Szybszy Internet mobilny, większy zasięg oraz lepsza jakość połączeń – to efekt prac modernizacyjnych sieci telekomunikacyjnej w Częstochowie i okolicach, które właśnie ruszają.

Celem realizowanego projektu jest zapewnienie mieszkańcom dostępu do najnowocześniejszej infrastruktury telekomunikacyjnej, a wraz z nią - do szybszego Internetu mobilnego o prędkości sięgającej nawet 30 Mbps. Nowoczesna infrastruktura to także większy zasięg sieci i lepsza jakość połączeń, co będzie szczególnie odczuwalne wewnątrz budynków. W ramach prac modernizacyjnych 18 stacji bazowych zastąpionych zostanie 56 stacjami 3G nowej generacji, wydajniejszymi i bardziej energooszczędnymi od swoich poprzedników.

Początek prac w Częstochowie zaplanowano na 14 kwietnia. Tydzień później rozpocznie się wymiana nadajników na stacjach zlokalizowanych w Kłobucku i Koziegłowach. Obecnie trwa już, rozpoczęta 8 kwietnia, modernizacja sieci stacji bazowych na obszarze Lublińca i Oleśna. Prace modernizacyjne dzielą się na 5 etapów. Cały proces – od wymiany sprzętu, konsolidacji stacji, optymalizacji sieci, weryfikacji, po akceptację wdrożenia – trwa około 6 tygodni.

W wyniku przeprowadzonych prac modernizacyjnych, funkcjonujące dotychczas rozwiązania zostaną całkowicie usunięte i zastąpione najnowocześniejszym na świecie sprzętem i najlepszą dostępną na rynku technologią. Wzrośnie też liczba stacji bazowych sieci T-Mobile na modernizowanym obszarze. Dzięki temu poprawiony zostanie zasięg sieci, co będzie szczególnie zauważalne wewnątrz budynków.

Wymiana infrastruktury wpłynie również na poprawę wydajności, a ponowna optymalizacja całej sieci przełoży się na dalszą poprawę jakości oferowanych usług oraz umożliwi w przyszłości oferowanie kompletnie nowych rozwiązań. Wyniki testów przeprowadzonych w regionach, gdzie modernizacja została już zakończona potwierdzają te założenia. Średnia prędkość transmisji danych wzrosła tam nawet kilkukrotnie, a średni wzrost ilości przesyłanych danych o blisko 70 proc.

Na potrzeby realizowanego projektu terytorium całego kraju podzielono na tzw. „klastry” – obszary, na których prowadzone będą prace. W celu minimalizacji niedogodności związanych z tym procesem – na tyle, na ile będzie to możliwe – prace będą prowadzone w nocy i w godzinach najmniejszego zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne na danym terenie.

W czasie wymiany sprzętu, każda ze stacji należących do T-Mobile zostanie wyłączona na maksymalnie trzy godziny (w tym czasie połączenia klientów będą obsługiwane przez stacje sąsiednie). Po wymianie nadajnika przeprowadzona zostanie optymalizacja sieci. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z usług. Po tym czasie na terenie klastra klientom oferowane będą usługi za pośrednictwem najnowocześniejszej i najlepszej jakościowo sieci telekomunikacyjnej.

Więcej na temat modernizacji sieci przeczytacie na łamach naszego serwisu.

Częstochowa z najnowocześniejszą siecią telekomunikacyjną w Europie - opinie i komentarze (34)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

daemon
20-10-2018 - 21:43:55
Kiedy poprawicie zasięg w dzielnicy Lisiniec (okolice wręczyckiej) ? Jest fatalnie o żadnym LTE nie ma mowy. Wstyd T-mobile. Play zresztą ma to samo tutaj. Niby miasto, dzielnica w zasięgu lte ultra, ale tylko na papierze. Nadajniki przestarzałe, pozapychane ilością użytkowników. Upload niemal 10x większy niż download. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Zeus1985
16-07-2014 - 09:58:36
Witam . Mam następujący problem. Mieszkam w Częstochowie w dzielnicy Stradom w trakcie przeprowadzania modernizacji na nadajnikach zasięg 3G miał pełny zakres i internet naprawdę bardzo fajnie chodził dużo lepiej niż kiedyś. Od ponad tygodnia modem wcale nie pokazuje zasięgu nawet jednej kreski i często wiele stron się nie otwiera lub całkowicie zrywa połączenie. Tego problemu nie ma w zasięgu 2G. Proszę o odpowiedź czy w mojej okolicy jest może jakaś awaria 3G. Pozdrawiam i dziękuje z góry dziękuje za odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-07-2014 - 15:54:31
Witam serdecznie. Na chwilę obecną w miejscowości Częstochowa nie prowadzimy już żadnych prac związanych z rozbudową i modernizacją sieci, ani nie wykryliśmy żadnej awarii, która mogłaby powodować utrudnienia w korzystaniu z trybu pracy 3G. W związku z zaistniałą sytuacją, sugeruję kontakt z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
zeus1985
16-07-2014 - 18:24:56
@ Konsultant T-Mobile - Witam jeszcze raz. No to muszę powiedziec że panuje u Państwa dziwna sytuacja gdyż rozmawiałem dzisiaj z centrum obsługi i zostałem poinformowany że prace jeszcze trwają do 18.07. To z przykrością muszę stwierdzić że jakość interentu i zasięgu pogorszyła niż przed modernizacją. Ponadto 2 zł za minutę połączenia to trochę chyba jest za duzo bo taka rozmowa z Państwem nie trwa 2 min, zazwyczaj moje rozmowy z Centrum obsługi trwaja po 5-10 min w tym ok 4 min czeka się na połączenie. Mimo to dziękuje za odpowiedź i Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Berry
11-03-2015 - 15:51:02
@Zeus1985 - Stradom mają gdzieś, pół roku walczyłam z nimi. Od kościoła w stronę Piastowskiej zasięg jest, nawet w budynkach, a od kościoła na południe od modernizacji zasięgu nie ma. Panowie technicy mówią, że wszystko jest w porządku.
  (0)
Odpowiedz
st4choo
15-07-2014 - 09:49:59
Witam, Po kilku miesiącach po wielkiej nowoczesnej modernizacji, po której miało się cudownie poprawić z zasięgiem jest z dnia na dzień coraz gorzej. W domu katastrofa, kreski zasięgu wykazuję, że powinien być, jednak mimo to nikt się nie może połączyć a ja nie mogę zadzwonić. Problemem jest wysłać nawet sms. O rozmowie w budynku można zapomnieć bo trzeba byłoby telefon powiesić w jednym miejscu i na słuchawkach rozmawiać. Bardzo podobna sytuacja jest na zewnątrz, na przestrzeni 50metrów zasięg potrafi się zerwać w trakcie rozmowy. Proszę o interwencje z Państwa strony bo to jest jakieś nieporozumienie po prostu. Miejscowość: Borowno/Śląskie
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 10:32:07
Witam. Modernizacja w tej lokalizacji faktycznie się zakończyła i nie powinno być problemów z zasięgiem - proponuję sprawdzić kwestię połączeń przy ustawieniu trybu sieci na 2G. Jeśli mimo wszytsko będż problemy sugeruję zgłoszenie tego faktu w Biurze Obsługi.
  (0)
Odpowiedz
katowiczanin
04-07-2014 - 22:28:28
witam, czy w strzebiniu, byle czestochowskie, aktualne slaskie beda: 3g, lte? po modernizacji w sumie jest jak bylo...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-07-2014 - 11:22:39
Witaj. Z planów dotyczących uruchomienia dostępu do usług 3G oraz LTE, określonych do końca bieżącego roku wynika, iż w podanej przez Ciebie lokalizacji będzie udostępniona technologia 3G (nie ma jednak na tę chwilę określonej przybliżonej daty). Wspomniane plany nie obejmują natomiast uruchomienia technologii LTE.
  (0)
Odpowiedz
Przemek121
03-07-2014 - 21:59:26
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy w miejscowości Nierada (gm.Poczesna); miejscowość oddalona od centrum Cz-wy o ok. 13 km. są prowadzone jakieś prace nad udoskonaleniem zasięgu. Do tej pory nie ma zasięgu internetu jedyne co łapie to "E" i jeszcze od niechcenia, a już nie wspomnę gdy biegam po całej posesji i szukam zasięgu żeby wykonać połączenia! Proszę o jak najszybsza odpowiedz kiedy zostanie wszystko ustabilizowane. Z góry Dziękuję.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
03-07-2014 - 22:44:35
Witam. Na chwilę obecną w miejscowości Nierada nie prowadzimy żadnych prac związanych z rozbudową i modernizacją sieci. Nie stwierdziliśmy tam również żadnych awarii. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
robbazert28
10-07-2014 - 10:34:45
@ Konsultant T-Mobile - ja nie wiem czemu wszyscy narzekają na ten zasięg,ja mieszkam 10km od częstochowy i wszędzie mam HSDPA
  (0)
Odpowiedz
robert9888
30-06-2014 - 09:20:02
przed modernizacją w okolicach Częstochowy w budynkach była dostępna tylko siec 2G a teraz bez problemu łapie mi H czasami trzeba troche poczekać aż sie przełączy,ale modernizacje uznaje za udaną :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-06-2014 - 10:18:08
Przyzwyczajony do niepochlebnych opinii o naszym zasięgu, musiałem trzy razy przeczytać Twój post by go zrozumieć. Cieszę się, że choć jedna osoba odczuła poprawę zasięgu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
lolhghg
27-06-2014 - 12:56:07
Dlaczego w okolicach Częstochowy nie mogę złapać sieci 3G ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-06-2014 - 12:01:05
Witam. Proszę napisać o jaką dokładnie miejscowośc chodzi, to chętnie sprawdzę jak wygląda sytuacja. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
piotrg01
15-06-2014 - 10:03:51
Dlaczego jeszcze w Częstochowie wewnątrz budynku w Śródmieściu nie mogę złapać sieci 3G?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-06-2014 - 12:59:18
Wewnątrz pomieszczeń sugerujemy wymusić sieć 3G w ustawieniach aparatu/modemu. W Częstochowie nie uruchomiliśmy jeszcze UMTS 900. Ma to nastąpić do końca lipca tego roku, co spowoduje dalszą poprawę zasięgu, w tym wewnątrz pomieszczeń. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kinomysz
13-06-2014 - 14:37:38
Czy modernizacja nadajników w miejscowościach pod Częstochową: Klepaczka, Herby, Blachownia jest już zakończona? Nic się nie zmieniło, niestety brak zasięgu 3G. Proszę o odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-06-2014 - 08:32:02
Tak. W podanych miejscowościach zakończyliśmy modernizację sieci. Planujemy jeszcze na tym terenie uruchomić do końca lipca tego roku sieć UMTS 900. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kinomysz
14-06-2014 - 12:33:59
@ Konsultant T-Mobile - Ok. Wszystko jasne. Zasięg GSM jest dużo lepszy. Wcześniej w budynku miałem bardzo duży problem z zasięgiem, teraz stabilne 2-3 kreski. T-Mobile Moja ukochana sieć od 1999 roku.
  (0)
Odpowiedz
Berry
12-06-2014 - 20:48:40
Właśnie sprawdziłam dostępność sieci, modernizacja zakończona a ja nadal muszę biegać po podwórku szukając zasięgu, internet chodzi z prędkością ok. 0,30 Mbps, niektóre strony w ogóle się nie otwierają. Sytuacja ta trwa od Świąt Wielkanocnych czyli od początku rozpoczęcia modernizacji. Było bardzo dobrze, miało być lepiej a jest tragicznie. Gdzie to można zgłosić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-06-2014 - 10:37:30
W tej sprawie dzwoń do BOA proszę - 602900000. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Berry
16-06-2014 - 08:48:31
@ Konsultant T-Mobile - Zadzwoniłam, odpowiedź z działu technicznego miałam otrzymać w ciągu 60 godzin, obecnie mija ponad 80 godzin i cisza. Zachowanie niepoważne.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-06-2014 - 14:21:19
Termin 60-ciu godzin to uśredniony czas rozwiązania zgłoszenia. Czasem trwa to krócej, czasem dłużej. Proszę o cierpliwość. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Berry
16-06-2014 - 17:29:37
@ Konsultant T-Mobile - Moja cierpliwość jest wystawiona przez was na próbę od 14.04.2014 r. Co miesiąc płacę rachunki za 5 (słownie: pięć) numerów za brak zasięgu i internetu. Kto w takim razie nie wywiązuje się z umów?
  (0)
Odpowiedz
bogdan00
26-05-2014 - 15:54:58
Kiedy 3g bedzie w parzymiechach pow.kłobuck
  (0)
Odpowiedz
Ziolek
21-05-2014 - 15:07:55
Witam, kiedy można spodziewać się modernizacji sieci w okolicach Płocka? Chodzi o obszar między Płockiem a Gąbinem, miejscowości: Dobrzyków, Karolew, Ludwików, Zaździerz...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
22-05-2014 - 14:28:33
Początek prac modernizacyjnych w tym rejonie jest zaplanowany na drugą połowę czerwca tego roku. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
kinomysz
14-05-2014 - 21:49:27
Czy planowana jest modernizacja nadajników w Miejscowości Klepaczka, Blachownia, Herby pod Częstochową na 3g?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-05-2014 - 22:05:59
Witam. Modernizacja w podanych lokalizacjach już trwa - prace powinny zakończyć się w pierwszej połowie czerwca. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
xxx400
23-04-2014 - 09:08:49
Witam Ja mam krótkie pytanie, kiedy w powiatach: nowodworskim, zachodniowarszawskim (mazowieckie) pojawi się zasięg UMTS 900 ? Czy wogóle jest planowany rozwój tego pasma w podanej lokalizacji? Dodam że sygnał HSDPA 2100 skutecznie jest tu tłumiony przez duże obszary lasu (w tym puszcza Kampinoska)
  (0)
Odpowiedz
INTRO
10-04-2014 - 21:49:33
Czy jest planowane uruchomienie stacji T-Mobile w miejscowości Lekowo (województwo zachodniopomorskie, powiat świdwiński, gmina świdwin)? Dodam że w tej miejscowości znajduje się działająca stacja sieci Orange współudziałowca spółki Networks. Dziękuję za odpowiedż.
  (0)
Odpowiedz
Spacedust
12-04-2014 - 14:48:05
@INTRO - tak, na tym polega NetWorks! Sygnał 2G T-Mobile na pewno się pojawi na tej stacji, a z czasem pewnie i 3G na częstotliwości 900 MHz. Póki co nie ma jeszcze nowych zezwoleń w tej miejscowości.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Na początku miesiąca pisaliśmy o komercyjnym uruchomieniu UMTS900. Teraz rozszerzamy jego zasięg.

Technologię UMTS900 uruchamiamy w miejscach, w których usługi mobilnego Internetu były dostępne dotychczas poprzez sieć 2G. Na tych obszarach, będzie możliwe korzystanie z usług szybkiej transmisji danych HSPA+ z prędkościami do 21 Mbps

Jest jeszcze jedna zaleta tego rozwiązania, o której warto wspomnieć. Otóż UMTS900 pozwala pokryć zasięgiem obszary bardziej oddalone od stacji bazowych. Chodzi w szczególności o miejsca o małym zaludnieniu oraz wzdłuż tras kolejowych.

UMTS900 wystartował w pięciu nowych regionach: w radomskim, jeleniogórskim, wałbrzyskim, legnickim oraz leszczyńskim.

W momencie startu UMTS900 w T-Mobile z jego dobrodziejstw mogli korzystać mieszkańcy 13 regionów Polski: białostockiego, elbląskiego, ełckiego, gorzowskiego, krośnieńskiego, nowosądeckiego, olsztyńskiego, przemyskiego, rzeszowskiego, szczecińskiego, tarnobrzeskiego, tarnowskiego i zielonogórskiego.

 

UMTS900 startuje w kolejnych regionach - opinie i komentarze (4)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Kamil
23-08-2013 - 12:38:45
Dlaczego mimo informacji o UMTS900 w powiecie przemyskim ta sieć faktycznie nie działa.... ? To wprowadzanie klientów w błąd.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-09-2013 - 10:41:00
Implementacja UMTS 900 została już zakończona. Jeżeli występują problemy z połączeniami w tej technologii prosimy o kontakt z redakcją, na nasze BOA lub do najbliższego sklepu T-Mobile.
  (1)
Odpowiedz
luki92
19-08-2013 - 22:24:54
hmm tyle ze jest 3g, ale predkosc nie wieksza jak 3 Mega, nawet obok nadajnika :D tak ma już zostac?
  (1)
Odpowiedz
Saull
19-08-2013 - 19:57:49
Na Podkarpaciu śmiga jak należy :)
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Zgodnie z planem zmodernizowaliśmy już 6000 stacji bazowych, a w najbliższych dniach UMTS 900 zostanie uruchomiony w dwóch kolejnych województwach.

Zakończył się kolejny etap całkowitej wymiany infrastruktury telekomunikacyjnej sieci T-Mobile. Dotychczas zmodernizowanych zostało już 6000 lokalizacji. W ramach prac wymieniane są obecnie stosowane nadajniki na najnowsze - pozwalające oferować znacznie szybszy Internet. Do stacji, które dotychczas były tego pozbawione, doprowadzane są podłączenia światłowodowe, aby zapewnić lepsze funkcjonowanie sieci.

Obecnie trwają prace modernizacyjne w większości największych miast Polski i ich aglomeracjach takich jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Bydgoszcz, Aglomeracje Katowicka i Trójmiejska. Zakończenie całego projektu planowane jest na rok 2014.

Rośnie również zasięg sieci UMTS 900. 13 września T-Mobile uruchamia usługi w tej technologii w regionie Łomżyńskim, a w przyszłym tygodniu w Ostrołęckim. Przyłączenie tych dwóch obszarów spowoduje, że w zasięgu sieci UMTS 900 będzie 34% populacji Polski (42% obszaru Polski). Dotychczas sieć UMTS 900 obejmowała 21 regionów: Białostocki, Elbląski, Ełcki, Gorzowski, Jeleniogórski, Krośnieński, Legnicki, Leszczyński, Nowosądecki, Olsztyński, Przemyski, Radomski, Rzeszowski, Szczeciński, Tarnobrzeski, Tarnowski, Wałbrzyski, Zielonogórski, Kielecki, Ciechanowski i Suwalski.

Łącznie, w zasięgu szybkiego mobilnego Internetu oferowanego przez T-Mobile w technologiach (UMTS 900/2100) jest już blisko 90% populacji Polski! Wg prowadzonych przez T-Mobile tzw. drive testów średnie prędkości przesyłania danych wahają się w tych regionach pomiędzy 10 Mbps a 15 Mbps, co pozwala na swobodne korzystanie z Internetu, w tym także oglądanie treści wideo w rozdzielczości HD.

Obecny zasięg UMTS 900 i UMTS 2100 w T-Mobile

Potwierdzeniem wysokiej jakości sieci T-Mobile jest wyróżnienie za najlepszą transmisję danych i jakość strumieniowania obrazu na terenie Trójmiasta. Wyróżnienia zostały przyznane na podstawie niezależnych badań usług czterech operatorów infrastrukturalnych, a wręczyła je Prezes UKE na XXIX Krajowym Sympozjum Telekomunikacji i Teleinformatyki spośród czterech operatorów infrastrukturalnych.

Rośnie zasięg szybkiego Internetu w T-Mobile - opinie i komentarze (180)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

mayster750
16-02-2019 - 15:23:53
Dlaczego w miejscowości mszalnica pow nowosądecki nadajnik na cieniawie działa z częstotliwością 900mhz a sprzęt który dajecie nie działa pod 900mhz i przez co internet jest z koło 0.5mb? A u innych operatorów działa normalnie?
  (0)
Odpowiedz
TommyK
09-10-2018 - 16:37:14
Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak fatalnie? Posiadam dwa modemy internetowe Waszej sieci: jeden bez limitu transferu, a drugi z limitem 20Gb - choć nie jest to istotne dla problemu podałem te dane dla porządku. Bez względu na rodzaj modemu w miejscu zamieszkania tj. Nowy Sącz Armii Krajowej 1 speedtest wykazuje zwykle 1-2Mb/s, natomiast w miejscowości Zbyszyce, gdzie mam domek letniskowy 6-8Mb/s. Zaznaczam , że powyższe dane nie są określone w godzinach szczytu bo wówczas prędkość spada nawet poniżej 1Mb. Moje pytanie: dlaczego mam płacić za usługę, która jest do niczego jak na dzisiejsze czasy?
  (0)
Odpowiedz
ali
22-09-2018 - 17:12:41
wczoraj byłam w Dzierzoniowie. i niestety, jako podróżująca w rejonie i przesiadająca się w Dzierżoniowie nie miałam tam zasięgu internetowego. a był mi potrzebny żeby np. skorzystać z serwisu e-podroznik .....
  (0)
Odpowiedz
przemq166
13-05-2016 - 09:28:41
Witam. chciałem zgłosić problemy z zasięgiem w miejscowości Milicz kod : 56-300 na ulicy gdzie pracuję większości czasy jest brak zasięgu natomiast na drugim telefonie który jest w sieci play wszystko działa idealnie wraz z internetem LTE. Kiedy można spodziewać się poprawy zasięgu ?
  (0)
Odpowiedz
dora30
29-04-2016 - 22:25:02
witam czy w Golasowicach gmina Pawłowice jest zasięg ?
  (0)
Odpowiedz
koro
26-04-2016 - 10:14:19
Kiedy LTE w Siedlcach i Sokołowie Podlaskim?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2016 - 07:44:31
Witaj. W Siedlcach już działają nadajniki LTE jak i w Sokołowie Podlaskim.
  (0)
Odpowiedz
jedrek
24-04-2016 - 18:02:29
witam czy w tarnowie malopolskie jest zasieng lte
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-04-2016 - 08:18:19
Witam. Tarnów jest objęty zasięgiem w technologii LTE. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
lukasz0318
19-04-2016 - 13:36:08
witam czy w gminie chmielnik. woj swietokrzyskie a dokladnie mimejscowosc piotrkowice bedzie zasieg lte? i czy udostepniacie swoje nadajniki sieci aero2?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2016 - 08:46:25
Witaj. Bezpośrednio w miejscowości Piotrkowice nie jest planowany nowy nadajnik. Są natomiast planowane w okolicach miejscowości Obice i Gumienice. Plany powinny być zrealizowane w tym roku, niestety nie mamy bardziej dokładnych terminów, kiedy będą zrealizowane. W odniesieniu do sieci Areo2 sugeruję sprawdzić zasięg na ich stronie internetowej. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
KODRO79
06-02-2016 - 23:41:18
Czy w gminie Przelewice powiat Pyrzyce jest LTE.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-02-2016 - 12:26:50
Witaj. Tak, wskazana lokalizacja jest pokryta zasięgiem w technologii LTE. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
KODRO79
06-02-2016 - 23:41:16
Czy w gminie Przelewice powiat Pyrzyce jest LTE.
  (0)
Odpowiedz
nikolas
28-01-2016 - 23:57:12
Dziękujemy za LTE w Osiecznica i Kliczkowie
  (0)
Odpowiedz
nikolas
28-01-2016 - 23:54:44
Dziękujemy za LTE w Kliczkowie i Osiecznica
  (0)
Odpowiedz
Tommp22
31-12-2015 - 00:18:41
Witam chciałem zapytać czy w miejscowości Cieniawa , Ptaszkowa gmina Grybów pow nowosadecki został uruchomiony szybki internet LTE t mobile? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-01-2016 - 07:51:25
Witaj. Tak - nadajnik został uruchomiony wraz z końcem grudnia. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Jaro1370
02-11-2015 - 21:01:59
Witam kiedy planujecie wymiane nadajnika 2g na nadajnik 3G lub LTE w Gorzyczkach woj slaskie .Plus i Play juz maja lte
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-11-2015 - 18:45:50
Do końca 2015r. planujemy uruchomić nadajnik LTE 6 km od Gorzyczek (w Chałupkach). W Twojej okolicy nie mamy w planach innych zmian w ciągu najbliższego półrocza. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Nikolas
10-09-2015 - 11:37:11
Kiedy bedzie LTE w Osiecznicy kolo Boleslawca bo umowe mam do 2016 roku
  (0)
Odpowiedz
PIER
14-06-2015 - 10:50:59
Witam dlaczego w 4G jest wyższy ping niż 3G lokalizacja Bolesławiec
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-06-2015 - 19:06:11
Cześć. Zasięg i transmisja danych sieci komórkowej nie jest wartością stałą. Różnice mogą się pojawiać bez względu na typ zasięgu, w którym urządzenia są połączone. Ping może być lepszy zatem nawet w 3G niż w 4G. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
karol123
28-04-2015 - 19:57:25
kiedy bedzie dostepny lte w 77-326
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2015 - 20:57:39
Jak na razie, nie planujemy uruchomienia LTE w tej lokalizacji. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ostrołęka
28-03-2015 - 01:04:43
Witam. Proszę o informację na temat awarii LTE w Ostrołęce. Po kilku próbach rozwiązania problemu braku transmisji danych poprzez 4 krotny kontakt z BOK, dzięki wizycie w salonie T-Mobile (Galeria Bursztynowa), udało mi się ustalić, że prawdopodobnie jest awaria jednego z nadajników LTE w Ostrołęce. W moim miejscu zamieszkania (ul. Madalińskiego), transmisja danych odbywa się bez problemu za pomocą 2G, 3G. Lecz nie poprzez LTE. Natomiast LTE odżyło dziś gdy korzystałem z niego przy ulicy Gorbatowa (obok salonu T-Mobile w Galerii Bursztynowa). Ale 1000 metrów dalej, przy ul. Madalińskiego LTE w moim telefonie nie transmituje danych. Proszę o informację, czy rzeczywiście jest jakaś awaria LTE w miejscu mojego zamieszkania oraz jeśli tak, kiedy zostanie usunięta ? Płacę obecnie za usługę, której nie otrzymuję w miejscu gdzie przebywam najwięcej w ciągu dnia. Nadmienię, iż w telefonicznym BOK nie wiedziano nic na temat awarii. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-03-2015 - 16:48:19
Witam Nie mamy informacji o problemie z LTE w podanej lokalizacji. Skontaktuj się z biurem obsługi abonenta (602900000-koszt za połączenie zgodny z cennikiem) w celu przekazania indywidualnego zgłoszenia do działu technicznego. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ostrołęka
06-04-2015 - 15:56:58
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuję za odpowiedź. Tak jak pisałem, zgłaszałem problem 4 krotnie na 602900. Przyjęto zgłoszenie lecz od tamtej pory nawet nie otrzymałem potwierdzenia o przyjęciu tego zgłoszenia. Lte wciąż nie działa. Co więcej, nie dawno mój sąsiad poprosił mnie o pomoc z ustawieniem internetu w telefonie w sieci Orange ponieważ nie działał mu internet. Zadzwoniłem na ich infolinię i także nic nie wiedzieli na temat awarii. Przy konsultancie wyłączyłem lte w telefonie sąsiada i internet zaczął działać. Stąd wniosek, że Orange i T-Mobile korzysta z tego samego nadajnika w miejscu mojego zamieszkania. Problem nie rozwiązany, nikt nic nie wie, a abonament za usługę, z której nie mogę korzystać ja i zapewne tysiące mieszkańców osiedla "Centrum" w Ostrołęce płacić trzeba. Myślę, że ta sprawa trafi do lokalnej gazety lub do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie zamierzam płacić za coś czego nie otrzymuję.
  (0)
Odpowiedz
Ostrołęka
09-04-2015 - 11:47:08
@ostrołęka - Witam. Od wczoraj wieczorem, tj. 8.04.2015 3G i LTE zaczęło poprawnie działać w moim telefonie. Mam nadzieję, że to zmiana na stałe. Dziękuję, choć nie wiem czy firmie ORANGE czy T-Mobile. Może firma się odniesie do tego co było przyczyną problemu ? Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
toja
24-02-2015 - 21:17:32
Witam.Proszę o informację czy w miejscowości Kąkolewo (64-113), gmina Osieczna, powiat Leszno będzie dostępne LTE, jak tak to od kiedy. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-02-2015 - 09:55:28
Niestety nie mamy w tym roku planów uruchomienia LTE w Kąkolewie.
  (0)
Odpowiedz
wieslaw27
23-02-2015 - 09:24:28
Witam. Zasieg w Gminie Zakroczym zwłaszcza w północnej części bardzo mizerny czy planowana poprawa a moze tez LTE
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-02-2015 - 11:47:56
Witam. Na chwilę obecną nie mamy żadnych planów rozbudowy sieci w podanej lokalizacji. Opisany przez Ciebie problem z zasięgiem sugeruję zgłosić w Biurze Obsługi Klienta. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
XX1977
08-01-2015 - 19:28:33
Witam! Kiedy będzie dostępny LTE w rawiczu woje. WLKP
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-01-2015 - 20:57:39
Witaj. Rozbudowa sieci w tej lokalizacji planowana jest na 1 kwartał 2015 roku.
  (0)
Odpowiedz
pawlo
14-12-2014 - 15:53:57
W Węgrowie (mazowieckie) już około tygodnia jakoś słabo działa 3G, raz jest sygnał doskonały a za chwile brak.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-12-2014 - 15:47:43
Witam Serdecznie, Sugeruję kontakt z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem telefonu 602900000 koszt za połączenie zgodny z cennikiem taryfy. Po podaniu przykładu danego problemu dział techniczny jest wstanie dokonać analizy. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ignacy
09-12-2014 - 01:12:12
CO SIE DZIEJE PO REMONCIE ROZMOWY SA PRZERYWANE A JAK SA JAK DZWONIE I ROZMAWIAM TO JAK BYM SIE JAKAŁ 77-330
  (0)
Odpowiedz
pruszyn
20-11-2014 - 12:11:50
Witam. Mam pytanie kiedy zostanie uruchomiona stacja bazowa w miejscowości Pruszyn (województwo mazowieckie, gm.Siedlce)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-11-2014 - 15:34:08
Witam. Na tą chwilę nie posiadamy dokładnych informacji, kiedy uruchomimy nadajnik w miejscowości Pruszyn. Na razie widnieje on na mapie jako nieaktywny. Jego aktywacja może mieć miejsce właściwie w każdej chwili. Planujemy uruchomić sieć 2G oraz UMTS900. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
pruszyn
20-11-2014 - 17:41:37
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ola555
13-10-2014 - 22:12:47
Witam, od dłuższego czasu nie mam zasięgu LTE w miejscowości Rybnik. Czy są wykonywane jakieś prace z tym związane?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-10-2014 - 09:00:35
Witam. Nie mamy żadnych awarii lub prac związanych z LTE w Rybniku. Proponowałbym, jeśli problem jest dalej aktualny, kontakt z infolinią - konsultant wykona zgłoszenie do Działu Technicznego. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
smerfetka
07-10-2014 - 16:49:09
Witam kiedy bedzie LTE- PODKARPACIE
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-10-2014 - 17:41:01
Witaj. Proszę o wskazanie, o jaką dokładnie miejscowość chodzi.
  (0)
Odpowiedz
pawlo
07-10-2014 - 08:57:04
co się dzieje z tym serwisem iboa ? macie chyba jakieś problemy z serwerem, nie chce się załadować próbowałem każdą przeglądarką i tylko kręci i nic nie ma , czasem działa dobrze, rozeirzałem się po internecie to sporo ludzi ma tak samo
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-10-2014 - 11:01:49
Witaj. W dniu dzisiejszym od godzin porannych trwa rekonfiguracja aplikacji obsługi klienta. Do momentu jej zakończenia dostęp do serwisu IBOA będzie mocno utrudniony, bądź wręcz niemożliwy. Sądzimy, że w godzinach wieczornych rekonfiguracja powinna być zakończona. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Mhrroczny
08-08-2014 - 23:09:02
Mi brakuje tylko 10 m do 3G, a na 2G EDGE nie da się nic zrobić. Ani na YT, ani na FB, ani nawet na BBSa wbić. Póki UE nie zniesie limitów na częstotliwość możemy pomarzyć o np. Brazylii, gdzie 3G penetruje (that was she said) dżunglę 40 km od BTSa. Przeęsławice, Mazowieckie. Nadajnik Czerwińsk.
  (0)
Odpowiedz
pawlo
30-07-2014 - 12:21:18
a kiedy planujecie ?
  (0)
Odpowiedz
pawlo
29-07-2014 - 14:51:54
kiedy w węgrowie woj. mazowieckie będzie LTE ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-07-2014 - 15:16:01
W podanej miejscowości nie planujemy udostępnienia sieci LTE do końca roku. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
kajda
06-06-2014 - 21:22:28
Witam chciałabym się dowiedzieć czy w miejscowości Siedlec powiat Gostyński woj. Wlkp będzie działał mi internet t-mobile ? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-06-2014 - 12:23:46
Aktualnie w tym miejscu jest dostępna tylko sieć 2G. W najbliższym czasie nie planujemy poprawy zasięgu 3G. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
kajda
08-06-2014 - 05:34:37
@ Konsultant T-Mobile - czyli mam rozumieć że zasięg internetu będzie tylko słaby? A czym różni się 2g od 3g ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-06-2014 - 10:56:13
Zasięg 3G w tej miejscowości jest dostępny tylko na zewnątrz pomieszczeń w części położonej wyżej nad poziomem morza. Oczywiście jest słaby, dlatego sugerowane jest używanie anteny zewnętrznej, najlepiej kierunkowej. Co ważne, są miejsca, gdzie zasięg 3G nie jest dostępny w ogóle. W 2G można łaczyć się z internetem z prędkością do około 200kb/s, zaś w 3G nawet z prędkościa do 42mb/s, ale jest to zależne od posiadanego sprzętu i wersji zasięgu 3G w danej lokalizacji. W 3G można też korzystać z połączeń wideo. W miejscowości działa wersja 3G HSPA do 21mb/s, ale zasięg jest słaby.
  (0)
Odpowiedz
GENOWEFA
04-06-2014 - 23:53:05
kiedy bedzie udostepniona siec 3g w miefscowości WYCZECHY woj.Pomorskie
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-06-2014 - 14:40:43
Witam, w podanej lokalizacji planujemy włączyć 3G, w sierpniu tego roku. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Dziwnykoloo
04-06-2014 - 23:45:20
Mam pytanie ... Kiedy będzie udostępniona sieć 3g w miejscowośći Dzierzbin woj. Wielkopolskie na mapce jest , że prace zakończone niestety nadal jest tylko edge .... ... kiedy mogę liczyc na 3g ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-06-2014 - 11:11:29
Uruchomimy w tym miejscu UMTS900 do końca czerwca tego roku. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
GENOWEFA
31-05-2014 - 01:16:06
KIEDY PLANOWANE JEST UMTS W GMINIE CZARNE WOJ POMORSKIE
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
31-05-2014 - 11:39:13
Prace modernizacyjne rozpoczną się 14.07.2014. Zasięg UMTS900 powinien się pojawić do końca sierpnia tego roku. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Graffi
22-05-2014 - 16:21:58
mam pytanie, na kiedy planowane jest (o ile jest) udostępnienie UMTS900 w miejscowości Kębliny, gm. Zgierz, woj. łódzkie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-05-2014 - 14:40:57
W miejscowości Kębliny uruchomimy UMTS900 w lipcu tego roku. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Tadeusza
14-05-2014 - 08:00:58
Witam Już dawno pisaliscie że w gm. Somonino modernizacja już jest skończona ale zasięg niestety się pogorszył i nie jest to tylko moja opinia ale bardzo dużo posiadaczy sieci T - mobile tak twierdzi. Czy zaczniecie wysyłać w końcu porządny sygnał a nie ściemniać że z waszej strony jest wszystko w porządku. Internet to makabra ciagle ledwie zipie 3G albo E o H+ to pomarzyć po piętnastu latach w tej sieci trzeba się będzie z nią pożegnać i zmienić operatora. Próbuję tą wiadomość wysyłać już od pół godziny i ciągle nic tak śmiga ten internet że aż przykro, zaco ja płacę takie rachunki?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-05-2014 - 15:51:08
Witaj. W opsianym przypadku proponuję skontaktować się z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 w celu zgłoszenia problemu technicznego. W podanej lokalizacji modernizacja się już zakończyła i zasięg technologii 3G powinien być osiągalny bez problemu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
jrcarol
02-04-2014 - 20:25:15
Miejscowość Kolano - gmina Szymbark. Jedyny operator dający możliwość połączeń komórkowych to T-Mobile. Przeniosłem się do tej sieci od "innego" Operatora i nie żałuję. Zachęcony przez Obsługę Placówki informacją o modernizacji sieci internetowej zakupiłem laptopa z modemem internetowym. Od dwu lat spłacam raty z mej emerytury i czekam. Niestety. Dzisiaj ze względu na brak możliwości połączeń internetowych (ostatnie próby około tydzień temu) zmuszony zostałem złożyć "prośbę o rozwiązanie umowy promocyjnej". Mam nadzieję na pozytywne dla mnie jej rozpatrzenie przez T-Mobile. Wiem, że modernizacja pod względem technicznym to olbrzymia praca. Na innego Operatora oczywiście nie liczę. Druga część mojej nadziei to, że T-Mobile upora się z oporem materii, a ja jeszcze zdążę skorzystać z jego sieci internetowej.
  (0)
Odpowiedz
Lucasyno
31-01-2014 - 19:10:21
witam... Mieszkam w okolicach Kościerzyny gdzie nadal mam słaby internet kiedy będzie wreszcie będzie tam zmodrenizowana sieć ?
  (0)
Odpowiedz
rafał
08-01-2014 - 18:05:47
Szanowna redakcjo. Mam pytanie kiedy zostanie uruchomiony sygnał UMTS 900 z nadajnika w gołuchowicach w powiecie zawierciańskim, nadmienię że prace zostały zakończone i nadal jest EDGE
  (0)
Odpowiedz
gregor
05-01-2014 - 21:24:55
Witam wcześniej zapytałem, ale bez odzewu Starogard Gdański (pomorskie ) bardzo słaby zasięg Lapiszewo duże osiedle nadajnik 1,5km od domu ,kiedy można liczyć na poprawę cała rodzina w t-mobile :(
  (0)
Odpowiedz
marek8500
13-12-2013 - 10:50:03
odpowiedz do PILANKI,ja rowniez utrzymuje stala korespodencje z BOA z dzialem reklamacji,w odpowiedzi otrzymalem iz mam modem do wymiany,owszem moj modem nie bedzie pracowal w pasmie UMTS 900,przypominam kto go mi sprzedal -T-Mobile,wiec kolejna sztuczka na wyciagniecie kasy od klientow,chcac korzystac bedziecie musieli kupic sprzet,swiadome dzialanie marketingowe,natomiast sprawdzilem predkosc internetu 3 operatorów,Play max 1 mb/s.T-Mobile max 56 kbs/s,Plus max 4,5 Mb/s Orange MAX 512kb/s oczewiscie w moim miejscu zamieszkania (Szamocin.pln WLKP) wiec odpowiedz jest jedna jakiego operatora bede mial juz niedlugo, T-Mobile ma do zaoferowania na dzien dzisiejszy predkosc skandaliczna,brak checi wspolpracy,pomocy aby rozwiazac ten problem na czas umowy,dali mi uspust 25% na 3 m-c,pytam po co mi upust skoro nie moge korzystac z uslugi,odczytanie poczty jest nie mozliwe,wyslanie z zalacznikem odlegla przyszlosci, Wiec moja droga kolezanko z regionu proponuje sprawdz ktory operator ma u Ciebie najlepszy zasieg i pozegnaj sie zT-mobile. Az sie serce raduje jak moge korzytsac z internetu aktualnie z predkoscia ponad 4 Mb przy juz wiekowym modemie. "Pozdrawiam" T-Mobile
  (0)
Odpowiedz
pawcik00
11-12-2013 - 23:13:48
ile jest nadajnikow i gdzie sie znajduja w okolicy (tymianki dębosze) kiedy bedą modernizowane
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
12-12-2013 - 11:45:07
Modernizacja w tej okolicy juz się zakończyła. Niestey nie udzielamy informacji na temat ilości oraz rozmieszczenia naszych stacji. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
manch
11-12-2013 - 20:47:07
Ja chyba wiem lepiej jak jest przyjedźcie i sami zobaczycie przy granicy jest 3g Terespol,Sławatycze to są miejscowości przy samej granicy więc jak 30 km od granicy nie może być 3G? Dopiero od Tucznej w przeciwną stronę niż granica nie ma 3g a w Dąbrowicy Dużej a 2g ledwie jest dwie kreski zasięgu więcej nie będę pisał bo to nic nie da więcej do tej sieci za nic w świecie nie będę plus 100 razy lepszy i już dawno 3g jest a wy i orange 100 lat za murzynami.
  (0)
Odpowiedz
pilanka
03-12-2013 - 16:01:35
Witam mieszkam w Pile i od momentu modernizacji mam problem by dodzwonić się Czy zmieni się to w końcu? pisałam wszędzie i nikt mi nic nie odpowiada Czy również macie takie problemy? piszę do mieszkańców Piły
  (0)
Odpowiedz
jack79
03-12-2013 - 15:09:32
Witam - w marcu planują Państwo modernizację w Rybniku. Czy to znaczy, że Czerwionka-Leszczyny też się załapie na ten etap? Co ta na prawdę da modernizacja? Jeżeli aktualnie prędkość internetu wynosi 3,2-4Mbps to jakie są założenia po modernizacji?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-12-2013 - 12:31:51
W połowie marca 2014 rozpoczniemy w tym rejonie prace. Maksymalna prędkość, jaką można będzie osiągnąć używając HSPA+ to do 42mb/s, a przy korzystaniu z zasięgu UMTS900 do 21mb/s.
  (0)
Odpowiedz
manch
02-12-2013 - 15:42:35
Droga redakcjo piszecie że miejscowości leżące 30 km od granicy nie zostaną objęte zasięgiem 3G ze względu na pozwolenie UKE więc dlaczego w Sławatyczach który leży przy samej granicy jest 3G a Tuczna która ma pozwolenie UKE i jest prawie 30 km od granicy ma 2G jak to wyjaśnicie?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-12-2013 - 12:21:31
Miejscowości leżące w paśmie o szerokości 30 km od granicy nie zostaną objęte zasięgiem UMTS900, co wynika z rozporządzenia regulatora, jakim jest UKE.
  (0)
Odpowiedz
krudnik
02-12-2013 - 11:48:52
Mieszkam w Pabianicach i już od roku nie mogę korzystać z internetu T-mobile.Sygnał po zdjęciu przekażnika z rozebranego komina w miesiącu wrześniu 1912 r.uległ znacznemu pogorszeniu.Od tego czasu wielokrotnie reklamowałem u operatora bez skutku.Zgłaszałem również do Rzecznika Ochrony konsumenta inic nie pomogło.Myślałem że UKE wpłynie na operatora w poprawie sygnału a oni bez sprawdzenia poparli operatora T-mobile.Obecnie korzystam z modemu T-mobile i kart SIM innych operatorów,całe szczęście że zostało mi już nie cały rok do końca.Walka z operatorami to tak jak walka z wiatrakami.Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
fryzjer
29-11-2013 - 21:33:48
???
  (0)
Odpowiedz
Ire
28-11-2013 - 14:37:28
Witam Na kiedy zaplanowane jest uruchomienie UMTS 900 w miejscowości Lubieszyn,gmina Liniewo ,woj Pomorskie. Obecnie jest EDGE,to moje drugie pytanie na ten temat, bardzo proszę o odpowiedź,. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-11-2013 - 15:27:55
Na drugi kwartał 2014 roku.
  (0)
Odpowiedz
aaa
28-11-2013 - 12:32:06
-mam pytanie, czy w gminie wojsławice,woj, lubelskie bedzie kiedykolwiek włączone 3g, bo nadal 2g i nikt nie raczy odp, na to pytanie....lub odp, wymijająco...brak słów....
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-11-2013 - 15:28:56
Miejscowości znajdujące się w 30 km paśmie przygranicznym na dzień dzisiejszy nie zostaną objęte zasięgiem UMTS900 ze względu na zezwolenia UKE.
  (2)
Odpowiedz
grzegorz84
28-11-2013 - 12:07:14
Na kiedy zaplanowane jest uruchomienie UMTS 900 w mieście Mysłowice woj.śląskie pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-11-2013 - 15:29:40
Na trzeci kwartał 2014.
  (0)
Odpowiedz
Ire
27-11-2013 - 00:50:01
Na kiedy zaplanowane jest uruchomienie UMTS 900 w miejscowości Lubieszyn,gmina Liniewo ,woj Pomorskie
  (0)
Odpowiedz
Adam85Rb
25-11-2013 - 21:07:17
Witam a kiedy modernizacja w Rybniku woj.śląskie ?? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
26-11-2013 - 15:16:01
W Rybniku prace rozpoczniemy w marcu 2014. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
aaa
25-11-2013 - 18:34:37
ciekawi mnie kiedy w gm. Stężyca poprawią zasięg internetu! jeśli się nie popraw to ostatnia umowa w tej sieci!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
26-11-2013 - 15:19:42
Prace w tym rejonie rozpoczęliśmy 25.11.2013. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
pawelx46
01-02-2014 - 08:29:23
@aaa - Proszę i info czy internet t-mobile działa ok mam w planach zamieszkanie w okolicach Stężycy -2 km w czerwcu .Planuje internet na karte mobilny
  (0)
Odpowiedz
aaa
22-11-2013 - 13:36:26
---czekam,czekam na info o mojej miejscowosci.....i nic....brawo tylko 2g .....no nic trzeba zmienic siec....
  (0)
Odpowiedz
Grzesiek
21-11-2013 - 12:52:58
Witam, mam pytanie dlaczego już nie nadajecie znacznika z lokalizacją ? Jeszcze 2 tyg temu wszystko działało Teraz tylko T-Mobile i brak wyświetlanej miejscowości. Nowy Dwór Mazowiecki. Leoncin, Zakroczym (mazowieckie) LAC: E2C2 Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
fryzjer
21-11-2013 - 11:42:07
Witam mieszkam w Starogardzie gdańskim (Łapiszewo ) duże osiedle z zasięgiem kiepsko ,kiedy można liczyć na poprawę ,nadajnik 1,5 km od domu na szpitalu 4 tel. w tej samej sieci.
  (0)
Odpowiedz
TK0021
20-11-2013 - 19:42:31
Witam Mieszkam w m. Lizaki gmina Kościerzyna, woj. pomorskie. Czy i kiedy doczekam się poprawy jakości Internetu. Umowa kończy się w marcu 2014, jeżeli nie będzie do tego czasu poprawy to będę zmuszomy zmienić operatora, nie mogę romawiać swobodnie przez Skypa. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-11-2013 - 10:51:27
Prace modernizacyjne w tej miejscowości rozpoczną się jeszcze w grudniu 2013 roku. UMTS900 planujemy wprowadzić w drugim kwartale 2014.
  (0)
Odpowiedz
patricioosh
20-11-2013 - 14:59:21
Witam, zastanawiam się nad przejściem z plusa do T-mobile. Proszę o informację, w jakim miesiącu 2014 r. planujecie Państwo modernizować zasięg w Gąbinie, woj. mazowieckie, kod pocztowy 09-530. Z góry dziękuję!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-11-2013 - 10:52:08
W Gąbinie planujemy prace pod koniec czerwca 2014 roku.
  (0)
Odpowiedz
piter
20-11-2013 - 12:08:17
brak nadajnika w gminie Wierzbinek =słaby zasięg
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-11-2013 - 11:19:02
Prace modernizacyjne dla tego obszaru planowane są na kwiecień 2014 roku.
  (0)
Odpowiedz
Jendrek5
19-11-2013 - 07:15:34
Kiedy zakończycie w Tomaszowie Mazowieckim i Smardzewicach koło Tomaszowa, jest w tym momencie blado.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
21-11-2013 - 14:04:48
W tej okolicy prace rozpoczniemy 21 lipca 2014. UMTS 900 będziemy implementować w 4 kwartale 2014 roku.
  (1)
Odpowiedz
Leonidas74
15-11-2013 - 18:38:15
Mieszkam w Jawiszowicach na ul. Farackiej koło Oswięcimia wg mapki jestem już po modernizacji ale niestety tam gdzie mieszkam jest straszna dziura mój Huawei alej pokazuje tylko literke "E" przy transmisji danych. W centrum wsi ul. kusocińskiego koło szkoły podstawowej jest lepiej w lini prostej ode mnie 2 km ciekawe dlaczego? Przy przedłuzaniu umowy zapewniano mnie, że w tym roku będzie lepiej widocznie nie dla wszystkich! Szkoda słów konkurencja jeszt lepsza.
  (0)
Odpowiedz
olcia
14-11-2013 - 23:01:56
Mieszkam w miejscowości Kusięta gmina Olsztyn powiat częstochowski jest to około 8 kilometrów od granic Częstochowy a zasięg taki jak w kopalni głęboko pod ziemią. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
15-11-2013 - 12:34:47
W tej okolicy właśnie rozpoczęliśmy prace, potrwają one jeszcze około 3 tygodni. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
aaa
14-11-2013 - 10:06:04
- moja miejscowosc to turowiec ,powiat chełmski,lubelskie...
  (0)
Odpowiedz
aaa
14-11-2013 - 08:38:24
-ja mam dokładnie to samo ,modernizacja nadajnika i miało byc 3g,...i po liczniej interwencji w boa dowiedziałem sie,ze umts 900 ktory ponoc wokoł powaczali na moim terenie nie ma dostepne tylko marne 2g... brak słow...no ale tylko 2 m-ce.....wytrzymam ...a miało byc tak różowo....
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
14-11-2013 - 09:39:16
Gdzie mieszkasz? Postaramy się pomóc! Pozdrawiamy!
  (5)
Odpowiedz
marek85002
13-11-2013 - 18:33:17
Witam serdecznie redakcje,piszecie iz w mojej miejscowosci trwa optymalizacja(miejscowosc Szamocin,pln wielkopolska) pytam sie czego,na dzien 12 .11. 2013 nie zauwazylem nawet jednego procenta sygnalu UMTS,nie wiem moze sie nie znam,moze moj telefon ktory obsluguje siec 3G sygnalu T-moblie nie widzi,moze sygnal jest zakodowany,dzis 13 listopada wziolem antene kierunkowa od mojego modemu 3G od internetu,sygnalizator sygnalu i szukam zasiegu 3G. Szukam,szukam,szukam slonce zachodzi a ja szukam byc moze go zlapie i co i z tylu,przepraszam za slowo d...a Dzwonie do BOA i slysze nadajnik w mojej miejscowosci jest wylaczony,usluge swiadczy operator,ja place faktury,no coz napislaem reklamacje.jutro wysle ale zapewne mnie zleja jak wiekszosc . WIEC PROSZE SZANOWAN REDAKCJO,NIE MIESZAJCIE LUDZIOM W GLOWIE,TNIECIE KOSZTY ,WYLACZACIE BTS I PRZESTANCIE OPOWIADAC BAJKI ZE TWORZYCIE NAJNOWSZA SIEC,T-MOBILE POZA GRANICAMI NASZEGO KRAJU ROWNIEZ NIE PRACUJE NAD WDROZENIEM NOWYCH TECHNOLOGII. MOJA PROPOZYCJA ZBIOROWA SKARGA DO URZEDU OCHRONY KONSUMENTOW,ZA NIEWLASCIWE LUB NIENALEZYTE WYKONANIE USLUGI ODPOWIADA OPERATOR,PISZE REKLAMACJE W DWOCH EGZEMPLARZACH,ODPOWIEDZI NIE WYRZUCAJCIE ,POLACZYMY SILY I WYGRAMY.PISZECIE NA @ (antyki-zprzeszlosci@wp.pl)
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
14-11-2013 - 12:26:40
W tej okolicy umts 900 będzie dostępny w drugiej połowie 2014 roku. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
pawcik00
11-11-2013 - 00:13:06
w tymiankach deboszach kiedys mialem dobry zasieg 3g a teraz 40% 2g
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
15-11-2013 - 10:45:04
W tej okolicy modernizacja została już zakończona. Uruchomiliśmy również UMTS 900.
  (0)
Odpowiedz
Rafi
10-11-2013 - 20:18:19
Kiedy bedzie w Osiecznicy bedzie 3G 12km od Boleslawca
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
15-11-2013 - 10:48:56
W tej okolicy modernizacja została już zakończona. Uruchomiliśmy również UMTS 900.
  (0)
Odpowiedz
mikalu
10-11-2013 - 08:25:16
Wiram, na kiedy jest planowana modernizacja w miejscowości Mikołów (woj. śląskie) centrum i obrzeża. W centrum miasta głównie tylko EDGE, które w dzisiejszych czasach nie nadaje się do niczego. Nie można otworzyć strony, przejrzeć pocztę tylko jak jest sam tekst a o wysłaniu np. wiadomości iMessage to zapomnij.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
15-11-2013 - 10:50:55
W Mikołowie i okolicach prace planujemy na koniec marca 2014.
  (0)
Odpowiedz
Pamys
03-11-2013 - 18:25:28
T-mobile to chyba najgorsza sieć jaka może istnieć . Zamiast być coraz lepiej, to jest coraz gorzej! Przekaźnik mam w zasięgu wzroku, a więc nie ma żadnych przeszkód naturalnych, w odległości nie większej niż 600m, a to co się dzieje z internetem, to zakrawa o pomstę do nieba! Sygnał jest niestabilny, przerywany, ale zdarza się też, że nie ma go po 2 godziny! Chcę zaznaczyć że internet jest dla mnie miejscem pracy. Dlatego zadaję podstawowe pytanie do redakcji: za co ja płacę? Bo jeśli za to że nie ma internetu, to jestem w najczystszej formie okradany z moich pieniędzy. Na moje składane reklamacje, otrzymywałem tak żenująco śmieszne odpowiedzi, że aż moje małe dzieci się śmiały. Z niecierpliwością czekam do końca umowy, i wszystkich przestrzegam przed podpisywaniem umowy z T-mobile.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
07-11-2013 - 11:37:03
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji.Prosimy o kontakt z redakcją i pozostawienie swoich danych. Chcielibyśmy zweryfikować Pańską skargę.
  (2)
Odpowiedz
marek85002
03-11-2013 - 11:01:59
do KWIATKA,pytasz kiedy?tego najstarsi gorale nie wiedza,ja mieszkam rowniez w okolicach Piły,ale bylem zmuszony sam na wlasny koszt zmodernizowac swoja instalacje zakupilem antene zewnetrzna ustawilem na nadajnik z Nakla nad Notecia(UMTS) bo te najblizsze pracuja w pasmie z 18 wieku,nadajnik w Nakle zmodernizowali i mam UMTS w mojej pamieci,tyle sobie korzystalem z 3G dzis mam z tego nadajnika zasieg EDGE w sile 18-20% max, z najblizszego nadajnika (SZAMOCIN) o internecie moge zapomnic,polaczenie przerywa i tyle. T-mobile ma jedna zasade,podpisales umowe.plać nie pytaj,a my nie bedziemy odpowiadac bo mamy klientow gleboko w.... na fakturze wiec rowniez pytam o UMTS w SZAMOCINIE(wielkopolska) ale jak zwylke odpowiedzi nie otrzymam ale wy za to otrzymacie wypowiedzenia ulsug
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
07-11-2013 - 11:38:57
W tej okolicy obecnie trwa optymalizacja, prosimy o kontakt z redakcją i pozostawienie dokładniejszych danych, abyśmy mogli zweryfikować problem.
  (1)
Odpowiedz
Kwiatek
03-11-2013 - 10:22:28
Witam modernizacja w okolicach Piły (północna WIELKOPOLSKA) miała zakończyć się w Październiku 2013 - Mamy już listopad a sieć stara i nikt nic nie wie. Proszę o jakąś informację - kiedy wszystko będzie "hulało"
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
04-11-2013 - 12:40:17
Wymiana nadajników w tej okolicy została już zakończona. Obecnie trwa optymalizacja która ze względu na kilka problematycznych nadajników została przełożona w tym rejonie. Jeżeli nie odczuwają państwo poprawy bardzo prosimy o kontakt z redakcja i podanie dokładniejszych danych lub numeru telefonu. Pozdrawiamy!
  (2)
Odpowiedz
marina
01-11-2013 - 12:15:49
podpisałam umowę przed dwoma miesiącami,również zapewniano mnie,że prędkość będzie bardzo dobra,cóż brakuje mi cierpliwości aby czekać ok 10 min na otwarcie strony,a rachunki płacić trzeba.Router znajduje się 4 km od Pabianic,20 km od Łodzi ,w kierunku poł/zach.Czy to etyczne dla prowizji aby sprzedawcy dla prowizji kłamali w żywe oczy.Emilia
  (0)
Odpowiedz
abonent
30-10-2013 - 03:34:51
Droga Redakcjo T-Mobile!!! Kiedy zostanie wybudowana stacja bazowa lub zmodernizowana sieć w miejscowości Bzie Zameckie i Bzie Dolne bo na ul.Spółdzielczej zanika zasięg 2G nie wspominając o braku zasięgu 3G/ HSPA+?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
31-10-2013 - 15:32:52
Prace w tym rejonie zaplanowaliśmy na czerwiec 2014 roku. Pozdrawiamy!
  (1)
Odpowiedz
greywolf
27-10-2013 - 00:45:44
A w Birczy, podkarpackie, jaki jest nadajnik?
  (0)
Odpowiedz
mabma
25-10-2013 - 08:55:27
Witam mam zapytanie kiedy będzie nadajnik w okolicach Szadku pow.Zduńska Wola ,używająćc routera ZTE MF60 nie da rady pracować na dwóch laptopach,poniewaz non stop łączność jest zrywana ....a o łączności na skypie to można zapomnieć...jestem u Was już trzy lata ,niedlugo konczy mi sie umowa i jesli to sie nie zmieni to musze zmienic operatora internetu....pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
30-10-2013 - 14:27:04
W tej okolicy prace planowane są dopiero w 2014 roku.
  (1)
Odpowiedz
bara
23-10-2013 - 00:22:44
Kiedy modernizacja sieci obejmie okolice Siewierza? Internet mobilny T-Mobile w Czekance EDGE 2-3 poziom, często nieosiągalny.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-10-2013 - 09:37:17
W tej okolicy prace zostały już zakończone, planujemy w 2014 wprowadzenie UMTS900.
  (0)
Odpowiedz
waldek8
22-10-2013 - 21:58:34
ja również chciałbym zapytać kiedy uruchomicie umts 900 u mnie - czyli w Garwolinie (rejon Siedlecki)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-10-2013 - 09:40:52
Prace nad wdrożeniem w tym rejonie już zostały rozpoczęte, szacujemy że w listopadzie będą Państwo mogli korzystać w pełni z UMTS900 w Garwolinie.
  (0)
Odpowiedz
bardo
22-10-2013 - 21:45:19
Witam serdecznie. Może tutaj dowiem się czegoś konkretnego nt zasięgu internetu mobilnego. Rozumiem, że podstawą handlu takimi usługami są duże miasta. Sieć nadajników jest tam tak rozbudowana, że użytkownicy często nie zauważają zmian. Moje pytanie dotyczy okolic Starogardu Gdańskiego. Tego posta piszę korzystając z internetu mobilnego waszej firmy. Wieża z nadajnikami jest dokładnie 3 km ode mnie, a mogę korzystać niestety tylko z zasięgu EDGE T-mobile. Jest to uciążliwe, a firma pobiera opłaty jak za najlepszą łączność. W związku z tym mam pytania. Kiedy nastąpi modernizacja nadajników w okolicach miejscowości Lubichowo, Zblewo, Starogard Gdański? Kiedy takie "zapadłe rejony Polski" przestaną być traktowane "po macoszemu" i czy tak poważna firma mogłaby zróżnicować opłaty ze względu na zasięgi uzyskiwane w różnych rejonach naszego kraju?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
29-10-2013 - 09:41:55
Modernizację tego regionu rozpoczęliśmy 26 października, potrwają maksymalnie do 6 tygodni. Modernizacja obejmie wszystkie regiony naszego kraju, plan prac został przygotowany, aby zoptymalizować prowadzoną wymianę nadajników. Prosimy o cierpliwość.
  (0)
Odpowiedz
arek
21-10-2013 - 23:32:57
Witam kiedy zostanie uruchomiony zasięg umts 900 w Gliwicach?
  (0)
Odpowiedz
Przemo
21-10-2013 - 07:07:28
Wiadomo kiedy zostanie uruchomiony UMTS 900 w Rawiczu i dalej na południe wzdłuż krajowej "piątki"?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-10-2013 - 10:37:53
W Rawiczu UMTS 900 jest już włączony.
  (3)
Odpowiedz
wertex
20-10-2013 - 10:43:47
"Redakcja T-Mobile Trendy do : wertex 2013-10-15 16:01:17 Modernizacja w tym rejonie została już zakończona, jeżeli odczuwają Państwo jakieś problemy prosimy o kontakt. Pozdrawiamy." Wiemy, że modernizacja na naszym terenie została zakończona (Koszyn, Dolny Śląsk). Problemy z zasięgiem są jednak spore. Z kim można sie w tej sprawie skontaktować, bo BOA nie reaguje, brak informacji z ich strony(zgłoszeń do BOA i punktów terenowych było już sporo). Właściwie to prosimy tylko o konkretną odpowiedź, czy tak już zostanie czy może są plany naprawy tego problemu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
21-10-2013 - 11:46:34
Prosimy o kontakt z redakcją. Przekażemy Państwa sprawę do działu technicznego. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
dawad
19-10-2013 - 22:54:30
Wabienice, (ok. Bierutowa)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-10-2013 - 10:40:46
W Wabieniach zakończyliśmy już prace modernizacyjne. UMTS 900 został już włączony.
  (0)
Odpowiedz
Emilia
19-10-2013 - 09:34:48
Jestem użytkownikiem od 2006r obecnie są takie sytuacje gdzie nie można uzyskać poprawnej /dobrej/ łączności. W telefonie stacjonarnym są szumy i buczenie a w telefonie komórkowym połączenie ucieka; aparaty telefoniczne są technicznie sprawne przebadane w serwisie a mimo to nie ma dobrej łączności. Problem dotyczy terenu północno-wschodniego powiatu częstochowskiego /gm. Przyrów,Janów/
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-10-2013 - 10:42:40
W tej okolicy prace zaplanowaliśmy na koniec listopada 2013 roku.
  (0)
Odpowiedz
semprini
18-10-2013 - 21:06:00
WItam, czy UMTS900 będzie uruchomiony w okolicah Gołdapi, warm-maz? Jeśli tak to kiedy? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-10-2013 - 10:43:57
UMTS 900 został już wdrożony na tym terenie.
  (1)
Odpowiedz
Spacedust
18-10-2013 - 19:50:20
Na kiedy zaplanowane jest uruchomienie UMTS 900 w Poznaniu ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-10-2013 - 10:45:15
W Poznaniu i okolicach planujemy wprowadzenie UMTS 900 w 2014 roku.
  (0)
Odpowiedz
610331
18-10-2013 - 07:47:41
Na dzień dzisiejszy dla nas jest to najgorszy operator sieci w Polsce a dlatego, że od m-ca września br mamy kłopot z internetem, który mamy w sieci T-Mobile na linii tp, a od 10 października praktycznie nie mamy w ogóle internetu a jeśli już to o godz. 6 rano gdy czas do pracy, Na wszystkie nasze interwencje to T-Mobile zrzuca odpowiedzialność na tp a tp na T-Mobile i koło się zamyka i praktycznie nie mamy możliwości korzystania z internetu lub rozwiązania umowy. Ponadto każde zgłoszenie usterki telefonicznie obciąża konto na komórce zgłaszającego mimo, że nie ma winy użytkownika tylko T-Mobile. Jeśli tylko będzie okazja to jak najszybciej zrezygnujemy z sieci komórkowej i internetu w T-Mobile, bo to co się teraz dzieje to kpiny i nie szanowanie klienta.
  (0)
Odpowiedz
jt.
16-10-2013 - 15:05:08
A ja mam takie pytanie- kiedy start UMTS-900 w Toruniu (kujawsko-pomorskie)? Bo modernizację skończyliście pod koniec marca/początek kwietnia, fakt, zasięg się polepszył, internet na poziomie ~15/3 Mbit/s. Ale brakuje tego UMTS-900. Pytam się więc kiedy mogę się tego spodziewać? Po modernizacji Bydgoszczy?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-10-2013 - 17:00:50
W okolicach Torunia UMTS 900 zostanie uruchomiony w grudniu 2013. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
mobile
15-10-2013 - 10:26:18
a ja liczę,że tak duża światowa firma największa w naszym kraju po rozbudowie będzie bardzo szanowała swoich klientów lepij niż pozostałe podobne firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prawda ? może wówczas zdobędzie 30 milionów klientów.Życzę
  (2)
Odpowiedz
W...rzony
15-10-2013 - 09:46:14
Powtarzam, słowo w słowo za biedronką: "Potwierdzam to co pisze "zdziwiony". Ten Internet to masakra. Płacę obecnie abonament za usługę, z której nie da się korzystać. Strony otwierają się w ślimaczym tempie i wyświetlają się niewłaściwie, a wysłanie najprostszego maila graniczy z cudem. O plikach multimedialnych już nawet nie wspomnę. Żeby mieć kontakt ze światem musiałam podpisać drugą umowę z innym operatorem. Ja również z utęsknieniem wyczekuję dnia kiedy skończy mi się umowa z T-Mobile." Mam DOKŁADNIE TAK SAMO. Prędkość transmisji nie daje żadnych możliwości korzystania z Internetu. Na moją reklamację, że zostałem przez sprzedającego usługę przedstawiciela T-Mobile wprowadzony w błąd (zapewniano, że będzie "hulać"!) dostałem odpowiedź, że umowy nie mogę rozwiązać bo firma nie gwarantuje szybkości. Łaskawie obniżono mi opłatę bodaj o 30% a i to na krótko - teraz znów płacę więcej. W rezultacie od ponad roku płacę za nic. Jedynie gdy gdzieś wyjeżdżam z laptopem, to zabieram modem T-mobile - dwa, trzy razy w roku. W domu musiałem podpisać umową z ORANGE - też nie rewelacja ale w miarę sensownie Internet działa. Czekam tylko na termin upływu umowy i uciekam z tej firmy. (okolice: Myszadła, pow. Węgrów)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
15-10-2013 - 12:14:51
Bardzo nam przykro z powodu takiej sytuacji, W Myszadłach nie było jeszcze modernizacji, nastąpi ona dopiero pod koniec października. Jednocześnie zakłócenia jakie odczuwasz mogą być związane z tym że te okolice znajdują się na styku dwóch klastrów (obszarów): jednego przed modernizacją, drugiego w którym prace zostały zakończone. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
greywolf
14-10-2013 - 23:41:52
Ja mam dalej tylko Edge i średnio 15kb/s. Nic się nie zmieniło po modernizacji.
  (0)
Odpowiedz
vandall
09-10-2013 - 17:05:13
kiepsko wygląda ta modernizacja UMTS - z tego co przeczytałem , a już się miałem zapytać o LTE w T-Mobile ; ale bym gafę strzelił ;-p
  (0)
Odpowiedz
marek85002
09-10-2013 - 11:32:15
Miejscowosc Szamocin woj.wielkopolskie,zasieg internetu mobilnego wrecz beznadziejny,UMTS w tej miejscowosci i okolicach to cos niemozliwego i nieosiagalnego,wiec pytam kiedy sie cokolwiek zmieni aby byla mozliwosc korzystania z internetu mobilnego w pasmie UMTS.Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
wertex
07-10-2013 - 12:56:45
Miejscowość Koszyn, Dolny Śląsk, według mapy zasięgu powinno być ok
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
15-10-2013 - 16:01:17
Modernizacja w tym rejonie została już zakończona, jeżeli odczuwają Państwo jakieś problemy prosimy o kontakt. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
kindla
07-10-2013 - 10:04:10
ludzie nie narzekajcie bo zasięg się poprawił w wielu miejscach. W Świętokrzyskim nikt nie ma takiego zasięgu dobrego jak T-Mobile po modernizacji. Jak wam nie pasuje to jest konkurencja.
  (0)
Odpowiedz
xxx
06-10-2013 - 21:14:08
Ja w rzeszowie mam download/upload na poziomie 2/2 i ping og 60 do 130; niby jest po modernizacji....ale np plus osiag podobne parametry; te wysokie predkosci to chyba ludzie osogaja obok nadajnika
  (0)
Odpowiedz
wertex
05-10-2013 - 22:42:51
jestem w rejonie gdzie modernizacja została już zakończona, jednak zasięg jest dużo gorszy niż przed. Nie mówię o internecie, ale o zwykłym korzystaniu z telefonu. Na zewnątrz połowa kresek, w budynku brak zasięgu. BOA tylko przyjmuje zgłoszenia i na tym kontakt się kończy. Czy takie miejsca (miejscowość ponad 1000 mieszkańców), będą w jakiś sposób doświetlane, czy możne sprawa jest już definitywnie zakończona?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
07-10-2013 - 09:51:39
Prosimy o podanie nazwy miejscowości, sprawdzimy zasięg. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
tomaszek
03-10-2013 - 08:53:00
Z tych mapek załączonych do tekstu o rozbudowie sieci nie mogę wyczytać w żaden sposób kiedy skończą się moje problemy z dostępem do internetu mobilnego w Rudzie Śl w okolicach ulicy Norwida.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
04-10-2013 - 11:58:28
Prace w miejscowości Ruda Śląska rozpoczęły się 23 września i potrwają jeszcze ok 10 dni.
  (0)
Odpowiedz
middy1983
03-10-2013 - 08:07:21
Gdzie znajdę najbardziej aktualną mapkę GSM900/1800?? Jestem użytkownikiem dość wiekowym - kupiłem sobie za jedną pensję Nokię 6210. Fakt, było to gdzieś pod koniec 2001 roku :-) :-) Mam ten telefon do dziś w stanie idealno - idealnym! Jedynie baterię zmieniałem 3 razy ale ... telefon działa już prawie 12lat :-) Jest gdzieś mapka T-MOBILE już po fuzji z Orange??
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
04-10-2013 - 11:57:58
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/siec_najwiekszych_mozliwosci
  (0)
Odpowiedz
toto27
01-10-2013 - 19:54:07
Dobry Wieczór czy UMTS900 jest uruchomione w mieście Węgorzewo Warmińsko Mazurskie ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
04-10-2013 - 12:04:43
Tak, UMTS900 zostało włączone w okolicach Węgorzewa.
  (0)
Odpowiedz
KAZEK66
29-09-2013 - 20:03:37
Potwierdzam to co pisze "biedronka" Po prostu tragedia. Pieniądze za usługę wyrzucone w błoto. Dokonanie przelewu bankowego nie można dokonać. Rozmowa na skypie to masakra a o połączeniu video lepiej zapomnieć. Także czekam dnia kiedy skończy się umowa z T-MOBILE i przechodzę do innej sieci. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  (2)
Odpowiedz
biedronka
29-09-2013 - 15:37:49
Potwierdzam to co pisze "zdziwiony". Ten internet to masakra. Płacę obecnie abonament za usługę, z której nie da się korzystać. Strony otwierają się w ślimaczym tempie i wyświetlają się niewłaściwie, a wysłanie najprostszego maila graniczy z cudem. O plikach multimedialnych już nawet nie wspomnę. Żeby mieć kontakt ze światem musiałam podpisać drugą umowę z innym operatorem. Ja również z utęsknieniem wyczekuję dnia kiedy skończy mi się umowa z T-Mobile.
  (2)
Odpowiedz
leszek
27-09-2013 - 14:05:52
@witek tutaj brakuje istotnych informacji - gdzie obecnie dokładnie trwa modernizacja, mamy mieć pewność że sms na 100% dotrze, portal ten zbiera mnóstwo odwiedziń, a więc i podnosi swój ranking, wszystko dzięki dopytującym i oczekującym klientom.
  (0)
Odpowiedz
witek
23-09-2013 - 20:19:01
jak tam modernizacja w GOP ruszyło coś są jakieś odczuwalne zmiany w działaniu sieci?
  (0)
Odpowiedz
KEYSIM
18-09-2013 - 21:14:48
wszystkie mapki z wyszukiwarką jakie widnieją na stronach T-Mobile wg. informacją są zaktualizowane na 4.09.2013
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
19-09-2013 - 15:31:29
Poprzednia odpowiedź dotyczyła mapek w tekście, pod którym pojawił się komentarz. Redakcja odpowiada za treści publikowane na portalu T-Mobile Trendy. Pozdrawiamy.
  (2)
Odpowiedz
ery
17-09-2013 - 13:20:42
Witam Prosimy o aktualizacje mapki postepu prac... ostatnia jest z 04_09 czyli jutro mina juz 2tyg od ost aktualizacji
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
18-09-2013 - 10:30:42
Mapa jest zaktualizowana na dzień 12 września.
  (3)
Odpowiedz
zdziwiony
16-09-2013 - 14:29:05
To jest kompletna bzdura.Nie moge czasami otworzyć mailla a o plikach multimedialnych moge zapomnieć.Szybkośc poniżej normy.Nic sie nie zmieniło w okolicy Rajczy,Zwardonia,Wyrzucony pieniądz.Czekam z utęsknieniem na koniec umowy.Sasiad ma LTE z Polsatu.Internet mu śmiga.
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
18-09-2013 - 10:12:06
W okolicach Rajczy obecnie jest tylko zasięg sieci 2G. W październiku zostanie uruchomiona na tym obszarze sieć 3G UMTS 900 która umożliwia transmisję danych do 21 Mbps. Zasięg planowanej sieci 3G będzie porównywalny z dotychczasowym zasięgiem 2G.
  (0)
Odpowiedz
rajaz65
13-09-2013 - 11:18:01
czy modernizacja sieci obejmuje również technologię LTE ? oraz czy potrzebna będzie nowa karta sim? sprzeczne informację znalazłem w tej sprawie w sieci. T-MOBILE oferuje już całkiem dużo urządzeń pracujących w tej technologi, a samej usłudze cisza! bardzo proszę o odpowiedż.
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Celem modernizacji na wspomnianym obszarze jest rozszerzenie zasięgu sieci oraz zaoferowanie szybszego Internetu mobilnego.

W projekcie chodzi o świadczenie klientom sieci T-Mobile usług w oparciu o najnowocześniejszą infrastrukturę sieciową, rozszerzenie zasięgu sieci oraz zaoferowanie szybszego Internetu mobilnego dostępnego na większym obszarze, ze szczególnym uwzględnieniem wnętrz budynków.

Prace w Łodzi i okolicach podzielone zostały na kilka etapów i rozpoczną się już 3 marca. Najpierw wymienione zostaną nadajniki na stacjach zlokalizowanych na obszarze obejmującym: Ozorków, Głowno, Zgierz oraz północną część Łodzi. W kolejnych tygodniach marca zaplanowane zostały prace obejmujące centrum i południe miasta, a także Aleksandrów Łódzki i Koluszki. Ostatnim etapem modernizacji, który rozpocznie się w kwietniu, objęte zostaną  nadajniki w Łasku, Brzezinach i Tuszynie. 

Harmonogram modernizacji sieci w Łodzi i okolicach
Nazwa modernizowanego obszaruData rozpoczęcia prac
Ozorków-Głowno 3 marca 2014
Łódź - Bałuty Północne 3 marca 2014
Łódź - Polesie 10 marca 2014
Łódź - Bałuty Południowe 10 marca 2014
Łódź - Śródmieście 17 marca 2014
Łódź - Widzew 17 marca 2014
Łódź - Górna Północna 24 marca 2014
Łódź - Górna Zachodnia 24 marca 2014
Łódź Wschód 31 marca 2014
Tuszyn/Koluszki 7 kwietnia 2014
Łask 7 kwietnia 2014
Brzeziny 7 kwietnia 2014

W wyniku przeprowadzonej modernizacji wzrośnie liczba stacji bazowych - 2G ze 163 do 213, a 3G - ze 155 do 212.

Dzięki temu poprawiony zostanie zasięg sieci, co szczególnie zauważalne będzie wewnątrz budynków. Wymiana infrastruktury wpłynie również na poprawę wydajności i pozwoli w przyszłości oferować klientom kompletnie nowe rozwiązania.

Wyniki testów przeprowadzonych w regionach, gdzie modernizacja została już zakończona potwierdzają te założenia. Średnia prędkość transmisji danych wzrosła tam nawet kilkukrotnie a średni wzrost ilości przesyłanych danych – już blisko 70 proc.

Na potrzeby projektu modernizacji sieci terytorium całego kraju podzielono na tzw. „klastry” – obszary, na których prowadzone będą prace. W celu minimalizacji niedogodności związanych z tym procesem – na tyle, na ile będzie to możliwe – prace będą prowadzone w nocy i w godzinach najmniejszego zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne na danym terenie.

W czasie wymiany sprzętu, każda ze stacji należących do T-Mobile zostanie wyłączona na maksymalnie trzy godziny (w tym czasie połączenia klientów będą obsługiwane przez stacje sąsiednie). Po wymianie nadajnika przeprowadzona zostanie optymalizacja sieci. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z usług. Więcej na temat modernizacji sieci T-Mobile przeczytacie w innych naszych artykułach.

Najnowocześniejsza sieć w Polsce w Łodzi i okolicach - opinie i komentarze (60)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

lester
01-07-2014 - 12:34:43
Kiedy Domaniewice i Łowicz?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-07-2014 - 12:54:11
Witam. Modernizacja rozpoczyna się w przyszłym tygodniu, zgodnie z harmonogramem zakończy się w sierpniu. U900 uruchomimy we wrześniu.
  (0)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
19-06-2014 - 01:39:30
Ludzie no nie róbcie sobie żartów. Podobno od czerwca miało być zdecydowanie lepiej i odczuwalna różnica w zasięgu. Nie jest tak. Cały czas wskakuje to 2g+, pingi z kosmosu i w ogóle nie można stabilnie przeglądać internetu. W mieszkaniu muszę trzymać kompa albo na parapecie, albo w jakimś wybranym miejscu i absolutnie go nie ruszać, choć i to nie daje pewności, że ucieknie zasięg. Szanujmy się trochę... to żeby móc swobodnie i bez złości korzystać waszego internetu, to muszę brać komputer na ławeczkę i tam? Ludzie....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-06-2014 - 17:17:02
Witam. W sytuacji, kiedy występują jakiekolwiek problem z jakością połączenia internetowego, sugeruję kontakt z infolinią Tech Desk dostępną pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Ewentualnie proszę o informację, w jakiej dokładnie miejscowości występuje problem, to postaramy się sprawdzić, czy modernizacja i optymalizacja sieci została już zakończona. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
22-06-2014 - 08:47:33
@ Konsultant T-Mobile - Ale ja nie chcę połączeń z infolinią i jeszcze za to płacić... ja chcę żebyście dotrzymali słowa! Rozumiecie?
  (0)
Odpowiedz
Panifoxa
17-06-2014 - 13:30:52
Witam Proszę o informację kiedy zakończą się prace modernizacyjne w okolicach Strykowa. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-06-2014 - 07:27:46
W Strykowie prace zostały już zakończone. Wskaż konkretną lokalizacje to zobaczę jak to wygląda. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
03-06-2014 - 22:26:02
Jak to jest, że od początku modernizacji mijają właśnie 3 pełne miesiące (zaczyna się czwarty) a nie jest ona zakończona? Oczywiście na pewnym obszarze, żeby nie mówić o całości. Przyjmujemy, że każdy miesiąc ma 4 tygodnie, a to daje 12 tygodni - 2x więcej niż zakładane i to w obszarze niezbyt trudnym, bo z mniejszym zagęszczeniem nadajników i prostszą urbanistyką niż np. w śródmieściu Łodzi. Z tym, że mniejsza z tym. Moje pytanie będzie dotyczyło Rzgowa. Czy z każdego nadajnika (a są trzy modernizowane w ramach NetWorks!, co wg mnie jest aż zadziwiająco dużym i bardzo pozytywnym wynikiem jak na ten obszar) będzie leciało U900 i LTE1800? Bo zdaje się tego drugiego jeszcze nie ma (proszę o potwierdzenie - brak sprzętu). Mam rozumieć, że termin odpalenia U900 to nadal druga połowa lipca? W sumie byłby mały prezent urodzinowy hehe. Czy U900 będzie na terenie Łodzi, też w śródmieściu? Sam niestety mam czasami problemy z korzystaniem z 3G na wydziale, bo budynki bardzo ograniczają zasięg, niestety... Czekam na odpowiedź i pozdrawiam ;)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-06-2014 - 12:42:15
W Rzgowie podobnie jak w Łodzi UMTS900 będzie uruchomiony w lipcu. Niestety póki co na masztach w Rzgowie nie ma anten LTE. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
04-06-2014 - 20:54:28
@ Konsultant T-Mobile - Kiedy w takim razie można się spodziewać LTE (przybliżony termin, już bez przesady że chcę znać konkretną datę hehe)? Rozumiem, że na wieży kościoła może to być pewien problem, ale na masztach własnych Orange i T-Mobile już raczej nie powinien być - tak się wydaje. Ciekawe jest, że nie zamontowano anten tam od razu skoro i tak podobno wszystkie są wymieniane, a na pewno byłyby te na maszcie Orange, bo tam nie było nic poza G900/1800 i gdyby nie NetWorks! jeszcze długo by nie było. Czy z każdej lokalizacji będzie rozsyłane U900 i L1800? A skoro już piszę to dodatkowo zapytam. Czy i kiedy U900 w Krakowie, Katowicach i Warszawie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-06-2014 - 08:23:55
Nie z każdej lokalizacji będzie rozsyłane UMTS900 i LTE1800. Jeżeli chodzi o Kraków, Katowice i Warszawę to UMTS900 będzie uruchomiony w sierpniu. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
05-06-2014 - 23:11:11
@ Konsultant T-Mobile - Nawet mimo pozwoleń na U900 i LTE1800 w każdej lokalizacji nie będzie ich? Przepraszam, że tak dopytuję, ale ciekawi mnie jak tutaj zostanie to rozwiązane. Wiem, że często pozwolenie /= nawet działający nadajnik. Dziękuję za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-06-2014 - 11:29:33
Witam. Tak jak napisałem powyżej faktycznie nie na każdej, choć pewnie w miarę upływu czasu i rozwoju sieci będzie tych miejsc coraz mniej. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
07-06-2014 - 02:04:19
@ Konsultant T-Mobile - W takim razie kiedy można się spodziewać LTE1800? :-) I, jeśli można uzyskać taką informację, z których lokalizacji w Rzgowie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-06-2014 - 09:05:23
Póki co nie mamy jeszcze takich informacji. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Eksoc Kuba
30-06-2014 - 12:31:28
@ Konsultant T-Mobile - Czy jest jakaś bardziej przybliżona data uruchomienia U900 niż tylko lipiec? Któraś połowa, któryś tydzień? Oczywiście chodzi o Łódź i okolice.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-06-2014 - 13:37:29
Witam. Niestety nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty - przyjmijmy, że najpóźniej do końca lipca pojawi się U900. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
RTS
04-05-2014 - 19:13:44
Dość... ja nie mam siły już czekać aż łaskawie zrobicie coś ze swoim nędznym zasięgiem.. w CENTRUM ŁODZI ja nie mogę normalnie korzystać z internetu mieszkaniu, bo to cholerne 2G+ mi ciągle wskakuje. O czym my tu mówimy? Walczycie o miano najlepszej sieci w Polsce, a konkurencja już dawno uruchamia LTE. Dosyć po prostu dosyć. Nikt nie mówi zaraz o zawrotnych prędkościach, ale żeby człowiek nie mógł swobodnie przeglądać internetu? Masakra! Ja po prostu rezygnuję z waszych usług. Zbyt wiele czasu się denerwowałem. Mi będzie lepiej bez was, a wam beze mnie. Poza tym w rodzinie i wśród znajomych mam parę osób, którzy korzystają z waszego internetu... myślę że przyznają mi rację i też się przeniosą. Dzięki za współpracę ;)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-05-2014 - 08:28:52
Drogi RTS-ie. Mimo wszystko proponuję wstrzymać się z decyzją do końca maja. Po zakończeniu prac modernizacyjnych odczujesz zdecydowaną różnicę. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
madhunt3r
18-04-2014 - 12:13:47
A do kiedy planujecie skończyć modernizację w Łodzi? Pojeździłem ostatnio po mieście i w porównaniu do Orange, w całym mieście pingi T-Mobile ok. 80ms, zaś Orange praktycznie wszędzie ma ok 30-40ms. Mam nadzieję, że po zakończeniu prac poprawią się. Orange też ma w Łodzi modernizację, a już potrafi zaoferować mniejszy ping.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-04-2014 - 09:58:58
Modernizacja na ostatnich obszarach Łodzi będzie zakończona do 2014-05-13. Potem pozostanie już tylko poczekać na uruchomienie UMTS 900 co zgodnie z planem będzie zrealizowane w drugiej połowie lipca 2014. Wtedy dopiero sieć uzyska ostateczny kształt. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
grunbaum41
16-04-2014 - 12:59:11
Witam, a co z zasiegiem sieci w miejscowosci Chociw , gm. Widawa, powiat Łask. Na chwile obecna jest tragicznie. Czy planujecie wybudowanie w pobliskiej lokalizacji wybudowanie jakiegos nadajnika ? Ten z Widawy i Szczercowa jest za daleko... Miescowosc znajdije sie na styku obu zasiegów ?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-04-2014 - 11:07:47
Co prawda nie planujemy na tym obszarze budowy nowej stacji bazowej ale nasze predykcje wskazują, że po zakończeniu modernizacji poziom sygnału powinien się w tej miejscowości poprawić. Pierwsze efekty powinny być widoczne po 2014-05-26. Na pełen efekt trzeba jednak będzie niestety poczekać do początków września 2014 (planowany koniec modernizacji w sąsiednim obszarze). Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
mateusz188587
14-04-2014 - 17:54:03
Najnowocześniejsza sieć w Polsce w Łodzi i okolicach... to znaczy gdzie w końcu? Z tego, co dowiedziałem się w punkcie t-mobile, jeszcze nie wprowadzono LTE, a więc sieć t-mobile będzie ostatnią z trzech wiodących, która wprowadzi szybki internet. To jest na nowoczesność?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-04-2014 - 11:05:27
Najnowocześniejsza sieć w Polsce powstaje właśnie dzięki toczącej się modernizacji istniejącej sieci. Tu: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/najlepsza-siec?234 można sprawdzić w na jakim obszarze prace zostały zakończone, gdzie aktualnie trwają, a gdzie są zaplanowane. A co do LTE, jak już wspominaliśmy: w połowie roku będziemy dysponować odpowiednim zasięgiem sieci, aby świadczyć usługi w technologii LTE odpowiednio dużej liczbie klientów i z zachowaniem wysokiej jakość. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Piotrkowianin
12-04-2014 - 00:58:29
Witam czy szanowna redakcja mogłaby odpowiedzieć bardziej precyzyjnie kiedy będzie modernizacja sieci w Piotrkowie Trybunalskim. Dostałem SMS-a o tym że modernizacja już się zaczęła a w komunikatach prasowych podawana jest informacja że nastąpi to dopiero w czerwcu. To jak to w końcu jest? Z góry dziękuję i pozdrawiam Mateusz
  (0)
Odpowiedz
Karsznice
10-04-2014 - 08:40:11
Witam, mieszkam w Karsznicach (Woj.Łódzkie). Od zawsze mam zasięg EDGE na telefonie ( wszyscy co posiadają T-mobile w tej okolicy ). Do najbiższego nadajnika mamy około 7 km. Nadajnik znajduje się w miejscowości Piątek, ul. Konarskiego 26 T-Mobile (26002) ID: 22015. Dowiedziałem się, że nadajnik pracuje w trybie GSM 900. Proszę o informację czy planowana jest jego modernizacja w celu zdecydowanej poprawy zasięgu oraz ewentualnie kiedy prace będą rozpoczęte?. Dziękuję i pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
31-03-2014 - 14:31:03
Mieszkam w centrum Łodzi, a zasięg mam na poziomie 2g+(pełen zasięg), a 3g+(dwie kreski). To skandal. Pełen zasięg mam dopiero na balkonie;] Nawet gdy mam już ten pełen zasięg to i tak transfer nie jest zadowalający.. pytam więc: kiedy będę mógł normalnie mieć w mieszkaniu internet w całym zasięgu?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
01-04-2014 - 11:00:52
Aktualnie na terenie Łodzi trwa jeszcze modernizacja sieci, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Dodatkowo w drugiej połowie lipca 2014 udostępnimy w Łodzi UMTS900. Liczymy, że po zakończeniu wszystkich prac poziom sygnału wyraźnie się poprawi. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
Piotrekkkkk
02-04-2014 - 08:09:17
Dzięki za odpowiedź, ale czy wiadomo kiedy obecne prace zostaną ukończone?
  (0)
Odpowiedz
vno
30-03-2014 - 11:30:20
Czy okolice Sikorskiego, Bema, Sowińskiego są jeszcze przed czy już po? Niestety ale w tej chwili na 2 piętrze, nie w bunkrze, a przy oknie sieć osiąga porywające szybkości EDGE. Chyba nawet gorzej niż było. W tym samym miejscy Plus i Orange bez problemu w ok. 10 Mb/s, a H+ w całym domu... PS. A są w ogóle szanse na 3G w okolicach Andrespola, Janówki, Justynowa?
  (0)
Odpowiedz
vuhib
28-03-2014 - 15:53:33
Czy prace modernizacyjne w dzielnicy Łódź Polesie już się zakończyły? Ulica Krzemieniecka (na wysokości rezerwatu przyrody) - tragedia przy 2G nie wspominając już 3G czy LTE... :(
  (0)
Odpowiedz
madhunt3r
27-03-2014 - 14:21:27
Czy w centrum Łodzi, a dokładniej w okolicach Sterlinga, Pomorska, Północna, była już przeprowadzana modernizacja? Chodzi mi głównie o nadajniki T-Mobile na ul. Pomorskiej 46/48 i ul. Franciszkańskiej 17/25, bo ostatnio ping jest straszny i wynosi ponad 100ms, gdzie wcześniej pamiętam że zazwyczaj wynosił ok 50ms. Proszę o informacje. Dziękuję!
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
02-04-2014 - 10:21:17
Na tym obszarze aktualnie trwa jeszcze optymalizacja sieci (prace rozpoczęły się 2014-03-10 i trwają szacunkowo 6 tygodni). W czasie optymalizacji siłą rzeczy sieć nie pracuje jeszcze w sposób docelowy. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
  (0)
Odpowiedz
banan1973
27-03-2014 - 11:31:46
Uff, w Łodzi na Widzewie już wszystko działa. Powiem więcej, jest bardzo szybko. Dostałem 10pln jako rekompensata. Pytanie mam, czy w Łebie jest już sieć po modernizacji??
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
02-04-2014 - 10:22:03
Modernizacja sieci w Łebie dopiero przed nami. Natomiast przed wakacjami planujemy ją zakończyć.
  (0)
Odpowiedz
pro70
26-03-2014 - 19:22:17
Ponownie proszę o informację w sprawie terminu modernizacji sieci w m. Ustronie/ Grotniki (gmina Zgierz)? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
02-04-2014 - 10:22:37
Modernizacja w tej lokalizacji rozpoczęła się 2014-03-03 i została zaplanowana na około 6 tygodni.
  (0)
Odpowiedz
banan1973
25-03-2014 - 13:11:07
Kiedy zakończycie prace na Widzewie Łodzi?? Aktualnie internet zrywa połączenie, nie można korzystać a wykupiłem pakiet 3 giga. Natomiast aby rozmawiać muszę przestawić telefon na "tylko GSM". Na tą chwilę jest bardzo źle. Kiedy to się zmieni?!?!
  (0)
Odpowiedz
rbalin
24-03-2014 - 13:28:41
Kiedy jest w planach modernizacja okolic Babiczek?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
25-03-2014 - 15:40:23
Prace na tym obszarze planujemy rozpocząć w pierwszym tygodniu kwietnia 2014. Potrwają około 6 tygodni. Przy czym staramy się je prowadzić w takich godzinach i w taki sposób, aby były jak najmniej dokuczliwe dla naszych Klientów (choć z pewnymi utrudnieniami trzeba się niestety liczyć). Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
krudnik
20-03-2014 - 16:26:46
A co z Pabianicami.Nadajnika do modernizacji brak,został zlikwidowany we wrześniu 2012 r.i do chwili obecnej brak sygnału internetu.Kiedy zostanie zamontowany nadajnik.Proszę o informację.Dziękuję za odpowiedz.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
24-03-2014 - 11:05:06
Niebawem (plany zakładają pierwszą połowę kwietnia) ruszamy z modernizacja tego obszaru. Jednym z najważniejszych celów modernizacji jest właśnie udostępnienie szybkiego dostępu do internetu. Dodatkowo w lipcu tego roku planujemy uruchomienie na tym obszarze UMTS900 (jakość sieci 3G dostępna w 2G) o zasięgu porównywalnym do sieci 2G. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
lester
14-03-2014 - 08:07:21
Czy Domaniewice i okolice ta modernizacja dotyczy? Co z Łowiczem?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
17-03-2014 - 10:47:59
Domaniewice oraz Łowicz znajdują się na obszarze, w którym modernizację planujemy rozpocząć w lipcu tego roku. Natomiast w pobliżu, na zachód od Domanic (na przykład w Głownie) modernizacja aktualnie trwa.
  (0)
Odpowiedz
lester
20-03-2014 - 11:32:58
@ Redakcja T-Mobile Trendy - dziekuje za odpowiedz. Moge dodac, ze modernizacja w glownie lapie okolice na zachod od Domaniewic(wciaz powiat lowicki), natomiast Wasza mapa tego nie odzwierciedla.
  (0)
Odpowiedz
Michał
11-03-2014 - 00:21:46
Zobaczymy, czy te zmiany coś pomogą! Mieszkam na kozinach (polesie) a pracuje blisko placu wolności (centrum) i zasięg oscyluje w granicach 0 (zero) kresek do max 2. Podpisałem nową umowy i dostałem nowy telefon, jak zgubi zasięg to niezbędny jest restart telefonu. Wymieniłem telefon na gwarancji. Nowy telefon ma tą samą przypadłość. Nie wiem już czy to wina fatalnej xperii SP czy fatalnej sieci T-mobile. Byłem bliski zmiany operatora. Bardzo żałuję, że zostałem z T-Mobile na kolejne dwa lata.
  (0)
Odpowiedz
Cyklon
10-03-2014 - 15:16:21
Ludzie czegoś nie rozumiem piszecie: Najnowocześniejsza sieć w Polsce a potem czytam o nadajnikach 2G i 3G - to chyba jakaś pomyłka. A co z LTE?
  (2)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
10-03-2014 - 15:24:17
Na tym etapie prac nie możemy jeszcze zdradzić szczegółów. Możemy tylko powiedzieć, że mamy kilkaset działających stacji i cały czas uruchamiamy kolejne. Dostęp do technologii LTE chcemy zaoferować gdy jej zasięg nie będzie punktowy, a od razu dostępny dla dużej liczby Klientów. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Darstu
07-03-2014 - 00:06:06
A co z siecią w Strykowie . Mieszkam przy ul Kopernika i mam problem z jakością rozmów w domu . (600 m . w lini prostej od nadajnika) . Nie mówiąc już o terenach na wschód od Strykowa okolice Cesarki Warszewic Niesłuków , okolice Skoszew , gdzie sygnał jest bardzo słaby. Trasa z Nowosolnej w kierunku Sierżni - tragedia . Sygnał zanika i zrywa polączenia na 8 km. Tyle powstaje wokół Strykowa centrów logistycznych a jakość połączeń i sygnału kiepska .
  (0)
Odpowiedz
rbalin
04-03-2014 - 09:34:18
Ciekawe czy zmieni się zasięg w Babiczkach, bo na razie trzeba wychodzić na zewnątrz domu by można porozmawiać, a przedstawiciele T-mobile dzwonią z propozycjami nowego "szybkiego" internetu z tabletem. Mogę udostępnić miejsce na nadajnik, tylko żeby można było rozmawiać bez problemów.
  (0)
Odpowiedz
jlgl
03-03-2014 - 17:55:26
Jaki będzie zasięg dla telefonu po planowanej modernizacji w Głownie ?. Zamieszczone maki (zresztą mało dokładne) dotyczą tylko Łodzi, a piszecie o Łodzi i okolicach.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
06-03-2014 - 15:48:20
W Głownie rozpoczęcie prac modernizacyjnych zaplanowaliśmy na 3 marca 2014. Potrwają około 6 tygodni. W ich wyniku wyraźnie wzrośnie zasięg sieci 3G (zostanie uruchomiona dodatkowa stacja na terenie Głowna). Dodatkowo na drugą połowę lipca 2014 przygotowujemy w Głownie uruchomienie UMTS900 (jakość sieci 3G dostępna w 2G) o zasięgu porównywalnym do sieci 2G. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
pro70
01-03-2014 - 18:01:16
Witam, czy w ramach planowanej od 03 marca modernizacji sieci w Łodzi i okolicach przewidywane są prace w Grotnikach (gmina Zgierz)? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Spacedust
15-02-2014 - 18:02:06
Czy już coś wiadomo odnośnie wdrożenia UMTS900 w centrum Poznania ?
  (0)
Odpowiedz
mac2
25-02-2014 - 17:20:55
@Spacedust - nieoficjalne newsy mowia o tym ze 900 ma pomagać na prowincji a w centrum poz. smigac można na 2100, ja z prowincji także zmieniłbym pytanie na to kiedy w byłym woj. poznanskim i pilskim ( 900 wdrazaja ponoc według starego podzialu administracyjnego.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
28-02-2014 - 16:30:48
W Poznaniu, Pile i okolicy UMTS900 uruchomimy w trzecim kwartale.
  (0)
Odpowiedz
mac2
28-02-2014 - 21:43:11
@ Redakcja T-Mobile Trendy - szkoda ze tak zwlekacie z uruchomieniem szybszego internetu tam gdzie nie dolatuje 2100 a EDGE po polaczeniu nie jest tak wydajne jak przed
  (1)
Odpowiedz
Spacedust
01-03-2014 - 12:36:06
@ mac2 - Wystarczy pojechać 15 km od Poznania w stronę Kórnika i są ogromne dziury 3G np. w Borówcu. W efekcie mam słabe EDGE lub UMTS2100, które po sekundzie znika nawet na zewnątrz budynków. Konkurencja ma za to sprawnie działające LTE nawet wewnątrz budynków...
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
28-02-2014 - 16:19:48
Na dzień dzisiejszy nie planujemy wdrażać technologii UMTS900 w centrach dużych miast. W okolicach Poznania UMTS900 pojawi się w 3. kwartale 2014 roku.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się