iPhone, iPad, iPod, Mac. Teraz te produkty możemy kupić na świeżo otwartym polskim sklepie Apple Online Store.

Firma Apple nareszcie uruchomiła swój sklep internetowy w Polsce (http://store.apple.com/pl). Słowa „Witaj, Polsko. Oficjalny sklep internetowy Apple Online Store jest już otwarty” widnieją na stronie głównej sklepu. Teraz przez całą dobę możemy kupować produkty oferowane przez Apple. W ofercie są komputery Mac, iPod, iPhone, iPad, a więc wszystkie produkty z których Apple słynie. Klienci kupujący Maca za pośrednictwem Apple Online Store mogą np. dopasować go do swoich potrzeb. Można więc dodać więcej pamięci RAM, czy zażyczyć sobie większy dysk twardy.

Na Apple Online Store znajdziemy różne modele iPodów.

Na klientów czeka też cała masa najróżniejszych akcesoriów oferowanych do produktów Apple. Dla Maca można zakupić najróżniejsze programy i aktualizacje, ale także głośniki, pamięć RAM, czy teczki i torby. Właściciele iPadów do swych urządzeń zakupić mogą kupić etui, kable i stacje dokujące, słuchawki, klawiatury, drukarki AirPrint, głośniki, czy podstawki. Akcesoria oferowane dla iPhonea to m.in samochodowy system audio, czy opaski na ramię.

Użytkownicy iPadów znajdą w sklepie wiele akcesoriów do swoich urządzeń.

Sklep Apple Online Store oferuje również możliwość sprawienie najbliższym prezentów. Na życzenie klientów pracownicy sklepu laserowo wygrawerują na produkcie specjalny napis, a następnie opakują przedmiot w specjalne opakowanie i dołączą kartę okolicznościową.
W sklepie online Apple specjalna oferta czeka również na studentów, uczniów, nauczycieli i pracowników sektora edukacji. Mogą oni kupić MacBooki, czy iMac po niższej cenie.
Wszystkie zamówienia na kwotę powyżej 500 złotych są dostarczane do klienta bezpłatnie.

Apple otworzyło sklep internetowy w Polsce - opinie i komentarze (3)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Norbert
09-10-2011 - 20:14:47
marcel200003 a zwłaszcza cieszy się apple, że znalazło kolejną ofiarę do wyznawania ;)
  (0)
Odpowiedz
marcel200003
19-09-2011 - 16:15:13
Ale się cieszę, że w Polsce wreszcie zawitało Apple Store! Wreszcie można kupić sprzęt Apple w normalnej cenie. Wiem, że za granicą są tańsze rzeczy z Apple Ale i to zadowala. Niedługo kupuję sobie iPoda i cieszę się, że będę mógł właśnie przez tą stronę kupić ten produkt!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-09-2011 - 16:30:25
Marcelu, my również cieszymy się z tego faktu :-)
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Polacy bardzo chętnie robią zakupy w sieci. Możliwość wygodnego zamówienia towarów za pomocą smartfona lub tabletu przekonała już wielu. Założenie własnej strony internetowej i sklepu jest zaś łatwiejsze niż może się wydawać! Podpowiemy Wam jak to zrobić!

Z początkiem października 2013 r. nasza nowatorska platforma T-MobileCloud znacząco się rozrosła. Pojawiły się nowe usługi, które pomagają małym i średnim firmom w rozwoju ich biznesu w sieci.

Według Polskich Badań Internetu w sieci jest o 15. proc taniej niż w tradycyjnych sklepach, co skutecznie przyciąga Polaków przed ekrany komputerów, smartfonów czy tabletów. Warto więc już teraz wejść na rynek e-commerce, zwłaszcza, że z pomocą naszej sieci jest to naprawdę łatwe, bezpieczne i szybkie!

Co zrobić by wystartować? Przede wszystkim musicie odwiedzić stronę T-MobileCloud, którą znajdziecie tutaj. Skupimy się na trzech usługach: Domenach, proHostingu i proSklepie.

Krok 1: zacznijmy od domen!

Gdy z naszą firmą chcemy zaistnieć w sieci, powinniśmy zacząć od wybrania domeny. Jeśli mamy już jakiś pomysł, warto wejść na stronę t-mobilecloud.pl, wpisać swój numer telefonu i hasło i przejść dalej. W kategorii Marketing i e-commerce mamy opcję zakupu domen.

Webinarium "Jak skutecznie zaistnieć w sieci?"

5. grudnia 2013 r. odbyło się nasze kolejne webinarium. Tym razem rozmawialiśmy o rozwoju biznesu w sieci. Powiedzieliśmy też szerzej o usłudze T-MobileCloud oraz o samym rynku e-commerce w Polsce. Podsumowanie webinarium znajdziecie tutaj.

Jeśli już mamy własną domenę, możemy ją przenieść do usługi T-Mobile Cloud. Decydując się na nową domenę, możemy wybrać spośród wielu rozszerzeń. Do wyboru mamy najpopularniejsze domeny: .pl, .com, .eu, .org, .biz i inne. Po stworzeniu adresu możemy tworzyć już stronę internetową, a wybrany adres jest nasz minimum przez co najmniej 12 miesięcy, dopóki płacimy za utrzymanie domeny.

Polacy coraz częściej robią zakupy przy użyciu komputerów, smartfonów i tabletów. Warto więc wprowadzić swój biznes do Internetu i dobrze na tym zarabiać!

Krok 2: stwórzmy własną stronę internetową i dotrzyjmy do wszystkich!

W stworzeniu atrakcyjnej strony internetowej pomoże usługa proHosting. To miejsce, gdzie można umieścić wszystkie materiały związane ze stroną internetową oraz inne dokumenty. W opcji podstawowej klient dostaje 5 GB miejsca, a w opcji Premium – 100 GB na dane.

Teraz mamy już zarejestrowaną domenę i miejsce na nasze pliki. Należy wybrać temat swojej strony WWW. Wypełniamy podstawowe informacje: dane teleadresowe, profil działalności i strona tworzy się praktycznie sama. Oczywiście możemy zmieniać ją pod względem graficznym i merytorycznym, zamieszczać zdjęcia, wideo, dodać blog. Kreator strony pozwala także zaistnieć ze stroną w serwisach społecznościowych. Gdy zmienimy to, co nam nie pasuje w wersji roboczej, możemy opublikować stronę w sieci. Oczywiście po publikacji strony także można ją zmieniać, aktualizować dostępne na niej dane. Aby tworzyć taką stronę internetową, niepotrzebne są żadne umiejętności programistyczne. Kilka kliknięć może poszerzyć zasięg naszego biznesu!

Krok 3: zakładamy sklep internetowy. Warto coś sprzedać!

Możemy także w prosty sposób otworzyć sklep internetowy. W wersji podstawowej proSklep można mieć do 500 produktów, a w wersji Premium – nieograniczoną ilość produktów. Po kliknięciu pokazuje się cennik, wybieramy opcję i po kilku minutach mamy już aktywną usługę proSklep. Możemy w jej ramach prowadzić sklep, ale także prowadzić firmowego bloga, zrobić galerię zdjęć.

Po zalogowaniu się do panelu sklepu, możemy nim zarządzać. Mamy tam m.in. takie zakładki jak: sprzedaż, klienci, asortyment, marketing, raporty.

W zakładce "Sprzedaż" można sprawdzić zamówienia klientów, oglądać koszyki klientów, sprawdzać status przesyłki. Zakupy mogą robić zarówno zarejestrowani, jak i niezarejestrowani klienci sklepu. Klientom można przyznawać rabaty. Podstawowy szablon sklepu możemy dowolnie modyfikować. Sklep po uzupełnieniu asortymentu jest już gotowy do przyjmowania zamówień. Można go zintegrować z bazą firm kurierskich.

Do strony i sklepu można dokupić certyfikat SSL, czyli zabezpieczenie jak w bankowości elektronicznej. To gwarant bezpieczeństwa świadczonych przez firmę usług w Internecie.

Twoja firma w sieci? Z T-MobileCloud to proste! (wideo) - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Dziś wystartowała nowa, odświeżona wersja strony internetowej T-Mobile Polska. Obok nowoczesnego wyglądu, na użytkowników portalu czeka szereg ułatwień w tym: zaawansowane narzędzia pomagające dobrać ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb, automatyczne dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji użytkownika oraz intuicyjna struktura serwisu, ułatwiająca wyszukiwanie potrzebnych informacji.

Wraz z rozwojem i unowocześnianiem ofert zmienia się również strona WWW sieci T-Mobile. Nowa strona to przejrzysty layout oraz szereg nowych funkcjonalności dających większe możliwości użytkownikom. Wszystko po to, by ułatwić im dostęp do oferty T-Mobile Polska.

Co nowego?

Odświeżona struktura i zupełnie nowy wygląd portalu

Wygląd i struktura nowej strony T-Mobile zostały zaprojektowane na podstawie badań i analiz potrzeb użytkowników. Portal wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania i najlepsze standardy z obszaru projektowania stron WWW, dzięki czemu nawigacja i wybór oferty jest tak prosty i intuicyjny, jak zakupy w wiodących sklepach online.

Narzędzia pomagające dobrać ofertę i urządzenia do swoich potrzeb

Portal T-Mobile oferuje użytkownikom narzędzia, umożliwiające dobranie oferty idealnie dopasowanej do potrzeb danego klienta. Lista prezentowanych usług zawiera najważniejsze parametry, takie jak: liczba minut, pakiet danych, okres umowy czy opłata miesięczna. Ponadto, wybrane oferty będzie można ze sobą porównywać, wybierając tę, która lepiej spełnia oczekiwania klienta

Zaawansowane opisy smartfonów, tabletów  z możliwością porównywania cech urządzeń

Rozszerzono także opisy prezentowanych urządzeń, wzbogacając je o szczegółową specyfikację techniczną, zachowując przyjazną formę prezentacji. Także tutaj użytkownik będzie mógł w łatwy sposób porównywać interesujące go modele, upewniając się, że wybrane przez niego urządzenie w 100-procentach mu odpowiada.

Warto być online, bo nowa strona = atrakcyjne promocje

T-Mobile Polska na nowej stronie będzie wprowadzało nowe oferty i promocje dla klientów indywidualnych i biznesowych, które będzie można zamówić tylko z poziomu strony www.t-mobile.pl . Co więcej, każdy użytkownik, który założy konto Mój T-Mobile, otrzyma dostęp do szeregu ofert i promocji niedostępnych bez zalogowania. Oferowane usługi będą dopasowywane do potrzeb danego klienta - system w inteligentny sposób personalizuje ofertę, analizując informacje o przeglądanych przez niego na portalu produktach i usługach. Dużą zaletą Mój T‑Mobile będzie dostęp do pełnej oferty dla klientów przedłużających umowę, również ofert ratalnych dotąd niedostępnych w iBOA.

Zachęcamy do odwiedzenia nowego serwisu i poznania jego wszystkich korzystnych zastosowań.

Nowa strona T-Mobile Polska – przyjazna i dopasowana do Twoich potrzeb - opinie i komentarze (13)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Bartr
09-06-2014 - 11:19:52
Usability nowej strony to tragedia! Taki przykład na dzień dzisiejszy - proszę odpowiedzcie mi jak użytkownik przenoszący numer może zobaczyć ofertę bez telefonu? Albo kolejny - gdzie mogę znaleźć listę wszystkich dostępnych telefonów, nie chce mi się wierzyć, że macie tylko 3 low-endowe modele Nokii. Podobnie z użytkownikiem obecnym, loguję się, klikam w "sprawdź" na banerze informującym, że mogę już przedłużyć ofertę i ląduję w królestwie błędu 404, co najgorsze, w ów królestwie ląduję w lochach z których nie ma wyjścia - kliknięcie czegokolwiek to błąd 404, a po naciśnięciu wstecz trzeba się ponownie zalogować. Routingiem zajmował się pewnie stażysta z Asseco, co ja mówię, nie jeden, bo wtedy może nawigacja na stronie byłaby spójna ;) Czytając komentarze redakcji traktujące o przyzwyczajeniu do starej strony trochę się uśmiałem, wybaczcie, ale telefonu nie kupuje się codziennie i większość użytkowników zagląda na stronę kilka razy w roku, nie jesteście onetem, wp ani inną gazetą ;) Nie ma co zrzucać winy na przyzwyczajenie, ergonomia to słowo klucz, jeśli coś było logicznie poukładane, to użytkownik nie znający strony mógł nawigować i wyszukać potrzebnych informacji "na czuja", teraz stało się to niemożliwe! Podsumowując, nowa strona jest nieergonomiczna, stara była troszkę bardziej. Na nowej stronie ciężko znaleźć cokolwiek, a jak się już znajdzie, to mamy problem(np. z błędem 404), na starej jakoś lepiej to wszystko działało. Jestem programistą PHP i kierownikiem projektu, nasze strony projektujemy tak, żeby użytkownik po wejściu miał góra 2-3 kliknięcia, żeby znalazł stronę docelową, polecam to podejście! Nie mieliśmy jeszcze negatywnych komentarzy dotyczących ergonomii od użytkowników. Pozdrawiam i tym samym kończę przygodę ze stroną T-mobile(przynajmniej do nowej, może bardziej ergonomicznej odsłony), przerzucam się na konsultantów telefonicznych BOA. Bartosz
  (0)
Odpowiedz
kpw
28-03-2014 - 18:23:18
Kiedy strona bedzie gotowa?
  (0)
Odpowiedz
DawidRozmus
28-03-2014 - 19:03:04
@kpw - Już jest dostępna od kilku miesięcy...
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-03-2014 - 14:03:01
Strona jest już dostępna w nowej odsłonie. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Marcino40
26-01-2014 - 20:39:17
Moglibyście zrobić coś z tym polem na którym znajdują się komentarze, zajmują one więcej niż sam artykuł pomimo ich małej ilości.
  (1)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 17:11:10
Szanowna Redakcjo T-Mobile: czy po odświeżeniu strony Operatora oraz aktualizacji systemu IBOA dla Abonentów Blueconnect będzie możliwe sprawdzenie wykorzystanego limitu GB w ramach podpisanej umowy na internet mobilny blueconnect? Nadmienię tylko, iż od około roku jest problem z tym, a operator nie podjął przez ten czas żadnych czynności, które by mógły usunąć skutecznie ten błąd w funkcjonowaniu IBOA, po mimo wielokrotnych składanych zgłoszeń technicznych i zapytań reklamacyjnych. Proszę zatem o rzetelną informacje wyjaśniająca ten problem dla wszystkich Abonentów umów internetowych blueconnect.
  (1)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 16:32:49
Ponadto w starym wyglądzie strony można było odnaleźć niemalże wszystko- w nowej odsłonie strony operatora T-Mobile S.A. nie można w ogóle dojść ani ładu ani składu. Czy ja wiem czy bardziej intuicyjne? z pewnością mniej od starej witryny. Ponadto na stronie głównej T-Mobile dlaczego nie było komunikatu, iż w dniu dzisiejszym będą utrudnienia w dostępie do IBOA oraz że będzie zmiana wyglądu strony głównej operatora i będą utrudnienia???
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-01-2014 - 16:49:54
Zapewne byłeś przyzwyczajony do poprzedniej wersji strony :) Jesteśmy przekonani, że z czasem przywykniesz również do nowej i poruszanie się po niej będzie dla Ciebie jeszcze łatwiejsze :) Pozdrawiamy!
  (4)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 16:29:09
Niestety nie chodzi, jak trzeba cały dzień problem z zalogowaniem do iboa nie mówiąc o poprawnym działaniu koszyka i doboru usługi wraz z urządzeniem, gdy sie robi przejście ze starej odsłony na nową odsłone powinno to sie odbywac płynniej.
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-01-2014 - 16:49:03
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Niestety przejście na "nową" stronę to bardzo poważna operacja. Zapewne stąd są te utrudnienia. Pozdrawiamy.
  (2)
Odpowiedz
konsultancik18
22-01-2014 - 17:06:12
Szanowna Redakcjo T-Mobile, przy tak poważnej operacji jakim jest przejście na nowa stronę po liftingu, wasi szpec informatycy powinni wcześniej przetestować stabilność strony etc. Nie dziwi mnie teraz w ogóle fakt, że najczęstszą odpowiedzią działu technicznego na zgłoszone problemy techniczne jest sms o treści: "Szanowni Państwo, nie widzimy zgłoszonego problemu po stronie sieci". Proponuję wymienić informatyków IT na nowszą, sprawniejszą i bardziej zaangażowaną załogę.
  (0)
Odpowiedz
stokrotka 28811
22-01-2014 - 15:57:25
bardzo mi się podoba
  (4)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-01-2014 - 16:48:20
Bardzo nas to cieszy :-) Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od dziś w internetowym sklepie T-Mobile będzie można składać zamówienia na nowe flagowce Sony - Xperia Z5 oraz Xperia Z5 Compact. Na zainteresowanych czekają przy tej okazji wyjątkowe prezenty.

Przy zamówieniu smartfonu Sony Xperia Z5 przez sklep internetowy T-Mobile każdy otrzyma dodatkowo słuchawki Sony XB 450 BV o wartości rynkowej 370 zł. Z kolei przy wyborze modelu Xperia Z5 Compact dostaniemy słuchawki Sony ZX660AP. Oferta dostępna będzie od 21 września tylko w sklepie internetowym T-Mobile. Jest skierowana do obecnych i nowych klientów T-Mobile, zarówno w ofercie indywidualnej, jak i dla biznesu.

- Sony Xperia Z5 w ofercie dla biznesu w T-Mobile
- Sony Xperia Z5 Compact w ofercie dla biznesu w T-Mobile

Zaprezentowane na targach IFA 2015 w Berlinie seria smartfonów Sony Xperia Z5 składa się z trzech modeli: Xperia Z5 Premium (5,5”), Xperia Z5 (5,2”) oraz Xperia Z5 Compact (4,6”). We wszystkich trzech modelach mamy 64-bitowy, ośmiordzeniowy (4 x Cortex-A57 i 4 x Cortex-A53) chipset Qualcomm Snapdragon 810 z Adreno 430, wspierany przez 3 GB pamięci RAM (Xperia Z5 Compact ma 2 GB RAM).

- Sony Xperia Z5 w ofercie indywidualnej w T-Mobile
- Sony Xperia Z5 Compact w ofercie indywidualnej w T-Mobile

Xperia Z5 oraz Z5 Compact w sklepie internetowym T-Mobile! - opinie i komentarze (2)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Jarek
19-03-2016 - 16:42:15
Czy wiadomo, kiedy w T-mobile będzie dostępny Sony Xperia Z5 Dual sim?
  (0)
Odpowiedz
dawid
30-09-2015 - 19:54:41
a czy planowane jest puszczenie do sprzedaży telefonu sony xperia z5 premium
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się