Chwile, które łączą.

Wszyscy w Tak Tak T-Mobile na kartę otrzymają roczną ważność konta po każdym skorzystaniu z telefonu.

Już 6 października rozpoczyna się promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie”. Dzięki niej każdy użytkownik Tak Tak T-Mobile na kartę otrzyma roczną ważność konta po każdym skorzystaniu z telefonu.

Oznacza to wprowadzenie na polskim rynku zupełnie nowego standardu, w którym nie trzeba doładowywać konta, aby przedłużyć jego ważność. Jest ważne zawsze, jeżeli tylko korzysta się z komórki.

Promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest bezpłatna oraz nie wymaga od użytkowników żadnych dodatkowych aktywacji. Wystarczy, że wykonają lub odbiorą połączenie, a ważność konta zostanie automatycznie przedłużona na rok. Także wysyłanie oraz odbieranie SMS-a lub MMS-a oraz skorzystanie z internetu w telefonie będzie przedłużało ważność konta w Tak Tak T-Mobile na kartę.

Tak Tak T-Mobile na kartę! Niskie stawki za minutę i wyjątkowe usługi dodatkowe!

Komentarze (49)

Aby dodać komentarz zaloguj się lub podaj swój adres w polu poniżej. Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

min. 3 znaki
  • klałdia
    Jak to jest w taryfie hot na kartę? Gdy co miesiąc doładuję konto za 50 zł ważność konta będzie się przedłużać czy jest jakiś limit?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • pik kk
    Kiedy będzie ważność konta bezpłatna?
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • tel. 730 500 915
    t-Momile to oszuści u mnie w firmie zmienili warunki świadczenia usług bez maj zgody i jakiegokolwiek powiadomienia mnie jak płaciłem 350 -400 złotych miesięcznie to po zmianach dostawałem faktury około 3 tysięcy złotych i nie chcą rozmawiać o przywróceniu do stany z przed zmian .Na chwilę obecną mam zaległoość ponad 15 tysiecy i nie wiem co mam zrobić wyłączono mi telefony kontakt z moimi klientami się urwał firma ponosi ogromne straty klienci nie mogą się do mnie dodzwonić i tak zrobiono mi po 15 latach współpracy jak widzę napis t-mobile to mnie telepie .Mam pytanie czy ktoś byłby w podobnej sytuacji bo przygotowuje się do spraw sądowych czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • TAK
    Jak mam usunąć ofertę, której nie zamawiałam? Z kim mam się kontaktować? Zadzwoniłam na nr 22 413 33 10 do działu handlowego, ale niestety, nie odpowiadają za ten temat (oferta "Rok ważności konta" nie jest ofertą handlową????). Pytam: do kogo mam się zwrócić, aby USUNĄĆ tą ofertę, której NIE ZAMAWIAŁAM, a do płacenia za którą jestem ZMUSZONA. Pozdrawiam, Beata (Tak-Tak)
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym BOA lub wizytę w salonie. Pozdrawiamy
      (0)
      (2)
      Zgłoś do moderacji
  • mariettii
    Witam,chciałam się dowiedzieć dlaczego w tym miesiacu pobrano mi pieniadze z mojego konta na telefonie 2 razy ?i nie mam internetu?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Brak nam danych, aby udzielić odpowiedzi na to pytanie. Pozdrawiamy.
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • krzysiek
    Ja też zostałem dziś oszukany. Nie akytowawałem żadnej usługi a pobrano mi pieniądze z konta...
    (2)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • jas
    Jestem pewna, że nie aktywowałam usługi "rok ważności konta...", a jednak jest u mnie aktywna - oczywiście jest płatna!!! Jest to przykre.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • M_E_G
    Potwierdzam, jako użytkownik komórki na kartę, że, jak mówią konsultanci T-Mobile: w każdej chwili możesz dezaktywować promocję "ROK ważności konta po każdej rozmowie" wpisując kod ekspresowy *100*68*2# Tak przy okazji... Niektórzy użytkownicy błędnie rozumieją co omawiana usługa znaczy. Otóż, jeśli dzisiaj przeprowadzę rozmowę, bądź wyślę SMS'a, data ważności mojego konta, będzie taka, jak dzisiejsza, z tą różnicą, że będzie to data przyszłego roku. Krótko: dzień, miesiąc będzie ten sam, a rok - o jeden więcej. Gdy jutro ponownie przeprowadzę rozmowę, data ważności konta zostanie przesunięta do przodu tylko o jeden dzień. Zatem opłata miesięczna, to koszt wydłużenia ważności konta o jeden miesiąc. Następna opłata miesięczna, to koszt wydłużenia ważności konta o następny miesiąc. Oczywiście wszystko to będzie prawdą, o ile użyjemy komórkę. Możemy jej nie używać np. przez 2 miesiące, potem użyć ją po tym czasie i data ważnosci konta przedłuży się o dwa miesiące (chyba, że przy tej usłudze są jakieś zastrzeżenia, co do długosci czasu nieużywania komórki, o których nie wiem).
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Miko
    Mam dokładnie ten sam problem co wszyscy. Aktywowano mi ofertę rok a ja nie zamierzam za nią płacić. Już dwa razy pobrano mi pieniądze z konta. Chce to wyłączyć ale się nie da. Co mam z tym zrobić ? Życzyłabym sobie aby oddano mi te zmarnowane 6 zł bo ja nie po to doładowuje konto abym zaraz nie miała pieniędzy.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • do złodziejskiej sieci
    posiadam tak-taka ponad 10lat... a teraz dostajem przykład, że to złodzieje !!!!przenoszę się do PLAY pobrali mi opłatę za "NIBY BEZPŁATNĄ USŁUGĘ"-ROK ważności konta po każdej rozmowie........czytam sms-a i nie potrafię w to uwierzyć....trzeba to gdzieś zgłosić....to jest bezprawie.....
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Marlena
    Pewnie każecie mi zwrócic sie do konsultanta BOA. Tylko, ze za rozmowe bede musiala zapłacic. Kto mi do cholery zwróci pieniądze za rozmowe?? Przeciez to jest wasz bład!
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Marlena, kierujemy do BOA dlatego, że konsultanci mogą bezpośrednio sprawdzać ustawienia konta abonenta. We wcześniejszym wpisie podaliśmy inny sposób kontaktu. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Marlena
    Osobo pracująca w -Mobile dlaczego sami bez mojej zgody aktywowaliscie mi usługę Rok ważnosci konta po każdej rozmowie??? Przed chwila dostałam sms od was o tresci, ze usługa została aktywowana. Sprawdziłam konto i zabraliscie mi 3 zl!! Dlaczego to zrobiliscie?? To wymuszanie usług, na które nie zgadza sie uzytkownik! Nie wstyd wam?? przecież to oszustwo! Prosze wyłączyc mi tę usługę i zwrócic 3 zł na konto. Podałam maila, skontaktujcie się ze mna za jego pomoca, podam tam numer telefonu, na koto którego prosze niezwłocznie oddać moje 3 zł, bo kradzieży nie bede tolerować.
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Marlena, jako redakcja nie mamy dostępu do twoich danych. Prześlij na adres redakcji swój numer telefonu, postaramy się pomóc. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Krzysiek
    T-mobile to najgorsza sieć moja mama ma z tej sieci i nie polecam jej ,poniewaz nigdy nic nie wiedzą i nie służą poradą a tak naprawdę wiedzą o co chodzi ja mam karte z plusa i wcale nie narzekam polecam wszystkim odejście rezygnację z tej sieci ,gdyż ta sięć kłamie . Mam pytanie do Redakcji co z pieniędzmi pobranymi z konta w dniu dzisiejszym ? .Jeżeli nie zostanie zwrócona nalezność zwróce się do rzecznika praw konsumenta Pozdrawiam
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • s10
    Informacje podane w artykule są mocno nieaktualne- obecnie aktywacja usługi kosztuje 5 zł, i co miesiąc 3 zł, usługę należy aktywować- chłopaki ze zdjęcia już chyba nie będą tak wesoło brykać :-) . Moje pytanie- na co mi usługa płatna co miesiąc, skoro w ciągu miesiąca mogę wykonać dajmy na to 25 rozmów co przedłuży ważność konta o 25 lat? Przestaję płacić- kasuje mi się uzbierana ważność konta? Druga sprawa dlaczego nie ma informacji co oznacza "Jest ważne zawsze, jeżeli tylko korzysta się z komórki". Otóż ja mam odpowiedź- rozładował mi się telefon który był używany sporadycznie, do odbierania rozmów z ważnością konta ponad 20 lat- zapomniałem o nim nie wiem tydzień, dwa może miesiąc- w każdym razie karta już nieaktywna, musiałem zakupić nową, a teraz ważność konta jest już płatne.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • bravojasiu
    "Promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest BEZPŁATNA oraz nie wymaga od użytkowników żadnych dodatkowych aktywacji.".. ..a tymczasem pobrano mi z konta należną opłatę za tą usługę :) Fajna ściema. I nie wmawiajcie mi że to "indywidualny" przypadek, bo wiem, że nie jestem jedynym okradzionym przez T-Mobile.
    (7)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Hade
    Witam. Zgodnie z Regulaminem oferta "Rok ważności konta" obowiązuje tylko do 09.10.2013. Czy będzie przedłużona?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Hade, nie posiadamy informacji na ten temat. Jeżeli tylko je otrzymamy, podzielimy się nimi z wami na naszej stronie. Pozdrawiamy!
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • violka
    PYTANIE DO T-MOBILE ,GDZIE NIBY NA WASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ JEST OPCJA REZYGNACJI Z PROMOCJI ROK WAZNOŚCI KONTA PO KAZDEJ ROZMOWIE? NIE ZAMIERZAM WYSYLAĆ ESEMESÓW Z KODEM ZEBY WYŁACZYC TE PROMOCJE ANI TYM BARDZIEJ DZWONIC I PŁACIĆ ZA POŁĄCZENIA BO MIESZKAM ZA GRANICA
    (2)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      violka, informacja znajduje się na stronie. Oto jej treść: W każdej chwili możesz dezaktywować promocję wpisując kod ekspresowy *100*68*2# lub wysyłając SMS-a o treści NIE na numer 668. Dezaktywacja promocji jest bezpłatna. Po wyłączeniu oferty obecna data ważności oczywiście zostanie zachowana a jego ważność będzie przedłużana zgodnie z zasadami doładowań. Pozdrawiamy.
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Exx
    Wiatm to czemu pobieracie za to kasę ?? SMS od was Pobrano zaległą zapłatę z tytułu udziału ( O czym wcale nie wiedziałem ze biorę udział ) w ofercie ROK ważności konta po każdej rozmowie , obecna ważność ble ble ble
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Habibi
    Właśnie otrzymałam z sieci wiadomość o treści:>> "Oferta ROK ważności konta po kązdej rozmowie" jest aktywna. Udział w ofercie został przedłużony na 30 dni<< ... czy to oznacza, że od teraz usługa jest płatna i co m-c będzie taka wiadomość i opłata???
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • kasss
    jak aktywować usługę rok ważności konta???
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • maciej
    czy można odzyskać pieniądze za aktywację usługi i pierwszy miesiąc? O ile pamiętam, zgadzałem się na bezpłatną usługę, a teraz poleciały pieniążki z karty...
    (4)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Maciej, to indywidualny przypadek przy którym redakcja nie ma odpowiedniej wiedzy by Ci pomóc. Skontaktuj się z naszym BOA. Konsultant pomoże. Pozdrawiamy!
      (0)
      (2)
      Zgłoś do moderacji
  • Kubexx
    Jakoś zatankowałem telefon za 30zł i nie mogę zadzwonić przez kłamlwą ofertę 2x więcej.Konto mam zablokowane a 30zł uziemione co mam teraz zrobić może szanowna redakcjami wyjaśni
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Kubexx, niestety nie mamy dostępu do danych Abonentów, doradzamy kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • karol
    dolaczam sie do pytanie uzytkownika gosiag: skorzystałem z promocji 2xwięcej za doładowanie, jednak chciałbym wrócić do "ważności konta na rok", czy po uruchomieniu tej opcji stracę podwojone środki?
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • gosiag
    ma pytanko, skorzystałam z promocji 2xwięcej za doładowanie. jednak chciałabym wrócić do ważności konta na rok, czy po uruchomieniu tej opcji stracę podwojone środki?
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Erykocz
    Witam mam aktywowałem usługe rok ważnosci konta na stronie t mobile i od 5 dni czekam aż zmieni mi się to na moim kracie, co robić??
    (5)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • leszko
    W regulaminie promocji "Rok Ważności Konta" w pkt. 1 "Opis oferty" jest taka informacja: "W okresie od dnia 06.10.2011r. do odwołania, jednak nie dłużej niż do 09.10.2013 r. ...." - czy to oznacza, że 09.10.2013 (czyli za rok) ta promocja się skończy?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Poniższy zapis oznacza, że promocja oficjalnie kończy się właśnie 09.10.2013, jednak tego typu promocje są zwykle przedłużane :-) Pozdrawiamy!
      (2)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • Darecki
    A co z pozostałymi userami? Mam numer prawie od początki Istnienia ERY, Posiadam Taryfę HAPPY, u mnie to nie działa. Teraz mam kolejny numer w T-mobile (ogólnie utrzymuje dwa numery). I ja się pytam co to jest za opłata 0,4gr z VAT za sprawdzenie stanu konta??? To trzeba zlikwidować - w żadnej sieci tego nie słyszałem!!! Proszę - nie róbcie ze mnie idioty.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • taktak_fan
    Włączyłem x2 razy więcej za doładowanie jest super, pod warunkiem że nie wyłącza usługi Rok Ważności Konta. wracam do Rok Ważności Konta
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • wrrrrr...
    Kłamiecie w tych swoich ofertach. Zablokowane mam 23 zł po miesiącu bo nie miałem możliwości wykorzystać.Ale nie o to chodzi bo mam łącze z numerem abonenckim jako priorytetowy numer . W ofercie mam mozliwość łączenia sie nawet w momencie gdy nie mam nic na koncie. Niestety ,bo pan z tasmy mówi że połączenia nie może być zrealizowane. I co? wypada zakończyc współpracę z Wami i namawiać innych do tego. Kpina !
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • łysy
    Mam takie pytanie - uruchomiłem oferte x2 razy więcej za doładowanie i niechcący wyłączyłem usługę rok ważności konta. Jak mam to teraz włączyć żeby mieć rok ważności i jak wyłączyć 2x więcej za doładowanie Pozdrawiam
    (8)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Powrót na usługę „Rok Ważności Konta” jest możliwy poprzez kontakt Konsultanta BOU pod numerem *9602 lub w przez serwis WWW iTakTak. Pozdrawiamy!
      (5)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • Gregory
    A ja mam takie pytanie bo uruchomiłem oferte x2 razy więcej za doładowanie i niechcący wyłączyłem usługę rok ważności konta. Jak mam to teraz włączyć żeby mieć rok ważności i jak wyłączyć 2x więcej za doładowanie Pozdrawiam
    (18)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • motylekm
    hej ja mam telefon w erze to znaczy obecnie już w t-mobile juz od prawie 4 lat i stale korzystam z niego, dlaczego wiec nie mam uaktywnionej tej oferty rok ważności konta??
    (2)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Rok ważności konta po każdej rozmowie (dla Użytkowników Tak Tak-T-mobile na kartę obowiązuje od: 2011-10-06. Pozdrawiamy!
      (2)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • Zuzia
    Czy jeśli mam umowę na kartę wiążącą mnie na pewien okres czasu to ważność konta też się przedłuży po wykonaniu połączenia? po jakim czasie od wykonania tego połączenia konto sie przedłuży? od razu czy po kilku godzinach?
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Dominika
    mam takie pytanie bo ja mam ważność konta do 12 grudnia a mam na kącie minus to co mam zrobić abym miała ważne konto przez roku prosze pomóżcie!
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Dominiko, nie za bardzo rozumiemy w czym leży problem :-( Przede wszystkim konto nie może mieć stanu ujemnego...
      (0)
      (4)
      Zgłoś do moderacji
  • Dardzik
    Przedluzy Ci o rok od kazdego polaczenia, smsa, nie kumuluja ci sie one czyli jak wyslesz 5 smsow nie bedziesz mial waznego konta 5lat a rok liczac od ostatniego smsa. Orange wprowadzilo podobna promocje a konto jest wazne az 2 lata.
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Kamil
    aha czyli jak wykonam 3 połączenia, to automatycznie mam przedłużone konto o 3 lata????? Bezsensu! Wolę stare zasady! Chyba się przeniosę...
    (0)
    (6)
    Zgłoś do moderacji
  • Oliba
    Super!
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji