Lepiej w t-mobile

Sprawdź naszą całą ofertę
Porady

F@ktura jeszcze bliżej

30.06.2010

PTC, jako pierwszy operator telefonii komórkowej w Polsce, uruchomił usługę F@ktura na e-mail, dzięki której elektroniczny obraz faktury trafia wprost na skrzynkę e-mail abonenta bez konieczności logowania się do portalu.

F@ktura, czyli elektroniczny obraz faktury za usługi w T-Mobile, zastępuje tradycyjną fakturę papierową. Jest już znanym i popularnym wśród abonentów rozwiązaniem. Łączy w sobie wiele korzyści: jest rozwiązaniem „niepapierowym”, a więc ekologicznym, nowoczesnym, wygodnym, a do tego bezpłatnym. Do tej pory, aby mieć dostęp do f@ktury, wystarczyło zalogować się na portalu www.t-mobile.pl. Teraz jednak, w odpowiedzi na oczekiwania klientów, elektroniczny obraz faktury w postaci popularnego formatu pdf może być przesyłany do abonenta drogą mailową, bez konieczności logowania się na stronie. Oryginały faktur są natomiast w dalszym ciągu przechowywane przez operatora i w razie potrzeby można w każdej chwili poprosić o ich przesłanie – bez żadnych kosztów. Ponadto teraz każdy klient, który wybierze f@kturę, rezygnując tym samym z faktury papierowej, przez pół roku otrzymywać będzie dodatkowe 10 minut na rozmowy w T-Mobile.

F@ktura daje komfort wglądu w stan wydatków związanych z usługami T-Mobile z każdego miejsca, a do tego jest ekologiczna, bezpieczna i co również bardzo ważne - bezpłatna

F@ktura na e-mail w depeszowym skrócie

  • rozwinięcie już istniejącej usługi f@ktura;
  • co miesiąc elektroniczny obraz faktury w formacie pdf trafi na skrzynkę e-mail;
  • w wiadomości znajdą się też wszystkie niezbędne informacje – dane do przelewu, kontakt, etc.;
  • usługa ekologiczna, nowoczesna, wygodna, bezpieczna i bezpłatna;
  • brak konieczności logowania się do zakładki „Zarządzanie kontem” na www.t-mobile.pl;
  • z treści e-maila szybko i łatwo można skopiować dane potrzebne do przelewu;
  • elektroniczny obraz faktury zawsze na miejsce i na czas – bez ryzyka opóźnienia;
  • zawsze pod ręką – brak ryzyka zagubienia;
  • oryginały przechowywane są przez operatora – zawsze można się zwrócić z prośbą o ich bezpłatne przesłanie;
  • rozwiązanie wyłącznie dla klientów indywidualnych.

    Więcej o f@kturze czytaj tutaj.

F@ktura jeszcze bliżej - opinie i komentarze (6)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

kfiatek
19-07-2010 - 17:14:14
super pomysl, na pewno skorzystam
  (0)
Odpowiedz
Józef BARON
07-08-2010 - 20:52:17
Jestem od pewnego czasu użytkownikiem e-faktury i nie mam dobrej opinii o tej usłudze,ponieważ są trudności z zalogowaniem w celu zapoznania się z jej treścią.O ile nowa usługa F@aktura będzie sprawniej fumkcjonować to się piszę. Z poważaniem: J.B.
  (0)
Odpowiedz
dominik
09-08-2010 - 17:31:31
Józef, nie działało ci logowanie do systemu czy miałeś problemy z fakturami? Ja miałem rzeczywiście raz problemy z wyświetlaniem faktury, ale nie wiem do końca czy to wynikało z moich problemów z netem czy funkcjonowania strony. Nie mniej jednak później było już wszystko w porządku i nie mogę o systemie złego słowa powiedzieć. Najlepiej zgłoś problemy to może Era coś z tym zrobi.
  (0)
Odpowiedz
tamika
10-10-2010 - 22:09:45
Też nigdy nie miałam problemów z dostępem do faktury na stronie. Uważam, że fajny pomysł z tym przesyłaniem faktury na maila. Dziwię się, że dopiero teraz na to wpadli. Skorzystam na pewno, bo uruchomiłam sobie polecenie zapłaty i papierowe faktury są mi zupełnie do niczego niepotrzebne. I to dodatkowe 10 min. za rezygnację z papierowej faktury kuszące.
  (0)
Odpowiedz
łoś
25-01-2011 - 15:13:38
Jak masz działalnośc to i tak musisz mieć fakturę na papierze jako dokument potwierdzenia więc ta usługa nie jest dla każdego.Z drugiej strony nie wiem czy tak naprawdę to chodzi o ekologie,czy ograniczenie kosztów przez Erę.........
  (0)
Odpowiedz
Marcin
08-08-2011 - 18:37:13
Witam. A ja myślę, że "z treści e-maila szybko i łatwo można skopiować dane potrzebne do przelewu;" to ciut za mało. TPSA przesyła mi email z fakturą w PDF, gdzie klikając na link, otwiera mi się przeglądarka, tam mam do wybrania swój bank, gdy wybiorę, otwiera się strona do logowania mojego banku, a po zalogowaniu, wszystkie dane mam wypełnione - jedyne co muszę zrobić to zalogować się na stronę banku i zaakceptować przelew. A T-Mobile daleko w tyle z użytkowa technologią. Szkoda.
  (0)
Odpowiedz