Dobra wiadomość dla kibiców – T-Mobile uruchomiła sieć komórkową na nowym stadionie PGE Arena w Gdańsku.

Gdański stadion to jeden z czterech przygotowanych na Mistrzostwa Europy Euro 2012. 14 sierpnia 2011 r. rozegrano na nim inauguracyjny mecz. Zaszczyt ten przypadł w udziale Lechii Gdańsk i Cracovii w ramach trzeciej kolejki T-Mobile Ekstraklasy.

Sieć na stadionie PGE Arena to pierwsza instalacja w Polsce na tak dużą skalę. Podzielono ją na 6 sektorów, z czego 4 obsługują trybuny, a pozostałe 2 - strefy VIP i Business, zaplecza drużyn i posterunek policji. W obiekcie zainstalowano 66 anten, użyto 4 km kabli i 2 km światłowodu.

Uruchomienie sieci na stadionie w Gdańsku to część programu przygotowań T-Mobile do Euro 2012

Projekt ten to część programu przygotowań naszej sieci do mistrzostw Euro 2012. Oprócz budowy sieci na stadionach (pozostali operatorzy są inwestorami na stadionach w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu), weryfikowana jest jakość sieci w obiektach związanych z Euro 2012. W Gdańsku z naszej sieci będą korzystać również pozostali operatorzy sieci: Orange, Plus i Play.

Należą do nich chociażby przyszłe strefy kibiców, centra pobytowe drużyn piłkarskich, hotele, lotniska, dworce, miejsca przesiadkowe, przyszłe ścieżki przemieszczania się kibiców i szpitale. W przypadku braku pokrycia siecią w tych miejscach, T-Mobile buduje nowe stacje bazowe.

Sieć T-Mobile na stadionie PGE Arena w Gdańsku - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Najmłodsi użytkownicy internetu mogą znaleźć tam materiały o charakterze edukacyjnym i rozrywkowym, jednak w sieci czekają na nich także zagrożenia. Nowa usługa pozwoli nad nimi zapanować.

Internet stanowi dla dzieci bogate źródło wiedzy i atrakcyjny sposób na rozwijanie zainteresowań. Jednak najmłodsi mogą spotkać się w sieci także z nieodpowiednimi dla nich treściami, z przemocą.

Najnowsze badania pokazują, że prawdopodobieństwo spotkania się z nienawiścią lub też obraźliwymi wiadomościami w Internecie wzrosła w ostatnich czterech latach z 13 do 20 proc., a 12 proc. nastolatków narażonych jest na skutki cyberprzemocy. Z czyhających na dzieci zagrożeń powinni zdawać sobie sprawę rodzice i opiekunowie. 

Wchodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców T-Mobile stworzył stronę W cyfrowym świecie, na której publikowane są praktyczne porady dotyczące sposobu korzystania z nowych technologii w taki sposób, aby opiekunowie mogli zapewnić dzieciom dostęp do użytecznej wiedzy, pomocnej w edukacji i rozwoju.

Na platformie rodzice znajdą m.in. przydatne informacje i wskazówki, w jaki sposób uświadamiać swoich podopiecznych o zasadach bezpieczeństwa w sieci oraz dowiedzą się o dostępnych, wspierających ich w tym celu rozwiązaniach technologicznych.

Równolegle, wraz ze startem działań edukacyjnych, T-Mobile wprowadza nową usługę „Dzieci w Sieci”, umożliwiającą opiekunom sprawowanie kontroli nad treściami pochodzącymi z Internetu.

Usługa to łatwe w obsłudze narzędzie do zdalnego zarządzania treściami, które przegląda dziecko w Internecie. Dostarcza ono opiekunom wielu praktycznych rozwiązań, umożliwiając m.in.: blokowanie wybranych stron WWW. W ramach usługi ochroną mogą być objęte wszystkie urządzenia łączące się z internetem poprzez mobilną sieć T-Mobile (smartfon, tablet, phablet, komputer) bez konieczności instalowania dodatkowych narzędzi.

- Usługa ta wyróżnia się pośród innych dostępnych na rynku rozwiązań. „Dzieci w Sieci” działa w oparciu o zaawansowane filtry zlokalizowane w systemach T-Mobile. Warto podkreślić, że, aby zapewnić dziecku podstawową ochronę, nie są potrzebne żadne aplikacje na jego telefonie - ochrona dotyczy konkretnego numeru telefonu, a nie urządzenia. Każde wejście dziecka na stronę internetową jest analizowane pod kątem treści, a rodzic może ustalać dodatkowe indywidualne reguły, np. godziny dostępu - tłumaczy Bartłomiej Winiarek, Kierownik Sekcji Rozwoju Terminali i Aplikacji Mobilnych w T-Mobile. - Dzięki dodatkowej aplikacji mobilnej na system Android, usługa „Dzieci w sieci” daje możliwość włączenia kontroli treści dostępnych poprzez zewnętrzne aplikacje mobilne oraz sieć WiFi 
– dodaje.

Wszystko te ustawienia rodzic możne zdefiniować poprzez panel administracyjny dostępny na stronie usługi Dzieci w Sieci: http://www.t-mobile-trendy.pl/fw/aHR0cHM6Ly9hZC5kb3VibGVjbGljay5uZXQvZGRtL2Nsay8yOTkwMDA3NjA7MTI2MDc2MTk2O2c/aHR0cDovL3d3dy50LW1vYmlsZS5wbC9wbC9kbGFjaWViaWUvb2JzbHVnYS1rbGllbnRhL3VzbHVnaS9kemllY2ktdy1zaWVjaT91dG1fbWVkaXVtPWFydGljbGUmdXRtX3NvdXJjZT10LW1vYmlsZS10cmVuZHk= lub poprzez aplikację Dzieci w Sieci dostępnej na wszystkie najpopularniejsze platformy mobilne (Android, iOS, WindowsPhone). Usługa dostępna jest w promocyjnej cenie 4,99 zł miesięcznie przy podpisywaniu nowej umowy oraz za 5,99 zł miesięcznie przy aktywacji w dowolnym momencie umowy obowiązującej.

T-Mobile oferuje również swoim klientom bezpieczne miejsce dla dzieci 
z wyselekcjonowanym kontentem (gry, piosenki, audiobooki, testy, quizy, kursy językowe). Wśród nich znajdują się min. „Test Gotowości Szkolnej”, za pomocą którego w 3 prostych krokach rodzic może pomóc przygotować się dziecku do szkoły, „Bazgroszyt Kids” – pakiet edukacyjnych gier, quizów, piosenek i testów skierowanych do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, aplikacja ”My First English Words” służąca do nauki języka angielskiego oraz dostępna w 3 odsłonach i udostępniona za darmo gra Kubuś. Wszystkie te gry dostępne są dla klientów T-Mobile w MyBox.

Po szczegółowe informacje dotyczące prowadzonej akcji, T-Mobile zaprasza do odwiedzenia zakładki http://www.t-mobile-trendy.pl/fw/aHR0cHM6Ly9hZC5kb3VibGVjbGljay5uZXQvZGRtL2Nsay8yOTkwMDA3NjA7MTI2MDc2MTk2O2c/aHR0cDovL3d3dy50LW1vYmlsZS5wbC9wbC93LWN5ZnJvd3ltLXN3aWVjaWU/dXRtX21lZGl1bT1hcnRpY2xlJnV0bV9zb3VyY2U9dC1tb2JpbGUtdHJlbmR5, dzięki której rodzice i opiekunowie poszerzą swoją wiedzę o zasadach bezpieczeństwa w internecie oraz dowiedzą się więcej 
o nowej, dedykowanej usłudze operatora Dzieci w Sieci.

Dzieci w sieci – nowa usługa T-Mobile - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile Polska ma nowego prezesa, inny skład Rady Nadzorczej oraz formalnie zakończył proces integracji z GTS Polska.

27 maja 2015 roku Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy T-Mobile Polska podjęło decyzję o wprowadzeniu zmian w Radzie Nadzorczej T-Mobile Polska, do której 1 czerwca br. powrócił Zacharias Piperidis, pełniący obowiązki Prezesa Zarządu spółki od 1 listopada 2014 roku. Aktualny skład Rady Nadzorczej T-Mobile Polska:

  • Zacharias Piperidis
  • Urlike Michel
  • Branka Skaramuca
  • Katarina Siber Makar 

1 czerwca jest dniem, w którym Adam Sawicki objął stanowisko Prezesa Zarządu T-Mobile Polska. Data ta wyznacza także oficjalne zakończenie procesu integracji formalno-prawnej T-Mobile Polska z GTS Polska. 

- Funkcję Prezesa T-Mobile Polska obejmuję w szczególnym dniu, to właśnie dziś finalizuje się formalno-prawna integracja z GTS-em – firmą, którą kierowałem w przeszłości. Połączenie kompetencji obu spółek otworzyło przed T-Mobile wielkie możliwości. Od dziś  zatem czerpiemy już z siły pełnej integracji – mówi Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska S.A. 

Dzięki połączeniu T-Mobile staje się pierwszym polskim operatorem posiadającym tak wysokie kompetencje w całym zakresie usług zintegrowanych i mogącym zaoferować pełną, dostosowaną do indywidualnych potrzeb klientów biznesowych ofertę łączącą w sobie elementy telekomunikacji stacjonarnej, mobilnej i centrum danych. 

Zmiany w składzie Rady Nadzorczej T-Mobile Polska, nowy prezes - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie. Komunikuje ten fakt w ogólnopolskiej kampanii medialnej.

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie.

Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.
- Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. - Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad 6 miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze – dodaje Nemat.

W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. - Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski.

Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki. W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). - W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis www.telekom.com/europe, w którym umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

„Łączymy ludzi w Europie!” - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się