Zapoznanie się z kluczowymi opcjami konfiguracyjnymi urządzenia z Androidem stanowi klucz do sprawnego zarządzania jego pracą. Pierwszy poradnik z cyklu przedstawia opis konfiguracji łączności, z którego dowiemy się jak skonfigurować połączenie bezprzewodowe Wi-Fi i Bluetooth oraz jak sprawdzić poziom transferu na Androidzie 4.0.

Ustawienia systemu dostępne są zwykle po kliknięciu w przycisk Menu, gdzie pojawi się dedykowany przycisk, a także na liście aplikacji pod skrótem oznaczonym etykietą „Ustawienia”. Te dotyczące konfiguracji sieci zwykłych i bezprzewodowych stanowią zwykle pierwszą grupę opcji konfiguracyjnych urządzenia. W końcu to z nich korzystamy najczęściej.

Ustawienia Wi-Fi Po kliknięciu w charakterystyczną ikonę zostanie wyświetlona lista dostępnych sieci bezprzewodowych wraz z informacją o sile sygnału i zabezpieczeniach (kłódka przy ikonie). Kliknięcie w daną pozycję umożliwi przyłączenie do sieci po uprzednim wpisaniu hasła (jeśli sieć została zabezpieczona). Wybierając z menu opcję „Zaawansowane” można:

  • włączyć powiadomienia o sieci (jeśli znajdziemy się w zasięgu sieci Wi-Fi zostaniemy poinformowani o tym fakcie stosownym komunikatem)
  • zmienić zasady usypiania Wi-Fi (połączenie bezprzewodowe może być usypiane po wyłączeniu ekranu, a także stale utrzymywane, gdy telefon jest podłączony do komputera lub ładowarki. Można także całkowicie wyłączyć usypianie sieci Wi-Fi w celu uzyskania stałego połączenia internetowego, nawet wtedy gdy ekran jest wyłączony) 
  • ustawić pasmo częstotliwości sieci (Automatyczna, 5 lub 2,4 GHz) 
  • podejrzeć adres fizyczny MAC (może być przydatny w celu konfiguracji zabezpieczeń routera) 
  • ustawić statyczny adres IP oraz wpisać dane dotyczące adresu IP, bramy, maski sieci oraz dwóch serwerów DNS (jeśli usługodawca udostępnia taką możliwość)

Po jakimś czasie lista sieci bezprzewodowych może się wydłużyć, bo przedstawia wszystkie, z którymi kiedykolwiek się łączyliśmy. Poleceniem „Zapomnij” można je usunąć – w tym celu należy kliknąć w daną pozycję i wybrać odpowiednią opcję.

Kolejne opcje dotyczą modułu Bluetooth. To tutaj można go włączyć, zmienić nazwę urządzenia i ustawić jego widoczność dla innych. I tu ważna uwaga – aby inni mogli znaleźć nasz telefon i przesyłać pliki, musi być dla nich widoczny. Po włączeniu Bluetootha telefon automatycznie wykona skanowanie w poszukiwaniu urządzeń będących w zasięgu. Ręcznie również można odświeżyć listę urządzeń, wybierając polecenie „Wyszukaj urządzenia” (lub „Skanuj urządzenia”). Kliknięcie w adresata naszych plików rozpocznie proces parowania, który zostanie pomyślnie zakończony po wpisaniu hasła na obu urządzeniach. W menu kontekstowym znajdziemy opcje odpowiedzialne za zmianę nazwy telefonu, czas widoczności i dostęp do odebranych plików.

Użycie danych – to nowa opcja, która pojawiła się w Androidzie 4.0. Umożliwia wygodne zarządzanie transmisją danych i podgląd zużycia. To właśnie tutaj można włączyć, wyłączyć lub ograniczyć transmisję, a także sprawdzić, które aplikacje są najbardziej „żarłoczne”. Manipulując pomarańczowym suwakiem można ustawić ostrzeżenie o przekroczeniu limitu, natomiast czerwony odcina dostęp do połączenia internetowego po osiągnięciu danego poziomu. Należy przy tym pamiętać, że transfer może być naliczany w różny sposób przez system i operatora, więc warto ustawić pewien zapas danych.

Konfiguracja łączności bezprzewodowej na Androidzie - opinie i komentarze (24)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Ppppp
03-01-2018 - 16:02:50
Ogladalam odcinek serialu na showmax i zadzwonil telefon, gdy chcialam rozłączyć sie telefon juz nie dzialal. Posiadam Samsung Galaxy j5 czy w sklepie jesteście wstanie stwierdzic co to moze byc?
  (0)
Odpowiedz
darnoK
04-04-2016 - 00:35:13
Witam, mam internet wykupiony i nie chce mi się włączyć transfer danych, dotykał tą opcje i nie pojawia mi się , że jest włączona 😭 co mam zrobić? 😒
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-04-2016 - 18:10:48
Witam. W przypadku problemów z działaniem usługi internetu, należy ręcznie wypełnić parametry konfiguracyjne w ustawieniach telefonu. Oto dane dla usługi internetu: nazwa: internet, apn: internet, typ APN: default. Reszty parametrów proszę nie wypełniać. Następnie należy wyłączyć i włączyć telefon oraz aktywować transfer danych. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Dora
29-02-2016 - 22:16:00
mam problem z tel huawei u 8860 po włączeniu wi-fi strona otwiera mi się dopiero po 10-20 min co mam zrobić aby ten czas skrócić
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2016 - 10:41:33
Witam. Jeśli inne urządzenia podłączone przez wifi pod ten sam router otwierają strony szybciej niż Huawei ewidentnie jest to problem z omawianym telefonem. Należy wykonać reset do ustawień fabrycznych a jeśli nadal nie będzie efektu przekazać sprzęt do serwisu producenta. Pozdrawiamy.
  (0)
Odpowiedz
Dora
29-02-2016 - 22:01:13
mam problem z tel huawei u 8860 po włączeniu wi-fi strona otwiera mi się dopiero po 10-20 min co mam zrobić aby ten czas skrócić
  (0)
Odpowiedz
natkalas
28-02-2016 - 20:02:35
witam posiadam telefon huawei p8 lite. mam problem ze sluchawka bluetooth (nokia BH-110 u), telefon jej poprostu nie widzi? czy trzeba cos zmienic w ustawieniach?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-03-2016 - 19:51:06
Witam. W przypadku chęci połączenia słuchawki bluetooth z telefonem, należy najpierw wprowadzić ją w tryb parowania. Wtedy telefon ją wyszuka i będzie można z nią się połączyć podając w telefonie kod PIN. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
konradd1993
26-02-2016 - 18:01:14
syukam sieci apn w wiko sunset prubuje wlaczyc wykupiony internet i nie moge
  (0)
Odpowiedz
anka
18-02-2016 - 09:29:31
Jak moge skonfigurowac telefon Samsung Galaxy S 3 mini
  (0)
Odpowiedz
filip42
02-02-2016 - 19:05:30
bluetooth w telefonie LG G4s nie widzi samochodu hundai ix35, czy jest możliwe brak kontabilności między nimi,widzi natomiast telewizor i inne telefony.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-02-2016 - 07:46:14
Witaj. Sugeruje kontakt z infolinią TechDesk *7242 (2,46 brutto) lub 708477242 (2.58 brutto) w godz. 7:00-23:00
  (0)
Odpowiedz
Szacek12
16-01-2016 - 20:46:41
Mam problem z uwierzytelnieniem sieci wifi i nie mogę się połączyć z internetem przez router. Nie wiem jak ten problem mogę naprawić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-01-2016 - 17:03:09
Witam, Pragnę poinformować, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ewela123
11-12-2015 - 20:47:31
włącza mi się ciagle skanowanie wi-fi. jak to wyłączyć? huwawei u 8600-1
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-12-2015 - 07:39:08
Witaj. Wystarczy w ustawieniach telefonu wyłączyć WiFi. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Eve85
09-05-2015 - 21:25:14
A co jesli probuje wyświetlić liste dostępnych wifii a ta lista sie nie wyswietla pomimu wlaczonego routr'a ( na telefonach i laptopie jest dostepne). Mam samsung galaxy tab4. RATUNKU... Zrobilam juz przywracanie ustawien fabrycznych, restartowalam i dalej nie chce mi wyszukac wifii. To samo jest z bluetooth... Wogole nie chce sie wlaczyc ani jedno ani drugie... Pomocy!!!
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-05-2015 - 15:16:59
Witaj. Spróbuj zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych (jeśli masz na nim dane wrażliwe - zrób kopię zapasową) - w razie problemów skontaktuj się ze specjalistami Tech-Desk *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Jeśli reset nie rozwiąże problemu pozostaje serwis producenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
giboon
02-10-2014 - 20:55:31
witam , mam taki problem z telefonem xperia S mianowicie , mam pakiet danych mobilnych działają mi na nim aplikacje typu :Facebook czy snapchat , ale gdy włączam przeglądarkę nie wczytują mi się strony to samo tyczy się sklepu play , o co możne chodzić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-10-2014 - 21:59:03
Witam W celu zweryfikowania problemu zapraszam Cie do kontaktu ze wsparciem technicznym TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
BoLo678
18-10-2014 - 18:21:39
@giboon - witam, mam dokładnie takis sam telefon, oraz problem (roznica jest taka, ze ja jestem w Orange), chcialem sie spytac czy znalazl pan juz rozwiazanie?
  (0)
Odpowiedz
Izabella 0607
23-07-2014 - 11:52:06
Mam problem z połączeniem wi-fi po wpisaniu hasła wyświetla się informacja o uzyskiwaniu adresu IP i po jakimś czasie są dwie wiadomości 'Wyłączono sieć bo połączenie internetowe jest wolne " i w końcu wyświetla się informacja "nie można uzyskać adresu IP" Mam tel. Samsung S5...Nie wiem co mam zrobić -??? Proszę o radę z góry serdecznie dziękuję....I. Olszewska
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
31-07-2014 - 16:23:14
Witam. W takim wypadku sugeruję restart routera i ponowne wpisanie hasła do WiFi. Jeśli nie uda się to może oznaczać jakieś dodatkowe zabezpieczenia routera lub problem z aparatem. W takiej sytuacji proponuję kontakt z inforlinią wsparcia technicznego TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
krzyś
06-06-2014 - 08:08:49
Witam. Jestem posiadaczem telefonu sony xperia L. Od kilku dni na terenie Katowic nie działa mi "komórkowy transfer danych". Piszę, że na terenie Katowic, bo tu pracuję (ulica Powstańców - niemal w centrum miasta). Mieszkam jednak w Rudzie Śląskiej, gdzie transfer danych normalnie działa. W drodze do pracy sprawdziłem, w którym momencie drogi transfer danych się wyłącza i dzieje się to dokładnie na granicy miasta Katowice. Myślałem wpierw, że problem jest związany z moim smartfonem, ale poza Katowicami wszystko działa jak należy. Lecz zauważyłem taką prawidłowość - w pracy jak telefon wyłączę i ponownie włączę, to na jakieś 10-20 sekund pojawia się transfer danych, po czym w miarę jak uruchamiają się "w tle" inne aplikacje, transfer danych się wyłącza. Wygląda to tak jakby któraś z uruchamianych aplikacji odcinała transfer danych - niestety nie wiem która. Będę wdzięczny za pomoc - sprawa dla mnie o tyle pilna, że często podczas pracy muszę korzystać z tej formy połączenia z internetem. Mój nr telefonu to 728-911-559. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam - Krzysztof Hadam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Smartfon to wciąż telefon - służy głównie do dzwonienia. Warto więc sprawdzić, jakie opcje konfiguracyjne oferuje urządzenie z Androidem, bo dzięki nim można udostępniać połączenie internetowe oraz sprawić, by smartfon działał znacznie dłużej niż dotychczas.

Włączenie trybu samolotowego, lub inaczej „trybu offline”, spowoduje wyłączenie modułu telefonicznego. Wówczas ikona symbolizująca sygnał sieci zmieni się w samolot, a my zostaniemy „odcięci od świata”. W tym trybie nie ma możliwości wykonywania połączeń telefonicznych oraz korzystania z Internetu. Warto zastanowić się nad przełączeniem urządzenia w tryb samolotowy przed snem – nikt nas nie będzie niepokoił, a jednocześnie zapewnimy swojej baterii znacznie dłuższy czas pracy.

Android umożliwia także połączenie z sieciami VPN. Wirtualne sieci prywatne pozwalają na bezpieczne łączenie ze sobą sieci i komputerów za pośrednictwem Internetu, linii dzierżawionych lub łączy radiowych. Aby z nich skorzystać należy najpierw ustawić hasło, wzór odblokowujący lub kod PIN, a następnie dodać sieć VPN – określić jej nazwę, typ, adres serwera i szyfrowanie.

Tethering i punkt dostępu
Niektóre smartfony z Androidem umożliwiają udostępnienie połączenia internetowego innym urządzeniom za pośrednictwem Wi-Fi, Bluetooth, a nawet USB. Dedykowane opcje znajdziemy w grupie „Tethering i punkt dostępu”, jeśli producent i operator zezwalają na takie funkcje. Nasz mobilny punkt dostępowy może mieć dowolnie skonfigurowany identyfikator oraz zabezpieczenia typu WPA PSK i WPA2 PSK. Po aktywacji tej funkcji inne urządzenia będą mogły połączyć się ze smartfonem tak samo, jak ze zwykłym routerem Wi-Fi. Należy jednak pamiętać, że możliwość korzystania z połączenia Wi-Fi na smartfonie zostanie zablokowana. Wybrane smartfony umożliwiają także udostępnianie połączenia internetowego przez moduł Bluetooth – wówczas inne urządzenia będą mogły korzystać zarówno z połączenia Wi-Fi, jak i 3G/UMTS, które oferuje nasz smartfon. Telefon można też zamienić w zwykły modem po podłączeniu do komputera przez USB – po instalacji sterowników możliwe będzie korzystanie z transmisji za pośrednictwem smartfonu lub tabletu.

 

Sieci komórkowe (lub „Sieci telefonii komórkowej”) W tej grupie ustawień znajdują się opcje dotyczące połączenia internetowego oraz trybu pracy sieci. W większości urządzeń pracujących pod kontrolą systemu Android 2.2 lub nowszej, pierwszą opcją jest możliwość włączenia/wyłączenia transmisji danych. Dzięki temu telefon nie będzie łączył się automatycznie z Internetem. W poprzednich wersjach systemu kontrola nad tym połączeniem była utrudniona – jedynym wyjściem było korzystanie z programów blokujących transfer danych. Można zdecydować, w której Sieci ma pracować nasz smartfon. Jeżeli aktualnie korzystamy z usług operatora sieci innej niż macierzystej, to połączenie z Internetem może znacznie obciążyć nasz budżet. Warto więc rozważyć wyłączenie opcji „Dane w roamingu” – dzięki temu telefon nie uzyska połączenia internetowego gdy będzie zalogowany do innej sieci.

Punkty dostępowe są niezbędne do korzystania z Internetu i wysyłania MMS-ów. Choć zwykle skonfigurowane są domyślnie lub przesyłane są tuż po pierwszym uruchomieniu urządzenia, czasem może zajść potrzeba ich zmiany. Należy wówczas otworzyć menu „Punkty dostępowe”, kliknąć w przycisk „Nowa nazwa APN”, a następnie skonfigurować połączenie według wytycznych uzyskanych od operatora. Jeśli nie korzystamy z wideorozmów, sporadycznie przeglądamy strony internetowe i szybkość transmisji nie ma dla nas znaczenia, to korzystniej dla czasu pracy urządzenia będzie przełączenie trybu pracy na 2G. Po zaznaczeniu opcji „Używaj tylko sieci 2G” telefon nadal będzie korzystał z transmisji danych, ale tylko w trybach GPRS/EDGE, a więc znacznie wolniejszych od standardu 3G.

Operatorzy sieci Jeśli możemy korzystać z sieci innej niż macierzystej, czy to z uwagi na możliwość aktywacji roamingu krajowego, czy zagranicznego, wybierając opcję „Operatorzy sieci” możemy go zmienić. W trybie wyboru ręcznego sami decydujemy, do której sieci chcemy się przyłączyć, natomiast „automat” sam zdecyduje, która sieć będzie najlepsza w danym momencie, przy czym priorytet ma ta macierzysta.

Konfiguracja łączności komórkowej na Androidzie - opinie i komentarze (77)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Iwona
23-01-2019 - 11:49:07
Witam.Mam telefon Samsung Galaxy J3 i od dwóch dni wyświetla mi się ikona brak sieci i nie mogę sie z nikim połączyć i nikt nie może zadzwonić do mnie.Dwa dni temu wszystko działało dobrze.Nie wiem czemu tak się zrobiło i proszę o wskazówki co mam zrobić w takiej sytuacji.
  (0)
Odpowiedz
Kama
21-09-2016 - 10:43:55
Witam, parę dni temu zakupiłam Honor 7 Lite (nie w T-mobile) i okazało się, że nie mogę wysyłać, ani odbierać mms'ów. Porównałam dane konfiguracyjne mms z osobą, która ma Honor 7 i były one takie same. Co więcej, po telefonie do pomocy technicznej otrzymałam maila danymi do konfiguracji i były one identyczne z tymi, które mam. Kiedy wysyłam wiadomość mms pojawia się komunikat "usługa nie została aktywowana w sieci", a kiedy ktoś wysyła je do mnie dostaję sms "you have an mms waiting for you" i linka. Dodam, że sam internet działa ok. Jakaś rada?
  (0)
Odpowiedz
Balcer
20-09-2016 - 18:21:19
Witam, w dniu wczorajszym zaktualizowałem samsunga a5 2016 do androida 6.0. Od tego momentu nie działają dane komórkowe. Telefon został kupiony w t-mobile, natomiast karta sim z Orange. Bardzo proszę o pomoc jak skonfigurować telefon, aby to działało (prawdopodobnie chodzi o APN). Bede bardzo wdzięczny za odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Barbara
25-08-2016 - 22:25:24
Dziękuję znalazłam i zresetowałam słuchawkę i działa :-) Mam jeszcze problem z MMS nie pobiera mi natomiast wysyłać mogę, szukałam i nie znajduje może coś podpowiesz?
  (0)
Odpowiedz
Sza
25-08-2016 - 13:59:34
Nokia bh-110u ma ograniczona liste urzadzen. Znajdz sobie na sieci jak zresetowac ('wyczyscic') zapamietane urzadzenia w samej sluchawce
  (0)
Odpowiedz
Barbara
23-08-2016 - 23:46:22
Zmieniłam smartfon Nokia Lumia na Samsung Galaxy A5 i mam problem z powiązaniem do nowego smartfona słuchawki bluetooth Nokia BH-110U . Samsung nie widzi tej słuchawki. Proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
anonim
18-08-2016 - 11:24:41
Mój telefon nie wysyła wiadomości ani połączeń poniwaz jest włączona usługa tak tak co mogę zrobić żeby mój telefon zaczął noramalnie działać jak wcześniej . Telefon samsung galaxy grand prime
  (0)
Odpowiedz
Marcin
15-08-2016 - 00:18:25
Witam .Mam pewien problem z Huawei-em P 9 lite, a mianowicie zapomniałem hasła odblokowania telefonu i po kilkunastu próbach zdecydowałem się na restart. Po restarcie telefon pyta mnie o język , region a pozniej ustawienia wifi i tu jest problem ponieważ nie wiadomo o co chodzi i dalej nic nie można zrobic?
  (0)
Odpowiedz
Szymon
12-08-2016 - 23:06:17
Witam posiadam następujący problem z aplikacją snapchat na moim telefonie, a mianowicie aplikacja działa tylko i wyłącznie z użyciem wifi, z danymi komórkowymi nie można się nawet zalogować, ponieważ pojawia się komunikat o weryfikowaniu urządzenia itp a snapy się nie ładują. Czy rozwiązaniem sa ustawienia fabryczne czy też jest inny sposób? telefon Samsung Galaxy a5 2016
  (0)
Odpowiedz
Kuba
11-05-2016 - 20:05:39
Niby pomogło lecz na krótki okres czasu po około godzinie znów przestało działać. :/ Jest coś jeszcze co można zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-05-2016 - 17:47:50
Witam. Jeśli telefon "gubi" ustawienia APN to niestety pozostaje sprawdzenie go w serwisie. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
martapaka82
11-05-2016 - 12:10:12
witam nie wiem z jakiego powodu od dnia dzisiejszego nie mogę wysłać ani odebrać wiadomości MMS jeszcze wczoraj wszystko działało internet i sms działa ok tylko MMS przestały mój telefon SAMSUNG GALAXY A5
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-05-2016 - 13:12:03
Witam, Sprawdź proszę, czy masz włączoną w telefonie transmisję danych oraz, czy nie został usunięty punktu dostępu MMS. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kuba
09-05-2016 - 14:46:28
Witam mam problem otóż gdy włączam lte w telefonie to internet niby jest lecz nie mogę nic obejrzeć na YouTube ani na Facebooku nic wysłać. Da się coś z tym zrobić? Proszę o pomoc ! Telefon to samsung galaxy a5 2016
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-05-2016 - 09:01:49
Witam. Na to wygląda, że telefon ma błędnie skonfigurowane punkty dostępowe apn dla sieci Heyah, a nie T-Mobile. Proszę zatem przekonfigurować telefon, co rozwiąże problem. Dane dla usługi internetu: nazwa: internet, apn: internet, typ APN: default. Reszty parametrów proszę nie uzupełniać. Oto dane dla usługi mms: APN: mms, mmsc: http://mms/servlets/mms, proxy dla mms:213.158.194.226, typ APN: mms. Reszty parametrów proszę nie uzupełniać. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
FAZI157
07-05-2016 - 16:17:46
Witam . Posiadam Kruger &Matz DRIVE 4 . Będąc za granicą sądziłem , że ten smartfon wyszuka w roamingu sieć automatycznie i się w niej zaloguje tak jak w zwykłym telefonie komórkowym . Jest odwrotnie , w ustawieniach mam włączone automatyczne wyszukiwanie sieci ale muszę je wymusić ręcznie i potwierdzić rejestrację w danej sieci , mimo że wyświetlana jest funkcja automatycznego wyszukiwania sieci . Czy coś nie tak skonfigurowałem ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-05-2016 - 08:11:55
Witam. Standardowo telefony logują się automatycznie do operatora roamingowego, analogicznie do sytuacji w kraju macierzystym, gdzie logowanie też jest domyślnie automatyczne. Być może w ustawieniach tego urządzenia są jakieś dodatkowe opcje dotyczące wyszukiwania sieci roamingowej i logowania się do niej. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Karolina
05-05-2016 - 09:37:37
Witam. Mam telefon Huawei P8 Lite i problem z Bluetooth. Mianowicie telefon nie wyszukuje mi radia przez Bluetooth, w internecie widziałam, że ten telefon właśnie ma taką wadę, że nie wyszukuje urządzeń innych niż telefony. Da się to naprawić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-05-2016 - 10:30:33
Witam. W przypadku problemów z działaniem Bluetooth w telefonie sugeruję zrobić kopię zapasową danych i następnie przywrócić jego ustawienia fabryczne. Jeśli to nie pomoże, pozostaje oddanie sprzętu do serwisu. Wystarczy udać się do naszego punktu obsługi zabierając ze sobą fakturę sprzętową oraz kartę gwarancyjną. Poza tym zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
monia
30-04-2016 - 08:41:20
Proszę pomóc mi odblokować telefon . Podobno jest w trybie offline i nie mam dostępu do internetu a ja nie umiem z tego trybu wyjść . Mam telefon Huawei
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-05-2016 - 18:55:37
Witaj. W takiej sprawie zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
Madzia
18-04-2016 - 07:49:27
Witam, posiadam od niedawna Samsung j5 i nie wiem jak mogę ustawić blokadę dla niechcianych nr , połączeń przychodzących czy SMS?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-04-2016 - 22:46:33
Witaj. Blokadę połączeń można ustawić wchodząc w ustawienia -> połączenia -> lista automatycznego odrzucenia. W razie wątpliwości proponuję kontakt z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy).
  (0)
Odpowiedz
roxana
16-04-2016 - 09:12:54
Witam. Posiadam abonament w sieci T-Mobile. Niecały rok temu założyłam blokade na kody premium gdyż mój syn używał ich do pewnej gry. Byłam pewna, że moje konto jest bezpieczne. Zapewniał mnie też o tym operator tej sici. Okazało się że niedawno dostałam kolejny bardzo wysoki rachunek z tego samego powodu - kody premium. Oczywiście zadzwoniłam na infolinię. Dowiedziałam się wówczas że moja blokada została wyłączona. Ja tego nie zrobiłam ze względu na własne bezpieczeństwo. Dowiedziałam się od operatora sieci że czasem automat sam odblokowuje nałożone blokady. Dlaczego nikt mnie o tym nie poinformowałl rok temu. Monitorowałabym konto co miesiąc w celu sprawdzenia czy blokada jest nadal włączona. Dowiedziałam się, że takie działanie jest bezprawne. Dlatego składam reklamację. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-04-2016 - 10:54:50
Witam, Pragnę poinformować, że reklamację można złożyć na kilka sposobów, mianowicie: w dowolnym Punkcie Sprzedaży sieci T-Mobile, za pośrednictwem korespondencji listownej (T-Mobile Polska S.A. ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa) oraz mailowej (boa@t-mobile.pl) lub podczas rozmowy telefonicznej z BOA pod numerem 602900 (z numeru telefonu sieci T-Mobile/opłata zgodna z cennikiem) lub 602900000 (z numeru telefonu innego operatora/opłata zgodna z cennikiem). Pozdrawiam serdecznie
  (0)
Odpowiedz
Wierzbno
14-04-2016 - 09:16:27
Na 112 się dodzwonisz nawet w trybie samolotowym.
  (0)
Odpowiedz
Hubert
08-04-2016 - 23:15:29
Witam posiadam LD Swift L7 II zakupiony w plusie, lecz używam karty z T-mobile, i nie mogę skonfigurować ustawień internetu. Można prosić o jakaś pomoc? :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-04-2016 - 17:24:03
Witam. W przypadku problemów z działaniem usługi internetu, należy ręcznie wypełnić parametry konfiguracyjne w ustawieniach telefonu. Oto dane dla usługi internetu: nazwa: internet, apn: internet, typ APN: default. Reszty parametrów proszę nie wypełniać. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Natalia
03-04-2016 - 20:05:50
Witam, mam samsung galaxy grand neo plus, mam następujący problem : pomimo tego że włączam DANE KOMÓRKOWE internet nie działa , łapie sygnał ale nie działa a mam 8107MG. Dlaczego tak się dzieje?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-04-2016 - 17:46:08
Witam. W przypadku problemów z działaniem usługi internetu, należy ręcznie wypełnić parametry konfiguracyjne w ustawieniach telefonu. Oto dane dla usługi internetu: nazwa: internet, apn: internet, typ APN: default. Reszty parametrów proszę nie wypełniać. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
jacek0212
31-03-2016 - 08:48:45
Witam, Posiadam ASUS zenfone 2 i wczoraj w salonie T-Mobile konsultant ręcznie skonfigurował mms, lecz po powrocie do domu i próbie połączenia z Wi-Fi okazało się, że telefon widzi Wi-Fi, ale nie może się połączyć z żadną stroną internetową. Czy mógłbym dostać konfigurację APN do internetu i MMS, bo wydaje mi się, że konsultant źle to skonfigurował.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-04-2016 - 15:35:03
Witam. W przypadku problemów z działaniem usług mms i internetu, można ręcznie wypełnić parametry konfiguracyjne w ustawieniach telefonu. Oto dane dla usługi mms: APN: mms, mmsc: http://mms/servlets/mms, proxy dla mms:213.158.194.226, typ APN: mms. Reszty parametrów proszę nie uzupełniać. Dane dla usługi internetu: apn: internet, typ APN: default. Reszty parametrów także proszę nie uzupełniać. Co ważne, połączenie z internetem przez sieć wifi jest niezależne od naszych usług. Konfiguracja APN-u internet ma wpływ tylko na działanie internetu z sieci komórkowej, na wifi nie. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
adam
17-03-2016 - 11:07:19
witam mam tel LG e610 zakupiony w sieci plus ale uzywam go w sieci t-mobail nie moge wlączyc i niemam pojecia jak włączyc internet prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Piter
27-02-2016 - 20:43:09
witam zrobilem formata w telefonie LG-E610 po tym internet nie dziala trnsfer mam wlaczony
  (0)
Odpowiedz
Czarny
21-02-2016 - 08:14:43
Mam problem z siecia 3g za granicą mam zasięg na telefonie a nie mogę nigdzie zadzwonić
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-02-2016 - 20:43:34
Spróbuj wybrać tryb pracy sieci "TYLKO GSM" lub 2G. Spróbuj wybrać ręcznie innego dostępnego na tym terytorium Operatora. Jeśli się nie powiedzie, skontaktuj się z Biurem Obsługi (telefonicznie/mailowo). Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ania
20-02-2016 - 09:42:09
Witam, mam samsung galaxy j 5, mam następujący problem : pomimo tego że włączam DANE KOMÓRKOWE internet nie działa , nie łapie sygnału, dodatkowo nie mogę wysyłać ani odbierać mms-ów.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-02-2016 - 21:36:41
Włączenie Danych Komórkowych to pół sukcesu. Zerknij proszę czy masz odpowiednio skonfigurowany Punkt Dostępowy (APN). Szukałbym tego w USTAWIENIACH>WIĘCEJ>SIECI KOMÓRKOWE.
  (0)
Odpowiedz
wojtek
18-02-2016 - 12:18:58
dzień dobry. Dostałem Samsung Galaxy S. Telefon nie czyta karty SIM. Ale typ sieci komórkowej ustawiono na HSDPA. Czy to prawidłowe ustawienie?
  (0)
Odpowiedz
Kledar
16-02-2016 - 18:57:47
Witam , mam sony xperia (numer modelu C1905) , nawiazuję połączenie internetowe, włączam hot spot na telefonie, mój laptop wykrywa hot spota i przegladam stony internetowe, natomast niemogę polączyć sie z siecia w pracy poprzez VPN. Połączenie z siecia w pracy poprzez VPN działa na innych hotspotach. jak na to zaradzić ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-02-2016 - 11:18:49
Witaj. Sugeruję kontakt z infolinią Tech-Desk : *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
frania
06-02-2016 - 16:36:33
Mam następujący problem , pomimo tego że włączam DANE KOMÓRKOWE internet nadal nie działa , nawet nie łapie sygnału, prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-02-2016 - 12:34:18
Witam. W dniu pisania posta występował problem z transmisją danych w sieci T-mobile, dlatego mogły być utrudnienia w korzystaniu. Na chwile obecną sieć działa prawidłowo. Jeśli nadal masz problem zachęcam do kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
frania
06-02-2016 - 16:34:14
Mam następujący problem , pomimo tego że włączam DANE KOMÓRKOWE internet nadal nie działa , nawet nie łapie sygnału, prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
genowefa
27-01-2016 - 23:50:47
polaczenie wideo zakonczone- błąd sieci proszę o pomoc na mój e-mail
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-01-2016 - 15:36:26
Witam. Aby korzystać z wideo połączeń w T-Mobile muszą być spełnione odpowiednie warunki: usługa musi być aktywna na kontach u Operatora u obu rozmówców, telefony rozmawiających muszą posiadać możliwość wykonywania połączeń wideo i karty SIM muszą być zalogowane do sieci 3G. Jeśli jednak mimo to problem występuje dalej to proszę zgłosić problem na infolinii. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
milka
20-01-2016 - 19:37:55
Witam, zakupiłam niedawno telefon samsung galaxy j5. Mam problem z mms. Wysyłam bez problemu, ale żeby odebrać muszę mieć włączoną transmisję danych a mam ograniczony internet ponieważ mam telefon w tej opcji jump. Czy w tym telefonie nie da się odbierać mms zupełnie bez internetu? Przecież to jakaś masakra.
  (0)
Odpowiedz
Kacha
17-01-2016 - 16:44:14
Witam Spadł mi dzisiaj telefon... mam połączenie z siecią, Internet działa jednakże jak wysyłam sms to nie znajduje się on w konwersacji jak również nie mogę wysłać wiadomości przez Hangouts... Co mogło się stać? Weszłam w ustawienia ale jest wszystko tak jak było.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-01-2016 - 17:08:52
Witam, Pragnę poinformować, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Angelikaa
11-01-2016 - 17:05:49
Witam posiadam Sony Xperie T3. Mam straszne problemy z zasięgiem. Chce wysłac wiadomość SMS i ciągle pisze " wiadomosć w kolejce" czasami jak wylacze i wlacze telefon to sie wysle. Przywracalam telefon do ustawien fabrycznych i probowalam juz zmienic na reczne i automatyczne wyszukiwanie sieci ;/ dzwonic sie da z SMS-ami jest tylko taki problem. w innym tel karta chodzi jak nalezy wszystko sie wysyla na czas :/ Centrum wiadomości chyba dobry nic nie zmieniałam ,ale nawet sie wejsc nie da ,zeby go zmienic ,pisze tylko 'Numer centrum wiadomości" i podany jest numer klikam w to ,ale nie da sie w to wejsc ;( Co może być nie tak?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-01-2016 - 09:27:16
Witam. Jeśli karta SIM funkcjonuje poprawnie w innym urządzeniu, a ustawienia fabryczne nie pomagają to są tylko dwa wyjścia: pierwsze to ewentualnie pobrać ze Sklepu Play inną aplikacje do wiadomości (np. Messenger od Google) i sprawdzić jej działanie. Drugie wyjście to niestety zdanie urządzenia do serwisu producenta. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Dudek1995
10-01-2016 - 02:52:47
Witam, mam Samsunga Galaxy Grande Prime. Dziś bawiłem się w ustawieniach i zrobiłem coś nie tak jak powinienem, mianowicie wcześniej Internet działał normalnie wystarczyło kliknąć na ikonę i się włączał od razu. Po wszystkim Internet nie działa w Ogóle klikam w ikonę zapala się normalnie ale nie funkcjonuje. Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-01-2016 - 11:28:23
Witam. Na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
jaro
07-01-2016 - 12:19:42
Witam Również posiadam Samsung Galaxy J5 mam problem z wysyłaniem i odbieraniem MMS. Mam pytanie dotyczące dlaczego aby wysłać MMS muszę miec cytuje Konsultanta T-mobile "Ważne jest też to, aby aktywna była transmisja danych sieci komórkowej" Dlaczego mam włączyć transmisje danych pakietowych które obciążają moję konto skoro w abonamencie mam nielimitowaną ilości mms i miała być bezpłatna? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-01-2016 - 17:52:16
Witam. Transmisja danych powinna być włączona tylko w przypadku, jeśli wymaga tego oprogramowanie telefonu. Proszę więc w pierwszej kolejności podjąć próbę wysłania wiadomości mms przy wyłączonej transmisji danych i sprawdzić, czy wiadomość zostanie wysłana. Jeśli nie, będzie to świadczyć o tym, że oprogramowanie telefonu wymaga jej włączenia, aby móc korzystać z usługi mms. Przesyłanie mms nie będzie rozliczane w żadnym wypadku z posiadanego pakietu internetowego. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ania8718
18-12-2015 - 16:24:18
Witam a ja mam taki problem że mój telefon alcatel pop3(5) widzi sieć wifi domową 2,4 natomiast nie widzi pasma sieci 5ghz i czy można jakoś ustawić żeby ją widział?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-12-2015 - 11:33:30
Witam. Serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wiki
18-12-2015 - 10:20:07
Dzien dobry. Ja tez mam telefon galaxy J5 ale u mnie jest taka sutuacja że nie moge ano odbierać ani wysyłać mmsów. Miałam dostać od Was jakiś sms konfiguracyjny i na rozmowie sie skonczyło.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
20-12-2015 - 14:16:00
Witam. Proszę spróbować przywrócić ustawienia domyślne punktów dostępowych w telefonie. Jeśli to nie pomoże należy wpisać parametry ręcznie. Poniżej parametry które należy wypełnić (innych nie wypełniamy): Nazwa: MMS APN: mms MMSC: http://mms/servlets/mms Proxy dla MMS: 213.158.194.226 Port MMS: 8080 Typ APN: mms Ważne jest też to, aby aktywna była transmisja danych sieci komórkowej. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Mena
06-12-2015 - 23:27:36
Witam. Posiadam Samsunga galaxy J5 i nie mogę wysłać mmsa. U mnie widnieją w wysłanych a do adresata w ogóle nie dochodzą. Proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-12-2015 - 20:23:47
Witam. Jeżeli telefon potwierdza, że MMS został wysłany to być może problem leży po stronie adresata.Kwestia otwarta to także to czy jest to problem z jednym odbiorcą czy z różnymi numerami. Warto sprawdzić działanie usługi przekładając kartę SIM do innego telefonu (jeśli brak takiej możliwości to można poprosić o pomoc w punkcie). Jeśli usługa nie będzie działać w innym urządzeniu to proszę o kontakt z infolinią w celu zgłoszenia problemu technicznego (proszę pamiętać o podaniu z 2-3 przykładów). Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Ewelina
01-12-2015 - 06:17:40
Witam mam telefon Sony Ixperia T3 od samego początku korzystałam z siedzi WiFi w domu i nigdy nie było problemu a od wczoraj nie mogę otworzyć strony int. niby internet jest podłączony ale strony się ładują bez skutku ,pomocy :/dla czego tak jest ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-12-2015 - 17:20:10
Witam. W takiej sytuacji sugeruję zapomnieć sieć wifi w telefonie oraz połączyć się z nią na nowo podając hasło uwierzytelniające. W razie braku poprawy, proszę sprawdzić połączenie telefonu z inną siecią wifi. Jeśli problem dalej będzie występował, ostatecznie należy przywrócić ustawienia fabryczne telefonu. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kasia
12-11-2015 - 21:26:22
Witam, Posiadam LG E460 i mam abonamet u innego operatora niż T-mobile,lecz posiadam modem z abonamentem z T-Mobile i chciałbym kartę z modemu podłączyć do LG 460. Proszę o informacje krok po kroku jak to konfigurować aby karta ,,zaskoczyła,, (telefon posiada brak blokady. Pozdrawiam Kasia
  (0)
Odpowiedz
Anna
27-10-2015 - 14:33:49
Dzień dobry, poproszę o poradę, jak wyłączyć połączenia internetowe w roamingu - android 4.2.2. telefon alcatel one touch 7041 D. Telefon wyjedzie zagranicę i nie chcę żeby łączył się poprzez sieć komórkową z internetem, jak wyłączyć mu pobieranie internetu? jest to telefon dual sim, planuję zakupić tam pre-paid'ową kartę internetową i z niej zagranicą korzystać z internetu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
27-10-2015 - 17:58:35
Witam, w ustawieniach należy wyłączyć dane w roamingu, dla karty SIM na której internet ma być nieaktywny. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych, codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Seba
12-10-2015 - 19:07:08
Witam mam taki problem posiadam telefon Na abonament u Panstwa model Lg g4c i mam taki problem iz posiadam sluchawki bezprzewodowe trzeba sie laczyc przez Bluetooth i nie wyszukuje mi uzadzenia
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-10-2015 - 08:29:32
Witaj. Spróbuj wprowadzić słuchawki w tryb parowania, wtedy telefon powinien je wykryć. W razie problemów zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl.
  (0)
Odpowiedz
blanka12
07-09-2015 - 12:57:24
Chce przelozyc karte sim z tabletu na telefon sony xperia t3( w celu korzystania z internetu) ; ale gdy wlaczam telefon z ta karta to musze wpisac kod pin karty sim odblokowujacej siec. Czy moge jakos wylaczyc ten kod na tablecie?
  (0)
Odpowiedz
daga8181
12-08-2014 - 22:10:12
ciagle mam problem z mms ;/ przychodzi wiad od +0711 ze mam mms'a a go tam nie ma :( i rowniez w druga strone wysłać tez jest problem - ogolny blad sieci, albo usluga nie zostala aktywowana ;/ tel htc desire a8181 prosze o pomoc bo mam juz dosyc tego ;/ dodam ze mam abonament i pelny pakiet internetu ...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-08-2014 - 08:20:45
Witam. Przede wszystkim sugeruję przełożyć kartę SIM do innego aparatu. Jeśli okaże się, że nadal nie można wysyłać MMS, wówczas polecam kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli w drugim aparacie MMS będzie mógł zostać wysłany polecam infolinię Tech-Desk pod numerem telefonu *7242 (opłata 2,46zł brutto/minutę). Dla numerów z innej sieci 708477242 (opłata 2,58zł brutto/minutę). Specjaliści sprawdzą poprawność konfiguracji aparatu i zweryfikują przyczynę błędu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Staszek NIC
19-06-2014 - 11:51:02
Witam od poczatku (3 miesiące) nabycia SONY XPERI Z mam problem z wysyłaniem MMS, odbiór jest OK. Konfiguracja zgodna ze stroną ( zaleceniami operatora). Konsultacja z BOK kilkukrotna, odwiedzenie punktu T-Mobile. Wszystko bez rezultatu. Podczas wysyłania MMS telefon pokazuje następujące komunikaty: 1. Wysyłam 2. Czeka w kolejce do wysyłki 3. Nie można wysłać Powoli dochodzę do wniosku że decydując się na taki telefon wyrzuciłem pieniądze i to niemałe w błoto. Proszę o pomoc może trzeba wyłączyć jakąś zainstalowana ( fabrycznie) aplikację lub coś innego. Dziękuję i pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-06-2014 - 17:58:32
Witam. Jeśli telefon posiada poprawną konfigurację, a usługa jest włączona na danym numerze, to mamy trzy możliwości: 1.Uszkodzona karta SIM (można sprawdzić na innym telefonie, czy jest możliwość wysyłania wiadomości multimedialnych) 2.Uszkodzony telefon (sugeruję jeszcze twardy reset urządzenia) 3.Problem sieciowy w danej lokalizacji (BOA może wysłać zgłoszenie do techników, w celu weryfikacji) W tym telefonie, powinna być jeszcze włączona opcja „Komórkowy transfer danych” (Ustawienia - Więcej - Sieci komórkowe – Komórkowy transfer danych – włącz. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
czarna
29-09-2013 - 08:32:17
Mój smartfon wyszukuje moją sieć ale znam hasła chciałabym się połączyć przez wifi żeby wejść w internet na smartfonie ,nie znam się na tych sprawach. Nie wiem czy w laptopie muszę coś ustawić mam laptop acer aspire 3690 a smartfon samsung galaxy s 3 mini
  (8)
Odpowiedz
cezar39
23-06-2013 - 10:57:52
witam na moim HUAWEI Y300 wysyłam często MMS jednak na raz mogę wysłać albo grafikę albo muzykę a chciał bym iedno i drugie na raz , jak to zrobić jak skonfigurować , proszę o poradę. Dziekuję
  (3)
Odpowiedz
pibik
21-06-2013 - 15:23:56
Proszę o szybką odpowiedź :)
  (0)
Odpowiedz
pibik
21-06-2013 - 15:09:43
Co trzeba wpisac w sieci VPN co uzupelnic na telefonie Lazer ?? będę wdzięczny za odpowieddz:)
  (9)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Dzisiaj Internet jest wszędzie – w komputerach, telefonach, telewizorach, aparatach – wszędzie, gdzie tylko można wykorzystać chociaż cząstkę możliwości Sieci. Smartfon z Androidem nie tylko stanowi małe „okno na świat”, ale może nawet je „otwierać” na innych urządzeniach tam, gdzie dostęp do Internetu jest ograniczony. Jak udostępniać połączenie internetowe na urządzeniu z Androidem?

Możliwość udostępniania łącza internetowego stanowi bardzo dużą zaletę systemu Android, która często była obiektem zazdrości użytkowników alternatywnych platform. Ale stało się tak dopiero, gdy „zielony system” osiągnął wersję 2.2, bo w każdej poprzedniej tethering, bo tak fachowo określa się udostępnianie łącza, możliwy był dopiero po instalacji zewnętrznego oprogramowania. Wersję systemu można sprawdzić w opcji ustawień „Informacje o telefonie” (lub innej dostępnej na ostatniej pozycji listy), pod etykietą „wersja systemu Android”. Jeśli jest wyższa niż 2.2, a producent nie wprowadził żadnych ograniczeń, Twoje urządzenie może pełnić rolę modemu. Dzięki temu uzyskamy dostęp do Internetu także wtedy, gdy nie ma w pobliżu hot-spotów z Internetem bezprzewodowym lub sieciowym - wykorzystamy połączenie komórkowe.

Aktywacja

Aby dostać się do ustawień punktu dostępowego należy wybierać kolejne opcje w zależności od zainstalowanej wersji systemu:

  • Android 2.3: Menu > Ustawienia > Sieci bezprzewodowe >Tethering i punkt dostępu
  • Android 4.0: Menu > Ustawienia > Więcej… (w grupie „Komunikacja”) > Udostępnianie internetu

Zostaną wyświetlone opcje udostępniania, których zakres zależy zarówno od producenta sprzętu, jak i oprogramowania. Oznacza to, że część właścicieli urządzeń z systemem Google może udostępniać połączenie przez Wi-Fi, Bluetooth i USB, inni tylko przez Wi-Fi, a jeszcze inni nie mogą robić tego wcale.

Konfiguracja

Podczas udostępniania Internetu drogą radiową (Wi-Fi) należy zawsze liczyć się z ryzykiem, że ktoś może podłączyć się do naszego punktu wyczerpując dostępny pakiet danych. Warto więc udać się do zaawansowanych ustawień, gdzie można określić metodę zabezpieczenia i hasło, a także nazwę, przez którą nasz telefon lub tablet będzie rozpoznawany w „eterze”.

W przypadku opcji „Router Bluetooth”, po włączeniu konieczne będzie odnalezienie urządzenia na komputerze i wykonanie tzw. parowania, czyli autentyfikacji przez podanie określonego hasła. Najpierw trzeba jednak zadbać, aby smartfon lub tablet był widoczny przez inne urządzenia. Należy w tym celu zaznaczyć odpowiednią opcję w ustawieniach Bluetooth.
Ustawianie zabezpieczeń nie jest konieczne w przypadku opcji udostępniania USB, bowiem telefon podłączony jest bezpośrednio do komputera, z którym dzieli łącze.

Fot. Livetech24,  Talk Android

Udostępnianie Internetu na Androidzie - opinie i komentarze (8)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Klaudia
29-12-2015 - 19:28:36
Jak można sprawdzić naliczanie danych przy tej opcji?
  (0)
Odpowiedz
mal
09-12-2015 - 18:31:09
jak mam udostępnić internet z telefonu huawei y6
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-12-2015 - 19:47:46
Witam, Pragnę poinformować, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
du[a
27-02-2015 - 15:52:42
Ten srrona była przydatna (y)
  (0)
Odpowiedz
Artek09
08-07-2014 - 17:31:02
A skąd ja mam wziąść to hasło ??
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-07-2014 - 08:20:50
Witam. Hasło ustawiasz samodzielnie w konfiguracji sieci WiFi w opcji udostępniania internetu. W przypadku problemów proponuję kontakt z infolinią wsparcia technicznego TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
ania
31-10-2013 - 14:50:12
jak włączyć wifi w telefonie samsung galaxy trend po wejśćiu w wifi jest napis dodaj sieć po kliknięciu w napis wyświetla mi się napis SIDD SIECI: i jest puste pole niżej jest napis; BEZPIECZEŃSTWO i jest puste pole co trzeba wpisać w te puste pola Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC
  (0)
Odpowiedz
perek
28-10-2013 - 15:28:53
Witam. Posiadam telefon Huawei ascend Y300. Mam problem z udostępnieniem sieci z laptopa do tego telefonu. Potrzebne są jakieś sterowniki? Pomocy.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
27.10.2014

Kolej na internet

Internet w pociągu? To możliwe dzięki porozumieniu PKP Intercity z T-Mobile. W ten sposób kolejowa spółka chce uciec drogowej konkurencji.

Andrzej jest programistą w Poznaniu. Często jednak dojeżdża do klientów w Warszawie, gdzie przedstawia im swoje propozycje. – Do tej pory podróż była dla mnie czasem straconym, odsypiałem. Bez porządnego dostępu do internetu nie mogłem pracować, zastanawiałem się nawet, czy nie jeździć do stolicy autobusem, bo tam jest sieć. Teraz się to zmieniło – opowiada.

Na Zachodzie to już kolejowy standard, w Polsce do niedawna jeszcze nie. Od kilku miesięcy jednak to się zmienia, bo dziś już w ponad 20 pociągach PKP Intercity można korzystać z internetu od T-Mobile. I, jak się okazuje, ta współpraca kolejowej spółki z operatorem telekomunikacyjnym podoba się podróżnym. – Osoby podróżujące pociągami coraz chętniej korzystają z Wi-Fi. Potwierdzają to dane – codziennie z usługi korzysta już ponad 2,5 tys. osób. W ciągu ostatniego miesiąca liczba ta wzrosła ponad dwukrotnie – mówi Konrad Mróz z Biura Prasowego T-Mobile Polska.

Internet w pociągach jest efektem przetargu, który na początku roku wygrał T-Mobile. Umowa, którą podpisały firmy, ma dotyczyć całej platformy multimedialnej. Na początku przyszłego roku pasażerowie dostaną także pakiet rozrywki multimedialnej – zawierający filmy pełnometrażowe, seriale oraz bajki dla dzieci. Aby podnieść atrakcyjność usługi, materiał będzie regularnie wymieniany, a dodatkowo będziemy mogli zagrać w gry przeglądarkowe. W lipcu pierwszy „internetowy skład” Express Intercity Beskidy pojechał przez Katowice do Bielska Białej.

Instalując internet, spółka chce dorównać swojej drogowej konkurencji, która taką usługę oferuje od kilku lat. Jednak oferta PKP Intercity wydaje się lepsza. Bo internet ma działać także za granicą, na trasach do Pragi, Berlina czy Wiednia. Sieć w autobusie działa tylko w Polsce.

W pierwszym etapie projektu wagony wyposażone zostały w modemy, anteny zewnętrzne i wewnętrzne, które dostarczył partner T-Mobile, firma Nomad Digital, będąca światowym liderem w branży. Od strony technicznej rozwiązanie opiera się na specjalnych routerach wielokanałowych, umożliwiających łączenie w jeden system zasięgu w różnych technologiach sieciowych. Użytkownik dostaje pojedyncze łączne, urządzenie zapewnia mu jak największą przepustowość i ciągłość działania. Całość odbywa się w sposób dynamiczny i niewidoczny dla użytkownika końcowego.

Oprócz dostępu do internetu dla pasażerów – w skład rozwiązania wchodzi serwer treści (content server), dzięki któremu umożliwiony zostanie pasażerom dostęp do treści multimedialnych (jak np. seriale, bajki). Zastosowanie zaawansowanego systemu stworzonego specjalnie dla kolei zapewnia wewnątrz pociągu nieosiągalną dotąd jakość dostępu do sieci. W praktyce oznacza to, że użytkownicy będą mieli dostęp do internetu w miejscach, gdzie do tej pory możliwość korzystania z niego za pomocą własnych telefonów czy tabletów była mocno ograniczona.

Korzystanie z usługi jest proste – wystarczy własne urządzenie (np. telefon, laptop, tablet) i jedno kliknięcie łączące z dostępną siecią. W początkowym okresie użytkowania Wi-Fi będzie bezpłatne. Decyzja o finalnym kształcie usługi zostanie podjęta pod koniec 2014 r. na bazie wyników testów technicznych. - Podróżując pociągiem, można swobodnie czytać czy pracować, a już niedługo oglądać filmy i seriale – także dzięki bezpłatnemu WiFi od T-Mobile. W tej chwili nasi Klienci mogą korzystać z usług operatora w 22 pociągach. Liczba ta będzie się sukcesywnie zwiększać – wyjaśnia Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Osoby podróżujące pociągami coraz chętniej korzystają z Wi-Fi. Potwierdzają to dane: w ciągu kilku miesięcy wykorzystanie darmowego Wi-Fi w wagonach PKP IC wzrosło prawie siedmiokrotnie: z 400 sesji dziennie na początku lipca do ponad 3 tys. sesji dziennie pod koniec września (rekord to 4414 sesji 26 września). Średni czas trwania sesji (czyli czas korzystania z usługi bez przerwy) wynosi 71 minut - mówi Konrad Mróz z Biura Prasowego T-Mobile Polska.

Jak to wygląda za granicą? Internet w pociągu powoli staje się standardem w Europie, choć w wielu przypadkach jest płatny. W niemieckich dalekobieżnych pociągach Intercity-Express jest dostępny internet, jednak trzeba za niego zapłacić 8-10 euro za godzinę. "Internetowe pociągi" kursują na trasach Dortmund - Düsseldorf - Kolonia czy Kolonia - Frankfurt nad Menem.

Z kolei w pociągach sieci Eurostar nie ma internetu, Wi-Fi dostępne jest jedynie na stacjach, chociażby Londynu, Ebbsfleet, Ashford, Paryża i Brukseli. By korzystać z niego za darmo, trzeba mieć bilet pierwszej klasy. W Wielkiej Brytanii dostęp do Wi-Fi oferuje np. Chiltern Railways. Opłaty za internet żąda Virgin Trains. Dostęp do internetu oferują Francuzi w pociagach TGV i włoskie Trenitalia czy NTV. Internet oferuje też w niektórych wagonach węgierski przewoźnik GySEV. Multimedia i internet zapewniają również czescy przewoźnicy - Leo Express i České dráhy.

Oferta T-Mobile i Intercity ułatwia podróżowanie po Polsce także cudzoziemcom, którzy w normalnej sytuacji musieliby korzystać z transmisji danych w roamingu. A to są przecież koszty. - Wielu z nich jest zaskoczonych, że w polskich pociągach jest darmowy internet. Spotkałem amerykańskiego blogera, który jeździ po świecie. Jechaliśmy do Krakowa, a on publikował relację w internecie - opowiada Andrzej.

T-Mobile dostarcza internet nie tylko pasażerom, ale zatroszczył się także o pracowników PKP Intercity. Telekom ma utworzyć także bezpieczne połączenie internetowe dla konduktorów. - To potwierdzenie najwyższej jakości naszej sieci, zarówno w miastach, jak i na terenach mało zaludnionych, po których często poruszają się pociągi. Usługa HotSpot T-Mobile to ogromna wygoda dla klientów, ale również znakomita reklama sieci T-Mobile wśród klientów innych operatorów - mówi Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska, dyrektor ds. rynku biznesowego.

Kolej na internet - opinie i komentarze (2)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

zpitetruszka
03-06-2015 - 12:05:43
Naprawdę uważacie, że podróżny siedzący w przedziale przez 6 godzin z widokiem na świat przez tą kretyńską siateczkę reklamową jest zadowolony bo ma internet? Efekt jest taki, że RZYGAĆ mi się chce na widok waszego różowego koloru i będę jeździł jednak samochodem.
  (0)
Odpowiedz
Tester
19-11-2014 - 20:27:03
Ciekaw jestem czy w pociągu też NIE MA publicznego IP, dzięki czemu programista może sobie ten internet o kant "stołu" robić bo prędkość transferu będzie wynosić 5kb/s jak się połączy z własnym FTP lub jak będzie próbował skorzystać ze SKYPE, gdyż takie ograniczenia narzuca T-Mobile dla klientów prywatnych. BEZ MOŻLIWOŚCI kupna publicznego IP. Oferta z możliwością kupienia publicznego IP jest dostępna tylko dla FIRM, które jak wiadomo wolą z Polski wybywać bo ZUS.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się