Twoje konto w Tak Tak T-Mobile na kartę będzie miało roczną ważność dzięki samemu korzystaniu z telefonu.

Dzięki promocji „ROK ważności konta po każdej rozmowie” każdy użytkownik Tak Tak T-Mobile na kartę otrzyma roczną ważność konta po skorzystaniu z telefonu. Skorzystanie oznacza w tym wypadku nie tylko wykonanie czy odebranie połączenia, ale także wysłanie oraz odebranie SMS-a i MMS-a czy skorzystanie z internetu w telefonie. Wszystkie te czynności przedłużają ważność konta użytkowników T-Mobile na kartę na ROK.

Promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest bezpłatna i nie wymaga od użytkowników Tak Tak T-Mobile na kartę aktywacji. Wyznacza ona zupełnie nowe standardy na rodzimym rynku telekomunikacyjnym – nie trzeba doładowywać konta, aby przedłużyć jego ważność. Dotychczas był to warunek konieczny, aby konto było aktywne. Teraz wystarczy korzystać ze swojej komórki.

Aktualny stan swojego konta można sprawdzić na 3 różne sposoby:

  • logując się w serwisie iTakTak;
  • wpisując w swoim telefonie kod *101#;
  • dzwoniąc pod nr *9898.

Więcej informacji na temat usługi znajdziecie na naszej stronie.

 

Kupony doładowujące zachowują swoją dotychczasową funkcjonalność.

Tak Tak T-Mobile na kartę – rok ważności konta bez doładowań - opinie i komentarze (56)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

marcelina
25-01-2016 - 20:25:11
Zgubiłam telefon z karta proszę o wydanie nowej karty z telefonem Marcelina junger
  (0)
Odpowiedz
marcelina
25-01-2016 - 20:25:10
Zgubiłam telefon z karta proszę o wydanie nowej karty z telefonem Marcelina junger
  (0)
Odpowiedz
marcelina
25-01-2016 - 20:25:08
Zgubiłam telefon z karta proszę o wydanie nowej karty z telefonem Marcelina junger
  (0)
Odpowiedz
marcelina
25-01-2016 - 20:25:07
Zgubiłam telefon z karta proszę o wydanie nowej karty z telefonem Marcelina junger
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-01-2016 - 17:06:06
Witam. W celu otrzymania duplikatu karty SIM zapraszam do placówek T-Mobile (proszę o zabranie dowodu osobistego). Co do telefonu to jego otrzymanie jest możliwe tylko przy zawarciu nowej umowy lub aneksu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Rafał
15-09-2013 - 13:52:06
jestem juz z 15 lat w tej sieci cały czas aktywne konto ten sam jeden numer i zero jakiejs propozycji telefonu masakra :(((
  (0)
Odpowiedz
Sylwek
04-08-2013 - 15:30:01
Doładowałem dzisiaj długo nie używany nr w tak tak. Nie otrzymałem smsa, ale 30 zł z konta banku mi zdjęto. Nie mam możliwości sprawdzenia stanu konta ani stanu ważności ponieważ aparat nie przyjmuje *101#. W jaki sposób aktywować tą kartę?
  (0)
Odpowiedz
Adam
19-07-2013 - 22:10:05
Witam ! Otóż mam takie pytanie : Po doładowaniu 10 zł pieniądze pojawiają się na moim koncie lecz po 7 dniach moje konto jest "nieaktywne" ... Moim pytaniem jest : Czy mogę coś zrobić by po doładowaniu tych 10 zł mieć "aktywne" konto przez miesiąc ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
23-07-2013 - 15:29:24
Doładowanie w wysokości 10zł ważne jest 7 dni i nie ma niestety możliwości wydłużenia ważności konta po doładowaniu takim kuponem.
  (3)
Odpowiedz
Kwasior
12-07-2013 - 15:50:06
A ja mam pytanie , da sie jakos ponownie aktywowac nr jesli bardzo dlugo jej nie doładowywałem?
  (0)
Odpowiedz
Jowita
05-06-2013 - 11:52:35
złodziejstwo mam konto numer już 6 lat i za każdym razem pobierają mi 3 zł jak doładuję kartę, właśnie zmieniam operatora
  (1)
Odpowiedz
Robert
30-05-2013 - 18:48:21
Powiem tak, Mam dość waszych idiotycznych konkursów,gier,nagród,konfiguracji,itp,wynalazków.Tak samo jak u Moniki pobraliście mi zaległą opłatę z konta.Co to ma być????.Ostatnio dostałem od was smsa o konfiguracji mms lub internetu,po wściśnięciu jednej z funkcji zablokowałem sobie połączenia przychodzące.Kogo zatrudnił ten T-mobil??, IDIOTÓW???????,Jak chcecie mój numer to na maila mogę wam wysłać,i albo się do mnie odezwiecie,albo ja wyśle maila do szefostwa tej firmy,oczywiście nie w Polsce.Ciekaw jestem jak zareagują na to.
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
31-05-2013 - 11:49:37
Robert, bez dostępu do Twojego konta nie możemy pomóc. Doradzamy kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika, lub wizytę w jednym z naszych salonów sprzedaży. Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
Monika
25-05-2013 - 14:00:13
Hmm proszę o jakiś kontakt ze strony firmy ponieważ dzisiaj przyszedł mi sms cytuję: ,,Pobrano zaległą opłatę z tytułu udziału w ofercie ,, Rok ważnośc konta po każdej rozmowie,, Nie wiem jakim prawem T-Mobile zabrał z mojego konta 5zł szczególnie że ten telefon mam od 2 dni i nigdy z takiej oferty nie korzystałam, do tego jestem w sieci Heyah. Proszę o jakiś odzew ze strony firmy T-Mobile i anulowanie tej usługi, Jestem bardzo zniesmaczona działaniem firmy, bo tak nie powinno być że firma bezprawnie pobiera pięniądze od ludzi.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
26-05-2013 - 07:56:56
Monika, bez dostępu do Twoich danych nie potrafimy pomóc. Doradzamy kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika: 602 960 200. Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
Krylena
28-04-2013 - 08:15:35
Nie mogę aktywować telefonu kodem *100*68# ponieważ wyświetlony nr telefonu tego nie przyjmuje. Jak mam ten kod wysłać ? Doładowuję po przez internet. Mój nr.666505549
  (2)
Odpowiedz
Adrianna
26-04-2013 - 15:28:16
2tygodnie temu dezaktywowałam ofertę "Rok ważności konta" poprzez kod *100*68*2#. Udało się i ważność konta pozostała rok, ale oferta nieaktywna... Do czasu! wczoraj- 25.04.2013 roku dostaję smsa, że oferta "Rok ważności konta" została przedłużona i pobrano mi oczywiście 3 zł!!!sprawdzam status promocji i mam nieaktywną- tak jak powinna być. Moje pytanie brzmi- z jakiej racji nagle pobrano mi 3 zł?? jak mam znowu dezaktywować coś co jest już nieaktywne (niby). Cóż za złodziejstwo, ogromne!!!!!
  (1)
Odpowiedz
jan
24-04-2013 - 17:53:27
w dniu 24.04.2013 zabrano mi z konta 3zl niewiem dlaczego tak sie dzieje robione jest to regularnie poniewaz sprawdzam stan swojego konta po kazdej rozmowie jeste w waszej sieci juz 8lat i nierozumie dlaczego tak oszukujecie ludzi oczywiscie niema z kim porozmawiac poniewaz kiedy prosilem o nie przysylanie mi sms dotyczcych kodow na nagrody to sa wdalszym ciagu przesylane jak byla era tak tak nie zdazyla sie kradziez pienidzy z konta a teraz robione jest to regularnie dlaczego oczywiscie jest to mala szkodliwosc czynu "ale jak sie wezmie stu tysiacom ludzi to daje to duza kwote " jezeli mozecie cos z tym zrobic to bede bardzo zadowolony a jezeli mi zwrocicie zabrane kwoty to bede jeszcze bardziej zadowolony w innym wypadku bede zmuszony do zmiany operatora po osmiu latach pozdrawiam jan
  (2)
Odpowiedz
violka
16-04-2013 - 14:35:58
JESZCZE MUSZĘ DODAĆ ZE DOSTALAM ESKE O HEJAH ZE PO DOŁADOWNIU KONTA OTRZYMUJE SIE NAGRODE WYSYŁAJĄC ZGODA . WYSYLANIE TEJ ZGODY JEST NIBY BEZPŁATNE A MNIE KOSZTOWAŁO 1 ZL. JAK BY TEGO BYLO MALO WPISUJĄC NA ICH STRONIE INTERNETOWEJ SWOJ NR TEL I KOD ,KTORY MI PRZYSŁALI NA TEL A JEST ON POTRZEBNY DO ODBIORU PSEUDO NAGRODY , WYSIETLA MI SIĘ KOMUNIKAT ZE NR . TEL. ORAZ KOD JEST NIE POPRAWNY. POPROSTU BANDA ZLODZIEJI
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
16-04-2013 - 15:00:09
Violu, z przyjemnością ustosunkujemy się do Twojego problemu i pomożemy Ci go rozwiązać. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt z naszym Konsultantem - boa@t-mobile.pl Pozdrawiamy.
  (5)
Odpowiedz
violka
16-04-2013 - 14:15:43
CO ZA ZŁODZIEJSKA FIRMA , WLASNIE POBRALI MI Z KONTA ZA USŁUGĘ ROK WZNOŚCI KONTA ,KTÓRA JEST DARMOWA NIBY I MAŁO TEGO NAWET NIE JEST MI DO NICZEGO POTRZEBNA. BO I BEZ ICH USŁUGI MIAŁAM KONTO WAŻNE NA ROK DO PRZODU. BANDA ZŁODZIEJI I NIC WIĘCEJ .
  (2)
Odpowiedz
fuks
13-04-2013 - 12:17:58
Ci z heya to jawni złodzieje ,bo ja mam kilka miesięcy nadpłacone tak że bez ich oferty jestem przed nimi. Sprubuj wysłać esemesa, że nie chcesz tej usługi to się nie da - ODRZUCAJĄ. Poważnie zastanawiam się nad zmianą usługodawcy bo nie lubię gdy się mnie kantuje i traktuje jak skarbonkę. Moja kasa i ja decyduję na co wydaję a nie jakiś złodziej z sieci tej czy innej. A zmienię numer wraz z czterema osobami , bo tylu z mojej rodziny było w heya. Sprawdzanie stanu konta też jest tu płatne. Kantują na czym się da !!!!!!!
  (1)
Odpowiedz
zygzak
03-04-2013 - 07:53:31
Widzę, że możliwość uzyskania merytorycznej porady zdechła, zanim ktokolwiek się pofatygował z odpowiedzią, Jako klienta nie interesują mnie zagrywki na szczeblu zmiany właściciela, nazwy, czy logo. Jak widać, nastawienie na indywidualne preferencje korzystania z usługi firmy upadły. Na tym polega różnica między usługą abonamentową a telefonii na kartę, że kosztem droższych rozmów czy smsów nie trzeba regulować co mc abonamentu w drugim przypadku! Nie ważne. Przez lata byłam właścicielką konta w telefonii TAK-TAK. Raz, dwa razy do roku doładowywałam konto, bo z taką częstotliwością pojawiałam się w Polsce. Poza tym tym czasem karta była nieaktywna. Tyle lat dobrze żarło i nagle zdechło zdechło . Nie życzę Wam, jako firmie sukcesów, bo jestem rozgoryczona.
  (2)
Odpowiedz
zygzak
02-04-2013 - 19:03:15
Witam! Pisałam na formularz kontaktowy, ale może tu szybciej dostanę odpowiedź. Posiadam nr w TAK-TAk od kliku lat. Telefonu (karty) używam tylko na okoliczność pobytu w Polsce. Karta jest systematycznie doładowywana. Obecnie są na niej środki, ale sprawdzając dzisiaj stan konta wyświetla się, że ważność karty wygasła- tzn w zeszłym roku. Byłam przekonana, że od ostatniego połączenia ważność karty będzie przedłużona o rok. Ostatnie połączenie było w październiku zeszłego roku. Proszę o sugestie na temat przywrócenia do życia tego numeru. Obecnie ani rozmowy wychodzące ani przychodzące nie są możliwe. Właśnie czytam posty poniżej i jestem zaskoczona. Proszę potwierdzić zmiany o przedłużeniu ważności karty, bo wtedy po prostu prościej będzie wybrać innego operatora.
  (0)
Odpowiedz
stan
25-03-2013 - 20:51:12
Jak wyłączyć usługę " rok ważności"
  (4)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
27-03-2013 - 09:19:34
stan, dezaktywacji oferty możesz dokonać: 1. przez wysłanie SMSa o treści NIE na numer 668; 2. przez wysłanie Ekspresowego kodu *100*68*2# 3. w serwisie internetowym na www.t-mobile.pl, 4. przez kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika z telefonu T-Mobile na kartę pod numerem *9602 (opłata zgodna z cennikiem). Dezaktywacja Oferty nie powoduje zwrotu opłaty aktywacyjnej, opłaty cyklicznej, ani zmiany ustawienia daty ważności konta. Pozdrawiamy!
  (4)
Odpowiedz
ASM
21-03-2013 - 09:44:26
A, jeszcze dodatkowo próbowałam jeden z numerów zasilić tymi żądanymi 10 zł. W sobotę poszło doładowanie z konta... i nic, cisza! Kasa zeszła z banku i nie doszła do numeru. Nie miałam czasu tematu ruszyć, a dziś widzę (po 5 dniach!) kasa wróciła mi z T-Mobile na rachunek bankowy... Pytanie: czy próbować znów doładować i zobaczyć - jeśli dojdzie - jaki będzie efekt i co to doładowanie da (taki eksperyment), czy dać sobie z nimi już spokój?
  (0)
Odpowiedz
ASM
21-03-2013 - 09:38:40
Też otrzymałam smsy, że za 10 dni wygasa mi możliwość połączeń wychodzących. Kasę na dwóch numerach miałam, nawet dostałam info, że mam do wykorzystania ekstra złotówki... A jednak moje dwa numery zgodnie z zapowiedzią zdezaktywowali! Dostałam smsa z potwierdzeniem tego faktu i ofertą, że jeśli jednak chcę sobie dzwonić to mam doładować konta po min.10zł. Cztery dni później kolejny sms z ofertą doładowania w ww kwocie i info, że mam możliwość kumulacji wazności konta do nawet 12 miesięcy...! Listu o płatnościach p 3zł/miesiąc nie dostałam. Czyli promocja ważności konta na rok przestała obowiązywać... Były jakieś zapowiedzi, jakaś informacja gdzieś się pojawiła? Ktoś czytał/słyszał/widział??? Nie szanowali i nadal nie szanują Klientów. Z tego powodu zrezygnowałam z abonamentu, a teraz po 10 latach czas zrezygnować w ogóle z usług tej śmiesznej sieci.
  (0)
Odpowiedz
krzys546
28-02-2013 - 14:01:10
Jak nie wylacze tego ROK WAZNOSCI to sami beda mi potracac te 3 zl za miesiac To jest nie ptrzebne bo z doladowan mam rok waznosci
  (4)
Odpowiedz
didaii
17-02-2013 - 10:34:45
hmm, miał być rok ważności a ja właśnie dostałam sms że za 10 dni stracę możliwość wykonywania połączeń..., o co chodzi?
  (0)
Odpowiedz
oloo
14-02-2013 - 16:16:58
Dzisiaj dostałem list od ERY że jak będę chciał korzystać z usługi rok ważności konta za rozmowy to będę mi pobierać 3 zł za miesiąc Ma to zacząć działać od 19.03.2013. Czy ktoś jeszcze taki lisy otrzymał
  (5)
Odpowiedz
ruryku
12-02-2013 - 12:44:37
Mam trzy numery na kartę w t-mobile. Z tym rokiem ważności konta to jak mówi młodzież jakaś ściema. Otóż w dwóch telefonach konto nie przedłuża się automatycznie. Występują jakieś bliżej mi nieznane dowolności okresu ważności konta. W trzecim numerze nie można ustawić roku ważności. Ponieważ nie należę do tych osób które zmieniają kartę gdy coś nie "gra" jakoś korzystam z tych kart. Ale to chyba też nie potrwa długo. Gdy już "wytelefonuję" zawarte na koncie złotówki zastanowię się nad zmianą operatora. Może przejdę do niego z aktualnymi numerami? Tak przecież też można. A kontakt z biurem obsługi w sprawie ważności konta niczego nie dał. Na zasadzie "chłop swoje a pop swoje". To przykre. Ale widzę, że innych też dosięgają różne przypadłości z ważnością konta. No ale to nie może być pociechą. ruryku
  (0)
Odpowiedz
eagee
28-01-2013 - 12:54:47
Ok, po przeszukaniu strony T-Mobile znalazłam, jak to przywrócić i wszystko działa. Mogliście jednak ułatwić dostęp do tej informacji!
  (0)
Odpowiedz
eagee
28-01-2013 - 12:24:02
Mógłby ktoś mi wyjaśnić, dlaczego posiadanie konta w T-Mobile wiąże się albo z płaceniem za Granie na czekanie którego nie chcę albo z utratą rocznej ważności konta? No i czy jest jakiś sposób na przywrócenie roku ważności?
  (0)
Odpowiedz
expeedmk
21-01-2013 - 14:40:16
Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad zakupen Tak-Taka i widzę, że dobrze, że nie pospieszyłem się z zakupem. Dobrze, że trafiłem na ten wątek, skutecznie skieruje mnie gdzieś indziej. Ale czytając wasze posty, zastanawiam się ile osób nacięło się na ten rok ważności konta.
  (0)
Odpowiedz
cris
17-01-2013 - 12:54:10
Na moim telefonie usługę wyłączono po roku. Nic nie pomaga doładowanie, SMSy, ani rozmowa. Konto się przdłuża tylko o miesiąc. 17.01.2013 rok.
  (0)
Odpowiedz
aga
09-01-2013 - 17:53:05
no i jak jest z tą roczna ważnością konta na kartę? ktoś wogóle czyta nasze pytania?
  (0)
Odpowiedz
aga
31-12-2012 - 15:10:00
witam, ile trzeba mieć tak taka na karte aby wazność konta była na rok? nr tak tak został aktywowany 25 grudnia 2012r. w tym dniu została dokonana zmiana taryły na HOT i aktywowana usługa wazność konta przez rok na IBOA dzis konto zostalo doladowane kwotą 20 zł a wazność konta jest do 31/01/2013, dlaczego?
  (5)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-01-2013 - 13:58:48
aga, w celu sprawdzenia ustawień swojego konta doradzamy kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika: 602 960 200. Pozdrawiamy!
  (7)
Odpowiedz
Brad
30-12-2012 - 16:13:20
Witam, Mam pytanie odnośnie powrotu do usługi "rok wazności konta" z "2x więcej". Otóż udało mi się wyłączyć usługę 2x więcej, następnie musiałem doładować konto aby uruchomić usługę "rok wazności konta" ponieważ możliwość wykonywania połączeń została zablokowana. Po doładowaniu konta kwotą 10 zł próbuję uruchomić roczną ważnośc konta jednak otrzymuje informację zwrotną: "Upłynął termin ważności. Prosimy doładować konto". Sprawdzam więc stan konta: 21 zł, ważność konta: 06.01.2013. Co w obecnej sytuacji? Nie ma pojęcia w jaki sposób aktywować roczną ważność konta... Dodam, że z numeru można dzwonić, nie można jedynie aktywować ww usługi. Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
kamilo617
08-11-2012 - 18:14:31
a jak wylaczyc oferte ''2x wiecej po kazdym doladowaniu'' ?
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
09-11-2012 - 08:59:44
Kamilo617, możesz wyłączyć ofertę w jeden z następujących sposobów: 1. poprzez wysyłanie Ekspresowego kodu *100*76*2# 2. za pośrednictwem automatycznego Biura Obsługi Użytkownika pod numerem *9602 (w serwisie automatycznym lub u Konsultanta) 3. u konsultanta T-Mobile w punktach sprzedaży T-Mobile, z wyłączeniem Autoryzowanych Punktów Sprzedaży prowadzonych przez odrębne podmioty 4. w Internetowym Systemie obsługi dostępnym na stronie www.t-mobile.pl. Dezaktywacja Oferty jest bezpłatna, następuje w ciągu 72 godzin od zlecenia, przy czym wszystkie niewykorzystane „Złotówki do wszystkich” są kasowane, i z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
lola
31-08-2012 - 18:11:53
również nie została mi przedłużona ważność konta mimo że jestem w Tak Tak-u już miesiąc
  (3)
Odpowiedz
Artur
28-08-2012 - 09:05:29
Witam. Jaki jest kod na przywrócenie rocznej ważności konta ??
  (10)
Odpowiedz
Daria20pc
06-08-2012 - 19:52:48
nie przedłużyło mi konta na rok:(
  (4)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
03-07-2012 - 13:45:33
Witajcie! Z dniem 9 sierpnia 2012r. dodajemy nowe funkcjonalności związane z informacją o saldzie konta, dostępną dla Klientów T-Mobile na kartę oraz heyah na kartę. Po pierwsze, informacja otrzymywana po wpisaniu kodu ekspresowego (*101#, *108#) lub połączeniu telefonicznym z serwisem automatycznym - teraz zawiera tylko saldo i datę ważności konta głównego - zostanie rozszerzona o dane dotyczące posiadanych przez Klienta jednostek: minut, SMS-ów, MMS-ów oraz daty ich ważności. Po drugie, dla klientów usług "na kartę" wprowadzimy równocześnie nowy bezpłatny serwis SMS, który będzie ich informował cyklicznie - co 14 dni - o saldzie i dacie ważności konta głównego oraz zgromadzonych na koncie jednostek. Więcej informacji i szczegółów podamy w naszych poradach już niedługo. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
luki
02-07-2012 - 21:38:06
ale 4 grosze za sprawdzanie stanu konta będziemy pobierać Nadchodzi płatne sprawdzanie salda w prepaidach PTC telepolis.pl
  (6)
Odpowiedz
Marek
06-12-2011 - 19:25:10
U mnie jest już tydzień po doładowaniiu kożystam z telefonu a konto nie zostało przedłużone..ha ha
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
08-12-2011 - 16:40:02
Marku, prosimy Cię o skontaktowanie się z BOA. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
Daniel
21-10-2011 - 16:04:54
Oczywiście że skontaktowałem się ponownie z BOA z tym że teraz już BOA nie odpowiedziało
  (0)
Odpowiedz
Daniel
20-10-2011 - 22:53:56
U mnie już minęły prawie dwa tygodnie, w dodatku kontaktowałem się z BOA i nie działa do tej pory.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
21-10-2011 - 12:36:06
Daniel, nie możemy doradzić nic innego, jak ponowny kontakt z BOA. Przykro nam, że taka sytuacja ma miejsce. Pozdrawiamy!
  (7)
Odpowiedz
Hugo
18-10-2011 - 00:16:28
U mnie także po 72 godzinach nie nastąpipła aktywacja rocznej ważności konta. Obiecanki cacanki a głupiemu radość.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-10-2011 - 15:02:21
Hugo, w takim wypadku doradzamy kontakt z BOA.
  (7)
Odpowiedz
micho678
09-10-2011 - 16:39:31
Jak zwykle w T-Mobile.pl ta usługa działa,ale tylko w teorii.Mam numer,gdzie już minęły 72 godziny a nie przedłużono ważności konta.Jak zwykle PTC to dno!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
12-10-2011 - 14:48:57
micho, prosimy Cię o kontakt z BOU Tak Tak. Pozdrawiamy!
  (7)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Wszyscy w Tak Tak T-Mobile na kartę otrzymają roczną ważność konta po każdym skorzystaniu z telefonu.

Już 6 października rozpoczyna się promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie”. Dzięki niej każdy użytkownik Tak Tak T-Mobile na kartę otrzyma roczną ważność konta po każdym skorzystaniu z telefonu.

Oznacza to wprowadzenie na polskim rynku zupełnie nowego standardu, w którym nie trzeba doładowywać konta, aby przedłużyć jego ważność. Jest ważne zawsze, jeżeli tylko korzysta się z komórki.

Promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest bezpłatna oraz nie wymaga od użytkowników żadnych dodatkowych aktywacji. Wystarczy, że wykonają lub odbiorą połączenie, a ważność konta zostanie automatycznie przedłużona na rok. Także wysyłanie oraz odbieranie SMS-a lub MMS-a oraz skorzystanie z internetu w telefonie będzie przedłużało ważność konta w Tak Tak T-Mobile na kartę.

Tak Tak T-Mobile na kartę – rok ważności konta po każdej rozmowie - opinie i komentarze (182)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

morylek
29-05-2016 - 22:50:46
mam taryfę hot czy mogę uruchomić usługę "rok ważności konta .... sms na 658 o tresci TAK nie zadziałał
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-05-2016 - 08:11:12
Witam. Promocja jest dostępna tylko w taryfie Frii. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wkurwiony
27-05-2016 - 23:17:58
t-mobile to gówno
  (0)
Odpowiedz
cath
24-05-2016 - 09:41:58
konsultant z tmobile odpisuje że usługa od początku jest płatna 3 zł a w treści powyżej że jest bezpłatna dla wszystkich i nie wymaga żadnych aktywacji jak zwykle zamieszanie jestem 2 tygodnie w tmobile i już przechodzę do innej sieci
  (0)
Odpowiedz
Bociek345
21-05-2016 - 07:43:37
A ja mam problem że miałem aktywną oferte 4 w 1 i patrze wieczorem bez niczego została mi ta usługa wyłączona i włączony internet jak wrócić do tej 4 w 1?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-05-2016 - 09:42:36
Witaj. W tej sprawie koniecznie skontaktuj się z BOU. Można się tam dodzwonić z każdego telefonu dzwoniąc pod numer 602960200. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
kasik1291
14-05-2016 - 10:40:50
Czy posiadając kartę z TuBiedrobka także mogę przedłużyć ważność swojego konta na rok ? Jeśli tak w jaki sposób mogę to zrobić ??
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-05-2016 - 15:11:42
należy skontaktować sie z Biurem obsługi Tu Biedronka: BOU TuBiedronka: *1234 z TuB iedronki 1 PLN/min.; 727 38 38 38 z innego operatora, we dlug stawki operatora, z kto rego wykonywane jest polacze nie.
  (0)
Odpowiedz
Bogdan
11-05-2016 - 18:01:08
Nawiązując do odpowiedzi na post uzytkownika "Cykuta" z 19-04-2016, w kwestii pobierania 3 zł za przedłużenie ważności konta odpisali Państwo: "3zł to jest właśnie opłata za tę usługę. Obowiązuje ona wszystkich naszych użytkowników, którzy z niej korzystają. [...]" Jeszcze niedawno tej opłaty nie było. Kiedy została wprowadzona i gdzie była informacja na temat zmiany umowy?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-05-2016 - 17:40:53
Witaj. Oferta promocyjna "Rok ważności konta" obowiązuje od 20.04.2015 roku. Od początku jest za nią pobierana opłata. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
agada
05-05-2016 - 16:55:34
Szanowni Państwo, chciałam przedłużyć ważność swojego konta o rok za pomocą kodu *140*350# (po jego wystukaniu naciskam zieloną słuchawkę), ale niestety nie mogę połączyć się z tym numerem. Czy robię coś nie tak? Bardzo proszę o szczegółowe instrukcje. Sprawa jest b. pilna.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-05-2016 - 10:58:07
Witam. Usługa Rok Ważności konta po każdej rozmowie jest dostępna jedynie w taryfie frii w T-Mobile na kartę. Jej koszt to 3zł brutto za każde 30 dni kalendarzowych. Aktywacji oferty można dokonać kodem ekspresowym *100*816# lub wysyłając bezpłatnego sms-a o treści TAK na numer telefonu 416. Używając podanych sposobów aktywacji i posiadając taryfę frii, aktywacja zapewne się powiedzie. Tego właśnie życzę. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
karoxola
27-04-2016 - 23:57:18
W jaki sposób mogę wrócić z oferty "Rok ważności konta" do "Frii Internet"?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2016 - 11:35:38
Witaj. Najpierw musisz wyłączyć "Rok ważności konta" poprzez wysłanie SMSa o treści NIE na numer 416, a później aktywować "Frii internet" SMS o treści TAK na numer 415.
  (0)
Odpowiedz
marecki
26-04-2016 - 18:46:49
Mam taryfę frii i na dzisiaj stan konta 49zł, natomiast stan środków d0o wszystkich sieci 5 zł. Dostaję informację, że kończy mi sie ważność konta ( 30.04). Rozumiem, że chodzi od doładowanie zgodnie z umową ( 30zł) , ale na co są wykorzystywane pozostałe na koncie pieniądze.Te złotówki do wszystkich sieci rozumiem ale ta reszta?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2016 - 08:30:32
Witaj. Niestety sytuacja wymaga wejścia na konto, skontaktuj się proszę z BOU pod nr. *9602 (koszt 2.44 PLN za całe połączenie).
  (0)
Odpowiedz
zagubiona
26-04-2016 - 13:19:29
Jeżeli posiadam ROK ważności konta po każdej rozmowie mogę korzystać z jakiś pakietów minut? Jesli tak to z jakich.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2016 - 07:57:55
Witam. Zależy jaką posiadasz taryfę na swoim konie. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z BOU *9602 (koszt 2,44 PLN za całe połączenie).
  (0)
Odpowiedz
Ewa
22-04-2016 - 19:11:31
mam taryfę Hot ,chcę aktywować usługę Rok wazności konta po każdej rozmowie ,jakie są opłaty i jak to zrobić ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-04-2016 - 09:16:51
Witam. Omawianą usługę można włączyć poprzez użycie kodu ekspresowego *100*68# lub wysłanie bezpłatnego sms o treści TAK na numer 668. Opłata za korzystanie z promocji wynosi 3zł/m-c. Więcej szczegółów można się dowiedzieć kontaktując z BOU pod numerem *9602 (opłata 2,44zł z VAT za całe połączenie). Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Piotr
21-04-2016 - 21:56:15
Witam, proszę o informację jak włączyć usługę rok ważności konta, mam taryfę frii i czy włączenie tej usługi spowoduje wyłączenie aktywnej opcji taryfy - usługi 0 zł za sms-y.
  (0)
Odpowiedz
Marcin003
21-04-2016 - 21:37:15
czy ta usługa jest nadal aktywna. Chcę przejść do tmobile i aktywować tę usługę. jeżeli jest ona aktualnie aktywna chciałbym się dowiedzieć jak ją aktywować?
  (0)
Odpowiedz
anielka
20-04-2016 - 09:47:22
mam taryfe hot i chcialabym rok wazności konta wpisuje kod i wyskakuje mi ze koniec. co zrobić
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2016 - 10:46:31
Witaj. Skontaktuj się, więc z BOU w celu weryfikacji Twojego numeru i możliwości aktywacji tej oferty. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
nedokin
19-04-2016 - 20:45:28
Witam. Czy promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest aktualna w taryfie Tak Tak Frii?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2016 - 07:53:13
Witaj. Tak promocja jest w dalszym ciągu aktywna. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Cykuta
19-04-2016 - 19:33:54
Posiadam taryfę Tak tak hot. Od kilku lat mam ważność konta na rok ( kilka lat temu była jakaś akcja) teraz w bilingu za kwiecień jest pozycja inne obciążenia w kwocie 3 zł. domyślam się, że to za usługę rok ważności konta po każdorazowym użyciu telefonu. Czy to znaczy, że za to co miałam za darmo teraz będę musiała płacić? Całe 3 zł? Kto mi włączył taką usługę bez konsultacji zemną, bez żadnej informacji i zgody z mojej strony. Oświadczam, że nie jestem ubezwłasnowolnioną, nie odebrano mi możliwości samodzielnego podejmowania decyzji. Pytam się, jakim prawem i dlaczego?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2016 - 07:55:22
Witaj. 3zł to jest właśnie opłata za tę usługę. Obowiązuje ona wszystkich naszych użytkowników, którzy z niej korzystają. W celu bardziej szczegółowej weryfikacji Twojej taryfy sugeruję zadzwonić do BOU. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Mariusz
18-04-2016 - 11:12:58
Szybciej zmienię operatora jak taryfę :(
  (0)
Odpowiedz
Kasia
17-04-2016 - 13:06:52
co się stanie jeśli wyłączę ofertę rok ważnosci konta? mam taryfę happy i co miesiąc pobierane jest z konta 3 zł.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-04-2016 - 22:25:04
Witaj. Ważność konta będzie uzależniona od kwoty doładowania.
  (0)
Odpowiedz
Mariusz
14-04-2016 - 15:57:28
Jak aktywować "Rok ważności konta...." w taryfie Happy? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-04-2016 - 21:33:56
Najpierw należałoby zmienić taryfę na Frii, bo w Happy to nie działa.
  (0)
Odpowiedz
aa
09-04-2016 - 12:53:14
Czy w taryfie Nowy TAK Tak można włączyć rok ważności konta?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-04-2016 - 18:08:24
Witam. Niestety w taryfie Nowy Tak Tak nie ma możliwości aktywacji opcji "Rok ważności konta". Promocja ta jest dostępna jedynie w taryfie Frii na kartę. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
DwaM
28-03-2016 - 22:07:28
Witam mam aktywną ofertę 1 giga internetu za 10 zł a chciałbym ją wyłączyć a nigdzie nie mogę znaleźć kodu dezaktywującego
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-03-2016 - 09:55:30
Witam. Aby wyłączyć pakiet 1GB za 10zł brutto miesięcznie w ofercie na kartę w T-Mobile, należy wysłać bezpłatną wiadomość sms o treści NIE na numer 462. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Pi
25-03-2016 - 20:00:56
Witam: Jesteście "najdrożsi" sieć: Virgin :" Każde doładowanie od 5 zł przedłuża ważność konta o 365 dni" W innych sieciach nie sprawdzałem ale pewnie też coś podobnego się znajdzie U Was w ciągu roku za samo utrzymanie konta trzeba zapłacić 3z x 12 mcy = 36 zł. Po wyczerpaniu salda przenoszę 3 numery na kartę do innej sieci (już przeniosłem 2 numery na abonament). Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
spioch132
23-03-2016 - 16:44:30
Mam numer na karte rozmowy wychodzace zostaly zablokowane z powodu braku doładowań .jeżeli teraz doładuj konto to będę miał liczone od dnia doładowania czy od dnia wygaśnięcia konta a konto zastali zablokowane 2 miesiące temu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-03-2016 - 08:37:09
Witam. Doładowanie konta spowoduje przedłużenie jego ważności licząc od daty realizacji wspomnianego doładowania. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Epileptyk
05-03-2016 - 20:06:57
Internet 100mb w tej sieci 9zł i dalej zwalnie Jakies melodyjki bez zamawiania 2zl co miesiac a moze co tydzien ? Okazalo sie ze sa uslugi jakies premium plus .pani miala wylaczyc tydzien temu ale i tak sa . 7zl za cos co nie zamawialem Pakiet 60 min z* 10zl ale nie dodzwonilem sie nigdzie czyli co Co chwile smsy jedne przeczy drugiemu Strona internetowa dla wtajemniczonych 50 zl wydalem na te karte .dosc ze nie zostala wylaczona usluga premium bo dalej lupie kase i to samo sie dzieje jakie opisy smsy nie zamawiane .nie dodzwonilem sie nigdzie .z internetu chwila za 9zl .zenada jadrozszy intenet w polsce i kase wylupalo na rozmowy do kolsuntanta ktory w sumie ma ..i nie rozumie problemu .za co ja zaplacilem wymadzanie sie a glupi tetent nie ch placi za dzwoneczki po 100 mb za 9 zl pakiet za 10 bez mozliwosci dzwonienien i dalej smsy wykup nic nie robie a i tak 50 zl poszlo a i numer doladuj bo numer muj przepadnie za 3 iles tam dni mlynek do robienia kasy a petent do wydawania kasy kozysc jedyna 4 smsy i 140+339 mb za 50 zl bo numer i tak aktywny na 2 miesiac a ze nie moge nawiazywac rozmow to po kupnie pakietu i tak nie moglem ponaglenia ponaglenia doladowania pakieciki aby tylko to co mam w portwelu przelac na stan konta karty a reszte opanuje T-Mobail bez mojej pomocy lyknie w klebowisku nie zrozumialym przezemnie i robienie ze mnie idjoty ze nie znam regulaminu za moja kase bo z karty idzie . Jestem epileptykiem i zasze musze miedz mozliwosc zadzwonienia po karetke jak atak sie zbliza .a nie kupno pakietu co nie dziala lub wysmiewania sie ze mnie jakimis pakietami by pobrac z konta .a jak zwrucilem sie o pomoc to i tak rezultat zaden nie moge miedz tak zakreconej uslugi i wyciagania peniedz6 poprzez to ze posilkowo moze obca firma francyza ...ja musze miec wiedziec ile mam +a konci by wolac telefonem dzwonic przed atakiem o pomoc karetke a nie isc po co chwile kolejnym smse doladowac konto .rozumiem dosc ze ja petent .to jeszcze epileptyk i macie mnie gdzies mam ?iesiecznie ile kasy placic 100_200zl by miec pewnosc ze dzieki telefonowi zadzwonie 24h po pomoc dla mnie po karetke ile wydalem 50 zl to ile keszcze chcecie .com
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2016 - 09:43:35
Witaj. Takie sprawy mogą być wyjaśniane jedynie przez kontakt z konsultantem Biura Obsługi. Przy kolejnym kontakcie poproś o zwrot opłaty za połączenie, skoro problem leży po stronie usług naszej sieci. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
bobi
02-03-2016 - 10:20:07
Witam,po wpisaniu kodu *100*816* pokazuje mi sie meldung ze zlecenie nie moze byc zrealisowane.Masz aktywna oferte wszystko w jednym aby wlaczyc nowa oferte najpierw wylacz oferte wszystko w jednym ' - jak to zrobic ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2016 - 11:15:15
Witam. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Użytkowników TakTak (*9602),a konsultant sprawdzi co jest przyczyną opisanej przez Ciebie sytuacji. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
michael
24-02-2016 - 23:33:50
Dzień dobry, czy promocja jest jeszcze ważna? Posiadam taryfę HOT i niestety po wysłaniu smsa z kodem aktywującym promocję (*140*350#) wyświetla mi tylko napis "9. Koniec". O co tu chodzi?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-02-2016 - 20:10:37
Witaj. Wszystkie problem związane z działanie kodów USSiD lub promocji należy zgłosić dzwoniąc do BOU. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Pepe
20-02-2016 - 09:01:58
A ja nie mam wcale taryfy Frii a usługę mam . Najgorsze jest to że jak chciałem ją wyłączyć to oddaje komunikat że w tej taryfie nie mogę tego zrobić. A mam starego Tak Taka. Czy ktoś z T-mobile mi to wyjaśni?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-02-2016 - 21:29:49
Tak. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Użytkowników TakTak (*9602),a sprawdzimy co jest przyczyną opisanej przez Ciebie sytuacji.
  (0)
Odpowiedz
Zniesmaczony
17-02-2016 - 16:26:31
Dziwne rzeczy zaczynaja sie dziac w tej sieci . Oplaty jakies po 3 zl a za kazdym razem jak zadzwonie do konsultanta to wymyslaja to za to to za tamto raptownie wszystkie uslugi sie same aktywuja dziwne. A zawsze dzieje sie tak jak doladuje sie konto . Nawet sms nie przychodzi ze stan konta zostal obciazony. Z czym do ludzi . Czyste chamstwo !!!!!! SPRAWDZAJCIE STAN KONTA CODZIENNIE !!!!!!!! Potrafią nawet po groszu skubnac . Ide do Orange .
  (0)
Odpowiedz
anula;)
12-02-2016 - 13:23:45
Witam. Jeżeli aktywuję usługę ( posiadam stara taryfę happy) za 5 zł, to ważność konta zostanie przedłużona o rok,niezależnie od tego czy "następnego" dnia ją dezaktywuję? Tak gwoli ciekawości pytam. Tak wynika ze sformułowania oferty - pkt.2.10 regulaminu oferty. i jeszcze :" Dezaktywacja oferty nie powoduje zwroty opłaty aktywacyjnej,opłaty cyklicznej ,ani zmiany ustawienia daty ważności konta" (pkt 2.15.1 na samym dole)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-02-2016 - 17:28:52
Witaj. jeśli masz wątpliwości co do zasady działania usług proponuję kontakt z BOU. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Normalny59
06-02-2016 - 14:06:16
Drodzy Państwo , w grudniu i w styczniu ukradliście mi z konta po ok. 30 PLN . Posiadam starą tarfyfę TAk Taka na kartę . Czy mogę skorzystać z jakiejkolwiek formy przedłużenia ważności konta po dołądowaniu ?
  (0)
Odpowiedz
michassss
03-02-2016 - 10:44:11
Czy w taryfie Tak Tak Hot tez można włączyć Rok ważności konta?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-02-2016 - 22:09:33
Z oferty mogą korzystać tylko użytkownicy „T-mobile na kartę” z taryfą Frii.
  (0)
Odpowiedz
paweł
29-01-2016 - 19:25:47
dzwoniąc *100*816*1#. pobrano 3zł
  (0)
Odpowiedz
paweł
29-01-2016 - 16:46:42
dzwoniąc *100*816*1#. pobrano 3zł ?
  (0)
Odpowiedz
paweł
29-01-2016 - 16:44:59
dzwoniąc na *100*816*1#. pobrano 3 zł
  (0)
Odpowiedz
paw-077
25-01-2016 - 23:28:47
Jak sprawdzic czy usluga konto wazne rok jest aktywna?
  (0)
Odpowiedz
paw-128
25-01-2016 - 23:09:04
Jakim kodem sprawdzic czy rok waznosci konta jest wlaczony (aktywny)?
  (0)
Odpowiedz
pawel
25-01-2016 - 23:08:27
Jakim kodem sprawdzic czy rok waznosci konta jest wlaczony (aktywny)?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-01-2016 - 16:51:29
Witam. Status Oferty można sprawdzić np. poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*816*1#. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Beti-01
24-01-2016 - 19:41:42
Witam " pobrano zaległą opłatę z tytułu udziału w ofercie "ROK ważności po każdej rozmowie". taką wiadomość dostałam i pieniążki z kata zabrano, o co tu chodzi, chcę to wyłączyć tylko jak?
  (0)
Odpowiedz
Beti-01
24-01-2016 - 19:39:27
Witam " pobrano zaległą opłatę z tytułu udziału w ofercie "ROK ważności po każdej rozmowie". taką wiadomość dostałam i pieniążki z kata zabrano, o co tu chodzi, chcę to wyłączyć tylko jak?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-01-2016 - 22:35:43
Witam. Opłata cykliczna w kwocie 3 zł za korzystanie z Oferty jest naliczana i pobierana automatycznie po zakończeniu 30 dniowego cyklu rozliczeniowego, w którym nastąpiła aktywacja Oferty. Następne opłaty cykliczne są pobierane na początku każdego 30 dniowego cyklu rozliczeniowego. Ofertę można wyłączyć poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*816*2#. Dezaktywacja Oferty powoduje ustawienie daty Ważności Konta na 14 pełnych dni kalendarzowych, nie powoduje zwrotu ani opłaty poniesionej z tytułu aktywacji Oferty ani opłaty cyklicznej. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Bastek00
22-01-2016 - 17:33:28
Tak zostanie wyłaczone
  (0)
Odpowiedz
tass
22-01-2016 - 02:10:17
po włączeniu usługi frii rozmowy nie mogłem włączyć konto ważne rok.dlaczego konsultant nie pisze,że jest jeszcze inny kod do usługi konto wazne rok- *140*350# tu 100 dni ważnosci konta kosztuje 5 zł.w co gramy?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-01-2016 - 09:00:33
Kod *140*350# uruchamia ofertę "100 dni ważności konta", oferta jest ważna dla wszystkich posiadających taryfy Frii, Hot, Tak Tak HOT, Nowy Tak Tak, Happy. Usługa kosztuje jednorazowo 5zł. Użytkownik nie może skorzystać z Usługi w przypadku, gdy posiada na swoim koncie aktywną opcję usługową „Frii rozmowy w T-Mobile i Heyah”, „Frii SMS-y do wszystkich sieci”, „Frii Internet”, „Rok Ważności Konta”. Rok ważności konta uruchamiany jest kodem *100*816#. Aktywacja niniejszej Oferty powoduje automatyczną dezaktywację każdej z ofert: „Frii Rozmowy w T-Mobile i Heyah”, „Frii SMS-y do wszystkich”, „Frii Internet” oraz ofert (zarówno w wersji od razu płatnej jak i „na próbę”): „Pakiet 2 w 1”, „Pakiet 3 w 1”, „Pakiet 4 w 1”. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Michael-a
20-01-2016 - 18:36:30
A czy aktywacja "rok ważności konta..." powoduje dezaktywację pakietu 1000 SMS-ów do t-mobile?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-01-2016 - 18:10:11
Witam. Z oferty może skorzystać każdy Użytkownik T-Mobile na kartę korzystający z taryfy Frii. Aktywacja oferty powoduje automatyczną dezaktywację każdej z ofert: „Frii Rozmowy w T-Mobile i Heyah”, „Frii SMS-y do wszystkich”, „Frii Internet” oraz ofert (zarówno w wersji od razu płatnej jak i „na próbę”): „Pakiet 2 w 1”, „Pakiet 3 w 1”, „Pakiet 4 w 1”. Taki jest zapis regulaminu. W razie wątpliwości co do posiadanej taryfy zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi Użytkownika. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
andrzej
19-01-2016 - 23:25:48
od 01.2016 T Mobile zaczął pobierać 3 PLN nie wiem za co ? dodatkowo przyszedł SMS ze 25 PLN zostanie skasowane a nie jak do tej pory jedynie zostanie zablokowane - WTF ??? się zastanawiam
  (0)
Odpowiedz
wkurzony
16-01-2016 - 12:27:16
Jestem ciekaw dlaczego kazde obciazenie stanu konta dzieje sie zawsze pomiedzy 1 a 3 w nocy i za co mi kradna wtedy 3 zeta nie mam nic właczonego do biura obslugi strata czasu dzwonic nikt nie raczy odebrac pisac maile tez nie warto bo nikt nie raczy ich odczytac a tym bardziej odpisac po 10 latach CZAS NA EMIGRACJE do konkurencji nie dbaja tu o klijenta ODDAWAC MOJA KASE !!!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Bastek00
09-01-2016 - 14:31:03
Dzień Dobry posiadam taryfę Frii i , czy mogę uaktywnić Rok Wazności konta i jaki jest kod aktywacji .
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-01-2016 - 11:57:44
Witam. Z Oferty może skorzystać każdy Użytkownik T-Mobile na kartę* korzystający z taryfy Frii. Aktywacja oferty: 0 zł – pierwsza aktywacja na koncie Użytkownika, 3 zł – za każdą ponowną aktywację na koncie Użytkownika. Można usługę uruchomić poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*816#. Trzeba jednak pamiętać, że aktywacja niniejszej Oferty powoduje automatyczną dezaktywację każdej z ofert: „Frii Rozmowy w T-Mobile i Heyah”, „Frii SMS-y do wszystkich”, „Frii Internet” oraz ofert (zarówno w wersji od razu płatnej jak i „na próbę”): „Pakiet 2 w 1”, „Pakiet 3 w 1”, „Pakiet 4 w 1”. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
jaa
08-01-2016 - 18:11:18
Witaj. Nie jestes sam mi potrafili ukrasc z konta 3zl o godz 17 , a drugie 3zl o 23. Sprawdzajcie czesciej stan konta bo pieniazki w tej sieci wyparowywuja !!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Krzysztof
28-12-2015 - 20:47:27
witam - czy usługa "rok ważności konta"działa w taryfie Hot ?
  (0)
Odpowiedz
mira
10-12-2015 - 22:23:54
Witam czy mogę mieć rok wazności w wyłączyć po każdej romowie aż tak długa ważność mnie nie jest potrzebna gdy zawsze bedzie się przedłużało o rok, Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wodnik
07-12-2015 - 15:33:50
czy rok ważności konta działa w taryfie FRII. a jak tak to jak ją włączyć?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-12-2015 - 17:29:46
Witam serdecznie, „Rok ważności konta” działa również w taryfach Frii. W celu aktywacji usługi należy skorzystać z kodu *100*816# i przycisk inicjujący połączenie lub wysłać SMS-a o treści TAK na numer 416. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
dass
03-12-2015 - 15:07:33
wlasnie jak aktywowac w taryfie happy. Moze w końcu ktoś z obsługi odpowie???
  (0)
Odpowiedz
ewe
01-12-2015 - 13:19:19
Witam, w jaki sposób aktywować tą ofertę w taryfie Happy?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-12-2015 - 22:22:03
Witam. Rok Ważności konta w taryfie Happy można aktywować łącząc się z kodem ekspresowym *100*68# lub wysyłając sms o treści TAK na numer 668 (sms bezpłatny). Opłata za aktywację oferty wynosi 5zł i po 30 dniach będzie naliczana opłata w wysokości 3zł za każdy kolejny 30-dniowy cykl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
M.x
26-11-2015 - 17:44:57
O dziwo jest moje pytanie , teraz może coś ruszy pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
M.x
26-11-2015 - 17:43:11
Dlaczego nie wskakuje na forum moja poprzednia korespondencja
  (0)
Odpowiedz
M.x
26-11-2015 - 17:41:12
Biuro obsługi jak na razie nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie jaki jest kod na deaktywację ,,ciekawostki,, lub wyłączenia tej niechcianej usługi sms-owej która generalnie już mnie wkurza , po korespondencji już dwa razy próbowali wyłączyć i jakoś się to nie udało....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-11-2015 - 22:15:48
Witaj. Jeśli chodzi Ci o prenumeratę to może ją wyłączyć za Ciebie konsultant BOA.
  (0)
Odpowiedz
Adresat
26-11-2015 - 14:41:52
Witam. Czy bezpłatna promocja Rok Ważności Konta jest jeszcze aktualna?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-11-2015 - 21:42:21
Witaj. Obecnie opłata miesięczna to 3 zł. Pierwsza aktywacja usługi jest bezpłatna, kolejna wiąże się z opłatą 3 zł. Opłata cykliczna w kwocie 3 zł za korzystanie z Oferty jest naliczana i pobierana automatycznie po zakończeniu 30 dniowego cyklu rozliczeniowego, w którym nastąpiła aktywacja.
  (0)
Odpowiedz
DORI
26-11-2015 - 00:53:05
Witam, ja a pro po obecnej oferty podwójnego doładowania, dostaje się extra złotówki, które można wykorzystać na połączenia i sms,(nie jak dawniej normalnie na konto)pytanie wg jakiej taryfy, jeśli mam hot czyli 0,30 za minutę, tak? Czy za te extra złotówki mogę kupić pakiety minut? Coraz bardziej zawiłe są te Wasze oferty a konkurencja nie śpi. Ciekawa jestem jak włączycie internet mojej mamie w telefonie seniora gdzie nie ma internetu, czy tez zostanie obdarowana?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-11-2015 - 21:25:03
Witaj. Opłaty są zgodna z taryfą jaką posiadasz na swoim koncie. Przeznaczenie złotówek jest uzależnione od promocji z jakiej skorzystasz.
  (0)
Odpowiedz
Ula
23-11-2015 - 16:42:25
Przejdź do orange- masz Wspólną Orbitę za 6 zł po 600 minut dla Ciebie i innej osoby, którą wybierzesz, przedłużenie konta za darmo i jeszcze skarbonkę,za internetowe doładowania smsy darmowe lub określoną kwote- za 10 zł otrzymujesz 3 zł. na konto promocyjne itd. Mnie odpowiada ta taryfa a wszyscy krzyczeli, że taka droga
  (0)
Odpowiedz
ciekawy
21-11-2015 - 17:50:37
Hej Panie Knsultant, czemu pomija Pan moje pytanie? Najpierw odpowiada Pan nie na temat (pytanie 07-11-2015 - 23:46:45) sugerując że skomplikowałem a to raczej Panu niechciało się go zbyt uważnie przeczytać, czego efektem była sugestia w moją stronę i odpowiedź nie na temat. Teraz widzę że dpowiada Pan na nowsze pytania, a moje ponowione i chyba niezbyt skomplikowane (pytanie 14-11-2015 - 01:05:35) pozostaje nadal bez odpowiedzi.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-11-2015 - 08:02:51
Witaj. Opłata za usługę jest naliczana dopóki jest ona aktywna na koncie i nie zawiesza się w momencie kiedy je doładowujesz . Na pytanie co ci się bardziej opłaca : doładować konto kwotą 50 zł i mieć ważne je przez 3 miesiące czy dowolną kwotą i mieć ważne je przez rok musisz sobie odpowiedzieć sam. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ciekawski
18-11-2015 - 18:26:21
a czemu mi pobiera po 3 zł co drugi tydzień?? miało być raz na miesiąc, a pobrało mi 11 i 25 października teraz już 10 listopada kolejne 3 zł
  (0)
Odpowiedz
wacek
15-11-2015 - 20:48:19
kody ani sms-y do właczania/wyłączania usług nie działają, bo je pom prostu wyłączyli, żeby więcej było dzwoniących do "konsultanta" po 2,44/min. Wraz ze śmiercią Ery nastał Thief-mobile i zgodnie z nazwa zrobi wszystko aby nas okraść - dla tej bandy karierowiczów usiłujących się wykazać "sukcesami" przed niemieckim Panem, każdy sposób na wyciągnięcie szmalu jest dopuszczalny.
  (0)
Odpowiedz
Morf
15-11-2015 - 16:42:12
Nie żebym się czepiał ale dlaczego w t-mobile niemożna włączyć żadnej usługi? Cokolwiek próbuję włączyć (rok ważności konta, pakiety internetu) to mam komunikat że wystąpił błąd i żeby spróbować później ...tylko kiedy ma być to "później"? za rok czy dwa? Coś wam się chyba popśniło drogie t-mobile tylko że jak się pśnije to chyba należy naprawiać ;)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-11-2015 - 19:23:56
Witaj. Usługi dodatkowe zawsze możesz włączyć kontaktując się z BOU, tam również możesz zgłosić problemy z samodzielną aktywacją.
  (0)
Odpowiedz
aryn
15-11-2015 - 14:51:07
Kiedy T- mobile zacznie normalnie funkcjonować ? Skandal to mało powiedziane !!!
  (0)
Odpowiedz
Mario
14-11-2015 - 17:53:58
Witam . Dlaczego nie dziala kod *100*816# ?
  (0)
Odpowiedz
pietrekk
14-11-2015 - 14:20:32
Wyczytalem tu juz wszystko o tej promocji. Tylko chcial bym jeszcze wiedziec jak wylaczyc ta promocje ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-11-2015 - 21:40:36
Pozwolę sobie wkleić wycinek regulaminu „ROK ważności konta po każdej rozmowie” dla Użytkowników T-Mobile na kartę: "2.15.1. W dowolnym momencie Klient ma możliwość dezaktywacji Oferty, w szczególności: • przez wysłanie SMSa o treści NIE na numer 668 • przez wysłanie Ekspresowego kodu *100*68*2# • w serwisie internetowym na www. t-mobile.pl • przez kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika z telefonu T-Mobile na kartę pod numerem*9602 (opłata zgodna z cennikiem)"
  (0)
Odpowiedz
ciekawy
14-11-2015 - 01:05:35
Nie no raczej sam skomplikowałeś :) w drugim pytaniu nie pytałem co gdy usługa będzie wyłączona, o tym to już dowiedziałem się z pierwszej odpowiedzi, o 14 dniach itp. Powtórzę, interesuje mnie sytuacja gdy usługa jest caly czas aktywna, pobiera sobie co miesiąc 3 zł, ale w tym samym czasie doładuję sobie tel np za 50 zł, wiadomo wtedy dostaję 3 msc aktywności z tytułu doładowania na wychodzące. Czy w tym czasie 3 aktywnych msc przy włączonej usłudze będzie mi pobierało te 3 zł? Bo jeśli tak to oznacza że 9 zł wywalam za aktywność którą i tak mam z tytułu doładowania i opłaca się wtedy wyłączyć na te trzy msc, a być może usługa się zawiesza na ten czas i nic nie muszę robić? No i to mnie właśnie interesuje nadal :) Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedź :)
  (0)
Odpowiedz
ciekawy
07-11-2015 - 23:46:45
Dziękuję za odpowiedź, mam jeszcze pytanie, w sytuacji gdy usługa jest aktywna i np. wykonam doładowanie za 50 zł, wiadomo wtedy z tytułu doładowania dostaje 3 msc aktywności. Jak w takim przypadku ta aktywowana wcześniej usługa się zachowuje, czy równolegle w czasie tych 3 msc będzie co miesiąc pobierała 3 zł, czy na ten czas atywności 3 msc wynikający z doładowania zawiesi się sama i uaktywni po tych 3 miesiącach?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-11-2015 - 13:37:51
Ale skomplikowałeś :) Do momentu, gdy usługa jest aktywna, pobierane są 3 zł/m-c. Dezaktywacja Oferty powoduje ustawienie daty Ważności Konta na 14 pełnych dni kalendarzowych. Nie mają wtedy znaczenia wartości doładowań.
  (0)
Odpowiedz
ciekawy
07-11-2015 - 13:47:24
Mam pytanie jak to działa, nazywa się to rok ważności konta ale opłata za cały rok to jest 12x3zł pobierane co miesiąc, czyli te 3 zł tak na prawdę przedłuża tylko miesiąc ważności, czy wystarczy uaktywnić raz usługę za 3 zł, po czym po pobraniu tej opłaty dezaktywować i od tej chwili 12 msc wykonywania połączeń będzie aktywne? Tak w ogóle w taryfie frii na koncie: www.miboa.t-mobile.pl/sc nie ma tej opcji, jedyne co działa to sms. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-11-2015 - 17:28:51
Witam. Pierwsza aktywacja oferty jest bezpłatna (np. poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*816#). Opłata cykliczna w kwocie 3 zł za korzystanie z Oferty jest naliczana i pobierana automatycznie po zakończeniu 30 dniowego cyklu rozliczeniowego, w którym nastąpiła aktywacja Oferty. Następne opłaty cykliczne będą pobierane na początku każdego 30 dniowego cyklu rozliczeniowego. Dezaktywacja Oferty powoduje ustawienie daty Ważności Konta na 14 pełnych dni kalendarzowych, nie powoduje zwrotu ani opłaty poniesionej z tytułu aktywacji Oferty ani opłaty cyklicznej. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
kiol
02-11-2015 - 11:35:26
to jawne zlodziejstwo , MAM TARYFE HOT I MUSZE CO MIESIAC PLACIC PO 25ZL ZEBY MOC ROZMAWIAC - DZIEKUJE D-moBILE ALE JUZ Z WAS NIEKORZYSTAM
  (0)
Odpowiedz
Marecki
28-09-2015 - 10:11:51
Witam, mam T-mobile na kartę- rok ważności konta, przez 3 miesiące nie używałem telefonu obecnie doładowałem za 10 zł i miałem tylko możliwość wykonywania połączeń na 7 dni. To jaki trzeba wysłać kod aby mieć możliwość wykonywania połączeń znów na rok, nawet gdybym miał na koncie nawet 2 zł. Automatycznie z tego co widzę, nie chce się przedłużyć to trzeba teraz się do punktu T-Mobile? Pomóżcie T-Mobile, jak dalej mieć konto ważne przez rok, nawet gdy na koncie jest mało środków.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
03-10-2015 - 17:52:48
Witam Skontaktuj się z BOU pod numerem *9602. Konsultant zweryfikuje jaką posiadasz taryfę i czy jest możliwość korzystania z usługi „Rok ważności konta”. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
e10
17-09-2015 - 16:24:45
Opcja Rok Ważności Konta pojawiła mi się na wcześniej pustym miejscu obok JUMP w opcjach taryfy Frii. Już włączona, ale nadal w tym miejscu widnieje Aktywuj, a powinno chyba być Wyłącz. Dodatkowo link regulamin prowadzi do strony Wystąpił błąd 404, a polityka prywatności na stronę główną serwisu. Programistów czeka jeszcze sporo pracy.
  (0)
Odpowiedz
e10
17-09-2015 - 16:03:41
^^^^ Powinno być oczywiście *100*816#.
  (0)
Odpowiedz
e10
17-09-2015 - 15:39:51
Dla numeru z Frii wyłączyła mi się usługa Rok Ważności Konta, gdy próbowałem ją aktywować przyszedł SMS, że właśnie została wyłączona!? Nie mogę jej włączyć bo zniknęła ze spisu usług w MiBOA, a kod *101*816# odpowiada, że usługa niedostępna. Na dodatek formularz kontaktowy odpowiada "Przepraszamy, ale przesłanie zgłoszenia się nie powiodło".
  (0)
Odpowiedz
Jurij01
29-08-2015 - 10:16:20
Nie jest za darmo. Pobierają 3 zł co miesiąc. Jak to wyłączyć?
  (0)
Odpowiedz
Jurij01
29-08-2015 - 10:16:18
Nie jest za darmo. Pobierają 3 zł co miesiąc. Jak to wyłączyć?
  (0)
Odpowiedz
Mario11
13-06-2015 - 08:06:26
Konsultant T-Mobile to jakaś ściema , na wszystko odpisuje by skontaktować się z BOA ,po kiego on tu jest , miałem rok ważności konta potem zrezygnowałem i mimo doładowań konta nie przedłużano mi ważności tylko staneło na jednej dacie - to zwykła ściema by wyłudzać kasę , teraz rozważam zabrać nr. do innej sieci - mimo że jestem w T-Mobile od ponad 15 lat - niestety nie dbają o stałych klientów - mają na nas wy - DZIADY .
  (0)
Odpowiedz
Błędyabłedy
09-03-2015 - 15:13:10
Zablokowali mi bez powodu, o co chodzi mam wszystko zapłacone ? CO to ma być.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-03-2015 - 19:20:51
Zadzwoń proszę w tej sprawie na Biuro Obsługi Użytkownika. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Frajerka
19-02-2015 - 00:34:12
Tak tak cudowny tak tak Doładowałam za 25 złotych, miało być na miesiąc i mimo, że prawie nic nie wydzwoniłam mam od dzisiaj zablokowane połączenia wychodzące. Dwa dni temu otrzymałam sma o konieczczności doładowania a od dzisiaj blokada. To są dwa tygodnie a nie miesiąc !!! Poza tym dostaję codziennie głupie smsy na które muszę odpowiadać NIE DZIĘKUJĘ bo w innym przypadku stanę się szczęśliwą posiadaczką abonamentu na usługę Jak poderwać po angielsku dziewczynę ... i nie ma to znaczenia, że też jestem dziewczyną. Muszę też rezygnować z uszczęsliwienia mnie muzyczką na powitanie i innych absurdów, które są obciążone opłatami w wypadku nierozważnego niepamiętania o rezygnacji. T-mobile to oszuści przez duże O.
  (0)
Odpowiedz
Agusia4208
12-10-2014 - 17:32:35
Nie moge odwołać tej usługi żadnym sposobem z podanych. Co moge zrobić poza rozmową z konsultantem?
  (0)
Odpowiedz
colislaw
07-10-2014 - 13:02:54
Witam,przeczytałam komentarze i macie rację,że bez naszej zgody pobiera się miesięczne opłaty za rok ważności konta.Z komórki korzystam tylko w przypadku awarii telefonu stacjonarnego(komórki non stop )ale gdy nie ma prądu to telefon nie dział!!Wtedy potrzebna mi komórka. W każdej chwili możesz dezaktywować promocję wpisując kod ekspresowy *100*68*2# lub wysyłając SMS-a o treści NIE na numer 668. Dezaktywacja promocji jest bezpłatna. Po wyłączeniu oferty obecna data ważności oczywiście zostanie zachowana a jego ważność będzie przedłużana zgodnie z zasadami doładowań. Ja tak zrobiłam wysyłając sms-a.
  (0)
Odpowiedz
Tom32
13-09-2014 - 14:25:11
T-Mobile to oszuści i złodzieje. Nie będę wyjaśniał bo to i tak nie da.
  (0)
Odpowiedz
k3sen
24-05-2015 - 08:40:08
Jak nie rozumiesz pytania to zamknij morde
  (0)
Odpowiedz
aniutka 77
09-09-2014 - 18:25:21
Zgadzam się z moją przedmówczynią.Właśnie dzisiaj wygasła ważność konta mojego syna,mimo że pieniążki na koncie jeszcze są i ciągle dzwoni i rozmawia.Ściema jakaś i tyle.I po co człowieka tak oszukiwać?
  (0)
Odpowiedz
aniutka 77
09-09-2014 - 18:39:38
@aniutka 77 - Właśnie sprawdziłam usługę przedłużenie ważności konta o rok po każdej rozmowie.Aktywacja usługi 5 zł potem za każdy miesiąc 3 zł.Tylko za co?za to że ktoś chce korzystać z telefonu?To przecież zasilam konto ,prawda?!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-09-2014 - 08:48:26
Gdy posiadasz taryfę Frii aktywacja oferty jest bezpłatna. Za każde kolejne 30 dni płacisz 3zł. Jest to jedna z dostępnych promocji, z której nie trzeba korzystać, jeśli nie odpowiada Twoim potrzebom. Zawsze możesz doładowywać konto i przedłużać jego ważność od 5 do 100 dni. Pozdrawiam
  (9)
Odpowiedz
lubdar
03-02-2015 - 12:30:27
@ Konsultant T-Mobile - zawsze tez moge zmienic siec na taka w której nie ma tak dziwnych oplat
  (0)
Odpowiedz
daiusz
12-03-2015 - 19:50:12
@ aniutka 77 - aniutka zmiet karte na pley pokazdym doładowanie jest rok waznozci konta i nic nie płacisz za wlaczenie taryfy
  (0)
Odpowiedz
bar
12-03-2015 - 19:55:28
@ aniutka 77 - przejdź na pley jest fajny po każdym doładowaniu masz rok waznosci konta
  (0)
Odpowiedz
mmmmmmmmmmmmmm
21-07-2014 - 09:25:01
zwykłe złodziejstwo i dzięki temu pożegnamy się
  (0)
Odpowiedz
HKRYSTYNA
08-07-2014 - 11:55:28
TO DLACZEGO U MNIE KONTO WAZNOSCI SIE NIE PRZEDLUZA STANELO NA 24.05 2014 I MIMO ROZMOW I ESEMESOW NIE REAGUJE OSZUSTWO JAKIES
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-07-2014 - 12:29:43
W tym przypadku proponuje kontakt z BOU gdzie zweryfikowane zostanie twoje konto. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
klałdia
24-03-2014 - 18:05:27
Jak to jest w taryfie hot na kartę? Gdy co miesiąc doładuję konto za 50 zł ważność konta będzie się przedłużać czy jest jakiś limit?
  (0)
Odpowiedz
pik kk
24-03-2014 - 17:14:41
Kiedy będzie ważność konta bezpłatna?
  (0)
Odpowiedz
tel. 730 500 915
18-01-2014 - 11:22:12
t-Momile to oszuści u mnie w firmie zmienili warunki świadczenia usług bez maj zgody i jakiegokolwiek powiadomienia mnie jak płaciłem 350 -400 złotych miesięcznie to po zmianach dostawałem faktury około 3 tysięcy złotych i nie chcą rozmawiać o przywróceniu do stany z przed zmian .Na chwilę obecną mam zaległoość ponad 15 tysiecy i nie wiem co mam zrobić wyłączono mi telefony kontakt z moimi klientami się urwał firma ponosi ogromne straty klienci nie mogą się do mnie dodzwonić i tak zrobiono mi po 15 latach współpracy jak widzę napis t-mobile to mnie telepie .Mam pytanie czy ktoś byłby w podobnej sytuacji bo przygotowuje się do spraw sądowych czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc
  (0)
Odpowiedz
TAK
11-10-2013 - 15:18:40
Jak mam usunąć ofertę, której nie zamawiałam? Z kim mam się kontaktować? Zadzwoniłam na nr 22 413 33 10 do działu handlowego, ale niestety, nie odpowiadają za ten temat (oferta "Rok ważności konta" nie jest ofertą handlową????). Pytam: do kogo mam się zwrócić, aby USUNĄĆ tą ofertę, której NIE ZAMAWIAŁAM, a do płacenia za którą jestem ZMUSZONA. Pozdrawiam, Beata (Tak-Tak)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
12-10-2013 - 16:32:37
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym BOA lub wizytę w salonie. Pozdrawiamy
  (4)
Odpowiedz
mariettii
10-10-2013 - 16:21:45
Witam,chciałam się dowiedzieć dlaczego w tym miesiacu pobrano mi pieniadze z mojego konta na telefonie 2 razy ?i nie mam internetu?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
11-10-2013 - 10:26:09
Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Brak nam danych, aby udzielić odpowiedzi na to pytanie. Pozdrawiamy.
  (5)
Odpowiedz
krzysiek
17-09-2013 - 11:04:37
Ja też zostałem dziś oszukany. Nie akytowawałem żadnej usługi a pobrano mi pieniądze z konta...
  (2)
Odpowiedz
jas
01-08-2013 - 13:47:12
Jestem pewna, że nie aktywowałam usługi "rok ważności konta...", a jednak jest u mnie aktywna - oczywiście jest płatna!!! Jest to przykre.
  (0)
Odpowiedz
M_E_G
29-05-2013 - 15:08:52
Potwierdzam, jako użytkownik komórki na kartę, że, jak mówią konsultanci T-Mobile: w każdej chwili możesz dezaktywować promocję "ROK ważności konta po każdej rozmowie" wpisując kod ekspresowy *100*68*2# Tak przy okazji... Niektórzy użytkownicy błędnie rozumieją co omawiana usługa znaczy. Otóż, jeśli dzisiaj przeprowadzę rozmowę, bądź wyślę SMS'a, data ważności mojego konta, będzie taka, jak dzisiejsza, z tą różnicą, że będzie to data przyszłego roku. Krótko: dzień, miesiąc będzie ten sam, a rok - o jeden więcej. Gdy jutro ponownie przeprowadzę rozmowę, data ważności konta zostanie przesunięta do przodu tylko o jeden dzień. Zatem opłata miesięczna, to koszt wydłużenia ważności konta o jeden miesiąc. Następna opłata miesięczna, to koszt wydłużenia ważności konta o następny miesiąc. Oczywiście wszystko to będzie prawdą, o ile użyjemy komórkę. Możemy jej nie używać np. przez 2 miesiące, potem użyć ją po tym czasie i data ważnosci konta przedłuży się o dwa miesiące (chyba, że przy tej usłudze są jakieś zastrzeżenia, co do długosci czasu nieużywania komórki, o których nie wiem).
  (0)
Odpowiedz
Miko
24-05-2013 - 15:46:16
Mam dokładnie ten sam problem co wszyscy. Aktywowano mi ofertę rok a ja nie zamierzam za nią płacić. Już dwa razy pobrano mi pieniądze z konta. Chce to wyłączyć ale się nie da. Co mam z tym zrobić ? Życzyłabym sobie aby oddano mi te zmarnowane 6 zł bo ja nie po to doładowuje konto abym zaraz nie miała pieniędzy.
  (0)
Odpowiedz
do złodziejskiej sieci
20-05-2013 - 09:01:36
posiadam tak-taka ponad 10lat... a teraz dostajem przykład, że to złodzieje !!!!przenoszę się do PLAY pobrali mi opłatę za "NIBY BEZPŁATNĄ USŁUGĘ"-ROK ważności konta po każdej rozmowie........czytam sms-a i nie potrafię w to uwierzyć....trzeba to gdzieś zgłosić....to jest bezprawie.....
  (1)
Odpowiedz
Marlena
16-05-2013 - 11:51:55
Pewnie każecie mi zwrócic sie do konsultanta BOA. Tylko, ze za rozmowe bede musiala zapłacic. Kto mi do cholery zwróci pieniądze za rozmowe?? Przeciez to jest wasz bład!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
16-05-2013 - 16:00:12
Marlena, kierujemy do BOA dlatego, że konsultanci mogą bezpośrednio sprawdzać ustawienia konta abonenta. We wcześniejszym wpisie podaliśmy inny sposób kontaktu. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
Marlena
16-05-2013 - 11:33:51
Osobo pracująca w -Mobile dlaczego sami bez mojej zgody aktywowaliscie mi usługę Rok ważnosci konta po każdej rozmowie??? Przed chwila dostałam sms od was o tresci, ze usługa została aktywowana. Sprawdziłam konto i zabraliscie mi 3 zl!! Dlaczego to zrobiliscie?? To wymuszanie usług, na które nie zgadza sie uzytkownik! Nie wstyd wam?? przecież to oszustwo! Prosze wyłączyc mi tę usługę i zwrócic 3 zł na konto. Podałam maila, skontaktujcie się ze mna za jego pomoca, podam tam numer telefonu, na koto którego prosze niezwłocznie oddać moje 3 zł, bo kradzieży nie bede tolerować.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
16-05-2013 - 15:59:11
Marlena, jako redakcja nie mamy dostępu do twoich danych. Prześlij na adres redakcji swój numer telefonu, postaramy się pomóc. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
Krzysiek
14-05-2013 - 21:45:30
T-mobile to najgorsza sieć moja mama ma z tej sieci i nie polecam jej ,poniewaz nigdy nic nie wiedzą i nie służą poradą a tak naprawdę wiedzą o co chodzi ja mam karte z plusa i wcale nie narzekam polecam wszystkim odejście rezygnację z tej sieci ,gdyż ta sięć kłamie . Mam pytanie do Redakcji co z pieniędzmi pobranymi z konta w dniu dzisiejszym ? .Jeżeli nie zostanie zwrócona nalezność zwróce się do rzecznika praw konsumenta Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
s10
10-05-2013 - 08:54:34
Informacje podane w artykule są mocno nieaktualne- obecnie aktywacja usługi kosztuje 5 zł, i co miesiąc 3 zł, usługę należy aktywować- chłopaki ze zdjęcia już chyba nie będą tak wesoło brykać :-) . Moje pytanie- na co mi usługa płatna co miesiąc, skoro w ciągu miesiąca mogę wykonać dajmy na to 25 rozmów co przedłuży ważność konta o 25 lat? Przestaję płacić- kasuje mi się uzbierana ważność konta? Druga sprawa dlaczego nie ma informacji co oznacza "Jest ważne zawsze, jeżeli tylko korzysta się z komórki". Otóż ja mam odpowiedź- rozładował mi się telefon który był używany sporadycznie, do odbierania rozmów z ważnością konta ponad 20 lat- zapomniałem o nim nie wiem tydzień, dwa może miesiąc- w każdym razie karta już nieaktywna, musiałem zakupić nową, a teraz ważność konta jest już płatne.
  (0)
Odpowiedz
bravojasiu
21-04-2013 - 12:23:22
"Promocja „ROK ważności konta po każdej rozmowie” jest BEZPŁATNA oraz nie wymaga od użytkowników żadnych dodatkowych aktywacji.".. ..a tymczasem pobrano mi z konta należną opłatę za tą usługę :) Fajna ściema. I nie wmawiajcie mi że to "indywidualny" przypadek, bo wiem, że nie jestem jedynym okradzionym przez T-Mobile.
  (1)
Odpowiedz
Hade
18-04-2013 - 10:29:40
Witam. Zgodnie z Regulaminem oferta "Rok ważności konta" obowiązuje tylko do 09.10.2013. Czy będzie przedłużona?
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
18-04-2013 - 11:36:21
Hade, nie posiadamy informacji na ten temat. Jeżeli tylko je otrzymamy, podzielimy się nimi z wami na naszej stronie. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
violka
16-04-2013 - 14:52:53
PYTANIE DO T-MOBILE ,GDZIE NIBY NA WASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ JEST OPCJA REZYGNACJI Z PROMOCJI ROK WAZNOŚCI KONTA PO KAZDEJ ROZMOWIE? NIE ZAMIERZAM WYSYLAĆ ESEMESÓW Z KODEM ZEBY WYŁACZYC TE PROMOCJE ANI TYM BARDZIEJ DZWONIC I PŁACIĆ ZA POŁĄCZENIA BO MIESZKAM ZA GRANICA
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
16-04-2013 - 15:01:54
violka, informacja znajduje się na stronie. Oto jej treść: W każdej chwili możesz dezaktywować promocję wpisując kod ekspresowy *100*68*2# lub wysyłając SMS-a o treści NIE na numer 668. Dezaktywacja promocji jest bezpłatna. Po wyłączeniu oferty obecna data ważności oczywiście zostanie zachowana a jego ważność będzie przedłużana zgodnie z zasadami doładowań. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Exx
14-04-2013 - 14:13:28
Wiatm to czemu pobieracie za to kasę ?? SMS od was Pobrano zaległą zapłatę z tytułu udziału ( O czym wcale nie wiedziałem ze biorę udział ) w ofercie ROK ważności konta po każdej rozmowie , obecna ważność ble ble ble
  (0)
Odpowiedz
Habibi
11-04-2013 - 10:56:02
Właśnie otrzymałam z sieci wiadomość o treści:>> "Oferta ROK ważności konta po kązdej rozmowie" jest aktywna. Udział w ofercie został przedłużony na 30 dni<< ... czy to oznacza, że od teraz usługa jest płatna i co m-c będzie taka wiadomość i opłata???
  (0)
Odpowiedz
kasss
05-04-2013 - 22:43:32
jak aktywować usługę rok ważności konta???
  (1)
Odpowiedz
maciej
24-03-2013 - 13:19:44
czy można odzyskać pieniądze za aktywację usługi i pierwszy miesiąc? O ile pamiętam, zgadzałem się na bezpłatną usługę, a teraz poleciały pieniążki z karty...
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
24-03-2013 - 14:47:00
Maciej, to indywidualny przypadek przy którym redakcja nie ma odpowiedniej wiedzy by Ci pomóc. Skontaktuj się z naszym BOA. Konsultant pomoże. Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
Kubexx
16-02-2013 - 07:50:16
Jakoś zatankowałem telefon za 30zł i nie mogę zadzwonić przez kłamlwą ofertę 2x więcej.Konto mam zablokowane a 30zł uziemione co mam teraz zrobić może szanowna redakcjami wyjaśni
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-02-2013 - 14:13:41
Kubexx, niestety nie mamy dostępu do danych Abonentów, doradzamy kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
karol
12-11-2012 - 10:19:32
dolaczam sie do pytanie uzytkownika gosiag: skorzystałem z promocji 2xwięcej za doładowanie, jednak chciałbym wrócić do "ważności konta na rok", czy po uruchomieniu tej opcji stracę podwojone środki?
  (0)
Odpowiedz
gosiag
28-10-2012 - 17:38:24
ma pytanko, skorzystałam z promocji 2xwięcej za doładowanie. jednak chciałabym wrócić do ważności konta na rok, czy po uruchomieniu tej opcji stracę podwojone środki?
  (0)
Odpowiedz
Erykocz
06-10-2012 - 10:48:05
Witam mam aktywowałem usługe rok ważnosci konta na stronie t mobile i od 5 dni czekam aż zmieni mi się to na moim kracie, co robić??
  (0)
Odpowiedz
leszko
04-10-2012 - 13:06:34
W regulaminie promocji "Rok Ważności Konta" w pkt. 1 "Opis oferty" jest taka informacja: "W okresie od dnia 06.10.2011r. do odwołania, jednak nie dłużej niż do 09.10.2013 r. ...." - czy to oznacza, że 09.10.2013 (czyli za rok) ta promocja się skończy?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
08-10-2012 - 09:54:47
Poniższy zapis oznacza, że promocja oficjalnie kończy się właśnie 09.10.2013, jednak tego typu promocje są zwykle przedłużane :-) Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
Darecki
21-09-2012 - 17:31:33
A co z pozostałymi userami? Mam numer prawie od początki Istnienia ERY, Posiadam Taryfę HAPPY, u mnie to nie działa. Teraz mam kolejny numer w T-mobile (ogólnie utrzymuje dwa numery). I ja się pytam co to jest za opłata 0,4gr z VAT za sprawdzenie stanu konta??? To trzeba zlikwidować - w żadnej sieci tego nie słyszałem!!! Proszę - nie róbcie ze mnie idioty.
  (0)
Odpowiedz
taktak_fan
14-09-2012 - 12:37:03
Włączyłem x2 razy więcej za doładowanie jest super, pod warunkiem że nie wyłącza usługi Rok Ważności Konta. wracam do Rok Ważności Konta
  (0)
Odpowiedz
wrrrrr...
19-07-2012 - 10:45:47
Kłamiecie w tych swoich ofertach. Zablokowane mam 23 zł po miesiącu bo nie miałem możliwości wykorzystać.Ale nie o to chodzi bo mam łącze z numerem abonenckim jako priorytetowy numer . W ofercie mam mozliwość łączenia sie nawet w momencie gdy nie mam nic na koncie. Niestety ,bo pan z tasmy mówi że połączenia nie może być zrealizowane. I co? wypada zakończyc współpracę z Wami i namawiać innych do tego. Kpina !
  (1)
Odpowiedz
łysy
27-06-2012 - 14:02:13
Mam takie pytanie - uruchomiłem oferte x2 razy więcej za doładowanie i niechcący wyłączyłem usługę rok ważności konta. Jak mam to teraz włączyć żeby mieć rok ważności i jak wyłączyć 2x więcej za doładowanie Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
28-06-2012 - 09:55:58
Powrót na usługę „Rok Ważności Konta” jest możliwy poprzez kontakt Konsultanta BOU pod numerem *9602 lub w przez serwis WWW iTakTak. Pozdrawiamy!
  (7)
Odpowiedz
Gregory
03-06-2012 - 18:29:17
A ja mam takie pytanie bo uruchomiłem oferte x2 razy więcej za doładowanie i niechcący wyłączyłem usługę rok ważności konta. Jak mam to teraz włączyć żeby mieć rok ważności i jak wyłączyć 2x więcej za doładowanie Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
motylekm
21-02-2012 - 16:41:24
hej ja mam telefon w erze to znaczy obecnie już w t-mobile juz od prawie 4 lat i stale korzystam z niego, dlaczego wiec nie mam uaktywnionej tej oferty rok ważności konta??
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
23-02-2012 - 10:30:59
Rok ważności konta po każdej rozmowie (dla Użytkowników Tak Tak-T-mobile na kartę obowiązuje od: 2011-10-06. Pozdrawiamy!
  (6)
Odpowiedz
Zuzia
17-10-2011 - 12:54:29
Czy jeśli mam umowę na kartę wiążącą mnie na pewien okres czasu to ważność konta też się przedłuży po wykonaniu połączenia? po jakim czasie od wykonania tego połączenia konto sie przedłuży? od razu czy po kilku godzinach?
  (0)
Odpowiedz
Dominika
12-10-2011 - 17:04:49
mam takie pytanie bo ja mam ważność konta do 12 grudnia a mam na kącie minus to co mam zrobić abym miała ważne konto przez roku prosze pomóżcie!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
13-10-2011 - 15:22:17
Dominiko, nie za bardzo rozumiemy w czym leży problem :-( Przede wszystkim konto nie może mieć stanu ujemnego...
  (7)
Odpowiedz
Andrzej21
24-12-2014 - 21:57:17
Proszę T-Mobile nie kłamać !!! konto tak-tak może mieć stan ujemny np.: mamy 5 zł korzystamy z Internetu albo z usług SIMextra czy też może być tak że SMS premium są w pamięci i czekają na zasilenie konta żeby pobrać kasę. I sytuacja jest taka, że na koncie jest 0 zł ale jak zasilimy to najpierw odliczane są zaległe opłaty za Internet, SIMextra, SMS premium, a dopiero potem zasilane jest konto. Wiem to, bo moje dziecko tak miało.
  (0)
Odpowiedz
Dardzik
09-10-2011 - 16:24:38
Przedluzy Ci o rok od kazdego polaczenia, smsa, nie kumuluja ci sie one czyli jak wyslesz 5 smsow nie bedziesz mial waznego konta 5lat a rok liczac od ostatniego smsa. Orange wprowadzilo podobna promocje a konto jest wazne az 2 lata.
  (1)
Odpowiedz
Kamil
07-10-2011 - 18:09:25
aha czyli jak wykonam 3 połączenia, to automatycznie mam przedłużone konto o 3 lata????? Bezsensu! Wolę stare zasady! Chyba się przeniosę...
  (7)
Odpowiedz
Oliba
04-10-2011 - 19:58:49
Super!<br />
  (0)
Odpowiedz
pudel
14-05-2015 - 16:14:59
@Oliba - przeszłam z T_mobile na kartę tak tak i niewiem jaki jest numer informacji ile mam na koncie i dokąd termin jak daje stary z T_mobile pisze ze niewspulpracuja ale nie podają jaki jest numer o informacji ile jest na koncie pieniędzy i do kiedy? Proszę o pomoc ,dziękuje z gory Pudel
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-05-2015 - 16:47:16
Witam serdecznie, Można użyć kodu *101# lub kontaktować się z do BOU *9602 z numeru Tak Tak -T-Mobile na kartę ( koszt 2,44 zł za całość połą czenia) lub 602960200 z inne go numeru (koszt zgodny z ce nnikiem taryfy). Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile na kartę rozpoczyna kolejną edycję kampanii realizowanej z ujęć ukrytej kamery.

Dzisiaj miała miejsce premiera nowego spotu T‑Mobile na kartę, który będzie kontynuował serię reklam nakręconych ukrytą kamerą. Wszystkie filmy pokazują prawdziwe reakcje klientów na niespodziewane podwojenie ich zakupów. Kampania promuje ofertę T-Mobile na kartę, 2x Więcej na konto, w której każde doładowanie telefonu jest podwajane bez względu na kwotę, częstotliwość doładowania czy staż w sieci. Dodatkowe środki można wykorzystać w pierwszej kolejności na pakiety Internetowe, które są dostępne już od 9,08 zł oraz na rozmowy, SMS-y, MMS-y i transmisję danych.

Najnowszy spot kręcony był na stacji benzynowej, a każdą scenę nagrywało aż 16 ukrytych kamer, aby najlepiej uchwycić reakcje zaskoczonych podwojeniem klientów. Realizacji spotu, tak jak i poprzednich, podjął się reżyser Michał Bulik. Wszyscy uczestnicy biorący udział w nagraniu nie są zawodowymi aktorami i wyrazili zgodę na wystąpienie w reklamach „2x Więcej na konto”. Film reklamowy możecie zobaczyć poniżej.

<p><em>2 razy więcej od T-Mobile! Tym razem na stacji benzynowej!</em></p>

T-Mobile na kartę kontynuuje podwajanie! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

W T-Mobile na kartę zawsze znajdziemy sposób, żeby dać Ci prezent, bo u nas wystarczy, że doładujesz konto a zawsze dostaniesz coś ekstra – gwarantowane minuty, złotówki, SMS-y i inne nagrody. Skorzystaj i daj znać innym!

Zasady działania naszej oferty są bardzo proste. Wystarczy doładować konto dowolną kwotą, a prezenty wybierzecie samodzielnie. Im większe doładowanie, tym prezent jest większy i lepszy.

Jak wygląda procedura otrzymania prezentu?

  • Doładuj swoje konto
  • Dostaniesz SMS-a zwrotnego z unikatowym kodem
  • Wpisz swój numer telefonu oraz kod na stronie www.t-mobile.pl/nagrody
  • Odbierz prezent.

Jakie prezenty czekają na Ciebie?

  • Minuty do T-Mobile i na stacjonarne,
  • SMS-y do T-Mobile,
  • Złotówki do wykorzystania,
  • MB danych,
  • E-Voucher: 10% zniżki na abonament.

W T-Mobile na kartę dostajesz prezent za każde doładowanie! - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

GJG
27-12-2012 - 10:55:31
... jak pamiętam taryfa Nowy Tak Tak Fon jest taryfą na kartę, i nie rozumiemy dlaczego przyplątało się do niej określenie Mix, i w związku z tym nie możemy korzystać z podwajania doładowań! Chętnie poznamy też drogę jaką informacje o doładowaniu konta kierowane są do organizatorów różnych, płatnych ... promocji!
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się