Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej nowe atrakcyjne oferty T-Mobile – gwarancję najtańszych smartfonów na start oraz dwóch tabletów za złotówkę.

Podobnie jak w poprzedniej odsłonie kampanii, tak i tym razem operator postawił na koncepcję krótkich, pełnych humoru scenek nakręconych w windzie. W nowej odsłonie kampanii oferty T-Mobile promuje Zbigniew Wodecki.

Nowe spoty promują oferty: „Gwarancja najtańszych smartfonów na start” oraz „Dwa tablety za złotówkę w T-Mobile”. Zobaczcie sami:

Nowa odsłona kampanii z Wodeckim - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Kanał YouTube T-Mobile Trendy, na którym możecie oglądać m.in. testy smartfonów i tabletów, właśnie zaliczył 10-milionową odsłonę! Wielkie dzięki za to, że jesteście z nami!

4 maja 2011 roku założyliśmy nasz kanał na YouTube. Przez prawie 2,5 roku umieściliśmy na nim 527 filmów. Były to testy urządzeń, relacje z z festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty, filmiki z webinariów biznesowych, relacje z najważniejszych imprez w które zaangażowany był operator, wideo-poradniki związane z aplikacjami i usługami T-Mobile.

Największym zainteresowaniem cieszyły się oczywiście testy smartfonów, tabletów, akcesoriów, laptopów czy notebooków. Staraliśmy się  zawsze prezentować najważniejsze możliwości i funkcje danego urządzenia, dzięki czemu wielu z Was szybciej podjęło decyzję w kwestii wyboru nowego telefonu czy innego urządzenia.

Dzięki, że jesteście z nami. Wszystkich, którzy jeszcze nie znają naszego kanału na YouTube, zapraszamy do jego odwiedzenia.

Jakiego rodzaju filmy chcielibyście najchętniej oglądać na naszym kanale YouTube?

<p><em>Test Sony Xperii J obejrzeliście ponad 207 tysięcy razy! Sam smartfon jest obecny w naszej ofercie!</em></p>

Świętujemy! 10-milionowa odsłona naszego kanału YouTube! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Startująca dziś kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego wyraża to, co najistotniejsze w usługach telekomunikacyjnych – nieograniczony kontakt z bliskimi i możliwość dzielenia się ważnymi chwilami.

„Chwile, które łączą” to obietnica T-Mobile, która szczególnie mocno wybrzmiewa w okresie świątecznym. Poczucie bliskości oraz możliwość współdzielenia ważnych momentów to najlepszy prezent, jakim możemy obdarować rodzinę oraz przyjaciół. Nowa odsłona kampanii reklamowej operatora pokazuje, że dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym możemy w sposób nieograniczony dzielić się szczęściem z najbliższymi. Urządzeniem, które to ułatwia jest multimedialny ekran ZOOM.ME. Działa on jak aktualizowany zdalnie album fotograficzny, wyświetlając zdjęcia przesyłane wprost ze smartfona.

Twarzą świątecznej kampanii reklamowej jest Robert Lewandowski, który kontynuuje w ten sposób swoją współpracę z T-Mobile. Polskiego piłkarza zobaczymy w dwóch spotach telewizyjnych. Pierwszy, 30 sekundowy, promować będzie nowoczesne taryfy JUMP! – rozmowy, SMS, MMS bez limitu do wszystkich sieci wraz z Samsungiem Galaxy Ace 4 i ekranem ZOOM.ME WiFi na prezent za 59,99 zł miesięcznie (zobacz szczegóły oferty).

Drugi, krótszy spot reklamowy – odnosi się do oferty Internetu mobilnego, w której otrzymujemy przepiękny router ZOOM.ME 3G z Internetem do domu od 49,99 zł miesięcznie (zobacz szczegóły oferty).

Reżyserem świątecznych spotów telekomu jest Trevor McMahan, podwójny laureat Złotych Lwów i Young Director Award. McMahan tworzył również dla takich marek jak McDonald’s czy Google. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Startuje świąteczna odsłona kampanii T-Mobile - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Do 6 października startupy i przedsiębiorcy z branży technologicznej mają czas, aby zgłosić się do najlepszego programu dla startupów z Europy Środkowo-Wschodniej.

Inicjatywę organizuje centrum innowacyjności hub:raum Kraków, które jest częścią Deutsche Telekom, właściciela sieci T-Mobile. Dotychczas w trzech edycjach akceleratora wzięło udział 36 zespołów z 15 europejskich krajów, które uznały program za najlepiej dostosowany do realiów rynków europejskich i dający możliwość rozwoju projektu w tym regionie.

Tegoroczna inicjatywa hub:raum Kraków WARP zostanie zorganizowana w nowej odsłonie. Podczas intensywnych, tygodniowych warsztatów młodzi przedsiębiorcy z Europy Środkowo-Wschodniej poszerzą swoją wiedzę i zdobędą doświadczenie w każdym aspekcie, który jest ważny dla biznesu – wszystko dzięki obecności międzynarodowych ekspertów oraz specjalistów Deutsche Telekom i T-Mobile.

Z kilkunastu zespołów zaproszonych do Krakowa, mentorzy oraz przedstawiciele centrum innowacyjności i polskiego operatora Grupy DT wybiorą projekty z potencjałem i szansą na wprowadzenie ciekawego produktu na rynek.

Wybrane zespoły przez pięć tygodni będą mogły rozwijać produkty lub usługi w hub:raum Kraków dzięki wsparciu finansowemu, doradztwu mentorów i zapewnieniu przestrzeni do pracy. Celem ich pracy będzie przygotowanie produktu lub usługi do komercyjnego uruchomienia na rynkach poprzez sieć T-Mobile Polska oraz innych operatorów z grupy Deutsche Telekom.

Najlepszy zespół będzie miał szansę zaprezentować swój projekt podczas międzynarodowej konferencji dla startupów, co umożliwi zdobycie inwestorów i doprowadzi produkt na kolejny etap rozwoju.

Do programu mogą zgłosić się autorzy innowacyjnych pomysłów w obszarze szeroko rozumianego CIT. Proces rekrutacyjny potrwa do 6 października. hub:raum Kraków szuka zespołów oraz osób z gotowym pomysłem lub projektem. Zakwalifikowanie do programu nie oznacza objęcia udziałów w danym projekcie, co więcej centrum innowacyjności pokrywa koszty związane z podróżą oraz zakwaterowaniem uczestników.

Startupy, które chcą wziąć udział w programie, powinny wypełnić formularz dostępny pod adresem: www.f6s.com/hubraumkrakow/apply

 

Fot: Fotolia

hub:raum Kraków WARP wraca w nowej odsłonie - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się