Lepiej w t-mobile

Sprawdź naszą całą ofertę
Porady

Czy jesteś już "iAbonentem"?

01.06.2010

Dla tych, którzy nie lubią stać w kolejkach i załatwiać spraw w niedogodnych porach powstało iBOA, czyli internetowe Biuro Obsługi Abonenta. Przeczytaj dlaczego warto zostać iAbonentem.

Po co mi iBOA?


Załatwianie spraw przy tzw. okienku odchodzi coraz częściej do lamusa. Możliwości, które daje nam internet, wykorzystujemy dla Waszej wygody i komfortu kontroli kosztów związanych z telefonem komórkowym o dowolnej porze dnia i nocy. Taki jest zamysł iBOA, czyli Internetowego Biura Obsługi Abonenta, które za pośrednictwem intuicyjnej strony internetowej pozwala każdemu załatwić wiele spraw za jednym kliknięciem myszki.

 

Jak skorzystać?


Jeżeli nie korzystałeś jeszcze z niezliczonych możliwości, jakie daje iBOA, zachęcamy do spróbowania - to proste! Wejdź na stronę główną www.t-mobile.pl, gdzie znajdziesz miejsce do zalogowania „Zarządzanie kontem”. Po podaniu numeru swojego telefonu uzyskasz dostęp do kolejnych etapów logowania. Wcześniej przygotuj jeszcze swój EraKod i hasło jednorazowe, które dostaniesz w trakcie logowania.

Korzyści

Po zalogowaniu do iBOA będziesz mógł m.in.:

• bezpłatnie sprawdzić, ile minut pozostało Ci do wykorzystania;
• zobaczyć obrazy Twoich faktur z ostatnich 12 miesięcy;
• sprawdzić bieżące połączenia, rozmowy, SMS-y, MMS-y i wysyłane dane;
• przedłużyć umowę z T-Mobile na specjalnych warunkach dostępnych tylko na www.t-mobile.pl;
• włączyć i wyłączyć usługi, zmienić taryfy, zarządzać roamingiem oraz korzystać z wielu innych ciekawych funkcjonalności.

 

Wszystko prosto i bezpiecznie, w dowolnym czasie i bez kolejek. Zapraszamy na www.t-mobile.pl.

Czy jesteś już "iAbonentem"? - opinie i komentarze (107)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

klientka
09-07-2010 - 12:51:32
Właśnie staram się zalogować ale najpierw strona się ładowała ruski rok a następnie pojawiła się czysta strona , biała karta. Przed chwilą zgodzilam się na rezygnację z rachunku papierkowego i już żałuję.
  (0)
Odpowiedz
klientka
11-07-2010 - 20:58:02
Zalogować się zalogowałam,napisałam e-mail,ale nie mam pewności,że dotarł.
  (0)
Odpowiedz
12-07-2010 - 14:34:34
zalogowalam sie a i tak nic z tego nie dowiedzialam sie
  (0)
Odpowiedz
grażyna
12-07-2010 - 15:49:59
Badzo trudno się zalogować. A jeżeli już to nie działa próba dowiedzenia się czegokolwiek. A sms-ami straszycie, że jak do 25.07 2010 nie będzie kontaktu, to abonent może pożegnać się z promocjami :((((
  (0)
Odpowiedz
Anna / klientka
13-07-2010 - 14:11:59
Informacja przez internet to nie wszystko. A jeżeli przez internet - nich to będzie łatwe i proste. A Wy megaskomplikowaliście wszystko. Za dużo, za dużo, a na razie czekam na odpowiedź mailową z redakcja@twojaera.pl.
  (0)
Odpowiedz
Robert
13-07-2010 - 21:35:33
co wy wypisujecie wszystko hula bez problemów super sprawa nie muszę nigdzie hodzić ani czekać kilkanaście minut na połączenie z operatorem i wszystko pozałatwiam przez internet
  (0)
Odpowiedz
bardzo długoletnia użytkowniczka (na razie wierna)
14-07-2010 - 13:42:39
Potwierdzam pretensje poprzedników. Ja także powinnam żałować rezygnacji z papierowej faktury. Od tej pory niczego nie mogę się dowiedzieć poza sms-ową informacją o wystawieniu faktury do zapłaty. A co z samodzielnością w i-boa oraz era-premia? Staram się mieć wpływ na swoje konto, ale strona wczytuje się bez końca, przychodzą kolejne jednorazowe hasła przy kolejnych próbach i nawet nie da się z nich skorzystać! A może chodzi o to , żeby przepadły moje punkty gromadzone w jakimś celu?
  (0)
Odpowiedz
aga
14-07-2010 - 14:48:57
katastrofa z tym iboa, ciągle mam z tym kłopot, zadko kiedy udaje mi się zalogować. Też żałuję, że zrezygnowałam z rachunku papierowego.Wnioski takie: Jeśli nie możemy się zalogować a potrzebujemy uzyskać informacje to DZWONIMY i PŁACIMY i nabijamy tym samym kasę dla operatora !!!
  (0)
Odpowiedz
Twoja Era online
21-07-2010 - 11:45:34
„Dziękujemy za wszystkie wpisy, są one dla nas niezwykle cenne. Za wszelkie niedogodności napotkane w trakcie korzystania z iBOA przepraszamy. Zachęcamy do szczegółowego wskazywania problemów w trakcie procesu logowania i korzystania z iBOA. To nam pozwoli udzielać bezpośrednich i konkretnych wskazówek. Dokładamy wszelkich starań, aby korzystanie z iBOA było jak najprostsze i zadowalające.”
  (0)
Odpowiedz
Wawrzyniec Wicherkiewicz
22-07-2010 - 13:17:57
Coraz trudniej poruszać się w internecie ery.Proszę usprawnić tę wersje komunikowania się,było lepiej, szybciej,ale trzeba coś chcieć zrobić,a nie tylko brać kase...
  (0)
Odpowiedz
nautilius
22-07-2010 - 15:00:02
Dzieki za te ponizsze informacje,wlasnie zrezygnowalem z tej chorej ----iBOA----
  (0)
Odpowiedz
klient
22-07-2010 - 15:08:04
a jak dla mnie to wszystko gra, nie mam problemów... jak mowia dla chcącego nic trudnego
  (0)
Odpowiedz
Mieczysław-klient
23-07-2010 - 10:21:50
Zastanawiam się dla kogo ma być iBOA. Wprowadzono zabezpieczenia jak w banku z jedną różnicą. w banku mogę wszystkie operacje dokonywać w czasie rzeczywistym a tu nie mogę się nawet zalogować. Oto zabezpieczenia- nr telefonu - fajnie , nr Era-kod - fajnie, Jednorazowy kod - brr do niczego. Mam otrzymać go w/g informacji w przeciągu 3 min jeżeli nie to cofnąć się i zaczynać od początku. Operację powtórzy 3 razy no i kod otrzymałem po 30 minutach. Może do info o kodzie wpisać zamiast 3 - 30 min i będzie wszystko grało. Kpiny sobie ERA robi z stałych klientów.
  (0)
Odpowiedz
kolejny nie zadowolony
26-07-2010 - 08:00:47
Jest dokładnie jak pisze Mieczysław-klient. Na 14 klientów 2 piszą że nie ma kłopotów to raczej mało
  (0)
Odpowiedz
iza
26-07-2010 - 09:50:01
po prostu tragedia!!! kiedy to się skończy!!! nie mozna się zalogować! chyba trzeba zmienić operatora
  (0)
Odpowiedz
Janka
03-08-2010 - 14:41:07
Nie mogę zrezygnować z np. ''weekendy 200 min. ; mogę tylko zmienić na 2000 min. To co to za zarządzanie kontem? Powinna być ta możliwość niezależnie od taryfy
  (0)
Odpowiedz
Janka
03-08-2010 - 14:41:11
Nie mogę zrezygnować z np. ''weekendy 200 min. ; mogę tylko zmienić na 2000 min. To co to za zarządzanie kontem? Powinna być ta możliwość niezależnie od taryfy
  (0)
Odpowiedz
Krzysiek
03-08-2010 - 17:29:52
Staram się wszystko załatwiać przez Iboa, zresztą nie mam za bardzo czasu na stanie i czekanie w kolejkach w punkcie obsługi klienta. Nie rozumie na co narzekacie - przecież tam można znaleźć wszystkie najważniejsze informacje. Historia połączeń, pakiety, zdobyte punkty. Ja korzystam z tych funkcjonalności bardzo często i jestem wdzięczny, że internetowy dostęp istnieje.
  (0)
Odpowiedz
Sławomir Szot
05-08-2010 - 21:07:40
Ja chcę tylko uregulować rachunki a niue bawić się w kotka i myszkę . proszę o fakture na ten email.
  (0)
Odpowiedz
Olek
06-08-2010 - 12:46:11
Do przedmówcy: raczej pozostawiając tutaj komentarz nie znajdziesz pomocy hehe Faktury nie wysyła się na przypadkowe maile. Polecam obciążenie konta - wtedy nie będziesz musiał samodzielnie pamiętać o rachunkach, będą się płaciły same. Robię tak u siebie w firmie.
  (0)
Odpowiedz
ztg
21-08-2010 - 13:21:57
Od kilku dni nie mogę sprawdzić ile minut pozostało mi w telefonie stacjonarnym,a dzisiaj nie mogę się zalogować do iboa .Nic nie mogę sprawdzić !!!
  (0)
Odpowiedz
kinga27
28-09-2010 - 21:01:34
dokladnie nie mozna otworzyc strony iboa a skasowalam eske z kwota do zaplaty za fakture i teraz chcac nie chcac nie moge tego sprawdzic
  (0)
Odpowiedz
Abonent `97
28-11-2010 - 23:52:04
Witam! Zamówię fakturę elektronicznie i calą resztę pozostałych możliwości wtedy, kiedy: 1. Internet przestanie być dobrem luksusowym. 2. Internet będzie kosztował symbolicznie. (mało) 3. Internet w Polsce bedzie pracował poprawnie i bez zacinania. 4. Dostawca net_u bedzie świadomy za co odpowiada i bedzie pilnował swoich łączy. 5. Dostawca net_unie bedzie stosował ograniczeń w transmisji. (zamordzie) Prawda, że proste? Zapraszam więc do pracy. Powodzenia i do usłyszenia. Pozdrawiam Abo `97 .
  (0)
Odpowiedz
basia
02-12-2010 - 17:17:20
Po podaniu kodu strona nie otwiera się występuje jakiś błąd. Koszmar.
  (0)
Odpowiedz
megy
07-12-2010 - 13:49:00
Mam pytanie dotyczące wglądu do byłej fv w formie elektronicznej (krok po kroku gdzie dzwoniłam -chciałabym wiedzieć skad się biora tak duże rachunki a bez wglądu nie mam nad tym kontroli) czy to bedzie nadal mozliwe?? bo jak przejzałam swoje konto elektroniczne to szczerze mowiąc nic z tego nie wynika;((( ZBYT MAŁO INFORMACJI!!!!! Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
klientka
10-12-2010 - 19:17:16
no to widzę że nie tylko ja mam kłopoty .Wszystko to prawda,a era wciska kity!!!
  (0)
Odpowiedz
UE
16-12-2010 - 12:20:34
Nie można się zalogować na swoje konto !!Pytanie czy tylko Ja czy inni też mają taki problem!!!
  (0)
Odpowiedz
KAZIMIERZ FABISIŃSKI
15-01-2011 - 08:54:12
BZDURY , NIE MOGE ZALOGOWAĆ SIĘ OD WIELLLLLLLLU TYGODNI! W OGÓLE NIE POWINNI PODAWAĆ TEGO JAKO BEZPŁATNEJ USŁUGI - WALNIĘTO TO WSZYSTKO JAK TA CAŁA ERA , WŁASNIE REZYGNUJĘ W MARCU Z WYMUSZONEGO ABONAMENTU , PODOBNO PRZEZ TELEFON ZAWARŁEM UMOWĘ PO TELEFONIE JAKIEJŚ DZIEWKI , KTÓRA PROPONOWAŁA COŚ TAM DODAĆ BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI .
  (0)
Odpowiedz
wlodar wm
16-01-2011 - 21:16:57
No to zgadza sie, ta firma naciaga klientow na koszty, bo co to za zarzadzanie kontem skoro chcac wyl. usluge z ktorej juz nie chce korzystac i faktycznie ja wylaczajac 15,I. gdyz 16.I. rozpoczyna sie nowy okres rozliczeniowy, a operator wyl. ja ale po drugim monicie i16.I. pobierajac oplate ktora juz mu sie nie nalezy, rznac glupa z klienta, nie dajcie sie nabierac na te chwyty, czas pomyslec o zmianie operatora, bo Era traktuje swich klientow jak baranow.
  (0)
Odpowiedz
Ryszard
17-01-2011 - 17:12:15
Słyszałem że Erę przejmuje Deutsche Telekom . Umowę mam z erą więc będę mógł rozwiązać umowę którą mam do lipca 2011 czy też nie po zmianie właściciela . Czy ktoś to wie tylko poważnie.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
18-01-2011 - 17:47:18
W piątek, 14 stycznia br., formalnie weszło w życie porozumienie, na mocy którego Deutsche Telekom stało się jedynym właścicielem PTC. PTC jest operatorem sieci Era, a fakt przynależności do Grupy DT pozwoli nam m.in. rozwijać ofertę usług o stacjonarne i telewizyjne. Wspomniana zmiana właściciela nie daje podstaw abonentowi do rozwiązania umowy, ale niesie ze sobą wiele pozytywnych zmian :)
  (0)
Odpowiedz
Damian
29-01-2011 - 17:10:28
brak możliwości się zalogowania na stronie iboa !!!!
  (0)
Odpowiedz
KASIA
31-01-2011 - 18:02:47
Z iBOA korzystam regularnie od paru miesięcy, jestem bardzo zadowolona z tej usługi.Problem z logowaniem zdarzył mi się jeden raz..
  (0)
Odpowiedz
jozef Piasecki
19-02-2011 - 12:49:19
brak mozliwosci zalgowania sie naiboa
  (0)
Odpowiedz
Kama
14-03-2011 - 15:50:38
Nie moge sie zalogowac, jest podawane ze zle podaje jednorazowy kod. Ale prawda jest taka ze dostalam wysoki rachunek tylko nie wiem dlaczego , tak wysoki.Gdy tylko minie mi czas umowy , zrezygnuje z ERY.!
  (0)
Odpowiedz
user
21-03-2011 - 15:53:13
iboa to żenująca porażka... jeszcze nigdy nie zdarzyło się, aby nie było jakiś problemów z logowaniem, a dziś ta pseudo-funkcjonalność przechodzi sama siebie - można wpisywać numer / kod /hasło setki razy, a i tak za każdym razem efekt jest ten sam, czyli żaden.. i jeszcze co chwila wyświetla się obrazek o "użyteczn@ strona", co skutecznie doprowadza do stanu nie dającego się wyrazić kulturalnymi słowami.. szybciej można sprawdzić stan konta w banku w Bangladeszu .. i to drogą listową niż w tym "ibuuu nic nie ma..."
  (0)
Odpowiedz
asia
06-04-2011 - 23:34:25
jestem abonentem era mix i w sumie jestem oburzona ze nie moge wlaczyc sobie elektronicznej faktury czy zarejestrowac sie na iboa bo przeciez rowniez dostaje takie same faktury jak w taryfie na abonament to tak naprawde nie wiem czym jest to spowodowane :(
  (0)
Odpowiedz
Henryk
11-04-2011 - 21:22:11
Jesrem abonentem ery od ponad 15 lat ale tak źle jak jest teraz to nie było nigdy !!! Zalogować się i skorzystać z iBOA to niemożliwe. A już szlag człowieka trafia gdy operator dyżurny w telef.biurze abonenckim gdy się go o coś poprosi to się obraża i wyłancza się !!! Czy ktoś panuje nad tym w Erze? Proszę o odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Zbyszek
25-04-2011 - 14:16:09
Jakiś miesiąc temu miałem kłopoty z zalogowaniem -ale jak się później okazało były to jakieś prace związane ze stroną iboa.Oprócz tego nigdy nie mam żadnych kłopotów z zalogowaniem ??? Także dziwi mnie to co piszecie -a w Erze jestem już kilka lat i od kilku lat loguję się dość często.Pozdro :)
  (0)
Odpowiedz
Jan Purzycki
16-05-2011 - 14:20:27
Niestety notorycznie są problemy z logowaniem się na konto abonenckie i-boa.Problem w moim przypadku istnieje od wielu miesięcy.Zaczynam podejrzewać że jest to celowe działanie ery na szkodę klienta gdyż jeśli nie mogę się zalogować przez internet zwyklę dzwonię na 602 900 za co oczywiście pobierają opłatę chyba jest to złotówka.W ciągu roku uzbierało się tych złotówek ok 30 pomnożyć przez liczbę abonentów dzwoniących i ładnie zarabiają grube miliony
  (0)
Odpowiedz
Abonent
23-05-2011 - 13:31:54
Nie bardzo rozumiem te wszystkie komentarze. Ja loguje się do i-boa bez problemu. Błyskawicznie otrzymuje sms i pod jednym numerem zarządzam pozostałymi numerami. Wszystko jest przejrzyste i dzięki tej platformie nie muszę wysłuchiwać ludzi pracujących na infolinii, niektórzy sprawiają wrażenie jakby siedzieli tam za karę.
  (0)
Odpowiedz
Helena
23-05-2011 - 16:57:26
Ja mam problem z zalogowaniem.Po wpisaniu Era kodu zablokował mi się dostęp do konta, więc chyba zrezygnuję i będę korzystać z dostępu do konta tylko z telefonu komórkowego , gdzie ten problem nie występował.
  (0)
Odpowiedz
SŁAWOMIR
23-05-2011 - 21:24:40
Abonentem Ery jestem już cztery lata. Przeniosłem swój numer telefonu stacjonarnego z TP S.A., gdyż uznałem ofertę Ery za bardziej atrakcyjną finansowo. Ogólnie jestem z telefonu stacjonarnego w Erze zadowolony, jednak irytuje mnie to, że nie mogę korzystać z usług iBOA. Warunkiem korzystania z iBOA jest bowiem posiadanie dodatkowego numeru komórkowego w sieci Era, na który to numer przysyłany jest SMS z kodem do zalogowania. Czemu Era chce mnie zmusić do korzystania u nich z telefonu komórkowego, skoro nie mam takiego zamiaru? Jestem abonentem telefonii komórkowej w sieci Plus już ponad dziesięć lat i nie chcę zmieniać operatora. Może T-Mobile coś zmieni pod tym względem i umożliwi abonentom telefonii stacjonarnej korzystanie z usług iBOA na równych prawach z abonentami telefonii komórkowej? Bardzo bylbym zadowolony, aby tak się stało. Przecież w TP S.A. nie był potrzebny żaden SMS z kodem, aby zalogować się do swojego konta i mieć wgląd w ustawienia, bilingi, usługi itp.
  (0)
Odpowiedz
SŁAWOMIR
25-05-2011 - 23:01:12
Jeżeli do zalogowania się do swojego konta w iBOA przesyłany jest SMS z jednorazowym kodem, to dlaczego ERA nie może wysłać takiego SMS-a na telefon stacjonarny, który nie jest klasycznym aparatem stacjonarnym (tj. podłączonym do sieci przewodowej), ale de facto telefonem komórkowym? Nie jestem specjalistą w dziedzinie telekomunikacji, ale wydaje mi się, że nie ma żadnych technicznych przeszkód, aby można było odebrać SMS z kodem na aparacie telefonii stacjonarnej w sieci ERA bez konieczności posiadania drugiego numeru (komórkowego) w tej samej sieci.
  (0)
Odpowiedz
zosia
06-06-2011 - 18:32:27
nie moge się zalogować
  (0)
Odpowiedz
Teno
06-06-2011 - 20:04:17
To jakaś paranoja! Myślałem że zmiana właściciela sieci zmieni sposób traktowania klientów! Od dwóch lat mam kartę internetową blueconnect, regularnie dopłacana i używaną. Nie mam telefonu ery, nie jestem jej abonentem, kartę blueconnect wykorzystuję w modemie innej firmy, ale era ma najlepszy zasięg w mojej działce. Wszystko byłoby O.K., niestety próba sprawdzenia stanu konta na tej karcie dla osoby nie mającej telefonu ery graniczy z cudem! Trzeba wpisać numer karty i ostatnie cztery cyfry PUK, po czym internet przenosi cię na strony gdzie o internecie już mowy nie ma! A jak przypadkiem to ci sie uda, to znowu era wysyła ci SMSa do nieistniejącego telefonu z kodem, który musisz wpisać w trzy minuty! PARANOJA!!
  (0)
Odpowiedz
lechu
07-06-2011 - 11:50:42
To co wyprawia T-mobile to rzeczywiście paranoja. Od 13 lat jestem w erze tak-tak wszelkie usługi załatwiałem przez internet. Obecnie przy logowaniu i poprawnym wpisaniu kodu wyświetla się "twój numer nie jest uprawniony do korzystania z serwisu". Szlak mnie trafia bo przy numerze telefonu mojej żony jest to samo. Chyba znów chcą "wytargać" 2,44 zł. Po wyczerpaniu konta na pewno przejdę do innego operatora. DOŚĆ TEGO SZEFOWIE T-MOBILE!!!!
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
07-06-2011 - 13:19:50
Witajcie. Jak zapewne się domyślacie, rebranding jest niezwykle skomplikowaną operacją i nie wszystkie elementy udaje się zaimplementować od razu. Dla nas jednym z takich elementów okazało się być iBOA, z którym faktycznie mamy dziś pewne problemy natury technicznej. Możemy jednak zapewnić, że nasi pracownicy pracują w pocie czoła, i to bynajmniej nie tylko z powodu pogody :), by usunąć usterkę jeszcze dziś. O usunięciu awarii poinformujemy Was w tym miejscu w ciągu najbliższych kilku godzin.
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
07-06-2011 - 17:03:43
I udało się! Usterkę udało się usunąć, więc już nie powinniście mieć kłopotu. Dajcie znać, czy już wszystko jest OK :)
  (0)
Odpowiedz
Pietianos
07-06-2011 - 19:32:50
Witam faktycznie były problemy z zalogowaniem się do serwisu iBOA ale wszystko zaczyna działać prawidłowo.Rozumiem że problemy techniczne się zdarzają tym bardziej kiedy siec zmienia nazwę .Pozdrawiam was i życzę powodzenia w nowej sieci.
  (0)
Odpowiedz
Paweł
09-06-2011 - 21:51:55
Dlaczego nie można się zalogować do IBOA? Wpisuję poprawny erokod (4 ostatnie cyfry PUK) i nic. Jeśli to problemy techniczne to moglibyście napisać, a nie blokujecie mi konto na pół godziny.
  (0)
Odpowiedz
Tomek
09-06-2011 - 22:42:00
Chciałbym się dowiedzieć czy w ogóle i ew. kiedy pojawi się możliwość zarządzania kontem telefonu stacjonarnego oraz internetu na linii TPSA przez serwis i-boa?
  (0)
Odpowiedz
ilona
10-06-2011 - 15:38:00
w nowej wersji iboa nie mogę znaleźć faktur, niech mi ktoś powie gdzie mam je znaleźć
  (0)
Odpowiedz
stokrotka
10-06-2011 - 17:30:53
mam takie pytanie czy przedłużenie umowy przez internet dotyczy tylko oferty abonamentowej czy w mixie na doładowania też można przedłużyć w ten sposób umowę mam mixa
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
13-06-2011 - 14:50:40
@Stokrotka, użytkownicy Mixa mogą zarządzać swoim kontem za pośrednictwem iTakTak-a - https://www.itaktak.pl/iboa
  (1)
Odpowiedz
Wielebny
15-06-2011 - 12:20:06
Cały dzisiejszy dzień się staram zalogować na iBOA, przedłużyć umowę przez internet ... heh a tu niespodzianka. Nie dość że czasem w ogóle nie dam rady się zalogować, to jak już mi się uda zaczynam wybierać telefon bądź ofertę... wyrzuca mnie spowrotem do strony wpisz numer telefony i jak wpisuje strona się wiesza. Zachęca mnie T-mobile do zmiany operatora oj zachęca
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
15-06-2011 - 16:35:01
@Wielebny - najszybszą drogą rozwiązania Twojego problemu jest kontakt z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000. Zadzwoń i przedstaw sprawę, na pewno nasi konsultanci będą mogli pomóc.
  (1)
Odpowiedz
Key
27-06-2011 - 11:31:48
Próbuję wejść na swoje konto abonenta - wpisuje prawidłowo swój numer tel. i chce sie zalogować i wyskakuje taki komunikat zabezpieczeń! - "Wystąpił problem z certyfikatem zabezpieczeń tej witryny sieci Web Certyfikat tej organizacji został odwołany." ....zamknij stronę itd. i nic dalej nie mozna zrobić i za każdym razem to samo, tak do " za....j śmierci". Adres strony T-mobile jest dobry! Wczesniej w Erze nie było absolutmie takich problemów i komunikatów - i co dalej niby mam zrobić!!!?
  (0)
Odpowiedz
darek
27-06-2011 - 11:56:02
Internet Explorer tylko. Przez Firefoxa nie idzie.
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
28-06-2011 - 09:58:15
Key, spróbuj, tak jak pisze Darek, wejść poprzez inna przeglądarkę. Napisz nam, czy się udało.
  (0)
Odpowiedz
Jaco
28-06-2011 - 22:44:34
Dlaczego jak chcę przedłużyć umowę w abonamencie przez iboa to muszę się zgodzić na efakturę (czyli przysyłaną w formie elektronicznej? Paranoja
  (0)
Odpowiedz
Merii
13-07-2011 - 10:55:52
Próbuję się zalogować do iBOA...a tu ciągle "twój numer nie jest upoważniony do korzystania z serwisu". Kartę SIM miałam jeszcze przed zmianą Ery na T-Mobile, ale jako że zgubiłam pin, przez pewien czas karta była nieaktywna... co mam zrobić?
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
13-07-2011 - 11:21:09
Merii, niestety musielibyśmy znać więcej szczegółów, by Ci pomóc. Najlepiej więc będzie jeśli zadzwonisz do Biura Obsługi Abonenta i przedstawisz problem - na pewno pomogą. Tel. 602 900 000
  (0)
Odpowiedz
Natalia
14-07-2011 - 14:02:06
Nie mogę znaleźć faktur czy ktoś mi pomoże ?
  (0)
Odpowiedz
Osa
15-07-2011 - 00:01:12
Chcę przedłużyć umowę przez iboa, ale mam dwa numery i ten numer, który chciałbym przedłużyć nie jest używany przeze mnie do logowania się do iboa. I teraz pytanie: Jak mogę przedłużyć umowę tego drugiego numeru?
  (0)
Odpowiedz
Stanley B.
20-07-2011 - 00:19:33
Tak bardzo jestem rozczarowany, zdziwiony i rozgoryczony. To nie może być prawda! Takie logo, T-Mobile.pl na ekranie mojego telefonu to gigantyczna porażka, naprawdę! Od 23-09-1997r. nieprzerwanie jestem w tym zespole a tu nagle ktoś mi robi taki afront i przykrość. Nie chce czuć się jak okłamany. To jest trzeci pod względem wielkości operator GSM w świecie. Dlatego w Polsce takie logo jest nie do przyjęcia. To jest, jak zapis adresu internetowego. Wystarczy zmienić 2 litery i będzie właściwie. Uważałem, iż będąc u większego operatora będę czuł się pewniej i mocniej a tu zupełnie odwrotnie. Polska i skrót z malej litery? To nie jest mocne. To nie wpada w oko i nie zostaje na długo. Nie wzbudza zaufania. Nie zapada w pamięć. Nie dodaje mocy, powagi i wielkości. Nie jest ''lotne''. A poza tym, jak to optycznie wygląda? Zdaje sobie sprawę, że cała reszta tego towarzystwa (klienci T-Mobile) nawet nie zauważyła zmiany na ekranach swoich telefonów. To pokazuje, że taka wartość, jakim jest logo nie ma dla nich znaczenia. A właśnie to logo jest najdroższe. Poza tym, jak można zamieścić ''takie'' ogromne logo np. na wagonie kolejowym, który jeździ przez pól Europy? To będzie jakieś śmieszne. Jakieś Qui Pro Quo. Na dodatek ważny też jest jeszcze krój czcionki. Musi być szeroka. (Bookman Old Style) Oko wtedy łatwiej postrzega nawet mały wymiar napisu. Po prostu napis jest bardziej czytelny i przejrzysty. Ponad to pragnę zauważyć, że większość nazw pisana jest dużą litera, np: NAKATOMI; F16; NIPPON TELEGRAPH & TELPHONE (NTT); PANASONIC, PKP; AT&T; PZU; PKS; FORD; PINK FLOYD; IRON MAIDEN (na kadłubie BOEING 767 też) Nawet pastylki, multiwitamina maja nazwę, VIGOR... duża litera. Uważam, że logo operatora T-Mobile w Polsce powinno być takie: T-Mobile PL lub T-Mobile_PL. Odnoszę wrażenie, że ktoś chce nas wyssać i obniżyć naszą wartość. Kto w ogóle jest odpowiedzialny za takie poronione pomysły i ustalenia? Pieniądze nie są najważniejsze. Są też inne, droższe wartości. Wszystko opiera się na wiedzy. Chyba ten ktoś nie powinien pracować w dziale reklamy i promocji. Ja tak bardzo nie lubie tracić a właśnie w tym przypadku tak czuje się. Czuje, jakbym coś stracił, jakby coś mi odebrano. Mam wrażenie, że jestem oszukany. Bardzo proszę o poważne rozważenie mojej uwagi. Wydaje mi się, że warto. Warto mieć coś mocnego i wartościowego. Cos mocniejszego od innych. Ponad to tak buduje się markę. Markę T-Mobile PL Ktoś, kiedyś powiedział: ’’Lepsze jest gorsze od dobrego’’ i miał racje, tak jest w tym przypadku. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
sabinqa
08-08-2011 - 12:00:46
Kiedy iBOA zacznie działać poprawnie? Znowu nie można się zalogować.
  (0)
Odpowiedz
sabinqa
08-08-2011 - 21:40:49
A do iBOA nadal nie mogę się zalogować. Czy jeszcze ktoś tak ma?
  (0)
Odpowiedz
jyndrek77
10-08-2011 - 21:45:07
mam tak samo
  (0)
Odpowiedz
ania
26-08-2011 - 18:33:23
Prosze o pomoc, chce sprawdzić szczegółowy rachunek z faktury i niestety nie chce mi się zapisać plik . Na wiele sposóbów próbowałam go otworzyć i niestety ciągle wychodzi komunikat , że nie udało sie zapisać pliku. DLACZEGO ????Ma ktoś taki problem ?
  (0)
Odpowiedz
Aga
26-09-2011 - 17:35:55
Mam ogromny problem ;( Przez długi czas korzystałam z internetu w telefonie "blueconnect max". Za każdym razem przychodził po doładowaniu konta sms: " Tak Tak: Usługa bluconnect max jest już aktywna na Twoim koncie. Korzystaj z Internetu w telefonie bez obaw o koszty " Za każdym razem internet działał, aż któregoś dnia przestał... Dzwoniłam do biura obsługi, ale tam mi mówiono, że mój numer nie jest uprawniony do korzystania z serwisu. Co to znaczy?? Co zrobić żeby był uprawniony i żebym mogła znowu mieć internet w telefonie?? proszę o pomoc, bardzoo ! :)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
27-09-2011 - 12:18:36
Aga, musimy prosić się o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bez bezpośredniego kontaktu nie jesteśmy w stanie pomóc. Nie wiemy skąd wynika problem, że Twój numer nie jest uprawniony do korzystania z serwisu. Podamy na wszelki wypadek numery kontaktowe: *9602 kontakt tylko z numeru Tak Tak 602960200 z innego numeru tel. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
Ren
23-10-2011 - 00:42:26
Czy z IBOA nadal jest coś nie tak? Nie mogę się zalogować z żadnego z trzech numerów komórkowych, jakie mamy w rodzinie, nie mogę aktywować żadnych usług ani kodem, ani dzwoniąc, we wszystkich przypadkach twierdzi, że brakuje mi uprawnień, mimo że jeszcze niedawno wszystko bez problemu działało. Przez niemożność aktywacji pakietów, zwłaszcza na połączenia z zagranicą, tracę niepotrzebnie pieniądze. Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
23-10-2011 - 17:55:26
Ren, prosimy Cię o kontakt z BOA. Na odległośc nie potrafimy niestety rozwiązac tego problemu. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
Niebieski
28-10-2011 - 23:03:40
Widzę, że po 10 latach trzeba się wynosić z tej sieci. Strona iBOA działa beznadziejnie, ciągle się wywala. Zmiana ustawień przez iBOA = wizyta w BOA za 1-2 m-ce, żeby złożyć reklamację, bo pierwszy rachunek po zmianie jest źle naliczony. Ustawienia usług są błędnie wyświetlane - niezgodnie ze stanem rzeczywistym. 2 lata temu z resztą miałem to samo, rachunek o 80 zł za wysoki w wyniku błędów systemu. Era/T-mobile nie zdążyli przez 24 miesiące poprawić systemu, osoby nie czytające uważnie rachunków są dalej okradane. Wstyd
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
29-10-2011 - 17:37:19
Niebieski, jeżeli chciałbyś wyjaśnić fakturę, to zapraszamy do kontaktu z BOA. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
paulina
25-11-2011 - 10:35:14
przez 2 miesiące mogłam załadować kod *100*45# na 2000 min na 7 dni za 9 zł, dzisiaj sie nie da a ta usługa jest ponoś ważna do 31 grudnia, co robić????
  (0)
Odpowiedz
kasia:)
25-11-2011 - 17:30:35
loguję się regularnie na stronie iBOA tam sprawdzam połączenia a mój partner czasami tam zagląda mam czasem tam połączenia z numerem z którym nie powinnam (były chłopak) . Mam pytanie czy jest możliwość usunięcia z listy połączeń ten numer ? PROSZĘ BARDZO O POMOC !!!!!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
26-11-2011 - 10:31:45
Kasia:), nie mamy możliwości usunięcia z listy numeru, z którym wykonane zostało połączenie. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
Kasia:)
26-11-2011 - 13:32:46
Dzięki za info POZDRAWIAM
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
26-11-2011 - 16:48:39
Kasiu, cieszymy się, że mogliśmy pomóc ;-)
  (3)
Odpowiedz
adam
07-12-2011 - 16:38:46
Od 2 tyg nie potrawfie się zalogować do serwisu ciągle wyskakuje komunikat "podaj prawidlowy numer telefonu" wpisuje dobry. Wpisuje numery znajomych tmobile sprawdzamy na innym komputerze i tez nie dziala?
  (0)
Odpowiedz
Megan
09-12-2011 - 15:19:50
Przepraszam , ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć , ile kosztuje minuta rozmów w iBOA ? To bardzo pilne !
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
11-12-2011 - 11:39:01
Megan, z iBOA łączymy się za pomocą internetu. Nie ma więc czegoś takiego jak "minuta rozmów z iBOA". Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
ainikki
20-12-2011 - 22:29:41
Mam ten sam problem co Adam. Od dłuższego czasu nie mogę się zalogować do iboa. Za każdym razem jak wpisuję swój nr telefonu to wyskakuje mi komunikat "proszę wpisać poprawny numer telefonu". Zaczyna mnie to irytować...Chyba T-Mobile chce koniecznie wysłuchiwać moich żali w telefonicznym biurze obsługi...No zróbcie z tym coś w końcu!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
22-12-2011 - 09:52:30
ainikki, polecamy Ci kontakt z BOA. Tam Twoja kwestia zostanie wyjaśniona. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
ella
15-01-2012 - 16:43:55
Dlaczego co jakiś czas pojawia się problem z logowaniem do i-boa??? Nie ma żadnej informacji o pracach ani problemach z dostępem, proszę nie traktować swoich klientów w ten sposób!!! Co to ma znaczyć? Za każdym razem trzeba dzwonić na i-boa do konsultanta, co niestety kosztuje, a nie po to jest bezpłatna usługa dostępu przez internet , aby do nich dzwonić. Loguję się nie tylko na i-boa i nigdzie nie miałam problemu z informacją na temat niedostępności lub jakimś błędem.
  (0)
Odpowiedz
ella
15-01-2012 - 16:54:23
Witam ponownie, po wykonaniu przed chwilą telefonu do konsultanta BOA od razu mogę się zalogować do i-boa!!! Czyż to nie cud? Podobno był ,,ograniczony dostęp'' - pierwsze słyszę, że coś mi zostało ograniczone lub odebrane. Oczywiście problem został zgłoszony do działu technicznego i zostanę poinformowana o rozwiązaniu problemu... śmiech i żenada.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
15-01-2012 - 21:44:33
Ella, niestety czasami pomyłki czasami zdarzają się wszystkim. Możemy Cię jedynie przeprosić :-) Pozdrawiamy serdecznie!
  (1)
Odpowiedz
MeHow
16-01-2012 - 21:13:53
Od prawie 2 miesięcy nie można zalogować się do i-boa! Numer został przeniesiony z Orange i na początku nie było problemu. Na chwilę obecna wyskakuje komunikat że numer jest nie uprawniony co jest kompletną bzdurą! Kiedy rozwiążecie problem bo ludzie już szału dostają! Miało być najpóźniej do końca 2011 roku. Jak można spi.przyć coś co działało?!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
18-01-2012 - 09:48:43
MeHow, zapraszamy Cie do kontaktu z BOA! Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
MeHow
20-01-2012 - 06:58:34
Te kontakty nic NIE dają. Dział Techniczny NIC nie robi. Każdy konsultant mówi mi, że jest bezsilny i może wysłać do nich tylko kolejne PONAGLENIE. Co mam zrobić ?! Zmienić operatora ?!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
23-01-2012 - 09:58:00
MeHow, powinieneś zadzwonić do BOA, a ewentualnie jeśli faktycznie problem jest już zgłoszony to musimy czekac. Oczywiście zawsze masz też prawo złozyc pisemną reklamację. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
Jan Banan
27-01-2012 - 20:21:39
...komunikat "proszę wpisać poprawny numer telefonu". pytanie: czy każdemu radzicie tutaj dzwonić do BOA? mnie też ukazuje się ten zwrot. znam swój numer. po co więc iBOA? rada: zamknijcie rzeczy z którymi nie możecie sobie poradzić
  (0)
Odpowiedz
Rozczarowany
30-01-2012 - 17:00:13
żałuje ze nie skorzystalem z namowy operatora PLAY do przejscia na ich strone. Ale jutro sie przejde i Baj Baj T-bail .
  (0)
Odpowiedz
net
24-02-2012 - 17:55:29
witam, dlaczego wpisują­c numer telefonu do iBOA pokazuje mi się wiadomość: Przepraszamy, wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie. ?
  (0)
Odpowiedz
aga122
13-05-2012 - 15:08:29
Witam. Czy mogłabym się dowiedzieć, dlaczego przy zalogowaniu sie do konta (abonament), nie dochodzi do mojego telefonu jednorazowy kod ?
  (0)
Odpowiedz
prof.
24-09-2012 - 15:33:00
Witam. Na wstępie mam pytanie. Czy po niemal 10 latach współpracy zasłużyłem sobie na koniec na takie traktowanie?. Dlaczego został mi wyłączony telefon z dniem dzisiejszym, skoro okres rozliczeniowy jest od 25 poprzedniego miesiąca do 24 obecnego. Uważam , iż zablokowanie numeru winno nastąpic po 24 00. Nie ukrywam, że działając w ten sposób uniemożliwiono mi wykorzystanie około 60 przysługujących mi minut. Pozdrawiam, życząc większego szacunku dla klienta.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
27-09-2012 - 09:55:50
Nie chcielibyśmy się odnosić do sprawy bez szczegółowego sprawdzenia przyczyn blokady. Blokady wynikające z braku płatności są zawsze kilkukrotnie zapowiadane, jeśli okoliczności uniemożliwiły klientowi wcześniejszy kontakt w celu uniknięcia blokady, myślimy że nigdy nie jest zbyt późno aby skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Abonenta. Chętnie wszystko wyjaśnimy i pomożemy. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
AAA
06-12-2012 - 12:18:35
Od kilku dni nei da rady zalogować się do iBOA, ponieważ pojawia się cały czas komunikat: Przepraszamy, wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie. I tak nonstop, ile razy bym nie próbowała to to samo a na stronei zero informacji, że są jakieś problemy techniczne.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
10-12-2012 - 09:26:47
AAA, skontaktuj się proszę z naszym BOA. Musisz podać numer telefonu, którego sprawa dotyczy wraz z informacją na kogo telefon jest zarejestrowany oraz hasłem abonenckim. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
Andrzej
05-04-2013 - 19:53:40
Czy jest jakaś awaria iBOA ???? NIE MOŻNA ZALOGOWAĆ SIĘ
  (0)
Odpowiedz
Zbig
27-02-2015 - 14:53:01
Czy jest jakaś awaria iBOA ???? Nadal nie można się zalogować.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-02-2015 - 16:11:15
Witaj. Na chwilę obecną nie są prowadzone żadne prace serwisowe i nie ma problemów z dostępem do iBOA. Sugerujemy więc kontakt z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900000 (opłata zgodna z cennikiem taryfy)
  (0)
Odpowiedz
Wiolaxxx
20-04-2015 - 18:08:31
@xhyba cos musi być nie tak, bo tez juz od soboty niemoge sie zalogować
  (0)
Odpowiedz
Wiolaxxx
20-04-2015 - 18:09:38
Czy jest jakaś awaria? Niemozna sie zalogować na MiBOA
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2015 - 18:40:52
Witam Obecnie występują problemy z logowaniem do aplikacji MiBOA po sieci komórkowej, po WIFI serwis działa prawidłowo. Nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem opisanego kłopotu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz