W wyniku naszej współpracy z Discovery powstał film na temat bankowości mobilnej, który 5 stycznia o 10.55 będziecie mogli zobaczyć na TVN.

Telefon jako wszechobecny element naszego życia pełni coraz to nowsze funkcje, o czym nie raz wspominaliśmy już na T-Mobile Trendy. Nowoczesny smartfon służy nie tylko do komunikacji. Jest to urządzenie wykorzystywane  również do nauki, rozrywki, robienia zdjęć, odtwarzania muzyki, a ostatnio również bankowości.

-> T-Mobile Usługi bankowe - bezwarunkowo konkurencyjni

Dzięki współpracy sektora telekomunikacji i bankowości możliwe było przeniesienie naszych finansów do telefonu. Program stworzony przy udziale T-Mobile i Discovery pokazuje nowe, przydatne funkcjonalności ułatwiające nasze życie. Zobaczyć go możecie 5 stycznia (poniedziałek) o 10.55 na TVN. 

-> Karta debetowa NFC: jak ją zdobyć? 

Chcecie dowiedzieć się, jak płacić telefonem? Jak przelewać pieniądze za pomocą Facebooka? Oglądajcie! 

Jak telefonia zmienia bankowość? Oglądaj na TVN! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od maja na polskim rynku bankowym działa nowa marka, co oznacza m.in. najlepsze konto osobiste na rynku, nowe kanały sprzedaży i obsługi klienta, synergię oferty bankowej i telekomunikacyjnej oraz specjalną ofertę dla klientów T-Mobile.

T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank to połączenie innowacyjności, najwyższego poziomu obsługi i możliwości dystrybucyjnych T-Mobile Polska, sprawdzonych funkcjonalności oraz najlepszej oferty Alior Sync. Dzięki wykorzystaniu potencjałów: organizacyjnego, finansowego i kompetencyjnego obu firm udało się uruchomić T-Mobile Usługi Bankowe w ciągu zaledwie kilku miesięcy od podpisania umowy o współpracy.

Od kliku dni z usług pod nową nazwą korzystają już dotychczasowi klienci Alior Sync. Rozbudowany system obsługi Klienta oraz nowych ofert i promocji, zarówno w sferze usług bankowych jak i telekomunikacyjnych, dostępny będzie również dla nowych klientów.

- Rynek telekomunikacyjny i bankowy czekają duże zmiany. My zaczęliśmy już te zmiany, chcemy być ich liderem i wyznaczać kierunki rozwoju dla całego rynku. Dzisiaj oznacza to synergię ofert telekomunikacyjnych i bankowych, jutro będzie to nowa wizja bankowości. Wszystkie te działania przełożą się na korzyści dla klientów, zarówno tych obecnych jak i przyszłych – powiedział Miroslav Rakowski, Prezes T-Mobile Polska.

- Start projektu T-Mobile Usługi Bankowe oznacza dla nas rozszerzenie sieci sprzedaży, możliwość zaoferowania usług ponad 15 mln klientów oraz dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii mobilnych, co przełoży się na znaczącą dynamikę akwizycji klientów oraz wzrost rentowności Alior Banku – powiedział Wojciech Sobieraj, prezes Zarządu Alior Banku. - Klienci otrzymują najlepszą możliwą ofertę usług bankowych, a już wkrótce uzyskają dostęp do kolejnych innowacyjnych funkcjonalności.   

Zgodnie z zapowiedziami, warunki założenia oraz prowadzenia konta w T-Mobile Usługi Bankowe pozostają bez zmian i wynoszą 0 zł. Koszty wydania karty debetowej, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą oraz krajowe przelewy wykonywane przez Internet również wynoszą 0 zł. Dodatkowo, Klienci sieci T-Mobile nie będą ponosili żadnych opłat związanych z transmisją danych podczas korzystania z aplikacji mobilnej na terenie Polski. 

Otwierając rachunek w T-Mobile Usługi Bankowe Abonenci T-Mobile mogą „od ręki” uzyskać dostęp do limitu kredytowego do wysokości 1 000 złotych przyznawanego na podstawie historii opłacania rachunków telefonicznych w T-Mobile. Podczas tej samej wizyty możliwe będzie również otrzymanie plastikowej karty debetowej do nowego konta oraz uruchomienie płatności zbliżeniowych MyWallet w telefonie NFC. T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank od pierwszego dnia obejmują również kompletną gamę atrakcyjnych produktów bankowych – w tym pożyczkę, przeniesienie kredytów z innych banków, kartę kredytową, rachunek oszczędnościowy, lokaty.

Konto za bezwarunkowe 0 zł możesz założyć na stronie www.t-mobilebankowe.pl

Współpraca T-Mobile Polska i Alior Banku umożliwiła szeroką dostępność oferty T-Mobile Usługi Bankowe w wielu kanałach obsługi klienta. Oprócz już znanych: Bankowości Internetowej na stronie www.t-mobilebankowe.pl (dawne www.sync.pl), Wirtualnego Oddziału, Bankowości Telefonicznej (Contact Center) i Aplikacji Mobilnej, założenie konta, wraz z kartą debetową i uruchomienie limitu w koncie możliwe będzie również w blisko 1000 sklepach T-Mobile i poprzez Biuro Obsługi Abonenta T Mobile.

W wybranych 10 salonach T-Mobile pilotażowo uruchomione zostaną dedykowane placówki T-Mobile Usługi Bankowe. Zapewniają one pełen zakres obsługi bankowej włącznie z wykonywaniem transakcji gotówkowych i doradztwem przy refinansowaniu kredytów.

Oferta T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank dostępna będzie dla Klientów wszystkich operatorów.

Dla osób, które oprócz otworzenia T-Mobile konta przeniosą swój numer do T-Mobile i wybiorą jeden z abonamentów – Comfort lub Premium, przygotowana została promocja, w ramach której mogą otrzymać do 500 złotych „za transfer”. W abonamencie Comfort Klient w umowie na 2 lata w cenie 39,99 złotych miesięcznie otrzyma nielimitowane połączenia do sieci T-Mobile i Heyah oraz 800 minut do innych sieci, a także pakiet 1 GB danych miesięcznie. W ofercie Premium za 49,99 złotych Klienci otrzymują nielimitowane połączenia do wszystkich sieci oraz pakiet danych 2 GB. W obu taryfach w cenie 5 złotych można dokupić pakiet nielimitowanych SMSów do wszystkich sieci.

Klienci którzy otworzą konto w T-Mobile Usługi Bankowe mogą również skorzystać z możliwości automatycznego doładowania konta telefonu w T-Mobile na kartę lub Heyah. Saldo w telefonie będzie uzupełniane na podstawie jednej z wybranych przez Klienta reguł. Użytkownik otrzyma dodatkowe 20% doładowania do wykorzystania na wszystkie usługi telekomunikacyjne.

Nowa oferta to zapowiedź wielu pozytywnych zmian i nowych usług, jakie są przygotowywane dla Klientów i zostaną udostępnione w ciągu najbliższych miesięcy – wśród nich znajdą się udoskonalone wersje aplikacji mobilnych i internetowych. O wszystkich szczegółach będziemy informować klientów na bieżąco i z odpowiednim wyprzedzeniem.

<p>Ania Lewandowska już przeszła do T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank i zgarnęła łącznie 500 zł za transfer.</p>

<div id="watch-description-text"> <p id="eow-description">Prezes Zarządu T-Mobile Polska Miroslav Rakowski i Prezes Zarządu Alior Banku Wojciech Sobieraj opowiadają o połączeniu marek.</p> </div>

T-Mobile Usługi Bankowe – bezwarunkowo konkurencyjni - opinie i komentarze (26)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

mimi
31-10-2015 - 04:45:37
Witam, po jakim czasie powinien przyjść przelew zwrotny z numerem do zalogowania do konta osobistego? Konto założone 27.10, otrzymałam umowę oraz regulamin na adres email i wiadomość SMS że konto jest już aktywne i nic poza tym. Ile wynosi czas oczekiwania na ten przelew?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
31-10-2015 - 13:18:49
Witam. Otwarcie konta przez internet jest możliwe nawet w przeciągu pięciu minut, tak więc przelew zwrotny powinien pojawić się w tym czasie. Skoro przelew zwrotny spóźnia się, sugeruję wykonać połączenie w tej sprawie na infolinię T-Mobile Usługi Bankowe na numer telefonu 19506 lub 123707100 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
gaga
22-08-2015 - 23:23:08
Zadzwoniłam na podany nr 19506 z prośbą o anulowanie obciążenia konta przez T-Mobile Usługi Bankowe za posiadanie karty której nigdy nie otrzymałam. Obciążenie wynosiło 6 zł . Za połączenie zapłaciłam 20 zł. 17-tego lipca złożyłam pismo o Wypowiedzenie Umowy i reklamację w w/w sprawie. Miałam dostać odpowiedź pocztą i tak czekam i czekam i nic....
  (0)
Odpowiedz
26332710
24-03-2015 - 16:17:45
Konto ti mobile jest ok
  (0)
Odpowiedz
M_#
14-11-2014 - 23:22:44
nie mogę się zalogować do bankowości bo wpisując hasło i klikając zaloguj wyskakuje logowanie nieudane.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-11-2014 - 13:50:56
Witam prosimy w tej sprawie o kontakt z konsultantami T-Mobile Usługi Bankowe pod numerem 19506 lub z sieci Play 12 19506. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
iro1234
27-08-2014 - 17:38:15
Przepraszam bardzo ale ile mam czekać jeszcze na sms z hasłem żebym mógł się zalogować kurier był u mn ie tydzien temu i do tej pory nic sie nei zmieniło kiedy dzwonie pod nr 19 506 to mi mówi że abonament jest tymczasowo nieosiagalny? czy długo mam czekać bo naprawde potrzebuje tego konta jak najszybciej.
  (0)
Odpowiedz
gracz kontowy
17-07-2014 - 23:39:44
U mnie już wszystko działa bez zarzutu.Póki jest ten zwrot 5 procent za płatnośći NFC ,póty warto mieć to konto.
  (0)
Odpowiedz
Robert Ż.
14-07-2014 - 11:51:12
Od piątku jestem posiadaczem konta T-Mobile Usługi Bankowe. I co? Mimo spełnionych warunków SIM NFC, telefon Samsung S4 itd, przychodzi mi SMS: "Z przykrością informujemy, że Twój wniosek o kartę NFC nie został sfinalizowany. Prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 19506. Zespół TM Bankowe." Tego samego dnia zadzwoniłem. Dziś jest poniedziałek, i co? I nic. Mniej więcej tak to działa.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 13:01:49
Rozumiem, że dzwoniłeś na infolinię (tel. 19 506 lub (12) 370 71 00), zatem powinieneś był tam otrzymać informację jak dalej postępować oraz co jest powodem niesfinalizowania Twojego wniosku. Jeśli nadal masz jakieś pytania sugeruję kontakt ponowny lub kontakt z BOA (602900000).
  (0)
Odpowiedz
zyla
06-09-2014 - 23:37:41
@ Konsultant T-Mobile -Mam ten sam problem dzwoniłem na infolinię banku rozmowa zajęła 20 min naliczylo za nią 10 zł i do dzisiaj żadnej odpowiedzi... Mam kartę sim nfc a tel Xperia z2 z androida w wersji 4.2.2 i mimo że wszystko jest zgodne to wniosek i tak nie sfinalizowany jaki jest tego powód?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-09-2014 - 07:51:59
Witam. Sprawdź jeszcze proszę numer kompilacji w telefonie Sony Xperia Z2. Wymieniam te numery, na których MyWallet będzie działać prawidłowo: 17.1.A.2.55; 17.1.A.2.69; 17.1.1.A.0.402. System operacyjny dla tych kompilacji to Android 4.4.2. Numery kompilacji można znaleźć w Ustawieniach telefonu, w opcji Informacje o Telefonie. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
pawelje
17-06-2014 - 19:01:35
Witam zalozylem konto z potwierdzeniem przelewu z mbanku, po wygenerowaniu umowy wpisałem nr konta i przekierowało mnie na adres mbanku, gdzie niestety byla tymczasowa awaria i nic nie dało się zrobić. Odświeżyłem stronę i kicha, na maila nic nie doszło, mam zapisane potwierdzenie otwarcia rachunku wraz z numerem (wpłacilem na niego juz złotówke pożniej z mbanku) ale nie mam ani loginu ani hasła by się na niego dostać.. co teraz zrobic?
  (0)
Odpowiedz
niuniunia
05-06-2014 - 14:42:36
witam.znajomy założyl sobie konto w T mobile,kurier przywiozl umowe,znajomy i podpisal i co dalej?? jak zalogowac sie na konto w internecie?? czy znajomy dostanie jakas informacje od banku z haslem,zeby mogl sie pierwszy raz zalogowac?? rok temu sobie zalozylam konto i po podpisaniu umowy w ciagu 3 dni dostalam sms z haslem do konta,czy teraz cos sie zmienilo w tej kwestii??
  (0)
Odpowiedz
MrK
06-06-2014 - 16:32:18
@niuniunia - Heh mam to samo , przelałem 100 zł i ani dostępu do kasy jak również do konta . Na infolinie wydałem już kolejną stówkę niestety kompetencja pracowników obsługi bardzo marna :(
  (0)
Odpowiedz
rzal
20-05-2014 - 14:56:45
przelew natychmiastowy idzie mi juz 3 dzien rzenada nie polecam koło a maja ludzi
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-05-2014 - 10:49:34
Witam. Sugeruję w tym przypadku kontakt z Infolinią Mobilne Usługi Bankowe (telefon: 19 506 połączenie płatne zgodnie z cennikiem). Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
MrK
06-06-2014 - 16:39:21
a Co w przypadku gdy 10 na 10 konsultantów do których dzwoniłem przy okazji wydając 100 zł na te połączenia nie była mi w stanie pomóc ? Kto zwróci koszty połączeń?
  (0)
Odpowiedz
MrK
06-06-2014 - 16:40:37
u mnie już 4 dzień :) Porażka :)
  (0)
Odpowiedz
Anecia_n
13-05-2014 - 19:20:17
Świetny pomysł z tym połączeniem, nie będzie trzeba tyle czekać na kuriera a potem na założenie konta (niestety mnie to nie ominęło). Ciekawą opcją byłaby również możliwość wpłacania gotówki na konto w oddziale T-Mobile. Jedynym zastrzeżeniem jest nieczytelność strony, na której wyświetlane są informacje o naszym koncie itp. Jest o wiele za dużo bieli, strasznie "razi" w oczy, aż trzeba ściemniać ekran. Do tego trzeba dobrze się przyglądać na stronie, ponieważ informacje nie są aż tak widoczne. Polecam zmienić kolor czcionki oraz dodać wstawki w innym kolorze, chociażby czarnym bądź różowym. Strona graficzna Sync była o wiele bardziej czytelna. Poprawa tego o wiele bardziej poprawi jakość korzystania z bankowości internetowej.
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
14-05-2014 - 15:32:43
Aneto, bardzo dziękujemy za Twoją opinię i cenne uwagi! :-) Przekażemy je dalej! Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Bry
07-05-2014 - 16:02:42
Witam no muszę przyznac super pomysl ale czy zwykla szara osóbka też bedzie mogla skorzystac z tak czarującej oferty?i jaki wiek od do ilu lat jakie muszą byc dochody?z zaswiadczeniami czy bez oto jest pytanie?Pozdrawiam:-)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-05-2014 - 09:05:32
Szczegóły dotyczące oferty są na stronie t-mobile.pl lub www.t-mobilebankowe.pl/. W każdej chwili możesz także zadzwonić do BOA. Pozdrawiam i zachęcam do skorzystania z oferty.
  (0)
Odpowiedz
Erek
06-05-2014 - 17:59:13
Dobrze, że sieć się rozwija. Mam tylko nadzieję, że w ramach tej współpracy nie nastąpi "tranfer" danych osobowych co zaowocuje wiecznie dzwoniącym telefonem a to z ofertą konta, a to lokaty, a to ubezpieczenia... :-)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-05-2014 - 14:39:13
T-Mobile szanuje prywatność swoich Klientów i jakiekolwiek nowe oferty przedstawia telefonicznie tylko tym, którzy się na to zgadzają. To się nie zmieni. Każdy Klient może zrezygnować z otrzymywania ofert. Wystarczy to zgłosić w BOA. Warto jednak pamiętać, że taka rezygnacja sprawi, że nie dowiesz się o żadnych promocjach i okazjach, z których chciałbyś skorzystać. Pozdrawiam
  (4)
Odpowiedz
Erek
30-07-2014 - 14:16:39
@ Konsultant T-Mobile - I na co Wasze zapewnienia? Stalo się dokładnie tak jak myślałem! Mimo braku zgody na "kontakty wciskające różne produkty" dzisiaj (po trzeciej próbie) odebrałem telefon z ofertą ubezpieczenia! Nawet gdy powiedziałem, że dziękuję i że szkoda czasu osoby dzwoniącej (o moim nie wspominając) usłyszałem - "za co Pan dziękuje skoro nie wie Pan nawet jak program wygląda?". I tak w kółko? Pytam więc co z ochroną danych osobowych i odpowiednim ich wykorzystaniu zgodnym z wolą i umową? Za nic jednak macie jakiekolwiek zasady... Pieniądz żądzi - jednak zadzwonimy a może się uda tym razem... Czy takie zachowania operatora usprawiedliwią rozwiązanie umów bez kar umownych? Wszak to operator łamie jedną z podstawowych zasad...
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Kilka dni temu zachęcaliśmy was do obejrzenia filmu, który powstał w wyniku współpracy Discovery i T-Mobile Polska. Teraz możecie obejrzeć go w naszym serwisie.

Smartfony zmieniły nie tylko sposób, w jaki się komunikujemy, stawiając na równi komunikację za pośrednictwem komunikatorów internetowych i social media oraz połączeń głosowych. Sprawił także, że inaczej korzystamy z internetu, konsumujemy treści audio, wideo, czytamy książki. Dzięki współpracy sektora telekomunikacji i bankowości możliwe było także przeniesienie naszych finansów do telefonu. 

T-Mobile Polska i Discovery stworzyły wspólnie program, pokazujący przydatne funkcjonalności ułatwiające życie. Możecie go obejrzeć w naszym serwisie.

Bankowość mobilna – zobacz film - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Obecnie już ponad 13 milionów klientów z 8 banków może płacić zbliżeniowo telefonem, korzystając z usługi MyWallet.

Od dzisiaj z usługi MyWallet mogą korzystać klienci banku BPH. - Od początku stawiamy na możliwe największą dostępność naszej nowej usługi – smartfonami płacić mogą klienci posiadający jakąkolwiek kartę MasterCard naszego banku. Oferujemy ich w tej chwili dziewięć: pięć do konta oraz cztery kredytowe. Wszystkie można zapisać na karcie SIM w telefonie – mówi Krzysztof Łęgowski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku BPH.

Przez pierwszy rok klienci Banku BPH mogą korzystać z usługi MyWallet całkowicie bezpłatnie. Po tym okresie wystarczą minimum cztery transakcje miesięcznie, aby usługa pozostała darmowa. W przeciwnym razie miesięczna opłata wyniesie 3 zł.

Bank BPH to po T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank, mBank, eurobank, Raiffeisen Polbank, Getin Bank i Noble Bank już ósma marka bankowa uczestnicząca w projekcie MyWallet. Aby skorzystać z usługi, wystarczy odpowiednia karta SIM od T-Mobile i smartfon obsługujący NFC, na którym należy zainstalować aplikację MyWallet i aktywować usługę. Według najnowszych danych w Polsce liczba terminali obsługujących płatności bezgotówkowe przekroczyła już 400 000.

Usługa MyWallet także w Banku BPH - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

piotrek
17-12-2015 - 17:19:18
dlaczego nikt nie informuje ze aplikacja nie działa na androidzie 5.0 tylko 4.0/4.2 człowiek dowiaduje się po załatwieniu wszystkiego w banku
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się