Mobilny system operacyjny Apple doczekał się aktualizacji do wersji iOS 6.1.2. Jakich zmian powinni spodziewać się użytkownicy urządzeń z nadgryzionym jabłkiem w logo?

Firma Apple udostępniła wszystkim użytkownikom najnowszą aktualizację swojego mobilnego systemu operacyjnego. Głównym powodem wypuszczenia łatki były problemy ze zbyt szybko rozładowującą się baterią, które dotyczyły osób korzystających z kalendarza Exchange. Na szczęście zaktualizowanie systemu do wersji iOS 6.1.2 rozwiązało ten problem.

By zainstalować tę aktualizację, musicie wejść w Ustawienia → Ogólne → Uaktualnienia lub zainstalować ją z poziomu iTunes. Plik zajmuje 12 MB. Aktualizacja jest dostępna dla użytkowników iPhone'a 3GS i wszystkich wyższych modeli, a także nowszych modeli iPadów.

Koncern z Cupertino słynie z szybkiego reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników swoich urządzeń. Tą aktualizacją tylko to potwierdził.

By zainstalować tę aktualizację, musicie wejść w Ustawienia → Ogólne → Uaktualnienia lub zainstalować ją z poziomu iTunes.

iOS zaktualizowany. Co nowego? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Facebook w wersji dla iPhone'a i iPada został uaktualniony i wzbogacony o nowe, ciekawe funkcje. Jakie nowości wprowadza łatka oznaczona numerkiem 5.1?

Posiadacze urządzeń z systemem operacyjnym iOS mogą już pobierać najnowsze uaktualnienie oficjalnej aplikacji Facebooka. Łatka z numerem 5.1 to przede wszystkim usprawnienia z zakresu współdzielenie zdjęć, ale przy jej okazji wprowadzono też kilka innych mniej lub bardziej istotnych nowości.

Aplikacja Facebooka w wersji 5.1 pozwala na szybsze współdzielenie wielu zdjęć jednocześnie, dodaje funkcję szybszego dostępu do kontaktów (poprzez przesunięcie palcem po ekranie w lewo) i wprowadza opcję dodawania znajomych do zakładki Ulubione. Pojawiła się również możliwość obdarowywania znajomych prezentami, ale na chwilę obecną jest ona niestety dostępna wyłącznie dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych.

Aplikacja Facebooka jest dostępna w App Store - można ją pobrać za darmo.

Facebook dla iOS zaktualizowany. Co nowego? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Firma Google zaktualizowała mobilną wersję swojej przeglądarki dla urządzeń z systemem iOS. Chrome na iPhone'ie potrafi teraz więcej. Szczegóły w rozwinięciu.

Google nie przestaje usprawniać swojej mobilnej przeglądarki, na co dowodem jest kolejna aktualizacja wypuszczona do App Store. Dzięki niej Chrome w wersji dla iOS zyskał nowe funkcje. Poznajcie je.

Pierwszą nowością wprowadzoną do mobilnego Chrome'a, której brakowało bardzo wielu osobom, jest możliwość uruchomienia trybu pełnoekranowego. W tym celu należy przewinąć stronę, a pasek po prostu zniknie. Pojawi się z powrotem, gdy wykonamy gest przesunięcia w górę. Dzięki temu możemy wykorzystać kilka dodatkowych pikseli ekranu dotykowego do przeglądania stron.

Szczególnie przydatne dla niektórych osób może okazać się też wsparcie dla bezprzewodowego drukowania w technologii Cloud Print oraz AirPrint. Oprócz tego, dodano możliwość zapisania strony internetowej w formacie PDF i zapisania pliku na dysku Google Drive.

Mobilny Chrome dla iOS czeka na was w App Store.

Chrome dla iOS zaktualizowany. Co nowego? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Zgodnie z obietnicą Apple wydało najnowszą aktualizację dla swojego mobilnego systemu operacyjnego. Co nowego wnosi iOS 8.1?

Kluczowa nowość, wprowadzona do systemu iOS przy okazji tej aktualizacji, póki co dotyczy jedynie mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Chodzi oczywiście o wsparcie dla płatności bezgotówkowych na platformie Apple Pay, która umożliwia płacenie za zakupy przy pomocy iPhone’a. Mamy nadzieję, że prędzej niż później usługa zawita również w Europie.

W ramach aktualizacji do iOS 8.1 wprowadzonych zostało jeszcze kilka innych nowości, z których mogą korzystać również mieszkańcy naszego kontynentu oraz Polski. Pojawiła się m.in. możliwość przechowywania zdjęć w iCloud, co w praktyce oznacza, że oryginały fotografii trafiają do chmury i są dostępne z jej poziomu, a w telefonie przechowywane są wyłącznie ich pomniejszone wersje, zajmujące znacznie mniej miejsca w pamięci smartfonu.

Wraz z aktualizacją pojawiła się również możliwość przełączanie się w telefonie pomiędzy różnymi standardami łączności - 2G, 3G i 4G (LTE). Oprócz tego łatka poprawia wszelkie błędy i niedociągnięcia, na które skarżyli się użytkownicy iOS 8.

Aktualizacja dla systemu iOS oznacza numerem 8.1 jest dostępna za darmo dla wszystkich użytkowników systemu iOS 8. Można ją pobrać przez iTunes lub bezpośrednio z poziomu telefonu (Ustawienia, Uaktualnienia, Pobierz i zainstaluj).

iOS zaktualizowany do wersji 8.1. Co nowego? - opinie i komentarze (145)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Maeso
14-08-2015 - 22:54:24
@ piterrr Ja mam dokładnie ten sam problem:/ juz nie wiem co mam z tym zrobić może jakiś pan konsultant nam poradzi? aktualnie korzystam z ip 4s iOS 8.4.1 od dzis bo była aktualizacja.
  (0)
Odpowiedz
piterrr
09-04-2015 - 10:22:26
Nadejszła wielkopomna chwila :) iOS 8.3 daje możliwość przełączania 2G/3G/LTE. Tmobile rulezzzz normalnie
  (0)
Odpowiedz
Darekx
09-04-2015 - 12:57:51
@piterrr - No tak jest. Gdy odpalam przełącznik na 2g to po 5 sekundach mam Brak Sieci :( gdy przełączam na 3g telefon nagle znajduje sieć i mam 1-2 kropki zasięgu.
  (0)
Odpowiedz
Piterrr
09-04-2015 - 23:03:32
@ Darekx - coś musisz mieć skopane. Zgłosić do tmobile trzeba. U mnie działa bez zarzutu. Proponuje najpierw przywrócić urządzenie do ust. Fabrycznych. Może będzie ok
  (0)
Odpowiedz
Dariusssw
10-04-2015 - 11:51:59
@piterrr - a co to znaczy WIELKOpomna?
  (0)
Odpowiedz
piterrr
10-04-2015 - 17:42:58
@ Dariusssw - racja - WIEKOPOMNA - hojhlik siem wdarnoł
  (0)
Odpowiedz
Speacetronic
31-03-2015 - 18:00:32
Założyłem sobie konto deweloperskie (płatne ) i mam iOS 8.3 i działa przelicznik 2g,3G oraz LTE. I teraz problemy z śniegiem się skończyły ponadto bateria działa dłużej.
  (0)
Odpowiedz
niezadowolony
02-04-2015 - 21:08:00
@Speacetronic - zmarnowałeś pieniądze :-)
  (0)
Odpowiedz
filip99
13-03-2015 - 00:08:39
w os 8.3 beta jest przełącznik 2g-3g-lte
  (0)
Odpowiedz
Klient t mobile
10-03-2015 - 21:55:20
Drogie Tmobile, wypowiedzenie umowy internetu mobilnego już do Was doszło, cieszę się, ze kończy się nasza współpraca. Czekałem długo i cierpliwie na pojawienie się przełącznika, ale cierpliwość ma jakieś granice. Teraz już tylko wahań się, czy przejść do sieci w kolorze zielonym czy może skorzystać z oferty sieci z kolorem fioletowym.
  (0)
Odpowiedz
piterrr
09-03-2015 - 21:04:58
"iOS zaktualizowany do wersji 8.2. Co nowego?" Jeden, wielki *** ...
  (0)
Odpowiedz
niezadowolony
09-03-2015 - 21:33:06
@piterrr - misiu, umiesz czytać? iOS 8.3!
  (0)
Odpowiedz
Misiek Hel
11-03-2015 - 06:23:29
@ niezadowolony - poczytaj cały wątek i zobacz co posał Konsultant T Mobile wcześniej. Pisał nam że sprawa zgłoszona do Apple i wyjdzie przełącznik przy najbliższej dużej aktualizacji i miała to być 8.2 . Więc chyba Ty masz problemy z czytaniem i zrozumieniem.
  (0)
Odpowiedz
Kazik26
12-03-2015 - 16:21:54
@ Misiek Hel - Ale gdzie napisał, że miała to być 8.2? Apple podało oficjalnie, że niestety dopiero w 8.3 będzie przełącznik.
  (0)
Odpowiedz
niezadowolony
12-03-2015 - 20:47:33
@ Kazik26 - ściągnij iOS 8.3 beta 3 i będziesz miał, ja już mam.
  (0)
Odpowiedz
Misiek Hel
13-03-2015 - 12:30:20
@ Kazik26 - człowieku pisali jak byliśmy na ios 8.1 że będzie przy najbliższej dużej aktualizacj więc najbliższa była 8.2 Kumasz już czy Ci to narysować ???
  (0)
Odpowiedz
Misiek Hel
09-03-2015 - 11:59:56
Witajcie, zastanawia mnie dlaczego dopiero przełącznik 2G pojawi się w iOS 8.3 a nie w dzisiejszej aktualizacji do iOS 8.2 ??? Parówki z T-Mobile nie dawno w tym temacie pisały że przy najbliższej dużej aktualizacji ma się pojawić a więc najbliższa będzie dziś wieczorem. Czyżby znowu kłamali i robili klientów w balona????? Zobaczymy ;-)
  (0)
Odpowiedz
Kazik26
10-02-2015 - 09:30:52
Będzie przełącznik dla Tmobile w ios 8.3 hurrraaaa :D
  (0)
Odpowiedz
apli papli
18-02-2015 - 15:39:25
@Kazik26 - Czy to pewna informacja???
  (0)
Odpowiedz
Marek53
03-02-2015 - 11:49:31
Lekarz zakazał mi się denerwować. Wiedzcie jednak że ta sieć to najgorsze bagno. To jest chore by przez 4 miesiące nie stworzyć przycisku 2g w ustawieniach operatora.
  (0)
Odpowiedz
lorek
29-01-2015 - 16:49:43
oni taka maja to gdzies jak by byli dobra siecia a nie fabryka kasy to juz by to zalawtili i uz bysmy sie cieszyli z normalnego zasiegu a tu nic ani widu ani slychu masakra :/
  (0)
Odpowiedz
Kazik26
29-01-2015 - 16:00:42
Tmobile my cierpimy już od TRZECH miesięcy :( za jakie grzechy ja się pytam....
  (0)
Odpowiedz
mateusz0
27-01-2015 - 23:45:11
Jeszcze tylko dwa miesiące z hakiem i wypowiadam umowę na internet mobilny. Jeśli t-mobile nie potrafi przez tak długi okres wprowadzić korekty ustawień operatorskich, boję się czy przedłużając umowę doczekam się tego. Prawdopodobnie Plus w kwietniu zyska kolejnego klienta. A swoją negatywną opinię na temat sieci t-mobile na pewno przekażę dalej znajomym - ostrzegę ich, by nie popełnili tego błędu co ja.
  (0)
Odpowiedz
Paweł1975
27-01-2015 - 21:53:10
Kolejna aktualizacja, a prostego przycisku wciąż nie ma. Może T-mobile miało na myśli aktualizację do iOS 9? Ja i tak im nie wierzę. Sądzę, że wszystko wynika z ustawień operatora a nie oprogramowania Apple. Telefon służbowy mam w Plusie i tam jakoś przycisk jest.
  (0)
Odpowiedz
monikas
26-01-2015 - 12:18:01
Jestem załamana, od kilku tygodni praktycznie nie mam zasięgu w Tmobile. Wcześniej też nie było różowo, ale jakoś udawało się złapać kilka kropek 2G. Teraz zasięg pojawia się na chwilę i znika, nie udaje się nawiązać połączenia. Nie wiem czy jest to związane z upgradowaniem systemu, czy to wina Tmobile. Mam zamiar pojechać z telefonem do serwisu Appla, choć wątpię czy cokolwiek pomoże... :((( Jakieś porady???
  (0)
Odpowiedz
Kazik26
26-01-2015 - 15:52:31
@monikas - Też mam taki sam problem i miałbym prośbę o informacje co na to powie serwis appla czy stwierdzą usterkę w telefonie czy u operatora sieci ? Ja już odchodzę od zmysłów bo nadal nie wiem czyja to wina.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-01-2015 - 07:24:58
Dokonałeś sugerowanego wyzerowania ustawień sieciowych? Jeśli nie i problem nadal występuje możesz zgłosić prośbę o sprawdzenie karty SIM w Biurze Obsługi Abonenta. Za serwis Apple niestety nie wypowiemy się, proponuję zatem do nich zwrócenie się z tym pytaniem.
  (7)
Odpowiedz
monikas
07-03-2015 - 23:07:43
@ Konsultant T-Mobile - wybaczcie, ale nie jestem idiotką .... robiłam restore, zerowanie ustawień sieciowych i wszystkie możliwe zabiegi na Iphonie, wymieniłam kartę SIM, oddałam telefon do serwisu i.... jest MEGAKICHA, 30km od centrum Warszawy T-mobile nie jest w stanie zapewnić minimalnego poziomu usługi... dopowiem, że kupiłam pakiet startowy PLUSa i.... cuda, zasięg jest, nie LTE, ale stały i stabilny.... i co teraz, ile jeszcze ściem mam wysłuchać, ile reklamacji złożyć i dowiedzieć się, że"problem został rozwiązany"...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-03-2015 - 19:53:35
Witam Serdecznie, Przy tego typu problemach wymagany jest kontakt z BOA pod numerem 602 900 koszt za połączenie zgodny z cennikiem taryfy. Dodatkowo informuję iż pod tym numerem będzie Pani mogła zgłosić problem do działu technicznego. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-01-2015 - 21:17:27
Witam. Spróbuj na początku wyzerować ustawienia sieciowe (ustawienia – ogólne – wyzeruj – ustawienia sieciowe), jeśli masz możliwość to dobrze by było sprawdzić kartę SIM w innym urządzeniu. W ostateczności koniczna będzie wizyta w serwisie. Pozdrawiam.
  (8)
Odpowiedz
Kazik26
24-01-2015 - 15:31:37
Drogi Timobilu. Zlitujcie sie nad tymi ludzmi ktorzy mieszkaja na pograniczu 3g i zrobcie ten przelacznik na wlasna odpowiedzialnosc dla swoich klientow.
  (0)
Odpowiedz
lorek
22-01-2015 - 12:43:31
naprawde to wszytsko co sie dzieje jest smieszne siec ma klienta gleboko w du... sam pracuje w handlu i wiem ze pierwsza podstawowa zasada jest dbanie o interes klienta zeby byl zadowolony bo on jest najwazniejszy a tutaj operator nic pisze tylko to samo caly czas i ma nas w du.... , nie wspomne chociaz nawet o tym ze by napisal ze cos sie dzieje jest jakas mala szansa mozemy pomarzyc o tym!!!!!!!! naprwde warto napisac ten pozew do UOK jak ktos z forum ma ochoteto czekam na propozycje tak dalej byc nie moze placimy duze pieniadze i wymagamy troche uwagi!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Mat 123456789
16-01-2015 - 00:23:24
Nadal cisza. Moze sprawę trzeba zgłosić do urzędu ochrony konsumenta?
  (0)
Odpowiedz
Bartek55
16-01-2015 - 12:44:53
@Mat 123456789 - też już nad tym się zastanawiałem nawet poczyniłem pewne kroki. I faktycznie możemy zgłosić proces zbiorowy na tmobile gdyż nie wywiązują się z umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych. Sprzedali telefon który jest niezgodny z ich siecią. Nie każdy mieszka w centrum miasta przy antenie telekomunikacyjnej.
  (0)
Odpowiedz
Speacetronic
21-01-2015 - 18:29:07
@ Bartek55 - jestem za olewaja mnie pomimo ze miesięcznie za telefony jako osoba fizyczna płace 600 pln
  (0)
Odpowiedz
lorek
12-01-2015 - 11:39:47
napewno znajac zycie wedlog operatora nie jest to "duza aktualizacja" i nie bedzie mozliwosci przelaczania :(
  (0)
Odpowiedz
niezadowolony
14-01-2015 - 12:54:46
@lorek - Dzisiaj o 19 powinna wyjść aktualizacja. Będziemy czekać do iOS20 ;-) T-Mobile to gówno, a nie sieć :-)
  (0)
Odpowiedz
adff1
14-01-2015 - 14:51:59
@ niezadowolony - Jak w najbliższym czasie nie udostępnią 2G to tylko czekam do końca umowy i dwa nr przenoszę do PLUSA tam jest 2G.
  (0)
Odpowiedz
niezadowolony
14-01-2015 - 20:03:04
@ adff1 - approved
  (0)
Odpowiedz
Iphone bez 2g
15-01-2015 - 23:49:27
@ adff1 - Witam, ja rowniez jesli aktualizacja nie nastapi do konca lutego przenosze firme z numerami do plusa. plus sie ucieszy. Wstyd chodzic i szukac 1-2 kropki 3G.
  (0)
Odpowiedz
Daniel1123
10-01-2015 - 17:51:44
To śiatelko pewnie zgaśnie z chwilą wypuszczenia updatu. Już było tyle aktualizacji że przestałem wierzyć żę w ogóle będzie ten przełącznik.
  (0)
Odpowiedz
lorek
05-01-2015 - 11:43:18
witam nowym roku wszystkiego dobrego :) w naszej sprawie nadal cisza kolejny rok do przodu i wszytsko sie rozwinie a my nadal bedziemy stac w miejscu :(
  (0)
Odpowiedz
Speacetronic
30-12-2014 - 14:45:11
Ustawienia przełącznika sieci są tylko i wyłącznie operatora. Wiem ponieważ mam w USA człowieka który pracuje w Apple i ta wiadomość powinna skończyć ściemnianie przez T-Mobile i czekamy kiedy wasz dział techniczny przestanie się opi.........ać i weźmie się do roboty.
  (0)
Odpowiedz
mtm0000
27-12-2014 - 13:32:51
Czy doczekamy się aktualizacji przełącznika 2G - 3G - LTE? Wiadomo coś wreszcie? To samo dzieje się z tabletami.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-12-2014 - 20:53:11
Po raz kolejny wyjaśniamy, że sposób wyboru trybu sieci w urządzeniach z wersją iOS 8.1.2 jest standardowym ustawieniem firmy Apple i dotyczy nie tylko T-Mobile. Na wniosek T-Mobile, firma Apple zobowiązała się do jak najszybszego wprowadzenia zmiany sposobu wybierania sieci, aby włączenie tylko trybu 2G było możliwe. Nastąpi to przy okazji najbliższego dużego release. Przypominamy, że aktualnie w przypadku braku zasięgu 3G, telefon automatycznie przełącza się do sieci 2G.
  (16)
Odpowiedz
adff1
27-12-2014 - 21:42:23
@ Konsultant T-Mobile - Jak ktoś mieszka na pograniczu zasięgu 3G to na 2G się nie przełączy i w tym jest problem.
  (0)
Odpowiedz
Artur Kot
28-12-2014 - 00:34:21
@ Konsultant T-Mobile - czy wy zdajecie sobie sprawę że podczas rozmowy jak zmieni tryb sieci to połączenie zostaje zerwane? Ponadto na 1 czy 2 kreskach zasięgu 3g to że tak powiem gó.. słychać... Czy wy nie rozumiecie że użytkownicy iphonów nie mogą normalnie prowadzić rozmów i korzystać z internetu w telefonie?. Pewnie wam to na rękę że tak ociężale podchodzicie do tej sprawy. Przypominam to wy jesteście dystrybutorem telefonów appla i to wy powinniście od nich wymagać. Oni muszą dostosować telefon do potrzeb abonentów waszej sieci. I nie powinno być takiego czegoś że oni z łaski swojej przy dużej aktualizacji wprowadzą ten przycisk, tylko powinni to zrobić natychmiast bo wy tego wymagacie. Abonenci waszej sieci już ponad 3 miesiące walczą z gubieniem zasięgu. W zdzieraniu kasy z abonentów jesteście dobrzy, ale już żeby coś dla nich wywalczyć od giganta z cupertino to jesteście tacy mali... Ale co tam ,,Kowalskiego" łatwo obedrzeć ze skóry bo Kowalski nie ma za sobą sztabu prawników ludzi od pr marketingu itp. Napisaliście tam do nich z jeden raz, to co się dziwić że nie macie nic nowego do przekazania. A z tą dużą aktualizacją to też od 3 miesięcy mydlicie oczy. Były chyba z 4 aktualizacje w między czasie i nadal nic. Czekam na waszą odpowiedź na mój post.
  (0)
Odpowiedz
Paula223
30-12-2014 - 18:38:35
Jesteście dnem że milczycie!!!
  (0)
Odpowiedz
Kazik26
26-12-2014 - 12:57:34
To bylo pewne, ze przed swietami tego nie naprawia. Aktualnie ciagle trace zasieg w miejscach gdzie zawsze byl. Nie mowiac o zyczeniach swiatecznych i braku mozliwosci ich wyslania.... Mimo wszystko Wesolych Swiat :)
  (0)
Odpowiedz
Pałka
22-12-2014 - 12:49:32
Mam służbowa słuchawkę IPHONE5 - nie mogę zmienić operatora... Jak miałem przełącznik 3G/2G bateria trzymała z luzem cały dzień. Teraz jak łażę po warsztacie gdzie gubi mi zasięg 3G to baterie wypompowuje w 4-5h. T-MOBILE zróbcie coś dla swoich użytkowników i naprawcie ten bug bo tak się nie da używać telefonu. Teraz muszę bez przerwy wyłączać transmisje danych i telefon trzyma jak kiedyś!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
22-12-2014 - 18:12:32
Witam. Niestety wciąż czekamy - funkcja ręcznego wyboru trybu pracy sieci zostanie udostępniona przy kolejnej aktualizacji - proszęy w takim razie o cierpliwość i sprawdzanie aktualizacji w urządzeniu.
  (9)
Odpowiedz
adff1
22-12-2014 - 20:09:25
@ Konsultant T-Mobile - Jest to trochę dziwne jak dzwonie do BOA T-Mobile to informują mnie że to APPLE ma wprowadzić wraz z nowym IOS.Jak dzwonię do APPLE na wsparcie techniczne to oni znów odbijają piłkę że za Ustawienia sieciowe odpowiada operator T-MOBILE.Co tu jest grane ????? Niech się wypowie Konsultant T-Mobile....
  (0)
Odpowiedz
Dominik76
23-12-2014 - 14:04:44
@ adff1 - Ja bardziej ufałbym Apple, bo mam też iPhona w Plusie i tam przycisk jest, a oprogramowanie dokładnie to samo.
  (0)
Odpowiedz
T-Mobile kłamca
24-12-2014 - 02:15:43
@ Konsultant T-Mobile - Przy kolejnej aktualizacji? Mówiliście tak kilka tygodni temu, wyszedł iOS 8.1.2 i nadal nie ma. Kogo wy chcecie oszukać? Ciągle piszecie, że w następnej aktualizacji, a juz była 8.1.1, 8.1.2 i tak w koło maciej, że przy kolejnej aktualizacji. Idiotów z nas robicie? TO OD WAS ZALEŻĄ USTAWIENIA OPERATORA. NIE OD APPLE. TO WY MUSICIE UDOSTĘPNIĆ TE USTAWIENIA. TAK CIĘŻKO POJĄĆ? KŁAMIECIE NA KAŻDYM KROKU W TYM TEMACIE, JESTEŚCIE KŁAMCAMI, KLIENTÓW MACIE W BYLE PIENIĄDZE OD NICH CIĄGNĄĆ. NAWET OPCJI 2G NIE POTRAFIĄ WŁĄCZYĆ I TO MA SIĘ NAZYWAĆ SIEĆ. KOMEDIA.
  (0)
Odpowiedz
lorek
22-12-2014 - 12:36:04
to T-Mobile nie zrobi nam prezentu pod choinke ....?
  (0)
Odpowiedz
Misiek-Hel
19-12-2014 - 14:00:37
Pan Konsultant powinien wiedzieć czy w ios 8.2 będzie wkońcu przełącznik 2G ale widać wie tyle co pani Jadzia z warzywniaka ;-)
  (0)
Odpowiedz
lorek
18-12-2014 - 09:37:34
podsumowujac ta cala dyskusje nic sie nie zmienilo i jak czekalismy to bedziemy czekac do konca roku ( moze nawet przyszlego ) - smieszne to mamy XXI wiek a takie rzeczy sie wyrabiaja jedna prosta funkcja a tak potrafi zycie utrudnic, ale co to obchodzi operatora wazne zeby placic , zycze wszytskim spokojnych i radosnych swita bozego narodzenia i cuz pozostaje nam czekac albo uciekac i jak w filmie ....: run forest run ...." - masakra :)
  (0)
Odpowiedz
adff1
18-12-2014 - 10:58:47
@lorek - Ja czekam jeszcze do końca umowy i jak nie pojawi się 2G to zmykam do PLUSA bo tam nie ma problemu z 2G jak T-mobile nie może dogadać się z APPLE to ich problem.
  (0)
Odpowiedz
Tomczii
11-12-2014 - 18:46:53
To są żarty... Mam umowe do czerca 2015 i także żegnam się z tmobile!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
lorek
11-12-2014 - 09:44:48
czyli czekamy dalej ....
  (0)
Odpowiedz
adff1
10-12-2014 - 19:31:34
Dlaczego KONSULTANT T_MOBILE teraz się nic nie wypowiada na ten temat ?????????????
  (0)
Odpowiedz
lorek
10-12-2014 - 21:06:30
jutro bedzie odpowiedz ze to nie od nich zalezzne i mamy czekac i czekac i czekac......
  (0)
Odpowiedz
Tomek1414
10-12-2014 - 21:28:46
@ lorek - dokładnie jutro pewnie powiedzą że oni wysyłali do apple i to wina apple.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-12-2014 - 21:40:41
Witam. Tak, jak pisaliśmy wcześniej musimy czekać na release od Apple zawierający tę poprawkę. Nie mamy konkretów co do terminu i oznaczenia tej aktualizacji. Pozdrawiam.
  (10)
Odpowiedz
adff1
10-12-2014 - 19:30:01
Co za sieć obiecują tylko i nic z tego nie ma .Zawiodłem się na wyborze T-mobile.Ale tylko do końca umowy i zmykam do Plusa .
  (0)
Odpowiedz
Tomek1414
09-12-2014 - 20:10:45
Właśnie wyszła nowa aktualizacja ios 8.1.2 i nie ma przełącznika 2g. Tmobile je ste scie ba ndą nie uda czników nie potrafiących nic wywalczyć dla swoich abonentów.
  (0)
Odpowiedz
Tomek1414
09-12-2014 - 20:08:20
Właśnie wyszła aktualizacja iosa 8.1.2 nie ma przełącznika 2g. Tmobile jesteście bandą nieudaczników najgorszych....
  (0)
Odpowiedz
adff1
09-12-2014 - 21:22:56
@Tomek1414 - Byle do końca umowy i kończę z T-Mobile zmykam do Plusa tam nie ma problemu z 2G na Iphone
  (1)
Odpowiedz
Tomek1414
09-12-2014 - 21:57:26
@ adff1 - Mi zostały 3 miesiące męczarni z tą siecią
  (0)
Odpowiedz
adff1
10-12-2014 - 10:15:41
@ Tomek1414 - Ja mam jeszcze 12 mieś męczarni z T-Mobile.Jak obiecują i nie dotrzymują słowa to klient też ma ich gdzieś i zmienia operatora.
  (0)
Odpowiedz
iOS
10-12-2014 - 19:53:38
Na szczęście umowa jest tylko do 07 marca 2015, więc 2,5 miesiąca i będę omijał szerokim łukiem wspaniałą sieć T-Mobile :-) @Tomek1414 -
  (0)
Odpowiedz
iOS 8.1.2
09-12-2014 - 19:51:47
Dzisiaj został wydany iOS 8.1.2, gdzie jest ta poprawka, którą Apple miało udostępnić klientom T-Mobile? Nie ma jej w tej aktualizacji. T-Mobile, nie róbcie z użytkowników iPhone'ów idiotów, którzy nie wiedzą do kogo należy wysłanie aktualizacji sieciowej.
  (0)
Odpowiedz
adff1
09-12-2014 - 19:51:30
Jest już IOS 8.1.2 a ciekawe czy jest przełącznik 2G
  (0)
Odpowiedz
Gabrysia1222
09-12-2014 - 19:51:12
Dzisiaj wyszła nowa aktualizacja iosa 8.1.2. Nie ma przełącznika 2g. Co za żenada. Ta sieć to banda ......... najgorszych.
  (0)
Odpowiedz
Misiek Hel
09-12-2014 - 13:54:04
To już nie jest śmieszne. Czesi zrobili reklamę w której Polak jest cwaniakiem to reakcja i zakończenie emisji była natychmiastowa. Ale nas klientów nadal traktuje się jak powietrze, brak słów. Przykre ale prawdziwe. Może niech Czesi zrobią o tym reklamę jak Apple współpracuje z T Mobile ;-)
  (0)
Odpowiedz
lorek
09-12-2014 - 12:09:43
i znowu cisza !!! to jest jak w kabarcecie " nic nie iwdzialem nic nie slyszalem " ...
  (0)
Odpowiedz
NIEZADOWOLONY
04-12-2014 - 20:01:12
Drogi T-Mobile, kiedy zrozumiecie, że to WY powinniście udostępnić aktualizację sieci? Pozwolić użytkownikom korzystać z 2G. Plus posiada, bo udostępnił nową konfigurację. Jak w kwietniu otrzymałem nowe dane sieciowe to nagle nie było problemu z wyrzuceniem 2G i wstawieniem 3G/LTE. Teraz nagle jest wielki problem z włączeniem 2G i wszystko zganiane jest na Apple. Ogarnijcie się.
  (0)
Odpowiedz
Misiek Hel
28-11-2014 - 11:50:10
Czytając te wpisy konsultantów T-mobile to jak bym słuchał naszego rządu. Czarują, bujają w obłokach i obiecują złote góry a my chcemy konkretów (np. daty) kiedy aktualuzacja ustawień przywracająca możliwość ręcznego wyboru sieci EDGE (2G)????????? P.S. Proszę nie pisać jak kilka wątków wcześniej że przy najbliższej aktualizacji ios przez Apple. Konkrety, konkrety, prosimy.
  (0)
Odpowiedz
lorek
27-11-2014 - 21:12:37
to wszystko jest naprawde upokarzajace pracujesz tyle kupujesz sobie telefon jaki chciales i nie mozesz z niego korzystac a siec nic czekac na aktualiazcje , pismo idzie ponad miesiac potem jakims cudem odpowiedz ze bedzie aktualizacja ( ktora juz jest ) masakra z tego mozna napisac niezly kabaret i smiac sie z tego a ty drogi kliencie jak sie meczyles to sie mecz .... a siec nic i nic i.......
  (0)
Odpowiedz
MacMac
25-11-2014 - 13:55:54
Witam, Czy możecie Państwo określić co oznacza pojęcie "duża aktualizacja"? Ma być to wersja 8.2 czy możemy mamy czekać rok na ios9 ? Brak prostego przełączenia na 2g to jest po prostu jedno wielkie nie do wiary i kompromitacja na całej linii. Dziwie się, że tak wielka korpo nie potrafi wprowadzić jednej prostej rzeczy (która nota bene spie***** swoja aktualizacją). PR wygląda to strasznie słabo - umowa za miesiąc się kończy - czas przegnać ti-mobaja po prawie 12 latach...PORAZKA.
  (1)
Odpowiedz
Kazik26
25-11-2014 - 11:04:42
Ostatnie dni w mojej miejscowości były mgliste a aktualnie pada śnieg i pomału zaczyna się białe szaleństwo. Szaleje również mój telefon, po aktualizacji na ios 8+ aktualnie mam wyświetlany napis "brak sieci" to będzie ciężka zima dla mnie a mieszkam 2km od przekaźnika tmobile... Cóż mam czynić ? :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-11-2014 - 16:36:01
Witam Ponieważ nie wiem którego iphona używasz spróbuj wejść w ustawienia->sieć komórkowa-> wyłącz 3G. Jeżeli nie będzie przełącznika (iphone 5 i nowsze) niebawem pojawi się aktualizacja która umożliwi zmianę trybu pracy sieci co powinno poprawić jakość usług. Pozdrawiam
  (4)
Odpowiedz
Maniek112
26-11-2014 - 15:12:00
@ Konsultant T-Mobile - Jak już pan/pani udziela odpowiedzi to niech pan/pani czyta ze zrozumieniem co użytkownicy piszą. Kolega wyżej napisał że chodzi o iosa 8+ a to właśnie w powyżej 8 nie ma możliwości włączenia 2g. I nie chodzi tu o iphona 5 tylko o sam system ios który jest dostępny od modelu 4S do wyższych.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-11-2014 - 13:24:38
Witam. Faktycznie nie do końca fortunnie została ta odpowiedź sformułowana. Apple nie udostęnił jeszcze poprawki jeśli chodzi o nowy soft i możliwość ręcznego wyboru trybu pracy sieci. Jednocześnie IPhone nawet przy ustawieniu automatycznym powinien przy spadku 3G przełączyć się do 2G. Proponowałbym mimo wszystko kontakt z Biurem Obsługi i zgłoszenie problemu z siecią. Po weryfikacji technicy ustalą czy występuje jakikolwiek problem z propagacją lub ewentualnie z urządzeniem. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Marek1223
27-11-2014 - 20:30:14
@ Konsultant T-Mobile - To powiedzcie co ma zrobić ten co ma internet 1 gb który po przekroczeniu 1 gb zwalnia do edga? Nie ma wcale internetu. Mówię o bezpiecznym internecie sprzed 2 lat bo wtedy podpisywałem umowę.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-11-2014 - 10:19:04
Witam. Promocje Bezpiecznego Internetu przewidują ograniczenie przepustowości internetu do 16kb/s po wykorzystaniu limitu. Sieć EDGE natomiast pozwala na transfery do około 200kb/s. Tak więc proszę pamiętać, że ta prędkość nie jest ograniczana do tej osiąganej w EDGE do 200kb/s, tylko do 16kb/s. Transfer jest więc tak naprawdę dużo niższy. Sugeruję kontakt z BOA pod numerem 602900 w celu zapoznania się z możliwościami zmiany limitu na wyższy. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Andrzej1000
28-11-2014 - 15:22:35
@ Konsultant T-Mobile - Czy wy jesteście tak nieogarniający czy tylko udajecie. Gdzie was rekrutowano na te stanowiska? Przecież od 0 do 200 obsługuje edge. Skoro spada mi prędkość do 16kb nie mam wcale internetu bo nie mogę przełączyć na 2g/edge. A powinienem mieć ten 16kb tylko jak go mieć jak mi ciągle na 3g telefon działa. Ręce na was opadają. Sprzedajecie iphony a nie potraficie nic wymusić na producencie by zrobił najszybciej aktualizacje która pozwalałaby użytkownikom korzystać normalnie z telefonu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-11-2014 - 07:53:19
Twoja interpretacja ograniczenia transferu danych do 16kb/s ma się nijak do rzeczywistości. Nie ma znaczenia do jakiej technologii jesteś zalogowany. Zarówno w 2G i 3G działa to analogicznie. Sprawa oprogramowania została zgłoszona do producenta. Uwierz, że w naszym interesie jest jak najszybsze wprowadzenie tej modyfikacji. Co do rekrutacji to zapraszam Cię do odwiedzenia zakładki kariera na naszej stronie internetowej. Jest tam wiele ciekawych ofert dla ludzi z pasją i doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Kazik26
29-11-2014 - 11:32:30
Jak coś to u mnie bez zmian ^^ Sieć mi prawie nie odbiera.. ludzie próbują się dodzwonić... o mobilnym internecie nie wspomnę :) chodzę po domu i okolicy szukając zasięgu no niestety :( Niech się centrala przygotuje ponieważ mieszkam w turystycznej miejscowości i jak przyjadą ludzie na ferie to możecie się spodziewać paru tysięcy zgłoszeń. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Speacetronic
01-12-2014 - 14:53:19
@ Konsultant T-Mobile - Dwie sprawy. Jedna to kiedy będziecie mieli informatyka który napisze te kilka linijek programu by można było włączyć ręcznie 2G 3G oraz LTE. Takie coś działa w Plusie. Mam telefon kupiony na wolnym rynku iPhone 6 i sprawdzałem wszystkie karty operatorów wiec wim co i gdzie działa. Druga sprawa dlaczego mając taryfę rodzina 330 najdroższa w całej ofercie ar-Mobile ja nie mogę mieć LTE. W godzina dopołudniowych przebywam w dużym mieście gdzie sieć LTE jest i pomimo że posiadam sprzęt operator pobierając miesięcznie 340 złoty ogranicza mi wolność ponieważ nie mogę w mojej taryfie mieć tego LTE. Jakiś absurd
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-12-2014 - 08:53:46
\witam. Niestety aktualizacją zajmuje się firma Apple więc nie możemy zatrudnić informatyka do jej napisania. Nadal czekamy aż zostanie ona wprowadzona. Jeżeli chodzi o LTE, to nie jest on dostępny dla Twojej taryfy, w celu jej modyfikacji proponuję kontakt z BOA, Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Speacetronic
09-12-2014 - 19:56:11
@ Konsultant T-Mobile - Pytałem BOA ale na tym LTE nie zależy mi tak bardzo jak na tym by można było wyłączyć 3G. Proszę nie wciskać mi kitu ,jestem elektronikiem programistą i wiem kto odpowiada za ustawienia operatora. Na systemie Apple'a znam lepiej niż całe wasze biuro obsługi. Tylko nieudolność i brak odpowiedzialnych osób w sekcji technicznej by zmienić ustawienia sieci. Waszej sieci.
  (0)
Odpowiedz
Antoni-N.
01-12-2014 - 15:32:27
@ Konsultant T-Mobile - ciekawe, ile jeszcze potrwa to "wkrótce". T-mobile wciąż mówi, że Apple nie udostępniło jeszcze takiej opcji... Mam drugiego iPhona w Plusie i tam jakoś opcja wyłączania 3G działa, chociaż oprogramowanie jest dokladnie to samo. Czyli wszystko zależy jednak od ustawień operatora, a T-mobile zwyczajnie nas zwodzi.
  (0)
Odpowiedz
Wookie
24-11-2014 - 21:32:34
Witam poraz kolejny. Tak czytam i czytam i cos zaczynam rozumiec. Ale wydaje mi sie ze konsultanci w tej sieci dobierani są na bazarze. Według wzrostu, wagi i kij wie czego jescze. Ogólnie chodzi pewnie o to, że Apple oczywiście umożliwia przełączanie miedzy różnymi zakresami pracy sieci, ale jednocześnie blokuje możliwość zmiany parametrów. Czego oczywiście konsultanci nie potrafią tego przekazać w sposób zrozumiały. Czyli np. Jeśli operator chce wysłać ustawienia do użytkownika to jest to zablokowane (polityka apple- blokują każdą możliwą zewnętrzną ingerencje w urządzenie). iOS ma tą funkcję fizycznie ale operator nie może wysłać zmian użytkownikowi. Dlatego tez sieć wysyła prośbę do producenta aby w swoim najnowszym sofcie to umożliwił. Tylko rodzi się pytanie dlaczego w 8.1.1 tego jeszcze nie ma. To tylko moje dywagacje i wcale tak nie musi być, ale kto wie. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na te możliwość zmiany zakresu pracy sieci.
  (0)
Odpowiedz
Wookies
24-11-2014 - 21:27:59
Witam poraz kolejny. Tak czytam i czytam i cos zaczynam rozumiec. Ale wydaje mi sie ze konsultanci w tej sieci dobierani są na bazarze. Według wzrostu, wagi i kij wie czego jescze. Ogólnie chodzi pewnie o to, że Apple oczywiście umożliwia przełączanie miedzy różnymi zakresami pracy sieci, ale jednocześnie blokuje możliwość zmiany parametrów. Czego oczywiście konsultanci nie potrafią tego przekazać w sposób zrozumiały. Czyli np. Jeśli operator chce wysłać ustawienia do użytkownika to jest to zablokowane (polityka apple- blokują każdą możliwą zewnętrzną ingerencje w urządzenie). iOS ma tą funkcję fizycznie ale operator nie może wysłać zmian użytkownikowi. Dlatego tez sieć wysyła prośbę do producenta aby w swoim najnowszym sofcie to umożliwił. Tylko rodzi się pytanie dlaczego w 8.1.1 tego jeszcze nie ma. To tylko moje dywagacje i wcale tak nie musi być, ale kto wie. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na te możliwość zmiany zakresu pracy sieci.
  (0)
Odpowiedz
lorek
24-11-2014 - 10:24:27
czy juz cos wiadomo kiedy bedzie ta duza aktualizacja co przywroci " malo istotny przelacznik" jak narazie cisza
  (0)
Odpowiedz
lorek
24-11-2014 - 10:23:39
czy juz cos wiadomo kiedy bedzie ta duza aktualizacja co przywroci " malo istotny przelacznik" jak narazie cisza
  (0)
Odpowiedz
lorek
21-11-2014 - 10:52:55
cisza i nic ...
  (0)
Odpowiedz
Speacetronic
20-11-2014 - 15:58:55
Jak to czytam to mnie śmiech bierze dzwonię do T-mobile o dwie sprawy to maja mnie w . Tak wyglada to. Pytam o możliwość wyłączenia 3G z racji że mieszkam w trudnym terenie i brak zasięgu żre baterie na potęgę to odsyłają do płatnego serwisu którego koszt połączenia wynosi 2,44 za minutę. Myślą że frajera znaleźli. Ponadto płace abonament w kwocie 330 złotych i nie mogę mieć LTE. Za to ktoś kto płaci 50 może mieć. Jakiś absurd. Jak umowa się skończy pożegnam się z siecią
  (0)
Odpowiedz
lorek
20-11-2014 - 08:55:27
reasumujac wszystko mamy czekac na appel jak wyda nowa aktualizacje ( ktora juz wydali i przywrocili mozliwosc wyboru 2g mozna zadzwonic na infilonie appel i powiedza to samo ) smieszne to wszystko a my klienci jak sie meczylismy tak bedziemy sie meczyc dalej i dalej masakra
  (0)
Odpowiedz
Speacetronic
19-11-2014 - 17:17:16
Jak to czytam to mnie śmiech bierze dzwonię do T-mobile o dwie sprawy to maja mnie w . Tak wyglada to. Pytam o możliwość wyłączenia 3G z racji że mieszkam w trudnym terenie i brak zasięgu żre baterie na potęgę którego koszt połączenia wynosi 2,44 za minutę. Myślą że frajera znaleźli. Ponadto płace abonament w kwocie 330 złotych i nie mogę mieć LTE. Jak umowa się skończy pożegnam się z siecią
  (0)
Odpowiedz
lorek
19-11-2014 - 12:42:05
nie rozumiem czegos appel juz zrobilo aktualizacje nawet w poniedzialek wyszedl ios 8.1.1 i wprowadzili ta mozliwosc zmiany z 3g na 2g to co oni maja wprowadzic jeszcze ?
  (0)
Odpowiedz
lorek
19-11-2014 - 12:39:59
nie rozumiem czegos appel juz zrobilo aktualizacje nawet w poniedzialek wyszedl ios 8.1.1 i wprowadzili ta mozliwosc zmiany z 3g na 2g to co oni maja wprowadzic jeszcze ?
  (0)
Odpowiedz
lorek
19-11-2014 - 11:14:51
@ Konsultant T-Mobile - " Przypominam, że aktualnie w przypadku braku zasięgu 3G, telefon automatycznie przełącza się do sieci 2G. Pozdrawiam." dobrze tylko co jak tak sie nie dzieje siec caly czas wymusza 3g i jedna kropke wszedzie, przykladowa sytucja w domu siedzi Pan metr od drugiej osoby i chce do niej zadzwonic i nic zero reakcji w telefonie sms tez przychodzi jak przyjdzie z opoznieniem, jak kolega 48-231 Appel w nowej aktuaalizacji chyba z koncem pazdziernika umzliwiltaka mozliwosc to czemu siec nie moze wprowadzic nowych ustawien operatora ?
  (0)
Odpowiedz
DBWA1910
19-11-2014 - 11:09:13
Czy T-Mobile może podać w końcu jakąś ostateczną informację odnośnie braku możliwości zmiany trybu sieci w moim ajfonie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-11-2014 - 11:12:39
Witam. Dosłownie przed chwilą otrzymaliśmy oficjalne stanowisko APPLE - przy kolejnej dużej aktualizacji funkcja ręcznego wyboru trybu pracy sieci zostanie udostępniona - prosimy w takim razie o cierpliwość i sprawdzanie aktualizacji w urządzeniach.
  (2)
Odpowiedz
bestyjny
19-11-2014 - 16:42:23
@ Konsultant T-Mobile - "przy kolejnej dużej aktualizacji" Czyli co, czekamy na iOS9? ;-) Problemem nie jest oprogramowanie od Apple tylko ustawienia operatora jakie wysyła sieć. Przy iOS7 otrzymałem komunikat "udostępniono nowe ustawienia operatora" i mogłem zdecydować o ich przyjęciu lub odrzuceniu. Chcecie wmówić ludziom, że teraz się nie da i trzeba czekać na "kolejną dużą aktualizację"? Dobrze, że w ciągu 1,5 miesiąca kończy mi się umowa. Jeden klient biznesowy dla Was mniej do Waszej i tak znacząco spadającej liczby abonentów.
  (0)
Odpowiedz
Antonek12
18-11-2014 - 22:51:26
Ku... kiedy wkońcu będzie opcja 2g do k... Przecież przez ten telefon sie nie da rozmawiać.
  (1)
Odpowiedz
48-231
18-11-2014 - 22:11:48
zaraz, zaraz - jakie 2 tygodnie? To już prawie miesiąc! Pierwsze info z T-Mo jest z 24/10/2014 (przekazaliśmy informację producentowi i czekamy) - jaja sobie z nas robi nasz różowy operator! Logika operatora jest chyba taka, żeby wywalić na dzień dobry 2000 PLN za telefon, bulić abonament - ale najlepiej nie dzwonić. Czysty zysk dla operatora! Super, oby tak dalej T-Mobile! W końcu to 'najlepsza sieć' (!!!)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-11-2014 - 08:18:59
Witaj. Zamiast zganiać wszystko na operatora, zapoznaj się proszę z odpowiedzią pod komentarzem dla użytkownika @lorek, której udzieliliśmy w dniu dzisiejszym niecałą godzinę temu. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
48-231
19-11-2014 - 09:48:29
@ Konsultant T-Mobile - Nie chce być niegrzeczny, ale proszę sprawdzić datę kiedy pisałem posta, oraz datę , kiedy została udzielona wzmiankowana odpowiedź. Oczywiście, że należy 'zganiać wszystko na operatora', ponieważ soft iOS 8.1 udostępnił taką możliwość, natomiast plik z ustawieniami operatorskimi (dla kart SIM operatora) wymusza 3G bez możliwości wyboru 2G. Jak pisałem wcześniej, w miejscu, gdzie do tej pory miałem praktycznie pełen zasięg, obecnie mam 0-1 kropek, czyli praktycznie biorąc telefon do ręki (nie mówiąc już o 'przyłożeniu do ucha' - mogę zapomnieć o dzwonieniu bez wychodzenia na zewnątrz! Ot technika na miarę XXI wieku!
  (0)
Odpowiedz
Misiek HEL
18-11-2014 - 18:31:49
Podejście T-mobile w tej konkretnej sprawie jest nie do przyjęcia. A tłumaczenie że nie ma odpowiedzi z Apple to jakaś ściema i kpina. Apple ostatnio jak wydało uaktualnienie systemu w którym był błąd natychmiast usunęło je z serwerów, wydając w niedługim czasię poprawkę a tym którzy zdążyli już pobrać błędne oprogramowanie dali możliwość powrotu do poprzedniej wersji. Więc nie wierzę w to że przez ponad 2 tygodnie nic by z tym nie zrobiło. Wnioski wyciągnijcie sobie sami kto jest temu winien.
  (0)
Odpowiedz
sivaco
19-11-2014 - 09:18:13
@Misiek HEL - Z tego co widzę T-mobile już dostał odpowiedź od Apple, z której wynika że opcja tylko 2G zostanie włączona. Mój iPhone 5S odkąd działa w LTE wytrzymuje na baterii nawet dłużej niż w 2G polecam włączenie LTE, jeśli ktoś jest w zasięgu oczywiście.
  (0)
Odpowiedz
lorek
18-11-2014 - 18:14:35
witam to co mamy teraz zrobic jak co chwile w telefonie gubi sie zasieg, czy T-mobile nie widzi w tym zadnego problemu wychodzi na to ze klient nie jest wazny dla operatora wane zeby tylko placil rachunki , nie wierze ze ponad 2 tygodnie nie ma zadnej odpowedzi od Apple
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-11-2014 - 07:23:14
Witaj. Na wstępie wyjaśniam, że sposób wyboru trybu sieci w urządzeniach z wersją iOS 8.1 jest standardowym ustawieniem firmy Apple i dotyczy nie tylko T-Mobile. Na wniosek T-Mobile, firma Apple zobowiązała się do jak najszybszego wprowadzenia zmiany sposobu wybierania sieci, aby włączenie trybu „tylko 2G” było możliwe. Nastąpi to przy okazji najbliższej dużej aktualizacji oprogramowania. Niestety nie dostaliśmy informacji, w jakim czasie ona nastąpi. Przypominam, że aktualnie w przypadku braku zasięgu 3G, telefon automatycznie przełącza się do sieci 2G. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Kazik26
19-11-2014 - 10:17:07
@ Konsultant T-Mobile - Nadal jednak nie rozumie skoro iOS 8.1 wprowadził taką możliwość cyt z artykułu powyżej " Wraz z aktualizacją pojawiła się również możliwość przełączanie się w telefonie pomiędzy różnymi standardami łączności - 2G, 3G i 4G (LTE)" To jednak nie ma tej możliwości ? Plus ma przełączniki... a co do tego automatycznego przełączania pomiędzy trybami to owszem działa ale jeśli mieszkasz na pograniczu słabego 3g a dobrego 2g to telefon siłą próbuje "złapać" 3g co ma duży wpływ na baterie.
  (0)
Odpowiedz
lorek
19-11-2014 - 10:49:09
@ Konsultant T-Mobile - " Przypominam, że aktualnie w przypadku braku zasięgu 3G, telefon automatycznie przełącza się do sieci 2G. Pozdrawiam." dobrze tylko co jak tak sie nie dzieje siec caly czas wymusza 3g i jedna kropke wszedzie, przykladowa sytucja w domu siedzi Pan metr od drugiej osoby i chce do niej zadzwonic i nic zero reakcji w telefonie sms tez przychodzi jak przyjdzie z opoznieniem, jak kolega 48-231 Appel w nowej aktuaalizacji chyba z koncem pazdziernika umzliwiltaka mozliwosc to czemu siec nie moze wprowadzic nowych ustawien operatora ?
  (0)
Odpowiedz
Beyor
19-11-2014 - 16:49:30
@ Konsultant T-Mobile - Ale problem nie dotyczy wszystkich sieci. Mam drugi telefon w sieci Plus i to samo oprogramowanie iPhone iOS 8.1. Ręczne ustawienia sieci działają.
  (0)
Odpowiedz
Pitban
18-11-2014 - 13:02:09
Drogi T-mobile, czy wiadomo coś już o Waszych ustawieniach operatorskich dla użytkowników iOS 8.1? Czy już otrzymali Państwo informację ze strony Apple? Czy Apple pozwoliło Wam na podjęcie Waszej decyzji o Waszych ustawieniach operatorskich? pzdr
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-11-2014 - 13:19:51
Witam. Niestety w dalszym ciągu nie mamy odpowiedzi od firmy Apple. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
Pitban
13-11-2014 - 15:02:31
Witam wszystkich sfrustrowanych użytkowników, mam ten sam problem. Sprawę zgłosiłem do UKE ze szczegółowym opisem, zobaczymy co z tego będzie. Według mnie mamy tu do czynienia z dyskryminacją bezpośrednią użytkowników systemu iOS 8.1. Na androidzie nie mam problemy z użytkownikiem 2G i mam możliwość zmiany - w iOS nie... tmobile chce uszczęśliwiać ludzi na siłę. telefony appla są horrendalnie drogie i chyba właśnie tmobile skazuje nas na 3G. nie moga nawet zagwarantowac pokrycia 3G we Wroclawiu, nie mowiąc o nieustannie zanikajacym zasiegu podczas jazdy samochodem (nie wspominam juz o znikajacym w oczach wskazniku baterii). zobaczymy co sie stanie. dla przypomnienia, w ustawieniach operatorskich 17.0 byla mozliwosc przelaczania na 2G, a w 18.0 juz nie ma takiej mozliwosci . pzdr
  (1)
Odpowiedz
48-231
12-11-2014 - 19:05:44
Witam wszystkich, ja w dniu dzisiejszym złożyłem skargę na operatora do UKE (na stronie głównej - zakładka kontakt). Może interwencja UKE przyczyni się do 'uzyskania odpowiedzi od Apple' - której T-Mobile ciągle nie otrzymuje... [...no comment...]
  (0)
Odpowiedz
Kazik26
12-11-2014 - 09:52:48
Witam. Minęło już ponad 14 dni, jest już może odpowiedź od Apple? W domu chodzę z włączonym "trybem samolotu" aby bateria nie cierpiała. Tak nie powinno być...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-11-2014 - 17:53:42
Nie otrzymaliśmy niestety żadnej informacji zwrotnej od firmy Apple.
  (9)
Odpowiedz
tomczii
12-11-2014 - 18:16:06
@ Konsultant T-Mobile - nie wierze ,że apple nie odpisuje ponad 2 tygodnie.....
  (0)
Odpowiedz
Jarek23
05-11-2014 - 01:35:57
Pozostaje pozew zbiorowy do uokiku. Nie będziemy płacić Abo za gowniany zasięg 3G i brak możliwości ręcznego przełączenia na 2g
  (0)
Odpowiedz
tomczii
07-11-2014 - 18:33:42
@Jarek23 - jestem za. Co trzeba zrobić aby taki pozew złożyć?
  (0)
Odpowiedz
tomczii
08-11-2014 - 12:35:32
@Jarek23 - w takim razie założysz taki wniosek a ja Ci mogę pomóż szukać ludzi też niezadowolonych z braku możliwości przełącznika na 2g
  (0)
Odpowiedz
tomczii
03-11-2014 - 15:35:28
U mnie tak samo 2g nie działa nadal mimo ,że apple dało możliwość włączenia 2g. Wszystko zależy od operatora t-mobile… Jeśli operator nie wprowadzi nowych ustawień sieciowych ,które dają możliwość przejścia na 2g po prostu zmienię operatora to jest jakaś masakra żebym nie mógł korzystać z 2g w miejscu gdzie 3g jest na pograniczu a 2g jest w dobrym zasięgu...
  (0)
Odpowiedz
48-231
03-11-2014 - 15:35:13
Popieram wszystkich. Przesiadłem się z iPhone 4s na szóstkę i na dobrą sprawę telefon zamilkł! Zasięg w miejscu, gdzie do tej pory (GSM) miałem 4-5/5 teraz mam 1, a biorąc telefon do ręki zasięg znika. Fajnie że T-Mo sprzedaje oferty no-limit (jump), ale co z tego, skoro nie można z telefonu dzwonić! Swoją drogą ile operator ma oczekiwać na odpowiedź z Apple? Pewnie odpowiedź w tym zakresie w ogóle nie jest potrzebna, wystarczy jedynie uaktualnić carrier-settings! Masakra!!!
  (0)
Odpowiedz
darekx
10-11-2014 - 12:10:56
@48-231 - Moja sytuacja wygląda identycznie :(
  (0)
Odpowiedz
Misiek Hel
03-11-2014 - 15:08:35
ios 8.1 brak 2G!!! Dalej nic w tej sprawie się nie dzieje. Przybywa ludzi z problemem z zasięgiem, brakiem możliwości połączenia pomimo że pokazuje zasięg, padającą w mgnieniu oka baterią z prostego powodu jakim jest brak możliwości przełączenia na 2G. Mieszkam w Helu idąc np na sam koniuszek półwyspu na plaże dochodzę do miejsca gdzie wyświetla mi pięć pustych kropek zasięgu nie jestem w stanie wykonać połączenia ale oczywiście obok nazwy sieci T-mobile dalej wyświetla pięknie 3G zamiast przełączyć już na 2G !!! Normalnie w tym miejscu na ios 7 iphone5c miałem zasięg full. Zastanawiam się czy dla sieci świadczących usługi telefoniczne internet nie stał priorytetem a rozmawiać mamy przez np. skype a nie GSM. Trochę mnie to już męczy, mam teraz nowego 5s i baterię ładuję co wieczór a telefon leży w domu koło okna bo np w łazience czy pokoju nie mam już zasięgu. Pamiętam jak w 1997 roku kupiłem pierwszy telefon (Hagenuk) też kładło się telefon koło okna bo sieci dopiero się rozwijały. A teraz to raczej się cofają w rozwoju.
  (0)
Odpowiedz
Kazik26
01-11-2014 - 19:40:09
Czy są już jakieś nowe wieści o aktualizacji sieci Tmobile dla iOS 8.1? aby była możliwość przęłączania między LTE/3g/2g ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-11-2014 - 08:00:56
Witam. Nadal czekamy na odpowiedź z Firmy Apple. Pozdrawiam
  (21)
Odpowiedz
Beyor
05-11-2014 - 00:50:36
@ Konsultant T-Mobile - Bardzo ciekawe, na jaką odpowiedź czekacie. Naprawdę macie wszystkich za kretynów? Wszystkie iPhony mają to samo oprogramowanie i jest tam implementowana opcja, której wszyscy się tu domagają. Jej dostępność zależy jednak od ustawień operatora (carrier settings). I o ile mi wiadomo, te muszą wyjść od T-mobile.
  (0)
Odpowiedz
xxxl
24-10-2014 - 21:22:51
dołączam się do pytania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-10-2014 - 22:03:42
Witam. Zgłosiliśmy temat producentowi telefonu, iż nie ma obecnie takiej możliwości w udostępnionym przez niego oprogramowaniu. Jak tylko otrzymamy odpowiedź na pewno będziemy informować, chociażby na T-Mobile Trendy. Pozdrawiam
  (25)
Odpowiedz
Beyor
25-10-2014 - 03:48:15
@ Konsultant T-Mobile - tylko że akurat to chyba nie zależy od oprogramowania dostarczanego przez Apple, tylko od ustawień operatora (carrier sertings). W Plusie ta funkcja działa.
  (0)
Odpowiedz
Wookie
25-10-2014 - 07:52:14
@ Konsultant T-Mobile - ale co ma do tego producent telefonu? Przecież to Wy jako sieć wysyłacie nowe ustawienia, które dają możliwość przęłączania między LTE/3g/2g. Liczycie że producent specjalnie na wasze życzenie wypuści nową wersję oprogramowania. Przecież w wersji 8.1 istnieje możliwość przęłączania między LTE/3g/2g. Tylko wy to blokujecie swoimi ustawieniami sieciowymi. Dlaczego w innych sieciach nie ma z tym problemu? Wydaje wam się że wszędzie jest zasięg 3g, że blokujecie klientowi możliwość wyboru? Kpiny dobrze że już niedługo kończy się umowa. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
ddrr2222
25-10-2014 - 22:44:21
@ Wookie - Ależ oczywiście, że to wina t-mobile. Skoro sprzedajecie iPhone to też dajcie możliowść korzystanie z jego funkcji w pełnym wymiarze
  (0)
Odpowiedz
darekx
25-10-2014 - 13:02:03
@ Konsultant T-Mobile - Jak to nie ma skoro nawet w powyższym artykule jest wymieniona ta funkcja :D
  (0)
Odpowiedz
W00P
24-10-2014 - 10:58:49
Jak już wspomnieli Przedmówyc, zrobcie proszę update na możliowść: LTE, 3G i 2G,. 3g a tym bardziej LTE poprostu się nie sprawdzają w praktce. Sieć szaleje a bateria pada po krótkim czasie użytkowania.
  (0)
Odpowiedz
Beyor
22-10-2014 - 15:46:12
iOS8.1 oferuje ręczne przełączanie między LTE, 3G i 2G, ale w T-mobile ta funkja wciąż nie działa. Kiedy będą nowe uatawienia operatora, które ma to pozwolą?
  (0)
Odpowiedz
darekx
22-10-2014 - 17:14:47
Również dołączam się do pytania, w miejscu którym mieszkam 3g jest słabe dlatego taka opcja włączenia tylko 2g jest dla mnie ważna, bateria wtedy trzymała by dłużej.
  (0)
Odpowiedz
pomyje
19-11-2014 - 19:53:18
@ darekx - Mają nas totalnie w d.... Nie jest to wina Apple tylko t-mobile Sprawdzone już u źródła od anonimego osobnika z tej zawszonej firmy , więc ja osobiście żegnam tę sieć tylko skończy mi się umowa A na razie mam jb i wszystko działa bardzo dobrze
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się