Usłysz lepiej i pozwól by Ciebie także lepiej słyszano. Poznaj z bliska innowacyjną technologię HD Voice. Dzięki niej Twoje rozmowy w sieci T-Mobile będą brzmiały tak naturalnie, jak to tylko możliwe.

HD Voice (High-Definition Voice), to technologia jutra dostępna już dziś. Pozwala na znaczne poprawienie jakości rozmów przez telefon komórkowy. Dzięki temu zarówno Ty jak i Twój rozmówca doskonale się zrozumiecie. Głos nie ulegnie zniekształceniu jak podczas standardowej rozmowy telefonicznej. W HD Voice dźwięk jest przenoszony w dwukrotnie szerszym spektrum częstotliwości.

Co to jest HD Voice

Głos w słuchawce różni się od tego, który słyszymy w rozmowach na co dzień. Dlatego T-Mobile wprowadza innowacyjną usługę HD Voice, zdecydowanie poprawiającą jakość dźwięku w telefonach komórkowych. Dzięki niej dzwoniąc do znajomego, poczujesz się jakby stał obok! Bierzesz udział w telekonferencjach? Teraz każde słowo będzie zrozumiałe, nawet w głośnym otoczeniu. Usługa pogłębia barwę głosu i wyostrza każdy wyraz!

W jakości HD mogą rozmawiać między innymi posiadacze znakomitych smartfonów Samsung Galaxy S II...

Usługa HD Voice pogłębia barwę głosu i wyostrza każdy wyraz. Posłuchaj jak brzmi zwykła rozmowa telefoniczna, a jak rozmowa w technologii HD Voice.

Co daje HD Voice?

Pozwala na wierne odwzorowanie ludzkiego głosu. W trakcie rozmowy prowadzonej w technologii HD Voice nic nie szumi, nie dochodzi do zmiany barwy głosu czy też jego głębi. Cała konwersacja jest bardziej naturalna. Wyobraź sobie to miłe uczucie, gdy możesz szeptać do swojej ukochanej osoby bez obaw, że usłyszy cię ktoś stojący z boku. Z drugiej strony - rozmawiając ze swoim biznesowym partnerem, unikniesz żenującej konieczności powtarzania dwukrotnie tego co masz do powiedzenia. Dzięki HD Voice każde słowo jest wyraźne, a każdy akcent zrozumiały.

Jak rozmawiać w technologii HD Voice?

W odróżnieniu od innych usług telefonicznych, HD Voice w T-Mobile nie wymaga żadnej aktywacji. Niczego nie musisz robić. Jest to technologia, która w naszej sieci PO PROSTU DZIAŁA. Jej dostępność jest uzależniona od nadajnika oraz możliwości technicznych Twojej komórki.

Obecnie wszystkie nasze nadajniki 3G oferują tą technologię. Działa także w zasięgu dużej części nadajników 2G. W praktyce 70% mieszkańców Polski może już dziś z niej korzystać. Do końca tego roku, planujemy udostępnić ją na terytorium całego kraju.

Aby rozmowa odbyła się z wykorzystaniem technologii HD Voice, spełnione muszą zostać dwa warunki:

  • T-Mobile jest obecnie jedynym polskim operatorem oferującym rozmowy HD Voice, więc w tej technologii możesz rozmawiać tylko z innym użytkownikiem naszej sieci. Podczas łączenia się z siecią innych operatorów (także stacjonarnych), kodowanie dźwięku w jakości HD nie jest możliwe.
  • Zarówno Twój telefon jak i telefon Twojego rozmówcy, muszą być zgodne z HD Voice. Niestety, ale wciąż nie wszyscy producenci dostrzegają potrzebę tworzenia urządzeń pozwalających na rejestrowanie dźwięku wysokiej jakości.

Warto dodać, że sytuacja ulega ciągłej poprawie i coraz więcej komórek umożliwia korzystanie z tej technologii. W rękach naszych klientów jest już łącznie ponad 700 tysięcy urządzeń wspierających HD Voice. W ofercie mamy kilkanaście modeli telefonów i smartfonów zgodnych z tą technologią. Dostaniesz je na bardzo korzystnych warunkach. Są wśród nich urządzenia z górnej, ale także ze średniej czy nawet budżetowej półki. Na pewno znajdziesz wśród nich także coś na swoją kieszeń!

Jak działa HD Voice

Ludzkie ucho jest w stanie odbierać dźwięki w określonym paśmie częstotliwości. Dlatego w telefonach dźwięk jest przekazywany w podstawowym, standardowym zakresie. Pozwala to rozumieć, co ktoś mówi. Głos brzmi jednak inaczej niż w rzeczywistości. Technologia HD Voice (High-Definition Voice) to zupełnie nowa jakość – zwiększa podwójnie zakres częstotliwości. Dzięki temu głos w słuchawce brzmi niezwykle naturalnie i głęboko.

 

HD Voice - lista modeli telefonów aktualna na dzień 19. czerwca 2012 r.

  • HTC One X
  • Nokia C6-00
  • Nokia C7-00
  • Samsung Wave 3
  • Sony Ericsson Xperia neo V
  • HTC Golf
  • Nokia C5-00
  • Nokia E72
  • Samsung Galaxy S+
  • Sony Ericsson Xperia active
  • LG L7 P700
  • Nokia C7
  • Nokia C3-01
  • Sony Tapioca
  • Sony Ericsson Hazel
  • LG P940
  • Nokia N8
  • Nokia N8-00
  • Sony Ericsson Xperia Arc S
  • Sony Ericsson Elm
  • Nokia Lumia 610
  • Nokia 300
  • Nokia 6700 classic
  • Sony Ericsson Nozomi
  • ZTE Light Tab 2
  • Nokia Lumia 900
  • Nokia Lumia 710
  • Nokia 5230
  • Sony Ericsson Kumquat
  •  Samsung Galaxy
    S II (I9100)
  • Nokia 302
  • Nokia 500
  • Samsung Galaxy S III
  • Sony Ericsson Live with Walkman
  •  Samsung Galaxy mini 2
  • Nokia Lumia 800
  • Nokia E6-00
  • Samsung S6500
  • Sony Ericsson Xperia neo
  • Sony Xperia U
  • Nokia 603
  • Nokia C5-03
  • Samsung S5610
  • Sony Ericsson Xperia ray
  •  Sone Ericsson Xperia X8
  • Nokia 303
  • Nokia E7-00
  • Samsung Galaxy Note
  • Sony Ericsson Xperia mini pro
  •  Sony Ericsson W995
  • Sony Ericsson Xperoa arc
  • Sony Ericsson Xperia X10 mini pro
  • Motorola MOTOLUXE
  • HTC One S
  •  Nokia 808
  • Sony Xperia S
  • Sony Xperia T
  • Sony Xperia P

...jednak także niedroga Nokia C5-00 5MP oferuje rozmowy w HD Voice. Mamy naprawdę szeroką ofertę telefonów i smartfonów pozwalających korzystać z nowej technologii.

Czy HD Voice kosztuje dodatkowo?

Nie, nie i nie. W żadnym wypadku! Korzystanie z tej usługi w naszej sieci, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Z Twojej perspektywy połączenie w jakości HD kosztuje dokładnie tyle samo co zwykła rozmowa.

Zostaje ono nawiązane automatycznie wtedy, gdy spełnione zostaną wspomniane już warunki. Ty i Twój rozmówca macie odpowiednie telefony (zgodne z HD Voice), a nadajniki w zasięgu których się znajdujecie, oferują połączenia w tej technologii.

Na koniec...

Jeśli nadal nie masz pewności lub chcesz dowiedzieć się więcej o technologii HD Voice, zapraszamy do naszego FAQ-u. Możecie także pytać w komentarzach o ile nasze odpowiedzi nie wyczerpały wszystkich Twoich wątpliwości. Na naszej stronie poświęconej HD Voice poznasz szczegóły techniczne usługi lub posłuchasz jak brzmi zwykła rozmowa telefoniczna, a jak rozmowa w technologii HD Voice.

Jeżeli jesteś kibicem T-Mobile Ekstraklasy, zobacz jak HD Voice sprawdza się podczas kibicowania, a tymczasem zapraszamy na przyłączenie się do wspólnej zabawy.

Poznaj HD Voice i poczuj różnicę. Za darmo! - opinie i komentarze (2)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

olok
27-06-2012 - 19:25:01
No tak, najpierw klienta nabierało się super zdjęciami 2mpx aparatem w telefonie, potem weszło 3D, które i tak było znane od 15 lat, teraz znowu era HD w różnych opcjach (HD voice). Nic tylko kolejne powody do tego, by telefony nadal były w cenie... Wysokiej cenie. Zawszę się coś wymyśli, aby zarobić na czymś co nie ma duuużego znaczenia, ale sam fakt, że to jest w tel robi go atrakcyjnym..
  (0)
Odpowiedz
skorpion2711
21-04-2012 - 15:45:58
Rozmawialiście kiedyś przez skype?Nie? To spróbujcie tego i rozmowy telefonicznej oferowanej w jakości HD.Jest to prawie to samo , czyli reasumując wyśmienita jakość połączenia jakiej nigdy nie słyszeliście.Ogromny przełom w tej dziedzinie.Kawał dobrej roboty.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Po nazwie „Nitro” można by się spodziewać telefonu, który będzie bardzo szybki, natomiast „HD” może odnosić się tak do wyświetlacza, jak i do aparatu. LG zgrabnie skomponował nazwę swojego nowego produktu, który cechuje doskonała wydajność i duży ekran o rozdzielczości HD.

Po dwurdzeniowym procesorze Texas Instruments taktowanym z częstotliwością 1,5 GHz można się spodziewać bardzo wiele, bo układy tej firmy słyną z wydajności. Gigabajt pamięci operacyjnej zapewni z kolei sprawne działanie aplikacji w tle. Ekran o przekątnej 4,5 cala wykonany w technologii True HD IPS, wyświetla obraz w rozdzielczości 720 x 1280 pikseli i cechuje się jasnością na poziomie 500 nitów. Można sobie wyobrazić, że strony internetowe będą dzięki temu czytelne bez powiększania, a skrót IPS zapewnia o doskonałej jakości obrazu. Telefon został również wyposażony w dwie kamery: 8 Mpix z tyłu i 1,3 Mpix z przodu. Obsługuje standardy Wi-Fi Direct i DLNA, a złącze MHL umożliwi podłączenie aparatu do telewizora. System urządzenia to Android w wersji 2.3.5, ale spodziewana jest aktualizacja do najnowszej odsłony zielonego robota na początku przyszłego roku.

Po raz pierwszy LG stworzył smartfon z najwyższej półki, któremu (w teorii) nie jest w stanie dorównać żaden aktualnie dostępny produkt konkurencji. Jak będzie w praktyce? Przekonamy się niebawem.

Fot. źródło: LG, slashgear

LG Nitro HD - szybki i wściekły - opinie i komentarze (3)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Mikka
30-11-2011 - 07:14:00
Droga Redakcjo, "smartfon z najwyższej półki, któremu (w teorii) nie jest w stanie dorównać żaden aktualnie dostępny produkt konkurencji" - oj, oj, oj, ojej..... no już bez przesadyzmów;) :) Poczekajmy na SGS 3 i HTC Edge ;) Pozdrawiam:)
  (0)
Odpowiedz
stokrotka
29-11-2011 - 16:20:43
podoba mi się wiadomo kiedy będzie dostępny
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
30-11-2011 - 11:21:03
Stokrotko, nam również się podoba, Niestety nie potrafimy odpowiedzieć na to pytanie. Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Telefon kupiony u operatora różni się nieco od tego kupionego w sklepie. Przeczytajcie, gdzie warto szukać nowej komórki i dlaczego.

Nieliczni z nas decydują się na zakup telefonu komórkowego w sklepie detalicznym. Większość wybiera kupno u operatora. Powód tego jest dość oczywisty – w sklepie trzeba wyłożyć od razu całą, czasami niemałą sumę, podczas gdy u operatora telefon spłacamy w nieoprocentowanych ratach. Płacimy za niego przy każdym rachunku za usługi, a po skończonej umowie staje się on naszą własnością. Możemy go sprzedać, oddać komuś lub korzystać nadal samemu, wybierając ofertę bez telefonu.

Telefon kupiony w sklepie różni się nieco od tego kupionego u operatora. Oczywiście nie na pierwszy rzut oka – chodzi o oprogramowanie. Każdy operator przystosowuje je do właściwości swojej sieci. – W brandowaniu oprogramowania nie chodzi o elementy widoczne dla klienta, takie jak dzwonek czy tapeta, ale przede wszystkim umożliwienie mu korzystania ze wszystkich oferowanych przez nas usług i z możliwości, jakie daje nasza sieć – mówi Andrzej Gładki, Kierownik Działu Zarządzania Produktami – Terminale w T-Mobile.

Przykładem takiej optymalizacji jest ustawienie maksymalnej wielkości wysyłanych MMS-ów na poziomie 300 kB, co stanowi rozmiar obsługiwany przez sieć. Niektórzy producenci mają domyślnie ustawione 600 kB, więc klient, który kupił telefon w sklepie detalicznym, może mieć problem z korzystaniem z tej usługi.

Dzięki kompatybilności oprogramowania z siecią, klienci T-Mobile mogą korzystać z usługi HD Voice, która zdecydowanie poprawia jakość dźwięku w telefonach komórkowych, dzięki czemu mamy wrażenie, że nasz rozmówca stoi tuż obok nas. Usługa ta jest bezpłatna i oczywiście włączona tylko w telefonach kupionych u operatora. Próżno szukać tego udogodnienia w telefonach ze sklepu, ponieważ bardzo często jest ona domyślnie wyłączona.

Kolejnym przykładem korzyści z brandowanego oprogramowania jest nawigacja, którą niektórzy klienci otrzymują za darmo. Mogą z niej korzystać wówczas, gdy kupują telefon u operatora, ponieważ aplikacja nie jest oczywiście uwzględniona w darmowej wersji w producenckiej wersji oprogramowania.

W telefonie z oprogramowaniem T-Mobile na ekranie głównym znajduje się skrót do serwisu MiBOA oraz do nawigacji NaviExpert.

Operatorzy nie zarabiają na sprzedaży telefonów, tylko swoich usług. Jako klienci producentów telefonów mogą wymagać od nich określonej jakości, zwracać im urządzenia, które nie spełniają narzuconych przez operatora standardów. - Kupując telefon u nas, klienci mogą mieć pewność, że został on wcześniej sprawdzony i jest prawidłowo skonfigurowany do działania w naszej sieci oraz że będą w nim działać wszystkie oferowane przez nas usługi. Tej pewności nie można mieć, kupując telefon w sklepie detalicznym – mówi Andrzej Gładki.

Klient, decydując się na skorzystanie z oferty z telefonem, może liczyć także na aktualizacje jego oprogramowania, które zapewniają większe bezpieczeństwo, optymalizują działanie telefonu oraz wiążą się często z otrzymaniem nowych funkcji czy aplikacji. O procesie aktualizacji oprogramowania możecie przeczytać w innym naszym artykule.

Warto dodać, że w przypadku T-Mobile brandowanie oprogramowania nie wiąże się z dużą ingerencją – polega ono jedynie na dostosowaniu go do własnej sieci oraz zaoferowaniu klientom określonych aplikacji, np. tak praktycznych jak MiBOA, która pozwala m.in. na sprawdzenie bieżących kosztów połączeń oraz włączanie lub wyłączanie pakietów obniżających koszty połączeń lub transmisji danych.

Od 23 stycznia 2009 roku klienci (wówczas Ery, a teraz T-Mobile) kupują w salonie telefony bez SIMlocka, co oznacza, że mogą je potem wykorzystać także poza naszą siecią czy bez problemu używać za granicą. Na świecie jest wielu innych operatorów znanych z tego, że w dużym stopniu modyfikują oprogramowanie w oferowanych przez siebie telefonach, a nawet umieszczają własne logo na obudowie.

Zresztą możecie przekonać się sami, że nasza ingerencja w urządzenia jest minimalna, przebiega z myślą o korzyściach klientów, którym zapewniamy najlepsze ustawienia usług i aplikacji, które pozwalają w pełni korzystać z usług T-Mobile.

Wersje oprogramowania można sprawdzić w łatwy sposób korzystając z właściwej zakładki w telefonie.

Czy wiesz co kryje się za brandowaniem telefonu przez operatora? - opinie i komentarze (27)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Domel
28-12-2015 - 22:09:31
Brandowana aktualizacja Htc one m8s to największe nieporozumienie w historii. Najlepiej nie aktualizować telefonu. Dlaczego? Wystarczy zadzwonić na infolinie Htc i spytać co sie dzieje z moim telefonem bo nie rozpoznaje numerów telefonów przychodzących... T bierze wodę w usta nikt nic nie wie a użytkownicy maja śmiecia do użytku ja wracam do Apple bo tego nie powinni spieprzyc. Telefon ma służyć do komunikacji a skąd mam wiedzieć kto dzwoni jak nie wyświetla mi sie nazwa? T-Bubel!!!
  (0)
Odpowiedz
krisuPlayGames
15-08-2015 - 10:52:27
Wszystko tutaj jest przedstawione cukierkowo i malinowo że brand to największe zbawienie jakie może spotkać telefon a w rzeczywistości jest obrót o 180 stopni po 1 aktualizacje opóźnione albo wcale najdroższy telefon potrafi niezłej czkawki dostać po brandingu kiedyś właśnie kupiłem w tmobile s3 było to bóg wie co jakie mocne wszyscy zazdrościli przyszło mi pokazać jak działa i wszyscy w śmiech i komentarze typu "mój tani s advance działa lepiej od twojego drogiego s3" gdybym Branda nie usunął zabawka za 2000zł poszła by o ścianę i wbrew pozorom miałem tam zainstalowane tylko 2 rzeczy gta 3 i yanosik aktualizacji do androida 4.2 którą wypuścił Samsung 2 lata temu do dziś nie dostałem wiec kupując telefon u operatora to samobójstwo chyba że to Windows Phone albo iphone
  (0)
Odpowiedz
Dzejdzej1
10-09-2014 - 09:33:28
Super. Włączacie sobie różne funkcje telefonów, ale pewnie nawet nie sprawdzicie, czy dobrze wszystko działa z waszymi usługami. Moja firma kupiła od was kilkanaście Galaxy Trend Plus i okazuje się, że poziom jakości rozmów wykonywanych z tych urządzeń pomiędzy numerami w T-Mobile są nieakceptowalne. Słychać tak jakby się rozmawiało z robotem, ciągle jakieś przestery dźwięku, zakłócenia, "zgrzyty". O tyle ciekawostka, że ten sam smartfon ale z kartą innej sieci już nie ma takich objawów. I co ciekawe od ponad miesiąca zgłoszony problem nie został rozwiązany... Eh. Żeby jeszcze można było zrootować ten telefon. Pal licho gwarancję jeśli miałoby to rozwiązać problem kiepskiej jakości rozmów...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
10-09-2014 - 10:46:16
Opisana sytuacja ma raczej związek z usługami sieci, nie aparatem. Skoro karta innego Operatora działa bez problemu, wskazuje to na to, że telefon nie jest niczemu winny. Gdzie się znajdujesz? W jakiej konkretnie lokalizacji? Jeśli odpowiesz, sprawdzę czy nie mamy żadnych problemów z nadajnikami w danym miejscu. Skontaktuj się też z BOA by sprawdzili status Twojego zgłoszenia lub skontaktuj się z nami mailowo.
  (0)
Odpowiedz
Kane999
17-02-2014 - 13:19:42
Brandowanie telefonu = spóźnione aktualizacje softu telefonów patrz wątek i fałszywa informacja o aktualizacji S NOTE 2
  (0)
Odpowiedz
Mateusz
22-03-2013 - 11:50:03
Do redakcji: I jak wygląda sprawa aktualizacji do Androida 4 na Xperię Neo (MT15i)? Bo coś ucichły rozmowy na ten temat z waszej strony... Słabo dbacie o klientów.
  (0)
Odpowiedz
waldi
14-02-2013 - 14:27:52
Mam taki sam problem. Mam samsunga Galaxy S II kupionego w T-mobile lecz wgrałem system operacyjny XEO niebrandowany. Niestety dzwonie do znajomych w T-mobile, którzy posiadają telefony z HD Voice ale funkcja nie działa... :-(
  (0)
Odpowiedz
KK21s
15-11-2012 - 18:58:03
A co jest z usługą HD VOICE dla niebrandowanych Galaxy Note 2 i Galaxy S2? Używamy z żoną tych telefonów, oba w Tmobile i w Warszawie w sieci 3G nic nie działa? Dlaczego Tmobile nie dopuszcza niebrandowanych telefonów?
  (0)
Odpowiedz
kamis361
16-08-2014 - 20:41:44
@KK21s - sam sobie odpowiedziałeś, masz niebrandowny telefon = nie używasz HD voice, jest napisane w artykule, że niebrandowne urządzenia domyślnie mają wyłączona ta funkcję. A t-mobile ja włącza od razu. Sam jestem w play ale bardzo podoba mi się funkcja HD voice, ale ze względu na ostatnie przekręty, nie mam zamiaru się przenosić
  (0)
Odpowiedz
znafffca
22-10-2012 - 12:59:32
Aha. Jeszcze jedno. Aktualizację z Androida 2.3 do 4.0 dostałem w czerwcu, a teraz mam w smartfonie komunikat, że do 4.1 mogę się zaktualizować za 4 tygodnie i dostanę info . I co???
  (0)
Odpowiedz
znafffca
22-10-2012 - 12:55:32
Co to za bzdury? Galaxy NOTE który w kwietniu kupiłem w PLAY kosztował mnie 1250 przy bardzo korzystnym dwuletnim abonamencie za 75PLN. W sklepie ten sam NOTE stał w kwietniu prawie 2500. Teraz mam przez dwa lata za 75 PLN: 850 minut darmowych do wszystkich, bezpłatne rozmowy w Play ( a mam w tej sieci całą rodzinę i trochę znajomków - i to coraz więcej), 1 GB dostępu do internetu miesięcznie. Biorąc pod uwagę, że dostałem 1200 PLN upustu, to de FACTO MAM TĄ OPCJĘ ZA 25 ZŁ MIESIĘCZNIE. a wspaniały smartfon CZĘŚCIOWO na nieoprocentowane RATY . Czyli tylko minute rozmowy do wszystkich jest po 3 grosze. Reszta za darmo. I co? Łyso?
  (7)
Odpowiedz
mariockr
18-09-2012 - 18:45:07
Niestety "brandlowanie" wiąże się również z opóźnieniem aktualizacji telefonu, w przypadku HTC ONE X bardzo ważna aktualizacja ukazała się już ponad miesiąc temu i nawet sieć na o zdązyła wypuścić swoją wersję a T-mobile nadal "dostosowuje"
  (0)
Odpowiedz
Cezary
17-07-2012 - 12:41:52
dlaczego niektóre telefony mają animację przy włączaniu i wyłączaniu a inne (np. Xperie) nie mają tego "bajeru"?
  (0)
Odpowiedz
Pueblo
14-07-2012 - 14:16:01
Do COSIEK: Musisz podłączyć telefon do komputera przez kabelek USB, uruchomić program NOKIA SUITE (jeśli zrobiłem upgrade oprogramowania, mniemam że go posiadasz), później włazisz w zakładkę MAPY i instalujesz mapy od nowa. Normalne jest to w Nokii, że po aktualizacji oprogramowania, mapy wgrywa się od nowa. Co do samego brandowania... dla kogo Wy piszecie takie artykuły??? Za przeproszeniem, ale tylko kompletnych debili albo laików jest w stanie ten artykuł przekonać... Z telefonów z Androidem korzystam niewiele, ale bardzo dobrze znam sprawę z systemem operacyjnym SYMBIAN w telefonach marki NOKIA. Aktualne wersje oprogramowania dla telefonów kupionych w sklepie, a nie u operatora za złotówkę, potrafią się pojawić nawet kilka tygodni po wprowadzeniu telefonu na rynek. A w wersji operatorskiej, nieraz i po roku nie ma aktualizacji oprogramowania. Ściemniacie, że to jest dobre, bo MMS nie trzeba przestawiać na max 300KB... ale nie wspominacie, że telefon od Was zakupiony na na starcie dostępne wewnętrznej pamięci np. 80 MB, zamiast 160 MB (przykład...) - całość brakującej pamięci oczywiście zapchana jest waszymi bzdurnymi tapetami, dzwonkami itp, które nawet jeśli uda się odnaleźć w pamięci telefonu, często są nieusuwalne. Dobrze piszą moi przedmówcy - sprzedawajcie telefony z brandowanym oprogramowaniem, ale nie blokujcie możliwości zainstalowania czystego oprogramowania. Prosty człowiek, jeśli już w ogóle aktualizację zrobi, to na pewno da się prędko do Waszych bujd przekonać, ale Ci co chcą czegoś więcej, niż tylko tapeta z T-Mobile, Plus GSM czy Orange, będą mieli wolną rękę aby to zrobić, bez utraty (jakże ważnej w czasach produkowanej masowo i zdatnej do użytku nie dłużej niż 12 miesięcy elektroniki) gwarancji.
  (0)
Odpowiedz
Cosiek
14-07-2012 - 03:02:39
Ja posiadam nokie N97-mini.Jak go kupowałem to mapy chodziły pięknie przez GPS po pierwszej aktualizacji coś się spitoliło i od ponad roku już z nawigacji nie korzystam bo za każdym razem łączy się z internetem lub po wyłączeniu tej opcji informuje, że bez sieci to on niema zamiaru chodzić a taryfa liczy i operator się cieszy
  (1)
Odpowiedz
art
13-07-2012 - 17:00:23
Zgadzam się ,SGS 2 to doskonały przykład ,,mistrzowskiego" brandowania , do tej pory ICS jest skopany i rady sobie dać nie mogą, a klientom oczy mydlą .
  (0)
Odpowiedz
Piter
12-07-2012 - 18:59:00
A co z aktualizacją do ICS na SE Arc? Najlepiej jakby T-Mobile umieścił osobny artykuł z planowanymi datami wydania aktualizacji dla poszczególnych telefonów brandowanych waszą marką, bo niestety aktualizacje są dostępne od paru miesięcy, zaraz będzie już dostępna aktualizacja do Jelly Bean a duża część użytkowników smartfonów nie wie czy w ogóle doczekają się ICS'a...
  (0)
Odpowiedz
sickness89
12-07-2012 - 17:24:36
samsung galaxy s2 to najlepszy przyklad "idealnego" brandowania przez wasza firme!! kompromitacja, wstyd!! od kilku miesiecy nie umiecie wprowadzic poprawnego softu!! uzytkownikow macie za przeproszeniem w d-u-p-i-e!!
  (0)
Odpowiedz
qwe
12-07-2012 - 11:19:50
Polać pani która to pisała. Najlepiej tak, żeby już nic nie pisała bo takich bzdur nie słyszałem nigdy w życiu! Pomijam fakt, że to wszystko to wymyślanie na siłę zastosowania dla bezużytecznych funkcji ale pani nie raczyła sobie przypomnieć o gustownych tapetach, dzwonkach, okropnych animacjach podczas bootowania oraz milionie gier demo których nie da się pozbyć bez rootowania bądź flasha inną wersją systemu. No i jeszcze wątek z aktualizacją, jaka jest ostatnia wersja oprogramowania na Samsunga Galaxy S? Zgaduję, że w T-mobile 2.3.7 tymczasem dziwnym trafem ja mam zainstalowany 4.0.4 a wersja 4.1 jest w drodze na ten model. Podsumowując żeby o czymś pisać trzeba się na tym znać. Natomiast pani się nie zna a i tak pisze...
  (0)
Odpowiedz
adrianzzzz
12-07-2012 - 10:29:09
Osobiście jestem przeciwnikiem brandowania telefonów, podobnie jak np. modyfikowania czystego Androida różnymi dziwacznymi nakładkami przez poszczególnych producentów telefonów, ale rozumiem dlaczego działy marketingu chcą robić takie rzeczy - żeby przeciętny, nieświadomy użytkownik wydawał więcej pieniędzy na usługi dodatkowe i kupował nowe telefony tego samego producenta, bo menu wygląda tak samo. Nie rozumiem tylko dlaczego na siłę blokuje się dostęp do normalnych aktualizacji bardziej rozgarniętym użytkownikom, którzy wiedzą czego chcą i są odporni na maketingowy bełkot - to powoduje tylko frustrację i zniechęcenie do operatora/producenta telefonu. Przez to ludzie eksperymentują z niestabilnymi ROMami do Androida, nieoficjalnymi wersjami oprogramowania, etc. Zwykłe "lemingi" i tak by się tym nie bawiły, bo nie wiedzą, że istnieje możliwość aktualizacji systemu telefonu, a bardziej świadomi użytkownicy chcą szybkiego, stabilnego i najnowszego systemu - takiego jak w linii telefonów Nexus od Google. Reasumując - brandujcie sobie telefony do woli, ale dajcie ludziom możliwość wolnego wyboru i aktualizacji do najnowszej wersji czystego systemu.
  (0)
Odpowiedz
danybany
12-07-2012 - 09:24:02
Najbardziej nienawidzę animacji startowej i zmieniania ikonki przeglądarki WWW - po co ją podmieniacie? A dołączone aplikacje to syf! Od razu trzeba przeflaszhować soft do wersji detalicznej!
  (0)
Odpowiedz
Floowek16
11-07-2012 - 22:36:27
Dzięki Brandowaniu Telefonów , wciąż nie mogę zaktualizować mojej Xperii Neo ( MT15i) do androida 4.0 . , zgadzam sie z kolegami poniżej i prosze , czym prędzej , tym lepiej - wychodzą aplikacje na ICS , a ja nie mogę ich zainstalować :( Dzięki wielkie za to :)
  (0)
Odpowiedz
Danka
11-07-2012 - 20:32:26
Ma zaktualizowany tel. Neo. Problemów nie było wcale:)))
  (0)
Odpowiedz
RedakcjaT-Mobile-Trendy
11-07-2012 - 17:08:45
Z, aktualizacja do ICS dla Neo jest dostępna od 1,5 miesiąca :-) Obecnie jesteśmy w trakcie testów oprogramowania dla Neo i niedługo powinna zostać wystawiona akceptacja dla tego softu. Sony Ericsson Xperia Neo jest telefonem sprzedanym w niższych ilościach więc priorytet jego aktualizacji był niższy, co nie znaczy, że nie pracujemy nad nim. Pozdrawiamy!
  (3)
Odpowiedz
Z for Zulu
11-07-2012 - 15:23:12
Taaaa - ciekawe. Od pół roku dostępny jest android 4.0 dla Xperii Neo. Ja mam brandowany T-mobilem i jakoś aktualizacji ani widu ani słychu.
  (0)
Odpowiedz
art
10-07-2012 - 17:51:48
Wszystko bardzo ładnie przedstawił pan Andrzej Gładki - tyle ze nieco mija się to z rzeczywistością , która wcale nie jest taka malinowa. Dzięki brandowanemu przez T-Mobile androidowi 4.03 kolejny raz musiałem telefonik w serwisie zostawić bo stał się bezużyteczny .Warto jednak się zastanowić gdzie kupuje się telefon - bo w sklepach tez są nieoprocentowane raty , a telefony niebrandowane śmigają aż miło i jako pierwsze otrzymują aktualizacje.
  (0)
Odpowiedz
wojtekiki
09-07-2012 - 17:14:38
Ciekawe. Tyle, że większość oprogramowania od operatorów to badziewie i śmieci, a aktualizacje są rok po oficjalnych albo wcale. T-Mobile w innych krajach też często daje logo na obudowę.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Trwa najbardziej wyczekiwana impreza sportowa roku! W Brazylii mierzą się ze sobą najlepsi piłkarze na świecie. Wszystkie mecze turnieju możecie oglądać na swoich urządzeniach mobilnych dzięki Strefie T-Mobile w TVP Stream. Jak to zrobić?

0

Ocena autora

<p>Zobacz jak oglądać mecze z Brazylii na żywo za darmo z TVP Stream i T-Mobile.</p>

Dzięki partnerstwu T-Mobile i TVP uruchomiliśmy Strefę T-Mobile w TVP Stream, która daje możliwość darmowego oglądania wszystkich 64 meczów z turnieju, a także dostęp do ekskluzywnych treści, takich jak wywiady czy komentarze.

Będąc użytkownikiem taryfy JUMP! nie zapłacicie nawet złotówki za transfer danych przy oglądaniu meczów z Brazylii!

Aby pobrać aplikację wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści SPORT pod numer 8008. 

TVP Stream można również pobrać poprzez włączenie T-Mobile MyBox i zainstalowanie aplikacji z pozycji SPORT. Jest również możliwość pobrania jej z Google Play, AppStore lub Windows Phone Marketplace.

Jak oglądać mecze i wywiady z Brazylii na żywo – na smartfonach i tabletach?

Jeśli jesteś klientem T-Mobile i łączysz się przez sieć komórkową:

  • Wyślij SMS o treści START na numer 8008
  • Skorzystaj z przesłanego linku i zainstaluj aplikację
  • Wejdź do sekcji Mundial w Strefę T-Mobile w aplikacji
  • Oglądaj mecz na żywo, za darmo w taryfach JUMP! i bez obaw o dodatkowe koszty z pakietami internetowymi!

Jeśli jesteś klientem T-Mobile, ale łączysz się po Wi-Fi:

  • Wyślij SMS o treści START na numer 8008
  • Skorzystaj z przesłanego linku i zainstaluj aplikację
  • Wejdź do sekcji Mundial w Strefę T-Mobile w aplikacji
  • Zostaniesz poproszony o numer telefonu. Wpisz go w oknie aplikacji w tym formacie, np. 48602YYYZZZ. Prześlemy na niego hasło. Aby je otrzymać wyślij SMS o treści A na numer 6677 (opłata zgodnie z taryfą)
  • Wpisz przesłane hasło do okienka w aplikacji
  • Oglądaj mecz na żywo, za darmo!

Nie jesteś jeszcze naszym Klientem? Wybierz taryfę JUMP! bez limitów do wszystkich lub kup starter T-Mobile na kartę!

Pobierz z:Aplikacje dostępne w:

Jak za darmo na smartfonach oglądać mecze z Brazylii? - opinie i komentarze (11)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

patrykx65
04-07-2014 - 18:03:50
Witam ! Podczas transmisji meczów, program często się zawiesza z informacją, że :" W tej chwili transmisja nie jest dostępna". Wszystko działało do pewnego czasu poprawnie. Numer wpisuję z prefiksem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-07-2014 - 21:03:34
Uprzejmie informuję, że na to pytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
El_Kojot
24-06-2014 - 23:26:09
Przy próbie uruchomienia transmisji dostaję komunikat: "W tej chwili transmisja nie jest dostępna".
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
25-06-2014 - 20:26:33
Witam. Proszę zweryfikować, czy w aplikacji TVP Stream przy logowaniu na konto T-Mobile numer telefonu jest wpisany prawidłowo w formacie 48XXXXXXXXX, gdzie XXXXXXXXX to numer telefonu. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
blaz
21-06-2014 - 19:18:34
DO KOGOŚ TAM NA "GÓRZE", DODAJCIE TO INFO Z KOMENTARZA DO INSTRUKCJI, ZNACZNIE ULATWI TO LACZENIE SIE " też miałem problem na początku, źle wpisywałem numer tel. tzn. tylko 9 cyfr, a powinno być 48600xxxxxx i wszystko hula. Pozdr."
  (1)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
23-06-2014 - 00:50:41
@blaz. Dziękujemy. Dodaliśmy info o wymaganym formacie nr telefonu. Zapraszamy do obejrzenia wideo o tym jak oglądać transmisje na żywo z meczów oraz ekskluzywne materiały wideo.
  (0)
Odpowiedz
poconik
16-06-2014 - 00:19:42
Może ktoś napisać co dodatkowo "dostaniemy" za uruchomienie tej usługi?
  (1)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-06-2014 - 12:22:15
Witam, poza możliwością oglądania meczów za darmo dostęp do ekskluzywnych treści, takich jak wywiady czy komentarze. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
FatherOlo
13-06-2014 - 23:03:31
Lipa. Z telefonu nie mogłem się zalogować, wyświetla się błąd logowania (próbowałem kilka razy). Z tabletu z blueconnectem nie mogę wysłać smsa (ale skoro w telefonie nie można się zalogować to może i dobrze). Na własnym wi-fi i google chrome w tablecie po wejściu w transmisję na stronie tvp też kicha, bo zaloguj się do t-mobile. Czyli na tablecie nawet bez usług operatorskich ( samo wi-fi) nie obejrzysz sobie bezpłatnych mistrzostw, bo ktoś sobie tak wymyślił. Kup sobie telewizor albo komputer i obejrzyj za darmo, bo mistrzostwa się skończą... Dodam, że od lat jestem klientem t-mobile, a konsultant mi mówi, że to tylko dla tych co podpisali umowę w ostatnim tygodniu. Dla mnie to granda...
  (2)
Odpowiedz
Amed
14-06-2014 - 18:45:59
@FatherOlo - kolego wszystko działa bez zarzutów, coś źle robisz chyba. Pozdrawiam ☺
  (0)
Odpowiedz
jedenkylo
14-06-2014 - 22:06:28
@FatherOlo - też miałem problem na początku, źle wpisywałem numer tel. tzn. tylko 9 cyfr, a powinno być 48600xxxxxx i wszystko hula. Pozdr.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się