Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie. Komunikuje ten fakt w ogólnopolskiej kampanii medialnej.

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie.

Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.
- Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. - Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad 6 miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze – dodaje Nemat.

W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. - Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski.

Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki. W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). - W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis www.telekom.com/europe, w którym umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

„Łączymy ludzi w Europie!” - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

PTC, operator sieci T-Mobile zakończył prace nad wymianą stacji bazowych na terenie Szczecina. Dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z nieporównywalnie większego zasięgu sieci, szybszego Internetu mobilnego i wyższej jakości połączeń telefonicznych. Rozwiązania technologiczne, które udostępniono w wyniku modernizacji są najnowocześniejsze w skali całej Europy. Szczecin jest pierwszym dużym miastem, na terenie którego nowa sieć została oddana do użytkowania.

Podczas spotkania Panowie Krzystek i Rakowski uzgodnili, że PTC nieodpłatnie przygotuje i udostępni mieszkańcom dostęp do darmowej sieci Wi-Fi w okolicy ul. Wałów Chrobrego. Prezydent Miasta zadeklarował udostępnienie na ten cel niezbędnych pomieszczeń.

Dzięki modernizacji doszło do znacznej poprawy zasięgu i jakości sieci 3G w mieście i na jego obrzeżach. Średni poziom pokrycia siecią 3G w budynkach w Szczecinie wzrósł o ponad 20 punktów procentowych i wynosi od ponad 60% do 90 % powierzchni w zależności od części miasta. Przy okazji prowadzonych prac poprawiony został również zasięg sieci GSM, który w chwili obecnej pokrywa blisko 100% powierzchni miasta.  

Oprócz wymiany infrastruktury przeprowadzona została pełna optymalizacja działania sieci, co ma bezpośrednie przełożenie na wzrost komfortu korzystania z usług telefonii mobilnej i Internetu. Testy przeprowadzone z użyciem specjalistycznego samochodu, pozwalające zbadać jakość i szybkość działania mobilnego Internetu  wykazały ponad 50% przyspieszenie czasu otrzymania odpowiedzi przez urządzenia na zapytanie np. o otwarcie strony Internetowej. W wyniku wszystkich przeprowadzonych prac średnie prędkości transmisji danych na trenie Szczecina wzrosły ponad trzykrotnie, osiągając wartości od 12 do 14 Mbps.

Stosowane przez PTC rozwiązania są nie tylko najnowocześniejszymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi, ale również są energooszczędne i proekologiczne. T-Mobile wykorzystuje tzw. inteligentne BTSy, które w zależności od aktualnego obciążenia wyłączają automatycznie niewykorzystywane sektory zużywając w ten sposób mniej energii. Ponadto stacje bazowe wykorzystują szereg proekologicznych rozwiązań takich, jak np. system do wentylacji konstrukcji wiatrem lub ogrzewania energią cieplną z ziemi. Dzięki temu zużycie energii zostaje ograniczone o 20-40%.

Zakończenie prac modernizacyjnych na terenie Szczecina i okolic zbiegło się w czasie z wizytą Prezesa Polskiej Telefonii Cyfrowej Miroslava Rakowskiego, który w czasie spotkania przekazał na ręce Prezydenta Miasta Szczecina – Piotra Krzystka, Certyfikat Jakości Sieci. Podczas spotkania Panowie Krzystek i Rakowski uzgodnili, że PTC nieodpłatnie przygotuje i udostępni mieszkańcom dostęp do darmowej sieci Wi-Fi w okolicy ul. Wałów Chrobrego. Prezydent Miasta zadeklarował udostępnienie na ten cel niezbędnych pomieszczeń.

Prace przeprowadzone w Szczecinie są elementem ogólnokrajowego projektu modernizacji sieci prowadzonego dla T-Mobile przez spółkę NetWorkS! Oprócz Szczecina prace zostały zakończone również w innych miastach regionu: Świnoujściu i Międzyzdrojach. Wkrótce nowa sieć będzie w pełni dostępna  na terenie Stargardu Szczecińskiego, Polic, Goleniowa i Gryfina. Za kończenie wymiany sieci na terenie całego kraju planowane jest na 2014 rok.

T-Mobile uruchomił w Szczecinie najnowocześniejszą sieć w Europie - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Instalator
22-03-2014 - 08:05:38
Sieć T-Mobile Polska modernizuje wspólnie z ORANGE więc Ci dwaj operatorzy mają ten sam sprzęt, te same technologie oraz te same lokalizacje. Działania proekologiczne operatora mają tylko i wyłącznie na celu obniżenia własnych kosztów utrzymania obiektów. Nie mają wpływu na działanie i jakość sieć dla użytkowników. Dodatkowo w artykule nie zostało napisane co to za technologia, jakie pasma obejmuje i kto z niej może korzystać.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Wydarzeniem specjalnym tegorocznego festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty było filmowe przedstawienie Teatru Polskiego we Wrocławiu KLINIKEN / miłość jest zimniejsza... w reżyserii Łukasza Twarkowskiego, inspirowane twórczością Rainera Wernera Fassbindera.

Kultowy niemiecki reżyser jest dobrze znany nowohoryzontowej publiczności, był bohaterem retrospektywy 5. MFF NH (2005). Miłość jest zimniejsza niż śmierć to tytuł filmu, który Fassbinder nakręcił w 1969 roku. Dodatkowo nowohoryzontowa publiczność w ramach sekcji Nowe Horyzonty Języka Filmowego: postać dowiedziała się,jak ważnym elementem każdego filmu jest aktor i postać, w którą się wciela.

Kinoteatr - łączenie sztuk w ramach jednego Festiwalu - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Najnowsza kampania wizerunkowa T-Mobile startuje w u nas już w poniedziałek, 15 czerwca.

"Łączymy ludzi w Europie!” – to motto globalnej kampanii medialnej przygotowanej przez Deutsche Telekom, jednej z niewielu zrealizowanych na taką skalę. Kampania rusza w tym samym czasie w dwunastu krajach europejskich i wspiera strategię grupy zakładającą osiągnięcie pozycji wiodącego operatora usług telekomunikacyjnych w Europie – m.in. dzięki inwestycjom w paneuropejską infrastrukturę sieciową.

Głównym motywem przygotowanej kreacji są popularne miejsca z krajów, w których Deutsche Telekom oferuje swoje usługi. Przenikające się nawzajem słynne europejskie budowle symbolizują skracający się dystans zarówno pomiędzy państwami, jak i ludźmi – użytkownikami i beneficjentami nowych technologii. Centralnym elementem komunikacji jest litera „T” w kolorze telekomu, która łączy miejsca i podkreśla, że europejskie kraje stają się sobie coraz bliższe. Choć spójna dla wszystkich dwunastu krajów, kampania ma swoje regionalne wariacje.

W polskiej adaptacji zobaczymy warszawski most Świętokrzyski, który to zbliży do siebie m.in. Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz chorwacki Amfiteatr w Puli.

Na potrzeby kampanii przygotowano 40-sekundowy spot telewizyjny, który jest zaawansowaną animacją komputerową. W spocie podążamy przez europejskie ulice wraz z parą bohaterów, którzy zmierzają na wspólne spotkanie z różnych zakątków Europy. Przedpremierowo prezentujemy go poniżej:

Łączymy ludzi w Europie – kampania wchodzi do Polski - opinie i komentarze (7)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Kamilllo
15-06-2015 - 14:37:56
Witam, w Przemyślu i okolicach zaczęła działać sieć UMTS 900 od kilku dni sygnal sieci jednak jest niestabilny i często sieć znika z eteru. Proszę o informację czy można się spodziewać poprawy zasięgu i stabilności? Ile to może jeszcze potrwać? Miło, że pomyśleliście o Przemyślu który wcześniej był wykluczony przez Ukraine. Pozdrawiam i czekam na dobre wiadomości.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-06-2015 - 16:29:32
Witam. Poproszę o podanie dokładniejszej lokalizacji - sprawdzę co i jak. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Kamilllo
29-06-2015 - 22:19:49
@ Konsultant T-Mobile - Mówimy o Ostrowie k/Przemyśla. Zasieg w budynku jest mega kiepski i bardzo często wywala z sieci a coś takiego przy UMTS900 nie powinno miec miejsca
  (0)
Odpowiedz
Koliber06
15-06-2015 - 14:35:11
Fajny ten Wasz klip :) A swoją drogą - można wiedzieć co to za utwór leci w tle? Bardzo miły dla ucha.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-06-2015 - 17:11:07
Witam, 'Life Is For Sharing‚ (Sizzer Amsterdam), composer: Erik-Jan Grob, Michiel Marsman. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Raulo
14-06-2015 - 14:57:29
Witam serdecznie. Bardzo przyjemny i ciekawie nakręcony klip pokazujący kilka dość znanych miejsc Europy. Zadziwia mnie to, jacy zdolni ludzie pracują na takie kampanie, by dopiąć wszystko na ostatni guzik. Należy Wam się szacunek również za to, że od samego początku odkąd posiadam telefon (a jest to już 9 lat) jestem właśnie z Wami. W tym czasie nie skusiła mnie oferta konkurencji, bo uważam, że wiele macie do zaoferowania. Nie interesują mnie może najnowsze rozwiązania, jak np. płatności za pomocą telefonu itp., choć niewątpliwie wielu ułatwia to lub umila życie. T-Mobile to przede wszystkim ludzie - zarówno Ci, którzy tworzą struktury tego operatora - jego pracownicy ale także Ci, których ta sieć łączy. Bo każde dokonane połączenie łączy ludzi. Nie chcę się rozpisywać, ale chciałbym Wam życzyć tego, abyście nigdy o tym nie zapominali, że na pierwszym miejscu jest właśnie drugi człowiek. Z okazji czwartych już urodzin marki T-Mobile życzę dużo sukcesów wszystkim pracownikom oraz by sieć była właśnie tą, która naprawdę łączy ludzi w dalszym ciągu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-06-2015 - 17:56:00
Dziękujemy za miłe słowa. Pozdrawiamy Serdecznie.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się