Motywem przewodnim nowej kampanii smartfoNOWEJ Heyah stanowi hasło „możesz”. Zobaczcie filmy.

Nowa oferta Heyah skierowana jest do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez dostępu do internetu, który przenika się ze światem realnym. Odzwierciedleniem możliwości, jakie stwarza internet jest nowa kampania reklamowa, na którą składają się trzy spoty. Zobaczcie:

Nowa kampania reklamowa Heyah (wideo) - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

DWO
07-05-2015 - 13:31:04
W Heyah reklamuje się 3 GB za 19,99 zł (w tym chyba darmowe smsy i mmsy), a w taryfach T-Mobile przy abonamencie za 49,99 zł pakiet internetowy 250 MB!, a za każde kolejne 250 MB dopłata po 10 zł - czyli za przekroczenie paczki 500 MB dopłata 20 zł! T-Mobile pobudka! Czasy średniowiecza minęły. Jak nie zadbacie o przyzwoitą ofertę to zacznie się wam odpływ użytkowników. A ja będę z pewnością w tej grupie. Bo nie zamierzam dopłacać po 20 i więcej złotych za to co oferują inni (czy na ogół oferują nawet więcej). T-Mobile powinno używać hasła "mniej za więcej!"
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

W poprzedniej części przyglądaliśmy się niewielkim amatorskim i półprofesjonalnym dronom, służącym do rozrywki i zabawy. Maszyny te mogą jednak wziąć udział także w bardziej zaawansowanych projektach.

Mające swoje korzenie w wojskowości drony coraz częściej służą także zupełnie cywilnym celom. Większość ich zastosowań skupia się jednak na ich pierwotnym przeznaczeniu czyli obserwacji, co zresztą widać po ilości nagrań wideo, rejestrowanych przy ich pomocy, które codziennie pojawiają się w sieci. Wiele dronów służy także cywilnym celom, realizowanym jednak w nieco wojskowy sposób. Maszyny te nadzorują między innymi przestrzenie miejskie i okolice Seattle, patrolują Texas i służą amerykańskiej policji na granicy z Meksykiem. Coraz szerzej zaczynają pojawiać się także pomysły i projekty na profesjonalne a nawet już komercyjne zastosowania tych maszyn.

Nad projektem fotograficznym pracuje na przykład Nokia. Nokia Copter czyli hexacopter z zamocowaną do niego fotograficzną Nokią Lumia 1020 wzbił się w powietrze w listopadzie tego roku, aby zaprezentować możliwości stabilizacji obrazu zastosowanej w fińskim smartfonie, a także być może stać się marzeniem miłosników podniebnego filmowania. Na pierwszy ogień zaprezentowano materiał zarejestrowany w Krakowie. Dron ten pojawił się także w przestrzeni miejskiej Wrocławia i Warszawy. Nokia tym samym wpisuje się w najnowsze trendy w fotografii i filmie.

Powietrzne wideofilmowanie, choć jest jednym z najbardziej oczywistych, komercyjnych zastosowań dronów to, rzecz jasna nie wszystko do czego można ich użyć – w końcu, tak jak w przypadku niemal wszystkich wynalazków granicą jest tylko wyobraźnia ich twórców i użytkowników.

Drony zamierza wykorzystać na przykład irańska firma RTS Lab z Teheranu. Projekt ten, mimo iż Iran w powszechnej opinii kojarzy się dość jednoznacznie nie ma nic wspólnego z wojskowością. Zakłada on wykorzystanie latających maszyn, nawet nie w roli obserwatorów, ale ratowników. Zadaniem dużego ortokoptera będzie przenoszenie kół ratunkowych. Ma on nieść pomoc rozbitkom znacznie szybciej niż umożliwiają to tradycyjne metody ratownicze. Zasięg działania takiej maszyny ogranicza wyłącznie pojemność jej akumulatorów. W tej chwili wynosi on nieco ponad 4 kilometry. Co prawda metodzie tej daleko jeszcze do możliwości współczesnych ratowników – w końcu koło ratunkowe to nie wszystko – ale możliwość jego szybkiego dostarczenia z pewnością da odpowiednim służbom znacznie więcej czasu i zwiększy ich skuteczność. Zdjęcie takiego drona możecie zobaczyć na górze artykułu.

Inny pomysł na zastosowanie dronów mają niemieckie koleje. Maszyny te mają znaleźć się tam w roli obserwatorów, monitorujących działania grafficiarzy, które kosztują Deutsche Bahn ponad 7 milionów Euro rocznie. Bezzałogowe drony zbierać będą dowody umożliwiające zidentyfikowanie wandali oraz skierowanie zarzutów przeciwko nim do odpowiednich władz.

Amazon eksperymentuje za to z dronami, które mają pełnić rolę listonoszy. Usługa nazwana Prime Air realizowana będzie za pomocą dronów o zasięgu około 16 km i udźwigu nieco ponad 2 kg. Szef amerykańskiego giganta sprzedaży internetowej – Jeff Bezos, w wywiadzie dla telewizji CBS zdradził, że na skalę komercyjną usługa taka może ruszyć za 4 do 5 lat, dostawa zakupionego towaru możliwa będzie nawet w 30 minut.

Prace nad podobnymi projektami realizują także amerykańska firma logistyczno-dostawcza UPS oraz Deutsche Post DHL, którego plany zakładają transport powietrzny na trudno dostępne tereny – ich dron HL-Paketkopter dostarczył już zresztą pierwszą przesyłkę. Leki zakupione w Bonn zostały bezpiecznie dostarczone do siedziby firmy, znajdującej się po drugiej stronie Renu. O podobnych planach wspomina także Fred Smith – załozyciel firmy FedEx.

Giganci logistyczni nie są pierwszymi, którzy mają takie plany. Latem tego roku brytyjskie Dominos Pizza kusiło swoich klientów dostarczającym gorącą pizzę DomiCopterem, a w Szanghaju, przez jakiś czas możliwa była powietrzna dostawa ciasta z cukierni Incake.

Z pierwszym materiałem o dronach możecie zapoznać się tutaj.

Drony – zastosowania profesjonalne (wideo) - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Dziś startuje nowa kampania reklamowa marki Heyah. Zobaczcie wideo, w którym główne role przypadły psom.

Kampania promuje ofertę Heyah „Rozmowy bez limitów do wszystkich sieci”. Dzięki niej klienci mogą rozmawiać ze znajomymi ze wszystkich sieci komórkowych bez ograniczeń i obaw o koszty za jedyne 7 zł przez cały tydzień.

Wspomniana oferta dostępna jest automatycznie na promocyjnych starterach. Ponadto użytkownicy korzystający już z oferty Heyah z taryfą Dniówka mogą liczyć na usługę Rozmowy bez limitów do wszystkich sieci po wysłaniu kodu 100818#

Kampania reklamowa obejmuje stacje telewizyjne i radiowe oraz popularne serwisy internetowe. Spot telewizyjny przygotowała agencja G7, a za promocję online odpowiada agencja Engine, za social media – Blueberry.

Zobaczcie spot, w którym okazuje się, że oferta jest „NIEDOPSIEGADANIA”.

Kampania promująca rozmowy bez limitów w Heyah - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Rusza kampania promująca nowe taryfy Jump! Przeznaczone dla rodziny. Twarzą kampanii został Tomasz Kot. Zobaczcie spoty z jego udziałem.

Dzięki nowym ofertom cała rodzina może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować do woli już od 30 zł miesięcznie. Twarzą kampanii został aktor Tomasz Kot, a w reklamie towarzyszy mu Szymon Piotr Warszewski, który wcielił się w rolę Psa.

Zobacz szczegóły oferty Jump! Family i zobacz nowe spoty.

Kampania reklamowa Jump! Family - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się