To jedyny taki piątek w roku, kiedy warto wybrać się na zakupy, oczywiście okazyjne. T-Mobile także przygotował specjalną ofertę.

Co kto lubi: telefony, laptopy, tablety w absolutnie wyprzedażowych cenach:

- Laptop Acer Aspire już za 9 złotych w taryfach od 79,99 złotych,
- tablet Huawei t1 8 cali za 9 złotych w taryfie za 49,99,
- telefon HTC 620 już za 9 złotych w taryfie za 49,99.

To oznacza przeceny nawet o ponad 90%. Wszystkie oferty dostępne tylko 27 listopada w sklepach T-Mobile i na www.t-mobile.pl. Żadnych ukrytych niespodzianek, wiec przed użyciem nie musisz konsultować się z lekarzem lub farmaceutą.

Zajrzyj do e-sklepu!

 

Black Friday w T-Mobile. Sprawdź specjalne oferty! - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

villi
27-11-2015 - 11:32:15
Laptop Acer Aspire już za 9 złotych w taryfach od 79,99 złotych telefon HTC 620 już za 9 złotych w taryfie za 49,99. to żadna Promocja w e-sklepiej te ceny już jest obecne od kontaktu z konsultantem w sprawie przedłużenia umowy wiec jest to bardziej Marketingowy Czarny Piatek niż ten prawdziwy Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Chcecie mieć smartfon z Androidem, a szukacie alternatywy dla Samsunga, Sony czy LG? Oferta T-Mobile wzbogaca się o nowego producenta! Acer Liquid Z4, świetny telefon ze średniej półki, jest już dostępny dla naszych Klientów!

Acer Liquid Z4 to pierwszy samrtfon w ofercie T-Mobile z linii producenta dobrze znanego z segmentu komputerów i tabletów. Acer nie jest jednak nowym graczem na rynku telefonów. W swoim portfolio tajwański producent może pochwalić wieloma interesującymi modelami. Więcej o nich znajdziecie tutaj.

Liquid Z4 charakteryzuje się bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny. Smarfon wyposażony jest w wyświetlacz 4” o rozdzielczości 480x800 i wyświetlający 16 mln kolorów. 
System operacyjny jaki znajdziemy na pokładzie Z4 to Android w wersji 4.2.2 (JellyBean). Sercem urządzenia jest dwurdzeniowy procesor 1,3 GHz. Ciekawym elementem wyposażenia Z4 jest AcerRAPID – konfigurowalny przycisk na tylnej obudowie, który możemy skonfigurować w taki sposób, że po jego naciśnięciu i przytrzymaniu będziemy mogli uruchomić aplikację aparat, a krótkie naciśnięcie spowoduje np. przejście do naszej poczty.

Na wyposażeniu smartfona mam również do dyspozycji aparat 5 Mpix z lampą błyskową, 512 MB pamięci RAM oraz ok 4 GB pamięci wewnętrznej. Z ciekawych funkcjonalności jakie oferuje Acer w Liquid Z4 są 4 profile trybu szybkiego. Najprościej, rzecz ujmując są to 4 profile dzięki, którym możemy zmienić wygląd naszego menu i dostosować go np. do trybu dla osób starszych dzięki czemu korzystnie ze smartfonu staje się łatwe i przyjemne.

Specyfikacja

  • DualSIM – obsługa dwóch kart SIM
  • AcerRAPID - konfigurowalny przycisk na tylnej obudowie
  • Dwurdzeniony procesor 1,3 GHz
  • Aparat 5 Mpix z lampą błyskową
  • Wyświetlacz dotykowy 4", 16 mln kolorów
  • 4 profile trybu szybkiego
  • szybka transmisja danych do 21 Mb/s
  • system operacyjny Android 4.2

Acer Liquid Z4 już w ofercie! - opinie i komentarze (69)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

EwaJ
21-04-2016 - 10:18:55
Witam bardzo proszę o pomoc jak wejść w ruter bezprzewodowy bo mam włożoną w tym telefonie karte internetową i chce żeby wysyłał mi sygnał internetu na tablet
  (0)
Odpowiedz
MartaD
16-06-2015 - 17:49:51
Jak wyłączyć tryb szybki? Zawsze mam z tym ogromny problem, a nigdzie na to pytanie nie ma odpowiedzi :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-06-2015 - 22:35:13
Witam, aby przywrócić domyślny tryb, stuknij Ustawienia (w niektórych trybach wyświetlane jako ikona koła zębatego). Wprowadź numer PIN (domyślnie 1111). Przejdź do opcji Przełączanie trybów. Aby przywrócić domyślny tryb telefonu, stuknij Tryb domyślny. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-06-2015 - 20:08:22
Witam, aby przywrócić domyślny tryb, stuknij Ustawienia (w niektórych trybach wyświetlane jako ikona koła zębatego). Wprowadź numer PIN (domyślnie 1111). Przejdź do opcji Przełączanie trybów. Aby przywrócić domyślny tryb telefonu, stuknij Tryb domyślny. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
elx
10-06-2015 - 23:02:13
Cześć, mam problem nie mogę nic pobrać ze sklepu pley po mimo tego ze mam nową czysta kartę pamięci. I ustawione jest że zapis na karcie.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-06-2015 - 08:47:53
Witam. Aby móc cokolwiek pobrać ze Sklepu Play, należy mieć telefon zalogowany do konta Google oraz dostępną pamięć w telefonie. Jeżeli pamięć jest przepełniona w urządzeniu, proszę jej część zwolnić usuwając niepotrzebne dane lub kopiując je na kartę pamięci. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
martys
03-11-2014 - 13:15:34
gdzie można zdobyć instrukcję obsługi w języku polskim?
  (0)
Odpowiedz
kisio
16-09-2014 - 12:34:36
Jak usunąc nagranie ze smartfonu acer liguid-z4 z rejestratora dzwięku ,jak usunac nagranie z odtwarzacza wideo prosze o odpowiedz pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-09-2014 - 08:54:22
Witam. Sugeruję pobrać ze Sklepu Play jeden z dostępnych Menedżerów plików. Za jego pomocą uda się usunąć niechciane pliki. W razie problemów z obsługą telefonu zapraszam do kontaktu z serwisem technicznym Tech Desk dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2,46zł brutto za każdą minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia 2,58zł brutto za każdą minutę). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin serwisu można znaleźć na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Kriss1233
12-09-2014 - 12:47:37
Siema chciałem sobie kupic ten telefon ale nie wiem czy obsługuje on normalnej wielkoscie karte sim a nie te śmieszne micriSIM
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-09-2014 - 13:18:46
Witam. Acer Liquid Z4 obsługuje karty micro sim. Wymiany karty sim można dokonać w naszym punkcie obsługi za okazaniem dowodu osobistego. Wymiana jest płatna zgodnie z cennikiem posiadanej taryfy. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
wfk
30-08-2014 - 12:58:19
Jak ściągnąć instrukcję obsługi w języku polskim do modelu Z4 Z160? Dzwonienie do wsparcia technicznego za 2 zł netto/min jest propozycją niepoważną. Jest to naciąganie i kwalifikuje się do zakwalifikowania jako dodatkowe ukryte koszty, co wydaje mi się, że można zgłosić do urzędu ochrony konsumenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-08-2014 - 14:00:49
Witam. Na stronie Acera niestety nie ma instrukcji w języku polskim. Proponowałbym w takim razie kontakt z pomocą techniczną Acer telefonicznie 022 471 07 77 (koszt za minutę połączenia zgodnie z taryfą) lub formularzem online: http://customercare.acer-euro.com/customercare/CS2Service.aspx z prośbą o udostępnienie (jeśli to mozliwe) takiego dokumentu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
iza.371
28-08-2014 - 20:48:05
MAM PYTANIE W JAKI SPOSÓB MOGĘ SPRAWDZIĆ I DOŁADOWAĆ DRUGĄ KARTĘ SIM PROSZĘ O POMOC.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-08-2014 - 20:11:47
Witam, jest kilka sposobów doładowania karty, jednym z tych sposobów jest kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika pod numerem *9602 z telefonów na kartę T-Mobile lub 602960200. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
justynaa
28-08-2014 - 10:58:00
Czy istnieje możliwość wyłączenia wibracji podczas ładowania? podczas pierwszego ładowania wlaczaly się co kilka sekund co było dość uciążliwe.
  (0)
Odpowiedz
Joyaska
27-08-2014 - 18:16:42
Witam, mam problem. Czy w Telefonie Acer Liquid Z4 nie ma wejścia na zwykłą karte SIM? Nie MicroSim.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-08-2014 - 20:23:05
Witaj. Telefon Acer Liquid Z4 obsługuje tylko kartę microSIM, aby korzystać z tego aparatu należy wymienić kartę.
  (0)
Odpowiedz
Natalia:****
26-08-2014 - 10:08:22
Witam,mam Acera Z4 przez 1 dzień ,gdyż przy włożeniu karty sim nie wyszukuje mi zasięgu,a kartę dostałam z salonu T-Mobile . Dlaczego ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-08-2014 - 15:42:46
Witam Sugeruje kontakt z infolinią BOA 602 900 (opłata zgodna z cennikiem taryfy) musimy w pierwszej kolejności sprawdzić czy karta jest aktywna.
  (0)
Odpowiedz
agata611
22-08-2014 - 21:56:12
Witam! Mam wielki problem , posiadam Acera Z4 od kilku dni, wszystko działało sprawnie aż do dziś . Gdy go odblokowałam wyskoczył komunikat :"Niestety aplikacja Acer home została zatrzymana" . Nie da rady nic z tym zrobić . Telefon jest nieaktywny Czego to jest wina i jak można to naprawić ?? Pozdrawiam Agata
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-08-2014 - 10:28:13
Jest to błąd oprogramowania. Przywróć mu ustawienia fabryczne. Jeśli masz możliwość wejść do menu, zrób to z pozycji ustawień (sprawdź też w ustawieniach, w menadżerze aplikacji, czy żaden program nie jest "wyłączony"). Jeśli nie spróbuj kombinacji klawiszy. Pomoże Ci strona producenta lub nasze wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
grazyna1961
08-08-2014 - 08:55:11
Witam, Potrzebuje instrukcję obsługi w języku polskim. Może ktoś pomóc? Pozdrawiam, Wziełam wczoraj ten telefon umowa na 36 miesiecy w pudelku nie ma instrukcji jak obslugiwac jest tylko szybkie uruchamianie .Po za tym na poczatku stara karta sim nie pasowala trzeba bylo wymieniac i nic nie umie zrobic
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-08-2014 - 12:39:47
Witam serdecznie. Jeśli występuje problem z obsługą telefonu, to sugeruje kontakt z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
sandrusia19x
22-07-2014 - 22:37:43
Jak włożyć karę sim jedna???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-07-2014 - 10:35:38
Witam Sugeruję skorzystać z załączonej instrukcji obsługi. Jeżeli informacje okażą się niewystarczające się Sugeruje kontakt z infolinią Tech Desk 7242 Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę (2,46 brutto). Numer dostępny tylko dla Klientów sieci T-Mobile.
  (1)
Odpowiedz
grazyna1961
08-08-2014 - 09:45:16
mnie tez sprzedano bez instrukcji obslugi skandal
  (0)
Odpowiedz
JPI
18-07-2014 - 15:46:45
Problem z importem kontaktow ze starego tel od Liquid Z4 przez bluetooth. Bardzo prosze o informacje jak to zrobic? Udaje mi sie uruchomic bluetooth w obu telefonach, ale nie widza sie nawzajem, nie moge wpisac kodu 4-ro znakowgo? Swoja droga kiedy bedzie instrukcja po polsku (od maja do lipca mija 3-miesiace) i nadal jest nie dostepna?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 16:29:28
Witaj. W kwestii obsługi aparatów, zapraszamy Cię do kontaktu z serwisem Tech-Desk pod numerem *7242 (zł net/min), gdzie uzyskasz pełną informację.
  (0)
Odpowiedz
kadlubek
13-07-2014 - 16:50:17
Gdzie w Szczecinie mogę uzyskac porade na temat smartfonu. Instrukja w jezyku angielskim tylko a ponadto bardzo skapa. Nie mogę znaleźć na przykład w jaki sposób zdjęcia z aparatu przenieść na mikro pamiec
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 11:39:35
Spróbuj użyć aplikacji "Menedżer plików" ze sklepu PLAY. Jeśli napotkasz problemy lub masz dodatkowe pytania związane z telefonem sugeruję kontakt z naszą infolinią TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
z4444
06-07-2014 - 03:55:00
Witam, mam problem z acerem liquid z4. otóż po paru tygodniach wreszcie przysłali mi karte sim. Problem w tym, że po włożeniu karty, wpisaniu PIN nie może wyszukać mi sieci, (wyszukiwałem też ręcznie). Dodatkowo kiedy chce zrobić zdjęcie wyskakuje komunikat o zapełnionej pamięci pomimo też, iż na karcie znajduje sie wiele GB miejsca i karta jest włożona poprawnie.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-07-2014 - 20:29:43
Witam. Być może karta SIM nie jest aktywna (tym bardziej jesli ją dostarczono kurierem) - najlepiej byłoby skontaktować się z Biurem Obsługi i to sprawdzić. Co do problemu przepełnionej pamięci to spróbuj sformatować kartę pamięci bezpośrednio w urządzeniu, ostatecznie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeżeli to nie pomoże to proponowałbym kontakt z infolinią Tech Desk pod numerem *7242 (2.42 PLN za minutę) dla klientów T-Mobile lub dzwoniąc z innej sieci pod numer 708744242 (2.58 PLN za minutę). Serwis jest dostępny 7 dni w tygodniu od 7:00 - 23:00. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
z4444
07-07-2014 - 02:29:10
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuje bardzo za odpowiedz, mam niestety jeszcze jeden mały, lecz bardzo dotkliwy problem z muzyką. Cały czas świetnie odtwarzało każdy kawałek ale od wczoraj na żadnym odtwarzaczu nie mogę puścić żadnego utworu. Nie wiem czym to jest spowodowane bo nie zmieniałem żadnych ustawień ani nic, Przedtem wszystko działało poprawnie. Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedz.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-07-2014 - 09:11:51
Spróbuj wyczyścić dane odtwarzacza w ustawieniach, w menadżerze aplikacji. Jeśli to nie pomoże, niestety rozwiązaniem może być tylko reset do ustawień fabrycznych. Tylko pamiętaj zrobić kopię zapasową swoich danych.
  (0)
Odpowiedz
z4444
07-07-2014 - 10:12:33
Konsultant T-Mobile - Dziekuje bardzo za pomoc, mam nadzieje, że to pomoże. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
myśl pozytywnie !
02-07-2014 - 00:41:26
Kiedy telefon będzie w sklepie internetowym i w salonach ? Nie jest obecnie dostępny z powodu braku w magazynie ;/
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-07-2014 - 21:12:30
Witam! Na chwilę obecną pozostał tylko czarny Acer. Nie mamy informacji kiedy pojawi się w sprzedaży internetowej, jest jednak dostępny, i to w dużej ilości, w telefonicznym Biurze Obsługi Abonentów. Stany magazynowe poszczególnych Sklepów nie są nam znane. Warto zatem przedzwonić do danego Punktu Sprzedaży i dopytać o dostępność aparatu. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
tedd
09-06-2014 - 15:39:09
Czy ten telefon będzie działał z kartą Areo2
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-06-2014 - 11:55:13
Nasze telefony SIMLOCKA nie mają, więc nie widzę powodu by SIM Areo2 miałaby nie działać. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
xdawidk89x
09-06-2014 - 07:51:00
Nie dziala internet 3G w t-mobile, po wlaczeniu komorkowej transmisji danych ta od razu sie wylacza. Ustawienia internetu i MMS standardowe z T-mobile... Czy zeby korzystac na tym telefonie z internetu trzeba korzystac z karty sim takich sieci jak aero?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-07-2015 - 11:40:23
Witaj, opisana przez Ciebie sytuacja wskazuje na nieprawidłowo działające urządzenie. Brak dostępu do technologii 3G nie powoduje wyłączania funkcji komórkowej transmisji danych. Zależnie od ustawień telefonu może nastąpić automatyczna zmiana, właściwie przełączenie telefonu w tryb 2G, a nie wyłączenie komórkowej transmisji danych, którą można wyłączyć bądź włączyć ręcznie. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ArekS
29-05-2014 - 14:22:38
Czy gdzieś można zdobyć dokładną instrukcję obsługi? Bo n.p. chciałbym przypisać różne melodyjki do różnych nazwisk w kontaktach i głowię się już nad tym od paru dni. A poza tym jak można importować listę kontaktów z innego modelu telefonu (n.p. Nokii)? Niby to zrobiłem przez kartę SIM ale nie ma wszystkich kontaktów. Może mi ktoś pomóc?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 21:55:05
Witaj. Niestety póki co w Internecie dostępna jest jedynie wersja angielska instrukcji. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy jednak wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
kondziu3
28-05-2014 - 11:07:15
Czy ten smartfon wyposażony jest w kompas?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-05-2014 - 20:34:16
Posiada kompas, żyroskop oraz akcelerometr – więc w terenie się nie zgubisz. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
evelina
28-05-2014 - 08:35:54
Witam, Potrzebuje instrukcję obsługi w języku polskim. Może ktoś pomóc? Pozdrawiam, Evelina
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 20:15:28
Witam. Niestety nie odnalazłem takowej w Internecie. Jeśli się pojawi to zapewne najszybciej na stronie producenta. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 20:15:42
Witam. Niestety nie odnalazłem takowej w Internecie. Jeśli się pojawi to zapewne najszybciej na stronie producenta. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 20:15:45
Witam. Niestety nie odnalazłem takowej w Internecie. Jeśli się pojawi to zapewne najszybciej na stronie producenta. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 20:15:47
Witam. Niestety nie odnalazłem takowej w Internecie. Jeśli się pojawi to zapewne najszybciej na stronie producenta. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 20:15:48
Witam. Niestety nie odnalazłem takowej w Internecie. Jeśli się pojawi to zapewne najszybciej na stronie producenta. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 20:15:49
Witam. Niestety nie odnalazłem takowej w Internecie. Jeśli się pojawi to zapewne najszybciej na stronie producenta. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
wiva
27-05-2014 - 09:19:21
- czemu nikt nike chce odpowiedzieć dlaczego się nie włącza
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-05-2014 - 12:32:57
Witaj. Niestety w takiej sytuacji mogę jedynie zproponować dłuższe przytrzymanie przycisku on/off (15 sekund). Jeśli to nie pomoże to pozostaje wizyta w serwisie. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wiva
27-05-2014 - 09:18:26
mam acera jeden dzień włączyłam go tylko raz następnie gdy chciałam włożyć kartę sim i już nie mogę go włączyć ,co robić a umowa na dwa lata
  (0)
Odpowiedz
wiva
27-05-2014 - 08:46:15
mam acera jeden dzień włączyłam go tylko raz następnie gdy chciałam włożyć kartę sim i już nie mogę go włączyć ,co robić a umowa na dwa lata
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-05-2014 - 13:37:34
Prośba o wizytę w naszym salonie z telefonem. Postaramy się pomóc! Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
kondziu2
26-05-2014 - 23:36:46
Czy ten smartfon posiada złącze na karty microSD?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-05-2014 - 11:01:17
Tak ten smartfon posiada złącze na karty microSD. Karta może być o maksymalnej pojemności 32GB (specyfikacja techniczna producenta). Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Paweł S
20-05-2014 - 11:04:55
Jeśli chodzi o baterię... Przed pierwszym użyciem telefonu postąpiłam tak, jak było napisane w instrukcji: "przed pierwszym użyciem smartfonu należy go ładować przez 8 godzin". Bateria trzyma mi jedynie przez ok dobę. I tu mam pytanie. Czy to zrozumiałe i tak powinno być, czy coś jest nie tak i być może popełniłem jakiś błąd, ewentualnie bateria jest wadliwa?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-05-2014 - 11:32:55
Raczej nie jest to błąd baterii. Jedyne co mogę zasugerować to wyłączenie nieużywanych funkcjonalności (WiFi, Bluetooth, GPS). Oczywiście jeśli masz wątpliwości możesz urządzenie oddać do serwisu celem sprawdzenia poprawności działania. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wiva
27-05-2014 - 08:47:16
mam acera jeden dzień włączyłam go tylko raz następnie gdy chciałam włożyć kartę sim i już nie mogę go włączyć ,co robić a umowa na dwa lata@ Konsultant T-Mobile -
  (0)
Odpowiedz
pp1
29-04-2014 - 13:29:50
czy możecie podać ile ten telefon wytrzymuje na baterii? Na stronach (także producenta) nikt się nie chwali takimi informacjami. Czy ten telefon na zdejmowaną obudowę, czy jest to tzw. unibody (lubię mieć zabezpieczenie podczas dłuższych wyjazdów w dodatkową baterię)?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-04-2014 - 16:57:19
Telefon ma zdejmowaną obudowę. Jeżeli zaś chodzi o pracą baterii, to sprawa wygląda następująco: Czas czuwania (2G) > 250 h//Czas rozmów (2G) > 6 h// Czas czuwania (3G) > 250 h//Czas rozmów (3G) > 4 h. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
sebx
24-04-2014 - 16:06:52
Czy będą w ofercie mocniejsze modele Acera ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
25-04-2014 - 13:06:01
Liczymy na zainteresowanie smartfonem nowego producenta telefonów w naszym portfolio. Jeśli okaże się ono znaczące, rozważymy wprowadzenie kolejnych modeli Acera. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
wiva
27-05-2014 - 09:08:21
@ Redakcja T-Mobile Trendy - czemu nikt nike chce odpowiedzieć dlaczego się nie włącza
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-05-2014 - 13:38:45
Ponieważ nie wiemy. Z Twoich informacji nie jesteśmy w stanie nic konkretnego wywnioskować. Prośba o wizytę z telefonem w naszym salonie. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile zaprezentował nowe taryfy Jump! z ofertą Rodzinną, w ramach której można dokupić nawet cztery dodatkowe kontrakty z kartą SIM za jedyne 30 zł każdy.

Przenosząc numer do T-Mobile i wybierając abonament od 49,99 zł, można dokupić kolejny, na tych samych warunkach i w najlepszej cenie. Drugi i kolejne kontrakty klient otrzyma za jedyne 30 zł miesięcznie. Do taryfy Comfort, Relax i Max można dokupić do 4 dodatkowych takich samych kontraktów lub łączyć je z ofertą telefonii stacjonarnej w cenie 9,99 złotych w propozycji SIM Only. Do zestawu klient może również dołączyć rodzinną ofertę Internetową z routerem WiFi i 25GB danych miesięcznie za 29,99 złotych.

Nowe taryfy Jump! to najlepsza opcja dla użytkowników lubiących dużo rozmawiać i być zawsze online – wybrane warianty abonamentowe zostały wyposażone w większe niż dotychczas pakiety danych, dzięki czemu nie trzeba się martwić, czy internetu starczy „do pierwszego“. Klient ma także możliwość zwiększenia pakietu danych zgodnie z potrzebami.

W optymalnej taryfie Relax za 59,99 zł T-Mobile oferuje w pełni nielimitowane połączenia na telefony komórkowe i stacjonarne w Polsce, nielimitowane SMSy i MMSy, a także pakiet internetowy wynoszący 3 GB, usługę NaviExpert oraz pakiet KIDS w serwisie Player na cały okres trwania umowy.

Nowe taryfy dostępne są również w ofercie z najlepszymi na rynku flagowymi smartfonami, takimi jak Samsung Galaxy S5, HTC One czy Sony Xperia Z3. Telefony obsługujące technologię LTE, które w T-Mobile można nabyć już od 9 zł, pozwolą swobodnie korzystać ze wszystkich zalet najszybszej sieci LTE 4G oraz dzielić się ważnymi chwilami z najbliższymi.

Taryfy Jump! uhonorowano branżową nagrodą „Złoty Bell” na Gali Mobility Trends 2014 w kategorii „Nowość roku 2014 – usługa”.

Fot. Fotolia

Nowa oferta Jump! Sprawdź! - opinie i komentarze (19)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

kamcia10
20-04-2015 - 13:07:35
Przepraszam mam do was takie pytanie, jestem w T-mobile od 10 lat wraz ze swoją rodziną. Interesuję mnie oferta Jump Family ale zastanawia mnie jedno,co trzeba zrobić żeby przejść na tą ofertę , bo ja podpisałam umowę 3 miesiące temu, a mężowi i córce kończy się umowa za rok, wiec jeśli bym chciała teraz przejść na tą ofertę Jump Family to czy to jest teraz możliwe czy raczej jest to oferta dla osób które chcą przejść całkiem do T-mobile. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2015 - 16:06:45
Witam Oferta Jump Family dostępna jest zarówno dla klientów którzy podpisują nową umowę jak i dla przedłużających współpracę. Polecam kontakt z biurem obsługi abonenta pod numerem 602900000(koszt zgodny z cennikiem) w celu zapoznania się z możliwościami skorzystania z oferty Jump Family na posiadanych przez Ciebie numerach. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Mordimer
10-03-2015 - 19:41:33
Witam, tydzień temu przeszedłem do T-Mobile, wybrałem ofertę Comfort, moje pytanie jest takie jak pobrać i gdzie NaviExpert ?? Bo gdzie nie spojrzę trzeba płacić za nią około 10 zł na miesiąc....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2015 - 20:25:57
Witam, Aplikacja Naviexpert jest dostępna pod linkiem: http://t-mobile.getn e.pl/navi Opłata lub jej brak, jest uzależniona tylko i wyłącznie od promocji, z której skorzystałeś. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
reaper
09-03-2015 - 17:02:57
Witam, w styczniu przeszedłem z Play do T-M, wybierając ofertę JUMP XS za 29,99zł na 6m-cy. W ramach oferty otrzymałem: no limit kom/stacj., no limit sms/mms oraz 500Mb internetu. Teraz wybierając JUMP XS nowy klient musi dopłacić do interesu 12zł. Szczerze mówiąc tragedia. Zamiast dać coś lepiej, a bynajmniej zostawić to TM wolało ją pogorszyć. Ja teraz czekam na przedłużenie i na to co T-M mi zaproponuje. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
marchean
08-03-2015 - 11:41:47
Tragedia... a juz chciałem przenosić kolejny numer z play.
  (0)
Odpowiedz
zyleta
08-03-2015 - 10:39:30
Dlaczego t mobile traktuje stałych klientów jak niechciane zło propozycja dla nich to porażka t mobile Zapomniał że każdy klient ma rodzine przyjaciół jak nie poleci operatora to można stracić nie jedną osobę a kilkanaście ,za Czasuw ery szło się dogadać teraz dla nowych jest lepiej niż dla obecnych każą kupić drugi numer po co tkwić u złego operatora ,na koniec przykład dla nowych 89zl+vat samsung galaxy s5 99zl .......dla stałych niema takiej taryfy jest za 99zl+vat jak tu się nie wykurzyć.
  (2)
Odpowiedz
zyleta
03-03-2015 - 15:53:28
Badziew jeszcze raz badziew. T mobile panowiie od marketingu zapomnieli że polacy to większość emeryci i srednia klasa którzy niemaja natyle pieniędzy żeby wydawać na abonament 70 zł w europie tanieje a w Polsce odwrotnie ujmuja minuty internet każą płacić za stacjonarne. telefony badziew z europom brak kontaktu chyba że zaplacisz duze syto przechodzcie do konkurencji.
  (0)
Odpowiedz
mateusiak22
03-03-2015 - 14:03:37
Dlaczego dla przedłużających umowę nie ma dodatku naviexpert ani player ? Myślałem ze zostanę ale jednak nie bo jesteście dziady jak nie wiem. Kiedy w ogóle pojawi się u was lumia 830 ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-03-2015 - 07:18:49
Witam Zarówno usługa Naviexpert jak i Player jest dostępna w wybranych ofertach na przedłużenie współpracy. Natomiast Lumia 830 nie pojawi się u nas w sprzedaży. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kreveta
05-03-2015 - 07:45:26
@ Konsultant T-Mobile - To w takim razie należy poprawić wyświetlanie oferty po zalogowaniu bo nie pojawia się ta informacja przy przedłużaniu umowy w internecie .. rozumiem, że powinno się to pojawiać w miejscu "benefity oferty"... Pole jest puste przy każdej opcji taryfy nawet tej za 199 zl
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-03-2015 - 09:52:55
Witaj. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do prezentowanej oferty skontaktuj się z BOA (602900 koszt zgodny z taryfą).
  (0)
Odpowiedz
kreveta
02-03-2015 - 23:30:25
Przykro ze T-Mobile tnie koszty... Za ta sama cenę co w poprzedniej taryfie (49zl) jest ograniczenie minut do innych sieci, płatne polaczenia na stacjonarne, polowe niższy pakiet danych( promocja 2x pakiet w necie) i chyba nie ma juz internet Connect czyli podlaczanie innych pod swój limit. A specjalnie wstrzymalem się z przedluzeniem bo myslalem ze pojawi się korzystniejsza oferta... Jeszcze z tego co widze jest wyciagactwo kasy czyli +30 zł jak się ktoś zagapi i przekroczy limit na Neta.
  (0)
Odpowiedz
DWO
04-03-2015 - 12:40:52
@kreveta - Masz całkowitą rację. Na początku lutego, jako, że do końca umowy zostało mi mniej niż 6 m-cy przyjrzałem się ofercie i postanowiłem jeszcze się wstrzymać (prawie pół roku czasu nie pogania człowieka). Wchodzę na stronę w marcu i widzę, że za to co do końca lutego było w abonamencie za 49,99 zł teraz trzeba zapłacić więcej (i jednak mieć mniej - 55,99 zł (dopłata 6 zł za nielimitowane stacjonarne) z pakietem 300 minut do sieci komórkowych zamiast wcześniejszej oferty bez limitu i limitem na internet 250 MB zamiast wcześniejszego 500 MB) lub zdecydowanie więcej (75,99 zł (dopłata 6 zł za nielimitowane stacjonarne). O zniżce abonamentu na pierwsze 3 miesiące w nowej ofercie nie wspominam, bo jest tak żałosna, ze nie warto o niej nawet wspominać. Chętnie usłyszę komentarz konsultanta, co spowodowało tak znaczące pogorszenie oferty?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 16:07:25
Jest taka tendencja na rynku, że oferty ulegają zmianie. Na jednym przykładzie bez uwzględnienia usług dodatkowych nie można dokonać kompleksowej oceny. Nowe oferty wniosły wiele korzyści z finansowymi na czele. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
kreveta
04-03-2015 - 17:03:15
@ Konsultant T-Mobile - też uważam że ta umowa niesie ze sobą wiele finansowych korzyści dla T-mobile :) a tendencja na rynku jest taka, że usługi tanieją nie drożeją - np. oferta Virgin mobile. Pozdrawiam,
  (0)
Odpowiedz
DWO
04-03-2015 - 19:22:03
@ Konsultant T-Mobile - Nowe oferty wniosły wiele korzyści z finansowymi na czele... Taa. Ja mam problem by dostrzec chociaż jedną korzyść, którą wniosły. a od tych finansowych to tak zajaśniało, że chyba mnie oślepiło. Pierwsze zdanie też piękne. Mogę na nie odpowiedzieć w ten sposób, że taka jest tendencja na rynku, że coraz więcej klientów decyduje się na zmianę operatora. Taka moja mała propozycja. Zmieńcie sobie nazwę taryf.Od początku T-Mobile reklamowało ofertę JUMP jako ofertę bez limitów. Teraz tyle tych limitów nawrzucaliście, że może należałoby nazwać nowe taryfy DUMP. Niby podobnie, a nazwa bardziej pasująca do tego co zrobiliście.
  (0)
Odpowiedz
reaper
27-02-2015 - 11:40:40
Lepiej wziąść sobie dwie osobne oferty za 39,90zł niż ofertę za 59,90zł + 30zł za 2 sim. Mam też pytanie, a mianowicie kiedy będzie dostępna oferta my wallet z bankiem ING? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-02-2015 - 22:31:29
Witaj. Oferta banków jest cały czas rozszerzania jednak nie wiemy na chwilę obecną kiedy dołączy do nas ING. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

To akurat propozycja dla mniej wymagających użytkowników od producenta do niedawna kojarzonego głównie z notebookami.

O skojarzeniu tym branża musiała zapomnieć jakiś czas temu, kiedy to okazało się, że Acer z powodzeniem wszedł na rynek tabletów i smartfonów. Jeden z tych ostatnich zadebiutował w tym miesiącu w ofercie T-Mobile.

Acer Liquid Z205 posiada czterocalowy wyświetlacz o rozdzielczości 800 x 480 pikseli. Za jego wydajność odpowiada dwurdzeniowy procesor MediaTek MT6572M o częstotliwości taktowania 1 GHz, wspierany przez 512 MB pamięci RAM. Nad wszystkim czuwa Android 4.4 KitKat.

Smartfony Acera

Smartfon posiada 4 GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć za pomocą karty microSD. Jest także 2-megapikselowy aparat, bateria o pojemności 1300 mAh, wsparcie dla Bluetooth 4.0, GPS, 3G. Wymiary obudowy wynoszą 126,5 x 65 x 10,3, a waga całości wynosi 130 gramów.

Acer Liquid Z205 w ofercie T-Mobile - opinie i komentarze (6)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Danusia
20-01-2016 - 17:56:07
Ja bym prosiła o konfiguracje do tego telefonu, bo niestety na stronie operatora jej nie ma.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-01-2016 - 09:58:38
Witam. W przypadku problemów z działaniem usług mms i internetu, można ręcznie wypełnić parametry konfiguracyjne w ustawieniach telefonu. Oto dane dla usługi mms: APN: mms, mmsc: http://mms/servlets/mms, proxy dla mms:213.158.194.226, typ APN: mms. Reszty parametrów proszę nie uzupełniać. Dane dla usługi internetu: apn: internet, typ APN: default. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Andrzej
07-12-2015 - 00:03:27
To straszna żenada sprzedawać sprzęt elektroniczny i mówić, że nie ma do niego instrukcji.
  (0)
Odpowiedz
andrzej
17-10-2015 - 19:36:27
ja tez bym prosił o instrukcje do tego telefonu
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-10-2015 - 22:28:07
Witam. W pakiecie sprzedażowym telefonu Acer Liquid Z205 znajduje się jedynie skrócony poradnik. Instrukcja obsługi nie jest dołączana przez producenta. Niestety nie dysponujemy takową. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
wladimir
02-09-2015 - 22:18:50
prosiłbym o instrukcje obsługi tego telefonu
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się