Tylko teraz decydując się na zakup telefonu w sklepie era.pl możesz zaoszczędzić aż 168 złotych!

Już dawno zastanawiałeś się nad zakupem nowego telefonu komórkowego? Właśnie nadarza się okazja, by zrobić to taniej. Przygotowaliśmy trzy modele funkcjonalnych komórek, które możesz nabyć na promocyjnych warunkach.

Robiąc zakupy na w naszym sklepie internetowym, możesz wybrać telefon w abonamencie, dodatkowe usługi oraz swój nowy numer telefonu. Produkty i usługi wybierasz online, a my dostarczamy Ci je pod wskazany adres.

Robiąc zakupy w naszym sklepie na era.pl, możesz wybrać telefon w abonamencie, dodatkowe usługi (takie jak Internet blueconnect, elektroniczna f@ktura etc.) oraz swój nowy numer telefonu. Produkty i usługi wybierasz online, a my dostarczamy Ci je pod wskazany adres. Regularnie przygotowujemy także specjalne promocje, z których można korzystać za pośrednictwem sieci.

Bohaterami naszej aktualnej oferty są Samsung Galaxy I5800, Samsung Wave 533 i Nokia 2700.

Decydując się na model Samsung Galaxy I5800 oszczędzasz 168 zł: cena telefonu to teraz 99 zł, pierwszy abonament możesz mieć od 1 zł, a przesyłka kurierska, która dostarczy go prosto w Twoje ręce, jest gratis.

W przypadku Samsunga Wave 533 można zaoszczędzić 94 zł, kupując go za 99 zł, decydując się na pierwszy abonament od 1 zł. Przesyłka kurierska za darmo.

Nokia 2700 w super ofercie daje oszczędność 44 zł i jest do nabycia na 79 zł. Podobnie jak dwa pozostałe modele: abonament za 1 zł i przesyłka gratis.

Sprawdź szczegóły tutaj.

Potrzebujesz nowy telefon? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Jeżeli kończy Ci się niedługo umowa, koniecznie zaloguj się w internetowym Biurze Obsługi Abonenta. Tylko w ten sposób z oferty dla stałych abonentów skorzystasz już 30 dni wcześniej. Oprócz tego znajdziesz tam naprawdę korzystne opcje dodatkowe!

Aktualnie oferta utrzymaniowa dla stałych abonentów jest dostępna już 30 dni wcześniej niż zwykle. Jednak w tym terminie pojawia się ona jedynie w iBOA. W punktach sprzedaży i u konsultantów Biura Obsługi Abonenta musielibyście na nią jeszcze poczekać. Tymczasem przedłużając umowę przez internet jesteście aż miesiąc do przodu! Ale to nie jedyne korzyści, które czekają na Was w ramach oferty specjalnej…

Decydując się na korzystanie z iBOA zyskujecie dostęp do wielu promocji, udogodnień i opcji dodatkowych. Przede wszystkim obsłuży Was ono zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujecie – bez potrzeby wychodzenia z domu.

Co jeszcze zyskujesz?

Decydując się na korzystanie z naszych usług przez iBOA zyskujecie dostęp do wielu promocji, udogodnień i opcji dodatkowych. Przede wszystkim obsłuży Was ono zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujecie – bez potrzeby wychodzenia z domu. Nie odbywa się to kosztem korzystania z promocji, bo w internecie mamy ich nawet więcej. To także duża wygoda, a kurier przybędzie do Was bezpłatnie. Co oprócz tego? Jeśli nie potrzebujesz zmieniać telefonu, przy okazji przedłużenia umowy możesz zyskać nawet 300 minut na rozmowy lub wybrać konsolę PlayStation 3, netbooka lub laptopa. Gdyby jednak przydała Ci się nowa komórka, wybrane modele są dostępne nawet 100 zł taniej!

Jaki telefon wybrać?

Teraz, przedłużając umowę, szczególnie warto zwrócić uwagę na te modele telefonów:

Sony Ericsson X8 Rodzina 40Nokia 6700 classic Rodzina 80

Nokia C6-00 Rodzina 80

BlackBerry 9780 Rodzina 140Samsung Galaxy Tab Rodzina 330
Cena: Cena: Cena: Cena: Cena:
49 zł 99 zł 49 zł 199 zł 99 zł
1 zł 1 zł 1 zł 99 zł 1 zł
Oszczędzasz 48 zł Oszczędzasz 98 zł Oszczędzasz 48 zł Oszczędzasz 100 zł Oszczędzasz 98 zł

Przez Internetowe Biuro Obsługi Abonenta szybciej i taniej! - opinie i komentarze (64)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

alakce
24-10-2020 - 11:16:21
Witam! Powołując się na decyzje UOKiK z dnia 22.01.020r zgłaszam wniosek o zwrot nie wykorzystanych środków pieniężnych dla użytkowników Usług przedpłaconych w systemie T-Mobile na kartę .Informuję ,że ważność konta kończy się 25.10.020r .Tel. 664 581 928 Pozdrawiam Alicja Tkacz
  (0)
Odpowiedz
Janusz Top2 Fabryka
23-10-2020 - 09:00:48
Szanowni! Mam w stwa Pańfirmie trzy telefony i internet . W tym roku po raz trzeci T-Mobile próbuje naliczyć nam zawyżone opłaty : dodatkowe pakiety, opłaty za anulowane usługi ( obie te reklamacje zostały w całości uznane ) a obecnie na trzy z czterech usług , już drugi miesiąc z rzędy są naliczane zawyżone abonamenty. Konsultant z infolinii podał mi przyczynę błędu i przyjął reklamację. Czekam na Państwa odpowiedź. Dziwne jest , że wszystkie to "pomyłki" są zawsze na naszą niekorzyść ! Niestety , mam nieodparte wrażenie , że w T-Mobile funkcjonuje system zawyżania opłat bo a nuż klient się nie zorientuje i bezkarnie się go "skroi". Trzy próby w ciągu 12 miesięcy to raczej nie jest przypadek . W normalnej sytuacji , w normalnym prawnie kraju powinno to być traktowane jak kradzież ze wszelkimi tego konsekwencjami. Ja nie usłyszałem nawet słowa "przepraszam". Skończą się umowy i wymiksuję się z Państwa firmy bo współpraca z T-Mobile to jak stąpanie po polu minowym. Janusz Walędziak Top2 Fabryka Chusteczek S.A. - prezes zarządu
  (0)
Odpowiedz
Wojciech
30-09-2020 - 22:07:58
Witam otóż sprawa wygląda tak miałem doladowywanie na kartę usługa nazywała się fri po zakończeniu bieżących doładowań i dodatkowych doładowań z automatu nie wiadomo z kad poszedłem załatwić sprawę w salonie mieli wyłączy doładowania dostalemcpisemko że to zrobią ale po otrzymaniu pisma niestety znów to samo przyszło doladowanie z automatu nie wiem czy to jest usługa premium czy jakieś inne gowno pujde jeszcze raz się dowiedzieć ciekawe co powiedzą
  (0)
Odpowiedz
Mariusz
29-09-2020 - 11:36:45
Witam serdecznie wszystkich zniecierpliwionych klientów t-mobie tak to już jest jak ktoś prubuje nas naciagnac na kase bo ma jej jeszcze za mało a chce jeszcze wiecej wiec prowadzi takie praktyki w imieniu sieci t- mobile jednak to nie siec tylko ludzie ja obsługujacy sa odpowiedzialni za obsługe klienta. TAK SAMO ZDAZYŁO SIE I U MNIE MNIAŁEM OTRZYMAC OD T-MOBILE DWA TELEFONY SAMSUNG A 70 W ABONAMENCIE ZA 30-35 ZŁ A DOSTAŁEM TYLKO POWIadomienie listowne I OKŁADKE OD KARTY PONIEWAZ KARTE I TELEFONY KTOS SOBIE PRZYWŁASZCZYŁ I ZOSTAŁA MI TYLKO SAMA OKŁADKA KARTY Z KTUREJ POWINIENEM KOZYSTAC JEDNAKZE KOZYSTA KTOS INNY A JA NAWET NIE MOGE ZABLOKOWAC TEJ KARTY KTURA MNIE ZOSTAŁA WYSŁANA . DZIEKUJE ZA ZAPOZNANIE SIE Z MOJA OPINIA I WYCIAGNIECIE WNIOSKUW .
  (0)
Odpowiedz
annam
04-09-2020 - 14:24:22
Chcę złożyć reklamację dotyczącą za wysokiej faktury,gdzie mam to zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Maria
27-08-2020 - 08:14:02
Witam. Bardzo proszę o kontakt w sprawie zmiany nr telefonów podlegających dodatkowo do tego na który są zawarte umowy.
  (0)
Odpowiedz
Tomasz
26-08-2020 - 18:40:16
Droga Pani Janino, podawanie swoich danych osobowych w ten sposób to absolutnie najgorsza rzecz jaką można zrobić. Mając te dane wielu oszustów może dokonać niewyobrażalnych szkód. Radzę Pani, jak dobry człowiek, dobremu człowiekowi aby Pani bezwzględnie usunęła te dane z przestrzeni publicznej. Dodam że nie jestem powiązany z siecią Tmobile, jestem zwykłym użytkownikiem Internetu tak jak Pani. Pozdrawiam serdecznie
  (0)
Odpowiedz
Janina
22-08-2020 - 17:05:37
Składam reklamację na otrzymana fakturę nr516218780820 dotycząca zapłaty kwoty którą chyba wzięliście Państwo z kosmosu Moje liczne rozmowy telefoniczne z konsultantami nie przyniosły żadnego wyjaśnienia po prostu porażka.Przez parę lat miałam telefon na abonament a od sierpnia br.przeszłam na mix Opłaty wszystkie były uiszczane na bieżąco Wyjaśniono mi że to pomyłka ale nie usunięto w aplikacji kwoty a ponadto otrzymałam fakturę do jej zapłatyMoj nr tel 795418905 PESEL 54082705386 Janina Piórkowska
  (0)
Odpowiedz
joas53
13-08-2020 - 16:17:57
zaplacila za tel.52.40zł
  (0)
Odpowiedz
Marzanna
30-07-2020 - 21:46:14
Kupilam starter na doładowanie internetu gdzies na poczatku miesiaca na nr 600107156 w salonie . Pan uruchomil go i niestety do dzisiaj nie dziala. Problem zglosiłam w biurze obslugi próbowano jakos naprawic ale bez skutku. Zgloszono to do dzialu technicznego ale bez skutku. Jeszcze raz przez boa zgloszono tę usterke ale nadal bez skutku. Nie mam internetu i chcialam sie zapytac jak dlugo mam czekac , czy to jest nowa polityka ignorowania klienta z 20 letnim stażem w t-mobile
  (0)
Odpowiedz
692027118
30-07-2020 - 09:11:51
Witam. W ostatni wtorek doładowałem konto na kwotę 30 zł dzisjaj stan konta to 4 gr z brakiem możliwości odnowienia automatycznego doładowania. Proszę o weryfikację
  (0)
Odpowiedz
Marta
15-07-2020 - 17:27:55
potrzebuje numer do działu windykacji
  (0)
Odpowiedz
Marta
15-07-2020 - 17:25:57
potrzebuje numer do działu windykacji
  (0)
Odpowiedz
Wojtek
16-06-2020 - 21:19:56
Dzień dobry. Czy jest możliwość zmiany numeru telefonu na nowy mój obecny 600753473, chodzi tylko o nr, telefonu abonament pozostaje bez zmian. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby w innym wypadku będę myślał nad rozwiązaniem z państwem umowy na ten konkretny numer telefonu. Sprawa pilna.
  (0)
Odpowiedz
janek
23-05-2020 - 16:14:37
prosze o kod puk zablokowany mam telefon nr 504016748
  (0)
Odpowiedz
Elzbieta
14-05-2020 - 13:45:05
Witam, bardzo bym prosila o dublikat faktury o nr. 500381710320 z dn. 02.03.2020r., moja ksiegowa ma problem zaksiegowaniem, ponieważ nie posiadam jej,opłata została uiszczona w m-cu kwietniu, proszę wysłać mi na imeila z góry dziękuję
  (0)
Odpowiedz
Elzbieta
14-05-2020 - 13:45:04
Witam, bardzo bym prosila o dublikat faktury o nr. 500381710320 z dn. 02.03.2020r., moja ksiegowa ma problem zaksiegowaniem, ponieważ nie posiadam jej,opłata została uiszczona w m-cu kwietniu, proszę wysłać mi na imeila z góry dziękuję
  (0)
Odpowiedz
Elzbieta
14-05-2020 - 13:45:04
Witam, bardzo bym prosila o dublikat faktury o nr. 500381710320 z dn. 02.03.2020r., moja ksiegowa ma problem zaksiegowaniem, ponieważ nie posiadam jej,opłata została uiszczona w m-cu kwietniu, proszę wysłać mi na imeila z góry dziękuję
  (0)
Odpowiedz
Elzbieta
14-05-2020 - 13:45:03
Witam, bardzo bym prosila o dublikat faktury o nr. 500381710320 z dn. 02.03.2020r., moja ksiegowa ma problem zaksiegowaniem, ponieważ nie posiadam jej,opłata została uiszczona w m-cu kwietniu, proszę wysłać mi na imeila z góry dziękuję
  (0)
Odpowiedz
Elzbieta
14-05-2020 - 13:45:00
Witam, bardzo bym prosila o dublikat faktury o nr. 500381710320 z dn. 02.03.2020r., moja ksiegowa ma problem zaksiegowaniem, ponieważ nie posiadam jej,opłata została uiszczona w m-cu kwietniu, proszę wysłać mi na imeila z góry dziękuję
  (0)
Odpowiedz
Hanna
14-05-2020 - 11:30:24
Witam. Mam pytanie czy zakupiony telefon w T- mobile w systemie ratalnym jest objęty ubezpieczeniem. Jeśli tak to proszę o podanie więcej szczegółów. Pozdrawiam Hanna Kolpaczewska
  (0)
Odpowiedz
1.02800716
12-05-2020 - 11:39:20
DN 05 05 2020 Zawarłam nowa umowę nr 117909986 - miało być 58 zl brutto otrzymałam rachunek 63 90 zl rozmowa była nagrywana pytałam czy na pewno brutto. Czuję się oszukana, nie zawsze chodzi o grosze ale o rzetelność, ale o prawdę. Zaoferowano mi prezent za 19 zl ruter link zone - okazuje się że jest mi zbędne, znowu jestem zgorszona postawą waszego pracownika. Mój telefon 600439138 i nie mam pojęcia czemu ten nr figuruje tylko jako kontaktowy natomiast inny tj. 662193977 podawany jest jako nr klienta. Na przyszłość na pewno telefonicznie nie będę zawierała żadnej umowy. Proszę o wiadomość.
  (0)
Odpowiedz
ewa.orynzcak@wp.pl
11-05-2020 - 13:09:02
Dzień dobry. Chciałabym się dowiedzieć, dlaczego dostałam do zapłaty karę w wysokości 545, 54 zł i został zablokowany mi numer. Czy w związku z tym wpłaty za sprzęt zostały wpłacane na poczet tej kary. A jeszcze zostałam poinformowana o zerwaniu ze mną umowy przez T - MOBILE . Dlaczego tak się stało? Obecnie nie pracuję, swoje obowiązki wykonuję zdalnie. Nie mam z czego dokonać tak wysokiej wpłaty. Czy można tę umowę wznowić i jakoś mi pomóc? Proszę o pozytywne załatwienie tej trudnej dla mnie sprawy. Ewa Oryńczak
  (0)
Odpowiedz
Koziołek matołek
20-04-2020 - 12:58:57
Dziadostwo,złodzieje i oszuści....unikajcie ooeratoraT-Mobile mam zapłacone wszystkie rachunki a od dwóch miesięcy mi zablokowali Internet.....Warchoły,prymitywny,pasożyty społeczne....nie przysyłają faktur elektronicznych......nie można się nigdzie nigdy dodzwonić......to klika mafijną....
  (0)
Odpowiedz
Danuta
16-04-2020 - 12:10:55
Reklamacja z tytułu rękojmi. Na podstawie Art.561poz.1 kodeksu cywilnego rzadam wymiany aparatu na Nowy pozbawiony wad fizycznych.Informuję jednocześnie że aparat był już wymieniony w dniu 06.03.2020 .Wcześniej telefon był zakupiony W dniu 16.10.2019.Z uwagi na liczne wady które były reklamowane 4-krotnie sprzedawca dokonał wymiany .Niestety pomimo krótkiego okresu użytkowania wymieniony sprzęt Nie spełnia swoich właściwości. Wobec powyzszego rzadanie wymiany Na nowy staje się zasadne.Proszę O wskazanie kuriera ,któremu mam przekazać wadliwy towar do dostarczenia. Danuta Lizak
  (0)
Odpowiedz
Iwona
16-04-2020 - 06:37:49
Witam, chciałam zgłosić że nie mam połączenia sieci komórkowego od wczoraj 15.04.20. Mój numer telefonu to 502147119. Nie mogę do nikogo dzwonić a jak ktoś dzwoni do mnie to odzywa się automatyczna sekretarka. Proszę o odpowiedź czy jest może jakaś awaria z siecią
  (0)
Odpowiedz
IRENA
13-04-2020 - 19:34:45
Witam mam ofertę w t mobile mix 30 , doładowałam konto 4 kwietnia, potwierdzono sms-em doładowanie. 6 kwietnia dostałam informację,że nie odnotowano wpłaty i telefon na święta został zablokowany .Dzisiaj dokonałam drugi raz doładowania 30 zł w tym miesiącu. Nie rozumiem tego skoro w ofercie mam 30 zł to płacę raz a nie dwa . Jestem wieloletnim klientem t mobile i czuje się oszukana.
  (0)
Odpowiedz
Elżbieta
03-04-2020 - 16:32:11
W zwiazku z zaistniałą sytuacją związana z pandemia nie mamy możliwości powrotu do domu. Nie chcąc naraz sobie i innych domowników postanowilismy zostac zagranica do czasu opanowania obecnej ogólnoświatowej sytuacji. Rozmowy telefoniczne to jedyne źródło utrzymania kontaktu z bliskimi a co za tym idzie kontaktu psychicznego. W zaistniałej sytuacji naprawde ciężko zrozumieć panstwa dzialania i oskarżenia o nielojalnosc. Jestem lokalna do kraju poprzez zostanie na miejscu, aby nie narażać nikogo.
  (0)
Odpowiedz
Anna
03-04-2020 - 14:35:02
dzien dobry, w tym roku konczy mi się umow o świadczenie uslug. Nie pamietam kiedy. Proszę więc o podanie daty konca umowy oraz podanie informacji w jakiej wysokośc płacić będę abonament, w sytuacji gdy nie będę potrzebować nowego ssmartfona . Nr klienta 1.12448492 Z uwagi na panującą pandemię i to iż znajduję się w grupie ryzyka nie mogę osobiscie zasięgnąć info w punkcie T-Mobile. Liczę na zrozumienie i szybką odpowiedz, anna winnicka
  (0)
Odpowiedz
Sylwia
18-03-2020 - 19:24:31
Moja taryfa: Frii Mix 40, natomiast sprawdzając swoje konto mam informację żeby dokupić pakiet Internetu, natomiast z historii nie wynika żebym wykorzystała cały Internet zgodnie z umową. Podsumowanie za wybrany okres od 18.02.2020 do 18.02.2020 to 2432MB natomiast zgodnie z umową Internet 4 GB. Na dzień dzisiejszy nie mogę połączyć się z Internetem i na koncie jest informacja żeby dokupić pakiet. Proszę o pilne załatwienie mojej sprawy. Jednocześnie zgłaszam problem z wysłaniem wiadomości -kontaktu przez iboa
  (0)
Odpowiedz
ARKADIUSZ
18-03-2020 - 15:07:13
Witam mam ofertę w t mobile mix 30 i już drugi raz zdążyło się że musiałem doładować konto dwa razy po 30 zł w miesiącu. Nie rozumiem tego skoro w ofercie mam 30 zł to płacę raz a nie dwa . Jestem wieloletnim klientem t mobile i czuje się oszukany
  (0)
Odpowiedz
kaziksroka
09-03-2020 - 10:42:16
Ńie dostałem numeru faktury za miesiąc marzec tylko samą kwote ani na komórkę ani na swoją poczte
  (0)
Odpowiedz
anna
05-03-2020 - 18:58:20
REKLAMACJA ***dlaczego ciągle dostaje faktury do zapłaty za tablet , jeśli w o8.09.2019 r. spłaciłam go w całości płatnik to ja nr. 1.14318716, żądam odpowiedzi od firmy t- mobile na nr. 601 384 514 lub meilowo ANNA
  (0)
Odpowiedz
692488245
02-03-2020 - 20:29:42
REKLAMACJA ! Chciałbym się dowiedzieć dlaczego do faktury doliczana jest usługa za korxystanie z internetu i jakiegoś pakietu kiedy w moim telefonie internet nie działa,mimo wielokrotnych rozmów z boa.
  (0)
Odpowiedz
Iwona
29-02-2020 - 19:19:22
Iwona Gruszkiewicz Wielkopolska 29/7 70-451 Szczecin W nawiązaniu do naszej dzisiejszej rozmowy podaję następujące dane: rezygnuję z umowy na internet 660704645 oraz z numeru telefonu 604459308
  (0)
Odpowiedz
Grzegorz
28-02-2020 - 16:14:26
Dwa miesiące temu zapłaciłem o koło 110 zł za numer z którego nigdy nie korzystałem.Zapłaciłem i pani która mnie obsługiwała powiedziała że więcej nie będzie opłat.Za miesiąc przyszła następna faktura.To jest zdzierstwo i LICHWA.Jednocześnie proszę o odstąpienie od umowy na dwa nr. telefoniczne 606735072 i 606735978 .Czekam na odpowiedz
  (0)
Odpowiedz
Dorota
20-02-2020 - 00:26:15
Sposób w jaki zostałam potraktowana przez konsultantów jest skandaliczny. Proszę prześledzić moja historie wielu rozmów z konsultantami od niedzieli 16.02. do dnia dzisiejszego. Jestem we Włoszech, moja karta SIM jest niedostępna, straciłam kontakt z Polską i domem całkowicie, a konsultanci zwodzą mnie z godziny na godzinę , z dnia na dzień. Propojuje przesłuchać wszystkie rozmowy, jestem Waszym klientem od niedawna a to w jaki sposób zostałam potraktowana jest dla mnie nie do pojęcia. Nikt nie potrafi rozwiązać mojego problemu, wykonuje połączenia do Was z nieswojego numeru, który jest w innej sieci. Będę się zwracać o zwrot kosztów. Bardzo proszę o wnikliwe rozpatrzenie mojego wniosku i szybka odpowiedź. Z poważaniem Dorota Dzik Tel. 605528464
  (0)
Odpowiedz
150749m
11-02-2020 - 18:25:56
dlaczego pobierane sa pieniadze z mojego konta tel.nr 784202939..do operatora zagranicznego zalogowalam sie w styczniu br.prosze o zaprzestanie pobierania moich pieniedzy i szybka odpowiedz na zaistniala sprawe.
  (0)
Odpowiedz
603220598
10-02-2020 - 16:59:56
Dlaczego dwukrotnie zgłaszana prośba poprzez internet o kontakt z waszym żywym konsultantem pozostaje bez odpowiedzi.Takie traktowanie klienta wystawia "wysokie"świadectwo waszego profesjonalizmu.Brawo!!!Gadanie z maszyną nie pozwala na załatwienie sprawy bowiem zakres problemu nie jest ujęty w nagraniach papugi.
  (0)
Odpowiedz
Jolanta
07-02-2020 - 15:18:37
Proszę o pilny kontakt 731 041 652.
  (0)
Odpowiedz
Justyna
24-01-2020 - 17:27:32
Chciałabym zmienić numer telefonu jaka jest cena zmiany nr w abonamencie w sieci T-Mobile?
  (0)
Odpowiedz
dario
10-01-2020 - 11:32:39
witam.posiadam nieruchomość na terenie jeleniej góry - cieplie, zwracam się z zapytaniem czy firma T-mobile nie chciała by postawić na moim terenie swojego masztu telekomunikacyjnego ? kontak pod nr 501-234-878
  (0)
Odpowiedz
Ryszard
08-01-2020 - 19:02:10
Moj nr.klienta1.01105567 Nr.faktury 501149960120 wystawiona 02.01.2020 Pojawila sie pozycja 999428095 Family+ na sume 68.63 zl. Nie akceptuje tej pozycji i prosze o skorygowanie tego bledu.
  (0)
Odpowiedz
Janina
18-12-2019 - 12:29:15
Od 3 dni nie mogę przesłać prośby o weryfikację wydatków. Ciągle "spróbuj później". Czat nieczynny. To może tutaj?. Dzień dobry. 27 listopada zaladowałam konto 5 zł. Do 17 grudnia wydałam wg wykazu 2,71zł a koncie został grosik. Gdzie reszta? Dlaczego mam ważność konta w/g Waszego SMS tylko do 20 maja 2020 roku. a nie do 26 listopada 2020roku. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Janina
  (0)
Odpowiedz
JANINA
16-12-2019 - 12:44:57
NR KLIENTA 1.15493718 JANINA ATAMAN TELEFON NR.784381135 KONIEC UMOWY 14.01.2020 Rezygnuję z dalszego korzystania z umowy o swiaczeniu usług telekomunikacyjnych nr umowy 108343655 z dniem 14.01.2020
  (0)
Odpowiedz
Mariusz Maniek
13-12-2019 - 21:25:33
Mam problem ktoś ma wgląd do rejestru mych połączeń wychodzących i chce sprawdzić kto to jest i jakim prawem ma wgląd mam dowody mam mms z rejestrem polonczen z mojego numeru czekam na szybkie ustalenie kto i jakim prawem to robi pozdrawiam Mariusz Maniek
  (0)
Odpowiedz
lidia
13-12-2019 - 14:58:09
WITAM NA KONCIE GŁÓWNYM JEST 94,93 ZŁ DLA NUM 696 134 083 PROS IŁABYM JE PRZEKSIĘGOWAĆ NA NASTĘPNE MIESIĄCE UMOWY , GDYŻ SĄ WAŻNE TYLKO DO 29 GRUDNIA.
  (0)
Odpowiedz
Jagna
07-12-2019 - 13:25:43
Proszę o sprawdzenie moich ostatnich rachunków są bardzo wysokie. Bylam w Panstwa biurze i okazało się że mam doliczany Magenta Biznes Internet M od długiego już czasu. Nie zamawiałam takiego internetu korzystam z DATA JUMP. też nie wiem dlaczego opłata teraz wzrosła. Zamawiałam ten internet telefonicznie , nie pamiętam czy zostałam poinformowana o odroczonej konieeczności opłaty za sprzęt. nie decydowałam się również na dodatkowe usługi premium. proszę o ustalenie jakie opłaty powinnam wnosić. jestem Państwa klientką już od dawna miałam za telefony płaić 49 zł i za internet też tyle a teraz otrzymuję coraz wyższe rachunki. z poważaniem jagna nyckowska
  (0)
Odpowiedz
Eryk
29-11-2019 - 15:56:51
Mam problem z kartą proszę o kontakt
  (0)
Odpowiedz
Krzysztof
27-11-2019 - 20:14:17
Krzysztof Skierkowski Świnoujście 27.11.2019 Usługi elektrotechniczne ul.Modrzejewskiej 75m10 72-602 Świnoujście NIP 8551235358 nr.tel.606985049 REKLAMACJA W zawiązku z nową podpisaną umową nr.114855058 zwracam się z prośbą o odsłuchanie rozmowy telefonicznej z waszym konsultantem.Która odbyła się w dniu 15 lub 16 listopada 2019roku. Celem ustalenia,czy zostałem poinformowany o tym,że nowa umowa zawiera prawie czteroletni okres jej trwania.Zawsze zgadzam się na podpisanie nowej umowy ,ale na okres dwóch lat(24miesiące).Wszystkie pozostałe warunki umowy akceptuję i się z nimi zgadzam.
  (0)
Odpowiedz
RYSCHR
27-11-2019 - 11:30:50
T Mobile odmawia przeniesienia numeru telefonu 787785666 do Netii. Prosimy o informację dlaczego ? A może dlatego że nie jesteśmy z PIS a ze "zdradzieckich mord": POzdrawiam Anna i Ryszard Chrost
  (0)
Odpowiedz
Aleksandra
14-11-2019 - 13:01:14
Witam chciała bym zrezygnować z usług t.mobile z jednym z numerów który posiadam. Czy mogę zrobić to przez Internet?
  (0)
Odpowiedz
43061508661
14-11-2019 - 04:44:31
nazywam sie Halina , mieszkam w USA , mamy telefony w t-mobile od 15 lat , bedac w Polsce w kwietniu kupilam telefon 77 letniej mamie , mam w pazdzierniku odwiedzila mnie w USA i przywiozla swoj telefon , ktorego nie uzywala ! zaprogramowalismy nasz domowy internet do jej telefonu , powinno wszystko dzialac ! nigdzie nie wychodzila z tym telefonem , tyle tylko co babcia chciala zeby jej pokazac jak sie pisze SMSy , nie rozumiem dlaczego mama otrzymala 308 dolarow do zaplaty , bo nigdzie nie dzwonila , mama jest zalamana i w depresji bo jest to duza suma na jej skromne 890 zl emerytury , bardzo prosze o przychylne rozpatrzenie tej sprawy numer faktury 529732331019
  (0)
Odpowiedz
darek
13-11-2019 - 19:52:58
czy jak przekroczę pakiet 55GB a mam w2 ofercie LTE BEZ LIMITU TO DALEJ BEDĘ MIAŁ SZYBKĄ PREDKOŚĆ
  (0)
Odpowiedz
Krzysiuskoczyk2804
25-10-2019 - 14:58:46
Zapomniałem doładować co miesięczne 40 zł i niema sieci jak doładować teraz
  (0)
Odpowiedz
Krzysiuskoczyk2804
25-10-2019 - 14:58:46
Zapomniałem doładować co miesięczne 40 zł i niema sieci jak doładować teraz
  (0)
Odpowiedz
Adam
23-10-2019 - 22:52:33
Dzisiaj kupiłem starter za 5 zł i doplacilem 25 zł ażeby uruchomić pakiet 25 zł co 30 dni i tak zrobilem,na koncie powinno być 5 zł i nie ma nic.Dlaczego te pieniądze wyparowaly,co w tej sytuacji teraz !?
  (0)
Odpowiedz
Magdalena
15-10-2019 - 10:09:42
Witam. Właśnie przedłużyłam umowę bo ogólnie to wszystko jest ok. Jest tylko jeden minus który psuje mi wszystko : poczta głosowa. Nie korzystam z niej, wysyłałam sms by anulować te poczte, kontaktowałam się z Obsługą która obiecywała wyłączyć. Miesiące mijają a poczta głosowa nadal działa
  (0)
Odpowiedz
Marcin
08-10-2019 - 09:31:41
Witam. Mam pewien problem, jestem Państwa klientem od kilku lat i powoli zaczynam być zniesmaczony brakiem zasięgu i internetu. Oczywiście w mieście jest idealny ale mieszkam na wsi Parkoszewo i niestety nie ma tam zasięgu. Wobec tego mam pytanie czy jesteście Państwo w stanie coś z tym zrobić. Konkurencyjna firma postawiła antenę wzmacniająca zasięg wiec można. .. bardzo proszę o odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
bozena
04-10-2019 - 17:35:08
Witam.chcialabym uzyskac informacje na temat wysokosci kwot do zaplaty na wystawianych przez Panstwa fakturach a konkretnie jezeli otrzymuje esm o numerze wystawionej faktury to dlaczego nie mozna jednoczesnie podac wysokosci do zaplaty a odsylacie Panstwo do wejscia na wasza strone internetowa a zeby tam znalezc wysokosc do zaplaty..nie rozumiem dlaczego w ten sposob utrudnia sie klientom zaplate.Uwazam ze zami9ast wychodzic frontemdo klienta to Panstwo to wszystko utrudniacie.Jakis czas temu wraz z sm klient byl informowany o nr.faktury i jej wysokosci do zaplaty dlaczego zostalo to zmienione.przeciez nie kazdy ma dostep do komputera i internetu i wowczas musi sie fatygowac do salnu mobile zeby dowiedziec sie ile musi zaplacic jest to bardzo zenujace .Nie wiem jaki macie Panstwo w tym cel ze tak utrudniacie nam zycie .prosze o odpowiedz.
  (0)
Odpowiedz
Tomasz
27-09-2019 - 12:20:47
Witam , prosze o wyjasnienie i przekazanie za jakie uslugi w miesiacu lipcu zostalo naliczone do abonamentu , przebywalem za granica i transmisja danych byla wylaczona , zadnych zdjec czy wiadomosci nie otrzymywalem , nie spodziewalem sie takiego rachunku , oczekuje na odpowiedz za jaka usluge tyle zaplacilem , pozdrawiam T.
  (0)
Odpowiedz
Elżbieta
19-07-2019 - 08:46:13
Dostałam fakturę na okresy rozliczeniowe do zapłaty. Ja odstąpiłam od umowy i odesłałam cały zestaw do waszej firmy. Proszę o skreślenie mnie w dziale obsługi należności jako klienta . proszę o odpowiedz na mój adres.
  (0)
Odpowiedz
Iwona
11-05-2019 - 12:40:36
Jak przy użyciu kodu *100# moge potwierdzić opłacenie faktury?
  (0)
Odpowiedz
mig19
29-08-2016 - 14:46:40
Mój.nr abonenta1.02176133, Proszę o wystawienie faktury za zakup telefonu komórkowego /raty/. Numer obecny zostanie przeniesiony z Orange w dniu 17.10.2016-do tego czasu opłacam abonament w Orange.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Smartfon Samsung Galaxy S III mini podłączony do konta Google daje nam dodatkowe możliwości. Przekonajmy się, czy ich potrzebujemy.

<p><em>Zapraszamy do obejrzenia naszej wideo-recenzji Samsunga Galaxy S III mini!</em></p>

<p><em>Obejrzyjcie nasz przewodnik na temat używania konta Google na Samsung Galaxy S III mini</em></p>

Samsung Galaxy S III mini - czy potrzebuję konta Google? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Osoby, które od dzisiaj do końca roku skorzystają z naszej oferty, otrzymają kupon, uprawniający nawet do 70 proc. zniżki na wybrane akcesoria do urządzeń mobilnych.

Do 31 grudnia w salonach T-Mobile trwa promocja, związana z akcesoriami do telefonów i tabletów. Kupony będą rozdawane w środkach komunikacji miejskiej czy wysyłane MMS-em. Przy dokonaniu dowolnej transakcji upoważniają do zniżki na akcesoria.

Pod pojęciem transakcji kryje się zakup urządzeń (telefonu, tabletu czy laptopa), akcesoriów, doładowań elektronicznych i papierowych oraz produktów prepaid. Po dokonaniu transakcji klient już może kupić akcesoria w promocyjnej cenie.

Podczas jednorazowego zakupu klient może wykorzystać tylko jeden kupon rabatowy. Przy jego użyciu może kupić nie jedno akcesorium, ale po jednej sztuce nawet wszystkich czterech akcesoriów objętych promocją. Wartość rabatów liczona jest od ceny brutto, a, aby otrzymać rabat, należy zgłosić chęć jego otrzymania sprzedawcy. 

W tym materiale możecie zobaczyć akcesoria, które czekają na Was w salonach!

Dajemy rabaty na akcesoria - opinie i komentarze (5)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Biała
13-12-2013 - 11:05:27
No i co mi po takiej promocji-w moim mieście jest kilka salonów T-mobile ale niestety nie załapalismy się by i u nas ta promocja obowiązywała. Jechać 80km czy 100km do miast w których ta promocja trwa kompletnie się nie opłaca. Pomyślcie może o większej grupie waszych klientów, także tych którzy nie zamieszkują w metropoliach !:-(
  (0)
Odpowiedz
walek
06-12-2013 - 18:52:42
Co to za rabaty jak ceny zawyżone??? Po rabacie to wy macie dopiero normalną cenę... czyli żadna łaska... Czekam tylko do końca umowy i uciekam od was bo po 11 latach bycia u was mam dość waszych promocji
  (0)
Odpowiedz
konsultancik18
26-11-2013 - 22:07:16
Byłem dzisiaj w Sklepie Firmowym T-Mobile ul. Pawia 5 (Galeria Krakowska, Kraków), o następującym akcesorium karta pamięci 8gb firmy toshiba wogóle konsultanci tego sklepu firmowego nie słyszeli by brało udział w promocji. Oferuje się natomiast kartę pamięci Integra micro SD 8GB. Cena promocyjnego akcesorium powinna byc wg regulaminu niniejszej wyprzedaży 19,99zł, podczas gdy za wpomnianą inną karte niz firmy toshiba rzekomo biorącą udział w promocji pobiera się opłatę 24,99. Pytanie dlaczego sklep firmowy nie stosuje sie do regulaminu promocji, dlaczego świadomie wprowadza się klienta w błąd i tym samym oszukuje??? W myśl ustawy konsumenckiej oraz kodeksu cywilnego to przestępstwo. My klienci T-Mobile oraz stali abonenci rządamy wyjąsnień, oraz dodatkowo rządam wymiany przez Operatora wciśniętej mi innej karty niż toshiba na kartę firmy toshiba która jest objęta promocyjną opłatą 19,99zł, i tym samym zwrotu w postaci 5zł, za nielegalnie i nie zgodnie z regulaminem promocji pobraną.
  (0)
Odpowiedz
lukaszu
26-11-2013 - 19:30:26
Witam, dokładnie 25 listopada 2013 podpisałem aneks do umowy. Aneks został zamówiony po rozmowie z konsultantem. Proszę mi powiedzieć, czy mogę otrzymać taki rabat na akcesoria??
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
27-11-2013 - 16:22:16
Łukaszu, udaj się do jednego z naszych salonów z dokumentacją. Wtedy będziesz mógł dokonać zakupu akcesoriów w rabatowych cenach :) Pozdrawiamy i zapraszamy! :-)
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się