Recenzje

09.06.2014
T-Mobile MyBox: sprawdź jak najlepiej wyposażyć smartfon i tablet

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Filmy, seriale, nawigacja, audiobooki, muzyka, gry czy nauka języków obcych? T-Mobile MyBox zapewnia rozrywkę i przydatne narzędzia, które znacznie rozszerzą możliwości naszego smartfona czy tabletu. Przez 30 dni mamy okazję sprawdzić jak działają, bez obaw o dodatkowe koszty.

Chciałbyś zmienić swojego smartfona lub tablet w odtwarzacz muzyki, filmów, wydarzeń sportowych i audiobooków, a może w narzędzie do nawigacji, konsolę do gier lub nauczyciela języków obcych? Dzięki T-Mobile MyBox wyposażysz swoje urządzenie mobilne na każdą okazję.

Tym, którzy nie zetknęli się z T-Mobile MyBox, spieszymy wyjaśnić, że jest to prosty i bezpieczny serwis preinstalowany, czyli od razu dostępny na wybranych smartfonach z Androidem oraz możliwy do pobrania na urządzenia mobilne z systemem Google'a (wersja od 2.2 do aktualnej), oferujący klientom trzy kategorie aplikacji:

  • Nowości: Player od TVN
  • Hity: muzyka z WiMP, audiobooki od Audioteki, mapy od NaviExpert, muzyka ze Sklepu MP3, nauka języków od SuperMemo, gry z GameBox,
  • Polecane: Granie na czekanie, Tuba FM, Allegro, Ceneo, Stopklatka, Ling.pl Mobile, Kto tam, Połącz chwile, Bazgroszyt, PizzaPortal.

Na pozostałe modele smartfonów i tabletów 3G (wersja Android od 2.2 do aktualnej) możesz pobrać T-Mobile MyBox samodzielnie. Wystarczy wysłać SMS pod bezpłatny numer 80545 w treści wpisując MYBOX. T-Mobile MyBox możecie też pobrać stąd!

T-Mobile MyBox zabierze Cię szybko w świat rozrywki oraz przydatnych aplikacji. Możesz w dowolnym momencie wypróbować każdą z aplikacji z kategorii HITY przez 30 dni. Przez ten okres jedyne opłaty, jakie poniesiesz, będą dotyczyć połączenia z Internetem (zgodnie z taryfą lub pakietem jaki masz).

Na jeden dzień przed upływem darmowego okresu próbnego otrzymasz komunikat SMS informujący o możliwości anulowania płatnej subskrypcji. Jeżeli nie anulujesz jej, dalej będziesz korzystać z wybranych usług tak długo jak tylko chcesz. Zapłacisz jedyne 7,90 zł za kolejne 30 dni korzystania z każdej aplikacji w kategorii HITY.

Z T-Mobile MyBox możesz korzystać teraz także dzięki nowym taryfom JUMP! z Internetem w jakości LTE 4G, których usługa jest integralną częścią. W tym wypadku klienci mogą przez 30 dni testować każdą z usług, które składają się na MyBox i w tym czasie muszą wskazać tę, z której chcą korzystać za darmo w ramach miesięcznego abonamentu. Jeśli mają ochotę korzystać z więcej niż jednej aplikacji z MyBox, mogą dodatkowo zdecydować się na subskrypcję we wspomnianej cenie 7,90 zł miesięcznie.

Do aplikacji z MyBox klienci T-Mobile mają dostęp bez potrzeby zakładania konta w sklepie Google Play. Otrzymują ponadto gwarancję wysokiej jakości i bezpieczeństwa dla urządzenia mobilnego, a także wsparcie konsultantów T-Mobile w korzystaniu z aplikacji. 

  • Aplikacje dostępne w MyBox są umieszczone na serwerze T-Mobile (nie w Google Play).
  • Wszelkie płatności dokonywane są w systemie T-Mobile, co oznacza dopisanie opłaty do faktury lub zdjęcie kwoty z doładowania telefonu na kartę lub mix, zamiast płatności kartą kredytową, wymaganych przez sklepy z aplikacjami.

Wypróbuj MyBox i dowiedz się, czemu warto z niego korzystać!

T-Mobile MyBox: sprawdź jak najlepiej wyposażyć smartfon i tablet - opinie i komentarze (91)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

anulkamarek
18-10-2018 - 06:58:30
Kupiłem telefon (LG K10) od T-mobile. Mam preinstalowaną aplikację MyBox - nikt nie pytał mnie czy ją chcę: Jak ma ją zdeinstalować?
  (0)
Odpowiedz
Darren
31-08-2016 - 22:05:03
Are you a student?
  (0)
Odpowiedz
Carson
31-08-2016 - 22:04:56
Languages
  (0)
Odpowiedz
Adrian
31-08-2016 - 22:04:53
I need to charge up my phone
  (0)
Odpowiedz
Tyree
31-08-2016 - 22:04:46
I'm on business
  (0)
Odpowiedz
Richard
31-08-2016 - 22:04:44
I'm a partner in
  (0)
Odpowiedz
Virgil
31-08-2016 - 22:04:41
Will I have to work on Saturdays?
  (0)
Odpowiedz
Darron
31-08-2016 - 22:04:24
Go travelling
  (0)
Odpowiedz
Wilfredo
31-08-2016 - 22:04:22
I'm interested in this position
  (0)
Odpowiedz
Bryant
31-08-2016 - 22:04:20
On another call
  (0)
Odpowiedz
Irving
31-08-2016 - 22:04:17
I like watching football
  (0)
Odpowiedz
Markus
31-08-2016 - 12:10:30
Could you send me an application form?
  (0)
Odpowiedz
Douglass
31-08-2016 - 12:10:29
I'm sorry, I'm not interested
  (0)
Odpowiedz
David
31-08-2016 - 12:10:27
Is there ?
  (0)
Odpowiedz
David
31-08-2016 - 12:10:23
I'm in a band
  (0)
Odpowiedz
hgertert
12-04-2016 - 21:06:56
To oszustwo! Kliknąłem na MyBox - zapytał, czy zgadzam się na regulamin. Klikam, że nie. A aplikacja wysyła sobie SMS. To nadużycie. Aplikacja na którą nie wyraziłem zgody nie ma prawa sama czegoś tam wysyłac!
  (0)
Odpowiedz
tomborlew
20-02-2016 - 20:44:46
Mam problem z aplikacją TV i VIdeo. Aplikacja instaluje się ale nie uruchamia. Pojawia się komunikat - błąd wczytania - sprawdź połączenie z internetem. Nie działa ani na LTE, ani na WI-FI.
  (0)
Odpowiedz
Nie
14-02-2016 - 19:35:10
aplikacja nie działa (crash 10/10) i jak ja niby mam kupić jakąś książkę? I gdyby działało to mogę czytać na kindle?
  (0)
Odpowiedz
Wiktor
04-12-2015 - 18:39:12
Witam w usłudze mybox nie działa mi TVN proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-12-2015 - 08:22:41
Doprecyzuj. Sam Player? TVN live? Jaki masz aparat? Jesteś zalogowany na swoje konto? Otrzymujesz jakiś błąd?
  (0)
Odpowiedz
ASHA
28-11-2015 - 22:07:54
Witam mam problem z otworzeniem My Box kiedy chce ja zalaczyc wyswietla mi się informacja " niestety aplikacja MyBox została zatrzymana " co mam zrobić ? posiadam telefon HTC Desire 820
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-11-2015 - 10:00:31
Witam, Sugeruję reset (wyczyszczenie danych) aplikacji MyBox w telefonie (w menadżerze aplikacji). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ariana
26-11-2015 - 20:11:38
witam, posiadam sony xperia m4 aqua nie wiem jak wyłączyć my box z pozycji ustawień telefonu, dodam że dzisiaj byłam w salonie sprzedaży i tam też nie uzyskałam odpowiedzi i pomocy w tej sprawie
  (0)
Odpowiedz
Łukasz J.
18-11-2015 - 23:08:01
Witam. Mam problem z połączeniem mybox za pomocą transmisji danych. Zgłasza mi się błąd 3200. Za pomocą Wi-Fi jest ok. Po instalacji Naviexperta z MYBOXA po akceptacji regulaminu wywala mi kolejny błąd : "Przepraszamy podane danesą nieprawidłowe. Sprawdź czy dane do zalogowania zostały wprowadzone w prawidłowy sposób: Numer telefonu: Wpisz swój numer telefonu w sieci T-Mobilew sposób 48600000000, np. 48602602602, lub adres email." Pytanie jak zmienić ten numer aby naviexpert ruszył i dlaczego my box działa tylko przez wi-fi?
  (0)
Odpowiedz
Marek F
15-11-2015 - 16:51:24
Zostałem wprowadzony w błąd przez Biuro Obsługi Klienta Pani pomyliły się system Android z Windows chociaż pytała mnie o to jaki mam ( Windows) zawarłem umowę na 24 miesiące w której maiłem korzystać z Navi Experta za darmo ? Polecono mi odinstalować Nawigacje z której już korzystałem od dawana i zainstalować MyBoxa a z niego Navi Experta problem tylko w tym że mam Windowsa na który to nie zainstalujesz MyBoxa ? Co teraz skoro zawarta jest umowa i co z Nawigacją którą odinstalowałem ( płaciłem za nią co miesiąc z abonametu
  (0)
Odpowiedz
adasko
21-10-2015 - 22:07:34
Ja nie mogę zainstalować aktualizacji :( Alcatel idol 4.7
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-10-2015 - 21:41:31
Witam. Subskrypcja Naviexpert zaszyta w taryfach Jump jest w wersji MyBox. I taką właśnie wersję należy aktywować. Można to zrobić wysyłając wiadomość sms o treści NAVIEXPERTBUY na numer 8089 (sms bezpłatny z terenu Polski). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kinaa
17-10-2015 - 14:08:29
w moim abonamencie jump relax jest wliczony pakiet nawigacji navi expert, jak go aktywować ? dostałam sms, że kończy mi się okres próbny
  (0)
Odpowiedz
Grzewa
11-08-2015 - 10:39:56
W jaki sposób zrezygnować z subskrypcji legimi?
  (0)
Odpowiedz
romigo
09-08-2015 - 13:29:26
Ten mybox to g_wno które zaśmieca mi telefon! Mam ochotę oddać Wam tę słuchawkę! Po co doświadczonemu użytkownikowi, który świetnie porusza się w internecie jakieś Wasze g_wna? Co mogę zrobić poza oddaniem telefonu żeby nie mieć z tym g_wnem problemu?
  (0)
Odpowiedz
Witold1972
12-06-2015 - 10:29:43
Nie umiem w my box znaleść aplikacji wimp?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-06-2015 - 12:02:12
Aplikację WIMP możesz pobrać bezpośrednio ze sklepu. W My BOX znajdziesz go w aplikacjach (lewy górny róg- 3 kreski) Należy też założyć konto na stronie wimp.t-mobile.pl (należy być połączonym z siecią 3G)
  (0)
Odpowiedz
TomekM
16-05-2015 - 08:54:33
Dzień Dobry Mimo wykupionego pakietu strefa TMobile nie działa mi Player. Film wczytuje się, a następnie jest komunikat o błędzie odtwarzania. Czy jest na to jakiś sposób. Telefon Note 4 + Lolipop. Gdzie reklamować usługę, konsultant w salonie powiedział "to nie nasza sprawa" .
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-05-2015 - 13:15:36
Witaj. Według zapisów regulaminowych: „Reklamacje na działanie Serwisu Strefa T-Mobile player.pl oraz poszczególnych Usług mogą być zgłaszane przez Użytkownika do BOK TVN lub na adres poczty elektronicznej reklamacje.player@tvn.pl” Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
mercedes12
11-05-2015 - 22:23:07
Super
  (0)
Odpowiedz
TomekM
11-05-2015 - 08:58:04
Dzien Dobry Posiadam abonament JumpMax I mam pytanie: Czy uslugi Wimp, NaviExpert oraz StrefaT-Mobile TVN, mam za darmo przez caly czas obowiazywania umowy czy tylko 3 miesiace. W informacjach o uslugach np NaviExpert pisze mi np, ze mam aktywny abonament 30dni. Namotmiast w StrefieTmobile- TVN dostaje informacje, ze mam 30 dni za darmo a potem 14,99zl. Jak to wiec jest. Przepraszam za brak polskich znakow.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-05-2015 - 16:19:33
Witaj. Wszystko jest uzależnione od warunków danej promocji. Proponuję kontakt z BOA (602900 koszt zgodny z taryfą).
  (0)
Odpowiedz
mic_rophon
03-05-2015 - 09:47:25
Od 3 dni nie mogę słuchać muzy z wiarą, komentarz "utwór jest uszkodzony ". Jaka przyczyna?
  (0)
Odpowiedz
mic_rophon
03-05-2015 - 09:54:19
@mic_rophon - chodzi mi o Wimpa, oczywiście
  (0)
Odpowiedz
Axl
14-06-2015 - 16:23:57
@ mic_rophon - mam tak samo i na boa przyjęli zgłoszenie i tyle. Abonament tak wysoki płacę również ze względu na wimpa, a tego nie mogę sluchac
  (0)
Odpowiedz
grzewa
22-03-2015 - 20:09:42
Witam. Pobrałam aplikację legimi. W jaki sposób się zalogować?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
22-03-2015 - 22:18:49
Witam. Pierwsze logowanie musi się odbyć za pomocą transmisji danych poprzez naszą kartę SIM ( niestety nie może to być przez sieć WiFi). Wówczas aplikacja sama zaczyta dane użytkownika. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Maciej 1984
30-12-2014 - 21:51:34
Witam. Nie funkcjonują mi usługi (aplikacje) Kto tam? oraz Polącz chwile. Dlatego, że posiadam sony Xperia z3 compact z Kit kat 4.4.4 i nie ma aktualizacji do tej wersji tych aplikacji. Proszę o aktualixację. Telefon do mnie 509-742-679. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
31-12-2014 - 07:57:28
Witaj. Niestety nie mamy w planach wypuszczenia takiej aktualizacji.
  (0)
Odpowiedz
kamil.platz
23-12-2014 - 08:38:10
Z Xbox wypróbowałam Player który nie działa i gry które po wysłaniu płatnego smsa tez nie działają. ... pewnie zostałem naliczony a nic nie dało się obejrzeć ani zagrać. .. aplikacja bardzo naciągane nie polecam
  (0)
Odpowiedz
Antoch
12-12-2014 - 10:20:05
Witam, mam pewien problem dotyczący aplikacji My Box mianowicie interesuje mnie odinstalowanie Game Box. Gdy wchodzę do aplikacji My Box i naciskam odinstaluj wyskakuje komunikat, że aplikacja zostanie zastąpiona fabryczną wersją. Chcę się tego pozbyć ale już nie mam pomysłu jak . Dzwoniłem wczoraj do biura obsługi klienta i powiedziano mi, że jeżeli nie che płacić za aplikacje My Box to mam je odinstalować z MY BOX co jest równoznaczne z rezygnacji z usług płatnych. Proszę o pomoc. Dodam tylko, że pozostałych 5 aplikacji udało się odinstalować bez problemu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-12-2014 - 20:57:01
Płatne jest posiadanie subskrypcji GameBox a nie aplikacji, której rzeczywiście z MyBox nie usuniesz. Zadzwoń do Biura Obsługi i sprawdź jak to u Ciebie wygląda. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Fabian1003
10-10-2014 - 12:11:32
Jak usunąć aplikację my box z telefonu?? Niestety ten syf został przez T-mobile preinstalowany, i nie mam szans odinstalować go własnoręcznie. Do tego od jakiegoś czasu telefon SAM bez mojej ingerencji wysyła sms'y na numer +4880326. Poszukałem trochę i znalazłem iż jest to właśnie numer my box. To już jest szczyt. Z aplikacji nie korzystałem i nie będę korzystał. Mam tylko nadzieje iż nie zostanie mi naliczona opłata za te dziwne sms'y. W przeciwnym wypadku na pewno skontaktuje się z Państwem mój prawnik. Czekam na szybką odpowiedź z Państwa strony. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
eeemi
18-10-2014 - 17:08:23
@Fabian1003 - Witam, mam ten sam problem. Mój mąż jest obecnie za granicą i niestety ta badziewna aplikacja działa tak, że za każdym razem, gdy się ją uruchamia, jest wysyłany sms PŁATNY do T-Mobile'a. W Polsce te smsy są darnowe, lecz za granicą się płaci. I to niestety czasami rzeczywiście wystarczy niechcący dotknąć tej ikonki, a już naliczany jest każdorazowo sms. Też chciałabym z mężem pozbyć się tej aplikacji, bo nie korzystamy z niej.
  (0)
Odpowiedz
wiolaicorka
12-01-2015 - 22:21:19
@ eeemi - Witam u mnie to samo, telefon leżał nie używany, nie dotykany. Otrzymałam wiadomość o 19:43 i odczytując ja o 19:57 zauważyłam ze w skrzynce jest dziwny nr +4880326 treść wiadomości bez ładu i składu, rząd znaków i cyfr. Wiadomość została wysłana z mojego telefonu o 19:43 - na pewno nie dotknęłam żadnej ikony ponieważ telefon leżał w tym czasie na stole. Podobnie jak @Fabian1003 proszę o pilne wyjaśnienia - w przypadku jakichkolwiek dodatkowych kosztów w miesiącu bieżącym lub w przyszłych złożę doniesienie o próbie wyłudzenia.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-01-2015 - 08:22:39
Witam. Wiadomość ta generowana jest właśnie z usługi MyBox zgodnie z poniższym zapisem regulaminu: 1.13. W sytuacji, gdy Użytkownik do korzystania z Serwisu używa sieci WiFi, otwarcie Serwisu na urządzeniu mobilnym wiąże się z automatycznym wysłaniem bezpłatnego na terenie kraju SMSa na numer +4880326. W przypadku korzystania z roamingu międzynarodowego, opłata za w/w SMSa jest zgodna z aktualnym cennikiem roamingowym. Pozdrawiam.
  (7)
Odpowiedz
annamiau
19-02-2015 - 22:24:14
@ Konsultant T-Mobile - a jak odinstalować aplikację?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-02-2015 - 08:24:21
Witaj, aplikację można wyłączyć w ustawieniach aparatu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ananasowa
26-02-2015 - 19:44:53
@ Konsultant T-Mobile - Jak to wyłączyć w LG?
  (0)
Odpowiedz
Ire
31-07-2014 - 23:23:40
Witam Zainstalowałam tv i wideo z my box, ale nie działa
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-08-2014 - 13:14:45
W przypadku problemów z konfiguracją lub działaniem aplikacji w telefonie zapewniamy wsparcie techniczne. Zapraszam więc do kontaktu z naszym zespołem TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (3)
Odpowiedz
REM
27-08-2014 - 23:02:58
@ Konsultant T-Mobile - a czy jest pomoc techniczna bezpłatna? Mam problem z aplikacjami MyBox oraz WIMP i wygląda to raczej na problem po stronie operatora więc nie za bardzo mam ochotę płacić za rozwiązanie. Po uruchomieniu aplikacji MyBox pojawia się komunikat "Synchronizacja z serwerem nie powiodła się. Uruchom jeszcze raz MyBox". Poza tym z aplikacji można korzystać. Wydaje mi sie natomiast, ze ten błąd ma też związek z problemem jaki występuje w aplikacji WIMP, którą chciałem wyprobować w MyBox. Po kliknięciu "Wypróbuj" i "Aktywuj serwis" pojawia się komunikat błędu: "Brak użytkownika......Użytkownik o podanym MSISDN nie istnieje". Oczywiście aplikacja już dalej nie działa. Proszę o informacje jak rozwiązać te problemy. MyBox był preinstalowany na telefonie. Próba reinstalacji (nadpisania) też nie przyniosła poprawy. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-09-2014 - 12:34:37
Witaj. Jeżeli problem dotyczy działania usług operatora to można je zgłaszać dzwoniąc do Biura Obsługi. Połączenie jest płatne wg cennika taryfy i zwykle jest to jedna niska opłata za całe połączenie. Na infolinię Tech-Desk zapraszamy natomiast klientów, którzy potrzebują pomocy w obsłudze technicznej używanego urządzenia. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
x215
26-07-2014 - 18:36:47
Witam, posiadam telefon w taryfie Jump S. Czy w ramach tej taryfy mogę korzystać z NaviExpert za darmo przez cały okres umowy? jeżeli tak to w jaki sposób. Przed uruchomieniem My Box, zainstalowałem ze sklepu google aplikacje allegro, MyBox w zakładce "moje aplikacje" pokazuje właśnie allegro (nie korzystałem jeszcze z żadnej aplikacji My Box) czy będzie mi naliczona opłata za korzystanie z allegro?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-07-2014 - 08:17:59
Witam. W taryfie Jump S dla klientów prywatnych Naviexpert nie jest niestety dostępny bezpłatnie. Bezpłatna wersja Naviexpert jest zawarta w taryfach Jump proFirma dla klientów biznesowych. W przypadku taryfy Jump S są dwa rozwiązania. Pierwsze z nich to aktywacja subskrypcji nielimitowanej pod względem ilości punktów docelowych do nawigowania. Kosztuje ona 9,08zł brutto na 30 dni kalendarzowych (odnawialna subskrypcja). Druga wersja to Naviexpert przez MyBox, który kosztuje 7,90zł brutto i w tym jest zawarte darmowe nawigowanie do 20 punktów docelowych. Pierwszą wersję można aktywować wysyłając sms o treści NE na numer 8089 (sms bezpłatny). W odpowiedzi na sms przychodzi wiadomość zwrotna zawierająca link do aplikacji, w której można aktywować subskrypcję za 9,08zł brutto na 30 dni kalendarzowych. W drugim przypadku aktywacji subskrypcji i pobrania aplikacji należy dokonać przez MyBox. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
x215
27-07-2014 - 08:55:54
@ Konsultant T-Mobile - W takim razie nie rozumiem sensu zawartych w opisie i regulaminie treści ! wprowadzacie klientów w błąd nie precyzując oferty ! "Potem korzystasz z aplikacji jak długo chcesz, płacąc jedynie 7,90 zł za każde kolejne 30 dni lub nie płacąc nic więcej, jeśli wybierzesz NaviExpert jako usługę promocyjną w taryfach JUMP!" - cytat z artykułu powyżej, "1.3.1.3. wyboru jednej aplikacji z zakładki „Hity” przed upływem 30 dni od dnia podpisania Umowy lub Aneksu na ofertę promocyjną T-Mobile MyBox, na zasadach opisanych w regulaminie danej aplikacji. Wartość wybranej w tym trybie aplikacji jest wliczona w wartość abonamentu za usługi telekomunikacyjne lub zobowiązanie w mix do końca trwania Umowy lub Aneksu lub zobowiązania w mix" - cytat z regulaminu "T-Mobile Mybox". Proszę o informacje w jaki sposób zawiesić wszelkie usługi związane z Mybox, w taki sposób aby nie narazić się na jakiekolwiek koszta ponad ustalony abonament.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-07-2014 - 12:27:47
Ten sam regulamin informuje także w punkcie 1.3.1, że istnieje możliwość pobrania jednej aplikacji z zakładki Hity na cały okres umowy, ale w "ofercie promocyjnej T-Mobile MyBox". Dotyczy to więc tylko ofert z dopiskiem "MyBox" w tytule regulaminu promocji w ramach zrealizowanej umowy lub aneksu do umowy. Jeżeli w regulaminie Jump nie ma tego dopisku, obowiązują wtedy zasady opisane w poprzedniej odpowiedzi udzielonej przeze mnie. Bezpłatny dostęp do nawigacji Naviexpert w telefonie w taryfach Jump jest dostępny dla klientów biznesowych. Wyłączenie wszelkich subskrypcji powiązanych z MyBox jest możliwe przez samą aplikację MyBox deaktywując daną subskrypcję lub kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
peter1986
10-07-2014 - 08:34:46
Korzystam z tej aplikacji drugi dzień i niestety wszystko było by ok gdyby nie błędy w pobieraniu utworów. Przez te dwa dni tylko 4 utwory pobrane a prób ściągnięcia conajmniej kilkarazy tyle. Jako darmowa aplikacja na próbę ok może u innych będzie Działać poprawnie ale jak bym miał za to płacic to odradzam. Moje pytanie jak z tego zrezygnować żeby w następnym miesiącu nie płacić za coś z czego nie można korzystać.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-07-2014 - 08:47:03
Witaj. Szczegóły dotyczące rezygnacji z uslugi MyBox znajdziesz w regulaminie swojej taryfy. W przypadku problemów, możesz również uzyskać odpowiedź w Biurze Obsługi Abonenta pod numerem 602-900-000 (1,51zł/cał. poł.)
  (0)
Odpowiedz
wic
01-07-2014 - 11:37:16
mam pytanko dzisiaj rano to otrzymałam i wysłałam sms na ten numer .Teraz się zasatanawiam czy jeśli niegram w żadną z tych gier będe musiała cos zapłacić
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-07-2014 - 15:42:08
Witam! Jeśli jest to Twój pierwszy miesiąc (30 dni) korzystania z usługi, będzie on bezpłatny. Możesz wtedy pobrać dowolną ilość gier z oferty. Jeśli nie, opłata za subskrypcję to tylko 7,90zł/m-c. Więcej informacji otrzymasz w Biurze Obsługi. Pozdrawiam!
  (1)
Odpowiedz
Azet
26-06-2014 - 13:43:55
Witam, Jak można zrezygnować ze subskrypcji? Nie korzystam z tej aplikacji , a widzę że subskrypcja SuperMemo się przedłużyła. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o możliwości rezygnacji ze subskrypcji, również w SMS-ach nie było informacji o możliwości rezygnacji.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-06-2014 - 19:41:06
Witam. Z subskrypcji SuperMemo można zrezygnować wysyłając sms o treści SM ANULUJ na numer 8089 (sms bezpłatny). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
mad666
19-06-2014 - 12:02:31
Szkoda ze nie ma opcji wyszukiwania w audiobookach
  (0)
Odpowiedz
DawidRozmus
12-06-2014 - 14:20:03
Witam! Jestem użytkownikiem systemu Windows Phone 8 i mam pytanie: czy dla tego systemu zostanie wydana ta aplikacja? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-06-2014 - 08:37:01
Witam. Niestety nie planujemy MYBox-a na Winows Phone. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
olamanola
20-05-2014 - 19:16:59
Pobralam kurs, ale nie moge go znalezc nigdzie w tel w pobranych ani w supermemo... Pobrany zostal na pewno, ponieważ sprawdziłam zużycie danych...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-05-2014 - 10:26:41
Wejdź w MyBox>Nauka Języków. Jeżeli otworzy Ci się aplikacja SuperMemo, to fajnie… jeżeli nie, to oznacza, że mimo wszystko nie udało Ci się pobrać aplikacji - czyli raz jeszcze musisz nacisnąć „+WYPRÓBUJ”. Sama aplikacja SuperMemo powinna być widoczna po prostu w aplikacjach (główne menu) lub uruchamiać się po wejściu w Naukę Języków w MyBox. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
kikulka2
23-03-2014 - 19:22:19
Jak wyłączyć mybox ?
  (0)
Odpowiedz
Lucyna348
01-03-2014 - 12:04:02
Witam. Pobrałam MyBox, ale nie widać tam GameBox'a. Wysłałam też sms'a i nic.
  (0)
Odpowiedz
Maatt
08-02-2014 - 17:30:20
Jak wybrać usługę promocyjną, dostałem sms'a "T-Mobile: Kończy się promocja usługi NaviExpert. Zostanie automatycznie przedłużona w cenie 7,90 zl z VAT/miesiąc" a w aplikacji my box w moje usługi miałem wybrane dwie: granie na czekanie, co nigdy nie wybierałem i naviexpert i chce korzystać tylko z naviexpert jako usługi promocyjnej. Jak dokonać wyboru?
  (0)
Odpowiedz
Jotkowski
04-02-2014 - 09:58:02
Po aktualizacji systemu MyBox zainstalował mi się automatycznie. Chciałem skorzystać z usługi, a konkretnie z nawigacji. Jednak podczas próby aktywacji otrzymuje komunikat, że nawigacja zostanie aktywowana na 7 dni bezpłatnie, a później koszty użytkowania to 9,08 PLN miesięcznie. Gdzie jest prawda?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
04-02-2014 - 17:30:52
Prawda jest jak zwykle pośrodku, ale do rzeczy :) Na Twoim telefonie może być zainstalowana fabrycznie aplikacja NaviExpert w wersji T-Mobile, z której korzystanie na próbę trwa faktycznie 7 dni i kosztuje bez ograniczeń 9,08 zł. Sprawdzał to jeden z naszych redaktorów. Wersja NaviExpert dzięki T-Mobile MyBox instaluje się jako osobna aplikacja. Najlepiej otworzyć ją bezpośrednio właśnie po włączeniu aplikacji MyBox. Wystarczy wtedy dotknąć kafelek Mapy lub otworzyć NaviExpert po wybraniu opcji "Moje usługi". Wtedy NaviExpert można wypróbować przez 30 dni i kosztuje 7,90 zł za 30 dni. Chętnie dowiemy się czy wszystko zadziałało.
  (0)
Odpowiedz
kamkaska
01-02-2014 - 17:06:29
Czy jest jakiś problem problem z aplikacją? Od 2 dni podczas pobierania supermemo pojawia się błąd pobierania
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
04-02-2014 - 17:53:17
Przepraszamy za ewentualne problemy. Proszę sprawdzić czy pobieranie kursów SuperMemo jest możliwe poprzez sieć T-Mobile lub WiFi. Jeśli problem będzie się powtarzał prosimy o informację na mail Redakcji z podaniem nr telefonu i modelu telefonu.
  (0)
Odpowiedz
kamkaska
09-02-2014 - 01:28:28
Jak juz udało się pobrać, to pojawia się bląd podczas aktywacji usługi. Chyba coś Wam szwankuje temat MyBoxa. Wykonałam kilka tel do BOK ale niestety nikt nie jest w stanie mi pomóc w temacie aktywowania usługi na telefonie.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
09-02-2014 - 15:16:50
Jakiego rodzaju błąd Ci się pojawia? Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
kamkaska
09-02-2014 - 21:20:50
aplikacja się pobrała, teraz probuje pobrac konkretny kurs, muszę się zalogować bo tego wymaga aplikacja, wpisuję nr tel i hasło, rozpoczyna sie aktywowanie kursu i jak juz jest 100% pojawia się okienko z komunikatem - wystąpił bład podczas aktywowania usługi
  (0)
Odpowiedz
Mithel33
18-10-2013 - 17:48:19
Czy po 30 dniach korzystania z MyBox wyświetli się jakaś informacja o zakończeniu czasu próbnego i możliwości zakończenia korzystania z my box , czy odrazu pobierze pieniądze za korzystanie??
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-10-2013 - 20:56:37
Użytkownicy otrzymają przed końcem okresu próbne SMS-a z informacją, iż dobiega on końca. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Przemek
15-10-2013 - 14:19:43
Czy aplikację MyBox będzie można wykasować z systemu jeśli nie będę chciał z niej korzystać?
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
15-10-2013 - 16:47:36
@Przemek. W przypadku, gdy MyBox jest preinstalowany na urządzeniu to nie można go usunąć, bo jest aplikacją systemową. Jeśli MyBox został pobrany na telefon lub tablet przez Ciebie, to możesz go wykasować w dowolnej chwili. Zapraszamy do pobrania MyBox, wypróbowania kolejnych aplikacji i podzielenia się opinią :)
  (2)
Odpowiedz
eeemi
18-10-2014 - 17:11:21
@ Redakcja T-Mobile Trendy - Przepraszam bardzo, ale mój mąż przebywający za granicą przez prawdopodobnie przypadkowe uruchamianie tej aplikacji płaci za każdego smsa, który jest wysyłany do Państwa. Nie chcemy obydwoje tej aplikacji i nie chcemy za nią płacić. Co w takim razie mamy zrobić, bo zdarza się, że te dziwne smsy są wysyłane z telefonu mojego męża, nawet jak... śpi.
  (0)
Odpowiedz
eeemi
18-10-2014 - 17:12:35
@eeemi - PS dodam, że My Box mieliśmy od początku w systemie, więc z tego, co Pan pisze, nie możemy go usunąć.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-10-2014 - 17:36:58
Witam serdecznie, W związku z powyższym, sugeruję wyłączenie niniejszej aplikacji, z pozycji ustawień danego telefonu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-10-2014 - 17:37:58
Witam , Proszę wyłączyć apliakcję MyBox, z pozycji ustawień telefonu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Podziel się