T-Mobile uruchomił platformę do współpracy ze środowiskami zaangażowanymi w tworzenie startupów - serwis innowacje.t-mobile.pl. Równocześnie ruszył pierwszy konkurs na najlepszy serwis mobilny. Do wygrania jest 50 000 złotych.

Dzisiaj został uruchomiony portal T-Mobile Innowacje, dzięki któremu będziecie mieli możliwość zaprezentowania swojego startupu, zaoferowania współpracy przy realizacji nowego pomysłu czy wzięcia udziału w wyzwaniach na budowę aplikacji.

Innowacyjność to jedna z trzech głównych wartości T-Mobile. Najnowsze technologie, nowoczesna myśl i pionierskie rozwiązania są celem i znakiem firmowym Polskiej Telefonii Cyfrowej. Dlatego nasza sieć pod adresem innowacje.t-mobile.pl platformę do współpracy ze środowiskami twórczymi. Nowy serwis to miejsce, gdzie każdy kto ma pomysł na ciekawy startup, może skontaktować się z PTC przedstawiając propozycję realizacji wspólnego projektu. W celu zachęcenia twórców na dobry początek startuje konkurs na serwis mobilny, w którym nagrodą jest 50 tysięcy złotych i wsparcie w realizacji projektu.

Portal innowacje.t-mobile.pl podzielony został na trzy działy: dział Open API, Open Innovation oraz dział Start up!

Pierwszy z nich jest bramą do świata możliwości wykorzystania serwisów operatora do stworzenia własnej usługi, czyli API. Nasza sieć udostępnia  w nim również  szereg artykułów, informacji o funkcjach API i możliwości ich wykorzystania oraz przykłady zastosowania Open API.

Strona innowacje.t-mobile.pl już działa! Sprawdźcie ją!

Dział Open Innovation został przygotowany z myślą o wszystkich kreatywnych ludziach z umiejętnościami programistycznymi. Na osoby, które najlepiej wykonają przygotowane przez T-Mobile zadanie, zgodnie z zamieszczonymi w specyfikacji wymogami, czekają nagrody pieniężne w wysokości 10 tysięcy złotych. Równolegle rozpoczął się konkurs na serwis mobilny o tematyce lifestyle, zielonej technologii & życia oraz komunikatorów, gdzie nagrodą jest 50 tysięcy złotych.

Dział Start up! to punkt kontaktowy między partnerami, zespołami gotowymi do współpracy z operatorem. Tu wszyscy chętni mogą zgłaszać T-Mobile swoje pomysły. Najlepsi otrzymają wsparcie T-Mobile w promowaniu i prowadzeniu projektu.

Jakie startupy mają największe szanse na współpracę? O to zapytaliśmy Jakuba Probolę, Kierownika Działu Innowacyjności w T-Mobile Polska:

- Każdy ciekawy serwis może być w naszym kręgu zainteresowania i współpracy. Mobilne startupy jednak mogą spotkać się z naszym szybszym i większym zainteresowaniem. Przykładowo serwis z rekomendacjami miejsc do zjedzenia pizzy może być jak najbardziej serwisem, z którym możemy nawiązać współpracę - powiedział Jakub Probola.

Podsumowując: serwis T-Mobile Innowacje jest szansą dla wszystkich ludzi z pomysłem oraz dla twórców startupów.

T-Mobile z mamstartup.pl

Doceniając potencjał jaki drzemie w firmach oraz zespołach developerskich pracujących w tym samym otoczeniu co PTC, T-Mobile proponuje połączenie sił we wspólnej pracy. Jednym z pierwszych tego typu przedsięwzięć jest współpraca z portalem mamstartup.pl, koncentrującym się na tematyce tworzenia i prowadzenia startupów. Mamstartup.pl jest partnerem T-Mobile w nadchodzących wydarzeniach.

Ruszył internetowy serwis dla ludzi z pomysłem - innowacje.t-mobile.pl - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Przedłużenie umowy poprzez www.t-mobile.pl to same korzyści. Czekają na Was wysokie rabaty na popularne telefony i najkorzystniejsze oferty. A wszystko to zrobić można bez wychodzenia z domu! Zobaczcie, jakie to proste!

Jak szybko przedłużyć umowę na www.t-mobile.pl? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie. Komunikuje ten fakt w ogólnopolskiej kampanii medialnej.

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie.

Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.
- Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. - Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad 6 miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze – dodaje Nemat.

W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. - Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski.

Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki. W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). - W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis www.telekom.com/europe, w którym umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

„Łączymy ludzi w Europie!” - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Najnowsza kampania wizerunkowa T-Mobile startuje w u nas już w poniedziałek, 15 czerwca.

"Łączymy ludzi w Europie!” – to motto globalnej kampanii medialnej przygotowanej przez Deutsche Telekom, jednej z niewielu zrealizowanych na taką skalę. Kampania rusza w tym samym czasie w dwunastu krajach europejskich i wspiera strategię grupy zakładającą osiągnięcie pozycji wiodącego operatora usług telekomunikacyjnych w Europie – m.in. dzięki inwestycjom w paneuropejską infrastrukturę sieciową.

Głównym motywem przygotowanej kreacji są popularne miejsca z krajów, w których Deutsche Telekom oferuje swoje usługi. Przenikające się nawzajem słynne europejskie budowle symbolizują skracający się dystans zarówno pomiędzy państwami, jak i ludźmi – użytkownikami i beneficjentami nowych technologii. Centralnym elementem komunikacji jest litera „T” w kolorze telekomu, która łączy miejsca i podkreśla, że europejskie kraje stają się sobie coraz bliższe. Choć spójna dla wszystkich dwunastu krajów, kampania ma swoje regionalne wariacje.

W polskiej adaptacji zobaczymy warszawski most Świętokrzyski, który to zbliży do siebie m.in. Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz chorwacki Amfiteatr w Puli.

Na potrzeby kampanii przygotowano 40-sekundowy spot telewizyjny, który jest zaawansowaną animacją komputerową. W spocie podążamy przez europejskie ulice wraz z parą bohaterów, którzy zmierzają na wspólne spotkanie z różnych zakątków Europy. Przedpremierowo prezentujemy go poniżej:

Łączymy ludzi w Europie – kampania wchodzi do Polski - opinie i komentarze (7)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Kamilllo
15-06-2015 - 14:37:56
Witam, w Przemyślu i okolicach zaczęła działać sieć UMTS 900 od kilku dni sygnal sieci jednak jest niestabilny i często sieć znika z eteru. Proszę o informację czy można się spodziewać poprawy zasięgu i stabilności? Ile to może jeszcze potrwać? Miło, że pomyśleliście o Przemyślu który wcześniej był wykluczony przez Ukraine. Pozdrawiam i czekam na dobre wiadomości.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-06-2015 - 16:29:32
Witam. Poproszę o podanie dokładniejszej lokalizacji - sprawdzę co i jak. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Kamilllo
29-06-2015 - 22:19:49
@ Konsultant T-Mobile - Mówimy o Ostrowie k/Przemyśla. Zasieg w budynku jest mega kiepski i bardzo często wywala z sieci a coś takiego przy UMTS900 nie powinno miec miejsca
  (0)
Odpowiedz
Koliber06
15-06-2015 - 14:35:11
Fajny ten Wasz klip :) A swoją drogą - można wiedzieć co to za utwór leci w tle? Bardzo miły dla ucha.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-06-2015 - 17:11:07
Witam, 'Life Is For Sharing‚ (Sizzer Amsterdam), composer: Erik-Jan Grob, Michiel Marsman. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Raulo
14-06-2015 - 14:57:29
Witam serdecznie. Bardzo przyjemny i ciekawie nakręcony klip pokazujący kilka dość znanych miejsc Europy. Zadziwia mnie to, jacy zdolni ludzie pracują na takie kampanie, by dopiąć wszystko na ostatni guzik. Należy Wam się szacunek również za to, że od samego początku odkąd posiadam telefon (a jest to już 9 lat) jestem właśnie z Wami. W tym czasie nie skusiła mnie oferta konkurencji, bo uważam, że wiele macie do zaoferowania. Nie interesują mnie może najnowsze rozwiązania, jak np. płatności za pomocą telefonu itp., choć niewątpliwie wielu ułatwia to lub umila życie. T-Mobile to przede wszystkim ludzie - zarówno Ci, którzy tworzą struktury tego operatora - jego pracownicy ale także Ci, których ta sieć łączy. Bo każde dokonane połączenie łączy ludzi. Nie chcę się rozpisywać, ale chciałbym Wam życzyć tego, abyście nigdy o tym nie zapominali, że na pierwszym miejscu jest właśnie drugi człowiek. Z okazji czwartych już urodzin marki T-Mobile życzę dużo sukcesów wszystkim pracownikom oraz by sieć była właśnie tą, która naprawdę łączy ludzi w dalszym ciągu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-06-2015 - 17:56:00
Dziękujemy za miłe słowa. Pozdrawiamy Serdecznie.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się