Chwile, które łączą.

Zebraliśmy w jednym miejscu odpowiedzi na wszystkie pytania, z jakimi zwracacie się do nas, pytając o zarówno internetowe Biuro Obsługi Abonenta, jak i jego mobilnego brata – MiBOA.

I. IBOA - INTERNETOWE BIURO OBSŁUGI ABONENTÓW - PYTANIA OGÓLNE

1.    Kto ma dostęp do Internetowego Biura Obsługi?

W zasadzie każdy klient, który ma aktywną kartę SIM.

2.    Jak się dostać do Internetowego Biura Obsługi?

Wystarczy wpisać numer telefonu i postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

3. Co daje Internetowe Biuro Obsługi Klienta, po co się tam logować?

Aby sprawdzić stan kosztów, zobaczyć jakie usługi są włączone. Korzystanie z Internetowego Biura Obsługi daje możliwość samodzielnego zarządzania własnym kontem. Oczywiście każdy rodzaj karty, taryfy ma dostęp do informacji i możliwości dedykowane dla siebie. Czyli na przykład Klienci abonamentowi mogą włączyć usługę F@aktura na email, a Klienci Tak Tak T-Mobile na kartę ponieważ nie mają faktur nie mają dostępu do takiej usługi.

4.    Jak zalogować się do iBOA?

  • Klienci prywatni z kartami abonamentowymi - w przypadku większości Klientów prywatnych wystarczy, że wpiszą swój numer telefonu, a potem hasło jednorazowe przesyłane przez system SMS-em.
  • Klienci biznesowi z kartami abonamentowymi: od Klientów biznesowych wymagamy dodatkowo podania BOA Kod-u. Podobna sytuacja dotyczy Klienta prywatnego, jeśli ustawi sobie polecenie, aby system prosił o podanie BOA Kod-u.
  • Klienci Tak-Tak T-Mobile na kartę i Klienci Mix: wystarczy wpisać numer telefonu, podem BOA Kod. Jednak, gdy klient Tak Tak T-Mobile na kartę lub Mix nie pamięta BOA Kod-u, może skorzystać z opcji smsowego przypomnienia BOA kodu. Dzięki temu na swój telefon dostanie BOA Kod, a po wpisaniu go do serwisu jednorazowe hasło do logowania. Czyli tak naprawdę wystarczy mieć swój telefon przy sobie.

5.    Czy korzystanie z iBOA jest bezpłatne? Czy przysyłane na mój numer SMS-y z jednorazowymi hasłami obciążą mój rachunek?

Tak iBOA jest całkowicie bezpłatne.

6.    Dlaczego przerwało mi połączenie z iBOA?

Połączenie z serwisem, przy braku aktywności klienta, przerywane jest po10 minutach ze względów bezpieczeństwa.

7.     Dlaczego, gdy wpisuję numer telefonu w oknie logowania, wyskakuje mi komunikat "taryfa, z której korzystasz nie jest uprawniona"?

Okno logowania na trzy zakładki ABONAMENT, TAK TAK/MIX i blueconnect na kartę. Należy zwrócić uwagę, w której zakładce wpisujemy swój numer telefonu. Ten komunikat, np. pojawi się, gdy wpiszemy numer Tak Tak w zakładce dla telefonów abonamentowych. Jest to najczęstszy przypadek. Może się też zdarzyć, że posiadasz taryfę, która nie ma dostępu do usługi iBOA.



8.    Co to jest BOA Kod?

Pierwszy BOA Kod to cztery ostatnie cyfry kodu PUK, dołączonego do karty SIM. W każdej chwili BOA Kod można zmienić po zalogowaniu do iBOA na własny czterocyfrowy numer lub wyłączyć jego żądanie podczas logowania. Wtedy logowanie opiera się na podaniu numeru telefonu i wprowadzeniu otrzymanego hasła jednorazowego w SMS.

9.    Dlaczego zablokowano mi dostęp do iBOA i kiedy będę mógł znowu z niego korzystać?

Trzykrotne błędnie wpisane jednorazowego  hasła lub BOA Kodu blokuje dostęp na 30 minut. To standardowa procedura bezpieczeństwa. Jeśli tak się stało odczekaj 30 minut i wprowadź nowe hasło jednorazowe (i poprawny BOA KOD jeśli jest wymagany).

10.    Skąd mam wziąć hasło jednorazowe wymagane przy logowaniu do iBOA?

Hasło jednorazowe jest przesyłane SMS-em, na podany podczas logowania numer telefonu.

11.    Dlaczego nie mogę zalogować się do iBOA z jednorazowym hasłem przesłanym na mój numer?
Hasło to jest ważne przez 3 minuty, jeśli w tym czasie nie wykorzystasz hasła jednorazowego, będziesz musiał spróbować jeszcze raz.

12. Czy można włączyć lub  wyłączyć żądanie BOA Kodu przy każdym logowaniu?

Taka opcja jest możliwa. Można to ustawić w zakładce Moje Dane lub zmienić na łatwiejszy do zapamiętania.

II. IBOA Klienci abonamentowi - F@KTURA I RACHUNKI

1.    Czy przez iBOA mogę uruchomić usługę f@ktury?

Tak. W zakładce Usługi – Usługi finansowe

2.    Jak w iBOA sprawdzić bieżące koszty połączeń i usług od ostatniej faktury?

Wystarczy kliknąć w zakładkę Lista Połączeń. Pozostałe środki w ramach abonamentu można zobaczyć, klikając w podmenu zakładki Lista Połączeń -> Wykorzystanie limitów

3.    Jak sprawdzić kwotę ostatniej zaksięgowanej wpłaty i po jakim czasie informacja ta pojawi się w iBOA?

Informacja pojawia się bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty przez PTC. Informacja o statusie płatności faktur znajduje się w zakładce Płatności.

4.    W jakim czasie po wystawieniu f@ktura będzie dostępna w iBOA?

Faktura jest dostępna dla klienta od razu po jej wystawieniu w systemach księgowych PTC

5.    Jeśli włączę f@kturę na koncie, na którym jest kilka numerów, to czy, logując się na iBOA, będą widoczne rachunki szczegółowe dla wszystkich numerów?

Nie, widoczny będzie tylko rachunek szczegółowy dla numeru, na który się zalogowałeś, aby obejrzeć pozostałe rachunki należy zalogować się na każdy numer osobno. Wystarczy raz zalogować się na każdy z tych numerów, którymi chcemy zarządzać i podać numer telefonu administratora, który to będzie miał uprawnienia do zarządzania. Administratorem może być tylko numer abonamentowy T-Mobile. Administrator zawsze loguje się na swój numer telefonu i widzi nie tylko konto swojego numeru ale również te konta(te numery,) które nadały mu uprawnienia administratorskie.

6.    Jak długo faktury i rachunki szczegółowe przechowywane są w iBOA?

W iBOA przeanalizujesz dotychczasowe faktury oraz rachunki szczegółowe, wystawione w ciągu ostatnich 18 miesięcy

7.    Czy Klient korzystający dotąd z f@ktury w serwisie iBOA może skorzystać również f@ktury na e-mail?

Oczywiście, e-mail jest po prostu dodatkowym kanałem dostępu do tej samej f@ktury, którą można oglądać w serwisie iBOA.

III. IBOA Klienci abonamentowi - USŁUGI

1.    Czy w iBOA można samodzielnie dostosować swój plan taryfowy? Jak to zrobić?

Klient ma możliwość migracji na wyższą taryfę niż obecnie posiadana. Dodatkowo może dowolnie zarządzać posiadanymi usługami – oczywiście w ramach tego, na co zezwala regulamin danej taryfy.

2.    Czy przez iBOA można przedłużyć umowę abonencką? Jak to zrobić?

Tak, jest to możliwe – przedłużając umowę przez iBOA, otrzymasz najkorzystniejsze warunki. Jak to zrobić, pokazuje krok po kroku poniższy schemat. Więcej informacji – tutaj.



Informacja o dostępności oferty retencyjnej pojawia się na głównej stronie po zalogowaniu do iBOA. Dodatkowo przedłużając umowę przez iBOA klient zyskuje dodatkowe benefity:

  • Zniżki na wybrane telefony
  • Dodatkowe 300 min do T-Mobile jeżeli wybierze opcję przedłużenia umowy bez telefonu
  • Bezpłatną przesyłkę kurierską


Jednocześnie Klienci aneksujący się w iBOA mają możliwość przedłużenia umowy miesiąc wcześniej w stosunku do pozostałych kanałów ( sklepy/hotline/salony )

3.    Jak sprawdzić, jakie usługi są aktywne?

Zaloguj się na www.t-mobile.pl w części „Zarządzanie kontem”. Tutaj możesz dowolnego dnia, o dowolnej porze zarządzać swoimi usługami.

4.    Czy mogę samodzielnie wybierać i aktywować usługi dostępne dla mojej taryfy?

Tak. Wszystko znajdziesz w zakładce Usługi po zalogowaniu się do iBOA

5.    Czy w iBOA możliwa jest zmiana adresu do korespondencji?

Tak

IV. IBOA - BRAK NUMERU T-Mobile

1.    Czy mogę zarządzać kontem numeru stacjonarnego przez iBOA? Jak to zrobić?

Aby korzystać z internetowego Biura Obsługi Abonenta i zarządzać kontem numeru stacjonarnego przez Internet, skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 (opłata zgodna z cennikiem) i ustaw aktywny numer abonamentowy sieci T-Mobile jako administratora dla numeru stacjonarnego. Administrator zawsze loguje się na swój numer telefonu i widzi nie tylko konto swojego numeru ale również te konta(te numery,) które nadały mu uprawnienia administratorskie.

2.    Czy muszę mieć numer telefonu komórkowego w sieci T-Mobile, aby zarządzać kontem numeru stacjonarnego przez iBOA?

Tak. Aby korzystać z Internetowego Biura Obsługi Abonenta i zarządzać kontem numeru stacjonarnego przez Internet, skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 (opłata zgodna z cennikiem) i ustaw aktywny numer abonamentowy sieci T-Mobile jako administratora dla numeru stacjonarnego. Administrator zawsze loguje się na swój numer telefonu i widzi nie tylko konto swojego numeru ale również te konta(te numery,) które nadały mu uprawnienia administratorskie.

3.    Czy muszę mieć numer telefonu komórkowego w sieci T-Mobile, aby zarządzać kontem Blueconnect przez iBOA? W jaki sposób się zalogować (krok po kroku)?

Nie, klient blueconnect może zarządzać swoim kontem samodzielnie podając numer telefonu tej karty SIM którą ma w modemie. Numer telefonu tej karty można znaleźć na opakowaniu w który była karta. W tym samym miejscu jest też podany kod PUK, którego ostatnie 4 cyfry to tzw. BOA Kod, o który poprosi system w kolejnym kroku. Po wpisaniu BOA Kodu system wyśle sms z hasłem jednorazowym, można odczytać to hasło w aplikacji którą nawiązuje się połączenia internetowe w laptopie/komputerze.

Jest też inne rozwiązanie, Klient z blueconnect może ustawić sobie inny numer abonamentowy sieci T-Mobile jako numer administratora. Administrator zawsze loguje się na swój numer telefonu i widzi nie tylko konto swojego numeru ale również te konta(te numery,) które nadały mu uprawnienia administratorskie. Aby ustanowić administratora, skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 (opłata zgodna z cennikiem). Oczywiście możesz to również  zrobić samodzielnie logując się na konto numeru blueconnect w IBOA.

Sprawdź sam, jak wiele możliwości daje iBOA - i to bez wychodzenia z domu.

V.    MiBOA - PYTANIA OGÓLNE

1.    Co to jest MiBOA?

To specjalna wersja serwisu IBOA dla abonentów T-Mobile dostępna na ich telefonach. Jeśli klient chce sprawdzić koszty swoich bieżących połączeń czy wykorzystanie pakietów bezpłatnych minut wystarczy, że wpisze w przeglądarce swojego telefonu adres miboa.pl

2.    Kto może korzystać z MiBOA?

Z MiBOA może korzystać każdy Klient posiadający telefon ze skonfigurowanym dostępem do Internetu. W mobilnej przeglądarce internetowej (nie zalecamy korzystania z Opery Mini) wystarczy wprowadzić adres m.iboa.pl

3.    Czy do miBOA trzeba się logować?

Mobilne iBOA nie wymaga aktywacji. Żeby korzystać z serwisu, wystarczy wpisać adres m.iboa.pl w przeglądarce telefonu. Po nawiązaniu połączenia serwis rozpozna Twój numer telefonu, statusy usług i uprawnienia, wyświetlając treść dostosowaną do ustawień Twojego konta. W odróżnieniu od „dużego” iBOA, w serwisie mobilnym nie jest konieczne logowanie.

4.    Czy za korzystanie z MiBOA pobierane są opłaty?

MiBOA jest całkowicie darmowe na terenie Polski – nie pobieramy opłat za transmisję danych, nie pomniejszamy Twoich ryczałtów / pakietów danych.

5.    Czy mój telefon musi spełniać jakieś specjalne wymagania, aby korzystać z MiBOA?

MiBOA jest serwisem internetowym, a nie aplikacją instalowaną na aparatach telefonicznych, więc poza skonfigurowanym dostępem do Internetu w telefonie (aktywna usługa pakietowej transmisji danych), używaniem domyślnej przeglądarki, nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych wymagań technicznych. Jeśli telefon kupiłeś w naszej sieci i nie zmieniałeś ustawień to masz wszystko czego potrzeba do korzystania z MiBOA. Przeglądarka w Twoim telefonie nie ma odpowiednich ustawień? Skorzystaj z bezpłatnego zdalnego konfiguratora telefonu.

6.    W jaki sposób sprawdzić informacje o kosztach połączeń i usług oraz wykorzystaniu wybranych pakietów?

Wykorzystanie posiadanych pakietów minut, SMS-ów i danych można sprawdzić w kategorii „Bieżące koszty”. Które usługi są aktywne można sprawdzić w odpowiednich kategoriach usług, a po wejściu w stronę danej usługi jest informacja o jej kosztach.

7. System nie rozpoznaje mojego numeru telefonu i prosi o jego podanie. W czym może tkwić problem?

Jeśli system nie rozpoznaje Twojego numeru, to prawdopodobnie łączysz się za pośrednictwem sieci Wi-Fi. Wpisz swój numer, a potem jednorazowe hasło, które otrzymasz SMSem. Klienci biznesowi będą jeszcze poproszeni o BOA Kod.

8. Czy jeśli mam Operę Mini lub łączę się za pośrednictwem Wi-Fi, jest jakiś sposób na to, aby skorzystać z MiBOA?

Ci, którzy mają zainstalowaną Operę Mini, bądź łączą się poprzez Wi-Fi, również mogą skorzystać z MiBOA. Muszą jednak samodzielnie zalogować się serwisu. Aby to zrobić, należy:

  • wpisać do przeglądarki telefonu adres m.iboa.pl
  • następnie podać swój numer telefonu
  • podać hasło jednorazowe otrzymane SMS-em

Klienci biznesowi są proszeni dodatkowo o podanie BOA Kodu (dawniej Era Kod).

Połączenie z MiBOA za pośrednictwem Opery Mini wiąże się z opłatami za transmisję danych. W przypadku posiadania pakietu danych, zostanie on pomniejszony o dane pobrane podczas połączenia z MiBOA. Korzystanie z Wi-Fi nie wiąże się z żadnymi opłatami.


VI. F@KTURA, RACHUNKI w MiBOA

1.    Czy przez MiBOA mogę uruchomić usługę f@ktury?

Tak, taka możliwość dostępna jest w kategorii Płatności i faktury.

2.    Jak w MiBOA sprawdzić bieżące koszty połączeń i usług od ostatniej faktury?

Wykorzystanie posiadanych pakietów minut, SMS-ów i danych można sprawdzić w kategorii „Bieżące koszty”.

3.    Jak sprawdzić kwotę ostatniej zaksięgowanej wpłaty i po jakim czasie informacja ta pojawi się w MiBOA?

Informacja ta dostępna jest w sekcji „Płatności i faktury”. Informacja w serwisie MiBOA pojawia się od razu po zaksięgowaniu wpłaty przez PTC.

4.    W jakim czasie po wystawieniu f@ktura będzie dostępna w MiBOA?

W MiBOA nie są dostępne faktury, a jedynie informacja o kwocie do uiszczenia i termin zapłaty.

5.    Ile faktur wstecz mogę zobaczyć w MiBOA?

MiBOA udostępnia informacje o ostatnich trzech fakturach.

6.    Czy z MiBOA mogę aktywować usługę F@ktura?

Tak, jest możliwa aktywacja usługi faktury elektronicznej.

Komentarze (223)

Aby dodać komentarz zaloguj się lub podaj swój adres w polu poniżej. Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

min. 3 znaki
  • kryśka
    Witam. Bardzo prosze o pomoc "krok po kroku" jak wpisac sie na administratora trzech telefonow - jesli moge to zrobic samodzielnie. Pozdrawiam Wielkanocnie :-)
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • anka16pl
    witam.jestem nową klientką t-mobile. Wraz z telefonem otrzymałam tablet z pakietem danych.Chciałabym się zalogować do iboa aby sprawdzić jego ofertę,prędkość, i w ogóle wszelkie informacje ale niestety na tablet nie dochodzi sms, i w związku z tym nie wiem nic. Konsultant zaproponował aby sms przekierować na telefon kom. z numerem t-mobile.ok..tylko jak? Jeśli ktoś wie proszę o pomoc.Albo jest inne wyjście? będę wdzięczna za pomoc.pozdr
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • saburabi79
    Mam nietypowy problem, tzn. chcę przedłużyć umowę przez iboa i bez podania jednorazowego kodu z sms-a nie mogę tego zrobić. Owszem. Ale jak mam to zrobić skoro ten numer używa inna osoba z rodziny i ma wyłączoną opcje z wysyłanymi i odbieranymi SMSami i MMSami? Pan w jednym z oddziałów t-mobile mojego miasta powiedział że można to zrobić w taki sposób: w głównej siedzibie t-mobile danego miasta odblokować usługę na czas załatwienia sprawy (w tym przypadku przedłużenia umowy) a następnie znowu ją zablokować. Tylko - raz - że trzeba mieć ten telefon przy sobie na czas przedłużenia umowy, - dwa - czy jak się odblokuje usługę to nie zasypie nas lawina SMSów, kumulowanych przez okres od ostatniego zablokowania usługi z SMSami (w moim przypadku ok. 1,5 roku) :P Jak ktoś może mi pomóc w moim problemie, to będę wdzięczny ;)
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • karol102
    chcialbym teraz odblokowac telefon
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • konsultancik18
    Gumek3P: Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości by zalogować się do systemu IBOA bez podania jednorazowego kodu sms, Operator w chwili obecnej nie udostępnia innego sposobu logowania.
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Gumek3P
      @konsultancik18 - @Chciałem sprawdzić do kiedy mam ważną kartę, ale zanim będę mieć telefon to już pewnie karta będzie nieaktywna. Szkoda, operator powinien udostępnić inny sposób logowania.. Wielkie dzięki za odpowiedź ! :)
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      konsultancik18
      @ Gumek3P: Operator powinien wiele rzeczy zrobić jeszcze, niestety od dłuższego czasu nawet przy zgłaszaniu problemów technicznych do działu techników jest straszna opieszałość. Podejdź do salonu/sklepu i sprawdzą Ci pracownicy datę ważności karty sim (połączeń wychodzących i przychodzących).
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Gumek3P
    Witam, czy mozna zalogowac sie do systemu IBOA, bez wpisywania jednorazowego kodu, ktory przychodzi sms'em ? Aktualnie telefon mam w naprawie i nie mam gdzie włożyc karty sim, aby otrzymac ten kod. Pomocy
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Gumek3P
      jesteem uzytkownikiem starteru t-mobile*
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • sert
    witam, Mam telefon na kartę. Nie otrzymuję smsa z kodem jednorazowym do zalogowania się na konto. Zmiana przeglądarki nie pomogła. Proszę o pomoc
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      konsultancik18
      sert: Zgłoś problem do konsultanta HOT LINE, meilowo lub listownie, z pewnością jest to błąd techniczny wyłącznie z winy Operatora. Dodatkowo możesz żądać rekompensaty (najczęściej pakiet minut bezpłatnych) za nie możność logowania się w celu sprawdzenia lub zmiany różnych ustawień.
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • ola290190
    Witam. 10 grudnia podpisywałam umowe (abonament) i od tego czasu nie przychodzą do mnie sms z kodem boa. Czym to moze byc spowodowane ? Pozdrawiam
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      konsultancik18
      @ola290190: Spowodowane na pewno jest błędem technicznym leżącym po stronie Operatora. Zgłoś problem meilowo, telefonicznie na HOT LINE lub listownie. Z pewnością dział techniczny pomoże w niniejszej sytuacji. Dodatkowo możesz po prosić o rekompensatę za błąd z winy Operatora (najczęściej otrzymujemy pakiet bezpłatnych minut).
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • razer
    Witam, po jakim czasie odnawia się limit transferu danych ?
    (0)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      konsultancik18
      @razer: Pakiet odnawia się w pierwszym dniu następnego cyklu rozliczeniowego. Cykl rozliczeniowy możesz sprawdzić na fakturze lub w systemie IBOA po zalogowaniu.
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Pakiet danych odnawia się z dniem wystawienia faktury. Pozdrawiamy!
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • Natalia K
    Witam . weszłam dziś na strone iboa i ku mojemu zaskoczeniu mam kwote do zapłaty 133 zl za co ?? jak mam abonament 59.90 ?? pisze łaczna kwota niezapłaconych faktur Suma faktur po terminie płatności (wartość ujemna oznacza nadpłatę): 133,15 zł co to oznacza|??
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      konsultancik18
      Natalia K: Pani Natalio informację zawarte w systemie MIBOA (dostępne z pozycji telefonu) wyświetlają błędne informację co do płatności na danym koncie abonenckim, problem utrzymuję się od kliku dni. Co do informacji o płatnościach zawartych w IBOA proponuję skontaktować się telefonicznie z konsultantem HOT LINE, meilowo lub listownie- z pewnością dział płatności po interwencji sprostuje niniejsze informację o płatnościach.
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Nie możemy Pani udzielić odpowiedzi na to pytanie za pośrednictwem serwisu, gdyż nie mamy Pani pełnych danych. Prosimy o kontakt telefoniczny z BOA i wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiamy.
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • nie działa
    Zawsze jak musze wejść po rachunek itp to iboa ma padakę i nie działa, czy tak już jest w "ofercie" ? Czy TO coś kiedyś będzie niezawodne?
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Pytanie
    Jak odblokowac zablokowany telefon stacjonarny,jezeli wszystkie rachunki zostaly juz wczesniej uregulowane, at elefon jest zablokowany w dalszym ciagu. Co moge zrobic oprocz skontaktowania sie z numerami biura obslugi. Ile czasu moze trwac odblokowanie mojego konta., jesli jest zablokowane od dwoch dni ?
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • cinek
    Czy może ktoś mi powiedzieć czemu nie dostaję sms z jednorazowym kodem autoryzacyjnym przy logowaniu do iboa????
    (11)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • bhu
    jaki jest sms dla blueconnect do powiększenia limitu o 500MB?
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • klaudik
    Można usunąć historię połączeń/smsów z iboa?
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • nikamonika1991
    Witam, Mam pewien problem: w opcji przedłużenie abonamentu w taryfie rodzina multimedialna 60 mam napisane, że ze zniżką mogę wybrać telefon alcatel One Touch Idol, ale gdy wybieram taryfę na liście modeli do wyboru w ogóle nie ma takiego telefonu. Natomiast gdy wchodzę w opcję strefa klienta i przedłuż umowę ze strony głównej t-mobila i wybieram opcję z tym telefonem w zakładce "wymień telefon - promocja internetowa" przekierowuje mnie do zamówienia ale niestety wybrany telefon to o dziwo nie alcatel a nokia lumia, co się dzieje? kiedy będzie możliwość wyboru tego telefonu? Czy mogę w takim razie wybrać ten telefon przedłużając umowę telefonicznie? czy wtedy będę pozbawiona zniżki, więc muszę czekać, aż telefon będzie można wybrać przez internet? Dziękuję,
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      nikamonika1991 , pytasz o swoją indywidualną ofertę. Jako Redakcja nie mamy takich informacji. Prosimy Cię o kontakt z BOA lub wizytę w Salonie. Pozdrawiamy!
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • soyer
    Witam, Chciałem zapytać się jak odbywa się przydłużenie umowy poprzez serwis i Boa . Mianowicie, klikając cały czas 'Dalej' w postępowaniu przedłużenia umowy dochodzę do momentu gdzie mam wybrać w jaki sposób zostanie mi dostarczona umowa ( mail lub kurier ) . Jeżeli zdecydowałbym się na mail, jak to wygląda ?. Dostaję kopię umowy na maila i co dalej ?. Mam to gdzieś dostarczyć ?. Coś w tej umowie uzupełnić ?. Jak to z kolei wygląda w przypadku otrzymaniu umowy od kuriera ?. Bardzo proszę o jak najszybszą odpowiedź. Pozdrawiam,
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • abc
    Od kilkunastu dni nie mogę się zalogować do mojego konta w iBOA. Za każdym razem po wpisaniu numeru telefonu pojawia się informacja "Przepraszamy wystąpił błąd. Prosimy spróbować później". Nie przychodzi tez sms z kodem. Dzieje się tak już od dłuższego czasu i tylko z moim numerem telefonu. Co się dzieje??
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      abc, to prawdopodobnie indywidualna sprawa. Skontaktuj się z naszym BOA. Konsultant wypyta Cię o szczegółowe dane i pomoże rozwiązać problem. Pozdrawiamy!
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • agnieszka 75
    Chce zalogowac sie do swojego konta przez internet a telefon na ktory przyjdzie sms z kodem jest w uzytkowaniu mojej corki czy jest mozliwosc aby sms z kodem przychodzil na inny numer z tej samej sieci pozdrawiam..
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Taka administracja przez inny numer jest możliwa. Warunkiem jest to aby oba numery należały do tzw. systemu abonamentowego. Klient logując się na swoim numerze do tzw iBOA widzi po lewej stronie numery administrowane. Jakikolwiek dodatkowy SMS nie jest już potrzebny.
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • necro
    jak mogę usunąć historię połączeń?
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • d0mit
    Dlaczego nie dochodzą smsy z kodem podczas próby logowania do BOA? To jakiś żart?
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      d0mit, niestety nie wiemy dlaczego tak się dziej. Być może wystąpiły chwilowe problemy z siecią, doradzamy spróbować ponownie. Pozdrawiamy!
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • T-Mobile schodzi na PSY
    iBOA to jest jakiś dramat! OD rana próbuje sie zalogowac i smsy nie dochodzą. Czas się żegnać!
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • selekk
    Funkcjonowanie iBOA na Chrome jest niestety tragiczne. Z przykrością stwierdzam, że: 1. coś (zalogowanie się) co powinno zająć 30 sekund, trwało przed chwilą 10 minut (czyli 20 razy dłużej, i wymagało kilku prób) 2. "generowanie faktury" trwało w pierwszej, nieudanej próbie 15 minut, za drugą udało się od razu 3. w międzyczasie zdążyłem już opłacić mój rachunek u innego dostawcy usług telekomunikacyjnych (więc chyba to nie jest problem "branżowy", a jedynie problem z Państwa specyficznymi rozwiązaniami informatycznymi) 4. uważam, że występowanie takich problemów a) w obsłudze klienta, oraz b) w przypadku firmy telekomunikacyjnej, jest dalece nieprofesjonalne 5. nie wiem, czy problem jest związany z niewystarczającym przygotowaniem integracji systemów informatycznych w procesie przygotowywania przejęcia PTC przez Deutsche Telekom, ale od wielu miesięcy nie zauważyłem poprawy w działaniu iBOA przez co wnioskuję, że obecnie (wcale lub) niewystarczająco zajmują się Państwo tym problemem 6. żeby to użytkownik musiał się zastanawiać jakiej przeglądarki użyć do zalogowania się na konto ogólnokrajowej firmy telekomunikacyjnej o kapitale zakładowym ponad 400mln złotych? - to też uważam za dalece nieprofesjonalne Pozdrawiam i życzę powodzenia w ulepszaniu serwisu.
    (3)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      selekk, dziękujemy za uwagi. Przekażemy je dalej! :) Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • Scythe
    Witam, ktoś już poruszył tę kwestię, ale dla mnie odpowiedź jest niejasna. Jak można wylogować się z MiBOA, nie ma tam przycisku wyloguj, a za każdym razem gdy wchodzę na konto przez telefon nie prosi o kod tylko loguje automatycznie. Może to i wygodne, ale wolałbym się wylogowywać z konta dla bezpieczeństwa, czy jest to możliwe i jak to zrobić.
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Nasti
    Witam, od zawsze można było doładować tutaj limit danych (blueconnect) poprzez wejście w link podany w sms'u i aktywowanie usługi. Teraz trzeba się logować a na wykorzystanym limicie jest problem.
    (0)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • andy
    Witam aktywowalem usluge internet nonstop kiedy usluga bedzie "aktywna" ?? Pozdrawiam
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • aro
    czy jest taka możliwość żeby dostać wykaz połączeń przychodzących na mój numer,bardzo potrzebuje za styczeń i luty ,gdzie mogę się zgłosić żeby taką informacje o połączeniach przychodzących uzyskać?
    (0)
    (4)
    Zgłoś do moderacji
  • Abonent
    IBOA jak I mIBOA działają tak samo " Ch...wo" zalogować się można raz na ruski rok a nawet po skutecznym zalogowaniu najczęstszym komunikatem ukazującym się moim oczom jest: " Twoja sesja wygasła"
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • 604
    [b]Wprowadzenie nowych warunków będzie wiązało się z opłatami w ofercie „Rok ważności konta po każdej rozmowie”:[/b] * opłata aktywacyjna będzie wynosiła 5 zł (dotychczasowi Klienci będą mogli kontynuować korzystanie z usługi na nowych zasadach bez ponoszenia kosztów opłaty aktywacyjnej), * opłata cykliczna za skorzystanie z oferty wynosić będzie 3 zł na 30 dni. Klient będzie mógł w dowolnym momencie zrezygnować z oferty bez zmiany terminu ważności konta, który posiada.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • tati
    CZY KTOŚ COŚ Z TYM ZROBI i potraktuje to powaznie a nie lekcewazaco?to po prostu sie w głowie nie miesci ze takie jaja sie dzieja.....
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Nati
    Od kilku dni nie moge sie dostac na konto online co sie w ogole dzieje? NIGDY nie miałąm problemow w zadnej sieci by sprawdzic konto w necie a w T-Mobile sa problemy zaczynam załowac ze w ogole weszłam w T Mobile beznadzieja beznadzieja pogania zadnych promocji droga siec zal po prostu zal...skubią ile wlezie....
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • glee
    Czy po zaksięgowaniu zaległych wpłat, dezaktywowana karta sim jest ponownie włączana? czy jest jakaś możliwość dostania się do konta iBOA mimo nieaktywnej karty? chciałabym zobaczyć czy nie pominęłam czegoś w wpłacie, ale hmm... JAK? Jak u wielu poprzedników, iBOA CIĄGLE był dla mnie niedostępny - ciężko przelewać pieniądze, jak się nie wie ile.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • hellistic
    podaj nr tel, podaj hasło jednorazowe -> użytkownik jest już zalogowany, podaj nr tel, podaj hasło jednorazowe -> użytkownik jest już zalogowany, podaj nr tel, podaj hasło jednorazowe -> użytkownik jest już zalogowany, podaj nr tel, podaj hasło jednorazowe -> użytkownik jest już zalogowany, ... i tak bez końca NIE JESTEM ZALOGOWANY, widzę tylko okienka logowania i bezsensowny komunikat, helllooooołłłł
    (19)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • rafal
    Nie miem znales umowy, i nie pamiętam kodu iboa, jest jakas inna możliwość dostania kodu np. na tel lub maila?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      rafal, możesz go otrzymać dzwoniąc do Biura Obsługi Abonenta. Pozdrawiamy!
      (1)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • 604
    Fajne zagranie itaktak poprosił mnie o wpisanie jednorazowego kodu jaki otrzymałem i wpisałem i napisał, że kod jest niepoprawny, więc sprawdziłem 3 razy i wpisałem ponownie, miałem w zasadzie zrobić zdjęcie telefonu z kodem jednorazowym na tle formularza, że wszystko wpisuję dobrze, ale założę się, że nie jestem odosobniony, oczywiście po 3 próbach wpisania prawidłowego kodu system mnie zablokował na czas nieokreślony z powodu wpisywania (nie)prawidłowego kodu. W zasadzie ********** ***** PYTANIE BRZMI NA JAK DŁUGO? ***** ********** Na godzinę, dobę, czy aż zapłacę za połączenie z BOA bez i. Wesołych Świąt życzę!
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • mateuszek
    Może wam to pomoże tak jak i mi, nie wiem na czym polega różnica ale na przeglądarce jakim jest Opera dużo łatwiej jest mi się zalogować niż na Chrome, warto spróbować.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • zag11
    Nadal nie działa IBOA. Trochę zaczyna to być denerwujące. Zróbcie coś z tym.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • yavi
    Oprócz tego, że redakcji "jest przykro" chciałbym wiedzieć więcej. Bardzo proszę o więcej wyjaśnień. Jak długo to potrwa? Dlaczego w ogóle trzeba się domagać takich informacji? To nie wiecie, że macie z tym problem i że trwa jakaś naprawa czy modernizacja? Wystarczyłby komunikat sms'em lub e-mailem. Czy liczycie Państwo, że będziemy dzwonić i spędzać czas na "sympatycznych" rozmowach z "fachowcami" i jeszcze za to płacić. Myślałem, będąc u konkurencji, że mnie olewa. Im więcej mam usług i numerów / abonamentów w t-mobile tym gorzej wygląda obsługa ze strony operatora. Pozdrawiam
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • iBOA
    Co jest z tym iBOA?????? Przecież to cierpliwości już brakuje... W ten sposób szanujecie swoich klientów??? Żadnego wyjaśnienia czemu tak się dzieje. Mam teraz do sieci T-Mobile pytanie, otóż, ze względu na to że zgodziłem się otrzymywać fakturę drogą elektroniczną, po zalogowaniu się na konto abonenckie iBOA to płacę niższy abonament. Moje pytanie brzmi: jakie dalsze korzyści finansowe dla swoich klientów oferujecie Państwo w ramach rekompensaty za kilkutygodniowy brak dostępu do własnego konta drogą elektroniczną?
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Marcin
    Drogie T-Mobile - jestem już na 6 miesięcy przed zakończeniem umowy - chciałbym sprawdzić ofertę, jaką przygotowaliście, ale jak???? Skoro IBOA nie działa? Powiem tak: albo to naprawicie i przestaniecie olewać klientów albo przechodzę do konkurencji i będzie święty spokój.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • alf
    Dlaczego ciągle mam problemy w zalogowaniu się do IBOA.Trwa to niejednokrotnie po kilka godzin z małymi przerwami i nic nie działa.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • KrzysK
    najwyższy czas coś zrobić z niedziałającą usługą iboa, to że udaje się zalogować raz na dziesięć prób to chyba nie jest satysfakcjonujący wynik, czyż nie mam racji!!!???!!!
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      KrzysK, bardzo nam przykro. Staramy się naprawić problem. Pozdrawiamy!
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • GotchX
    Słabo, bardzo słabo. 20 prób, 1 zalogowanie po wielkich mękach. Chcę naprawdę coś podziałać na swoim profilu i-BOA, no ale nie mogę, bo notorycznie mam problemy z logowaniem... W każdym miejscu, o każdej porze dnia. "Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować później." - to już śni mi się po nocach. Pozdrawiam "Oburzonych"
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Sajmon666
    IBoa nie działa od dawna a jedyne na co stać konsultantów to "zgłosiliśmy do odpowiedniego działu, pracujemy nad problemem". Może zmieńcie serwery po prostu?
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • WkurzonyJuzBardzo
    Miesiac w miesiac kupuje internet 1200 w miesiac w miesiac po przeleaniu mam komunikat usluga w trakcie realizacji albo niedostepna mimo srodkow na koncie sie nie przedluza co miesiac musze zadzwonic i liczyc ze odbierze kompetenta osoba ktora wlaczy usluge od razu a nie bede czekal kolejne 48h .... mam 4 urzadzenia mobilne korzystajace z netu ... dosyc to jest ostatni raz kiedy korzystam z tego dziadostwa..
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • luk
    Czy awaria iBOA nie jest celowa? Na każdy zgłaszany problem, że nie można się zalogować jest rada : Proszę zadzwonić do Biura Obsługi Abonenta: 602 900 - czyli zapłacić za połączenie....i kasę sie nabija T-Mobile.... To skandal aby abonenci nie mieli darmowej linii..
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • mateuszek
    Ja osobiście chciałem przedłużyć umowę przez i-boa aby skorzystać z interesującej mnie oferty ale po 1wsze pisałem już e-maile aby był możliwy wybór telefony w innym kolorze (teraz jest zablokowany i dostępny 1 kolor, a w informacji poinformowano mnie że na magazynie są 2 kolory) a po 2gie na i-boa nie można się zalogować już TRZECI dzień z rzędu. Jak na międzynarodowego operatora niedbalstwo tego typu o sklep internetowy oraz serwis i-boa jest jednoznaczne z szacunkiem z jakim podchodzi się do klienta.... bądź z niewykwalifikowanym zespołem ludzi odpowiedzialnych za tego typu rzeczy...
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kenzol
    Dlaczego występują notoryczne problemy z zalogowaniem się do serwisu abonenckiego iBOA?? Za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić to muszę dzwonić na 602900 co kosztuje mnie jednorazowo 1,50 zł. Czyżby to był zamierzony zabieg operatora, aby zarabiać w ten sposób pieniądze???
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • asia
    Witam rownież mam podobny problem z logowaniem , a co do propozycji zeby zadzwonic na biuro obsługi to bardzo dziekuje ale na internexcie zrobie wszystko za darmo a za polaczenie musze zapłacic i to ponad 2 zl, wiec moze na czas awarii infolinia powinna byc darmowa ?
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Robert
    Kiedy iboa będzie działać? Wciąż są jakieś problemy
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kill
    Możliwości serwisu iBOA - brak działającego SERWISU!!!!!!!!
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Michał
    Niestety, rowniez nie moge logować się do iboa. Szkoda, bo chcialem sprawdzić oferty przedłuzenia umowy, bo to co proponuje konsultant to zart. Tracicie klientow, obecnie kazda cywilizowana sieć posiada serwis on-line. Zauwazylem ze zaczelo sie to od momentu, kiedy Era zmieniła nazwe.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Michał, przepraszamy za wszelkie niedogodności. Przekazaliśmy już informację do właściwego działu. Oferty możesz poznać dzwoniąc do Biura Obsługi Abonenta: 602 900. Pozdrawiamy!
      (0)
      (7)
      Zgłoś do moderacji
  • crazy-ss
    witam, przyłączam si e do pytań odnośnie iBOA. to jest tragedia. albo nie da się wejść, ajak się uda to i tak zaraz wywala. Jak mam zapłacić fakturę skoro nie mogę jej wygenerować !!
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • JDM
    O czterech dni nie mogę się zalogować do iBOA. Jak za 'n-tym' razem mi się uda, to wejście w którąkolwiek zakładkę powoduje: -"Przepraszamy, informacje są chwilowo niedostępne" albo 'wywala' z komunikatem "Przepraszamy, System chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować później." etc. TRAGEDIA
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Mateusz
    Wczoraj 16 prób zalogowania się do itaktak, dziś cierpliwości starczyło mi na 8. Problem występuje u was od co najmniej listopada zeszłego roku. Czy w końcu zrobicie coś żeby wasz klient nie musiał oglądać kolejno: połączenie zostało zresetowane przez serwer, HTTP Server Error 503 No available server to handle this request, twoja sesja wygasła (pomimo braku rozpoczecia jakiejkolwiek), zostałeś wylogowany ... Naprawdę, chyba 9 lat korzystania z waszych usług to lekka przesada i objaw lenistwa z mojej strony !
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Mateusz, przekazaliśmy Twoją opinię do właściwego działu. Jako redakcja nie mamy wpływu na działanie innych systemów. Pozdrawiamy!
      (0)
      (9)
      Zgłoś do moderacji
  • Grzegorz
    Od miesiąca (!!!) próbuję "odzyskać" numer stacjonarny, który był przypisany do karty SIM (z numerem komórkowym) - został wyłączony - bez jakiejkolwiek informacji (!!!) po podpisaniu aneksu.... Jak do tej pory otrzymuję informacje z BAO o "pracach działu IT" nad moim problemem. Dzwonić na BOA już nawet nie próbuję - pozostało tylko pisać maile...
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Artur
    Nie mogę się od rana zalogować do iboa, za każdym razem pojawia się komunikat Użytkownik wprowadził błędny MSISDN. Moja żona również ma ten sam problem. Zróbcie coś z tym badzieiwem, bo przez wasze głupie wymysły tracicie kolejnych klientów.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Kamila
    Przydałyby się wiosenne porządki w t-mobile i to szybko... Przez głupią f@kturę, której nie można za nic wygenerować w iboa moja mama szykuje się na wojnę z Wami. Tym bardziej, że jest już wkurzona przez wcześniejsze problemy z niewysyłaniem przez Was rachunków drogą pocztową. Jeśli nie chcecie mieć tornada w którymś z salonów, to naprawcie to. Szkoda, że firma, z której usług korzystam od kilku ładnych lat w ten sposób traktuje swoich klientów :(
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Kamila, niestety mamy zbyt mało informacji aby pomóc zdalnie rozwiązać problem Twojej mamy z logowaniem się. W takiej sytuacji jedyne co możemy doradzić to właśnie kontakt z nami poprzez Biuro Obsługi Abonenta 602 900 lub wizytę w jednym z naszych salonów sprzedaży. Pozdrawiamy!
      (0)
      (5)
      Zgłoś do moderacji
  • krystian
    Mam pytanie. Przeniosłem swój numer do z karty (orange) do abonamentu w T-Mobile. Numer został aktywowany dziś w nocy. Kiedy będę mógł się zalogować do iBOA? Póki co nie jest to możliwe, dostaje informacje, że mój numer nie jest uprawniony do korzystania z systemu.
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      krystian, jedyne co możemy doradzić do kontakt z Biurem Obsługi Abonenta 602 900. Pozdrawiamy!
      (0)
      (5)
      Zgłoś do moderacji
  • dominikras
    Ja tez nie moge w iBOA zbyt duzo osiagnac. Nawet w IE8, IE9 oraz IE10 nie moge wygenerowac rozszerzonych rachunkow. Jestem zmuszony zaplacic 10krotnie wiekszy rachunek abonamentowy w ciemno - bez jakiegokolwiek wgladu na detale przekroczenia limitow kontraktowych. Wiem tylko o ile T-Mobile twierdzi niby ze te limity przekroczylem - 10 krotnie przekroczylem. Jestem zdany na ogolowa fakture papierowa z oglnym zarysem platnosci. Pani w infolinii usiluje przekonac mnie ze problemy z iBOA zostaly dopiero niedawno raportowane i ze prace nad rozwiazaniem rychle juz sie zaczely, pomimo ze juz miesiac temu w tym celu dzwonilem na PLATNA infolinie proszac o przeslanie tych szczegolowych danych chocby na papierze (za DODATKOWA oplata). Poza tym, jak widac ponizej, ten problem neka uzytkownikow tej kustykajacej sieci komorkowej od 2011-12-01 23:14:04. Sporo zaplacilem za telefon, przenioslem rowniez drugi kontrakt zeby skonsolidowac rachunki ... ale sie dalem nabrac - zostalo mi jeszcze 21-miesiecy :( Wrecz wstyd mi ze sie tak dalem oszukac, pomimo ze to nie moj serwis nawala, tylko mojego rozowo-bialego operatora.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • piotr
    Kolejny problem z iboa, jak można się wreszcie zalogować to teraz problem z wygenerowaniem faktury. Najpierw wciskają wszystkim e-fakturę a później kłody pod nogi. Ciekawe jak mam zapłacić, jak nawet nie wiem co jest na fakturze. PORAŻKA I KPINA Z UŻYTKOWNIKÓW!!!!!
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • marchewzilla
    Mam dziwny problem. Nie mogę się zalogować na moje konto ponieważ niby jestem zalogowany... Dla mnie to porażka bo już takie coś mam kolejny raz. Nie, nie logowałem się na innych komputerach i tak, postępowałem według instrukcji. Jak dla mnie macie minusa ;/
    (9)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • doman
    Już któryś dzień z rzędu nie można wygenerować sobie faktury w PDFie. Nie zapłacę, dopóki jej nie zobaczę!
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Nie mamy Twoich danych by odpowiedzieć na Twoje pytanie. Skontaktuj się proszę z BOA. Po podaniu wszystkich potrzebnych informacji Konsultant pomoże CI rozwiązać problem. Pozdrawiamy.
      (0)
      (14)
      Zgłoś do moderacji
  • aga
    już od kilku dni nie mogę zalogować się do serwisu iBOA, cały czas pojawia się ten sam komunikat: "Przepraszamy.System jest chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować później." jak długo ten problem będzie jeszcze się pojawiał????
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • alicja
    I kolejny dzień bez możliwości sprawdzenia stanu konta, darmowych minut i należności. Co ciekawe po kilku latach posiadania tego samego numeru wyskakuje informacja o nieprawidłowym numerze lub o braku dostępności tej usługi dla mojego numeru. Stwierdzam, że bez sensownym działaniem było przedłużenie umowy, gdyż t-mobile z miesiąca na miesiąc jest coraz gorszą siecią, w ciągu dniu ucieka zasięg ( i nie jest to wina aparatu, gdyż wszyscy współpracownicy mający numery w t-mobile nie mogą się nigdzie dodzwonić). Nie pozostaje nic innego jak poczekać do końca umowy i zwiewać nie oglądając się za siebie.
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • parafianin
    Po wpisaniu numeru wyskakuje 403 Forbidden i tyle z logowania. Po jakiego wała wam zgoda na przetwarzanie danych? Żebyście mi spam na maila wysyłali? ŻENADA!
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • sadlak111
    Witam. Zróbcie coś z tym IBOA !!!!!!!! nie mogę sie zalogować wyskakuje mi ''Wystąpił błąd systemowy. Proszę skontaktować się z administratorem.'' Chcę przedłużyć umowę przez internet ale jak mam to zrobić jak nie moge sie zalogować???!!!!!!! A jak mi się udało wejść na moje konto po kilkunastu próbach to po wybraniu ''oferty z telefonem'' poprostu mnie wylogowało. Zmiana przeglądarki, usunięcie ciasteczek nic nie dało. Widzę, że Biurowość internetowa nie jest waszą dobrą stroną. W innych sieciach wszystko działa ok. Z pozdrowieniami zdenerwowany od tego wszystkiego klient
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • jarek
    Czy kiedys zacznie dzialac te iBOA? ;/ Czlowiek chialby zaplacic zaleglosc a tu nawet nie ma jak sprawdzic ile ;/ masakra aby do konca umowy ;/ tylko za wszystko plac a nic z tego nie masz ;/
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • zawiedziony
    Iboa to najgorsza platforma jaka widziałem, wiecznie jakieś problemy. Ile można mieć cierpliwości. Ostatni raz przedłużyłem umowę w tombile. Poziom niekompetencji, ignorancji i dziadostwa jest porażający. Jedynie co jest sumiennie wykonywane to tarabanienie 8x dziennie z nowa gównianą oferta
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kolo
    jak jednorazowo doladowac bluconnecta
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • abonent
    ILE RAZY MAM SIE JESZCZE LOGOWAC PYTAM ILE RAZY. CHCIALEM ZMIENIC ABONAMEnT I ZAMOWIC PRZEZ NET ALE NIC DO A WAFLA NIE DZIALA. IdE DO PLAY. NARA
    (2)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • użykownik
    iBOA to jedna wielka porażka. Wielokrotna próba logowania , prośby o podanie numeru który już został wprowadzony, kolejny SMS z kolejnym hasłem i albo informacja że jestem zalogowany albo całość kończy się TimeOut'em. Zabawa z *102# to zabawa w głuchy SMS. Powtórka z innego laptopa podobnie . Pora zmienić operatora.
    (5)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • pepe001
    IBOA w T-Mobile ciągle się sypie, straszna niekompetencja i koszmarne traktowanie klientów, oczywiście sprawdzenie Tak-Tak'ów moich dzieci tylko za pieniądze. T-Mobile się moim zdaniem stacza po równi pochyłej.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • abba
    iBOA to jedna wielka porażka, już od 3ch dni nie działa i konta nie mogę sparwdzić! Zajmijcie się tym w końcu na poważnie! Wystarczy wykopać waszego pseudo informatyka i zatrudnić kogoś kto się zna na rzeczy! Albo w końcu przywróćcie darmowe sprawdzanie konta! Widzę, że migracja do Play jest nieunikniona przy tak słabym usługodawcy... I jeszcze chcą zgodę na przetwarzanie moich danych w celach reklamowych i marketonkowych za wstawienie komentarza! PORAŻKA!
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Sylwia
    Witam, właśnie próbowałam się zalogować do iBOA dla nr tak-taka. Niestety, bez powodzenia. I do tego w dwóch różnych przeglądarkach było to samo. Wpisałam nr telefonu, potem podałam kod z sms-a i wyglądało wszystko ok. Pobierał dane, po czym po kilku sekundach ponownie poprosił mnie o podanie nr tel. do zalogowania się do serwisu oraz o kod sms. Po wpisaniu tych danych pojawia się komunikat, że jestem już zalogowana i pojawia się okienko do wpisania nr. Co z tym fantem zrobić, denerwujące to jest.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • _byla_ok
    moze wlączycie ten server z łaski swojej ? przy logowaniu do itaktak pojawia sie komunikat o braku servera : błąd 503
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • jolek
    Juz od ok. 2 tygodni nie moge sie zalogowac do iBoa. Pojawia sie blad i koniec logowania. Zglaszalam to w salonie i 2 razy przez tel u konsultanta - nadal zadnej poprawy. Mozna temu w koncu jakos zaradzic???? Chcialabym sprawdzic stan konta!!!!
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kinalina
    Jak wylogować się miboa?
    (2)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Daburi
    Dostaje juz po prostu szalu.. loguje sie do tego iboa pokazuje mi stan konta itp. gdy klikam np w uslugi to znow prosi mnie o wpisanie numeru telefonu dostaje haslo loguje sie i jest napisane "Jestes juz zalogowany". Jak to rozwiazac bo juz wytrzymac nie idzie...
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Aby zalogować się na swój numer należy wylogować się z poprzedniego. Ewentualnie można spróbować za pośrednictwem innej przeglądarki internetowej. Jeśli nadal będą występowały kłopoty proszę o kontakt z BOA pod numerem 602900000 (opłata zgodna z cennikiem). Pozdrawiamy!
      (0)
      (9)
      Zgłoś do moderacji
  • mrdevil
    uruchomiłem blokadę +18 i nie mogę teraz jej dezaktywować,znak zapytania jest wyświetlony.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      mrdevil, blokadę możesz zdjąć z poziomu swojego konta w IBOA, sprawdź jaki widnieje przy niej status, lub kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta. Pozdrawiamy!
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • Marcin
    Pod koniec stycznia kończy mi się umowa. Więc oczywiście chcę wybrać nowy telefon. Chciałem to zrobić przez internet( przez iBOA). Wybieram więc ten telefon i gdy kliknę w okienko "przedłużam umowę" loguje mnie do tej iBOI, i dalej nic. Nie ma nigdzie, że wybrałem jakiś telefon czy coś takiego. Co jest grane....
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Marcin, niestety mamy za mało danych aby sprawdzić dlaczego tak się dzieje. Spróbuj najpierw zalogować się na swoje konto w iBOA a następnie wybrać interesujący Ciebie model telefonu. Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • kkrms
    Mam pytanie w kwestii blueconnect na katę Dlaczego pobieranie plików z internetu zostaje przrwane po osiągnieciu 9 MB? Chcę pobrac aktualizacje oprogramowania zajmującą 80 MB i nie mogę tego zrobić. Mało tego kilkanaście prób zakończyło się fiaskiem, dane naliczone a niczego nie ściągnąlem. Czy jest to naprawialne czy po prostu moge iść do sklepu złoożyć reklamację na niezgodność towaru z umową? Słyszałem od znajomych Że mieli podobne problemy i to równiez w abonamencie. Przecież to kompromitacja!!!
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Problem ten należy zgłosić telefonicznie w Biurze Obsługi Abonenta (602900- opłata zgodnie z cennikiem) lub mailowo na adres boa@t-mobile.pl. Pismo powinno zawierać: - numer telefonu - informację na kogo jest zarejestrowany - hasło abonenckie lub kod PUK lub BOAkod - krótki opis sprawy Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • klientka
    Jak odblokować zablokowany całkowicie telefon, jezeli wszystko jest juz uregulowane a dalej jest on zablokowany?
    (3)
    (4)
    Zgłoś do moderacji
  • lejdi
    Mam dwa pytania: Jak moge zmienic adres do korespondencji online? Jak sprawdzic na jaki adres i dane jest zarejestrowany moj T-mobile na karte ?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Adres korespondencyjny można zaktualizować poprzez system I-BOA po zalogowaniu się na naszej stronie www.t-mobile.pl lub dzwoniąc do BOU na numer *9602 (2,46 zł za połączenia z numeru na kartę) lub 602960200 (opłata zgodnie z taryfą, z dowolnego numeru). Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • silver
    Po jakim czasie zostają zablokowane połączenia wychodzące z powodu nieopłaconej faktury (licząc od terminu płatności podanego na fakturze)?
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Termin płatności faktur wynosi 14 dni. Jest to czas do którego pieniądze za fakturę powinny znaleźć się na naszym koncie. Po przekroczeniu tego terminu w każdej chwili mamy prawo do założenia blokady połączeń wychodzących. Pozdrawiamy!
      (0)
      (2)
      Zgłoś do moderacji
  • klient
    Jak sprawdzić mam ile GB z limitu blueconnect jest wykorzystanych,tzn ile mi zostało?
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Są dwie możliwości: albo przez aplikację mobilną na telefon (iTakTak) albo przez kontakt z biurem obsługi (potrzebny będzie numer + dane identyfikacyjne). Pozdrawiamy!
      (0)
      (5)
      Zgłoś do moderacji
  • zuzia
    Zamówiłam telefon w serwisie iBOA we wtorek 18.12.12. Kiedy przesyłka dotrze w moje ręce?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Zuza, aby sprawdzić status przesyłki, poproszę o uzupełnienie korespondencji o dane: pesel oraz telefon kontaktowy. Napisz na boa@t-mobile.pl. Pozdrawiamy!
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • ewelinabhal
    Głupie pytanie ale gdzie na umowie napisany jest kod puk?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • michał
    Witam serdecznie.Nie mogę zalogować się do serwisu iboa.Za każdym razem jak wpisuje swój numer telefonu wyskakuje informacja "Przepraszamy, wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie." Tyle że tak próbować ponownie to juz próbuje od 3 dni i nic...Sprawdzałem to na trzech przegladarkach.Z telefonem małżonki nie ma problemu-od razu się loguje.Co z tym fantem zrobić?
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Michał, bez Twoich dokładnych danych nie jesteśmy w stanie sprawdzić i rozwiązać Twojego problemu. Skontaktuj się proszę z naszym BOA. Konsultant Ci pomoże. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • RafaU
    jak sprawdzić numer blueconnect?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Numer usługi blueconnect to ciąg 9-u cyfr zapisany na umowie lub fakturze miesięcznej. Wyglądem przypomina zwykły numer komórkowy. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Paweł
    IBOA nie działa naprawcie to w końcu
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Natala
    Mam pytanie, dlaczego nie mogę się zalogować na stronie iBOA?? podaję numer telefonu, ale nie otrzymuję sms z hasłem?? Chciałabym sprawdzić fakturę, ale niestety nie mogę!!
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Natala, mamy za mało informacji aby sprawdzić dlaczego nie możesz się zalogować. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta, Konsultant sprawdzi co może być tego przyczyną. Pozdrawiamy!
      (0)
      (2)
      Zgłoś do moderacji
  • Maciek
    ten sam problem co poniżej, abonament od czwartku. IBOA - niepoprawny kod, MIBOA - sesja wygasa po 3 sekundach.
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • szyn3k
    Również nie mogę się zalogować na iBOA, gdyż wyskakuje mi komunikat o niepoprawnie wpisanym BOA kodzie. Co ciekawe, na MIBOA oraz m.iboa.pl mogę się zalogować. Kod wpisuję na 100% poprawnie - taki sam otrzymałem smsem.
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Na wstępie przepraszamy za problem z zalogowaniem się do IBOA. Aby zweryfikować problem należy skontaktować się z BOA 602900 (opłata zgodna z cennikiem taryfy), tam w razie potrzeby zostanie zgłoszony problem do specjalistów.Proszę jednak spróbować wcześniej zalogować się na innej przeglądarce lub wyczyścić zapamiętane dane (hasła, pliki cookie) strony T-Mobile. Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • agatka5290
    abonament w t- mobile mam od 26. 11 próbowałam zalogować się do iBOA, po wpisaniu era kodu otrzymałam komunikat z informacją że kod jest nieprawidłowy chociaż ten sam kod otrzymałam smsem na telefon. Proszę o poradę co z tym zrobić. Pozdrawiam
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • orest
    tyle ze pod podany numer już wczesniej dzwonilem i tam sie nie mozna dodzwonic jest tylko, że wybrany numer jest niedostępny z telefonu tak tak
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Orest, w przypadku T-Mobile na kartę oraz Mix właściwy numer to: 602 960 200 - Biuro Obsługi Użytkownika - połączenie dostępne z dowolnego telefonu i płatne zgodnie z cennikiem Operatora, z którego sieci jest wykonywane połączenie. Pozdrawiamy!
      (0)
      (5)
      Zgłoś do moderacji
  • ores
    co mam zrobić jeśli miałem zablokowane konto z powodu nieuregulowania płatności kiedy to uczyniłem dalej konto jest zablokowane pomimo, ze są na nim pieniądze nie można wysyłać smsów?
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Ores, skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta (602 900). Pozdrawiamy!
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • munk
    Czy będąc w trakcie umowy (niedawno zawarłem umowę) "Blueconnect 19 tylko sim" + "B. noc" (2 Gb limitu/ m-c) można zmienić abonamet na "Blueconnect 59 tylko sim" + "B. noc" (20 Gb limitu/m-c)? Jeśli tak to jakie będą warunki i jak to załatwić? pozdrawiam
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • lkamino
    Zawarłem dzisiaj umowę na "Blueconnect tylko sim". I już serdecznie tego żałuję. Otóż nie wiadomo jak się logować do iBOA. Trzeba wpisać numer telefonu? A jaki jest ten numer, skąd mam się tego dowiedzieć? To nigdzie nie pisze. Ani w umowie - ani na karcie. Wsadziłem kartę do telefonu ale nie da się zadzwonić, żeby wyświetliło ten numer. W necie znalazłem wzmiankę o tym, że ta karta też ma swój numer. Pomoże ktoś? pozdrawiam.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • yeti
    Witam, ostatnio mogę przedłużyć umowę, i pisze na stronie rabat do 150 zł na telefon. niestety po wybraniu telefonu i taryfy i w przejściu do podsumowania cena telefonu jest taka sama :( niestety muszę powiedzieć, że się bardzo zdziwiłem, gdy zobaczyłem taką samą cenę telefonu dla nowych klientów, po 6 latach współpracy żadnej zniżki ? jestem bardzo zawiedziony .
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • nadaltosamo
    NO wittam serdecznie. czemu nie mogę sprawdzić faktury i usługi w Waszym miboa? Co klikam to wyskakuje, że usługa jest chwilowo niedostępna a jak próbuję wpisać nowy kod to mi od razu wyskakuje, że Twoja sesja wygasła? W ile trzeba to wpisywać w 5 sekund? Czemu nie mogę zobaczyć moich faktur..Zrezygnowałem z papierowych bo miałem nadzieję, że będzie lepiejmieć wszystko na komputerze ale ...
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Sesja wygasa po 15 minutach bezczynności. Mamy za mało informacji aby sprawdzić dlaczego nie widzisz w systemie informacji o fakturze. Doradzamy kontakt z Biurem Obsługi Abonenta (602 900). Pozdrawiamy!
      (0)
      (2)
      Zgłoś do moderacji
  • muka
    Zmieniłam adres zameldowania, a co za tym idzie dowód osobisty. Adres do korespondencji można zmienić w iBoa, a czy powyższe dane również?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Muka, zapraszamy do jednego z naszych salonów sprzedaży. Pozdrawiamy!
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • ewa
    Gdy chciałam obejrzeć historię połączeń wyświetliło mi się tylko ostatnie połączenie, weszłam w zakładkę "blokady" i tam była info, że historia połączeń zablokowana.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Ewa, dziękujemy za dodatkowe informacje. W iBOA mamy następujące blokady: Blokada 18+, Blokowanie połączeń, Blokowanie połączeń z numerami 701/7*, Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych. Jak widzisz są to blokady różnego typu połączeń telefonicznych, ale nie prezentowania w iBOA listy połączeń - taka opcja nie jest możliwa. Możesz widzieć tylko ostatnie połączenie dlatego, że rozpoczął się Twój nowy cykl bilingowy. W iBOA widoczne są tylko połączenia z bieżącego cyklu rozliczeniowego. Ustawienia konta możesz jeszcze sprawdzić kontaktując się z konsultantem Biura Obsługi Klienta. Pozdrawiamy!
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • ewa
    jak mogę odblokować historię połączeń którą zablokował mi złośliwie kumpel
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Ewa, historia połączeń dostępna jest przez iBOA w wersji na komputer, w aplikacji nie ma do niej dostępu. W samym iBOA nie ma możliwości zablokowania widoku listy połączeń. Każdy po zalogowaniu do iBOA ma do niej wgląd. Aby pomóc Ci rozwiązać problem potrzebujemy więcej informacji - czy widzisz komunikat informujący o takiej blokadzie? Pozdrawiamy!
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • mati123
    numer nie jest uprawniony do korzystania z systemu i co teraz karta aktywna i faktura wystawiana jest na ten nr telefonu ????
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Takiseja84
    Witam ... Mam takie pytanie jaki jest koszt korzystania z IBOA za granicą ??? Bo nigdzie nie mogę takiej informacji zdobyć :( Pozdrawiam
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • reniw
    czyli podpisując aneks za posrednictwm iboa, mam kuriera za darmo? dlaczego pani w punkcie T-mobile, powiedziała, ze musze płacić za kuriera. Podajecie sprzeczne informacje
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Aneks popisywany w iboa premiowany jest darmową przesyłką kurierską. Niektóre aneksy zawierane drogą telefoniczną mają płatną przesyłkę kurierską, stąd być może ta pozornie sprzeczna informacja. Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • Michael
    Dlaczego iboa nie działa tedy kiedy tego potrzebuje... -.- Ponadto od zawsze są problemy z dodawanie do systemu własnego grania na czekanie.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • zawiedziony
    Ależ bardzo proszę szanowna Redakcjo. Serwis m.iboa sprawia tyle kłopotów, z tego co tu widzę od roku 2011 a jest waszym "złotym" systemem, który tak sobie chwalicie. Nie da się w nim nic sprawdzić bez otrzymania zwrotnego komunikatu "twoja sesja wygasła". Ponad to w waszych salonach osobami obsługującymi są ludzie przypadkowi niestety nie znający się nic a nic na technologii (wiedzą jedynie to co wyczytają w w folderach, które dostają do prezentacji telefonów). Macie bardzo kiepskie oferty. Jestem bardzo zawiedziony tą firmą. Przykro mi. A minusów znalazło by się dużo więcej jednakże nie mam całego dnia na wytykanie wam moich uwag. Pozdrawiam.
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • zawiedziony
    czemuż? bo macie głęboko w czterech literach KAŻDEGO klienta. Byle kasy natrzepać...
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      A czy mógłbyś podać jakiś konkretny przykład? Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • zawiedziony
    przechodzę do play...
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      A czemuż to? :-( Pozdrawiamy!
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • zirytowany
    Podobno "przedłużając umowę przez iBOA, otrzymasz najkorzystniejsze warunki" m. in. rabat do 150 zł na wybrane telefony. Jednak oferta w iBOA dla przedłużających umowę jest niemal jednakowa jak dla nowych abonentów, a ceny większości telefonów, którymi byłem zainteresowany takie same. Które telefony są więc te "wybrane"? A co do samego iBOA to działa całkiem dobrze.
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      zirytowany, dokonując przedłużenia umowy za pośrednictwem serwisu i-boa zyskujesz znacznie więcej: bezpłatna dostawa kurierska, dodatkowy pakiet 300 minut do T-Mobile i na stacjonarne, przy realizacji oferty, bez telefonu, tańsze wybrane modele aparatów (rabat na telefon uzależniony jest od wybranej taryfy i telefonu. Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • mooisia
    to że nie działa iboa to nie jest indywidualny problem(jak można zauważyć po wpisach poniżej), NIKOMU od kilkunastu dni to nie działa! czy na prawdę nikt nie może tego naprawić?
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • yellow c.
    mam zablokowane konto bo przez przypadek za dużo razy wpisałam niewłaściwy kod 14-cyfrowy. czy żeby odblokować konto muszę iść do salonu t-mobile? mogę to zrobić przez internet?
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Prosimy o informację o jakim 14-cyfrowym kodzie mowa? Pozdrawiamy!
      (1)
      (2)
      Zgłoś do moderacji
  • Daniel090
    czy po aktywowaniu lueconnect max 100MB, będzie mi pobierwało 7zł co miesiąc?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Danielu, usługa blueconnect max jest usługą cykliczną, więc opłata będzie pobierana co miesiąc. Pozdrawiamy!
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • kazislav
    Może gdzies to przeoczyłem dlatego pytam: Jak sprawdzić ile danych do wykorzystania pozostało?Dotyczy Tak-Taka i pakietu 600 MB za 16 zł. Da się?
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • forevwers
    posiadam nr przesylki od was ale nigdzie nie jest napisane gdzie moge strawdzic gdzie jest kurier. z ktorych uslug kurierskich korzystacie
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • W4Ready
    Mam włączony BOAkod, jednak system iBOA żąda go co najwyżej raz na 5 logowań! Dlaczego to nie działa jak trzeba? Dlaczego nie mogę numeru z innej sieci ustawić jako administacyjnego?
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • pras
    Brak możliwości zalogowania, Podaję nr telefonu a sms z kodem nie przychodzi. Proszę o odpowiedź chyba nie tylko w swoim imieniu. Pozdrawiam
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Pras, sprawa wymaga weryfikacji na konkretnym numerze i ewentualnego przekazania do działu technicznego. Jako Redakcja nie możemy tego zrobić. Skontaktuj się proszę z naszym BOA. Pozdrawiamy!
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • kawa
    Nie można się zalogować. Podaję nr telefonu a sms nie przychodzi. Próbuję zarówno w Google Chrome jak i Internet Explorer.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Jako Redakcja nie umiemy Ci pomóc na podstawie informacji które napisałeś. Skontaktuj się proszę z naszym BOA, Konsultant pomoże rozwiązać problem. Pozdrawiamy!
      (0)
      (5)
      Zgłoś do moderacji
  • HuMaX
    Zróbcie coś z iBoa, jeszcze takiej długiej awarii u żadnego operatora nie widziałem. Nie mogę wyłączyć żadnej usługi, ani nie posiadam danych do zapłaty faktury.
    (12)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • oskarro
    od paru dni Mam problemy z zalogowaniem się do itaktak nie otrzmuje smsa z kodem przpomnienie boa kodu też nie dochodzi ?
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • bryczka
    Muszę złożyć reklamację i oczywiście nie da rady, bo serwis "chwilowo" niedostępny. Kiedy będzie dostępny?
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Izzie
    Wszystko niby działa,ale nie dostaje jednorazowego hasła smsem. A potrzebuje dostać się do konta,że tak powiem na gwałt.
    (12)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kka
    Nie działa BOA - nie dostaję sms-ów z hasłem jednorazowym :-(
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • zrozpaczona
    gdy chce sprawdzić stan minut na koncie wyskakuje mi, ze nie mam uprawnienia do otrzymania tego typu informacji", to samo dzieje się gdy chce sprawdzić stan konta. Udało mi się znaleźć inny sposob na sprawdzenie stanu konta i okazalo się, że jest puste, a jeszcze rano je doladowywalam (nigdzie nie dzwonilam, wiec to nie jest mozliwe zebym te pieniadze wydala). A i jeszcze jedno, kiedy dzwonie do biura obslugi to automatyczna sekretarka mowi mi, ze numer, z ktorego dzwonie nie nalezy do t-mobile na karte ani mix. Kiedy to jest karta sim z t-mobile. Kupilam ja jakies pol roku temu i wszystko bylo okej az do teraz. Co sie dzieje? Nie wiem co jest grane.
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Cichy
    Zróbcie coś w końcu z tym serwisem. Jeszcze nie słyszałem o tak długiej awarii.
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kasia
    no właśnie, kiedy w końcu będzie działać iBOA?????? nic nie mogę sprawdzić, ani ile minut mam wykorzystane, niedawno przedłużałam umowę, więc i fakturę chciałabym przestudiować a tu "przepraszamy informacje są chwilowo niedostępne".... jakie CHWILOWO pytam się?
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Gosia
    Niestety iboa nie działa już od dawna. Zgłaszałam problem na infolinii, w salonie t mobile i dalej nic. Dostałam nawet sms iż po stronie sieci wszystko ok a jednak serwis internetowy dalej nie działa. Więc gdzie szukać rozwiązania problemu skoro ani pan z infolinii ani doradca z salonu nie są mi w stanie pomóc? Wielki minus dla t mobile.
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Daner
    ainikki niestety mylisz się, ja też próbuję już kilka godzin zalogować się i sprawdzić faktury i nic.
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • ainikki
    sorry za błędy
    (0)
    (3)
    Zgłoś do moderacji
  • ainikki
    Anka nie wiem po co piszesz tak jak już wcześniejsze osoby, że nie działa ci iboa. Były z tym problemy, ale już to nam redakcja wyjaśniła dlaczego się tak dzieje.W chwili obecnej bez problemu można się zalogować. Jeżeli masz z tym problem to widocznie moglabyć jakaś zawiecha serwera. Ps. Dzięki, że szybko się uporaliście się z przebudową. Pozdrawiam
    (0)
    (4)
    Zgłoś do moderacji
  • Ania
    Mam problemy z zalogowaniem się do iBOA. Po wpisaniu numeru telefonu pojawia mi się kolejna strona z prośbą o ponowne wpisanie. Za każdym razem kiedy to robię wyskakuje mi komunikat, że wpisuję błędny numer telefonu. Co się dzieje?
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • ainikki
    Moglibyście w końcu skończyć te wszystkie ulepszania strony, bo zaczyna być to irytujące. Kiedy chcę sprawdzić swoje konto to okazuje się, że nie mam do niego dostępu. A szczerze mówiąc nie chce mi się wydzwaniać do biura obsługi, bo wolę widzieć na własne oczy co tam się dzieje. Odnośnie serwisu to wszystko działało bez większych zarzutów, no ale oczywiście lepiej wrzucić milion niepotrzebnych rzeczy, które tak naprawdę większość ma w głębokim poważaniu. Mam nadzieję, że ta wasza dłubanina szybko się zakończy. Pozdrawiam Ainikki
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • fleX
    IBOA już nie działa od kilku dni. Wogóle nie działa, więc po co wciskacie, że chwilowo. Czy wiadomo kiedy będzie to działać?
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Prace nadal trwają. Jeszcze nie umiemy podać dokładnej daty. Pozdrawiamy!
      (0)
      (12)
      Zgłoś do moderacji
  • Ewa
    Właśnie, chciałam zgłosić ten sam problem, co osoba poniżej (Olokolo). Od jakiegoś tygodnia po zalogowaniu się do iBOA nie mogę nic się dowiedzieć, ponieważ nie wczytuje danych - pojawia się komunikat, że są chwilowo niedostępne. Chwilowo to nie jest tydzień! Jeśli coś jest nie tak, to dlaczego nie ma takiej informacji na stronie T-Mobile, że są techniczne problemy? I dlaczego odpowiada się na tym forum tylko na niektóre posty? Inne mają za trudne lub zbyt niewygodne pytania?
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Ewo, dostęp do IBOA może być chwilowo niedostępny ze względu na to, że nadal trwają prace nad lepszym działaniem strony T-Mobile. Za niegodności przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Pozdrawiamy!
      (1)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • OLOKOLO
    od kilku dni niemoge sie zalogowac do iboa wpisuje numer telefonu przychodzi kod wpisuje i zaczyna pobierac dane po czym ukazuje sie komunikat Przepraszamy, informacje są chwilowo niedostępne. Kiedy zostanie to naprawione?
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Skontaktuj się proszę z naszym Biurem Obsługi Abonenta. Konsultant pomoże Ci rozwiązać problem i odpowie na Twoje pytanie. Pozdrawiamy!
      (0)
      (6)
      Zgłoś do moderacji
  • verdi
    nie mogę dostać się do iboa, nie dostaje haseł jednorazowych, a jak już przyjdą to po 15 minutach. Ogarnijcie ten system, bo jest żenada Bardzo rzadko przychodzi mi sprawdzić coś na iboa, raz na kilka miesięcy i zawsze to samo. Tak mam sprawny telefon, maksymalny zasięg i loguje się z waszej strony.
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Niestety jako Redakcja nie mamy możliwości sprawdzenia gdzie leży przyczyna Twojego problemu. Skontaktuj się proszę z Biurem Obsługi Abonenta. Nasz Konsultant pomoże Ci rozwiązać problem :-) Pozdrawiamy!
      (1)
      (2)
      Zgłoś do moderacji
  • agaa282
    Witam, z przykrością muszę stwierdzić, że ten serwis nie działa. Nie mam jak sprawdzić bieżącego stanu konta, bo co się tam zaloguje zaraz pokazuje się komunikat "sesja wygasła", można stracić cierpliwość. Mam nadzieję, że jakoś uda się wam to naprawić, bo staje się to powoli nieznośne.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Agaa, a w jaki sposób próbujesz się zalogować do serwisu? Pozdrawiamy!
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • jolek47
    Witam. W iboa usiłuję wejść w zakładkę historii połączeń np. za ubiegły miesiąc (bieżące są) i nie mogę takowej znaleźć. Jak to zrobić?
    (10)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • KsProboszcz
    A ja przeniosłem numer a PLUSa do TMobile i jestem bardzo zadowolony - zarówno z warunków cenowych jak i funkcjonalności IBOA. Plus online (odpowiednik IBOA) pod względem funkcjonalności, przejrzystości i informowania klienta o kosztach i możliwościach wręcz raczkuje w porówaniu do iBOA. Mam jedynie problem z logowaniem do iBOA w IE9 - po prostu po wpisaniu numery telefonu zamiast otworzyć się nowa karta ze stroną do wpisania jednorazowego hasła SMS otwiera sie karta ze strona idebtycza jak ta w której wpisuje się numer telefonu. Być może jest to kwetia ustawień przeglądarki - jeśli ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć t ofajnie (IE9, 64 bit)/ Loguje sie z poziomu Firefoxa i brak możłiwości logowania przez IE9 nie spędza i nie będzie mi spędzał snu z powiek- nie jestem z grona psychsomatycznych ludzi szukających sobie problemów :-). Pozdraiwam :-)
    (1)
    (10)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      KsProboszcz, dziękujemy za Twój wpis :-) Sprawdzimy czy to kwestia ustawień przeglądarki i niebawem odpowiemy. Pozdrawiamy!
      (1)
      (10)
      Zgłoś do moderacji
  • LT
    Próbuję się zalogować do iBOA bezskutecznie od jakiegoś miesiąca - mam już 2 nieopłacone faktury. Próbowałem przez IE, Operę, Chrome i Firefoxa. I wy się dziwicie, że klienci wam uciekają...
    (7)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      LT, by Ci pomóc, potrzebne nam są dodatkowe dane: numer telefonu, hasło abonenckie lub PUK1 lub BOA kod, na kogo jest zarejestrowany telefon. Skontaktuj się proszę z naszym BOA. Konsultant pomoże Ci rozwiązać problem. Pozdrawiamy!
      (0)
      (9)
      Zgłoś do moderacji
  • xyz
    CZy można podać inny numer na który chce by wysłano mi numer iboa, bo zgubiłam telefon i chcę sprawdzić ostatnie połączenia?
    (9)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      W tej sprawie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Konsultant pomoże Ci sprawdzić historię połączeń. Pozdrawiamy!
      (0)
      (10)
      Zgłoś do moderacji
  • Aga
    Czy IBoa zacznie w końcu działać? Chciałam wysłac maila z informacja ze cos jest nie tak na adres: boa@t-mobile.pl i dostałam wiadomośc zwrotną, że nei ma takiego maila.......
    (10)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • klient
    marian bazyl.Mózgu to ty pewnie dawno nie masz..Pod klient występuje kilka osób.Tylko to za trudne dla takich DEBILI!!!
    (19)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • marian bazyl
    klient, ślepy jestes? Wszystkie posty poniżej są twoje. Co ci niby usuwają? Mózg?
    (0)
    (18)
    Zgłoś do moderacji
  • klient
    Dlaczego usuwacie posty?Prawdy się boicie?Że nic wam nie działa?Nie odpowiadacie na pytania?Po co to forum?Pewnie i tym razem żadnej odpowiedzi nie będzie?Albo usuniecie post.
    (20)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • klient
    I dalej nic nie działa!!!!!!!! Jesteście firmą'' WIATR'' i musiałem niestety obrazić wiatr !!!!!!!!!!!
    (20)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • klient
    z Waszym konsultantem komunikowalem sie juz 5 RAZY, mam przydzielona osobe kordunujaca ta sprawe a wasz dzial techniczny nadal olewa sprawe, radzicie mi sie znow kontaktowac po raz 6 i po co skoro macie to i tak w d.pie! szukuje pismo do t-mobile do niemiec oraz skarge do rzecznika konsumentow, mam spisane wszystkich konsulntatow z ktorymi rozmawialem oraz daty i godziny rozmowy ps. w waszym dziale technicznym sa juz 4 ponaglenia...
    (17)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • klient
    Od połowy LISTOPADA 2011 nie działa i-boa. Wyskakuje głupkowata informacja "numer nie uprawniony..." Kiedy doprowadzicie coś co działała do stanu używalności?! Jak mozna przez tak długi czas nie wiedzieć co tam naknociliście?!
    (14)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Kliencie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu z naszym BOA :-) Pozdrawiamy!
      (1)
      (18)
      Zgłoś do moderacji
  • nowy
    czemu nie mogę się zalogować choć mam abonament
    (11)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • marcin
    KIEDY BĘDZIE DZIAŁAĆ iBOA?????!!!!!!!!!
    (12)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Milena
    Dlaczego za każdym razem kiedy dostaję sms z hasłem na IBOA płacę za sms... przecież miało to być bezpłatne...to niemożliwe. Ale sprawdzałam saldo konta, i za każdym razem kiedy wchodzę, płacę za sms.
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Milena, skorzystanie z iBOA nigdy nie było i nadal nie jest płatne. Ewentualne koszty z pewnością nie są wynikiem wysyłania haseł jednorazowych. W celu wyjaśnienia sprawy proponujemy kontakt z BOA. Pozdrawiamy!
      (0)
      (12)
      Zgłoś do moderacji
  • lalas
    czy I-BOA kiedyś będzie działać bez żadnych problemów, bez przerwy coś jest nie tak z tą "aplikacją" nie mówić już o tym, że strona wczytuje się irytująco długo, ludzie zróbcie coś z tym bo to jest jakaś paranoja!!!!!
    (9)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • ziutek
    jak można optymalizować stronę pod IE, skoro wszyscy wiedza, że najpopularniejszą przeglądarką w Polsce jest Firefox? A niedługo będzie to prawdopodobnie Chrome?
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • retrosia
    Już napisałam w tej sprawie maila wczoraj, podałam numer telefonu, więc czekam na odpowiedź.
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • retrosia
    Dzisiaj zakupiłam telefon na abonament i nie mogę zalogować się do systemu internetowego. Pani w oddziale t-mobile powiedziała, że karta jest aktywna i mogę już korzystać z telefonu, a jak chcę się zalogować do systemu wyskakuje komunikat "przepraszamy za błąd, proszę spróbować ponownie". ;/
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      retrosia, musimy skierować Cię do naszego BOA. Bez Twojego numeru telefonu nie zweryfikujemy problemu - przyczyny mogą być różne, w BOA pomoc na pewno zostanie Ci udzielona :-) Pozdrawiamy!
      (0)
      (9)
      Zgłoś do moderacji
  • Arek
    I to jest właśnie ot profesjonalizm. A co mnie - od kilku lat klienta sieci - interesuje "optymalizacja" pod IE8 lub wyższy? Strona internetowa NIE MOŻE być optymalizowana pod przeglądarkę, tylko wykonana wg ogólnych standardów bez błędów i "upiększeń" - a to, że nie jest świadczy o problemach właśnie na Operze. Pozdrawiam i żywię nadzieję że polski oddział choć weźmie się za konkretną robotę właśnie od tej strony i "zoptymalizuje" wównież iboa pod Operę?
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • adek
    Witam, również mam problem z zalogowaniem się do i boa, ciągle mi wyświetla, żeby wpisać poprawny numer abonencki :((. Wielokrotne próby w różnych odstępach czasowych zakończyły się fiaskiem! do niczego! Dobrze, że kończy mi się w grudniu umowa. Nie polecam!
    (8)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • marwel-55
    Proszę o wyjaśnienie dlaczego korzystając z przeglądarki Opera nie można zalogować się do konta abonenckiego w iBOA?
    (11)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Marwel, nasza strona została zoptymalizowana pod przegladarke IE8 lub wyższą. Jeśli problemy pojawiaja się na innych przegladarkach, w tym wypadku na Operze, należaloby skontaktować się z wydawca Opery. Pozdrawiamy!
      (0)
      (12)
      Zgłoś do moderacji
  • Anna
    Dlaczego od kilku tygodni nie działa w ogóle I-BOA?!?!?!?!?!
    (10)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • izulka2231
    Zgadzam się jak była era nie było takich problemów, ja próbuję każdego dnia kilka razy i tak już chyba dobre 1,5 miesiąca i nic. Dzwoniłam do biura obsługi ale oczywiście nie potrafili mi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje. Faktycznie może lepiej zmienić sieć a nie non stop jakieś problemy , zwariować można!!!!
    (11)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Maciek
    Ja też potwierdzam, w erze tak nie było a w tym T-mobile nie działa. Raz na miesiąc da się zalogować. Ja już kończę jedną umowę i zrywam !!!!
    (11)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • izulka2231
    Jak dla mnie beznadzieja , od kilku tygodni nie mogę zalogować się na swoje konto na iboa. I jak tu się nie wkurzać, mam nadzieję, że w końcu coś z tym zrobią . Niedługo kończy mi się umowa, jak tak dalej pójdzie przejdę do innej sieci gdzie nie ma takich problemów ....!!
    (12)
    (0)
    Zgłoś do moderacji