T-Mobile Trendy

Kinga Preis i Tomasz Kot wystąpią w ogólnopolskiej, szerokiej kampanii reklamowej T-Mobile, która rusza już 15. marca. Będzie ona podkreślać zalety korzystania z niezawodnej sieci, której doskonałe parametry potwierdziły niezależne badania.

Niezależny ośrodek badawczy P3 Communications dwukrotnie już przeprowadził badania polskich sieci komórkowych. W obu stwierdził że najwyższą jakość usług mobilnych oferuje swoim klientom T-Mobile, dlatego też przyznał Operatorowi certyfikat „Best in test”. Wyniki poprzednich audytów potwierdzają także wyniki tegorocznego raportu UKE. Zarówno w zakresie usług głosowych jak i tych opartych o transmisję danych T-Mobile wyróżniał się na tle konkurencji oferując m.in. najniższy wskaźnik zerwanych połączeń głosowych ale też np. wzorcowe parametry usług wideo. To łącznie sprawia że klienci T-Mobile otrzymują do dyspozycji najlepszą sieć.

Dla podkreślenia tej przewagi T-Mobile przygotował szeroką kampanię reklamową, która wystartuje 15. marca. Utrzymano ją w ramach znanej i świetnie przyjętej platformy „Hit od T-Mobile”. W stylizowanych na teledyski filmach reklamowych  nie mogło zabraknąć Tomasza Kota, któremu tym razem towarzyszy Kinga Preis. Muzyczny motyw przewodni stanowi tym razem megaprzebój Tiny Turner - „Simply the Best”. Na potrzeby 2-miesięcznej kampanii przygotowane zostały 4 filmy reklamowe.

W głównym spocie Tomasz Kot zachwyca się jakością sieci T-Mobile, śpiewając „po prostu the best”. Kinga Preis, słysząc Tomka, chce także skorzystać z superszybkiego Internetu i symbolicznie przesiada się ze skutera na ścigacz. T-Mobile śpiewająco zachęca do przejścia do swojej sieci tych, którzy „kochają taki szybki net”.

Główną reklamówkę, zobaczymy w wersji 45- i 30-sekundowej.

Kampania w mediach społecznościowych

T-Mobile równie mocno będzie promował kampanię w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat), m.in., we współpracy z popularnymi polskimi influencerami, którzy przez cały okres trwania kampanii będą w charakterystyczny dla siebie sposób promować dedykowany do tej kampanii hashtag

W dniu startu kampanii uruchomiony zostanie także landing page, agregujący tzw. user generated content, który powstanie w ramach kampanii.

Najlepsza jakość sieci – rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile - opinie i komentarze (10)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

grzegorz
17-03-2016 - 09:12:55
Kryptoreklama hmm
  (0)
Odpowiedz
Mikolaj225
15-03-2016 - 18:29:28
Na jak długo jest ważny ten pakiet jeśli został aktywowany w trakcie trwania okresu rozliczeniowego?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-03-2016 - 19:43:16
Witaj. Pakiet jest aktywny przez 1 pełen cykl rozliczeniowy.
  (0)
Odpowiedz
tario000
15-03-2016 - 17:10:13
Kontaktuję się ale wasz konsultant po wymienieniu 14 maili nie wie o jaki pakiet chodzi istna porażka
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-03-2016 - 17:32:05
Witaj. Aby aktywować pakiet wyślij SMS 80008 o treści NET.
  (0)
Odpowiedz
tario000
15-03-2016 - 17:10:13
Kontaktuję się ale wasz konsultant po wymienieniu 14 maili nie wie o jaki pakiet chodzi istna porażka
  (0)
Odpowiedz
Jant
15-03-2016 - 10:07:36
HALO ! Co sie dzieje gdzie ten 1000 GB ???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-03-2016 - 16:13:27
Witaj. Aby aktywować pakiet wyślij SMS 80008 o treści NET.
  (0)
Odpowiedz
tario000
15-03-2016 - 09:14:47
mam pytanie jak się aby aktywować ten nielimitowany internet to wystarczy wysłać smsa bo wysłałem i żadna odpowiedź zwrotna mi nie przyszłą ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-03-2016 - 17:02:24
Witaj. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z BOA.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się