Macie smartfon Samsung Galaxy Grand Prime? Być może już teraz macie do pobrania najnowszą aktualizację oprogramowania z T-Mobile.

Samsung Galaxy Grand Prime to przyjazny dla użytkownika smartfon z 5-calowym ekranem TFT o rozdzielczości 960 x 640 pikseli. Bateria o pojemności 2600 mAh jest w stanie wytrzymać co najmniej 1,5 dnia bez ładowania. W środku pracuje 4-rdzeniowy procesor o taktowaniu 1,2 GHz, zaś wbudowany aparat 8 MP może kręcić filmy w trybie Full HD.

Smartfony Samsung w ofercie indywidualnej T-Mobile!

Samsung Galaxy Grand Prime (G531F) - oprogramowanie o numerze G531FXXU1AOJ2/XXU1AOJ1/DPL1AOK1 (Android 5.1.1)

UWAGA! Dystrybucja oprogramowania następuje partiami poprzez serwery producenta, zatem jeśli jeszcze nie otrzymałeś powiadomienia na swoim telefonie oczekuj go w ciągu najbliższych kilku dni.

Samsung Galaxy Grand Prime - aktualizacja oprogramowania w T-Mobile - opinie i komentarze (5)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

grzela24
23-02-2016 - 21:01:48
Jest to mój ostatni Samsung w życiu
  (0)
Odpowiedz
D.S.
05-02-2016 - 11:20:01
Jako użytkownik Galaxy S5 kupionego w T-Mobile gdy był jeszcze najnowszym flagowcem liczyłem na lepszą opiekę ze strony operatora pod względem aktualizacji. Niestety czytam o aktualizacjach wydanych dla jakiś budżetowych produktów Samsunga czy jak niedawno do rok starszego Galaxy S4 (który ma nowszą wersję systemu niż Galaxy S5!!!!!), ale S5 jest dziwnie pomijany. Takie "szczegóły" mają duże znaczenie przy wyborze oferty, operatora, przejściu na pre-paidy (z telefonem kupionym na wolnym rynku) itp.
  (0)
Odpowiedz
marika
31-01-2016 - 22:13:29
Czy można wrócić do poprzedniego antroida 4.4. ???
  (0)
Odpowiedz
kkkk
20-01-2016 - 14:35:16
a co z modelem g530fz
  (0)
Odpowiedz
ddd
14-01-2016 - 18:05:36
Czy model G530F też ja dostanie, czy tylko G531F
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Samsung Galaxy S5 Neo w T-Mobile!

Ten telefon okazał się dla mnie gigantycznym zaskoczeniem. Przy pomocy modelu Galaxy J5 koreański producent zdecydowanie podniósł poprzeczkę dla swojej konkurencji, chcącej konkurować z nim na średniej półce cenowej.

  • Design
    9
  • Aplikacje
    8
  • Bateria
    8
  • Łatwość obsługi
    9
  • Funkcjonalność
    8

+ Plusy

  • ładny wygląd
  • bardzo dobre wykonanie
  • dobry aparat
  • atrakcyjna cena
  • płynna praca

- Minusy

  • zbyt mocno się nagrzewa
  • nieco przejaskrawione kolory wyświetlacza

Samsung nie zwalnia tempa i w przeciwieństwie do swojego głównego konkurenta (mowa oczywiście o Apple) od dłuższego już czasu konsekwentnie stawia na dywersyfikację oferty. Seria Galaxy cały czas się rozrasta – mamy flagowy model S6 i równie flagowego, lecz większego Note'a, mamy też całą masę tańszych alternatyw, takich jak chociażby Galaxy A5 czy wprowadzony właśnie na nasz rynek Galaxy J5.

Na wstępie warto jeszcze zaznaczyć, że Galaxy J5 to w pewnym sensie duchowy spadkobierca modelu A5. Oba smartfony od siebie różnią się bowiem kilkoma szczegółami, znacznie więcej mają jednak cech wspólnych. 5-calowe ekrany wyświetlające obraz w rozdzielczości HD, podobny wygląd i jakość wykonania, identyczne procesory... - podobieństw jest więcej. Galaxy J5 ma jednak na starcie niższą cenę i najnowszego Androida, a także jest nieco większy, cięższy i ma odrobinę mniej RAM-u. Na rynku pozycjonowany jest za to jako tani i porządny smartfon dla nastolatków. Sprawdźmy, jak wypada w praktyce.

Design i jakość wykonania

Kiedy w lutym tego roku recenzowałem na łamach T-Mobile Trendy wspomnianego już kilkakrotnie Samsunga Galaxy A5, pisałem, że to jeden z najlepiej wykonanych smartfonów plasujących się w tej półce cenowej. W przypadku modelu J5 jest jeszcze lepiej.

To naprawdę świetnie dopracowany 'średniak', który swojej jakości wykonania nie musi się wstydzić. Sprzęt jest solidny i składa się z dobrze dopasowanych do siebie elementów. Co prawda tylny panel wykonany jest z plastiku, a zdejmowalna tylna obudowa nieco kłóci się z aktualnymi trendami panującymi na rynku smartfonów (od jakiegoś czasu praktykowanych również przez Samsunga), ale jak na telefon, który można kupić za tak niską cenę jest lepiej niż dobrze. Galaxy J5 to kawał naprawdę solidnego sprzętu. I tak jak wspomniałem już we wstępie, w swojej kategorii cenowej przyszło mu pełnić rolę tego, który podnosi poprzeczkę.

Wygląd? Klasyczny Samsung Galaxy. Na górze otwory kamerki i flesza oraz dość duże logo producenta, na dole centralny środkowy przycisk nawigacyjny oraz dwa dotykowe przyciski funkcyjne. Klasyk. Momentami żałowałem, że producent tym razem nie pokusił się o małą rewolucję w stylistyce, ale lepszy brak eksperymentu niż eksperyment nieudany. No i ten gigantyczny obiektyw głównego aparatu – tego elementu nie pokocham nigdy, ale chociaż zdążyłem się już do niego przyzwyczaić.

Samsung Galaxy J5 w T-Mobile!

Wbudowana w Galaxy J5 cyfrówka ma bardzo jasny obiektyw

Ekran i aparaty

Samsung Galaxy J5 został wyposażony w optymalny 5-calowy ekran dotykowy, wyświetlający obraz w rozdzielczości 1280 x 720 pikseli. Czyli dokładnie taki sam, jak miało to miejsce w przypadku modelu A5. W drugiej połowie 2015 roku rozdzielczość HD nie robi już na nikim większego wrażenia, ale przynajmniej jest ona w stanie zapewnić płynne działanie urządzenia o takiej a nie innej specyfikacji. Przy rozdzielczości Full HD ten sprzęt nie byłby w stanie zapewnić odpowiedniego komfortu użytkowania – co do tego nie ma żadnych wątpliwości.

Jakość obrazu jest zresztą świetna i na pięciu calach kompletnie nie odczuwa się braku dodatkowych pikseli. Obraz jest ostry, jasny i czysty jak łza, a kąty widzenia oraz biel i czerń – jak najbardziej poprawne, choć do ideału nieco im brakuje. Wyświetlacz J5-tki nie zaskoczył mnie tylko jednym, a mianowicie – jak na mój gust – zbyt przesadnie intensywnymi kolorami, a przez to nieco nienaturalnymi kolorami, które stały się już cechą rozpoznawczą technologii Super AMOLED. Można ją kochać, można nienawidzić. Ja znajduję się gdzieś pośrodku.

Aha, i nie warto zapominać, że ekran o przekątnej 5 cali to wyjątkowo uniwersalny wariant. Nie jest ani przesadnie duży, by był niewygodny dla osób o nieco mniejszych dłoniach, ani na tyle mały, by granie w gry, korzystanie z multimediów i przeglądanie internetu miałoby przysporzyć nam wytrzeszczu gałek ocznych. Ot, optimum.

Jeśli zaś chodzi o aparaty fotograficzne, to wrażenie jest jak najbardziej pozytywne. Szczególnie jeśli chodzi o ten główny, wyposażony w 13-megapikselową matrycę, który robi bardzo ładne i dobrze oświetlone zdjęcia, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz pomieszczeń. Zdjęcia są szczegółowe, odpowiednio ostre i mają naturalne kolory. Do tego dołóżcie całe zatrzęsienie rozmaitych trybów fotografowania - na każdą okoliczność i okazję. Jest też przednia kamerka, służąca do robienia selfie, ale nie oczekujcie po niej ani cudów, ani totalnie słabych efektów. Ot, średnia jakość w smartfonie za średnią kasę.

Wydajność i podzespoły

Galaxy J5 to: Snapdragon 410 z czterema rdzeniami Cortex-A53 o szybkości 1,2 GHz, układ graficzny Adreno 306 oraz 1 GB pamięci RAM. Zapomnijcie o rekordach prędkości, ale w przypadku smartfonu oferowanego w tak przystępnej cenie trzeba przyznać, że taka specyfikacja w zupełności wystarcza do większości codziennych zastosowań.

Galaxy J5 daje radę zarówno podczas grania w gry, jak i oglądania filmów w wysokiej rozdzielczości oraz korzystania z najbardziej przydatnych aplikacji. Jego niewątpliwą zaletą jest również system operacyjny Android 5.1 Lollipop z odchudzoną nakładką TouchWiz, który działa bardzo płynnie i oferuje wiele ciekawych funkcji.

Wśród dodatkowych funkcji znajdziemy również program Smart Menadżer, służący do ochrony smartfonu oraz zarządzania pamięcią wewnętrzną, RAM-em i wykorzystaniem baterii. Do tego oczywiście LTE, Bluetooth, GPS, radio FM, o WiFi nawet nie wspominając.

Galaxy J5 jest zgrabny i dobrze wykonany

Podsumowanie

W przypadku Samsunga Galaxy J5 stosunek ceny do jakości okazał się korzystny do granic możliwości. Świetne wykonanie, rozsądna wydajność, najnowszy Android, porządne aparaty. Na średniej półce cenowej pojawił się właśnie telefon, który może być wyznacznikiem nowych standardów. W każdym razie – my polecamy.

Samsung Galaxy J5 - nowa jakość w średniej półce cenowej - opinie i komentarze (34)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Design
Aplikacje
Bateria
Łatwość obsługi
Funkcjonalność
Magnum
14-05-2016 - 23:49:43
Co oznacza ikonka przedstawiająca jakby fragment kliszy na ekranie aparatu fotograficznego?
  (0)
Odpowiedz
tomas11111
09-05-2016 - 14:32:38
A u mnie jakość i słyszalność rozmów pozostawia wiele do życzenia.
  (0)
Odpowiedz
tomas11111
09-05-2016 - 14:31:31
A u mnie znowu jakość rozmów pozostawia wiele do życzenia, a wręcz słabo.
  (0)
Odpowiedz
OKRUTNIK
27-04-2016 - 21:16:28
Zamówiłem wczoraj ten telefon nie wiem jak z nim będzie. Czekam aż mi go przyślecie i wtedy się zobaczy co będzie
  (0)
Odpowiedz
Werka
27-04-2016 - 10:53:08
Witam Mam samsung j5 od wczoraj.Ale dzisiaj nie mogę odczytywać wiadomości ani ich wysyłac .Pojawia się komunikat błąd sieci .Co mogę zrobić ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2016 - 08:56:42
Witam. Warto wyczyścić dane samej aplikacji Wiadomości. Jeśli to nie pomoże należałoby skontaktować się z BOA.
  (0)
Odpowiedz
bercik123
16-04-2016 - 22:08:34
telefon samsung j5 najlepsze co mi się trafiło super wszystko chodzi jak poczeba a bateria jest taaak moocna że szok nowsze samsungi siadają j5 super
  (0)
Odpowiedz
bercik123
16-04-2016 - 22:08:31
telefon samsung j5 najlepsze co mi się trafiło super wszystko chodzi jak poczeba a bateria jest taaak moocna że szok nowsze samsungi siadają j5 super
  (0)
Odpowiedz
AW25
12-04-2016 - 07:02:47
Dzień dobry, mam poważny problem z baterią. Telefon użytkuję zaledwie od kilku dni. Drastycznie spada mi poziom naładowania baterii przez noc. Zazwyczaj o 40-50 %. Wszystkie aplikacje mam wyłączone, ba nawet rzadko z nich korzystam, bo poziom baterii spada tak drastycznie. Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-04-2016 - 09:14:44
Witaj. W tego typu sprawach zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Magda
04-04-2016 - 18:19:41
Witam mam problem z głośnikiem zewnętrznym w telefonie, a mianowice już od pierwszej kreski głośności, głośność jest za wysoka natomiast ostatnie 7 kresek głośności ma taką samą głośność (bardzo przepraszam, ale nie wiem jak to nazwać) jak przywrócić to do poprzedniego stanu? Pozdrawiam ;)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-04-2016 - 20:29:29
Witam. W takiej sytuacji najlepiej zrobić kopię zapasową danych z telefonu i następnie przywrócić jego ustawienia fabryczne. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
graza
23-03-2016 - 16:38:48
Witam. Mam ten telefon od miesiąca i wszysko było ok. Teraz nie mogę ściągnąć żadnej gry z Google play. Gra ładuje się do iluś procent a potem albo się zeruje albo dochodzi do 100% ale cały czas pokazuje instalowanie
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-03-2016 - 08:34:32
Witam. Przy problemach z pobraniem i zainstalowaniem aplikacji ze Sklepu Play, pomaga wyczyszczenie danych Menedżera Pobierania oraz Sklepu Play przez Ustawienia telefonu. W razie problemów zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kacper
22-03-2016 - 20:32:44
Kiedy znajdzie się aktualizacja do androida 6.0 a i jeszcze jedno telefon był bez etui 2 godz i powstały ubytki i rysy nie wiadomo dlaczego
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-03-2016 - 11:19:40
Witam. Co do aktualizacji telefonu Samsung Galaxy J5 do systemu Android 6.0, nie mamy informacji na ten temat. Co do powstałych ubytków i rysek, te zależą od sposobu użytkowania telefonu. Takie wady nie powinny powstać samoczynnie. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
gandu
19-03-2016 - 07:40:08
Witam pytanko...funkcja połączenia oczekujące która we wcześniejszych modelach była w tym nie mogę znaleźć. ..czy to wina telefonu czy może ustalać to sieć?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-03-2016 - 12:00:21
Witaj. Funkcja ta znajduje się w ustawieniach połączeń. Jeśli masz problem serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Hogata
03-03-2016 - 12:41:41
Telefon J5 mam od tygodnia. Wyłączam w telefonie dane komórkowe oraz Wi-Fi .Wydawałoby się ,że nie powinno być poboru transmisji danych. Nic bardziej mylnego . Po włączeniu za 5 min funkcji dane komórkowe i sprawdzeniu licznika danych w telefonie wskaźnik zwiększa się bez powodu. Dodam że ograniczyłam dane w tle i powyłączałam wszystko co mogłoby się wydawać, że zaciąga dane. Na starym telefonie nie wykorzystywałam miesięcznie nawet 400Mb, obecnie przez ten tydzień mam już 670Mb bez przesiadywania w internecie . Normalnie SUPER telefon .Porażka totalna.Proszę o podpowiedź co można z tym zrobić.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2016 - 11:54:16
Witam. W takiej sytuacji proponuje wykonać reset telefonu do ustawień fabrycznych aby pozbyć się błędów oprogramowania. Jeśli ta operacja nie przyniesie pożądanych efektów należy przekazać telefon do serwisu w ramach gwarancji. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
malgos
28-02-2016 - 11:37:51
Telefon ten kupiłam 12 dni temu i już w tym czasie oddany był na gwarancję. W dniu zakupu kiedy go włączyłam zaczęłam z niego korzystać i szczerze powiedziawszy naprawde chwaliłam go, boo wszystko ładnie działało, aparat- świetny, ale jest jednak wada, co nie podoba mi się w nim. Telefon wyłącza mi się i włącza tak w sumie bez powodu. Jest tak, źe rozmawiam z kimś i on się resetuje, jest to męczoce.. ma jednak jeszcze jedną wadę, a mianowicie taką, że zacina się aparat, a raczej wyskakuje mi "błąd kamery" kiedy przełączam na tylnią kamer. Żeby to działało jak naleźy muszę go uruchakiać ponownie, co mi się nie podoba, bo jeśli będę miała dobry obiekt do zdjęcia na chwile, a w tym momencie zatnie mi sie kamera, to przeciez nie bede go wylaczac i wlaczac, bo to jest tylko stracony czas i w ogole.. Niby jestem z niego zadowolona, ale jednak jest ta wada i mi to nie pasuje.. Co z tym zrobić??
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-03-2016 - 19:04:30
Witam. W opisanym przypadku problemów z przełączaniem się na drugą kamerę, pomaga wyczyszczenie danych aplikacji poprzez ustawienia telefonu i menadżer aplikacji. Mowa oczywiście o aplikacji Aparat. W razie braku poprawy sugeruję przywrócić ustawienia fabryczne, co także może pomóc w rozwiązaniu problemu z samoczynnym restartowaniem się telefonu. Ostatecznie, gdyby nic się nie zmieniło, proszę oddać telefon ponownie do serwisu. Proszę pamiętać o zabraniu ze sobą do naszego punktu obsługi faktury sprzętowej i karty gwarancyjnej. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
halina
23-02-2016 - 01:49:25
Mam problem,telefon został zresetowany i nie można go włączyć.Podaję wszystkie dane ale nie są przyjmowane.Byłam w salonie i też nic,mam czekać 72 godziny,ponieważ Pan założył nowe hasło.Co mam robić?
  (0)
Odpowiedz
Pcmaniak1
19-02-2016 - 14:35:53
Bardzo dobry telefon. Jakość - cena: rewelacja.
  (0)
Odpowiedz
pzegzany
26-01-2016 - 13:58:43
Chyba "musk" ci się przegrzał...
  (0)
Odpowiedz
Malva
18-01-2016 - 19:33:50
Mam ten telefon od dziś i na razie jestem z niego zadowolona pewnie tak będzie też później. O to nie prawda że szybko się pżegżewa.
  (0)
Odpowiedz
Malva
18-01-2016 - 19:33:12
Mam ten telefon od dziś i na razie jestem z niego zadowolona pewnie tak będzie też później. O to nie prawda że szybko się pżegżewa.
  (0)
Odpowiedz
plushaq77
07-11-2015 - 12:16:58
Tak J5 ma videorozmowy. I ma 1,5 gb ramu.
  (0)
Odpowiedz
MP
04-11-2015 - 11:28:50
Czy J5 ma mozliwosc prowadzenia rozmowy przez videotelefon?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-11-2015 - 09:11:03
Witam. Ten model ma możliwość wykonywania połączeń wideo. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
j5
06-09-2015 - 08:21:05
Rzeczywiście fajny telefon, śmiga jak zawodowiec, cieszy oko piękną kolorystyką, prosty w obsłudze, piękne zdjęcia. Szczerze polecam.
  (0)
Odpowiedz
j5
06-09-2015 - 08:20:04
Rzeczywiście fajny telefon, śmiga jak zawodowiec, cieszy oko piękną kolorystyką, prosty w obsłudze, piękne zdjęcia. Szczerze polecam.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja
01-09-2015 - 08:58:44
Racja. Poprawione. Dzięki za czujność!
  (0)
Odpowiedz
bax
01-09-2015 - 08:49:16
Mała poprawka j5 ma 1,5 gb pamięci ram
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się