Chwile, które łączą.

T-Mobile zmienia ofertę dla klientów indywidualnych. Nowe zasady są proste i przejrzyste, a opcję bez limitu do wszystkich sieci można aktywować w każdym abonamencie. Dzięki usłudze MyBox zyskujemy dostęp do filmów, muzyki, audiobooków, nawigacji i kursów językowych.

Prezentujemy nowe taryfy Basic, Comfort i Premium, które skonstruowane zostały tak, aby zapewnić maksimum korzyści dla użytkowników. Klienci, którzy zdecydują się na opcję bez telefonu, zapłacą o połowę mniejszy abonament. Bezpieczny Internet w ofercie z telefonem jest bezpłatny, natomiast w przypadku oferty bez telefonu można go dokupić za jedyne 10 zł.

Nowe taryfy

  Basic Comfort Premium

Abonament bez telefonu

19,99 zł

29,99 zł 39,99 zł
Abonament z telefonem

39,99 zł

59,99 zł 79,99 zł

Minuty do wszystkich sieci

400 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)
800 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)
Bez limitu
(do sieci komórkowych

Nielimitowane połączenia T-Mobile

- 0 zł 0 zł

"bez limitu" do sieci komórkowej

20 zł 10 zł 0 zł

"bez limitu" SMS/MMS

10 zł 5 zł 0 zł

Bezpieczny Internet 36 m-cy

0,5 GB 1 GB 2 GB

Nowością jest także dostęp w ramach taryf abonamentowych Basic, Comfort i Premium do usługi MyBox – zbioru najpopularniejszych aplikacji mobilnych takich, jak iplex, Audioteka, Naviexpert, Sklep mp3 czy SuperMemo, dzięki którym smartfon staje się bardziej funkcjonalny.


Zobaczcie jak wygląda porównanie ofert no limit bez abonamentu wśród operatorów! Źródło: http://gsmonline.pl

W taryfach z usługą MyBox klienci mogą przetestować wszystkie aplikacje dostępne w kategorii Hity przez 30 dni bez dodatkowych opłat. W tym czasie muszą zdecydować się na jedną z nich, z której będą korzystać w ramach abonamentu.

Nowe taryfy abonamentowe z usługą T-Mobile MyBox

 

Basic

Comfort Premium

Opłata miesięczna 24 m-ce

54,99 zł 74,99 zł 94,99 zł

Opłata miesięczna 36 rat

44,99 zł 64,99 zł 84,99 zł
Minuty do wszystkich sieci

400 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)

800 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)
Bez limitu
(do sieci komórkowych)

Nielimitowane połączenia do T-Mobie

- 0 zł 0 zł

Bezpieczny Internet w abonamencie

0,5 GB 1 GB 2 GB
 

Jeżeli chcecie dowiedzieć się, jakie aplikacje wchodzą w skład usługi MyBox, zapoznajcie się z naszym artykułem na temat usługi.

W nowych taryfach T-Mobile dzwonisz, gdzie chcesz, ile chcesz i kiedy chcesz - w każdej chwili możesz korzystać z rozmów bez limitów. I jakby tego było mało, masz też dostępny Internet za 0 zł!

T-Mobile MyBox! Zobaczcie go w praktyce!

Komentarze (12)

Aby dodać komentarz zaloguj się lub podaj swój adres w polu poniżej. Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

min. 3 znaki
  • gtr
    Ja już przeniosłm 3 numery telefonu to jest poraska zeby nie było wyminnych minut na sms
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • luki
    Reklamacja ostatniej szansy, została wysłana do BOK Od 2 miesięcy prowadziłem z działem utrzymania klienta rozmowy, ponieważ oferta sieci T-Mobile wydawała mi się mało atrakcyjna w stosunku do konkurencji i postanowiłem zmienić dostawce. Po kilkunastu rozmowach zostałem przekonany do abonamentu 79 zł - oferta 800 min + 2 giga + 2 zł rozmowy no limit sieci stacjonarne + Iphone 4 s za 29 zł. Zgodziłem się na ta ofertę i Pani poprosiła mnie o czekanie na dostawę telefonów, bo był chwilowy brak na magazynie. To zostało ustalone na początku października. Po dwóch dniach Pani zadzwoniła i potwierdzała moją deklaracje i prosiła dalej o cierpliwość, że telefony będą później. Miała zadzwonić i nie zadzwoniła przez tydzień, a w tym czasie oferta została zmieniona. Na moim koncie pojawiła się informacja, która jest do dzisiaj wysyłka w trakcie realizacji. Aktualnie proponowany abonament z ceną telefonu, został zmieniony na inną ofertę, mniej korzystna dla mnie. W efekcie oferta utrzymaniowa, która miała mnie zatrzymać została podniesiona i stała się całkowicie mało atrakcyjna. Jeśli nie podtrzymacie tego, co zostało ze mną ustalone i zaproponowane, proszę o potraktowanie tego listu, jako wypowiedzenie umowy. Dniem ostatnim naszej 10 letniej współpracy jest 23.12.22013 Rok. A za rok zabieram kolejne dwa numery z sieci. Jeśli Zarząd ma pomysł na nową politykę sprzedażową, to niech to wprowadza dla nowych klientów, a nie zmienia warunki i propozycje oferowane stałym klientom, którzy chcą odejść. Dodatkowo to wszystko będzie opublikowane na formach internetowych, niech inni wiedza jak sieć traktuje stałych klientów. Klientów którym coś się obiecuje i prosi o pozostanie, a później wycofuje się i wszystko zmienia. Już w tym roku taki sam błąd popełniła spółka NC+.
    (14)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • marcin
    Nie potrzebuję telefonu więc nie wypowiadam się do cen, ale BRAK wymienialności minut na sms-y to strzał w kolano. Nie naśladujcie Play.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • pietrek
    Czy ta oferta jest dobra? Hmmm, dajecie mnóstwo minut, które nie są wymienialne na sms'y, mms'y- to pierwszy minus! A drugi to jak podnieśliście ceny telefonów! Musiał bym na głowę upaść aby brać u Was jakiś flagowy model za 2000zł i mnóstwo minut których nie wykorzystam! Dobrze że mam jeszcze sporo czasu do przedłużenia umowy- może ten super marketingowiec otworzy oczy co idiotycznego wymyślił!!! Narazie to upadliscie na samo dno!!!
    (7)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • luki
    Ceny telefonów też porównujecie, podnieśliście średnio o 500 zł, a jak z połączeniami na stacjonarne też są porównane. Może warto tez porównać satysfakcje klientów, bo chyba aktualnie największa migracja jest z T-mobile...Ja po dzisiejszej rozmowie z działem utrzymania wiem mniej niż "0". Pani była miła i prosiła mnie o cierpliwość i cierpliwie czekam z wypowiedzeniem. Dalej nic się nie zmieniło . Nowy Pan dyrektor marketingu, myśli, że ludzie są idiotami i nie potrafią liczyć. pozdrawiam
    (6)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • RedakcjaT-Mobile-Trendy
    Drodzy! Zapraszamy Was do zapoznania się z tym materiałem http://gsmonline.pl/artykuly/porownanie-ofert-no-limit-taryfa-premium-w-t-mobile, który przygotowała redakcja GSM Online. Zobaczcie jak wypada nasza oferta na tle konkurencji. Cenimy stałych abonentów i zawsze przygotowujemy dla Was najlepsze indywidualne oferty. Dlatego zapraszamy Was wszystkich do kontaktu z konsultantami obsługi abonenta, którzy najlepiej dopasują warunki oferty do Waszych potrzeb! Pozdrawiamy!
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • caramon
    Mam dokładnie takie samo wrażenie, że nie szanuje się stałych klientów. Ok. 10 lat i teraz brak sensownej oferty z telefonem. Model, który mnie interesował kosztuje teraz prawie 600zł !!! Brawo spece od marketingu. Od poziomu Premium trzeba płacić za połączenia stacjonarne ?! U konkurencji w tej cenie wszystkie połączenia są bez limitu. Też odchodzę.
    (5)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • luki
    Ja jutro składam wymówienie , klient 10 lat. Dwa abonamenty + Blouconnect, średnia rachunków 350 zł Przechodzę do sieci play. Prowadziłem rozmowy z działem utrzymania klienta (od 2 miesięcy) i jak się dogadałem na taryfę i cenę telefonów i miałem poczekać tylko na dostawę telefonów (miała być 11.10) to wczoraj zmieniona została oferta. Szkoda tylko, że nie szanuje się stałych klientów o których się walczy i coś im się obiecuje. Nawet nikt do mnie nie zadzwonił, musiałem sam zadzwonić. Aktualnie telefon zaproponowany wcześniej za 29 zł mam zapłacić ok 800 zł. Dziękuję za super promocyjne pakiety. Łukasz Kucharczyk mcgreat@wp.pl
    (9)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • dario
    jt. podobno min. nie wymieniają się na smsy. Abonament Premium bez stacj. to jakaś pomyłka! Już nie mówiąc o tym że umowy bez tel. są na 24 m-ce. TM poprawcie to bo klienci odejdą!
    (5)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • ptwardy
    Czyli klient nie ma możliwości wyboru niższej taryfy - jeśli nie potrzeba mu aż 400 minut. To jest wmawianie dziecka w brzuch. Trzeba pomyśleć o innym operatorze, chyba że do grudnia zmienią strategię.
    (4)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • jt.
    Mam pytanie. Czy minuty są wymienialne na SMSy?
    (0)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • caramon
    Ciekawa sprawa. W ofercie Premium za połączenia stacjonarne abonent płaci ?! Czy to jest pomyłka? Dodatkowo pojawił się cenniki z telefonami i jest zdecydowanie gorszy od poprzedniego. Nie rozumiem tej polityki. konkurencja obecnie ma lepsze oferty.
    (8)
    (2)
    Zgłoś do moderacji