Popularnym sposobem blokowania dostępu do telefonu z systemem Android jest korzystanie ze wzoru na ekranie startowym. Czasem jednak może się zdarzyć, że wybraliśmy kilkukrotnie niewłaściwy wzór i nasz telefon się zablokował. Co wtedy zrobić?

Setki, jeśli nie tysiące, różnych modeli smartfonów z Androidem, trafiły na polski rynek. Należy więc pamiętać że nie ma stuprocentowej gwarancji, że poniższe metody sprawdzą się w przypadku każdego modelu. Ale w przypadku prawie każdego - już tak. Przedstawiamy trzy metody odblokowywania przypadkowo zablokowanego telefonu. Może któraś przyda wam się w kryzysowej sytuacji.

Metoda pierwsza
Nasz telefon musiał zostać wcześniej podpięty do internetu, np. poprzez sieć Wi-Fi czy też oczywiście komórkową. Jeśli tak się nie stało i urządzenie nie będzie miało dostępu do sieci - nie będziemy w stanie skorzystać z tej metody.

-> Nie działa mi telefon. Co zrobić? 

-> Jak przywrócić ustawienia fabryczne w iPhone?

-> Jak zainstalować wtyczkę Flash na Androidzie?

Drugi warunek to skojarzenie telefonu z kontem Google - stało się tak, jeśli na przykład zalogowaliśmy się do niego korzystając z naszego konta poczty Gmail. W wielu telefonach pozwoli to na proste i szybkie obejście blokady. Nawet jeśli nasz telefon nie został podłączony do konta Google możemy jej spróbować, bo na niektórych telefonach da się... obejść procedurę, polegającą na logowaniu do konta Google - trzeba jednak poeksperymentować w opcjach oferowanych przez telefon.

Jak to wygląda w niektórych telefonach Sony? Po pięciokrotnym niepoprawnym wprowadzeniu wzoru, wystarczy przejść do następnego kroku, zalogować się do swojego konta Google (czyli podać dane, których używamy do logowania się do Gmaila) i... gotowe!

Metoda druga
Jeśli nasz telefon nie pozwala ominąć blokady w ten sposób, tzn. nie oferuje logowania do konta Google, możemy spróbować skorzystać z aplikacji Screen Lock Bypass Pro. Niestety, nie jest ona darmowa, kosztuje kilkanaście złotych, a warunkiem koniecznym do skorzystania z niej jest podpięcie naszego telefonu do sklepu Google Play i podobnie jak wcześniej - posiadanie telefonu który został podłączony do internetu. Jeśli nigdy z niego wcześniej nie skorzystaliśmy, pobierając jakąś aplikację, pozostanie nam trzecia metoda o której później.

Najlepsze smartfony z Androidem są w T-Mobile!
Co wybieracie? 

Czy wydatek kilkunastu złotych zwróci nam się w postaci odblokowanego telefonu? No cóż, niestety twórcy aplikacji tego nie obiecują, bo choć działa ona na setkach modeli - nie ma gwarancji, że zadziała na każdym telefonie.

Jeśli chcemy jednak spróbować, odłączamy ładowarkę od naszego telefonu, logujemy się do sklepu Google Play na naszym komputerze poprzez przeglądarkę internetową - na stronie aplikacje, kupujemy program i przesyłamy do telefonu. Następnie, podłączamy ładowarkę do telefonu - Screen Lock Bypass powinien się uruchomić. Na pytanie Activate device administrator? odpowiadamy wyborem przycisku Activate w dolnej części ekranu, a następnie wybieramy opcję Remove Lock Password - gotowe!

Metoda z odłączeniem i podłączeniem ładowarki nie zawsze może zadziałać. Jeśli to nasz przypadek - spróbujmy wyłączyć telefon, pobrać aplikację przez komputer, i ponownie włączyć telefon. A jeśli to nie zadziała - ostatnia szansa to wyłączenie z usunięciem baterii, pobraniem aplikacji, a następnie umieszczeniem baterii w telefonie i jego włączeniu.

Metoda trzecia
Jeśli i to nie zadziała - pozostaje nam metoda ostatniej szansy, która nie wymaga wcześniejszego podłączenia telefonu do internetu. Niestety, choć w zasadzie niezawodna, łączy się ona z całkowitym usunięciem naszych danych z telefonu. Przed jej zastosowaniem polecamy kontakt z producentem telefonu lub operatorem - być może będą oni w stanie odblokować telefon bez utraty naszych danych.

-> Test: Sony Xperia Z3 Compact

-> Test: Samsung Galaxy Note 4: gigant w nowej odsłonie 

Trzecie metoda polega na przełączeniu telefonu w tryb Recovery Mode, co wykonujemy za pomocą odpowiedniej kombinacji klawiszy. Zazwyczaj trzeba wcisnąć jednocześnie przyciski Głośniej, Home i przycisk uruchamiania telefonu. Jednak w zależności od modelu mogą być to inne kombinacje (na przykład tylko Głośniej i uruchamiania) - najlepiej znaleźć właściwą wpisując w Google nazwę naszego modelu telefonu i hasło „recovery mode”.

Jeśli udało nam się uruchomić telefon we wspomniany sposób, ujrzymy tekstowy interfejs, który kontrolujemy za pomocą przycisków Głośniej i Ciszej - te dwa służą do przełączania pomiędzy pozycjami z menu, a przycisk włączania telefonu - do wyboru danej opcji. Wybierzmy „Wipe data/factory reset”, a następnie „Yes - delete all user data”. Po zresetowaniu telefonu wskażmy „Reboot system now”. Telefon uruchomi się ponownie, ale z systemem w stanie fabrycznym - bez naszych danych.

Jak odblokować telefon zablokowany wzorem? - opinie i komentarze (226)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Urszula
10-01-2020 - 11:15:02
Zmienilam telefon na nowy, a numer telefonu pozostal ten sam,otrzymalam do nowego telefonu nowa karte miko sim bo karta sim z poprzedniego tlefonu byla za duza , a poniewaz do nowej karty nie otrzymalam nowych kodow wpisalam kod PIN i kod PUK przypisany do poprzedniej karty i telefon zostal zablokowany i w tej chwili nie mam mozliwosci kontaktu z biurem aby uruchomic telefon,w jaki sposob moge odblokowac telefon i co zrobic w tej sytuacji
  (0)
Odpowiedz
Julia0722
07-01-2020 - 11:20:34
Witam zablokował tel wzorem model Sony xperia C2105 jak odblokowac
  (0)
Odpowiedz
Edward J.
09-11-2019 - 13:57:02
Zablokowałem mój telefon podając zły kod PIN teraz telefon pyta o KOD PUK a ja zgubiłem mój plastyk z kodami
  (0)
Odpowiedz
OXAIDER
02-11-2019 - 10:21:31
ZABLOKOWALEM SMARTFONA MARKI LGM200 WZOREM JAK ODBLOKOWAC B EKRAN
  (0)
Odpowiedz
Olgusia
16-10-2019 - 15:23:58
Zapimnialam hasla do telefonu Huawei P20 I mi sie zabkokowal telefon co zrobic Pomocy
  (0)
Odpowiedz
Joanna
03-10-2019 - 19:30:09
Zablokowałam smartfona marki Motorola g6 PLAY wzorem i nie potrafię odblokować. Moje konto to joannatkaczyk81@gmail.com Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Anna
11-07-2019 - 20:43:48
potrzebuję zapasowy kod pin do lg k4 2017
  (0)
Odpowiedz
jan
14-05-2019 - 14:57:03
Google udoskonala swoje zabezpieczenia, więc jeżeli jedna metoda wygasa trzeba szukać nowej. Wiele sposobów można znaleźć na tej stronie:/blokadytelefonow.wordpress.com/
  (0)
Odpowiedz
Bara
11-03-2019 - 00:01:26
Wielkie dzięki za ten artykuł. Odblokowałam LG K4 zablokowany wzorem. Wcisnęłam jednocześnie klawisz GŁOŚNIEJ i WŁĄCZANIE, przytrzymałam kilka sekund i smartfon odblokował się. Jeszcze raz dziękuję.
  (0)
Odpowiedz
okasor123
14-05-2018 - 23:08:31
Chciałabym zapytać jak odblokować telefon zablokowany wzorem?
  (0)
Odpowiedz
Ika1233
05-04-2018 - 15:14:05
Nie działa mi
  (0)
Odpowiedz
Greg
01-04-2018 - 14:16:52
Zapomialem wzoru blokady ekranu sony xperia5e
  (0)
Odpowiedz
Greg
01-04-2018 - 14:15:38
Zapomialem wzoru blokady ekranu sony xperia5e
  (0)
Odpowiedz
Krystek
20-03-2018 - 12:07:57
Pomocy
  (0)
Odpowiedz
Krystek
20-03-2018 - 12:07:08
Pomocy
  (0)
Odpowiedz
wilku103
31-03-2017 - 23:20:55
dobra jesli komus się to jeszcze przyda to dowiedziałem się jak 😀 musicie mieć włączone debugowanie usb i zainstalowane abd na pc podłączacie telefon do pc za pomocą kabla usb, następnie tam gdzie macie zainstalowane adb.exe klikacie w pustą przestrzeń prawym przyciskiem i wcisniętym shiftem następnie otwórz okno poleceń tutaj, wpisujecie abd devices (aby sprawdzić czy adb zostało zainstalowane poprawnie i zobaczyć czy wykrywa wasze urządzenie) jesli wykrywa to teraz jesli macie wzór wpisujecie adb shell rm /system/data/gesture.key (usuwa wzór) a jesli normalne hasło to adb shell rm /system/data/password.key (również usuwa hasło)
  (0)
Odpowiedz
Natan
21-09-2016 - 07:49:51
hej nie mogę odblokować telefonu overmax jest zrobiony na wzur i go nie pamiętam proszę pomuszcie.
  (0)
Odpowiedz
Xpert
31-08-2016 - 23:29:24
Wszystko fajnie, tylko metoda z trybem recovery nie zadziała z telefonami, które go nie mają, a tak jest ze wszystkimi telefonami Sony...
  (0)
Odpowiedz
BeeeeB
18-08-2016 - 11:53:15
Witam posiadam telefon Sony Xperia Z3 z wzorem którego nie pamiętam. Co mogę zrobić w takiej sytuacji gdy po 5 niepoprawnych kodach nie pojawia się miejsce na adres e-mail i hasło tak jak to zawsze było w telefonach sony
  (0)
Odpowiedz
Karol
11-08-2016 - 04:46:26
Witaj NOEP swój problem z telefonem Samsung Galaxy s5 Neo możesz rozwiązać w firmie odzyskującej dane help-dysk oni mi odblokowali tego samsunga odpłatnie. Podaje adres strony : help-dysk.pl/odzyskiwanie-danych,warszawa
  (0)
Odpowiedz
nope
03-08-2016 - 21:17:09
Witam? Założyłam sb symbol blokady na Samsung Galaxy s5 Neo niestety zapomniałam jak wyglądał próbowałam na wszystkie metody i teraz tylko zostaje mi jedna próba odblokowania co 60 min. Wiem że najlepiej bedzie zresetować telefon ale niestety chciałambym tego uniknąć bo jednak strace wszystkie dane :(
  (0)
Odpowiedz
doki
15-05-2016 - 17:55:50
przepraszam mam problem ustawiłam killka godzin temu blokadę i niestety jej nie zapamiętałam jako że moje konto google służy mi tylko do pobierania gier adresu mailowego też nie pamiętam .mój telefon to sony e4
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-05-2016 - 15:34:02
Witam. W takiej sytuacji należy przywrócić ustawienia fabryczne telefonu poprzez aplikację Xperia Companion. Pozwoli to na odblokowanie telefonu. Co do konta Google, istnieje możliwość odzyskania danych logowania do niego. Wystarczy skorzystać z opcji przypomnienia nazwy użytkownika i hasła na stronie logowania do poczty Gmail. W przypadku problemów z wykonaniem powyższego, zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Michałek2000
30-04-2016 - 09:33:01
Witam mam Sony Xperia M4 Aqua zapomniałem hasła nic nie pomaga proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-05-2016 - 18:54:54
Witaj. W takiej sprawie zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
Michał2000
30-04-2016 - 09:31:13
Witam mam Sony Xperia M4 Aqua zablokowałem go i nic nie pomaga proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
olla123
05-04-2016 - 15:34:08
witam zablokowałam tel bo wpisywałam dużo razy wzór ale jak chce wpisać dane do mojego konta google to nic kompletnie co ma zrobić
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-04-2016 - 11:20:47
Witaj. W takiej sprawie zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
Dacro_PL
04-04-2016 - 15:29:31
mam telefon samsung galaxy s plus i mam hasło symbol i za dużo razy sie pomyliłem. Mam napisane żeby podać adres gogle gmail i chasło którego nie pamiętam jak go odblokować?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-04-2016 - 11:20:26
Witaj. W takiej sprawie zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
Jedza140
30-03-2016 - 11:53:37
Witam serdecznie zablokowalam telefon Samsung galaxy S6 edge. Mialam ustawioną blokade czytnik lini papilarnych ale moje dziecko bawiac sie telefonem mi go zablokowalo a wiec przeszłam do hasla alternatywnego i tez je zle wpisalam no i tym o to sposobem zablokowałam telefon ze juz nic nie mogę na nim zrobić .Prosze o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-04-2016 - 15:18:36
Witam. Najlepiej w takiej sytuacji przywrócić ustawienia fabryczne telefonu używając do tego odpowiedniej kombinacji klawiszy. W przypadku m.in takiego problemu sprzętowego, zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ninat500
21-03-2016 - 14:56:08
co zrobić jeśli nie pamiętam ani wzoru ani konta gmail i wejście usb do telefonu mi nie działa?
  (0)
Odpowiedz
tbe
19-03-2016 - 13:23:08
zablokowany mam ekran samsunga s7 . Zapomniałem hasła . co zrobic
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-03-2016 - 12:04:41
Witaj, Pragnę poinformować, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
#wika
16-03-2016 - 17:29:11
Witam zablokowałam telefon_ "HTC Desire 610". Nie pamiętam wzoru do odblokowania, wcisnęłam "NIE PAMIĘTAM WZORU" .Wpisując e-mail i hasło,telefon automatycznie wykasował mi hasło,bardzo mi zależy na odblokowaniu telefonu oraz zatrzymaniu zdjęć i innych pików.Proszę o szybką odpowiedz,z góry dziękuję
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-03-2016 - 20:12:23
Witam. Obawiam się, że w obecnej sytuacji pozostaje tylko opcja przywrócenia ustawień fabrycznych. jeśli bardzo zależy na utrzymaniu danych które są na urządzeniu to proponowałbym kontakt z firmą HTC aby ustalić, czy jest to możliwe serwisowo i z jakimi kosztami mogłoby to być związane. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Dabiel
14-03-2016 - 18:21:17
Model Telefonu To HUAWEI Ascend Y 201 Pro
  (0)
Odpowiedz
Daniel
14-03-2016 - 18:16:01
Zablokowałem Telefon Wzorem Przy Wyłączonym Internecie ! Co Zrobić ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-03-2016 - 13:29:50
Witam, w przypadku tego typu problemów zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Możesz również kontaktować się z serwisem producenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
jan
13-03-2016 - 12:47:53
mam zablokowany zte kto moze pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-03-2016 - 17:34:36
Witam, w przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Harukim
11-03-2016 - 20:09:07
Sony Xperia M - telefon sie calkowicie zablokowal, wzor zostal blednie podany 20 razy, nie pamietam konta google ani odpowiedzi na pytanie zabezpieczajace. Pomocy
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-03-2016 - 21:23:12
Witaj. Możesz przywrócić oprogramowanie za pomocą aplikacji Sony PC Companion lub oddać telefon do serwisu producenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Harukim
11-03-2016 - 20:06:46
Sony Xperia M - telefon mi się całkowicie zablokował, wzór został wprowadzony błędnie 20 razy, nie pamiętam konta google ani odpowiedzi na pytanie zabezpieczające. Jak zrobić ten hard reset? Pomocy
  (0)
Odpowiedz
maja
10-03-2016 - 16:05:39
Zablokowałam sobie tel zapomniała jaki mam wzór Sony D2203.Proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-03-2016 - 08:07:41
Witaj. W takiej sprawie zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
baw24
27-02-2016 - 13:37:54
Witam. Zablokowałam sobie telefon wzorem Sony Xperia L . Po prostu nie pamiętam, próbowałam wszystkich wzorów jakie mi przyszły do głowy i nic. I probowalam nawet ten jaki myślałam, że mam go właśnie... i nic :(. Proszę o pomoc jak odblokować
  (0)
Odpowiedz
marian5
20-02-2016 - 14:39:29
zablokowalem wzorem sony Xperia T3 -jak odblokowac?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-02-2016 - 21:56:06
Przy zablokowanym wzorze możesz, będąc zapytany, podać nazwę i hasło do konta GMAIL jakie/jeśli było dodane do telefonu. Jednak jeżeli to nie zadziała, to czeka Cię utrata wszelkich danych z telefonu bo jedyną alternatywą jest reset teflonu do ustawień fabrycznych, jaki należy wykonać za pomocą aplikacji (na komputer) Sony PC Companion.
  (0)
Odpowiedz
Hania
16-02-2016 - 11:39:34
Hej założyłam hasło na telefon htc (wzór) i nie pamiętam go. Pokazuje mi się konto Google : Zaloguj się aby odblokować , (ponieważ wpisywałam jakie mi przyszło do głowy , żeby sobie przypomnieć ) . Proszę POMÓŻCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLIS :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-02-2016 - 11:41:33
W przypadku problemów z konfiguracją oraz obsługą urządzeń zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Miro115
28-01-2016 - 13:21:09
Witam.Mam Sony xperie S (LT26) ustawione na hasło problem w tym że przy próbie wpisania hasła nie wysuwa się klawiatura i co pare sękund wyskakuje Niestety, aplikacja Wyszukiwarka Google została zatrzymana Pomocy
  (0)
Odpowiedz
Miro115
28-01-2016 - 13:15:35
Witam.Mam Sony xperie S (LT26) ustawione na hasło problem w tym że przy próbie wpisania hasła nie wysuwa się klawiatura i co pare sękund wyskakuje Niestety, aplikacja Wyszukiwarka Google została zatrzymana Pomocy
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-01-2016 - 15:09:21
Witam. W związku z tą sytuacją serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
fred100
24-01-2016 - 12:33:44
witam zablokowalem alcatel idol i zapomnialem wzoru i hasla na konto gogle co zrobic?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-01-2016 - 17:02:51
Witam. W związku z zadanym pytaniem serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kasia123
13-01-2016 - 21:24:35
Zablokowałam telefon Samsung Galaxy mini 2 zapomniałam wzoru i nie pamiętam hasła Google jak mam odblokować Bardzo proszę o pomoc będę wdzięczna
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-01-2016 - 21:46:50
Witaj. Zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
kasia123
13-01-2016 - 21:20:48
Zablokowałam telefon Samsung Galaxy mini 2 zapomniałam wzoru i nie pamiętam hasła Google jak mam odblokować Bardzo proszę o pomoc będę wdzięczna
  (0)
Odpowiedz
kasia123
13-01-2016 - 21:15:09
Zablokowałam telefon Samsung Galaxy mini 2 wzorem kreskowym zapomniałam hasła do Google jak mam go odblokować??? Proszę pomóżcie
  (0)
Odpowiedz
karola13
04-01-2016 - 15:26:16
Dostałam telefon z USA dokładnie Samsunga Galaxy S6 był w pełni działający chciałam zdjąć simloca aby móc korzystać z niego w Polsce więc zaniosłam go do "fachowca" który mi go zsoftował i zablokował od tej pory telefon karze mi się zalogować na konto pierwszego właściciela google którego nie znam i nie jestem w stanie uzyskać co robić? Dodam że telefon za granicą był z sieci T mobile.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-01-2016 - 09:00:15
Witam. W związku z tym pytaniem serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
ktoś
31-12-2015 - 14:19:39
Zapomniałam wzoru do odblokowania telefonu Sony Xperia M4 Aqua co robić nie pamiętam meila na Gmail?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-01-2016 - 20:44:26
Witam. W związku z tym pytaniem serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
11elo11
19-12-2015 - 21:59:24
HEJ nie mogę odblokować telefony LG a chce żeby go nie resetować
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-12-2015 - 10:13:10
Witam. Serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
jareczek
19-12-2015 - 19:22:28
nie pamiętam wzoru na sony xperia e4
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-12-2015 - 10:13:28
Witam. Serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Marta
12-12-2015 - 16:19:49
Witam potrzebuje pomocy nie pamietam pinu do tel samsung ,wpisuje parę razy błędny pin Ale bez efektu nic mi nie wyskakuje .proszę o pomoc pilnie !!!!!!!!!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-12-2015 - 07:50:56
Witam. Jest to kod, który samodzielnie ustawiałeś, zatem pewnie pozostanie reset telefonu. Szczegółowych informacji udzieli ci specjalista, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiamy
  (0)
Odpowiedz
piotr
08-12-2015 - 21:15:02
witam :) nie pamiętam poprawnego wzory do manty MSP4702 . W jaki sposób odblokować???Nie logowałem się na konto google,nie zależy na ms-ach i kontaktach.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-12-2015 - 10:28:33
Witam. Urządzenie można odblokować za pomocą odpowiedniej kombinacji klawiszy. Jak to wykonać krok po kroku, informacji udziela wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
11brazylia11
03-12-2015 - 12:57:19
Moj zablokowany telefon To sony xperia U, potrzebuję zgrać z niego smsy, a potem go odblokować,czy ktoś to potrafi.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-12-2015 - 08:47:45
Zadzwoń na TechDesk *7242 (2,44zł/min) tam konsultant powie Ci czy da się coś takiego zrobić i ewentualnie jak. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
11brazylia11
03-12-2015 - 12:46:45
Witam.szukam dobrego specjalisty który umie zgrać smsy i kontakty z zablokowanego tel,a potem go odblokować,w serwisie powiedzieli że mogą odblokować ale stracę smsy,tylko to mnie nie urządza, muszę mieć smsy, proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
bendenek
02-12-2015 - 14:40:06
Proszę o pomoc : ( Telefon Sony Z1 compact. Blokada ekranu to pin, niestety zapomniany - dane do konta google mam, ale telefon nie pokazuje opcji zaloguj za pomocą google - co zrobić, jak go odblokowac ? W grę nie wchodzi hard reset -za dużo mam ważnych danych na telefonie. Proszę o pomoc....... mam z tym ogromny problem i bardzo mi zależy żeby go odblokować. Za pomoc na pewno się odwdziecze!!!!
  (0)
Odpowiedz
bendenek
02-12-2015 - 14:39:55
Proszę o pomoc : ( Telefon Sony Z1 compact. Blokada ekranu to pin, niestety zapomniany - dane do konta google mam, ale telefon nie pokazuje opcji zaloguj za pomocą google - co zrobić, jak go odblokowac ? W grę nie wchodzi hard reset -za dużo mam ważnych danych na telefonie. Proszę o pomoc....... mam z tym ogromny problem i bardzo mi zależy żeby go odblokować. Za pomoc na pewno się odwdziecze!!!!
  (0)
Odpowiedz
Sparrow
22-11-2015 - 20:18:17
Jak odblokować sasunga Galaxy s plus zablokowany wzór i nie pamiętam hasła Google prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Pele
12-11-2015 - 05:45:07
Musialem az to zobaczyc na youtube lecz dopiero przy jednym filmiku facet robi to tak, ze trzyma wszystkie przyciski ktore sa kluczem tak dlugo az zaswieci sie on i zgasnie 4 razy a to jest juz zla kombinacja. Pierw przytrzumujemy wcisniete dwie strzalki, przycisk wejscia do menu i przycisk wlaczenia tel.. Gdy tel sie wlaczy przytrzymujemy jeszcze dwie sekundy i puszczamy przycisk wlaczania tel., ten u gory i trzymamy jeszcze sekunde a reszta juz jest tak jak powyrzej. Trzeba troche poczekac na zaladowanie pamieci telefonu ale z tym nie ma problemu.
  (0)
Odpowiedz
Emi
07-11-2015 - 10:47:32
Jak odblokowac telefon zablokowany
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-11-2015 - 16:00:35
Witam. Na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
11brazylia11
02-11-2015 - 16:27:55
Zablokowałam wczoraj swój telefon,20 razy wcisnelam błędny wzór,czy ktoś umie to naprawić bez utraty z telefonu smsów i kontaktów, proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Kuba Kuba
25-10-2015 - 12:56:53
Zapomniałem wzoru do Sony M2 czy da sie w inny sposob odblokować telefon ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-10-2015 - 19:39:50
Witam, jednym ze sposobów jest podanie hasła do konta Google o ile telefon prosi o takie hasło i o ile je pamiętamy. Innym sposobem jest przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Olaola
12-10-2015 - 23:08:53
Zablokował mi się telefon, hasło google nie chciało wejść. Zalogowałam się na google z tabletu i zmieniłam hasło. Nowe hasło wpisałam do telefonu podłączonego do ładowarki (nie wiem czy to miało jakieś znaczenie) - zadziałało... Ufff
  (0)
Odpowiedz
Agnieszka
01-10-2015 - 21:48:25
Mam problem próbowałam zrobić w telefonie recovery Mode ale w LG się nie da wyskakuje od razu emergency Mode proszę bardzo o pomoc. Już próbowałam na kilka różnych sposobów żeby się to recovery włączyło i nic . Bardzo proszę o szybką odpowiedź . Dziękuję bardzo
  (0)
Odpowiedz
marcelkaa
20-09-2015 - 15:42:57
dziękuję, zadziałało. normalnie jestem mega szczęśliwa bo już myślałam o serwisie- pewnie by kasę wzięli a tak mam za darmo
  (0)
Odpowiedz
kaja1991
19-09-2015 - 14:00:24
mam taką prożbe brat mi zablokował komurke wzorem i na ekranie pisze nazwa użytkownika e-mail i hasło napisałam ii nie wchodzi
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-09-2015 - 17:00:53
Uprzejmie informuję, że na pytanie, które zadałeś najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
bulislaw1
13-09-2015 - 04:04:21
Ok
  (0)
Odpowiedz
igor
12-09-2015 - 07:00:56
galaxy s3 mini niekiedy sam się blokuje-kółko przekreślone, brak dostępu do sieci komórkowej-dlaczego?,zwykle wyłączam go i ponownie włączam podając pin, pomaga ale czy jesi nny sposób np klikając w ustawieniach ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-09-2015 - 09:38:51
Witaj. Opisany problem wskazuje na problemy z aparatem lub jego oprogramowaniem. Należy zaktualizować system, ewentualnie sprawdzić go w serwisie.
  (0)
Odpowiedz
Giorgia
03-09-2015 - 16:41:11
Mój zakupiony w media exp. telefon odblokował w ciągu zaledwie kilku minut, przesympatyczny Pan z serwisu.
  (0)
Odpowiedz
Malinka
13-08-2015 - 18:08:39
Witam ustawiłam w telefonie blokadę wzorem i zapomniałam jaki to wzór , kliknełam więc "NIE PAMIĘTAM HASŁA" ale ciągle pisze, że nie poprawna nazwa lub hasło co mam robić ..? Potrzebuje pilnie pomocy .. ♣♣
  (0)
Odpowiedz
ja
12-08-2015 - 15:12:11
Witam mam taki problem ze wyskakuje mi okno w którym jest telefon z jakimis 2 kablami i napis NOTICE co z tym zrobic??
  (0)
Odpowiedz
cypis
10-08-2015 - 18:23:25
witam mam pytanie córka zablokowała hasłem ekran w sony ixperia M2 jak odblokować kiedy zapomniała hasla
  (0)
Odpowiedz
kamilak
30-06-2015 - 20:21:30
Dzień dobry mam telefon huwai Ascend Y300 model huawei y300 0100 żadną z tych metod nie działa bo nic nie moge nacisnąc bo musze wpisac te haslo i g-mail i nic innego nie umiem wpisać tylko to lub ..... połączenia alarmowe
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-06-2015 - 21:12:50
Witaj. W przypadku blokady telefonu proponuję twardy reset tego aparatu-przyciskami. Jeśli nie dasz sobie rady skontaktuj się ze specjalistami z infolinii Tech-Desk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pomogą Ci. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
camg5
30-06-2015 - 15:56:09
Witam, posiadam Samsung S5. Wprowadziłam blokadę ekranu pin i zapomnialam hasla. Czy jest możliwość sciganiecia tej blokady bez utraty danych w telefonie? W serwisie mi powiedzieli, ze zostaje tylko reset telefonu nic więcej.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-06-2015 - 18:31:01
Niestety tylko tyle. Jeśli telefon nie ma połączenia z internetem i nie prosi o reset PINU za pomocą logowania do konta Google, to nic więcej Ci nie pozostaje. Przykro mi, pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
MałaMi
12-06-2015 - 09:28:43
A czy jeśli zablokowałam sobie telefon (sony xperia e) to gdybym poszła do salonu Orange dało by się to odblokować?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-06-2015 - 12:06:23
Nie wiemy jaką pomocą służą konsultanci Orange. Możesz samodzielnie odblokować telefon, podłączając go do PC Companion. Jeśli będziesz potrzebować pomocy możesz skontaktować się z naszą infolinią Tech Desk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Oski27
30-05-2015 - 18:23:20
A jak znam symbol,a siostra zablokowała i nie pamiętam loginu i hasła do konta Google to jak odblokować? Plus/Samsung Galaxy Advance (nawet sms nie mogę wysłać)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
31-05-2015 - 13:17:51
Witam. Telefon w takiej sytuacji można odblokować używając odpowiedniej kombinacji klawiszy. Dzięki temu można przywrócić ustawienia fabryczne telefonu, pozbyć się blokady, ale także danych z telefonu. Wsparcie techniczne w tej sprawie zapewnia nasza infolinia TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
nearsen
05-05-2015 - 17:51:10
Jaka jest kombinacja klawiszy do włączenia trybu recovery mode w telefonie LG g 2mini???
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-05-2015 - 22:01:59
Witaj. Szczegóły znajdziesz w instrukcji obsługi. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Aador
24-05-2015 - 09:20:29
@nearsen - Wyłącz telefon. Naciśnij przycisk Power i przyciszania jednocześnie. Kiedy telefon zawibruje puść i szybko naciśnij ponownie. Pojawi się okno zapytania. Wciskasz Power i się telefon czyści (też ten wzór). Prostsze niż recovery.
  (0)
Odpowiedz
Milutka
04-05-2015 - 07:22:12
Ja mam KnockCode na lg l65, wpisuje mi się to czasem przy wyłączonym( nie wyłączonym, ale tym gdzie ekran czarny i trzeba wcisnąć, a nie przytrzymać guzik) , właśnie mi się przez to zablokował telefon. Gdy wpisuje e-mail to jest, że źle, a zapasowego PINu nie znam. Nie chcę mieć zrestartowanego, bo na telefonie, a nie na karcie miałam zapisane kontakty, itp. Nie chcę tego stracić! Co ja mam zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-05-2015 - 13:08:43
Witaj. W takiej sytuacji jedynym wyjściem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych. Pomoc jak to zrobić można uzyskać kontaktując się z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
patryk789
30-04-2015 - 23:34:06
jak mam odblokować telefon który jest zablokowany i wymaga ode mnie nazwy użytkownika i hasła bo zapomniałem
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-05-2015 - 16:15:03
Witaj. Jedynym rozwiązaniem jest przywrócenie ustawień fabrycznych. W tym celu zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajdzie Pani na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
sajek
24-04-2015 - 10:39:17
jak odblokowac telefon sony Ericson e15i który dziecko mi zablokowało
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-04-2015 - 11:13:30
Witam. Jedyna możliwość to użycie programu Sony PC Companion który przywróciłby funkcjonalność telefonu. Zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (1)
Odpowiedz
mmmm
14-04-2015 - 20:41:52
mam taki problem zablokowałam telefon na kod i go zapomniałam więc się zablokował i są dwie opcje zaloguj się na konto google co mi nie wychodzi bo nie chce się zalogować lub pin wpisuję pin do karty i 2 pin nie działa i piszą nieprawidłowy pin do kopii zapasowej telefonu co mam robić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-04-2015 - 21:08:03
Witam, Uprzejmie informuję, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
jaKAL2013
24-05-2015 - 09:23:11
@mmmm - Ten PIN, który ustawiłaś wcześniej do backupa. Czyli twoja Karta ma Pin 4930, a ustawiłaś 7493, więc piszesz 7493.
  (0)
Odpowiedz
Pol4k
13-04-2015 - 12:48:32
Czy to czasem nie jest instrukcja dla złodziei ? Sądzę, że chyba tak miejmy nadzieje, że nie zostaną odblokowane telefony, które zostały skradzione.
  (0)
Odpowiedz
Mag
30-03-2015 - 10:52:09
Mam telefon Be Social, zablokowałam go wzorem, ale mimo, ze wpisuję dobry wzór, od dalej nie chce się odblokować. Próbowałam wpisać e-mail, żeby obejść procedurę wpisywania wzoru, ale nie mam włączonego Wi-Fi na telefonie i nie potrafię nawet tego. Co robić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-03-2015 - 12:07:12
Witaj. W przypadku problemów tego typu pomóc mogą jedynie specjaliści naszej infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Wojti
22-03-2015 - 22:50:32
W przypadku Samsunga Odin + Download Mode + CWM = backup przez CWM. Nie jestem pewien ale na innych (niektórych) urządzeniach pewnie da się flashowac CWM z poziomu stockowego recovery za pomoca microSD więc dla nieszczęśników którzy swoje telefony poblokowali jest jeszcze nadzieja ;)
  (0)
Odpowiedz
fras
16-03-2015 - 06:39:28
witam jak mam odblokowac telefon smartfon be united 3 bo zapomnialem wzoru
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-03-2015 - 07:52:37
Witam. Serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajdziesz na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
majeczka$$$
10-03-2015 - 12:42:45
jak odblokować telefon ktury jest zablokowany wzorem? tel . telefunken te
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2015 - 16:35:04
Witam, Uprzejmie informuję, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (1)
Odpowiedz
ozi
08-03-2015 - 00:00:23
mam problem zablokowałem tele wzorem prosze o pomoc mój tele to alcatel one touch pop c5 dzięki
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-03-2015 - 20:19:05
Witam Serdecznie, Tego typu problem będzie Pan miał możliwość skonsultowania z działem Tech Desk T-Mobile . TechDesk: *7242 Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę (2,46 brutto). Numer dostępny tylko dla Klientów sieci T-Mobile. Pozostali operatorzy: 708477242 (2.58 pln/min) co dziennie 7:00-23:00.
  (2)
Odpowiedz
Sysiak
20-02-2015 - 14:19:32
Poprzez zabawy hasłem mojej koleżanki mój LG G2 Mini został zablokowany. Na ekranie jest tylko możliwość odblokowania przez konto Google, ale nie mam włączonego wi-fi. Czy jedyne wyjście to Recovery mode? :/
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-02-2015 - 17:37:26
W takim przypadku niestety tylko tyle pozostaje.
  (0)
Odpowiedz
marcin goździk
13-02-2015 - 16:39:24
Trzecie metoda polega na przełączeniu telefonu w tryb Recovery Mode, co wykonujemy za pomocą odpowiedniej kombinacji klawiszy. Zazwyczaj trzeba wcisnąć jednocześnie przyciski Głośniej, Home i przycisk uruchamiania telefonu. Jednak w zależności od modelu mogą być to inne kombinacje (na przykład tylko Głośniej i uruchamiania) - najlepiej znaleźć właściwą wpisując w Google nazwę naszego modelu telefonu i hasło „recovery mode”. DZIĘKI TO JEST ISTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  (0)
Odpowiedz
posdojsdf
09-02-2015 - 16:13:26
Po wielokrotnym wpisywaniu kodu , telefon zablokowal sie , po czym wyswietlilo mi sie zeby wpisac pin lub e-mile .. i teraz mam taki problem bo ani e-mile ani PINu nie znam .. czy jelsi udam sie do salony odblokują mi telefon bez usuwania danych ?
  (5)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-02-2015 - 20:18:25
Witam. Jeżeli nie są znane dane logowania do konta Google (nazwa użytkownika oraz hasło), a także PIN blokady aparatu, to jedynym rozwiązaniem jest przywrócenie ustawień fabrycznych poprzez użycie kombinacji klawiszy. Oczywiście wtedy wszystkie dane z telefonu będą wymazane. Nie ma możliwości ich odtworzenia w takiej sytuacji. Zamiast wizyty w naszym punkcie obsługi, gdzie takiego wsparcia technicznego nie zapewniamy, sugeruję kontakt z naszą infolinią Tech Desk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kasia22s2
29-01-2015 - 14:58:24
a ja mam telefunken alps enjoy te1 i żadne odblokowywanie na guzikach nie działa,nie miałam włączonego wi fii i teraz jestem w du....dam sobie ręke uciąć zę kod znam ale i tak nie działa....
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-01-2015 - 15:39:59
Witam. Proponuję kontakt z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajdziesz na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
olusiaxd
28-01-2015 - 17:57:52
wzielam knock code i nie moge odblokowac telefonu LG f60 choc pamietam knock code co mam teraz zrobic
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-01-2015 - 09:27:00
Witam, Jeżeli błędnie podasz kilka razy knock code to telefon poprosi o wpisanie zapasowego kodu PIN, który ustawiłaś przy uaktywnieniu tej opcji. Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
agusia 0000
19-01-2015 - 16:45:07
nie mogę wejsc w ten "interfejs" i nic mi sie na ekranie nie wyświetla tak jak powinno w metodzie 3 . Co mam teraz zrobić ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-01-2015 - 10:48:38
Witaj. Przywracanie ustawień fabrycznych bez dostępu do ustawień uzależnione jest od modelu telefonu jaki posiadasz. Proponuję kontakt z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajdziesz na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Marcelkjk
17-01-2015 - 16:29:42
co mam zrobic jesli mi kolege zle zaznaczyl symbole i mam zablokwane i trzeba kontem google sie zarejstrowac ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-01-2015 - 16:35:29
Witam. Obawiam się, że tylko w grę wchodzą ustawienia fabryczne przez tzw. recovery telefonu. W razie kłopotów proponuję kontakt z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajdziesz na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wes
17-01-2015 - 15:42:51
Po przeczytaniu komentarzy stwierdzam że ludzie to idioci.
  (1)
Odpowiedz
mari44r
13-01-2015 - 23:24:13
bezsens przede wszystkim robimy backup tego badziewia jak się uda zablokować na amen (kolejny bezsens bo dostęp do wszystkich danych mamy bez problemu przez usb) to wgrywamy system na nowo ma to dodatkowy plus odmula to badziewie
  (0)
Odpowiedz
kornelia17
09-01-2015 - 19:58:08
mam prośbę,podacie instrukcję jak zrobić hard reset samsunga ace ii? ładnie proszę :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-01-2015 - 12:53:31
Witam. Ja sprawdzam takie rzeczy na anglojęzycznej stronie http://www.hard-reset.com. Pamiętaj jednak, że hard reset robisz na własną odpowiedzialność. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wikimiki01
08-01-2015 - 18:18:24
ja mam telefon Sony Xperia J i miałam wzór kropkowy ale kolega mi zablokował i jest tylko wlogowanie się przez konto google ale ja nie mam włączonego wi-fi i taką samą sytuację mam w tablecie prestigio multipad ultra + i nie wiem co dalej pomóżcie mi proszę ;(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-01-2015 - 21:07:18
Witaj. W obu przypadkach konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych. Sony Xperia J pozwala na to przez program PC Companion, natomiast tablet przez kombinację odpowiednich przycisków. Szczegółowych informacji udzieli Ci infolinia TechDesk: *7242 (2,46 pln/min).
  (1)
Odpowiedz
wikimiki01
10-01-2015 - 12:16:58
@ Konsultant T-Mobile - Dziękuje
  (1)
Odpowiedz
patrycja244
08-01-2015 - 17:51:33
dlaczego nie odpowiadacie na wszystkie pytania?
  (0)
Odpowiedz
ola0410
07-01-2015 - 21:15:18
właściwie dlaczego usb nie działa na zablokowanym telefonie? :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-01-2015 - 17:40:00
Witaj. Blokada ma za zadanie ochronę danych zapisanych na telefonie. Gdyby był dostęp poprzez kabel USB blokada nie miałaby sensu.
  (1)
Odpowiedz
bartek34
04-01-2015 - 14:49:06
witam! a ludzie,którzy naprawiają telefony komórkowe mogliby odblokować telefon bez resetu lub zresetować ale zachować dane?
  (0)
Odpowiedz
katarzyna6
04-01-2015 - 14:43:03
wystarczy zadzwonić do serwisu i tam pokierują mnie jak mam sama odblokować?
  (0)
Odpowiedz
anna53
04-01-2015 - 10:40:21
u operatora też jest taka możliwość?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-01-2015 - 13:56:36
Witam Niestety u operatora nie ma takiej możliwości, jako że jest to problem sprzętowy. Zachęcam Cię do kontaktu ze wsparciem technicznym gdzie uzyskasz pomoc w odblokowaniu aparatu. TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Jasio z IV B
07-01-2015 - 22:14:16
@ Konsultant T-Mobile - Jak najęta "taradajka" nawijasz. Zmień opcje i pomagaj, a nie naciągaj ludzi na koszty, którzy i tak mają problemy. Skoro da się za 2 zł/min, to i za darmowszkę pewnikiem też. Bardziej upierdliwego konsultanta w życiu nie widziałem Masz durnotami odpowiadać, to lepiej zamilcz!
  (0)
Odpowiedz
bartooosz
08-01-2015 - 18:33:19
@ Jasio z IV B - mistrz! :D
  (0)
Odpowiedz
olcia23
03-01-2015 - 17:41:35
co to jest ten serwis producenta? :(
  (0)
Odpowiedz
elka15
03-01-2015 - 14:06:16
witam! :) czyli jeśli poszłabym do salonu lub specjalisty to będzie on potrafił zresetować telefon bez straty danych? :)
  (0)
Odpowiedz
anna53
02-01-2015 - 18:03:18
jest jakikolwiek sposób resetu bez straty danych?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-01-2015 - 18:05:52
Witam. Taką możliwość może ci zaoferować jedynie serwis producenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
aleksander95
02-01-2015 - 17:49:17
a ja mam takie pytanko: czy jeśli pozostaje reset a chciałbym uratować pliki i skopiować je na komputer to czy usb działa na takim zablokowanym telefonie?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-01-2015 - 20:43:42
Witam. USB nadal działa ale niestety nie prześlesz za jego pomocą danych. Możesz spróbować skontaktować się z serwisem producenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
alicja2605
02-01-2015 - 17:36:27
witam,mam pytanie. zablokowałam ekran telefonu samsung galaxy ace ii gt-i8160. wyświetla się,że aby odblokować,powinnam "zarejestrować się na swoim koncie google" i niby po problemie ale ten telefon dostałam od siostry i konto google,które jest powiązane z tym telefonem to je konto,które zostało wyłączone i nie mogę się zalogować. czy jest jakiś sposób na zrestartowanie telefonu bez straty danych?
  (0)
Odpowiedz
alicja2605
02-01-2015 - 17:37:06
to jej konto* przepraszam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-01-2015 - 17:39:31
Witam. W przypadku tego typu problemów zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Można również kontaktować się z serwisem producenta. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
julianna2012
02-01-2015 - 09:04:50
zablokowałem ekran telefonu Samsung gt-i9070 nie znam emaila jak odblokować
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-01-2015 - 17:38:41
Witam. W przypadku tego typu problemów zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Można również kontaktować się z serwisem producenta. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
toto
25-12-2014 - 18:11:44
dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
Parlahova
22-12-2014 - 14:48:25
Ja mam inne pytanie. Zależy mi na danych z telefonu LG700, został zablokowany przez głupią zabawę znajomych. Rzecz jasna mogłabym wpisać dane do konta gmail, ale telefon nie akceptuje tych danych, mimo, że kopie zapasowe zdjęć były przesyłane na to konto, co łatwo sprawdziłam w internecie, gdzie przez komputer bez problemu się na to konto mogę zalogować. Jestem gotowa poświęcić kilkanaście złotych, ale jak mam wgrać program na telefon, który w momencie zablokowania nie miał uruchomionej transmisji danych? A po podpięciu do komputera widzi go jako dysk wymienny G, do którego nie da się wejść, gdyż pojawia się komunikat: włóż dysk G do stacji dysków. Poza tym telefon wczesniej uległ wypadkowi i stracił przycisk "Volume", więc resetu nie dam rady zrobić. Może dostanę jakieś info ze szczegółami jak dla laika, abym mogła wgrać program na telefon. Bardzo mi zależy na danych... Czekam na podpowiedzi i porady. W razie czego podaję email: mania1976@go2.pl
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
22-12-2014 - 18:21:27
Witaj. W tej sytuacji pozostaje raczej już tylko serwis, ewentualnie proponuję kontakt z infolinią wsparcia technicznego TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Ana111
10-12-2014 - 18:47:11
Witam! Zapomniałam hasła do blokady klawiatury w Sony Xperia M. Czy jest szansa żeby połączyć się z internetem i resetować kod przez Google?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-12-2014 - 21:34:26
Witam. Z tego, co wiem, to tylko w telefonie możesz poprzez gmail zresetować hasło. W przeciwnym razie pozostaje twardy reset. W przypadku problemów skontaksytuj się proszę z infolinią wsparcia technicznego TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (3)
Odpowiedz
zosia111
03-12-2014 - 15:46:01
Zablokowałam telefon Nokia Lumia 630 na 1 min. po przez złe wpisanie hasła i potem wyłączyłam telefon i teraz jest zablokowany na 281308 min. Co mam zrobić?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-12-2014 - 12:41:44
Witam Możesz dokonać resetu telefonu za pomocą odpowiedniej kombinacji przycisków. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
zoisa1111
03-12-2014 - 15:43:39
Zablokowałam telefon Nokia Lumia 630 na 1 min. po przez złe wpisanie hasła i potem wyłączyłam telefon i teraz jest zablokowany na 281308 min. Co mam zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Sell :*
02-12-2014 - 14:45:42
Witam zapomniałam jaki mam wzór do mojego telefonu Alcatel Onetour Idol mini a niemogę się zalogować na moje konto do google bo zapomniałam hasło co robić? :'(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-12-2014 - 15:42:29
Witam. Nałożyłaś sobie blokadę antykradzieżową na aparat. Jedyną metodą jego odblokowania jest twardy reset telefonu za pomocą kombinacji klawiszy.
  (0)
Odpowiedz
samsungggg
30-11-2014 - 14:41:29
Witam zablokował mi się telefon Samsung Galaxy Young, GT-S6310 i teraz nie wiem co dalej zrobić zeby odblokować
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-12-2014 - 07:58:18
Witaj. W takiej sytuacji jedynym wyjściem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych. Pomoc jak to zrobić można uzyskać kontaktując się z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia 2,10 PLN netto/min). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
696
28-11-2014 - 08:58:23
kupiłem telefon cat b15 on jest na androidzie i piec razy zle zrobiłem wzor i nie mogę z niego korzystać czy ktoś może w tej sprawie pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-11-2014 - 11:24:57
Witam. Telefon można spróbować przywrócić do ustawień fabrycznych poprzez odpowiednią konfigurację klawiszy. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
YOUNG_MONEY
14-11-2014 - 16:10:18
witam. moj znajomy ma telefon nokia lumia 610 ale nie pamieta hasla. czy mozna jakos pominac te haslo? czy np wgranie jakiegos nowego softu pomoze pominac te haslo?
  (4)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-11-2014 - 08:44:23
Witaj. W takiej sytuacji jedynym wyjściem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych. Pomoc jak to zrobić można uzyskać kontaktując się z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (1)
Odpowiedz
Darika
11-11-2014 - 14:11:59
WITAM , ZABLOKOWAŁAM LG 5 WZOREM KÓŁKO 3 NA 3 NIE PAMIĘTAM E -MAIL NA KONTO GOOGLE CO ZROBIĆ ?
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-11-2014 - 14:23:38
Witaj. W takiej sytuacji jedynym wyjściem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych. Pomoc jak to zrobić można uzyskać kontaktując się z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (1)
Odpowiedz
elu25
30-10-2014 - 16:16:08
dzien dobry mam lg p350 i zablokowalam go wzorem tylkozenie znam meila ihasla ico teraz
  (4)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-10-2014 - 20:52:09
Witam W celu uzyskania pomocy w sprawie zablokowanego telefonu, zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
mag 333
05-11-2014 - 12:16:15
@elu25 - Mam telefon samsung model;GT-B7510 zablokowany właśnie wzorem ale nie pamiętam hasła ani adresu.Jak odblokować?
  (9)
Odpowiedz
weslawgst
24-10-2014 - 10:17:08
Super ! DZIEKI TWOJEJ INFO ZNOWU CORKA MOZE SIE CIESZYC SWOIM TELEFONEM SAMSUNG Galaxy s5. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
kartuch
13-10-2014 - 15:18:41
Spróbujcie ten poradnik chyba łatwiejsze do wprowadzenia. download.net.pl/jak-odblokowac-androida-najprostsza-metoda/n/4929/
  (1)
Odpowiedz
Artic13
30-09-2014 - 18:01:57
mam tablet Quadra 7 Ultra Sim robię tą kombinacje klawiszy resetuje się i potem nic się nie dzieje tylko ciągle prosi o nazwę użytkownika której nie pamiętam Proszę o pomoc
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-10-2014 - 16:47:31
Witam. W takim przypadku zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
kate84
21-09-2014 - 19:00:01
ja mam samsung galaxy y gt-s5360 u mnie niestety nie działa kombinacja klawiszu co mam teraz zrobić by jednak sformatować telefon
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-09-2014 - 19:37:23
Witaj. W przypadku problemów z zablokowanym aparatem sugeruję kontakt z naszą infolinią Tech Desk *7242 (dla numerów z sieci T-Mobile 2,46zł/min.) lub 708477242 (dla numerów z innych sieci 2.58 zł./min.) Koledzy zapraszają codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
maccc
01-09-2014 - 15:39:09
Wielkie dzięki za pomoc.
  (1)
Odpowiedz
agggga30
25-08-2014 - 17:19:50
Adam dzięki tobie ,odblokowałam tel córki samsung galaxy y
  (1)
Odpowiedz
koza1213
13-10-2014 - 19:32:36
@agggga30 - a jak ? bo mam taki problem że kilka razy wpisywałam symbol w końcu każą mi podać konto gmail (gogle) ale nie pamiętam hasła do tego konta co teraz ? ! mam Samsung galaxy y
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-10-2014 - 09:03:02
Witam. Uprzejmie informuję, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu jest dostępny na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (1)
Odpowiedz
Devon
18-08-2014 - 19:16:01
Witam szukam kombinacji do "Recovery Mode" modelu U8600,chodzi o odblokowanie telefonu. Z/g dzieki za odpowiedz.
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-08-2014 - 19:30:03
Witam. Zapraszam w tej sprawie do kontaktu z specjalistami TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
wiktoriaczarna
18-08-2014 - 16:40:12
Witam, posiadam Samsung Tab 3. Młodszy brat bawił się nim i zrobił kilka razy zły wzór. Kombinacja nie działa, poprzez konto Gmail nie loguje się. Kopia zapasowa PIN także nie działa. A więc co robić?
  (3)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-08-2014 - 17:44:31
Witam. Pozostaje tylko przywrócenie ustawień fabrycznych. Zapraszam do kontaktu z TechDesk, pokierują krok po kroku: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (2)
Odpowiedz
jdheyeurerue
09-08-2014 - 16:19:38
jak odblokować telefon samsung galaxy mini wprowadziłem blokadę wężyk
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-08-2014 - 22:52:44
Witam. Telefon można odblokować poprzez poprawne podanie danych do założonego wcześniej konta google. Jeśli istniałyby jakieś dalsze problemy lub takie konto nie było wcześniej utworzone i dodane do tego telefonu zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
TIPO
07-08-2014 - 11:20:33
jaka jest kombinajca to sony xperia tipo w trzeciej metodzie?
  (3)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-08-2014 - 11:58:48
Witam serdecznie. Uprzejmie informuję, że na niniejsze zapytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Zachęcam do kontaktu.
  (1)
Odpowiedz
IwonaMłoda
30-07-2014 - 12:10:21
Super! Dzięki, trzecia metoda zadziałała!:)
  (1)
Odpowiedz
AND
27-07-2014 - 00:53:02
JA MAM BLOKADE I CO MAM ZROBIĆBO MI TATA ZABLOKOWAŁ I NIE MOGĘ ODBLOKOWAĆ BO WZOREM TO ZROBIŁEM I TATA NIE WIEDZIAŁ I MI ZABLOKOWAŁ PROSZĘ O POMOĆ
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-07-2014 - 08:02:26
Witaj. Jeżeli wskazana kombinacja klawiszy nie powoduje wywołania trybu recovery sugeruję kontakt naszymi specjalistami Serwisu Obsługi Technicznej „Tech Desk”. Serwis dostępny jest pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajdziesz na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
asia1206
12-07-2014 - 18:49:00
Corka zablokowala mi tel probojac go odblokowac i teraz musze wpisac meila a ja niewiem jaki bo kupilam tel w lombardzie co mam robic prosze o pomoc :(
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-07-2014 - 20:57:18
Witam. Telefon trzeba będzie pewnie przywrócić do ustawień fabrycznych. Zapraszam do kontaktu z naszymi specjalistami Serwisu Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajdziesz na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Krok po kroku wyjaśnią co trzeba zrobić. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
Kaja06
12-07-2014 - 08:58:08
Mam małe pytanie wie ktoś może jaka jest kombinacja klawiszy do Samsunga Galaxy Young . Koleżanka z dwa tygodnie temu zablokowała mi tel i od tamtej pory próbuje go odblokować . Jeśli ktoś wie coś na ten temat to prosze o pomoc :) Z góry dziękuje
  (11)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-07-2014 - 09:03:45
Jeśli powyższa metoda (3) nie działa polecam kontakt z infolinią TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (1)
Odpowiedz
ziemniakolud
25-05-2014 - 20:43:47
nie dziala prosz pomuszczcie chce zrestartowa c klikam w to co trzeba i lipa pomuszczcie mam telefon huawei u8600 plis pomuszcie
  (8)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-05-2014 - 10:26:35
Proponuję kontakt z naszym serwisem Tech Desk. Pracują tam specjaliści od konfiguracji wszelkiej maści sprzętów. Dostępni są codziennie w godzinach 7-23 pod dwoma numerami telefonów: *7242 (dla numerów z T-Mobile i Heyah, koszt 2,46 zł brutto za minutę połączenia) oraz 708477242 (dla numerów od innych operatorów, koszt zgodny z cennikiem danego operatora). Regulamin świadczenia serwisu znajduje się naszej stronie www.t-mobile.pl. Pozdrawiam!
  (2)
Odpowiedz
wawarob
22-07-2014 - 11:26:34
@ziemniakolud - ja proponuję kontakt ze słownikiem
  (1)
Odpowiedz
K.J
25-04-2014 - 22:09:23
hej mam samsung galaxy mini gt s kurczę zapomniałam symbolu i proszę blokada jak mam się zalogowac na konto gmail? nie chce mi sie zarejestrowac ;(
  (8)
Odpowiedz
kj.
25-04-2014 - 22:10:39
@K.J - pisze ciągle nieprawidłłowa nazwa uzytkownika lub hasło ...
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
26-04-2014 - 07:53:10
Zalogowanie do Google pomogłoby tylko wtedy gdyby wcześniej to konto było zsynchronizowane z Twoim Galaxym. Jeżeli nie korzystałeś z Gmaila w telefonie to ratuje Cię tylko „hard reset” telefonu lub serwis. Gdybyś potrzebował pomocy możesz też skontaktować się z naszym zespołem „Tech Desk” dostępnym codziennie od 07:00 do 23:00 pod numerem *7242 (2zł netto/minuta dla T-mobile) lub 708477242 (2,10zł netto/minuta z innych sieci). Pozdrawiam!
  (2)
Odpowiedz
bendka
15-05-2014 - 10:00:13
@ Konsultant T-Mobile - witam , mam podobny problem- syn wziął do ręki telefon i się pobawił- logowanie przez google nie działa pomimo skonfigurowanych kont gmail. lokalizacja i zmiana hasła z poziomu komputera również nie działa bo telefon ma dla oszczędności wyłączone przesyłanie danych. generalnie potrzebuję odzyskać jedynie notatki- czy jest sposób?
  (5)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-05-2014 - 11:02:14
Raczej nie uda Ci się wyciągnąć notatek. Jeżeli wyłączyłeś dostęp do Internetu to nawet poprawne dane konta Gmail nic nie dadzą. Pozostaje jeszcze serwis producenta, ale i tam nie cackają się z danymi Klienta, tylko od razu wgrywają od nowa oprogramowanie. Przykro mi, pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
ewela000
26-04-2014 - 16:12:03
@ kj. - m też tak pisz
  (1)
Odpowiedz
mirek1
05-03-2014 - 08:31:38
Udało się ! Ale zmienił się język systemu bodajże na grecki . Co dalej ?
  (3)
Odpowiedz
mirek1
05-03-2014 - 10:19:54
Uporałem się z grekom .
  (2)
Odpowiedz
bartosz99
23-04-2014 - 23:18:35
@ mirek1 - Jaki masz telefon ?
  (4)
Odpowiedz
rudzia1234
03-08-2014 - 16:53:02
@ bartosz99 - ja mam samsung s 3
  (1)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Połączenie za połączeniem, dzwonek za dzwonkiem – jak się uwolnić od uciążliwych osób, które wciąż próbują się do nas dodzwonić? W sklepie Google Play można znaleźć narzędzia, dzięki którym nasz telefon odetchnie, a wraz z nim także my.

Scenariusze bywają różne – od głupich żartów aż po mordercze nękanie. Jeśli nasz numer telefonu trafi w niepowołane ręce może zrobić się naprawdę nieprzyjemnie. Ciągłe telefony i SMS-y w ekstremalnych przypadkach mogą uniemożliwić nawet używanie telefonu, który wciąż atakowany jest nowymi powiadomieniami. Na szczęście, dzięki takim aplikacjom jak Blocker czy NQ Call Blocker znowu będzie to możliwe. Choć każda z nich zachowuje się inaczej, to wszystkie mają na celu blokadę niechcianych połączeń i wiadomości, i obie są dostępne za darmo.

Korzystaj z internetu w telefonie bez obaw o koszty! Twój smartfon działa online i często do odpowiedniej pracy potrzebuje dostępu do sieci? Możesz uniknąć dodatkowych kosztów! Skorzystaj z naszej taryfy multimedialnej lub zamów najlepszy pakiet internetowy na telefon! Aktywacja pakietu: Wyślij SMS pod bezpłatny nr 8010 o treści:
BC9 - jeśli korzystasz z abonamentu,
MAX - jeśli korzystasz z MIXa lub T-Mobile na kartę. Myślisz, że Internet w komórce jest drogi? Przemyśl to jeszcze! Nasze pakiety są już od 9,08 zł!

Interfejs aplikacji Blocker został dobrze przemyślany – ekran startowy umożliwia dostęp do wszystkich podstawowych funkcji programu, do których należą: profile, czarna i biała lista, rejestr, ustawienia, kopia zapasowa itd. Blocker pozwala na konfigurację profilów, pomiędzy którymi można się później wygodnie przełączać. Jeśli więc w danej chwili nie chcemy odbierać telefonów od numerów zastrzeżonych, ale wszystkie inne powinny docierać bez problemu – wystarczy aktywować ten domyślny. Klikając w przycisk „Add Profile” można skonfigurować swój własny zestaw filtrów, do których mogą wchodzić tylko wybrane lub wszystkie numery (zarówno w przypadku połączeń, jak i SMS-ów). Jeśli program wykryje niepożądane połączenie, może je zablokować na cztery sposoby – natychmiastowe rozłączenie, rozłączenie po odpowiedzi, wyciszenie lub tryb samolotowy. Program może być tak skonfigurowany, że będzie akceptował wyłącznie połączenia z „białej listy”, co może być szczególnie istotne w przypadku telefonów naszych dzieci. O zablokowanych połączeniach możemy być informowani na bieżąco, dzięki subtelnym powiadomieniom.

NQ Call Blocker to aplikacja jednego z czołowych producentów oprogramowania zabezpieczającego na Androida. Tym razem w ręce użytkowników oddano program do blokowania połączeń i SMS-ów. Oprawa graficzna naprawdę robi wrażenie – duże przyciski, czytelne funkcje, łatwa obsługa. Z kolei funkcjonalność aplikacji nie odbiega od panujących standardów. Można więc skonfigurować czarną i białą listę kontaktów oraz dostosować sposób blokowania połączeń. Program może akceptować tylko pozycje z naszej książki kontaktów lub tylko te wybrane, a także warunkować dostęp pozycją na czarnej lub białej liście. W przypadku SMS-ów obowiązują podobne reguły zabezpieczające, które uzupełnia możliwość konfiguracji powiadomień. Tablica, czyli centralnie umieszczony przycisk z etykietą „Dashboard”, przenosi użytkownika do podsumowania, w którym można poznać liczbę zablokowanych połączeń i SMS-ów, a także wykonać kopię zapasową wiadomości (w tym celu konieczna jest rejestracja w serwisie NQ). Jest jednak coś, co wyróżnia tą aplikację, na tle konkurencji. To „przestrzeń prywatna”, w której można zabezpieczyć połączenia i SMS-y od wybranych kontaktów przed wzrokiem wścibskich osób. Niestety, ta funkcja dostępna jest tylko w wersji Premium, której aktywacja wiąże się z opłaceniem abonamentu (1 miesiąc – 3,69 zł, 3 miesiące – 7,38 zł).

Jak zablokować niechciane połączenia na smartfonie z Androidem? - opinie i komentarze (4)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Stanisław
17-01-2016 - 17:01:57
Proszę o wyjaśnienie dlaczego miałbym płacić za taką aktywację do blokady niechcianych numerów??
  (0)
Odpowiedz
Następne kary__
30-07-2014 - 14:19:49
Szykują się następne kary. Polskie prawo mówi jednoznacznie że ofiara jest zobowiązana zgłosić te telefony i sms-y
  (0)
Odpowiedz
Kancelaria prawna
30-07-2014 - 11:19:39
STALKING Jeśli ofiara takiego działania poczuje się zagrożona lub uzna, że natręt narusza jej prywatność, to będzie mogła złożyć na policji wniosek o ściganie stalkera. Sprawca narazi się wówczas na karę do 3 lat pozbawienia wolności. Tak samo karane będzie podszywanie się pod inną osobę przez wykorzystywanie jej wizerunku i danych. Przepis ten będzie można zastosować np. wtedy, gdy stalker stworzy fikcyjny profil na portalu społecznościowym i zacznie nas oczerniać lub będzie zamawiał na portalach aukcyjnych towary na nasze nazwisko. O wiele większa kara – do 10 lat więzienia – ma grozić stalkerowi wtedy, gdy jego ofiara będzie próbowała popełnić samobójstwo. Wtedy przestępstwo ma być ścigane z urzędu, czyli niepotrzebne będą wnioski ofiary o ściganie natręta. W kodeksie karnym pojawił się nowy art. 190a § 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność, podlega karze pozba­wienia wolności do lat 3. § 2. Tej samej karze podlega, kto, podszywając się pod inną osobę, wykorzystuje jej wizerunek lub inne jej dane osobowe w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej. § 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 lub 2 jest targnięcie się pokrzywdzonego na własne życie, sprawca podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 następuje na wniosek pokrzywdzonego. Kiedy pisanie SMS-ów zacznie być przestępstwem? Niestety stosowanie nowych przepisów w praktyce może być niemałym problemem. Pisaliśmy o tym w artykule Po ilu SMS-ach trafimy do więzienia? - Brak precyzyjnego określenia zjawiska stalkingu w noweli będzie powodował trudności w interpretacji – tłumaczył dla e-prawnik.pl Radosław Pluciński, radca prawny wrocławskiego oddziału Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna. Sprzyjają temu nieprecyzyjne określenia w nowym przepisie: uporczywe nękanie, poczucie zagrożenia czy istotne naruszenie prywatności. - Co będzie kiedy np. mężczyzna wysyła nowo poznanej kobiecie SMS-y czy kwiaty, chcąc nawiązać kontakt. Jak to ocenić? Który SMS będzie nękaniem i kiedy? Czy częste kontakty listowne i e-maile to już przestępstwo? – zastanawiał się Pluciński. Ponadto nowe przepisy nie określają czasu trwania stalkingu. Nie ma problemu przy podszywaniu się pod kogoś innego. Tutaj jasne jest, że wystarczy jednokrotne działanie – np. założenie przez stalkera konta na Facebooku na nasze nazwisko lub umieszczanie naszych zdjęć w internecie. Nie wiadomo jednak, jak interpretować przepisy w przypadku nękania ofiary np. SMS-ami. Czy tygodniowe nękanie będzie już przestępstwem? A może będziemy musieli znosić natrętne wiadomości o wiele dłużej? Ocena postępowania sprawcy i ofiary może więc stanowić niemałe wyzwanie dla wymiaru sprawied
  (0)
Odpowiedz
prawnik
30-07-2014 - 11:15:39
Za uporczywe telefony oraz SMS-y najczęściej odpowiada operator. Należy takie wiadomości archiwizować i przekazywać prokuraturze.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Co zrobić jeśli nie pamiętamy wzoru, który służy do odblokowania ekranu smartfona? Nasz krótki poradnik wideo przedstawi rozwiązanie problemu.

Zobacz jak odblokować smartfon zablokowany wzorem! - opinie i komentarze (5)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

lili
03-05-2016 - 10:55:12
jak niemam wi fi i mi się nechce zalogować na konto google to nigdy nie zmnienie odblokowania
  (0)
Odpowiedz
miroł
20-04-2016 - 09:53:00
a jak nie można wpisać wzoru i nie pamięta się hasła do konta gogle
  (0)
Odpowiedz
Mini
12-03-2016 - 12:33:47
A co jeśli nie pamiętam ani wzoru ani hasła do konta google? :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-03-2016 - 16:55:58
Witam, w takiej sytuacji rozwiązaniem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych, które spowoduje usunięcie wszelkich danych z urządzenie, a co za tym idzie urządzenie nie będzie wymagało wzoru.
  (0)
Odpowiedz
pgrzesp
13-10-2015 - 08:23:20
Oczywiście ze można tylko przed zablokowaniem trzeba mieć wl wifi lub transfer danych
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Dzięki funkcji wbudowanej w klienta Gmail możemy w szybki sposób zablokować nadawcę uporczywych wiadomości, a nawet anulować subskrypcję, żeby nadawca zaprzestał wysyłania wiadomości na nasz adres.

Gmail - jak zablokować nadawcę i anulować subskrypcję? - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

nina1947
25-01-2016 - 11:14:52
Jak zablokować denerwujacy serwis "ciekawostki"?
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się