Pewna grafika zdradza nam statystyki dotyczące sklepu z aplikacjami dla Windows Phone.

Windows Phone Developer Blog opublikował infografikę, z której możemy się dowiedzieć czegoś o sklepie Microsoftu.

Użytkownicy Marketplace mogą wybierać spośród ponad 50 tysięcy aplikacji. Najwięcej znajdą w działach: rozrywka (17 proc.), aplikacje narzędziowe (15 proc.), książki i podręczniki (14 proc.) oraz gry (14 proc.).

Właśnie te ostatnie najbardziej interesują użytkowników telefonów z Windows Phone. Zarówno wśród aplikacji bezpłatnych, jak i płatnych pierwsze miejsce po względem pobrań należy do gier. Stanowią 31 proc. pobrań w przypadku aplikacji bezpłatnych i aż 64 proc. pobrań w przypadku płatnych propozycji.

Tak wyglądają dane dotyczące Marketplace w 2011 roku

Wiemy także, że programy dla Marketplace tworzy 80 tysięcy zarejestrowanych developerów. W tym roku będą mieli pełne ręce roboty, bo prognozy sprzedaży dla smartfonów Nokii z Windows Phone są bardzo obiecujące.

Przypomnijmy, że system operacyjny Windows Phone Mango posiadać będą telefony Nokia Lumia 710, 800 i 900.

Źródło: windowssteamblog.com
Fot. windowssteamblog.com, Iqoncept | Dreamstime.com

Marketplace – co o nim wiemy? (infografika) - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Zdążyliście docenić zalety związane z robieniem zakupów w internecie? Zajrzyjcie do sklepu internetowego T-Mobile.pl.

Jeżeli należycie do osób, które do porannej kawy przeglądają serwisy społecznościowe i informacyjne, ulubione blogi, przez cały dzień trzymają rękę na pulsie wydarzeń w sieci dzięki internetowi stacjonarnemu i mobilnemu, a dzień kończycie filmem na jednym z licznych serwisów VoD, to zapewne nie stronicie także od zakupów w sieci.

Usługa Live Chat ułatwia zakupy na t-mobile.pl

W naszym sklepie internetowym działa usługa Live Chat, która ułatwia komunikację pomiędzy naszymi Klientami i Konsultantami.

  • Skorzystacie z Live Chat poprzez otwarcie specjalnego okna rozmowy, po kliknięciu w grafikę bądź link,
  • Możecie nawiązać z nami rozmowę na temat telefonów i oferty,
  • Nasi Konsultanci także mogą nawiązać z Wami rozmowę, przedstawiając najnowsze promocje w ofercie, czy pomagając w procesie składania zamówienia,
  • LiveChat to wygodne i bezpłatne narzędzie komunikacji.
  • Aplikacja LiveChat została wdrożona także w serwisie iBOA. Zaproszenia do czata są prezentowane wszystkim tym, którzy odwiedzają internetowe Biuro Obsługi Abonenta i mają przygotowaną na koncie ofertę przedłużenia umowy.

Sceptycy wprawdzie kręcą nosem, wysuwając jako argumenty przeciwko wirtualnym zakupom możliwość zostania oszukanym czy też kupienia przedmiotu, który nie do końca odpowiada naszym wyobrażeniom. Praktycy zakupów online wiedzą za to doskonale, że oszustwa w e-sklepach zdarzają się równie często jak w tych umiejscowionych w realu, a towar, który nie odpowiada naszym oczekiwaniom wielokrotnie zdarzyło nam się kupić nawet wówczas, gdy zakup poprzedziło wielokrotne badanie organoleptyczne.

Sceptycy muszą się zgodzić co do zalet zakupów w sieci. Nawet gdy za oknem śnieżyca, możemy zrobić duże zakupy spożywcze, które trafią wprost do naszego domu. Entuzjaści mają możliwość zapolowania na ubrania i dodatki nie tylko w rodzimych sieciach, ale także w zagranicznych sklepach i na portalach aukcyjnych. Za Oceanem możemy kupić książki, filmy, seriale i płyty, których nie ma u nas, nie mówiąc już o kupowaniu e-muzyki. Dodajmy do tego sklepy z unikatowymi towarami, których w ogóle trudno uświadczyć w realu i często niższe niż w tradycyjnych sklepach ceny i... nawet sceptycy muszą się poddać.

O Sklepie Internetowym T-Mobile.pl też można mówić w kontekście samych zalet. Zanim wybierzecie się na satysfakcjonujące i niecodzienne zakupy, powinniście wiedzieć kilka rzeczy.

Sklep Internetowy T-Mobile spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa przechowywania danych osobowych klientów, jak i transakcji, których dokonują. Wasze dane będą wykorzystywane przez Sklep jedynie w zakresie potrzebnym do obsługi transakcji. Nie udostępniamy waszych danych firmom i osobom trzecim nie zaangażowanym w proces obsługi Sklepu Internetowego T-Mobile.

Wasze hasło i identyfikator przekazywane są do naszego sklepu przez internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer) ze 128-bitowym kluczem szyfrującym. W taki sam sposób szyfrowana jest całość informacji, które wymieniacie ze Sklepem. Zapoznajcie się z jego Regulaminem.

A co przemawia za zakupami w Sklepie Internetowym T-Mobile? Jego klienci mogą zamówić produkty T-Mobile w najlepszych dostępnych na rynku cenach. Np. obecnie kupując na T-Mobile.pl otrzymujecie 50-procentową zniżkę na abonament przez trzy miesiące. Dzięki temu na abonamencie w wysokości 99 zł możecie zaoszczędzić nawet 297 zł.

Dodatkowo niektóre oferty i produkty dostępne są jedynie w sklepie internetowym, a zakupów można dokonać szybko i bez wychodzenia z domu. Aby zapewnić naszym klientom komfort zakupów w sieci, oferujemy im możliwość skontaktowania się w każdej chwili z naszymi konsultantami. Odpowiedzą oni na wszelkie pytania dotyczące działania naszego sklepu.

Sprawdźcie, co powinniście wiedzieć przed złożeniem zamówienia i przekonajcie się, jak smakują zakupy przez internet w kolorze magenty.

Fot. Wavebreakmedia Ltd | Dreamstime.com

Sklep internetowy T-Mobile.pl - co warto o nim wiedzieć - opinie i komentarze (92)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Ika1993
13-04-2017 - 23:59:13
;-)
  (0)
Odpowiedz
Gosia
16-04-2016 - 19:29:11
W internetowym sklepie t-mobile złożyłam zamówienie 1.03., czyli SZEŚĆ tygodni temu. Chciałam przenieść numer od innego operatora. Do tej pory cisza! A wspomniany operator nalicza mi kolejne abonamenty... Trochę słabo. Proszę o pilny kontakt!
  (0)
Odpowiedz
Paula
23-03-2016 - 11:03:28
Czy moja drzyzja jest juz gotowa prosze o odpoeiedz bo to wazne
  (0)
Odpowiedz
lusia
19-03-2016 - 15:56:27
witam czy status oczekuje na realizację oznacza że weryfikacja przeszła pozytywnie ?
  (0)
Odpowiedz
lusia
19-03-2016 - 15:54:28
Czy status oczekuje na realizację oznacza ze weryfikacja przeszła pozytywnie
  (0)
Odpowiedz
paweł
10-03-2016 - 10:16:09
Cały serwis to tragedia. 02.03.2016 zamówiłem dla dziecka telefon huawei y6 z opaską fits you. Pani konsultant przyjęła zamówienie i poinformowała, że zamówienie zostanie zrealizowane w przeciągu 3 dni roboczych. Dzisiaj tzn. 10 marca zadzwoniłem do sklepu żeby dowiedzieć się co się dzieje z moim zamówieniem. Miła pani poinformowała mnie, że nie widzi w systemie mojego zamówienia i jeżeli chcę to mogę złożyć kolejne. Niestety nie mają już w ofercie tego telefonu z opaską. Podziękowałem, ale wolałem nie ryzykować u nich kolejnego zamówienia:). Jedyny plus w tej całej sytuacji to to, że syn nie wiedział, że zamawiamy mu telefon na urodziny. Zdążymy zamówić w innej sieci. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
arek9238
23-02-2016 - 18:24:47
Witam! Dlaczego poprzez sklep internetowy nie mogę uzyskać abonamentu dla firm, a w punkcie sprzedaży tego problemu nie ma ??prowadzę działalność rolniczą, jestem pełnym płatnikiem vat, posiadam nip, regon i wedle przepisów posiadam statut OSOBY PROWADZĄCEJ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ! chyba to jest jedna firma prawda?? a jakby nie patrzeć "sklep www" a punkt sprzedaży cenami różnią się dosyć sporymi.
  (0)
Odpowiedz
Zaneta
19-02-2016 - 14:05:27
Jak otworzyc chat z konsultantem poniewaz w trakcie rozmowy wylaczyl mi sie?
  (0)
Odpowiedz
Kuba
21-10-2015 - 10:54:50
Gdzie znajduje sie Live Chat? :)
  (0)
Odpowiedz
arek
18-08-2015 - 21:41:29
Witam Czy tutaj uzyskam informacje o ofercie przedłużeniowej?
  (0)
Odpowiedz
kopara
28-05-2015 - 21:42:28
Ja też jestem z ich usług nie zadowolony dużo by pisać naprawde w tym roku to mam dość chyba zrezygnuje człowiek czeka wybiera jak najlepszą oferte zamawia a tu nic nikt nic nie wie nawet nie poinformują sory dalej nie pisze bo szkoda czasu ktoś napisał że go olewają masz RACJE
  (0)
Odpowiedz
ancol
10-03-2015 - 14:15:46
Ja także czekam na realizację swojego zamówienia od 02-03-2015 i cisza nigdzie nie można się dowiedzieć co z zamówieniem. Najpierw ktoś bez porozumienia ze mną anulował to zamówienie z 02-03-2015 zrobił nowe niby na tych samych warunkach z 03-03-2015 i do tej pory cisza. To niebywałe. Nigdzie nie można się dodzwonić , konsultanci mówią że do tych zamówień oni nie mają wglądu i ze to normalne w ich sklepie internetowym Jestem bardzo ciekawa jak długo jeszcze będą mnie olewać
  (0)
Odpowiedz
żaba
03-03-2015 - 16:19:18
To jest jakaś kpiną z tą siecią! Po co ten telefon do sklepu internetowego skoro nikt nie odbiera!!!
  (0)
Odpowiedz
nowa_ja
03-03-2015 - 09:03:14
Zamówiłam abonament przez internet. Na podany adres sklep@t-mobile.pl wysłałam wymagany skan dowodu, ale dzisiaj rano dostałam telefon, że nadal oczkują na moje dokumenty. Poproszono mnie o wysłanie ich na inny adres e-mail. Ale to są jednak dokumenty, na których widnieją wszystkie moje dane, dlatego wolałabym być ostrożna przy ich przesyłaniu. Ogólnie chodzi mi o potwierdzenie CZY ADRES E-MAIL sklep_@t-mobile.pl JEST ADRESEM, NA KTÓRY ZE SPOKOJEM MOGĘ TO WYSŁAĆ? Niby niewielka zmiana, ale robi różnicę i dane osobowe mogą trafić w niepowołane ręce.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 09:02:20
Witam Prawidłowy e-mail sklepu to sklep@t-mobile.pl. Podaję również link gdzie jest widoczny na naszej oficjalnej stronie: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/kupuj-online . Podany adres sklep_@t-mobile.pl nie jest prawidłowym adresem. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Pan Chillout
19-02-2015 - 21:30:20
co racja to racja wysyłać skan dokumentów na maila i odpowiedz ich to że nic nie widać .?! jak to nic nie widać jak to jest skan tak samo robie zdjęcia aparatem i tez nic nie widać dziwne , a druga rzecz to że czekanie na status zamówienia Oczekuje na realizację to porażka totalna , t-mobile dają offerty sami naciągają i nic dzwoniąc nic zastanówcie się co robicie bo to porażka.
  (0)
Odpowiedz
pokrzywdzony jak wszyscy
08-01-2015 - 19:16:50
sprawę zgłaszam do praw konsumenta i do telewizji to wam zrobią taką reklamę że bedziecie szukać klientów na kolanach, róbcie tak dalej, oszukujcie i naciągajcie i lekceważcie, brak kontaktu, brak realizacji zamówień ściema, doicie nas na połączeniach i na tym zarabiacie bo strona jest fikcją
  (0)
Odpowiedz
aintgel@wp.pl
07-01-2015 - 19:47:10
Ten sklep to masakra. wykonałam 4 telefonu po 40minut i nikt nie odebrał. Na przestrzeni dwóch tygodni wysłałam tez dwa maile!!!!! Zero odezwu! Ten telefon to chyba tylko po to, by zarabiać na "oczekujących klientach".
  (0)
Odpowiedz
macieK6
05-01-2015 - 16:42:18
nikt nie odbiera telefonów !czyżby to FIRMA KRZAK
  (0)
Odpowiedz
Chrupek
05-01-2015 - 15:00:23
Ile można czekać na realizacje zamówienia? jaja sobie robicie? tyle ludzi skarży się na ten sam problem a wy nic z tym nie potraficie zrobić?
  (0)
Odpowiedz
adaml
23-12-2014 - 11:34:45
witam mam pytanie do zamowienia nr233699647 od kilku dni jest ten sam status "oczekuje na realizacje" prosze mi nie pisaczeby dzwonic na sklep internetowy bo nikt tam nie odbiera
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-12-2014 - 18:22:44
Nie mam możliwości weryfikacji zamówień ze sklepu internetowego. Pozdrawiam
  (4)
Odpowiedz
macieK6
05-01-2015 - 16:43:37
@ Konsultant T-Mobile - czy kontakt jest możliwy masakra,nie można sie do was dodzwonić robicie ludzi w balona...
  (0)
Odpowiedz
chamsko
06-12-2014 - 08:41:57
widzę że nie tylko ja mam problem. 26.11 składam zamówienie na S4 + Tablet (oferta dostępna na stronie), a kilka dni później dowiaduje się że oferta już nieaktualna i nie dostane tego co ZAMÓWIŁEM!!
  (0)
Odpowiedz
ioi
05-12-2014 - 17:42:28
i jeszcze jako wieloletni klient przenoszę moje numery do play
  (1)
Odpowiedz
ioi
05-12-2014 - 17:38:51
w sprawie zamawianego abonamentu wraz z telefonem nie da się rady skontaktować od trzech dni jeszcze jeden i rezygnuje z takiej ''zalety'' telefon nr 22413 33 22 milczy ---to jest obsługa
  (0)
Odpowiedz
Aiwlys
03-12-2014 - 15:16:34
Niestety również muszę wyrazić swoje nie zadowolenie - otrzymałam kilka razy informacje, żeby przedłuzyc umowę przez internet....po namyśle 26.11 zrobiłam to - informacja do 1-2 dni przyjedzie kurier ... dziś mija równy tydzień - ani kuriera, ani meila inf dlaczego do nie ma...na telefony od rana nikt nie odpowiada, na maile również. jednym słowem brak słów...Niestety zalogować się na mój T-Mobile również nie mogę... żal....
  (0)
Odpowiedz
som
10-12-2014 - 14:20:59
@Aiwlys - dostałaś zamowienie? Ja te czekam i nic. Cisza
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
26-11-2014 - 10:24:30
Dzisiaj dostałem smsa że czas realizacji mojego zamówienia wydłuży się o 5 dni. TO SĄ JAJA!!!! Jeszcze wczoraj bez mojej wiedzy zmienili ofertę nie na taką jaką składałem!!! ŻAL!!!!
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
25-11-2014 - 16:57:29
Nie dziwie się ze nie odbierają skoro pewnie pol Polski do nich wydzwania. Beznadziejni sa. Naciagac umieją ale wywiązać się z umowy to nie potrafia. Jak my się nie wywiazujemy to przysylaja ponaglenia. Mam juz gdzieś ta firmę.
  (0)
Odpowiedz
daniel333444
25-11-2014 - 16:42:43
Na esklep dzwonie już ponad 3 godziny łącznie nikt nie odbiera
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
25-11-2014 - 14:58:50
Widzę że jestem kolejną osoba, która musi tutaj chyba wyrazić swoje niezadowolenie z tej firmy. Otóż w niedzielę złożyłem zamówienie na przeniesienie numeru z Play do T-mobile bo myślałem że będzie lepiej. Wczoraj zadzwonił do mnie jakiś koleś i powiedział że zamówienie zostanie wysłane w dniu wczorajszym. NIE DOSTAŁEM ANI TELEFONU ANI ŻADNEGO LISTU PRZEWOZOWEGO JAK MI KOLEŚ ŚCIEMNIAŁ. Tak wiec nie piernicz konsultancie @T-Mobile żeby dzwonić na infolinię skoro nikt nie odbiera. Jesteście fenomenalni że po 1 dniu mam już dosyć waszej firmy. Gdybym wiedział że tak będzie nigdy bym nie przeszedł to was tylko został u obecnego operatora. A do tego informacja nawaszej stronie że zamówienie zostanie wysłane w ciągu 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. BAJki, bajki i jeszcze raz bajki. Chcę uzyskać informacje jak mogę zrezygnować z tego zamówienia tylko nie chcę odpowiedzi żeby zadzwonić do sklepu internetowego albo nie przyjmować paczki!! mam w du..e taką odpowiedź. Bo kase ściągać to potraficie ale nic w zamian!!!
  (1)
Odpowiedz
niezadowolony klient
25-11-2014 - 14:40:40
To jest kpina przez cały dzień dzwoniłem na dwa telefony i się nie dodzwoniłem. Nie ma żadnej możliwości skontaktowania się ze sklepem internetowym telefonicznie. Zróbcie coś z tym bo tak duża firma powinna dbać o swoją reputację. Może konsultantów jest za mało albo śpią?
  (0)
Odpowiedz
nickij
17-11-2014 - 19:38:06
Zamowilem wczoraj telefon LG G3 . jak myslicie kiedy go dostane?
  (0)
Odpowiedz
Baumgarb
28-10-2014 - 14:50:18
Witam wszystkich :) T-Mobile - Wielka sieć z którą nie można się skontaktować. Dzwoniłem x razy ale jak zwykle muzyczka i nic i więcej pomimo czekani nawet godzinę. Byłem dwa razy w salonie a Pani do mnie że jeśli chce skorzystać z oferty internetowej mam zadzwonić na infolinie, ponieważ ona nic nie wie jak to działa (na jakich warunkach to się odbywa) i że w salonie nie ma takiej oferty dostępnej. Ofertę macie całkiem całkiem ale za kontakt z klientem to duży minus !!! Będę próbował dalej ale już na początku współpracy taki minus ........
  (0)
Odpowiedz
Pertinax
16-10-2014 - 15:07:50
Żenada, a nie obsługa. Zamówiłem przeniesienie numeru.... reklama że w ciągu 2 dni to załatwiacie... ta, faktycznie...... Skoro tak jest to czemu 4 dni widzę status "w realizacji?" Czemu nikt telefonów nie odbiera? Jeśli do dziś nie będę miał info co dalej się z tym dzieje... to dziękuję za taką współpracę, a zamówienie sobie podrzyjcie. Dla mnie czas to pieniądz. Dla was nie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-10-2014 - 20:46:00
Witam. Mogęjedynie zasugerować kontakt chwilę po 9:00 lub przed 21:00. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Cysior
15-10-2014 - 14:09:51
Próbuję się skontaktować ze sklepem w sprawie ponownego zamówienia. Gdyż przez niedopatrzenie T-Mobile paczka została wysłana na niepoprawny adres, co skutkuje oczekiwaniem ponad 1,5 tygodnia na przesyłkę... Pozdrawiam, Krzysztof
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-10-2014 - 16:59:06
Witam. W powyższym przypadku rzeczywiście należy skonsultować się z Infolinią sklepu internetowego pod numerem 608 900 110 lub 22 413 33 22 (opłata zgodna z cennikiem).Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 17:00. Pozdrawiam.
  (4)
Odpowiedz
Gal
15-10-2014 - 22:35:52
@ Konsultant T-Mobile - dodzwonić sie do Was graniczy z cudem, dzis wisiałem ponad 20 min i nikt nie odbierał w godzinach popołudniowych
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-10-2014 - 20:10:14
Witaj. Spróbuj w takim razie poprzez Chat. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Aiwlys
03-12-2014 - 15:18:06
@ Konsultant T-Mobile - buahahahah jasne do 17:00 żednada... a ja dziś od rana non stop na telefonie nikt nie odbiera ;/
  (0)
Odpowiedz
Michał
13-10-2014 - 09:49:44
Nie mogę skontaktować się od 10dni ze sklepem internetowym, ciągle otrzymuję e-maile abym uzpełnił dokumentację (dowód osobisty - oferta dla firm), skan wysyłałem już 4 razy. Na przesyłkę czekam ponad 10dni i nadal status zamowienia sie nie zmienił. Proszę o kontakt/lub pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-10-2014 - 12:10:15
Witam, sugeruję skontaktować się z Infolinią sklepu internetowego pod numerem 608 900 110 lub 22 413 33 22 (opłata zgodna z cennikiem).Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 17:00. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Robert75
10-10-2014 - 19:37:59
Witam Interesuje mnie oferta JUMP z telefonem LG F70 przez internet. Jednak ten telefon jest w tej chwili niedostępny. W związku z tym mam pytanie czy będzie jeszcze dostępny ten model, jeżeli tak to kiedy można się go spodziewać. Pozdrawiam Robert
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-10-2014 - 20:52:29
Witam Niestety telefon LG F70 był dostępny do wyczerpania zapasów i nie planujemy kolejnych dostaw. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
kuku
10-10-2014 - 11:36:09
fikcja to mało powiedziane, klienta traktują jak zło konieczne
  (0)
Odpowiedz
klient
02-10-2014 - 12:55:01
kontakt z wami jest beznadziejny, rozumiem że wydaliście kupe kasy na reklamy ale mam wrażenie że musieliście zwolnić za to wszystkich konsultantów tel. bo nikt nie odbiera, sklep też nie działa, nie da się dokończyć zamówienia, no porażka na całej lini.
  (0)
Odpowiedz
AdekPŃ9
11-09-2014 - 12:10:19
Czy mail sklep_internetowy@t-mobile.pl to waszego sklepu? Bo wszędzie podany jest sklep@t-mobile.pl. W dniu wczorajszym uzyskałem kontakt od Państwa, że pod dany mail przesłać ksero dowodu i legitymacji. Proszę również o informację kiedy będzie kontakt z Państwa strony?
  (0)
Odpowiedz
hijodeluna
28-08-2014 - 17:12:45
Niestety... Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia w ... Pocałujcie sie d....Po co ten sklep ,skoro odsyłacie ludzi Punktu Sprzedaży.Dzięki.Skorzystam z Playa.
  (0)
Odpowiedz
grzeniu1981
08-08-2014 - 17:35:05
Witam. Kochany operatorze czy ktoś odbierze tel w sklepie internetowym? Od dwóch tygodni tam dzwonie i echo z waszej strony.
  (0)
Odpowiedz
mozg555
05-08-2014 - 15:22:37
Po co zakładać sklep internretowy, który tak fatalnie działa? Odzew po 1-2 dniach ze strony t-mobile to czysta fikcja. Telefonów ode mnie nikt nie odbiera. Jeśli sieć nie chce realizować zamówień w ten sposób, to po co umieszczać na stronie taką opcję? Nawiasem mówiąc, dzwoniąc pod numer: 22 413 33 07, można usłyszeć: witamy w sklepie internetowym a po 8 minutach (tyle czekałem ja) dowiedzieć się od konsultantki, że od stycznia to nie jest numer sklepu internetowego. Gratuluję tempa wprowadzania tak podstawowych zmian. I tempa działania w ogóle.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-08-2014 - 16:13:36
Witam prosimy o kontakt z numerem 608 900 110 ,22 413 33 22; Numery dostępne od Pn-Pt w godzinach 9:00 - 21:00; Sob 9:00 - 17:00. (opłata za połączenie zgodna z cennikiem taryfy)
  (7)
Odpowiedz
grzeniu1981
08-08-2014 - 17:32:01
@ Konsultant T-Mobile - Szanowny konsultancie sklep internetowy jest czynny od Pn-Sob w godz 9:00-17:00. Jak nie wierzysz to tam zadzwoń:)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-08-2014 - 20:23:39
Witaj. Rzeczywiście na chwilę obecną sklep internetowy jest dostępny Pn-Sob w godzinach 9:00-17:00. Przepraszam za pomyłkę. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
lukasz2014
24-07-2014 - 13:10:23
i mija kolejny 24 dzien w oczekiwaniu na tel . normalnie t-mobile jestescie smieszni .tyle lat bylem z wami no ale musimy sie rozstac bo to co wyprawiacie to zenada i smiechu warte.przenoscie num i wybierajcie innych operatorow ludziska bo tez was w konia beda robic jak nas... pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
AndrzejB1988
22-07-2014 - 17:34:02
Dnia 07,07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch nr. nawet szybko dostałem jeden z tel na drugi czekam do dziś zero oddzewu do sklepu internetowego można dzwonić i dzwonić i tak nikt nie odbiera. Co robić?
  (0)
Odpowiedz
Aniaa
22-07-2014 - 10:32:51
Co za paranoja! Oferta w sklepie internetowym jest tylko dla osób przenoszących z innej sieci lub kupujących nowy numer. A ci co maja tak taka lub mixa i chcą przejść na abonament muszą kupić sobie w salonie za dużo więcej. Czyli T-mobile ma w d... starych klientów. Informację uzyskałam od Pani ze sklepu internetowego, bo już drugi raz udało mi się tam dodzwonić.
  (0)
Odpowiedz
S.Marcin
19-07-2014 - 11:13:07
Sukces :) dzisiaj , po 5 dniach dzwonienia, telefon w sklepie internetowym w końcu kto odebrał.
  (0)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:13:14
@S.Marcin - to naparwde sukces, bo ja probuje sie dodzwonic od 2 tygodni, po kilka razy dziennie i nic...
  (0)
Odpowiedz
joabo
22-07-2014 - 15:22:20
@ Kamila8655 - A dzwonisz w trybie ciągłym, czy się rozłączasz po jakimś czasie sam? Bo mnie się udało, ale "wisiałam na słuchawce" tak długo, aż mnie wywaliło, a potem próbowałam po raz kolejny. Nie mnie jednak, nie łódź się. Ta rozmowa nic nie daje. Jak będą chcieli to dostaniesz telefon, a jak strzelą sobie fochem, to nic nie wskórasz. Mnie obiecano, że dostanę w tym tygodniu telefon, ale na koncie nadal wisi status "Oczekuje na realizację". Nawet z domu się ruszyć nie można.
  (0)
Odpowiedz
S.Marcin
18-07-2014 - 21:26:32
14.07. złożyłem zamówienie, na stronie dalej widnieje "oczekuje na realizacje", zero kontaktu ze strony sklepu, nikt nawet nie zadzwoni z informacja dlaczego tak wydłuża się okres oczekiwania i co ewentualnie robić. Od 15 lipca nikt nie odbiera telefonów, dzwonie pod numery 22 413 3322 lub 608 900 110 "wisząc" na linii i czekając na połączenie po 20 minut po czym jestem rozłączany, i tak od wtorku, po kilkanaście prób w ciągu dnia , każda próba kolejne 20 minut, jedyny telefon który ktoś odbiera to 602 930 000 po czym Pan mówi że już przełącza mnie do sklepu internetowego i wracamy do scenariusza z oczekiwaniem 20 minutowym. Na maile pod podanym adresem nikt nie odpisuje, czy naprawdę w sklepie nikt nie ma czasu na napisanie dwóch zdań? Jeśli tak traktujecie nowych klientów to bardzo proszę o informacje jak zrezygnować ze złożonego zamówienia ? ( mam nadzieje w odpowiedzi nie otrzymam informacji "proszę skontaktować się ze sklepem internetowym", no bo jak, skoro nikt nie odbiera telefonów! )
  (0)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:16:13
@S.Marcin - Jestem w identycznej sytuacji, tylko zamowienie zlozylam jeszce wczesniej bo 8.07. I od tego czasu ciagle stataus "oczekuje na realizacje", zero jakiegokolwiek kontaktu, pod podanymi numerami niktnie odpowiada. T-żenada a nie t-mobile.
  (0)
Odpowiedz
Rafał
17-07-2014 - 20:46:27
Próbuję złożyć zamówienie w sklepie dla firm od 3 dni. Bez przerwy po wypełnieniu danych i próbie złożenia zamówienia, otrzymuję komunikat: "Niestety... Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Zapraszamy do najbliższego punktu sprzedaży." Myślałem, że może to być wina brak danego modelu telefonu. Ale nie, sprawa wygląda identycznie w wypadku większości modeli. Sklep od 2 tygodni nie odpowiada na e-maile. Pracuję w branży IT, ale takiej kpiny z obsługą klienta nie widziałem od lat.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 16:42:04
Witam. Zakup nowej umowy będzie od Ciebie wymagał wizyty w punkcie T-Mobile. W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi. Pozdrawiam
  (7)
Odpowiedz
Michał
17-07-2014 - 19:49:16
Witam! Zamowienie zlozylem 03.07 i od tamtej pory jest w realizacji, przeciez to sa jakies jaja ! 3 dni temu dostalem inofrmacje sms z przeprosinami za opoznienie i z prosba na oczekiwanie na kontakt konsultanta i od tamtej pory znowu nic, Chcialbym sie zapytac w jaki sposob moge zrezygnowac z mojego zamowienia? moge poprostu nie podpisac umowy, ktora do mnie przyjdzie nie wiadomo kiedy, tak?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 12:24:20
Witam. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia możesz dzwoniąc do Biura Obsługi lub na infolinię Sklepu Internetowego (w zalezności od tego, gdzie zamawiałeś) lub po prostu nie odbieraj przesyłki. Myślę jednak, że mimo wszystko warto zaczekać. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
ElkaK
17-07-2014 - 14:24:54
Zgadzam się z moimi wszystkimi przedmówcami. TEN SKLEP ISTNIEJE TYLKO NA STRONACH WWW. Nie można się tam dodzwonić ani uzyskać odpowiedzi na adres e-mail. Mam tylko jedno pytanie PO CO GO KTOŚ ZAKŁADAŁ BO TO MODNE?!!!
  (0)
Odpowiedz
joabo
17-07-2014 - 10:06:48
Niestety muszę się zgodzić z przedmówcami. Ten Wasz sklep to porażka. Głęboko w poważaniu macie swoich klientów. Zamówienie zrobiłam 09.07.2014 i do dziś echo. Oczywiście BOK guzik wie i nie chce pomóc (albo nie wie jak). Numer sklepu nie odpowiada, bo i po co. Szkoda pisać.
  (0)
Odpowiedz
joabo
17-07-2014 - 20:11:02
Po 40 minutach cierpliwości dodzwoniłam się do tego sklepu, ale odniosłam wrażenie, że nie są zadowoleni, że ludziska chcą coś wiedzieć. Dowiedziałam się, że czekają na dostawę telefonów, i że w następnym tygodniu dostanę swój zamówiony model. Pożyjemy zobaczymy. Niemniej jednak byłoby miło gdyby zwyczajnie acz uczciwie poinformować klienta o PRZEWIDYWANYM terminie dostawy, bo sam sms z teksem "przepraszamy... proszę czkać" to trochę miało konkretna informacja, a nawet nieuprzejma.
  (0)
Odpowiedz
lukasz2014
16-07-2014 - 16:51:23
moim zdaniem to sobie robicie jaja ze swoich klientow... jestem u was juz z 8 lat i widze nic sie nie staracie czekam na tel juz 16 dni i nic . caly czas slysze ze zamowienie w trakcie realizacji a jak dzwonie do obslugi klienta to nie widza mojego zamowienia ????????a ta wasza niby infolinia sklepu intern.to nie dziala pod jaki num by nie dzwonic .powiem jedno zenada t-mobile..
  (0)
Odpowiedz
Michał
14-07-2014 - 16:55:45
Witam, zamowilem juz ponad tydzien temu przez internet telefon Lg G2 mini i od ponad tygodnia na stronie moj t-mobile, pokazane jest, ze zamowienie czeka na realizacje, a na telefony tak jak u poprzednikow nikt nie odpowiada i chcialem zapytac czy w jakis sposob mailowo trzeba potwierdzac zamowienie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-07-2014 - 15:43:17
Skontaktuj się z infolinią sklepu 22 413 3322, 608 900 110 (połączenie płatne standardowo zgodnie z cennikiem operatora). Infolinia sklepu internetowego jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00. Jeśli Ci się nie uda zadzwoń do Biura Obsługi Abonenta i poproś o przełączenie do sklepu. Pozdrawiam
  (7)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:19:46
@ Konsultant T-Mobile - ale po co podajecie w kolko te numery, skoro i tak nikt ich nie odbiera????
  (0)
Odpowiedz
RobsonW
14-07-2014 - 14:10:21
Witam. 3Lipca złożyłem internetowo dyspozycje o przeniesieniu numeru , wybrałem interesującą mnie ofertę i telefon. Niestety do dnia dzisiejszego na stronie moja sprawa oczekuje na realizację, zero informacji od T-Mobile, połączenie ze sklepem internetowym jest niemożliwe próbuję od ośmiu dni na dwa numery, bez efektu, mailowo wysyłam wiadomości nikt nie odpisuje. Ten sklep internetowy to jakaś ściema jest. Powiedzcie mi jak teraz to anulować gdyż po takim traktowaniu klientów nie podpiszę żadnej umowy. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 14:17:24
Zadzwoń zatem do Biura Obsługi Abonenta i poproś o przełączenie do Sklepu Internetowego. Jeśli wniosek oczekuje na realizację, możliwe że brakuje jakichś informacji lub oczekuje na zgodę od Twojego Operatora. Jeśli nie będziesz chciał kontaktować się BOA wniosek o przeniesienie możesz anulować u swojego obecnego Operatora.
  (4)
Odpowiedz
RobsonW
14-07-2014 - 14:27:03
@ Konsultant T-Mobile - Próbowałem kilkakrotnie przez BOA bez efektu. Jeżeli chodzi o dokumenty pięciokrotnie wysyłałem na podany adres mailowy skany i zdjęcia dowodu osobistego.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-07-2014 - 16:09:48
Niestety nie ma innego sposobu weryfikacji Twojego zgłoszenia, niż podczas kontaktu z infolinią sklepu internetowego lub BOA.
  (1)
Odpowiedz
Aniaa
11-07-2014 - 16:11:26
Nie można zamówić telefonu przez internet. ciągle wraca mi strona w koszyku powtórz adres e-mail. Telefonu 224133322 nikt nie odbiera, a te podane 602 930 000 odsyłają do wcześniejszego i jedynego nr sklepu internetowego. Po co są promocje w internecie, jak nie można kupić tego telefonu w podanej cenie????
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-07-2014 - 18:17:49
Witam. Problem, który opisujesz dotyczy zapewne przeglądarki internetowej. Proponuje zatem skorzystać z innej lub wyczyścić "ciasteczka" w tej, z której korzystasz. Pozostałe problemy proponuję zgłosić do Biura Obsługi. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Aniaa
12-07-2014 - 20:34:31
@ Konsultant T-Mobile - próbowałam z 3 różnych przeglądarek i na różnych komputerach i cały czas ten sam błąd występuje. Dzwoniąc do sklepu internetowego po 20 minutach oczekiwania na rozmowę z konsultantem rozłącza się połączenie. Nikt inny w t-mobile nie chce mi pomóc i wszyscy odsyłają do tego sklepu. Oczywiście, nie wspomnę, że na stronie jest opcja zostaw swój nr tel i niby ktoś oddzwania w przeciągu 24h. Do mnie nikt nie oddzwonił w przeciągu tygodnia, pomimo, że już 2 razy zostawiałam swój nr telefonu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 07:12:45
Zadzwoń zatem do Biura Obsługi Abonenta (602900000) i poproś o przełączenie do Telesklepu. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
massia
10-07-2014 - 11:49:12
Widzę, że problem nie jest odosobniony. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem internetowym.. ani telefonicznego ani mailowego. Od 07.07.14 moje zamówienie oczekuje na realizacje... A w obsłudze klienta mówią, że w bazie nie ma w ogóle takiego nr zamówienia... I mam się kontaktować ze sklepem internetowym a nie z nimi.. TYLKO JAK MAM TO UCZYNIĆ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-07-2014 - 15:23:35
Witam. Podobnie jak poprzednika proszę o kontakt z numerem infolinii 602 930 000 (połączenie płatne wg taryfy dzwoniącego) Sprawdziłem, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem w momencie gdy sprawdzałem połączenie wynosił 30 sekund. Pozdrawiam
  (5)
Odpowiedz
Ona1256
22-07-2014 - 14:22:30
@ Konsultant T-Mobile - Hahaha 30 sek?? dobry zart Ja dzownie po kilka razyd zienie i czekam po 40 min i nikt nie odbiera!!!!!
  (0)
Odpowiedz
lukasz1981
10-07-2014 - 09:43:10
czy w sklepie internetowym ktos w koncu odbierze tel? bo mam zamowiony tel przez i boa a w obsudze klienta nikt nie widzi mojego zamowienia ... czekam juz 10 dni ..... masakra jakas z wami
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-07-2014 - 13:55:47
Gwarantuje że nasz Sklep Internetowy pracuje na pełnych obrotach. Sklep Internetowy tel. 602 930 000 (połączenie płatne wg taryfy dzwoniącego); 22 413 33 07; Numery dostępne 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00 - 22:00. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
lukasz1981
14-07-2014 - 18:17:11
@ Konsultant T-Mobile - te num dalej nie dzialaja .....milely juz 2 tyg a mojego tel dalej nie widac ???? nic tylko sie przenosic do innej sieci :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 18:33:06
Witam. W opisywanej przez Ciebie sytuacji niezbędny będzie kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiam
  (3)
Odpowiedz
nick1674
22-07-2014 - 14:25:07
@ Konsultant T-Mobile - wyglad ana to, ze nie wiecie nawet w jakich godzinach jest czynna inforlinia bo kilka postow wyzej napisaliscie "nfolinia sklepu internetowego jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00. " Co za brak kompetencji...
  (0)
Odpowiedz
kuskus
23-06-2014 - 13:47:50
czy telefon sony xperia M2 bedzie dostepny? kiedy?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-06-2014 - 08:33:48
Witam, w obecnej chwili nie posiadamy informacji na ten temat. Najlepiej logować się co jakiś czas na konto internetowe i weryfikować dostępność aparatu. Pozdrawiam.
  (3)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Można powiedzieć: stało się! Światło dzienne ujrzał nowy smartfon Apple: iPhone 5! Podsumowaliśmy dla was wszystkie najważniejsze informacje na jego temat.

Po wielu miesiącach oczekiwania, lawinie plotek i przecieków, 12 września iPhone 5 został zaprezentowany światu podczas konferencji Apple w Yerba Buena Center w San Francisco. Oczywiście ku uciesze milionów fanów firmy z nadgryzionym jabłkiem w logo, którzy czekali na ten moment, jak na zbawienie.

I choć podczas konferencji obyło się bez wgniatających w ziemię niespodzianek i rewolucyjnych rozwiązań, bo większość informacji na temat nowego iPhone'a poznaliśmy już jakiś czas temu dzięki rozmaitym przeciekom (co za życia Steve'a Jobsa było nie do pomyślenia...), to niespodzianką nie jest również to, że iPhone 5 okazał się dokładnie tym, czego się spodziewaliśmy: świetnie wykonanym, nowoczesnym gadżetem z najwyższej półki. Apple od zawsze było znane z wyznaczania nowych standardów, ale tym razem ograniczyło się wyłącznie do niezbędnych usprawnień i nie postanowiło wymyślić koła na nowo. Bo tak naprawdę w świecie nowych technologii jest to zadanie coraz trudniejsze.

Czas start!

Konferencja zakończyła się wczoraj późnym wieczorem czasu polskiego, ale gdy się rozpoczynała, Tim Cook nie odmówił sobie przyjemności podzielenia się ze światem garścią robiących wrażenie statystyk. Apple otworzyło już 380 sklepów w 12 krajach, sprzedało siedem milionów kopii systemu Mountain Lion, 17 milionów iPadów w ostatnim kwartale i jak dotąd ponad 400 milionów wszystkich urządzeń z systemem operacyjnym iOS. MacBooki są najlepiej sprzedającymi się laptopami w USA i stanowią 27% całego amerykańskiego rynku laptopów, a do iPadów należy 68% całego rynku tabletów. I w sumie trudno się dziwić, że mając za sobą takie statystyki, Apple od jakiegoś czasu po prostu konsekwentnie realizuje swoją taktykę, wypuszczając na rynek kolejne, ulepszone wersje swoich flagowych produktów. Takich jak chociażby iPhone 5.

Rozmiar, waga, wyświetlacz

Plotki na temat konstrukcji i designu nowego iPhone'a, które sukcesywnie trafiały do sieci na długo przed premierą, okazały się prawdziwe. iPhone 5 to najcieńsze i najlżejsze urządzenie w historii koncernu z Cupertino. Waży 112 gramów, a jego grubość wynosi zaledwie 7,6 milimetra. Wyświetlacz to 4-calowa Retina (0,5 cala większa niż w przypadku iPhone'a 4S) z rozdzielczością 1136×640 pikseli, przy współczynniku 326 ppi. Zwiększenie przekątnej wyświetlacza z pewnością wpłynie pozytywnie na komfort przeglądania stron internetowych. Większy ekran umożliwił także wprowadzenie dodatkowego rzędu ikon - zamiast czterech mamy teraz pięć. Smartfon został wykonany ze szkła i aluminium i jest dostępny w dwóch kolorach: czarnym oraz białym.

iPhone 5 to najlżejsze i najcieńsze urządzenie stworzone przez Apple. Waży 112 gramów, a jego grubość to 7,6 milimetra.

Procesor

iPhone 5 doczekał się też nowego procesora A6, który jest dwukrotnie szybszy od tego wykorzystywanego w iPhone'ie 4S. To samo tyczy się układu graficznego, który również ma być dwa razy bardziej wydajny. Apple zapewnia, że jakość gier uruchamianych na nowym iPhone'ie będzie porównywalna do tego, co oferują współczesne konsole. Ponadto nowy procesor 22% mniejszy od poprzednika oraz bardziej energooszczędny

Aparat

Lepszy jest również nowy aparat iSight o rozdzielczości 8 MP (3264 x 2448 pikseli), który będzie znacznie lepiej radził sobie z wykonywaniem zdjęć w warunkach słabego oświetlenia. Dzięki nowemu procesorowi, aparat ma działać teraz znacznie szybciej (o 40%) i oferować lepsze kolory oraz wydajniejszy system redukcji szumów. iPhone 5 posiada też wbudowaną funkcję robienia zdjęć panoramicznych. Stosowne usprawnienia dotknęły również trybu nagrywania filmów, a są to: lepszy system stabilizacji obrazu, funkca wykrywania twarzy oraz możliwości wykonywania zdjęć podczas nagrywania wideo.

Złącze dokujące

Wtyczka kabla przeznaczonego dla nowego iPhone'a jest aż 80% mniejsza od poprzedniego. Konieczność wprowadzenia nowego łącza wzięła się z faktu znacznego odchudzenia smartfonu. Poprzednia była po prostu zbyt duża, by mogła do niego pasować. Posiadacze starych kabli z dużą wtyczką będą mogli dokupić specjalną przejściówkę, by w dalszym ciągu móc z nich korzystać.

iOS 6

Paradoksalnie, największym atutem Apple w walce z konkurencją może okazać się nie sam iPhone 5, a nowy system operacyjny iOS 6, który zadebiutuje na rynku kilka dni przed zaplanowaną na 21 września światową premierą smartfonu. Nowy system operacyjny to przede wszystkim nowe autorskie mapy (Apple kończy pod tym względem romans z Google), integracja z Facebookiem oraz jeszcze lepsze natywne aplikacje. Więcej informacji na temat iOS 6 przeczytacie w tym miejscu.

iPhone 5 będzie dostępny w dwóch kolorach: czarnym oraz białym. Premiera w T-Mobile już 28 września!

Co jeszcze?

iPhone 5 może pochwalić się jeszcze innymi zmianami w stosunku do swojego poprzednika. Urządzenie posiada aż trzy mikrofony (umieszczone z przodu, z tyłu i na dole obudowy), które mają zapewnić lepszą jakość nagrywania dźwięku. Przygotowano też lepsze głośniki, prawie o 1/4 mniejsze od tych z iPhone'a 4S. iPhone 5 to także wsparcie dla technologii LTE oraz szybszy moduł Wi-Fi. Dodatkowo smartfon został wyposażony w lepszą baterię, która umożliwia 8 godzin nieustannego korzystania z sieci 3G. Oprócz tego wszystkiego w planach jest też nowa, lepsza wersja sklepiku iTunes, która ma zadebiutować już w przyszłym miesiącu.

Podsumowanie

Apple z całą pewnością nie zaskoczyło niczym swoich wiernych fanów i nie przygotowało żadnej rewolucji, ale zamiast tego zaproponowało naturalne rozwinięcie pomysłów i rozwiązań, które sprawdziły się już na przestrzeni ostatnich lat. I to wystarczy, bo iPhone 5 to nadal świetny i bardzo dobrze wykonany telefon z najwyższej półki. W czasach ultraszybkich, nowoczesnych i coraz bardziej podobnych do siebie smartfonów, ich użytkownicy decydują się na konkretne modele już wyłącznie w oparciu o własne przyzwyczajenia i preferowany system operacyjny. Przeczucie podpowiada mi, że pod tym względem również i tym razem przewaga jest po stronie Apple i nowego iPhone'a, a nie jego konkurencji. Co z pewnością zostanie udowodnione na krótko po premierze, w postaci jak zawsze imponujących wyników sprzedaży.

Światowa premiera iPhone'a 5 odbędzie się 21 września. W Polsce smartfon będzie dostępny 28 września - tego samego dnia pojawi się w ofercie T-Mobile.

iPhone 5 - co o nim wiemy? Podsumowanie informacji - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od premiery Galaxy S6 minęło już trochę czasu. Czy są już jakieś plotki na temat specyfikacji i daty premiery Samsung Galaxy S7?

Wprawdzie od premiery duetu Samsung Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge minęło zaledwie cztery miesiące, to jednak w sieci już pojawiają się pierwsze plotki na temat ich następcy czy też następców. Oczywiście nie brakuje także konceptów w formie graficznej czy wideo, które są pobożnymi życzeniami i w większości wyglądają dość futurystycznie w porównaniu z tym, co aktualnie mamy na sklepowych półkach. 

A co wiemy o Samsungu Galaxy S7 czy też Galaxy S7 Edge? Na pewno tyle, że trudnym zadaniem będzie zaoferowanie czegoś lepszego niż Galaxy S6, który utrzymał zainteresowanie, jakim cieszyły się Galaxy S5 i Galaxy S4. W ciągu pierwszego miesiąca sprzedało się 10 mln egzemplarzy obydwu tegorocznych flagowców. Niestety nie wiemy, czy klienci chętniej sięgali po klasyczny wariat czy ten z zagiętym wyświetlaczem.

W czerwcu w sieci pojawiła się plotka, że Samsung planuje premierę Galaxy S7 jeszcze na ten rok. Producent zdementował tę informację. Prawdopodobnie 12 sierpnia będzie miała miejsce premiera Samsunga Galaxy S6 Edge Plus i Samsunga Galaxy Note 5, nie ma więc miejsca na kolejne mocne urządzenie. No i po cóż rozpraszać potencjalnych klientów? Musimy raczej poczekać do wiosny.

No a co zobaczymy, jak już rozpoczną się Mobile World Congress 2016 – prawdopodobna okazja do premiery Galaxy S7? Mówi się np. o zaimplementowaniu w smartfonie portu USB-C, na który czeka niejeden użytkownik. Jeśli chodzi o procesor, nie wiadomo, czy Qualcomm podpadł na stałe z przegrzewającym się Snapdragonem 810 czy też uda mu się zrehabilitować w oczach Samsunga. Jeśli tak, to być może najnowszy flagowiec dostanie Snapdragona 820 (bo na 808 już będzie za późno) i standardowo pojawi się wersja z autorskim Exynosem.

Jeśli chodzi o wyświetlacz, to prawdopodobnie będzie miał przekątną 5,1 cala, tak jak dwóch poprzedników. Większy chyba nie ma sensu, bo raz, że wraz z doskonaleniem urządzeń mobilnych nasze palce nie robią się dłuższe, a dwa, że dla wielbicieli większych wyświetlaczy Samsung ma model Galaxy Note. A rozdzielczość? Na razie 1440 x 2560, ale Samsung ma chrapkę na więcej w przyszłości. Ponoć pracuje nad ekranem o rozdzielczości 11 K! No może się jeszcze zdarzyć wyświetlacz 4K, bo Android M obsługuje ten parametr, ale to chyba mało prawdopodobne.

Jeśli chodzi o zagiętą krawędź wyświetlacza, możliwe są dwa scenariusze – albo Samsunga zaprezentuje, jak w marcu tego roku, dwa smartfony, albo jego flagowiec będzie odtąd występował jedynie w wersji z zagiętym wyświetlaczem. Wówczas może zrezygnować także z „Edge” z przydługiej nazwy. Wszystko zależy od tego, jak sprzedają się Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge, a to Samsung przecież wie.

Jeśli chodzi o aparat, to może zostać 16-megapikselowy lub też Samsung zdecyduje się na 20-megapikselowy. Może jeszcze jakaś modyfikacja oprogramowania aparatu? A bateria? Galaxy S5 miał akumulator o pojemności 2800 mAh, a Galaxy S6 – 2550 mAh i niektórzy nie byli zadowoleni z tej zmiany na gorsze. Wszak baterie w smartfonach to nadal największy problem. Miejmy więc nadzieję, że bateria w Galaxy S7 dorówna przynajmniej tej w „piątce”.

Pisaliśmy także o etui z sensorami, które pozwolą użytkownikowi smartfona oszacować ilość tkanki tłuszczowej w organizmie oraz wagę. Takie rozwiązanie mogłoby pojawić się w najnowszym flagowcu Samsunga. No i jeszcze jedna plotka. Samsung pracuje nad czytnikiem oczu, który miałby identyfikować użytkownika na równi z czytnikiem linii papilarnych. To idealne rozwiązanie do smartfona z wyższej półki.

Samsung Galaxy S7 – co o nim wiemy? - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

J.K
17-02-2016 - 15:33:30
Tak naprawdę to u Samsunga wieje nudą. Żadnej rewelacji. Zawsze kupowałem te Galaxy. dzisiaj mam S6 i zastanawiam się czy warto inwestować w następny flagowiec, Chyba nie ! Bo tak naprawdę to nie wiele się zmieniło. Poprawiło się to czy tamto, ale po za tym nuda. Pewnie następny S8 będzie miał aparat ze 40 MPX, więcej pamięci i inne bzdury które pożerają pakiet danych. I tak w nieskończoność .Pewnie za 50 lat będzie procesor 25-cio rdzeniowy i pojemność 100 TB. Android też nie jest doskonały. Sam znalazłem kilka wad. Mnie się marzy telefon który będzie miał więcej czujników. Chciałbym telefonem zmierzyć temperaturę, odległość,natężenie światła, ciśnienie, i może wysłać MMS-em ulubiony zapach kwiatów dla mojej wybranej. Skoro alkomatem można wyświetlić poziom alkoholu we krwi to dla czego tego pomiaru nie można zrobić telefonem i wysłać gdzieś tam.... Wiem że to tylko telefon , ale jak tak dalej Koreańczycy będą kombinować to z pewnością zbajczą. Ale ze swojego S6 jestem zadowolony !!!
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się