W sieci pojawiła się właśnie nowa reklama Samsunga Galaxy S II, w której bohaterem jest nie tylko smartfon tego producenta ale i oczekujący w kolejce po iPhone'a 4S.

Reklama Samsunga ma podobny charakter do słynnej kampanii Apple Get A Mac, gdzie postaci komputera Mac i PC, w które wcielili się Justin Long i John Hodgman, kreowały pewien stereotypowy wizerunek ich użytkowników. W filmie reklamowym Samsunga widzimy grupę użytkowników iPhone'ów, czekających w kolejce na kupno nowego modelu, którymi targają różnego rodzaju z tym związane wątpliwości. W tej samej chwili dostrzegają trzymanego przez przypadkowe osoby Samsunga Galaxy S II.

W nowej reklamie Samsunga Galaxy SII bohaterem jest nie tylko wspomniany smartfone ale i iPhone i jego użytkownicy.

W filmie reklamowym Samsunga widzimy grupę użytkowników iPhone'ów, czekających w kolejce na kupno nowego modelu, którymi targają różnego rodzaju z tym związane wątpliwości.

Trzeba pamiętać, że jest to tylko parodia, przerysowanie pewnych cech, stereotypów związanych z użytkownikami produktów Apple. Reklama wzbudziła wiele kontrowersji, a także wiele internetowych wojen na słowa (tzw. flamewar).

Film możecie obejrzeć w serwisie YouTube.

Reklama Samsunga i kolejka po iPhone'a 4S - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Lubimy otaczać się rzeczami nie tylko funkcjonalnymi, ale przede wszystkim ładnymi. Ozdabiamy siebie, dlaczego więc nie mielibyśmy ozdobić swojego telefonu czy smartfonu. Niezależnie od tego jakim telefonem dysponujemy, niezależnie od tego czy jest to iPhone, czy też smartfon z Androidem, można go ubrać w taki sposób, aby wyróżniał się z tłumu innych, podobnych urządzeń.

Jeśli lubicie nietuzinkowy wygląd, dysponujecie iPhonem i macie ochotę cofnąć się w epokę pop-artu powinniście zwrócić uwagę na etui Incase. Dla Apple stworzono wiele świetnych projektów etui, ale te zdecydowanie się wyróżniają.Projekty tych pokrowców inspirowane są dziełami Andy'ego Warhola. Motywy na tych etui bazują na dziełach artysty, utrzymanych w jego doskonale rozpoznawalnym stylu. Wśród projektów znajdują się zarówno te doskonale znane jak i te mniej popularne. Miłośnicy pop-artu na pewno znajdą coś dla siebie.

Liderem wśród odbiorców nieprzeciętnych dodatków do smartfonów jest Apple. Jednak tym razem to właśnie iPhone może pozazdrościć nowej serii futerałów stworzonej dla Samsunga Galaxy S II.
Jego posiadacze również mogą zaopatrzyć się w niecodzienne i bardzo ciekawe etui dla swoich urządzeń. Wyróżnia je jedyny w swoim rodzaju design. Wystarczy założyć na S II w silikonową nakładkę, by zamienić go w spory klocek Lego. Etui dostępne jest w kilku kolorach, m.in. białym, czarnym, niebieskim, czerwonym, żółtym i różowym. Oprócz tego, że wygląda fenomenalnie to również troskliwie dba o bezpieczeństwo smartfonu.

Jeśli zaś jesteście fanami wściekłych ptaszysk to zwłaszcza zimą waszym telefonom mogą przydać się futerały Angry Birds inspirowane tą niezwykle popularną grą.

Źródło: ChipChick

fot. Strapya World, Incase

Niecodzienne etui dla iPhone'a i Samsunga Galaxy S II - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

W najnowszych reklamach swojego smartfonu Apple pokazuje, że nie trzeba rozmawiać przez telefon, można - z telefonem. Siri dostała małą rólkę.

Ostatnio pisaliśmy o Davidzie Beckhamie w reklamie Samsunga Galaxy Note. Teraz Apple zaprezentował dwie nowe reklamy iPhone’a 4S z John Malkovich. Znany hollywoodzki aktor nie rozmawia przez telefon, ale z telefon, pokazując, że Siri może się przydać zarówno w przypadku błahych, jak i w większych rozterek.

W pierwszej reklamie aktor pyta Siri o pogodę (swoją drogą odpowiedź jest dość zaskakująca), sprawdza kalendarz i szuka restauracji. Asystentka sprostała także prośbie opowiedzenia dowcipu. Zaczyna się on od słów: „dwa iPhone’y wchodzą do baru”. Resztę, niestety musimy dopowiedzieć sobie sami.

Druga reklama ma poważniejszy charakter. Ta sama sceneria i bohaterowie, jednak pytanie o wiele poważniejsze. Na hasło Life Siri bez wahania radzi między innymi życie w przyjaźni i harmonii z innymi ludźmi. Czyżny telefon mógł zastąpić kozetkę psychanalityka.

<p><em>iPhone 4S - Joke</em></p>

<p><em>iPhone 4S - Life</em></p>

John Malkovich reklamuje iPhone’a (wideo) - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Apple zaprezentowało nową reklamę telewizyjną, promującą iPhone'a 5S. Spot nosi tytuł "Dreams".

Nowa, 60-sekundowa reklama iPhone'a 5S skupia się na pokazaniu wielu różnych zastosowań, do których urządzenie może zostać wykorzystane w wielu różnych codziennych sytuacjach. Spot kończy się hasłem „You're more powerful than you think”, znanym z poprzednich reklam smartfonu. W tle przygrywa utwór „When I Grow Up” w wykonaniu Jennifer O’Connor.

W połączeniu z różnego rodzaju aplikacjami i akcesoriami iPhone 5S może zostać wykorzystany np. do mierzenia prędkości wiatru, przeprowadzenia badania EKG u zwierząt, czy chociażby sprawdzania pH wody w rzece. I wielu, wielu więcej czynności. Wszystkie z nich poznacie oglądając poniższy spot. Całkiem przyjemny spot, należałoby dodać.

<p><em>Reklama iPhone 5S - Dreams</em></p>

<p><em>Wideo-recenzja iPhone 5S</em></p>

„Dreams” - nowa reklama iPhone’a 5S (wideo) - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się