania na czekanie dla T-Mobile na kartę: wysłać SMS o treści NIE na numer 333. Dziwię się, że pracownicy T-Mobile nie mogą podać tak prostej informacji.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Xero75, SMS trzeba wysłać pod numer 8333. Pozdrawiamy!
      (0)
      (18)
      Zgłoś do moderacji
  • iw2
    Do jasnej cholery, ilu ludziom jeszcze odpowiecie durną formułką "skontaktuj się z BOA" zamiast JASNO i JEDNOZNACZNIE podać instrukcję zdezaktywowania NIEZAMAWIANEGO "grania na czekanie"?! I nie, nie zamierzam logować się do żadnego cholernego serwisu, z którego nie korzystam i nie korzystałem, taka opcja powinna być w zwykłym zarządzaniu kontem! Złodzieje, kolejne 2 zł ściągnęli, a opcji dezaktywacji jak nie ma, tak nie ma...
    (20)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Tomuś
    dlaczego za sprawdzanie stanu konta zostaje pobrane za każdym razem 4grosze?Nikt mnie o tym nie poinformował.
    (27)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Malgorzatagoosia
    Wybrałam opcje żeby wgrać własny utwór na granie na czekanie. I wyskakuje mi coś takiego " Wykup utwór / zaktywuj konto " później zaczęło mi wyskakiwać coś innego " Przepraszamy, zakup utworu nie może być zrealizowany. Jeśli problem się powtórzy - skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. " co mam z tym zrobić?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Prosimy o skontaktowanie się z BOA. Pozdrawiamy.
      (0)
      (32)
      Zgłoś do moderacji
  • Darusia
    Czemu kiedy chce dezaktywować granie na czekanie to nie idzie? Ciągle jest!!! Ciągle gra! Jak ja to mam zrobić -.-
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Nika@
    Pobierana jest ode mnie opłata za piosenkę,której nie powinno być nigdy,której nienawidze,i której nigdy nie chciałam! T-mobile: Jeśli tak zostanie rezygnuje z waszych usług i jestem pewna,że nie tylko,bo to jest nie do wytrzymania! Aktywujecie płatną usługę,której nie da się wyłączyć. A jak się to nazywa? Oszustwo i kradzież !!!
    (9)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Nika@ , zgłoś się do naszego salonu lub skontaktuj z BOA. Pozdrawiamy!
      (0)
      (51)
      Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      becka
      @ Redakcja T-Mobile Trendy - a dlaczego kolezanka ma sie sama fatygowac? to wy powinniscie do niej smigac zeby to wyłaczyc. w koncu to wy to wlaczyliscie bez jej zgodyZmieniam siec
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • zbyszek
    Beznadzieja bez czyjejś wiedzy aktywować płatne usługi. Mieliście moje dwa numery teraz nie będziecie mieli żadnego !
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • pejok-1
    witam.nie prosilem o wlaczenie uslugi granie na czekanie a zostala ona wlaczona i pobrana oplata 2zl.jest to zwykla kradzez. na dodatek nie mozna jej wylaczyc.!!!!!!!!!!!
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Chcielibyśmy Ci pomóc, ale niestety do tego potrzebne są Twoje pełne dane. Prosimy o kontakt z BOA lub wizytę w salonie. Pozdrawiamy!
      (0)
      (53)
      Zgłoś do moderacji
  • tmobile
    Wasza beznadziejna polityka włączanie niepotrzebnych płatnych reklam bez mojej zgody spowodowała że przeniosłem numer do innej sieci................. Tmobile tak dalej to zostaniecie bez klientów
    (15)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • NICKI
    witam, komentarz kieruje do odpowiedniej komórki T-Mobile chciałbym korzystać z 'granie na czekanie', jednak na liście utworów nie ma tego, który mnie by interesował Wasza konkurencja ma w ofercie możliwość wgrania dowolnego własnego utworu, może warto 'dogonić' konkurencje w tym zakresie - sądzę, że osób z podobną potrzebą jak ja jest więcej w Polsce przesyłam link: http://www.blogplay.pl/2010/08/twoj-utwor-w-muzyce-na-czekanie/ pozdrawiam
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • tmas
    Wczoraj poprosiłem podczas rozmowy z konsultantem o wyłączenie wszystkich opcji mogących podnieść kwotę rachunku (kalendarz itp), oraz kilka innych ustawień dotyczących nr telefonu (można znaleźć w zapisie rozmowy). Oczywiście granie na czekanie zostało. Czy to jest norma, że zmusza się klienta do posiadania czegoś na co nie ma ochoty?
    (9)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • jas
    Witam firma wysyła mi granie na czekanie bez mojej zgody w dodatku kawałki jakich nie cierpię co to ma być powoli t-mobile sama strzela sobie w kolano jakis kalendarz i pogoda bez mojej zgody poco mi ten spam pytam jeszcze raz poco ?
    (7)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Okradziony przez T-Mobile!
    Zadzwoniłem na infolinię zażądałem zwrotu kasy!!! Niestety opier.. zebrał niewinny pracownik a nie prezes! Kasa się odnalazła. Będzie jako nadpłata na następnej fakturze!!!
    (6)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Okradziony przez T- mobile.
    Pod jaki numer tel mam wysłać T-Mobile SMS o treści "Jeśli nie zgadzasz się na potracenie połowy kwoty z przyszłych faktur naliczanych faktur przez T-mobile wyślij SMS o treści NIE ZGADZAM SIĘ" . Nie wysłanie takiego SMS spowoduje z mojej strony płatności tylko 50% wartości przyszłych faktur. Wszystko powinno działać w obie strony!!! Oczywiście guwnianym SMS-em! Czekam na odpowiedz!
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Proszę do wiadomości redakcji podać numer telefonu, na który przyszedł taki SMS. Sprawdzimy historię wiadomości. Pozdrawiamy.
      (0)
      (54)
      Zgłoś do moderacji
  • Piniek
    "wejdź na stronę internetową, zaloguj się do serwisu i wybierz opcję „dezaktywuj serwis”," GDZIE JEST TA OPCJA ? NA PEWNO NIE MA JEJ NA STRONIE http://granie.t-mobile.pl/ Jak zwykle zdzieranie kasy z klientów przez wciskanie bez zgody badziewia bo może nie zauważą na fakturze i będą płacić dalej !!!
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Magda@
    To jest zwyczajny wyzysk. Nie aktywowałam żadnych usług, najpierw z konta pobrano mi 2 zł za muzykę, której wcale nie chciałam, potem jednak zabrano mi 4.99 zł nie wiem z jakiej racji. Na dodatek tego wszystkiego, nie da się nic wyłączyć. PORAŻKA NA MAXA!
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Magda@, jeżeli masz jakieś wątpliwości w kwestii zarządzania Twojego konta to prosimy o kontakt z naszym Konsultantem w BOA bądź wizytę w salonie. Na pewno wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane. Pozdrawiamy!
      (1)
      (57)
      Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      midarek
      @Redakcja T-Mobile - "fajny" pomysl... Zrobilem transfer z abonamentu na karte, gdyz wyjechalem na dluzszy czas z Polski. Teraz musze zadzwonic do BOA lub odwiedzic salon!!! Probowalem przez logowanie online lecz jak na razie nic z tego nie wyszlo :-( Chyba trzymanie sie starego numeru telefonu nie jest juz dla mnie tak istotne...
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • ilona13-87
    Proszę mi wyjaśnić gdzie na stronie serwisu garnie na czekanie jest opcja dezaktywacji tej usługi? dezaktywowałam ja już kilka razy za pomocą sms jednak ciągle opłata za usługę widnieje na moim rachunku PORAŻKA
    (12)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Wwww
    A jak wyłączyć usługę wieczory i weekendy 1000?
    (5)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Usługami można zarządzać na kilka sposobów: 1. Serwis iBOA na stronie www.t-mobile.pl, gdzie należy zalogować się na swoje konto. 2. Za pomocą menu ekspresowego w telefonie. Menu wywołuję się na wyświetlaczu aparatu poprzez wpisanie kodu *100# i potwierdzenia zieloną słuchawką (należy zadzwonić pod nr *100#). 3. Kontakt z konsultantem BOA pod nr 602900000. Pozdrawiamy!
      (2)
      (48)
      Zgłoś do moderacji
  • zirytowana
    Nie moge wyłączyć usługi Granie na czekanie. Gdy wyślę smsa aby dezaktywować tą usługę za każdym razem przychodzi mi sms "Ups...cos nie gra :( " . Czy jest to spowodowane tym że mam telefon z systemem Android? Pomóżcie...
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Problem wymaga sprawdzenia sytuacji na Twoim koncie oraz wysłania ewentualnego zgłoszenia do działu technicznego. W tym celu prosimy o kontakt z BOA pod numerem 602900000 (opłata zgodnie z cennikiem) lub napisanie do BOA z podaniem danych niezbędnych do identyfikacji: - numer telefonu, - dane, na kogo jest zarejestrowany, - hasło lub kod PUK lub BOA kod.
      (0)
      (50)
      Zgłoś do moderacji
  • nie twoj interes
    dezaktywaowałam tą usługę miesiąc temu ze strony t-mobile poprzez zalogowanie się w http://granie.t-mobile.pl/ i wciśnięcie "dezaktywuj usługę", z początku nie moglam tego znależć ale sie udalo,(na dole po prawej stronie) i patrząc na billing w tym miesiącu nie pobrano mi już tych 2zł, także się ciesze ze mam to wreszcie z głowy, ale i tak bede co miesiąć sprawdzać czy aby na pewno! dzisiaj natomiast zrobiłam dezaktywacje tego cudaka mojej mamie, też ze stronki, za miesiac okaze sie czy podziałało, ona jest na abonament i w umowie wlasnie miala ta usluge wliczona o czym jak wszyscy nie wiedziala, także poczekamy zobaczymy ... także ludziska próbujcie przez stronke, tylko ze jak juz wcisniecie dezaktywacje konta to potem juz sie nie logujcie tam więcej!!!(bo wtedy znowu aktywujecie ta usługe - tak mi sie wydaje)
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Nika
    Witam. Przed chwilą dodałam piosenkę, którą chce miec ustawioną jak ktoś do mnie będzie dzwonił, ale mi nie działa. Jak to trzeba zrobic, może smsa wyslac?
    (0)
    (6)
    Zgłoś do moderacji
  • fionka
    mam serdecznie dosyć ''troski'' Operatora i jego propozycji!!!!Dobijają mnie smsy z ofertami, w pewnym stopniu utraciłam prywatność. W kwestii granie na czekanie to wysłałam natychmiast odmowę, jednak sms nie doszedł. Dzisiaj podjęłam decyzję o zmianie sieci.
    (13)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • nixos
    http://www.cik.uke.gov.pl/napisz-skarge Urząd konsumentów i proszę pisać dowoli, skoro ktoś bezprawnie bez wiedzy próbuje się dorobić cudzym kosztem... sam zobaczyłem to na fakturze i z wielkim zdziwieniem ciekawe co mi BOA odpisze. Tych 2 złotych im nie daruje. Własnie piszę piękną skargę na siec. http://www.cik.uke.gov.pl/napisz-skarge
    (6)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • _nataliaa_
    Na samym dole po prawej stronie jest 'dezaktywuj serwis' trzeba to nacisnąć po czym wysłać tego sms-a. Ja przed chwilą tak zrobiłąm, zabczymy czy faktycznie się wyłączyło :)
    (2)
    (5)
    Zgłoś do moderacji
  • AgnusUK
    Po co informujecie że po zalogowaniu należy wybrać opcję "dezaktywuj serwis" Nie wiem chyba jestem ślepy bo tam nie ma czegoś takiego. Wszystko zakręcone jak baranie rogi. A jeśli istnieje to może jakiś mądral z t-mobile pokaże gdzie?????
    (4)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • niedasiewylaczyc
    Nie działa wyłączanie na 80333 (NIE) ani na 80444 zwraca jak innym "coś nie gra..." ani nie ma opcji wyłączania po zalogowaniu na http://granie.t-mobile.pl/ to jest usługa typu weź albo zmien operatora.
    (4)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Problem wymaga sprawdzenia sytuacji na Twoim koncie oraz wysłania ewentualnego zgłoszenia do działu technicznego. W tym celu prosimy o kontakt z BOA pod numerem 602900000 (opłata zgodnie z cennikiem) lub napisanie do BOA z podaniem danych niezbędnych do identyfikacji: - numer telefonu, - dane, na kogo jest zarejestrowany, - hasło lub kod PUK lub BOA kod.
      (1)
      (53)
      Zgłoś do moderacji
  • rba
    poprawne logowanie do wspomnianego wyżej serwisu nie jest od razu możliwe (Firefox, AdBlockPlus, Win7). Kiedy w końcu przypadkiem zobaczyłem, że jednak jestem zalogowany, to i tak opcja „dezaktywuj serwis” informuje, że wymagane jest zalogowanie do serwisu. Lipa. SMS na 80333 zadziałał. NIE WYRAŻAM zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych.
    (4)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Uwaga!
    Nic nie aktywowałem, nie było grania gdy ktoś do mnie dzwonił(bo i po jaką cholerę), jednak w bilingu jest coś takiego: Granie:subskrypcja|2013-06-01 18:54:52 - obciążenie 2 zł. Co to ma być? to już tak na chama próbujecie ze swoich klientów wyciskać pieniądze, nie stać was na uczciwe praktyki. Zwykle nie sprawdzam bilingów zbyt często, więc pytanie, jak długo byłem w ten sposób okradany? I jeszcze jedno: NIE WYRAŻAM zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych.
    (5)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • T-M to pałki
    Żaden z podanych kodów mających wyłączyć usługę "Granie na czekanie" nie działa. Jest to działanie celowe, prowadzone jest z premedytacją. F..Y.. T-Mobile.
    (4)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      T-M to pałki, Granie na Czekanie możesz wyłączyć po zalogowaniu się do serwisu: http://granie.t-mobile.pl/ Pozdrawiamy!
      (1)
      (53)
      Zgłoś do moderacji
  • cokolwiek
    Jak można odinstalować aplikację Granie na Czekaniee w systemie android? Nie jest mi ona potrzebna (nigdy z niej nie będe korzystał), działa w tle zabierając ram (który chcę przeznaczyć wedle własnego uznania ), ma dostęp do danych z mojego telefonu czego sobie nie życzę (w większości są to dane do których aplikacja odtwarzająca piosenki zamiast sygnału oczekiwania mieć nie powinna i nie sądze że da się to logicznie wytłumaczyć). Proszę o rozwiązanie sprawy.
    (4)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      cokolwiek, raczej nie można odinstalować aplikacji Granie na Czekanie z telefonu z systemem Android. Jeśli aplikacja nie jest włączona to nie obciąża pamięci RAM i nie wykorzystuje dostępu do danych telefonu. Pozdrawiamy!
      (1)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • Tuzantar
    Nie działa możliwośc wyłączenia usługi GnK, nie działa wysłanie sms'a o treści "NIE" na żaden z nr: 333, 8033, 444. A na stronie www nie ma żadnej zakładki "dezaktywuj serwis"
    (2)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Basia
    wyłączyłam za pierwszym razem granie na czekanie :) pozdrawiam
    (4)
    (4)
    Zgłoś do moderacji
  • klient
    Witam - z CERTYFIKATEM - to był problem czasowy .... ale resztę podtrzymuję ... także lipa Panowie i Panie, lipa ...
    (2)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • sylwek
    Dlaczego T-mobile nigdzie w prost nie informuje o kosztach serwisu "Granie na czekanie" w roamingu. Przebywając w Czarnogórze zostałem właściwie okradziony na ponad 48 zł !!! poprzez tylko 4 próby połaczenia się do mnie prze innych !!! Przeglądając biling po powrocie scenariusz był nastepujacy: 1) ktos probóje do mnie dzwonić 2) po około 2-4 sekundach zostaje przekierowany na numer serwisu "granie na czekanie" w Polsce 3) z mojego konta zostaje SKRADZIONE (wg mnie) 2 x po 6,05 zł czyli po 12,10 zł !!!! za max 4 sekundy odrzuconego przeze mnie połączenia !!! Czy to jest uczciwe podejście do klienta ???? A gdybym wyczerpał konto, a telefon byłby mi wtedy naprawdę potrzebny, a nie mógłbym go za granicą doładować !!!
    (6)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      sylwek, bez podania konkretnego numeru oraz danych identyfikacyjnych nie jesteśmy w stanie sprawdzić co dokładnie wydarzyło się na koncie. Skontaktuj się z naszym BOA, a Konsultant pomoże Ci rozwiązać problem. Pozdrawiamy!
      (1)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • 123
    to jest bardzo troskliwe złodziejstwo ze strony Firmy. W cywilizowanym świecie żeby pobrać za coś pieniądze trzeba najpierw uzyskać na to zgodę obciążanego a nie odwrotnie. Firma korzysta z nieuwagi klientów wyłudzając pieniądze. Zawarcie pewnych klauzul w umowie które nierzadko stanowią jedynie dodatek całości jest zwykłym nadużyciem i cynizmem. Klient nawet nie ma możliwości zmiany treści umowy w momencie podpisywania, ani jej późniejszej zmiany aneksem. Spotkałem się osobiście z sytuacją kiedy sprzedawca w punkcie obsługi ustalił, że nie posiadam takiej usługi a jednak obciążenie konta komórki i tak przyszło bo usługa została ponownie włączona nie wiadomo przez kogo. Dobrze by było aby takimi praktykami zainteresował się Urząd Ochrony Konsumenta.
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Naciągnięty
    Uwaga!! zakładka "Moje Granie” – „Dezaktywuj serwis” nie istnieje !
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Wojtek
    Wyłudzanie 2 złotych od klientów tą usługą traktuje na równi z lumpem który wyłudza 2 złote na "piwko" za pilnowanie auta na parkingu. Próbuje od miesiąca wyłączyć to coś co nigdy nie chciałem wysyłając różne smsy na numery podane na internecie oraz w biurach obsługi klienta T-mobile.
    (4)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Pyton27
    Mam ten sam problem gdzie bym nie wysłał sms przychodzi odpowiedź: " Coś nie gra ! wyślij ponownie ...... itd. Przestańcie mnie okradać i napiszcie jak wyłączyć tą usługę !!!
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • looker
    Dlaczego pobieracie opłatę za nie działające SMSy do deaktywacji??? 80333 - nie działa, otrzymuję odpowiedź "Coś nie gra!" 80444 - j.w 333 - jw + ukradliście mi 18 groszy 444 - jw + znowu 18 groszy ukradzione!
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • NoJakToTak
    Mam taki sam problem. Podczas podpisywania umowy nie zostałam poinformowana o tej usłudze. Chce ją teraz wyłączyć, piszę tego smsa o treści "NIE" na numer 80333 i nic. Wysłałam z 3x już tego smsa i co chwilę otrzymuję wiadomość zwrotną o treści "Coś nie gra!". Nie powinno tak być. Chyba będę musiała udać się do Waszego salonu, skoro z domu tego nie idzie załatwić.. Duży minus.
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • misiek
    Od ponad 48 godzin (tyle minęło od wysłania dyspozycji przez stronę internetową) czekam na aktywację usługi - cały czas status wisi na etapie "aktywacja". Zgłoszenie tego faktu konsultantowi w dniu wczorajszym nic nie dało. Ciekawe jak długo zajmie Wam jeszcze aktywacja usługi na moim koncie.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Raafkuu
    sami włączyli, sami pobierają opłatę, to i tak nic nie gra w oczekiwaniu na połączenie. Dobrze że to tylko TAK TAK i mogą mnie w uszko cmoknąć !!!
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • RaV
    Złodziejstwo. Włączacie swoim klientom bez ich zgody granie na czekanie a wyłączenie tej usługi graniczy z cudem. Próbuję dezaktywować tę usługę od dwóch miesięcy bezskutecznie. Po prostu kpina!
    (6)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Pragniemy poinformować, że regulamin zawiera czytelne informacje na temat tej usługi, podpisując umowę klient wyraża zgodę na ofertę, jaką otrzymuje na swoim numerze. Aby dezaktywować usługę należy wysłać wiadomość SMS o treści NIE na bezpłatny numer 80333.
      (0)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • konsument
    Witam Mam podobny problem jak moi koledzy bez zgody z mojej strony włączyli granie na czekanie. Również nie mam czasu na tego typu pierdoły. Ciekawa sprawa, że konsultanci odpowiadają tylko na wygodne pytania. Pytanie co do zasadności włączania granie na czekanie bez zgody - bez odpowiedzi.... Nic dziwnego, że abonenci rezygnują z usług firm telekomunikacyjnych które praktykują tego typu rozwiązania.
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Pragniemy poinformować, że regulamin zawiera czytelne informacje na temat tej usługi, podpisując umowę klient wyraża zgodę na ofertę, jaką otrzymuje na swoim numerze. Aby dezaktywować usługę należy wysłać wiadomość SMS o treści NIE na bezpłatny numer 80333.
      (0)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • ANNA
    Nagle, bez poinformowania mnie mam w telefonie "granie na czekanie". Mówią mi o tym osoby, które do mnie dzwonią. Jestem osobą bardzo zajętą i nie mam czasu na takie "zabawy". Proszę tego nie praktykować.
    (9)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • joan
    @juliako Mam taką samą sytuację jak Pani i tak samo jestem tym oburzona i zniesmaczona.
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • juliako
    Jestem oburzona i zniesmaczona takimi praktykami! Nie mam już umowy, jedynie doładowałam kartę, a tu w moim telefonie, pojawia się coś, co każe mi tłumaczyć się przed znajomymi za "jakieś pijackie śpiewy". Rozumiem, że winne jest nasze wątpliwe prawo, które nie strzeże konsumenta, ale pytam zarząd T-Mobile: nie wstyd Państwu? Czy naprawdę nie można uczciwie zarabiać? Jeżeli nie, trudno - dziękuję za mobilizację do rezygnacji z usług.
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • primass
    CHCE ZMIENIĆ GRANIE NA CZEKANIE NA "INFORMACJE ŻE ROZMOWA BĘDZIE NAGRYWANA",CZY OPRÓCZ GŁUPICH PIOSENEK T-MOBILE MA TAKĄ MOŻLIWOŚĆ ???
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • malinka
    Cześć 88.....70, trwa migracja do Granie na czekanie bez limitu! minęło 24h a ja nadal nie mogę zarządzać kontem i nie mogę dodać do koszyka utworu wykupiłam na kilka i ciągle wyświetla mi sie komunikat trwa imigracja co jest grane kiedy będę mogła korzystać w odpowiedni sposób zapłaciłam i mam tylko jeden utwór ile mozna czekać ...
    (3)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      malinka, niestety nie potrafimy powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Doradzamy kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiamy!
      (0)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • biedrona
    Niedawno przysłano mi wiadomość,że będę miała granie na czekanie.Okazało się że piosenka,która mi wybrano nie przypadła mi do gustu.Postanowiłam ją zmienić,więc weszłam na stronę internetową T-mobile.Niestety,gdy eybrałam sobie piosenkę i przeciągnęłam ją we właściwe miejsce,spostrzegłam,że zalogowany jest jakiś inny numer.Wylogowałam się.Chciałam zalogować się na swój numer,lecz gdy dawałam zaloguj,cały czas logował się ten sam numer(nie mój) co mam zrobic w takiej sytuacji?!
    (0)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Biedrona, aby zalogować się na swój numer należy wylogować się z poprzedniego. Ewentualnie można spróbować za pośrednictwem innej przeglądarki internetowej. Jeśli nadal będą występowały kłopoty proszę o kontakt z BOA pod numerem 602900000 (opłata zgodna z cennikiem). Pozdrawiamy!
      (0)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • żyleta
    czemu nie leci mi utwór jak ktoś do mnie dzwoni kupiłem se utwur i dostałem sms że twoje granie na czekanie jest w trakcie migracji ale kupiłem utwór 5 dni temu i ciogle nic a kase mi z konta wzieło prosze o wyjaśnienie
    (0)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Problem ten należy zgłosić telefonicznie w Biurze Obsługi Abonenta (602900- opłata zgodnie z cennikiem) lub mailowo na adres boa@t-mobile.pl. Pismo powinno zawierać: - numer telefonu - informację na kogo jest zarejestrowany - hasło abonenckie lub kod PUK lub BOAkod - krótki opis sprawy Pozdrawiamy!
      (0)
      (49)
      Zgłoś do moderacji
  • jurrexx
    Mam granie na czekanie już od dawna i chciałem zmienić piosenkę na inną,zamówioną przez siebie...jak to zrobić?...Proszę o pomoc.Pozdrawiam.
    (0)
    (4)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Zamianę utworu oraz ustawienie reguł kiedy będzie odgrywany można zmienić po zalogowaniu się do serwisu na stronie internetowej www.granienaczekanie.pl. Pozdrawiamy!
      (0)
      (52)
      Zgłoś do moderacji
  • parasole
    Jak wyłączyć utwór automatycznie wgrany /?/ a zostawiając zamówiony przeze mnie
    (0)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • mkmak
    granie na czekanie bez limitu wyłączyłam pisząc NIE na nr 80444
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • krystian4243
    Wysyłać SMS mogę lecz nie na ten numer który podaliście.
    (0)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Krystian, w takim razie bez znajomości Twojego numeru i danych nie mamy jak Ci pomóc. Skontaktuj się proszę z naszym BOA. Pozdrawiamy!
      (0)
      (51)
      Zgłoś do moderacji
  • krystian4243
    Nie mogę wyłączyć usługi granie na czekanie, próbowałem wysłać SMS na nr 80333 o treści NIE ale nie mogę wysłać pojawia mi się "wysyłanie wiadomości nie powiodło się". Jak to można wyłączyć? To jest nie normalne że włączacie usługę bez pozwolenia, wysyłacie wiadomość za jak się nie chce korzysta to wysłać SMS na nr który podajecie a on jeszcze nie działa.
    (4)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      krystian, komunikat, który pojawił Ci się sugeruje problem z wysyłaniem SMSów a nie problem z wyłączeniem usługi. Granie na Czekanie można wyłączyć również przez serwis iBOA lub przy pomocy Konsultanta BOA. Nie znając Twojego numeru telefonu i nie mogąc sprawdzić tego na koncie, możemy jedynie dywagować, że usługa aktywowała się przy podpisaniu Aneksu do Umowy lub Umowy (informacja o aktywacji usługi jest zawarta w regulaminie, z którym Klient powinien był się zapoznać, gdyż podpisał informację, że się z nim zapoznał). Pozdrawiamy!
      (0)
      (49)
      Zgłoś do moderacji
  • Ash.
    Mam ten sam problem co Krystylla209, również jak chcę kupić od kilku dni piosenkę wyskakuje mi okienko "nieoczekiwany błąd". Zróbcie coś z tym! Tak już jest od kilku dni i nic się nie da z tym zrobić ;/
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Ash, zaistniały problem należy zgłosić do działu technicznego ponawiając korespondencję z podaniem numeru, którego sprawa dotyczy, osoby, na którą jest zarejestrowany, hasła, boa kodu, bądź innych danych identyfikacyjnych. Problem można zgłosić również dzwoniąc pod numer BOA 602900000 (opłata zgodna z cennikiem taryfy). Pozdrawiamy!
      (0)
      (53)
      Zgłoś do moderacji
  • 13vajper
    Jak większość piszących - wściekłość do białości ,, Granie na czekanie,, w aneksie do umowy zmieniłem telefon kultowy, za całe 2600zł przebój roku SG S3 - I co widzę Aplikacja najważniejsza dla mnie wgrana ,, GRANIE NA CZEKANIE,, już nie kultowa tylko wymyślona przez jakiegoś KRETYNA z T mobile który tak sobie wymyślił, aby wcisnąć ją do softu- oczywiście bez możliwości jej usunięcia.I prędzej system wywalę niż usunę tą aplikację . Nie dosyć, że możliwość aktywowania tej toksycznej usługi posiadamy na wiele sposobów i bez naszej zgody to na domiar będę ją oglądał jeszcze 2.5 roku. Ruscy by powiedzieli ,, I CHATIT,, Może ktoś się orientuje jak wygląda to od strony prawa. Pozdrawiam i gratuluję super polityki firmy ...
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • pw_dlugi
    T- Mobile zgodnie z regulaminem dolicza 2zł do drugiego miesiąca rozliczeniowego. Nie otrzymałem jednak żadnej informacji na temat aktywacji usługi, ani faktu, że będzie płatna. Zorientowałem się dopiero po przejrzeniu panelu płatności w serwisie T-Mobile! SMSy o treści NIE na numery 444 i 80333 nie przynoszą skutku, a w panelu granie.t-mobile.pl nie ma nawet opcji deaktywacji. Serdecznie proszę redakcję tego serwisu o interwencję. Taki praktyki faktycznie podpadają pod UOKiK!
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Krystylla209
    Ja mam pewien problem, kiedy próbuję dodać własny plik muzyczny, aby grał w granie na czekanie to wyskakuje mi okienko "Nieoczekiwany błąd". Plik jest w formacie mp3 i nie przekracza 60 sekund, więc nie wiem o co chodzi. Proszę o poradę.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • ren
    Mam już tego dość. Wysyłam smsy na 80333 i tylko mi przychodzi: Coś nie gra! Wyślij ponownie SMS z kodem wybranego utworu i znakiem gwiazdki na numer 333 np. 4321 *Utwór będą słyszeć wszyscy dzwoniący do Ciebie. Nie dość, że nie przyjmują rezygnacji ,to jeszcze wysyłają smsy aby za to płacić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • joan
    mi również włączono tę usługę bez mojej zgody i wiedzy. tak po prostu uruchomiła się po doładowaniu telefonu na kartę. nawet nie raczono mnie poinformować o tym smsem. jak najszybciej wyłączyłam usługę, ale jeśli okaże się, że z konta ściągnięto mi choćby grosz, to sprawa zostanie zgłoszona do prezesa urzędu ochrony konkurencji i konsumentów w gdańsku.
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • niewiem
    Jak mogę zdezaktywować granie na czekanie? wpisywałam już sms o treści NIE pod numer 80333 i 80444 wielokrotnie i nic to nie zadziałało.
    (4)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • MałaMI
    Podobnie jak Anonymus po telefonie 608925333 otrzymałam przeuroczego smsa z informacją, ze mam włączone granie na czekanie. Co to ma być, że bez zgody klienta aktywuje mu się usługę??? Sprawa nadaje się do UOKiK i uprzejmie informuję, że zostanie zgłoszona.
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      MałaMI, prześlij na adres redakcji swój numer telefonu. Wyjaśnimy sprawę. Pozdrawiamy!
      (1)
      (52)
      Zgłoś do moderacji
  • Annonymus
    Jeśli jeszcze raz zadzwoni do mnie numer 608925333 to kończę współpracę z tym operatorem. Wciskanie usług bez zgody właściciela numeru jest jawnym naruszeniem prawa. W dodatku nie można tej usługi anulować ani na stronie na którą sie zalogowałem a zakładka "Moje Granie” – „Dezaktywuj serwis” nie istnieje, jak też smsem na numer podany powyżej. Jesli sytuacja się powtórzy zgłosze sprawe do UOKiK oraz porozmawiam sobie w mojej placówce T-Mobile po czym zrezygnuje całkowicie z waszych usług.
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Ruda
    Czyli wygląda to tak,że nie mam innej możliwości jak wykupić abonament? Nie chcę korzystać z nieskończonej liczby ustawień serwisu (reguł kontaktów i grup).Chciałabym po staremu wykupić jeden utwór dla wszystkich kontaktów za ok.2 zł.Nie ma możliwości wyboru takiej opcji?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Ruda
    Czy jest możliwość wykupienia jednego utworu dla wszystkich po starej cenie?Czy muszę za to zapłacić ok 5 zł abonamentu ?Nie chcę zamawiać kilku piosenek.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Miesięczny abonament za Granie na czekanie wynosi 2 zł z VAT. Płacisz go za utrzymanie swoich ustawień oraz za odgrywanie dźwięków dzwoniącym. W abonamencie masz nieskończoną liczbę ustawień serwisu (reguł, kontaktów, grup) oraz odegrań dźwięków. Abonament za Granie na Czekanie bez Limitu wynosi 4,99 zł z VAT - jeżeli jednak wybierzesz tę wersję serwisu, nie płacisz dodatkowo za dźwięki. Pozdrawiamy!
      (0)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • wiktor87
    ile czeba czekać na aktywacje grania na czekanie
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Misia123
    * Sobie
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Misia123
    Mam jedno pytanie.Jak można ustawić sowie dwie piosenki naraz. Np. DO wszystkich mam,, EWAKUŁACJA" a DO SWOJEJ PRZYJACIÓŁKI CHCE MIEĆ GUSTAWO LIMA..... JAK TO ZROBIĆ????
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Renia
    Witam mam pytanie czy jest możliwośc zakupenia granie na czekanie na inny nr telefonu np dla znajowych . Pozdrawiam
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Omomomm
    A ja włączyłam granie na czekanie i jak ktoś dzwoni to nic nie slyszy.;o
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Lucy
    Jedna ze znajomych pozazdrościła mi mojej piosenki Grania na czekanie i chciała włączyć taką samą, niestety nie znalazła jej nigdzie w wykazie ... ale piosenka musi istnieć, skoro u mnie nadal gra? Prosiłabym o pomoc, jak znaleźć kod to piosenki Bobby McFerrin "Don't worry, be happy", żeby go uaktywnić? Bardzo proszę o pomoc!
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Piosenka Bobby McFerrin "Don't worry, be happy" została już niestety wycofana z serwisu Granie na Czekanie i nie można jej zamówić. Oczywiście klienci, którzy zakupili utwór wcześniej nadal mogą z niego korzystać. Pozdrawiamy!
      (0)
      (50)
      Zgłoś do moderacji
  • speedy
    Od 2008 w sposób skandaliczny włączyła mi era tę usługę, do tej pory nie informując jak w plusie czy orange obciążali moje konto bezpodstawnie. Mam 50 lat i żadnego niech żyje wolność bym nie zamawiał. Uwaga ludzie na T-Mobile - kradną.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Bzykol
    Trochę głupotą jest to że bez aktywowania tej usługi ona była aktywna na moim numerze telefonu. I człowiek zastanawia się gdzie uciekają mu pieniądze co miesiąc. Przykre.
    (9)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Wku.. użytkownik
    K*** wysyłam, pod ten numer, i pojawia mi się komunikat, że nie mogę wysłać sms-a! No k*** przysięgam uroczyście, że to moja ostatnia umowa z tą złodziejską kliką!!
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      O który konkretnie numer chodzi? Pozdrawiamy.
      (0)
      (50)
      Zgłoś do moderacji
  • Robert Jekiełek
    ...i dotrzymałem słowa.....chętnie podam temu "czemuś" numery osób, które za moją namową przeszły do innego operatora, żeby nie być gołosłownym....to jest już jakieś 7 numerów...a będzie więcej, no i oczywiście mój, jeśli tylko nasza umowa dobiegnie końca....a to wszystko za 4 zł, których mnie pozbawiono za "przyjemność", której sobie nie życzyłem......"pozdrawiam" T-Mobile....:)
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Robert Jekiełek
    Kilka miesięcy temu napisałem komentarz co myślę o tych złodziejskich praktykach związanych z "graniem na czekanie", i deklarowałem, ze w najbliższym czasie, kiedy pozwoli mi na to umowa z tą żałosną spółką przeniosę numer do konkurencji oraz, że będę agitować wszystkich z rodziny i znajomych, aby uczynili to samo......niestety "coś" usunęło mój komentarz.....
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • eee
    Włączyli tą g...nianą usługę mojemu dziadkowi który nie może tego wyłączyć bo nie wie on nawet co sms( a trzeba go jeszcze wysłać) Dziadek mieszka na wsi 100km ode mnie. I teraz muszę jechać do niego bo przysłali mu wiadomość że ta Q..wa usługa ma kosztować prawie 5zł. To jest grabież w biały dzień!!! Skandal! Tak wyglądają praktyki Niemców,nie dziwię że są potęgą gospodarczą budowaną na kruczkach prawnych!
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Dominik
    No właśnie nikogo nie prosiłem o włączanie usługi granie na czekanie jeszcze z jakimś durnym utworem a tu dowiaduje sie że coś takiego mam. Przychodzi sms od operatora, że już teraz możesz miec przez 30 dni za darmo i jeśli chcesz WYŁĄCZYĆ musisz sms'a wysłać. Pytanie: KIEDY PROSIŁEM ŻEBY MI KTOŚ COŚ TAKIEGO WŁĄCZYŁ!!!??? Porażka
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • ANDRZEJ
    OSZUSTWO!!! ŻADNEGO ANEKSU NIE PODPISYWAŁEM I TYM BARDZIEJ NIE AKTYWOWAŁEM USŁUGI "SRANIE W BANIE"!!!! CAŁE SZCZĘŚCIE W PORĘ SIĘ ZORIENTOWAŁEM, ŻE MAM JAKĄ NIBY TO MELODIĘ - DIABEŁ WIE CO NA TELEFONIE. NABIJCIE LUDZI W BUTELKĘ. ODRADZAM timobajl. POLECAM PLAYA!!!!!
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Mariusz
    Pooomocy! Od paru godzin próbuje zalogować się do mojego konta GRANIE NA CZEKANIE BEZ LIMITU ale wyskakuje mi komunikat "Aby uzyskać dostęp do Moje Konto w Granie na Czekanie dokonaj zakupu utworu". Dzwoniłem do BOA i poradzono mi usunięcie plików cokie, i tak też zrobiłem, zainstalowałem nawet nową przeglądarkę, i nadal nic. Ponadto logując się do iBOA SMS z hasłem nie przychodzi na numer telefonu na który się loguję tylko na numer modemu BLUECONNECT. Czy ktoś ma jakiś pomysł co robić?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • binnannse
    Wielu z nas ma dość grania na czekanie, a nie uporczywego sygnału. Zwykłe chamstwo, żeby właczać usługę ludziom bez ich zgody. Niektórzy dowieadują się o tym, ze coś im brzęczy dopiero po wielu miesiącach, jak ktoś dzwoniacy im o tym powie. W t-mobile wszyscy mają klienta w d... normy ISO 9001 i 27001 o które stara się t-mobile to pic na wodę.
    (9)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Bieniu
    Jak wyłączyć granie na czekanie korzystając z innego telefonu. Ten na którym jest granie na czekanie nie może wysyłać SMS-ów. Chciałbym wyłaczyć to wysyłając SMS-a z drugiego telefonu.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Bieniu, wyłączyć tą usługę można także dzwoniąc do BOU lub zgłaszając mailowo z danymi do identyfikacji. Pozdrawiamy!
      (1)
      (51)
      Zgłoś do moderacji
  • Leszek
    POPIERAM TYCH CO PISZĄ NEGATYWY O T-MOBILE SPADA NA PSY OSTATANIA MOJA UMOWA.
    (11)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • mina
    A ja chciałam napisać, że w granie na czekanie ostatnio jest bardzo kiepski wybór. Same "hity" z radia, a nie wszyscy mają ochote tego słuchać. Na innych tego typu serwisach można już wybrać kawałki z nowej płyty Florence + The Machine (nie tylko Shake It Out), Katy B albo Lany Del Rey. To nie są jacyś niszowi wykonawcy, prawdę mówiąc bardzo popularni. A tutaj nic ciekawego. Zauwazyłam tez, ze kiedy mogłam wybrać np wykonawce Jeff Buckley (caly album) a teraz już go nie ma... Dlaczego?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Leo
    U mnie w wiadomości sms był podany numer dezaktywacji "darmowej" 803330 i to 0 na końcu kasowało mi 1 zł za sms - oj bardzo nieładnie T delikatnie rzecz ujmując... Wysłałem 2 sms-y i nie wyłączyło usługi sprawdziłem konto i mam 2 zeta policzone. Dobrze że mam neta w którym się dowiedziałem że wprowadzono mnie w błąd dopiero pod numer bez końcowego 0-ra spowodował wyłączenie usługi niemalże natychmiast ... Tym którym nie działa najprawdopodobniej też mają 0 na końcu sprawdzajcie dokładnie.
    (1)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Leom, numer dezaktywacji to "80333". Nie bardzo wiemy, jak podczas wysłania komendy na zły numer mogło to zadziałać. Jeżeli dostałeś błędne informacje np. podczas kontaktu z biurem obsługi, to możesz złożyć reklamację. Pozdrawiamy!
      (1)
      (50)
      Zgłoś do moderacji
  • Sunny
    Czekam na informację w jaki sposób mogę wyłączyć usługę.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Sunny, wyłączenie usługi powinno nastąpić właśnie w ten sposób, który podaliśmy. Jeżeli jednak coś nie działa, to prosimy Cię o kontakt z BOA, abyśmy mogli zweryfikować problem i pomóc Ci w wyłączeniu usługi. Pozdrawiamy!
      (1)
      (53)
      Zgłoś do moderacji
  • iwonka
    Witam, nie działa ta komenda w moim telefonie. Piszą mi, że komenda niedostępna dla Twojego rodzaju usługi. Prosimy o ponowne jej wyslanie na numer 444. O co chodzi?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Sunny
    Tak też próbowałem. W odpowiedzi otrzymuje następującą informację: "T-Mobile: Cos nie gra! Wyslij ponownie SMS z kodem wybranego utworu i znakiem gwiazki na numer 333...". Zaznaczę że usługa "Granie na czekanie" jest widoczna jako aktywna w iBOA.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Dar
    To po jaką cholerę ją włączacie przy nowej umowie/aneksie?! Może w takim razie ja też wam wcisnę coś czego nie chcecie i każę za to płacić! Co za idiotyzm! Wszędzie tylko naciągają ludzi!
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Sunny
    Witam, Proszę o informację w jaki sposób wyłączyć usługę "Granie na Czekanie bez Limitu"? Przy próbie zalogowanie na stronie www.t-mobile.pl/granie pojawia się komunikat: "Aby uzyskać dostęp do Moje Konto w Granie na Czekanie dokonaj zakupu utworu." Z góry dziękuje za pomoc.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Sunny, wyślij SMS-a o treści NIE na bezpłatny numer 80333. Usługa zostanie wyłączona. Pozdrawiamy!
      (0)
      (56)
      Zgłoś do moderacji
  • bea
    Witam. U mnie również aktywowano Granie na Czekanie automatycznie,bez mojej wiedzy i zgody.Takie działania powinny byc zabronione! Bezprawnie naciąga się ludzi licząc,że ktoś ''położy na to lachę'' lub nie będzie wiedział jak dezaktywować to badziewie.Bo przecież zapewne wielu jest ludzi starszych,którzy nie bardzo wiedzą co i jak...używają telefonu tylko do dzwonienia i ewentualnie smsowania. Bardzo brzydko ze strony T-Mobile. To najgorsza sieć w Polsce.Już dawno bym im podziękowała gdyby nie fakt,że inne sieci nie mają w mojej miejscowości zasięgu.A tak pozostaje mi tylko mieć nadzieję,że wreszcie coś w T-Mobile się zmieni. Życzę miłego dnia.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      bea, pragniemy Cię poinformować, że usługa "Granie na czekanie" nigdy nie włącza się sama. Jeśli usługa pojawiła się na Twoim koncie, oznaczać to musi, że w ostatnim czasie był podpsywany aneks do umowy na Twój numer lub jest to nowa umowa. Wtedy usługa "Granie na czekanie" jest po prostu częścią oferty i informacja o tym, że będzie włączona zawarta jest w Regulaminie Promocji, przy wyborze jednej z tarfy z grupy Rodzina. Szczegóły na temat aktywacji i zasad korzystania znajdują się w regulamienie w punktach 14-14.5. Pozdrawiamy!
      (0)
      (53)
      Zgłoś do moderacji
  • w.k.
    mi tez włączyli bez mojej zgody i musze teraz płacić 2 zł.bezsens z ilu ludzi jeszcze bedziecie kase ściągać????
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Jarecki
    DEZAKTYWACJA USŁUGI : sms o treści NIE na numer 80333 (bezpłatne) - działa
    (1)
    (4)
    Zgłoś do moderacji
  • mell
    Wlasnie, jakim prawem takie badziewie wlaczacie na sile!!! i skad te milion innych wlaczanych informacji na rozne tematy mimo ze od razu wyslalam NIE na numer 80888- ze nie chce informacji handlowych, taka sama bajka jak z graniem na czekanie.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • WTF
    Zgadzam się z LGK, włączono to bez mojej zgody i płaciłem 2 razy bo nie wiedziałem jak wyłączyć. Polecam przenieś się do Plusa
    (3)
    (3)
    Zgłoś do moderacji
  • WKUR
    CO ZA BZDURA! NIE ZGADZAŁEM SIĘ NA ŻADNE IDIOTYCZNE GRANIE NA CZEKANIE, A MI JE AUTOMATYCZNIE WŁĄCZONO I MAM JESZCZE PŁACIC ZA TAKIE BADZIEWIE. MAM PROBLEM Z WYŁĄCZENIEM TEJ USŁUGI!!
    (15)
    (3)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Zadzwoń proszę do BOA i zgłoś chęć wyłączenia usługi.
      (0)
      (63)
      Zgłoś do moderacji
  • LGK
    Jakim prawem włączacie to badziewie BEZ WIEDZY I ZGODY każdemu nowemu użytkownikowi, licząc na to, że część z nich nie będzie wiedzieć o usłudze, lub nie będzie potrafiła jej wyłączyć? Życzę wam kary w UOKiK za takie działanie na szkodę klientów
    (13)
    (0)
    Zgłoś do moderacji