Rok szkolny ruszył całkiem niedawno. Jeżeli jeszcze nie wyposażyliście swoich pociech w klubowe plecaki i inne przybory szkolne, to chyba najwyższy czas! Szansę na to dają klubowe sklepy z gadżetami.

Fani Lechii Gdańsk w punktach z gadżetami mogą wyposażyć swoje pociechy w prawdziwy arsenał klubowych przyborów szkolnych. Jest zielono-czarny plecak z herbem Lechii, worek na buty czy dwa modele piórników.
Do tego dorzucić można długopisy, linijki, notatniki czy pendrive. Klub planuje wprowadzić do oferty również plan lekcji, naklejki na zeszyty czy teczkę na dokumenty. Na bogato!

Specjalną promocję dla swoich kibiców wprowadziła również Wisła Kraków. Na młodych fanów w Wiślackim Świecie czeka specjalny zestaw 'Back to school", a w skład którego wchodzą plecak i torby firmy Adidas. Oczywiście w barwach klubowych i z herbem Białej Gwiazdy.

Nowy sklep Pogoni Szczecin w C.H. Galaxy

Zadowoleni mogą być również fani Pogoni Szczecin. W Centrum Handlowym Galaxy (II piętro) otwarty został nowy sklep z akcesoriami kibica Portowców. Fani znajdą w nim koszulki, szaliki, piłki, plecaki i inne gadżety. Ale to nie wszystko. W sklepiku można również nabyć mecze na spotkania T-Mobile Ekstraklasy oraz wyrobić Kartę Kibica.

Fot. www.lechia.pl i www.pogonszczecin.pl

Klubowe gadżety na rozpoczęcie szkoły i nowy sklep Pogoni Szczecin. - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Początek Festiwalu już za nami. Zobaczcie jak nowohoryzontowe Kino wyglądało na chwilę przed rozpoczęciem 13. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty.

Fotorelacja: W oczekiwaniu na rozpoczęcie Festiwalu - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Nasz kanał YouTube wzbogacił się o dwa nowe filmy. Pokazujemy w nich wszystkie atrybuty iplexu i Sklepu MP3. To usługi, które możecie mieć dzięki T-Mobile MyBox. Czym są? Jak działają? Przekonajcie się!

iplex pozwala na oglądanie filmów i seriali w nieograniczonej liczbie w ramach miesięcznej opłaty. Jej ogromną zaletą jest to, że materiały wideo dostępne są na ekranie smartfonu, tabletu, komputera i telewizora typu SmartTV.

 

Sklep MP3 to aplikacja przeznaczona dla klientów T-Mobile, dzięki której możesz ściągać na swój tablet i telefon Android ulubione hity MP3 za grosze! Aplikacja umożliwia tworzenie własnej playlisty, zakupu kompletnej płyty lub wybranych piosenek poszczególnego wykonawcy.

Więcej o T-Mobile MyBox dowiecie się tutaj!

iplex i Sklep MP3 na wideo! Poznajcie skarby MyBoxa! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Dziś wystartowała nowa, odświeżona wersja strony internetowej T-Mobile Polska. Obok nowoczesnego wyglądu, na użytkowników portalu czeka szereg ułatwień w tym: zaawansowane narzędzia pomagające dobrać ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb, automatyczne dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji użytkownika oraz intuicyjna struktura serwisu, ułatwiająca wyszukiwanie potrzebnych informacji.

Wraz z rozwojem i unowocześnianiem ofert zmienia się również strona WWW sieci T-Mobile. Nowa strona to przejrzysty layout oraz szereg nowych funkcjonalności dających większe możliwości użytkownikom. Wszystko po to, by ułatwić im dostęp do oferty T-Mobile Polska.

Co nowego?

Odświeżona struktura i zupełnie nowy wygląd portalu

Wygląd i struktura nowej strony T-Mobile zostały zaprojektowane na podstawie badań i analiz potrzeb użytkowników. Portal wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania i najlepsze standardy z obszaru projektowania stron WWW, dzięki czemu nawigacja i wybór oferty jest tak prosty i intuicyjny, jak zakupy w wiodących sklepach online.

Narzędzia pomagające dobrać ofertę i urządzenia do swoich potrzeb

Portal T-Mobile oferuje użytkownikom narzędzia, umożliwiające dobranie oferty idealnie dopasowanej do potrzeb danego klienta. Lista prezentowanych usług zawiera najważniejsze parametry, takie jak: liczba minut, pakiet danych, okres umowy czy opłata miesięczna. Ponadto, wybrane oferty będzie można ze sobą porównywać, wybierając tę, która lepiej spełnia oczekiwania klienta

Zaawansowane opisy smartfonów, tabletów  z możliwością porównywania cech urządzeń

Rozszerzono także opisy prezentowanych urządzeń, wzbogacając je o szczegółową specyfikację techniczną, zachowując przyjazną formę prezentacji. Także tutaj użytkownik będzie mógł w łatwy sposób porównywać interesujące go modele, upewniając się, że wybrane przez niego urządzenie w 100-procentach mu odpowiada.

Warto być online, bo nowa strona = atrakcyjne promocje

T-Mobile Polska na nowej stronie będzie wprowadzało nowe oferty i promocje dla klientów indywidualnych i biznesowych, które będzie można zamówić tylko z poziomu strony www.t-mobile.pl . Co więcej, każdy użytkownik, który założy konto Mój T-Mobile, otrzyma dostęp do szeregu ofert i promocji niedostępnych bez zalogowania. Oferowane usługi będą dopasowywane do potrzeb danego klienta - system w inteligentny sposób personalizuje ofertę, analizując informacje o przeglądanych przez niego na portalu produktach i usługach. Dużą zaletą Mój T‑Mobile będzie dostęp do pełnej oferty dla klientów przedłużających umowę, również ofert ratalnych dotąd niedostępnych w iBOA.

Zachęcamy do odwiedzenia nowego serwisu i poznania jego wszystkich korzystnych zastosowań.

Nowa strona T-Mobile Polska – przyjazna i dopasowana do Twoich potrzeb - opinie i komentarze (13)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Bartr
09-06-2014 - 11:19:52
Usability nowej strony to tragedia! Taki przykład na dzień dzisiejszy - proszę odpowiedzcie mi jak użytkownik przenoszący numer może zobaczyć ofertę bez telefonu? Albo kolejny - gdzie mogę znaleźć listę wszystkich dostępnych telefonów, nie chce mi się wierzyć, że macie tylko 3 low-endowe modele Nokii. Podobnie z użytkownikiem obecnym, loguję się, klikam w "sprawdź" na banerze informującym, że mogę już przedłużyć ofertę i ląduję w królestwie błędu 404, co najgorsze, w ów królestwie ląduję w lochach z których nie ma wyjścia - kliknięcie czegokolwiek to błąd 404, a po naciśnięciu wstecz trzeba się ponownie zalogować. Routingiem zajmował się pewnie stażysta z Asseco, co ja mówię, nie jeden, bo wtedy może nawigacja na stronie byłaby spójna ;) Czytając komentarze redakcji traktujące o przyzwyczajeniu do starej strony trochę się uśmiałem, wybaczcie, ale telefonu nie kupuje się codziennie i większość użytkowników zagląda na stronę kilka razy w roku, nie jesteście onetem, wp ani inną gazetą ;) Nie ma co zrzucać winy na przyzwyczajenie, ergonomia to słowo klucz, jeśli coś było logicznie poukładane, to użytkownik nie znający strony mógł nawigować i wyszukać potrzebnych informacji "na czuja", teraz stało się to niemożliwe! Podsumowując, nowa strona jest nieergonomiczna, stara była troszkę bardziej. Na nowej stronie ciężko znaleźć cokolwiek, a jak się już znajdzie, to mamy problem(np. z błędem 404), na starej jakoś lepiej to wszystko działało. Jestem programistą PHP i kierownikiem projektu, nasze strony projektujemy tak, żeby użytkownik po wejściu miał góra 2-3 kliknięcia, żeby znalazł stronę docelową, polecam to podejście! Nie mieliśmy jeszcze negatywnych komentarzy dotyczących ergonomii od użytkowników. Pozdrawiam i tym samym kończę przygodę ze stroną T-mobile(przynajmniej do nowej, może bardziej ergonomicznej odsłony), przerzucam się na konsultantów telefonicznych BOA. Bartosz
  (0)
Odpowiedz
kpw
28-03-2014 - 18:23:18
Kiedy strona bedzie gotowa?
  (0)
Odpowiedz
DawidRozmus
28-03-2014 - 19:03:04
@kpw - Już jest dostępna od kilku miesięcy...
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-03-2014 - 14:03:01
Strona jest już dostępna w nowej odsłonie. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Marcino40
26-01-2014 - 20:39:17
Moglibyście zrobić coś z tym polem na którym znajdują się komentarze, zajmują one więcej niż sam artykuł pomimo ich małej ilości.
  (1)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 17:11:10
Szanowna Redakcjo T-Mobile: czy po odświeżeniu strony Operatora oraz aktualizacji systemu IBOA dla Abonentów Blueconnect będzie możliwe sprawdzenie wykorzystanego limitu GB w ramach podpisanej umowy na internet mobilny blueconnect? Nadmienię tylko, iż od około roku jest problem z tym, a operator nie podjął przez ten czas żadnych czynności, które by mógły usunąć skutecznie ten błąd w funkcjonowaniu IBOA, po mimo wielokrotnych składanych zgłoszeń technicznych i zapytań reklamacyjnych. Proszę zatem o rzetelną informacje wyjaśniająca ten problem dla wszystkich Abonentów umów internetowych blueconnect.
  (1)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 16:32:49
Ponadto w starym wyglądzie strony można było odnaleźć niemalże wszystko- w nowej odsłonie strony operatora T-Mobile S.A. nie można w ogóle dojść ani ładu ani składu. Czy ja wiem czy bardziej intuicyjne? z pewnością mniej od starej witryny. Ponadto na stronie głównej T-Mobile dlaczego nie było komunikatu, iż w dniu dzisiejszym będą utrudnienia w dostępie do IBOA oraz że będzie zmiana wyglądu strony głównej operatora i będą utrudnienia???
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-01-2014 - 16:49:54
Zapewne byłeś przyzwyczajony do poprzedniej wersji strony :) Jesteśmy przekonani, że z czasem przywykniesz również do nowej i poruszanie się po niej będzie dla Ciebie jeszcze łatwiejsze :) Pozdrawiamy!
  (4)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 16:29:09
Niestety nie chodzi, jak trzeba cały dzień problem z zalogowaniem do iboa nie mówiąc o poprawnym działaniu koszyka i doboru usługi wraz z urządzeniem, gdy sie robi przejście ze starej odsłony na nową odsłone powinno to sie odbywac płynniej.
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-01-2014 - 16:49:03
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Niestety przejście na "nową" stronę to bardzo poważna operacja. Zapewne stąd są te utrudnienia. Pozdrawiamy.
  (2)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 17:06:12
Szanowna Redakcjo T-Mobile, przy tak poważnej operacji jakim jest przejście na nowa stronę po liftingu, wasi szpec informatycy powinni wcześniej przetestować stabilność strony etc. Nie dziwi mnie teraz w ogóle fakt, że najczęstszą odpowiedzią działu technicznego na zgłoszone problemy techniczne jest sms o treści: "Szanowni Państwo, nie widzimy zgłoszonego problemu po stronie sieci". Proponuję wymienić informatyków IT na nowszą, sprawniejszą i bardziej zaangażowaną załogę.
  (0)
Odpowiedz
stokrotka 28811
22-01-2014 - 15:57:25
bardzo mi się podoba
  (4)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-01-2014 - 16:48:20
Bardzo nas to cieszy :-) Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się