Przez kilka miesięcy na nią narzekamy, ale jak jej zabraknie, to po dwóch tygodniach zaczynamy tęsknić. Mowa o naszej T-Mobile Ekstraklasie, która właśnie budzi się po zimowym śnie. Bez kilku gwiazd, jak Abdou Traore, Rafał Wolski czy Arkadiusz Milik, ale przecież życie nie znosi próżni. W myśl starego powiedzenia - zwalniają, to znaczy, że będą przyjować - pojawią się kolejne. A ligę i tak warto śledzić, bo może być biednie, brzydko, ale jednego nie zabraknie: emocji. Dlatego trzeba chodzić na stadiony, a jak ktoś nie może, to niech przynajmniej włączy telewizor. Warto - oto powody.

WIELKI POŚCIG ZA LEGIĄ
Jak śpiewali Skaldowie, nie chodzi o to by złowić króliczka, ale by gonić go. Bo nawet jak Lechowi, Polonii, Górnikowi i Śląskowi nie uda się doścignąć galaktycznych z Łazienkowskiej, to nie odpuszczą. Show, jaki zrobił w ostatnich tygodniach nowy prezes Legii Bogusław Leśnodorski, sprawi, że ponownie będziemy oglądać rywalizację na linii Legia - reszta ligi. Stołecznej drużynie łatwo nie będzie, zresztą nigdy nie jest, ale potencjałem wydaje się przynajmniej o jedną długość basenu być przed resztą stawki. Sebastian Mila mówi, iż Legia to taki polski Paris Saint-Germain. Zawsze wszystko kręci się wokół tego klubu, a mistrzostwo zdobywa średnio raz na dziesięć lat.

SZEWC STOKOWIEC, CZYLI JAK ZACEROWAĆ POLONIĘ
Z jednej strony Piotrowi Stokowcowi trzeba współczuć, bo nikomu w lidze nie rozebrano drużyny w takim stopniu, jak jemu. Z drugiej, to świetne dla samego trenera. Jesienią pokazał, że w anormalnych warunkach umie stworzyć zespół, który gra ładnie i dobrze. Wysłał sygnał do innych - halo, jestem niezły, a mogę być jeszcze lepszy. Jak wiosną Polonia nie zaliczy spektakularnego zjazdu, to ten sympatyczny rudzielec o swoją przyszłość nie musi się martwić. Pracę dostanie, a dużo lepszych warunkach.

ROMANTYCZNE HISTORIE PODBESKIDZIA I BEŁCHATOWA
W rolach głównych wprawdzie nie Richard Gere i Julia Roberts, Podbeskidziu i Gieksie daleko też do Pretty Woman, ale co tam, trzeba im kibicować. Utrzymanie się którejkolwiek z tych drużyn przebiłoby nawet ideę amerykańskiego snu. Kciuki za nich trzeba trzymać jak najdłużej, bo co to będzie za liga, jak na 10 kolejek przed końcem poznamy dwóch spadkowiczów? W tym momencie połowa ekstraklasy będzie grać już o nic. I obedrą nas z tych emocji, dlatego: do boju dzielni Górale i Górnicy.

BACZNOŚĆ! WISŁA WSTAJE Z KOLAN
Życie uczy pokory. Dla takich klubów, jak Wisła, Legia czy Lech (ostatnio też Śląsk), dostanie obuchem po głowie raz na jakiś czas jest bardzo potrzebne. Ten obuch w głowę, to taki sezon, jaki obecnie ma Biała Gwiazda. Dziś nikt nie zastanawia się czy Wisła będzie mistrzem, to niespotykana od lat sytuacja. Co więcej, europejskie puchary praktycznie są poza jej zasięgiem. Wisła klęczy, ale wiosną ma zacząć wstawać, by w przyszłym sezonie znowu walczyć o tytuł.

KTO ZASTĄPI GWIAZDY
Chusteczki jeszcze są mokre od łez po stracie Traore, Milika, Wolskiego czy Piecha. W porządku, liga będzie uboższa, każdy z tych piłkarzy wnosił coś ekstra. Na szczęście są tacy, którzy ich zastąpią, wyjdą z cienia. Daniel Łukasik, Dominik Furman, Bartosz Bereszyński, Łukasz Teodorczyk, gwiazda pierwszoligowych boisk Adrian Błąd, wracają bracia Makowie, Kasper Hamalainen pozyskany przez Lecha, bracia Marković  z Korony Kielce, dziesiątki dziś jeszcze anonimowych zawodników, którzy z biedy klubów mogą dostać szansę w ekstraklasie.
Choć i tak najbardziej żal, że na PGE Arenie w Gdańsku fani Lechii nie zaśpiewają już: "ore ore siaba daba da Traore".

POWÓD OSTATNI - BĘDZIE WESOŁO
Jak ktoś ma w głębokim poważaniu polski futbol, bo woli popatrzeć na Milan, Manchester czy Barcelonę, niech nie przełącza kanału. Bo u nas w T-Mobile Ekstraklasie są nie tylko emocje, ale i dużo śmiechu. W jakim innym kraju Kazimierz Węgrzyn w studiu C+ będzie opowiadał o wiaderku witamin Fernando Cuerdy, śmiejąc się przy tym do rozpuku? Gdzie właściciel klubu obieca złote góry, by za chwilę zrobić zupełnie odwrotnie? W którym klubie na Zachodzie w gabinecie prezesa stoi szafa grająca, deskorolka (longboard), a o ścianę są oparte dwie pary nart? Na Camp Nou czy Stantiago Bernabeu nie siedzi pan Staszek z kogutem w klatce (to zgodne z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych?) i czeka, by wręczyć go najlepszemu zawodnikowi Górnika. Kto wie, może Piotr Ćwielong w połowie maja znowu powie, że jest za ciepło, by grać w piłkę? Dobrze, grajmy już, nie gadajmy.

Wraca liga. Warto ją oglądać - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Powszechnie wiadomo, że każdy Polak zna się doskonale na motoryzacji, polityce, zdrowiu i oczywiście piłce nożnej, ale czy na pewno wiecie już wszystko o naszej piłkarskiej ekstraklasie?

Na początku przypomnijmy – od tego sezonu mówimy już o T-Mobile Ekstraklasie. 21 lipca ogłoszono, że przez najbliższe dwa lata sponsorem tytularnym najwyższej piłkarskiej klasy rozgrywkowej w Polsce będzie właśnie T-Mobile. Z tej okazji chcemy Was poczęstować garścią ciekawostek o polskiej lidze, którymi będziecie mogli zaskoczyć znajomych podczas wspólnego oglądania meczów.

Najbardziej utytułowane polskie kluby są na Górnym Śląsku. Mowa o Górniku Zabrze i Ruchu Chorzów. Każdy z wymienionych zespołów 14 razy sięgał po mistrzowską koronę.

1) Pierwszym Mistrzem Polski została Cracovia – najstarszy nieprzerwanie istniejący polski klub piłkarski. Tytuł zdobyty przez krakowski klub w 1921 nie był jednak wywalczony w lidze, bowiem przez pierwsze lata Mistrza Polski nie wyłaniano w rozgrywkach ligowych, lecz podczas turnieju finałowego spośród zwycięzców rozgrywek regionalnych.

2) Pierwszym zwycięzcą I klasy rozgrywkowej był rywal Cracovii zza miedzy, czyli Wisła Kraków. Zdobyty w 1927 r. tytuł jest jednym z trzynastu, którymi może się pochwalić klub z Reymonta.

3) Skoro już jesteśmy przy liczbie tytułów, to trzeba w tym miejscu przypomnieć, że najbardziej utytułowane polskie kluby są na Górnym Śląsku. Mowa o Górniku Zabrze i Ruchu Chorzów. Każdy z wymienionych zespołów 14 razy sięgał po mistrzowską koronę.

4) GKS Katowice i Zagłębie Sosnowiec czterokrotnie kończyły rozgrywki w czołówce (oba kluby po cztery razy były na 2. miejscu), ale ani razu nie udało im się zdobyć mistrzostwa.

5) Wśród dziesięciu najlepszych strzelców w historii polskiej Ekstraklasy jest jeden zawodnik, który nadal strzela bramki. Tym zawodnikiem jest 37-letni były piłkarz Wisły Kraków, obecnie zawodnik Jagiellonii Białystok – Tomasz Frankowski. Ze 152 trafieniami Frankowski jest siódmy na liście najskuteczniejszych.

Tomasz Frankowski, były piłkarz Wisły Kraków a obecnie zawodnik Jagiellonii Białystok, to jeden z dziesięciu najlepszych strzelców w historii polskiej Ekstraklasy.

6) Najdroższym zawodnikiem kupionym z klubu polskiej Ekstraklasy jest Adrian Mierzejewski. W ostatnim okienku transferowym pomocnik Polonii Warszawa przeszedł do tureckiego Trabzonsporu za 5,3 mln euro. Mierzejewski pobił tym samym dotychczasowy rekord Roberta Lewandowskiego (z Lecha Poznań do Borussi Dortmund za 4,5 mln euro).

7) Najwięcej bramek w jednym spotkaniu – 10 – to wyczyn Ernesta Wilimowskiego, grającego wówczas w barwach Ruchu Hajduki Wielkie (dziś Ruchu Chorzów). Ten do dziś nie pobity rekord padł w meczu z zespołem Union-Touring Łódź, który Ruch wygrał 12:1.

8) 7 października 1973 r. padł rekord frekwencji na ligowym meczu w Polsce. Starcie Ruchu Chorzów z Gwardią Warszawa oglądało 85 tys. widzów. Gdzie? Oczywiście na Stadionie Śląskim.

9) 186 – tyle bramek strzelił najlepszy strzelec w historii polskiej Ekstraklasy – Ernest Pohl. Urodzony w Rudzie Śląskiej napastnik największe triumfy święcił w barwach Legii Warszawa i Górniku Zabrze. Od 2004 r. stadion zabrzańskiego klubu nosi imię Ernesta Pohla.

10) W sezonie 2011 na fanów czeka w sumie 240 meczów, które wyłonią zwycięzcę spośród 16 zespołów uczestniczących w rozrywkach.

Foto: Bukovsky / Ekstraklasa.net

10 rzeczy, których nie wiesz o T-Mobile Ekstraklasie - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

wojtQ
13-09-2011 - 22:29:16
Powinno się jeszcze dodać informację, że najlepszym klubem w tabeli wszechczasów ligi polskiej jest Legia Warszawa. Trochę ważniejsza informacja niż na przykład ta nr 4.
  (2)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Zdążyliście docenić zalety związane z robieniem zakupów w internecie? Zajrzyjcie do sklepu internetowego T-Mobile.pl.

Jeżeli należycie do osób, które do porannej kawy przeglądają serwisy społecznościowe i informacyjne, ulubione blogi, przez cały dzień trzymają rękę na pulsie wydarzeń w sieci dzięki internetowi stacjonarnemu i mobilnemu, a dzień kończycie filmem na jednym z licznych serwisów VoD, to zapewne nie stronicie także od zakupów w sieci.

Usługa Live Chat ułatwia zakupy na t-mobile.pl

W naszym sklepie internetowym działa usługa Live Chat, która ułatwia komunikację pomiędzy naszymi Klientami i Konsultantami.

  • Skorzystacie z Live Chat poprzez otwarcie specjalnego okna rozmowy, po kliknięciu w grafikę bądź link,
  • Możecie nawiązać z nami rozmowę na temat telefonów i oferty,
  • Nasi Konsultanci także mogą nawiązać z Wami rozmowę, przedstawiając najnowsze promocje w ofercie, czy pomagając w procesie składania zamówienia,
  • LiveChat to wygodne i bezpłatne narzędzie komunikacji.
  • Aplikacja LiveChat została wdrożona także w serwisie iBOA. Zaproszenia do czata są prezentowane wszystkim tym, którzy odwiedzają internetowe Biuro Obsługi Abonenta i mają przygotowaną na koncie ofertę przedłużenia umowy.

Sceptycy wprawdzie kręcą nosem, wysuwając jako argumenty przeciwko wirtualnym zakupom możliwość zostania oszukanym czy też kupienia przedmiotu, który nie do końca odpowiada naszym wyobrażeniom. Praktycy zakupów online wiedzą za to doskonale, że oszustwa w e-sklepach zdarzają się równie często jak w tych umiejscowionych w realu, a towar, który nie odpowiada naszym oczekiwaniom wielokrotnie zdarzyło nam się kupić nawet wówczas, gdy zakup poprzedziło wielokrotne badanie organoleptyczne.

Sceptycy muszą się zgodzić co do zalet zakupów w sieci. Nawet gdy za oknem śnieżyca, możemy zrobić duże zakupy spożywcze, które trafią wprost do naszego domu. Entuzjaści mają możliwość zapolowania na ubrania i dodatki nie tylko w rodzimych sieciach, ale także w zagranicznych sklepach i na portalach aukcyjnych. Za Oceanem możemy kupić książki, filmy, seriale i płyty, których nie ma u nas, nie mówiąc już o kupowaniu e-muzyki. Dodajmy do tego sklepy z unikatowymi towarami, których w ogóle trudno uświadczyć w realu i często niższe niż w tradycyjnych sklepach ceny i... nawet sceptycy muszą się poddać.

O Sklepie Internetowym T-Mobile.pl też można mówić w kontekście samych zalet. Zanim wybierzecie się na satysfakcjonujące i niecodzienne zakupy, powinniście wiedzieć kilka rzeczy.

Sklep Internetowy T-Mobile spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa przechowywania danych osobowych klientów, jak i transakcji, których dokonują. Wasze dane będą wykorzystywane przez Sklep jedynie w zakresie potrzebnym do obsługi transakcji. Nie udostępniamy waszych danych firmom i osobom trzecim nie zaangażowanym w proces obsługi Sklepu Internetowego T-Mobile.

Wasze hasło i identyfikator przekazywane są do naszego sklepu przez internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer) ze 128-bitowym kluczem szyfrującym. W taki sam sposób szyfrowana jest całość informacji, które wymieniacie ze Sklepem. Zapoznajcie się z jego Regulaminem.

A co przemawia za zakupami w Sklepie Internetowym T-Mobile? Jego klienci mogą zamówić produkty T-Mobile w najlepszych dostępnych na rynku cenach. Np. obecnie kupując na T-Mobile.pl otrzymujecie 50-procentową zniżkę na abonament przez trzy miesiące. Dzięki temu na abonamencie w wysokości 99 zł możecie zaoszczędzić nawet 297 zł.

Dodatkowo niektóre oferty i produkty dostępne są jedynie w sklepie internetowym, a zakupów można dokonać szybko i bez wychodzenia z domu. Aby zapewnić naszym klientom komfort zakupów w sieci, oferujemy im możliwość skontaktowania się w każdej chwili z naszymi konsultantami. Odpowiedzą oni na wszelkie pytania dotyczące działania naszego sklepu.

Sprawdźcie, co powinniście wiedzieć przed złożeniem zamówienia i przekonajcie się, jak smakują zakupy przez internet w kolorze magenty.

Fot. Wavebreakmedia Ltd | Dreamstime.com

Sklep internetowy T-Mobile.pl - co warto o nim wiedzieć - opinie i komentarze (92)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Ika1993
13-04-2017 - 23:59:13
;-)
  (0)
Odpowiedz
Gosia
16-04-2016 - 19:29:11
W internetowym sklepie t-mobile złożyłam zamówienie 1.03., czyli SZEŚĆ tygodni temu. Chciałam przenieść numer od innego operatora. Do tej pory cisza! A wspomniany operator nalicza mi kolejne abonamenty... Trochę słabo. Proszę o pilny kontakt!
  (0)
Odpowiedz
Paula
23-03-2016 - 11:03:28
Czy moja drzyzja jest juz gotowa prosze o odpoeiedz bo to wazne
  (0)
Odpowiedz
lusia
19-03-2016 - 15:56:27
witam czy status oczekuje na realizację oznacza że weryfikacja przeszła pozytywnie ?
  (0)
Odpowiedz
lusia
19-03-2016 - 15:54:28
Czy status oczekuje na realizację oznacza ze weryfikacja przeszła pozytywnie
  (0)
Odpowiedz
paweł
10-03-2016 - 10:16:09
Cały serwis to tragedia. 02.03.2016 zamówiłem dla dziecka telefon huawei y6 z opaską fits you. Pani konsultant przyjęła zamówienie i poinformowała, że zamówienie zostanie zrealizowane w przeciągu 3 dni roboczych. Dzisiaj tzn. 10 marca zadzwoniłem do sklepu żeby dowiedzieć się co się dzieje z moim zamówieniem. Miła pani poinformowała mnie, że nie widzi w systemie mojego zamówienia i jeżeli chcę to mogę złożyć kolejne. Niestety nie mają już w ofercie tego telefonu z opaską. Podziękowałem, ale wolałem nie ryzykować u nich kolejnego zamówienia:). Jedyny plus w tej całej sytuacji to to, że syn nie wiedział, że zamawiamy mu telefon na urodziny. Zdążymy zamówić w innej sieci. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
arek9238
23-02-2016 - 18:24:47
Witam! Dlaczego poprzez sklep internetowy nie mogę uzyskać abonamentu dla firm, a w punkcie sprzedaży tego problemu nie ma ??prowadzę działalność rolniczą, jestem pełnym płatnikiem vat, posiadam nip, regon i wedle przepisów posiadam statut OSOBY PROWADZĄCEJ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ! chyba to jest jedna firma prawda?? a jakby nie patrzeć "sklep www" a punkt sprzedaży cenami różnią się dosyć sporymi.
  (0)
Odpowiedz
Zaneta
19-02-2016 - 14:05:27
Jak otworzyc chat z konsultantem poniewaz w trakcie rozmowy wylaczyl mi sie?
  (0)
Odpowiedz
Kuba
21-10-2015 - 10:54:50
Gdzie znajduje sie Live Chat? :)
  (0)
Odpowiedz
arek
18-08-2015 - 21:41:29
Witam Czy tutaj uzyskam informacje o ofercie przedłużeniowej?
  (0)
Odpowiedz
kopara
28-05-2015 - 21:42:28
Ja też jestem z ich usług nie zadowolony dużo by pisać naprawde w tym roku to mam dość chyba zrezygnuje człowiek czeka wybiera jak najlepszą oferte zamawia a tu nic nikt nic nie wie nawet nie poinformują sory dalej nie pisze bo szkoda czasu ktoś napisał że go olewają masz RACJE
  (0)
Odpowiedz
ancol
10-03-2015 - 14:15:46
Ja także czekam na realizację swojego zamówienia od 02-03-2015 i cisza nigdzie nie można się dowiedzieć co z zamówieniem. Najpierw ktoś bez porozumienia ze mną anulował to zamówienie z 02-03-2015 zrobił nowe niby na tych samych warunkach z 03-03-2015 i do tej pory cisza. To niebywałe. Nigdzie nie można się dodzwonić , konsultanci mówią że do tych zamówień oni nie mają wglądu i ze to normalne w ich sklepie internetowym Jestem bardzo ciekawa jak długo jeszcze będą mnie olewać
  (0)
Odpowiedz
żaba
03-03-2015 - 16:19:18
To jest jakaś kpiną z tą siecią! Po co ten telefon do sklepu internetowego skoro nikt nie odbiera!!!
  (0)
Odpowiedz
nowa_ja
03-03-2015 - 09:03:14
Zamówiłam abonament przez internet. Na podany adres sklep@t-mobile.pl wysłałam wymagany skan dowodu, ale dzisiaj rano dostałam telefon, że nadal oczkują na moje dokumenty. Poproszono mnie o wysłanie ich na inny adres e-mail. Ale to są jednak dokumenty, na których widnieją wszystkie moje dane, dlatego wolałabym być ostrożna przy ich przesyłaniu. Ogólnie chodzi mi o potwierdzenie CZY ADRES E-MAIL sklep_@t-mobile.pl JEST ADRESEM, NA KTÓRY ZE SPOKOJEM MOGĘ TO WYSŁAĆ? Niby niewielka zmiana, ale robi różnicę i dane osobowe mogą trafić w niepowołane ręce.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-03-2015 - 09:02:20
Witam Prawidłowy e-mail sklepu to sklep@t-mobile.pl. Podaję również link gdzie jest widoczny na naszej oficjalnej stronie: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/kupuj-online . Podany adres sklep_@t-mobile.pl nie jest prawidłowym adresem. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
Pan Chillout
19-02-2015 - 21:30:20
co racja to racja wysyłać skan dokumentów na maila i odpowiedz ich to że nic nie widać .?! jak to nic nie widać jak to jest skan tak samo robie zdjęcia aparatem i tez nic nie widać dziwne , a druga rzecz to że czekanie na status zamówienia Oczekuje na realizację to porażka totalna , t-mobile dają offerty sami naciągają i nic dzwoniąc nic zastanówcie się co robicie bo to porażka.
  (0)
Odpowiedz
pokrzywdzony jak wszyscy
08-01-2015 - 19:16:50
sprawę zgłaszam do praw konsumenta i do telewizji to wam zrobią taką reklamę że bedziecie szukać klientów na kolanach, róbcie tak dalej, oszukujcie i naciągajcie i lekceważcie, brak kontaktu, brak realizacji zamówień ściema, doicie nas na połączeniach i na tym zarabiacie bo strona jest fikcją
  (0)
Odpowiedz
aintgel@wp.pl
07-01-2015 - 19:47:10
Ten sklep to masakra. wykonałam 4 telefonu po 40minut i nikt nie odebrał. Na przestrzeni dwóch tygodni wysłałam tez dwa maile!!!!! Zero odezwu! Ten telefon to chyba tylko po to, by zarabiać na "oczekujących klientach".
  (0)
Odpowiedz
macieK6
05-01-2015 - 16:42:18
nikt nie odbiera telefonów !czyżby to FIRMA KRZAK
  (0)
Odpowiedz
Chrupek
05-01-2015 - 15:00:23
Ile można czekać na realizacje zamówienia? jaja sobie robicie? tyle ludzi skarży się na ten sam problem a wy nic z tym nie potraficie zrobić?
  (0)
Odpowiedz
adaml
23-12-2014 - 11:34:45
witam mam pytanie do zamowienia nr233699647 od kilku dni jest ten sam status "oczekuje na realizacje" prosze mi nie pisaczeby dzwonic na sklep internetowy bo nikt tam nie odbiera
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-12-2014 - 18:22:44
Nie mam możliwości weryfikacji zamówień ze sklepu internetowego. Pozdrawiam
  (4)
Odpowiedz
macieK6
05-01-2015 - 16:43:37
@ Konsultant T-Mobile - czy kontakt jest możliwy masakra,nie można sie do was dodzwonić robicie ludzi w balona...
  (0)
Odpowiedz
chamsko
06-12-2014 - 08:41:57
widzę że nie tylko ja mam problem. 26.11 składam zamówienie na S4 + Tablet (oferta dostępna na stronie), a kilka dni później dowiaduje się że oferta już nieaktualna i nie dostane tego co ZAMÓWIŁEM!!
  (0)
Odpowiedz
ioi
05-12-2014 - 17:42:28
i jeszcze jako wieloletni klient przenoszę moje numery do play
  (1)
Odpowiedz
ioi
05-12-2014 - 17:38:51
w sprawie zamawianego abonamentu wraz z telefonem nie da się rady skontaktować od trzech dni jeszcze jeden i rezygnuje z takiej ''zalety'' telefon nr 22413 33 22 milczy ---to jest obsługa
  (0)
Odpowiedz
Aiwlys
03-12-2014 - 15:16:34
Niestety również muszę wyrazić swoje nie zadowolenie - otrzymałam kilka razy informacje, żeby przedłuzyc umowę przez internet....po namyśle 26.11 zrobiłam to - informacja do 1-2 dni przyjedzie kurier ... dziś mija równy tydzień - ani kuriera, ani meila inf dlaczego do nie ma...na telefony od rana nikt nie odpowiada, na maile również. jednym słowem brak słów...Niestety zalogować się na mój T-Mobile również nie mogę... żal....
  (0)
Odpowiedz
som
10-12-2014 - 14:20:59
@Aiwlys - dostałaś zamowienie? Ja te czekam i nic. Cisza
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
26-11-2014 - 10:24:30
Dzisiaj dostałem smsa że czas realizacji mojego zamówienia wydłuży się o 5 dni. TO SĄ JAJA!!!! Jeszcze wczoraj bez mojej wiedzy zmienili ofertę nie na taką jaką składałem!!! ŻAL!!!!
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
25-11-2014 - 16:57:29
Nie dziwie się ze nie odbierają skoro pewnie pol Polski do nich wydzwania. Beznadziejni sa. Naciagac umieją ale wywiązać się z umowy to nie potrafia. Jak my się nie wywiazujemy to przysylaja ponaglenia. Mam juz gdzieś ta firmę.
  (0)
Odpowiedz
daniel333444
25-11-2014 - 16:42:43
Na esklep dzwonie już ponad 3 godziny łącznie nikt nie odbiera
  (0)
Odpowiedz
Łukasz
25-11-2014 - 14:58:50
Widzę że jestem kolejną osoba, która musi tutaj chyba wyrazić swoje niezadowolenie z tej firmy. Otóż w niedzielę złożyłem zamówienie na przeniesienie numeru z Play do T-mobile bo myślałem że będzie lepiej. Wczoraj zadzwonił do mnie jakiś koleś i powiedział że zamówienie zostanie wysłane w dniu wczorajszym. NIE DOSTAŁEM ANI TELEFONU ANI ŻADNEGO LISTU PRZEWOZOWEGO JAK MI KOLEŚ ŚCIEMNIAŁ. Tak wiec nie piernicz konsultancie @T-Mobile żeby dzwonić na infolinię skoro nikt nie odbiera. Jesteście fenomenalni że po 1 dniu mam już dosyć waszej firmy. Gdybym wiedział że tak będzie nigdy bym nie przeszedł to was tylko został u obecnego operatora. A do tego informacja nawaszej stronie że zamówienie zostanie wysłane w ciągu 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. BAJki, bajki i jeszcze raz bajki. Chcę uzyskać informacje jak mogę zrezygnować z tego zamówienia tylko nie chcę odpowiedzi żeby zadzwonić do sklepu internetowego albo nie przyjmować paczki!! mam w du..e taką odpowiedź. Bo kase ściągać to potraficie ale nic w zamian!!!
  (1)
Odpowiedz
niezadowolony klient
25-11-2014 - 14:40:40
To jest kpina przez cały dzień dzwoniłem na dwa telefony i się nie dodzwoniłem. Nie ma żadnej możliwości skontaktowania się ze sklepem internetowym telefonicznie. Zróbcie coś z tym bo tak duża firma powinna dbać o swoją reputację. Może konsultantów jest za mało albo śpią?
  (0)
Odpowiedz
nickij
17-11-2014 - 19:38:06
Zamowilem wczoraj telefon LG G3 . jak myslicie kiedy go dostane?
  (0)
Odpowiedz
Baumgarb
28-10-2014 - 14:50:18
Witam wszystkich :) T-Mobile - Wielka sieć z którą nie można się skontaktować. Dzwoniłem x razy ale jak zwykle muzyczka i nic i więcej pomimo czekani nawet godzinę. Byłem dwa razy w salonie a Pani do mnie że jeśli chce skorzystać z oferty internetowej mam zadzwonić na infolinie, ponieważ ona nic nie wie jak to działa (na jakich warunkach to się odbywa) i że w salonie nie ma takiej oferty dostępnej. Ofertę macie całkiem całkiem ale za kontakt z klientem to duży minus !!! Będę próbował dalej ale już na początku współpracy taki minus ........
  (0)
Odpowiedz
Pertinax
16-10-2014 - 15:07:50
Żenada, a nie obsługa. Zamówiłem przeniesienie numeru.... reklama że w ciągu 2 dni to załatwiacie... ta, faktycznie...... Skoro tak jest to czemu 4 dni widzę status "w realizacji?" Czemu nikt telefonów nie odbiera? Jeśli do dziś nie będę miał info co dalej się z tym dzieje... to dziękuję za taką współpracę, a zamówienie sobie podrzyjcie. Dla mnie czas to pieniądz. Dla was nie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-10-2014 - 20:46:00
Witam. Mogęjedynie zasugerować kontakt chwilę po 9:00 lub przed 21:00. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Cysior
15-10-2014 - 14:09:51
Próbuję się skontaktować ze sklepem w sprawie ponownego zamówienia. Gdyż przez niedopatrzenie T-Mobile paczka została wysłana na niepoprawny adres, co skutkuje oczekiwaniem ponad 1,5 tygodnia na przesyłkę... Pozdrawiam, Krzysztof
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-10-2014 - 16:59:06
Witam. W powyższym przypadku rzeczywiście należy skonsultować się z Infolinią sklepu internetowego pod numerem 608 900 110 lub 22 413 33 22 (opłata zgodna z cennikiem).Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 17:00. Pozdrawiam.
  (4)
Odpowiedz
Gal
15-10-2014 - 22:35:52
@ Konsultant T-Mobile - dodzwonić sie do Was graniczy z cudem, dzis wisiałem ponad 20 min i nikt nie odbierał w godzinach popołudniowych
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-10-2014 - 20:10:14
Witaj. Spróbuj w takim razie poprzez Chat. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Aiwlys
03-12-2014 - 15:18:06
@ Konsultant T-Mobile - buahahahah jasne do 17:00 żednada... a ja dziś od rana non stop na telefonie nikt nie odbiera ;/
  (0)
Odpowiedz
Michał
13-10-2014 - 09:49:44
Nie mogę skontaktować się od 10dni ze sklepem internetowym, ciągle otrzymuję e-maile abym uzpełnił dokumentację (dowód osobisty - oferta dla firm), skan wysyłałem już 4 razy. Na przesyłkę czekam ponad 10dni i nadal status zamowienia sie nie zmienił. Proszę o kontakt/lub pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-10-2014 - 12:10:15
Witam, sugeruję skontaktować się z Infolinią sklepu internetowego pod numerem 608 900 110 lub 22 413 33 22 (opłata zgodna z cennikiem).Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 17:00. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Robert75
10-10-2014 - 19:37:59
Witam Interesuje mnie oferta JUMP z telefonem LG F70 przez internet. Jednak ten telefon jest w tej chwili niedostępny. W związku z tym mam pytanie czy będzie jeszcze dostępny ten model, jeżeli tak to kiedy można się go spodziewać. Pozdrawiam Robert
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-10-2014 - 20:52:29
Witam Niestety telefon LG F70 był dostępny do wyczerpania zapasów i nie planujemy kolejnych dostaw. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
kuku
10-10-2014 - 11:36:09
fikcja to mało powiedziane, klienta traktują jak zło konieczne
  (0)
Odpowiedz
klient
02-10-2014 - 12:55:01
kontakt z wami jest beznadziejny, rozumiem że wydaliście kupe kasy na reklamy ale mam wrażenie że musieliście zwolnić za to wszystkich konsultantów tel. bo nikt nie odbiera, sklep też nie działa, nie da się dokończyć zamówienia, no porażka na całej lini.
  (0)
Odpowiedz
AdekPŃ9
11-09-2014 - 12:10:19
Czy mail sklep_internetowy@t-mobile.pl to waszego sklepu? Bo wszędzie podany jest sklep@t-mobile.pl. W dniu wczorajszym uzyskałem kontakt od Państwa, że pod dany mail przesłać ksero dowodu i legitymacji. Proszę również o informację kiedy będzie kontakt z Państwa strony?
  (0)
Odpowiedz
hijodeluna
28-08-2014 - 17:12:45
Niestety... Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia w ... Pocałujcie sie d....Po co ten sklep ,skoro odsyłacie ludzi Punktu Sprzedaży.Dzięki.Skorzystam z Playa.
  (0)
Odpowiedz
grzeniu1981
08-08-2014 - 17:35:05
Witam. Kochany operatorze czy ktoś odbierze tel w sklepie internetowym? Od dwóch tygodni tam dzwonie i echo z waszej strony.
  (0)
Odpowiedz
mozg555
05-08-2014 - 15:22:37
Po co zakładać sklep internretowy, który tak fatalnie działa? Odzew po 1-2 dniach ze strony t-mobile to czysta fikcja. Telefonów ode mnie nikt nie odbiera. Jeśli sieć nie chce realizować zamówień w ten sposób, to po co umieszczać na stronie taką opcję? Nawiasem mówiąc, dzwoniąc pod numer: 22 413 33 07, można usłyszeć: witamy w sklepie internetowym a po 8 minutach (tyle czekałem ja) dowiedzieć się od konsultantki, że od stycznia to nie jest numer sklepu internetowego. Gratuluję tempa wprowadzania tak podstawowych zmian. I tempa działania w ogóle.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-08-2014 - 16:13:36
Witam prosimy o kontakt z numerem 608 900 110 ,22 413 33 22; Numery dostępne od Pn-Pt w godzinach 9:00 - 21:00; Sob 9:00 - 17:00. (opłata za połączenie zgodna z cennikiem taryfy)
  (7)
Odpowiedz
grzeniu1981
08-08-2014 - 17:32:01
@ Konsultant T-Mobile - Szanowny konsultancie sklep internetowy jest czynny od Pn-Sob w godz 9:00-17:00. Jak nie wierzysz to tam zadzwoń:)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-08-2014 - 20:23:39
Witaj. Rzeczywiście na chwilę obecną sklep internetowy jest dostępny Pn-Sob w godzinach 9:00-17:00. Przepraszam za pomyłkę. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
lukasz2014
24-07-2014 - 13:10:23
i mija kolejny 24 dzien w oczekiwaniu na tel . normalnie t-mobile jestescie smieszni .tyle lat bylem z wami no ale musimy sie rozstac bo to co wyprawiacie to zenada i smiechu warte.przenoscie num i wybierajcie innych operatorow ludziska bo tez was w konia beda robic jak nas... pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
AndrzejB1988
22-07-2014 - 17:34:02
Dnia 07,07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch nr. nawet szybko dostałem jeden z tel na drugi czekam do dziś zero oddzewu do sklepu internetowego można dzwonić i dzwonić i tak nikt nie odbiera. Co robić?
  (0)
Odpowiedz
Aniaa
22-07-2014 - 10:32:51
Co za paranoja! Oferta w sklepie internetowym jest tylko dla osób przenoszących z innej sieci lub kupujących nowy numer. A ci co maja tak taka lub mixa i chcą przejść na abonament muszą kupić sobie w salonie za dużo więcej. Czyli T-mobile ma w d... starych klientów. Informację uzyskałam od Pani ze sklepu internetowego, bo już drugi raz udało mi się tam dodzwonić.
  (0)
Odpowiedz
S.Marcin
19-07-2014 - 11:13:07
Sukces :) dzisiaj , po 5 dniach dzwonienia, telefon w sklepie internetowym w końcu kto odebrał.
  (0)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:13:14
@S.Marcin - to naparwde sukces, bo ja probuje sie dodzwonic od 2 tygodni, po kilka razy dziennie i nic...
  (0)
Odpowiedz
joabo
22-07-2014 - 15:22:20
@ Kamila8655 - A dzwonisz w trybie ciągłym, czy się rozłączasz po jakimś czasie sam? Bo mnie się udało, ale "wisiałam na słuchawce" tak długo, aż mnie wywaliło, a potem próbowałam po raz kolejny. Nie mnie jednak, nie łódź się. Ta rozmowa nic nie daje. Jak będą chcieli to dostaniesz telefon, a jak strzelą sobie fochem, to nic nie wskórasz. Mnie obiecano, że dostanę w tym tygodniu telefon, ale na koncie nadal wisi status "Oczekuje na realizację". Nawet z domu się ruszyć nie można.
  (0)
Odpowiedz
S.Marcin
18-07-2014 - 21:26:32
14.07. złożyłem zamówienie, na stronie dalej widnieje "oczekuje na realizacje", zero kontaktu ze strony sklepu, nikt nawet nie zadzwoni z informacja dlaczego tak wydłuża się okres oczekiwania i co ewentualnie robić. Od 15 lipca nikt nie odbiera telefonów, dzwonie pod numery 22 413 3322 lub 608 900 110 "wisząc" na linii i czekając na połączenie po 20 minut po czym jestem rozłączany, i tak od wtorku, po kilkanaście prób w ciągu dnia , każda próba kolejne 20 minut, jedyny telefon który ktoś odbiera to 602 930 000 po czym Pan mówi że już przełącza mnie do sklepu internetowego i wracamy do scenariusza z oczekiwaniem 20 minutowym. Na maile pod podanym adresem nikt nie odpisuje, czy naprawdę w sklepie nikt nie ma czasu na napisanie dwóch zdań? Jeśli tak traktujecie nowych klientów to bardzo proszę o informacje jak zrezygnować ze złożonego zamówienia ? ( mam nadzieje w odpowiedzi nie otrzymam informacji "proszę skontaktować się ze sklepem internetowym", no bo jak, skoro nikt nie odbiera telefonów! )
  (0)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:16:13
@S.Marcin - Jestem w identycznej sytuacji, tylko zamowienie zlozylam jeszce wczesniej bo 8.07. I od tego czasu ciagle stataus "oczekuje na realizacje", zero jakiegokolwiek kontaktu, pod podanymi numerami niktnie odpowiada. T-żenada a nie t-mobile.
  (0)
Odpowiedz
Rafał
17-07-2014 - 20:46:27
Próbuję złożyć zamówienie w sklepie dla firm od 3 dni. Bez przerwy po wypełnieniu danych i próbie złożenia zamówienia, otrzymuję komunikat: "Niestety... Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Zapraszamy do najbliższego punktu sprzedaży." Myślałem, że może to być wina brak danego modelu telefonu. Ale nie, sprawa wygląda identycznie w wypadku większości modeli. Sklep od 2 tygodni nie odpowiada na e-maile. Pracuję w branży IT, ale takiej kpiny z obsługą klienta nie widziałem od lat.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 16:42:04
Witam. Zakup nowej umowy będzie od Ciebie wymagał wizyty w punkcie T-Mobile. W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi. Pozdrawiam
  (7)
Odpowiedz
Michał
17-07-2014 - 19:49:16
Witam! Zamowienie zlozylem 03.07 i od tamtej pory jest w realizacji, przeciez to sa jakies jaja ! 3 dni temu dostalem inofrmacje sms z przeprosinami za opoznienie i z prosba na oczekiwanie na kontakt konsultanta i od tamtej pory znowu nic, Chcialbym sie zapytac w jaki sposob moge zrezygnowac z mojego zamowienia? moge poprostu nie podpisac umowy, ktora do mnie przyjdzie nie wiadomo kiedy, tak?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-07-2014 - 12:24:20
Witam. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia możesz dzwoniąc do Biura Obsługi lub na infolinię Sklepu Internetowego (w zalezności od tego, gdzie zamawiałeś) lub po prostu nie odbieraj przesyłki. Myślę jednak, że mimo wszystko warto zaczekać. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
ElkaK
17-07-2014 - 14:24:54
Zgadzam się z moimi wszystkimi przedmówcami. TEN SKLEP ISTNIEJE TYLKO NA STRONACH WWW. Nie można się tam dodzwonić ani uzyskać odpowiedzi na adres e-mail. Mam tylko jedno pytanie PO CO GO KTOŚ ZAKŁADAŁ BO TO MODNE?!!!
  (0)
Odpowiedz
joabo
17-07-2014 - 10:06:48
Niestety muszę się zgodzić z przedmówcami. Ten Wasz sklep to porażka. Głęboko w poważaniu macie swoich klientów. Zamówienie zrobiłam 09.07.2014 i do dziś echo. Oczywiście BOK guzik wie i nie chce pomóc (albo nie wie jak). Numer sklepu nie odpowiada, bo i po co. Szkoda pisać.
  (0)
Odpowiedz
joabo
17-07-2014 - 20:11:02
Po 40 minutach cierpliwości dodzwoniłam się do tego sklepu, ale odniosłam wrażenie, że nie są zadowoleni, że ludziska chcą coś wiedzieć. Dowiedziałam się, że czekają na dostawę telefonów, i że w następnym tygodniu dostanę swój zamówiony model. Pożyjemy zobaczymy. Niemniej jednak byłoby miło gdyby zwyczajnie acz uczciwie poinformować klienta o PRZEWIDYWANYM terminie dostawy, bo sam sms z teksem "przepraszamy... proszę czkać" to trochę miało konkretna informacja, a nawet nieuprzejma.
  (0)
Odpowiedz
lukasz2014
16-07-2014 - 16:51:23
moim zdaniem to sobie robicie jaja ze swoich klientow... jestem u was juz z 8 lat i widze nic sie nie staracie czekam na tel juz 16 dni i nic . caly czas slysze ze zamowienie w trakcie realizacji a jak dzwonie do obslugi klienta to nie widza mojego zamowienia ????????a ta wasza niby infolinia sklepu intern.to nie dziala pod jaki num by nie dzwonic .powiem jedno zenada t-mobile..
  (0)
Odpowiedz
Michał
14-07-2014 - 16:55:45
Witam, zamowilem juz ponad tydzien temu przez internet telefon Lg G2 mini i od ponad tygodnia na stronie moj t-mobile, pokazane jest, ze zamowienie czeka na realizacje, a na telefony tak jak u poprzednikow nikt nie odpowiada i chcialem zapytac czy w jakis sposob mailowo trzeba potwierdzac zamowienie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-07-2014 - 15:43:17
Skontaktuj się z infolinią sklepu 22 413 3322, 608 900 110 (połączenie płatne standardowo zgodnie z cennikiem operatora). Infolinia sklepu internetowego jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00. Jeśli Ci się nie uda zadzwoń do Biura Obsługi Abonenta i poproś o przełączenie do sklepu. Pozdrawiam
  (7)
Odpowiedz
Kamila8655
22-07-2014 - 14:19:46
@ Konsultant T-Mobile - ale po co podajecie w kolko te numery, skoro i tak nikt ich nie odbiera????
  (0)
Odpowiedz
RobsonW
14-07-2014 - 14:10:21
Witam. 3Lipca złożyłem internetowo dyspozycje o przeniesieniu numeru , wybrałem interesującą mnie ofertę i telefon. Niestety do dnia dzisiejszego na stronie moja sprawa oczekuje na realizację, zero informacji od T-Mobile, połączenie ze sklepem internetowym jest niemożliwe próbuję od ośmiu dni na dwa numery, bez efektu, mailowo wysyłam wiadomości nikt nie odpisuje. Ten sklep internetowy to jakaś ściema jest. Powiedzcie mi jak teraz to anulować gdyż po takim traktowaniu klientów nie podpiszę żadnej umowy. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 14:17:24
Zadzwoń zatem do Biura Obsługi Abonenta i poproś o przełączenie do Sklepu Internetowego. Jeśli wniosek oczekuje na realizację, możliwe że brakuje jakichś informacji lub oczekuje na zgodę od Twojego Operatora. Jeśli nie będziesz chciał kontaktować się BOA wniosek o przeniesienie możesz anulować u swojego obecnego Operatora.
  (4)
Odpowiedz
RobsonW
14-07-2014 - 14:27:03
@ Konsultant T-Mobile - Próbowałem kilkakrotnie przez BOA bez efektu. Jeżeli chodzi o dokumenty pięciokrotnie wysyłałem na podany adres mailowy skany i zdjęcia dowodu osobistego.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-07-2014 - 16:09:48
Niestety nie ma innego sposobu weryfikacji Twojego zgłoszenia, niż podczas kontaktu z infolinią sklepu internetowego lub BOA.
  (1)
Odpowiedz
Aniaa
11-07-2014 - 16:11:26
Nie można zamówić telefonu przez internet. ciągle wraca mi strona w koszyku powtórz adres e-mail. Telefonu 224133322 nikt nie odbiera, a te podane 602 930 000 odsyłają do wcześniejszego i jedynego nr sklepu internetowego. Po co są promocje w internecie, jak nie można kupić tego telefonu w podanej cenie????
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-07-2014 - 18:17:49
Witam. Problem, który opisujesz dotyczy zapewne przeglądarki internetowej. Proponuje zatem skorzystać z innej lub wyczyścić "ciasteczka" w tej, z której korzystasz. Pozostałe problemy proponuję zgłosić do Biura Obsługi. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Aniaa
12-07-2014 - 20:34:31
@ Konsultant T-Mobile - próbowałam z 3 różnych przeglądarek i na różnych komputerach i cały czas ten sam błąd występuje. Dzwoniąc do sklepu internetowego po 20 minutach oczekiwania na rozmowę z konsultantem rozłącza się połączenie. Nikt inny w t-mobile nie chce mi pomóc i wszyscy odsyłają do tego sklepu. Oczywiście, nie wspomnę, że na stronie jest opcja zostaw swój nr tel i niby ktoś oddzwania w przeciągu 24h. Do mnie nikt nie oddzwonił w przeciągu tygodnia, pomimo, że już 2 razy zostawiałam swój nr telefonu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 07:12:45
Zadzwoń zatem do Biura Obsługi Abonenta (602900000) i poproś o przełączenie do Telesklepu. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
massia
10-07-2014 - 11:49:12
Widzę, że problem nie jest odosobniony. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem internetowym.. ani telefonicznego ani mailowego. Od 07.07.14 moje zamówienie oczekuje na realizacje... A w obsłudze klienta mówią, że w bazie nie ma w ogóle takiego nr zamówienia... I mam się kontaktować ze sklepem internetowym a nie z nimi.. TYLKO JAK MAM TO UCZYNIĆ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-07-2014 - 15:23:35
Witam. Podobnie jak poprzednika proszę o kontakt z numerem infolinii 602 930 000 (połączenie płatne wg taryfy dzwoniącego) Sprawdziłem, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem w momencie gdy sprawdzałem połączenie wynosił 30 sekund. Pozdrawiam
  (5)
Odpowiedz
Ona1256
22-07-2014 - 14:22:30
@ Konsultant T-Mobile - Hahaha 30 sek?? dobry zart Ja dzownie po kilka razyd zienie i czekam po 40 min i nikt nie odbiera!!!!!
  (0)
Odpowiedz
lukasz1981
10-07-2014 - 09:43:10
czy w sklepie internetowym ktos w koncu odbierze tel? bo mam zamowiony tel przez i boa a w obsudze klienta nikt nie widzi mojego zamowienia ... czekam juz 10 dni ..... masakra jakas z wami
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-07-2014 - 13:55:47
Gwarantuje że nasz Sklep Internetowy pracuje na pełnych obrotach. Sklep Internetowy tel. 602 930 000 (połączenie płatne wg taryfy dzwoniącego); 22 413 33 07; Numery dostępne 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00 - 22:00. Pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
lukasz1981
14-07-2014 - 18:17:11
@ Konsultant T-Mobile - te num dalej nie dzialaja .....milely juz 2 tyg a mojego tel dalej nie widac ???? nic tylko sie przenosic do innej sieci :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-07-2014 - 18:33:06
Witam. W opisywanej przez Ciebie sytuacji niezbędny będzie kontakt z Biurem Obsługi. Pozdrawiam
  (3)
Odpowiedz
nick1674
22-07-2014 - 14:25:07
@ Konsultant T-Mobile - wyglad ana to, ze nie wiecie nawet w jakich godzinach jest czynna inforlinia bo kilka postow wyzej napisaliscie "nfolinia sklepu internetowego jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00. " Co za brak kompetencji...
  (0)
Odpowiedz
kuskus
23-06-2014 - 13:47:50
czy telefon sony xperia M2 bedzie dostepny? kiedy?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-06-2014 - 08:33:48
Witam, w obecnej chwili nie posiadamy informacji na ten temat. Najlepiej logować się co jakiś czas na konto internetowe i weryfikować dostępność aparatu. Pozdrawiam.
  (3)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Android pozwala na instalację wielu różnych aplikacji, w tym takich, które zastępują funkcjonalnie aplikacje wbudowane w telefon. Możemy więc używać innej galerii zdjęć, innej aplikacji do SMSów, a nawet całego launchera.

To samo dotyczy aplikacji aparatu i swoją własną aplikację ma też oczywiście Google – nazywa się… Aparat. Jest to aplikacja wbudowana w smartfony Google (Nexusy), ale niemal każdy może ją sobie ściągnąć za darmo w Google Play.

Przedłuż umowę w internecie. Tylko online zyskasz rabat na abonament i tańsze telefony!

Aplikacja sama w sobie nie jest może lepsza od aplikacji aparatu flagowych smartfonów Samsunga, LG czy nawet HTC, ale prawdopodobnie od Motoroli i wielu tańszych smartfonów już tak. Duże grono osób ceni sobie Aparat Google za prostotę i szybkie działanie.

 

Jest jednak kilka funkcji, których właściciele wielu telefonów w ogóle nie uświadczą w swoich wbudowanych aplikacjach do robienia zdjęć. Dostęp do niech otrzymamy przez wysunięcie z lewej strony panelu bocznego.

Jedną z nich jest opcja Panoramy. Za pomocą Panoramy stworzymy panoramiczne zdjęcie – długie i obejmujące przestrzeń wokół nas. Wystarczy wycelować aparatem w niebieską kropkę, a później już tylko celować w kolejne kropki z lewej i prawej strony Na koniec aplikacja przetworzy nasze zdjęcie.

 

O wiele ciekawszą funkcją jest „Zdjęcie sferyczne”. Stworzenie takiego zdjęcia wygląda bardzo podobnie jak w przypadku Panoramy (też celujemy w kropki), ale tym razem należy pokryć zasięg całego pola widzenia aparatu obracając go wokół siebie.

Smart Lock - mądra blokada dla smartfonów z Androidem

Trochę to trwa i w trakcie robienia zdjęcia może się wydawać, że raczej ono nie wyjdzie – na ekranie zobaczymy niepozlepiane elementy, które różnią się od siebie chociażby jasnością, ale algorytm Google na koniec połączy je wszystkie tak, że będą do siebie pasować i będą o podobnym poziomie jasności. Im wolniej i staranniej będziemy pokrywać widoczne powierzchnie, tym lepsze zdjęcie wyjdzie.

 

Następnie w Galerii Zdjęć Google będziemy mogli oglądać zrobione zdjęcie w pełnej krasie i palcem przewijać całe zdjęcie sferyczne. Niestety takie zdjęcie przesłane na komputer będzie po prostu jego spłaszczoną wersją.

Zapisujemy Mapy Google offline

Ostatnim dodatkiem jest wprowadzona w zeszłym roku funkcja Rozmycia soczewkowego. Nie potrzeba więc wbudowanych dwóch tylnych aparatów, żeby móc ustawiać ostrość na pierwszym lub drugim planie zdjęcia po jego zrobieniu.

 

Z Aparatem Google należy w odpowiedniej odległości skierować obiektyw na fotografowany obiekt i następnie delikatnym, acz pewnym ruchem skierować telefon wyżej. Nie jest łatwo zrobić udane zdjęcie tą metodą, ale nie należy się zrażać – za którymś razem na pewno wyjdzie.

 

Następnie po przeprocesowaniu w Galerii Zdjęć Google będziemy mogli wybrać ostrość w interesującym miejscu naszego zdjęcia.

Jak pobrać aplikacje z Google Play na komputer

Należy pamiętać, że wszystkie te funkcje wymagają wbudowanego w telefon żyroskopu. Większość urządzeń z Androidem je ma, ale zdarzają się wyjątki – np. Moto X Play.

Fot. Fotolia, wł.

Aparat Google - dlaczego warto z niego korzystać? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się