SG

Lepiej w t-mobile

Sprawdź naszą całą ofertę
Telefony

Samsung GT-S5610 - klasycznie prosty

13.03.2012

Niedrogi telefon nie musi na taki wyglądać, czego przykładem jest Samsung GT-S5610. Prosty projekt telefonu uzupełnia dobre wykonanie i przyzwoite materiały. Ważące 90 gramów urządzenie pewnie leży w dłoni, a jego funkcjonalność przypadnie do gustu wszystkim, którzy nie potrzebują smartfona.

7.8

Ocena redakcji

  • Design
    7
  • Aplikacje
    7
  • Bateria
    9
  • Łatwość obsługi
    8
  • Funkcjonalność
    8

+ Plusy

  • waży zaledwie 90 gramów
  • 5-megapikselowy aparat
  • gniazdo kart microSD
  • bateria wystarczna nawet na 800 godzin rozmów

- Minusy

  • mała ilość dostępnych aplikacji

Na lewym boku telefonu znajdziemy przyciski regulacji głośności, po prawej stronie - przycisk uruchamiający aparat fotograficzny. Zawsze podkreślamy, że taki przycisk jest cenny, bo pozwala szybko uruchomić aparat, bez niepotrzebnego nawigowania po opcjach telefonu. Na górnej krawędzi GT-S5610 producent umieścił gniazdo słuchawkowe mini-jack i port microUSB, służący do ładowania telefonu i komunikacji z komputerem. Na tylnej obudowie znajdziemy mały głośnik, obiektwy 5-megapikselowego aparatu i diodę błyskową LED. Warto od razu dodać, że aparat wyposażono w funkcję automatycznego ostrzenia i tryb makro, umożliwiający robienie zdjęć przedmiotów z bliska. Gniazdo kart microSD ukryto pod tylną klapką, ale instalacja karty nie wymaga demontażu baterii ani nawet wyłączenia telefonu.

Pod 2,4-calowym ekranem TFT, wyświetlającym obraz w rozdzielczości 320 x 240 pikseli, znajdziemy typową klawiaturę. Jej działanie nie budzi zastrzeżeń, a klawisze sterujące funkcjami telefonu pozwalają na wygodną nawigację. Ekran wyświetla jasny i ostry obraz, i choć jego paleta kolorów nie jest tak bogata jak w wyświetlaczach najnowszej generacji stosowanych w drogich smartfonach, to z powodzeniem wystarczy do codziennego korzystania z telefonu.

Z funkcji komunikacyjnych warto wymienić obsługę transmisji internetowej w standardzie HSDPA (7,2 Mbps), co pozwala na szybkie korzystanie z przeglądarki czy klienta poczty e-mail. Wbudowana przeglądarka umożliwia wygodne korzystanie z mobilnych wersji witryn internetowych, a obraz zwykłych serwisów można wygodnie powiększać przy pomocy przycisków regulacji głośności. Brakuje niestety modułu obsługującego sieć Wi-Fi.

Wbudowana obsługa Facebooka umożliwia łatwy dostęp do usług serwisu, łącznie z widżetem tego na ekranie głównym.

Odtwarzacz muzyczny Samsunga jest wygodny w użyciu, wyświetla okładki płyt (o ile nagramy plik z okładką) i obsługuje formaty MP3, AAC+ i WMA. Fani radia ucieszą się z wbudowanego odbiornika FM, obsługującego również RDS. Z kolei odtwarzacz wideo radzi sobie z zaskakująco dużą liczbą formatów: DivX, Xvid, H.263, MPEG4, ASF, WMV.

5-megapikselowy aparat robi dobrej jakości fotografie - jak na tę półkę cenową są one nawet więcej niż dobre. Maksymalna rozdzielczość zdjęć z aparatu jest imponująca, bo wynosi aż  2048 x 1536 pikseli. Gorzej wygląda już specyfikacja kręconych Samsungiem filmów - 320 x 240 pikseli.

Jak przystało na zwykły telefon, w przeciwieństwie do smartfonów, Samsung GT-S5610 nie wymaga od nas noszenia ze sobą kabelka do ładowania telefonu. Bateria o pojemności 1000 mAh wystarcza na 800 minut rozmów, a czas czuwania producent określił na 550 godzin. W praktyce oznacza to, że telefon możemy ładować co kilka dni.

Zawartość pakietu:

  • Telefon
  • Bateria
  • Ładowarka sieciowa
  • Instrukcja obsługi
  • Dokumentacja
Informacje ogólne  
Producent Samsung
Model S5610
System 850/900/1800/1900
Pamięć zewnętrzna microSD (max. 16 GB)
Pamięć wewnętrzna 110 MB
Standardowy akumulator Li-ion 1000 mAh
Maksymalny czas rozmów* [min] 310
Maksymalny czas czuwania* [godz] 680
Wymiary [mm] 119,2x49,7x12,9
Waga [g] 90
UMTS tak
System operacyjny Producenta
 

Samsung GT-S5610 - klasycznie prosty - opinie i komentarze (185)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Design
Aplikacje
Bateria
Łatwość obsługi
Funkcjonalność
mati
30-03-2012 - 14:42:22
Nie ma żadnego aluminium w tym telefonie, nie wiem jak można opowiadać takie bzdury!
  (38)
Odpowiedz
kubalamar
30-03-2012 - 15:08:20
Fajny i prosty w osbsludze. Pozdrawiam!
  (13)
Odpowiedz
marpin
02-04-2012 - 04:15:57
Sklep T-mobile wprowadza klientów w błąd, to jest niedopuszczalne! Cytuję początek ich opisu telefonu: "Samsung S5610 to elegancki telefon w stylowej, metalowej obudowie...". Niestety, jest to wierutna bzdura. Obudowa jest wykonana z tworzywa sztucznego, imitującego wizualnie możliwe wykończenie powierzchni metalowych. Jedynie pokrywa tylna zawiera kombinację elementu z tworzywa i wytłoczki z blachy aluminiowej z elegancko wykończoną powierzchnią. Ale to marna pociecha, bo nawet anodyzowane aluminium porysuje się szybko, zwłaszcza, że telefon będzie na ogół odkładany ścianką tylną na różne podłoża, niekoniecznie czyste i gładkie. Odporniejszą pokrywę zastosowano w C3530, bo z blachy ze stali nierdzewnej. T-mobile gdzie ten "ordnung"? A tak przy okazji, na stronie dotyczącej konfiguracji telefonów nie macie ujętego modelu S5610, chociaż od dawna macie go w swojej ofercie.
  (6)
Odpowiedz
nici
11-04-2012 - 15:53:51
Mogę powiedzieć jedno, jest całkiem wytrzymały, już kilka razy wypadł mi z ręki na chodnik a nadal działa :)
  (4)
Odpowiedz
roland
16-04-2012 - 13:43:30
Telefon bardzo przyzwoity posiadający intuicyjną obsługę. Dobrze leży w dłoni i ma dobry aparat foto. Ale gdzie do licha podziało się radio FM, którego w żaden sposób nie mogę uruchomić, a które jest mi bardzo potrzebne. Proszę o pomoc
  (10)
Odpowiedz
robi1978
20-04-2012 - 21:18:51
Telefon w miarę przyzwoity,tylna klapka jest plastikowa a nie metalowa jak piszą w salonach t-mobile,bateria dobra wyświetlacz wystarczajacy jak na tradycyjny fon(nie smartfon) klawisze dobrze rozplanowane zeby można bylo pisac wygodnie smsy.Krótko mówiąc dobra komórka dla klijenta lubiącego tradycyjne telefony z dużą dawką przydatnych funkcji mam tu na myśli dobry aparat z lampa LED oraz dostęp do szybkiego internetu.To bezawaryjnego użytkowania,dziękuję.
  (4)
Odpowiedz
xxl
21-04-2012 - 12:30:06
bardzo fajny telefon z dużym wyświetlaczem, dużymi przyciskami, bardzo czytelny i łatwy do obsługi a mimo to o bardzo fajnych parametrach np. 5mpix aparatem, wyświetlacz duży o bardzo fajnej kolorystyce. Telefon dość smukły mimo całkiem sporych rozmiarów idealny dla ludzi którzy chcą mieć połączenie funkcjonalnego telefonu z prostą obsługą a mimo wszystko bardzo czytelnego ekranu oraz przycisków. Warto polecić.
  (3)
Odpowiedz
Kajka
25-04-2012 - 21:47:14
A jak z zasięgiem? Bo wszystkie Samsungi jakie miałam miały problem z zasięgiem tam gdzie problemu nie było z telefonami marki Sony Ericsson lub Nokia.
  (15)
Odpowiedz
Marko
29-04-2012 - 05:39:44
Aluminiowa jest tylna klapka telefonu. Konstrukcja jest b.wytrzymała i solidna. Polecam.
  (5)
Odpowiedz
marines27
03-05-2012 - 22:42:06
Telefon jest lekki, poręczny a zarazem wytrzymały. Z zewnątrz: nowotorska obudowa wzbudziła moją sympatię. Specyficzna, cicha klawiatura na której bardzo fajnie pisze się sms-y. Jest łatwy w obsłudze. Odtwarzany dźwięk jest bardzo dobrej jakości. Można nim zrobić świetne zdjęcia a lampa błyskowa przydaje się w nieoczekiwanych chwilach jako "latarka". Cieszy mnie fakt, że bateria trzyma 5-6dni. Szybki przesył danych HSDPA pozwala na miłe surfowanie w sieci. Minusem jest brak emotikon w postaci graficznej.
  (7)
Odpowiedz
tom
04-05-2012 - 17:23:55
jest ok.
  (7)
Odpowiedz
jodzi
16-06-2012 - 16:31:41
Telefon oceniam pozytywnie !!!
  (3)
Odpowiedz
mała23
21-06-2012 - 14:38:31
kupiłam kabel usb do samsunga GT-S5610 ale komputer nie może go odnaleźć, co trzeba zrobić , coś pościągać???
  (14)
Odpowiedz
ros
21-06-2012 - 20:46:34
Mam pytanie . W danych technicznych pisze się o zomie cyfrowym 4x w aparacie i 4x w kamerze . W moim telefonie s5610 jest tylko 2x dla kamery ,a dla aparatu brak ,jak to jest? Kto może mi na to pytanie odpowiedieć. Telefon nabyłem kilka dni temu.
  (6)
Odpowiedz
taa
22-06-2012 - 15:32:29
yy , takie pytanie mam . Nie dawnoo kupiłam ten tel i bawiłam sie nim i przez przypadek dałam opcję ` dodaj adres do blokowanych ` i kolezanka teraz sie do dzwonić nie moze , samo jej odrzucaa . jak to odblokować?
  (4)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
23-06-2012 - 12:56:51
Skontaktuj się proszę z producentem telefonu - czyli z firmą Samsung. Pomogą Ci rozwiązać problem. Pozdrawiamy!
  (9)
Odpowiedz
karol
25-06-2012 - 15:24:34
do taa - przywrócenie danych fabrycznych powinno pomóc, bowiem w tym modelu blokowane numery nie pojawiają ię na "liście blokowanych", nie ma do nich dostępu niestety.
  (1)
Odpowiedz
stanlech58
27-06-2012 - 20:04:24
Posiadam ten telefon od niedawna i jestem z niego bardzo zadowolony.Jest to mój 4 telefon i nadal będę używał samsunga.Pozdrawiam
  (4)
Odpowiedz
~ tEns
17-07-2012 - 19:02:54
Witam mam problem, gdy wkładam karte pamieci 4GB Toshiby to jej nie odczytuje, format karty ani telefonu nie pomoglo. Gdy wchodzę w Ust.>>Pamięć>>Karta Pamięci wyświetla się Niedozwolone.
  (7)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
19-07-2012 - 11:02:41
Jeżeli telefon nie widzi karty pamięci może być problem z kartą. Proponowalibyśmy sprawdzić ją w innym telefonie, jeżeli będzie funkcjonowała poprawnie to trzeba sprawdzić telefon przez serwis Samsunga. W przypadku oddania telefonu do serwisu potrzebna będzie karta gwarancyjna i faktura sprzętowa telefonu. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
paataa
02-08-2012 - 16:20:18
Czy można mieć gadu gadu w tym modelu ?
  (4)
Odpowiedz
Dorota
06-08-2012 - 23:19:04
Od kilku dni korzystam z tego modelu. Jest prosty w obsludze. ma to co najwazniejsze, ale za nic nie potrwafie uruchowmic internetu. Korzystam z telefonu na karte a nie na abonament, i w poprzednim aparacie NOKIA wszystko gralo bez problemu. Poczta, fb, www. Jak to urumchomic. bede wdzieczna za pomoc.
  (1)
Odpowiedz
waldek
10-08-2012 - 23:16:29
Jak poprawnie skonfigurować ten telefon aby bez przeszkód odbierać i wysyłać e-maile, posiadając konto w Wirtualnej Polsce?
  (12)
Odpowiedz
dorcia
15-08-2012 - 12:54:35
Też mam od kilku dni ten telefon ale chyba bateria jest do niczego bo po 15 godzinach ładowanie bateria trzyma tylko 5 godzin i tak jest już od 3 dni,czy wy też macie taki problem-być może dostałam już z baterią popsutą ,a jest nowy-za przedłużenie umowy-
  (4)
Odpowiedz
spokoloko
27-08-2012 - 12:04:31
dobry,funkcjonalny telefon.aparat super tylko troche skomplikowana obsluga ustawien.dopiero kupilem wiec moze jeszcze sie naucze.no i emotikony-jest mozliwosc sciagniecia emotikonow animowanych na ten model?
  (4)
Odpowiedz
ewa
29-08-2012 - 13:41:55
też miałam problem z baterią.Im dłużej się ładuje tym krócej działa.Należy ładować do momentu kiedy "powie" że naładowana
  (8)
Odpowiedz
TAD
26-09-2012 - 20:49:13
Kupiłem kabel usb oryginał , a komputer nie widzi telefonu , czego brak?
  (3)
Odpowiedz
staszkoalcatras
26-09-2012 - 21:13:27
mam problem z telefonem po podpięciu do pc wyskakuje na ekranie połączono z PC a jednak PCet go nie widzi ustawiona jest w opcjach pamięć masowa i dalej nic program Kies też nie widzi telefono (oczywiscie po zmianie ustawień usb) gdzie leży problem
  (9)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
27-09-2012 - 11:17:02
Proszę spróbować w ustawieniach telefonu (menu-> ustawienia-> Ustawienia USB) zaznaczyć opcję Samsung KIES i pamięć masową, następnie ponownie podpiąć telefon do komputera z włączoną aplikacją KIES. Jeśli problem nadal będzie się pojawiał warto sprawdzić sterowniki USB w Windows. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
staszkoalcatras
27-09-2012 - 14:59:15
ok jeśli dobrze zrozumiałem to mam załączy obie funkcje pamięć masową i Kies (no chyba że źle zrozumiałem) więc nie jest to możliwe gdy włączam Kies pamięć masowa się odłącza i odwrotnie
  (1)
Odpowiedz
Rybka
29-09-2012 - 18:49:10
Nie potrafię wyświetlić wyboru scenerii, po uruchomieniu aparatu fot. Ile znaków mieści się w nazwie w książce adresowej?Pisze nazwisko i zawsze ucina cięć np imienia.
  (1)
Odpowiedz
SandrusiaOla
03-10-2012 - 19:15:18
Jak zainstalować w nim gadu gadu?? Jak ściągnąć na niego konfiguracje z T-Mobile??
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
05-10-2012 - 14:16:04
Niestety na tym modelu GG nie jest dostępne :-( Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
uzytkownik
09-10-2012 - 19:02:33
Posiadam dwa telefony GT-S5610 oraz GT-C3530.W żadnym z nich nie mam karty pamięci.Mimo to pierwszy z wymienionych łączy się z komputerem za pomocą opcji "pamięć masowa" jako dysk wymienny drugi przy próbie takiego połączenia żąda włożenia karty pamięci.Czy wie ktoś o co w tym chodzi???
  (0)
Odpowiedz
mireksol
30-06-2014 - 12:13:28
@uzytkownik - musisz wejść w menu- ustawienia-ustawienia USB i tu zmienić na co chcesz albo na masowa to wówczas masz jak pendrive albo na Samsung Kies to wówczas masz programowo
  (0)
Odpowiedz
sewers
27-10-2012 - 12:49:34
Jak włączyć w s5610 wyświetlanie informacji o sieci ( miasto, ulica)?
  (13)
Odpowiedz
marciaaa585
01-12-2012 - 14:18:49
Jak mogę zmienić dźwięk sms-a w Samsungu S5610 bo przeglądam najróżniejsze fora i nie ma nigdzie żadnej wzmianki na ten temat
  (0)
Odpowiedz
GTST2
02-12-2012 - 15:48:17
marciaaa585 w Samsungach nie da rady zmienić dźwięku smsa. A ja chciałbym się zapytać, czemu na wyświetlaczu pokazuje mi się znaczek karty pamięci? I czemu po włożeniu 4GB karty nie wyświetla mi wszystkich danych z karty? Na karcie są same mp3 i zdjęcia jpg. W specyfikacji podano, że obsługuje karty nawet do 16GB a ma problem z 4? Karta była formatowana na kilkanaście sposobów i w innych telefonach takich jak SE, Nokia i LG normalnie działa.
  (9)
Odpowiedz
natalek50
06-12-2012 - 16:23:14
W instrukcji nie jest na pisane ile trzeba ładowac nowy telefon. Moze ktos wie?
  (11)
Odpowiedz
zbig
07-12-2012 - 19:06:12
Do: taa, Karol i przede wszystkim T-Mobile T-Mobile to dla Was obciach i wstyd ze takich rzeczy nie wiecie. Myślicie tylko aby sprzedać a reszta ? specjaliści ! tylko do samsunga odesłąć, na szkolenie. taa: aby odblokować zablokowany numer: Ustawienia - Połączenia - Wszystkie połączenia - Automatyczne odrzucanie - Lista blokowanych.
  (1)
Odpowiedz
xyz
13-12-2012 - 23:31:36
czy jest możliwość wprowadzenia blokady na telefon, a nie na każdą z ikon??
  (0)
Odpowiedz
Lukiss1504
17-12-2012 - 16:00:48
Telefon świetny , ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak skonfigurować w nim internet ?
  (1)
Odpowiedz
pawel
17-12-2012 - 20:38:04
Witam mam takie pytanie czy da si ustawić dzwięk sms dla wybranego numeru
  (2)
Odpowiedz
terina
21-12-2012 - 21:32:16
Od kilku dni posiadam ten telefon. Na razie jest super, ale nie potrafię zmienić melodii w już posiadanych kontaktach. Kilka zapisałam na nowo, wówczas mogłam dodać kilka danych, ale gdy już zapisałam nie potrafię ich zmodyfikować lub uzupełnić. Proszę o wskazówki.
  (4)
Odpowiedz
kiss
27-12-2012 - 22:12:01
mam pytanie czy ktos moze mi pomoc chcialam dodac kontakt i nie chcaca zapisalam go do osob zablokowanych i ta osoba nie moze sie do mnie dodzwonic a ja nie potrafie tego zlikwidowac prosze o pomoc......
  (3)
Odpowiedz
monia
29-12-2012 - 20:44:18
mam od niedawna ten aparat i zaswiecila mi sie ikonka 3G mam pytanie od czego ona i czy pobiera mi to jakies pieniadze jezeli tak to jak to wylaczyc
  (10)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
30-12-2012 - 19:01:13
Monia, 3G oznacza, że możesz korzystać z Internetu, a więc sprawdzać swoją pocztę mailową, czy serwisy internetowe. Jest to jednak płatny Internet. Sam z siebie nie powinien jednak pobierać pieniędzy z Twojego konta. Pozdrawiamy!
  (4)
Odpowiedz
luc
30-12-2012 - 23:21:14
Nie wiem jak można w nim nagrać film. Zdjęcia robi normalnie, przechodzę do kamery i niby zaczyna się nagrywać, pojawia się czas nagrania, ale wynosi on cały czas 0:00:00 i kiedy kończę nagrywanie wyskakuje komunikat "brak nagrań"
  (8)
Odpowiedz
rozczarowany klient sieci T-mobile
02-01-2013 - 17:53:41
nie ma androida, mało aplikacji, internet baardzo długo się ładuje i ściąga mnóstwo kasy z konta, nie ma dzwonków ( tylko jeden ), często problemy z siecią i nie można sprawdzić stanu konta, słownik tylko angielsko-angielski, a powinien być przede wszystkim polsko-angielski, bardzo mała pamięć jeśli chodzi o zdjęcia (można ich bardzo mało zrobić, bo szybko miejsce na telefonie się kończy), facebook nie jest darmowy
  (13)
Odpowiedz
pawlowskik7
06-01-2013 - 10:59:53
Chciałbym trochę napisać o tym telefonie: jednym słowem - super. Ma dobrą klawiaturę z dużymi przyciskami ktorym nieraz zdarza się odrobinę skrzypieć. Ekran jest dobrze wykonany, świetnie na nim wszystko widać, nie mam do niego zastrzerzeń. Obsługa telefonu jest bardzo prosta. Aby włączyć latarkę należy wejść do menu>ustaawienia>telefon>skróty klawiszowe> i dla wybranego przycisku ustawić pozycję "brak". Teraz po przytrzymaniu tego przycisku włączy sie nam latarka. Do telefonu można używać kart micro sd jak i micro sdhc. Tylna klapka wydaje się być aluminiowa bo jest aluminiowa - specjalnie zdarłem troche farby z niej i mam pewność że to aluminium (choć jest bardzo cienkie i lekkie co może sprawiać wrażenie że mamy w ręku plastik). Aby włączyć bluetooth należy wejjść do menu>aplikacje>bluetooth>opcje>ustawienia>włącz lub po prostu ustawić sobie do niego skrót klawiszowy. Aparat robi bardzo dobre zdjęcia i ma bardzo mocno świecącą diodę led która świetnie służy jako latarka. Aby zrobić zooma (przybliżenie) w filmie lub zdjęciach trzeba nacisnąc przycisk do regulacji głośności.Nie można przybliżać przy ustawionej najwiekszej rozdzielczości zdjeęcia. Głośnik do muzyki działa dobrze - nie jest to jakiś super niewiadomo jaki dźwięk - przeciez to telefon. W telefonie można włączyć fałszywe połączenie przytrzymując przycisk do ściszania (tak jak w avili). Bateria po prostu cudo - trzyma bardzo długo. A jesli komuś wytrzrzymuje 1-2 dni to znaczy że trafił na baterię trefną i polecam zakup innej. Numery szybkiego wybierania ustawia sie poprzez wejście w kontakty>2 naciskamy przycisk w prawo>wybieramy liczbę>wybierz>kontakty> wybieramy kontakt i naciskamy dodaj. Telefon posiada mocno trzymające złącze jack 3,5mm czyli to zwykłe najzwyklejsze jakiego wszyscy potrzebują. Nie ma Wi-fi - to telefon a nie smartfon, a poza tym ma mały ekran i z internetu źle się na nim korzysta. Telefon w bardzo dobrym stanie bez problemu można kupić już nawet za 250 zł z przesyłką. Polecam!!!!
  (5)
Odpowiedz
Jan
06-01-2013 - 22:11:13
Bardzo przyzwoity aparat, jak na swój przedział cenowy. Mam go od 2 tygodni i wypróbowałem dotychczas głównie jego funkcje telefoniczne. Jest dobrze. Z pełną natomiast świadomością nie zamierzam korzystać z internetu - to nie smartfon. Jeśli już, to tylko z poczty e-mail ale dotychczas nie miałem takiej potrzeby. Mam krytyczną uwagę do blokowania klawiatury jednym klawiszem. Często odblokowuje się w kieszeni. Doskonale funkcjonuje radio i odtwarzanie muzyki. Jednak gniazdo słuchawkowe nie jest dobrze wykonane - wtyk słuchawek nie wchodzi do końca a przy tym nie zawsze dobrze łączy; zwykle zachodzi potrzeba manipulacji wtykiem aby uzyskać odpowiednią głośność i słyszalność obydwu kanałów. Jeśli już jednak uzyskamy dźwięk ze słuchawek, to słucha się dobrze. Zawiodłem się na części funkcjonalności słuchawki bluetooth. Doskonale działa w zakresie obsługi rozmów. Ja jednak chcę z niej korzystać także przy odsłuchiwaniu audiobooków - a tu kicha. Chodzi o słuchawkę Plantronics M20. Mam w tym względzie prośbę o radę, tak ze strony Redakcji jak i Koleżeństwa Użytkowników. Czy np. słuchawka tej samej firmy, model M55, którą sprzedawcy akcesoriów rekomendują do omawianego aparatu, jako działającą w pełnym zakresie funkcjonalności, nie zawiedzie mnie? Z góry dziękuję za wskazówki i opinie.
  (2)
Odpowiedz
stary
24-01-2013 - 10:45:50
telefon kicha. cały plastikowy robiony na "drapane aluminium" metalowy element to blaszka trzymająca sim. brak konfiguracji do internetu i mms z t mobile. gubi zasięg .NIE POLECAM!!!
  (10)
Odpowiedz
PREZES
30-01-2013 - 21:16:52
Witam kupiłem dzisiaj telefon samsung s5610 . Jak odpalić blutacza bo chce odemnie jakiś pin nie wiem jaki ,no i brak radia ,czy wogule w tym modelu jest radio . PROSZE O ODPOWIEDZ nawet na mejla prezes2604@o2.pl
  (32)
Odpowiedz
justyna
13-02-2013 - 09:34:44
Kup[iłam ten telefon na początku byłam z niego zadowolona. ale teraz co jakis czas sam sie wyłącza i włacza nawet jak lezy sobie na biurku. i drugi minus zgubił mi całkowicie zasięg
  (9)
Odpowiedz
Gosa
15-02-2013 - 16:20:01
Podłączenie słuchawek nic nie daje, głośnik i tak puszcza muzykę. Dlaczego?
  (3)
Odpowiedz
jogi
18-02-2013 - 15:58:14
mam pytanie jak ustawić muzyke na odbiór sms-a bo nie daje rady
  (8)
Odpowiedz
gorzka
15-03-2013 - 14:38:00
witam, interesuje mnie taka opcja jak blokada numeru żeby do mnie dana osoba nie dzwoniła , a przede wszytskim nie smsowała, robilam test i dodzwonic sie nie można ale smsy normalnie dochodza:/ jak zrobic by smsy też nie dochodziły|?? prosze o pomoc
  (11)
Odpowiedz
daras
23-04-2013 - 12:52:33
mam pytanko chce wlaczyc dzwieki przy wlaczaniu tel i nie wiem jak to zrobic? prosze o pomoc
  (8)
Odpowiedz
Agaaa
06-05-2013 - 15:24:19
Witam mam 2 pytania odnosnie tego telefonu:) 1. Czy mozna ustawic na wyswietlaczu kilka (np 3) kontakty ze zdjeciami?- tak jak to jest pokazane na wiekszosci zdjec tego telefonu. Jesli tak to jak to zrobic? 2. Ustawilam zdjecie mojej córci na pełnym ekranie. Niestety na jej twarzy są paski inteligentnego ekranu głownego. Próbowalam go usunac ale wowczas jest tylko mozliwosc ustawienia duzego zegara ktory równiez "zagradza" zdjecie. Jak zrobic aby na wyswietlaczu bylo tylko zdjecie i maly zegar u gory po prawej stronie? Z góry bardzo dziekuje za informacje:)
  (13)
Odpowiedz
kd19680421
02-06-2014 - 09:31:54
@Agaaa -
  (0)
Odpowiedz
Andrzej
15-05-2013 - 01:10:58
Bardzo fajny telefon. Rzeczywiście problemem jest czasem włączanie się telefonu w kieszeni (blokada jednym klawiszem). Mam pytanie: jak zmienić balans bieli w aparacie-funkcja u mnie nie jest podświetlona.
  (1)
Odpowiedz
Zielek
15-05-2013 - 22:22:05
Zastanawiam sie nad zakupem tego Samsunga. w tej chwili mam jeszcze samsunga S 3310. jest w nim bardzo przydatna opcja powiększania tekstu. Interesuje mnie czy w S 5610 tez ta funkcja jest dostępna.czytając SMS-y wstarczy tylko przycisną klawisz głośności i tekst sie powiększa. Prosił bym o podpowiedź czy w S 5610 też to działa.
  (6)
Odpowiedz
sigi123
17-05-2013 - 07:13:14
bateria dobrze trzyma ,( nowy tel) rozładowana do momentu wył. telefonu i naładowana do pełna użytkuje 3 dzień i ubyła tylko 1 kreska :) aparat przyzwoity 5mpx ale filmiki już gorsze pixelowate, funkcja latarki(na odblokowanym tel przytrzymujemy przycisk nawigacji w góre) GG niestety na tym modelu nie obsługiwane porażka , muzyka na słuchawkach czysta i głośna , na głośniku równierz , jak za taką cene dobry telefon to co przydatne i potrzebne ma bez żadnych cudów i innych systemów wieszających sie jak smaRk fony hehe.
  (1)
Odpowiedz
mgielka1
20-06-2013 - 22:04:42
Witam wszystkich. Telefon mam od dzisiaj i nie wiem dlaczego jak dzwonie do kogoś to pokazuje się informacja że warunkowo łączy głosowo-jak to zmienić ??- czy może mi ktoś pomóc--- nie wystawiam opinie bo jeszcze jej nie wyrobiłam sobie.
  (2)
Odpowiedz
soldier
27-06-2013 - 11:57:42
jak połączyć się z internetem? jestem chyba laikiem w tych sprawach i nie wiem jak w tym telefonie łączyć się z internetem?
  (1)
Odpowiedz
justy na
12-07-2013 - 13:41:22
Moi rodzice kupili sobie ten telefon, ale nie potrzebny jest im ciągne i nachalnie włączający się internet 3G, który zrzera kase, jak go wylączyć ?
  (26)
Odpowiedz
kiri
14-07-2013 - 19:39:16
jak tu włączyć fałszywe połączenia ? *-*
  (2)
Odpowiedz
smartblue
24-07-2013 - 08:24:28
W telefonie podczas ładowania zwykłą oryginalną ładowarką wyskakuje napis "Połączono z PC". Telefonu nie można wtedy w żaden sposób używać. Wcześniej było to możliwe, telefon działał normalnie a w tle się ładował. Teraz jest problem. Pomóżcie. Ustawienie "Kies" czy "pamięć masowa" nic tu nie zmienia.
  (0)
Odpowiedz
Agata
02-08-2013 - 14:28:01
Witajcie, Gosa, wciśnij wtyczkę słuchawki do końca do gniazdka, to dźwięk poleci przez słuchawki, a nie przez głośnik:) Kiri - fałszywe połączenia opisano w instrukcji, jeśli jej nie masz, to w menu: "ustawienia"-> "połączenia"-> "fałszywe połączenie"-> zmieniasz na "włącz", ustawiasz czas oczekiwania i wpisujesz fikcyjny numer, a potem jak chcesz je uruchomić to 4 razy naciskasz klawisz nawigacyjny (tzn. ten metalowy kwadratowy, tzw. "strzałki") w dowolną stronę bez odblokowywania klawiatury i po wyznaczonym czasie telefon dzwoni. Agata
  (4)
Odpowiedz
Leszek
06-08-2013 - 10:34:05
Cześć, niedawno otrzymałem w pracy nowy S5610 i stwierdziłem iż załączona instrukcja jest zbyt ogólnikowa. Czy istnieje w internecie pełna intrukcja obsługi do tego modelu (tak jak np. do Nokii)?Pozdrawiam uczestników forum.
  (8)
Odpowiedz
mmim
16-08-2013 - 22:02:25
Mam pytanie, czy do modelu w zestawie, jest kabelek z wejściem usb, żeby można było z komputerem się połączyć? Bo ja nie wiem, jak muzykę ściągnąć.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
19-08-2013 - 11:28:48
W zestawie z tym telefonem znajdują się: Telefon Bateria Ładowarka sieciowa Instrukcja obsługi Dokumentacja
  (3)
Odpowiedz
ewa
21-08-2013 - 10:49:28
Mam pytanie jak właczyć latarke w tym telefonie??
  (6)
Odpowiedz
grabarz
27-08-2013 - 10:23:29
Dobry i wytrzymaly telefon,z dobrym aparatem i bardzo odporny.
  (2)
Odpowiedz
natka
02-09-2013 - 00:36:50
latarkę włączysz przytrzymując klawisz nawigacji do góry;)
  (7)
Odpowiedz
Karolina
07-09-2013 - 17:32:54
Bateria u mnie trzyma około 5 dni, jeśli rzadko używam a gdy często słucham muzyki ładuje co 3,4 dni :)
  (1)
Odpowiedz
Asq
17-09-2013 - 15:50:42
Witam, mam ten telefon od niedawna i mam problem, gdy słucham muzyki podgłaśniam ją na max to i tak bardzo cicho gra, jak zrobić by grało to głośno? Proszę o pomoc :)
  (6)
Odpowiedz
Wojtek
18-09-2013 - 14:10:06
Witam, mam pytanie czy w samsungu GT-S5610 jest wybieranie głosowe kontaktów. Jeśli tak to jak je uruchomić?
  (12)
Odpowiedz
karokrol
21-09-2013 - 15:34:52
Mam problem z podłączeniem słuchawki bluetooth. Po włączeniu bluetooth w telefonie urządzenie nie wyszukuje żadnych urządzeń bluetooth
  (0)
Odpowiedz
lilka
22-09-2013 - 21:28:04
To beznadziejny telefon.Bateria trzyma 24 godź nawet ,nie używana.A wysłać też niczego nie można bo ciągle mu brak pamięci
  (12)
Odpowiedz
Maja
23-09-2013 - 13:17:35
Jak ile godzin mam ładowac pierwszy raz Samsung GT-S5610 wiadomo ze jak bedzie napis bateria w pelni naladowana ale czy po tym napisie dalej ładowac jeszcze tak jak w przypadku starych modeli co byly ładowane po 12h ? czy moze ładowac pierwsze 3ładowania po 4 h a pozniej wg juz uznania ?
  (9)
Odpowiedz
Maja
23-09-2013 - 13:18:48
Ile godzin mam ładowac pierwszy raz Samsung GT-S5610 wiadomo ze jak bedzie napis bateria w pelni naladowana ale czy po tym napisie dalej ładowac jeszcze tak jak w przypadku starych modeli co byly ładowane po 12h ? czy moze ładowac pierwsze 3ładowania po 4 h a pozniej wg juz uznania ?
  (7)
Odpowiedz
Nela
24-09-2013 - 21:46:55
Kupilam nowy ten telefon Samsung GT-S5610 i niedziala Bluetooth mimo ze jest wł i mimo ze w ustawieniach Bluetooth jest tel widoczny, wszytko w ustawieniach jest ok- co moze byc nie tak ?
  (9)
Odpowiedz
...
12-10-2013 - 11:21:28
mam problem jak do mnie dzwoni jedna osoba to nawet nie wiem kiedy jak mam ja odblokowac w telefonie
  (0)
Odpowiedz
dziunia
13-10-2013 - 22:43:28
Do Neli-dwa dni temu dostarczono mi taki telefon, a wczoraj do 3-ciej w nocy przerzucałam z laptopa zdjęcia i melodyjki, które przeniosłam ze starego telefonu. Trzeba troszkę popracować i wszystko gra-mam 65 lat. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
agnieszka
24-10-2013 - 16:00:53
mam problem gdy mam zalozone sluchawki i ktos dzwoni odbieram i ja slysze tego co dzwoni ale ta osoba nie slyszy mnie. co mam zrobic? w ustawieniach cos czy cos. ratunku!!!
  (8)
Odpowiedz
Rafal20uK
26-10-2013 - 12:09:52
moze po prostu nie masz mikrofonu w sluchawkach :D
  (0)
Odpowiedz
jana55
09-11-2013 - 20:46:54
Cos porobilam i zablokowalam . Jest klodka i trzeba podac PIN PUK I HASLO -a ja zapomnialam. Co zrobic ? P R O S Z E
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
12-11-2013 - 11:13:45
Prosimy o kontakt z BOA.
  (1)
Odpowiedz
Ela
12-11-2013 - 21:25:22
koszmar, nie da rady go otworzyć....
  (4)
Odpowiedz
christ28
28-11-2013 - 15:53:46
Jak zlikwidować dźwięk wysyłania smsa?
  (0)
Odpowiedz
slawek
07-12-2013 - 12:27:28
Mam telefon Samsung GT - S 5610 i chciałbym zrzucić z niego zdjęcia i filmiki na komputer. Kupiłem nawet w tym celu specjalny kabel USB, ale niestety nie udało mi się zrzucić zdjęc i filmików na komputer. Jak mam to zrobić?
  (8)
Odpowiedz
jaś
10-12-2013 - 09:11:53
Znajomy- człowiek już nie młody dostał ten telefon w salonie t-mobile w jakiejś taryfie t-mobile (może w mixie) z informacją że cena tego telefonu wynosi ponad 800 złotych. Strasznie się ucieszył ,niestety zgasiłem jego radość informacją że nowiutki model tego telefonu można zakupić za mniej niż trzysta złotych. Ja kupiłem gdy był nowością w 2011 za 399. Moglibyście zachować jakąś elementarną przyzwoitość cenową ,bez żerowania na niewiedzy szczególnie mniej zorientowanych starszych osób.
  (1)
Odpowiedz
Barbra
21-02-2014 - 20:26:27
@jaś - Witam moi rodzice w ubiegłym roku na Jesieni wymieniali telefony w T-mobile i " dostali " fony po 1 zł.,, ale dziwny szczegół mnie dobił na umowie cena opiewa na fon samsung GT- s 5610 1800 zł , a drugi też samsung GT- c 37 50 za 1480 zł czy to normalne ,aby starsze osoby nabijać na butelkę ... Czytam Pana post i nie wierzę własnym oczom czy to mozliwe ze taka mała cena tego fona ..
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
24-02-2014 - 10:36:36
Ciężko odnieść się nam do tego jako Redakcja. Prosimy o kontakt z BOA lub wizytę w salonie. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
pytajnik
23-12-2013 - 10:11:11
Witam telefon mam od kilku dni i zauważyłem że pomimo 16 gigowej karty aparat ma limit do 1000 zdjęć, czy da się pominąć ten limit aby aparat w pełni wykorzystywał kartę pamięci ?
  (1)
Odpowiedz
asiunia
07-01-2014 - 12:18:13
Po nagraniu i przesłaniu filmików przez Bluetooth na laptopa czy bezpośrednio na pendriva nie ma głosu. A w telefonie jest normalnie przy włączeniu filmu. Co mam zrobić?, proszę pomóżcie...
  (0)
Odpowiedz
piotrek1234
10-01-2014 - 14:03:11
Jak wylaczyc glos klawiatury.
  (0)
Odpowiedz
klawisz
20-01-2014 - 11:01:54
@piotrek1234 - bocznym lewym klawiszem
  (0)
Odpowiedz
kapec123
19-02-2014 - 16:36:16
witam . jak zmienic klawisz dostepu na ekranie glownym z internetu na cos innego ?
  (0)
Odpowiedz
SirGuliver
07-03-2014 - 11:38:47
Czy możliwe jest w tym telefonie wyłączenie komunikatów o rozładowanej baterii? Nawet w profilu "cichy" czy "spotkanie" daje o sobie znać. Irytujące.
  (0)
Odpowiedz
on1
10-04-2014 - 20:52:06
Witam. Nabyłem ten telefon i jestem z niego zadowolony. Ale mam taki drobny problem. Jak można na wyświetlaczu wyłączyć ten głośniczek obok ikony baterii by nie byłwidoczny na wyświetlaczu? :)
  (0)
Odpowiedz
zzzmagda1
01-05-2014 - 14:28:50
Telefon (bynajmniej mój) wadliwy, gubi zasięg i sam się wyłącza. Daję do naprawy i nic to nie daje.Z tego co słyszałam nie tylko ja mam taki problem.Nie polecam.
  (7)
Odpowiedz
AdamKobaz
23-05-2014 - 13:38:48
Witam mam ten telefon juz ponad rok i jest z niego bardzo zadowolony świetna bateria rewelacyjny aparat i proste czytelne obsługiwanie Naprawde gorąco polecam
  (1)
Odpowiedz
MAŁA
27-05-2014 - 02:09:32
Witam. Czy może ktoś mi poradzić w nast. problemie mam tel SAMSUNG GT-S5610 i jak słucham radia to po około 15-20 min tel sam mi się wyłącza , czym może to być spowodowane ktoś może wie???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-05-2014 - 12:53:37
Witaj. Nie ma w ustwieniach aparatu opcji, która mogłaby to powodować, więc jeśli masz prawidłowo włożoną baterię i coś takiego się dzieje czeka Cię wizyta w serwisie. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
waldemar.dybalski.9
02-08-2014 - 15:26:15
Gdzie można kupić do tego telefonu kabelek USB do przesyłania zdjęć do komputera?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-08-2014 - 21:56:15
Witam. Możesz je kupić wszędzie tam, gdzie sprzedawane są akcesoria do telefonów. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Erik23
31-08-2014 - 21:00:57
@waldemar.dybalski.9 - W komisie albo w każdym sklepie telefonicznym kupisz . Mam do cb pytanie gdzie można kupić głośniki pod kabel usb bo mam ale głośniki by się przydały z wejściem na kabel USB
  (0)
Odpowiedz
mynia
05-08-2014 - 00:17:02
Witam. Nie mogę wysłać mms-a, po próbach wysyłania ukazuje się komunikat "nie udało połączyć się z serwerem". Czy mam coś źle w ustawieniach ???? Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-08-2014 - 13:50:57
Witam. Powodem może być wyłączona transmisja danych w aparacie lub brak ustawień profilu mms. Oczywiście warunkiem podstawowym jest aktywna usługa mms na karice SIM. W przypadku problemów z usługą proponuję w pierwszej kolejności kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
pelagia55
02-09-2014 - 11:25:20
Proszę o pomoc - jak zgrać na komputer zarejestrowane na telefonie moje pliki mp3. Używam aplikacji Kies - zgrałam sobie zdjecia i filmy, ale aplikacja nie widzi plików mp3. Jak to zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-09-2014 - 14:20:56
Witam, w aplikacji Kies należy wybrać zakładkę Backup/Restore i należy wybrać elementy do stworzenia kopii zapasowej, w tym przypadku muzykę. Po zaznaczeniu odpowiednich elementów należy kliknąć przycisk Backup. W celu pozyskania szczegółowych informacji zachęcam do kontaktu ze wsparciem technicznym TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Anka77
03-09-2014 - 19:10:24
Witam Czy ktos wie co zrobić żeby emotikony były graficzne?? tzn nie np.dwukropek i nawias. I jak pozbyć sie z wyświetlacza tego dużego zegara! dziekuje pozdrawiam
  (9)
Odpowiedz
kropka.kropka
15-09-2014 - 14:54:17
Dzien dobry, chcialam spytac w jaki sposob przeniesc nowo dodany numer z grupy (podfolder - nieprzypisane, tam zapisuje sie automatycznie) do folderu ogolnego kontakty. Chcialam rowniez spytac jak mozna jednorazowo i najlatwiej przeniesc cala ksiazke telefoniczna ze starego telefonu na ten? Dziekuje i pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-09-2014 - 16:17:33
Najprościej przełożyć nową, aktywną kartę SIM, do starego telefonu i w jego ustawieniach przekopiować kontakty na kartę SIM. Po przełożeniu nowej karty do nowego telefonu można je zaczytać ponownie do pamięci już nowego aparatu. W razie pytań dotyczących obsługi aparatu szczegóły znajdziemy w instrukcji obsługi. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
skoroszanka
21-09-2014 - 15:11:02
Dostałam od córki Samsunga GT-S5610 zakupionego w Pley. Używam ten telefon w sieci Orange.Nie mogę przesłać zdjęć do komputera ponieważ otrzymuję komunikat że nie ma sterowników.Nie wiem jakie to sterowniki i czy mogę je ściągnąć z internetu do tego telefonu. Proszę o pomoc i wyjaśnienie co mogę zrobić ,Jestem starszą osobą i z pewnymi sprawami nie radzę sobie.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-09-2014 - 16:17:58
Witaj. Sterowniki możesz pobrać ze strony producenta aparatu. W przypadku problemów z instalacją zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią Tech Desk *7242 (dla numerów z sieci T-Mobile 2,46zł/min.) lub 708477242 (dla numerów z innych sieci 2.58 zł./min.) Zapraszamy codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
paul1999
27-09-2014 - 20:13:47
@skoroszanka - wejdz w ustawienia potem ustawienia usb i przestaw na pamiec masowa. w razie pytan pisz na gg16026379
  (0)
Odpowiedz
misiek66
30-09-2014 - 20:27:32
co za badziew bateria po sformatowaniu trzyma 24 h
  (3)
Odpowiedz
mirko
30-09-2014 - 21:32:39
jak przenieść numery z telefonu na karte sim
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-10-2014 - 16:52:49
Witam. Jeżeli telefon daje możliwość skopiowania kontaktów na kartę SIM to będzie ona widoczna w ustawieniach kontaktów. W przypadku problemów zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
pelikan1
01-10-2014 - 16:29:19
czy jest możliwośc wgrania nawigacji na ten model ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-10-2014 - 17:55:46
Witam. Ten model nie ma wbudowanego modułu GPS stąd nie działa na nim standardowa nawigacja. Szczegółowe informacje uzyskasz albo u producenta albo na infolinii TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Zielo
02-10-2014 - 18:03:54
Dobry telefon
  (0)
Odpowiedz
made540
03-10-2014 - 13:34:49
Czy ktoś wie jak dodać piosenki z karty pamięci do listy odtwarzania?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
03-10-2014 - 13:52:20
Należy utworzyć nową listę odtwarzania w aplikacji muzyka. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ewa90
03-10-2014 - 19:48:59
Witam nie mogę rozwiązać jednego problemu,a mianowicie gdy podłączam telefon pod usb do komputera poprzez pamięć masową i zgrywam mp3 do jakiegoś folderu,po odłączeniu telefonu z komputerem nie mam tych plików w folderach nie mogę ustawić mp3 na dzwonek,a na dodatek pisze nie obsługiwany typ pliku o co chodzi? może mi ktoś pomóc,albo wyjaśnić jak zgrać mp3 z komputera,żebym potem mogła ustawić na dzwonek .. Prosze o pomoc :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
03-10-2014 - 21:27:00
Witam. Podejrzewam, że pliki MP3 należy wrzucić do konkretnego folderu. Na pewno jest jakiś folder muzyczny (music, ringtones, etc. ). Także nie może to być inny folder niż ten dedykowany dla muzyki. W razie dalszych problemów najlepiej będzie gdy skontaktujesz się z naszą infolinią techniczną Tech Desk tel.:*7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Ewa90
04-10-2014 - 08:20:56
No właśnie wrzucam w dżwięki/muzyka i nic mi nie pokazuje w folderach,czy bym zrzuciła to na kartę czy na telefon to jest to samo :/ a w odtwarzaczu wszystko jest ... tyle,że z odtwarzacza nie da rady ustawić na dzwonek :/ miał ktoś kiedyś taki problem? masakra ..
  (0)
Odpowiedz
civic 1234
11-10-2014 - 09:41:58
witam mam pytanie co oznacza w prawym gornym rogu ikona klucza w samsungu s5611?? pojawila mi sie ona po ladowaniu telkefonu i nie moge jej wylaczyc ???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-10-2014 - 16:39:35
Witam Symbol klucza może dotyczyć blokady klawiatury. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
pawlik22
10-01-2015 - 11:42:21
Witam jak na nią najedziesz i podświetli się na niebiesko potwierdzasz ok i możesz zmienić te trzy skróty albo zegarek.
  (0)
Odpowiedz
QQQ333
19-10-2014 - 21:03:30
S5611 kłopoty z konfiguracją poczty przy dwóch różnych kontach(w tym google mail). Spróbowałem już wszystkiego. Konto załadowane, konfiguracja na internet jest a pokazuje błąd łączenia lub niewłaściwe hasło lub adres e-mail!!! Telefon ma feler?! Jeśli można, proszę o jakąś radę co robić.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-10-2014 - 07:50:33
Witaj. Jeżeli jesteś pewien, że konfiguracja telefonu oraz konta e-mail jest prawidłowa to ciężko coś więcej doradzić oprócz resetu fabrycznego telefonu. Jeżeli jednak nie masz pewności, co do przeprowadzonej konfiguracji skontaktuj się proszę z naszą infolinią wsparcia technicznego Tech-Desk. Infolinia dostępna jest codziennie od 7:00 do 23:00 pod numerem *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
QQQ333
19-10-2014 - 21:06:10
S5611 kłopoty z konfiguracją poczty przy dwóch różnych kontach(w tym google mail). Spróbowałem już wszystkiego. Konto załadowane, konfiguracja na internet jest a pokazuje błąd łączenia lub niewłaściwe hasło lub adres e-mail!!! Telefon ma feler?! Jeśli można, proszę o jakąś radę co robić.
  (0)
Odpowiedz
Anna01
26-11-2014 - 22:18:44
Nie mogę za cholerę włączyć latarki/lampy błyskowej. Wiem, że trzeba przycisnąć klawisz " up" , ale tutaj to nie działa. Ikona lampy jest przekreślona i szara. Może jestem ćwokiem, ale kilka razy już jej używałam a teraz za groma nie idzie...
  (0)
Odpowiedz
leszek102
03-12-2014 - 19:35:58
Kupiłam telefon 5611, po przyjściu do domu okazało się że zamiast włączać się aparat wyskakuje napis DC operation fail co to znaczy? Poszłam do sklepu mając nadzieję że aparat mogę zwrócić lub zamienić , niestety pani powiedziała że muszę oddać do reklamacji a ta może potrwać 3 tygodnie
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-12-2014 - 12:39:50
Witam Opisany problem wskazuje na błąd oprogramowania telefonu. Niestety będziesz musiała oddać telefon do serwisu. Natomiast okres 21 dni jest to termin szacowany i naprawa może potrwać zdecydowanie krócej. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
janek55
02-06-2015 - 09:31:24
@leszek102 - Miałem to samo ale po zresetowani telefonu(wyłączyłem go na 10 sekund) aparat zaczął działać
  (0)
Odpowiedz
AgaJot
18-12-2014 - 13:40:46
Witam, mam problem z telefonem. Otóż kilka dni temu przez pomyłkę przy odpisywaniu na smsy nr dodał się do listy blokowanych. Od tego czasu ja mogę pisać i dzwonić do tej osoby, ale żaden sms od niej do mnie nie dochodzi. Może do mnie dzwonić. Próbowałam rozwiązać problem sama, zalecenia które znalazłam w internecie nic nie dają bo w blokowanych mam pusto :(( Jak to odblokować? Usunęłam ten kontakt i dodałam ponownie ale nic to nie dało :( Pomocy!
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-12-2014 - 13:52:51
Witam. Proponowałbym test "krzyżowy" - proszę sprawdzić własną kartę SIM w innym telefonie i jeśli problem będzie się utrzymywał to być może leży on po stronie nadawcy SMS i musi sprawdzić ustawienia aparatu lub poprawności wpisywanego numeru. Jeśli jednak w innym aparacie będzie wszystko w porządku to warto jeszcze raz sprawdzić ustawienia własnego aparatu - proponuję kontakt z serwisem Tech Desk - obsługa pod numerem *7242 (2,46 brutto za każdą minutę) lub 708477242 (2,58 brutto za każdą minutę. Serwis jest czynny w godz. 7:00-23:00, regulamin znajduje się na www.t-mobile.pl. Ewentualnie pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
dziewiarka
22-12-2014 - 13:13:06
w opisie parametrów technicznych umieszczono informację,że aparat fot. w tym telefonie posiada 4x zoom cyfrowy ale nie znalazłam nic o tym w instrukcji. W dodatku nie znalazłam go w ustawieniach ani nigdzie w parametrach aparatu. Gdzie więc jest i jak go używać
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
22-12-2014 - 18:16:41
Witaj. Spróbuj przy uruchomionym aparacie użyć klawiszy głośności. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
dziewiarka
22-12-2014 - 23:47:45
@dziewiarka - dzięki już oblukałam tę opcję.... włącza się tylko wtedy gdy zmniejszy się rozdzielczość zdjęcia a ja miałam włączoną tę najwyższą, więc im mniejsza rozdzielczośc, tym wiekszy zoom ma, ale to daje niestety znaczny spadek jakości zdjeć. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
dziewiarka
28-12-2014 - 13:31:55
@ Konsultant T-Mobile - Dokładnie jeszcze raz przestudiowałam opcje zoomu i jest tak: zmniejszyłam parametry zdjeć i zoom pojawił się do 1,25x zmniejszyłam jeszcze i zoom zwiększył się do 1,60 po kolejnej zmianie rozdzielczości zoom zwiększył się do x2. I na tym koniec. Wychodzi na to że ma tylko zoomx2 a nie jak zapewnia opis 4x i tak się zastanawiam, kto te opisy w necie wstawia... zawsze myslałam ze producent ale teraz nie mam juz tej pewności
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-12-2014 - 13:47:43
Witam, Zgadza się, zoom na tym telefonie działa dopiero po zmniejszeniu rozdzielczości. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
MAGDALENAXD
25-12-2014 - 15:53:33
Wtam mam problem, ponieważ nie wiem gdzie ustawić sieć Wi FI..... Jestem nowym użytkownikiem tego telefonu i nie obczajam się gdziue co jest. Nie wiem gdzie ustawiać moją sieć WI FI :(. Proszę o szybką pomoc Pozadrwiam Magdalena
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-12-2014 - 17:58:47
Witaj. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
suslo
07-01-2015 - 16:48:59
Czy można w tym telefonie włączyć coś by były normalne emotki podczas odbierania i wysyłania smsów a nie kropki itp. ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-01-2015 - 19:41:18
Witaj. W tym modelu przy pisaniu treści wiadomości można wybrać DODAJ ELEMENTY -> EMOTIKONA. Innej możliwości nie ma.
  (0)
Odpowiedz
2828
17-01-2015 - 11:20:25
jak zlikwidować blokadę w tel samsung GT-S5611
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-01-2015 - 15:55:33
Witam. Polecałbym w tej sprawie kontakt z innego aparatu z naszym wsparciem technicznym TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
karla
26-01-2015 - 11:48:12
witam jak wyłączyć muzykę?cały czas pojawia się ikonka płyty i tytuł utworu
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-01-2015 - 12:38:50
W ustawieniach aplikacji Muzyka można np. uruchomić Auto-wyłączenie odtwarzacza. W przypadku problemów z obsługą zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
bartek1234
09-03-2015 - 21:08:11
Witam. Mam problem z mms'ami. Mianowicie w modelu GTS5611 obraz po wysłaniu mms'em ma zaskakująco słabą jakość po pobraniu w telefonie, do którego został wysłany. Nadmienię, że u opcjach mms wielkość obrazka po kompresji ustawiony jest na max (300Kb). Pomocy proszę
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2015 - 16:41:17
Witam, Uprzejmie informuję, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (1)
Odpowiedz
wiola12345656778899
14-03-2015 - 14:43:12
Prosze o informacje jak wyłączyć dzwiek robienia zdjęć.
  (0)
Odpowiedz
martikk
23-03-2015 - 14:21:53
witam posiadam smsung gt-s5611 i mam taki problem gdyz telefon bez karty sim chodzi a gdy wloze karte sim pojawia sie blokada telefonui. jak patrzyłam w ustawieniach telefonu nie ma nic takiego ustawionego nawet zrobilam ustawienia fabrycze... kiedy znowu po tym wlozylam karte sim nadal jest blokada czy ktos wie co moze z tym byc????
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-03-2015 - 15:33:24
Witam Serdecznie, Sugerujemy kontakt z BOA (koszt zgodny z cennikiem taryfy) , w celu dokładnej weryfikacji problemu. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
martikk
23-03-2015 - 15:53:40
@ Konsultant T-Mobile - A CO TO JEST BOA?? NIE ZA BARDZO INTERESUJE SIE TYMI TEMATAMI WIEC BARDZO PROSZE O POMOC.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-03-2015 - 16:11:03
Witam Serdecznie, Biuro Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000 koszt zgodny z cennikiem taryfy Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
wiwa
30-03-2015 - 11:32:52
witajcie . od kupienia pisalam wielokrotnie smsy do tej samej osoby i teraz gdy chce dodac osobe wciaz mi sie wyswietla ta poprzednia i nie moge tego zlikwidowac zeby puscic smsa do innej . pomocy. dzieki
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-03-2015 - 12:11:24
Witaj. W przypadku problemów tego typu pomóc mogą jedynie specjaliści naszej infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
comt90
17-04-2015 - 01:16:51
@wiwa - hej rozwiązanie jest dość banalne ponieważ wystarczy wyłączyć i włączyć telefon ponownie i problem zniknie. To praktycznie dzieje się po każdej zmianie w liście kontaktów czegokolwiek. A i najważniejsze jest to, ze przy edycji listy kontaktów próbując wysłać smsa do innej osoby wyświetla się tylko ten poprzedni kontakt, a po restarcie telefonu zobaczysz sama, ze faktycznie wysyłałas smsy do innej osoby a w telefonie tylko pokazywało Ci ten kontakt jako nadawcę
  (0)
Odpowiedz
comt90
17-04-2015 - 01:36:12
@wiwa - Reasumując to prosta naprawa ale i chwilowa niestety. A problem podejrzewam, ze leży po stronie błędnego oprogramowania telefonu. Jak będę miał chwilę to spróbuje zagrać obecne oprogramowanie, poszukać przyczyn błędnego softu i naprawić. Jeżeli uda mi się zrobić tak by nie naruszyć gwarancji producenta to za parę dni podeślę link, a jeżeli nie i to bardziej prawdopodobne to na e-mail będę mógł porzucić. Ale w serwisie się nie zczaja, to tylko chodzi o prawo wiec za parę dni się odezwę.
  (0)
Odpowiedz
wasacz18
09-04-2015 - 19:23:06
witam. po otrzymaniu wiadomosci nie wyswietla sie na ekranie startowym informacja o jej przyjsciu, podobnie jest z nieodebranymi połączeniami. Proszę o pomoc ;)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-04-2015 - 07:56:44
Witam, Uprzejmie informuję, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (1)
Odpowiedz
dzik
16-04-2015 - 18:07:00
witam.jak przywrócić zablokowany kontakt?
  (0)
Odpowiedz
dzik
16-04-2015 - 18:14:26
Witam.jak odblokować zablokowany kontakt?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-04-2015 - 18:33:53
Sprawdź w ustawieniach połączeń listę blokowanych lub skontaktuj się z naszą infolinią techniczną Tech Desk. : *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
miro
28-04-2015 - 22:04:42
Witam. Jak mogę ściągnąć smsy z telefonu? Potrzebne mi są jako dowody w sprawie? Z góry dziękuję za pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-04-2015 - 21:15:00
Witam, Uprzejmie informuję, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
rzdrozny
29-04-2015 - 15:41:46
Dlaczego bateria trzyma 1 dzień, pomimo niewielkiej ilości rozmówi i nic nie robienia na nim. Telefon leży, a baterię trzeba ładować codziennie. Miała wytrzymywać kilka dni, nawet tydzień. Należy reklamować?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-04-2015 - 22:00:22
Witaj. Spróbuj w ustawieniach telefonu zmienić tryb pracy sieci z automatycznego na tylko GSM.
  (0)
Odpowiedz
aleks1168
07-05-2015 - 21:20:31
da sie w tym telefonie mieć latarkę?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-05-2015 - 13:22:30
Witam. Aby włączyć latarkę w tym modelu należy dłużej przytrzymać przycisk kierunkowy w górę. Ważne aby pod tym przyciskiem nie mieć dodanego żadnego skrótu funkcyjnego. Link do instrukcji na YT zamieszczam poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=QokkKcelmQA Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Justa15
15-05-2015 - 11:26:48
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak nastawić czas nagrywania video? Próbuje nagrać filmiki, ale po ok 30 sekundach nagrywanie się kończy....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-05-2015 - 14:53:01
Witam. Jeśli nie odnalazłeś tej informacji w instrukcji ani na stronie producenta możesz skontaktować się z infolinią Tech-Desk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ukasz
19-05-2015 - 09:47:09
witam ogólnie ten telefon jest bardzo dobry, lecz mam 2 pytania. Dlaczego nie mogę skonfigurować poczty e-mail (onet) (po wpisaniu prawidłowych danych wyskakuje komunikat ,,serwer DNS niedostępny"). I dlaczego na tym telefonie nie działają jakieś stare gry gdzie na filmiku widać jakąś grę. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-05-2015 - 10:28:53
Witam. W przypadku problemów z konfiguracją telefonu zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Warpol
20-05-2015 - 11:43:26
Jak skopiować tekst (np. w kalendarzu i z wiadomości sms) a potem wkleić tekst do np. notatki w kalendarzu?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-05-2015 - 12:41:00
Pragnę poinformować, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
TOMEK_NS
18-06-2015 - 09:49:12
dc operation fail WYSKAKUJE TAKI KOMUNIKAT JAK CHCE WŁĄCZYĆ APRAT W TELEFONIE O CO CHODZI ??
  (0)
Odpowiedz
backspace13
17-08-2015 - 11:57:10
Witam. Na ekranie w górnym prawym rogu pojawiła się ikonka "klucza" co oznacza?
  (0)
Odpowiedz