29 marca o godzinie 20:30 podczas Godziny dla Ziemi WWF zgasimy światła na symboliczna godzinę, dołączając do setki milionów ludzi z ponad 7 000 miast w 153 krajach na wszystkich kontynentach.

T-Mobile Polska wraz z Discovery Channel podjęli współpracę w ramach kolejnej edycji akcji realizowanej przez organizację WWF – Godzina dla Ziemi. W ramach partnerstwa powstał spot zachęcający do włączenia się do globalnych zmian na rzecz środowiska naturalnego, który będzie emitowany w najlepszym czasie antenowym stacji.

T-Mobile Polska zaangażował się w akcję Godzina dla Ziemi, by zwrócić uwagę na globalny problem zmian klimatu i wpływu człowieka na te procesy. Ten symboliczny gest, jakim jest zgaszenie światła na godzinę, ma zachęcić do podejmowania choćby małych zmian w codziennym życiu przyjaznych środowisku.

- Wsparcie akcji Godzina dla Ziemi WWF to dla nas kolejny krok w realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu. Dzięki prowadzonym przez nas akcjom i kampaniom uświadamiamy na co dzień, jak ważnym jest zaangażowanie się i włączenie do zmian na rzecz środowiska. Cieszymy się, że również dzięki współpracy z WWF będziemy mogli zwiększyć zasięg naszych działań dla otoczenia – powiedziała Justyna Stasińska, Starszy Specjalista ds. CR z T-Mobile Polska.

W ramach tegorocznej akcji T-Mobile zgasi światło w siedzibach w całej Polsce, wygasi neony w blisko 700 salonach oraz przeprowadzi kampanię informacyjną skierowaną do klientów i pracowników, by tym symbolicznym gestem przypomnieć o dobrych nawykach w codziennym życiu.

Również począwszy od 3-go marca na antenie Discovery Channel pojawiają się piętnastosekundowe spoty promujące akcję, dla których zarezerwowano najlepszy czas antenowy stacji. Informacje o przedsięwzięciu WWF będą docierały do widzów Discovery Channel co godzinę.

- Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować przy promocji akcji Godzina dla Ziemi WWF z Discovery Channel oraz T-Mobile. To wyjątkowo wartościowa współpraca, ze względu na duży zasięg działania obu partnerów. Kanał telewizyjny, który na co dzień poszerza horyzonty widzów oraz telecom, który poprzez swoje kanały może zachęcić Polaków do wyłączenia świateł na jedną godzinę 29 marca o godzinie 20.30 i wprowadzić w swoje życie ekologiczne zmiany, to idealny duet. Jednocześnie liczymy na to, że tegoroczna Godzina dla Ziemi będzie wyjątkowym początkiem dłuższej współpracy pomiędzy Discovery Networks, T-Mobile a WWF – powiedziała Anna Linowska, Koordynatorka do spraw relacji z biznesem w WWF Polska.

Zmień swoją naturę z T-Mobile i Discovery Channel - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Marcino14
07-03-2014 - 21:24:34
Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że te gaszenie świateł nawet na tą symboliczną godzinkę nic nie zmieni w naszym klimacie i nie pomoże Ziemi, wręcz przeciwnie może jej nawet zaszkodzić. Normalnie pracująca elektrownia musi zużyć tyle samo energii żeby wyprodukować ileś tam prądu w danej godzinie i to, że my wyłączymy światło nie spowoduje nagłego zmniejszenia mocy generatorów, a więc nie przyczyni się do mniejszego zużycia paliwa i zmniejszenia emisji CO2 ponieważ elektrownia ten nadmiar zgromadzonej energii, która nie została przyjęta przez odbiorców musi jakoś zużyć np . podłączając specjalne cewki. żeby nie uszkodzić generatorów. Dodatkowo po tej godzinie kiedy wszyscy będą włączać światła zużycie będzie większe i generatory zużyją więcej paliwa. Taka jest niestety"okrutna" prawda i na daną chwilę nic na to nie poradzimy. Może doczekamy się kiedyś lepszej technologii w polskich elektrowniach, która pozwoli na zmniejszanie mocy generatorów odpowiednio do aktualnego zużycia bez strat paliwowych.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Częściej towarzyszy wam laptop niż książka, a ze smartfonem wcale się nie rozstajecie? No to macie na wyciągnięcie ręki niemal całą polską i światową literaturę. Jak się do niej dobrać?

Pewnie w waszych domach znaleźć można niejedną tradycyjną książkę. A co z elektonicznymi? Nie widać wprawdzie na półkach ich kolorowych okładek, ale być może czekają na łaskawe oko właściciela na dysku laptopa, czy komórki?

Publikacje elektroniczne potocznie określa się jako e-booki czy e-gazety. Do ich odczytania niezbędne jest odpowiednie oprogramowanie zainstalowane na komputerze, czytniku książek elektronicznych, tablecie, smartfonie. Dzięki niemu możliwe jest przewracanie stron jak w papierowej książce, powiększanie i zmniejszanie tekstu, przeszukiwanie go czy też zaznaczanie jego fragmentów.

Ogromną zaletą publikacji elektronicznych jest ich multimedialność. Gdy wydawca chce w tradycyjnej książce zamieścić plik wideo, grę czy oprogramowanie, jest zmuszony dołączyć go na płycie czy też odesłać czytelnika do strony internetowej swojego wydawnictwa, aby stamtąd ściągnął odpowiednie pliki wprost na swój komputer. W przypadku e-książek czy e-gazet przepastne galerie zdjęć, wideo czy linki do gier i programów można umieszczać wprost w tekście. To cecha szczególnie przydatna nie tyle w przypadku literatury pięknej, co gazet (które mogą uzupełniać teksty np. wywiadami w formie audio czy wideo) lub podręczników (gdzie doświadczenia naukowe, fragmenty filmów, przedstawień teatralnych czy też pliki muzyczne można umieścić przy poszczególnych rozdziałach).

A jak wygląda zainteresowanie czytelników e-bookami? Wydawnictwa, także rodzime, wydają je równolegle z książkami papierowymi, a czasami ich premiera ma miejsce nawet trochę wcześniej. Są także nieco tańsze niż tradycyjne książki. I chociaż nadal przeważają czytelnicy, którzy lubią przy lekturze poczuć zapach papieru i usłyszeć szelest kartek, coraz większa rzesza osób sięga także po e-booki.

O ich rosnącej popularności świadczy oświadczenie największej księgarni internetowej – amerykańskiego Amazona. Otóż w maju tego roku ogłosił on, że, w jego przypadku, sprzedaż e-booków przewyższyła sprzedaż tradycyjnych książek. Nie można nie dostrzec, że Amazon w ogóle przyczynił się do wzrostu zainteresowania literaturą w formie elektronicznej. Wszystko za sprawą wypuszczania na rynek coraz to doskonalszych modeli swojego kultowego już czytnika Kindle.

Z tymi ostatnimi wiąże się w ogóle dobra wiadomość dla wszystkich tych, których męczy długie czytanie tekstu na ekranie komputera. Wyświetlacze większości e-czytników produkowane są z zastosowaniem technologii E Ink, czyli technologii papieru elektronicznego. Dzięki temu urządzenia zużywają bardzo mało energii i nie trzeba im ciągle ładować baterii, a tekst oglądany pod różnymi kątami wygląda tak samo.

T-Mobile zatroszczył się o tych, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez przeczytania fragmentu dobrej literatury przed zaśnięciem czy też pochłaniają tytuł za tytułem w czasie długich dojazdów do pracy czy szkoły. Od jakiegoś czasu działa internetowa księgarnia T-Mobile, w której znaleźć można ponad 1700 pozycji, w tym lektury szkolne, dzieła klasyków oraz najnowsze bestsellery wydawnicze.


W ofercie księgarni T-Mobile, obok płatnych e-booków, są także darmowe pozycje. Większość książek posiada bezpłatną wersję demonstracyjną, która pomaga podjąć decyzję o zakupie. Aby móc skorzystać z zasobów księgarni, trzeba ściągnąć darmową aplikację i zainstalować ją na swoim komputerze lub smartfonie z Androidem. Kupione książki można czytać na obydwu urządzeniach, co pozwala mieć ulubione książki zawsze przy sobie – w komórce.

Przypadkowo skasowaną książkę można z łatwością odzyskać, synchronizując aplikację ze swoim kontem w księgarni. W planach jest udostępnienie także aplikacji dla użytkowników systemów iOS oraz Bada oraz naturalnie ciągłe powiększanie bazy dostępnych w książek.

Zajrzyjcie do księgarni T-Mobile i poszukajcie czegoś dla siebie na jesienne wieczory. Tylko uważajcie – kolekcjonowanie elektronicznych książek wciąga bardziej niż tych tradycyjnych, bo nie trzeba ich odkurzać i nie zajmują miejsca w domu.

Fot. Adam Radosavljevic | Dreamstime.com; Fotolia

E-Booki – czy masz już swoją wirtualną biblioteczkę? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Punktualnie, wraz z wybiciem północy zakończył się pierwszy etap Wielkiego Konkursu Pokaż swój filmowy horyzont.

Właśnie ogłosiliśmy ogłosiliśmy  zwycięzców I etapu. Niecierpliwych już teraz informujemy, że zwycięzcami I etapu zostali: theVenator, Czaczunia oraz naib85. Nagrodzone prace możecie znaleźć w tym miejscu.

Wszystkich miłośników kina zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnym etapie.

Pokaż swój filmowy Horyzont - zwycięzcy etapu I - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Uprzejmie informujemy, że w dniu 27 maja 2013 r. zmieniliśmy nazwę (firmę) Spółki z Polska Telefonia Cyfrowa Spółka Akcyjna na „T-Mobile Polska Spółka Akcyjna“. Zmianie uległa również skrócona nazwa naszej Spółki z „Polska Telefonia Cyfrowa S.A.“ na „T-Mobile Polska S.A.”.

Z dniem 27 maja 2013 r. zmianie uległ także adres naszej siedziby z „Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa“, na „ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa“.

Powyższa zmiana znajdzie odzwierciedlenie w szczególności we wszystkich umowach o świadczenie usług telekomunikacyjnych i wzorcach umów, których jako Spółka jesteśmy stroną, lub którymi się posługuje, bez konieczności podpisywania aneksu do poszczególnych umów.

Informacja o wskazanych zmianach nie stanowi zmiany warunków umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, a tym samym nie powoduje powstania uprawnienia do wypowiedzenia przez Abonenta umowy zawartej na czas oznaczony, bez obowiązku zapłaty odszkodowania (kary umownej) tytułem zwrotu ulgi związanej z tą umową.

Wszystkie pozostałe dane Spółki, w szczególności dotychczasowe numery rachunków bankowych, pozostaną aktualne.

Od 3. czerwca zapraszamy wszystkich do odwiedzenia naszego salonu sprzedaży przy ul. Marynarskiej 12, w Warszawie, w nowej siedzibie naszej firmy.

T-Mobile w nowej siedzibie i ze zmienioną nazwą - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Mikkel
06-07-2013 - 23:18:53
Szkoda tylko że z sąsiadami z Taśmowej się tak brzydko obeszliście :-(
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się