Pod adresem T-Mobile.pl znajdziecie kilkanaście przecenionych modeli smartfonów, dostępnych w taryfach JUMP! Sprawdźcie, czy znajdziecie coś dla siebie lub bliskich.

Na wyprzedaży w sklepie internetowym T-Mobile znalazły się poniższe modele. Zobaczcie ich ceny w taryfach JUMP L, JUMP M i JUMP S.

TaryfaJUMP LJUMP MJUMP S
Alcatel One Touch POP S3 - 69 zł -> 9 zł 199 zł -> 9 zł
Sony Xperia T3 149 zł -> 9 zł 619 zł -> 99 zł 979 zł -> 449 zł
LG G3 S 249 zł -> 9 zł 449 zł -> 99 zł 749 zł -> 349 zł
Samsung Galaxy Ace 4 LTE - 9 zł 199 zł -> 99 zł
Nokia Lumia 635 LTE 9 zł 99 zł -> 9 zł 199 zł -> 9 zł
LG G2 mini - 149 zł -> 9 zł 499 zł -> 199 zł
Sony Xperia M2 - 199 zł - > 9 zł 499 zł - 199 zł
HTC Desire 510 - 129 zł - > 9 zł 329 zł -> 9 zł
LG F60 - 49 zł -> 9 zł 169 zł -> 9 zł
HTC Desire 816 - 649 zł -> 199 zł -
iPhone 4S 8GB - 749 zł -> 209 zł -
Sony Xperia Z Ultra 1039 zł -> 9 zł 1229 zł -> 299 zł -
Nokia Lumia 735 99 zł -> 9 zł 399 zł -> 9 zł 599 zł -> 299 zł
Samsung Galaxy S4 LTE 299 zł -> 9 zł 599 zł -> 249 zł 799 zł -> 59 zł

Wielka wyprzedaż smartfonów na T-Mobile.pl. Sprawdź ceny! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Zdążyliście docenić zalety związane z robieniem zakupów w internecie? Zajrzyjcie do sklepu internetowego T-Mobile.pl.

Jeżeli należycie do osób, które do porannej kawy przeglądają serwisy społecznościowe i informacyjne, ulubione blogi, przez cały dzień trzymają rękę na pulsie wydarzeń w sieci dzięki internetowi stacjonarnemu i mobilnemu, a dzień kończycie filmem na jednym z licznych serwisów VoD, to zapewne nie stronicie także od zakupów w sieci.

Usługa Live Chat ułatwia zakupy na t-mobile.pl

W naszym sklepie internetowym działa usługa Live Chat, która ułatwia komunikację pomiędzy naszymi Klientami i Konsultantami.

  • Skorzystacie z Live Chat poprzez otwarcie specjalnego okna rozmowy, po kliknięciu w grafikę bądź link,
  • Możecie nawiązać z nami rozmowę na temat telefonów i oferty,
  • Nasi Konsultanci także mogą nawiązać z Wami rozmowę, przedstawiając najnowsze promocje w ofercie, czy pomagając w procesie składania zamówienia,
  • LiveChat to wygodne i bezpłatne narzędzie komunikacji.
  • Aplikacja LiveChat została wdrożona także w serwisie iBOA. Zaproszenia do czata są prezentowane wszystkim tym, którzy odwiedzają internetowe Biuro Obsługi Abonenta i mają przygotowaną na koncie ofertę przedłużenia umowy.

Sceptycy wprawdzie kręcą nosem, wysuwając jako argumenty przeciwko wirtualnym zakupom możliwość zostania oszukanym czy też kupienia przedmiotu, który nie do końca odpowiada naszym wyobrażeniom. Praktycy zakupów online wiedzą za to doskonale, że oszustwa w e-sklepach zdarzają się równie często jak w tych umiejscowionych w realu, a towar, który nie odpowiada naszym oczekiwaniom wielokrotnie zdarzyło nam się kupić nawet wówczas, gdy zakup poprzedziło wielokrotne badanie organoleptyczne.

Sceptycy muszą się zgodzić co do zalet zakupów w sieci. Nawet gdy za oknem śnieżyca, możemy zrobić duże zakupy spożywcze, które trafią wprost do naszego domu. Entuzjaści mają możliwość zapolowania na ubrania i dodatki nie tylko w rodzimych sieciach, ale także w zagranicznych sklepach i na portalach aukcyjnych. Za Oceanem możemy kupić książki, filmy, seriale i płyty, których nie ma u nas, nie mówiąc już o kupowaniu e-muzyki. Dodajmy do tego sklepy z unikatowymi towarami, których w ogóle trudno uświadczyć w realu i często niższe niż w tradycyjnych sklepach ceny i... nawet sceptycy muszą się poddać.

O Sklepie Internetowym T-Mobile.pl też można mówić w kontekście samych zalet. Zanim wybierzecie się na satysfakcjonujące i niecodzienne zakupy, powinniście wiedzieć kilka rzeczy.

Sklep Internetowy T-Mobile spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa przechowywania danych osobowych klientów, jak i transakcji, których dokonują. Wasze dane będą wykorzystywane przez Sklep jedynie w zakresie potrzebnym do obsługi transakcji. Nie udostępniamy waszych danych firmom i osobom trzecim nie zaangażowanym w proces obsługi Sklepu Internetowego T-Mobile.

Wasze hasło i identyfikator przekazywane są do naszego sklepu przez internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer) ze 128-bitowym kluczem szyfrującym. W taki sam sposób szyfrowana jest całość informacji, które wymieniacie ze Sklepem. Zapoznajcie się z jego Regulaminem.

A co przemawia za zakupami w Sklepie Internetowym T-Mobile? Jego klienci mogą zamówić produkty T-Mobile w najlepszych dostępnych na rynku cenach. Np. obecnie kupując na T-Mobile.pl otrzymujecie 50-procentową zniżkę na abonament przez trzy miesiące. Dzięki temu na abonamencie w wysokości 99 zł możecie zaoszczędzić nawet 297 zł.

Dodatkowo niektóre oferty i produkty dostępne są jedynie w sklepie internetowym, a zakupów można dokonać szybko i bez wychodzenia z domu. Aby zapewnić naszym klientom komfort zakupów w sieci, oferujemy im możliwość skontaktowania się w każdej chwili z naszymi konsultantami. Odpowiedzą oni na wszelkie pytania dotyczące działania naszego sklepu.

Sprawdźcie, co powinniście wiedzieć przed złożeniem zamówienia i przekonajcie się, jak smakują zakupy przez internet w kolorze magenty.

Fot. Wavebreakmedia Ltd | Dreamstime.com

Sklep internetowy T-Mobile.pl - co warto o nim wiedzieć - opinie i komentarze (92)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Ika1993
13-04-2017 - 23:59:13
;-)
  (0)
Odpowiedz
Gosia
16-04-2016 - 19:29:11
W internetowym sklepie t-mobile złożyłam zamówienie 1.03., czyli SZEŚĆ tygodni temu. Chciałam przenieść numer od innego operatora. Do tej pory cisza! A wspomniany operator nalicza mi kolejne abonamenty... Trochę słabo. Proszę o pilny kontakt!
  (0)
Odpowiedz
Paula
23-03-2016 - 11:03:28
Czy moja drzyzja jest juz gotowa prosze o odpoeiedz bo to wazne
  (0)
Odpowiedz
lusia
19-03-2016 - 15:56:27
witam czy status oczekuje na realizację oznacza że weryfikacja przeszła pozytywnie ?
  (0)
Odpowiedz
lusia
19-03-2016 - 15:54:28
Czy status oczekuje na realizację oznacza ze weryfikacja przeszła pozytywnie
  (0)
Odpowiedz
paweł
10-03-2016 - 10:16:09
Cały serwis to tragedia. 02.03.2016 zamówiłem dla dziecka telefon huawei y6 z opaską fits you. Pani konsultant przyjęła zamówienie i poinformowała, że zamówienie zostanie zrealizowane w przeciągu 3 dni roboczych. Dzisiaj tzn. 10 marca zadzwoniłem do sklepu żeby dowiedzieć się co się dzieje z moim zamówieniem. Miła pani poinformowała mnie, że nie widzi w systemie mojego zamówienia i jeżeli chcę to mogę złożyć kolejne. Niestety nie mają już w ofercie tego telefonu z opaską. Podziękowałem, ale wolałem nie ryzykować u nich kolejnego zamówienia:). Jedyny plus w tej całej sytuacji to to, że syn nie wiedział, że zamawiamy mu telefon na urodziny. Zdążymy zamówić w innej sieci. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
arek9238
23-02-2016 - 18:24:47
Witam! Dlaczego poprzez sklep internetowy nie mogę uzyskać abonamentu dla firm, a w punkcie sprzedaży tego problemu nie ma ??prowadzę działalność rolniczą, jestem pełnym płatnikiem vat, posiadam nip, regon i wedle przepisów posiadam statut OSOBY PROWADZĄCEJ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ! chyba to jest jedna firma prawda?? a jakby nie patrzeć "sklep www" a punkt sprzedaży cenami różnią się dosyć sporymi.
  (0)
Odpowiedz
Zaneta
19-02-2016 - 14:05:27
Jak otworzyc chat z konsultantem poniewaz w trakcie rozmowy wylaczyl mi sie?
  (0)
Odpowiedz
Kuba
21-10-2015 - 10:54:50
Gdzie znajduje sie Live Chat? :)
  (0)
Odpowiedz
arek
18-08-2015 - 21:41:29
Witam Czy tutaj uzyskam informacje o ofercie przedłużeniowej?
  (0)
Odpowiedz
kopara
28-05-2015 - 21:42:28
Ja też jestem z ich usług nie zadowolony dużo by pisać naprawde w tym roku to mam dość chyba zrezygnuje człowiek czeka wybiera jak najlepszą oferte zamawia a tu nic nikt nic nie wie nawet nie poinformują sory dalej nie pisze bo szkoda czasu ktoś napisał że go olewają masz RACJE
  (0)
Odpowiedz
ancol
10-03-2015 - 14:15:46
Ja także czekam na realizację swojego zamówienia od 02-03-2015 i cisza nigdzie nie można się dowiedzieć co z zamówieniem. Najpierw ktoś bez porozumienia ze mną anulował to zamówienie z 02-03-2015 zrobił nowe niby na tych samych warunkach z 03-03-2015 i do tej pory cisza. To niebywałe. Nigdzie nie można się dodzwonić , konsultanci mówią że do tych zamówień oni nie mają wglądu i ze to normalne w ich sklepie internetowym Jestem bardzo ciekawa jak długo jeszcze będą mnie olewać
  (0)
Odpowiedz
żaba
03-03-2015 - 16:19:18
To jest jakaś kpiną z tą siecią! Po co ten telefon do sklepu internetowego skoro nikt nie odbiera!!!
  (0)
Odpowiedz
nowa_ja
03-03-2015 - 09:03:14
Zamówiłam abonament przez internet. Na podany adres sklep@t-mobile.pl wysłałam wymagany skan dowodu, ale dzisiaj rano dostałam telefon, że nadal oczkują na moje dokumenty. Poproszono mnie o wysłanie ich na inny adres e-mail. Ale to są jednak dokumenty, na których widnieją wszystkie moje dane, dlatego wolałabym być ostrożna przy ich przesyłaniu. Ogólnie chodzi mi o potwierdzenie CZY ADRES E-MAIL sklep_@t-mobile.pl JEST ADRESEM, NA KTÓRY ZE SPOKOJEM MOGĘ TO WYSŁAĆ? Niby niewielka zmiana, ale robi różnicę i dane osobowe mogą trafić w niepowołane ręce.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 09:02:20
Witam Prawidłowy e-mail sklepu to sklep@t-mobile.pl. Podaję również link gdzie jest widoczny na naszej oficjalnej stronie: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/kupuj-online . Podany adres sklep_@t-mobile.pl nie jest prawidłowym adresem. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Pan Chillout
19-02-2015 - 21:30:20
co racja to racja wysyłać skan dokumentów na maila i odpowiedz ich to że nic nie widać .?! jak to nic nie widać jak to jest skan tak samo robie zdjęcia aparatem i tez nic nie widać dziwne , a druga rzecz to że czekanie na status zamówienia Oczekuje na realizację to porażka totalna , t-mobile dają offerty sami naciągają i nic dzwoniąc nic zastanówcie się co robicie bo to porażka.
  (0)
Odpowiedz
pokrzywdzony jak wszyscy
08-01-2015 - 19:16:50
sprawę zgłaszam do praw konsumenta i do telewizji to wam zrobią taką reklamę że bedziecie szukać klientów na kolanach, róbcie tak dalej, oszukujcie i naciągajcie i lekceważcie, brak kontaktu, brak realizacji zamówień ściema, doicie nas na połączeniach i na tym zarabiacie bo strona jest fikcją
  (0)
Odpowiedz
aintgel@wp.pl
07-01-2015 - 19:47:10
Ten sklep to masakra. wykonałam 4 telefonu po 40minut i nikt nie odebrał. Na przestrzeni dwóch tygodni wysłałam tez dwa maile!!!!! Zero odezwu! Ten telefon to chyba tylko po to, by zarabiać na "oczekujących klientach".
  (0)
Odpowiedz
macieK6
05-01-2015 - 16:42:18
nikt nie odbiera telefonów !czyżby to FIRMA KRZAK
  (0)
Odpowiedz
Chrupek
05-01-2015 - 15:00:23
Ile można czekać na realizacje zamówienia? jaja sobie robicie? tyle ludzi skarży się na ten sam problem a wy nic z tym nie potraficie zrobić?
  (0)
Odpowiedz
adaml
23-12-2014 - 11:34:45
witam mam pytanie do zamowienia nr233699647 od kilku dni jest ten sam status "oczekuje na realizacje" prosze mi nie pisaczeby dzwonic na sklep internetowy bo nikt tam nie odbiera
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-12-2014 - 18:22:44
Nie mam możliwości weryfikacji zamówień ze sklepu internetowego. Pozdrawiam
  (4)
Odpowiedz
macieK6
05-01-2015 - 16:43:37
@ Konsultant T-Mobile - czy kontakt jest możliwy masakra,nie można sie do was dodzwonić robicie ludzi w balona...
  (0)
Odpowiedz
chamsko
06-12-2014 - 08:41:57
widzę że nie tylko ja mam problem. 26.11 składam zamówienie na S4 + Tablet (oferta dostępna na stronie), a kilka dni później dowiaduje się że oferta już nieaktualna i nie dostane tego co ZAMÓWIŁEM!!
  (0)
Odpowiedz
ioi
05-12-2014 - 17:42:28
i jeszcze jako wieloletni klient przenoszę moje numery do play
  (1)
Odpowiedz
ioi
05-12-2014 - 17:38:51
w sprawie zamawianego abonamentu wraz z telefonem nie da się rady skontaktować od trzech dni jeszcze jeden i rezygnuje z takiej ''zalety'' telefon nr 22413 33 22 milczy ---to jest obsługa
  (0)
Odpowiedz
Aiwlys
03-12-2014 - 15:16:34
Niestety również muszę wyrazić swoje nie zadowolenie - otrzymałam kilka razy informacje, żeby przedłuzyc umowę przez internet....po namyśle 26.11 zrobiłam to - informacja do 1-2 dni przyjedzie kurier ... dziś mija równy tydzień - ani kuriera, ani meila inf dlaczego do nie ma...na telefony od rana nikt nie odpowiada, na maile również. jednym słowem brak słów...Niestety zalogować się na mój T-Mobile również nie mogę... żal....
  (0)
Odpowiedz
som
10-12-2014 - 14:20:59
@Aiwlys - dostałaś zamowienie? Ja te czekam i nic. Cisza
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
26-11-2014 - 10:24:30
Dzisiaj dostałem smsa że czas realizacji mojego zamówienia wydłuży się o 5 dni. TO SĄ JAJA!!!! Jeszcze wczoraj bez mojej wiedzy zmienili ofertę nie na taką jaką składałem!!! ŻAL!!!!
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
25-11-2014 - 16:57:29
Nie dziwie się ze nie odbierają skoro pewnie pol Polski do nich wydzwania. Beznadziejni sa. Naciagac umieją ale wywiązać się z umowy to nie potrafia. Jak my się nie wywiazujemy to przysylaja ponaglenia. Mam juz gdzieś ta firmę.
  (0)
Odpowiedz
daniel333444
25-11-2014 - 16:42:43
Na esklep dzwonie już ponad 3 godziny łącznie nikt nie odbiera
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
25-11-2014 - 14:58:50
Widzę że jestem kolejną osoba, która musi tutaj chyba wyrazić swoje niezadowolenie z tej firmy. Otóż w niedzielę złożyłem zamówienie na przeniesienie numeru z Play do T-mobile bo myślałem że będzie lepiej. Wczoraj zadzwonił do mnie jakiś koleś i powiedział że zamówienie zostanie wysłane w dniu wczorajszym. NIE DOSTAŁEM ANI TELEFONU ANI ŻADNEGO LISTU PRZEWOZOWEGO JAK MI KOLEŚ ŚCIEMNIAŁ. Tak wiec nie piernicz konsultancie @T-Mobile żeby dzwonić na infolinię skoro nikt nie odbiera. Jesteście fenomenalni że po 1 dniu mam już dosyć waszej firmy. Gdybym wiedział że tak będzie nigdy bym nie przeszedł to was tylko został u obecnego operatora. A do tego informacja nawaszej stronie że zamówienie zostanie wysłane w ciągu 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. BAJki, bajki i jeszcze raz bajki. Chcę uzyskać informacje jak mogę zrezygnować z tego zamówienia tylko nie chcę odpowiedzi żeby zadzwonić do sklepu internetowego albo nie przyjmować paczki!! mam w du..e taką odpowiedź. Bo kase ściągać to potraficie ale nic w zamian!!!
  (1)
Odpowiedz
niezadowolony klient
25-11-2014 - 14:40:40
To jest kpina przez cały dzień dzwoniłem na dwa telefony i się nie dodzwoniłem. Nie ma żadnej możliwości skontaktowania się ze sklepem internetowym telefonicznie. Zróbcie coś z tym bo tak duża firma powinna dbać o swoją reputację. Może konsultantów jest za mało albo śpią?
  (0)
Odpowiedz
nickij
17-11-2014 - 19:38:06
Zamowilem wczoraj telefon LG G3 . jak myslicie kiedy go dostane?
  (0)
Odpowiedz
Baumgarb
28-10-2014 - 14:50:18
Witam wszystkich :) T-Mobile - Wielka sieć z którą nie można się skontaktować. Dzwoniłem x razy ale jak zwykle muzyczka i nic i więcej pomimo czekani nawet godzinę. Byłem dwa razy w salonie a Pani do mnie że jeśli chce skorzystać z oferty internetowej mam zadzwonić na infolinie, ponieważ ona nic nie wie jak to działa (na jakich warunkach to się odbywa) i że w salonie nie ma takiej oferty dostępnej. Ofertę macie całkiem całkiem ale za kontakt z klientem to duży minus !!! Będę próbował dalej ale już na początku współpracy taki minus ........
  (0)
Odpowiedz
Pertinax
16-10-2014 - 15:07:50
Żenada, a nie obsługa. Zamówiłem przeniesienie numeru.... reklama że w ciągu 2 dni to załatwiacie... ta, faktycznie...... Skoro tak jest to czemu 4 dni widzę status "w realizacji?" Czemu nikt telefonów nie odbiera? Jeśli do dziś nie będę miał info co dalej się z tym dzieje... to dziękuję za taką współpracę, a zamówienie sobie podrzyjcie. Dla mnie czas to pieniądz. Dla was nie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-10-2014 - 20:46:00
Witam. Mogęjedynie zasugerować kontakt chwilę po 9:00 lub przed 21:00. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Cysior
15-10-2014 - 14:09:51
Próbuję się skontaktować ze sklepem w sprawie ponownego zamówienia. Gdyż przez niedopatrzenie T-Mobile paczka została wysłana na niepoprawny adres, co skutkuje oczekiwaniem ponad 1,5 tygodnia na przesyłkę... Pozdrawiam, Krzysztof
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-10-2014 - 16:59:06
Witam. W powyższym przypadku rzeczywiście należy skonsultować się z Infolinią sklepu internetowego pod numerem 608 900 110 lub 22 413 33 22 (opłata zgodna z cennikiem).Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 17:00. Pozdrawiam.
  (4)
Odpowiedz
Gal
15-10-2014 - 22:35:52
@ Konsultant T-Mobile - dodzwonić sie do Was graniczy z cudem, dzis wisiałem ponad 20 min i nikt nie odbierał w godzinach popołudniowych
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-10-2014 - 20:10:14
Witaj. Spróbuj w takim razie poprzez Chat. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Aiwlys
03-12-2014 - 15:18:06
@ Konsultant T-Mobile - buahahahah jasne do 17:00 żednada... a ja dziś od rana non stop na telefonie nikt nie odbiera ;/
  (0)
Odpowiedz
Michał
13-10-2014 - 09:49:44
Nie mogę skontaktować się od 10dni ze sklepem internetowym, ciągle otrzymuję e-maile abym uzpełnił dokumentację (dowód osobisty - oferta dla firm), skan wysyłałem już 4 razy. Na przesyłkę czekam ponad 10dni i nadal status zamowienia sie nie zmienił. Proszę o kontakt/lub pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-10-2014 - 12:10:15
Witam, sugeruję skontaktować się z Infolinią sklepu internetowego pod numerem 608 900 110 lub 22 413 33 22 (opłata zgodna z cennikiem).Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 17:00. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Robert75
10-10-2014 - 19:37:59
Witam Interesuje mnie oferta JUMP z telefonem LG F70 przez internet. Jednak ten telefon jest w tej chwili niedostępny. W związku z tym mam pytanie czy będzie jeszcze dostępny ten model, jeżeli tak to kiedy można się go spodziewać. Pozdrawiam Robert
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-10-2014 - 20:52:29
Witam Niestety telefon LG F70 był dostępny do wyczerpania zapasów i nie planujemy kolejnych dostaw. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
kuku
10-10-2014 - 11:36:09
fikcja to mało powiedziane, klienta traktują jak zło konieczne
  (0)
Odpowiedz
klient
02-10-2014 - 12:55:01
kontakt z wami jest beznadziejny, rozumiem że wydaliście kupe kasy na reklamy ale mam wrażenie że musieliście zwolnić za to wszystkich konsultantów tel. bo nikt nie odbiera, sklep też nie działa, nie da się dokończyć zamówienia, no porażka na całej lini.
  (0)
Odpowiedz
AdekPŃ9
11-09-2014 - 12:10:19
Czy mail sklep_internetowy@t-mobile.pl to waszego sklepu? Bo wszędzie podany jest sklep@t-mobile.pl. W dniu wczorajszym uzyskałem kontakt od Państwa, że pod dany mail przesłać ksero dowodu i legitymacji. Proszę również o informację kiedy będzie kontakt z Państwa strony?
  (0)
Odpowiedz
hijodeluna
28-08-2014 - 17:12:45
Niestety... Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia w ... Pocałujcie sie d....Po co ten sklep ,skoro odsyłacie ludzi Punktu Sprzedaży.Dzięki.Skorzystam z Playa.
  (0)
Odpowiedz
grzeniu1981
08-08-2014 - 17:35:05
Witam. Kochany operatorze czy ktoś odbierze tel w sklepie internetowym? Od dwóch tygodni tam dzwonie i echo z waszej strony.
  (0)
Odpowiedz
mozg555
05-08-2014 - 15:22:37
Po co zakładać sklep internretowy, który tak fatalnie działa? Odzew po 1-2 dniach ze strony t-mobile to czysta fikcja. Telefonów ode mnie nikt nie odbiera. Jeśli sieć nie chce realizować zamówień w ten sposób, to po co umieszczać na stronie taką opcję? Nawiasem mówiąc, dzwoniąc pod numer: 22 413 33 07, można usłyszeć: witamy w sklepie internetowym a po 8 minutach (tyle czekałem ja) dowiedzieć się od konsultantki, że od stycznia to nie jest numer sklepu internetowego. Gratuluję tempa wprowadzania tak podstawowych zmian. I tempa działania w ogóle.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-08-2014 - 16:13:36
Witam prosimy o kontakt z numerem 608 900 110 ,22 413 33 22; Numery dostępne od Pn-Pt w godzinach 9:00 - 21:00; Sob 9:00 - 17:00. (opłata za połączenie zgodna z cennikiem taryfy)
  (7)
Odpowiedz
grzeniu1981
08-08-2014 - 17:32:01
@ Konsultant T-Mobile - Szanowny konsultancie sklep internetowy jest czynny od Pn-Sob w godz 9:00-17:00. Jak nie wierzysz to tam zadzwoń:)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-08-2014 - 20:23:39
Witaj. Rzeczywiście na chwilę obecną sklep internetowy jest dostępny Pn-Sob w godzinach 9:00-17:00. Przepraszam za pomyłkę. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
lukasz2014
24-07-2014 - 13:10:23
i mija kolejny 24 dzien w oczekiwaniu na tel . normalnie t-mobile jestescie smieszni .tyle lat bylem z wami no ale musimy sie rozstac bo to co wyprawiacie to zenada i smiechu warte.przenoscie num i wybierajcie innych operatorow ludziska bo tez was w konia beda robic jak nas... pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
AndrzejB1988
22-07-2014 - 17:34:02
Dnia 07,07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch nr. nawet szybko dostałem jeden z tel na drugi czekam do dziś zero oddzewu do sklepu internetowego można dzwonić i dzwonić i tak nikt nie odbiera. Co robić?
  (0)
Odpowiedz
Aniaa
22-07-2014 - 10:32:51
Co za paranoja! Oferta w sklepie internetowym jest tylko dla osób przenoszących z innej sieci lub kupujących nowy numer. A ci co maja tak taka lub mixa i chcą przejść na abonament muszą kupić sobie w salonie za dużo więcej. Czyli T-mobile ma w d... starych klientów. Informację uzyskałam od Pani ze sklepu internetowego, bo już drugi raz udało mi się tam dodzwonić.
  (0)
Odpowiedz
S.Marcin
19-07-2014 - 11:13:07
Sukces :) dzisiaj , po 5 dniach dzwonienia, telefon w sklepie internetowym w końcu kto odebrał.
  (0)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:13:14
@S.Marcin - to naparwde sukces, bo ja probuje sie dodzwonic od 2 tygodni, po kilka razy dziennie i nic...
  (0)
Odpowiedz
joabo
22-07-2014 - 15:22:20
@ Kamila8655 - A dzwonisz w trybie ciągłym, czy się rozłączasz po jakimś czasie sam? Bo mnie się udało, ale "wisiałam na słuchawce" tak długo, aż mnie wywaliło, a potem próbowałam po raz kolejny. Nie mnie jednak, nie łódź się. Ta rozmowa nic nie daje. Jak będą chcieli to dostaniesz telefon, a jak strzelą sobie fochem, to nic nie wskórasz. Mnie obiecano, że dostanę w tym tygodniu telefon, ale na koncie nadal wisi status "Oczekuje na realizację". Nawet z domu się ruszyć nie można.
  (0)
Odpowiedz
S.Marcin
18-07-2014 - 21:26:32
14.07. złożyłem zamówienie, na stronie dalej widnieje "oczekuje na realizacje", zero kontaktu ze strony sklepu, nikt nawet nie zadzwoni z informacja dlaczego tak wydłuża się okres oczekiwania i co ewentualnie robić. Od 15 lipca nikt nie odbiera telefonów, dzwonie pod numery 22 413 3322 lub 608 900 110 "wisząc" na linii i czekając na połączenie po 20 minut po czym jestem rozłączany, i tak od wtorku, po kilkanaście prób w ciągu dnia , każda próba kolejne 20 minut, jedyny telefon który ktoś odbiera to 602 930 000 po czym Pan mówi że już przełącza mnie do sklepu internetowego i wracamy do scenariusza z oczekiwaniem 20 minutowym. Na maile pod podanym adresem nikt nie odpisuje, czy naprawdę w sklepie nikt nie ma czasu na napisanie dwóch zdań? Jeśli tak traktujecie nowych klientów to bardzo proszę o informacje jak zrezygnować ze złożonego zamówienia ? ( mam nadzieje w odpowiedzi nie otrzymam informacji "proszę skontaktować się ze sklepem internetowym", no bo jak, skoro nikt nie odbiera telefonów! )
  (0)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:16:13
@S.Marcin - Jestem w identycznej sytuacji, tylko zamowienie zlozylam jeszce wczesniej bo 8.07. I od tego czasu ciagle stataus "oczekuje na realizacje", zero jakiegokolwiek kontaktu, pod podanymi numerami niktnie odpowiada. T-żenada a nie t-mobile.
  (0)
Odpowiedz
Rafał
17-07-2014 - 20:46:27
Próbuję złożyć zamówienie w sklepie dla firm od 3 dni. Bez przerwy po wypełnieniu danych i próbie złożenia zamówienia, otrzymuję komunikat: "Niestety... Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Zapraszamy do najbliższego punktu sprzedaży." Myślałem, że może to być wina brak danego modelu telefonu. Ale nie, sprawa wygląda identycznie w wypadku większości modeli. Sklep od 2 tygodni nie odpowiada na e-maile. Pracuję w branży IT, ale takiej kpiny z obsługą klienta nie widziałem od lat.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 16:42:04
Witam. Zakup nowej umowy będzie od Ciebie wymagał wizyty w punkcie T-Mobile. W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi. Pozdrawiam
  (7)
Odpowiedz
Michał
17-07-2014 - 19:49:16
Witam! Zamowienie zlozylem 03.07 i od tamtej pory jest w realizacji, przeciez to sa jakies jaja ! 3 dni temu dostalem inofrmacje sms z przeprosinami za opoznienie i z prosba na oczekiwanie na kontakt konsultanta i od tamtej pory znowu nic, Chcialbym sie zapytac w jaki sposob moge zrezygnowac z mojego zamowienia? moge poprostu nie podpisac umowy, ktora do mnie przyjdzie nie wiadomo kiedy, tak?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 12:24:20
Witam. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia możesz dzwoniąc do Biura Obsługi lub na infolinię Sklepu Internetowego (w zalezności od tego, gdzie zamawiałeś) lub po prostu nie odbieraj przesyłki. Myślę jednak, że mimo wszystko warto zaczekać. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
ElkaK
17-07-2014 - 14:24:54
Zgadzam się z moimi wszystkimi przedmówcami. TEN SKLEP ISTNIEJE TYLKO NA STRONACH WWW. Nie można się tam dodzwonić ani uzyskać odpowiedzi na adres e-mail. Mam tylko jedno pytanie PO CO GO KTOŚ ZAKŁADAŁ BO TO MODNE?!!!
  (0)
Odpowiedz
joabo
17-07-2014 - 10:06:48
Niestety muszę się zgodzić z przedmówcami. Ten Wasz sklep to porażka. Głęboko w poważaniu macie swoich klientów. Zamówienie zrobiłam 09.07.2014 i do dziś echo. Oczywiście BOK guzik wie i nie chce pomóc (albo nie wie jak). Numer sklepu nie odpowiada, bo i po co. Szkoda pisać.
  (0)
Odpowiedz
joabo
17-07-2014 - 20:11:02
Po 40 minutach cierpliwości dodzwoniłam się do tego sklepu, ale odniosłam wrażenie, że nie są zadowoleni, że ludziska chcą coś wiedzieć. Dowiedziałam się, że czekają na dostawę telefonów, i że w następnym tygodniu dostanę swój zamówiony model. Pożyjemy zobaczymy. Niemniej jednak byłoby miło gdyby zwyczajnie acz uczciwie poinformować klienta o PRZEWIDYWANYM terminie dostawy, bo sam sms z teksem "przepraszamy... proszę czkać" to trochę miało konkretna informacja, a nawet nieuprzejma.
  (0)
Odpowiedz
lukasz2014
16-07-2014 - 16:51:23
moim zdaniem to sobie robicie jaja ze swoich klientow... jestem u was juz z 8 lat i widze nic sie nie staracie czekam na tel juz 16 dni i nic . caly czas slysze ze zamowienie w trakcie realizacji a jak dzwonie do obslugi klienta to nie widza mojego zamowienia ????????a ta wasza niby infolinia sklepu intern.to nie dziala pod jaki num by nie dzwonic .powiem jedno zenada t-mobile..
  (0)
Odpowiedz
Michał
14-07-2014 - 16:55:45
Witam, zamowilem juz ponad tydzien temu przez internet telefon Lg G2 mini i od ponad tygodnia na stronie moj t-mobile, pokazane jest, ze zamowienie czeka na realizacje, a na telefony tak jak u poprzednikow nikt nie odpowiada i chcialem zapytac czy w jakis sposob mailowo trzeba potwierdzac zamowienie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-07-2014 - 15:43:17
Skontaktuj się z infolinią sklepu 22 413 3322, 608 900 110 (połączenie płatne standardowo zgodnie z cennikiem operatora). Infolinia sklepu internetowego jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00. Jeśli Ci się nie uda zadzwoń do Biura Obsługi Abonenta i poproś o przełączenie do sklepu. Pozdrawiam
  (7)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:19:46
@ Konsultant T-Mobile - ale po co podajecie w kolko te numery, skoro i tak nikt ich nie odbiera????
  (0)
Odpowiedz
RobsonW
14-07-2014 - 14:10:21
Witam. 3Lipca złożyłem internetowo dyspozycje o przeniesieniu numeru , wybrałem interesującą mnie ofertę i telefon. Niestety do dnia dzisiejszego na stronie moja sprawa oczekuje na realizację, zero informacji od T-Mobile, połączenie ze sklepem internetowym jest niemożliwe próbuję od ośmiu dni na dwa numery, bez efektu, mailowo wysyłam wiadomości nikt nie odpisuje. Ten sklep internetowy to jakaś ściema jest. Powiedzcie mi jak teraz to anulować gdyż po takim traktowaniu klientów nie podpiszę żadnej umowy. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 14:17:24
Zadzwoń zatem do Biura Obsługi Abonenta i poproś o przełączenie do Sklepu Internetowego. Jeśli wniosek oczekuje na realizację, możliwe że brakuje jakichś informacji lub oczekuje na zgodę od Twojego Operatora. Jeśli nie będziesz chciał kontaktować się BOA wniosek o przeniesienie możesz anulować u swojego obecnego Operatora.
  (4)
Odpowiedz
RobsonW
14-07-2014 - 14:27:03
@ Konsultant T-Mobile - Próbowałem kilkakrotnie przez BOA bez efektu. Jeżeli chodzi o dokumenty pięciokrotnie wysyłałem na podany adres mailowy skany i zdjęcia dowodu osobistego.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-07-2014 - 16:09:48
Niestety nie ma innego sposobu weryfikacji Twojego zgłoszenia, niż podczas kontaktu z infolinią sklepu internetowego lub BOA.
  (1)
Odpowiedz
Aniaa
11-07-2014 - 16:11:26
Nie można zamówić telefonu przez internet. ciągle wraca mi strona w koszyku powtórz adres e-mail. Telefonu 224133322 nikt nie odbiera, a te podane 602 930 000 odsyłają do wcześniejszego i jedynego nr sklepu internetowego. Po co są promocje w internecie, jak nie można kupić tego telefonu w podanej cenie????
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-07-2014 - 18:17:49
Witam. Problem, który opisujesz dotyczy zapewne przeglądarki internetowej. Proponuje zatem skorzystać z innej lub wyczyścić "ciasteczka" w tej, z której korzystasz. Pozostałe problemy proponuję zgłosić do Biura Obsługi. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Aniaa
12-07-2014 - 20:34:31
@ Konsultant T-Mobile - próbowałam z 3 różnych przeglądarek i na różnych komputerach i cały czas ten sam błąd występuje. Dzwoniąc do sklepu internetowego po 20 minutach oczekiwania na rozmowę z konsultantem rozłącza się połączenie. Nikt inny w t-mobile nie chce mi pomóc i wszyscy odsyłają do tego sklepu. Oczywiście, nie wspomnę, że na stronie jest opcja zostaw swój nr tel i niby ktoś oddzwania w przeciągu 24h. Do mnie nikt nie oddzwonił w przeciągu tygodnia, pomimo, że już 2 razy zostawiałam swój nr telefonu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 07:12:45
Zadzwoń zatem do Biura Obsługi Abonenta (602900000) i poproś o przełączenie do Telesklepu. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
massia
10-07-2014 - 11:49:12
Widzę, że problem nie jest odosobniony. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem internetowym.. ani telefonicznego ani mailowego. Od 07.07.14 moje zamówienie oczekuje na realizacje... A w obsłudze klienta mówią, że w bazie nie ma w ogóle takiego nr zamówienia... I mam się kontaktować ze sklepem internetowym a nie z nimi.. TYLKO JAK MAM TO UCZYNIĆ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-07-2014 - 15:23:35
Witam. Podobnie jak poprzednika proszę o kontakt z numerem infolinii 602 930 000 (połączenie płatne wg taryfy dzwoniącego) Sprawdziłem, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem w momencie gdy sprawdzałem połączenie wynosił 30 sekund. Pozdrawiam
  (5)
Odpowiedz
Ona1256
22-07-2014 - 14:22:30
@ Konsultant T-Mobile - Hahaha 30 sek?? dobry zart Ja dzownie po kilka razyd zienie i czekam po 40 min i nikt nie odbiera!!!!!
  (0)
Odpowiedz
lukasz1981
10-07-2014 - 09:43:10
czy w sklepie internetowym ktos w koncu odbierze tel? bo mam zamowiony tel przez i boa a w obsudze klienta nikt nie widzi mojego zamowienia ... czekam juz 10 dni ..... masakra jakas z wami
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-07-2014 - 13:55:47
Gwarantuje że nasz Sklep Internetowy pracuje na pełnych obrotach. Sklep Internetowy tel. 602 930 000 (połączenie płatne wg taryfy dzwoniącego); 22 413 33 07; Numery dostępne 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00 - 22:00. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
lukasz1981
14-07-2014 - 18:17:11
@ Konsultant T-Mobile - te num dalej nie dzialaja .....milely juz 2 tyg a mojego tel dalej nie widac ???? nic tylko sie przenosic do innej sieci :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 18:33:06
Witam. W opisywanej przez Ciebie sytuacji niezbędny będzie kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiam
  (3)
Odpowiedz
nick1674
22-07-2014 - 14:25:07
@ Konsultant T-Mobile - wyglad ana to, ze nie wiecie nawet w jakich godzinach jest czynna inforlinia bo kilka postow wyzej napisaliscie "nfolinia sklepu internetowego jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00. " Co za brak kompetencji...
  (0)
Odpowiedz
kuskus
23-06-2014 - 13:47:50
czy telefon sony xperia M2 bedzie dostepny? kiedy?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-06-2014 - 08:33:48
Witam, w obecnej chwili nie posiadamy informacji na ten temat. Najlepiej logować się co jakiś czas na konto internetowe i weryfikować dostępność aparatu. Pozdrawiam.
  (3)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Wśród wymarzonych prezentów świątecznych elektroniczne gadżety zajmują ważne miejsce. Wybierz z naszej oferty dla bliskich smartfony i tablety.

Z badań wynika, że ponad połowa Polaków chciałaby otrzymać w prezencie świątecznym smartfon lub tablet. Zaletą takiego wyboru jest to, że obdarowany ma te urządzenia niemal zawsze przy sobie. Jest to zatem przedmiot, który z powodzeniem można kupić bliskiej osobie.

Wadą takiego podarunku jest jego cena. Ciężko w budżecie prezentowym wygospodarować miejsce na urządzenie za tysiąc czy dwa tysiące złotych, podczas gdy statystycznie zamierzamy przeznaczyć nieco ponad 600 zł na wszystkie tegoroczne prezenty. Jeśli jednak bardzo zależy wam, aby obdarowani byli zadowoleni z prezentu, mamy pewne rozwiązanie.

Możesz nowocześnie podejść do kwestii zakupów świątecznych i zrobić je w internecie. My ze swej strony możemy zarekomendować pewien adres, pod którym znajdziesz odpowiedni prezent dla każdego. Zajrzyj na T-Mobile.pl.

W sklepie internetowym T-Mobile wybrane telefony znajdziesz w niższych cenach niż w salonie

Jeśli potencjalny obdarowany nie ma jeszcze tabletu, urządzenie od symbolicznej złotówki może się okazać idealnym prezentem na święta. Możesz wybrać dwa tablety Pentagram z routerem Wi-Fi. Na start wyłożysz jedynie złotówkę, a potem będzie to 59,90 zł miesięcznie. Przy zakupie online dostaniesz 10GB na swobodne korzystanie z Internetu mobilnego – dwa razy więcej niż w sklepie stacjonarnym.

Taniej w Internecie otrzymasz tablet Samsung Galaxy Tab 3, za który zapłacicie jedynie 1 zamiast 99 zł, a potem już tylko 39,90 zł miesięcznie. Możesz także wziąć dwa tablety Modecom z routerem Wi-Fi – tutaj także na start wyłożysz symboliczną złotówkę, a potem zapłacisz 79,90 zł miesięcznie.

Na T-Mobile.pl znajdziesz także wybrane, popularne modele smartfonów w niższych cenach niż są one dostępne w salonach. Wśród nich Sony Xperia M, Samsung Galaxy Trend i HTC Desire 500 – dostępne nawet od 1 zł i od 49,99 zł miesięcznie w ofercie z minutami i Internetem mobilnym. Sprawdź pełną ofertę.

 

 

Sprawdź naszą ofertę wyprzedażową

Jeśli szukasz wyjątkowych okazji, aby móc zrobić miłą niespodziankę więcej niż jednej osobie, sprawdź wyprzedaż na T-Mobile.pl. Smartfony najpopularniejszych producentów możesz kupić nawet o 99 proc. taniej od ceny regularnej. Sprawdź, jakie modele są obecnie dostępne na wyprzedaży.

Już niebawem w naszej ofercie znajdziecie także gadżet, który wywoła szybsze bicie serca u każdego melomana i doskonale nadaje się na prezent. Zobacz nasz test mobilnego zestawu głośnikowego, który można podłączyć do każdego z posiadanych urządzeń i zabrać wszędzie tam, gdzie mamy ochotę – Jabra Solemate.

Procedura zamawiania prezentu za pośrednictwem sklepu T-Mobile.pl jest bardzo prosta. Należy wybrać ofertę i zamówić ją online, co zostanie potwierdzone e-mailem. Status przesyłki można śledzić na stronie www. Po 2-3 dniach kurier bezpłatnie dostarczy zamówienie pod wskazany adres. Sprawdzasz paczkę, podpisujesz dokumenty i już możesz cieszyć się zakupem bez wychodzenia z domu.

<p><em>HTC Desire 500 - średnia półka, która potrafi zaskoczyć</em></p>

<p><em>Samsung Galaxy Trend - niska cena, duże możliwości</em></p>

<p>Sony Xperia M: ten kompakt jest mocny</p>

<p>Głośnik Jabra Solemate</p>

Znajdź prezenty gwiazdkowe na T-Mobile.pl - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Julek
18-12-2013 - 14:23:24
Podszedłem to tematu praktyczniej. Kupiłem telefon z dual sim K&amp;M Mist i mam dwie karty sim Areo 2 + T-Mobile (jedyna sieć która ma zasięg w mojej okolicy co się chwali ). Dzięki temu zrobiłem sobie sam prezent.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Jeśli granie w gry, oglądanie filmów, słuchanie książek i buszowanie w sieci przy pomocy smartfonu sprawiło, że poczuliście głód, może zainteresuje was aplikacja dla smakoszy i łasuchów.

0

Ocena autora

O T-Mobile MyBox pisaliśmy na łamach naszego serwisu w kontekście szeroko pojętej kultury, rozrywki (iplex, Sklep MP3, Audioteka, Gamebox), edukacji (SuperMemo), narzędzi ułatwiających codzienne życie (NaviExpert, Allegro itd.). Czas zaspokoić bardziej podstawowe potrzeby człowieka, w czym pomoże aplikacja PizzaPortal. Nazwa może być myląca, bo za jej pośrednictwem zamówią smaczne potrawy z możliwością dostawy bądź odbioru w lokalu także wielbiciele innych kuchni niż włoska.

W serwisie, a co za tym idzie, także w jego aplikacji mobilnej, znajduje się obecnie ponad 2600 restauracji – od popularnych sieciówek po miejsca kojarzone z kuchnią dla wytrawnych smakoszy. Za pośrednictwem PizzaPortal można zamawiać z restauracji w całej Polsce, a ceny są dokładnie takie jak na miejscu. Aplikacja jest tak pomyślana, że możliwe jest przeglądanie menu jedynie tych miejsc, które zadeklarowały, że dostarczają jedzenie pod wskazany przez nas adres. Nie dojedzie więc do sytuacji, w której ślinka pocieknie nam na widok menu, a nie będziemy mieli szansy go wypróbować.

Po zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji PizzaPortal.pl ukazują się użytkownikowi pola, w które należy wpisać miasto, nazwę i numer ulicę dostawy, numer ulicy. Po wpisaniu pierwszych liter, aplikacja podpowiada nazwę w całym brzmieniu. Gdy uzupełnimy dane, należy kliknąć na przycisk „Szukaj”. Dowiadujemy się, ile restauracji dostępnych w portalu, dowozi zamówienia na adres, który przed chwilą podaliśmy.

Część z dostępnych w aplikacji restauracji i lokali ma oceny użytkowników, wyrażone punktowo, gdzie 5 to najwyższa możliwa nota. Znajduje się tutaj także informacja, od jakiej bądź do jakiej godziny realizowany jest dowóz jedzenia i w jakich godzinach można wziąć z danego miejsca jedzenia na wynos. Jest też informacja, czy w momencie korzystania z aplikacji, dana restauracja jest otwarta czy zamknięta.

W lewym górnym rogu znajduje się ikona, po kliknięciu której przechodzimy do kategorii. Pozwala to na wyselekcjonowanie restauracji zgodnie z rodzajem serwowanej kuchni i nie musimy przeglądać pizzerii, gdy szukamy sushi. Wśród kategorii kuchni znalazły się: Pizza, Sushi, Domowe, Chińskie, Pierogi, Indyjskie, Kebab-Gyros-Shaorma, Tajskie, Fast-food, Meksykańskie, Wietnamskie, Inne. Możemy naturalnie wybrać restauracje z jednej kategorii.

Gdy wejdziemy w podstronę konkretnej restauracji, znajdziemy na górze informację o warunkach dostawy. Pod spodem są już kategorie potraw. Po kliknięciu na jedną z nich, wyświetlają się konkretne potrawy, które możemy zamówić, wraz z podanymi cenami i zieloną ikonką „Dodaj”. Możemy poruszać się po całym menu restauracji, dodając kolejne dania, a na dole pojawia się żółty przycisk „Do kasy”, a obok niego – kwota do zapłaty. Gdy uznamy, że skończyliśmy zamawiać, przechodzimy dzięki niemu do etapu płatności za zamówienie.

Możemy wybrać sposób dostawy – odbiór na miejscu lub dostawę. Gdy już zdecydujemy, zostaniemy poproszeni o dodanie imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu email do wcześniej podanego adresu dostawy. Jest także miejsce na krótką informację, gdzie można wpisać chociażby taką numer klatki w bloku, nazwę firm, na której adres zamawiamy jedzenie. Przy wyborze metod płatności możemy zdecydować się na gotówkę, PayPal oraz płatność kartą. Jeśli korzystamy z aplikacji regularnie, możemy zapamiętać także naszą kartę płatniczą.

Aplikacja jest niezwykle prosta w obsłudze, bardzo estetyczna. Nawet przy pierwszym korzystaniu użytkownik zostanie pokierowany w taki sposób, że nie będzie miał wątpliwości, na jakim etapie zamawiania jest obecnie i ile zapłaci.

Pobierz aplikację PizzaPortal za pośrednictwem T-Mobile MyBox. Wprowadzona w październiku tego roku usługa pozwala na korzystanie z wybranych aplikacji w wygodny sposób. Płatności za ich używanie doliczane są do comiesięcznego rachunku, który otrzymuje abonent T-Mobile lub pobierane są ze środków, którymi użytkownicy mix i pre-paid doładowali telefony, więc nie wymagają posiadania karty kredytowej. Aby pobrać MyBox, wystarczy wysłać SMS pod bezpłatny numer 80545 w treści wpisując MYBOX.

Pobierz z:Aplikacje dostępne w:

PizzaPortal.pl – aplikacja na największy głód - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się