Lepiej w t-mobile

Sprawdź naszą całą ofertę
Porady

Jak dokonać cesji umowy?

21.06.2011

Chcesz dokonać cesji umowy telekomunikacyjnej? Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.

O CO CHODZI?

Cesja to dobrowolne przekazanie przez abonenta praw i obowiązków (zawartych w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych) na rzecz innej osoby fizycznej bądź przedsiębiorcy.  Zachowane zostają warunki określone w regulaminie promocji, ofercie promocyjnej, w której została zawarta umowa abonenta dokonującego cesji. Abonent, który dokonuje cesji nazywany jest cedentem – to on podpisał z PTC umowę, a teraz ceduje, czyli przenosi, prawa i obowiązki wynikające z tej umowy, na rzecz cesjonariusza (nowego użytkownika karty SIM). Cesja wiąże się z koniecznością podpisania nowej umowy przez cesjonariusza. Na niego przeniesione zostaną wtedy wszystkie prawa i obowiązki cedenta.

Przykład: możliwość przeniesienia dodatkowych usług, pakietów itp. określana jest regulaminami i warunkami ofert, nie da się zmienić taryfy na niższą, jeśli nie umożliwia jej obowiązujący klienta regulamin promocji.

JAK TO ZROBIĆ?

By dokonać cesji, niezbędne jest zawarcie przez cesjonariusza nowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Aby podpisać nową umowę, należy:

  • udać się do dowolnego punktu sprzedaży sieci T-Mobile z wymaganymi dokumentami,
  • uzyskać zgodę na cesję od operatora,
  • podpisać nową umowę (cesjonariusz).


CO PRZYGOTOWAĆ?

  • podpisany przez cedenta i cesjonariusza formularz umowy cesji (dostępny w BOA lub w każdym punkcie sprzedaży),
  • komplet dokumentów wymaganych do zawarcia nowej umowy przez cesjonariusza - pełny wykaz znajduje się tutaj.

Cesja wiąże się z koniecznością podpisania nowej umowy przez cesjonariusza. Na niego przeniesione zostaną wtedy wszystkie prawa i obowiązki cedenta.

Warto wiedzieć

  • opłata za realizację cesji zostanie naliczona zgodnie z obowiązującym cedenta cennikiem i zostanie naliczona na nowym koncie abonenckim,
  • punkty w programie Premia nie są przenoszone na cesjonariusza -  należy wykorzystać je przed dokonaniem cesji umowy,
  • ważność zgody na cesję wynosi 21 dni (po tym terminie niezbędne będzie uzyskanie nowej zgody).

TAGI: umowa

Jak dokonać cesji umowy? - opinie i komentarze (94)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

komin1
21-05-2012 - 09:06:16
Troche tu jest przekłamana informacjia. Firmulkarze cesji nie są dostępne w dowolnym punkcie sprzedaży.
  (2)
Odpowiedz
taaa
23-08-2012 - 16:33:03
dokonanie cesji umowy graniczy z cudem. W tym momencie czuje się jak zakładnik, przetrzymywany w sieci bez mojej zgody. Oczywiście, najłatwiej jest zerwać umowę, ale zależy mi na zachowaniu numeru. Procedura jest tak zagmatwana, że nawet pani w punkcie na drugi dzień mówi co innego, a pan konsultant przez telefon co innego. Tak więc drogie T-mobile - poprawcie jakość swojej usługi, bo jeśli wasz klient po 9 latach czuje się jak zakładnik, który nie może opuścic miejsca i zmuszany jest do dalszego korzystania z ograniczonej usługi, to jest coś nie tak.
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
23-08-2012 - 16:42:56
Procedura dokonania cesji wygląda następująco: rozpoczyna się od złożenia wniosku o dokonanie cesji (dostępny w BOA lub w każdym punkcie sprzedaży). Po uzyskaniu zgody na dokonanie cesji od Operatora sieci T-Mobile, osoba przejmująca kartę SIM może podpisać z PTC S.A. nową Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Przy podpisywaniu umowy konieczne jest przedstawienie zgody na cesję oraz umowy kupna – sprzedaży zawartej między aktualnym Abonentem (Cedentem) i przyszłym Abonentem (Cesjonariuszem). Warunkiem koniecznym do uzyskania zgody na cesję jest opłacenie przez Abonenta wszystkich należności wobec PTC. Powyższą procedurę można przeprowadzić od ręki w punkcie sprzedaży sieci T-Mobile. W pozostałych przypadkach procedura cesji jest realizowana drogą korespondencyjną, a podpisanie nowej umowy przez Cesjonariusza może nastąpić w każdym punkcie sprzedaży sieci T-Mobile. Cesja praw jest związana z opłatą w wysokości 50 zł netto dla taryf Komfort, Era Komfort Biznes, Classic lub 100 zł netto dla pozostałych taryf. Opłata naliczana jest Cesjonariuszowi – osobie przejmującej numer telefonu. Do podanych cen netto doliczany jest podatek VAT według stawki określonej przepisami prawa. Pozdrawiamy!
  (21)
Odpowiedz
iks
22-01-2014 - 18:18:48
@ Redakcja T-Mobile - Czy was pogięło ??? To mam inne pytanie ? Czy ma a znaczenie, że cesjonariusz nie ma umowy o pracę,a oferta jest z telefonem?
  (0)
Odpowiedz
Zawiedziony
16-03-2014 - 17:30:19
Cesja polega na przeniesieniu praw i obowiązków na inny podmiot, a nie tak jak to T-MOBILE proponuje, tj. podpisaniu porozumienia, na podstawie którego z obecnym klientem rozwiązuje się jego dotychczasową umowę a z nowym klientem podpisuje się nową umowę - TO NIE JEST CESJA ! Przykre, że T-MOBILE nie rozróżnia pojęć prawnych i sprawia, że dokonanie cesji w rozumieniu Kodeksu cywilnego jest w T-MOBILE niemożliwe !
  (0)
Odpowiedz
taa
23-08-2012 - 17:10:20
droga Redakcjo - 1. W punkcie sprzedaży nie mają takiego pisma, co już wcześniej użytkownik zauważył. No, chyba że jest, ale tylko w większych miastach, a małe mieściny do 30tyś mieszkańców sa traktowane po macoszemu. Odyslają, aby drogą mailową cedent otrzymał i podpisał ten kwitek. (czyli z perpektywy trybika w maszynie, musze prosić jednego z moich przełożonych aby napisał w moim imieniu maila. mądre? ale tak mi poradzono, ale z tego co piszecie to jest właśnie wymagane). Czy w takim razie ja, jako cesjonariusz mogę takie pismo otrzymać? 2. no w sumie nie będę się rozpisywał, bo rozumiem Wasze starania o wytłumaczenie przebiegu, ale... potwierdza on tylko zarzut o skomplikowanej naturze całego procesu. Rozumiem, że taki jest regulamin i tego trzeba się trzymać, ale pragnę zwrócić uwagę na bezensowność komplikacji i nadmiar biurokracji całego procesu. A także to, że Wasi pracownicy sami się w tym gubią. Przykro, ze przez tyle lat dobrze mi się ukladała z Wami współpraca, a końcówka jest burzliwa. Różni konsultanci mówią co innego, spychaja odpowiedzialność za proces na inne osoby (nawet na przyszłego operatora do które chce przejść, a raczej uciec). SZbyka odpowiedź, macie mały plusik :] pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
taa
24-08-2012 - 09:59:26
jestem po wizycie w innym punkcie sprzedaży niż ostatnio. Droga Redakcja miała racje - mozna takie pismo uzyskać. Zapomniała jednak dodać, że musi być obecny cedent i cesjonariusz JEDNOCZESNIE. Gratuluję przyszłym osobom pracującym w zakladach pracy, aby nakłonili swojego przełożonego do wspolnej wizyty w salonie :] natomiast poradzono mi coś innego o wiele prostszego od zmyślnych kombinacji pani z poprzedniego salonu (m.in. zrywanie umowy z zachowaniem numeru i potem dalsze wysyłanie pism). Poradzono mi zadzwonienie pod numer 602900. I jest dobrze. Konsultant, co prawda bardzo znudzonym głosem, wyjaśnił wszystko, formularz jest w drodze, a po weekendzie tylko do podłożenia pani viceprezes. Szkoda, że od razu nie uzyskałem takiej informacji. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
konrad
13-05-2013 - 13:31:05
A co mam zrobić, jak nr jest w MIXie, zarejestrowany na osobę fizyczną, a cesję chcę dokonać na osobę prawną? Dostałem informację, że nie jest to możliwe, co jest dla mnie dziwne...
  (0)
Odpowiedz
djemba
27-08-2013 - 17:47:39
czy to prawda, że po dokonaniu cesji przez 3 miesiące nie można zmienić taryfy? kończy mi się umowa ze miesiąc, a właśnie czekam na potwierdzenie cesji więc co w takim przypadku?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
29-08-2013 - 09:24:50
Po dokonaniu cesji zmienić taryfę możemy dopiero po upłynięciu 3 miesięcy. Bezpieczniej jest przed cesja dokonać aneksu aby nie wystąpił w/w problem. Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
ona22
03-09-2013 - 15:41:04
Czy można dokonać cesji z taryfy rodzinnej z osoby fizycznej na firmę? Jaka jest opłata? W jakim czasie od podpisania umowy (taryfa rodzinna) można dokonać cesji? W BOA i punkcie mówią sprzeczne rzeczy
  (8)
Odpowiedz
L.e.w.y
14-09-2013 - 13:28:40
Witam serdecznie, Niedługo kończy się moja umowa z T-mobile ( pozostało mi 7 doładowań ) i chciałbym przejść do innej sieci. W tym przypadku muszę zrobić cesję, gdyż numer z którego korzystam jest na mojego ojca. Czy zrobienie cesji coś kosztuje ? Ile trwa proces przepisywania numeru na moją osobe ?
  (6)
Odpowiedz
watysz
09-10-2013 - 18:10:05
Mi z kolei w salonie powiedzieli ze wystarczy na kartce pisemna zgoda osoby zrzekającej się w tym przypadku mojego ojca. I ze muszę to zanieść i oni zmienią numer na mnie.
  (0)
Odpowiedz
DarekW
25-02-2014 - 15:12:58
Witam!! Dziś odwiedziłem dwa oddziały sieci T-Mobile w Wodzisławiu Śl. w celu wykonania cesji umowy zabrałem ze sobą ojca aktualnego właściciela numeru oraz dwa dokumenty nowego właściciela czyli mnie: dowód osobisty oraz aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu. Wydaje się że to żaden problem przeprowadzić taką cesję, no ale się zawiodłem na obu punktach sprzedaży. W jednym z punktów powiedzieli że to nie jest takie proste, pieczątka na zaświadczeniu nie w tym miejscu jest co powinna tylko 4 cm wyżej, to znowu z systemem jest problem. No trudno spróbujemy w następnym punkcie no, a tam kolejne problemy. Jutro jeszcze spróbuje załatwić coś w Rybniku no ale jak tam nic nie załatwię to czekam na zakończenie umowy i przenoszę numer do innej sieci z powodu utrudnień jakie stwarza siec T-Mobile klientom!!
  (0)
Odpowiedz
Zawiedziony
16-03-2014 - 17:30:49
Cesja polega na przeniesieniu praw i obowiązków na inny podmiot, a nie tak jak to T-MOBILE proponuje, tj. podpisaniu porozumienia, na podstawie którego z obecnym klientem rozwiązuje się jego dotychczasową umowę a z nowym klientem podpisuje się nową umowę - TO NIE JEST CESJA ! Przykre, że T-MOBILE nie rozróżnia pojęć prawnych i sprawia, że dokonanie cesji w rozumieniu Kodeksu cywilnego jest w T-MOBILE niemożliwe !
  (0)
Odpowiedz
PatrykMarek
18-07-2014 - 21:14:13
Witam. Informacje zawarte w artykule to kłamstwo. Właśnie byłem w punkcie sprzedaży w Tarnowie w centrum handlowym Gemini Park. Według powyższych informacji cesji mogę dokonać w dowolnym punkcie, niestety Pani w punkcie odesłała mnie do innego salonu, mówiąc, że w Tarnowie można zrobić cesję umowy tylko w jednym miejscu (salon na ul. Lwowska 2). Utrudniacie klientowi wszystko, tylko podpisanie kolejnej umowy przychodzi łatwo ...
  (0)
Odpowiedz
Jacuś
07-09-2014 - 11:20:17
Witam ! Dnia 05.08.2014 dokonałem cesji umowy z ojca na mnie, umowe mam na czas nieokreślony i czy moge odrazu przzejść do innej sieci czy jak w przypadku zmiany taryfy muszę odczekać 3 miesiące ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-09-2014 - 11:25:30
Witaj. Jeżeli umowa jest na czas nieokreślony to nie powinno być z tym żadnych problemów. Dla pewności sugeruję jednak kontakt z Biurem Obsługi w celu potwierdzenia. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
konrad12121
30-10-2014 - 13:46:53
Witam, w salonie w Oswieciumi nie ma takich dokumetow i mam to sam zalatwic. do kogo mam napisac maila i jakiej tresci by wyslano mi takie dokumenty i co musze zamiescic... chce zostawic numer ale miec go na siebie... cala sytuacja jest chora;/
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-10-2014 - 16:39:03
Witam Maila z zapytaniem możesz wysłać na adres boa@t-mobile.pl . Zachęcam również do kontaktu z biurem obsługi abonenta pod numerem 602900 (koszt zgodny z cennikiem) gdzie również uzyskasz wszystkie informacje dotyczące cesji. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Andżelika
10-11-2014 - 13:40:02
Czy posiadając numer na kartę (zarejestrowany) również trzeba wykonać cesję przy zmianie właściciela?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-11-2014 - 08:52:22
Witaj. W przypadku numeru na kartę nie ma cesji. Wystarczy, aby obecny właściciel napisał zrzeczenie się numeru na rzecz osoby zainteresowanej. Z takim pismem zawierającym podpis obecnego właściciela można udać się do Salonu Firmowego i dokończyć proces na miejscu.
  (0)
Odpowiedz
Dawid87
19-11-2014 - 12:39:02
@ Konsultant T-Mobile - Witam. A jeśli cedent posiadał taryfę biznesową to czy cesjonariusz który nie posiada firmy zachowuje te same warunki i promocje? Czy bedzie dla niego wybrana taryfa na osobę prywatną? Ponieważ z tego co napisane jest powyżej cesjonariusz zachowuje wszystko
  (0)
Odpowiedz
Dawid87
19-11-2014 - 12:28:58
Witam. A jeśli cedent posiadał taryfę biznesową to czy cesjonariusz który nie posiada firmy zachowuje te same warunki i promocje? Czy bedzie dla niego wybrana taryfa na osobę prywatną? Ponieważ z tego co napisane jest powyżej cesjonariusz zachowuje wszystko.
  (0)
Odpowiedz
Dawid87
19-11-2014 - 12:37:19
Witam. A jeśli cedent posiadał taryfę biznesową to czy cesjonariusz który nie posiada firmy zachowuje te same warunki i promocje? Czy bedzie dla niego wybrana taryfa na osobę prywatną? Ponieważ z tego co napisane jest powyżej cesjonariusz zachowuje wszystko.
  (0)
Odpowiedz
Dawid87
19-11-2014 - 12:40:03
Witam. A jeśli cedent posiadał taryfę biznesową to czy cesjonariusz który nie posiada firmy zachowuje te same warunki i promocje? Czy bedzie dla niego wybrana taryfa na osobę prywatną? Ponieważ z tego co napisane jest powyżej cesjonariusz zachowuje wszystko.
  (0)
Odpowiedz
Dawid87
25-11-2014 - 08:47:35
Widać, że pytanie za trudne dla pracowników t-mobile. W salonach i pod infolinią podają sprzeczne informacje
  (0)
Odpowiedz
rasdeks
29-11-2014 - 14:09:23
@Dawid87 - bo to baranie łby są. DLa nich wszystko jest za trudne, jeśli trzeba ruszyć głową, a nie tylko przeczytać z kartki.
  (0)
Odpowiedz
Dawid87
01-12-2014 - 11:00:55
@ rasdeks - zgadza sie kolego. Od trzech tygodni próbuje sie tego dowiedzieć. W salonach to rozumiem ze tłuki mogą wszystkiego nie wiedziec, ale myślałem ze tu uzyskam odpowiedz. Ale widzę, ze w polskim t-mobile sami niedouczeni amatorzy pracują.
  (0)
Odpowiedz
Lein123
02-01-2015 - 22:00:51
Pytanie do osob zorientowanych i konsulantow T-MOBILE Dobry wieczor, chce przeniesc moj dotychczasowy numer sluzbowy (firmowy) na mnie (osoba prywatna) po tym jak rozwiazalem umowe o prace z dotychczasowa, zatrudniajaca mnie firma. Mam zgode na cesje od mego dotychczasowego pracodawcy (druk T mobile z pieczatkami). Z jakimi kosztami musze sie liczyc? Czy swobodnie moge wybrac taryfe, skoro wiem, ze okres rozliczeniowy (abonencki) w mojej dotychczasowej firmie konczy sie z koncem lutego? Bede wdzieczny za kompetentna odpowiedz, bo wkrotce konczy mi sie waznosc zgody na cesje. pzdr. P.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
03-01-2015 - 11:54:32
W kwestii procesów cesji zapraszamy do konsultacji w punktach T-Mobile lub z Biurem Obsługi Abonenta pod 602 900 000.
  (0)
Odpowiedz
PITI
10-02-2015 - 23:25:55
Witam .Mam pytanie do konsultanta T-mobile. W jaki sposob uporac sie z przepisaniem lub cesja nr telefonu w przypadku smierci wlasciciela .Naturalnym cesjonariuszem bylby wspolmalzonek , niestety problemem jest mozliwosc przemieszczania sie z uwagi na wiek. Czy przedlozenie aktu zgonu w salonie T mobile oraz dokumentow wspolmalzonka wystrarcza do dokonania tej operacji?Jakie koszty to beda sprawa dotyczy nr stacjonarnego i mobilnego,
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-02-2015 - 23:09:52
Witaj. Stanardowo to małżonek winien stawić się w Sklepie bądź Salonie Firmowym T-Mobile celem przepisania umów na swoją osobę. Nie ma możliwości dokonywania czynności prawnych przez osoby trzecie. Cena cesji w przypadku zgonu abonenta jest zrabatowana i wynosi 1zł. Państwa sprawa jest indywidualna i z tego powodu sugeruję skontaktować się z Biurem Obsługi celem uzyskania szczegółowych wyjaśnień. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
zylus1
02-03-2015 - 18:43:50
ile kosztuje cesja w przypadku klienta biznesowego. Tzn z klienta biznesowego na innego klienta biznesowego? jakie dokumenty są potrzebne?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 08:42:22
Witam Opłata za cesje jest zależna od cennika posiadanej taryfy. Jeżeli chcesz dokładnie dowiedzieć się jaki będzie koszt skontaktuj się z BOA 602900 (koszt zgodny z cennikiem). Telefonicznie możesz również zamówić formularz cesji który jest koniecznym dokumentem do przepisania numeru. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ania2
08-03-2015 - 21:00:08
Witam, mam u Was numer w MIX'ie i jest on na moją mamę. Dokonałam już ostatniego doładowania i chciałabym przepisać numer na mnie. Jak długo trzeba czekać na przepisanie numeru i czy wiąże się to z kosztami? Czy można od razu przejść do innej sieci czy trzeba odczekać jakiś czas? Liczę na odpowiedź i pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-03-2015 - 22:06:33
Witam Serdecznie, Odpowiedź jest możliwa dopiero po weryfikacji danego numeru. Wymagany kontakt z BOU. Numer do BOU *9602 z numeru Tak Tak -T-Mobile na kartę ( koszt 2,44 zł za całość połą czenia) lub 602960200 z inne go numeru (koszt zgodny z ce nnikiem taryfy). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Marcinnn2546
24-03-2015 - 09:50:35
Zona ma na siebie dwa numery telefonu w taryfie JUMP (dwie rożne umowy). Jeden z nich chce przepisać na mnie, tj dokonać cesji. Czy w takim przypadku, podczas dokonywania cesji, musze podpisać nowa umowę na nowy okres 24 miesięcy czy może nowa umowa będzie kontynuacja obecnej (kończy sie za 9 miesięcy) ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-03-2015 - 09:58:23
Witaj. W przypadku małżonków nie jest to cesja, tylko przepisanie danych i umowa oczywiście nie przedłuża się - warunki i czas trwania dotychczasowej umowy po prostu "przechodzą" na Ciebie. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Marcinnn2546
25-03-2015 - 12:20:56
@ Konsultant T-Mobile - hmm dziwne bo na FB piszecie wprost inaczej, to samo pytanie (identyczne kropka w kropke) zadalem na waszym facebooku i uzyskalem inna odpowiedz Co jest grane ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-03-2015 - 12:47:36
Witaj. Możesz podlinkować nam ten wpis lub zacytować odpowiedź otrzymaną na Facebooku w takim razie?
  (0)
Odpowiedz
Marcinnn2546
25-03-2015 - 13:04:02
@ Konsultant T-Mobile - a prosze bardzo https://www.facebook.com/tmobilepl/posts/866945750030467?comment_id=866950010030041&notif_t=feed_comment zdecydujcie sie w koncu jak to jest...
  (0)
Odpowiedz
Marcinnn2546
25-03-2015 - 13:05:28
https://www.facebook.com/tmobilepl/posts/866945750030467?comment_id=866950010030041&notif_t=feed_comment
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-03-2015 - 13:32:48
Dzięki za tę informację. Zgłosiłem już tę pomyłkę do moderacji i ostatecznie potwierdzam, iż przepisując numer warunki i czas trwania umowy pozostają bez zmian. Czyli jeśli przepiszesz numer na Siebie umowa będzie trwać wspomniane 9 miesięcy. Raz jeszcze przepraszam za nieścisłość na fejsie.
  (0)
Odpowiedz
Marcinnn2546
25-03-2015 - 13:36:28
@ Konsultant T-Mobile - dziękuję za informacje bo juz sie zalamalem. Czyli co mam udać sie z zona do jakiegoś punktu T-mobile i tam nastąpi przepisanie jednej z umow na mnie , czy są tez inne formy ? (email, listownie, itp)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-03-2015 - 13:44:11
Zdecydowanie sklep T-Mobile - zabierzcie koniecznie Dowody Osobiste. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Marcinnn2546
26-03-2015 - 12:06:17
@ Konsultant T-Mobile - co u was sie dzieje, dzisiaj zona dostala odpowiedz emailowa na zadane wyzej pytanie - czyli przepisanie umowy na meza : Witam Dziękuję za korespondencję. Informujemy, że w celu przepisania numeru na inną osobę należy dokonać cesji, w tym celu niezbędne jest zawarcie nowej Umowy przez Cesjonariusza. Wiąże się to z przeniesieniem wszystkich praw i obowiązków Cedenta (możliwość przeniesienia dodatkowych usług/pakietów itp. określana jest regulaminami i warunkami ofert, nie ma możliwości zmiany taryfy na niższą, jeśli nie umożliwia jej obowiązujący Klienta regulamin promocji). Wymagane dokumenty: formularz „Porozumienie” - powinien zostać podpisany przez Cedenta i Cesjonariusza Cesjonariusz przedstawia formularz oraz komplet dokumentów, wymaganych do zawarcia nowej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych (pełny wykaz dokumentów znajduje się na stronie www.t-mobile.pl w zakładce Usługi i porady) w dowolnym punkcie sprzedaży sieci T-Mobile (pełny wykaz placówek firmowych sieci T-Mobile znajduje się na stronie www.t-mobile.pl w zakładce "Sieć sprzedaży"). Pragniemy również poinformować, że: Ważność zgody na cesję wynosi 21 dni , Opłatę za realizację cesji naliczymy na nowym koncie abonenckim w wysokości zgodnej z wybraną taryfą. Jeśli zdecyduje się Pani na przeprowadzenie cesji proszę o informację zwrotną. Ufam, że przekazane informacje okażą się pomocne. Z pozdrowieniami Agnieszka Socha Biuro Obsługi Abonenta
  (0)
Odpowiedz
marcinz16
24-03-2015 - 21:13:27
Witam mam nr w Mixie zrealizowałem ostatnie doładowanie numer jest na moją mame a chciałbym żeby był na mnie w salonie pan powiedział mi ze muszę wypowiedzieć umowę przejść na zwykła taryfę na kartę i po miesiącu mogę dopiero przepisać nr a jak pytałem wcześniej jak trwała umowa czy mogę przepisać nr na inną os to odpowiedział mi ze nr w mixie nie można przepisać tylko abonament bezsens proszę o szybką odp
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-03-2015 - 10:53:29
Witam. Potwierdzam, iż nie ma możliwości przepisania numeru w opcji MIX, natomiast zarówno po przeniesieniu numeru do abonamentu jak i do usługi na doładowania (TakTak) będzie to mozliwe. Więc aby tej cesji dokonać musisz zakończyć umowę w MIX i przejść na abonament albo do TakTak. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
gprzem
31-03-2015 - 22:48:07
Rozważam przepisanie (cesję?) umowy żony na siebie. Oboje w iBoa przy swoich umowach mamy już pełne oferty przedłużeniowe. Czy po przepisaniu jej umowy będę mógł przedłużyć obie umowy wybierając ofertę z grupy jump family? Czy będzie to możliwe poprzez sklep internetowy? Pozdrawiam, Przemysław
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-04-2015 - 18:40:07
Zadzwoń proszę, do BOA. Oferty to sprawy indywidualne i wymagają analizy konta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Angi
09-04-2015 - 18:18:06
Witam, jeśli chciałabym dokonać cesji numeru, który obecnie jest na firmę ojca, a chciałabym żeby był na mnie jako na osobę fizyczną, to okres trwania umowy automatycznie mi się wydłuża, czy kontynuuję tą samą umowę?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-04-2015 - 08:15:35
Witam, Po dokonaniu cesji numeru, data wygaśnięcia umowy się nie zmienia. Pozdrawiamy,
  (0)
Odpowiedz
szyk
16-04-2015 - 13:25:00
Dzień dobry, czy jeśli chciałabym na siebie przepisać numer, który w tej chwili jest na moją mamę, to byłaby konieczność cesji, czy można tylko przepisać dane? Czy musimy obydwie przyjść do salonu czy wystarczy jedna z nas? Czy taka zmiana jest związana z opłatą?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-04-2015 - 13:41:43
Witam. Napisz proszę, czy jest to telefon w systemie abonamentowym czy na doładowania na kartę.
  (0)
Odpowiedz
szyk
16-04-2015 - 15:05:11
@ Konsultant T-Mobile - Jest to telefon w abonamencie.
  (0)
Odpowiedz
szyk
16-04-2015 - 15:06:55
@ Konsultant T-Mobile - Jest to telefon w abonamencie.
  (0)
Odpowiedz
ronin1980
17-04-2015 - 11:37:16
Witam serdecznie. Posiadam kartę SIM z numerem w sieci T-Mobile bez abonamentu, tylko karta na doładowanie. Numer został wcześniej zarejestrowany na Spółkę z o.o., która została zlikwidowana. Chciałbym go przepisać na siebie prywatnie, czyli Klient Indywidualny. W jaki sposób mogę dokonać takiej zmiany? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-04-2015 - 21:13:43
Witam. Zapraszam do naszych Salonów/ Sklepów Firmowych wraz z dowodem osobistym - tam najszybciej dokonasz rejestracji. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
M.raz
20-04-2015 - 17:21:55
Witam, Mam pewien problem, mianowicie - używam swojego nr telefonu od długiego czasu i nie chciałbym go zmieniać. Planuję przenieść nr z play do t-mobile. Sęk w tym, że telefon nie jest na mnie ze względu na to, że gdy była podpisywana 1sza umowa nie byłem pełnoletni. W związku z czym chciałbym dokonać cesji na moją osobę, jednak nie mam możliwości przyjścia do salonu z cedentem gdyż jest to osoba niepełnosprawna i nie da rady się przemieścić. Czy po przeniesieniu numeru przez internet i podpisanie wszystkich dok w domu będę w stanie jako cesjonariusz dokonać cesji praw na moją osobę bez udziału cedenta? Proszę o informację jakie dok. musiałbym w tej sytuacji przedstawić w salonie. O ile to możliwe proszę o podesłanie druków na adres @. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
M.raz`
20-04-2015 - 17:24:06
dodam, że telefon jest w abonamencie
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2015 - 17:50:43
Witam Ponieważ przeniesienia numeru może dokonać tylko właściciel musiałbyś dokonać cesji u obecnego operatora Play. Operator powinien umożliwić dokonanie cesji bez konieczności wizyty obecnego właściciela w punkcie. Ewentualnie jeżeli planujesz przeniesienie numeru na dane obecnego właściciela kanałem internetowym, a regulamin oferty nie przewiduje inaczej, będziesz mógł dokonać cesji. Formularz cesji będziesz mógł zamówić np. dzwoniąc do biura obsługi abonenta pod numer 602900000(koszt zgodny z cennikiem). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
mobilna
28-04-2015 - 17:46:22
Więc tak. Zakładam działalność i chciałam dostawać faktury na firmę. Ale sytuacja jest o tyle skomplikowana, że numer należy do mojej siostry (podpisałyśmy kiedyś taką umowę, że mogę decydować o nim, przedłużając umowy etc, ale bez przeniesienia numeru). Siostra siedzi za granicą od kilku lat, w tym roku na pewno nie przyjedzie do Polski, więc nie mogę się z nią zjawić w salonie. Rozumiem że musiałabym zdobyć formularz cesji, wysłać do niej, poczekać aż podpisze i odeśle, zapłacić 60zł i tyle? Moja aktualna umowa wygasła chyba z rok temu albo lepiej, jest kontynuowana ale nie chciało mi się pójść wymieniać telefonu, nie ukrywam że chciałabym płacić mniej niż płacę, czy to jest w ogóle możliwe w tym układzie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2015 - 22:54:37
Rzeczywiście, sytuacja jest skomplikowana. Twoja siostra powinna wypełnić oryginał formularza cesji i odesłać Tobie. Ty wraz z dokumentami potrzebnymi do zawartej umowy (http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/wymagane-dokumenty) i wypełnionym formularzem stawiasz się w salonie i pod warunkiem, że uwiniesz się w ciągu 21 dni to numer zostanie przepisany na Twoją firmę. Jedna uwaga, skoro masz do zrealizowania aneks to zrób to przed cesją. Inaczej możliwe to będzie dopiero 6mcy po cesji. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
mobilna
29-04-2015 - 11:21:31
Dzięki za wyjaśnienie, w takim razie chyba prościej się będzie pożegnać z tym numerem.
  (0)
Odpowiedz
konefka
04-05-2015 - 16:51:39
@mobilna - najlepiej przejść na kartę i znów wskoczyć na abonament już na siebie omijasz opłatę 60 zł
  (0)
Odpowiedz
kkot
06-05-2015 - 21:04:29
Witam, mam pytanie odnośnie cesji, zamówiłam dziś formularz cesji przez BOA i mam pytanie, ponieważ jeden konsultant powiedział ze z wypełnionym formularzem moge sie sama udać do punktu, a drugi poinformował że muszę udać się z obecnym właścicielem. A jaka jest prawda? :))) pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-05-2015 - 22:57:58
Witam. Jeśli dotychczasowy abonent wypełnił pola dotyczące jego osoby i złożył podpis to nie będzie konieczności wizyty. obojga Państwa. Należy pamiętać o dokumentach, które są niezbędne do zawarcia umowy. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
krzyś
08-05-2015 - 09:22:42
Mam numer w MIX a żona abonament Jump. Chcemy skorzystać z Family ale do tego potrzeba, aby oba numery figurowały na tą samą osobę. Wyczytałem poniżej, że przeniesienie z męża na żonę nie wymaga klasycznej cesji umowy a jedynie zmiany danych personalnych. Czy tak jest rzeczywiście, bo nigdzie poza tym serwisem nikt o tym nie wspominał tylko o konieczności cesji umowy?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-05-2015 - 14:16:05
Witam. Tego typu przepisanie danych jest faktycznie odstępstwem od cesji natomiast oczywiście dalej trzeba spełnić wymogi formalne niestety. Najlepiej udać się do punktu - z dokumentami osobistymi i wystarczy spisać oświadczenie woli zmiany danych. W punktach są gotowe takie formularze. Symboliczny koszt procesu to 1 zł. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
tequila1
17-05-2015 - 10:06:59
witam mam pytanie czy na stronie tmobile znajde druk cesji?? jeśli tak to pod jaką pozycją?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-05-2015 - 17:16:50
Witaj. Nie znajdziesz. Druk otrzymasz pocztą, zamawiając go telefonicznie u Konsultanta BOA (gdy wszystkie faktury łącznie z bieżącą są uregulowane) lub w naszym Salonie Firmowym, jeśli jesteś właścicielem numeru, bądź do Salonu udajesz się z obecnym właścicielem. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kme
17-05-2015 - 10:30:30
Witam Mam numer w MIX i w salonie firmowym chciałam scedować numer na siostrę,powiedziano mi , że w MIXie nie ma takiej możliwości.W innym punkcie poinformowano ,że jest taka możliwość , ale tylko właśnie w salonie firmowym. Bardzo proszę o informację jak mogę dokonać przeniesienia numeru Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-05-2015 - 17:26:28
Witam. Niestety w MIX nie ma możliwości dokonania cesji. Ani w Salonie Firmowym, ani w Punkcie Obsługi.
  (0)
Odpowiedz
kme
19-05-2015 - 21:50:00
Witam W takim razie mam pytanie,czy zmiana abonenta jest możliwa przy ofercie prepaid i jak długo czeka się na takie przejście z mixa na kartę?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-05-2015 - 14:34:06
W systemie prepeid można oczywiście przepisać numer telefonu na inną osobę. Czas przejścia z mixa do systemu prepeid (zakładając, że zostaną wcześniej załatwione wszystkie formalności) trwa do 5 dni.
  (0)
Odpowiedz
gaming
06-06-2015 - 11:18:56
@ Konsultant T-Mobile - A jaka jest właśnie opłata za dokonanie cesji w systemie prepeid ? za darmo czy jest jakaś opłata ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-06-2015 - 07:44:19
W systemie prepaid nie ma cesji. Obecny właściciel zrzeka się numeru na piśmie a nowy właściciel rejestruje na siebie. Formularz rejestracyjny dostępny na www.t-mobile.pl/Obsługa klienta/Cenniki i dokumenty. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kondziuwrz
22-05-2015 - 12:45:37
witam, posiadam kartę sim w mixie (dzisiaj dokonano ostatniego doładowania) i chciałbym ją przerejestrować na inną osobę. W jaki sposób mogę to uczynić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-05-2015 - 12:24:23
Witam, Pragnę poinformować, że w systemie Mix nie ma możliwości przerejestrowania numeru telefonu na inną osobę. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
oliss
25-05-2015 - 20:26:07
Witam, posiadam abonament na firmę chcę przenieść teraz nr na siebie czy wymagany jest jakiś druk i .Salonie dowiedziałem się że mam napisać prośbę o przeniesienie .
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-05-2015 - 07:22:43
Do zmiany danych wymagamy Formularza zmiany danych dla osób fizycznych (dostępny na stronie http://www.t-mobile.pl) lub kopię dowodu osobistego (w przypadku gdy adres zameldowania lub numer dowodu uległy zmianie). Takiej zmiany nie możesz dokonać jedynie w przypadku, gdy nie doszło do zakończenia prowadzenia działalności i do końca umowy zostało więcej niż 24 miesiące kalendarzowe. Możesz taką dyspozycję wysłać mailem na boa@t-mobile.pl lub złożyć pismo w najbliższym Punkcie. Zmian dokonamy w ciągu 14 dni. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Pene
10-06-2015 - 12:45:44
Witam, chce zrobić cesję z mojego numeru prywatnego na firmę żony. Umowy kończy mi się w maju 2016 r. Czy po cesji termin zakończenia umowy zmieni się czy pozostaje bez zmian? Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-06-2015 - 13:46:44
Pozostaje bez zmian. Jest to cesja obecnej umowy i jej warunków, nie przedłużenie i zawarcie nowej na nowych warunkach. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Klient
16-06-2015 - 23:54:05
Witam, Czekam już 3 tydzień na dokonanie cesji na moim koncie, a dane abonenta dalej się nie zmieniają. Jak długo mam jeszcze czekać ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-06-2015 - 17:04:05
Witaj. Niestety nie znając szczegółów sytuacji nie mogę poradzić nic innego jak tylko kontakt z Biurem Obsługi (telefonicznie lub mailowo). Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
pablo777
22-06-2015 - 19:35:48
Witam, mam numer na firmę w T-mobile i chciałbym go przenieść do orange na osobę prywatną. Jak to zrobić?? ile to kosztuje??
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-06-2015 - 08:32:24
Witam. Przeniesienie numeru jest bezpłatne, a wszelkie formalności z tym związane można załatwić podczas wizyty w dowolnym Punkcie Sprzedaży T-Mobile, pod numerem infolinii BOA (602900 z tel. T-Mobile lub 602900000 z tel. innego operatora/opłata zgodna z cennikiem), jak i również online na naszej stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
anka789
26-06-2015 - 21:29:55
Dzień dobry, Moja umowa wygasa 24.08 czy mogę w tym momencie, czyli dwa miesiące przed zakończeniem umowy dokonać cesji? Dodam, że staram się o przeniesienie umowy do innego operatora.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-06-2015 - 07:35:46
Witam, Na poniższe pytanie najlepiej odpowie konsultant BOA dostępny pod numerem 602900 (z nr. tel. sieci T-Mobile lub 602900000 z nr. tel. innego operatora). Opłata za połączenie zgodna z cennikiem. Zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
klient
01-07-2015 - 09:14:54
Witam, po dokonaniu cesji umowy nie mogę zalogować się na stronie https://www.t-mobile.pl/logowanie?startLoginProcess=true, pisze że numer nie poprawny, co mam zrobić w tej sytuacji?
  (0)
Odpowiedz
rybka
20-08-2015 - 10:08:19
Jezeli wczoraj podpisalam umowe cesji to kiedy bede mogka zalogowac aie na moj t-mobile i przedluzyc umowe ?? Jak dlugo sie czeka na zmiane? Mam nadzieje ze nie wykupia mi telefonu tego co chce..,
  (0)
Odpowiedz
Aga
22-08-2015 - 07:13:05
Witam co mam zrobić jeżeli zawarliśmy umowe w salonie,gdzie za telefony dopłaciliśmy i jeszcze mamy wysoki abonament.Umowe na siebie wziął mąż,przenieśliśmy numer z pley do t-mobile.W dalonie anonament na dwa telefony mamy za 79.99,za jeden telefon dopłaciliśmy 659 PLN za drugi 219,sprawdziłam oferte w internecie i co ten sam abonament jest za 69.99 za jeden telefon dopłata coś ponad 400PLN,a za drugi 99 PLN.Szok oszustwo.Co teraz ?chce zmiany i odzyskać pieniądze które nadpłaciliśmy
  (0)
Odpowiedz
ladylok
22-08-2015 - 12:36:01
Witam Umowa jest na mojego tatę i kończy się pod koniec grudnia. Telefon jest na abonament a tata upowaznil mnie abym samodzielnie mogla przepisac numer na siebie w dowolnym punkcie. Pytanie czy przepisujac ten numer musze przedluzac umowe czy pozostaje stary termin jej wygasniecia. Pozdrawiam Dziekuje za odpowiedz
  (0)
Odpowiedz