KJ

Lepiej w t-mobile

Sprawdź naszą całą ofertę
Najnowsze

Tak Tak T-Mobile na kartę – rok ważności konta po każdej rozmowie

04.10.2011

Wszyscy w Tak Tak T-Mobile na kartę otrzymają roczną ważność konta po każdym skorzystaniu z telefonu.

Już 6 października rozpoczyna się promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie”. Dzięki niej każdy użytkownik Tak Tak T-Mobile na kartę otrzyma roczną ważność konta po każdym skorzystaniu z telefonu.

Oznacza to wprowadzenie na polskim rynku zupełnie nowego standardu, w którym nie trzeba doładowywać konta, aby przedłużyć jego ważność. Jest ważne zawsze, jeżeli tylko korzysta się z komórki.

Promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest bezpłatna oraz nie wymaga od użytkowników żadnych dodatkowych aktywacji. Wystarczy, że wykonają lub odbiorą połączenie, a ważność konta zostanie automatycznie przedłużona na rok. Także wysyłanie oraz odbieranie SMS-a lub MMS-a oraz skorzystanie z internetu w telefonie będzie przedłużało ważność konta w Tak Tak T-Mobile na kartę.

Tak Tak T-Mobile na kartę – rok ważności konta po każdej rozmowie - opinie i komentarze (71)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Oliba
04-10-2011 - 19:58:49
Super!<br />
  (0)
Odpowiedz
pudel
14-05-2015 - 16:14:59
@Oliba - przeszłam z T_mobile na kartę tak tak i niewiem jaki jest numer informacji ile mam na koncie i dokąd termin jak daje stary z T_mobile pisze ze niewspulpracuja ale nie podają jaki jest numer o informacji ile jest na koncie pieniędzy i do kiedy? Proszę o pomoc ,dziękuje z gory Pudel
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-05-2015 - 16:47:16
Witam serdecznie, Można użyć kodu *101# lub kontaktować się z do BOU *9602 z numeru Tak Tak -T-Mobile na kartę ( koszt 2,44 zł za całość połą czenia) lub 602960200 z inne go numeru (koszt zgodny z ce nnikiem taryfy). Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Kamil
07-10-2011 - 18:09:25
aha czyli jak wykonam 3 połączenia, to automatycznie mam przedłużone konto o 3 lata????? Bezsensu! Wolę stare zasady! Chyba się przeniosę...
  (7)
Odpowiedz
Dardzik
09-10-2011 - 16:24:38
Przedluzy Ci o rok od kazdego polaczenia, smsa, nie kumuluja ci sie one czyli jak wyslesz 5 smsow nie bedziesz mial waznego konta 5lat a rok liczac od ostatniego smsa. Orange wprowadzilo podobna promocje a konto jest wazne az 2 lata.
  (1)
Odpowiedz
Dominika
12-10-2011 - 17:04:49
mam takie pytanie bo ja mam ważność konta do 12 grudnia a mam na kącie minus to co mam zrobić abym miała ważne konto przez roku prosze pomóżcie!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
13-10-2011 - 15:22:17
Dominiko, nie za bardzo rozumiemy w czym leży problem :-( Przede wszystkim konto nie może mieć stanu ujemnego...
  (7)
Odpowiedz
Andrzej21
24-12-2014 - 21:57:17
Proszę T-Mobile nie kłamać !!! konto tak-tak może mieć stan ujemny np.: mamy 5 zł korzystamy z Internetu albo z usług SIMextra czy też może być tak że SMS premium są w pamięci i czekają na zasilenie konta żeby pobrać kasę. I sytuacja jest taka, że na koncie jest 0 zł ale jak zasilimy to najpierw odliczane są zaległe opłaty za Internet, SIMextra, SMS premium, a dopiero potem zasilane jest konto. Wiem to, bo moje dziecko tak miało.
  (0)
Odpowiedz
Zuzia
17-10-2011 - 12:54:29
Czy jeśli mam umowę na kartę wiążącą mnie na pewien okres czasu to ważność konta też się przedłuży po wykonaniu połączenia? po jakim czasie od wykonania tego połączenia konto sie przedłuży? od razu czy po kilku godzinach?
  (0)
Odpowiedz
motylekm
21-02-2012 - 16:41:24
hej ja mam telefon w erze to znaczy obecnie już w t-mobile juz od prawie 4 lat i stale korzystam z niego, dlaczego wiec nie mam uaktywnionej tej oferty rok ważności konta??
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
23-02-2012 - 10:30:59
Rok ważności konta po każdej rozmowie (dla Użytkowników Tak Tak-T-mobile na kartę obowiązuje od: 2011-10-06. Pozdrawiamy!
  (6)
Odpowiedz
Gregory
03-06-2012 - 18:29:17
A ja mam takie pytanie bo uruchomiłem oferte x2 razy więcej za doładowanie i niechcący wyłączyłem usługę rok ważności konta. Jak mam to teraz włączyć żeby mieć rok ważności i jak wyłączyć 2x więcej za doładowanie Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
łysy
27-06-2012 - 14:02:13
Mam takie pytanie - uruchomiłem oferte x2 razy więcej za doładowanie i niechcący wyłączyłem usługę rok ważności konta. Jak mam to teraz włączyć żeby mieć rok ważności i jak wyłączyć 2x więcej za doładowanie Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
28-06-2012 - 09:55:58
Powrót na usługę „Rok Ważności Konta” jest możliwy poprzez kontakt Konsultanta BOU pod numerem *9602 lub w przez serwis WWW iTakTak. Pozdrawiamy!
  (7)
Odpowiedz
wrrrrr...
19-07-2012 - 10:45:47
Kłamiecie w tych swoich ofertach. Zablokowane mam 23 zł po miesiącu bo nie miałem możliwości wykorzystać.Ale nie o to chodzi bo mam łącze z numerem abonenckim jako priorytetowy numer . W ofercie mam mozliwość łączenia sie nawet w momencie gdy nie mam nic na koncie. Niestety ,bo pan z tasmy mówi że połączenia nie może być zrealizowane. I co? wypada zakończyc współpracę z Wami i namawiać innych do tego. Kpina !
  (1)
Odpowiedz
taktak_fan
14-09-2012 - 12:37:03
Włączyłem x2 razy więcej za doładowanie jest super, pod warunkiem że nie wyłącza usługi Rok Ważności Konta. wracam do Rok Ważności Konta
  (0)
Odpowiedz
Darecki
21-09-2012 - 17:31:33
A co z pozostałymi userami? Mam numer prawie od początki Istnienia ERY, Posiadam Taryfę HAPPY, u mnie to nie działa. Teraz mam kolejny numer w T-mobile (ogólnie utrzymuje dwa numery). I ja się pytam co to jest za opłata 0,4gr z VAT za sprawdzenie stanu konta??? To trzeba zlikwidować - w żadnej sieci tego nie słyszałem!!! Proszę - nie róbcie ze mnie idioty.
  (0)
Odpowiedz
leszko
04-10-2012 - 13:06:34
W regulaminie promocji "Rok Ważności Konta" w pkt. 1 "Opis oferty" jest taka informacja: "W okresie od dnia 06.10.2011r. do odwołania, jednak nie dłużej niż do 09.10.2013 r. ...." - czy to oznacza, że 09.10.2013 (czyli za rok) ta promocja się skończy?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
08-10-2012 - 09:54:47
Poniższy zapis oznacza, że promocja oficjalnie kończy się właśnie 09.10.2013, jednak tego typu promocje są zwykle przedłużane :-) Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
Erykocz
06-10-2012 - 10:48:05
Witam mam aktywowałem usługe rok ważnosci konta na stronie t mobile i od 5 dni czekam aż zmieni mi się to na moim kracie, co robić??
  (0)
Odpowiedz
gosiag
28-10-2012 - 17:38:24
ma pytanko, skorzystałam z promocji 2xwięcej za doładowanie. jednak chciałabym wrócić do ważności konta na rok, czy po uruchomieniu tej opcji stracę podwojone środki?
  (0)
Odpowiedz
karol
12-11-2012 - 10:19:32
dolaczam sie do pytanie uzytkownika gosiag: skorzystałem z promocji 2xwięcej za doładowanie, jednak chciałbym wrócić do "ważności konta na rok", czy po uruchomieniu tej opcji stracę podwojone środki?
  (0)
Odpowiedz
Kubexx
16-02-2013 - 07:50:16
Jakoś zatankowałem telefon za 30zł i nie mogę zadzwonić przez kłamlwą ofertę 2x więcej.Konto mam zablokowane a 30zł uziemione co mam teraz zrobić może szanowna redakcjami wyjaśni
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
17-02-2013 - 14:13:41
Kubexx, niestety nie mamy dostępu do danych Abonentów, doradzamy kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
maciej
24-03-2013 - 13:19:44
czy można odzyskać pieniądze za aktywację usługi i pierwszy miesiąc? O ile pamiętam, zgadzałem się na bezpłatną usługę, a teraz poleciały pieniążki z karty...
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
24-03-2013 - 14:47:00
Maciej, to indywidualny przypadek przy którym redakcja nie ma odpowiedniej wiedzy by Ci pomóc. Skontaktuj się z naszym BOA. Konsultant pomoże. Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
kasss
05-04-2013 - 22:43:32
jak aktywować usługę rok ważności konta???
  (1)
Odpowiedz
Habibi
11-04-2013 - 10:56:02
Właśnie otrzymałam z sieci wiadomość o treści:&gt;&gt; "Oferta ROK ważności konta po kązdej rozmowie" jest aktywna. Udział w ofercie został przedłużony na 30 dni&lt;&lt; ... czy to oznacza, że od teraz usługa jest płatna i co m-c będzie taka wiadomość i opłata???
  (0)
Odpowiedz
Exx
14-04-2013 - 14:13:28
Wiatm to czemu pobieracie za to kasę ?? SMS od was Pobrano zaległą zapłatę z tytułu udziału ( O czym wcale nie wiedziałem ze biorę udział ) w ofercie ROK ważności konta po każdej rozmowie , obecna ważność ble ble ble
  (0)
Odpowiedz
violka
16-04-2013 - 14:52:53
PYTANIE DO T-MOBILE ,GDZIE NIBY NA WASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ JEST OPCJA REZYGNACJI Z PROMOCJI ROK WAZNOŚCI KONTA PO KAZDEJ ROZMOWIE? NIE ZAMIERZAM WYSYLAĆ ESEMESÓW Z KODEM ZEBY WYŁACZYC TE PROMOCJE ANI TYM BARDZIEJ DZWONIC I PŁACIĆ ZA POŁĄCZENIA BO MIESZKAM ZA GRANICA
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
16-04-2013 - 15:01:54
violka, informacja znajduje się na stronie. Oto jej treść: W każdej chwili możesz dezaktywować promocję wpisując kod ekspresowy *100*68*2# lub wysyłając SMS-a o treści NIE na numer 668. Dezaktywacja promocji jest bezpłatna. Po wyłączeniu oferty obecna data ważności oczywiście zostanie zachowana a jego ważność będzie przedłużana zgodnie z zasadami doładowań. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Hade
18-04-2013 - 10:29:40
Witam. Zgodnie z Regulaminem oferta "Rok ważności konta" obowiązuje tylko do 09.10.2013. Czy będzie przedłużona?
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
18-04-2013 - 11:36:21
Hade, nie posiadamy informacji na ten temat. Jeżeli tylko je otrzymamy, podzielimy się nimi z wami na naszej stronie. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
bravojasiu
21-04-2013 - 12:23:22
"Promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest BEZPŁATNA oraz nie wymaga od użytkowników żadnych dodatkowych aktywacji.".. ..a tymczasem pobrano mi z konta należną opłatę za tą usługę :) Fajna ściema. I nie wmawiajcie mi że to "indywidualny" przypadek, bo wiem, że nie jestem jedynym okradzionym przez T-Mobile.
  (1)
Odpowiedz
s10
10-05-2013 - 08:54:34
Informacje podane w artykule są mocno nieaktualne- obecnie aktywacja usługi kosztuje 5 zł, i co miesiąc 3 zł, usługę należy aktywować- chłopaki ze zdjęcia już chyba nie będą tak wesoło brykać :-) . Moje pytanie- na co mi usługa płatna co miesiąc, skoro w ciągu miesiąca mogę wykonać dajmy na to 25 rozmów co przedłuży ważność konta o 25 lat? Przestaję płacić- kasuje mi się uzbierana ważność konta? Druga sprawa dlaczego nie ma informacji co oznacza "Jest ważne zawsze, jeżeli tylko korzysta się z komórki". Otóż ja mam odpowiedź- rozładował mi się telefon który był używany sporadycznie, do odbierania rozmów z ważnością konta ponad 20 lat- zapomniałem o nim nie wiem tydzień, dwa może miesiąc- w każdym razie karta już nieaktywna, musiałem zakupić nową, a teraz ważność konta jest już płatne.
  (0)
Odpowiedz
Krzysiek
14-05-2013 - 21:45:30
T-mobile to najgorsza sieć moja mama ma z tej sieci i nie polecam jej ,poniewaz nigdy nic nie wiedzą i nie służą poradą a tak naprawdę wiedzą o co chodzi ja mam karte z plusa i wcale nie narzekam polecam wszystkim odejście rezygnację z tej sieci ,gdyż ta sięć kłamie . Mam pytanie do Redakcji co z pieniędzmi pobranymi z konta w dniu dzisiejszym ? .Jeżeli nie zostanie zwrócona nalezność zwróce się do rzecznika praw konsumenta Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Marlena
16-05-2013 - 11:33:51
Osobo pracująca w -Mobile dlaczego sami bez mojej zgody aktywowaliscie mi usługę Rok ważnosci konta po każdej rozmowie??? Przed chwila dostałam sms od was o tresci, ze usługa została aktywowana. Sprawdziłam konto i zabraliscie mi 3 zl!! Dlaczego to zrobiliscie?? To wymuszanie usług, na które nie zgadza sie uzytkownik! Nie wstyd wam?? przecież to oszustwo! Prosze wyłączyc mi tę usługę i zwrócic 3 zł na konto. Podałam maila, skontaktujcie się ze mna za jego pomoca, podam tam numer telefonu, na koto którego prosze niezwłocznie oddać moje 3 zł, bo kradzieży nie bede tolerować.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
16-05-2013 - 15:59:11
Marlena, jako redakcja nie mamy dostępu do twoich danych. Prześlij na adres redakcji swój numer telefonu, postaramy się pomóc. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
Marlena
16-05-2013 - 11:51:55
Pewnie każecie mi zwrócic sie do konsultanta BOA. Tylko, ze za rozmowe bede musiala zapłacic. Kto mi do cholery zwróci pieniądze za rozmowe?? Przeciez to jest wasz bład!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
16-05-2013 - 16:00:12
Marlena, kierujemy do BOA dlatego, że konsultanci mogą bezpośrednio sprawdzać ustawienia konta abonenta. We wcześniejszym wpisie podaliśmy inny sposób kontaktu. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
do złodziejskiej sieci
20-05-2013 - 09:01:36
posiadam tak-taka ponad 10lat... a teraz dostajem przykład, że to złodzieje !!!!przenoszę się do PLAY pobrali mi opłatę za "NIBY BEZPŁATNĄ USŁUGĘ"-ROK ważności konta po każdej rozmowie........czytam sms-a i nie potrafię w to uwierzyć....trzeba to gdzieś zgłosić....to jest bezprawie.....
  (1)
Odpowiedz
Miko
24-05-2013 - 15:46:16
Mam dokładnie ten sam problem co wszyscy. Aktywowano mi ofertę rok a ja nie zamierzam za nią płacić. Już dwa razy pobrano mi pieniądze z konta. Chce to wyłączyć ale się nie da. Co mam z tym zrobić ? Życzyłabym sobie aby oddano mi te zmarnowane 6 zł bo ja nie po to doładowuje konto abym zaraz nie miała pieniędzy.
  (0)
Odpowiedz
M_E_G
29-05-2013 - 15:08:52
Potwierdzam, jako użytkownik komórki na kartę, że, jak mówią konsultanci T-Mobile: w każdej chwili możesz dezaktywować promocję "ROK ważności konta po każdej rozmowie" wpisując kod ekspresowy *100*68*2# Tak przy okazji... Niektórzy użytkownicy błędnie rozumieją co omawiana usługa znaczy. Otóż, jeśli dzisiaj przeprowadzę rozmowę, bądź wyślę SMS'a, data ważności mojego konta, będzie taka, jak dzisiejsza, z tą różnicą, że będzie to data przyszłego roku. Krótko: dzień, miesiąc będzie ten sam, a rok - o jeden więcej. Gdy jutro ponownie przeprowadzę rozmowę, data ważności konta zostanie przesunięta do przodu tylko o jeden dzień. Zatem opłata miesięczna, to koszt wydłużenia ważności konta o jeden miesiąc. Następna opłata miesięczna, to koszt wydłużenia ważności konta o następny miesiąc. Oczywiście wszystko to będzie prawdą, o ile użyjemy komórkę. Możemy jej nie używać np. przez 2 miesiące, potem użyć ją po tym czasie i data ważnosci konta przedłuży się o dwa miesiące (chyba, że przy tej usłudze są jakieś zastrzeżenia, co do długosci czasu nieużywania komórki, o których nie wiem).
  (0)
Odpowiedz
jas
01-08-2013 - 13:47:12
Jestem pewna, że nie aktywowałam usługi "rok ważności konta...", a jednak jest u mnie aktywna - oczywiście jest płatna!!! Jest to przykre.
  (0)
Odpowiedz
krzysiek
17-09-2013 - 11:04:37
Ja też zostałem dziś oszukany. Nie akytowawałem żadnej usługi a pobrano mi pieniądze z konta...
  (2)
Odpowiedz
mariettii
10-10-2013 - 16:21:45
Witam,chciałam się dowiedzieć dlaczego w tym miesiacu pobrano mi pieniadze z mojego konta na telefonie 2 razy ?i nie mam internetu?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
11-10-2013 - 10:26:09
Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Brak nam danych, aby udzielić odpowiedzi na to pytanie. Pozdrawiamy.
  (5)
Odpowiedz
TAK
11-10-2013 - 15:18:40
Jak mam usunąć ofertę, której nie zamawiałam? Z kim mam się kontaktować? Zadzwoniłam na nr 22 413 33 10 do działu handlowego, ale niestety, nie odpowiadają za ten temat (oferta "Rok ważności konta" nie jest ofertą handlową????). Pytam: do kogo mam się zwrócić, aby USUNĄĆ tą ofertę, której NIE ZAMAWIAŁAM, a do płacenia za którą jestem ZMUSZONA. Pozdrawiam, Beata (Tak-Tak)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
12-10-2013 - 16:32:37
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym BOA lub wizytę w salonie. Pozdrawiamy
  (4)
Odpowiedz
tel. 730 500 915
18-01-2014 - 11:22:12
t-Momile to oszuści u mnie w firmie zmienili warunki świadczenia usług bez maj zgody i jakiegokolwiek powiadomienia mnie jak płaciłem 350 -400 złotych miesięcznie to po zmianach dostawałem faktury około 3 tysięcy złotych i nie chcą rozmawiać o przywróceniu do stany z przed zmian .Na chwilę obecną mam zaległoość ponad 15 tysiecy i nie wiem co mam zrobić wyłączono mi telefony kontakt z moimi klientami się urwał firma ponosi ogromne straty klienci nie mogą się do mnie dodzwonić i tak zrobiono mi po 15 latach współpracy jak widzę napis t-mobile to mnie telepie .Mam pytanie czy ktoś byłby w podobnej sytuacji bo przygotowuje się do spraw sądowych czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc
  (0)
Odpowiedz
pik kk
24-03-2014 - 17:14:41
Kiedy będzie ważność konta bezpłatna?
  (0)
Odpowiedz
klałdia
24-03-2014 - 18:05:27
Jak to jest w taryfie hot na kartę? Gdy co miesiąc doładuję konto za 50 zł ważność konta będzie się przedłużać czy jest jakiś limit?
  (0)
Odpowiedz
HKRYSTYNA
08-07-2014 - 11:55:28
TO DLACZEGO U MNIE KONTO WAZNOSCI SIE NIE PRZEDLUZA STANELO NA 24.05 2014 I MIMO ROZMOW I ESEMESOW NIE REAGUJE OSZUSTWO JAKIES
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-07-2014 - 12:29:43
W tym przypadku proponuje kontakt z BOU gdzie zweryfikowane zostanie twoje konto. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
mmmmmmmmmmmmmm
21-07-2014 - 09:25:01
zwykłe złodziejstwo i dzięki temu pożegnamy się
  (0)
Odpowiedz
aniutka 77
09-09-2014 - 18:25:21
Zgadzam się z moją przedmówczynią.Właśnie dzisiaj wygasła ważność konta mojego syna,mimo że pieniążki na koncie jeszcze są i ciągle dzwoni i rozmawia.Ściema jakaś i tyle.I po co człowieka tak oszukiwać?
  (0)
Odpowiedz
aniutka 77
09-09-2014 - 18:39:38
@aniutka 77 - Właśnie sprawdziłam usługę przedłużenie ważności konta o rok po każdej rozmowie.Aktywacja usługi 5 zł potem za każdy miesiąc 3 zł.Tylko za co?za to że ktoś chce korzystać z telefonu?To przecież zasilam konto ,prawda?!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-09-2014 - 08:48:26
Gdy posiadasz taryfę Frii aktywacja oferty jest bezpłatna. Za każde kolejne 30 dni płacisz 3zł. Jest to jedna z dostępnych promocji, z której nie trzeba korzystać, jeśli nie odpowiada Twoim potrzebom. Zawsze możesz doładowywać konto i przedłużać jego ważność od 5 do 100 dni. Pozdrawiam
  (9)
Odpowiedz
lubdar
03-02-2015 - 12:30:27
@ Konsultant T-Mobile - zawsze tez moge zmienic siec na taka w której nie ma tak dziwnych oplat
  (0)
Odpowiedz
daiusz
12-03-2015 - 19:50:12
@ aniutka 77 - aniutka zmiet karte na pley pokazdym doładowanie jest rok waznozci konta i nic nie płacisz za wlaczenie taryfy
  (0)
Odpowiedz
bar
12-03-2015 - 19:55:28
@ aniutka 77 - przejdź na pley jest fajny po każdym doładowaniu masz rok waznosci konta
  (0)
Odpowiedz
Tom32
13-09-2014 - 14:25:11
T-Mobile to oszuści i złodzieje. Nie będę wyjaśniał bo to i tak nie da.
  (0)
Odpowiedz
k3sen
24-05-2015 - 08:40:08
Jak nie rozumiesz pytania to zamknij morde
  (0)
Odpowiedz
colislaw
07-10-2014 - 13:02:54
Witam,przeczytałam komentarze i macie rację,że bez naszej zgody pobiera się miesięczne opłaty za rok ważności konta.Z komórki korzystam tylko w przypadku awarii telefonu stacjonarnego(komórki non stop )ale gdy nie ma prądu to telefon nie dział!!Wtedy potrzebna mi komórka. W każdej chwili możesz dezaktywować promocję wpisując kod ekspresowy *100*68*2# lub wysyłając SMS-a o treści NIE na numer 668. Dezaktywacja promocji jest bezpłatna. Po wyłączeniu oferty obecna data ważności oczywiście zostanie zachowana a jego ważność będzie przedłużana zgodnie z zasadami doładowań. Ja tak zrobiłam wysyłając sms-a.
  (0)
Odpowiedz
Agusia4208
12-10-2014 - 17:32:35
Nie moge odwołać tej usługi żadnym sposobem z podanych. Co moge zrobić poza rozmową z konsultantem?
  (0)
Odpowiedz
Frajerka
19-02-2015 - 00:34:12
Tak tak cudowny tak tak Doładowałam za 25 złotych, miało być na miesiąc i mimo, że prawie nic nie wydzwoniłam mam od dzisiaj zablokowane połączenia wychodzące. Dwa dni temu otrzymałam sma o konieczczności doładowania a od dzisiaj blokada. To są dwa tygodnie a nie miesiąc !!! Poza tym dostaję codziennie głupie smsy na które muszę odpowiadać NIE DZIĘKUJĘ bo w innym przypadku stanę się szczęśliwą posiadaczką abonamentu na usługę Jak poderwać po angielsku dziewczynę ... i nie ma to znaczenia, że też jestem dziewczyną. Muszę też rezygnować z uszczęsliwienia mnie muzyczką na powitanie i innych absurdów, które są obciążone opłatami w wypadku nierozważnego niepamiętania o rezygnacji. T-mobile to oszuści przez duże O.
  (0)
Odpowiedz
Błędyabłedy
09-03-2015 - 15:13:10
Zablokowali mi bez powodu, o co chodzi mam wszystko zapłacone ? CO to ma być.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-03-2015 - 19:20:51
Zadzwoń proszę w tej sprawie na Biuro Obsługi Użytkownika. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Mario11
13-06-2015 - 08:06:26
Konsultant T-Mobile to jakaś ściema , na wszystko odpisuje by skontaktować się z BOA ,po kiego on tu jest , miałem rok ważności konta potem zrezygnowałem i mimo doładowań konta nie przedłużano mi ważności tylko staneło na jednej dacie - to zwykła ściema by wyłudzać kasę , teraz rozważam zabrać nr. do innej sieci - mimo że jestem w T-Mobile od ponad 15 lat - niestety nie dbają o stałych klientów - mają na nas wy - DZIADY .
  (0)
Odpowiedz