W czwartym kwartale 2013 T-Mobile utrzymał pozycję lidera pod względem liczby klientów i przychodów oraz jako jedyny z dużych operatorów zanotował wzrost przychodów.

W 4 kwartale 2013 r. przychody T-Mobile Polska wyniosły 1,676 miliarda złotych. W całym roku przychody operatora wyniosły 6,648 miliarda złotych i były niższe o 5,3%, co jest rezultatem przeprowadzonej przez regulatora rynku obniżki stawek MTR. Dzięki nowym ofertom HeyahT-Mobile na Kartę, oraz usługom przygotowanym z partnerami udało się zminimalizować ten spadek i był on najmniejszy spośród trzech największych operatorów infrastrukturalnych.

W 2013 roku EBITDA wyniosła 2,516 miliarda złotych, z czego w ostatnim kwartale 700 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu w 2012 roku, marża EBITDA wzrosła o 4,1 punkty procentowe i osiągnęła poziom 41,8%.

Na koniec 4 kwartału 2013 roku liczba klientów obsługiwanych przez T-Mobile wyniosła 15,563 miliona pozostając najwyższą wśród operatorów. W stosunku do roku 2012 liczba abonentów kontraktowych wzrosła o 53 tysiące. W porównaniu z tym samym okresem liczba korzystających z usług przedpłaconych zmniejszyła się o 530 tysięcy, co jest rezultatem zakończenia promocji „rok ważności konta” i sukcesywnemu wyłączaniu nieaktywnych kart SIM.

W tym samym czasie z dedykowanej oferty dostępu do Internetu mobilnego korzystało 1,163 miliona klientów, co oznacza wzrost o blisko 20% względem 2012 roku. Szybko rosnąca liczba klientów to wynik, m.in., zaoferowania szybkiego Internetu na nowych obszarach, trwającej modernizacji sieci oraz projektów optymalizacji sieci we w wszystkich warstwach sieciowych i IT, które wpłynęły na wzrost szybkości Internetu i na jakość świadczonych usług.

Na koniec 2013 roku 80% powierzchni i populacji kraju znajdowało się w obszarze, który został zmodernizowany. Łącznie, w zasięgu szybkiego mobilnego Internetu  oferowanego przez T-Mobile w technologiach (UMTS 900/2100) jest już blisko 95% populacji kraju.

T-Mobile liderem rynku! - opinie i komentarze (9)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Spacedust
31-03-2014 - 21:23:41
Niestety modernizacja sieci T-Mobile/Orange spowodowała likwidację wielu dobrych wysokich lokalizacji na rzecz niższych ze światłowodem Orange, w efekcie zasięg się pogorszył, a UMTS900 nadal nie jest odpalony.
  (1)
Odpowiedz
Mika1
24-03-2014 - 22:56:02
A ja wolę T mobile niż Orange, ponieważ ma słaby zasięg zanikający do zera. T mobile za to ma super zasięg. I niema lepszej sieci
  (1)
Odpowiedz
manch
25-03-2014 - 10:09:21
@Mika1 - i co z tego że zasięg dobry jak na wschodzie Polski nie ma szybkiego internetu tylko 2 g i co to za sieć na pewno nie do internetu tylko Plus ma na wschodzie Polski 3g.
  (0)
Odpowiedz
Mika1
25-03-2014 - 18:06:18
@ manch - Zasięg jest ważny dla mnie jak jestem w T mobile to nie muszę szukać zasięgu po całym mieszkaniu, żeby wykonać połączenie. W Orange była masakra brak zasięgu. Telefon jest po to, żeby dzwonić to jest dla mnie ważne a internet nie jest dla mnie istotny.
  (0)
Odpowiedz
x0m3r
04-04-2014 - 12:29:18
@ manch - zasięg się szczególnie liczy dobra jakość rozmów jest szczególnie ważna by nie było szumów w większych zabudowań budynkach i przy dużej liczbie osób, zasięg też wpływa korzystnie szybkość interieru im wyższy zasięg tym szybszy internet im mniejszy tym gubi łącze i pobieranie plików oraz ładowanie stron jest przerwane
  (0)
Odpowiedz
x0m3r
04-04-2014 - 12:30:51
@ manch - No 3G dobrego nie znajdziesz nigdzie nie ma tak dobrej infrastruktury bo ludzie nie wyrazili zgody na budowę nadajników zawsze będzie 1/2 kreski. może się kiedyś to zmieni.
  (0)
Odpowiedz
Spacedust
31-03-2014 - 21:21:47
@Mika1 - Zasięg Orange jest taki sam jak T-Mobile, bo obaj operatorzy nadają z tych samych anten. Jeśli występują różnice to tylko dlatego, że jesteś pewnie w obszarze przed modernizacją.
  (0)
Odpowiedz
Instalator
22-03-2014 - 07:58:42
No niestety pod względem zasięgu UMTS to najlepszy jest POLKOMTEL, ponieważ praktycznie na wszystkich stacjach już w zeszłym roku był uruchomiony system UMTS900, który działa i spisuje się dobrze. Dodatkowo Plus posiada najbardziej rozbudowaną i działającą infrastrukturę LTE1800. Niestety poprzez wspólne łączenie się T-Mobile i Orange w dziale infrastruktury i utrzymania sieci jak na razie to nie widzę poprawy. Problem jest podczas podróży gdzie problemem jest przekazywanie połączeń miedzy stacjami bazowymi i wtedy dochodzi do przerwania połączeń. Dodatkowo T-Mobile modernizuje i działa na tych samych obiektach co ORANGE więc nie widzę różnicy pomiędzy tymi operatorami.
  (2)
Odpowiedz
manch
07-03-2014 - 15:49:46
zasięg może tak ale napiszcie na jakim obszarze to UMTS działa nie wiem czy na 50 procentach i czym się chwalicie nie ma się czym chwalić najpierw niech ten UMTS zacznie działać a później się chwalcie zasięgiem
  (3)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile zmienia ofertę dla klientów indywidualnych. Nowe zasady są proste i przejrzyste, a opcję bez limitu do wszystkich sieci można aktywować w każdym abonamencie. Dzięki usłudze MyBox zyskujemy dostęp do filmów, muzyki, audiobooków, nawigacji i kursów językowych.

Prezentujemy nowe taryfy Basic, Comfort i Premium, które skonstruowane zostały tak, aby zapewnić maksimum korzyści dla użytkowników. Klienci, którzy zdecydują się na opcję bez telefonu, zapłacą o połowę mniejszy abonament. Bezpieczny Internet w ofercie z telefonem jest bezpłatny, natomiast w przypadku oferty bez telefonu można go dokupić za jedyne 10 zł.

Nowe taryfy

  Basic Comfort Premium

Abonament bez telefonu

19,99 zł

29,99 zł 39,99 zł
Abonament z telefonem

39,99 zł

59,99 zł 79,99 zł

Minuty do wszystkich sieci

400 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)
800 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)
Bez limitu
(do sieci komórkowych

Nielimitowane połączenia T-Mobile

- 0 zł 0 zł

"bez limitu" do sieci komórkowej

20 zł 10 zł 0 zł

"bez limitu" SMS/MMS

10 zł 5 zł 0 zł

Bezpieczny Internet 36 m-cy

0,5 GB 1 GB 2 GB

Nowością jest także dostęp w ramach taryf abonamentowych Basic, Comfort i Premium do usługi MyBox – zbioru najpopularniejszych aplikacji mobilnych takich, jak iplex, Audioteka, Naviexpert, Sklep mp3 czy SuperMemo, dzięki którym smartfon staje się bardziej funkcjonalny.


Zobaczcie jak wygląda porównanie ofert no limit bez abonamentu wśród operatorów! Źródło: http://gsmonline.pl

W taryfach z usługą MyBox klienci mogą przetestować wszystkie aplikacje dostępne w kategorii Hity przez 30 dni bez dodatkowych opłat. W tym czasie muszą zdecydować się na jedną z nich, z której będą korzystać w ramach abonamentu.

Nowe taryfy abonamentowe z usługą T-Mobile MyBox

 

Basic

Comfort Premium

Opłata miesięczna 24 m-ce

54,99 zł 74,99 zł 94,99 zł

Opłata miesięczna 36 rat

44,99 zł 64,99 zł 84,99 zł
Minuty do wszystkich sieci

400 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)

800 min (do sieci
komórkowych i stacjonarnych)
Bez limitu
(do sieci komórkowych)

Nielimitowane połączenia do T-Mobie

- 0 zł 0 zł

Bezpieczny Internet w abonamencie

0,5 GB 1 GB 2 GB
 

Jeżeli chcecie dowiedzieć się, jakie aplikacje wchodzą w skład usługi MyBox, zapoznajcie się z naszym artykułem na temat usługi.

<p><em>T-Mobile MyBox! Zobaczcie go w praktyce!</em></p>

Nowe taryfy T-Mobile: rozmowy bez limitu, Internet za 0 zł i MyBox - opinie i komentarze (11)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

gtr
13-02-2014 - 11:06:08
Ja już przeniosłm 3 numery telefonu to jest poraska zeby nie było wyminnych minut na sms
  (0)
Odpowiedz
luki
22-10-2013 - 19:54:33
Reklamacja ostatniej szansy, została wysłana do BOK Od 2 miesięcy prowadziłem z działem utrzymania klienta rozmowy, ponieważ oferta sieci T-Mobile wydawała mi się mało atrakcyjna w stosunku do konkurencji i postanowiłem zmienić dostawce. Po kilkunastu rozmowach zostałem przekonany do abonamentu 79 zł - oferta 800 min + 2 giga + 2 zł rozmowy no limit sieci stacjonarne + Iphone 4 s za 29 zł. Zgodziłem się na ta ofertę i Pani poprosiła mnie o czekanie na dostawę telefonów, bo był chwilowy brak na magazynie. To zostało ustalone na początku października. Po dwóch dniach Pani zadzwoniła i potwierdzała moją deklaracje i prosiła dalej o cierpliwość, że telefony będą później. Miała zadzwonić i nie zadzwoniła przez tydzień, a w tym czasie oferta została zmieniona. Na moim koncie pojawiła się informacja, która jest do dzisiaj wysyłka w trakcie realizacji. Aktualnie proponowany abonament z ceną telefonu, został zmieniony na inną ofertę, mniej korzystna dla mnie. W efekcie oferta utrzymaniowa, która miała mnie zatrzymać została podniesiona i stała się całkowicie mało atrakcyjna. Jeśli nie podtrzymacie tego, co zostało ze mną ustalone i zaproponowane, proszę o potraktowanie tego listu, jako wypowiedzenie umowy. Dniem ostatnim naszej 10 letniej współpracy jest 23.12.22013 Rok. A za rok zabieram kolejne dwa numery z sieci. Jeśli Zarząd ma pomysł na nową politykę sprzedażową, to niech to wprowadza dla nowych klientów, a nie zmienia warunki i propozycje oferowane stałym klientom, którzy chcą odejść. Dodatkowo to wszystko będzie opublikowane na formach internetowych, niech inni wiedza jak sieć traktuje stałych klientów. Klientów którym coś się obiecuje i prosi o pozostanie, a później wycofuje się i wszystko zmienia. Już w tym roku taki sam błąd popełniła spółka NC+.
  (0)
Odpowiedz
marcin
20-10-2013 - 23:18:40
Nie potrzebuję telefonu więc nie wypowiadam się do cen, ale BRAK wymienialności minut na sms-y to strzał w kolano. Nie naśladujcie Play.
  (0)
Odpowiedz
pietrek
18-10-2013 - 16:15:32
Czy ta oferta jest dobra? Hmmm, dajecie mnóstwo minut, które nie są wymienialne na sms'y, mms'y- to pierwszy minus! A drugi to jak podnieśliście ceny telefonów! Musiał bym na głowę upaść aby brać u Was jakiś flagowy model za 2000zł i mnóstwo minut których nie wykorzystam! Dobrze że mam jeszcze sporo czasu do przedłużenia umowy- może ten super marketingowiec otworzy oczy co idiotycznego wymyślił!!! Narazie to upadliscie na samo dno!!!
  (0)
Odpowiedz
luki
17-10-2013 - 18:59:01
Ceny telefonów też porównujecie, podnieśliście średnio o 500 zł, a jak z połączeniami na stacjonarne też są porównane. Może warto tez porównać satysfakcje klientów, bo chyba aktualnie największa migracja jest z T-mobile...Ja po dzisiejszej rozmowie z działem utrzymania wiem mniej niż "0". Pani była miła i prosiła mnie o cierpliwość i cierpliwie czekam z wypowiedzeniem. Dalej nic się nie zmieniło . Nowy Pan dyrektor marketingu, myśli, że ludzie są idiotami i nie potrafią liczyć. pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
caramon
16-10-2013 - 21:55:22
Mam dokładnie takie samo wrażenie, że nie szanuje się stałych klientów. Ok. 10 lat i teraz brak sensownej oferty z telefonem. Model, który mnie interesował kosztuje teraz prawie 600zł !!! Brawo spece od marketingu. Od poziomu Premium trzeba płacić za połączenia stacjonarne ?! U konkurencji w tej cenie wszystkie połączenia są bez limitu. Też odchodzę.
  (1)
Odpowiedz
luki
16-10-2013 - 19:33:14
Ja jutro składam wymówienie , klient 10 lat. Dwa abonamenty + Blouconnect, średnia rachunków 350 zł Przechodzę do sieci play. Prowadziłem rozmowy z działem utrzymania klienta (od 2 miesięcy) i jak się dogadałem na taryfę i cenę telefonów i miałem poczekać tylko na dostawę telefonów (miała być 11.10) to wczoraj zmieniona została oferta. Szkoda tylko, że nie szanuje się stałych klientów o których się walczy i coś im się obiecuje. Nawet nikt do mnie nie zadzwonił, musiałem sam zadzwonić. Aktualnie telefon zaproponowany wcześniej za 29 zł mam zapłacić ok 800 zł. Dziękuję za super promocyjne pakiety. Łukasz Kucharczyk mcgreat@wp.pl
  (1)
Odpowiedz
dario
16-10-2013 - 17:09:48
jt. podobno min. nie wymieniają się na smsy. Abonament Premium bez stacj. to jakaś pomyłka! Już nie mówiąc o tym że umowy bez tel. są na 24 m-ce. TM poprawcie to bo klienci odejdą!
  (2)
Odpowiedz
ptwardy
16-10-2013 - 15:31:56
Czyli klient nie ma możliwości wyboru niższej taryfy - jeśli nie potrzeba mu aż 400 minut. To jest wmawianie dziecka w brzuch. Trzeba pomyśleć o innym operatorze, chyba że do grudnia zmienią strategię.
  (2)
Odpowiedz
jt.
16-10-2013 - 14:56:04
Mam pytanie. Czy minuty są wymienialne na SMSy?
  (2)
Odpowiedz
caramon
16-10-2013 - 07:43:53
Ciekawa sprawa. W ofercie Premium za połączenia stacjonarne abonent płaci ?! Czy to jest pomyłka? Dodatkowo pojawił się cenniki z telefonami i jest zdecydowanie gorszy od poprzedniego. Nie rozumiem tej polityki. konkurencja obecnie ma lepsze oferty.
  (2)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

30 marca T-Mobile wprowadza ofertę, bazującą na czterech prostych pakietach. Zobaczcie szczegóły.

Cztery nowe proste taryfy oferują od 5 do 70 GB miesięcznego limitu danych, które można wykorzystać w sieci 4G LTE oraz bezpłatny dostęp do popularnych serwisów rozrywkowych (w zależności od wybranej taryfy).

Klient może wybrać opcję bez urządzenia, z modemem lub routerem, tabletem (7 lub 10 cali) lub laptopem. Zaletą oferty jest dostęp do atrakcyjnych treści: kanałów telewizyjnych na żywo, setek filmów, seriali i bajek w Strefie T-Mobile w Player, tysięcy e-booków w Legimi, dziesiątkami tysięcy albumów i klipów muzycznych z WiMP. W ofercie INTERNET MAX klienci otrzymają w prezencie na całą umowę usługi o miesięcznej wartości ponad 40 zł.

Zobaczcie pełen cennik nowych taryf:

Proste taryfy z internetem w T-Mobile - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

endi
27-03-2015 - 17:43:52
Oferta ciekawa. Pytanie brzmi za jaką cenę będą urządzenia?
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od dzisiaj przedsiębiorcy, którzy posiadają łącza stacjonarne, mogą korzystać z internetu mobilnego T-Mobile bez limitu danych i bez ograniczeń prędkości.

T-Mobile Polska oferuje użytkownikom internetu stacjonarnego alternatywę w postaci internetu mobilnego bez ograniczeń. W nowej ofercie operatora przedsiębiorcy skorzystają z nieograniczonego pakietu danych oraz najszybszej transmisji danych w danej technologii. Koszt usługi to 59 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące. W przypadku umowy na 30 i 36 miesięcy odpowiednio przez 6 lub nawet 12 miesięcy abonament wynosi tylko 1 zł netto.

Przedsiębiorcy otrzymają ponadto także numer stacjonarny, który pozwoli im na nielimitowane połączenia na wszystkie numery stacjonarne w kraju oraz numery komórkowe sieci T-Mobile w abonamencie za 1 zł miesięcznie.

Dodatkowo klienci, wybierający tę ofertę, otrzymają w pakiecie routery bezprzewodowe LTE: Huawei B593 lub Huawei E5180 w opłacie na start za jedyne 9 zł brutto. Mogą one obsłużyć połączenie Wi-Fi nawet 32 niezależnych urządzeń oraz dodatkowych 4 przez połączenie LAN. Dzięki portom USB pozwalają na podłączenie peryferyjnych urządzeń niezbędnych w każdym biurze, np. drukarki czy skanera.

Oferta jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży T-Mobile i, aby z niej skorzystać, wystarczy pokazać aktualny rachunek lub obowiązującą umowę na internet stacjonarny od innego dostawcy.

Dla klientów T-Mobile oferta jest dostępna taniej w Super Zestawie – pakiet Nielimitowanego internetu mobilnego i numeru stacjonarnego kosztuje zaledwie 50 zł netto.

Fot.: Fotolia

Internet mobilny dla biura bez limitów - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się