T-Mobile uruchomi w Krakowie i okolicach najnowocześniejszą sieć telekomunikacyjną w Polsce. Zgodnie z zapowiedziami przyszła kolej na rozpoczęcie prac nad modernizacją naszej sieci w kolejnym mieście. 23. maja zaczęliśmy pierwsze prace w Krakowie.

Celem projektu jest świadczenie klientom sieci T-Mobile usług w oparciu o najnowocześniejszą infrastrukturę sieciową, rozszerzenie zasięgu sieci oraz zaoferowanie szybszego Internetu mobilnego dostępnego na większym obszarze, ze szczególnym uwzględnieniem wnętrz budynków. Prace modernizacyjne zostały podzielone na kilka etapów. Jako pierwsza, już 23. maja rozpoczęła się wymiana nadajników na stacjach zlokalizowanych na północ, północny-wschód i południowy wschód od Krakowa obejmując, m.in., Niepołomice i Proszowice. Tydzień później rozpoczęły się prace obejmujące swoim zasięgiem północne rejony Krakowa. W kolejnych tygodniach czerwca i lipca rozpoczną się prace na pozostałych obszarach Krakowa (szczególnie w ścisłym centrum miasta). Także na lipiec zaplanowane są prace modernizacyjne w Wieliczce oraz Skawinie, natomiast w sierpniu w Nowej Hucie i Myślenicach.

Kraków, wraz z najbliższymi okolicami został podzielony na 12 obszarów roboczych obejmujących:

Modernizacja sieci

Nazwa obszaru

Data rozpoczęcia

Kraków Proszowiec

2013-05-23

Kraków

2013-06-03

Kraków

2013-06-10

Kraków

2013-06-17

Kraków

2013-06-24

Kraków

2013-07-01

Kraków

2013-07-08

Kraków Wieliczka

2013-07-15

Kraków

2013-07-22

Kraków Skawina

 2013-07-29

Kraków Myślenice

2013-08-12

Kraków Nowa Huta

2013-08-19

Pokrycie sieci 3G na obszarze Krakowa i okolic przed modernizacją

W każdym z ww. obszarów prace będą polegały na:

  • Wymianie sprzętu,
  • Konsolidacji sieci,
  • Optymalizacji sieci,
  • Weryfikacji,
  • Akceptacji.

W wyniku przeprowadzonych modernizacji funkcjonujące dotychczas rozwiązania zostaną całkowicie usunięte i zastąpione najnowocześniejszym na świecie sprzętem i najlepszą dostępną na rynku technologią. Wzrośnie też liczba stacji bazowych sieci T-Mobile na modernizowanym obszarze:

  • dla sieci 2G z dotychczasowych 203 do 338,
  • dla sieci 3G nastąpi wzrost o ponad 100% ze 136 do 312 stacji.

Dzięki temu poprawiony zostanie zasięg sieci, co szczególnie zauważalne będzie wewnątrz budynków.

Wymiana infrastruktury wpłynie również na poprawę wydajności, a ponowna optymalizacja całej sieci przełoży się na dalszą poprawę jakości oferowanych usług oraz umożliwi w przyszłości oferowanie kompletnie nowych rozwiązań. Wyniki testów przeprowadzonych w regionach, gdzie modernizacja została już zakończona potwierdzają te założenia. Średnia prędkość transmisji danych wzrosła tam nawet kilkukrotnie, a korzystanie z transmisji danych wzrosło o 67%.

Pokrycie sieci 3G na obszarze Krakowa i okolic po zakończeniu prac modernizacyjnych.

W celu minimalizacji niedogodności związanych z budową nowej sieci – na tyle, na ile będzie to możliwe – prace będą prowadzone w nocy i w godzinach najmniejszego zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne na danym terenie. W czasie wymiany sprzętu, każda ze stacji należących do T-Mobile zostanie wyłączona na maksymalnie trzy godziny (w tym czasie połączenia klientów będą obsługiwane przez stacje sąsiednie). Po wymianie nadajnika przeprowadzona zostanie optymalizacja sieci. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z usług. Po tym czasie klientom oferowane będą usługi za pośrednictwem najnowocześniejszej i najlepszej jakościowo sieci telekomunikacyjnej.

Przypominamy jednocześnie, że wkrótce budowa nowej sieci T-Mobile zacznie się także na terenie innych największych polskich miast:

  • Wrocław już w czerwcu br.,
  • Poznań,
  • Górnośląski Okręg Przemysłowy,
  • Bydgoszcz,
  • Trójmiasto.

W kolejnych tygodniach będziemy na bieżąco informować o rozpoczęciu prac.

fot. © krzychu_jarzyna - Fotolia.com; T-Mobile

Modernizacja sieci T-Mobile w Krakowie - opinie i komentarze (109)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

valdi33
26-02-2016 - 12:50:23
witam i niestety nic nie pomagaja rozmowy firma twierdzi iz zasieg jest a ja ze nie wiec musialem kupic wzmacniacz sygnalu i dopiero teraz mam zasieg ale tak nie powinno byc abym z wlasnej kieszenie dokladal do abonamentu miejscowosc ksiaznice gmina koszyce zero zasiegu
  (0)
Odpowiedz
Gmina borzytuchom
23-07-2014 - 07:03:35
Gmina borzytuchom czyli krosnowo, jutrzenka, struszewo, chotkowo borzytuchom bez zasięgu Tmobile 3G i 4G taka modernizacja;-) ze strony Tmobile! Ani biuro obsugi nie odbiera. W tej części lepiej zmienić operatora sieci na Plus bo przynajmniej w gminach mają 3G. Prosimy o odp. Czy coś się zmieni w tej części.... z waszej strony?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-07-2014 - 22:27:29
Do końca września wszystkie te miejscowości będą w zasięgu UMTS 900. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Jan_1
03-06-2014 - 11:12:01
Nie wiem w jakim kierunku została dokonana modernizacja sieci , dla mnie na pewno nie w kierunku poprawy jakości połączeń. Jest faktem, że mieszkam na terenie gdzie moc sygnału przed tzw. modernizacją nie była wysoka (32-410 Skrzynka dolna) ale wtedy z biedą rozmowę telefoniczną można było przeprowadzić - obecnie moc sygnału oscyluje pomiędzy 0 a 3 kreski. Bywa więc bardzo często tak (dotyczy ok. 50% rozmów), że rozpoczętej rozmowy nie jestem w stanie kontynuować ponieważ albo ja nie jestem słyszany bądź ja nie słyszę rozmówcy. Jeżeli ten stan nie ulegnie poprawie, poczynię kroki związane z zerwaniem umowy z winy T-mobile.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-06-2014 - 13:12:47
Zadzwoń, proszę do BOA ta sprawa bezwzględnie wymaga weryfikacji przez dział techniczny. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
valdi33
26-04-2014 - 21:18:24
witam ponownie sprawdzajac wasze informacje z okolic proszowic i koszyc gdzie skonczyla sie modernizacja sieci ktora miala pozwolic na swobodne rozmowy we wnatrz domu a tak oczywiscie nie jest bo na zewnatrz jest nie maly problem z kim kolwiek porozmawiac i naprawde trudno porozmawiac slychac co drugie slowo na otwartym polu wiec jakim cudem reklamujecie najlepsza siec to jest klamstwo i jak pisalem nie odpuszcze tym razem cztery telefony i 14 lat w tej sieci jesli sie to nie zmieni zglaszam sprawe do UKOIK i do sadu i nie mam zamiaru placic za cos z czego nie moge korzystac DOSC
  (0)
Odpowiedz
valdi33
26-04-2014 - 17:21:25
witam zgadzam sie z moimi przedmowcami okolice koszyc i w strone proszowic totalna katasrofa po modernizacji i likwidacji waszego nadajnika,zglaszam ten problem i bede zglaszam poniewaz mam cztery tel i jestem waszym klientem 14 lat,i jak zwykle zero reakcji urywajace sie rozmowy nawet na zewnatrz budynkow a w domu to nie wspomne tak nie traktuje sie klienta pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
PIOTER
04-01-2014 - 10:45:26
Witam. Mam pytanie dotyczące modernizacji sieci w Kalwarii Zebrzydowskiej (kod pocztowy 34-130) i jej okolicach, tj. czy została już przeprowadzona w zakresie modernizacji stacji bazowych, czy wprowadzono w tym regionie sieć UMTS 900? Od połowy 2013 roku pojawiły się problemy z zasięgiem sieci 2G wewnątrz domu, sygnał jest niestabilny, posiadane telefony tracą zasięg, rozmowa telefoniczna jest przerywana. Posiadam kilka aktywacji w sieci T-Mobile i na wszystkich telefonach jest ten sam problem. Wspomnę również o sieci 3G, tu również nie jest dobrze, jest taki sam problem jak z siecią 2G. Na Waszych stronach chwalicie się że modernizacja sieci poprawi zasięg i możliwość korzystania z internetu mobilnego 3G, a prawda jest taka, że prawdopodobnie dotychczasowe prace pogorszyły zasięg sieci. W związku z w/w problemami z zasięgiem zrezygnowałem już z 1 abonamentu i rozważam przeniesienie pozostałych numerów do innych sieci komórkowych. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Monika
03-01-2014 - 22:43:45
Czy w takim razie mogą Państwo wyjaśnić przyczynę ZNACZNEGO pogorszenia zasięgu od czerwca 2013 roku?
  (0)
Odpowiedz
Monika
29-12-2013 - 19:57:27
Witam, Proszę o informację, czy w okolicach miejscowości Proszowice koło Krakowa w okresie lata wyłączono któryś z dotychczasowych nadajników? Wiele osób skarży się na pogorszenie zasięgu, a przecież to T-Mobile górowało nad pozostałymi Operatorami. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-07-2015 - 11:29:05
Ilość stacji w tej okolicy nie uległa zmianie.
  (2)
Odpowiedz
Rozczarowany
23-12-2013 - 21:12:53
Jak wygląda praca nad poprawą zasięgu w miejscowości Giebułtów koło Krakowa? Czy i kiedy poprawi się tu zasięg? Dziękuję.
  (0)
Odpowiedz
Kasia
09-12-2013 - 22:48:21
Na To Pytanie "Czy w związku z brakiem możliwości korzystania z telefonu klientom należy się bonifikata abonamentu?" Niema odpowiedzi bo pytanie jest nie wygodne. Masakra.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
11-12-2013 - 13:51:16
Odpowiadamy na wszystkie pytania naszych klientów. Tak oczywiście mogą państwo składać reklamację na jakość usługi. Zostanie ona zweryfikowana i rozpatrzona w terminie do 30 dni. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Ania
26-11-2013 - 20:15:14
proszę o informację dlaczego w miejscowości Grodzisko (gmina Skała) co kilka dni na wiele godzin brakuje zasięgu? Czy w związku z brakiem możliwości korzystania z telefonu klientom należy się bonifikata abonamentu? kiedy te problemy się skończą?
  (0)
Odpowiedz
artuur
25-11-2013 - 19:40:44
dziś między 15:00 a 17:00 odebrałem zasięg 3z4 , z nadajnika węgrzce wielkie . ten nadajnik został zlikwidowany, tak że nie wiem czy to była pruba starego za dawnych lat nadajnika czy lewy sygnał. nadajniki z których dawniej miałem zasięg full to miejscowości: węgrzce wielkie , zabawa , bodzanów . wtedy było idealnie pełny zasięg, więc po co likwidować te nadajniki które były dobre? zauważyłem również nadajnik z trąbek : 1z4 przy suficie 2z4 no i w trakcie połączenia zanik sieci, jak zwykle. normalnie porozmawiać można tylko 25 do 50 metrów po za domem . ludzie to już zima a to trwa już!!!! prawie pół roku. ochmanów
  (0)
Odpowiedz
Maciekrakow
24-11-2013 - 23:56:47
Redakcja T-Mobile Trendy do : Maciekrakow 2013-09-18 10:14:42 Bardzo dziękujemy za przesłanie merytorycznych uwag odnośnie zasięgu sieci. W okolicach ul. Okólnej w Krakowie trwa optymalizacja sieci radiowej. Dodatkowo pokrycie powinna powiększyć w tym obszarze dodatkowa stacja zlokalizowana w okolicach ulicy Cechowej. KIEDY TO NASTĄPI ??
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-07-2015 - 11:28:17
Stacja została już włączona.
  (1)
Odpowiedz
karmelicka
12-11-2013 - 16:41:36
Od conajmniej dwoch tygodni mam problemy z połaczeniami w okolicach ulicy karmelickiej gdzie akurat mam biuro. Rozłacza czesto po 20 sekundach. Kiedys było dobrze. Dramat, nie da sie pracowa.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
14-11-2013 - 09:35:58
W tej okolicy zakończyliśmy już prace modernizacyjne. Bardzo prosimy o kontakt z redakcją i pozostawienie danych, postaramy się zweryfikować problem. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
krrr
04-11-2013 - 10:37:39
probuje napisac ale nie da sie i w czeladzi mialy trwac jeszcze 10 dni i juz uplynal czas a ja dalej zasiegu nie mam paranoja to juz od konca umowy mam byc bez internetu przed ta modernizacja cala zasieg byl super a teraz nie mam ;/
  (1)
Odpowiedz
Marcin
24-10-2013 - 22:00:15
artuur ja mam tak w Krakowie, przed modernizacją rewelacja, po w najlepszym wypadku 1 kreska przy oknie, brak możliwości rozmowy normalne z tendencją spadkową do 0 krok od okna... po za zasięgiem... Przed modernizacją max zasięg w całym domu.... Na wszystkich telefonach to samo, wszyscy w okolicy mają to samo.... 8 indywidualnych zgłoszeń braku zasięgu plus te do których byłem dołączony, odpowiedź T-Mobile "jest pan w zasięgu sieci itd" T-Mobile jest przykładem jak z ideału zrobić wielkie gów** A najbardziej denerwujące jest to że mają klientów bez zasięgu gdzieś. Do tego bezczelność dzwonienia z nową ofertą... Mówię nie przedłużę bo nie mam zasięgu... Ale konsultanci dalej swoje i na silę namawiają. A najlepsze jak podczas kliku ostatnich zgłoszeń, usłyszałem co ja sobie myślę, że jak zgłoszę problem to mi go rozwiążą, jak ja śmiem dzwonić po raz kolejny i zgłaszać problem. To jest po prostu paranoja, za kilka dni odpisze redakcja abym podał swoje dane aby mogli sprawdzić problem. Podawałem i co? Nawet nie umieli do mnie już napisać (w końcu tego już nie widzą wszyscy, co innego w komentarzach, przecież wykazali zainteresowanie), a o rozwiązaniu problemu nawet nie wspomnę.
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
25-10-2013 - 11:20:43
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Dane użytkowników, którzy odpiszą na nasz apel o podanie swoich danych, przekazywane są do działu technicznego. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
artuur
24-10-2013 - 15:17:56
wczoraj dostałem sms-a o ukończonej po prawie 3 miesiącach modernizacji. niestety zasięgu jak nie było tak nie ma , może jedna kreska z zera. przez 10 lat zasięg był idealny, a po modernizacji brak lub zanik sieci. zróbcie coś z tym bo to jest okradanie abonentów. jeżeli nie będzie poprawy to będę myślał o składaniu reklamacji z winy operatora. posiadam u was 3 telefony. OCHMANÓW
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
30-10-2013 - 14:29:14
Witam, zgłosiliśmy Pańskie uwagi do naszego działu technicznego, prosimy o kontakt z redakcją i podanie dokładniejszych danych, abyśmy mogli lepiej zdiagnozować problem.
  (1)
Odpowiedz
krrrrrrr
20-10-2013 - 15:27:26
ja pochodze z czeladzi gorny slask wczesniej mialam super zasieg a teraz wg nie moge nic obejrzec i strona wczytuje mi sie jakies 5 min moij modem swieci caly czas na zielono dno jak skonczy mi sie umowa to juz nie przedluze place a korzystac nie moge z inetrnetu tak jakbym chciala
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-10-2013 - 10:39:46
Obecnie w Czeladzi prowadzone są prace modernizacyjne, potrwają jeszcze około 10 dni, jeżeli odnotowują Państwo znaczne pogorszenie w jakości sieci, prosimy o kontakt z redakcją i pozostawienie dokładniejszych danych, każda skarga jest przez nas weryfikowana.
  (0)
Odpowiedz
leczyjac
18-10-2013 - 16:18:00
Dzisiaj dostałem sms z informacją o zakończeniu prac modernizacyjnych w moim rejonie. Niestety zasięg jest gorszy niż przed modernizacją. Dla swobodnej rozmowy muszę wychodzić na balkon co wcale nie jest przyjemne o tej porze roku :(. O 3G mogę zapomnieć. Ul. Piltza, Kraków
  (1)
Odpowiedz
artuur
07-10-2013 - 20:26:01
t-mobile najgorsza sieć na świecie . Przed modernizacją zasięg full po modernizacji 0 lub przy odbiorze dzień dobry i koniec , brak sieci. kiedy się to skończy ? dla mnie jesteście złodziejami chce z p0owrotem ere. Ochmanów 32-003
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
14-10-2013 - 16:07:21
Prace w tym rejonie nadal trwają, bardzo prosimy o kontakt z redakcją i pozostawienie swoich danych adresowych, abyśmy mogli zweryfikować problem. Pozdrawiamy.
  (1)
Odpowiedz
ja 1
02-10-2013 - 20:24:54
Witam Widzę że wszyscy mamy ten sam problem. Ja przed modernizacją także miałam ful zasięg a teraz zero. gonię jak debilka po całym mieszkaniu bo rozmowy przerywa. Nikt nie może się do mnie dodzwonić, sytuacje bywaja czasami nie przyjemne. Ponieważ co poniektórzy twierdzili że wyłanczałam specjalnie telefon.Kiedy dzwoniłam do obsługi to te same piredoły mi opowiadali co wszystkim. w punkcie było to samo. Jest już dawno po modernizacji a ja nadal nie mam zasięgu Z 3 G miało być 100% ale chyba braku zasięgu. Jeżeli nadal tak będzie nie zapłace rachunków bo za co jeżeli nie mam możliwości korzystania z telefonu!!!
  (0)
Odpowiedz
Marcin
27-09-2013 - 14:59:42
Do Bogdan2: Wiele razy dzwoniłem do BOA zgłaszałem sprawę. Uzyskałem wiele ciekawych odpowiedzi: 1 że jestem w zasięgu sieci, 2 że mam telefon uszkodzony lub kartę sim, 3 że trwa modernizacja..... Dziwnym trafem 3 telefony w domu w t-mobile nie mają zasięgu, mało tego każdy na osiedlu ma dokładnie ten sam problem.... Ale co by się technicy od... wymieniłem karty sim w 2 telefonach, jak się można było spodziewać zasięgu dalej nie ma.... Tydzień temu zgłosiłem po raz kolejny brak zasięgu w odpowiedzi otrzymałem że trwają prace nad poprawą zasięgu. Nie ma jak wyczerpujące odpowiedzi działu technicznego. Oczywiście BOA nic nie potrafi więcej na ten temat powiedzieć. Generalnie T mobile nie przejmuje się wcale klientami....
  (0)
Odpowiedz
Bogdan2
27-09-2013 - 09:43:53
Do Marcina: Myślę, że nie masz co liczyć na konkretną i merytoryczną odpowiedź na Twoje pytania. Piszę to z własnego doświadczenia. Mam ten sam problem z odzyskaniem zasięgu sygnału sieci, z którą przez 15 lat nie miałem żadnego problemu aż do chwili "modernizacji" , o której tak promiennie rozpisują się redaktorzy tego portalu. Ja też bardzo wiele razy próbowałem interweniować w takiej samej sprawie jak Ty to robiłeś, ale efekty są takie same - nikt nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania czy i kiedy odzyskam możliwość połączeń w tym samym miejscu, ale przed "modernizacją". Wystarczy przeczytać odpowiedzi Redakcji na umieszczone tylko tutaj moje komentarze, których nikt a redakcji dokładnie nie przeczytał, a jedyna odpowiedź jaką zamieszczono - jest tego dobitnym potwierdzeniem. Dodam, że masz trochę szczęścia nie trafiając na osoby do których ja telefonowałem w przedmiotowej sprawie. Na moje pytania o termin przynajmniej powrotu do stanu przed "modernizacją" - zadawano mi pytania, czy aby na pewno mam dobrze włożoną kartę SIM do aparatu (!!!!), albo czy mam dobry aparat telefoniczn i inne w tym samym rodzaju.... Gdybyś miał podobne sytuacje - nie denerwuj się! Takich właśnie ludzi zatrudnia T-Mobile, ale nie wiem, czy właśnie za to im płaci?
  (1)
Odpowiedz
Marcin
26-09-2013 - 20:59:36
Kiedy w końcu odzyskam zasięg?? Od 22 lipca jestem po za zasięgiem.... To już ponad 2 miesiące. Przed modernizacją miałem max w domu, a teraz biegam jak idiota po polu szukając zasięgu. Jak w końcu uda się znaleźć zasięg to jakoś rozmów jest tragiczna. Ile można? Piszecie pierdoły że będzie lepiej, że prace kilka tygodni. Nikt nie potrafi nic konkretnego odpowiedzieć, po za proszę cierpliwie czekać.... Odpowie mi ktoś w końcu coś konkretnego? Moja lokalizacja Kraków ul. Bogucianka.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-10-2013 - 14:10:01
Pańskie zgłoszenie przekazaliśmy naszym specjalistom z IT, postaramy się jak najszybciej naprawić problem na tej ulicy. Prośba o kontakt z redakcją i pozostawienie swoich danych, abyśmy mogli zweryfikować problem.
  (0)
Odpowiedz
Maciekrakow
13-09-2013 - 22:21:55
Mieszkam w Krakowie na ul Okólnej 12. Jeden z przemienników LAC 52801, CID 62244 znajduje się w odległości około 200m (GPS: 50.018056,19.983056) ale po przeciwnej stronie bloku. Telefon mój korzysta z sygnału pochodzącego z oddalonego o około 1700m. przemiennika mieszczącego się na ul Hallera 8 (wieża ciśnień) LAC 52801, CID 62881 GPS: 50.001944,19.990556 Wewnątrz mieszkania sygnał UMTS jest marny lub brak, ale wolniejsza transmisja GSM podchodzi do maximum czyli OK. Popracujcie coś nad UMTSem w tym rejonie i będzie OK
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
18-09-2013 - 10:14:42
Bardzo dziękujemy za przesłanie merytorycznych uwag odnośnie zasięgu sieci. W okolicach ul. Okólnej w Krakowie trwa optymalizacja sieci radiowej. Dodatkowo pokrycie powinna powiększyć w tym obszarze dodatkowa stacja zlokalizowana w okolicach ulicy Cechowej.
  (3)
Odpowiedz
T-Mobile
13-09-2013 - 07:59:36
T-Mobile, budujemy najgorszą sieć w Polsce!! Zakończył się kolejny etap całkowitej wymiany infrastruktury telekomunikacyjnej sieci T-Mobile. Dotychczas zmodernizowanych zostało już 6000 lokalizacji. W ramach prac wymieniane są obecnie stosowane nadajniki na najnowsze - pozwalające oferować brak zasięgu na jeszcze większym terenie!! Potwierdzeniem wysokiej jakości sieci T-Mobile jest wyróżnienie za największy brak zasięgu na terenie Krakowa i okolic. T-Mobile sieć największego braku zasięgu!!
  (0)
Odpowiedz
Bogdan2
12-09-2013 - 12:08:32
Przejrzałem komentarze na tym portalu i okazuje się, że bardz niezadowolonych klientów T-Mobile jest ogromna ilość! Rzecz, która mnie zdumiała to to, że na ogromnym terytorium operator podjął się modernizacji ieci, która tylko w reklamie jest modernizacją, bo w rzeczywistości - nawet tam gdzie termin zakończenia robót dawno minął - jest ogromna ilość dotychczasowych klientów T-M, którym nie tylko nie poprawił się odbiór rozmów (zapowiadano, że będzie lepszy zwłaszcza w budynkach!), ale wręcz znacząco pogorszył, a nawet niektórych użytkowników (podobnie jak mnie) pozbawiono łączności telefonicznej. Bardzo ciekawe, że nie widać żadnej reakcji na istniejącą sytuację, która jak się okazuje nie stanowi odosobnionych przypadków, bo trwa od kilkunastu tygodni i dotyczy znacznego obszaru kraju. Niektórzy twierdzą, że jest to ewidentny sabotaż i kto wie. czy nie mają racji... Jednym słowem: M A S A K R A !!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
13-09-2013 - 09:27:16
Proces modernizacji sieci prowadzi do znacznego powiększenia zasięgu oraz pojemności sieci. Jeżeli w Twojej okolicy sieć uległa pogorszeniu, prosimy o przesłanie konkretnego adresu aby nasi specjaliści mogli zweryfikować tą sytuację i podjąć działania naprawcze. Prosimy także o podanie numeru kontaktowego, pod którym będziemy mogli zweryfikować czy podjęte przez nas działania widzisz jako skuteczne. Pisz na adres redakcyjny. Zmodernizowana sieć umożliwi korzystanie z 40% więcej nadajników niż dotychczas (zmiana z 7 tys. na 10 tys.) Dodatkowo udostępniamy dodatkową warstwę 3G na paśmie 900 MHz co powoduje bardzo duży przyrost zasięgu na terenach podmiejskich i wiejskich. Pozdrawiamy!
  (17)
Odpowiedz
stary klinet
11-09-2013 - 22:27:01
Widzę że sieć się wypięła na klientów, po co im zasięg, ważne żeby zapłacili abonament a korzystać już nie muszą to zdecydowanie obniży koszty utrzymania sieci.... No i oczywiście wszechobecna reklama... Najlepsza sieć.... Kiedyś może tak a teraz? Dno!! Zasięgu nie ma, jak się uda go gdzieś zaleź i tak wielkie problemy z połączeniami. I cudne za[zapewnienia że już niedługo i podawania klejonych terminów które se można w buty wsadzić. Tylu kłamstw co usłyszałem w czasie ostatnich 6,5 tygodnia to nikomu nie życzę... T-Mobile najlepsza sieć (największy oszust)!!
  (0)
Odpowiedz
Bogdan2
05-09-2013 - 11:21:29
Zapowiedź: "...W wyniku przeprowadzonych modernizacji funkcjonujące dotychczas rozwiązania zostaną całkowicie usunięte i zastąpione najnowocześniejszym na świecie sprzętem i najlepszą dostępną na rynku technologią. Wzrośnie też liczba stacji bazowych sieci T-Mobile na modernizowanym obszarze: dla sieci 2G z dotychczasowych 203 do 338, dla sieci 3G nastąpi wzrost o ponad 100% ze 136 do 312 stacji. Dzięki temu poprawiony zostanie zasięg sieci, co szczególnie zauważalne będzie wewnątrz budynków." Pustosłowie bez pokrycia!!!! Przed "modernizacją" miałem niezły sygnał, a teraz tylko POŁĄCZENIA ALARMOWE!!!!. Miałem skrytą nadzieję, że otrzymam sensowną odpowiedź na moje wcześniejsze komentarze. Widocznie autorzy redagowanych tekstów na tym portalu nie mają czasu i ochoty do przeczytania opini użytkowników ich pracodawcy....
  (0)
Odpowiedz
Bogdan2
04-09-2013 - 11:35:31
Jeśli wierzyć informacjom na innej stronie T-Mobile, to prace modernizacyjne na terenie (Kraków, ul. Wielicka 265), gdzie miało być lepiej, a jest bardzo źle (nie ma żadnego sygnału!!!! - tylko alarmowe!!!!) - o zgrozo - już się zakończyły !!!! Chyba faktycznie trzeba zmienić operatora......
  (0)
Odpowiedz
Bogdan2
04-09-2013 - 11:07:41
Od 11 lipca 2013 pozbawiono mnie możliwości korzystania z telefonu komórkowego - co miało potrwać wg informacji nie dłużej jak kilka tygodni (kilka - tz znaczy - ile????). Od połowy sierpnia usiłowałem uzyskać jakąkolwiek informację w T-Mobile. Początkowo obiecywano, że wszystkie trudności znikną w drugiej połowie sierpnia. Pod koniec minionego miesiąca na moje kolejne pytania nikt nie potrafił udzielić merytorycznej odpowiedzi na pytanie kiedy dokładnie nie tylko poprawi się obiecywany zasięg telefoni T-Mobile w rejonie Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-Prokocimiu, ale nawet nie osiągnięto stanu jakości i siły sygnału sprzed rozpoczęcia modernizacj. W chwili obecnej mam TYLKO POŁACZENIA ALARMOWE!. Wielu moich znajomych i współpracowników przeniosło swoje numery do innych operatorów, którzy zapewniają w tych samych pomieszczeniach w których razem pracujemy - doskonałe połączenia telefoni komórkowej. Ja chciałem nadal pozostać w T-Mobile, ale chyba muszę skapitulować po kolejnej rozmowie telefonicznej podczas której nie tylko nie potrafiono dokładnie określić końca tej gehenny, ale stwierdzono, że skoro mi się to nie podoba, to mogę przenieść się do innego operatora!!!! Nadmieniam, że od przeszło 10 (!!!!) lat korzystałem z usług wcześniej ERY, a później T-Mobile, aż do 11 lipca br jakość sygnału i rozmów była zadowalająca, a zatem - czy zapowiedziana modernizacja była potrzebna, skoro w chwili obecnej nie mogę korzystać z usług T-Mobile? I jeszcze jedno pytanie - czy takie traktowanie stałych klientów T-Mobile ma być zachętą do przeniesienia się do innych operatorów???? Czy to nie jest sabotaż?
  (0)
Odpowiedz
Krakowianin
02-09-2013 - 19:08:47
Z tego co zauważyłem to T z Orange połączyło siły. Szkoda że tak cienko to pracuje. Kraków Okolna12 -GSM (-65dBm) daje rade ale to tylko 2G -UMTS(WCDMA) 3G wew. budynków porażka.(-108dBm).
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-09-2013 - 10:41:57
Witam, w tym rejonie trwa jeszcze optymalizacja. Zgłaszamy Państwa uwagi do naszego działu technicznego.
  (10)
Odpowiedz
frasag
30-08-2013 - 13:42:10
Wygnanów-Kolonia:gmina Opoczno.Od wielu lat zasięg 000 w porywach na zewnątrz 1 na 4 możliwe.Kiedy modernizacja w Katowicach,oś RTysiąclecia?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-09-2013 - 10:51:52
W Wygnanowie rozpoczęcie prac planujemy w październiku. Planujemy włączenie nowej stacji w tej okolicy, także zasięg na pewno się poprawi. Jeżeli chodzi o Katowice, to na osiedlu tysiąclecia prace rozpoczęliśmy 4 września.
  (1)
Odpowiedz
agus
21-08-2013 - 13:29:04
W okolicach dobczyc nie ma zasięgu od wczoraj.... operator nie wie kiedy zostanie to naprawione, to jest jakaś kpina. Dobrze ze kończy mi się umowa, więc przenoszę się do play.
  (0)
Odpowiedz
olica
19-08-2013 - 16:26:52
kiedy ta głupia modernizacja się skończy?! czy to takie trudne zrobić to raz-dwa. podsumuje to tylko tym że t-mobile to z sieć i życzę wam wielkiego kryzysu i upadłości. mam was w i bardzo się ciesze że przechodzę do play. każda inna sieć jest lepsza od tej.
  (0)
Odpowiedz
marokr
12-08-2013 - 00:38:13
Witam.Kiedy nastąpi koniec prac modernizacyjnych w gminie Proszowice,miejscowość Kościelec?Od 9 lat nie było takiej lipy z zasięgiem,przed modernizacją w domu zasięg full a teraz z gławą w oknie marna jedna kreska,pytam kiedy koniec bo to już trwa prawie 3 miesiące.Pani w BOA poinformowała mnie że max miesiąc a tu po dwóch jest dalej kicha.Za niedługo kończy mi się umowa więc mam szanse znów swobodnie rozmawiać w domu.Pozdrawim.Ps:Szczęśliwy abonent :-)
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
12-08-2013 - 17:01:19
Modernizacja w tym rejonie już się zakończyła, bardzo prosimy o kontakt redakcja i pozostawienie danych, postaramy się pomóc. Pozdrawiamy!
  (10)
Odpowiedz
Artuur
09-08-2013 - 19:23:03
Do kiedy jest ta modernizacja bo już mam dość tej waszej sieci. Od 8 lat jestem waszym klientem, byłem zadowolony zasięg full, a teraz bryndza. W domu ledwo bez ruchowo 2 kreski, wystarczy krok i zanik zasięgu. Na polu zasięg jest, ale nie wszędzie. Na co mi taka sieć z której nie można rozmawiać. Płace abonament za 3 telefony i jestem niezadowolony. Tacy jak ja powinni mieć prawo do rezygnacji z usług bez dodatkowych kosztów, bo płacimy za korzystanie z sieci, anie za leżenie telefonu w szafie. Telefon stacjonarny mam do 2015 roku, i co? Mam płacić za ledwo znaleziony zasięg w 1 lub czasem 2 pomieszczeniach. Jak bym nie miał terminów umowy, to już dziś rezygnuje z waszych usług. Okolice Wieliczki 3-4km, chce z powrotem taki zasięg jaki miałem przed modernizacją.
  (0)
Odpowiedz
Feno
05-08-2013 - 09:39:12
Kraków Okolice Ronda Matecznego? kiedy net będzie działał nomrlanie? jedna kreska zasięgu a do tego zanim otowrzę e-maila to mija 5m? jestem już gotów zrezygnować z waszych usług i rozglądam się za inna firmą bo mi net do pracy potrzebny? kiedy to będzie działać nomrlanie w tej okolicy?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
09-08-2013 - 17:01:04
Feno, właśnie trwają prace optymalizacyjne w tym rejonie, prosimy o chwilę cierpliwości. Zgłosiliśmy te uwagi do działu technicznego. Jeżeli zasięg nie poprawi się w ciągu tygodnia prosimy o kontakt z redakcja, na nasz hotline lub do najbliższego sklepu. Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
ja chce zasieg!!
31-07-2013 - 16:58:44
nowa huta brak zasięgu co jest!!!!! juz od 2 miechów to jest jakaś porażka i non stop te glupie esy że przepraszamy modenizacja ja chcę zasięg w końcu płace za to!!!!
  (0)
Odpowiedz
Klient
28-07-2013 - 14:22:18
Dawać zasięg !!!!!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Paweł
27-07-2013 - 19:24:14
W Krakowie- 10 km od centrum -zasięg 0% ledwo to chodzi nie da się stron przeglądać.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-08-2013 - 15:25:32
Prosimy o cierpliwość prace w Krakowie trwają, jeżeli w ciągu najbliższych kilku tyg zasięg się nie poprawi poprosimy o kontakt z BOA lub najbliższym punktem sprzedaży
  (5)
Odpowiedz
nietwojasprawachamie
27-07-2013 - 00:16:20
Trzeba poskładać do prokuratury powiadomienie o popełnieniu przestępstwa, bo jak ktoś nie płaci-to potraficie na niego napuścić firmy windykacyjne, zobaczymy tym razem. Kij ma dwa końce,vA tu mi będziecie o dnu dziecka opowiadać, czy wy jesteście chorzy psychicznie? heheh, do roboty.
  (0)
Odpowiedz
ogolsiępodpachami
27-07-2013 - 00:09:45
No kierwa !!!! Ale mi działa z siłą wodospadu!!!! Żartowałem, żenada jest, nieróbstwo, niechlujstwo i brak zasięgu oraz swiadczenia "usług" do roboty popaprańcy!!!!
  (0)
Odpowiedz
cyc
27-07-2013 - 00:03:20
I co ? Już mamy prawię sobotę-dalej nic. Może to jest efekt końcowy T-mobile, może to tak już ma wyglądać-kasa za nic :) Dobre, gratuluję:) Jazda do roboty-albo ogłosić upadłość,nie mydlić oczu
  (0)
Odpowiedz
Pablo
26-07-2013 - 19:35:52
Może inaczej, By nie biegać po sklepach < człek kupuje blueconnect by sobie życie wszak ułatwiać, nie utrudniać> Zatem - Kraków ul Kamedulska 56 , brak zasięgu od 2 dni . Kiedy będzie naprawiona "usterka" ? Konkretnie w jakim terminie. nr sobie Państwo znajdą sami. Poczekam jeszcze kilka dni na oficjalną odpowiedz TU, jeśli jest takie miejsce stosowne, potem dziękuję za współpracę , okres "lojalki" ? :) nie jest ważny, jeśli działa tylko w jedną stronę-moją.
  (0)
Odpowiedz
Pablo
26-07-2013 - 17:40:21
I proszę mnie tu nie odsyłać do sklepu, boa, etc... Do sklepu to ja idę raz ! Celem zakupu usługi -która ma działać ! Modernizacje są waszym problemem, nie naszym -klientów. Trzeba było uprzedzić, że przez kilka tygodni "netu niet"to by wam większość podziękowała za współpracę -żenującą i pełna wyrzeczeń... zatem kiedy zobaczę zasięg w Krakowie przy ul Kamedulskiej ? Odpowiedzi cięte z paska -mnie nie interesują.
  (0)
Odpowiedz
Pablo
26-07-2013 - 17:30:52
" W celu minimalizacji niedogodności związanych z budową nowej sieci – na tyle, na ile będzie to możliwe – prace będą prowadzone w nocy i w godzinach najmniejszego zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne na danym terenie. W czasie wymiany sprzętu, każda ze stacji należących do T-Mobile zostanie wyłączona na maksymalnie trzy godziny (w tym czasie połączenia klientów będą obsługiwane przez stacje sąsiednie). " Bzdura !!!! Mieszkam 10 km od centrum Krakowa i od 2 dni internet nie działa-co to ma być ????
  (0)
Odpowiedz
max54
26-07-2013 - 16:07:56
Czy w gminie Drwinia pow.Bochnia beda prowadzone jakies prace bo ostatnio odbiór jest fatalny a internet mobilny nie działa.Prosze o odpowiedz
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-07-2015 - 11:25:01
W Państwa okolicy trwają właśnie prace modernizacyjne, bardzo proszę o kontakt z BOA lub najbliższym sklepem gdyby zasięg nie poprawił się w najbliższych tygodniach.
  (4)
Odpowiedz
Artuur
25-07-2013 - 15:03:41
witam. od 8 lat jestem waszym klientem zawsze byłem zadowolony a od kilku miesięcy jest coraz gorzej, mieszkam w małej miejscowości między Niepołomicami a Wieliczką. jak długo jeszcze potrwają naprawy bo nie ma zasięgu, albo zanika co jakiś czas i na komórce i na domowym który też mam od was.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-08-2013 - 15:27:53
W Państwa okolicy trwają właśnie prace modernizacyjne, bardzo proszę o kontakt z BOA lub najbliższym sklepem gdyby nie zasięg nie poprawił się w najbliższych tygodniach.
  (4)
Odpowiedz
sylwia
23-07-2013 - 15:19:01
Witam.Od kilku godz.nie ma w moim mieście zasięgu,w innych sieciach jest.32-440 Sułkowice.Proszę o info co jest powodem!!!
  (0)
Odpowiedz
MKBusko
23-07-2013 - 13:39:10
Po modernizacji w Świętokrzyskiem, a konkretnie w Busku-Zdroju znacznie polepszył się, ale pod koniec czerwca znowu pogorszył się zasięg 3G w E i NE części miasta i parę kilometrów na wschód (jadąc w kierunku Tarnowa). Czy w najbliższej przyszłości problem zostanie rozwiązany? Akurat w tej części miasta jest największe osiedle, ale jego położenie jest niezbyt korzystne względem obecnych obiektów nadawczych na terenie miasta. Przydałby się kolejny obiekt na wschodzie miasta, albo coś w pobliskich wsiach (Pęczelice, Owczary, Radzanów). Na wschodzie miasta można by zamontować anteny na którymś z bloków albo kominie kotłowni.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-08-2013 - 15:29:57
Problem zgłosiliśmy do naszego działu technicznego.
  (5)
Odpowiedz
FelińskiegoMieszkaniec
23-07-2013 - 12:45:29
Uszczegóławiając główny problem z zasięgiem jest od strony wschodniej (wschodnio-północnej). Pozdrawiam i liczę na poprawę.
  (0)
Odpowiedz
Piotr
22-07-2013 - 16:37:49
Bardzo uprzejmie dziękuję za odpowiedź. Czekam zatem z niecierpliwością na zauważalne zmiany w zasięgu, po modernizacji sieci w moim rejonie. Pozdrawiam serdecznie!!! Piotr
  (0)
Odpowiedz
Aneta
22-07-2013 - 13:48:51
Witam, chciałam zapytać czy w okolicach Jordanów, Bystra i Sidzina (woj. małopolskie) będzie także prowadzona modernizacja sieci? W moim regionie są bardzo utrudnienia z siecią, zasięg jest bardzo słaby jak jest to tylko na oknie. Czy można liczyć na poprawę sieci w moim regionie?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
23-07-2013 - 15:11:41
W chwili obecnej w państwa rejonie prowadzone są prace modernizacyjne, jeżeli w trakcie najbliższych tygodni zasięg się nie poprawi, prosimy o kontakt na stronie, naszym BOA lub w najbliższym sklepie T-Mobile.
  (5)
Odpowiedz
Piotr
17-07-2013 - 19:06:55
Droga Redakcji, czy macie precyzyjne informacje, kiedy w Tyńcu - Kraków zostanie zmodernizowana sieć? Od blisko dwóch lat zasięg radykalnie się pogorszył, praktycznie z dnia na dzień. Można było spokojnie w mieszkaniu rozmawiać, teraz tylko na zewnątrz, w oknie lub na wyższych kondygnacjach. Wszystkie wówczas zgłoszenia w BOA T-mobile rozpływały się niczym widoczność w gęstej mgle. Będę wdzięczny za dokładniejsze informacje. Z góry dziękuję.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-07-2013 - 12:18:01
Obecnie w tym regionie są prowadzone prace modernizacyjne, jeżeli zasięg nie poprawi się w ciągu kilku najbliższych tygodni prosimy o kontakt z redakcją bądź z BOA. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
FelińskiegoMieszkaniec
17-07-2013 - 16:25:22
Witam, Felińskiego - koniec osiedla blok 33C. Totalna klapa. Przed tą całą modernizacją można jeszcze było na balkonie porozmawiać (w mieszkaniu totalny brak zasięgu). Teraz przy tej modernizacji to i na balkonie często nie łapie. W czerwcu miał być koniec. Jeżeli to już koniec to ta najlepsza sieć to totalna klapa :/
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-07-2013 - 12:18:45
Obecnie prace modernizacyjne jeszcze trwają. Zgłosiliśmy brak zasięgu wewnątrz budynku do naszego działu technicznego. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
ania
16-07-2013 - 17:22:03
a bedziecie informowac kiedy tego zasiegu nie bedzie ?
  (0)
Odpowiedz
ldo
13-07-2013 - 16:04:58
Od ubiegłe tygodnia 9.07.br. nie mamy czynnych telefonów komókowych we Władysławie koło Grodziska Maz.. Co mamy zrobić, czy czekać? Lech. D
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
18-07-2013 - 09:23:39
Modernizacja w tym rejonie przewidziana jest dopiero na 2014 rok. Prosimy o kontakt z redakcją z pozostawieniem namiarów do siebie lub kontakt z naszym BOA lub najbliższym sklepem w celu wyjaśnienia awarii. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
kkk
12-07-2013 - 19:05:33
Czy modernizacja obejmie także gminę Olkusz w woj. małopolskim? Jeśli tak to kiedy zakończą się prace na tym terenie?
  (0)
Odpowiedz
antar
10-07-2013 - 12:52:01
Fajnie, 5 czerwca dostałem od T-mobile sms że ...."Przez najblizsze kilka tygodni prowadzona bedzie rozbudowa i modernizacja sieci w tym rejonie. Przepraszamy za ewentualne niedogodnosci w czasie trwania prac." a 6 lipca następny...że:"Przez najblizsze kilka tygodni bedziemy prowadzili rozbudowe i modernizacje sieci w tym rejonie. W trakcie trwania prac moga wystapic chwilowe utrudnienia w korzystaniu z naszych uslug, za co serdecznie przepraszamy. Juz wkrotce udostepnimy dla Ciebie najnowoczesniejsza siec. Wiecej informacji na www.najlepszasiec.pl". Mam uczucie że T-mobile robi ze mnie durnia za moje pieniądze. Czekam na sms z dnia 7 sierpnia o identycznej trści choć z mapy i danych na w/w stronie wynika że już w czerwcu prace w moim rejonie (Płn. część Krakowa) powinny być zakończone.
  (0)
Odpowiedz
bodek
10-07-2013 - 07:40:38
Proszę o informację czy planowana restrukturyzacja obejmie zasięgiem Czajowice w gminie Wielka Wieś.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
18-07-2013 - 13:40:21
Tak, prace w tej gminie rozpoczną się z początkiem sierpnia. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
marcin555
08-07-2013 - 15:11:46
Może przy okazji tych wszystkich modernizacji, ktoś wreszcie sprawdzi, dlaczego w Krakowie (Ruczaj - ul.Obozowa) jest taki SŁABY zasięg T-Mobile? Nie można rozmawiać...
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
09-07-2013 - 10:33:31
Pod koniec lipca rozpoczniemy prace w tym rejonie, jeżeli w ciągu kolejnych 4 tyg zasięg się nei poprawi bardzo prosimy o kontakt na nasze BOA lub na ta stronę
  (2)
Odpowiedz
Paweł
08-07-2013 - 13:44:05
Czy jest planowana modernizacja również w Cianowicach Dużych (pomiędzy Zielonkami a Skałą)?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
08-07-2013 - 15:06:45
Tak, modernizacja przewidziana na początek sierpień 2013
  (1)
Odpowiedz
tomolowski
07-07-2013 - 13:49:27
Kiedy modernizacja sieci w Kaletach?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
08-07-2013 - 11:48:04
W Kaletach koło Tarnowskich Gór modernizacja przewidziana została na wrzesień 2014
  (3)
Odpowiedz
komorek
26-06-2013 - 15:02:05
dzis wstałem i zasiegu brak Kraków ul. DIetla ile to moze trwać?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
26-06-2013 - 17:02:43
komorek, prace trwają w Krakowie, na Kazimierzu. Możesz odczuwać czasowe problemy w przeciągu najbliższych 4-6 tygodni. W przypadku utrzymujących się trudności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Abonenta: 602 900 000. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
edek
09-06-2013 - 01:15:23
Witam, Mam pytanie kiedy modernizacji ulegnie stacja T-Mobile w Niestronnie (kujawsko-pomorskie) - mam też numer w Orange:) Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-06-2013 - 11:21:57
edek, prace w okolicy, o którą pytasz przewidziane są na koniec września 2013 r. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
Sig
08-06-2013 - 23:35:37
Kiedy jest zaplanowana modernizacja sieci w Łodzi? Czy będzie to jeszcze w tym roku, czy w 2014?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-06-2013 - 11:21:12
Sig, modernizacja sieci w Łodzi i okolicach zaplanowana jest na I. kwartał 2014 r. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
kal21
07-06-2013 - 00:03:56
Długo trwa takie coś? Od 18:00, czyli już ponad 6 godzin nie mam zasięgu w telefonie.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-06-2013 - 10:23:32
kal21, z jakiego miasta do nas piszesz? Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
agataG87
06-06-2013 - 17:50:39
Witam. Kiedy będzie modernizowanie sieci do LTE w Łomży?
  (0)
Odpowiedz
tomolowski
05-06-2013 - 20:16:21
Witam,mam pytanie mieszkam w mieście Kalety na Górnym Śląsku Era miała tu zasięg jako pierwsz operator komórkowy,Teraz jest T-Mobile i jako jedyny nie ma zasięgu 3G,jest już nawet LTE.Jestem w tej sieci prawie od początku jej istnienia ale zaczyna mnie już irytować szybkość waszego iternetu tutaj (EDGE),czy wiadomo czy w ogóle i kiedy bedzie tu zasięg 3g. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
grzegorz84
05-06-2013 - 20:05:20
Witam na jaki okres zaplanowane są prace w Katowicach i okolice
  (0)
Odpowiedz
cudak
05-06-2013 - 16:36:25
Ciekawe kiedy zmodernizujecie Kalisz i okolice , bo w tym najstarszym w kraju mieście to wasza sieć zachowuje się jakby Szwedów z okresu potopu pamiętała .
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
05-06-2013 - 16:52:34
cudak, prace w Kaliszu i okolicach zostały zaplanowane na marzec 2014 r. Termin może ulec zmianie. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
krystian
05-06-2013 - 11:53:50
W przypadku HSPA+ tak jest, że pokazuje 2 kreski zasięgu. Ale internet niczego sobie. Spokojnie u mnie łapie 8Mb/s
  (0)
Odpowiedz
marcin
04-06-2013 - 19:05:26
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy trwa modernizacja na terenie Gminy Węgliniec? Niedawno pojawił mi się zasięg HSPA, ale jakość pozostawia dużo do życzenia - ciągle zrywa połączenie. Wcześniej miałem pełny zasięg teraz 2/5.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
05-06-2013 - 15:53:49
marcin, Gmina Węgliniec znajduje się na obszarze obecnie optymalizowanym. Prace rozpoczęliśmy na początku maja, koniec jest przewidziany w połowie czerwca. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Prace w pierwszym z czterech obszarów ruszają już dzisiaj. W ostatnim - 16 września. Ich celem jest zapewnienie klientom lepszego zasięgu Internetu, zarówno w sieci 2G, jak i 3G.

Ostatnio wspominaliśmy o starcie modernizacji naszej sieci w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Oznacza ona wymianę insfrastruktury radiowej poprzez użycie sprzętu wydajniejszego i energooszczędnego, a ponadto przygotowanego do wspierania najnowocześniejszych technologii oraz rozwiązań sieciowych.

W wyniku modernizacji liczba stacji bazowych wzrośnie z 7000 do 10000 na terenie całego kraju. Znacznie poprawi się zasięg oraz jakość połączeń 2G wewnątrz budynków. Nowa sieć zapewnia w szczególności poprawę zasięgu sieci 3G – UMTS – ze szczególnym uwzględnieniem obszarów podmiejskich i wiejskich. Modernizacja przełoży się także na poprawę szybkości transmisji danych w sieci 3G, zarówno w budynkach, jak i na zewnątrz. Poprawi się także pojemność sieci 3G – UMTS.

Od najbliższego poniedziałku rusza modernizacja sieci w Bydgoszczy. Bydgoszcz wraz z najbliższymi okolicami została podzielona na 4 obszary robocze obejmujące:
Bydgoszcz Północ – początek prac – 26 sierpnia
Bydgoszcz Centrum – początek prac – 2 września
Bydgoszcz Zachód – początek prac – 9 września
Solec Kujawski – Gniewkowo – początek prac -16 września.

W każdym z ww. obszarów proces modernizacji przewidziany jest na 3 do 6 tygodni (dowiedz się więcej jak budujemy najlepszą sieć), a prace będą polegały na:

  • Wymianie sprzętu,
  • Konsolidacji sieci,
  • Optymalizacji sieci,
  • Weryfikacji,
  • Akceptacji.

W wyniku modernizacji liczba stacji bazowych 2G wzrośnie z 85 do 114. Liczba stacji 3G wzrośnie z 73 do 106.

Stan prac modernizacyjnych na 26 sierpnia 2013 r.

Modernizacja naszej sieci rozpoczęła się w połowie ubiegłego roku, odbywa się zgodnie z planem i zostanie zakończona w przyszłym roku. Aby nie była ona uciążliwa dla naszych klientów, prace modernizacyjne prowadzone są w nocy i w okresach najmniejszego zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne.

Na chwilę obecną prace zostały zakończone w 172 obszarach (tzw. klastrach) na terenie całej Polski. W kolejnych 28 klastrach został wymieniony sprzęt i trwają prace optymalizacyjne. Średni wzrost ruchu transmisji danych w obszarach, na których działa nowa sieć to już blisko 70 proc. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak to wszystko przebiega, przeczytajcie nasz artykuł.

Startuje modernizacja sieci w Bydgoszczy - opinie i komentarze (16)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Com
10-04-2014 - 09:18:47
Ciekawe, czy ktoś z T-Mobile jeszcze czyta te fora - jeżeli tak, to czy w chwili obecnej jesteście Państwo konkretniej niż prawie pół roku temu napisać - czy warto nadal czekać na pojawienie się 3G w miejscowości Bożenkowo ? W październiku napisaliście: Redakcja T-Mobile Trendy 01.10.2013 - 14:06:41 W Bożenkowie zasięg 3G będzie dostępny w 2014 roku po włączeniu UMTS 900. Jeżeli odczuwają Państwo problemy z siecią w chwili obecnej, prosimy o kontakt z redakcja i pozostawienie swoich namiarów, obecnie optymalizujemy ten obszar. Pod koniec grudnia napisaliście: Redakcja T-Mobile Trendy 30.12.2013 - 11:09:55 W drugim kwartale 2014 planujemy włączenie zasięgu UMTS900 w miejscach, gdzie do tej pory był jedynie zasięg 2G.
  (0)
Odpowiedz
dziobak
20-12-2013 - 17:08:58
Znowu dostałem sms-a od T-Mobile że cytuję "Zakończyliśmy w tym rejonie budowę najnowocześniejszej sieci Już teraz możesz korzystać z jeszcze lepszego zasięgu i szybkiego internetu mobilnego"To oczywiście jakaś kpina bo nie ma najmniejszej poprawy jeśli chodzi o internet.Domyślam się,że nic się nie zmieni ale na Boga nie wysyłajcie tych idiotycznych sms-ów.
  (0)
Odpowiedz
foto
17-12-2013 - 20:36:56
W Rynarzewie przed waszą modernizacją było lepiej jak teraz po modernizacji. Telefon pokazuje zasięg, a przy próbie połączenia zasięg zanika.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
30-12-2013 - 11:09:55
W drugim kwartale 2014 planujemy włączenie zasięgu UMTS900 w miejscach, gdzie do tej pory był jedynie zasięg 2G.
  (0)
Odpowiedz
pay
04-12-2013 - 14:37:55
To fakt, w Bożenkowie jest teraz gorzej niż było!! Nie rozumiem tylko jednego faktu skąd pod koniec sierpnia była 1 kreska 3G i internet śmigał pięknie (tak było przez kilka dni) - dla mnie to jest niezrozumiałe! Ponadto miejscowość położona w linii prostej 9km od Bydgoszczy i taka bieda!!! Dla mnie? Porażka T-mobile! Tyle osób czeka na pojawienie się 3G w Bożenkowie - szczególnie od maja do października - gdzie się tam mieszka! Szkoda, bo ludzie wybierają coraz częściej Plusa w tym rejonie.
  (0)
Odpowiedz
Dan
01-12-2013 - 21:21:23
W Bożenkowie jak i w Tryszczynie (okolice Janowa) zasięg 3G nie jest dostępny, po modernizacji widzę większe problemy niż z przed modernizacji, przerwy w połączeniach, zaniki zasięgu, żeby nie było ze to wina telefonu to posiadam 5 telefonów i na każdym są takie same problemy !!!
  (0)
Odpowiedz
do dziobak
25-11-2013 - 10:40:15
zobacz co t-mobile odpisalo poniżej: W Bożenkowie zasięg 3G będzie dostępny w 2014 roku po włączeniu UMTS 900. Jeżeli odczuwają Państwo problemy z siecią w chwili obecnej, prosimy o kontakt z redakcja i pozostawienie swoich namiarów, obecnie optymalizujemy ten obszar.
  (0)
Odpowiedz
dziobak
22-11-2013 - 15:37:48
Bożenkowo bez zmian mimo,że otrzymałem sms o zakończeniu modernizacji i" cudownej" poprawie w najszybszej sieci.
  (0)
Odpowiedz
Kruszyn K
24-10-2013 - 20:38:53
Witam, Miejscowość Kruszyn Krajeński (86-005), niestety od wrzesnia jest problem z przeprowadzeniem rozmowy telefonicznej. Dziala jedynie sieć 2G w porywach 2,5G (Edge). I to niestety sygnal bardzo kiepski. Kiedy to sie wkoncu zmieni. Przed "modernizacją" spokojnie 3G wewnątrz budynku można bylo odbierać. Ta wasza modernizacja to może odbić sie jedynie spadkiem klientów jeżeli tak to dalej pojdzie.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
30-10-2013 - 14:27:39
Witam, obecnie w tej okolicy trwa optymalizacja, prosimy o kontakt z redakcją i pozostawienie dokładniejszego adresu, zgłosimy Pański problem do działu technicznego.
  (1)
Odpowiedz
DjGrab
03-10-2013 - 23:35:35
Witam Miejscowość Bruchniewo chcialem zapytać kiedy bedzie 3g modernizacja sieci miała być 19 sierpnia i jakoś się chyba jeszcze nie skoczyla.kiedy można spodziewać się 3g odpiscie
  (0)
Odpowiedz
Bożenkowo
30-09-2013 - 07:48:23
W Bożenkowie nadal brak 3G - dziwna sprawa, że w sierpniu przez tydzień było 3G czyli na samym początku modernizacji w tym rejonie, jak to możliwe? Miejscowość może nie jest duża, jednak przez połowę roku (kwiecień-październik) w tym rejonie jest kilka tysięcy osób ze względu na tereny rekreacyjne - woda, działki, obozy!! - warto o tym pamiętać :)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-10-2013 - 14:06:41
W Bożenkowie zasięg 3G będzie dostępny w 2014 roku po włączeniu UMTS 900. Jeżeli odczuwają Państwo problemy z siecią w chwili obecnej, prosimy o kontakt z redakcja i pozostawienie swoich namiarów, obecnie optymalizujemy ten obszar.
  (1)
Odpowiedz
pay
11-09-2013 - 07:44:57
Bożenkowo - współrzędne 53.224317, 17.953395
  (0)
Odpowiedz
pay
11-09-2013 - 07:40:19
Miejscowość Bożenkowo - na północ od Bydgoszczy, od około 23 sierpnia pojawiło się 3G (z anteną 1 kreska - prędkość wystarczająca, strony ładowały się na niezłym poziomie) od 01 września jedynie 2G. Czy tak już pozostanie? :/
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
11-09-2013 - 16:36:44
26 sierpnia w okolicach Bożenkowa rozpoczęły się prace związane z modernizacją sieci T-Mobile. Prace będą prowadzone przez najbliższe tygodnie. W tym też terminie przewidujemy pojawienie się w okolicy Bożenkowa sieci 3G. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Prace modernizacyjne przełożyły się na większą ilość stacji bazowych, lepszy zasięg i szybszy internet.

W procesie modernizacji dotychczasowe stacje bazowe starszej generacji zastąpione zostały obecnie najnowocześniejszymi. W ramach prowadzonego projektu znacząco, bo aż o blisko 80 proc. wzrosła liczba stacji bazowych na tym obszarze.

Wprowadzone zmiany mają bezpośredni wpływ na zasięg sieci. Aż o 25% populacji wzrosła dostępność sieci 3G w budynkach. Wyniki drive testów wskazują, że podobnie jak w innych zmodernizowanych regionach, średnia prędkość transmisji danych do klienta przekracza 10 Mbps.

Zakończenie prac w GOP oznacza, że w zasięgu szybkiego Internetu oferowanego w technologiach UMTS 2100/900 znajduje się 92% populacji kraju. Niedawno informowaliśmy o zakończeniu prac modernizacyjnych w Warszawie i Trójmieście. 

Obecnie trwają ostatnie prace optymalizacyjne na Pomorzu, w regionie Kościerzyny i Kartuz, oraz na Śląsku, w rejonie Pszczyny i Jastrzębia zdroju.

Do końca września br. zaplanowane jest całkowite zakończenie prac modernizacyjnych. W tym roku obejmą one, m.in., Słupsk, Koszalin, Szczecinek, Płock, Konin, Kutno, Kalisz, Łódź, Tomaszów Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Radomsko, Bełchatów, Wieluń, Częstochowę, Rybnik, Racibórz, Kędzierzyn Koźle, Opole.

Dla naszych klientów, którym kończy sie obecna umowa na usługę blueconnect i którzy mieszkają na terenach po modernizacji, mamy specjalną ofertę. Zachęcamy do wymiany modemów na nowe, umożliwiające wykorzystanie w pełni nowej sieci. Sprawdźcie szczegóły.

Zakończyliśmy modernizację w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym - opinie i komentarze (15)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

dixer
28-03-2014 - 12:09:48
Kiedy prace na Opolszczyźnie sie ZAKOŃCZĄ ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
02-04-2014 - 10:18:04
Prosimy o podanie konkretnych lokalizacji jako, że na różnych obszarach na terenie Opolszczyzny prace są i będą prowadzone w różnych terminach.
  (0)
Odpowiedz
grzegorz**
24-03-2014 - 17:27:11
Witam kiedy będzie dostępne UMTS 900 w Mysłowicach woj śląskie
  (0)
Odpowiedz
Robbb
11-03-2014 - 23:12:01
Czy w dniach 10-11.03.2014 są jakieś problemy z intermetem w T-mobile na terenie Krakowa? U mnie nie działa.
  (0)
Odpowiedz
wkurzona
06-03-2014 - 13:23:47
Zostalam wrobiona przez Wasza firme T-Mobile w noteboika "aser"-mobilny na kwote prawie 1.700,00 zl. dostaje fakture do splaty i korzystanie z internetu z którego nie mam mozliwosci korzystac ze wzgledu na brak laczy. Tu czytam jak to uruchomiliscie lacze na gornym slasku a takze otrzymalam juz 2-gi SMS w tej sprawie jak to dbacie, rozbudowujecie - takie ble,ble - niestety jak bylo tak jest.Moje pytanie jak mozna placic za cos z czego sie nie korzysta - no jak ???????? !!!!!! Czekam na jak najszybsza odpowiedz - prosze konkrety !
  (0)
Odpowiedz
varro
28-03-2014 - 12:06:27
@wkurzona - popieram od września 2013 płace za internet w telefonie z którego nie moge skorzystać... a bardzo potrzebuje, paranoja. Jak tylko bede mógł wracam do poprzedniej sieci.
  (0)
Odpowiedz
DawidRozmus
10-02-2014 - 20:12:45
Można także się dowiedzieć kiedy będzie modernizacja sieci na terenie gminy Nysa, woj. Opolskie? Czy w miejscowości Goświnowice (jeżeli wiadomo) bedzie uruchomione utms900? Dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
11-02-2014 - 15:06:16
W Nysie i okolicach planujemy rozpocząć prace w marcu 2014 roku. UMTS w tych okolicach (również w Goświnowicach) planujemy włączyć w trzecim kwartale 2014 roku.
  (0)
Odpowiedz
robbazert9
10-02-2014 - 18:50:54
Kiedy będzie modernizacja w Częstochowie i okolicach? Można mniej więcej znać miesiąc?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
11-02-2014 - 15:06:50
Prace modernizacyjne w Częstochowie rozpoczniemy w połowie kwietnia 2014.
  (0)
Odpowiedz
Pablo76
10-02-2014 - 18:15:51
Witam, Kiedy zacznie się modernizacja w Koszalinie i kiedy będzie zakończona. Dziękuje
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
11-02-2014 - 15:08:12
Prace w Koszalinie planujemy rozpocząć w czerwcu 2014, powinny one potrwać maksymalnie do 6 tygodni.
  (0)
Odpowiedz
luksusxl
05-02-2014 - 10:28:10
a kiedy modernizacja Wieluń woj Łódzkie???
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
07-02-2014 - 14:45:33
Prace modernizacyjne rozpoczniemy w połowie kwietnia, umts900 wprowadzimy do końca 2 kwartału 2014. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
lukjan
23-01-2014 - 13:59:40
czy napewno jest w tychach, 60 nadajnikow, w ramach networks(tak jak napisaliscie)?
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Celem modernizacji na wspomnianym obszarze jest rozszerzenie zasięgu sieci oraz zaoferowanie szybszego Internetu mobilnego.

W projekcie chodzi o świadczenie klientom sieci T-Mobile usług w oparciu o najnowocześniejszą infrastrukturę sieciową, rozszerzenie zasięgu sieci oraz zaoferowanie szybszego Internetu mobilnego dostępnego na większym obszarze, ze szczególnym uwzględnieniem wnętrz budynków.

Prace w Łodzi i okolicach podzielone zostały na kilka etapów i rozpoczną się już 3 marca. Najpierw wymienione zostaną nadajniki na stacjach zlokalizowanych na obszarze obejmującym: Ozorków, Głowno, Zgierz oraz północną część Łodzi. W kolejnych tygodniach marca zaplanowane zostały prace obejmujące centrum i południe miasta, a także Aleksandrów Łódzki i Koluszki. Ostatnim etapem modernizacji, który rozpocznie się w kwietniu, objęte zostaną  nadajniki w Łasku, Brzezinach i Tuszynie. 

Harmonogram modernizacji sieci w Łodzi i okolicach
Nazwa modernizowanego obszaruData rozpoczęcia prac
Ozorków-Głowno 3 marca 2014
Łódź - Bałuty Północne 3 marca 2014
Łódź - Polesie 10 marca 2014
Łódź - Bałuty Południowe 10 marca 2014
Łódź - Śródmieście 17 marca 2014
Łódź - Widzew 17 marca 2014
Łódź - Górna Północna 24 marca 2014
Łódź - Górna Zachodnia 24 marca 2014
Łódź Wschód 31 marca 2014
Tuszyn/Koluszki 7 kwietnia 2014
Łask 7 kwietnia 2014
Brzeziny 7 kwietnia 2014

W wyniku przeprowadzonej modernizacji wzrośnie liczba stacji bazowych - 2G ze 163 do 213, a 3G - ze 155 do 212.

Dzięki temu poprawiony zostanie zasięg sieci, co szczególnie zauważalne będzie wewnątrz budynków. Wymiana infrastruktury wpłynie również na poprawę wydajności i pozwoli w przyszłości oferować klientom kompletnie nowe rozwiązania.

Wyniki testów przeprowadzonych w regionach, gdzie modernizacja została już zakończona potwierdzają te założenia. Średnia prędkość transmisji danych wzrosła tam nawet kilkukrotnie a średni wzrost ilości przesyłanych danych – już blisko 70 proc.

Na potrzeby projektu modernizacji sieci terytorium całego kraju podzielono na tzw. „klastry” – obszary, na których prowadzone będą prace. W celu minimalizacji niedogodności związanych z tym procesem – na tyle, na ile będzie to możliwe – prace będą prowadzone w nocy i w godzinach najmniejszego zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne na danym terenie.

W czasie wymiany sprzętu, każda ze stacji należących do T-Mobile zostanie wyłączona na maksymalnie trzy godziny (w tym czasie połączenia klientów będą obsługiwane przez stacje sąsiednie). Po wymianie nadajnika przeprowadzona zostanie optymalizacja sieci. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z usług. Więcej na temat modernizacji sieci T-Mobile przeczytacie w innych naszych artykułach.

Najnowocześniejsza sieć w Polsce w Łodzi i okolicach - opinie i komentarze (60)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

lester
01-07-2014 - 12:34:43
Kiedy Domaniewice i Łowicz?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-07-2014 - 12:54:11
Witam. Modernizacja rozpoczyna się w przyszłym tygodniu, zgodnie z harmonogramem zakończy się w sierpniu. U900 uruchomimy we wrześniu.
  (0)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
19-06-2014 - 01:39:30
Ludzie no nie róbcie sobie żartów. Podobno od czerwca miało być zdecydowanie lepiej i odczuwalna różnica w zasięgu. Nie jest tak. Cały czas wskakuje to 2g+, pingi z kosmosu i w ogóle nie można stabilnie przeglądać internetu. W mieszkaniu muszę trzymać kompa albo na parapecie, albo w jakimś wybranym miejscu i absolutnie go nie ruszać, choć i to nie daje pewności, że ucieknie zasięg. Szanujmy się trochę... to żeby móc swobodnie i bez złości korzystać waszego internetu, to muszę brać komputer na ławeczkę i tam? Ludzie....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-06-2014 - 17:17:02
Witam. W sytuacji, kiedy występują jakiekolwiek problem z jakością połączenia internetowego, sugeruję kontakt z infolinią Tech Desk dostępną pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Ewentualnie proszę o informację, w jakiej dokładnie miejscowości występuje problem, to postaramy się sprawdzić, czy modernizacja i optymalizacja sieci została już zakończona. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
22-06-2014 - 08:47:33
@ Konsultant T-Mobile - Ale ja nie chcę połączeń z infolinią i jeszcze za to płacić... ja chcę żebyście dotrzymali słowa! Rozumiecie?
  (0)
Odpowiedz
Panifoxa
17-06-2014 - 13:30:52
Witam Proszę o informację kiedy zakończą się prace modernizacyjne w okolicach Strykowa. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-06-2014 - 07:27:46
W Strykowie prace zostały już zakończone. Wskaż konkretną lokalizacje to zobaczę jak to wygląda. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
03-06-2014 - 22:26:02
Jak to jest, że od początku modernizacji mijają właśnie 3 pełne miesiące (zaczyna się czwarty) a nie jest ona zakończona? Oczywiście na pewnym obszarze, żeby nie mówić o całości. Przyjmujemy, że każdy miesiąc ma 4 tygodnie, a to daje 12 tygodni - 2x więcej niż zakładane i to w obszarze niezbyt trudnym, bo z mniejszym zagęszczeniem nadajników i prostszą urbanistyką niż np. w śródmieściu Łodzi. Z tym, że mniejsza z tym. Moje pytanie będzie dotyczyło Rzgowa. Czy z każdego nadajnika (a są trzy modernizowane w ramach NetWorks!, co wg mnie jest aż zadziwiająco dużym i bardzo pozytywnym wynikiem jak na ten obszar) będzie leciało U900 i LTE1800? Bo zdaje się tego drugiego jeszcze nie ma (proszę o potwierdzenie - brak sprzętu). Mam rozumieć, że termin odpalenia U900 to nadal druga połowa lipca? W sumie byłby mały prezent urodzinowy hehe. Czy U900 będzie na terenie Łodzi, też w śródmieściu? Sam niestety mam czasami problemy z korzystaniem z 3G na wydziale, bo budynki bardzo ograniczają zasięg, niestety... Czekam na odpowiedź i pozdrawiam ;)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-06-2014 - 12:42:15
W Rzgowie podobnie jak w Łodzi UMTS900 będzie uruchomiony w lipcu. Niestety póki co na masztach w Rzgowie nie ma anten LTE. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
04-06-2014 - 20:54:28
@ Konsultant T-Mobile - Kiedy w takim razie można się spodziewać LTE (przybliżony termin, już bez przesady że chcę znać konkretną datę hehe)? Rozumiem, że na wieży kościoła może to być pewien problem, ale na masztach własnych Orange i T-Mobile już raczej nie powinien być - tak się wydaje. Ciekawe jest, że nie zamontowano anten tam od razu skoro i tak podobno wszystkie są wymieniane, a na pewno byłyby te na maszcie Orange, bo tam nie było nic poza G900/1800 i gdyby nie NetWorks! jeszcze długo by nie było. Czy z każdej lokalizacji będzie rozsyłane U900 i L1800? A skoro już piszę to dodatkowo zapytam. Czy i kiedy U900 w Krakowie, Katowicach i Warszawie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-06-2014 - 08:23:55
Nie z każdej lokalizacji będzie rozsyłane UMTS900 i LTE1800. Jeżeli chodzi o Kraków, Katowice i Warszawę to UMTS900 będzie uruchomiony w sierpniu. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
05-06-2014 - 23:11:11
@ Konsultant T-Mobile - Nawet mimo pozwoleń na U900 i LTE1800 w każdej lokalizacji nie będzie ich? Przepraszam, że tak dopytuję, ale ciekawi mnie jak tutaj zostanie to rozwiązane. Wiem, że często pozwolenie /= nawet działający nadajnik. Dziękuję za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-06-2014 - 11:29:33
Witam. Tak jak napisałem powyżej faktycznie nie na każdej, choć pewnie w miarę upływu czasu i rozwoju sieci będzie tych miejsc coraz mniej. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
07-06-2014 - 02:04:19
@ Konsultant T-Mobile - W takim razie kiedy można się spodziewać LTE1800? :-) I, jeśli można uzyskać taką informację, z których lokalizacji w Rzgowie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-06-2014 - 09:05:23
Póki co nie mamy jeszcze takich informacji. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
30-06-2014 - 12:31:28
@ Konsultant T-Mobile - Czy jest jakaś bardziej przybliżona data uruchomienia U900 niż tylko lipiec? Któraś połowa, któryś tydzień? Oczywiście chodzi o Łódź i okolice.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-06-2014 - 13:37:29
Witam. Niestety nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty - przyjmijmy, że najpóźniej do końca lipca pojawi się U900. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
RTS
04-05-2014 - 19:13:44
Dość... ja nie mam siły już czekać aż łaskawie zrobicie coś ze swoim nędznym zasięgiem.. w CENTRUM ŁODZI ja nie mogę normalnie korzystać z internetu mieszkaniu, bo to cholerne 2G+ mi ciągle wskakuje. O czym my tu mówimy? Walczycie o miano najlepszej sieci w Polsce, a konkurencja już dawno uruchamia LTE. Dosyć po prostu dosyć. Nikt nie mówi zaraz o zawrotnych prędkościach, ale żeby człowiek nie mógł swobodnie przeglądać internetu? Masakra! Ja po prostu rezygnuję z waszych usług. Zbyt wiele czasu się denerwowałem. Mi będzie lepiej bez was, a wam beze mnie. Poza tym w rodzinie i wśród znajomych mam parę osób, którzy korzystają z waszego internetu... myślę że przyznają mi rację i też się przeniosą. Dzięki za współpracę ;)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-05-2014 - 08:28:52
Drogi RTS-ie. Mimo wszystko proponuję wstrzymać się z decyzją do końca maja. Po zakończeniu prac modernizacyjnych odczujesz zdecydowaną różnicę. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
madhunt3r
18-04-2014 - 12:13:47
A do kiedy planujecie skończyć modernizację w Łodzi? Pojeździłem ostatnio po mieście i w porównaniu do Orange, w całym mieście pingi T-Mobile ok. 80ms, zaś Orange praktycznie wszędzie ma ok 30-40ms. Mam nadzieję, że po zakończeniu prac poprawią się. Orange też ma w Łodzi modernizację, a już potrafi zaoferować mniejszy ping.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-04-2014 - 09:58:58
Modernizacja na ostatnich obszarach Łodzi będzie zakończona do 2014-05-13. Potem pozostanie już tylko poczekać na uruchomienie UMTS 900 co zgodnie z planem będzie zrealizowane w drugiej połowie lipca 2014. Wtedy dopiero sieć uzyska ostateczny kształt. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
grunbaum41
16-04-2014 - 12:59:11
Witam, a co z zasiegiem sieci w miejscowosci Chociw , gm. Widawa, powiat Łask. Na chwile obecna jest tragicznie. Czy planujecie wybudowanie w pobliskiej lokalizacji wybudowanie jakiegos nadajnika ? Ten z Widawy i Szczercowa jest za daleko... Miescowosc znajdije sie na styku obu zasiegów ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-04-2014 - 11:07:47
Co prawda nie planujemy na tym obszarze budowy nowej stacji bazowej ale nasze predykcje wskazują, że po zakończeniu modernizacji poziom sygnału powinien się w tej miejscowości poprawić. Pierwsze efekty powinny być widoczne po 2014-05-26. Na pełen efekt trzeba jednak będzie niestety poczekać do początków września 2014 (planowany koniec modernizacji w sąsiednim obszarze). Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
mateusz188587
14-04-2014 - 17:54:03
Najnowocześniejsza sieć w Polsce w Łodzi i okolicach... to znaczy gdzie w końcu? Z tego, co dowiedziałem się w punkcie t-mobile, jeszcze nie wprowadzono LTE, a więc sieć t-mobile będzie ostatnią z trzech wiodących, która wprowadzi szybki internet. To jest na nowoczesność?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-04-2014 - 11:05:27
Najnowocześniejsza sieć w Polsce powstaje właśnie dzięki toczącej się modernizacji istniejącej sieci. Tu: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/najlepsza-siec?234 można sprawdzić w na jakim obszarze prace zostały zakończone, gdzie aktualnie trwają, a gdzie są zaplanowane. A co do LTE, jak już wspominaliśmy: w połowie roku będziemy dysponować odpowiednim zasięgiem sieci, aby świadczyć usługi w technologii LTE odpowiednio dużej liczbie klientów i z zachowaniem wysokiej jakość. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Piotrkowianin
12-04-2014 - 00:58:29
Witam czy szanowna redakcja mogłaby odpowiedzieć bardziej precyzyjnie kiedy będzie modernizacja sieci w Piotrkowie Trybunalskim. Dostałem SMS-a o tym że modernizacja już się zaczęła a w komunikatach prasowych podawana jest informacja że nastąpi to dopiero w czerwcu. To jak to w końcu jest? Z góry dziękuję i pozdrawiam Mateusz
  (0)
Odpowiedz
Karsznice
10-04-2014 - 08:40:11
Witam, mieszkam w Karsznicach (Woj.Łódzkie). Od zawsze mam zasięg EDGE na telefonie ( wszyscy co posiadają T-mobile w tej okolicy ). Do najbiższego nadajnika mamy około 7 km. Nadajnik znajduje się w miejscowości Piątek, ul. Konarskiego 26 T-Mobile (26002) ID: 22015. Dowiedziałem się, że nadajnik pracuje w trybie GSM 900. Proszę o informację czy planowana jest jego modernizacja w celu zdecydowanej poprawy zasięgu oraz ewentualnie kiedy prace będą rozpoczęte?. Dziękuję i pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
31-03-2014 - 14:31:03
Mieszkam w centrum Łodzi, a zasięg mam na poziomie 2g+(pełen zasięg), a 3g+(dwie kreski). To skandal. Pełen zasięg mam dopiero na balkonie;] Nawet gdy mam już ten pełen zasięg to i tak transfer nie jest zadowalający.. pytam więc: kiedy będę mógł normalnie mieć w mieszkaniu internet w całym zasięgu?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-04-2014 - 11:00:52
Aktualnie na terenie Łodzi trwa jeszcze modernizacja sieci, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Dodatkowo w drugiej połowie lipca 2014 udostępnimy w Łodzi UMTS900. Liczymy, że po zakończeniu wszystkich prac poziom sygnału wyraźnie się poprawi. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
02-04-2014 - 08:09:17
Dzięki za odpowiedź, ale czy wiadomo kiedy obecne prace zostaną ukończone?
  (0)
Odpowiedz
vno
30-03-2014 - 11:30:20
Czy okolice Sikorskiego, Bema, Sowińskiego są jeszcze przed czy już po? Niestety ale w tej chwili na 2 piętrze, nie w bunkrze, a przy oknie sieć osiąga porywające szybkości EDGE. Chyba nawet gorzej niż było. W tym samym miejscy Plus i Orange bez problemu w ok. 10 Mb/s, a H+ w całym domu... PS. A są w ogóle szanse na 3G w okolicach Andrespola, Janówki, Justynowa?
  (0)
Odpowiedz
vuhib
28-03-2014 - 15:53:33
Czy prace modernizacyjne w dzielnicy Łódź Polesie już się zakończyły? Ulica Krzemieniecka (na wysokości rezerwatu przyrody) - tragedia przy 2G nie wspominając już 3G czy LTE... :(
  (0)
Odpowiedz
madhunt3r
27-03-2014 - 14:21:27
Czy w centrum Łodzi, a dokładniej w okolicach Sterlinga, Pomorska, Północna, była już przeprowadzana modernizacja? Chodzi mi głównie o nadajniki T-Mobile na ul. Pomorskiej 46/48 i ul. Franciszkańskiej 17/25, bo ostatnio ping jest straszny i wynosi ponad 100ms, gdzie wcześniej pamiętam że zazwyczaj wynosił ok 50ms. Proszę o informacje. Dziękuję!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
02-04-2014 - 10:21:17
Na tym obszarze aktualnie trwa jeszcze optymalizacja sieci (prace rozpoczęły się 2014-03-10 i trwają szacunkowo 6 tygodni). W czasie optymalizacji siłą rzeczy sieć nie pracuje jeszcze w sposób docelowy. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
  (0)
Odpowiedz
banan1973
27-03-2014 - 11:31:46
Uff, w Łodzi na Widzewie już wszystko działa. Powiem więcej, jest bardzo szybko. Dostałem 10pln jako rekompensata. Pytanie mam, czy w Łebie jest już sieć po modernizacji??
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
02-04-2014 - 10:22:03
Modernizacja sieci w Łebie dopiero przed nami. Natomiast przed wakacjami planujemy ją zakończyć.
  (0)
Odpowiedz
pro70
26-03-2014 - 19:22:17
Ponownie proszę o informację w sprawie terminu modernizacji sieci w m. Ustronie/ Grotniki (gmina Zgierz)? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
02-04-2014 - 10:22:37
Modernizacja w tej lokalizacji rozpoczęła się 2014-03-03 i została zaplanowana na około 6 tygodni.
  (0)
Odpowiedz
banan1973
25-03-2014 - 13:11:07
Kiedy zakończycie prace na Widzewie Łodzi?? Aktualnie internet zrywa połączenie, nie można korzystać a wykupiłem pakiet 3 giga. Natomiast aby rozmawiać muszę przestawić telefon na "tylko GSM". Na tą chwilę jest bardzo źle. Kiedy to się zmieni?!?!
  (0)
Odpowiedz
rbalin
24-03-2014 - 13:28:41
Kiedy jest w planach modernizacja okolic Babiczek?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
25-03-2014 - 15:40:23
Prace na tym obszarze planujemy rozpocząć w pierwszym tygodniu kwietnia 2014. Potrwają około 6 tygodni. Przy czym staramy się je prowadzić w takich godzinach i w taki sposób, aby były jak najmniej dokuczliwe dla naszych Klientów (choć z pewnymi utrudnieniami trzeba się niestety liczyć). Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
krudnik
20-03-2014 - 16:26:46
A co z Pabianicami.Nadajnika do modernizacji brak,został zlikwidowany we wrześniu 2012 r.i do chwili obecnej brak sygnału internetu.Kiedy zostanie zamontowany nadajnik.Proszę o informację.Dziękuję za odpowiedz.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
24-03-2014 - 11:05:06
Niebawem (plany zakładają pierwszą połowę kwietnia) ruszamy z modernizacja tego obszaru. Jednym z najważniejszych celów modernizacji jest właśnie udostępnienie szybkiego dostępu do internetu. Dodatkowo w lipcu tego roku planujemy uruchomienie na tym obszarze UMTS900 (jakość sieci 3G dostępna w 2G) o zasięgu porównywalnym do sieci 2G. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
lester
14-03-2014 - 08:07:21
Czy Domaniewice i okolice ta modernizacja dotyczy? Co z Łowiczem?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-03-2014 - 10:47:59
Domaniewice oraz Łowicz znajdują się na obszarze, w którym modernizację planujemy rozpocząć w lipcu tego roku. Natomiast w pobliżu, na zachód od Domanic (na przykład w Głownie) modernizacja aktualnie trwa.
  (0)
Odpowiedz
lester
20-03-2014 - 11:32:58
@ Redakcja T-Mobile Trendy - dziekuje za odpowiedz. Moge dodac, ze modernizacja w glownie lapie okolice na zachod od Domaniewic(wciaz powiat lowicki), natomiast Wasza mapa tego nie odzwierciedla.
  (0)
Odpowiedz
Michał
11-03-2014 - 00:21:46
Zobaczymy, czy te zmiany coś pomogą! Mieszkam na kozinach (polesie) a pracuje blisko placu wolności (centrum) i zasięg oscyluje w granicach 0 (zero) kresek do max 2. Podpisałem nową umowy i dostałem nowy telefon, jak zgubi zasięg to niezbędny jest restart telefonu. Wymieniłem telefon na gwarancji. Nowy telefon ma tą samą przypadłość. Nie wiem już czy to wina fatalnej xperii SP czy fatalnej sieci T-mobile. Byłem bliski zmiany operatora. Bardzo żałuję, że zostałem z T-Mobile na kolejne dwa lata.
  (0)
Odpowiedz
Cyklon
10-03-2014 - 15:16:21
Ludzie czegoś nie rozumiem piszecie: Najnowocześniejsza sieć w Polsce a potem czytam o nadajnikach 2G i 3G - to chyba jakaś pomyłka. A co z LTE?
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-03-2014 - 15:24:17
Na tym etapie prac nie możemy jeszcze zdradzić szczegółów. Możemy tylko powiedzieć, że mamy kilkaset działających stacji i cały czas uruchamiamy kolejne. Dostęp do technologii LTE chcemy zaoferować gdy jej zasięg nie będzie punktowy, a od razu dostępny dla dużej liczby Klientów. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Darstu
07-03-2014 - 00:06:06
A co z siecią w Strykowie . Mieszkam przy ul Kopernika i mam problem z jakością rozmów w domu . (600 m . w lini prostej od nadajnika) . Nie mówiąc już o terenach na wschód od Strykowa okolice Cesarki Warszewic Niesłuków , okolice Skoszew , gdzie sygnał jest bardzo słaby. Trasa z Nowosolnej w kierunku Sierżni - tragedia . Sygnał zanika i zrywa polączenia na 8 km. Tyle powstaje wokół Strykowa centrów logistycznych a jakość połączeń i sygnału kiepska .
  (0)
Odpowiedz
rbalin
04-03-2014 - 09:34:18
Ciekawe czy zmieni się zasięg w Babiczkach, bo na razie trzeba wychodzić na zewnątrz domu by można porozmawiać, a przedstawiciele T-mobile dzwonią z propozycjami nowego "szybkiego" internetu z tabletem. Mogę udostępnić miejsce na nadajnik, tylko żeby można było rozmawiać bez problemów.
  (0)
Odpowiedz
jlgl
03-03-2014 - 17:55:26
Jaki będzie zasięg dla telefonu po planowanej modernizacji w Głownie ?. Zamieszczone maki (zresztą mało dokładne) dotyczą tylko Łodzi, a piszecie o Łodzi i okolicach.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
06-03-2014 - 15:48:20
W Głownie rozpoczęcie prac modernizacyjnych zaplanowaliśmy na 3 marca 2014. Potrwają około 6 tygodni. W ich wyniku wyraźnie wzrośnie zasięg sieci 3G (zostanie uruchomiona dodatkowa stacja na terenie Głowna). Dodatkowo na drugą połowę lipca 2014 przygotowujemy w Głownie uruchomienie UMTS900 (jakość sieci 3G dostępna w 2G) o zasięgu porównywalnym do sieci 2G. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
pro70
01-03-2014 - 18:01:16
Witam, czy w ramach planowanej od 03 marca modernizacji sieci w Łodzi i okolicach przewidywane są prace w Grotnikach (gmina Zgierz)? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Spacedust
15-02-2014 - 18:02:06
Czy już coś wiadomo odnośnie wdrożenia UMTS900 w centrum Poznania ?
  (0)
Odpowiedz
mac2
25-02-2014 - 17:20:55
@Spacedust - nieoficjalne newsy mowia o tym ze 900 ma pomagać na prowincji a w centrum poz. smigac można na 2100, ja z prowincji także zmieniłbym pytanie na to kiedy w byłym woj. poznanskim i pilskim ( 900 wdrazaja ponoc według starego podzialu administracyjnego.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
28-02-2014 - 16:30:48
W Poznaniu, Pile i okolicy UMTS900 uruchomimy w trzecim kwartale.
  (0)
Odpowiedz
mac2
28-02-2014 - 21:43:11
@ Redakcja T-Mobile Trendy - szkoda ze tak zwlekacie z uruchomieniem szybszego internetu tam gdzie nie dolatuje 2100 a EDGE po polaczeniu nie jest tak wydajne jak przed
  (1)
Odpowiedz
Spacedust
01-03-2014 - 12:36:06
@ mac2 - Wystarczy pojechać 15 km od Poznania w stronę Kórnika i są ogromne dziury 3G np. w Borówcu. W efekcie mam słabe EDGE lub UMTS2100, które po sekundzie znika nawet na zewnątrz budynków. Konkurencja ma za to sprawnie działające LTE nawet wewnątrz budynków...
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
28-02-2014 - 16:19:48
Na dzień dzisiejszy nie planujemy wdrażać technologii UMTS900 w centrach dużych miast. W okolicach Poznania UMTS900 pojawi się w 3. kwartale 2014 roku.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się