Masz telefon komórkowy lub stacjonarny w Erze? Może dołączysz do tego internet stacjonarny? To porządek w rachunkach i oszczędności nawet do 50 procent.

Chyba w życiu każdego z nas przychodzi taki moment, kiedy mamy ochotę zakotwiczyć gdzieś na stałe. Nie mamy już poczucia niedosytu, wiele przeżyliśmy, wiele zobaczyliśmy. Na własnej skórze przekonaliśmy się nie raz jak smakuje prawdziwe życie. I nagle pojawia się myśl, że potrzebujemy własnego kąta, do którego zawsze możemy wrócić. Posiadanie takiego miejsca to komfort. A jeżeli jeszcze mamy u boku kogoś, z kim chcielibyśmy to miejsce zbudować, to jesteśmy już naprawdę w sytuacji godnej pozazdroszczenia.

Co powinno być w takim miejscu, żebyśmy chcieli tam wracać? Wygodne łóżko, być może przytulna kuchnia ze stołem, meblem mającym moc zbliżania do siebie ludzi. Ogólnie wystrój naszych czterech kątów nie powinien przyprawiać nas o mdłości. Ale dla wielu ważniejsze jest co innego – dostęp do internetu, bez którego w dzisiejszych czasach trudno jest funkcjonować.

W takim gniazdku, które ma być naszą przystanią na dłużej, warto zaopatrzyć się w internet stacjonarny. A jeżeli przypadkiem jest w nim już stałe łącze TP S.A., to może dobrym rozwiązaniem będzie internet stacjonarny w Erze. Do połączenia z siecią wystarczy modem za złotówkę. Jeżeli zaś w grę wchodzi podłączenie bezprzewodowo równocześnie kilku komputerów (co w czasach notebooków jest niewątpliwie dobrym rozwiązaniem), to przyda się router z modemem.

Teraz nasi Klienci mogą nabyć internet stacjonarny z laptopem, np. Samsung  R540 (zobacz jego test) oraz routerem już za 1 zł.

Jeżeli jesteście już posiadaczami telefonu komórkowego u nas, to przenosiny internetu stacjonarnego wiążą się z czymś przyjemnym – oszczędnościami. Tacy klienci otrzymują bowiem 25 proc. upustu. Jeżeli zaś zdecydujecie się na posiadanie w swoim najważniejszym miejscu na ziemi także telefonu stacjonarnego na linii TP od Ery, oznacza to kolejne 25 proc. upustu. Posiadacze telefonu komórkowego i stacjonarnego (na linii TP) u nas mogą więc liczyć na 50 proc. upustu.

Do wyboru są naturalnie różne szybkości łącza. Nie każdy z nas korzysta z internetu w domu tak samo intensywnie. Dla tych, którzy zdecydują się przenieść internet stacjonarny teraz, przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne propozycje cenowe. Na przykład 2 Mb/s już za niecałe 30 zł miesięcznie, a dziesięć razy tyle – za niecałe 40 zł.

A może kusi was, aby w nowym gniazdku mieć nie tylko telefon i internet, ale także telewizję? Przy wyborze Internetu Stacjonarnego na 36 miesięcy, telewizję satelitarną na kartę dostaniecie już za 1 zł.

Teraz chyba czujecie się już naprawdę zadomowieni. No i skrzynka pocztowa nie będzie pękała w szwach, bo za wszystkie usługi wystawiamy jedną fakturę. Może to być także F@ktura, czyli coś dla entuzjastów przyjaznych i wygodnych rozwiązań.

Fot. Paffy1969 | Dreamstime.com

Przenieś internet stacjonarny do Ery - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Nowy abonent
28-03-2011 - 09:18:54
Modem blokuje wysuwanie tacki z czytnika dvd a jeżeli modem jest z lewej strony nie można podłaczyć mikrofonu od słuchawek-taka bliskość gniazd to porażka
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Walka o klienta w przypadku e-sklepów jest równie zagorzała jak w realu. Można wygrać, dbając o dobre relacje z klientem, pozostając z nim w stałym kontakcie, wskazywać interesujące oferty. Tędy wiedzie droga do sukcesu.

Chociaż nie brakuje właścicieli tradycyjnych sklepów, którzy handlują także w sieci, popularniejszy scenariusz jest taki, że sprzedaż w internecie stanowi jedyny sposób dystrybucji. Wówczas trzeba trochę się napracować, żeby sklep stał się znany. Nie ma co liczyć na to, że potencjalny klient przejdzie przypadkiem koło naszej witryny.

Kluczem do sukcesu może być sprzedaż niszowych lub specjalistycznych produktów, trudno dostępnych w sklepach w realu, lub tak modnego obecnie rękodzieła czy prac początkujących designerów. Atutem będzie z pewnością także niska, w porównaniu z konkurentami, cena. To często karta przetargowa, bo w czasach porównywarek cen bardzo często to właśnie ona decyduje o wyborze e-sklepu przez klienta.

Aby móc cieszyć się zaletami posiadania e-sklepu, wśród których na pierwszym miejscu można wymienić brak czynszu za drogi lokal w atrakcyjnej lokalizacji oraz brak geograficznych ograniczeń w zdobywaniu klientów, trzeba także trochę zainwestować w marketing. To nie musi być astronomiczna suma, zważywszy, że tradycyjnej reklamy internetowej, jak bannery i inne graficzne atrakcje, nie musi cechować mniejsza siła sprawcza niż marketingu szeptanego. Zadowolony klient poleci sklep swoim znajomym. Dobra opinia zamieszczona w sieci, chociażby na profilu sklepu na portalu społecznościowym, to reklama postrzegana jako wiarygodna.

Jednak nie sposób zbudować bazy powracających klientów i silnej marki, bez innej ważnej rzeczy – nienagannej jakości obsługi klienta. W sklepie internetowym nie ma uśmiechniętej ekspedientki, która będzie jego wizytówką. Zamiast niej są e-maile, telefony, SMS-y i w końcu przesyłka, która nie może rozmijać się z oczekiwaniami klienta.

Zacznijmy od niezawodnego internetu, od którego tak naprawdę zależy powodzenie całego przedsięwzięcia. Przyda się nie tylko internet bezprzewodowy w komputerze. Nieodzowny będzie także blueconnect w telefonie, bo przecież właściciel e-biznesu powinien zawsze trzymać rękę na pulsie. Ci, którzy mają już idealne miejsce na swoje biuro, być może powinni skusić się na internet stacjonarny.

Gdy interes jest jeszcze w fazie wielkich planów, powinien wystarczyć jeden numer stacjonarny (to dodaje sklepowi wiarygodności) i jeden komórkowy. Jednak gdy wszystko zacznie nabierać rozpędu i przychodzi moment, że przydają się kolejne osoby do pomocy w zamawianiu, pakowaniu i wysyłce towaru, czas pomyśleć o profesjonalnym rozwiązaniu.

Starannie zredagowane e-maile i czuwający pod telefonami kompetentni pracownicy to jedno. Jest jeszcze bardziej bezpośrednia forma kontaktu z klientem, która świetnie nadaje się do tego, aby przypominać o swoim istnieniu. Jeżeli dotychczasowi klienci wyrażą na to zgodę, możemy wysyłać im informacje o najnowszych produktach, promocjach czy wyprzedażach w naszym sklepie.

Myśleliście kiedyś o własnym sklepie internetowym? Teraz chyba już nie macie wątpliwości, że nowoczesne technologie i nasze oferty są po waszej stronie.

Fot. Eastwest Imaging | Dreamstime.com

Sklepy internetowe – podstawa to kontakt z klientem - opinie i komentarze (3)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

hafta
03-02-2011 - 01:25:17
Proces ułatwiania życia klientom powinien być w każdym e-sklepie. Cenię sobie te sklepy, gdzie każdego klienta traktuje się jak skarb, a nie jedynie cel z którego ściągnie się pieniądze. Jeśli kupować to tylko w zaufanych sklepach.
  (0)
Odpowiedz
tambol
02-02-2011 - 17:54:06
Popieram mojego przedmówcę. Każdy szanujący się przedsiębiorca, nie tylko właściciel sklepu internetowego, powinien mieć Wirtualną Centralę Abonencką. Szalenie ułatwia to życie i pracownikom firmy, i dzwoniącym.
  (0)
Odpowiedz
osiek
01-02-2011 - 15:39:11
Świetnym rozwiązaniem jest Wirtualna Centrala Abonencka. Pracowałem w firmie, gdzie było zatrudnione 6 osób i nie mieliśmy czegoś takiego. Udręką jest odbieranie telefonów, które powinny być przekierowane do innej osoby, dyktowanie dzwoniącemu numeru telefonu i uprzejme proszenie, żeby pod niego zadzwonił. Polecam wszystkim małym firmą ten wynalazek.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

We wrześniu tego roku zostanie zamknięty Program Era Premia. Jeżeli nazbieraliście sporo punktów, pomyślcie, na jakie nagrody chcielibyście je wymienić.

Program Era Premia to najdłużej działający program nagradzający stałych abonentów na polskim rynku telefonii komórkowej. Nagrody są dopasowane do oczekiwań klientów, a to wszystko dzięki dużemu doświadczeniu i zbieraniu opinii samych zainteresowanych.

Program zostanie zamknięty z dniem 6 września 2011. Jeżeli jesteś jego uczestnikiem i udało ci się zgromadzić znaczącą ilość punktów, zadbaj, aby się nie zmarnowały. Możesz je wymienić na nagrody jeszcze do 15 listopada tego roku włącznie. Po tym terminie niewykorzystane punkty zostaną anulowane.

Przypomnijmy, że uczestnicy Programu Era Premia za każdą wydaną złotówkę brutto na swojej fakturze otrzymują 1 punkt. Punkty gromadzą się także dzięki wykonywaniu połączeń, wysyłaniu SMS-ów i korzystaniu z innych płatnych usług sieci T-Mobile. Można także zdobyć dodatkowe pakiety punktów.

Za każde pół roku w Programie przysługuje 300 punktów, za kolejną aktywację w sieci T-Mobile – tyleż samo. 60 punktów w miesiącu można otrzymać za korzystanie z Polecenia Zapłaty i 30 punktów miesięcznie za korzystanie ze stałego zlecenia ROR.

Dotychczas uczestnicy Programu Era Premia zbierali punkty wyłącznie za korzystanie z usług komórkowych z abonamentem. Teraz można je otrzymać także od faktur wystawionych na usługi stacjonarne lub internetowe, takie jak Nowa Taryfa Domowa lub Firmowa, Telefon Domowy lub Linia Biznesowa, a także Internet Stacjonarny. Dzięki temu punktów przybywa szybciej i szybciej można korzystać z przewidzianych w Programie nagród.

Przejdźmy jednak do sprawy najbardziej interesującej w obliczu zamknięcia Programu, czyli do nagród.

Uczestnicy Programu mogą wymieniać zebrane punkty np. na atrakcyjne nagrody usługowe, takie jak pakiety bezpłatnych minut i SMS-ów, numer specjalny do przyjaciela, pakiet MMS-ów. Punkty można również wymienić na kupony elektroniczne, za które następnie można wybrać akcesoria telefoniczne (zestawy głośno-mówiące, panele, ładowarki, itp) oraz produkty Tak Tak –T-Mobile na kartę (kupony, pakiety startowe, zestawy z aparatami telefonicznymi) we wszystkich salonach i sklepach firmowych T-Mobile.

Zacznijmy od sprawdzenia stanu konta punktowego. W tym celu należy wysłać SMS-a o treści SALDO na numer 602 922, można także sprawdzić to w Internetowym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.iboa.pl. Może do tego także posłużyć bezpłatny serwis automatyczny (numer 602 900 – opcja 2), konsultant pod numerem 602 900. Informacja o ilości zgromadzonych punktów widnieje także na comiesięcznej fakturze, można ją zdobyć również w salonach lub sklepach firmowych.

Tymi samymi drogami można także zamówić nagrody. Wysyłając SMS-a pod numer 602 922 należy podać odpowiedni kod nagrody. Dołożyliśmy starań, aby wymiana punktów na nagrody była jak najprostsza.

Punkty zgromadzone w ramach Programu Era Premia pomogą także uzyskać Zniżkę na Nowy Aparat. Nagrody nie trzeba w takim wypadku nigdzie wcześniej zamawiać. Wystarczy zadzwonić na Hotline lub udać się do najbliższego salonu lub sklepu firmowego, aby skorzystać z oferty Wymiana Telefonu. Za 7000 punktów można uzyskać zniżkę w wysokości 250 zł. To może się okazać bardzo pomocne, gdy wymarzymy sobie nowoczesnego smartfona.

Uczestnicy Programu Gold nadal mogą korzystać z przysługujących im dotychczas benefitów: możliwości wymiany telefonu co 12 miesięcy, dostęp do ekskluzywnych telefonów w najlepszych cenach. Mogą także liczyć na indywidualne konsultacje w wybranym salonie oraz dedykowaną obsługę pod numerem 602 910.

Fot. Dmitry Ersler | Dreamstime.com

Zamykamy Program Era Premia - opinie i komentarze (44)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Omega
04-01-2013 - 20:28:41
Temat myślę warty reaktywacji. Program został zamknięty w 2011 roku. Oczywiście użytkowników zapewniano, że "bardzo szybko coś się zorganizuje w zamian". Ja nie wiem kto pracuje w tej sieci... Ale jak widać ciężko było mu zrozumieć, że program ten był naprawdę wielkim ukłonem w stronę zwłaszcza stałych abonentów, bo możliwość wyboru nagród była naprawdę spora. Dodatkowe minuty, fajne gadżety, czy możliwość obniżenia sobie cen telefonów bodaj do 100 zł (czy nawet więcej). Pamiętam do dzisiaj paru użytkowników, którzy naprawdę chwalili sobie zwłaszcza obniżki cen, a dlaczego to chyba nie muszę wyjaśniać. Ale to wszystko BYŁO. Rozumiem, że oprócz zamknięcia programu Era Premia oraz płatnego sprawdzania stanu konta "T" nieustannie dąży do zwiększania przychodów? Tylko czemu to odbija się najważniejszym źródle, jakim są abonenci? "T" chyba zapomniało, że wszelkie pieniądze to ma właśnie od abonentów czy "pre-paidowców", a klient to nie jest ktoś, kto tylko ma przyjść, zapłacić i spadać! Specjalne oferty dla stałych abonentów? Osoba z redakcji ma widzę poczucie humoru... Czarne poczucie! Propozycje warunków gorszych niż dotychczasowe, identycznych jak dla nowych klientów. Bądź też atrakcyjne usługi dodatkowe dostępne dopiero od dość wysokich abonamentów... Albo pisanie tekstów typu: jedyna, najlepsza oferta przygotowana tylko dla Ciebie w iBOA, podczas gdy jest taka sama, jak na internecie "dla ogółu". Te specjalne oferty to może telefony konsultanów, proponujących kolejne numery za niebotyczne kwoty, pakiety internetowe do telefonów starszej generacji i wiele innych. Nie spodziewam się merytorycznej i treściwej odpowiedzi... Szkoda tylko, że T słabo widzi, że konkurencja nie śpi, a utraceni przez nich klienci, to jest w ogromnej większości ich wina. Dopóki nie nauczy się odpowiednio traktować swoich abonentów, zwłaszcza stałych, dopóty nie będzie szanowaną marką na rynku. A co za tym idzie stoczy się...
  (0)
Odpowiedz
pilot
19-08-2012 - 12:26:18
Witam mam pytanie dlaczego w związku z przejęciem Ery przez T-mobile nie można było skonfigurować umowę tak że,T-mobile przejmując Erę biorą na siebie jej zobowiązania w stosunku do wszystkich abonentów do czasu wygaśnięcia ich umów.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
21-08-2012 - 12:24:51
Kluczowym zagadnieniem w przypadku programu Era Premia jest odrębność programu od Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. W momencie zmiany marki na T-Mobile wszystkie umowy zostały zachowane bez zmian. Program Era Premia został zamknięty kilka miesięcy później. Obecnie dokładamy starań aby dotychczasowy program zastępować specjalnymi ofertami dostępnymi dla stałych abonentów naszej sieci. Pozdrawiamy!
  (4)
Odpowiedz
marecki49
04-06-2012 - 13:12:22
Napiszę krótko: czuję się okradziony !!! Zabraliście bez pytania moje ciężko uzbierany punkty. Jeżeli już, to program powinien naturalnie wygasnąć - tzn. punkty do wykorzystania bezterminowo bez naliczania nowych - jeżeli nie w nagrodach rzeczowych to przynajmniej w minutach lub zniżkach w T-mobile. Trudno - sieć przejmuje się nie tylko z profitami ale również razem z jej zobowiązaniami a takim był program punktowy dla stałych abonentów
  (0)
Odpowiedz
Robert
22-05-2012 - 10:59:08
jak tak można... co tyd dzownia z nowymi taryfami a o takiej waznej rzeczy juz nie powiadomia telefonicznie. przykro jest (jeszcze 6 miesiecy) A FREE MAN.. och drogo T-mobil mój najdroższy czas z tobą minął tak szybko spóźniałem sie czasem nie z mojej winy czasem z waszej ale gdy trzymasz mnie w swych objeciach nie czuje radosci ani smutku wiec gdy bede sie zegnal z toba porzuc mnie BEZ SLOWA
  (0)
Odpowiedz
asik
18-04-2012 - 09:42:13
rowniez ze zdziwieniem przed chwila dowiedzialam sie, ze moje punkty sa juz dawno nic nie warte, chamska firma, zachecali do zbierania punktow a potem co???
  (0)
Odpowiedz
zawiedziony klient
14-04-2012 - 17:56:43
wlasnie przed chwila dowiedzialem sie o zmknieciu programu. wymienialem punkty na darmowe minuty, jestem abonentem od 1999 roku i chyba czas sie wycofac z tego BADZIEWIA jakim jest T-Mobile. mam zastrzezony numer i nie wyrazilem zgody na oferty marketingowe a nie ma dnia zebym nie dostawal ich kilka dziennie, natomiast o zakonczeniu programu nikt nie raczyl poinformowac. NIE MAM ZAMIARU WIECEJ WSPOLPRACOWAC Z TA NIEPOWAZNA FIRMA
  (0)
Odpowiedz
poniżony klient
14-02-2012 - 11:33:02
Podpisuję się pod tym co napisał grigsss,poważne firmy traktują klientów poważnie,życzę mimo wszystko zmiany ,ale na lepsze bo do tej pory...
  (0)
Odpowiedz
grigsss
02-02-2012 - 18:14:34
jestem abonentem tej firmy już chyba z 10 lat a zostałem potraktowany jakbym miał tak-tak z doładowaniem za 5 zeta.nie otrzymałem żadnej informacji o zamknięciu programu, ani ja ani nikt z moich 20 pracowników.chyba czas pomyśleć o zmianie operatora.pozdrawiam dział marketingu t-mobile!!!gratuluję traktowania stałych klientów!!!
  (0)
Odpowiedz
Pit
01-02-2012 - 02:10:46
Jak się dowiedziałem o zamknięciu programu to niestety było już za późno...miałem b.dużo punktów. Właśnie kończy mi się umowa na 2tel - nie przedłużam.
  (0)
Odpowiedz
Jacek
01-01-2012 - 06:38:05
Ja rowniez dowiedzialem sie o zakonczeniu programu przypadkowo, jak chcialem zamowic jakis gadzet na prezent ... ale oczywiscie szukalem tego juz po terminie wyznaczonym na listopad mysle ze nie przypadkowo. Gdyby organizator programu chcial byc napewno ok. to termin realizacji punktow zrobilby do konca roku, zwlaszcza ze to okres swiat ... ale zrobil zupelnie inaczej .Dwadziescia lat z Era i kilka numerow tel. - mysle ze juz czas na jakies zmiany.
  (0)
Odpowiedz
krzys
20-12-2011 - 11:04:56
czy ktoś z szanownych abonenntów w BOA cokolwioek wywalczył w kwesti punktów które przepadły?
  (0)
Odpowiedz
Jagoda
19-12-2011 - 21:41:36
Jestem bardzo niezadowolona z potraktowania mnie jako stałego klienta (>10 lat. ) Przychylam sie do opini, aby zmienić operatora. Wszystkiego .............złego dla T-mobile.
  (0)
Odpowiedz
Robert
17-12-2011 - 15:59:45
Przez tą zagrywkę z Era Premia jaką zaserwowało swoim stałym (pomimo wcale nie konkurencyjnych cen usług) klientom T-Mobile, jako wieloletni klient biznesowy oświadczam,że po upływie ważności umowy potraktuję T-Mobile w ten sam sposób. Czyli zakończę program zwany "T-Mobile" i namówię wszystkich znajomych na to samo,a osobom zainteresowanym szczerze odradzę. Dziękujemy operatorowi za głębokie ...poszanowanie!!!
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
14-12-2011 - 20:15:38
T-mobile gratuluje podejscia do sprawy.Ja zadnej informacji na temat zamkniecia programunie dostalem.Dzieki takiemu traktowania ludzi stracicie wiele abonentow.Mnie napewno (8 lat w erze) i kazdego myslacego czlowieka.nie dosc ze jestescie marna konkurencja dla innych sieci to jeszcze wywineliscie taki numer.Dni t-mobile sa juz policzone, chyba ze zmienia polityke i zaczna walczyc o klienta po wielkiej stracie wielu ludzi ktorych zrazili Powodzenia...
  (0)
Odpowiedz
Ghost
13-12-2011 - 15:33:23
Napiszę krótko: czuję się okradziony !!! Zabraliście bez pytania moje ciężko uzbierany punkty. Jeżeli już, to program powinien naturalnie wygasnąć - tzn. punkty do wykorzystania bezterminowo bez naliczania nowych - jeżeli nie w nagrodach rzeczowych to przynajmniej w minutach lub zniżkach w T-mobile. Trudno - sieć przejmuje się nie tylko z profitami ale również razem z jej zobowiązaniami a takim był program punktowy dla stałych abonentów - za lojalność. Denominacja z 1950 była mniej złodziejska niż to co zrobiła firma T-mobile i jak potraktowała swoich wiernych klientów, bo przecież te punkty to były realne pieniądze, moje pieniądze!. Jak teraz chcecie mnie zatrzymać w sieci? Kategorycznie domagam się zwrotu MOICH punktów - i jak widzę poniżej - wszystkich innych, zawiedzionych abonentów waszej firmy.
  (0)
Odpowiedz
Krzysztof
12-12-2011 - 01:26:46
Dokładnie jak w przypadku "stałego klienta". Zero!!! informacji ze strony T-mobile w którym mam 3 abonamenty firmowe. Też podziękuję za współpracę. :-(Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
stały klient
08-12-2011 - 19:01:15
jest grudzień 2011 ,ja , klient Ery teraz T-Mobile od ponad 7 lat,płacący nie małe rachunki za telefon , dowiaduję się przez przypadek o tym iż moje pkt przepadły i program Premia został przerwany dopiero dzisiaj ???!!!! widocznie słabo żeście informowali ludzi o tym fakcie skoro jest jak jest! umowa mi sie kończy za nieco ponad rok i wtedy wam "serdecznie podziękuję" za współpracę i "genialne" podejście do klienta-umowy nie przedłużę,koniec!
  (0)
Odpowiedz
Magda
06-12-2011 - 09:37:53
Właśnie chciałam zamówić bilet dla Córy do kina na Mikołaja i co... okazuje się , że programu już nie ma.... Nawet sms-a ciężko było wysłać... nic...cisza...a może się uda i zyskają na tym, że ludzie nie wykorzystają punktów. WSTYD... taka firma i co... i nikt już mnie do niej nie przekona... więcej umowy z nimi nie podpisze....
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
06-12-2011 - 14:04:35
Magdo, nasi Klienci byli informowani o zamknięciu Era Premia w każdy możliwy sposób. Jeśli nie był to sms- bo np. Klient nie wyraził zgody na otrzymywanie inforacji handlowych - to była to wkładka do faktury. Banery informujące, że program się kończy były również na naszej stronie internetowej. Odpowiedni komunikat zamieściliśmy też na I-BOA. Bardzo nam przykro, że wiadomość ta do Ciebie nie dotarła :-( Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
madziek
03-12-2011 - 11:46:05
ja już dawno podjęłam decyzję o zmianie operatora po 10 latach współpracy , lekceważenia mnie jako klienta i naciagania,żadnych przywilejów i teraz jeszcze ta era premia , powinien być choc sms informujący o dacie zakończenia nie każdy musi wchodzić na stronę www. No cóż , ja czekam tylko na koniec umowy. Rok ...
  (0)
Odpowiedz
Mateusz
30-11-2011 - 09:50:37
Myślałem że tylko mi powiedziano że termin wymiany to 30 listopad, a widze że to chyba celowe działanie było ze strony sieci. PO PROSTU WSTYD ! Myślełem że taka sieć jak T-MOBILE będzie lepsza niż ERA - okazuje się że to chyba wielka pomyłka z mojej strony.
  (0)
Odpowiedz
J.Pajdo
29-11-2011 - 18:54:16
czy taka sieć musi lekceważyć abinenta. Dlaczego zmieniono termin- cholery można dostać !!!TFU z Wami. Jak można odzyskać MOJE PUNKTY ??? Nie bądźcie złodziejami !!!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
30-11-2011 - 11:25:20
J.Pajdo, jedyne co możemy doradzić to kontakt z BOA. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
mrpop1
29-11-2011 - 10:21:32
powiem krótko jak byla Era to bylo wszystko jasne teraz jest tyle tego ze czlowiek sie glubi powinniscie chociaz jak numery pozostaja te same to punkty tez powinny zostac do innego programu a jak ktos byl zagranica i nie mogl zrobic nic z punktami to co ? mhhh? wlasnie tak myslalem !!!!! jestem wku...... i nie pozdrawiam T-mobile
  (0)
Odpowiedz
KASIAW
28-11-2011 - 16:26:12
NAJPIERW BYŁA INFORMACJA ZE DO 30 LISTOPADA , A TERAZ NAGLE ZMIENILA SIE NA 15! WPROWADZILIŚCIE W BŁĄD WIELU KLIENTÓW I PEWNIE TAK JAK JA CZUJĄ SIĘ OSZUKANI. PIEKNY POCZATEK! BRAWO T-MOBILE !
  (0)
Odpowiedz
Joanna
26-11-2011 - 22:38:39
No kpina. Część punktów wykorzystałam - chciałam sprawdzic ile jeszcze zostało, a tu już po...Byłam we wrześniu w salonie w Bytomiu w Plejadzie i kuzynka wybrała coś za punkty przy okazji przedłuzania umowy, a pracownica poinformowala nas że nie musimy teraz decydować bo punty można wybrać do końca listopada ale wcześniej dostaniemy sms...ECHO.......Tylko faktury...Pozatym w innych kwestiach sprawe oddaję do rzecznika konsumenta o nielegalne naliczenia kilkukrotnie wyłączanych usługach...Paranoja..Tyle lat jestem abonentem...I dlaczego mam dodatkowo płacic za kontakt z konsultantem!!!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-11-2011 - 14:44:16
Joanno, wszelkie roszczenia dotyczące programu erapremia musisz kierować pisemnie do Sekcji Korespondencji. Polska Telefonia Cyfrowa S.A. Sekcja Korespondencji Al. Jerozolimskie 181 02-222 Warszawa Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
Sławomir
24-11-2011 - 23:51:23
No cóż, niestety ja nie widziałem (i nie otrzymałem) żadnej informacji o zamknięciu programu PREMIA - bo punkty po prostu "się zbierały". W tej chwili już wiem, że t-mobile potrafi przesyłać tylko informację o fakturach... po ponad 11 latach w sieci chyba przyszedł czas na zmiany. Kolejny raz się zawiodłem...
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
25-11-2011 - 08:55:48
Sławomir, jedyne co możemy w obecnej sytuacji zaproponować to kontakt z konsultantem Biura Obsługi Abonenta. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
Bożena
24-11-2011 - 21:29:41
Ja też dostałam wiadomość, że punkty można realizować do końca listopada, a tu proszę taka nie miła niespodzianka. Przecież mogliby jakoś smsem przypomnieć. Miałam 7000punktów, które zbierałam na jakąś fajną nagrodę i .... . Wszystko mi przepadło. Uważam, że powinni umożliwić nam wymianę tych ciężko zbieranych punktów.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
25-11-2011 - 08:52:59
Bożena, w takiej sytuacji doradzamy kontakt z BOA lub wizytę w jednym z naszych salonów sprzedaży. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
Renata
24-11-2011 - 11:53:53
Ja zamówiłam nagrodę z punktów (doładowanie tak tak) 14 listopada ale niestety nie otrzymałam żadnego potwierdzenia. Numer, który miał być zasilony niestety nie został. Nieuczciwość??? Coś chyba nie tak...
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
24-11-2011 - 14:38:17
Renato, jeżeli spotkały Cię problemy z programem premia, to prosimy Cię o kontakt w formie pisemnej na adres boa@t-mobile.pl. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
maciek
23-11-2011 - 20:18:14
ja dostałem wiadomość,że mam czas do 30 listopada a mam 10594 pkt na blueconnect Teraz widzę że 15 listopada był ostatni termin
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-07-2015 - 11:10:34
Maciek. w takiej sytuacji doradzamy kontakt z BOA lub wizytę w jednym z naszych salonów sprzedaży. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
rupert
18-11-2011 - 23:34:21
15.11.2011 zamówiłam poprzez serwis iBOA nagrodę Kupon 25 zł. Otrzymałem potwierdzenia sms o treści: "T-Mobile:Potwierdzamy zamówienie nagrody Kupon 25 zł. Kupon ważny do 06.12.2011. Nr kuponu podaj w salonie lub sklepie firmowym." 17.11 chciałem w salonie zrealizować kupon, ale powiedziano mi, że jest to niemożliwe, bo można było to zrobić do 15 listopada. Z dwóch powodów jest to dla mnie co najmniej niezrozumiałe. Po pierwsze w sms potwierdzającym otrzymałem jednoznaczną informację, że kupon ważny do 06.12.2011. Druga sprawa to interpretacja terminu wykorzystania punktów. W ostatnim dniu ważności punktów, zostały one zamienione na Kupony, więc zrealizowane. Teraz zostaje kwestia odebrania nagrody a zgodnie z informacją zawartą w sms mam na to czas do 6 grudnia.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-11-2011 - 23:52:40
rupert,wg naszych informacji masz rację. Kupon ma ważność 21 dni i nie powinieneś mieć kłopotu z realizacją nagrody. Sugerujemy więc ponowne udanie się do punktu. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
18-11-2011 - 13:53:33
Przykro nam, ale nagrody można było odbierać do 15 listopada br. włącznie. Klienci byli o tym informowani za pomocą wielu narzędzi komunikacji od lipca do listopada włącznie, m.in. na www.erapremia.pl. Jedyne co możemy w obecnej sytuacji zaproponować to kontakt z konsultantem Biura Obsługi Abonenta. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
adam
18-11-2011 - 10:50:58
nie ma co się zastanawiać czas na zmianę sieci. Rolują klientów na każdym kroku. Wysyłają sms-y z różnymi pierdołami a o tym że program się kończy wysyłają kilka miesięcy wcześniej chyba tylko po to żeby klient zapomniał
  (0)
Odpowiedz
aga
17-11-2011 - 21:39:07
mam żal do T-Mobile, w ostatnim czasie byłam bardzo zajęta, przeoczyłam ostatni dzień terminu wykorzystania punktów (15.11.2011) i niestety punkty przepadły, dobra siec zaproponowała by coś wysyłając w ostatnim dniu SMS przypominającego o wykorzystaniu zgromadzonych punktów - chyba trzeba pomyślec o zmianie sieci - taki lekceważacy stosunek do klientów nie zachęca do dalszej współpracy niestety !!!
  (0)
Odpowiedz
agent
18-07-2011 - 11:21:15
No jak ktoś mówi podaj mi "Kupek" to jego sprawa ;-) Nie ten będzie inny program lojalnościowy, a zapytać każdy może. Zupełnie nie wiem skąd od razu u ludzi takie nastawienie. To co T-Mobile będzie mozliwość wymiany punktów na kubeczki z logo albo jakieś gadzety na pożegnanie z Era Premia?????? Z doładowań za połowe punktów też bym się cieszył ;-) Pozdrawiam i więcej optymizmu "kljęt" !!!!!
  (1)
Odpowiedz
kljęt
15-07-2011 - 09:50:18
"kubki albo coś w tym stylu" Będą KUPKI.
  (0)
Odpowiedz
agent
14-07-2011 - 19:51:40
A może przy tej okazji jakieś doładowania Tak Tak 50 zł za połowe punktów????? Albo jakieś gadżety z t-mobile np. kubki albo coś w tym stylu???????? ;-)
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od dzisiaj przedsiębiorcy, którzy posiadają łącza stacjonarne, mogą korzystać z internetu mobilnego T-Mobile bez limitu danych i bez ograniczeń prędkości.

T-Mobile Polska oferuje użytkownikom internetu stacjonarnego alternatywę w postaci internetu mobilnego bez ograniczeń. W nowej ofercie operatora przedsiębiorcy skorzystają z nieograniczonego pakietu danych oraz najszybszej transmisji danych w danej technologii. Koszt usługi to 59 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące. W przypadku umowy na 30 i 36 miesięcy odpowiednio przez 6 lub nawet 12 miesięcy abonament wynosi tylko 1 zł netto.

Przedsiębiorcy otrzymają ponadto także numer stacjonarny, który pozwoli im na nielimitowane połączenia na wszystkie numery stacjonarne w kraju oraz numery komórkowe sieci T-Mobile w abonamencie za 1 zł miesięcznie.

Dodatkowo klienci, wybierający tę ofertę, otrzymają w pakiecie routery bezprzewodowe LTE: Huawei B593 lub Huawei E5180 w opłacie na start za jedyne 9 zł brutto. Mogą one obsłużyć połączenie Wi-Fi nawet 32 niezależnych urządzeń oraz dodatkowych 4 przez połączenie LAN. Dzięki portom USB pozwalają na podłączenie peryferyjnych urządzeń niezbędnych w każdym biurze, np. drukarki czy skanera.

Oferta jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży T-Mobile i, aby z niej skorzystać, wystarczy pokazać aktualny rachunek lub obowiązującą umowę na internet stacjonarny od innego dostawcy.

Dla klientów T-Mobile oferta jest dostępna taniej w Super Zestawie – pakiet Nielimitowanego internetu mobilnego i numeru stacjonarnego kosztuje zaledwie 50 zł netto.

Fot.: Fotolia

Internet mobilny dla biura bez limitów - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się