Chwile, które łączą.

PTC, jako pierwszy operator telefonii komórkowej w Polsce, uruchomił usługę F@ktura na e-mail, dzięki której elektroniczny obraz faktury trafia wprost na skrzynkę e-mail abonenta bez konieczności logowania się do portalu.

F@ktura, czyli elektroniczny obraz faktury za usługi w T-Mobile, zastępuje tradycyjną fakturę papierową. Jest już znanym i popularnym wśród abonentów rozwiązaniem. Łączy w sobie wiele korzyści: jest rozwiązaniem „niepapierowym”, a więc ekologicznym, nowoczesnym, wygodnym, a do tego bezpłatnym. Do tej pory, aby mieć dostęp do f@ktury, wystarczyło zalogować się na portalu www.t-mobile.pl. Teraz jednak, w odpowiedzi na oczekiwania klientów, elektroniczny obraz faktury w postaci popularnego formatu pdf może być przesyłany do abonenta drogą mailową, bez konieczności logowania się na stronie. Oryginały faktur są natomiast w dalszym ciągu przechowywane przez operatora i w razie potrzeby można w każdej chwili poprosić o ich przesłanie – bez żadnych kosztów. Ponadto teraz każdy klient, który wybierze f@kturę, rezygnując tym samym z faktury papierowej, przez pół roku otrzymywać będzie dodatkowe 10 minut na rozmowy w T-Mobile.

F@ktura daje komfort wglądu w stan wydatków związanych z usługami T-Mobile z każdego miejsca, a do tego jest ekologiczna, bezpieczna i co również bardzo ważne - bezpłatna

F@ktura na e-mail w depeszowym skrócie

  • rozwinięcie już istniejącej usługi f@ktura;
  • co miesiąc elektroniczny obraz faktury w formacie pdf trafi na skrzynkę e-mail;
  • w wiadomości znajdą się też wszystkie niezbędne informacje – dane do przelewu, kontakt, etc.;
  • usługa ekologiczna, nowoczesna, wygodna, bezpieczna i bezpłatna;
  • brak konieczności logowania się do zakładki „Zarządzanie kontem” na www.t-mobile.pl;
  • z treści e-maila szybko i łatwo można skopiować dane potrzebne do przelewu;
  • elektroniczny obraz faktury zawsze na miejsce i na czas – bez ryzyka opóźnienia;
  • zawsze pod ręką – brak ryzyka zagubienia;
  • oryginały przechowywane są przez operatora – zawsze można się zwrócić z prośbą o ich bezpłatne przesłanie;
  • rozwiązanie wyłącznie dla klientów indywidualnych.

    Więcej o f@kturze czytaj tutaj.