T-Mobile Polska oraz Alior Bank rozpoczynają kolejny etap współpracy od ujawnienia nazwy „T-Mobile Usługi Bankowe, dostarczane przez Alior Bank”, która zastąpi dotychczasową markę Alior Sync . W ramach rebrandingu, który zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych tygodni zmienione zostaną projekty strony internetowej, systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych.

Główne warunki dotychczasowej oferty Alior Sync  - wszystko co istotne za 0 złotych –  prowadzenie rachunku, wypłaty z bankomatów w Polsce i za granicą, opłata za kartę debetową, przelewy przez Internet – po zmianie nazwy na T-Mobile Usługi Bankowe nadal pozostaną bezpłatne. Po rebrandingu zaprezentowane zostaną dodatkowe oferty, łączące świat telekomunikacji i ofert bankowych. Z usług T-Mobile Usługi Bankowe będą mogli korzystać klienci wszystkich sieci komórkowych.

W T-Mobile Usługi Bankowe wszystkie produkty i usługi będą świadczone na tych samych warunkach, jak w Alior Sync: numery kont pozostaną bez zmian, a karty debetowe i kredytowe będą działać zgodnie z terminami ważności, pozostaną te same loginy i hasła, a od klientów nie będą wymagane dodatkowe działania  związane ze zmianą marki.

Współpraca T-Mobile Polska i Alior Banku wkracza w kolejny etap - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Po dwunastu miesiącach od wprowadzenia T-Mobile Usługi Bankowe, oferta bankowa ma już sporą rzeszę klientów.

W ramach współpracy T-Mobile i Alior Banku w maju ubiegłego roku powstała nowa marka – T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, która zastąpiła Alior Sync. Teraz z oferty bankowej korzysta już pół miliona osób.

Konto można założyć nie tylko zdalnie, ale także w jednym z kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile. Z myślą o klientach w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można porozmawiać z konsultantem i skorzystać z oferty kredytowej.

T-Mobile Usługi Bankowe to chociażby wirtualny oddział, dzięki któremu klienci mogą złożyć dyspozycje bez potrzeby pojawiania się w placówce, z dowolnego miejsca na świecie. Asystent płatności pomoże zaplanować wydatki i przypomni o rachunkach do zapłaceniach, a integracja konta bankowego z Facebookiem pozwala realizować przelewy do znajomych za pomocą tego kanału, nawet gdy odbiorcy pieniędzy nie są klientami TMUB.

To także możliwość płacenia za zakupy, kupowania biletów komunikacji miejskiej i kolejowej, opłacanie parkingu, biletu do kina itp. z wykorzystaniem telefonu. Klienci T-Mobile mogą ponadto liczyć na dodatkowe korzyści, jakie daje im jednoczesne korzystanie z oferty telekomunikacyjnej i bankowej w T-Mobile.

Więcej informacji o ofercie znajdziecie na stronie: www.t-mobilebankowe.pl

Fot.: Fotolia

500 000 klientów T-Mobile Usługi Bankowe w rok - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

71 proc. populacji Polski znalazło się w zasięgu LTE 4G, T-Mobile Usługi Bankowe ma blisko 500 000 klientów, wzrosły przychody, a klienci pozytywnie przyjęli nowe oferty.

W pierwszym kwartale T-Mobile Polska zaoferowała klientom indywidualnym nowe taryfy, stworzone z myślą o rodzinach, a także oferty łączone usług telefonii i internetu. Oferty, zapewniające nielimitowane połączenia i SMS-y, większe pakiety danych oraz atrakcyjne usługi dodane, zostały pozytywnie przyjęte przez konsumentów.

Jednocześnie oferowane już wcześniej aplikacje, korzystanie z których nie uszczupla limitu danych z abonamentów (np. player.pl czy WiMP), cieszą się coraz większą popularnością. Dzięki nowym taryfom i usługom dodatkowym obecni klienci T-Mobile decydują się na przedłużenie umów.

Wzrasta także liczba klientów, którzy kupili najnowszą ofertę łączoną, obejmującą więcej niż jedną kartę SIM z usługami głosowymi lub połączeniem usług głosowych i internetowych. Rośnie liczba klientów, którzy decydują się na więcej niż jeden abonament w T-Mobile w ramach taryfy JUMP! Family.

Łącznie na koniec kwartału T-Mobile obsługiwał 15,794 mln klientów, co oznacza wzrost o blisko 93 tysiące w porównaniu do ostatniego kwartału ubiegłego roku. W pierwszym kwartale tego roku liczba kontraktowych kart SIM zmniejszyła się o 39 tysięcy do 6,784 mln, a liczba klientów usług typu prepaid wzrosła o 132 tysiące do 9,010 mln.

Dzięki połączeniu możliwości telekomunikacyjnych i informatycznych z GTS T-Mobile może obecnie świadczyć w obszarze B2B usługi z zakresu telefonii stacjonarnej, mobilnej i data center. Jednym z najbardziej spektakularnych zwycięstw w pierwszym kwartale tego roku była wygrana w przetargu na budowę i obsługę sieci teleinformatycznej łączącej placówki Poczty Polskiej na terenie całego kraju.

W pierwszym kwartale 2015 r. T-Mobile uzyskał przychody w wysokości 1,602 mln złotych, osiągając wzrost o 9,5% rok do roku. Firma zawdzięcza to znacznemu wzrostowi przychodów z rynku biznesowego, ale dobry wynik osiągnięto również w segmencie klientów indywidualnych. EBITDA wyniosła 544 mln złotych (w porównaniu z 557 mln złotych w I kw. 2014 r.), co oznacza spadek o 2,4%, zaś marża EBIDTA zmniejszyła się z 38,1% w I kw. 2014 r. do 33,9% w I kw. 2015 r.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się oferta T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank. W pierwszym kwartale ponad 1/3 badanych deklarowała, że zna już markę „T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank”. Dzięki atrakcyjnej ofercie udało się zachować wysoką dynamikę pozyskiwania klientów. Od stycznia do marca 2015 r. 83 tysiące nowych klientów założyło rachunki bankowe. Wraz ze 150 tysięcy użytkowników pozyskanych w 2014 r. oraz 250 tysięcy osób, które przeszły do T-Mobile Usługi Bankowe w momencie rebrandingu, daje to łącznie 483 tysiące klientów.

Pierwszy kwartał 2015 r. to również okres intensywnych prac nad rozbudową sieci. Dobre warunki atmosferyczne pozwoliły na przeprowadzenie wszystkich zaplanowanych inwestycji związanych z rozbudową sieci LTE. Dzięki temu w zasięgu LTE 4G T-Mobile na koniec kwartału znajdowało się ponad 71% populacji.

W ramach wspólnego projektu operatorów w pierwszym kwartale udostępniono usługi mobilne w tunelach i na stacjach drugiej linii metra oraz przygotowano infrastrukturę na otwarcie drugiego Terminalu Lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Fot.: Fotolia

T-Mobile Polska w I kwartale - opinie i komentarze (9)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

spidi
07-06-2015 - 18:08:09
Kochani może jakaś aktualizacja mapki by się przydała
  (0)
Odpowiedz
spidi
24-05-2015 - 12:37:42
Witam serdecznie jak wygląda sytuacja z LTE w Kluczborku
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-05-2015 - 07:10:58
Witam. Technologia LTE jest aktywna w Kluczborku od kwietnia tego roku. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Nicola
17-05-2015 - 21:56:47
Kiedy bedzie w Osiecznicy kolo Boleslawca LTE
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-05-2015 - 18:17:52
Witam, w chwili obecnej nie mamy planów rozbudowy sieci LTE w Osiecznicy. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
engel13
17-05-2015 - 09:56:28
Witam kiedy sieć LTE będzie w Czarnkowie w woj. wielkopolskim? (powiat czarnkowsko-trzcianecki)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-05-2015 - 17:38:15
W Czarnkowie są już dwa czynne nadajniki. Najwyższy zasięg jest na obrzeżach miejscowości w stronę Brzeźna. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Michał
13-05-2015 - 11:01:33
Witam, kiedy tle w Strzelcach Opolskich woj.opolskie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-05-2015 - 11:09:11
Witaj. Z informacji, jakie posiadamy, miejscowość ta jest już objęta dostępem do sieci LTE. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

W kampanii możemy zobaczyć Tomasza Kota oraz Szymona Piotra Warszawskiego.

Spoty reklamowe stanowią kontynuację wcześniejszych odcinków miniserialu reklamowego, którego bohaterami jest czteroosobowa rodzina i niezwykły pies – przyjaciel pana domu. W rolę ojca wcielił się Tomasz Kot, a psa zagrał Szymon Piotr Warszawski. Spoty możecie zobaczyć poniżej.

Kampania ma na celu przybliżenie warunków udzielania pożyczek gotówkowych, które są dostępne dla każdego, a nie tylko dla klientów T-Mobile.

Na warunki pożyczki składa się: oprocentowanie w wysokości 5,5 proc., pierwszy 1000 bez odsetek i prowizji, maksymalna kwota pożyczki w wysokości 150 000 zł, brak obowiązkowych ubezpieczeń pożyczkobiorcy. Pożyczka może posłużyć dowolnemu celowi – także spłacie zobowiązań zaciągniętych w innych bankach.

Pożyczka gotówkowa oferowana przez T-Mobile Usługi Bankowe jest w czołówce najtańszych produktów na rynku. W rankingu pożyczek na kwotę do 10 000 zł spłacanych w 24 ratach zajmuje pierwsze miejsce według niezależnego rankingu jednego z portali branżowych.

Z oferty można skorzystać w dowolnym sklepie T-Mobile. Dodatkowo, w 133 z nich będą czekali pracownicy, którzy obsługują jedynie produkty finansowe. Pożyczkę można też zaciągnąć bez wychodzenia z domu, przez internet na www.t-mobilebankowe.pl oraz przez telefon pod numerem 19 506.

Więcej informacje można znaleźć pod adresem: http://www.t-mobilebankowe.pl/pozyczka 

Kampania pożyczek w T-Mobile Usługi Bankowe - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się