Oferta MIG JUMP! została przygotowana we współpracy z osobami niesłyszącymi. Celem operatora jest zbliżenie światów osób niesłyszących oraz słyszących.

W ramach dedykowanej oferty MIG JUMP! T-Mobile oferuje aż 25 GB miesięcznego pakietu danych do wykorzystania, co pozwoli osobom niesłyszącym swobodnie korzystać z komunikatorów internetowych oraz aplikacji do wideorozmów bez płacenia za niewykorzystane minuty.

Oferowane w taryfie nowoczesne tablety i telefony z LTE 4G i kamerami umieszczonymi z przodu, dostępne już od 9 zł, zostały wybrane specjalnie pod kątem osób niesłyszących. Abonament w nowej taryfie MIG JUMP! wynosi 79,99 zł miesięcznie (dla klientów T-Mobile 69,99 zł) przy zobowiązaniu na 30 miesięcy.

Nazwa MIG JUMP! jest wynikiem konkursu przeprowadzonego przez T-Mobile oraz Migam.org. wśród osób głuchych. Nowa taryfa powstała w ramach projektu spod znaku odpowiedzialnego biznesu - T-Mobile – Łączymy Wszystkich Wszędzie.

Nowa oferta MIG JUMP! będzie dostępna także wraz ze specjalną aplikacją Tłumacz Migam – tłumacz języka migowego online, dzięki której osoba niesłysząca może bez przeszkód komunikować się w każdym miejscu z każdym. Tłumacz Migam pomoże nie tylko w korzystaniu z telefonu czy tabletu, ale także ułatwi komunikację we wszystkich salonach T-Mobile i nie tylko – dzięki niemu zakupienie umowy lub załatwienie bieżących spraw jest o wiele prostsze.

- Podstawą każdego społeczeństwa i każdej grupy społecznej jest komunikacja. Jako firmie telekomunikacyjnej zależy nam na budowaniu pomostu komunikacyjnego łączącego wszystkich i wszędzie. Cieszymy się z podjętej współpracy z Migam, rozpoczęliśmy wspólny dialog społeczny, który stał się podstawą do wypracowania rozwiązań odpowiadających na potrzeby osób niesłyszących. To dla nas wielki zaszczyt, że dzięki technologii i naszym możliwościom mogliśmy wyjść im naprzeciw – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Długofalowa współpraca T-Mobile z Migam.org służy przełamywaniu barier komunikacyjnych, na które osoby głuche i słabosłyszące natykają się bardzo często w codziennych sytuacjach, a które można ominąć wykorzystując nowe technologie.

- Cieszymy się, że tak duża firma, jaką jest T-Mobile, oferująca usługi, z których korzysta miliony Polaków, zdecydowała się otworzyć na środowisko osób głuchych i słabosłyszących. Słowa uznania należą się T-Mobile za to, że zwróciła uwagę na kluczowy aspekt, jakim jest komunikacja. Środowisko głuchych i słabosłyszących posługuje się Polskim Językiem Migowym i jeżeli na ulicy spotka się głuchy ze słyszącym, to jest to po prostu spotkanie dwóch niezależnych języków. Dodatkowo w obecnych czasach króluje kultura zwana „telefoniczną” Większość spraw najłatwiej i najszybciej można załatwić tylko przez telefon: jak np. wezwanie karetki lub kontakt z infolinią. Osoba z rozumianą wadą słuchu nie ma takiej możliwości i my jako Migam staramy się, żeby ten problem rozwiązać. Tym bardziej cieszymy się, że T-Mobile będzie razem z nami w tym uczestniczył – mówi Sławek Łuczywek, osoba głucha, Dyrektor Migam.org.

Oprócz stworzenia Translatora Migam i dostosowania blisko 140 salonów do potrzeb osób niesłyszących, firmy wspólnie zrealizowały tłumaczenie na język migowy filmu „Wielkie Nadzieje”, który można obejrzeć na kanale Ale Kino+. Partnerzy wspólnie pracują także nad dostosowaniem stron internetowych T-Mobile wedle wymogów WCAG 2.0 oraz nad szerzeniem świadomości na temat komunikacji z osobami niesłyszącymi i niwelowania barier pomiędzy światem osób słyszących i głuchych.

Z oferty mogą skorzystać osoby posiadające zaświadczenie o niepełnosprawności. Oferta jest dostępna w salonach T-Mobile.

Zobacz regulamin oferty MIG JUMP!

Fot.: Fotolia

T-Mobile wprowadza ofertę dla osób niesłyszących - opinie i komentarze (3)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Ona
19-04-2016 - 12:05:21
Tylko Dlaczego to jest takie drogie!!!! Przecież osoby niesłyszące najczęściej nie pracują. Kogo będzie stać na tak wysoki abonament. Przecież to jakaś kpina z głuchych!
  (0)
Odpowiedz
Ona
19-04-2016 - 12:05:18
Tylko Dlaczego to jest takie drogie!!!! Przecież osoby niesłyszące najczęściej nie pracują. Kogo będzie stać na tak wysoki abonament. Przecież to jakaś kpina z głuchych!
  (0)
Odpowiedz
mar.dan
13-11-2015 - 19:15:03
Wytam.Zonaty i maz jestem nieslyszacym ten jak zalatwie T-mobile Trendy bo my nieznam prosze napisz email pozdrowiam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Oprócz oferty abonamentowej oraz dla klientów biznesowych, wprowadzenie w T-Mobile taryf JUMP! zaowocowało także nową ofertą na kartę. Zobaczcie szczegóły.

W ofercie JUMP! nie musisz wybierać! Masz wszystko w jednym: nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych oraz pakiet Internetu – na dobry początek 50 MB.

Klienci korzystający z T-Mobile na kartę, mają dwie możliwości. Jeśli najczęściej korzystają z rozmów, SMS-ów lub Internetu, mogą zdecydować się na wybór jednego z nich i aktywować usługę jednym z poniższych kodów. Jeżeli nie zdecydują się na żadną z opcji lub aktywują tylko jedną z nich za 0 zł, będą mogli korzystać z niskich stawek pozostałych usług, zgodnie z cennikiem poniżej.

Jeśli potrzebujesz Internetu do smartfona, tabletu lub laptopa, możesz kupić starter Internet na kartę w T-Mobile, z którym dostaniesz 500 MB na start, do wykorzystania po 250 MB dziennie za 2 zł na dzień. Po przekroczeniu limitu danych, można nadal korzystać z Internetu bez dodatkowych kosztów, ale z obniżoną prędkością transmisji danych. Jeśli potrzebujesz więcej Internetu, możesz dokupić dodatkowe pakiety danych. Zobacz, która opcja będzie dla ciebie najlepsza.

Jeśli chcesz, aby twoje konto było zawsze ważne, aktywuj usługę Rok Ważności Konta za 3 zł na 30 dni.

Oferta JUMP! dostępna jest dla wszystkich obecnych klientów T-Mobile na kartę, znajdziesz ją na każdym starterze. Opłata za korzystanie z oferty za każde 7 dni wynosi 10 zł. Aby móc cieszyć się korzyściami JUMP!, należy utrzymywać saldo konta na poziomie pozwalającym na pobranie opłaty.

Zainteresowanych rozrywką zachęcamy do korzystania także z aplikacji Magisto czy usługi T-Mobile MyBox z nowościami takimi jak TVP Sport, WiMP, NaviExpert. O naszych nowych skarbach możecie przeczytać tutaj

Oferta JUMP! na kartę, czyli wydatki pod kontrolą! - opinie i komentarze (79)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Goldbond007
23-08-2016 - 21:26:15
Oferta Jump na kartę pozwala wykonywać połączenia głosowe i wysyłać wiadomości sms do wszystkich sieci komórkowych polskich. Pakiet kosztuje 10zł za każde 7 dni kalendarzowych. Jaki jest kod na tą usługę ?
  (0)
Odpowiedz
Beata
30-03-2016 - 08:02:50
Witam mam dla syna JUMP na kartę jednak zaraz po doładowaniu sciąga mu 10 zł jako opłata JUMP na kartę ,pisze że od teraz rozmawia bez limitu i sms tez bez limitu .Doładowuje konto za 25 zł i normalnie się nalicza opłata bo w nie całe 30 dni jak dzwoni i tak sciąga mu pieniądze to jaki to jest bez limitu? ponadto nie chciałam włączać takiej opłaty .Proszę o pomoc jak to wyłączyć? Pozdrawiam Beata
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-03-2016 - 11:22:25
Witam ponownie. Chciałbym jeszcze dodać, że mając aktywną usługę Jump na kartę, kosztującą 10zł za każde 7 dni kalendarzowych, opłaty za połączenia głosowe i wiadomości sms do sieci komórkowych nie powinny być naliczane. Jeśli tak się dzieje, sugeruję zadzwonić do Biura Obsługi Użytkownika na numer telefonu *9602 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem), aby zgłosić problem do działu technicznego. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-03-2016 - 11:18:29
Witam. Oferta Jump na kartę pozwala wykonywać połączenia głosowe i wysyłać wiadomości sms do wszystkich sieci komórkowych polskich. Pakiet kosztuje 10zł za każde 7 dni kalendarzowych. Tak więc w ciągu miesiąca jest odnawiany nawet czterokrotnie. Aby wyłączyć usługę, należy połączyć się z telefonu syna z kodem ekspresowym *100*817*2#. Po wyłączeniu usługi sugeruję aktywować najnowszą promocję Nielimitowanych rozmów do wszystkich w cenie 25zł. Takie środki będą wtedy pobierane co 30 dni kalendarzowych z konta. Aktywacji można dokonać łącząc się z kodem ekspresowym *140*270#. Syn będzie mógł wtedy dzwonić wykonywać połączenia bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych krajowych. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
TONY
14-03-2016 - 23:29:53
Jest obecnie promocja w jump ze po doładowaniu za min.25 zl otrzymasz 10 GB Ja doładowałem za 35 zl i rzadnego sms nue dostalem a czekam 3 dni jak pisze w regulaminie.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-03-2016 - 07:16:49
Witaj. W przypadku problemów z aktywacją promocji proponuję skontaktować się z BOU. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
xxjuxxx
01-03-2016 - 12:55:24
Dziś otrzymałam w salonie t mobile darmową ulotkę Jump z kartą. Przy karcie pisze, że starter mogę aktywować do 31.12.2015 r. , więc na dzień dzisiejszy z tą kartą już nic nie da się zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-03-2016 - 18:29:34
Witam, Jeśli ważność startera była do końca zeszłego roku, to aktualnie aktywacja karty nie będzie możliwa. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Mac
17-02-2016 - 21:15:48
Dlaczego w jump bez limitu do wszystkich co 30 minut rozlacza rozmowę? Jak to wyłączyć? Jeżeli bez limitu to bez limitu. To niekomfortowe kiedy w trakcie ważnej rozmowy tmobile mnie rozlacza.proszę o wyłączenie tego ograniczenia.
  (0)
Odpowiedz
Pachi
15-02-2016 - 12:05:06
Witam, jakim kodem mogę aktywować taryfę Jump na kartę?
  (0)
Odpowiedz
fosfina
28-01-2016 - 14:47:03
Nie wiem, gdzie mogę uzyskać internetowo odpowiedzi na następujące pytania, więc zadaję je tutaj, gdyż zobaczyłam przypadkowo taka opcję: czy w starterze 3 w 1 w momencie, gdy chcę zmienić na pakiet 2 w 1, to jest to opcja płatna?, czy po 14 dniach ważności konta na połączenia wychodzące kwota 5 zł przepada, jeśli nie została wykorzystana, czy zostaje?
  (0)
Odpowiedz
Anonim
14-01-2016 - 16:20:58
Witam! Jak usunąć ofertę JUMP? Zwyczajnie przestało mnie na nią stać a 10 zł i tam pobiera mi co tydzień. Jak ją dezaktywować?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-01-2016 - 16:37:25
Witam. Ofertę Jump na kartę można wyłączyć łącząc się z kodem ekspresowym *100*817*2# Innym rozwiązaniem jest kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika na numer *9602 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kristi
08-01-2016 - 10:51:18
Witam, jakim kodem mogę właczyc dodadtkowy pakiet 500 MB internetu jesli mam oferte jump ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-01-2016 - 13:15:30
Witam. Aby aktywować pakiet 500 MB dla użytkowników na Kartę w taryfie Frii z aktywną ofertą Jump! na kartę wystarczy zadzwonić na numer *100*864#. pakiet kosztuje 10 zł/ 30 dni. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
iwekg
15-11-2015 - 12:20:27
Proszę, powiedzieć jak wyłączyć usługę jump, jeżeli od dwóch dni wasz serwis jest niedostępny jak również wpisujac kod wyskakuje komunikat usługa niedostępna spróbuj póżniej,kiedy póżniej jak mi zostanie naliczona opłata bo nie rozumiem.....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-11-2015 - 19:02:48
Witaj. Włączysz ofertę kodem *100*817# (pierwsza aktywacja jest bezpłatna).
  (0)
Odpowiedz
stan
03-11-2015 - 17:49:16
Jaki jest kod, aby wyłączyć usługę JUMP ? Wpisuję kod: *100*817*2#, ale pojawia sie komunikat, że usługa niedostepna.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-11-2015 - 18:21:47
Kod jest poprawny. Błąd może występować z kilku powodów. Może usługa jest już nieaktywna? Skontaktuj się z BOU, pomożemy Ci.
  (0)
Odpowiedz
Wiolka
03-10-2015 - 15:14:41
Chciała bym wyłączyć usługę yamp ale nie mogę. Niby już jest wyłączona kodem ale dalej nie mogę załadować internetu proszę o podanie kodu na wyłączenie tej usługi. ,czekam już cały dzień na sms i nic :-) pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-10-2015 - 18:04:25
Witam, W zaistniałej sytuacji sugeruję kontakt z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile/opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora/opłata zgodna z cennikiem), Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
karolka
08-09-2015 - 19:06:16
witam próbuje sobie w taryfie 2w1 jump ustawić darmowe sms do wszystkich ale najbardzije zależy mi na T-mobile bo mój mąż ma ta sieć a ja numer mam na kartę... niestety te sms i nie limitowane rozmowy nie działają :( za rozmowe zjada mi normalnie a sms 4gr.. co mam zrobić aby mieć darmowe to i to do męża ???
  (0)
Odpowiedz
konrad433
08-09-2015 - 17:59:32
Witam kupiłem starter z waszą ofertą i naliczyło mi opłatę 10 zł za usługę jump. Czy po 7 dniach po doładowaniu konta ona znowu się aktywuję? Co mam zrobić jeśli chcę ją wyłączyć?
  (0)
Odpowiedz
klaudia2414
28-08-2015 - 16:04:31
kupiłąm starter t-mobile 3 W 1 czy moge przejsc jakos na taryfe JUMP
  (0)
Odpowiedz
monia88
19-08-2015 - 19:37:43
Żeby włączyć ponownie JUMP naciśnij *100*817# Pamiętaj że pobierze to 10z nawet jeżeli już pobrało raz i tydzień jeszcze nie minął.
  (0)
Odpowiedz
myszka3632
09-06-2015 - 10:01:00
W jaki sposób można wrocić do pierwotnej oferty JUMP ???
  (0)
Odpowiedz
myszka3632
09-06-2015 - 07:39:11
W jaki sposób można wrocić do pierwotnej oferty JUMP ???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-06-2015 - 10:57:20
Witam Serdecznie, W celu uzyskania informacji, sugeruje kontakt z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 koszt zgodny z cennikiem taryfy. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
mario990
28-05-2015 - 22:10:05
Dlaczego przy wybraniu opcji 0 zł za smsy do WSZYSTKICH SIECI pobiera mi 3 gr z konta za każdy wysłany sms ??????????/
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2015 - 09:53:43
W tym przypadku zadzwoń proszę do Biura Obsługi Użytkownika. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
mag95
26-05-2015 - 22:28:05
jako kolejna osoba z kolei kupiłam w mojej rodzinie starter z T-mobile. Moja siostra wybrała opcję 0 zł za rozmowy a ja 0 zł za smsy do wszystkich sieci. I co ? siostrze gdy ładuje konto wyskakuje komunikat SPRÓBOJ PÓŹNIEJ po czym jej konto nagle jest załadowane, mało tego pobiera jej opłatę 10 zł za smsy i 5 zł za minuty do innych sieci, chociaż tych pakietów nie uruchamiała. Tak więc przy doładowaniu konta z 50 zł robi się już 35 ! Natomiast mi w taryfie 0 ZŁ ZA SMSY DO WSZYSTKICH SIECI za każdy wysłany smsy pobiera opłate ! Nawet w t-mobile ! A gdy kupiłam starter na dzień dobry pobrano mi z konta 10 zł za taryfe której nawet nie zdążyłam uruchomić. LUDZIE TO JEST PARANOJA ! T-MOBILE POBIERA OPŁATY ZA NIE WIADOMO CO ! WIĘCEJ NIE KUPIE STARTERU TEJ SIECI ! NIE POLECAM I NIE DAJCIE SIĘ W TO WROBIĆ !!!
  (0)
Odpowiedz
tomason
04-03-2015 - 09:13:06
Witam mam pytanie dlaczego przy pobraniu z konta 10 zł za oferte jump podczas wykonywania połączeń podaje mi stan konta i mówi że mam ponad 1,4 zł i aby wykonywać połączenia doładuj konto -,- a konto ważne do 13.03.15 ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 15:46:47
Sprawa do wyjaśnienia z BOU. Zadzwoń proszę do konsultanta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
tomason
06-03-2015 - 10:25:47
@ Konsultant T-Mobile - dzięki za odpowiedź tylko że nie moge wykonać połączenia nawet na biuro obsługi ....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-03-2015 - 11:04:01
Witam. Sugeruję zatem skontaktować się z Biurem Obsługi użytkownika za pośrednictwem adresu e-maili (boa@t-mobile.pl). Należy pamiętać o podaniu danych identyfikacyjnych np. informację na kogo numer jest zarejestrowany (jeśli jest), kod PUK bądź hasło. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
iwona29
12-01-2015 - 19:56:20
Witam chcialam zapytac czy można wylaczyc usluge Jump, tak aby wogole jej nie bylo. Telefon ma corka i ona nie wykorzystuje tych srodkow z tej oferty. Wolała bym normalna oferte.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-01-2015 - 20:11:31
Witam. Aby wyłączyć ofertę JUMP! na kartę skorzystaj z ekspresowego kodu *100*817*2# Dezaktywacja nastąpi w ciągu 72h i będzie potwierdzona SMS-em. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
magnat12
24-11-2014 - 20:08:49
Witam. Mam problem z biurem obsługi. Mianowicie, mam tel, na kartę , taryfę HOT. Znalażłem fajną ofertę na abonament Jump bez telefonu na okres 6 miesięcy za 29,99 zł dostępną tylko w internecie. Chcąc zmienić hot na jump okazało się że z tej taryfy nie można przejść,muszę najpierw przejść na taryfę FRII. tak mi powiedzieli w biurze obsługi. Oczywiście przeszedłem i nic z tego nadal nie mogę przejść na jump. próbuję nadal załatwić to przez biuro obsługi, ale wszyscy mnie przelączają mnie między sobą i guzik z tego. To w końcu mogę przejśc z FRII na Jump czy nie.
  (0)
Odpowiedz
AsBo77
24-10-2014 - 08:26:50
Kilka dni temu w swoim telefonie zmieniłam swoją dotychczasową ofertę Frii ( rozmowy w T- mobile i Heyah za 0zł ) na JUMP kodem *100*817# 10zł na 7 dni . mam pytanie czy w tej opcji mogę również dzwonić na nr. stacjonarne ? Czy to jest tylko i wyłącznie na nr. komórkowe . Pogubiłam się ,więc proszę o wyjaśnienie , dlaczego JUMP na abonament oferuje także połączenia nielimitowane na nr. stacjonarne a przy tej opcji ,którą ja wybrałam (na próbę ) tego nie ma ? czy jest ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-10-2014 - 09:22:34
Witaj. W ofercie Jump na kartę masz nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych sieci komórkowych , nie do stacjonarnych. Szczegóły oferty: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/na-karte-frii . Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ania 12345
02-10-2014 - 19:23:43
aktywowałam usługę 120 min kodem *100*840# na kartę mam pytanie jakim kodem mogę sprawdzić ile minut mi jeszcze zostało do wykorzystania?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-10-2014 - 19:54:43
Witam Stan konta możesz sprawdzić za pomocą kodu *101#. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
annajo
15-09-2014 - 14:43:13
Czy można łączyć - Oferty pozwalające obniżyć koszty połączeń do Heyah i T-Mobile razem z Rok ważności konta?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-09-2014 - 16:14:44
Zlecenie aktywacji oferty „Frii SMS-y do wszystkich”, „Frii Internet” lub „Frii Rozmowy w T-Mobile i Heyah” powoduje automatyczną dezaktywację Oferty Rok ważności konta oraz ustawienie daty Ważności Konta na 14 pełnych dni kalendarzowych licząc od dnia dezaktywacji Oferty.
  (1)
Odpowiedz
annajo
15-09-2014 - 17:42:56
@ Konsultant T-Mobile - chodziło mi o 120 minut i rok ważności konta.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-09-2014 - 18:06:36
Rozumiem że posiadasz taryfę Happy, Nowy Tak Tak, Tak Tak HOT lub Hot, a nie JUMP! jak w temacie? Jeśli tak, możesz uaktywnić ofertę Rok ważności konta bez utraty pakietu 120 minut.
  (0)
Odpowiedz
annajo
15-09-2014 - 21:14:26
@ Konsultant T-Mobile - Taryfa Frii
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-09-2014 - 08:18:14
Aktywacja oferty „Frii SMS-y do wszystkich”, „Frii Internet” lub „Frii Rozmowy w T-Mobile i Heyah" powoduje dezaktywację usługi „Rok Ważności Konta”. Inne usługi nie mają na nią wpływu.
  (0)
Odpowiedz
Ciacho2
05-08-2014 - 19:52:21
Mam pytanie czy w jump! na kartę jest dostępny Apple iPhone 5S ?
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-08-2014 - 08:17:43
Jump! na kartę to jedynie rodzaj ofery dla taryfy Frii. W tej promocji nie można kupić telefonu. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Olek855
24-07-2014 - 22:35:05
Co to za dziadostwo? 40 zlotych na 28 dni? W PLAY na karte jest za 21 zlotych miesiecznie 1Gb netu, sms do wszystkich, rozmowy do play i tanio rozmowy do pozostalych sieci. To chyba jakis pijany szkop ta oferte robil uwazajac polakow za idiotow. Zalosna siec ta t-mobile
  (0)
Odpowiedz
Leonardo
15-07-2014 - 16:19:34
Mam pytanie, czy w jump! na kartę jest dostępny roaming?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-07-2014 - 16:39:47
Oczywiście!
  (2)
Odpowiedz
junjkers
09-07-2014 - 10:52:56
Hahaha to moj komentarz do tej marnej oferty, ktora jest tak reklamowana przez tego lalusia Lewego co do pustej bramki w reprze nie moze trafic. Reasumujac - miesiecznie (tzn 28 dni - bo nawet tu nie ma pelnego miesiaca:D) trzeba placic 40zł. Za te 40 zł przez 28 dni mamy darmowe minuty tylko do T-Mobile i Heyah i sms do innych sieci. I w sumie 200MB ( po 50 na tydzien):D A pozniej nie mozna nawet dokupic nowej paczki na net. I lejka tez nie ma :D To ma byc oferta:D hahahaha
  (0)
Odpowiedz
gacek161
05-07-2014 - 13:58:50
Taniej do Chin ??? Czegos nie rozumiem ???
  (0)
Odpowiedz
ojej88
02-07-2014 - 23:33:23
Niestety oferta Jump zle rozlicza i juz potwierdzone w salonie T-mobile.Numer sieci komorkowej,a rozlicza jak stacjonarny.Polaczenie po 30min jest zrywane albo zawieszane.
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
03-07-2014 - 11:46:45
Witam. Nie mamy informacji o opisywanym problemie. W celu wyjaśnienia zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi.
  (0)
Odpowiedz
hans8724
28-06-2014 - 01:11:22
czy w jump na karte jest również nonlimit na numery stacjonarne czy tyko na sieci komórkowe
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-06-2014 - 09:11:31
Nielimitowane połączenia w JUMPie na kartę dotyczą krajowych połączeń głosowych TYLKO na komórki. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
hans8724
27-06-2014 - 22:43:18
jesli nie można z dodatkowych pakietów danych w jump na kartę ( np 6 GB) to czy dodatkowe pakiety danych dla oferty jump na kartę bedą przygotowane ?
  (2)
Odpowiedz
hans8724
27-06-2014 - 22:18:18
czy w ofercie jump na kartę można korzystać z dodatkowych pakietów internetowych np 6GB
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-06-2014 - 08:45:25
Mając JUPMP otrzymujesz co tydzień paczkę 50MB i nie da się jej zwiększyć ani dokupić nowej. Pakiet 6GB, o który pytasz, dostępny jest tylko dla taryfy Frii. Pozdrawiam.
  (3)
Odpowiedz
Arek12300
19-06-2014 - 18:45:50
Czy w salonach będą darmowe startery z tą ofertą?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-06-2014 - 14:46:12
Nowe startery T-Mobile na kartę i Jump! na kartę kosztują każdy 5zł brutto. Możliwość otrzymania darmowo startera jest możliwe w przypadku zawierania nowej umowy lub aneksu do umowy w systemie abonamentowym. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Arek12300
01-07-2014 - 21:52:39
@ Konsultant T-Mobile - Bardzo dziękuję za informację i lecę jutro kupie w sklepie waszej sieci. :D. Na wzajem :)
  (0)
Odpowiedz
cysiek
11-06-2014 - 16:39:57
To ja pozwole sobie zadac pytanie czy te 50 MB zostanie wykorzystane podczas ogladania przeze mnie mundialu przez aplikacje na androida TVP Stream, czy moze transfer nie zostanie pobrany? Pytam oczywiscie o oferte na karte, bez zadnej umowy.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-06-2014 - 16:52:20
Korzystając z TVP Stream w ofercie "Jump! na kartę" połączenie internetowe będzie rozliczane z pakietu 50MB. TVP Stream nie będzie się rozliczał z pakietu danych jedynie w przypadku Abonentów taryf Jump. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
cysiek
11-06-2014 - 17:09:01
@ Konsultant T-Mobile a co w takim razie oznacza w t-mobile na karte oferta internet 0zl? Nigdzie nie moge sie dowiedziec, a bardzo mi zalezy na mozliwosci ogladania mundialu na tablecie.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-06-2014 - 20:10:53
Witam. Szczegóły dostępne są na stronie: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/na-karte-frii#jump Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
Daarek
09-06-2014 - 14:52:13
Czy w tej taryfie Jump na kartę, można się logować do LTE?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-06-2014 - 16:33:02
Na ta chwilę w tej ofercie można korzystać z internetu w sieciach 2G/3G. Na razie technologia LTE jest niedostępna. W przypadku udostępnienia technologii LTE Użytkownicy korzystający z oferty Jump na kartę będą nią objęci. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kamilb
05-06-2014 - 20:33:22
Witam! Czy rozmowy do wszystkich sieci "no-limits" są tylko w abonamencie?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-06-2014 - 10:32:54
W ofercie JUMP! na kartę dostępne są nielimitowane połączenia na numery komórkowe oraz nielimitowane smsy do wszystkich sieci komórkowych.
  (7)
Odpowiedz
tomek2282
07-06-2014 - 13:00:36
@ Konsultant T-Mobile - nielimitowane połączenia na komórkowe ale tylko w t-mobile i heyah, a nie do wszystkich sieci. :)
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-06-2014 - 15:26:24
Przepraszam, masz rację. Pozdrawiam
  (5)
Odpowiedz
wefwefewf
11-06-2014 - 08:05:39
a co sie dzieje po przekroczeniu 50 mb w jump na karte?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-06-2014 - 13:45:38
Po wykorzystaniu pakietu 50MB w promocji "Jump! na kartę" Użytkownik nie będzie mógł korzystać z krajowej pakietowej transmisji danych. Oznacza to, że internet jest blokowany. Pozdrawiam
  (6)
Odpowiedz
Ceza
10-04-2015 - 00:14:49
@ Konsultant T-Mobile - Witam! Mam aktywną ofertę Jump i środki na koncie 10zł+ ile muszę czekać na pobranie środków i włączenie oferty?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-04-2015 - 09:06:37
Witam, Opisana przez Ciebie sytuacja wymaga dokładnej weryfikacji konta Twojego numeru telefonu oraz sprawdzenia regulaminu promocji. W związku z powyższym, sugeruję kontakt z BOA pod numerem telefonu 602900 (z tel. sieci T-Mobile) lub 602900000 (z tel. innego operatora). Opłata za połączenie zgodna z cennikiem posiadanej taryfy. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od czerwca T-Mobile wraz z Migam.pl rozpoczął współpracę, która zaowocuje przybliżeniem dwóch światów – osób niesłyszących oraz słyszących.

W Polsce problem niedosłuchu dotyczy ponad 2 mln osób, natomiast liczbę osób głuchych szacuję się na prawie 500 tysięcy. To pokazuje jak ważną kwestią jest budowanie świadomości społecznej z zakresu dysfunkcji słuchu. Pierwszym krokiem jest zrozumienie problemu, a kolejnym dostarczenie innowacyjnych rozwiązań, które będą pomocne w codziennym funkcjonowaniu.

- T-Mobile Polska to firma u podstaw której leży stwarzanie jak najlepszych warunków do komunikacji międzyludzkiej, dlatego też rozpoczęliśmy współpracę z Migam.pl. Chcemy pokazać, że innowacyjne rozwiązania są dostępne dla każdego, że mogą one pomagać, wspierać i ułatwiać sprostanie codziennym wyzwaniom. Wspólnie z Migam.pl zaczynamy pracę nad zmianą świadomości w podejściu do osób migających oraz we wdrożeniu pomocnych im rozwiązań - mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Pierwszym z etapów współpracy T-Mobile Polska i Migam.pl będzie udział przedstawiciela firmy w roli prelegenta na konferencji – Zauważ nasze słowa. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane wspólne działania w ramach projektu oraz dobre praktyki T-Mobile Polska z zakresu odpowiedzialnego biznesu.

Migam.pl przybliży narzędzia do nauki języka migowego oraz komunikacji z osobami z dysfunkcją słuchu. Jednym z nich będzie translator wykorzystujący kamery Kinect oraz sieci neuronowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu system będzie w stanie rozpoznawać gesty języka migowego i zamieniać je na tekst lub mowę, jak również zamieniać język mówiony na język migowy dzięki wykorzystaniu animowanego awatara. Ten innowacyjny translator zostanie następnie udostępniony w wybranych salonach sprzedaży T-Mobile, aby ułatwić komunikację pomiędzy osobą słyszącą - sprzedawcą, a osobą głuchą lub niedosłyszącą – klientem.

- Pracując w Migam codziennie doświadczamy, jak może wyglądać współpraca pomiędzy osobami słyszącymi oraz głuchymi. W pierwszym momencie wydaje się to sporym wyzwaniem, ale po chwili widać jak te dwa światy mogą się wzajemnie uzupełniać. Mamy nadzieję, że we współpracy z T-Mobile uda nam się przełamać wszelkie bariery komunikacyjne – w przenośni oraz dosłownie – mówi Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.pl.

Kolejną płaszczyzną współpracy będzie przygotowanie strony internetowej T-Mobile na potrzeby użytkowników z dysfunkcją słuchu. Udostępnione zostaną tłumaczenia na język migowy wybranych treści dotyczących działalności T-Mobile Polska.

Warto podkreślić, że współpraca T-Mobile i Migam.pl w przybliżeniu dwóch światów – osób słyszących i głuchych, to nie tylko innowacyjne rozwiązania technologiczne dla osób niepełnosprawnych, ale również zwykła codzienność – nauka, praca, kultura. Współpraca ma na celu wyrównanie szans osób z dysfunkcją słuchu na poziomie edukacyjnym oraz zawodowym. T-Mobile zaangażuje się w tworzenie materiałów szkoleniowych tłumaczonych na język migowy dla przyszłych grafików/programistów. Natomiast w kwestii przybliżenia kultury osobom z dysfunkcją słuchu zostaną przygotowane tłumaczenia na język migowy wybranych filmów z repertuaru festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty.

T-Mobile łączy dwa światy – osób niesłyszących oraz słyszących - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile zaprezentował nowe taryfy Jump! z ofertą Rodzinną, w ramach której można dokupić nawet cztery dodatkowe kontrakty z kartą SIM za jedyne 30 zł każdy.

Przenosząc numer do T-Mobile i wybierając abonament od 49,99 zł, można dokupić kolejny, na tych samych warunkach i w najlepszej cenie. Drugi i kolejne kontrakty klient otrzyma za jedyne 30 zł miesięcznie. Do taryfy Comfort, Relax i Max można dokupić do 4 dodatkowych takich samych kontraktów lub łączyć je z ofertą telefonii stacjonarnej w cenie 9,99 złotych w propozycji SIM Only. Do zestawu klient może również dołączyć rodzinną ofertę Internetową z routerem WiFi i 25GB danych miesięcznie za 29,99 złotych.

Nowe taryfy Jump! to najlepsza opcja dla użytkowników lubiących dużo rozmawiać i być zawsze online – wybrane warianty abonamentowe zostały wyposażone w większe niż dotychczas pakiety danych, dzięki czemu nie trzeba się martwić, czy internetu starczy „do pierwszego“. Klient ma także możliwość zwiększenia pakietu danych zgodnie z potrzebami.

W optymalnej taryfie Relax za 59,99 zł T-Mobile oferuje w pełni nielimitowane połączenia na telefony komórkowe i stacjonarne w Polsce, nielimitowane SMSy i MMSy, a także pakiet internetowy wynoszący 3 GB, usługę NaviExpert oraz pakiet KIDS w serwisie Player na cały okres trwania umowy.

Nowe taryfy dostępne są również w ofercie z najlepszymi na rynku flagowymi smartfonami, takimi jak Samsung Galaxy S5, HTC One czy Sony Xperia Z3. Telefony obsługujące technologię LTE, które w T-Mobile można nabyć już od 9 zł, pozwolą swobodnie korzystać ze wszystkich zalet najszybszej sieci LTE 4G oraz dzielić się ważnymi chwilami z najbliższymi.

Taryfy Jump! uhonorowano branżową nagrodą „Złoty Bell” na Gali Mobility Trends 2014 w kategorii „Nowość roku 2014 – usługa”.

Fot. Fotolia

Nowa oferta Jump! Sprawdź! - opinie i komentarze (19)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

kamcia10
20-04-2015 - 13:07:35
Przepraszam mam do was takie pytanie, jestem w T-mobile od 10 lat wraz ze swoją rodziną. Interesuję mnie oferta Jump Family ale zastanawia mnie jedno,co trzeba zrobić żeby przejść na tą ofertę , bo ja podpisałam umowę 3 miesiące temu, a mężowi i córce kończy się umowa za rok, wiec jeśli bym chciała teraz przejść na tą ofertę Jump Family to czy to jest teraz możliwe czy raczej jest to oferta dla osób które chcą przejść całkiem do T-mobile. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-04-2015 - 16:06:45
Witam Oferta Jump Family dostępna jest zarówno dla klientów którzy podpisują nową umowę jak i dla przedłużających współpracę. Polecam kontakt z biurem obsługi abonenta pod numerem 602900000(koszt zgodny z cennikiem) w celu zapoznania się z możliwościami skorzystania z oferty Jump Family na posiadanych przez Ciebie numerach. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Mordimer
10-03-2015 - 19:41:33
Witam, tydzień temu przeszedłem do T-Mobile, wybrałem ofertę Comfort, moje pytanie jest takie jak pobrać i gdzie NaviExpert ?? Bo gdzie nie spojrzę trzeba płacić za nią około 10 zł na miesiąc....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2015 - 20:25:57
Witam, Aplikacja Naviexpert jest dostępna pod linkiem: http://t-mobile.getn e.pl/navi Opłata lub jej brak, jest uzależniona tylko i wyłącznie od promocji, z której skorzystałeś. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
reaper
09-03-2015 - 17:02:57
Witam, w styczniu przeszedłem z Play do T-M, wybierając ofertę JUMP XS za 29,99zł na 6m-cy. W ramach oferty otrzymałem: no limit kom/stacj., no limit sms/mms oraz 500Mb internetu. Teraz wybierając JUMP XS nowy klient musi dopłacić do interesu 12zł. Szczerze mówiąc tragedia. Zamiast dać coś lepiej, a bynajmniej zostawić to TM wolało ją pogorszyć. Ja teraz czekam na przedłużenie i na to co T-M mi zaproponuje. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
marchean
08-03-2015 - 11:41:47
Tragedia... a juz chciałem przenosić kolejny numer z play.
  (0)
Odpowiedz
zyleta
08-03-2015 - 10:39:30
Dlaczego t mobile traktuje stałych klientów jak niechciane zło propozycja dla nich to porażka t mobile Zapomniał że każdy klient ma rodzine przyjaciół jak nie poleci operatora to można stracić nie jedną osobę a kilkanaście ,za Czasuw ery szło się dogadać teraz dla nowych jest lepiej niż dla obecnych każą kupić drugi numer po co tkwić u złego operatora ,na koniec przykład dla nowych 89zl+vat samsung galaxy s5 99zl .......dla stałych niema takiej taryfy jest za 99zl+vat jak tu się nie wykurzyć.
  (2)
Odpowiedz
zyleta
03-03-2015 - 15:53:28
Badziew jeszcze raz badziew. T mobile panowiie od marketingu zapomnieli że polacy to większość emeryci i srednia klasa którzy niemaja natyle pieniędzy żeby wydawać na abonament 70 zł w europie tanieje a w Polsce odwrotnie ujmuja minuty internet każą płacić za stacjonarne. telefony badziew z europom brak kontaktu chyba że zaplacisz duze syto przechodzcie do konkurencji.
  (0)
Odpowiedz
mateusiak22
03-03-2015 - 14:03:37
Dlaczego dla przedłużających umowę nie ma dodatku naviexpert ani player ? Myślałem ze zostanę ale jednak nie bo jesteście dziady jak nie wiem. Kiedy w ogóle pojawi się u was lumia 830 ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-03-2015 - 07:18:49
Witam Zarówno usługa Naviexpert jak i Player jest dostępna w wybranych ofertach na przedłużenie współpracy. Natomiast Lumia 830 nie pojawi się u nas w sprzedaży. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kreveta
05-03-2015 - 07:45:26
@ Konsultant T-Mobile - To w takim razie należy poprawić wyświetlanie oferty po zalogowaniu bo nie pojawia się ta informacja przy przedłużaniu umowy w internecie .. rozumiem, że powinno się to pojawiać w miejscu "benefity oferty"... Pole jest puste przy każdej opcji taryfy nawet tej za 199 zl
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-03-2015 - 09:52:55
Witaj. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do prezentowanej oferty skontaktuj się z BOA (602900 koszt zgodny z taryfą).
  (0)
Odpowiedz
kreveta
02-03-2015 - 23:30:25
Przykro ze T-Mobile tnie koszty... Za ta sama cenę co w poprzedniej taryfie (49zl) jest ograniczenie minut do innych sieci, płatne polaczenia na stacjonarne, polowe niższy pakiet danych( promocja 2x pakiet w necie) i chyba nie ma juz internet Connect czyli podlaczanie innych pod swój limit. A specjalnie wstrzymalem się z przedluzeniem bo myslalem ze pojawi się korzystniejsza oferta... Jeszcze z tego co widze jest wyciagactwo kasy czyli +30 zł jak się ktoś zagapi i przekroczy limit na Neta.
  (0)
Odpowiedz
DWO
04-03-2015 - 12:40:52
@kreveta - Masz całkowitą rację. Na początku lutego, jako, że do końca umowy zostało mi mniej niż 6 m-cy przyjrzałem się ofercie i postanowiłem jeszcze się wstrzymać (prawie pół roku czasu nie pogania człowieka). Wchodzę na stronę w marcu i widzę, że za to co do końca lutego było w abonamencie za 49,99 zł teraz trzeba zapłacić więcej (i jednak mieć mniej - 55,99 zł (dopłata 6 zł za nielimitowane stacjonarne) z pakietem 300 minut do sieci komórkowych zamiast wcześniejszej oferty bez limitu i limitem na internet 250 MB zamiast wcześniejszego 500 MB) lub zdecydowanie więcej (75,99 zł (dopłata 6 zł za nielimitowane stacjonarne). O zniżce abonamentu na pierwsze 3 miesiące w nowej ofercie nie wspominam, bo jest tak żałosna, ze nie warto o niej nawet wspominać. Chętnie usłyszę komentarz konsultanta, co spowodowało tak znaczące pogorszenie oferty?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 16:07:25
Jest taka tendencja na rynku, że oferty ulegają zmianie. Na jednym przykładzie bez uwzględnienia usług dodatkowych nie można dokonać kompleksowej oceny. Nowe oferty wniosły wiele korzyści z finansowymi na czele. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
kreveta
04-03-2015 - 17:03:15
@ Konsultant T-Mobile - też uważam że ta umowa niesie ze sobą wiele finansowych korzyści dla T-mobile :) a tendencja na rynku jest taka, że usługi tanieją nie drożeją - np. oferta Virgin mobile. Pozdrawiam,
  (0)
Odpowiedz
DWO
04-03-2015 - 19:22:03
@ Konsultant T-Mobile - Nowe oferty wniosły wiele korzyści z finansowymi na czele... Taa. Ja mam problem by dostrzec chociaż jedną korzyść, którą wniosły. a od tych finansowych to tak zajaśniało, że chyba mnie oślepiło. Pierwsze zdanie też piękne. Mogę na nie odpowiedzieć w ten sposób, że taka jest tendencja na rynku, że coraz więcej klientów decyduje się na zmianę operatora. Taka moja mała propozycja. Zmieńcie sobie nazwę taryf.Od początku T-Mobile reklamowało ofertę JUMP jako ofertę bez limitów. Teraz tyle tych limitów nawrzucaliście, że może należałoby nazwać nowe taryfy DUMP. Niby podobnie, a nazwa bardziej pasująca do tego co zrobiliście.
  (0)
Odpowiedz
reaper
27-02-2015 - 11:40:40
Lepiej wziąść sobie dwie osobne oferty za 39,90zł niż ofertę za 59,90zł + 30zł za 2 sim. Mam też pytanie, a mianowicie kiedy będzie dostępna oferta my wallet z bankiem ING? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-02-2015 - 22:31:29
Witaj. Oferta banków jest cały czas rozszerzania jednak nie wiemy na chwilę obecną kiedy dołączy do nas ING. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się