Osoby, które mają telefon od wielu lat, pamiętają zapewne czasy, kiedy zasięg był towarem deficytowym i czasami trzeba go było po prostu szukać - wchodzić na górki, ustawiać się w określonym miejscu, itp. Dziś telefon komórkowy działa niemal wszędzie. Właśnie... niemal.

Bodaj w 1998 r., w nadmorskim Jarosławcu, zasięg jednego z dwóch działających wtedy operatorów komórkowych był do złapania wyłącznie w jednym miejscu - na deptaku, w okolicach charakterystycznego znaku drogowego. Wprawdzie niewiele osób miało wtedy komórki, niemniej jednak wszyscy spotykali się właśnie tam - żeby porozmawiać, tylko że nie ze sobą, ale przez telefon.

Strzeż się białych plam

Dziś trudno znaleźć miejsca, w których zasięgu nie ma w ogóle. Choć - rzecz jasna – takie również się zdarzają. Paradoksalnie na białe plamy, czyli miejsca bez zasięgu, ewentualnie takie, w których na ekranie telefonu pojawia się tylko jedna kreska i telefon praktycznie nie działa, można trafić nawet w centrach wielkich miast. Wystarczy znaleźć się w budynku na parterze, pomiędzy drzewami a wysokimi budynkami i już może się okazać, że zasięgu nie ma lub jest bardzo słaby. Czasami jednak wystarczy wejść piętro wyżej, aby okazało się, że telefon łapie sygnał i to bardzo dobrze.

Usługi sieci T-Mobile dostępne są dla niemal 100% mieszkańców Polski, na blisko 100% powierzchni kraju.

Kłopot w lesie i w sklepie

Problemy mogą się także pojawiać w windach, przejściach podziemnych, parkingach, tunelach metra, a nawet zwykłych galeriach handlowych. Konstrukcja budynku potrafi bowiem stłumić sygnał sieci komórkowej niemal do zera. Kłopoty z sygnałem mogą się także pojawić na terenach pozamiejskich, w górach i w lesie. Okazuje się, że drzewa, równie skutecznie jak mury, potrafią tłumić sygnał sieci komórkowych.

Wzmocniony przekaz

W każdym przypadku rozwiązaniem mogą być tzw. repeatery, czyli specjalne wzmacniacze. Innym rozwiązaniem jest instalacja specjalnych pikokomórek, czyli małych stacji bazowych, działających w miejscach, w których zwykły sygnał komórkowy nie dociera. Tyle po stronie operatora. A co ma zrobić zwykły użytkownik, jeśli w miejscu, w którym przebywa, zasięg jest zbyt słaby, aby rozmawiać lub łączyć się z internetem? Kiedyś telefony miały wyciągane antenki i to nieco poprawiało sygnał sieci. Teraz większość komórek ma anteny wbudowane, zatem w telefonie nic już się poprawić nie da. Ale...

Zasięg na wyciągnięcie… anteny

Rozwiązaniem może być antena zewnętrzna, wyglądem przypominająca te, z których korzystają posiadacze CB-radia w samochodzie. Anteny takie mają zazwyczaj magnetyczne podstawki, można je zatem przyczepić np. do metalowego karnisza - antena będzie się znajdowała wtedy wysoko, co może znacząco poprawić zasięg. W przypadku dostępu do internetu antenę taką można podłączyć kablem do modemu i wystawić np. bliżej okna. W każdej chwili można ją przenieść lub zainstalować gdzieś indziej.

Rozwiązaniem mogą być także droższe anteny kierunkowe, pozwalające "zebrać" sygnał sieci ze znacznych odległości. Przeznaczone są one do instalacji stałej lub czasowej. Zazwyczaj producenci wyposażają je w długie, nawet 10 m kable, pozwalające na połączenie z modemem. Przykłady rozwiązań pozwalających poprawić zasięg blueconnecta można znaleźć tutaj oraz tutaj.

Jak poprawić zasięg? - opinie i komentarze (150)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Staszek
26-05-2016 - 21:10:47
Operatorzy zapomnieli o małych wsiach w miejscowości Bartne Bodaki od samego istnienia telefoni cyfrowej nie posiadaja zasiegu zadnej sieci a operatozy maja to nie chce powiedziec gdzie co tam dwie wioski . A reklama wszystko przyjmie bo tak ciezko w rejonie turystycznym jest postawic maly przekaznik w 21 wieku
  (0)
Odpowiedz
Roman
15-05-2016 - 12:54:09
Witam mam problem z zasięgiem na telefon wszędzie w domu i na dworze a nawet znika i pojawia się. znak kółko przekreslone nie wiem co się dzieje mam nowy tel samsunga i wielka d..a jak miałem nokie to zasięg wszędzie był poradnie coś. Pozdrawiam i czekam Koziegłowy kolo Poznania
  (0)
Odpowiedz
Roman
15-05-2016 - 12:52:06
Witam mam problem z zasięgiem na telefon wszędzie w domu i na dworze a nawet znika i pojawia się. znak kółko przekreslone nie wiem co się dzieje mam nowy tel samsunga i wielka d..a jak miałem nokie to zasięg wszędzie był poradnie coś. Pozdrawiam i czekam
  (0)
Odpowiedz
Elka
11-05-2016 - 22:34:05
W Naruszewie i okolicy pow.płoński od kilku m-cy sa problemy z zasięgiem, jest coraz gorzej. Zglaszalam do BOA i nic sie nie zmienilo.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-05-2016 - 19:26:50
Witaj. Prace na nadajniku mają zostać zakończone do końca maja. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Tryktryk
21-04-2016 - 22:07:28
Nie ma w ogóle zasięgu w Wolinie to jest masakra jakaś proszę o pomoc w tej kwestii ;)
  (0)
Odpowiedz
GRAZYNA
11-04-2016 - 20:59:04
juz kilkakrotnie zglaszalam ze na os. 25-lecia w bielawie mam bardzo slaby albo wcale nie mam zasiegu. podobno sa zaklocenia w budynku, tak mi tlumaczyl konsultant. wiec dlaczego play czy plus nie ma ztym problemu. . abonenci tych operatorow mieszkaja w tym samym budynku co ja. jestem u jednego operatora od 2003r i wyglada na to ze trzeba sie bedzie rozstac. do konca umowy pozostalo dwa miesiace. jakos wytrzymam. dalej nie mam zamiaru sie denerwowac. nic moj operator w tej sprawie nie zrobil. dzieki
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-04-2016 - 09:16:37
Witaj. Takie sytuacje sugerujemy zawsze zgłaszać przez Biuro Obsługi. Na trendach nie mamy możliwości rejestracji i obsługi tego typu zgłoszeń. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
GRAZYNA
11-04-2016 - 20:59:02
juz kilkakrotnie zglaszalam ze na os. 25-lecia w bielawie mam bardzo slaby albo wcale nie mam zasiegu. podobno sa zaklocenia w budynku, tak mi tlumaczyl konsultant. wiec dlaczego play czy plus nie ma ztym problemu. . abonenci tych operatorow mieszkaja w tym samym budynku co ja. jestem u jednego operatora od 2003r i wyglada na to ze trzeba sie bedzie rozstac. do konca umowy pozostalo dwa miesiace. jakos wytrzymam. dalej nie mam zamiaru sie denerwowac. nic moj operator w tej sprawie nie zrobil. dzieki
  (0)
Odpowiedz
GRAZYNA
11-04-2016 - 20:59:02
juz kilkakrotnie zglaszalam ze na os. 25-lecia w bielawie mam bardzo slaby albo wcale nie mam zasiegu. podobno sa zaklocenia w budynku, tak mi tlumaczyl konsultant. wiec dlaczego play czy plus nie ma ztym problemu. . abonenci tych operatorow mieszkaja w tym samym budynku co ja. jestem u jednego operatora od 2003r i wyglada na to ze trzeba sie bedzie rozstac. do konca umowy pozostalo dwa miesiace. jakos wytrzymam. dalej nie mam zamiaru sie denerwowac. nic moj operator w tej sprawie nie zrobil. dzieki
  (0)
Odpowiedz
GRAZYNA
11-04-2016 - 20:59:02
juz kilkakrotnie zglaszalam ze na os. 25-lecia w bielawie mam bardzo slaby albo wcale nie mam zasiegu. podobno sa zaklocenia w budynku, tak mi tlumaczyl konsultant. wiec dlaczego play czy plus nie ma ztym problemu. . abonenci tych operatorow mieszkaja w tym samym budynku co ja. jestem u jednego operatora od 2003r i wyglada na to ze trzeba sie bedzie rozstac. do konca umowy pozostalo dwa miesiace. jakos wytrzymam. dalej nie mam zamiaru sie denerwowac. nic moj operator w tej sprawie nie zrobil. dzieki
  (0)
Odpowiedz
T-MOBILE
09-04-2016 - 11:57:05
Miejscowość kamienowola na lubelszczyźnie. Sprawdzałem zasięg w różnych telefonach i w GSM 3G 4G i nic co prawda na mapie nie ma białej plamy ale jest brak zasięgu. Kupiłem starter z Play i jest zasięg troche lepszy. W play jest romaning krajowy i to troche pomaga, ale wraz jest słąby zasięg. Czy technicy mogą coś zmienić np. zwiększyć moc najbliższego nadajnika? z góry dziękuje.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-04-2016 - 18:44:38
Witam. Na tą chwilę planujemy w okolicy Kamienowoli uruchomić jedynie nadajnik LTE na częstotliwości 800MHz. Dotyczy to konkretnie miejscowości Firlej. Co do sieci 2G i 3G, planów rozbudowy sieci na tą chwilę niestety nie ma. Proszę zatem o kontakt z Biurem Obsługi Abonenta na numer telefonu 602900 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem) w celu zgłoszenia problemu z zasięgiem do działu technicznego. Na podstawie m.in. takich zgłoszeń planujemy później modernizację i rozbudowę sieci. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Benek
08-04-2016 - 15:02:50
Nie mam łączność z kochaną osobą w miejscowości Leszczyny, koło Kunkowej. To jest nie do wytrzymana. Ile można wchodzić na górę, żeby się skontaktować.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-04-2016 - 17:17:41
Witam. Proszę zatem o kontakt z Biurem Obsługi Abonenta na numer telefonu 602900 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem) w celu zgłoszenia problemu z zasięgiem do działu technicznego. Na podstawie m.in. takich zgłoszeń planujemy później modernizację i rozbudowę sieci. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
lukasz
23-03-2016 - 12:54:23
To co jest z zasiegiem sieci to dramat mieszkam 20 km od poznania miedzy steszewem a kimornikami zasiegu w domu to jedna kreska olbo w cale nawet na dwoze jest kiepsko zeby dzwonic to na balkon musze wychodzic a o internecie zapomnij i to wszystkie sieci tak maja wielka klapa jak kiedy dzwonilem do t mobile to jestem objety zasiegiem tyljo sie pytam jakim prydal by sie chociaz jakis maly nadajnik
  (0)
Odpowiedz
Tomasz
02-03-2016 - 15:14:59
ostatnio i u mnie jest kicha z zasięgiem, na początku jak podpisywałem umowę było wszędzie ful, a teraz miedzy jedną a 3 kreski zasiegu. A o LTE nie wspomnę
  (0)
Odpowiedz
Jolkap
27-02-2016 - 18:45:51
Witam , od trzech tygodni zasięg w mojej okolicy bardzo sie pogorszył , ( okolice Radzymina ) . Dodam , ze mam antenę wzmacniająca sygnał . Czy można cos zrobić ?
  (0)
Odpowiedz
Karolek
20-02-2016 - 01:07:23
Witam. Niedawno kupiłem starter tu biedeonka. Mam kedwn problem jest słaby zasięg. Możecie coś z tym za darmo zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Karolek
20-02-2016 - 01:06:42
Witam. Niedawno kupiłem starter tu biedeonka. Mam kedwn problem jest słaby zasięg. Możecie coś z tym za darmo zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-02-2016 - 21:27:25
Rozbudowa sieci kosztuje, za darmo więc pomóc się nie da…a poważnie to Ty jako użytkownik możesz sprawdzić kartę SIM w innym telefonie by upewnić się, czy to faktycznie jest problem z zasięgiem czy może z telefonem w którym karta się znajduje. Jeżeli to nic nie da, to napisz proszę w jakiej lokalizacji chcesz z tego telefonu korzystać, a sprawdzimy jakie jest pokrycie zasięgu.
  (0)
Odpowiedz
magda
11-02-2016 - 15:24:06
Witam Od około miesiąca mam problem z zasięgiem T-mobile. Zawsze miałam full a teraz 0-1 kreska. Zdarza się że ktoś do mnie dzwoni a ja jestem niedostępna. To nie jest wina telefonu gdyz mam w domu jeszcze 3 inne telefony i też jest ten sam problem.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-02-2016 - 17:22:57
Witaj. Opisywaną przez Ciebie sytuację należy zgłosić do BOA. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
frykas
08-02-2016 - 21:09:28
Jestem nowym abonentem, przeniosłem tutaj swój numer z innej sieci, oczywiście dostałem nową kartę sim. Odkąd mój numer został aktywowany mam ogromne problemy z utrzymaniem zasięgu w moim domu (poza domem raczej dobrze, choć w budynku gospodarczym, który równiez jest na mojej posesji, jest taki sam problem z brakiem zasięgu). Jako taki zasięg w domu mogę złapać chwilowo jedynie w pobliżu okna i to też nie każdego. U poprzedniego operatora nie miałem tego typu problemów, zasięg był nawet w piwnicy. Mieszkam w okolicach Ząbkowic Śląskich. Czy coś można temu zaradzić? Bo już rozważam odstąpienie od umowy, nie mogę praktycznie korzystać z telefonu w domu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-02-2016 - 08:27:43
Witam, W zaistniałej sytuacji sugeruję kontakt z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile/opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora/opłata zgodna z cennikiem), ponieważ może okazać się konieczne sporządzenie i wysłanie zgłoszenia do Działu Technicznego . Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Pikaczu
08-02-2016 - 13:23:33
Dzień Dobry Po zmianie karty i usługi na 4G mam problem z zasięgiem i dostępem do Internetu. Telefon łapie chwiejny sygnał (raz pokazuje 4G a innym razem 3G po czym znikają wszystkie kreski i znowu się pojawiają). Po włączeniu transmisji danych, internet raz działa a raz nie. Pomaga jedynie opcja włączenia "2G&3G only". Wtedy jest stabilnie i bez problemu. Działa zarówno Internet jak i zasięg jest cały czas. A wszystko to w Gdańsku na Przymorzu i w Śródmieściu. Gdybym wiedział, że z tym LTE tak jest, to bym pozostał przy starym 3G, z którym nie miałem problemów.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-02-2016 - 11:49:30
Witam, W zaistniałej sytuacji sugeruję kontakt z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile/opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora/opłata zgodna z cennikiem), gdzie konsultant będzie miał możliwość sporządzenia i wysłania zgłoszenia do Działu Technicznego. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Arek
01-02-2016 - 17:46:54
Witam, zgłaszam problem z zasięgiem T-Mobile na terenie Ruśca, ul. Żwirowa, gmina Nadarzyn. Z miesiąca na miesiąc sygnał waszej sieci jest coraz gorszy.Dodam, że problem nie tylko dotyczy mnie, ale również większej ilości osób. Proszę o zbadanie przyczyny pogorszenia sygnału.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-02-2016 - 08:01:10
Witam, w tej sprawie proponuję kontakt z BOA 602900 (opłata zgodna z cennikiem). Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
prb
21-01-2016 - 16:57:33
Witam, zgłaszam problem z zasięgiem T-Mobile na terenie Tychowa k.Białogardu. Z miesiąca na miesiąc sygnał waszej sieci jest coraz gorszy.Dodam, że problem nie tylko dotyczy mnie, ale również większej ilości osób. Proszę o zbadanie przyczyny pogorszenia sygnału.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-01-2016 - 20:59:18
Witam, W zaistniałej sytuacji sugeruję kontakt z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile/opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora/opłata zgodna z cennikiem), gdzie konsultant będzie miał możliwość sporządzenia i przekazania zgłoszenia do Działu Technicznego. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
mika
19-01-2016 - 09:36:06
Od 7 00 brak zasięgu w miejscowości Kock pow. lubartowski. co się dzieje?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-01-2016 - 11:24:01
Witam. Na wstępie przepraszam za spóźnioną odpowiedź. Sprawdziłem sytuację i okazuje się, że nadajnik w Kocku działa prawidłowo. Być może był to jakiś chwilowy problem. Jeśli jednak ma miejsce dalej, proszę to zgłosić do działu technicznego kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta na numer telefonu 602900 (połączenie jest płatne zgodnie z cennikiem), albo wysyłając wiadomość na adres e-mail: boa@t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Xaxvix
18-01-2016 - 09:54:21
Witam, od niedawna jest straszny problem z zasięgiem w miejscowości Grabiny, powiat dębicki. Bardzo dużo osób musi ślęczeć pod oknem by móc wykonać połączenie. Czy planowane są tam jakieś modernizację w najbliższej przyszłości?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-01-2016 - 08:52:45
Witam. W podanej lokalizacji nie mają miejsca żadne problemy globalne z nadajnikami. Warto jednak zadzwonić do Biura Obsługi Abonenta na numer telefonu 602900 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem), aby przekazać zgłoszenie do działu technicznego. Co do rozbudowy sieci, na tą chwilę niestety nie mamy planów w tej kwestii dla miejscowości Grabiny oraz okolic. Być może coś się zmieni w ciągu tego roku, ale nie gwarantujemy. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Jacek
18-01-2016 - 09:19:24
Witam. Od kilku tygodni dramatycznie pogorszył się zasięg w okolicach Wolbromia - w stronę zachodnią. Problem ma wiele osób więc nie jest to wina konkretnego telefonu. Co się dzieje?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-01-2016 - 08:45:10
Witam. W tej okolicy nie ma otwartych żadnych problemów globalnych z nadajnikami. Sugeruję zgłosić problem do działu technicznego kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta na numer telefonu 602900 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
antek43
14-01-2016 - 22:29:16
Od kilku dni obserwuję pogorszenie się sygnału w rejonie Barcina, przedtem było OK, teraz tragedia.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-01-2016 - 13:39:33
Witam. W miejscowości Barcin prowadzone są prace konserwacyjne nadajnika. Utrudnienia mogą się pojawiać i dotyczą głównie technologii 3G. Przewidywany koniec prac planowany jest na 24.01.2016. W przypadku trudności przy wykonywaniu połączeń sugerujemy wymuszenie 2G/GSM w ustawieniach aparatu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
123
09-12-2015 - 19:24:29
Dostałam nowy telefon z nową kartą mikro,stara została zablokowana a nowa niby uruchomiona Po dobie czasu nie mogé ani zadzwonić ani nikt do mnie ,dzwoniłam do siedziby to kazano mi czekać na sygnał ,ale ile można już jest ponad doba!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-12-2015 - 19:52:46
Witam, W zaistniałej sytuacji sugeruję mimo wszystko kontakt z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile/opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora/opłata zgodna z cennikiem), ponieważ odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie, będzie możliwa dopiero po zapoznaniu się z ustawieniami Twojego numeru. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Aneta
21-11-2015 - 22:15:41
Też w domu nie mam zasięgu, pisałam do tmobile, dostałam odp.z działu technicznego, że zasięg, sieć jest na ZEWNĄTRZ czy to znaczy, że mam rozmawiać poza domem? Śmiech na sali.
  (0)
Odpowiedz
Plaplek
15-11-2015 - 12:48:27
Witam Głogoczów, zasięg na zewnątrz dwie kreski GSM zero 3g wewnątrz zero obu. Play i Orange odpowiednio dwie wewnątrz i full na zewnątrz. Jest szansa na poprawę sytuacji? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-11-2015 - 19:12:37
Witaj. W najbliższym czasie nie mamy planów na rozbudowę sieci w podanym rejonie. Zgłoś problem do BOA (602900 koszt zgodny z taryfą).
  (0)
Odpowiedz
Justyn23
06-11-2015 - 23:43:04
Witam właśnie odkryłam problem z zasięgiem Gdy miałam starą kart Sim było super ale gdy wymienili mi na super 4G to porażka. Ostatnia moja umowa z wami nigdy więcej T-mobile 11 lat wystarczy .Pozdrowienia z Tomaszowa Mazowieckiego.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-11-2015 - 16:10:55
Witam. Przykro mi z powodu problemów związanych z zasięgiem. Sugerowałbym, aby niezwłocznie zgłosić to w Biurze Obsługi Abonenta. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Justyn23
06-11-2015 - 23:43:01
Witam właśnie odkryłam problem z zasięgiem Gdy miałam starą kart Sim było super ale gdy wymienili mi na super 4G to porażka. Ostatnia moja umowa z wami nigdy więcej T-mobile 11 lat wystarczy .Pozdrowienia z Tomaszowa Mazowieckiego.
  (0)
Odpowiedz
wirohen
05-11-2015 - 21:48:14
Posiadam smartfon Samsung Galaxy S 4 i jestem w sieci T-Mobile.Mieszkam w Łodzi ul.Kmicica 11 m 17.Jest to mieszkanie na parterze. Od wielu miesięcy walczę o normalny zasięg umożliwiający mi normalne rozmowy i korzystanie z internetu.Zasięgu praktycznie nie mam gdyż albo pojawia się jedna kreska która za chwilę znika i nie ma żadnej kreski i pojawia się kółko ukośnie przekreślone czyli definitywny brak zasięgu.Za radą konsultantów T-Mobile zrobiłem następujące rzeczy: 1. wymieniłem kartę SIM - nic się nie zmieniło 2. Oddałem samsunga Galaxy S 4 do serwisu - stwierdzili że z telefonem jest wszystko w porządku 3. przełączałem wielokrotnie tryb pracy sieci na różne opcje(mam 4ry :od LTE z automatycznym przełączaniem na inne tryby " po tylko GSM " i niestety to też niczego nie poprawiło w kwestii zasięgu i po 4-te resetowałem telefon i też to nic nie dało..W tym wszystkim jedna rzecz mnie zdziwiła że po wyjęciu z aparatu karty SIM aparat wskazywał pełny zasięg. Technik w serwisie Samsunga stwierdził że niektóre aparaty telefonicznie tak się właśnie zachowują.Czy rzeczywiście można polegać na takiej opinii bo widziałem jak w innych smartfonach po wyjęciu karty SIM był czerwony krzyżyk X a nie pełny zasięg.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-11-2015 - 14:13:45
Witaj. Taka sytuacja z zasięgiem po wyjęciu karty SIM jest jak najbardziej możliwa, dlatego że nawet bez karty SIM może wykonywać np. połączenia alarmowe.
  (0)
Odpowiedz
golf
30-10-2015 - 11:25:32
Macie po prostu ludzi gdzieś ważne że podpisali umowę w Przytoku powstaje pole golfowe gdzie będzie sie zjeżdzał cały świat a ludzie wam uciekną z powodu braku zasięgu
  (0)
Odpowiedz
golf
30-10-2015 - 11:25:29
Macie po prostu ludzi gdzieś ważne że podpisali umowę w Przytoku powstaje pole golfowe gdzie będzie sie zjeżdzał cały świat a ludzie wam uciekną z powodu braku zasięgu
  (0)
Odpowiedz
blademan2
21-10-2015 - 22:49:46
Witam.Mieszkam w Warszawie i na moim osiedlu,a nawet na dachu bloku stoi nadajnik ORANGE,z którego odbierałem znakomity sygnał od EDGE po LTE na telefonie w T-mobile.Obecnie w niedalekiej odległości - kilkaset metrów i o wiele niżej-bo na dachu parterowego budynku T-mobile uruchomił nowy nadajnik.Obecnie mam problem z LTE-1 kreska w domu mimo,że mieszkam wysoko,a podczas rozmowy przełącza się na 2G i również w niektórych pomieszczeniach mam 1 kreskę zasięgu 2G,mimo,że nadajnik jest nade mną.Myślę,że w związku z uruchomieniem pobliskiego nadajnika i współpracą w ramach N! moc nadajnika na moim dachu została obniżona,co widać po pogorszeniu zasięgu.Czy to tylko przejściowe czy może już na stałe?Jaki jest powód pogorszenia zasięgu?proszę o odpowiedź.Dziękuję.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
22-10-2015 - 07:32:43
Witaj. Taki temat najlepiej zgłosić poprzez właściwe Biuro Obsługi. Konsultant skieruje wtedy odpowiednie zgłoszenie do Działu Technicznego z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.
  (0)
Odpowiedz
Maciek
14-10-2015 - 21:23:25
A jak z zasięgiem w Przytoku woj. Lubuskie, gmina Zabór. Zasięg strasznie skacze. Raz mam 3 kreski a czasami 0. Czy nadajniki w okolicy działają prawidłowo?
  (0)
Odpowiedz
Adi
04-10-2015 - 16:27:59
Moje zdanie jest takie że jeżeli oferuję komuś usługę internetu bezprzewodowego w tablecie,to powinien go mieć ,bynajmniej przy podpisaniu umowy powinien konsultant zapytać z którego miejsca będzie najczęściej używany .Teraz tylko się liczy podpisanie umowy i nic więcej a ty sobie radz.To tak jak by się otworzył T-Mobile na Antarktydzie i sprzedawał swoje usługi eskimosom.
  (0)
Odpowiedz
Edimama
30-09-2015 - 22:34:16
Tragediaaaa!!!! Dwa miesiące temu zakupiłam na stałe internet . Oczywiście wcześniej sprawdziłam takim na karte czy u mnie będzie działał. Działał. Przez pierwszy miesiąc ten na abonament też. A teraz z dnia na dzień jest coraz gorzej i w zasadzie nie działa..... A umowa na dwa lata....szlag mnie trafia
  (0)
Odpowiedz
makrz
30-09-2015 - 12:52:57
A jak jest ze wzmacniaczami sygnału można u was kupić, wypożyczyć? Kupić w znanym serwisie aukcyjnym? Co z legalnością?
  (0)
Odpowiedz
makrz
30-09-2015 - 12:45:19
Witam Też mieszkam w Kępie i potwierdzam, że zasięg T-mobile mam tylko na podwórku. Pozostałe sieci OK.
  (0)
Odpowiedz
WojtS
28-09-2015 - 12:20:21
46-022 Kępa k/Opola Czy tu w regionie wszystko działa jak należy? Kiedyś nie mieliśmy problemów, obecnie od jakiegoś czasu w naszej firmie zanika sygnał niemal całkowicie, dopiero po wyjściu z budynku można ,,się dogadać,, ale nie jest to czysta swobodna rozmowa, wchodzenie na piętro też w niczym nie pomaga, nie piszę o jednym telefonie tylko kilku aparatach. Nie mamy problemu z prywatnymi telefonami zarejestrowanymi w sieci play i plus. Proszę o informację jak możemy wzmocnić sygnał T-mobile, korzystamy w firmie z kilku telefonów komórkowych z Waszej sieci... ale ,,korzystamy,, wolę zamienić na wkurzamy się i łapiemy za stacjonarne. Czy rozwiązaniem będzie zmiana operatora? Proszę o info jak rozwiązać problem.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-09-2015 - 08:03:47
Witam. Rozumiem, że problem z zasięgiem może powodować dyskomfort i zdenerwowanie. W podanej lokalizacji poziom zasięgu GSM to 2-3 kreski na zewnątrz budynków, zaś 3G (U2100) to 1-2 kreski na zewnątrz budynków. Niestety nie mamy wpływu na zasięg wewnątrz pomieszczeń, sugerowałbym wymuszenie w urządzeniach trybu pracy sieci na tylko 2G. Nie mamy zgłoszonych awarii w tym rejonie, ale można sprawę zgłosić kontaktując się z naszą infolinią. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
WiNNiK
24-09-2015 - 00:36:14
Witam. Mieszkam w woj. Wielkopolskim między Leszek a Gostyniem i dokładnie to w PAWŁOWICACH od dnia 21.09.2015r, mam problemy z zasiegiem waszej sieci. Czy mogę wiedzieć co się dzieje? Czy jest możliwość poprawienia zasięgu ? wzmacniacz zasięgu pomoże ale tylko w moim domu a ja w całej miejscowości go nie mam.
  (0)
Odpowiedz
kampfhora
16-09-2015 - 13:45:41
Szanowny T-mobile. Od lat zgłaszam w Waszym salonie problem braku zasięgu w miejscowości Kobylec, powiat wągrowiecki. Powiem szczerze: mam już dość biegania z telefonem w ręku po działce i po ulicy i łapania max dwóch kresek zasięgu! Nie jestem jakąś maniaczką, że godzinami przesiaduję z telefonem w ręku, ale są sytuacje, które wymagają pilnej interwencji: wezwanie policji, karetki. To są często sprawy rodzinne: wypadek, śmierć bliskich. Jestem po trzeciej takiej sytuacji i powiem, że tracę już cierpliwość. Czy naprawdę przez tyle lat nic nie udało się zrobić w tym temacie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-09-2015 - 15:39:03
Witam. W podanej lokalizacji wszystkie nadajniki pracują prawidłowo. Zasięg na zewnątrz budynków 2 kreski GSM oraz 0-1 kreska 3G. Proponuję w ustawieniach telefonu wymusić tryb sieci tylko GSM. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
brak zaufania do T-mobile
11-09-2015 - 00:26:36
ktoś tu się powtarza - tester= Piotr35 ? ale to nic wobec pustych obietnic troski o klienta i braku reakcji na problemy ze słabą prędkością internetu brak problemów przez pierwsze 4 miesiące i nagle od 1-szego września każde popołudnie ( za wyjątkiem weekendu) sygnał się ciągle urywa a " fachowcy" na infolinii 6029000nie widzą problemu i przysyłają sms-y o 3-ciej nad ranem oznajmiające rozwiązanie problemu, po czym kolejnego dnia znowu to samo zupełnie nie rozumiem - zasięg 3G 3, 4 kreski a prędkość sygnału taka, że poczty się nie da odebrać, no chyba, ze się siedzi w nocy, ale nie tak to miało wyglądać XXI wiek- internet ma ułatwiać, a nie komplikować życie a gdzie się tak dzieje? Osowo gmina Kępice :-)
  (0)
Odpowiedz
brak zaufania do T-mobile
10-09-2015 - 23:32:24
ktoś tu się powtarza
  (0)
Odpowiedz
Mateusz
03-09-2015 - 00:02:01
Witam, widzę, że można się tu czegoś dowiedzieć. Mieszkam od 1,5 roku w miejscowości Grabowiec, gm. Świdnica w województwie lubuskim. Na terenie całej miejscowości korzystanie z telefonów komórkowych to tragedia, 1-2 kreski to max jaki jest na telefonie w budynkach jak i na zewnątrz. Sama miejscowość jest położona na sporej górce. Mam zamiar interweniować w tej sprawie, bo mamy 5 telefonów w waszej sieci i jest to dłużej nie do wytrzymania. Widzę, że podaliście Państwo numer telefonu i spróbuję jutro tam zadzwonić. Może jednak spróbujecie udzielić mi jakichkolwiek informacji jak innym pytającym o poprawę ich sytuacji. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
son
13-02-2015 - 14:05:37
Witam, Byłem u was w salonie firmowym w Rybniku i drogie Panie/ Panowie nie mają bladego pojęcia o repeaterach, wzmacniaczach itp. Proszę o informację, gdzie/ do kogo z t-mobile się zgłosić o założenie przez Was takich urządzeń - żeby rozmawiać/ mieć zasięg muszę stać przy oknie, a to mi się już nie uśmiecha, a koniec umowy tuz tuz... Proszę o informację na maila.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-02-2015 - 14:19:17
Witam. W związku z zaistniałą sytuacją, sugeruje kontakt z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile, opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora, opłata zgodna z cennikiem). Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Damian_79
27-12-2014 - 00:09:13
Witam. Mam następujący problem z dostępem do internetu. Mieszkam w miejscowości Siedlisko, gmina Grabowiec, powiat Zamojski, woj. Lubelskie. W tej okolicy od zawsze był dostępny w T-mobile internet jedynie w technologi 2G, ale poszedłem po rozum do głowy i dokupiłem dobrą kierunkową antenę, i po całym dniu prób umieszczając antenę na dachu ustawiając w odpowiednią stronę znalazłem nadajnik (jakiś daleki bo siła sygnału była na poziomie 16%), ale wszystko działało znakomicie ustanawiało połączenie nawet w HSDPA. Prędkości rewelacyjne i za dna i w nocy. Niestety nie wiem z jakim nadajnikiem byłem połączony bo nie ma w necie aktualnej bazy BTS-ów, odczytywało mi jakieś CID które w bazie widniej w całkiem innym województwie. Przydało by się to wiedzieć do dokładniejszego ustawienia anteny. Ale do rzeczy: Od jakichś dwóch miesięcy nie mam praktycznie dostępu do internetu, dlaczego?? A dlatego, że w nadajniku który jest 4 km ode mnie w miejscowości Bronisławka uruchomili 3G - i wszystko by było ładnie pięknie jakby to działało, ale nie działa. Podejrzewam awarię, trzy razy to już zgłaszałem i według serwisu wszystko jest w porządku. A NIE JEST. Zarówno modem jak i telefon łączy się automatycznie z tym nadajnikiem i nie jestem w stanie wymusić połączenie z innym bo ten ma u mnie teraz siłę sygnału na poziomie 70%. Ale internet w nim nie działa prawidłowo. Objawia się to tak, że po włączeniu danych komórkowych w telefonie lub modemu, łącze się od razu, przydziela mi adres IP momentalnie i ustanowione jest połączenie, lecz mimo ustanowionego połączenia i doskonałej siły sygnału, nie mogę wejść na żadną stronę brak rozpoznawania adresów, jak puszczę sobie w tle polecenie PING to jest większość pakietów utraconych a jak któryś dojdzie to z opóźnieniem 2000 - 3000ms. Dziwna sprawa się dzieje również, że powyższe objawy występują cały dzień, ale nie w nocy. Jeśli minie godzina 23-cia ale nie zawsze, czasami 22-ga a czasami 24 -ta to polecenie PING pokazuje 0% pakietów utraconych i wszystkie odpowiedzi poniżej 100ms. i Internet śmiga , aż miło. Moje pytanie brzmi co może być nie tak, ja ciągle będę się upierał, że to awaria nadajnika, Jakieś przeciążania, albo złe zarządzanie podziałem łącza. Oczywiście nie wiem na pewno czy się łącze z tym najbliższym nadajnikiem bo brak aktualnej bazy BTS-ów uniemożliwia mi identyfikację, podejrzewam to tylko po sile sygnału. Po prostu w pobliżu nie ma innego nadajnika T-mobile. Dla bardziej wtajemniczonych mogę podać, że łączę się z BTS o CID: 21853 LAC: 58500. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny tej awarii - zostało jeszcze pół roku umowy - i nie wiem co dalej robić. Pozostanie pół roku się męczyć i czekać do 23 -ciej na sprawdzenie poczty :) trochę to nie wygodne, zwłaszcza, że się buli po 60zł miesięcznie za internet, a się z niego n
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-12-2014 - 21:23:59
Najbliższy nadajnik 3G UMTS 900 aktywny jest niedaleko miejscowości Góra Grabowiec. Były z nim rzeczywiście problemy w połowie grudnia. W tej chwili nie mamy informacji by nie działał prawidłowo. Nie rozsiewa on jednak sygnału w kierunku Twojej miejscowości. Spróbuj połączyć się z nadajnikiem w okolicach miejscowości Trościanka lub Bokinia.
  (0)
Odpowiedz
Damian_79
28-12-2014 - 16:38:43
Witam ponownie. Dziękuję za podpowiedź. Będę musiał zmienić antenę, bo obecną mam selektywną na pasmo 2,1GHz. A mógłbym jeszcze prosić o podpowiedź czy nadajniki w Trościance i Bokinii nadają 3G na paśmie 900MHz czy 2100MHz, żebym już odpowiednią anteną szukał sygnału. I jeszcze gwoli ciekawości nadajnik z którym się obecnie łączę o CID: 21853 - gdzie się znajduje, czy to jest ten z Góry Grabowiec? Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-12-2014 - 20:23:39
Zarówno jeden jak i drugi nadaje na częstotliwości 900 MHz. Ciekawości niestety nie zaspokoimy. Numerację nadajników mamy inną niż ogólnodostępna.
  (0)
Odpowiedz
goga
20-12-2014 - 10:45:46
Proszę o sprawdzenie zasięgu w miejscowości Bratkowice-okolice Rzeszowa(woj podkarpackie)jedna wielka masakra ,nie można się nigdzie dodzwonić a przecież kiedyś ta sieć miała tu dobry zasięg,jak mam poprawić zasięg w mojej komórce-samsung galaxy.bedę wdzięczna za odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-12-2014 - 11:36:22
Witam, Aktualnie w tym miejscu zasięg GSM kształtuje się na poziomie 2-3 kresek na zewnątrz budynków. Istnieje również szczątkowy zasięg 3G (0-1 kresek na zew. budynków), dlatego zaradziłbym wymuszenie zasięgu tylko GSM/2G w ustawieniach telefonu. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Kamillo127
09-12-2014 - 14:43:14
Witam. Mieszkam w miejscowości LESZNO (64-100) osiedle Wieniawa. Już od około roku sygnał w okolicy mojego zamieszkania znacznie się pogorszył. Wcześniej miałem maksymalny zasięg (w końcu to środek miasta), natomiast teraz jest tragedia - maksymalnie 2 kreski zasięgu i to nie zawsze. Nikt nie może się do nas dodzwonić. Próbowałem już wszystkiego, ale to na pewno nie jest wina moich telefonów. Każdy z nas tutaj ma ten sam problem. Coś się stało z zasięgiem i prosiłbym o sprawdzenie tego, lub informację co należy zrobić (zadzwonić, napisać oficjalne pismo) aby takie sprawdzenie miało miejsce? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-12-2014 - 15:49:08
Na podanym osiedlu zasięg 2G kształtuje się na poziomie 4-6 kresek (na zewnątrz budynków). Zasięg 3G to ok 2-3 kresek. Nie planujemy na chwilę obecną rozbudowy sieci w tym rejonie. Sugeruję zatem wybór sieci "TYLKO GSM" w ustawieniach aparatu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kamillo127
09-12-2014 - 16:26:26
Ok., ale sam Pan/Pani wie, że 2G to przeżytek zwłaszcza jeśli chodzi o prędkość mobilnego Internetu. Jakaś przybliżona data tej rozbudowy istnieje?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-12-2014 - 17:10:33
Niestety NIE planujemy rozbudowy sieci. Tryb GSM będzie wygodniejszy przy połączeniach głosowych. Jeśli chce Pan korzystać z internetu, wtedy proponuję zmianę na "TYLKO WCDMA". Niestety, zdaję sobie sprawę, że może to być niewygodne. Nie mamy jednak innego rozwiązania dla opisanych problemów.
  (0)
Odpowiedz
Kamillo127
09-12-2014 - 19:42:02
No to czas na zmianę operatora. Sposób, który Pan opisał jest nie do zaakceptowania.
  (1)
Odpowiedz
axel
20-11-2014 - 22:50:37
Witam, czy jest możliwość poprawienia zasięgu waszej sieci wewnątrz budynku???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-11-2014 - 07:11:07
Witaj. Takie pytanie proponuję skierować do Biura Obsługi. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
axel
20-11-2014 - 22:36:18
Witam, czy jest możliwość poprawienia zasięgu waszej sieci wewnątrz budynku???
  (0)
Odpowiedz
AduWojnowice
26-10-2014 - 12:49:25
Witam, mieszkam w Wojnowicach pod Wrocławiem, gmina Czernica. Po przeprowadzonych pracach chyba w tamtym roku zasieg sieci spadł drastycznie. W domu praktycznie nie mozna porozmawiać. Nadajnik z tego co wiem jest niedaleko. Czy jest możliwość poprawienia zasięgu? Problem dotyczy wielu osób i większość chce zmienic operatora. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-10-2014 - 07:30:30
W podanej lokalizacji zasięg GSM kształtuje się na poziomie 3-4 kresek w skali na 6 na zewnątrz budynków. Zasięg 3G to ok. 1-3 kresek. Niestety nie mamy wpływu na zasięg wewnątrz pomieszczeń. Modernizacja sieci przeprowadzona była w tym rejonie we wrześniu 2013r i na dzień dzisiejszy nie mamy planów poprawy.
  (1)
Odpowiedz
AduWojnowice
27-10-2014 - 20:30:00
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuję za odpowiedź. Wewnątrz budynkow sprawa jest jasna ale na zewnątrz tych 3 kresek to się trzeba nieźle naszukac. 3G w ogóle nie ma. Najgorsze ze zasięg pogorszyl sie po modernizacji która miała go ulepszyć. Zasięgu nie ma akurat na dość sporym osiedlu, w szczerym polu raczej jest.
  (0)
Odpowiedz
Iwo
24-09-2014 - 15:36:35
Witam, mieszkam w Konstantynowie Łódzkim i od kilku dni znacznie pogorszył się zasięg. Wcześniej były 4 kreski zasięgu, w tym momencie tylko jedna.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-09-2014 - 15:48:35
Witam. W miejscowości Konstantynów Łódzki na tą chwilę występuje problem globalny z działaniem jednego z nadajników. Sprawa jest już przekazana do naszego działu technicznego. W najbliższym czasie usterka powinna być usunięta. Sugeruję kontakt z Biurem Obsługi Abonenta na numer 602900 w celu podania swojego numeru telefonu, dzięki czemu po zakończeniu sprawy wyślemy wiadomość sms z informacją. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Iwo
24-09-2014 - 22:13:22
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuję za odpowiedź. Jest przewidziany czas trwania naprawy nadajników?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-09-2014 - 09:14:08
Aktualnie prace zostały już zakończone. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
glucha cisza....
23-09-2014 - 17:32:26
Witam, mieszkam w Andrychowie od 2 tyg niestety jestem klientem Tmobile zasieg 1 kreska totalna masakra nikt mnie nie slyszy zrywa rozmowy!!!! Poprzednio korzystalam z playa nie bylo problemu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-09-2014 - 19:01:27
Witam. Problemy z zasięgiem proponuję zgłosić do Biura Obsługi. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Andrzej B.
16-09-2014 - 16:11:24
Witam. Mieszkam w jastrzębie Zdrój na oś. 1000-Lecia niedaleko szkoły na której są nadajniki nie wiem czy wasze też. Od jakiegoś czasu mam brak zasięgu w mieszkaniu jedynie da się porozmawiać wyglądając przez okno a i tam jest jedna kreska i potrafi zerwać połączenie podczas rozmowy. Co się dzieje i co zamierzacie z tym zrobić?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-09-2014 - 07:52:13
Witam serdecznie. Aktualny poziom sygnału w Państwa lokalizacji wynosi 2-3 kreski (w skali do 6) na zewnątrz pomieszczeń. Problemy mogą być spowodowane dużym tłumieniem sygnału wewnątrz pomieszczeń. Niestety nie gwarantujemy dobrego zasięgu wewnątrz budynków. Nie mamy na to wpływu. Rozchodzenie się fal radiowych wewnątrz pomieszczeń jest uzależnione od konstrukcji budynku i materiałów z jakich jest zbudowany. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Krzysio B
24-08-2014 - 13:33:14
Dzień dobry! Chwilowo muszę mieszkać w Miejscowości Stawy między Dęblinem a Rykami. Sygnał jest praktycznie nie wykrywalny. Pomaga umieszczenie telefonu w jednym, jedynym miejscu przy oknie. Rozmowy prowadzone nie dotykając telefonu przez zestaw głośnomówiący. Proszę o pomoc! Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-08-2014 - 22:17:32
Witam. Niestety na tym terenie zasięg wynosi 1 maksymalnie 2 kreski na zewnątrz budynków. Niestety nie mamy wpływu na tłumienie fal radiowych wewnątrz budynków. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
ewaz
21-08-2014 - 14:10:51
Witam.Mieszkam 15km od Warszawy,a dokładnie w Józefinie pod Halinowem,i od jakiegoś czasu zasięg jest tragiczny.Albo go wcale nie ma ,albo jest ale podczas rozmowy przerywa tak ,że ciężko zrozumieć słowa.Kiedyś było lepiej.Co się stało że teraz tak jest?Mamy z mężem telefony w tej sieci już kilka lat,ale jak tak będzie dłużej to będziemy zmuszeni zrezygnować.Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-08-2014 - 15:36:17
Witam serdecznie. W sytuacji, kiedy występują jakiekolwiek problemy z zasięgiem oraz dostępnością sieci, to serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
yaaceek
24-07-2014 - 20:31:19
mieszkam w Łodzi przy ul.Żubardzkiej.... problem polega na zanikającym i bardzo słabym sygnale GSM/WCDMA, a przecież to prawie centrum miasta ...czy istnieją jakieś możliwości poprawienia, zwiekszęnia sygnału z nadajnika na Mani?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-07-2014 - 08:07:35
Witam serdecznie. Uprzejmie informuję, że na niniejsze pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
hallinka
14-06-2014 - 14:22:44
Witam. Mieszkam w miejscowosci Mokre w woj. Podkarpackim niedaleko Sanoka i niestety zasieg jest fatalny, zaledwie jedna kreska. Czy macie jakies plany zwiazane z poprawa sygnalu na tym terenie? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-06-2014 - 14:34:51
Witam. Na ten moment nie mamy żadnych planów rozbudowy sieci. Pozdrawiam.
  (3)
Odpowiedz
Myszka28
21-03-2014 - 13:34:19
Witam.Mieszkam w miejscowaści Bogusza małopolskie.czy planyjecie w najblizszym czasie poprawic jakość sygnału
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
24-03-2014 - 11:03:30
W najbliższym czasie nie planujemy rozbudowy na tym obszarze. W przypadku problemów z zasięgiem prosimy o zgłoszenie w BOA choćby po to, byśmy w przyszłości wiedzieli jakie lokalizacje kolejności przy rozbudowie sieci powinniśmy uwzględniać w pierwszej. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
baranskyy
27-02-2014 - 11:47:13
Witam mieszkam w okolicach Grojca czy przeprowadzicie jakies prace powiekszenia zasiegu? zasieg jest okropny!
  (0)
Odpowiedz
czarnawołomin
19-02-2014 - 21:01:13
powiem tak maja nasze problemy gdzieś podpisaliśmy umowy a oni robią co chcą zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta!!! wystąpię na drogę sadowa o odszkodowanie bo muszę płacić za internet który jest wart tyle co bród za paznokciem dzwonie do nich co tydzień a oni nic nie wiedza!!!!!!! normalnie majdan!!! przeprowadzili taka modernizacje ze przed nią miałem 3G a teraz tylko 2G z prędkością 64 kb/s śmiech 10 lat temu internet był szybszy!!! dla wiedzy najgorszej sieci w kraju (T-Mobile) jestem z Czarnej koło Wołomina woj. Mazowieckie od 5 miesięcy przeprowadzaliście modernizacje przez 5 miesięcy zapłaciłem wam 340 zł (5m-c x 68Zł) po prawie 6 miesiącach zwodzenia tak poprawiliście jakość ze nic już nie działa ZERO DNO FARSA mam nadzieje ze posypia się pozwy skargi i ze zajmom się wami odpowiednie instytucje. Bez poważania wasz klient!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
27-02-2014 - 15:57:38
Witamy. W tej okolicy zostały właczone ponad 4 nowe stacje bazowe. Zasięg znacząco się poprawił. Na terenach gdzie obecnie jest zasieg 2g planujemy właczyć w 3 kwartale UMTS900. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
fenix94
17-02-2014 - 20:42:23
Witam mieszkam w okolicach Bodzanowa w powiecie Płocki i zasięg mojego internetu mnie nie zadowala za specjalnie i w związku z tym mam pytanie czy będą trwały jakieś prace modernizacyjne w celu poprawy zasięgu tutaj na okolice?Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-02-2014 - 15:11:38
Prace na tym terenie zaplanowaliśmy na koniec czerwca. Do końca roku na tym terenie wprowadzimy również częstotliwość UMTS900. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
marienka
07-02-2014 - 12:06:31
Mieszkam w woj.lubelskim w miejscowości Pilaszkowice Drugie, dawniej wybrałam sieć T-mobile (Era) ponieważ to był jedyny operator którego sygnał dochodził, po modernizacjach i remontach zasięg sygnału jest równy zeru. Biegamy po działce z telefonem z miernym skutkiem. Czy jest szansa na poprawę sytuacji?
  (0)
Odpowiedz
mała
19-01-2014 - 17:33:03
Ja mieszkam w Głuszynie w opolskim i zasięg jest bardzo kiepski. będziecie coś robić w tym kierunku?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
27-01-2014 - 15:33:32
W tej okolicy prace rozpoczniemy w połowie marca 2014.
  (0)
Odpowiedz
rychu
10-01-2014 - 13:55:27
Witam My w Krajnie (26-008) też mamy cieniutki zasięg ,,,,czemu firma nie zainstaluje jakiejś małej dodatkowej antenki wspomagającej ,,,, np u mnie i to nie odpłatnie ,,i szybkość neta by się poprawiła,,, Proszę o odpowiedź na poczte rikardo1963@wp.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
14-01-2014 - 13:52:15
Prace w tym rejonie zostały już zakończone. jeżeli masz jakieś problemy to prosimy Cię o kontakt z naszym salonem. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
osp
06-01-2014 - 16:40:26
witam jestem mieszkańcem Bobrowic koło krosna odrz mapy pokazują pełen zasięg a w rzeczywistości jest praktycznie zero!!! kiedyś był nadajnik na kościele lecz po remoncie został zlikwidowany czy można sie dowiedzieć czy coś z tym zrobicie czy ja i reszta moich kolegów mamy zmienić operatora liczę na pomoc z waszej strony
  (0)
Odpowiedz
lobo
15-12-2013 - 14:59:45
mieszkam w istebnej i zasięg w domu 8% może pomimo jakiejś naprawy nadajników bez zmian .
  (0)
Odpowiedz
danielj
11-12-2013 - 20:34:09
od marca tego roku w Nurzec-Stacja nie mam zasięgu zgłaszałem to i nadal nic niby naprawione a tak naprawdę nic się nie zmieniło kończy mi się umowa po około 14 latach czas na zmianę operatora.
  (0)
Odpowiedz
sirmike
04-12-2013 - 15:24:18
Witam, Czy szanowne T-Mobile mogłoby cos powiedzieć na temat fatalnego zasięgu w Łodzi na dzielnicy Łódź-Górna w okolicach Czerwonego Rynku? Cała moja rodzina i wielu znajomych ma w waszej sieci telefony od lat i tak fatalnego zasięgu nie było jeszcze nigdy. Rozmowy się tną, zostają raptem przerywane, następnie nie można się nigdzie dodzwonić.....Nie wspomnę już o tzw. "internecie mobilnym"...żeby w dzisiejszych czasach będąc może z 500-600m od BTS-a telefon przełączał się w tryb GPRS !!!!! Z tego co czytałem cała innowacja nadajników na terenie Łodzi został już zakończona (no chyba że jeszcze nie) a zasięg się diametralnie pogorszył.....Obecnie telefon i Wasza sieć wywołują jedynie frustrację. Na chyba z 5-6 różnych modeli telefonów na każdym są te same objawy co do zasięgu połączeń jak i internetu. Pewnie sobie nawet nie zdajecie sprawy, że jest mini akcja społeczna na grupowe rezygnowanie z Waszych usług.....i przechodzenie do konkurencji.... Co mi z tego że proponujecie co raz to nowsze promocje....że niedługo będziecie dawać nawet po 3 tablety w ramach jednej umowy a do abonamentu będzie po milion minut....jak nie można z Waszych usług korzystać....czy to będąc w domu czy to w pracy..... A podobno mamy XXI wiek........ Zgłaszanie tej sprawy czy to w salonie czy do biura obsługi nie przyniosło i nie przynosi żadnych efektów...........
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-12-2013 - 12:29:06
W Łodzi prace modernizacyjne planujemy rozpocząć dopiero w marcu 2014 roku. Sytuacja, o jakiej Państwo piszą, jest związana z awarią, prosimy o zgłoszenie się do sklepu lub najbliższego call center.
  (1)
Odpowiedz
brak zasięgu
03-12-2013 - 17:16:09
Ja już jestem przekonany i zmieniam operatora. Tak poprawili sieć że zasięg to marzenie a teraz telefon potrzebny mi jak nigdy.
  (0)
Odpowiedz
joanna
20-11-2013 - 13:23:53
mam ostatnio problem z zasiegiem a mam w sieci 4 numery i odkąd jest nwa sieć to ja sie nie moge nigdzie dodzwonić mimo ze juz zmniłm telefon na nowy miezkm w Pile moze tez ktoś problem z połaczenimii na osiedklu Podlasie? sytuacja jest nie do zniesienia chyb bede zmuszona zmienić sieć
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-11-2013 - 10:52:44
Problemy w Pile wynikać mogą z prac prowadzonych na obrzeżach miasta. Bardzo prosimy o cierpliwość. Prace powinny zakończyć się w ciągu 10 dni.
  (1)
Odpowiedz
kedi
20-11-2013 - 11:04:22
W miejscowosci Grąblin pow. Konin zasięg jest dużo słabszy niż jeszcze dwa lata wstecz, a wniektórych miejscach zupelny brak sygnału. To samo dzieje się w wielu miejscach w Koninie
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-11-2013 - 11:20:09
Obecnie w tej miejscowości prowadzone są prace modernizacyjne, bardzo prosimy o cierpliwość.
  (1)
Odpowiedz
dziadek
19-11-2013 - 17:06:09
Witam,byłem teraz w chacie Górskiej "CYRLA" wysokość 850m (Sucha Struga-Rytro) rok temu zasięg był w miarę dobry teraz jest beznadziejny.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-11-2013 - 11:21:20
Nic nie odpisujemy.
  (0)
Odpowiedz
ania
05-11-2013 - 12:11:55
zgadzam się z poprzednikie wcześnie miałam full zasięg w budynku a teraz ma tylko jedną kreskę
  (0)
Odpowiedz
martamp
05-11-2013 - 08:14:04
Witam Od prawie 2 tygodni nie mam zasięgu w domu. Do tej pory miałam zasięg na poziomie 2-3 kresek - teraz w ogóle. Zasięg wpada 2-3 razy na dzien na kilka sekund dosłownie. Na zewnątrz jest, ale także znika. Wczesniej wszystko było Ok, nie miałam problemu z zasięgiem ani na zewnątrz ani w domu. Dzwoniłam do konsultanta - odp. - zasięg w tym regionie jest poprawny. To dlaczego u mnie nie ma ? To samo gdy wkładam kartę SIM męża. Mama również narzeka na ginący zasięg... To samo sąsiad ! Reklamujecie, że macie zasięg wszędzie - a tu takie "wyskoki". Proszę o wyjaśnienie kwestii, myślę nad zerwaniem umowy z winy operatora.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
05-11-2013 - 10:11:01
Proszę o kontakt z redakcją w celu podania swoich danych. Na podstawie tej wiadomości nie możemy nic powiedzieć, nie wiemy nawet jakiej miejscowości dotyczy problem. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Janek
19-10-2013 - 15:04:05
Tylko że jest taki problem że ja nie naprawiałem telefonu w komisie tylko u kolegi informatyka
  (0)
Odpowiedz
Szymek
18-10-2013 - 14:40:56
Tylko że jest taki problem że ja nie naprawiałem telefonu w komisie tylko u kolegi informatyka
  (0)
Odpowiedz
Szymek
16-10-2013 - 14:02:12
Tylko że jest taki problem że ja nie naprawiałem telefonu w komisie tylko u kolegi informatyka
  (0)
Odpowiedz
Krzysztof1992
16-10-2013 - 00:09:56
Witam Problemy z Zasięgiem wewnątrz budynku w miejscowości Nowe Załubice (gm.Radzymin), Czy jest planowane dołączenie sieci T-Mobile do nadajnika Orange Znajdującego się w Starych Załubicach.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-10-2013 - 15:31:10
Prace w tym rejonie będą prowadzone od 28 października. Tak umieszczenie nadajników w Starych Załubicach jest planowane podczas modernizacji. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Władek
15-10-2013 - 15:06:44
mam to samo co szymek
  (0)
Odpowiedz
Szymek
15-10-2013 - 14:53:25
Dzień dobry niedawno miałem wypadek i musiałem wymienić wyświetlacz od tego zdarzenia nie mam zasiegu nawet 1 kreski i teraz telefon służy mi do słuchania muzyki i robienia zdjęć .mój telefon to Sony Xperia e prosze o pomoc .
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
16-10-2013 - 09:46:43
Szymek, musisz udać się ze swoim telefonem do naszego salonu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Kakaja1
14-09-2013 - 11:28:05
Od około 3 miesięcy a właściwie od momentu poprawiania zasięgu przez sieć mam problem z zasięgiem. Wcześniej tak nie było! W domu nie mam go wcale, internet działa fatalnie pomimo tego że mam zewnętrzną antenę, o telefonie nawet nie wspomnę bo żeby zadzwonić bądź wysłać sms muszę szukać zasięgu jak przed 10 laty na dworze... strasznie mnie to denerwuje!! zgłaszałam kilkukrotnie ten problem w punkcie t-mobile jak i w biurze obsługi nic nie dało TERAZ ROZWAŻAM ZMIANĘ OPERATORA!!!!
  (0)
Odpowiedz
Pasłęk
05-09-2013 - 10:34:17
Witam w czym może tkwić problem jeżeli z telefonu normalnie mam zasięg 3g,a jeżeli chcę się połączyć za pomocą modemu w laptopie to wyszukuję mi tylko zasięg EDGE ( w opcjach modemu jeżeli wybieram żeby wyszukiwało sieć 3g to nic nie daje), czy telefon ma mocniejszy nadajnik?
  (0)
Odpowiedz
woj
28-08-2013 - 19:47:54
problem z zasięgiem jest też u mnie, ciągle przerywa ,albo wcale go nie ma , nie słychać w ogóle nic jak ktoś dzwoni , nie wiem jak tak dalej będzie chyba trzeba będzie rozwiązać umowę , bo to śmiech żeby płacić abonament a nie można korzystać a już jak się skorzysta to trzeba rozłączać się z 10 razy aby z kimś się dogadać
  (0)
Odpowiedz
T-mobile
27-08-2013 - 19:06:29
Zasięgu nie mam prawie w ogóle kiedy chcę gdzieś zadzwonić to muszę wychodzić na dwór a przed modernizacją nadajników miałem pełny zasięg w każdym miejscu w domu teraz to jedna wielka porażka
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
28-08-2013 - 16:34:20
Czy mógłbyś uszczegółowić swój problem? Gdzie tak się dzieje? Chętnie się odniesiemy do Twojego problemu. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
karol
12-07-2013 - 15:02:11
To już jest tragedia z tym zasięgiem. Czas olać tę sieć. Żeby w centrum miasta tracić zasięg?
  (0)
Odpowiedz
wiktor
10-06-2013 - 19:41:18
Dostałem służbowy telefon w T mobile i od razu zrobiłem przekierowanie na Plusa Mapka to jakaś farsa, mieszkam pod Wrocławiem i według mapki mam 3G a ledwo mogę porozmawiać i to w określonym miejscu...
  (0)
Odpowiedz
olo
19-12-2012 - 03:10:25
miałem dwie kreski zasięgu 3g teraz niemam wogule co robić
  (0)
Odpowiedz
Jaras
08-09-2011 - 23:07:01
Tak można się droczyć ile wejdzie z nimi i tak nie przejdziemy. Miałem 4 ,5 kreski w mieszkaniu a teraz mam 2 z anteną .Co wioska mi się zapada a może nadajnik zapada się pod ziemię a ta mapa zasięgu to przesada lekka z tym co jest pokazane
  (0)
Odpowiedz
nokia
24-08-2011 - 23:12:45
nowy T-MOBIL to sie robi totalne jaja od czasu wejscia zasięg sie pogorszył jak spszed 10 lat czy ini aboneci tej nowej sieci też tak maja czy to tylko w mojej miejscowosci
  (0)
Odpowiedz
Jan
08-03-2011 - 22:20:41
Antena kierunkowa to jest to! Wzrost siły sygnału z 10% do 90-100% miło mnie zaskoczył.
  (1)
Odpowiedz
adwave
19-11-2010 - 23:04:09
operator także powinien zadbać o zasięg szczególnie 3G, szczególnie że zbliża się sezon narciarski a w znanych miejscowościach górskich korzystanie z edge nadaje sie do AGPS :))) szkoda że nie można wrzucić tu zdjęć potwierdzających jak w tyle zostaje blueconnect w ważnych i znanych miejscowościach
  (0)
Odpowiedz
gigolo
04-11-2010 - 12:55:51
na szczęście na brak zasięgu nie narzekam, znika mi chyba tylko gdy akurat nie korzystam z telefonu :P Na sygnał Ery nie mogę narzekać, ale na pewno są miejsca gdzie zasięg nie dochodzi.
  (1)
Odpowiedz
tnwpz
02-11-2010 - 12:45:21
Problemy pojawiają się też, kiedy nagle znajdziemy się w niecce. Nagłe zagłębienie w płaskim terenie pozbawia zasięgu.
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Jedną z głównych cech branych pod uwagę podczas wyboru telefonu jest jego bateria i czas pracy na jednym ładowaniu. Jak sprawić by nasz Android działał dwa, a nawet trzy razy dłużej?

Zmniejszyć jasność wyświetlacza: Menu > Ustawienia > Wyświetlacz > Jasność. Wyświetlacz nie musi świecić jak latarka, aby zapewnić czytelność wszystkich prezentowanych elementów. Optymalny poziom jasności w warunkach domowych wynosi ok. 30%. W nowych słuchawkach coraz częściej montowany jest czujnik oświetlenia, który umożliwia dynamiczne dostosowanie jasności do aktualnych warunków – w przypadku jasnego, słonecznego oświetlenia, ekran zostanie rozjaśniony do granic możliwości, a w nocy – przyciemniony żeby nie razić po oczach.

Wyłączyć Wi-Fi i Bluetooth gdy nie są używane: Menu > Ustawienia > Komunikacja/Sieci bezprzewodowe > Ustawienia Wi-Fi/Ustawienia Bluetooth. Oba moduły mają bardzo duży wpływ na konsumpcję energii. Warto włączać je tylko wtedy, gdy naprawdę ich potrzebujemy. W celu zwiększenia wygody i szybkości włączania można dodać na pulpit widżet Zasilanie/Sterowanie zasilaniem, który zawiera zestaw 5 podstawowych przełączników. Niektórzy zalecają wyłączenie modułu GPS, ale nie jest to konieczne (aktywowany jest tylko na żądanie nawigacji i map).

Ustawić tryb sieci na GSM (Menu > Ustawienia > Komunikacja/Sieci bezprzewodowe > Sieci telefonii komórkowej > Tryb pracy sieci > Tylko GSM) Jeżeli nie korzystamy z szybkiego połączenia internetowego ani wideo rozmów to sieć 3G czy HSDPA nie będą nam potrzebne. Nadal będzie można dzwonić i korzystać z Internetu (jednak transfer będzie dużo niższy), a jednocześnie telefon nie będzie cały czas usilnie przełączał się do innych trybów marnując przy tym cenną energię. Ustawienie trybu sieci na GSM może jednak powodować pogorszenie jakości sieci i odczuwalny dla użytkownika brak zasięgu, dlatego dobrze jest korzystać z trybu automatycznego, np. GSM/3G.

Wyłączyć transfer danych. Jeżeli nie korzystamy z Internetu w telefonie (lub tymczasowo nie chcemy korzystać) to można go wyłączyć na dwa sposoby. Pierwszym jest przytrzymanie klawisza on/off i wybranie opcji odpowiedzialnej za wyłączenie transferu, ale tylko niektóre telefony obsługują taką opcję. Pozostali muszą się zaopatrzyć w aplikację do blokowania (np. APNdroid, Quick Settings). Takie rozwiązanie może być wykorzystywane jedynie tymczasowo, w sytuacji, kiedy faktycznie nie potrzebujemy korzystać z Internetu w telefonie. Pamiętajmy zatem, aby ponownie włączyć transfer danych.

Ograniczyć liczbę widżetów na ekranie. Widżety można podzielić na te dwie grupy: proste (prezentujące tylko podstawowe informacje) i zaawansowane (będące tak naprawdę osobnymi programami). Zbyt duża liczba widżetów może znacząco obciążyć procesor, który z kolei będzie potrzebował więcej energii do pracy.

Wyłączyć synchronizację danych: Menu > Ustawienia > Konta i synchronizacja > Dane w tle. Synchronizację można wyłączyć tylko wtedy gdy nie potrzebujemy automatycznej synchronizacji GMaila, kalendarza, facebooka itd. Nie będziemy informowani o nowych mailach, a kalendarz i kontakty nie będą aktualizowane na bieżąco (w przypadku zmian zapisanych na stronach internetowych).

Ograniczyć ilość aplikacji działających w tle przy użyciu menedżerów zadań. Ten element jest kwestią sporną – niektórzy uważają, że korzystanie z menedżerów zadań (tzw. task killerów) jest wręcz szkodliwe, a inni twierdzą, że wyraźnie wpływa na szybkość telefonu i czas pracy. Najlepiej przekonać się osobiście o tym kto ma rację (popularną aplikacją tego typu jest Advanced Task Killer).

Jak poprawić czas pracy na baterii? - opinie i komentarze (10)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

gk
21-07-2011 - 11:34:58
bardzo przydatne porady
  (0)
Odpowiedz
r.o.b.
05-07-2011 - 23:44:23
artykuł bez rewelacji... porady znane i stosowane przeze mnie od lat !
  (1)
Odpowiedz
wegazz
05-07-2011 - 22:11:19
Bardzo przydatne porady
  (1)
Odpowiedz
wegazz
05-07-2011 - 22:08:50
Bardzo przydatne porady.
  (1)
Odpowiedz
Andrzej
05-07-2011 - 18:38:45
Wszystko to już wiem ;/ Artykuł niestety nie przydał się...
  (1)
Odpowiedz
Jacek
05-07-2011 - 14:10:18
Villain, przecież autor napisał, że <blockquote>niektórzy uważają, że korzystanie z menedżerów zadań (tzw. task killerów) jest wręcz szkodliwe</blockquote> Ja korzystałem z menedżera zadań na starszych telefonach, bo android wcale tak doskonale nie radzi sobie z procesami w tle. Dopiero w urzadzeniach mających 512MB (lub więcej) ramu task killery mogą być zbędne. To, że niektóre serwisy wypisują herezje jaki to task killer jest zły nie świadczy o tym, że mają rację. Tym bardziej, że każdy producent coś miesza w sofcie i może pojawić się duży drain baterii.
  (0)
Odpowiedz
predator7
02-07-2011 - 22:48:34
super
  (0)
Odpowiedz
rysia
29-06-2011 - 12:35:00
Przeczytałam uważnie i wykorzystałam zdobytą wiedzę. Supr, wielkie dzięki
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
28-06-2011 - 16:11:32
Polecamy się na przyszłość - zapewniamy, że przydatnych artykułów będzie jeszcze więcej :)
  (0)
Odpowiedz
łukasz
28-06-2011 - 12:59:38
<strong>Bardzo dziękuje za ten artykuł .Jest on też przydatny dla tych którzy nie mają smartfona tylko zwykły telefon</strong>
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Partnerstwo naszej sieci w projekcie T-Mobile Ekstraklasa zobowiązuje nas do tego, aby szczególną uwagę poświęcić kwestii zasięgu naszych usług na stadionach ligowych. Sprawdź jak sobie z tym radzimy.

Zapewnienie dostępności usług podczas imprez masowych na stadionie, to z technicznego punktu widzenia ogromne wyzwanie, ponieważ piłkarskie stadiony to obiekty o wyjątkowej konstrukcji. Wyzwanie to dotyczy przede wszystkim dwóch aspektów, które krótko omówimy poniżej.

Jedną z rzeczy, na które prawdopodobnie zwracacie uwagę po wejściu na obiekt sportowy jest to, czy w miejscu, gdzie się znajdujecie macie dobry zasięg. W przypadku mniejszych stadionów, o bardziej otwartej budowie, zazwyczaj można liczyć na dobry zasięg sieci ze stacji zlokalizowanych w okolicy stadionu – na sąsiednich budynkach, czy pobliskich wieżach. Natomiast duże, nowoczesne stadiony to budowle przypominające niecki w ziemi, dodatkowo otoczone tzw. koroną, czyli konstrukcją z żelaza i betonu, która bardzo skutecznie tłumi fale radiowe. Aby oferować usługi o wysokiej jakości, niezbędne są dedykowane instalacje, na przykład stacje nadawcze zlokalizowane na terenie stadionu. Typowym rozwiązaniem jest umieszczanie anten nadawczych na samej koronie stadionu i to zazwyczaj wystarcza, żeby zapewnić odpowiedni zasięg na trybunach i płycie boiska. Jednak stadion to też nierzadko zamknięty budynek i w miejscach takich jak szatnie zawodników, biura czy restauracje, zapewnienie dobrego sygnału wymaga dodatkowych działań. W takich przypadkach stosujemy instalacje wewnętrzne, by dobry zasięg był tam, gdzie potrzebują go nasi klienci. Wykrywanie takich miejsc i optymalizacja poziomu sygnału to proces ciągły, ale także złożony i kosztowny. Dlatego prowadzimy działania, by miejsc o słabszym zasięgu było coraz mniej. Dzięki temu klienci, nawet podczas dużych imprez, będą mogli swobodnie korzystać z usług naszej sieci.

Drugim zagadnieniem jest pojemność sieci, czyli zdolność do obsłużenia jednocześnie jak największej liczby klientów i różnorodnych usług, głosowych czy transmisji danych. Pod tym względem stadiony również są wyjątkowe. Właśnie tam na ograniczonym obszarze, mnóstwo ludzi spotyka się, by uczestniczyć w emocjonującym widowisku sportowym, a wszystko dzieje się w ciągu kilku godzin tygodniowo, jeśli nie rzadziej. W dodatku coraz częściej, przed i podczas meczu, kibice korzystają z zaawansowanych możliwości swoich smartfonów. Wywiad zaprezentowany w krótkim filmie pokazuje, że klienci w czasie meczu chcą nie tylko rozmawiać czy wysyłać SMS-y. Ich potrzeby obejmują także wysyłanie MMS-ów i maili, korzystanie z internetu oraz aplikacji mobilnych. Każda taka usługa ma określone wymagania, zwłaszcza z punktu widzenia zasobów niezbędnych do jej realizacji. W tym celu, by zapewnić najlepszą jakość usług analizujemy to z jakich usług i w jaki sposób korzystają użytkownicy. Na tej podstawie tworzymy profile usługowe i obliczamy sumaryczne zapotrzebowanie na zasoby sieci niezbędnych do obsłużenia różnych typów usług. Ten proces nazywamy wymiarowaniem sieci. Jak jednak wiadomo rozszerzanie pojemności sieci musi następować planowo, z uwzględnieniem zarówno możliwości technicznych sprzętu, jak i ekonomicznej opłacalności jego zastosowania. Warto sobie wyobrazić, że w przypadku największych stadionów, liczba osób pragnących jednocześnie korzystać z usług w tym samym czasie jest naprawdę duża i chwilowe zmniejszenie jakości usług może się zdarzyć. Jesteśmy jednak przygotowani na stosowanie w takiej sytuacji odpowiednich rozwiązań technologicznych.

Sieć na stadionie PGE Arena to pierwsza instalacja w Polsce na tak dużą skalę. Podzielono ją na 6 sektorów, z czego 4 obsługują trybuny, a pozostałe 2 - strefy VIP i Business, zaplecza drużyn i posterunek policji. W obiekcie zainstalowano 66 anten, użyto 4 km kabli i 2 km światłowodu.

Życzymy wszystkim kibicom emocjonujących chwil podczas rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2012/2013 oraz w trakcie zbliżającego się EURO 2012. Bo uczestniczenie w meczach, na takich obiektach jak PGE Arena (Arena Gdańsk) , Stadiony Miejskie we Wrocławiu, Poznaniu czy Stadion Narodowy w Warszawie, to nie to samo co oglądanie ich w telewizji.

<p><em>Wywiad zaprezentowany w tym krótkim filmie pokazuje, że nasi klienci w czasie meczu chcą już nie tylko rozmawiać czy wysyłać SMSy. Potrzeby obejmują teraz także wysyłanie MMSów i maili, korzystanie z internetu czy aplikacji mobilnych.</em></p>

Jak jest z zasięgiem sieci na stadionie? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Obok trybu cichego czy dyskretnego w smartfonie znajdziemy także tryb samolotowy. Jak działa i jak go włączyć?

Może niektórzy z was dopiero przy okazji wakacyjnego wypadku zainteresowali się nieużywaną dotychczas funkcją „Tryb samolotowy”. Czy trzeba go włączyć, wchodząc na pokład samolotu? W jaki sposób wpływa na korzystanie z telefonu?

Pod koniec września ubiegłego roku Europejska Agencja Bezpieczeństwa (EASA) poinformowała, że pasażerowie samolotów mogą normalnie korzystać z urządzeń działających w sieciach 3G i 4G, jednak wówczas, gdy samolot znajduje się na wysokości powyżej 3000 m nad ziemią. Zauważmy jednak, że zmiana dotyczy jedynie europejskich przewoźników, a zdarza się, że linie narzucają pasażerom własne zasady.

W liniach lotniczych spoza Starego Kontynentu, a czasem także przy starcie i lądowaniu, przyda się Tryb samolotowy. Będąc w tym trybie, smartfon nie pozwoli wykonać ani odbierać połączeń głosowych, wiadomości tekstowych, uniemożliwia także wysyłanie i odbieranie wiadomości graficznych i wideo no i naturalnie nie pozwoli połączyć się z internetem. 

Użytkownikowi pozostają jednak inne funkcje telefonu, który może nadal być dla niego źródłem wiedzy i rozrywki. Może on czytać audiobooki czy słuchać muzyki, jeśli ma je zapisane w trybie offline lub zgromadzone w pamięci urządzenia. Skorzysta także z gier i aplikacji, jednak pod warunkiem, że nie potrzebują do funkcjonowania łączności z internetem. Sprawdzi także terminy w kalendarzu, skorzysta z możliwości robienia zdjęć i nagrywania wideo.

Pamiętajmy, że telefony komórkowe muszą zostać wyłączone na czas startu i lądowania samolotu, gdyż emitowane przez nie sygnały radiowe mogłyby potencjalnie zakłócić działanie systemów łączności i systemów naprowadzania samolotu. Chociaż jeśli obsługa linii, którą lecicie, powie, że wystarczy włączenie trybu samolotowego, to nie trzeba wyłączać telefonu. Niektóre linie oferują na pokładzie Wi-Fi, a je można włączyć nawet w trybie samolotowym. Podobnie niektóre modele pozwalają na włączenie Bluetooth w trybie samolotowym.

Fot. Fotolia

Tryb samolotowy – jak włączyć i jak działa? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się