Chwile, które łączą.

Chcielibyście korzystać z płatności zbliżeniowych w ramach naszej usługi MyWallet? Sprawdźcie, co należy zrobić, aby ją uruchomić.

Nasza innowacyjna usługa MyWallet w szybkim czasie zwróciła na siebie Waszą uwagę. Przygotowaliśmy dla Was informacje, które mogą okazać się przydatne dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z płatnościami przy pomocy telefonu.

1. Zacznijmy od tego, czy posiadany przez Was telefon jest wspierany przez usługę MyWallet. Pełną listę takich modeli wraz z wersją oprogramowania oraz numerami kompilacji znajdziecie w naszym artykule, który jest na bieżąco aktualizowany.

MyWallet i NFC - pozostałe informacje

W naszym serwisie znajduje się bardzo dużo materiałów na temat usługi MyWallet i technologii NFC, która umożliwia działanie naszej aplikacji. Gdzie ich szukać?

2. Poniżej znajdziecie ściągawkę na temat "zachowania" telefonów, gdy dla wybranej przez Was karty płatniczej ustawiona została funkcja Szybka płatność w menu aplikacji MyWallet.

TAK/NIE oznacza, czy da się zapłacić telefonem w wybranym trybie.

Model telefonu

Telefon wyłączony**
Ekran wyłączony
Ekran zablokowany

HTC One

TAK TAK TAK

LG Swift L7 II

TAK TAK TAK

Nokia 603

NIE TAK* TAK*

Nokia 808 PureView

NIE

TAK*

TAK*

Samsung Galaxy Core Plus

TAK

TAK

TAK

Samsung Galaxy S III

TAK TAK TAK

Samsung Galaxy Note II

TAK TAK TAK

Samsung Galaxy Note 3

TAK TAK TAK

Samsung Galaxy S III mini

TAK TAK TAK

Samsung Galaxy S4

TAK TAK TAK

Samsung Galaxy S4 mini

TAK TAK TAK

Samsung Galaxy S5

TAK TAK TAK

Samsung Galaxy Young

TAK TAK TAK

Sony Xperia L

NIE NIE TAK

Sony Xperia P

TAK TAK TAK

Sony Xperia S

TAK TAK TAK

Sony Xperia T 

TAK

TAK TAK

Sony Xperia SP

TAK

TAK

TAK

Sony Xperia Z

TAK

TAK TAK

Sony Xperia Z1

TAK

TAK TAK

Sony Xperia Z2

TAK

TAK TAK

Sony Xperia Z Ultra

TAK

TAK TAK

* Kod PIN karty SIM musi być zaakceptowany
** Bateria telefonu nie może być całkiem rozładowana

Sony Xperia S to jeden z telefonów, na którym możecie używać MyWallet. Sprawdźcie go w naszej ofercie!

3. W przypadku korzystania z systemu operacyjnego Android przed pobraniem aplikacji należy zezwolić na instalację aplikacji z innych źródeł niż sklep Play. Można to zrobić w Ustawieniach, gdzie w opcji Bezpieczeństwo należy zaznaczyć pole "Nieznane źródła" i zaakceptować komunikat systemowy.

4. Dla niektórych telefonów w przypadku problemów z uruchomieniem aplikacji MyWallet należy wyłączyć opcję:

  • Ustawienia ---> Opcje programisty ---> Wymuś rendering GPU

5. W przypadku telefonów Sony Xperia sugerujemy wyłączyć tryb STAMINA (oszczędzanie baterii) na czas dokonywania instalacji oraz aktualizacji aplikacji, aktualizacji oprogramowania w telefonie, wgrywania kart płatniczych NFC, przekładania karty SIM NFC między telefonami, ponieważ jego działanie może utrudniać funkcjonowanie aplikacji MyWallet.

6. Ze względu na specyficzne wymagania techniczne usługi MyWallet, klienci, korzystający z usługi Tandem, nie mogą korzystać z MyWallet.

7. Usługa SIMextra nie jest dostępna na kartach SIM NFC. Jest natomiast dostępna na kartach USIM NFC.

8. Poniżej możecie też obejrzeć nasze trzy filmy instruktażowe, które pokazują jak pobrać i zainstalować MyWallet na swój telefon oraz jak używać samej aplikacji. Trzeci z nich skupia się konkretnie na urządzeniach działających na systemie Android. Gorąco zachęcamy do ich obejrzenia!

9. Przed aktywacją usługi lub przed zamówieniem karty płatniczej zawsze należy zweryfikować, czy przycisk "Dane komórkowe" w telefonie jest zaznaczony.

MyWallet - jak pobrać i włączyć usługę na przykładzie Nokia 603?

MyWallet - jak korzystać z MyWallet na przykładzie Nokia 603 i płacić za swoje zakupy?

Jak zainstalować i korzystać z MyWallet na Androidzie?