SG

Lepiej w t-mobile

Sprawdź naszą całą ofertę

Tam gdzie nie można liczyć na internet z kablówki, z powodzeniem sprawdzi się oferowana przez T-Mobile usługa na linii TP z wykorzystaniem urządzenia marki ZTE. Sprawdźmy czy model ZXV10 W300 będący połączeniem modemu ADSL oraz routera Wi-Fi, zdaje egzamin na polu walki.

7.8

Ocena redakcji

  • Design
    7
  • Konstrukcja
    7
  • Łatwość instalacji
    8
  • Jakość połączenia
    8
  • Funkcjonalność
    9

+ Plusy

  • łatwe i szybkie konfogurowanie połączenia
  • obsługuje kilka urządzeń w tym samym czasie
  • własny firewall
  • zapewnie stabilne połączenie z siecią

- Minusy

Modem ADSL z funkcją routera sieci bezprzewodowej to idealne połączenie. Oczywiście, uzyskujemy możliwość łatwego w konfiguracji i szybkiego połączenia z internetem w technologii ADSL, przez tradycyjne gniazdko telefoniczne. Dodatkowo możemy podłączyć wiele urządzeń bez plątaniny kabli i surfować po sieci w całym domu.

Oferowany modem ADSL z routerem Wi-Fi ZTE ZXV10 W300 wydaje się być idealnym kandydatem do tego zadania. Czy spełni oczekiwania użytkowników? Przekonajmy się, na początku przeglądając zawartość opakowania. Znajdziemy w nim niewielkie białe pudełko z anteną. Wyposażono je w cztery porty LAN do bezpośredniego połączenia kablowego z komputerem oraz innymi urządzeniami. W komplecie nie zabrakło splitera, czyli rozdzielacza, który zapewnia korzystanie z łącza telefonicznego i dostępu do internetu jednocześnie. Otrzymujemy również kable telefoniczne oraz jeden kabel sieciowy, czyli w zasadzie gotowy zestaw do podłączenia i konfiguracji.

Router posiada własną zaporę ogniową (firewall), jest zatem odporny na ewentualne ataki złośliwego oprogramowania lub próby włamań. W kwestii obsługi standardów bezprzewodowej komunikacji ZTE ZXV10 W300 naprawdę pozwala się rozpędzić. Wsparcie obejmuje protokoły 802.11b/g/n. W zależności od wybranego pakietu prędkość połączenia z internetem może wynieść nawet 20 Mbps. Nie ma zatem powodów do wstydu na tle dostawców kablowych.

Konfiguracja ZTE ZXV10 W300 jest bajecznie prosta i opiera się na graficznym interfejsie. Opcjonalnie możemy zdecydować się na tryb uproszczony, który nie odstraszy mniej zaawansowanych użytkowników. Bardziej doświadczeni mogą natomiast wybrać bardziej szczegółowy wariant z większą ilością ustawień, definiując przykładowo serwer DHCP, czyli dynamiczne przydzielanie adresów IP. Modem zapewnia także funkcję wirtualnego serwera. W razie potrzeby plik z zapisanymi ustawieniami możemy zapisać na lokalnym komputerze.

Podczas codziennej pracy urządzenie spisuje się praktycznie bez zarzutu. Nie nagrzewa się zbytnio, a pobór energii jest minimalny. Pozostaje jeszcze kwestia stabilności, szczególnie ważna w tego typu akcesoriach, ale również tu nie ma się do czego przyczepić. Wygląda na to, że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem.

Podsumowując, naszym zdaniem ZTE ZXV10 W300 to przyjazne i godne polecenia urządzenie. Zapewnia dość szeroki pakiet funkcji, zatem nie ma potrzeby dokupowania kolejnych gadżetów. W końcu mamy tu jednocześnie model ADSL i router Wi-Fi. Z jednej strony przekonuje do siebie prostą konfiguracją, z drugiej zaś oferuje bardziej wymagającym to, czego właśnie potrzebują.

Instrukcja konfiguracji (311 KB)

Do tego w atrakcyjnej ofercie z laptopem można go dostać za symboliczną złotówkę.

ZTE ZXV10 W300 - masz modem, masz router, masz spokój - opinie i komentarze (59)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Design
Aplikacje
Bateria
Łatwość obsługi
Funkcjonalność
Agent
02-11-2011 - 21:54:36
Tylko szkoda że nie można go dostać przy podpisywaniu aneksu do umowy :/
  (0)
Odpowiedz
dzolka
22-11-2011 - 17:01:20
szkoda , że jak się zepsuł czekam już ponad cztery tygodnie na części , bo to chiński szit i nawet nie mogę dostać zastępczego bo nie mają a płacić trzeba , szkoda gadać ......
  (0)
Odpowiedz
Secjalista;)
03-12-2011 - 17:50:10
Co to jest modem ASDL? :D
  (0)
Odpowiedz
Leszek
05-01-2012 - 10:52:16
wszystko pięknie tylko dlaczego oszukują że router obsługuje wireless N jak nie obsługuje
  (0)
Odpowiedz
Colus
19-01-2012 - 13:23:41
Szkoda ze nikt nie pisze że ta oferta to fikcja bo brak routerów!! Podpisałem umowę z T-mobile już w grudniu, natomiast 4 stycznia dostałem wiadomość że weryfikacja w TP przebiegła pomyślnie i kurier w najbliższych dniach dostarczy przesyłkę z urządzeniem. Natomiast 9 stycznia po mojej telefonicznej rozmowie i interwencji okazało się ze tych routerów w ogóle nie ma na stanie wiec zaproponowano mi sprzęt zastępczy bo ten właściwy ma być podobno 31 stycznia. Bardzo jestem rozczarowany postępowaniem T-mobile bo po kolejnej rozmowie czyli 18 stycznia nikt nic nie wie na temat sprzętu zastępczego a poza tym kończy się okres rozliczeniowy wiec przyjdzie faktura za internet którego nie jestem wstanie podłączyć ponieważ do dzisiaj nie mam odpowiedzi z T- mobile i nikt nic nie robi w tej sprawie. Pozdrawiam i przestrzegam przed wyborem tego urządzenia jak i podpisaniem umowy w T-mobile.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
20-01-2012 - 10:23:13
Colus, musimy poprosić Cię o kontakt z BOA. Sprawdzimy wtedy status wysyłki lub zlecimy ponownie wysyłkę. Nie musisz obawiać się o koszty - rozpoczęcie naliczania opłaty abonamentowej następuje po odebraniu sprzętu od kuriera lub od pierwszego użycia - na własnym modemie/routerze. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
aga
25-01-2012 - 15:26:03
Szkoda, że nie napiszą, że są ogromne problemy żeby działał na dwóch komputerach. Wielce się pluje,że mam zły login. W końcu udało mi się go uruchomić na laptopie, ale na stacjonarnym ani mowy. Wymieniłam na nowy, bo myślałam że coś z nim nie tak, ale wyskakuje to samo. Przy livebox nie było żadnych problemów. Nawet facet z telekomunikacji był i się męczył, zero efektów. Chyba, że chce windows7, bo na laptopie takiego mam i działa
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
31-01-2012 - 09:13:33
Niestety mam ten sam problem z dostarczeniem przesyłki. czekam na router już od 13 stycznia i nic. Ciągłe zapewnienia że już wysyłają ale zastępcze których pewnie też nie mają. Konsultant BOA miał się dowiedzieć i oddzwonić. Czekam już 5 dzień i nic. Chyba trzeba będzie zerwać umowę i walczyć o odszkodowanie bo trwa to już ponad miesiąc od podpisania umowy. Kontakt z BOA nie pomaga bo dzwoniłem już 6 razy i dalej nic nie wiedzą. Tylko mówią, że już wysyłają albo się dowiedzą i oddzwonią. a telefon mój milczy.
  (0)
Odpowiedz
Abonent
31-01-2012 - 09:17:10
Proponuję wysłać pismo o obniżenie abonamentu za dostęp do internetu przez 12 miesięcy za złamanie punktu 1.9 regulaminu.
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
01-02-2012 - 11:01:47
Kurier wiezie router a konsultant BOA dalej nie dzwoni. Ciekawe czy to zastępczy czy już docelowy. Zero informacji od konsultantów.
  (0)
Odpowiedz
CiotkaHela
05-03-2012 - 23:07:57
Przepraszam, czy żeby odpalić internet Wi-fi i dostać się do konfiguracji musze najpierw polaczyc się z pomoca kabla ethernet ? czy da sie to jakoś zrobić bez tego ( komputer mam od routera ładne 6 metrów, a kabel ma moze metr... ) Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
07-03-2012 - 11:59:20
Tak, pierwsze połączenie konfiguracyjne musi nastąpić przez kabel ethernet. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Vitto
09-03-2012 - 13:04:31
Pierwsze połaczenie modemu i konfiguracja jest też możliwe po WiFi. Po wlączeniu do zasilania jest wykrywana nowa siec WiFi z SSID: ZTE, naciskamy połacz i należy podac pre-shared key, który to przy logowaniu jest adresem MAC modemu, umieszczonym na naklejce na spodniej stronie modemu. Też sie na to nabrałem, bo w "szybkiej" instrukcji jest bardzo słaby opis tego trybu logowaniua ale jest :-). Ja mam natomiast inne pytanie, gdzie można znaleźć pełna listę zalecanych parametrów konfiguracyjnych internetu stacjonarnego T-Mobile na łączu TP SA ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
10-03-2012 - 20:26:29
Vitto, lista ta, a właściwie opis w formie screena, znajduje się w instrukcji załączanej do modemu. Natomiast nazwa użytkownika i hasło dostępu do usługi znajdują się na umowie. Ustawianie pozostałych danych, których nie zawiera instrukcja leży w gestii indywidualnej. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Tomek
09-03-2012 - 17:23:14
Witam. Gdzie i za ile można kupić ZTE ZXV10 W300 ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
11-03-2012 - 15:02:03
Tomku, MODEM ADSL ZTE ZXV10 W300 + WLAN - cena bez umowy to 139 zł brutto. Na chwilę obecną powyższy modem nie jest dostępny w żadnej aktualnej ofercie. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
endriufunlogicsu
24-03-2012 - 18:11:30
Sprzedam ww router nowy cały zestaw raz podłączony by sprawdzić czy działa chętnych zapraszam tel 668364977 lub gg 11372312 ale rzadko jestem dostępny
  (0)
Odpowiedz
heretyk
09-04-2012 - 18:02:34
Rownież sprzedam powyzsy zestaw. Nigdy nie otwierany. 24 miesicae gwarancji. Cena 60pln wraz z wysylka. Prosze dzwonic: 694 743 725.
  (0)
Odpowiedz
Janulodz
15-04-2012 - 09:01:58
Ten ruter to jedna wielka pomyłka. Wywala połączenia bez żadnego powodu, do sieci loguje się kilkanaście minut, najczęściej po wielokrotnych próbach, połączenie jest niestabilne, Pozostawiony na dłużej bez włączonego laptopa traci połączenie. Przy kilku łapach w sieci to dramat. Jestem ciekaw, czy jest jakaś alternatywa. Ostatecznie to ja płacę za usługę, której praktycznie nie mam.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
16-04-2012 - 16:56:37
Problem związany z działaniem samego routera. Proponujemy sprawdzenie go w serwisie, istnieje bowiem możliwość, że jest on wadliwy. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Czarek
15-05-2012 - 23:38:03
>>Redakcja T-Mobile Trendy do : Vito 2012-03-10 20:26:29 >>Vito, lista ta, a właściwie opis w formie screen a, znajduje się w instrukcji załączanej do modemu. Natomiast nazwa użytkownika >>i hasło dostępu do usługi znajdują się na umowie. Ustawianie pozostałych danych, których nie zawiera instrukcja leży w gestii >>indywidualnej. Pozdrawiamy! Nazwa użytkownika i hasło dostępu do usługi [identyfikator abonenta i hasło dostępu do usługi?] czyli dane, które trzeba wpisać w Interface setup->internet przy konfiguracji? W instrukcji konfiguracji nie jest powiedziane, co to za nazwa i co to za hasło, stad moje pytanie.
  (0)
Odpowiedz
Kuba
14-06-2012 - 12:45:07
Witam. Mam problem z konfiguracją internetu. Przedtem takowego nie było ale do rzeczy. Jakieś 3 tygodnie temu z dnia na dzień została wyłączona usługa internetu (telefon działa bez problemu) router został wymieniony internet rzekomo został włączony, internet nadal nie działa. Dalej, chcę skonfigurować router, podłączam kabel LAN wpisuje ip. I co? I właśnie nic. Powinno wyskoczyć okno do wpisania danych, ale nic takiego się nie dzieje. "Fachowcy" mieli przyjechać w tym tygodniu ale zawitał tylko wiatr. Proszę o szybką odpowiedź
  (0)
Odpowiedz
robert7
24-06-2012 - 18:44:43
Modem działa bez zarzutu, Wifi i Lan działają od samego początku tylko ma jeden mankament bardzo mocno sie grzeje czasem śmierdzi spalonym plastikiem.
  (1)
Odpowiedz
endriufunlogicsu
19-07-2012 - 17:49:06
Sprzedam ww router nowy cały zestaw raz podłączony by sprawdzić czy działa chętnych zapraszam tel 668364977 lub gg 11372312 ale rzadko jestem dostępny cena 50 pln tpsa
  (0)
Odpowiedz
Paulka
25-08-2012 - 13:17:04
Jestem tego samego zdania co niektórzy użytkownicy tego "routera" ponieważ jest to jedna wielka porażka, przy podpisaniu umowy wszystko wygląda pięknie i kolorowo -.- a tu takie rozczarowanie, Dostałam laptop + router pod koniec czerwca br. I od chwili próby pierwszego uruchomienia nawet nie zamierzał odpalić - kompletna katastrofa - internet dopiero ruszył jako taki 17. lipca br. OCZYWIŚCIE na MODEMIE zastępczym ;/ ale to nie zmienia faktu że czekałam na REKLAMACJE routera od 12 lipca do środy (22 sierpnia) ! to jest totalna katastrofa - po czym CCS napisało mi że, było złe oprogramowanie routera i mam go znów skonfigurować - uczyniłam to i dalej jedno wielkie NIC ;/ byłam dziś w salonie w którym podpisywałam umowę by kolejny raz dać go do naprawy - cud się stał bo dostałam NOWY - nie używany - który po poprawnej konfiguracji według zaleceń (książeczki dołączonej do niego) TAK SAMO NIE DZIAŁA ! to jest po prostu śmiech na sali.. w ogóle lampka "internet" się nie świeci .. też rozważam opcje zerwania umowy.! I jak tu być spokojnym człowiekiem? ;/
  (0)
Odpowiedz
Tomekk
07-09-2012 - 17:07:10
Router jest najgorszy jaki znam, w odległości 7m mam internet nie 20Mbps jaki posiada po olaczeniu z kabla a "000000.1kbps"z wi-fi . tak dzielą mnie od rutera 2 ściany ale to nie powinna być przeszkoda. Sygnał jest zrywany a gdy ktoś stoi na lini sygnału po prostu internetu nie ma ;| co to za szajs pytam sie ?
  (1)
Odpowiedz
dsdasda
07-09-2012 - 21:30:17
Router jest bardzo dobry. Niewiem dlaczego są takie opinie o nim. Router dostałem 2 lata temu od neostrady i jeszcze nigdy się nie popsuł ani nie było takiej sytuacji żeby nie chciał się włączyć. Zasięg też mam dobry. Mieszkam w bloku na 1 piętrze a zasięg mam nawet koło bloku i internet wogóle nie spowalnia. Polecam ten router ale jeżeli ktoś ma kasy to niech lepiej kupi coś znanej firmy gdyż np. ja trafiłem na dobry model i inni mogą mieć z nim problemy.
  (0)
Odpowiedz
mapajo
21-09-2012 - 18:52:19
Witam, mam problem z urządzeniem-nie mogę go skonfigurować-po podłączeniu do sieci telef. i zasilania świeci się lampka zasilania,LAN ,WLAN a lampka DSL ciągle pulsuje. Według mnie lampka DSL powinna ciągle świecić i wtedy dopiero można skonfigurować urządzenie-dopiero wtedy zapali się lampka Internet. Proszę o podpowiedź ,co może być przyczyną braku łączności DSL? Urządzenie już dwukrotnie było w serwisie-aktualizacja oprogramowania(I raz), usterki nie stwierdzono(II raz). Połączenie DSL działa na starym modemie TP Sagem.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
25-09-2012 - 09:37:08
Jeżeli usługa działa na jednym urządzeniu , a na drugim nie ewidentnie wskazuje to uszkodzenie routera. W związku z powyższym należy zareklamować urządzenie z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną w dowolny punkcie sprzedaży T-Mobile. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
mapajo
25-09-2012 - 18:52:41
Dziękuję za pomoc i podpowiedź . Dodam kilka uwag na temat reklamacji swojego urządzenia w odniesieniu do odpowiedzi z T-mobile: -nie jest prawdą ,że w każdym punkcie sprzedaży można oddać sprzęt ,musiałem oddać go w salonie firmowym; -o tym , że korzystam z innego routera (łączę się bez problemu)informowałem każdorazowo oddając urządzenie do serwisu; -urządzenie oddałem w salonie firmowym po raz trzeci ,prosząc o wymianę na nowe lub rozwiązanie umowy z przyczyn leżących po stronie Operatora.
  (0)
Odpowiedz
kawon72
26-10-2012 - 04:51:06
Ja nie miałem większych kłopotów z tym ruterem Ale faktem jest błąd w opisie NIE obsługuje wireless N tylko b/g czasami odpali ale bez wifi tzn. lampka świeci ale sieci brak dobrze jest z dołu przycisk Reset, o dziwo nie resetuje ustawień modemu.
  (0)
Odpowiedz
Wietnam
03-11-2012 - 19:10:30
mam pytanie mam ten modem tylko ze wczesniej był pod orange a mój z T-mobile sie zjarał i zastanawiam sie czy da sie go skonfigurowac pod T- mobile prosze o pomoc .wietnamek@interia.pl
  (0)
Odpowiedz
Roberto21
13-11-2012 - 13:19:58
Witam. Posiadam ten router na sprzedaż, jest nowy z t-mobile na gwarancji , nie używany. 600877343.
  (0)
Odpowiedz
Pablo
14-11-2012 - 16:59:11
Kilka miesięcy już się bawię z tym modemem, by zaczął działać i nic... 3x był w naprawie, dali mi zastępczy, który również się nie łączył... Mam swój stary router, który jako tako działa i internet w nim jest... Wpisuję dokładnie wszystko to co jest w tej małej instrukcji, zapala się ciągłym światłem dioda DSL, ale już dioda internet jeszcze nigdy się nie "obudziła"... Zresztą prowadzony przez specjalistę z Tmobile przez telefon również to ustawialiśmy i nic... Modem niby sprawny a z internetem połączyć się nie chce... I przez całą umowę zapewne będę tak z nim chodził, oddawał na naprawę, odbierał z naprawy, płacił, a nikt (ze specjalistów tmobile) mimo wielu próśb nie przyjdzie do mnie i nie zobaczy na to fachowym okiem... Słabiutko...
  (0)
Odpowiedz
tmobile
24-11-2012 - 15:01:34
pablo nie jesteś sam. Mam to samo. Nawet wysyłali SMSy, że naprawili łącze, a i tak internetu nie było. Teraz znowu zaczął router się psuć. Szkoda... Taka wielka firma i tak nie dba
  (0)
Odpowiedz
jacek
11-01-2013 - 20:18:22
witam! Mam pytanie czy ten router współpracuje z internetem z cyfrowego polsatu?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
13-01-2013 - 13:19:40
Jacku, router Zte ZXV10 W300 jest urządzeniem, które wspiera internet stacjonarny w usłudze ADSL. Internet w usłudze Cyfrowego Polsatu działa w oparciu o sieć LTE. Reasumując: urządzenie nie będzie funkcjonowało w podanej sieci. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
fiskomp
19-01-2013 - 19:52:43
T-Mobile ? Nigdy więcej. Dzisiaj właśnie wypowiedziałem umowę (dwa lata mordęgi z trzech lat umowy (sic ! )). Totalny zlew klienta, cały czas zwalanie winy na TP. Gdzie na tej samej linii Neo działa jak burza. W każdym razie, jak net stacjonarny to tylko TP bez pośredników. Z porządnej firmy zrobiła się firma :Krzak i badyle"
  (0)
Odpowiedz
przemo_ee
24-01-2013 - 13:04:32
Witam. Posiadam router ZTE ZXV10 W300 i mam problem z WIFI. Gdy zmieniałem prędkość internetu z 6mb do 10mb przestał mi działać wifi w PS3 oraz w telefonie, sprowadziłem kumpla który trochę się zna na komputerach ale nie dał rady tego naprawić. Zadzwoniłem więc do T-mobile i przedstawiłem mój problem, pan z działu technicznego poradził mi żebym oddał router na gwarancję i tak uczyniłem. Dostałem router zastępczy ale nadal był problem z połączeniem wifi. Po jakimś czasie wifi samoczynnie się "naprawiło", otóż mogę podłączyć PS3 do internetu ale jest strasznie nie stabilny sygnał. Gdy gram w Tekkena przez internet to poziom sygnału strasznie skacze z 4 do 1 i gra strasznie się przycina. Podłączyłem PS3 do routera za pomocą kabla żeby sprawdzić czy to napewno problem leży w wifi i okazało się ze przez kabel śmiga elegancko. Proszę o pomoc ponieważ w sprawach z komputerami i internatem bezprzewodowym jestem laikiem i nie wiem jak ten problem rozwiązać.
  (0)
Odpowiedz
adasko
27-01-2013 - 10:13:44
Totalny Badziew, odebrałem nowy z salonu okazał się popsuty,serwis twierdzi ze jest dobry,odebrałem z reklamacji dalej nie łączy z internetem,nawet w BOA technicy nie wiedzą co jest każa znowu oddac na reklamację.
  (1)
Odpowiedz
dowgird
05-02-2013 - 21:58:47
router zte zxv10 W300, ma wg. mnie za krótką antenę i za słaby w związku z tym sygnał nadawczy Wi-fi. Na odległości 20 m przy 2 lub 3 scianach w linii, już nie daje sygnału, lub daje an tyle słaby, ze antena wi-fi przy innym komputerze nie moze nawiazać skutecznego i trwałego połaqczenia, lub nie widzi sygnału z routera w ogóle. Antena nadawcza routera nie jest demontowalna i nie można jej wymienić na dluższą. Kupiłem kartę W-fipentagram z anteną odbiorczą o długości około 35-40 cm. Natomiast antena opiosywanego tu routera ma 8,5 cm. To chyba najwiuększy manakment. Router nadaje sie do bloku, ale do domku, nie polecam, zwłaszca jak ma obsługiwac 4 komputery i telewizor rozstawione od siebie do 25 m od siebie i przedziellone ścianami.
  (0)
Odpowiedz
zematis
06-02-2013 - 19:24:14
Mam to zte i straszna lipa, czasami potrafi przez cały dzień co 5 min zrywać połaczenie. Od ponad roku z tym walczyłem w końcu zmieniłem router na TP-LINK TD-W8951ND z wifi w tech. N i nareszcie sieć dział jak potrzeba a router sam w sobie może nie jest z górnej półki ale cene ma przystępną, można zdobyć go za 85 zł. Instalacja Intuicyjna. po wgraniu firmwaru ze strony producenta mamy przy okazji wszystko po Polsku
  (0)
Odpowiedz
Pablo
26-02-2013 - 19:23:06
UWAGA Te dane konfiguracyjne, które są podane w instrukcji w moim przypadku okazały się błędne (!). Przyszedł do mnie informatyk, pogmerał i okazało się, że trzeba dać inną opcję w enkapsulacji, co załatwiało problem... Więc modem jest ok, ale instrukcja może być myląca...
  (1)
Odpowiedz
TONY
03-03-2013 - 20:57:58
Ten router jest najgorszy w swojej klasie (najsłabszych najtańszych budżetowych bubli). Niestety nie posiada mocnych stron ale za to posiada cechy wyróżniające go. Np zasięg wi-fi (nie znajdziecie w tym względzie drugiej tak słabej maszyny)
  (2)
Odpowiedz
qwerty
21-03-2013 - 23:37:08
posiadam ten router mam go już ponad dwa lata i śmiga elegancko bez najmniejszych problemów zrówno po kablu jak i wi-fi w 100% sprawdza się w domu dwu piętrowym zdecydowanie polecił bym go.
  (4)
Odpowiedz
zdzisio
10-04-2013 - 10:56:02
Masakra - nigdy więcej się nie dam namówić - podpisałem umowę ,a teraz bujaj się pan. Po przeprowadzeniu konfiguracji , router ADSL , świeci , power wiadomo , internet świeci - i wszystko śmiga 5 min :( później internet się nie świeci - a Pani każe mi jeszcze raz przeprowadzić instalację - ok . I tak 20 razy . SMS awaria usunięta - dziękujemy. Monter miał przyjść i sprawdzić - dwa miesiące bez skutku - totalne zlewka na klienta . Nigdy wiecej !!!!
  (2)
Odpowiedz
Andy
17-04-2013 - 12:48:55
Szanowni Państwo stwierdzam jednoznacznie ze ta sieć gra z użytkownikiem w kulki miałem przeboje z tą siecią i więcej już nie chce, jak tylko skończy się moja umowa z nimi rozwiąże umowę i nawet nie popatrzę w ich stronę, przestrzegam wszystkich na wyłudzania ze strony tej firmy nie dawajcie zleceń stałych oraz sprawdzajcie rachunki szczegółowo.
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
18-04-2013 - 11:47:31
Andy, napisz na adres redakcji o jakie problemy chodzi. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu wszelkich wątpliwości. Pozdrawiamy!
  (4)
Odpowiedz
żal
19-07-2013 - 16:17:46
Łatwość instalacji ? HAHHAHAH dałbym - 1000 jakby była taka opcja. Żałosne. Nigdy już nie wezmę "sprzętu" z TP.
  (2)
Odpowiedz
dicki
29-10-2013 - 00:05:16
Hej a jak w ZXV10 W300 filtr mac adresów powiększyć do 32 jak pisze w instrukcji
  (0)
Odpowiedz
wiolenia
09-04-2014 - 19:53:07
OMG to jest po prostu shit
  (0)
Odpowiedz
hans11033
14-07-2014 - 14:53:52
mały transfer, zawiesza się, nie posiada możliwości zaawansowanej konfiguracji, NIE POLECAM
  (0)
Odpowiedz
waldomi
19-01-2015 - 14:35:51
ZTE ZXV10 W300 Posiadam ten ,,cud techniki" już od 4 lat i do dzisiaj nie natknąłem się jeszcze na software aktualizację. Czyżby był aż tak dobry że nic się jeszcze nie zmieniło, czy też producenta już od dawna nie ma ?? Będąc jeszcze w BRD aktualizacja Routera Telekomu odbywała się co 6 miesięcy. Czekam na odpowiedż E-Mail em i pozdrawiam waldomi
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-01-2015 - 10:42:05
Witaj. Nie mamy informacji na temat aktualizacji do tego urządzenia.
  (0)
Odpowiedz
ask70
01-03-2015 - 21:40:52
Czy jest już jest aktualizacja software do tego modemu?
  (0)
Odpowiedz
jacjac1968
03-03-2015 - 19:33:14
Witam.Resetowałem modem i nie mogłem go ustawić,zadzwoniłem do biura obsługi a Pan odesłał mnie w celu ustawienia pod płatny numer [ 2.46 pln/min ] i tak zarabia na swoich t-mobile .inaczej nie można ?????
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 09:27:09
Witam W biurze obsługi uzyskasz dane konieczne do konfiguracji. Natomiast jeżeli potrzebujesz pomocy w obsłudze danego sprzętu (np. zagubiłeś instrukcje obsługi) zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
PL-ghost
04-04-2015 - 00:21:45
Witam. Posiadam ten router zte zxv10 w300 i chciałem zmienić ustawienia przez wpisywanie ustawień w przeglądarce 192.168.1.1 a jedyna nazwa konta która działa to Nazwa: user ,Hasło: user lecz samo to konto posiada ograniczenia.. hasło być może zostało już zmienione jeżeli tak jak je zmienić ponownie ? :/
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-04-2015 - 08:18:01
Witaj. Standardowe dane do zalogowania się do witryny 192.168.1.1 w przypadku tego urządzenia to Login: admin oraz Hasło: admin. Dane niezbędne do połączenia się z siecią znajdziesz na umowie bądź kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta (tel: 602-900-000, opłata zgodna z cennikiem). Jeśli w/w "admin" okazuje się nieprawidłowym hasłem możesz przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych przyciskając klawisz "reset" znajdujący się na dolnej części obudowy. Wówczas parametry logowania wrócą do pierwotnych. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz