Jeśli działający pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Phone 8.1 smartfon Microsoft Lumia 535 przestanie reagować na dotyk i zawiesi się, warto wiedzieć jak przywrócić go do życia.

Opisana poniżej metoda określana jest mianem "soft reset". Nie powoduje przywrócenia smartfonu do ustawień fabrycznych oraz utraty danych użytkownika.

1. Jednocześnie naciskamy i przytrzymujemy przyciski zmniejszenia głośności oraz zasilania do momentu, kiedy smartfon zacznie wibrować. Zazwyczaj następuje to po około 10-15 sekundach. Telefon automatycznie uruchomi się ponownie.

UWAGA! Smartfon może zacząć wibrować od razu jeśli jest przełączony na tryb wibracji zamiast dźwięku. W takiej sytuacji naciskamy oba przyciski do momentu aż wibracje wystąpią ponownie (zazwyczaj po upływie 10-15 sekund).

2. Jeśli smartfon reaguje na polecenia, ale pracuje nieco wolniej, możemy po wyłączeniu wyjąć na chwilę wbudowaną baterię. W tym celu naciskamy przycisk zasilania do momentu pokazania się na ekranie komunikatu Przesuń w dół, aby wyłączyć.

Po wyłączeniu telefonu zdejmujemy tylną klapkę, wyjmujemy baterię na kilka sekund, wkładamy, zamykamy klapkę i ponownie uruchamiamy urządzenie.

Co zrobić kiedy zawiesi się Microsoft Lumia 535? - opinie i komentarze (4)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Ola
27-04-2016 - 18:08:26
Jak zresetować lumie 635 gdy przycisk power jest zepsuty?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-04-2016 - 09:31:53
Witaj. W takiej sytuacji tylko serwis może to zrobić, ewentualnie jeśli masz dostęp do menu to w ustawieniach jest możliwość przywrócenia ustawień fabrycznych.
  (0)
Odpowiedz
monka15
16-04-2016 - 00:00:17
mam taki problem róbowałam zresetować telefon microsoft lumie 535 ale to nic nie dawało
  (0)
Odpowiedz
marko28
08-12-2015 - 17:19:05
Chciałem się zapytać kiedy będzie dostępna aktualizacja lumii 535 do Windows 10 mobile
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

W kolejnych modelach smartfonów możemy znaleźć coraz to nowocześniejszą technologię. Niestety często wiązać się to może również z tym, że od czas do czas nasz telefon odmówi posłuszeństwa i zawiesi się. Jeżeli jesteście posiadaczami któregoś z modeli Nokia Lumia to warto sprawdzić, jak poradzić sobie z takim problemem.

W momencie kiedy Wasz smartfon się zawiesi, zazwyczaj nie ma reakcji na żaden z naciskanych klawiszy. W modelach Nokia Lumia 610 i Nokia Lumia 710 najłatwiej jest chyba wyjąć baterię. Niestety nieco trudniej może być w dwóch pozostałych telefonach z rodziny Lumia. Lumia 800 i Lumia 900 posiadają akumulatorek wbudowany, więc jest on niedostępny dla nas. W takim wypadku warto zastosować jeden z poniższych sposobów na reset telefonu.

-> Test Nokia Lumia 635

-> Test Nokia Lumia 930

-> Smartfon wpadł do wody? Zobaczcie jak uratować telefon!

Soft reset, czyli miękki reset

Jego zadaniem jest wyłącznie zrestartowanie telefonu i przywrócenie go do stanu sprawności. Jest to nieinwazyjny sposób zrestartowania telefonu, dzięki czemu wszystkie zapisane na telefonie dane i zdjęcia nie zostaną utracone. Jak go wykonać?
Jeżeli telefon nie reaguje na tradycyjne wciśnięcie przycisku Power, należy przytrzymać jednocześnie przyciski Power i Volume Down (klawisz ściszania) przez kilka sekund. Po chwili telefon powinien zawibrować i ponownie się uruchomić. Niestety w trudniejszych przypadkach metoda ta może okazać się nieskuteczna. Wtedy pozostaje nam konieczność przywrócenia ustawień fabrycznych.

Najlepsze smartfony z rodziny Lumia są w T-Mobile!
Który wybieracie? 

Zobacz na załączonej grafice jak przeprowadzić hard reset na telefonach Nokia Lumia.

Hard reset, czyli przywrócenie ustawień fabrycznych.

Przy opcji przywracania ustawień fabrycznych trzeba pamiętać, że po tej operacji wszystkie dane w telefonie zostaną skasowane. Wyłączenie zawieszonego smartfona można wykonać poprzez bardzo długie wciśnięcie klawisza Power lub przytrzymanie Volume Down + Power przez około 10 sekund. Po tej operacji telefon powinien uruchomić się z ustawieniami fabrycznymi.

Operacje soft i hard reset działają na wszystkich smartfonach Nokia Lumia.

źródło: http://nokiablog.pl

<p><em><br /></em></p>

Co zrobić kiedy zawiesi się Wam Nokia Lumia? [WIDEO] - opinie i komentarze (128)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

robert
09-03-2016 - 08:34:33
obejrzyj dokładnie ten filmik powyżej i zrob to samo na pewno zadziała miałem ten sam problem z lumia 635 na początku zle wykonywałem reset ale za drugim czy trzecim razem podzialalo tyle ze musisz zrobić twardy reset a wtedy wszystkie dane z tel ida się gwizdac
  (0)
Odpowiedz
GreJan10
07-03-2016 - 15:01:57
Jest kolega mi dobrze poradził już nie trzeba pomocy ;p
  (0)
Odpowiedz
GreJan10
07-03-2016 - 13:44:02
Kolega radził abym poczekał aż mi się wyładuje
  (0)
Odpowiedz
GreJan10
07-03-2016 - 13:42:22
Mam Nokia Lumia 920 i nie chce się wyłączyć ekran . Nie mogę także go wyłączyć. Próbowałem z zresetowaniem tez nie działa. Podłączałem do ładowarki też nic. Nie mogę wpisać kodu aby odblokować ekran który się nie chce wyłączyć. Proszę o jakąś rade
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2016 - 09:19:47
Witaj. W sprawie obsługi telefonów zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
GreJan10
07-03-2016 - 13:42:20
Mam Nokia Lumia 920 i nie chce się wyłączyć ekran . Nie mogę także go wyłączyć. Próbowałem z zresetowaniem tez nie działa. Podłączałem do ładowarki też nic. Nie mogę wpisać kodu aby odblokować ekran który się nie chce wyłączyć. Proszę o jakąś rade
  (0)
Odpowiedz
GreJan10
07-03-2016 - 13:42:19
Mam Nokia Lumia 920 i nie chce się wyłączyć ekran . Nie mogę także go wyłączyć. Próbowałem z zresetowaniem tez nie działa. Podłączałem do ładowarki też nic. Nie mogę wpisać kodu aby odblokować ekran który się nie chce wyłączyć. Proszę o jakąś rade
  (0)
Odpowiedz
Błażej S
05-03-2016 - 21:24:28
Mam problem wyładował mi się telefon a przed tym grałem w ping-ponga 5D (Trzeba ruszać telefonem) chyba się wyładował gdyż wyłączyłem go i podłączyłęm do ładowania i prubowałęm włączyć ale nic resety nie działały Nokia Lumia 800.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2016 - 09:40:58
Witaj. W takiej sprawie zapewniamy wsparcie techniczne na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Kciuk
11-02-2016 - 09:46:44
Pomocy, mój telefon znowu sie zawiesił, wykorzystałam miękki reset jak zawsze i gdy sie włącza to wyskakuje mi napis orange i juz jest znowu zawieszony. Probuje cos zrobic od 15 minut help
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-02-2016 - 17:13:40
Witaj. W tej sytuacji należy oddać telefon do serwisu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
andzelika
08-02-2016 - 12:01:59
Witam. Mój problem polega na tym że raz jak rozładował mi się telefon to pozniej nie moglam go naladowac. To znaczy początkowo trochę się naładował ale za moją pomocą, ponieważ dociskałam ładowarkę, ale przecież nie mogłam przez kilka godzin dociskać jej. Teraz jest rozładowany całkowicie I nawet dociskanie nie pomaga . Nie moge go wlaczyc I nic z nim zrobić. Nie wiem skąd wziął się ten problem I jak go rozwiązać dlatego proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-02-2016 - 12:52:46
Witaj. W takiej sytuacji należy przekazać telefon do placówki T-mobile zabierając ze sobą kartę gwarancyjną i dowód zakupu aby skierowany został do serwisu producenta w celu naprawy. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
ela406
31-01-2016 - 07:02:36
Witam mam Nokię 535 i zawiesza mi się co jakiś czas.Wczoraj wieczorem zrobiło się bum!!!! Chciałam wyjąć na chwilę baterię więc podważyłam lekko obudowę szpilką a tu !!!!!!!! popękał mi wyświetlacz co teraz????? Telefon kupiłam 5.08.2015 telefon jest ubezpieczony.Będę wdzięczna za szybką odpowiedź.Pozdrawiam.Ela
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-02-2016 - 09:26:54
Witaj. W celu skorzystania z ubezpieczenia aparatu właściciel telefonu udaje się do Sklepu T-Mobile zabierając ze sobą dowód osobisty oraz dowód zakupu urządzenia. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Jarko
18-01-2016 - 17:19:41
Telefon zawiesił mi się podczas aktualizacji pokazało się trochę paska a później wyskakuje mi smutna buźka co mam zrobić? Posiadam nokię lumie 520
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-01-2016 - 10:33:32
Witam. Najlepiej w takiej sytuacji przywrócić ustawienia fabryczne telefonu używając do tego odpowiedniej kombinacji klawiszy. W przypadku m.in takiego problemu sprzętowego, zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Madzia
29-12-2015 - 16:24:57
Cześć, proszę o pomoc. Do dziś bezawarynja Lumia 635 zawiesiła się tak, że nie działa klawiatura ani w smsach ani w mailach. Da się wpisać kod pin, czy wybierać tonowo cyfry przy połączeniu telefonicznym, ale poza tym nic nie działa. Dodatkowo nie da się włączyć niektórych aplikacji - notatnika, facebooka, messengera. Robiłam soft reset, ale nic to nie dało. Spotkaliście się z takim problemem?
  (0)
Odpowiedz
Przemo
13-12-2015 - 20:56:07
Mam problem z nokiom linia 520 po skończeniu pojawia mi się odliczanie i pisze prubuj ponownie6683 minuty pomurzcie
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-12-2015 - 08:05:38
Witam. Uprzejmie informuję, że na pytanie, które zadałeś najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kuba
27-11-2015 - 13:47:11
Mam model 625 i raz na jakiś czas przestaje działać dotyk (zazwyczaj kiedy się rozładował to działał dobrze ale teraz mam 100% baterii a potrzebuję na dzisiaj działający). Co zrobić? Soft reset nie działa a nie chciał bym resetować całego telefonu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-11-2015 - 13:31:31
Witaj, Niestety w tej sytuacji pozostaje tylko reset do ustawień fabrycznych lub oddanie telefonu do serwisu producenta. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kuba
27-11-2015 - 13:44:59
Mam model 625 i raz na jakiś czas przestaje działać dotyk (zazwyczaj kiedy się rozładował to działał dobrze ale teraz mam 100% baterii a potrzebuję na dzisiaj działający). Co zrobić? Soft reset nie działa a nie chciał bym resetować całego telefonu.
  (0)
Odpowiedz
M
13-11-2015 - 06:58:44
mam 930 i uważam, że jest to gówno po 3 miesiącach muszę szukać info na forach jak uruchomić telefon. chyba skorzystam z rękojmi i innym też radzę
  (0)
Odpowiedz
zuza
11-11-2015 - 18:03:23
Mam Nokię Lumię 520. Dziś w nocy nagle telefon sam się zrestartował, żadna aplikacja nie działa, dostaję powiadomienia... jednak największym problemem jest to, że telefon restartuje się po kilku minutach lub nawet sekundach ponownie. Dlatego nie mogę telefonu ani zrestartować, ani wgrać na nowo systemu, gdyż ten po prostu znów się włącza ponownie. Jestem zadowolona z telefonu i bardzo bym chciała z niego dalej korzystać, co mogę w tej sytuacji zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-11-2015 - 13:13:27
Zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pomogą Ci przwrócić ustawienia fabryczne na telefonie. Jeśli to nie przyniesie skutku oddaj telefon do serwisu.Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
andzia
16-10-2015 - 21:54:02
Mam ten telefon od grudnia niestety był już w naprawie 4razy niestety wyprodukowano jakiś badziew bo od samego poczatku się zawieszał
  (0)
Odpowiedz
krzych
13-10-2015 - 20:48:31
witam, mam problem. wczoraj tak z nienacka coś mi się stało z telefonem, nie chce się łączyć przez kabel z komputerem, po włączeniu pojawia się napis nokia, a później taka smutna mina na niebieskim tle. dodam że to lumia 1320. z góry dziękuję za pomoc. próbowałem resetu, twardego i nie reaguje
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-10-2015 - 08:58:08
Witam. W przypadku problemów z urządzeniami zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Ostatecznie w razie potrzeby oddania telefonu do serwisu zapraszam do naszego punktu obsługi. Proszę zabrać ze sobą fakturę sprzętową oraz kartę gwarancyjną. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
VeeSt0
10-10-2015 - 13:37:37
Witam, miałem podobny problem zawiesiła mi się Nokia Lumia 735. Miałem ekran startowy ale nie mogłem przejechać palcem do góry po ekranie by go odblokować, zaciął się, próbowałem wyjąc baterie i nic. Gdy już nie miałem siły zacząłem robić Hard reset telefonu, ale zanim to zrobiłem wyjąłem karte pamięci i SIM, uruchomiłem telefon jeszcze raz (normalnie) i nagle cudem ożył, nie wiem, może komuś pomogłem może nie. Pozdrawiam !
  (0)
Odpowiedz
szopen
02-10-2015 - 17:35:38
A co w wypadku kiedy zebatki świeca sie już od ładnych paru godz ,a tel nie uruchamia sie nadal?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-10-2015 - 18:06:49
Witam serdecznie, Sugeruję wykonanie twardego resetu telefonu (pamiętaj, że pliki zostaną wykasowane), a jeśli to nie pomoże, to możesz skontaktować się z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
taddy
24-09-2015 - 21:29:01
Ja tez tak mam i co mam zrobić ? proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
patinowak2000
24-09-2015 - 16:44:37
Posiadam Nokia Lumia 520. Niewiem co się stało, pojawia się niebieski ekran z smutną emotikoną i niewiem co jeat granę. Pomocy
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-09-2015 - 19:11:37
Witam serdecznie, Sugeruję wykonanie twardego resetu telefonu (pamiętaj, że pliki zostaną wykasowane), a jeśli to nie pomoże, to możesz skontaktować się z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Ewa
12-09-2015 - 21:36:33
Dzis kupilam nokie 530 lumie dulu slim i chce ją wlączyc i nie moge wlancza sie tylko napis nokia i puzniej niepieskie okno na sirodku ekranu
  (0)
Odpowiedz
zibi
06-09-2015 - 19:12:24
w jaki sposób z resetować tel.microsoft lumia 535
  (0)
Odpowiedz
olciakk007
03-09-2015 - 19:01:52
ej ale u mnie to nie chce działac :/
  (0)
Odpowiedz
Zygfrydos
02-09-2015 - 20:57:27
Ale ty jestes tepy heh zazzaaazazis
  (0)
Odpowiedz
tomson
31-08-2015 - 19:31:16
Witam mam problem z lumia 635 tel sie włącza ale nie ma reakcji , czarne tło ( brak kafelek) na dole tylko klawissze nawigacji które również nie działają ? reset nic nie daje
  (0)
Odpowiedz
zakochany:)
23-08-2015 - 14:36:08
sposób przedstawiony na filmie wykonałem na Nokia Lumia 635 i jak najbardziej działa:) udało się dopiero za 2 razem bo trzeba wykonać dokładnie tak jak jest podane:) Volume Down + Power telefon zawibruje ok 10 sec i pojawi się logo telefonu wiec puszczamy Power ( Volume Down dalej trzymamy) powinien się pojawić wykrzyknik wiec zaczynamy od naciskania przycisków Volume Up następnie Volume Down następnie Power i ostatni raz naciskamy Volume Down Wtedy pojawia się nam na ekranie dwa koła zębate. Wiec telefon już jest zresetowany poczekać trzeba do samego końca aż pojawi się konfiguracja telefonu:) Aaaa przypomnę wam tylko o jednym wyjmijcie kartę sim jak i kartę pamięci przed tym resetem bo zostanie wszystko wyczyszczone
  (0)
Odpowiedz
ewelaaa
04-06-2015 - 10:07:27
witam mam lumie 520 dalam go bratu i ponoc zrobicl restart chcial wszytskie ustawienia od nowa . po 2 dniachj ak sie okazalo zrobu nastepny - od tamtego dnia czyly juz dwa dni telefon pokazuje krecoace sie ustawienia na czarnym tle - po wyciagnieciu bateri i ponownym zalaczeniu telefonu ukazuje sie napis noki ale spowrotem pokazuja sie znacki ustawien tak trwa okolo 2 dni .. co z tym zrobic.?? probowalam juz hard reset wylaczyl sie ale dalej to samo pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-06-2015 - 10:48:01
W tym przypadku to już tylko serwis. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
student154
13-04-2015 - 16:15:10
Witam korzystam z noki lumia 720. dziś po odłączeniu jej od komputera zawiesiła się i nie wiem jak mam ją przywrócić do pracy. Widoczny jest cały czas ekran wygaszacza i cały czas jest podświetlona. Restet przyciskami nic nie daje nie ma zadnej reakcji ze strony telefonu. Jedynie co to moge korzystać z jej danych przez kalbel USB. Czy jest mozliwosc zresetowania jej poprzez komputer? j
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-04-2015 - 10:31:31
Witam Serdecznie, jeśli reset przyciskami nie funkcjonuje pozostaje tylko zlecenie poprzez serwis. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Janek1981
12-04-2015 - 08:44:17
Witam.Właśnie w 635 pojawił się czarny ekran.Jedyne co można zrobić to zwisnąć klawisze GŁOŚNIEJ/CISZEJ co spowoduje rozwinięcia górnego menu (które i tak nic nie wnosi). Soft reset nie daje nic. NIe mam konta microsoft więc pewnie wylecą wszystkie dane jeśli zrobię master reset.Czy są inne możliwości ratowania telefonu? Zaznaczam że naładowałem baterie , wyjmowałem ją - bez efektu.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-04-2015 - 20:33:02
Witaj. Obawiam się, że w warunkach domowych swojej Lumii nie uratujesz. Bez konta Microsoft kopia danych się nie wykonuje, a na czarny ekran to pewnie i hard (master) reset nie pomoże. Pozostaje oddanie telefonu do serwisu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Klakier
08-04-2015 - 15:07:16
Witam serdecznie od 6 miesiecy telefon zaczyna mi niesamowicie szwankowac. Samoistnie wyrzuca z internetu, przy probie odebrania polaczenia wylacza sie, zawiesza sie w trakcie prostych czynnosci typu pisanie sms ew. klikanie w ikonke aplikacji, dodatkowo bez powodu sie wylacza sie i przez 10 minut nie chce sie uruchomic ponownie. Czy Hard reset dalby rade naprawic te bledy czy zywot mojej komorki dobiega konca
  (0)
Odpowiedz
Klakier
08-04-2015 - 15:08:48
@Klakier - Dodajac mam od pazdziernika 2013 roku Nokie Lumie 520.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
08-04-2015 - 16:00:01
Witaj. Oczywiście Hard Reset należałoby zrobić. Serwis do tego zaczyna swoją naprawę. Być może telefon po takiej operacji będzie działał poprawnie lecz pewności nie mamy. W sytuacji kiedy po resecie problem nie ustąpi sugerujemy przekazać sprzęt do placówki sieci T-mobile w celu przesłania go do serwisu producenta w ramach gwarancji. Przypominam, że gwarancja obejmuje 24 miesiące od momentu zakupu. Razem z telefonem należy zabrać kartę gwarancyjną i fakturę sprzętową (zakupową). Pozdrawiam!
  (0)
Odpowiedz
AnnWhite
03-04-2015 - 08:51:02
Dziś rano zawiesił mi się telefon Nokia Lumia 625. Soft reset pomógł przy drugiej próbie. Dzięki
  (0)
Odpowiedz
Monolc
01-04-2015 - 10:09:01
Ja mam mega problem z Nokia 625. Telefon sam się wyłacza i pojawia się żądanie PIN-u. Zdarzyło się kilkukrotnie, ze telefon się wyłączył sam i nie chciał włączyć. Po prostu telefon był martwy. Dzisiaj telefon sam się wyłączył ( w nocy ) i nie chce się włączyć. Czy ktoś mi może pomóc ?????
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-04-2015 - 18:43:26
W przypadku Lumii jest możliwość miękkiego resetu, pisałem dzisiaj o tym(przycisk zasilania i przyciszenia przytrzymaj przez kilkanaście sekund). W przypadku gdy reset nic nie da telefon powinien trafić do serwisu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
nowa12345467676
30-03-2015 - 14:15:33
hej. Map problem. Nokia Lumia 925. Telefon nie raguje na z przyciski. Wyświetlacz jak zwykle, ale nie reaguje zatrzymal się na jednej godzinie i się nie zmienia Wcześnie 2 razy na całym ekranie pojawiały się kolorowe kulki ale zaraz mu przechodziło.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
01-04-2015 - 17:59:46
Spróbuj zresetować urządzenie. Naciśnij jednocześnie klawisz zasilania i przyciszania na kilkanaście sekund. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
czarna13
27-03-2015 - 11:20:59
Witam. Od 2 miesiecy posiadam nokia lumia 635. Wczoraj telefon sie rozladowal a gdy podlaczylam do ladowarki by ja naladowac po naladowaniu wlaczylam i co mnie zaskoczylo nie wyskoczylo wpisanie pinu tylko telefon sie wlaczyl bez tego. Teraz naekranie mam w lewym gornym rogu znaczek blokady karty sim a ekran glowny jest caly czarny,nie ma na nim kafelkow. Dotyk dziala. Wlozylam karte sim do innego telefonu i normalnie wyskoczylo wpisanie kodu pil i dziala ona normalnie, natomiast w lumii wyswietla sie to co pisalam wczesniej. W czym moze byc problem? Stalo sie tak po rozladowaniu telefonu. Prosze o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-03-2015 - 15:25:05
Witam Spróbuj wykonać miękki reset telefonu przytrzymując jednocześnie przycisk ściszania i zasilania, do momentu wyłączenia się telefonu. Jeżeli powyższe nie rozwiąże problemu zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
zenon
24-03-2015 - 09:51:48
Witam serdecznie, od jakiegoś miesiąca posiadam Nokie Lumie 635 i od nowości nie da się ustawić tła ekranu startowego jak i ekranu blokady. Nadmieniam, że ustawiam zgodnie z instrukcja tego telefonu Proszę o radę - co to może być?? Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
24-03-2015 - 11:28:36
Witaj. Sprawdziłem w swojej Lumii i wybierałem kolejno: Ustawienia->Ekran+motyw->Tło ekranu startowego->Wybierz zdjęcie a następnieUstawienia->Ekran blokady->Obraz tła (zdjęcie)->Zmień zdjęcie. Jeśli po tych zmianach nie masz zdjęcia na ekranie blokowania i tegoż w tle kafelków to pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych lub wizyta w serwisie Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
gusia1407
06-03-2015 - 13:02:24
Witam. Mam pewien problem. Posiadam Lumie 635 telefon jest super, jestem jak najbardziej zadowolona z jego pracy, jednak zauwazylam, ze od wczoraj przy pisaniu smsa czy jakiegokolwiek dotyku ekran nie reaguje wibracjami... :| szperałam w ustawieniach lecz nigdzie nie mogę znaleźć operacji, ktora naprawiłaby ten problem. Proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-03-2015 - 14:21:51
Wskazana przez Ciebie opcja powinna znajdować się w ustawieniach w zakładce "DOTKNIJ". Jeśli jednak nie uda się uruchomić wibracji sugeruję skontaktować się z dedykowaną infolinią „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu dostępny jest na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
dawid002
16-02-2015 - 14:17:47
Posiadam Nokia Lumia 920 od jakiegoś czasu telefon jakby jam robi soft reset i to dość często nawet 3 razy na godzinę i to jest denerwujące. Robiłem 2 razy hard reset myślałem że pomoże ale nie. Proszę o odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-02-2015 - 16:28:44
Witaj. Jeśli nie pomogło przywracanie ustawień fabrycznych to jedynym rozwiązaniem będzie sprawdzenie telefonu w serwisie.
  (0)
Odpowiedz
kala94
14-02-2015 - 22:05:58
witam . posiadam nokie lumie 520 jako telefon zastepczy . na ekarnie przy wlaczaniu pojawila sie smutna minka .. telefon na nic nie reaguje , co robic w takim przypadku ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
15-02-2015 - 19:45:22
Witam. Niestety oznacza to błąd systemu i wymaga wizyty w serwisie. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
wiki12
10-06-2015 - 09:10:59
@ Konsultant T-Mobile - co mam zrobić jak w telefonie nie działają przyciski i nie mogę go wyłączyć mój telefon to nokia lumie 1320 bardzo proszę o pomoc i jak najszybciej to telefon dotykowy .
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-06-2015 - 10:18:10
Jeśli nie działają przyciski, telefon należałoby oddać do serwisu. Odwiedź najbliższy sklep T-Mobile z fakturą sprzętową.
  (0)
Odpowiedz
Izza
27-01-2015 - 21:28:14
Linia 925 soft reset poskutkował. Nie utracono żadnych danych ani ostatnich historii SMS i połączeń.
  (0)
Odpowiedz
bookworm
26-01-2015 - 14:49:34
Mam Nokia Lumia 635. Telefon "zawiesił się" Po zresetowaniu nie widać historii sms. Gdy przychodzi nowy sms widać powiadomienie ale nie można odczytać samej wiadomości. Nie zapisują się również wiadomości wysyłane.
  (0)
Odpowiedz
forest556
16-01-2015 - 19:19:29
a mi nic nie pomaga , nawet twardy reset :( ekran lata w lewo i w praco, robi co chce bez dotykania , i na dotyk rzadko kiedy reaguje... Napisanie sms-a? Tragedia :( to juz bez serwisu sie nie obejdzie chyba ? :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-01-2015 - 17:03:47
Witam. Jeśli ustawienia fabryczne nic nie pomogą to faktycznie pozostaje tylko złożenie telefonu do serwisu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
robal
21-01-2015 - 19:08:36
Taki objaw jeśli występuje pod podłączoną ładowarką to znakiem tego jest ładowarka uszkodzona lub niekompatybilna.
  (0)
Odpowiedz
radek41
02-01-2015 - 21:22:05
witam, przy Nokii 925 pomogło, a już chciałem do serwisu lecieć, najlepsze że zawiesił się jak czyściłem ekran i nagle czarny się zrobił i umarł w butach, no ale udało po soft resecie
  (0)
Odpowiedz
judytka
24-12-2014 - 08:48:29
Witam mam nokie lumie 625 i nie chce sie uruchomic,pokazuje sie tylko smutna minka na niebieskim tle!czy jest szansa ze moge ja jakos sama uruchomic?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-12-2014 - 14:41:54
Witam Zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
pomocy
22-12-2014 - 19:44:36
Mam stłuczony telefon... I dźwięk, aparat i do włączania przyciski działają tylko tak jakby dotyk nie kontaktował. Czy można to samemu jakoś naprawić czy trzeba zmienić szybkę? I jeżeli się da samemu czy wtedy wszystko tracę z aplikacji, zdjęć, kontaktów, i funkcje moja rodzina ? czekam na odpowiedz i serdecznie pozdrawiam! ps: proszę o szybką odpowiedz :)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
22-12-2014 - 19:59:06
Witaj. Jeśli pytasz o możliwość samodzielnej naprawy, to pewnie będzie Ci trudno to zrobić. Sugeruję mimo wszystko wizytę w serwisie. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Nic nie działa
10-11-2014 - 14:27:31
Mam problem z telefonem nokia lumia 800 gdy zostawiłem telefon na ładowanie obraz nie chce się pojawić tylko czarne tło takie jak przy wyłączonym telefonie . Żaden z podanych tu informacji nie działa . Co robić ??? :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
11-11-2014 - 09:03:45
Witaj. Jeśli nie pomaga próba przywrócenia ustawień fabrycznych to obawiam się, że konieczna będzie wizyta w serwisie wraz z gwarancją i fakturą zakupu.
  (0)
Odpowiedz
haldir34
09-11-2014 - 11:01:51
Działa tylko z hard resetu wyszedł soft reset co mi się bardzo podobało. Telefon działa a dane pozostały.
  (0)
Odpowiedz
małpka wAwa
25-09-2014 - 21:28:14
zamienie 925 na starą nokie śmiesznie wydane pieniądze telefon po prostu nie działa
  (0)
Odpowiedz
agaffffffff
18-09-2014 - 21:57:06
mam nowa lumie 925 telefon dzialal 2 dni pozniej sie wyladowal i po wlaczeniu pisze ze jest bład karty sim ,karta jest juz sprawdzona w 3 innych telefonach i w orange nie jest uszkodzona wiec nie wiem czy to cos z telefonem juz go resetowalam i nic
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-09-2014 - 15:24:32
Przykra sprawa. Obawiam się, że w tym wypadku trzeba będzie zabrać kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu i oddać Lumię do serwisu (w każdym najbliższym Sklepie i Salonie TMPL). Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
bobek1309
16-09-2014 - 13:31:11
Opisany jest dwukrotnie miękki reset. Twardy jest na obrazkach.
  (0)
Odpowiedz
Anall
14-09-2014 - 22:39:41
Lumia 925 to nie telefon 1000 zł wyrzucone w błoto
  (1)
Odpowiedz
grAVEr
09-09-2014 - 11:57:51
jak kupiłeś Lumie to pozostaje tylko Ci wyrzucenie jej prze okno :(
  (2)
Odpowiedz
tomtomsds
17-08-2014 - 13:00:16
nokia 620 miałem ok nie wieszała sie a teraz lumia 925 raz w ciagu dnia musze robic miekki rest gówno nie telefon
  (0)
Odpowiedz
Juro
15-08-2014 - 20:59:09
Nokia 925 z WP8.1 - wystarczył miękki reset czyli ściszanie+power przytrzymać ok 10 sek. Serdeczne dzięki!!!
  (0)
Odpowiedz
Adrian306
24-11-2014 - 17:01:59
@Juro - racja, przetrzymalem ponad 10s i się zrestartowal, nie do 9s :)
  (0)
Odpowiedz
persiwald
12-08-2014 - 20:12:58
nokia 1020 pomogła z miękkim
  (0)
Odpowiedz
1dorian
06-08-2014 - 14:35:07
lumia lezala spokojnie na stole i nagle zgasl wyswietlacz, wszystko dziala bo slychac tylko ze nic nie mozna robic bo nic nie widac
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-08-2014 - 15:03:18
Witaj. Spróbuj, więc skorzystać z opcji tzw. „miękkiego resetu” opisanej w tym artykule. Przytrzymaj razem klawisze głośności w dół oraz włączający przez około 10-15 sekund. Jeżeli nie będzie żadnego efektu możesz skontaktować się jeszcze z naszą infolinią wsparcia technicznego TechDesk. Infolinia dostępna jest codziennie w godzinach 7:00-23:00 pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kateee
29-07-2014 - 22:38:26
Mam nokie Lumie 625, miękki reset pomógł.
  (0)
Odpowiedz
shilay
21-07-2014 - 21:05:22
Lumia 925, WP8.1 Volume down + power przez dziesięć sekund spowodowało miękki reset, nie twardy, jak to sugeruje powyższy artykuł. Ale dzięki i pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
jatutaj
05-07-2014 - 20:48:58
dziekuje pomoglo nokia lumia 925
  (0)
Odpowiedz
Maryś11111
29-06-2014 - 19:54:14
Witam,mam nokie lumie 625.Telefon mi się zawiesił i nic z powyszych porad nie pomogło.Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
30-06-2014 - 12:26:45
Witam. Sugeruję w takim wypadku wybrać się do Sklepu Firmowego sieci T-Mobile z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu, w celu oddania aparatu do serwisu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Miska01
23-06-2014 - 08:56:12
Witam, mam nokie lumie 710 z WP7. Po użytkowaniu jej przez jakieś 1,5 msc zaczął mi się sam wyłaczać i automatycznie włączać. Dzisiaj wstałam rano po całonocnym ładowaniu, on sie wyłączył, ponowanie włączył i wyłączył. Na ekranie pojawił się napis NOKIA i nic wiecej nie da się zrobić. Po włożeniu baterii telefon sam się włącza, próbowałam SOFT RESETU i HARD także, ale żądnych zmian, nic się nie dzieje. Telefon zawibruje podczas włączenia i na tym się kończy. Próbowałam podlączyć do kompa, ale go nie widzi. POMOCY :(
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-06-2014 - 14:06:13
Witam. W związku z zaistniałą sytuacją proszę podejść do Sklepu Firmowego sieci T-Mobile z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu, w celu oddania aparatu do serwisu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Xaemi
31-05-2014 - 13:22:37
Witam, mam Nokie Lumie 520. Podczas włączenia telefonu wyskakuje mi napis Nokia a nastepnie jest niebieski ekran-tak jest za kazdym razem kiedy go włączam, telefon równiż wyłącza i włącza się sam co jakiś czas i również jest taki obraz niebieski.Pomocy:(
  (4)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
31-05-2014 - 19:56:42
Witaj. W takim przypadku możesz przywrócić ustawienia fabryczne i jeśli to nie pomoże zapraszam do serwisu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Areczky
29-05-2014 - 19:04:41
Mam problem w pewnym momencie Nokia Lumia 625 wyłączyła się i nie mogłem jej włączyć, pomyślałem że się rozładowała więc podłączyłem ładowarkę ale nic się nie stało telefon nie zaczął się ładować, zostawiłem go podłączonego do ładowarki na całą noc a rano dalej nie mogłem go włączyć. Próbowałem go włączyć przy pomocy USB ale dalej nie chce się włączyć. Chce się zgłosić z tym problemem do serwisu gwarancyjnego ale tu nasuwa się kolejny problem ,ponieważ w karcie gwarancyjnej nie ma daty zakupu (myślę że niedopatrzenie producenta) czy przyjmą mi ten telefon czy nie?
  (2)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-05-2014 - 22:07:10
Udaj się proszę, do najbliższego punktu T-mobile również z dowodem zakupu i karta gwarancyjna zostanie uzupełniona. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
kubixxx19
25-04-2014 - 11:42:34
Proszę o pomoc!!! Posiadam Nokię lumię 625 z WP8.1 . Po dzisiejszej (25.04) aktualizacji gry Asphalt8:Airborne gry ZNIKŁA. Tzn nie ma jej ani w hubie gier ani na liście apliakcji. Pomóżcie !!!!!!!!!!!!!
  (0)
Odpowiedz
doominika1310
22-04-2014 - 00:03:06
Pomogło ! Super :)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
22-04-2014 - 11:33:05
Cieszymy się :) Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz
Marcin 1990
30-03-2014 - 22:25:24
Pomogło Polecam Lumia 625 :)
  (5)
Odpowiedz
Wikatoria
26-03-2014 - 16:05:36
Dziękuję, jejku miałam go od 3 dni i nagle się wyłączył, tzn. zawiesił i zrobiłam, pomogło i nie usunęło danych, bardzo dziękuje :)
  (0)
Odpowiedz
elriba
24-03-2014 - 22:22:37
Nokia Lumia 625 - Dało radę, bez utraty danych. Dzięki
  (0)
Odpowiedz
wero28
16-03-2014 - 19:21:44
moj telefon sie blokuje ( nokia 720 ) , robie metode Hard reset i nic sie nie zmienia. Wciska sobie byle co i idzie na rozne applikacje. Jak mam zrobic by przestal ? Czy mam zresetowac caly telefon i wszystko zmazac ? POMóZCIE
  (0)
Odpowiedz
easa-phone
30-03-2014 - 19:38:51
@wero28 - Mam ten sam problem. Czy telefon poszedł do serwisu?
  (0)
Odpowiedz
ewah
12-03-2014 - 13:47:56
lumia 925
  (0)
Odpowiedz
ewah
12-03-2014 - 13:44:37
udało się!
  (0)
Odpowiedz
Lumia..
27-02-2014 - 11:02:46
lumia 800 - dalo rade. Zadych danyc nie stracilem także wszystko idealnie zadzialalo!!!
  (0)
Odpowiedz
Robertooooooo
24-02-2014 - 16:55:11
Dzieki! pomogło przy lumia 920 :)
  (0)
Odpowiedz
justyna95
01-02-2014 - 15:55:41
przydatna informacja. pomogło z lumia 625.
  (0)
Odpowiedz
amerykan
30-01-2014 - 16:45:12
Bardzo przydatna informacja :) ,a juz chcialem rozkrecac telefon :D
  (0)
Odpowiedz
mikdominik
06-01-2014 - 18:36:26
Mam taki problem z nokią lumią 820 ponieważ chciałem przy wrucić fabryczne ustawienia telefonu. Normalnie się wyłączył po chwili pojawiło się logo Noki, zaraz po tym operatora i potem dwie obracające się śrubki i na tym koniec. Proszę pomóżcie mi.
  (0)
Odpowiedz
wiki
27-12-2013 - 13:38:41
Dziękuje bardzo pomogło ! :D
  (3)
Odpowiedz
loko182
26-11-2013 - 01:56:58
Posiadam nokie lumia 610 też miałem ciągle problem z zawieszaniem się aż doszło do tego ż uruchamiała się tylko do momentu gdy wyświetla się napis nokia i restart i tak na okrągło, więc zacząłem szukać wewnątrz telefonu, szukałem zwarć i przepięć, okazało się że bateryjka pamięci która jest wlutowana była wadą tego telefonu, po mimo iż jest od początku, wylutowałem ją i drugi miesiąc mam spokój żadnego zawieszania czy restartów
  (4)
Odpowiedz
problem
24-10-2013 - 03:54:52
Witam, w telefonie pojawiło mi się CZARNE TŁO I DWIE OBRACAJĄCE SIĘ ŚRUBKI !!! Resetowalam telefon, ale nic nie pomogło-nadal jest to samo.. PROSZE O SZYBKĄ POMOC!!!
  (6)
Odpowiedz
myszkunia?
06-10-2013 - 18:39:52
AAA dziękuuuje za radę u mnie w windows 8 s zadziałało ♥
  (5)
Odpowiedz
Kala
20-09-2013 - 14:28:24
mi za każdym razem gdy się telefon zawiesi ten sposób pomaga, pozdrawiam.
  (2)
Odpowiedz
mała
15-09-2013 - 13:06:53
podczas korzystania z telefonu ( czytałam cos na forum) telefon nagle się wyłączył . po kilki min załączył się czarny ekran a na nim widoczne dwa obracające się kółeczka . tel nie reagował gdy nacisakąłam kalwisze lub ekran. zostawiłam więc żeby odpoczął po ok 15 min wuskoczył napis nokia potem plus ( logo sieci) i włąćzył sie niebieski ekran windows phone i tak pozotało. nie mogę zresetować tel . przy soft reset sytuacja się powtarza napis nokia logo itd hard reset nie daje się zrobic poradźcie cos dzięuje
  (0)
Odpowiedz
azizaziz
02-09-2013 - 20:57:42
soft reset : " Jeżeli telefon nie reaguje na tradycyjne wciśnięcie przycisku Power, należy przytrzymać jednocześnie przyciski Power i Volume Down (klawisz ściszania) " hard reset : " Wyłączenie zawieszonego smartfona można wykonać poprzez bardzo długie wciśnięcie klawisza Power lub przytrzymanie Volume Down + Power " przeciez to jest jedno to samo napisane odwrotnie hehe wyjasnijcie mi to prosze .... ;-D
  (0)
Odpowiedz
bartekkj
19-06-2013 - 19:35:40
Nadal nie działa, próbowałem Hard reset 2 razy i nic .. 0 wibracji i nadal czarny ekran .
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
20-06-2013 - 10:41:33
bartekkj, niestety mamy za mało informacji aby pomóc. Doradzamy wizytę w serwisie. Pozdrawiamy!
  (15)
Odpowiedz
natka
06-05-2013 - 18:26:14
wypróbowałam ten sposób na HTC Windows 8s -&gt; DZIAŁA !! :)))
  (4)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

W całej serii smartfonów Sony Xperia Z nie da się wyjąć baterii. Co zatem zrobić, jeśli którykolwiek z modeli nagle odmówi posłuszeństwa?

Opisane poniżej metody nie powodują przywrócenia telefonu do ustawień fabrycznych oraz usunięcia danych użytkownika. Wykonujemy tzw. soft reset. Działa na smartfonach Sony Xperia od wersji Z do wersji Z5 (włącznie z wersjami Compact).

Sposób pierwszy

Jeśli smartfon przestanie reagować na polecenia lub pracuje wyraźnie wolniej, możemy użyć standardowej kombinacji w przypadku Androida: nacisnąć i przytrzymać jednocześnie przycisk zmniejszenia głośności oraz zasilania. Po kilku sekundach smartfon zawibruje, a ekran wyłączy się.

Sposób drugi

Otwieramy klapkę na boku, pod którą znajduje się gniazdo na kartę SIM. Tuż obok znajdziemy niewielki przycisk. Należy go nacisnąć przez kilka sekund wykorzystując do tego narzędzie z cienką końcówką (długopis, ołówek, igła, agrafka). Po chwili smartfon zostanie wyłączony i możemy go ponownie włączyć przyciskiem zasilania.

Co zrobić kiedy zawiesi się smartfon z serii Xperia Z? - opinie i komentarze (14)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Agata
15-10-2019 - 13:08:50
dziękuję pomogliście mi uratować telefon!
  (0)
Odpowiedz
IwonaKoncewicz
27-10-2018 - 01:56:18
Dzień dobry nie wiem jak odwieśić tel Sony xperiaC3503 a nie chcę stracić SMSów numerów itd.Proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Elumagor
16-07-2018 - 23:29:34
Witam, Przed chwila zawiesił mi się telefon - Sony Xperia Z1 compact. Ten artykuł pomógł mi znaleźć rozwiązanie, jednak mam jedną małą uwagę - w moim przypadku zadziałała kombinacja przycisku zasilania i ZWIĘKSZENIA głośności. Niemniej wcześniej w ogóle nie wiedziałem, że jakaś kombinacja klawiszy ma takie działanie, tak więc dziękuję za pomoc :)
  (0)
Odpowiedz
staszek51
27-12-2017 - 13:15:27
dzwoniąc ja nie słyszę wybieranego numeru osoba odbierająca słyszy mnie a ja jej nie pozostałe aplikacje działają np WhatsApp dzwięk iobraz działa
  (0)
Odpowiedz
maciek
01-09-2016 - 21:37:04
pomocy. moja z3compact nie dziala. robilem wszystko co mozliwe i dalej nic. nie chce sie wlaczyc, nie laduje, calkowity zgon...
  (0)
Odpowiedz
Kazimierz Jamka
16-05-2016 - 20:46:23
Sony xperia z zawiesił mi się i jak wchodzę w ustawienia to nie mogę przesunąć nic dalej tylko w pisać wyszukiwarce a chciałbym mu ustawienia fabryczne ale nie mam obcji wyszukarka nie wychwytuje tego , i co mam zrobić
  (0)
Odpowiedz
Kazimierz Jamka
16-05-2016 - 20:45:39
Sony xperia z zawiesił mi się i jak wchodzę w ustawienia to nie mogę przesunąć nic dalej tylko w pisać wyszukiwarce a chciałbym mu ustawienia fabryczne ale nie mam obcji wyszukarka nie wychwytuje tego , i co mam zrobić
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-05-2016 - 16:49:26
Witam. Sugeruję w takiej sytuacji spróbować wyłączyć telefon poprzez przytrzymanie klawiszy zasilania oraz zwiększania głośności. Jeśli to nie pomoże, warto wykorzystać każdą dostępną opcję kombinacji klawiszy w telefonie. Być może któraś z nich spowoduje wyłączenie telefonu. W razie braku poprawy należy przywrócić ustawienia fabryczne telefonu poprzez aplikację Xperia Companion. W przypadku problemów ze sprzętem zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Marcel
30-04-2016 - 09:58:29
Dziekuje U mnie npod klapka jest przycisk off i to nacisnolem te kułeczko dziekuje bardzo :)
  (0)
Odpowiedz
Joanna
18-04-2016 - 11:31:37
Koalka...mam ten sam problem, czy namierzyłeś(aś) ten przycisk resetu?
  (0)
Odpowiedz
Koalka
31-03-2016 - 20:48:57
Nie widzę w moim telefonie takiego przycisku. Xperia Z Czy to możliwe, ze w zwykłej Z go nie ma lub jest gdzie indziej?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-04-2016 - 16:01:04
Witam. Sony Xperia Z nie posiada przycisku Reset służącego do odwieszania telefonu. W przypadku problemów z telefonem zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Gajdziak
07-01-2016 - 20:20:06
Telefon Sony Xperia z5 compact podczas rozmowy zawiesił się, wyłączył się i nie reaguje na nic. W prawym górnym rogu świeci się kontrolka stale na kolor pomarańczowy. Proszę o pomoc co mogę zrobić. Proszę o instrukcję na maila. Pozdrawiam Karol
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
09-01-2016 - 15:24:18
Witam. Jeśli telefon się zawiesił i nie reaguje, należy przytrzymać dłużej przycisk reset, który znajduje się przy samym gnieździe na kartę sim. Nie powoduje to utraty danych. W razie braku poprawy, zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Nawet flagowe smartfony mogą czasem przestać reagować na polecenia użytkownika. Jeśli taki przypadek trafi Samsunga Galaxy S6 można wykonać bezpieczną procedurę ponownego uruchomienia.

Jeśli zawiesi się Samsung Galaxy S6 lub zacznie pracować wyraźnie wolniej, możemy wykonać tzw. soft reset, czyli procedurę ponownego uruchomienia z wykorzystaniem fizycznych przycisków na obudowie smartfonu. Urządzenie nie ma wyjmowanej baterii, zatem to jedyny sposób wyjścia z tej kłopotliwej sytacji.

Zobacz smartfony Samsung w T-Mobile

Jednocześnie naciskamy i przytrzymujemy przycisk włącznika oraz zmniejszenia głośności na prawej krawędzi smartfonu. Przyciski przytrzymujemy, aż ekran Galaxy S6 zgaśnie i smartfon zawibruje. Wibracje mogą pojawić się wcześniej, jeśli telefon był wcześniej ustawiony w trybie wibracji zamiast głośnego dzwonka. Wtedy trzeba poczekać na kolejne wibracje.

Warto pamiętać, że powyższa procedura nie powoduje usunięcia jakichkolwiek danych użytkownika i przywrócenia smartfonu do ustawień fabrycznych.

Co zrobić kiedy zawiesi się Samsung Galaxy S6? - opinie i komentarze (48)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Zuza
13-05-2019 - 20:52:50
DZIAŁA NAPRAWDĘ !!!
  (0)
Odpowiedz
dawi
12-05-2018 - 12:14:38
aha
  (0)
Odpowiedz
dawi
12-05-2018 - 12:14:21
aha
  (0)
Odpowiedz
bobik
14-03-2018 - 21:58:12
Działa! pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
bobik
14-03-2018 - 21:58:12
Działa! pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
bobik
14-03-2018 - 21:58:10
Działa! pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
bobik
14-03-2018 - 21:58:08
Działa! pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
bobik
14-03-2018 - 21:57:59
Działa! pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Nika
31-01-2018 - 13:28:07
Nic nie dziala. Telefon kompletnie sie zacial na czarnym ekranie z informacja o zatrzymaniu aplikacji. Probowalam soft resetu- zero reakcji. Hard reset- zero reakcji. Jakies porady?
  (0)
Odpowiedz
Nika
31-01-2018 - 13:27:41
Nic nie dziala. Telefon kompletnie sie zacial na czarnym ekranie z informacja o zatrzymaniu aplikacji. Probowalam soft resetu- zero reakcji. Hard reset- zero reakcji. Jakies porady?
  (0)
Odpowiedz
Nika
31-01-2018 - 13:27:35
Nic nie dziala. Telefon kompletnie sie zacial na czarnym ekranie z informacja o zatrzymaniu aplikacji. Probowalam soft resetu- zero reakcji. Hard reset- zero reakcji. Jakies porady?
  (0)
Odpowiedz
Nika
31-01-2018 - 13:27:27
Nic nie dziala. Telefon kompletnie sie zacial na czarnym ekranie z informacja o zatrzymaniu aplikacji. Probowalam soft resetu- zero reakcji. Hard reset- zero reakcji. Jakies porady?
  (0)
Odpowiedz
Patrycja
30-08-2016 - 23:29:28
Witam. Mój Samsung s6 zawiesił się niestety resetowanie nie pomaga jak było opisane powyżej. Ekran telefonu jest czarny i świeci się tylko niebieska dioda.
  (0)
Odpowiedz
Zbigniew
29-08-2016 - 18:21:47
witam piszę w sprawie telefonu . na moim ekranie pojawia się niebieska linia która się przesuwa z góry na dół. co robić ?
  (0)
Odpowiedz
Daro250
24-08-2016 - 17:53:26
witam i prosze o pomoc. kupiłem od kolegi samsunga s7 edge i jak coś robie obojetnie czy gram czy ogladam jakiś filmik to przycina go na jakieś 2s i tak co jakis czas jaka moze byc tego przyczyna. dodam jeszcze ze wyskakuje mi komunikat co jakiś czas ze aplikacja logging service została zatrzymana. prosze o pomoc i z góry dziekuje
  (0)
Odpowiedz
mateusz
19-08-2016 - 11:44:48
zrobiłem zgodnie z instrukcją i na ekranie pokazuje się tylko napis downlading i nic innego
  (0)
Odpowiedz
Córka
12-08-2016 - 11:14:31
Tacie w drodze na wakacje zawiesił się A5, ładowanie nie pomagało. Zadziałała dopiero ta metoda, dzięki!
  (0)
Odpowiedz
mario
07-08-2016 - 14:53:18
dzięki za te wskazówkę juz chciałem go oddać do serwisu , mój s7edge ni z tego ni z owego zdechł i ani myslał sie odpalic , zero reakcji , metoda z dwoma przyciskami po 10 sek trzymania zadziałała , odpalił sie i jest ok , mam nadzieje ze nie bedzie się to zbyt czesto powtarzało , mam go dopiero 6 tyg. a tu juz taki numer , ale puki zadziałał ponownie to wybaczam
  (0)
Odpowiedz
kaka18186
04-08-2016 - 00:38:35
Witam mam galaxy s6 kiedy chciałem go włączyć zrobił się czarny ekran i nie mogę go zresetować co zrobić
  (0)
Odpowiedz
paulokuhan
20-05-2016 - 10:41:30
witam mam galaxy s7 .telefon ciągle się zawiesza i pada ,po chwili się odpala .wpisuje pin działa chwilę i znowu pada i odpala na nowo.
  (0)
Odpowiedz
Kiki77
17-05-2016 - 06:52:25
Telefon sie zawiesil. Po rozladowaniu wlaczylam go ponownie i nie moge zmienic motywu na czarny, pomimo ze pisze ze jest on zastosowany. Probowalam jeszcze kilka razy wylaczac. Jak chcialam zmienic na domyslny nie ladowal sie a po chwili pisali ze aplikacja zostala zatrzymana i tak ciagle
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-05-2016 - 16:57:23
Witam. W przypadku wszelkiego rodzaju problemów z konfiguracją i obsługą sprzętu zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Lisek0999
15-05-2016 - 19:40:44
Witam podczas robienia twardego resetu telefon się zawiesił i chciałem go włączyć do ustawień fabrycznych gdy tak zrobiłem to pokazuje mi się ciągle że się instaluje i żeby go nie wyłączać, ładuje się już drugą godzinę i nawet gdy chcę wyłączyć telefon to nie mogę więc co zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
18-05-2016 - 15:38:18
Witam. Sugeruję w takiej sytuacji spróbować wyłączyć telefon poprzez przytrzymanie tych samych klawiszy co przy wykonywaniu twardego resetu. Jeśli to nie pomoże, warto wykorzystać każdą dostępną opcję kombinacji klawiszy w telefonie. Być może któraś z nich spowoduje wyłączenie telefonu. W razie braku poprawy należy oddać telefon do serwisu. Proszę pamiętać o fakturze sprzętowej i karcie gwarancyjnej. W przypadku problemów ze sprzętem zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Bery60
09-05-2016 - 13:06:04
Witam Kupiłem nowego samsunga S-7 po jednym dniu pracy chciałem wyłączyć Zasilanie i po naciśnięciu przycisku z boku prawej strony zablokował się. Pokazuje logo galaxy s7 i u góry napis na czerwono "CUSTOM BINARY BLOCKED BY FAP LOCK" Czy da się to odblokować kombinacją przycisków? Czy tylko serwis. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-05-2016 - 08:17:17
Witam, Na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z powyższym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Kamil
01-05-2016 - 12:15:06
Witam, mam problem z samsungiem s6. Telefon pracuje idealnie dopóki nie włączę jakiejś aplikacji gdzie uruchamia się klawiatura do pisania, telefon zawiesza się i uruchamia ponownie. Co może być przyczyną? Dodam jeszcze, że stało się to dopiero po zainstalowaniu Androida 6.0.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
04-05-2016 - 18:51:49
Witam. Niestety opisywany problem wskazuje na błędy oprogramowania. W tej sytuacji należy przekazać telefon do serwisu producenta urządzenia. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Sandii
14-04-2016 - 11:20:35
Witam mam problem z s6 telefonu drugi raz od nowości wyłączył się podczas grania a kupiłam go 12 marca 2016 co może być przyczyną? ??
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-04-2016 - 21:14:03
Być może grasz w grę o dużych wymaganiach i Twój telefon zbytnio się nagrzewa co doprowadza do wyłączenia. Warto też zostawić odpowiedzi komentarz w Sklepie Play przy tej grze by jej producenci mogli w przyszłości ów problem usunąć (to oczywiście przy założeniu, że problem dotyczy jednej gry).
  (0)
Odpowiedz
Kokosek24
12-04-2016 - 07:58:42
Moj samsung 6s wogóle sie nieladuje pomocy
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-04-2016 - 09:13:50
Witaj. Odłącz telefon od ładowania i przytrzymaj jednocześnie przyciski: ściszania telefonu i zasialania. Jeżeli po około 10-15 sekundach nie będzie żadnej reakcji może to oznaczać konieczność oddania telefonu do serwisu producenta. W takiej sytuacji należy zgłosić się z telefonem, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu do najbliższej placówki T-Mobile. Możesz jeszcze zasięgnąć dodatkowej opinii na infolinii TechDesk. Infolinia dostępna pod numerami *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych sieci. Infolinia dostępna codziennie w godzinach 7:00-23:00. Jest szansa, że specjaliści z tej infolinii będą znali rozwiązanie takiego problmu. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Sekq
27-03-2016 - 14:25:54
Witam mam nietypowy problem z s6 edge a mianowicie telefon przy normalnym korzystaniu sam wygasza ekran lub wyskakuje okno do wyłączenia tel. jak bym power przytrzymał i jeszcze sam się wybudza wyłaczony telefon sam potrafi sie włączyć dzieje się tak kilka razy dziennie na 5.0.1 lolipop tego nie było oczywiście mam 6.0.1 i przywracałem do ustawień fabrycznych co mam z tym zrobić ?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
29-03-2016 - 08:10:52
Witam. Skoro nie pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych, sugeruję oddać telefon do serwisu. Zapraszam więc z telefonem do naszego punktu obsługi. Proszę zabrać ze sobą także fakturę sprzętową i kartę gwarancyjną. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Radek
23-03-2016 - 08:57:58
Witam DO Dawid Udało Ci się może rozwiązać problem ? Mam ten sam przypadek zdajje się
  (0)
Odpowiedz
Dawid
19-03-2016 - 17:41:21
Witam mam samsunga galaxy s6 edge i nie wyskakuje mi szybkie ładowanie a ładuje orginalną ładowarką i wyskoczył mi czarny ekran i mały x i nie dało sie nic zrobić dopiero jak telefon się wyłączył to było normalnie ale potem znowu sie tak stało m7Dawidcz jest to wirus? Prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Dawid
19-03-2016 - 17:41:20
Witam mam samsunga galaxy s6 edge i nie wyskakuje mi szybkie ładowanie a ładuje orginalną ładowarką i wyskoczył mi czarny ekran i mały x i nie dało sie nic zrobić dopiero jak telefon się wyłączył to było normalnie ale potem znowu sie tak stało m7Dawidcz jest to wirus? Prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Dawid
19-03-2016 - 17:40:52
Witam mam samsunga galaxy s6 edge i nie wyskakuje mi szybkie ładowanie a ładuje orginalną ładowarką i wyskoczył mi czarny ekran i mały x i nie dało sie nic zrobić dopiero jak telefon się wyłączył to było normalnie ale potem znowu sie tak stało m7Dawidcz jest to wirus? Prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Elcia
08-03-2016 - 06:46:00
Witam, wyłączył się i zawiesił mój Galaxy S6, migała tylko dioda powiadomień. Dodam, że mam go od dwóch tygodni dopiero... Ruszył po wykonaniu soft reset. Czy to normalne czy jest zepsuty i muszę go oddać do serwisu?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-03-2016 - 09:10:08
Witaj. Jeżeli sytuacja się nie powtórzy, nie ma się co martwić. W przeciwnym wypadku, oddanie do serwisu może być konieczne. Wtedy należy podejść do dowolnego punktu naszej sieci, wraz z telefonem, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Angel
19-02-2016 - 23:20:47
Witam. Mam problem z Samsung Galaxy S6. Przestały działac przyciski Menu i Back . W ogóle się nie podwietlaja i nie reagują na dotyk. Soft nie pomaga. Co robić? :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-02-2016 - 21:22:26
Spróbuj proszę wykonać twardy reset telefonu (przywrócenie ustawień do fabrycznych), a jeżeli to nie pomoże to jedynie pozostaje oddanie telefonu do serwisu.
  (0)
Odpowiedz
domka1308
13-02-2016 - 11:03:55
Witam. od parunastu godzin mój telefon samsung a5 jest zawieszony wyskoczyło mi na ekranie "włączanie trybu bardzo niskiego zużycia energii.." i nawet nie moge Go zresetować ani wyłaczyć, co robić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
13-02-2016 - 17:39:37
Witaj. Możesz spróbować jeszcze resetu korzystając z klawiszy power oraz głośności - (trzymasz oba klawisze około 10 sekund). Jeśli i to nie zadziała pozostaje serwis. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
grazka
11-01-2016 - 11:35:17
dzieki . pomoglo :)
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
11-01-2016 - 11:55:18
Świetnie! Bardzo się cieszymy! :)
  (0)
Odpowiedz
Wikuus
13-11-2015 - 16:56:25
W moim przypadku Galaxy S6 nie reaguje na żadne polecenie. Już od paru godzin jego praca stała się widocznie wolniejsza. Stało się to zaraz po zastosowaniu jednego z tzw. motywów. Żałuję, że wtedy nie zareagowałam. Kompletnie się zawiesił. Po wykonaniu powyższych poleceń telefon nie wyłączył się, tylko na chwilę pojawił się ekran główny. Kiedy jakaś powierzchnia dotyka powierzchni do pomiaru tętna, ona natychmiast zapala się na czerwono. Nie mam już pomysłów jak pobudzić go do życia. Proszę o pomoc :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-11-2015 - 21:20:18
Wygoogluj “samsung galaxy s6 hard reset”. Może pomoże. Wiedz jednak, że stracisz wszelkie dane z pamięci wewnętrznej telefonu. W innym wypadku pozostaje serwis lub kontakt z TECH-DESK *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych, codziennie 7:00-23:00.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się