Dzięki niej kibice Ekstraklasy będą mogli na żywo śledzić statystyki meczowe i dzielić się nimi ze znajomymi. Aplikacja jest bezpłatna dla wszystkich użytkowników sieci komórkowych.

Aplikacja T-Mobile Stats to odpowiedź na potrzeby kibiców, którzy coraz częściej poza tradycyjnym oglądaniem spotkań Ekstraklasy równolegle poszukują statystyk meczowych. Dzięki T-Mobile Stats będą mieli oni dostęp nie tylko do podstawowych danych ze spotkań Ekstraklasy, jak oddane strzały czy procent posiadania piłki przez drużynę, ale także do pogłębionych statystyk dostępnych do tej pory wyłącznie dla sztabów trenerskich klubów Ekstraklasy.

Będzie można dowiedzieć się chociażby, jaką strefą boiska atakuje drużyna, w której strefie odbiera piłkę i jak daleko od własnej bramki to robi. Jak również zobaczyć liczbę podań wymienianych między zawodnikami, a także, czy są to podania do tyłu, do przodu czy w poprzek boiska.

Użytkownicy aplikacji T-Mobile Stats mogą również typować zwycięzcę meczu, a także zobaczyć jak rozkładają się procentowe szanse na zwycięstwo według ich głosów.

Co bardzo istotne, wszystkie informacje i statystyki zawarte w aplikacji można udostępnić  na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter).

Aplikacja jest jednym z kilku narzędzi oferowanych kibicom w ramach projektu T-Mobile Stats. Pozostałe to: kilkadziesiąt, pogłębionych o statystyki, grafik telewizyjnych emitowanych przy okazji każdego meczu Ekstraklasy oraz statystyczne centrum meczowe na oficjalnej stronie rozgrywek Ekstraklasa.org. 

Aplikację T-Mobile Stats w wersji beta można pobrać bezpłatnie, bez względu na sieć komórkową z jakiej się korzysta, z Google Play i App Store.

Aplikacja T-Mobile Stats już dostępna - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile przygotował dla wszystkich festiwalowiczów nową, udoskonaloną wersję aplikacji T-Mobile Nowe Horyzonty. Zobaczcie, czego dzięki niej się dowiecie.

Dzięki aplikacji można wygodnie rezerwować miejsca na wybrane seanse i wydarzenia, śledzić festiwalowe nowości, zdobyć informacje na temat każdego filmu. W aplikacji znalazł się pełny repertuar festiwalu, newsy, opisy filmów, informacje o twórcach. Aplikacja jest już dostępna w Google Play, App Store oraz Windows Phone Store.

Przygotowaliśmy również mapę festiwalowych lokalizacji, w tym rekomendowanych klubokawiarni i restauracji. Dzięki łatwemu dostępowi do festiwalowych platform społecznościowych, szybko będzie można podzielić się wrażeniami z festiwalu. Oficjalny hashtag festiwalu to: #TNH2014.

W Kinie Nowe Horyzonty jest już dostępny drukowany program, który z pewnością stanie się niezbędnym przewodnikiem dla wszystkich widzów. Na 64 stronach znalazło się kalendarium festiwalowych projekcji, opisy wszystkich filmów i wydarzeń specjalnych, informacje logistyczne oraz mapka z festiwalowymi lokalizacjami i miejscami rekomendowanymi. Program zawiera część polską i angielską. Do poniedziałku program pojawi się również w kilkudziesięciu innych lokalizacjach - wrocławskich klubokawiarniach i instytucjach kultury.

Aplikacja festiwalowa już dostępna - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

14 czerwca 2005 r. powstała Ekstraklasa, a więc polska profesjonalna liga piłkarska. Kibice w nadchodzącej rundzie finałowej sezonu 2014/2015 powinni przygotować się na wiele akcentów związanych z 10-leciem.

Ekstraklasa do końca sezonu bardzo aktywnie działać będzie na swoich kanałach na Twitterze, Facebooku i YouTube. Na tych mediach społecznościowych będzie można oglądać i zapoznawać się z materiałami związanymi z drogą do zdobycia tytułów Mistrza Polski od momentu powstania Ekstraklasy. 

Elementy Jubileuszu 10-lecia Ekstraklasy będą także obecne podczas Ceremonii wręczenia Trofeum Mistrza Polski (7 czerwca) oraz Gali Ekstraklasy (8 czerwca).

- 10 lat to nie jest wielki jubileusz szczególnie w zestawieniu z klubami Ekstraklasy, które świętują 100-lecia. Niemniej jednak nie może umknąć uwadze postęp, jaki został dokonany w profesjonalnej piłce nożnej w Polsce przez ostatnią dekadę. Wystarczy przypomnieć, że w sezonie 2005/06 na żywo pokazywanych było około 90 meczów Ekstraklasy, dziś mówimy o 296. transmisjach w jakości HD. Liczba meczów też uległa powiększeniu – z 240 spotkań wzrosła do właśnie 296. w sezonie. Ekstraklasa rośnie, dojrzewa z każdym rokiem, więc z tego 10-lecia możemy być dumni – mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Runda finałowa T-Mobile Ekstraklasy rusza już jutro. Poznajcie terminarz najbliższych meczów

Fot. Lukasz Kalinowski / East News 

Ekstraklasa ma już 10 lat! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od nowego sezonu T-Mobile będzie Partnerem Technologicznym Esktraklasy S.A. A to oznacza wspaniałe możliwości dla miłośników piłki nożnej - zwłaszcza tych z telefonami w ręku.

Największy w historii partner Ekstraklasy, czyli T-Mobile pozostanie w piramidzie sponsorskiej Ekstraklasy S.A. Operator, po czterech latach funkcjonowania jako Sponsor Tytularny, wspólnie z Ekstraklasą znalazł nowy model współpracy i został Partnerem Technologicznym rozgrywek. Wraz z Ekstraklasą S.A. Partner zajmie się dostarczaniem najwyższej jakości statystyk meczowych na żywo, z których będzie można korzystać na kilka sposobów.

W ramach rozwoju wieloletniej współpracy T-Mobile Polska i Ekstraklasa S.A. przygotują dla kibiców zestaw innowacyjnych narzędzi zawierających statystyki na żywo i statystyki  pomeczowe. Projekt będzie nosił nazwę T-Mobile Stats.

W T-Mobile Stats będzie można korzystać z kilku opcji obszernych statystyk opartych o analizy profesjonalnych systemów statystycznych firmy Prozone.

Liczba statystyk jakie pojawią się w grafikach meczowych w transmisjach z meczów Ekstraklasy będzie znacznie obszerniejsza niż kiedykolwiek. Będzie można się z nich dowiedzieć, poza podstawowymi statystykami meczowymi, między innymi:

  • którymi strefami boiska najchętniej atakuje dany zespół;
  • liczbę podań oraz procent zagrań do przodu i do tyłu;
  • w jakich sektorach boiska drużyna odzyskuje piłkę.

Przygotowana zostanie też dedykowana aplikacja statystyczna na urządzenia mobilne - tablety i smartfony, gdzie będzie można obserwować takie statystyki jak:

  • szanse na zwycięstwo zaraz po stracie bramki;
  • dokładny czas posiadania piłki;
  • a także podzielić się ze znajomymi z popularnego portalu społecznościowego infografikami statystycznymi, np. o posiadaniu piłki w wybranym spotkaniu Ekstraklasy.

Obszerne statystyki w aplikacji będą dotyczyły wszystkich 296 meczów Ekstraklasy w sezonie. Ponadto będzie można zaznajomić się z przekrojowymi analizami dotyczącymi zarówno zawodników, jak i zespołów, na przykład pod kątem podań, dośrodkowań czy stref odbioru piłki.

 

Uruchomiona zostanie także specjalna podstrona tzw. match center w oficjalnym serwisie rozgrywek pod domeną www.live.ekstraklasa.org

 

Kluby i dziennikarze bezpośrednio po meczu będą otrzymywali raporty statystyczne z pogłębionymi statystykami poświeconymi każdemu meczowi Ekstraklasy. Raporty te będą dostępne również na oficjalnej stronie rozgrywek www.ekstraklasa.org.

- Silny partner, jakim jest T-Mobile, decyduje się na kontynuację współpracy z Ekstraklasą. To umacnia w nas wiarę w to, co robimy na co dzień, czyli we wzmacnianie marki Ekstraklasa i poszerzanie możliwości, jakie współpraca z Ekstraklasą daje partnerom. Ten projekt bowiem jest absolutnym novum i stanowi kolejny, nie eksploatowany wcześniej, obszar który daje nie tylko partnerom Ekstraklasy promocje własnej marki, ale i kibicom daje narzędzie głębszego zaangażowania się w ligę i kibicowanie własnej drużynie oraz analizowanie pozostałych piłkarzy i drużyn - komentuje Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. - Warto pamiętać, że badania marketingowe Millward Brown potwierdziły, że rozgrywkami Ekstraklasy interesuje się ponad 10 milionów Polaków.

- Wspólnie z Ekstraklasą znaleźliśmy nowy model zaangażowania T-Mobile w rozgrywki, dzięki któremu wykorzystamy w pełni potencjał jaki stoi za firmą technologiczną, z korzyścią dla nas, a przede wszystkim dla kibiców. Będziemy kontynuować naszą współpracę jednocześnie dokładając jeszcze jedną cegiełkę do bardzo dobrze funkcjonującego produktu jakim jest Ekstraklasa – mówi Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska.

T-Mobile nadal z Ekstraklasą - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się