Lepiej w t-mobile

Sprawdź naszą całą ofertę
Porady

Jak poprawić zasięg?

30.10.2010

Osoby, które mają telefon od wielu lat, pamiętają zapewne czasy, kiedy zasięg był towarem deficytowym i czasami trzeba go było po prostu szukać - wchodzić na górki, ustawiać się w określonym miejscu, itp. Dziś telefon komórkowy działa niemal wszędzie. Właśnie... niemal.

Bodaj w 1998 r., w nadmorskim Jarosławcu, zasięg jednego z dwóch działających wtedy operatorów komórkowych był do złapania wyłącznie w jednym miejscu - na deptaku, w okolicach charakterystycznego znaku drogowego. Wprawdzie niewiele osób miało wtedy komórki, niemniej jednak wszyscy spotykali się właśnie tam - żeby porozmawiać, tylko że nie ze sobą, ale przez telefon.

Strzeż się białych plam

Dziś trudno znaleźć miejsca, w których zasięgu nie ma w ogóle. Choć - rzecz jasna – takie również się zdarzają. Paradoksalnie na białe plamy, czyli miejsca bez zasięgu, ewentualnie takie, w których na ekranie telefonu pojawia się tylko jedna kreska i telefon praktycznie nie działa, można trafić nawet w centrach wielkich miast. Wystarczy znaleźć się w budynku na parterze, pomiędzy drzewami a wysokimi budynkami i już może się okazać, że zasięgu nie ma lub jest bardzo słaby. Czasami jednak wystarczy wejść piętro wyżej, aby okazało się, że telefon łapie sygnał i to bardzo dobrze.

Usługi sieci T-Mobile dostępne są dla niemal 100% mieszkańców Polski, na blisko 100% powierzchni kraju.

Kłopot w lesie i w sklepie

Problemy mogą się także pojawiać w windach, przejściach podziemnych, parkingach, tunelach metra, a nawet zwykłych galeriach handlowych. Konstrukcja budynku potrafi bowiem stłumić sygnał sieci komórkowej niemal do zera. Kłopoty z sygnałem mogą się także pojawić na terenach pozamiejskich, w górach i w lesie. Okazuje się, że drzewa, równie skutecznie jak mury, potrafią tłumić sygnał sieci komórkowych.

Wzmocniony przekaz

W każdym przypadku rozwiązaniem mogą być tzw. repeatery, czyli specjalne wzmacniacze. Innym rozwiązaniem jest instalacja specjalnych pikokomórek, czyli małych stacji bazowych, działających w miejscach, w których zwykły sygnał komórkowy nie dociera. Tyle po stronie operatora. A co ma zrobić zwykły użytkownik, jeśli w miejscu, w którym przebywa, zasięg jest zbyt słaby, aby rozmawiać lub łączyć się z internetem? Kiedyś telefony miały wyciągane antenki i to nieco poprawiało sygnał sieci. Teraz większość komórek ma anteny wbudowane, zatem w telefonie nic już się poprawić nie da. Ale...

Zasięg na wyciągnięcie… anteny

Rozwiązaniem może być antena zewnętrzna, wyglądem przypominająca te, z których korzystają posiadacze CB-radia w samochodzie. Anteny takie mają zazwyczaj magnetyczne podstawki, można je zatem przyczepić np. do metalowego karnisza - antena będzie się znajdowała wtedy wysoko, co może znacząco poprawić zasięg. W przypadku dostępu do internetu antenę taką można podłączyć kablem do modemu i wystawić np. bliżej okna. W każdej chwili można ją przenieść lub zainstalować gdzieś indziej.

Rozwiązaniem mogą być także droższe anteny kierunkowe, pozwalające "zebrać" sygnał sieci ze znacznych odległości. Przeznaczone są one do instalacji stałej lub czasowej. Zazwyczaj producenci wyposażają je w długie, nawet 10 m kable, pozwalające na połączenie z modemem. Przykłady rozwiązań pozwalających poprawić zasięg blueconnecta można znaleźć tutaj oraz tutaj.

Jak poprawić zasięg? - opinie i komentarze (88)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

tnwpz
02-11-2010 - 12:45:21
Problemy pojawiają się też, kiedy nagle znajdziemy się w niecce. Nagłe zagłębienie w płaskim terenie pozbawia zasięgu.
  (1)
Odpowiedz
tester
30-04-2014 - 15:10:14
Kupiłem polecaną przez Was antenę kierunkową MAXDATA na http://www.lepszy-zasieg.pl/ na stronie którą tu polecanie i jestem zaskoczony poprawą działania :) Wreście da sie oglądać filmiki na youtube i słuchać radia online. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
gigolo
04-11-2010 - 12:55:51
na szczęście na brak zasięgu nie narzekam, znika mi chyba tylko gdy akurat nie korzystam z telefonu :P Na sygnał Ery nie mogę narzekać, ale na pewno są miejsca gdzie zasięg nie dochodzi.
  (1)
Odpowiedz
adwave
19-11-2010 - 23:04:09
operator także powinien zadbać o zasięg szczególnie 3G, szczególnie że zbliża się sezon narciarski a w znanych miejscowościach górskich korzystanie z edge nadaje sie do AGPS :))) szkoda że nie można wrzucić tu zdjęć potwierdzających jak w tyle zostaje blueconnect w ważnych i znanych miejscowościach
  (0)
Odpowiedz
Jan
08-03-2011 - 22:20:41
Antena kierunkowa to jest to! Wzrost siły sygnału z 10% do 90-100% miło mnie zaskoczył.
  (1)
Odpowiedz
nokia
24-08-2011 - 23:12:45
nowy T-MOBIL to sie robi totalne jaja od czasu wejscia zasięg sie pogorszył jak spszed 10 lat czy ini aboneci tej nowej sieci też tak maja czy to tylko w mojej miejscowosci
  (0)
Odpowiedz
Jaras
08-09-2011 - 23:07:01
Tak można się droczyć ile wejdzie z nimi i tak nie przejdziemy. Miałem 4 ,5 kreski w mieszkaniu a teraz mam 2 z anteną .Co wioska mi się zapada a może nadajnik zapada się pod ziemię a ta mapa zasięgu to przesada lekka z tym co jest pokazane
  (0)
Odpowiedz
olo
19-12-2012 - 03:10:25
miałem dwie kreski zasięgu 3g teraz niemam wogule co robić
  (0)
Odpowiedz
wiktor
10-06-2013 - 19:41:18
Dostałem służbowy telefon w T mobile i od razu zrobiłem przekierowanie na Plusa Mapka to jakaś farsa, mieszkam pod Wrocławiem i według mapki mam 3G a ledwo mogę porozmawiać i to w określonym miejscu...
  (0)
Odpowiedz
karol
12-07-2013 - 15:02:11
To już jest tragedia z tym zasięgiem. Czas olać tę sieć. Żeby w centrum miasta tracić zasięg?
  (0)
Odpowiedz
T-mobile
27-08-2013 - 19:06:29
Zasięgu nie mam prawie w ogóle kiedy chcę gdzieś zadzwonić to muszę wychodzić na dwór a przed modernizacją nadajników miałem pełny zasięg w każdym miejscu w domu teraz to jedna wielka porażka
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
28-08-2013 - 16:34:20
Czy mógłbyś uszczegółowić swój problem? Gdzie tak się dzieje? Chętnie się odniesiemy do Twojego problemu. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
woj
28-08-2013 - 19:47:54
problem z zasięgiem jest też u mnie, ciągle przerywa ,albo wcale go nie ma , nie słychać w ogóle nic jak ktoś dzwoni , nie wiem jak tak dalej będzie chyba trzeba będzie rozwiązać umowę , bo to śmiech żeby płacić abonament a nie można korzystać a już jak się skorzysta to trzeba rozłączać się z 10 razy aby z kimś się dogadać
  (0)
Odpowiedz
Pasłęk
05-09-2013 - 10:34:17
Witam w czym może tkwić problem jeżeli z telefonu normalnie mam zasięg 3g,a jeżeli chcę się połączyć za pomocą modemu w laptopie to wyszukuję mi tylko zasięg EDGE ( w opcjach modemu jeżeli wybieram żeby wyszukiwało sieć 3g to nic nie daje), czy telefon ma mocniejszy nadajnik?
  (0)
Odpowiedz
Kakaja1
14-09-2013 - 11:28:05
Od około 3 miesięcy a właściwie od momentu poprawiania zasięgu przez sieć mam problem z zasięgiem. Wcześniej tak nie było! W domu nie mam go wcale, internet działa fatalnie pomimo tego że mam zewnętrzną antenę, o telefonie nawet nie wspomnę bo żeby zadzwonić bądź wysłać sms muszę szukać zasięgu jak przed 10 laty na dworze... strasznie mnie to denerwuje!! zgłaszałam kilkukrotnie ten problem w punkcie t-mobile jak i w biurze obsługi nic nie dało TERAZ ROZWAŻAM ZMIANĘ OPERATORA!!!!
  (0)
Odpowiedz
Szymek
15-10-2013 - 14:53:25
Dzień dobry niedawno miałem wypadek i musiałem wymienić wyświetlacz od tego zdarzenia nie mam zasiegu nawet 1 kreski i teraz telefon służy mi do słuchania muzyki i robienia zdjęć .mój telefon to Sony Xperia e prosze o pomoc .
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
16-10-2013 - 09:46:43
Szymek, musisz udać się ze swoim telefonem do naszego salonu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Władek
15-10-2013 - 15:06:44
mam to samo co szymek
  (0)
Odpowiedz
Krzysztof1992
16-10-2013 - 00:09:56
Witam Problemy z Zasięgiem wewnątrz budynku w miejscowości Nowe Załubice (gm.Radzymin), Czy jest planowane dołączenie sieci T-Mobile do nadajnika Orange Znajdującego się w Starych Załubicach.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
17-10-2013 - 15:31:10
Prace w tym rejonie będą prowadzone od 28 października. Tak umieszczenie nadajników w Starych Załubicach jest planowane podczas modernizacji. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Szymek
16-10-2013 - 14:02:12
Tylko że jest taki problem że ja nie naprawiałem telefonu w komisie tylko u kolegi informatyka
  (0)
Odpowiedz
Szymek
18-10-2013 - 14:40:56
Tylko że jest taki problem że ja nie naprawiałem telefonu w komisie tylko u kolegi informatyka
  (0)
Odpowiedz
Janek
19-10-2013 - 15:04:05
Tylko że jest taki problem że ja nie naprawiałem telefonu w komisie tylko u kolegi informatyka
  (0)
Odpowiedz
martamp
05-11-2013 - 08:14:04
Witam Od prawie 2 tygodni nie mam zasięgu w domu. Do tej pory miałam zasięg na poziomie 2-3 kresek - teraz w ogóle. Zasięg wpada 2-3 razy na dzien na kilka sekund dosłownie. Na zewnątrz jest, ale także znika. Wczesniej wszystko było Ok, nie miałam problemu z zasięgiem ani na zewnątrz ani w domu. Dzwoniłam do konsultanta - odp. - zasięg w tym regionie jest poprawny. To dlaczego u mnie nie ma ? To samo gdy wkładam kartę SIM męża. Mama również narzeka na ginący zasięg... To samo sąsiad ! Reklamujecie, że macie zasięg wszędzie - a tu takie "wyskoki". Proszę o wyjaśnienie kwestii, myślę nad zerwaniem umowy z winy operatora.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
05-11-2013 - 10:11:01
Proszę o kontakt z redakcją w celu podania swoich danych. Na podstawie tej wiadomości nie możemy nic powiedzieć, nie wiemy nawet jakiej miejscowości dotyczy problem. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
ania
05-11-2013 - 12:11:55
zgadzam się z poprzednikie wcześnie miałam full zasięg w budynku a teraz ma tylko jedną kreskę
  (0)
Odpowiedz
dziadek
19-11-2013 - 17:06:09
Witam,byłem teraz w chacie Górskiej "CYRLA" wysokość 850m (Sucha Struga-Rytro) rok temu zasięg był w miarę dobry teraz jest beznadziejny.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
22-11-2013 - 11:21:20
Nic nie odpisujemy.
  (0)
Odpowiedz
kedi
20-11-2013 - 11:04:22
W miejscowosci Grąblin pow. Konin zasięg jest dużo słabszy niż jeszcze dwa lata wstecz, a wniektórych miejscach zupelny brak sygnału. To samo dzieje się w wielu miejscach w Koninie
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
22-11-2013 - 11:20:09
Obecnie w tej miejscowości prowadzone są prace modernizacyjne, bardzo prosimy o cierpliwość.
  (1)
Odpowiedz
joanna
20-11-2013 - 13:23:53
mam ostatnio problem z zasiegiem a mam w sieci 4 numery i odkąd jest nwa sieć to ja sie nie moge nigdzie dodzwonić mimo ze juz zmniłm telefon na nowy miezkm w Pile moze tez ktoś problem z połaczenimii na osiedklu Podlasie? sytuacja jest nie do zniesienia chyb bede zmuszona zmienić sieć
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
22-11-2013 - 10:52:44
Problemy w Pile wynikać mogą z prac prowadzonych na obrzeżach miasta. Bardzo prosimy o cierpliwość. Prace powinny zakończyć się w ciągu 10 dni.
  (1)
Odpowiedz
brak zasięgu
03-12-2013 - 17:16:09
Ja już jestem przekonany i zmieniam operatora. Tak poprawili sieć że zasięg to marzenie a teraz telefon potrzebny mi jak nigdy.
  (0)
Odpowiedz
sirmike
04-12-2013 - 15:24:18
Witam, Czy szanowne T-Mobile mogłoby cos powiedzieć na temat fatalnego zasięgu w Łodzi na dzielnicy Łódź-Górna w okolicach Czerwonego Rynku? Cała moja rodzina i wielu znajomych ma w waszej sieci telefony od lat i tak fatalnego zasięgu nie było jeszcze nigdy. Rozmowy się tną, zostają raptem przerywane, następnie nie można się nigdzie dodzwonić.....Nie wspomnę już o tzw. "internecie mobilnym"...żeby w dzisiejszych czasach będąc może z 500-600m od BTS-a telefon przełączał się w tryb GPRS !!!!! Z tego co czytałem cała innowacja nadajników na terenie Łodzi został już zakończona (no chyba że jeszcze nie) a zasięg się diametralnie pogorszył.....Obecnie telefon i Wasza sieć wywołują jedynie frustrację. Na chyba z 5-6 różnych modeli telefonów na każdym są te same objawy co do zasięgu połączeń jak i internetu. Pewnie sobie nawet nie zdajecie sprawy, że jest mini akcja społeczna na grupowe rezygnowanie z Waszych usług.....i przechodzenie do konkurencji.... Co mi z tego że proponujecie co raz to nowsze promocje....że niedługo będziecie dawać nawet po 3 tablety w ramach jednej umowy a do abonamentu będzie po milion minut....jak nie można z Waszych usług korzystać....czy to będąc w domu czy to w pracy..... A podobno mamy XXI wiek........ Zgłaszanie tej sprawy czy to w salonie czy do biura obsługi nie przyniosło i nie przynosi żadnych efektów...........
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
10-12-2013 - 12:29:06
W Łodzi prace modernizacyjne planujemy rozpocząć dopiero w marcu 2014 roku. Sytuacja, o jakiej Państwo piszą, jest związana z awarią, prosimy o zgłoszenie się do sklepu lub najbliższego call center.
  (1)
Odpowiedz
danielj
11-12-2013 - 20:34:09
od marca tego roku w Nurzec-Stacja nie mam zasięgu zgłaszałem to i nadal nic niby naprawione a tak naprawdę nic się nie zmieniło kończy mi się umowa po około 14 latach czas na zmianę operatora.
  (0)
Odpowiedz
lobo
15-12-2013 - 14:59:45
mieszkam w istebnej i zasięg w domu 8% może pomimo jakiejś naprawy nadajników bez zmian .
  (0)
Odpowiedz
osp
06-01-2014 - 16:40:26
witam jestem mieszkańcem Bobrowic koło krosna odrz mapy pokazują pełen zasięg a w rzeczywistości jest praktycznie zero!!! kiedyś był nadajnik na kościele lecz po remoncie został zlikwidowany czy można sie dowiedzieć czy coś z tym zrobicie czy ja i reszta moich kolegów mamy zmienić operatora liczę na pomoc z waszej strony
  (0)
Odpowiedz
rychu
10-01-2014 - 13:55:27
Witam My w Krajnie (26-008) też mamy cieniutki zasięg ,,,,czemu firma nie zainstaluje jakiejś małej dodatkowej antenki wspomagającej ,,,, np u mnie i to nie odpłatnie ,,i szybkość neta by się poprawiła,,, Proszę o odpowiedź na poczte rikardo1963@wp.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
14-01-2014 - 13:52:15
Prace w tym rejonie zostały już zakończone. jeżeli masz jakieś problemy to prosimy Cię o kontakt z naszym salonem. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
mała
19-01-2014 - 17:33:03
Ja mieszkam w Głuszynie w opolskim i zasięg jest bardzo kiepski. będziecie coś robić w tym kierunku?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
27-01-2014 - 15:33:32
W tej okolicy prace rozpoczniemy w połowie marca 2014.
  (0)
Odpowiedz
marienka
07-02-2014 - 12:06:31
Mieszkam w woj.lubelskim w miejscowości Pilaszkowice Drugie, dawniej wybrałam sieć T-mobile (Era) ponieważ to był jedyny operator którego sygnał dochodził, po modernizacjach i remontach zasięg sygnału jest równy zeru. Biegamy po działce z telefonem z miernym skutkiem. Czy jest szansa na poprawę sytuacji?
  (0)
Odpowiedz
fenix94
17-02-2014 - 20:42:23
Witam mieszkam w okolicach Bodzanowa w powiecie Płocki i zasięg mojego internetu mnie nie zadowala za specjalnie i w związku z tym mam pytanie czy będą trwały jakieś prace modernizacyjne w celu poprawy zasięgu tutaj na okolice?Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
19-02-2014 - 15:11:38
Prace na tym terenie zaplanowaliśmy na koniec czerwca. Do końca roku na tym terenie wprowadzimy również częstotliwość UMTS900. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
czarnawołomin
19-02-2014 - 21:01:13
powiem tak maja nasze problemy gdzieś podpisaliśmy umowy a oni robią co chcą zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta!!! wystąpię na drogę sadowa o odszkodowanie bo muszę płacić za internet który jest wart tyle co bród za paznokciem dzwonie do nich co tydzień a oni nic nie wiedza!!!!!!! normalnie majdan!!! przeprowadzili taka modernizacje ze przed nią miałem 3G a teraz tylko 2G z prędkością 64 kb/s śmiech 10 lat temu internet był szybszy!!! dla wiedzy najgorszej sieci w kraju (T-Mobile) jestem z Czarnej koło Wołomina woj. Mazowieckie od 5 miesięcy przeprowadzaliście modernizacje przez 5 miesięcy zapłaciłem wam 340 zł (5m-c x 68Zł) po prawie 6 miesiącach zwodzenia tak poprawiliście jakość ze nic już nie działa ZERO DNO FARSA mam nadzieje ze posypia się pozwy skargi i ze zajmom się wami odpowiednie instytucje. Bez poważania wasz klient!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
27-02-2014 - 15:57:38
Witamy. W tej okolicy zostały właczone ponad 4 nowe stacje bazowe. Zasięg znacząco się poprawił. Na terenach gdzie obecnie jest zasieg 2g planujemy właczyć w 3 kwartale UMTS900. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
baranskyy
27-02-2014 - 11:47:13
Witam mieszkam w okolicach Grojca czy przeprowadzicie jakies prace powiekszenia zasiegu? zasieg jest okropny!
  (0)
Odpowiedz
Myszka28
21-03-2014 - 13:34:19
Witam.Mieszkam w miejscowaści Bogusza małopolskie.czy planyjecie w najblizszym czasie poprawic jakość sygnału
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile
24-03-2014 - 11:03:30
W najbliższym czasie nie planujemy rozbudowy na tym obszarze. W przypadku problemów z zasięgiem prosimy o zgłoszenie w BOA choćby po to, byśmy w przyszłości wiedzieli jakie lokalizacje kolejności przy rozbudowie sieci powinniśmy uwzględniać w pierwszej. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Piotr35
30-04-2014 - 15:11:27
Kupiłem polecaną przez Was antenę kierunkową MAXDATA na http://www.lepszy-zasieg.pl/ na stronie którą tu polecanie i jestem zaskoczony poprawą działania :) Wreście da sie oglądać filmiki na youtube i słuchać radia online. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-04-2014 - 15:41:06
Cieszę się że mogliśmy pomóc. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
hallinka
14-06-2014 - 14:22:44
Witam. Mieszkam w miejscowosci Mokre w woj. Podkarpackim niedaleko Sanoka i niestety zasieg jest fatalny, zaledwie jedna kreska. Czy macie jakies plany zwiazane z poprawa sygnalu na tym terenie? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-06-2014 - 14:34:51
Witam. Na ten moment nie mamy żadnych planów rozbudowy sieci. Pozdrawiam.
  (3)
Odpowiedz
yaaceek
24-07-2014 - 20:31:19
mieszkam w Łodzi przy ul.Żubardzkiej.... problem polega na zanikającym i bardzo słabym sygnale GSM/WCDMA, a przecież to prawie centrum miasta ...czy istnieją jakieś możliwości poprawienia, zwiekszęnia sygnału z nadajnika na Mani?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-07-2014 - 08:07:35
Witam serdecznie. Uprzejmie informuję, że na niniejsze pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
ewaz
21-08-2014 - 14:10:51
Witam.Mieszkam 15km od Warszawy,a dokładnie w Józefinie pod Halinowem,i od jakiegoś czasu zasięg jest tragiczny.Albo go wcale nie ma ,albo jest ale podczas rozmowy przerywa tak ,że ciężko zrozumieć słowa.Kiedyś było lepiej.Co się stało że teraz tak jest?Mamy z mężem telefony w tej sieci już kilka lat,ale jak tak będzie dłużej to będziemy zmuszeni zrezygnować.Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-08-2014 - 15:36:17
Witam serdecznie. W sytuacji, kiedy występują jakiekolwiek problemy z zasięgiem oraz dostępnością sieci, to serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
Krzysio B
24-08-2014 - 13:33:14
Dzień dobry! Chwilowo muszę mieszkać w Miejscowości Stawy między Dęblinem a Rykami. Sygnał jest praktycznie nie wykrywalny. Pomaga umieszczenie telefonu w jednym, jedynym miejscu przy oknie. Rozmowy prowadzone nie dotykając telefonu przez zestaw głośnomówiący. Proszę o pomoc! Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-08-2014 - 22:17:32
Witam. Niestety na tym terenie zasięg wynosi 1 maksymalnie 2 kreski na zewnątrz budynków. Niestety nie mamy wpływu na tłumienie fal radiowych wewnątrz budynków. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
Andrzej B.
16-09-2014 - 16:11:24
Witam. Mieszkam w jastrzębie Zdrój na oś. 1000-Lecia niedaleko szkoły na której są nadajniki nie wiem czy wasze też. Od jakiegoś czasu mam brak zasięgu w mieszkaniu jedynie da się porozmawiać wyglądając przez okno a i tam jest jedna kreska i potrafi zerwać połączenie podczas rozmowy. Co się dzieje i co zamierzacie z tym zrobić?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-09-2014 - 07:52:13
Witam serdecznie. Aktualny poziom sygnału w Państwa lokalizacji wynosi 2-3 kreski (w skali do 6) na zewnątrz pomieszczeń. Problemy mogą być spowodowane dużym tłumieniem sygnału wewnątrz pomieszczeń. Niestety nie gwarantujemy dobrego zasięgu wewnątrz budynków. Nie mamy na to wpływu. Rozchodzenie się fal radiowych wewnątrz pomieszczeń jest uzależnione od konstrukcji budynku i materiałów z jakich jest zbudowany. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
glucha cisza....
23-09-2014 - 17:32:26
Witam, mieszkam w Andrychowie od 2 tyg niestety jestem klientem Tmobile zasieg 1 kreska totalna masakra nikt mnie nie slyszy zrywa rozmowy!!!! Poprzednio korzystalam z playa nie bylo problemu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-09-2014 - 19:01:27
Witam. Problemy z zasięgiem proponuję zgłosić do Biura Obsługi. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Iwo
24-09-2014 - 15:36:35
Witam, mieszkam w Konstantynowie Łódzkim i od kilku dni znacznie pogorszył się zasięg. Wcześniej były 4 kreski zasięgu, w tym momencie tylko jedna.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-09-2014 - 15:48:35
Witam. W miejscowości Konstantynów Łódzki na tą chwilę występuje problem globalny z działaniem jednego z nadajników. Sprawa jest już przekazana do naszego działu technicznego. W najbliższym czasie usterka powinna być usunięta. Sugeruję kontakt z Biurem Obsługi Abonenta na numer 602900 w celu podania swojego numeru telefonu, dzięki czemu po zakończeniu sprawy wyślemy wiadomość sms z informacją. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Iwo
24-09-2014 - 22:13:22
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuję za odpowiedź. Jest przewidziany czas trwania naprawy nadajników?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-09-2014 - 09:14:08
Aktualnie prace zostały już zakończone. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
AduWojnowice
26-10-2014 - 12:49:25
Witam, mieszkam w Wojnowicach pod Wrocławiem, gmina Czernica. Po przeprowadzonych pracach chyba w tamtym roku zasieg sieci spadł drastycznie. W domu praktycznie nie mozna porozmawiać. Nadajnik z tego co wiem jest niedaleko. Czy jest możliwość poprawienia zasięgu? Problem dotyczy wielu osób i większość chce zmienic operatora. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-10-2014 - 07:30:30
W podanej lokalizacji zasięg GSM kształtuje się na poziomie 3-4 kresek w skali na 6 na zewnątrz budynków. Zasięg 3G to ok. 1-3 kresek. Niestety nie mamy wpływu na zasięg wewnątrz pomieszczeń. Modernizacja sieci przeprowadzona była w tym rejonie we wrześniu 2013r i na dzień dzisiejszy nie mamy planów poprawy.
  (1)
Odpowiedz
AduWojnowice
27-10-2014 - 20:30:00
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuję za odpowiedź. Wewnątrz budynkow sprawa jest jasna ale na zewnątrz tych 3 kresek to się trzeba nieźle naszukac. 3G w ogóle nie ma. Najgorsze ze zasięg pogorszyl sie po modernizacji która miała go ulepszyć. Zasięgu nie ma akurat na dość sporym osiedlu, w szczerym polu raczej jest.
  (0)
Odpowiedz
axel
20-11-2014 - 22:36:18
Witam, czy jest możliwość poprawienia zasięgu waszej sieci wewnątrz budynku???
  (0)
Odpowiedz
axel
20-11-2014 - 22:50:37
Witam, czy jest możliwość poprawienia zasięgu waszej sieci wewnątrz budynku???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-11-2014 - 07:11:07
Witaj. Takie pytanie proponuję skierować do Biura Obsługi. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kamillo127
09-12-2014 - 14:43:14
Witam. Mieszkam w miejscowości LESZNO (64-100) osiedle Wieniawa. Już od około roku sygnał w okolicy mojego zamieszkania znacznie się pogorszył. Wcześniej miałem maksymalny zasięg (w końcu to środek miasta), natomiast teraz jest tragedia - maksymalnie 2 kreski zasięgu i to nie zawsze. Nikt nie może się do nas dodzwonić. Próbowałem już wszystkiego, ale to na pewno nie jest wina moich telefonów. Każdy z nas tutaj ma ten sam problem. Coś się stało z zasięgiem i prosiłbym o sprawdzenie tego, lub informację co należy zrobić (zadzwonić, napisać oficjalne pismo) aby takie sprawdzenie miało miejsce? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-12-2014 - 15:49:08
Na podanym osiedlu zasięg 2G kształtuje się na poziomie 4-6 kresek (na zewnątrz budynków). Zasięg 3G to ok 2-3 kresek. Nie planujemy na chwilę obecną rozbudowy sieci w tym rejonie. Sugeruję zatem wybór sieci "TYLKO GSM" w ustawieniach aparatu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kamillo127
09-12-2014 - 16:26:26
Ok., ale sam Pan/Pani wie, że 2G to przeżytek zwłaszcza jeśli chodzi o prędkość mobilnego Internetu. Jakaś przybliżona data tej rozbudowy istnieje?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-12-2014 - 17:10:33
Niestety NIE planujemy rozbudowy sieci. Tryb GSM będzie wygodniejszy przy połączeniach głosowych. Jeśli chce Pan korzystać z internetu, wtedy proponuję zmianę na "TYLKO WCDMA". Niestety, zdaję sobie sprawę, że może to być niewygodne. Nie mamy jednak innego rozwiązania dla opisanych problemów.
  (0)
Odpowiedz
Kamillo127
09-12-2014 - 19:42:02
No to czas na zmianę operatora. Sposób, który Pan opisał jest nie do zaakceptowania.
  (1)
Odpowiedz
goga
20-12-2014 - 10:45:46
Proszę o sprawdzenie zasięgu w miejscowości Bratkowice-okolice Rzeszowa(woj podkarpackie)jedna wielka masakra ,nie można się nigdzie dodzwonić a przecież kiedyś ta sieć miała tu dobry zasięg,jak mam poprawić zasięg w mojej komórce-samsung galaxy.bedę wdzięczna za odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-12-2014 - 11:36:22
Witam, Aktualnie w tym miejscu zasięg GSM kształtuje się na poziomie 2-3 kresek na zewnątrz budynków. Istnieje również szczątkowy zasięg 3G (0-1 kresek na zew. budynków), dlatego zaradziłbym wymuszenie zasięgu tylko GSM/2G w ustawieniach telefonu. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Damian_79
27-12-2014 - 00:09:13
Witam. Mam następujący problem z dostępem do internetu. Mieszkam w miejscowości Siedlisko, gmina Grabowiec, powiat Zamojski, woj. Lubelskie. W tej okolicy od zawsze był dostępny w T-mobile internet jedynie w technologi 2G, ale poszedłem po rozum do głowy i dokupiłem dobrą kierunkową antenę, i po całym dniu prób umieszczając antenę na dachu ustawiając w odpowiednią stronę znalazłem nadajnik (jakiś daleki bo siła sygnału była na poziomie 16%), ale wszystko działało znakomicie ustanawiało połączenie nawet w HSDPA. Prędkości rewelacyjne i za dna i w nocy. Niestety nie wiem z jakim nadajnikiem byłem połączony bo nie ma w necie aktualnej bazy BTS-ów, odczytywało mi jakieś CID które w bazie widniej w całkiem innym województwie. Przydało by się to wiedzieć do dokładniejszego ustawienia anteny. Ale do rzeczy: Od jakichś dwóch miesięcy nie mam praktycznie dostępu do internetu, dlaczego?? A dlatego, że w nadajniku który jest 4 km ode mnie w miejscowości Bronisławka uruchomili 3G - i wszystko by było ładnie pięknie jakby to działało, ale nie działa. Podejrzewam awarię, trzy razy to już zgłaszałem i według serwisu wszystko jest w porządku. A NIE JEST. Zarówno modem jak i telefon łączy się automatycznie z tym nadajnikiem i nie jestem w stanie wymusić połączenie z innym bo ten ma u mnie teraz siłę sygnału na poziomie 70%. Ale internet w nim nie działa prawidłowo. Objawia się to tak, że po włączeniu danych komórkowych w telefonie lub modemu, łącze się od razu, przydziela mi adres IP momentalnie i ustanowione jest połączenie, lecz mimo ustanowionego połączenia i doskonałej siły sygnału, nie mogę wejść na żadną stronę brak rozpoznawania adresów, jak puszczę sobie w tle polecenie PING to jest większość pakietów utraconych a jak któryś dojdzie to z opóźnieniem 2000 - 3000ms. Dziwna sprawa się dzieje również, że powyższe objawy występują cały dzień, ale nie w nocy. Jeśli minie godzina 23-cia ale nie zawsze, czasami 22-ga a czasami 24 -ta to polecenie PING pokazuje 0% pakietów utraconych i wszystkie odpowiedzi poniżej 100ms. i Internet śmiga , aż miło. Moje pytanie brzmi co może być nie tak, ja ciągle będę się upierał, że to awaria nadajnika, Jakieś przeciążania, albo złe zarządzanie podziałem łącza. Oczywiście nie wiem na pewno czy się łącze z tym najbliższym nadajnikiem bo brak aktualnej bazy BTS-ów uniemożliwia mi identyfikację, podejrzewam to tylko po sile sygnału. Po prostu w pobliżu nie ma innego nadajnika T-mobile. Dla bardziej wtajemniczonych mogę podać, że łączę się z BTS o CID: 21853 LAC: 58500. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny tej awarii - zostało jeszcze pół roku umowy - i nie wiem co dalej robić. Pozostanie pół roku się męczyć i czekać do 23 -ciej na sprawdzenie poczty :) trochę to nie wygodne, zwłaszcza, że się buli po 60zł miesięcznie za internet, a się z niego n
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-12-2014 - 21:23:59
Najbliższy nadajnik 3G UMTS 900 aktywny jest niedaleko miejscowości Góra Grabowiec. Były z nim rzeczywiście problemy w połowie grudnia. W tej chwili nie mamy informacji by nie działał prawidłowo. Nie rozsiewa on jednak sygnału w kierunku Twojej miejscowości. Spróbuj połączyć się z nadajnikiem w okolicach miejscowości Trościanka lub Bokinia.
  (0)
Odpowiedz
Damian_79
28-12-2014 - 16:38:43
Witam ponownie. Dziękuję za podpowiedź. Będę musiał zmienić antenę, bo obecną mam selektywną na pasmo 2,1GHz. A mógłbym jeszcze prosić o podpowiedź czy nadajniki w Trościance i Bokinii nadają 3G na paśmie 900MHz czy 2100MHz, żebym już odpowiednią anteną szukał sygnału. I jeszcze gwoli ciekawości nadajnik z którym się obecnie łączę o CID: 21853 - gdzie się znajduje, czy to jest ten z Góry Grabowiec? Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-12-2014 - 20:23:39
Zarówno jeden jak i drugi nadaje na częstotliwości 900 MHz. Ciekawości niestety nie zaspokoimy. Numerację nadajników mamy inną niż ogólnodostępna.
  (0)
Odpowiedz
son
13-02-2015 - 14:05:37
Witam, Byłem u was w salonie firmowym w Rybniku i drogie Panie/ Panowie nie mają bladego pojęcia o repeaterach, wzmacniaczach itp. Proszę o informację, gdzie/ do kogo z t-mobile się zgłosić o założenie przez Was takich urządzeń - żeby rozmawiać/ mieć zasięg muszę stać przy oknie, a to mi się już nie uśmiecha, a koniec umowy tuz tuz... Proszę o informację na maila.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-02-2015 - 14:19:17
Witam. W związku z zaistniałą sytuacją, sugeruje kontakt z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile, opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora, opłata zgodna z cennikiem). Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Mateusz
03-09-2015 - 00:02:01
Witam, widzę, że można się tu czegoś dowiedzieć. Mieszkam od 1,5 roku w miejscowości Grabowiec, gm. Świdnica w województwie lubuskim. Na terenie całej miejscowości korzystanie z telefonów komórkowych to tragedia, 1-2 kreski to max jaki jest na telefonie w budynkach jak i na zewnątrz. Sama miejscowość jest położona na sporej górce. Mam zamiar interweniować w tej sprawie, bo mamy 5 telefonów w waszej sieci i jest to dłużej nie do wytrzymania. Widzę, że podaliście Państwo numer telefonu i spróbuję jutro tam zadzwonić. Może jednak spróbujecie udzielić mi jakichkolwiek informacji jak innym pytającym o poprawę ich sytuacji. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz