Jeszcze tylko do 11 kwietnia można nadsyłać zgłoszenia do drugiej edycji międzynarodowego konkursu, którego celem jest wyłowienie ciekawych pomysłów na biznes.

Po sukcesie pierwszej edycji w roku 2013 Deutsche Telekom po raz drugi organizuje międzynarodowy konkurs Telekom Innovation Contest. Kreatywne zespoły studentów, przedsiębiorcy z pomysłami na start-up, nowo powstałe start upy z branży IT oraz pracownicy Grupy Telekom mają czas do 11 kwietnia, aby przesłać swoje pomysły w kilku kategoriach opisanych na stronie www.telekom-innovation-contest.com.

Nagrody obejmują: inwestycje o wartości do 150 000 euro, objęcie międzynarodowymi programami dla start-upów, sprzęt, oprogramowanie i kontakty z czołowymi decydentami Grupy Deutsche Telekom.

Lista finalistów zostanie ogłoszona po zakończeniu eliminacji (na szczeblu krajowym i międzynarodowym). Wyniki eliminacji w Niemczech będzie można poznać podczas konferencji re:publica w Berlinie, a zwycięski zespół zostanie wyłoniony spośród dwunastu finalistów podczas imprezy Champions Pitch w Krakowie pod koniec czerwca 2014 roku.

Tegoroczną edycję konkursu wspiera hub:raum, program inkubacji Grupy Telekom realizowany przez oddziały w Berlinie, Krakowie i Tel Awiwie, a także Kitchen Budapest oraz UQBATE, specjalny program dla pracowników Grupy. Wśród pozostałych sponsorów jest siedem krajowych spółek Telekom w Europie Środkowej i Wschodniej, których rolą jest koordynowanie eliminacji na szczeblu krajowym, zapewnienie nagród, a w przyszłości współpraca z finalistami i zwycięzcami konkursu.

Zespoły złożone z dwóch (lub większej liczby) członków mogą przesyłać swoje pomysły w kilku kategoriach. Deutsche Telekom kładzie szczególny nacisk na kategorie: „Produktywność oparta na rozwiązaniach chmurowych” oraz „Media i komunikacja w przyszłości”. Inne kategorie to: „Internet przedmiotów”, „Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni”, „Reality Data” oraz „Inteligentna energia” (Smart Energy).

W roku 2014 zwycięzcy mogą liczyć na wiele atrakcyjnych nagród. Są to: inwestycje o wartości do 150 000 euro z programów inkubacji Deutsche Telekom, uzyskanie wsparcia od wysokiej rangi członków kadry kierowniczej Grupy Deutsche Telekom, sprzęt i pakiety oprogramowania, udział w międzynarodowych wydarzeniach oraz zapewnienie przestrzeni biurowej w obiektach jednego z czterech inkubatorów.

Przedstawiciel firmy Excalibur - ubiegłorocznego zwycięzcy

Wszyscy finaliści wezmą również udział w 4-dniowym programie szkoleniowym dla start-upów, w ramach którego uczestnicy będą mogli uczyć się od ekspertów, zapoznać się z projektami badawczymi Deutsche Telekom oraz zyskać możliwość dalszego rozwijania swoich pomysłów. Zwycięski zespół weźmie udział w imprezie Long Night of Startups zaplanowanej na 6 września w Berlinie, na którą zaproszono niemal 6 000 gości.

Po upływie terminu nadsyłania zgłoszeń, 11 kwietnia 2014 r., eksperci z Deutsche Telekom przejrzą wszystkie nadesłane propozycje. Zespoły, które przedstawią najlepsze pomysły, zostaną zaproszone do udziału w krajowych eliminacjach do konkursu w maju w Atenach, Bratysławie, Budapeszcie, Bukareszcie, Podgoricy, Pradze, Tel Awiwie, Warszawie, Zagrzebiu i Berlinie. W Berlinie finaliści będą musieli przekonać do swoich pomysłów panel ekspertów podczas publicznej prezentacji na konferencji re:publica (6–8 maja). Zespoły spoza Europy wezmą udział w wirtualnym etapie konkursu. Impreza Champions Pitch pod koniec czerwca w Krakowie będzie kulminacją czterodniowego programu szkoleniowego dotyczącego start-upów. W późniejszym czasie zwycięzcy będą rozwijać swoje pomysły we współpracy z krajowymi spółkami Deutsche Telekom.

W roku 2013 ponad 700 zespołów z 45 krajów przesłało 444 pomysłów. Spośród 12 finalistów z ośmiu krajów zwycięzcą została firma Excalibur ze Słowacji, która zaproponowała rozwiązanie umożliwiające uwierzytelnianie dla urządzeń mobilnych. Drugie i trzecie miejsce przypadło odpowiednio start-upowi Cubilog z Węgier oraz niemieckiej firmie Codeatelier, które zaproponowały rozwiązanie „Homee”.

Telekom Innovation Contest 2014 – światowy konkurs na najlepsze pomysł - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Electronic Beats, słynny międzynarodowy program muzyczny stworzony przez Deutsche Telekom, a w Polsce organizowany pod patronatem T-Mobile, ogłosił dziś wyjątkowe wydarzenie, które stanowić będzie premierę niecierpliwie oczekiwanego, nowego albumu zespołu Depeche Mode, zatytułowanego „Delta Machine”.

Zespół zaprezentuje materiał z nowego albumu „Delta Machine” jeszcze przed oficjalnym letnim europejskim tournée. Premierowy występ dla europejskich fanów będzie miał miejsce w historycznej wiedeńskiej Dzielnicy Muzeów (MuseumsQuartier), będącej jednym z największych centrów kulturalnych na świecie.

Najbardziej oddani fani Depeche Mode będą mogli także zdobyć bilety na to ekskluzywne i wyjątkowe wydarzenie, udowadniając swoją pasję dla zespołu. Bilety można będzie wygrać na www.t-mobile-music.pl , na fanpage’u T-Mobile na Facebooku, oraz stronach internetowych Sony Music i wybranych głównych partnerów medialnych z całej Europy.

Zgodnie z hasłem przewodnim T-Mobile „Chwile, które łączą” swoistym zobowiązaniem marki jest, by fani Depeche Mode z całego świata mogli zapoznać się z unikatowym zwiastunem nowego albumu zespołu zarówno na żywo w Wiedniu, jak i za pośrednictwem internetowej retransmisji. Pełny zapis koncertu można będzie obejrzeć wkrótce po jego zakończeniu na stronie www.t-mobile-music.pl.

Najbardziej oddani fani Depeche Mode będą mogli także zdobyć bilety na to ekskluzywne i wyjątkowe wydarzenie, udowadniając swoją pasję dla zespołu. Bilety można będzie wygrać na www.t-mobile-music.pl , na fanpage’u T-Mobile na facebooku, oraz stronach internetowych Sony Music i wybranych głównych partnerów medialnych z całej Europy.

„Zainteresowanie nowym albumem jest tak wielkie, że prezentacja na żywo oraz udostępnienie kilku nowych utworów w Internecie wydaje się znakomitym sposobem na to, by ludziom z całego świata dać przedsmak tego, czego mogą się spodziewać. Współpraca z Telekom umożliwia nam korzystanie z technologii i dotarcie z naszą muzyką do jak największej rzeszy odbiorców”  - mówi wokalista zespołu Dave Gahan.

Wolfgang Kampbartold, Wiceprezes ds. Międzynarodowej Komunikacji Rynkowej Deutsche Telekom, właściciela marki T-Mobile, tak skomentował najnowsze przedsięwzięcie realizowane w ramach współpracy z Depeche Mode: „Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że możemy wspierać zespół w prezentacji materiału z jego nowego albumu na tym ekskluzywnym koncercie. Dzięki doświadczeniu Deutsche Telekom w transmitowaniu na żywo takich wydarzeń oraz zasięgowi naszej sieci w Europie miliony fanów będą mogły wysłuchać utworów z Delta Machine wykonanych na żywo już w kilka dni po premierze albumu. Trudno mi sobie wyobrazić lepszy początek współpracy z zespołem wpisującej się w praktyczną realizację naszego sloganu „Chwile, które łączą”.

Jako jedna z czołowych firm w branży telekomunikacyjnej Telekom będzie wspierać letnie europejskie tournée zespołu oraz premierę albumu, udostępniając swoją rozległą wiedzę i innowacyjne produkty oraz zapewniając obsługę medialną. Nowemu albumowi „Delta Machine”, który ukaże się nakładem wytwórni Columbia / Sony Music 23 marca 2013 roku towarzyszy szereg imprez, zaś sam album i singiel są dostępne w internetowych i tradycyjnych sklepach, oraz na www.muzyka.t-mobile.pl .

Depeche Mode jest muzycznym fenomenem. W ciągu 32-letniej historii uwielbiany przez fanów Depeche Mode ewoluował z młodej synthpopowej kapeli do rangi zespołu o międzynarodowej renomie koncertującego na stadionach. W poprzednim tournée na przełomie lat 2009/2010 zespół pobił wszelkie rekordy sprzedawszy ponad 2,5 miliona biletów.

Terminy koncernów w ramach europejskiego tournée pod patronatem T-Mobile:

  • Ateny, piątek, 10.05.13 r.
  • Sofia, niedziela, 12.05.13 r.
  • Bukareszt, środka, 15.05.13 r.
  • Budapeszt, wtorek, 21.05.13 r.
  • Zagrzeb, czwartek, 23.05.13 r.
  • Bratysława, sobota, 25.05.13 r.
  • Monachium, sobota, 01.06.13 r.
  • Stuttgart, poniedziałek, 03.06.13 r.
  • Frankfurt, środa, 05.06.13 r.
  • Berlin, niedziela, 09.06.13 r.
  • Lipsk, wtorek, 11.06.13 r.
  • Hamburg, poniedziałek, 17.06.13 r.
  • Dusseldorf, środa, 03.07.13 r.
  • Dusseldorf, piątek, 05.07.13
  • Praga, wtorek, 23.07.13 r.
  • Warszawa, czwartek, 25.07.13 r.

<p><em>Posłuchajcie nowej singla Depeche Mode!</em></p>

Electronic Beats zaprasza na premierę nowego albumu Depeche Mode - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Podczas finału w Krakowie 11 startupów z Europy i Izraela rywalizowało o nagrody w postaci kapitału na rozwój działalności, sprzętu komputerowego i oprogramowania, możliwość nawiązania współpracy z Grupą Deutsche Telekom oraz uczestniczenia w międzynarodowych imprezach dla młodych przedsiębiorców, takich jak: Long Night of the Startups w Berlinie, w której uczestniczy nawet 6 tysięcy gości. Łącznie do konkursu Telekom Innovation Contest zgłosiło się 326 zespołów z 39 krajów.

Zwycięzcą całego konkursu została Atooma, która łączy inteligentne urządzenia, aplikacje i czujniki. To aplikacja i platforma Smart Action Automation zaprojektowana tak, aby łączyć różne produkty i ponad 80 usług, takich jak inteligentne przyrządy, usługi internetowe i mobilne oraz sprzęt komputerowy. Platforma Atooma zapewnia producentom urządzeń dostęp do zastrzeżonego zestawu programisty i interfejsu programowania aplikacji, dzięki którym mogą oni z łatwością aktywować wybrane działania. Na przykład, mogą zaprogramować aplikację Atooma tak, aby włączała muzykę, gdy biegamy albo uprawiamy jogging, telefon w odpowiednim momencie automatycznie wykona działanie, a użytkownik nie będzie musiał zmieniać ustawień ręcznie. Luca Barboni, Kierownik ds. Marketingu i Komunikacji, bardzo dobrze reprezentował Atoomę w Krakowie: „Dzięki naszej aplikacji urządzenia stają się jeszcze bardziej inteligentne. Cieszymy się na współpracę z Deutsche Telekom.” 

VoiceItt, firma z Izraela, otrzyma wsparcie jurorów – Roberta Patakiego, Dyrektora ds. Rozwoju Działalności w Magyar Telekom, i Wolfganga Hissericha, Wiceprezesa Global Business Development & Venturing. Staną się oni mentorami dla zespołu Danny'ego Weissberga i Jessiki Eisenberg. VoiceItt to aplikacja głosowa, która pozwala osobom z poważnymi zaburzeniami ruchu, mowy i języka na wyrażanie swoich potrzeb przy pomocy głosu. Intuicyjna, prosta w użyciu platforma Augmentative and Alternative Communication dla osób z zaburzeniami mowy i ruchu z całego świata, która umożliwia im komunikowanie się ze światem, zapewnia większą samodzielność i ułatwia interakcje.

Telekom Innovation Contest w roku 2014

Pierwsza edycja konkursu Telekom Innovation Contest odbyła się w 2013 roku z inicjatywy Telekom Innovation Laboratories w Berlinie, T-Mobile Polska oraz Magyar Telekom na Węgrzech. W 2014 r. konkurs pomysłów uzyskał również wsparcie wszystkich inkubatorów Deutsche Telekom – hub:raum w Berlinie, Krakowie i Tel Awiwie oraz Kitchen Budapest i UQBATE, który jest programem dla pracowników. Inne krajowe spółki Grupy Deutsche Telekom w Europie Środkowo-Wschodniej również udzieliły wsparcia konkursowi. Wiosną 2014 r. o udział w konkursie Telekom Innovation Contest ubiegało się 326 zespołów z 39 państw i czterech kontynentów. W krajowych półfinałach partnerzy projektu wybrali jedenastu finalistów. Podczas etapu Champions Pitch w Krakowie, zespoły przedstawiły swoje pomysły przed jury złożonym z międzynarodowych ekspertów.

Zdjęcia zwycięzców oraz dodatkowe informacje o młodych firmach będą wkrótce dostępne pod poniższym linkiem: www.telekom-innovation-contest.com

Włoski startup Atooma wygrał Telekom Innovation Contest 2014 - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Do 15 października start-upy oraz innowatorzy mogą zgłaszać swój udział w kolejnej edycji konkursu Telekom Innovation Contest organizowanego przez Deutsche Telekom.

Zgłoszenia przyjmowane są w jednej z trzech kategorii: Smart Data, komunikacja w przyszłości oraz koncepcja Industry 4.0 / Internet of Things. Zwycięzcy konkursu wezmą udział w prestiżowym wydarzeniu Innovation Expo w Budapeszcie 12 listopada. Tam założyciele start-upów spotkają się z przedstawicielami Deutsche Telekom.

Konkurs Telekom Innovation Contest odbywa się od 2013 roku z inicjatywy Telekom Innovation Laboratories w Berlinie, T-Mobile Polska oraz Magyar Telekom na Węgrzech. Od ubiegłego roku konkurs ma również wsparcie wszystkich inkubatorów Deutsche Telekom - hub:raum w Berlinie, Krakowie i Tel Awiwie oraz Kitchen Budapest i UQBATE (programu dla pracowników).

Na stronie www.telekom-innovation-contest.com znajdziemy więcej informacji o konkursie. Również tą drogą można składać zgłoszenia.

“Ty tworzysz, My łączymy” - konkurs Telekom Innovation Contest 2015 - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się