MTV Mobile powered by T-Mobile nie zwalnia tempa! W połowie września ruszyła nowa kampania reklamowa, która promuje nowości w ofercie. Ruszyła też najgorętsza impreza online, którą znajdziecie na gifmemoreparty.com.

MTV Mobile powered by T-Mobile jest stosunkowo młodą marką. O jej powstaniu pisaliśmy 22 marca 2012. Sieć nie zwalnia tempa i proponuje swoim Klientom nowe rozwiązania.

W połowie września br. wystartowała nowa kampania reklamowa, która promuje ofertę, w której klienci otrzymują po każdym doładowaniu darmowe nielimitowane smsy do wszystkich sieci oraz bezpłatny dostęp do programów i seriali MTV w komórce. Ale to nie wszystko! W ofercie Mix smartfon Samsung Galaxy mini 2 dostępny jest już od 1 zł, a w ofercie na kartę użytkownik ma konto ważne Non Stop!

MTV Mobile to nie tylko oferta z darmowymi SMS-ami do wszystkich sieci, ale marka, która ma do zaoferowania jeszcze więcej. Dlatego wprowadza nietypową interaktywną stronę gifmemoreparty.com, gdzie użytkownicy mogą przyłączyć się do szalonej imprezy nad basenem. Wystarczy tylko kliknięcie myszki, by wcielić się w jedną z 55 postacii doświadczyć świata ich oczami – wszystko przy dźwiękach beatów Death Grips.

Gif Me More - idź na wirtualną imprezę nad basen!

Impreza rozpoczyna się z perspektywy Cezara, dostawcy pizzy. Następnie użytkownicy mogą wybrać kolejną postać spośród imprezowiczów - siatkarki Salome, kucharza Aarona, którego specjalnością są dania z grilla, a nawet Psa – najsłodszego z imprezowych psów w historii. 
W ekipie znaleźli się nie tylko imprezowicze, lecz również obecni klienci MTV Mobile, którzy pozostają w stałym kontakcie wysyłając SMS-y do wszystkich sieci, które mają za darmo po każdym doładowaniu.

Na wirtualnych gości czekają wyzwania – należy wcielić się po kolei w pięciu głównych bohaterów oraz spłatać innym uczestnikom imprezy określone kawały. Po wypełnieniu zadań, użytkownik odblokuje bonus – singiel Death Grips “I've Seen Footage”, który towarzyszył mu w trakcie gry. Tworzenie imprezowej aplikacji gifmemoreparty.com było dla zespołu świetną okazją do przygotowania specjalnego teledysku, który będzie emitowany na antenie wszystkich kanałów MTV.

Więcej o MTV Mobile na www.mtvmobile.pl oraz na www.facebook.com/mtvmobilepolska

Nowości w MTV Mobile powered by T-Mobile! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Pogoda za oknem nie wszystkich zachęca do spacerów, ale za to sprzyja lekturze. Niekoniecznie na fotelu, może być też ze słuchawkami na uszach czy w samochodzie w korku.

0

Ocena autora

W grudniu kolekcja MyBox w ofercie Audioteki wzbogaci się o nowe tytuły:

  • Andrzej Pilipiuk – Wampir z MP3 (fantastyka)

Być wampirem w PRL to nie przelewki. W społeczeństwie bezklasowym trudno tytułować się hrabią. Płaszcz i smoking nosi albo kelner, albo iluzjonista, a krew obywateli Rzeczpospolitej Ludowej ma posmak deficytu i reglamentacji. Ale nie czas, by kąsać zblazowanych arystokratów w zacisznych buduarach. Prawdziwy walor odżywczy ma krew opasłych badylarzy, cinkciarzy, partyjnych kacyków i córeczek UB-eków. 

  • Peter Heller – Gwiazdozbiór psa (science-fiction)

Hig przeżył epidemię grypy, która niemal doszczętnie wytrzebiła ludzkość. On sam stracił żonę i przyjaciół. Teraz mieszka w hangarze na małym opuszczonym lotnisku wraz z psem i jedynym sąsiadem – mizantropem nie rozstającym się z bronią.

Gwiazdozbiór Psa to porywająca i wzruszająca, tyleż zabawna, co przejmująco smutna opowieść o człowieku, który wiedzie życie w ziejącym pustką, przepełnionym poczuciem straty świecie; opowieść o tym, czym gotów jest zaryzykować, by wbrew wszystkiemu odzyskać więź z innymi, miłość i pełnię człowieczeństwa.

  • Marcin Ciszewski – Upał (kryminał)

Stadion Narodowy - miejsce ćwierćfinałowego meczu Polska-Niemcy. Sześćdziesiąt tysięcy kibiców, wśród nich kanclerz i premier. Idealny cel. Panuje nieznośny skwar, ulice Warszawy są pełne kibiców. Ci, którzy zamierzają rozpętać piekło, zrobią to teraz. Podinspektor Jakub Tyszkiewicz nie ma łatwego zadania. To on odpowiada za bezpieczeństwo meczu. Problem w tym, że nie wiadomo, kto jest prawdziwym wrogiem. Czy narodowe bezpieczeństwo wymaga ofiar? Jak daleko mogą posunąć się tajne służby, aby zrealizować swoje cele? Kto decyduje o tym, co jest najlepsze dla interesu państwa? Marcin Ciszewski stworzył w Upale na tyle wiarygodny scenariusz zamachu terrorystycznego, że najprawdopodobniej już jest pod stałą obserwacją polskich służb specjalnych.

  • Maria Lidia Kossakowska – Zbieracz burz t. 1 (fantastyka)

Boże miej litość! Miej nas w swojej opiece!
Moc Burzyciela Światów, ocknęła się, zatliła, lecz nie wypełniła potęgą Pana. Nie znalazła ujścia od czasu starcia z Siewcą Wiatru. Aż do teraz...
Boże w Trójcy Jedyny! Czemuż znowu budzisz swego Anioła Zagłady?
Porywasz za naczynie gniewu. Kielich, który gdy pęknie, wyleje niszczycielską zawartość na każdą krainę Kosmosu. Każdą Istotę. Każde dziecię Twoje.
I stanie się koniec... I nicość...
Boże czemuś nas opuścił? Eli, Eli lama sabachtani?

  • Hans Christian Andersen – Królowa Śniegu (bajki dla dzieci)

Królowa Śniegu z baśni Andersena jest groźną manipulatorską, która wie, jak zwabić do siebie ludzi bogactwem i luksusem. Mroźna władczyni mistrzowsko potrafi intrygować i kłamać. Czy przebiegłości i urokowi zła może przeciwstawić się dziecko? Gerda spróbuje walczyć o przyjaźń Kaja i o jego serce, czyli człowieczeństwo.

  • Dan Cros – Złodzieje planet (fantasy)

Dwie cywilizacje. Jedna planeta. I wyścig o to, kto ukradnie ja wcześniej! Dwunastoletni Mason Stark i kilkunastu jego kolegów z Akademii Ziemskiego Dowództwa Kosmicznego odbywają krótki, rutynowy lot na pokładzie SS „Egipt”, by zaliczyć odpowiednią liczbę wylatanych w kosmosie godzin. Ponieważ kapitan i część załogi giną, a pozostali odnoszą rany bądź trafiają do niewoli, tylko kadeci mogą ostrzec ZDK. Wkrótce okazuje się, że muszą działać szybko, bo odkrywają, dlaczego Tremiści zajęli właśnie ich okręt – przewozi on broń zdolną zmienić bieg wojny. Mason musi poprowadzić kadetów, by w śmiałej akcji odzyskać „Egipt”, uratować ocalałych i odebrać Tremistom broń, zanim będzie za późno.

  • Historie z dobrym zakończeniem (bajki dla dzieci)

Bohaterowie tych czterech opowieści żyją w różnych światach, w różnych epokach, ale ich losy mają jedną cechę wspólną - po wielu wydarzeniach smutnych i niepomyślnych problemy zostają w końcu rozwiązane. Triumfują Prawda i Dobro. 

1. Bolesław Prus - Katarynka 
2. Edmondo de Amicis – Mały pisarczyk z Florencji
3. Angela Stachowa - Pan Chybcik 
4. Henryk Sienkiewicz - Dwie łąki

Tym, którzy jeszcze nie korzystali z Audioteki, przypominamy, że wchodzi ona w skład usługi T-Mobile MyBox i pozwala pobierać książki, które umilą chwile spędzone w domowym zaciszu, w samochodzie w korkach czy też podczas jazdy rowerem. W specjalnej kolekcji MyBox znajdziecie co miesiąc 20 nowych audiobooków, w tym przedpremierowy bestseller wyłącznie dla klientów T-Mobile.

Przez pierwszych 30 dni możesz wypróbować Audiotekę bez obaw o dodatkowe koszty. Potem korzystasz z aplikacji bez dodatkowych opłat po wybraniu jednej z naszych nowych taryf lub za 7,90 zł miesięcznie w ramach subskrypcji. Z dedykowanej kolekcji MyBox w Audiotece możesz co miesiąc pobrać jeden darmowy audiobook, a pozostałe zamawiać dzięki płatnościom przez konto T-Mobile. Płatności za używanie aplikacji z MyBox doliczane są do comiesięcznego rachunku, który otrzymuje abonent T-Mobile lub pobierane są ze środków, którymi użytkownicy mix i pre-paid doładowali telefony, więc nie wymagają posiadania karty kredytowej.

Aby pobrać MyBox, wystarczy wysłać SMS pod bezpłatny numer 80545 w treści wpisując MYBOX.

Zobaczcie listopadowe oferty w Audiotece.

Pobierz z:Aplikacje dostępne w:

Grudniowe nowości w Audiotece - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

30 marca T-Mobile wprowadza ofertę, bazującą na czterech prostych pakietach. Zobaczcie szczegóły.

Cztery nowe proste taryfy oferują od 5 do 70 GB miesięcznego limitu danych, które można wykorzystać w sieci 4G LTE oraz bezpłatny dostęp do popularnych serwisów rozrywkowych (w zależności od wybranej taryfy).

Klient może wybrać opcję bez urządzenia, z modemem lub routerem, tabletem (7 lub 10 cali) lub laptopem. Zaletą oferty jest dostęp do atrakcyjnych treści: kanałów telewizyjnych na żywo, setek filmów, seriali i bajek w Strefie T-Mobile w Player, tysięcy e-booków w Legimi, dziesiątkami tysięcy albumów i klipów muzycznych z WiMP. W ofercie INTERNET MAX klienci otrzymają w prezencie na całą umowę usługi o miesięcznej wartości ponad 40 zł.

Zobaczcie pełen cennik nowych taryf:

Proste taryfy z internetem w T-Mobile - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

endi
27-03-2015 - 17:43:52
Oferta ciekawa. Pytanie brzmi za jaką cenę będą urządzenia?
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie. Komunikuje ten fakt w ogólnopolskiej kampanii medialnej.

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie.

Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.
- Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. - Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad 6 miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze – dodaje Nemat.

W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. - Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski.

Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki. W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). - W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis www.telekom.com/europe, w którym umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

„Łączymy ludzi w Europie!” - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się