Chwile, które łączą.

Dzisiaj prawie każdy ma komórkę, niektórzy dwie. T-Mobile ma coś dla tych, którzy nie chcą rezygnować z telefonu stacjonarnego – T-Mobile Numer Stacjonarny.

Czasy, gdy posiadanie telefonu stacjonarnego było wyróżnieniem i swego rodzaju przywilejem, są dość odległe. Niektórzy czekali na niego kilkanaście lat, wciąż ponawiając podania. Dobrze jednak pamiętamy te czasy, gdy w wielu domach był jedynie telefon stacjonarny. Żadna rozmowa w rodzinie nie mogła przejść niezauważona, a zbyt późne telefony od chłopaka czy dziewczyny były źle widziane przez rodziców.

Na szczęście te czasy minęły i to, z kim się komunikujemy, może być tylko naszą tajemnicą. Cenimy więc sobie rozwiązanie, jakim jest posiadanie zarówno prywatnej komórki, jak i telefonu stacjonarnego. Rodzina i znajomi mogą dzięki temu dzwonić taniej na numer stacjonarny. Dziadkowie, którzy przywykli do dzwonienia do dzieci i wnuków na numer stacjonarny, nie muszą zmieniać swoich zwyczajów.

T-Mobile znalazł sposób na to, aby wygodnie korzystać z telefonu stacjonarnego, idąc z duchem czasu.

Dzięki temu niesamowitemu rozwiązaniu można mieć w jednym telefonie komórkowym dwa numery: dotychczasowy komórkowy oraz nowy – stacjonarny, który uaktywnia się automatycznie, kiedy użytkownik usługi wróci do domu, czyli znajdzie się w zdefiniowanej przez niego strefie domowej.

Posiadanie dwóch numerów nie wymaga dwóch kart SIM – wystarczy jedna. Skorzystanie z usługi oznacza oszczędności zarówno dla jej posiadacza, jak i dla wszystkich tych, którzy będą mogli odtąd dzwonić do niego na numer stacjonarny, zamiast na komórkę. A może długa wieczorna pogawędka przez telefon z Mamą lub dawno niewidzianą koleżanką, zamiast bezdusznego komunikatora internetowego czy emaila?

 

fot. Artur Gabrysiak | Dreamstime.com

Stacjonarnie, czy mobilnie? Teraz nie musisz wybierać. Poznaj usługę łączącą zalety telefonu komórkowego i stacjonarnego.

Komentarze (35)

Aby dodać komentarz zaloguj się lub podaj swój adres w polu poniżej. Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

min. 3 znaki
  • Niezadowolony
    Totalna porażka, od trzech miesięcy Biuro Obsługi Klienta nie potrafi włączyć przekierowania z numeru stacjonarnego na numer mobilny. Dwukrotnie pisałem reklamację i z dziesięć razy zgłaszałem w salonie problem i w dalszym ciągu nic kompletnie się nie dzieje.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • stan966
    Chcialbym prosić o wyjaśnienie, czy mając już telefon stacjonarny w T-Mobile, po aktywowaniu tej usługi dotychczasowy telefon stacjonarny będzie działał, tzn czy opuszczając strefę domową ktoś z domu moze korzystać tak jak dotychczas z telefonu stacjonarnego.
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Telefon stacjonarny i numer stacjonarny to 2 odrębne usługi, 2 różne numery, nawet jeśli są przypisane do tek samej strefy domowej. To oznacza, że mogą one być używane niezależnie i bez wpływu jednej na drugą. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Janusz
    Wczoraj dowiedziałem się, że nie ma możliwości przeniesienia numeru stacjonarnego "Era linia domowa" na linii TP (operator t-mobile) do usługi "Numer stacjonarny" (operator t-mobile). Wg informacji na stronie t-mobile - "Tak, możesz przenieść numer w całej Polsce od większości krajowych operatorów." www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/stacjonarny/nowa_taryfa_domowa/faq W większości operatorów nie ma niestety t-mobile. Konsultant infolinii stwierdził, że nie ma takiej procedury. Czy ktoś próbował zrobić taką operację i może potwierdzić że tego się nie da zrobić?
    (1)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
  • Natalia
    Witam,ja osobiście nie polecam tego rozwiązania.Dwa razy aktywowałam usługę i dwa razy próba się nie udała.Za pierwszym nie chciała ustawić się strefa domowa,a za drugim każdy dzwoniący do mnie usłyszał "nie ma takiego numeru".Więc lepiej założyć tradycyjny stacjonarny.
    (0)
    (1)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Natalia, niestety nie potrafimy powiedzieć dlaczego taka sytuacja miała miejsce w Twoim przypadku. Czy możesz napisać coś więcej? Pozdrawiamy!
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • Ere
    Mam tel stacjonarny w tmobile osobna umowa na czas nieokreslony. Przenosze numer do strefy domowej i mam na jednej karcie zarowno nr stacjonanry jak i kom. Do abonamentu komórkowego mam 300 minut. Teraz pytanie wlasciwe: jestem w strefie domowej i chce wykonac polaczenie. Z tego co piszecie wynika, ze wyswietli sie idbiorcy numer komorkowy. Czy za takie polaczenie ze strefy domowej bede obciazony oplata, czy tez oplata bedzie rozliczona z minut przyslugujacych w abonamencie dla telefonu komorkowego.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Waldek
    W regulaminie pisze, że stacjonarny dodatkowy do istniejącej komórki wynosi 5,04 zł miesięcznie. Natomiast jak wchodzę do swojego profilu i-boa aby włączyć stacjonarny (zmień) to pisze koszt aktywacji 0 zł, abonament 0 zł. Która kwota jest prawdziwa?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie potrzebujemy danych identyfikacyjnych: - numer tel - na kogo jest zarejestrowany - hasło. W związku z tym najlepiej będziesz, jeżeli skontaktujesz się z naszym BOA. Konsultant pomoże rozwiązać problem. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • wasio
    Witam, chciałbym zachować nr. stacjonarny, czyli przenieść go od innego operatora do Państwa, ale mam kilka pytań. Prosiłbym o wyjaśnienie moich wątpliwości. Proszę zaprzeczyć, bądź potwierdzić to co zawarłem w sceanriuszu, który jest poniżej. Zakładam, że nie używam poczty głosowej i wszystkie nieodebrane połączenia będą wyświetlane na ekranie telefonu, bądź przyjdą jako sms. Zakładam, że nie wyjeżdzam za granicę Polski, czyli nie zamierzam korzystać z roaming/nie obejmuje mnie roaming. Zakładam, że mam u Państwa abonament na tel. komórkowy. Scenariusz: 1) Jestem w domu (strefa tel. stacjonarnego) -dzwonię na nr. stacjonarne (polskie, zagranica mnie nie interesuje) Koszt: 20gr/minuta i jest sekundowe naliczanie -odbieram nr. stacjonarny = nic nie płacę -dzwonię na komórki: minuty są potrącane z abonamentu na tel. komórkowy -odbieram telefon, gdy ktoś dzwoni z tel. komórkowego = nic nie płacę 2) Jestem poza domem (daleko od strefy tel. stacjonarnego) Dzwonię z abonamentu tel. komórkowego na komórki = minuty idą z abonamentu tel. komórkowego. Dzwonię z abonamentu tel. komórkowego na nr. tel. stacjonarnych = minuty idą z abonamentu tel. komórkowego. Odbieram tel. na numer komórkowy = nic nie płacę. Wątpliwość pojawia się w przypadku gdy: Odbieram tel. na numer stacjonarny (będąć poza domem), a może nie mam możliwości odebrania? W przypadku gdy nie mam możliwości odebrania, czy ta informacja pojawi mi się w jakiś sposób np: przyjdzie do mnie sms będąc już w strefie domowej? a może na wyświetlaczu telefonu pojawi się informacja, że ktoś do mnie dzwonił. Jaki sygnał usłyszy osoba do mnie dzwoniąca? W przypadku gdy mam taką możliwość (odebranie nr. tel. stacjonarnego poza strefa domową, to czy jest to liczone jako przekierowanie, czyli czy tyle ile minut:sekund zejdzie mi z minut:sekund z abonamentu tel. komórkowego? P.S. Jakbym gdzieś popełnił błąd, proszę mnie poprawić. Z góry dziękuję.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Wasio, z tak dużą ilością pytań i wątpliwości najłatwiej będzie, jeżeli zadzwonisz do naszego Biura Obsługi Abonenta. Konsultant Ci pomoże. Z telefonu stacjonarnego można skontaktować się z Biurem Obsługi Abonenta, dzwoniąc pod numer 602 900 000 lub (22) 413 69 96 (opłata za połączenie z konsultantem zgodna z posiadaną taryfą). Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • twa
    Żałosny i koturnowy regulamin. Nauczcie się t-mobilowce, co znaczą słowa dedykować i definiować. Poza tym oferta do kitu
    (1)
    (2)
    Zgłoś do moderacji
  • Szymon
    Czy to niecałe 6zł to est opłata za każdy miesiąc korzystania z tego że w ogóle mam tel. stacjonarny, czy jeszcze trzeba doliczyć abonament na telefon stacjonarny? Jeśli tak to ile wynosi najtańszy?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Szymon, opłata za usługę wynosi 5 zł brutto i jest to finalny koszt abonamentu miesięcznego. Pozdrawiamy!
      (1)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • ewela
    Na jednej karcie sim mam nr stacjonarny i komórkowy,chciałabym się dowiedzieć czy będąc w domu mogę wybrać z którego nr chcę zadzwonić?. Mając jeszcze darmowe minuty na numerze komórkowym i będąc w domu wolałabym dzwonić z nr komórkowego.Jeśli dzwonię do kogoś na komórkę z domu, czy nie taniej byłoby dla mnie użyć tel kom. czy mam taki wybór z którego nr chcę korzystać w danej chwili?
    (2)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Rafał
    Witam. Czy można uruchomić ten sam numer stacjonarny na dwóch różnych numerach komórkowych. Dziękuję za odpowiedź.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Rafale, nie ma niestety możliwości uruchomienia jednego numeru stacjonarnego na dwóch róznych numerach komórkowych. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Paweł
    Witam. Mam takie pytanie. Posiadam nr stacjonarny w t-mobile (osobna karta sim/ umowa już na czas nieokreślony) czy jest możliwość przeniesienia tego nr stacjonarnego do komórki (tj. 2w1) czy tylko przy aktywowaniu usługi telefonu stacjonarnego w komórce dostaje się nowy nr??. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Paweł, istnieje możliwość przeniesienia numeru stacjonarnego na jedną karte sim wraz z numerem komórkowym. W tym celu należy się udać do Salonu lub Sklepu Firmowego z dowodem osobistym i dokonać wszelkich formalności. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • Paweł
    Czy jest możliwość, żebym będąc poza strefą numeru stacjonarnego mógł odbierać telefon/rozmawiać od kogoś kto dzwoni na stacjonarny? Czy jego taka rozmowa kosztuje więcej niż na normalny stacjonarny? Czy ja płacę coś za to?(przekierowanie/przeniesienie połączenia?)
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Pawle, odpowiemy po kolei :-) Nie ma możliwości połączenia się poza strefą - kosztuje tyle ile połączenie na każdy stacjonarny. W przypadku ustawienia przekierowań rozmowa będzie przeniesiona na wskazany numer i jest płatna zgodnie z cennikiem (tak jakby połączenie było nawiązane z numeru stacjonarnego). Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • zuraw
    Dzwoniąc do kogoś ze strefy domowej będzie się wyświetlał u kogoś numer komórkowy czy stacjonarny ?
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Zuraw, w przypadku połączeń wychodzących, zawsze wyświetla się numer telefonu komórkowego. Pozdrawiamy!
      (0)
      (0)
      Zgłoś do moderacji
  • RedakcjaT-Mobile-Trendy
    Jacku, komentarze pod artykułami są miejscem do wymiany uwag, poglądów oraz zapytań dotyczących prezentowanych przez nas usług, urządzeń, a także innych informacji - nie służą do publikowania reklam.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Zygi
    Mam pytanie Czy majac Tak Taka, moge rowniez miec dodatkowy numer Stacjonarny ? T/z 2 w 1 ?
    (3)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Zygi, wszystkie informacje na temat oferty znajdziesz pod tym linkiem: http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/telefon_stacjonarny W przypadku wszelkich wątpliwości służymy pomocą.
      (0)
      (3)
      Zgłoś do moderacji
  • ktos
    No to ja mam pytanie bo odpowiedzi znaleźć nie potrafię: 1. zakładam ze mam tel na abonament np za 25 zl, tam mam 80 min niejako gratis, za 5 zl uruchamiam usługę 2in1 wracam do domu i chce zadzwonić do kogoś na stacjonarny - muszę płacić na warunkach 0.20 pln czy najpierw leci z darmowych minut. 2. j/w tylko tylko chce zadzwonić na komórkę? 3. nie wiem czy dobrze doczytałem, ale trzeba być związany umowa abonencką by tego używać czy może się mylę i tak tak wystarczy?
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
    • Odpowiedź
      Redakcja T-Mobile Trendy
      Ktos, w pierwszej kolejności są wykorzystywane minuty abonamentowe, a po ich wykorzystani są naliczane opłaty zgodnie z cennikiem usługi, niezależnie czy polaczenie wykonuje się na numer stacjonarny czy komórkowy.
      (0)
      (1)
      Zgłoś do moderacji
  • dro
    w ankiecie do czego potrzebny ci jest telefon stacjonarny brakuje jeszcze jednej opcji: - do odnajdywania telefonu komórkowego
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • aneta
    Od dwóch lat korzystam z tego numeru za 5 zł, świetne rozwiązanie, tymbardziej u mnie zasięg na to jest dość spory ;), mam nadzieje, że teraz ankesując umowe dalej to będe miałą. Do tego przenosłam nr telefonu stacjonarnego do ery i internet . Pół roku i na razie bez większych problemów. Zadowolona klientka :)
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • spioch
    usługa jest super.mam od dawna.szkoda tylko,że mając tą usługę nie można korzystać z połączeń w grupie "sieci rodzinnej".Może dla tych abonentów wymyśleć jakąś inną opcję,żeby było sprawiedliwie...
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Wilson
    Numer stacjonarny i komórkowy w jednym, który sam zmienia swoją strefę w momencie powrotu do domu ;p? Ciekawa możliwość oszczędzania, bo dzwoniący na stacjonarne płacą zazwyczaj taniej :) Ktoś korzysta?
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • ojok
    Obawiam się, że nie wystarczy jedno połączenie z konsultantem :(. Pomimo wizyty w POK, pisemnej korespondencji oraz wielu rozmów z BOA, Era od prawie 2 miesięcy "stara się" aktywować usługę Era Numer Stacjonarny. Niestety nadal bez rezultatów :(. Warto się więc zastanowić nad przenoszeniem numeru stacjonarnego od innego operatora.
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • Kramba
    Myślę, że najlepiej, żebyś zadzwonił do BOK'u :) tam będą mieli pewnie wgląd od razu w Twoją sytację i historię konta i podadzą Ci najbardziej konkretne informacje w kwestii tego co dokładnie chcesz wiedziec. Chociaż pewnie, z tego co widzę w innych artykułach, redakcja tutaj też bardzo chętnie się uaktywni z odpowiedzią :)
    (0)
    (0)
    Zgłoś do moderacji
  • hohoho
    Dostałem od was ofertę. Napiszcie mi proszę ile bym płacił mając komórkę w Erze i podpisując jeszcze umowę na abonament, na stacjonarny i internet? Jakie oszczędności?
    (1)
    (0)
    Zgłoś do moderacji