Nakładka Samsunga przez ostatnie lata przebyła daleką drogę i wreszcie można śmiało powiedzieć, że jest ładna, stosunkowo lekka i praktyczna. A przynajmniej tak twierdzi sporo osób. Są jednak tacy, którym nigdy nie wystarcza to co dostajemy w standardzie i Samsung w swoich ostatnich smartfonach zadbał także o takie osoby.

Pomimo wielu zmian i usprawnień nakładka Samsunga – TouchWiz – wciąż wygląda bardzo podobnie do swoich poprzednich wersji. Na szczęście jeśli ktoś woli bardziej cukierkowe, ciemne czy minimalistyczne motywy, to może wybrać się do menu ustawień.

Zobacz smartfony Samsunga w e-sklepie

W sekcji „Osobiste” wybieramy „Motywy”. Przechodzimy do miejsca, gdzie znajdują się wszystkie standardowe i ściągnięte przez nas motywy. Aby ściągnąć nowe, musimy wybrać na dole „THEME STORE”. Może być konieczne zalogowanie się lub założenie nowego tzw. Konta Samsung.

 

Pośród obecnych motywów wybieramy ten, który będzie nam najbardziej pasować, pobieramy i wybieramy „Zastosuj”. Ze swojej strony mogę gorąco polecić motyw o nazwie „Material design”, który jest najlepiej wykonany i zgodny z wytycznymi designu Google od Androida 5.0 wzwyż.

Zmieniamy szybkość/wyłączamy animacje na Androidzie

Należy pamiętać, że motyw zmienia nie tylko tapetę i ikony, ale też wygląd menu ustawień, górną belkę, a nawet wygląd samsungowych aplikacji, takich jak Telefon, Kontakty, Wiadomości czy Zegar.

 

Wszystkie motywy są darmowe.

 

Jak ściągnąć i ustawić motywy graficzne w najnowszych Samsungach - opinie i komentarze (5)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

piotr
12-09-2019 - 12:32:21
Po aktualizacji samsunga J5 telefon wygląda jak tani gadżet z chin. Nawet przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje..Pomogła zmiana firmware programem Odin3.13 czyli instalacje od nowa poprzedniej wersji pobrana z www.sammobile.com
  (0)
Odpowiedz
andrzejzabrze
07-07-2019 - 08:55:51
normalnie skandal .przez aktualizaje systemowe użytkownikowi samsunga A7 . zmienic wyglad ikon na smartfonie ekranu . i zmienic obsluge smartfona w połaczeniach i. normalnie skandal CALA OBSLUGA ZMIENIONA razem z motywami?
  (0)
Odpowiedz
Bogna
01-04-2017 - 20:13:00
Mam problem z moim tel Samsung zainstalowalam nowa wersja oprogramowania 7.0 nougat i od tej pory nie moge ani pobrać ani zainstalować żadnego motywu wszystkie są niedostępne dla najnowszej wersji oprogramowania taki napis widnieje pod każdym motywem czym to jest spowodowane
  (0)
Odpowiedz
oskaroskar123
06-01-2016 - 22:29:13
Chciałbym zmienic swoj motyw
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-01-2016 - 15:33:29
W przypadku problemów z konfiguracją telefonu zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Samsung Galaxy J5 w Internecie taniej

Jesteś w nowym miejscu, w podróży? Masz ze sobą laptop, ale Twój modem blueconnect został w domu? Masz smartfona z systemem Android. Sprawdź co zrobić, by przy jego użyciu stworzyć własną sieć Wi-Fi i korzystać z internetu na innych urządzeniach mobilnych. Instrukcja dotyczy modelu Samsung Galaxy Ace.

Sprawdź jak włączyć router Wi-Fi w smartfonach z Androidem! - opinie i komentarze (11)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

ameliawas
07-04-2016 - 12:10:34
Halo
  (0)
Odpowiedz
Creepigaming
21-01-2016 - 22:48:57
Witam! Mam problem z tym zrobiłem wszystko zgodnie z powyższą instrukcją lecz po połączeniu na innym urządzeniu z moją siecią internet nadal nie działa. Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
23-01-2016 - 09:05:38
Oznacza to, że na Twoim telefonie też internet nie działa. Połączenie WiFi to jedno, a transmitowanie w tej sieci internetu to drugie. Sprawdź zatem na swoim aparacie czy komórkowe dane są włączone i czy internet działa.
  (0)
Odpowiedz
Creepigaming
21-01-2016 - 22:48:56
Witam! Mam problem z tym zrobiłem wszystko zgodnie z powyższą instrukcją lecz po połączeniu na innym urządzeniu z moją siecią internet nadal nie działa. Proszę o pomoc.
  (0)
Odpowiedz
dark06
29-06-2015 - 19:14:29
Witam Właśnie dziś potrzebowałem mieć neta na laptopie i działa świetnie prosta konfiguracja . Ja to zrobiłem na sony xperia M2
  (0)
Odpowiedz
olka54
19-07-2014 - 16:25:59
wszystko zrobiłam, ale nie działa nic, co mam z tym zrobić?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
19-07-2014 - 16:30:24
Witam serdecznie. Uprzejmie informuję, że na niniejsze zapytanie najlepiej odpowie nasz specjalista. W związku z tym, serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl. Zachęcam do kontaktu.
  (0)
Odpowiedz
xxx6534574
02-01-2015 - 23:49:11
@ Konsultant T-Mobile - "specjalista". Cha cha cha- dobrze, że został napisany przez mała "s". I żeby nie było- nie mam żadnego problemu po prostu trolluje.
  (0)
Odpowiedz
dark06
29-06-2015 - 19:24:55
@olka54 - Wejdź w ustawienia -naciśnij więcej - tetheringi przenośny hotspot -ust. przenośnego hotspotu wifi - skonfiguruj punkt dostępu wifi - masz podane ssid ,które możesz sobie zmienić oraz możesz zmienić hasło do wifi naciśnij zapisz - i wróć do tetheringi przenośny hotspot - i naciśnij przenośny hotspot wifi . Teraz wyszukaj sieć laptopem i wpisz hasło i musi działać
  (0)
Odpowiedz
impress
25-08-2013 - 14:31:26
Włącz APN ... połączenie z internetem.... rozwiń górną belkę ----> dane komórkowe
  (3)
Odpowiedz
jevson
30-06-2013 - 17:29:57
Niby wszystko oki, jest niby połączenie, a strony się nie otwierają. Może ktoś pomóc? Będę czuł się zobowiązany...
  (5)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Powiadomienia o aktualizacjach statusów, nowych wiadomościach i wydarzeniach pozwalają cały czas być na bieżąco. Dzięki nim nie tylko przypomnimy sobie o urodzinach naszych znajomych, ale także w ciągu paru sekund odczytamy nowego maila. Jednak, by było to możliwe, konieczne jest dodanie nowego konta do systemu. Jak to zrobić i jak nim później zarządzać? Tego dowiesz się z niniejszego poradnika.

Niektóre aplikacje umożliwiają synchronizację kalendarzy, kontaktów lub innych danych. I właśnie one wymagają dodania nowego konta w systemie. Zwykle robią to zupełnie automatycznie, a jedynym zadaniem użytkownika jest prosta konfiguracja konta w programie. To później trafi na listę synchronizowanych kont w ustawieniach systemu. Tam można sprawdzić, które dane są przesyłane i kiedy miała miejsce ostatnia aktualizacja. Tutaj można też wyłączyć wybrane usługi.

Aby dostać się do menu zarządzania kontami należy udać się do opcji konfiguracyjnych systemu – często dostępne są pod przyciskiem Menu > Ustawienia. Ta grupa ustawień dotyczy synchronizacji systemu z tzw. „chmurą”. Oznacza to, że po dodaniu konta Google wszystkie dane zapisane w kontaktach, kalendarzu i poczcie będą na bieżąco synchronizowane z serwisami Google. Dzięki temu nowe wiadomości pocztowe pojawiają się w telefonie natychmiast po otrzymaniu, a jeśli zostaną oznaczone jako przeczytane, to taki sam status zobaczymy na stronie internetowej. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku kontaktów i kalendarza - jeżeli wprowadzimy jakieś zmiany w telefonie, to efekty zobaczymy również w przeglądarce internetowej i na odwrót.

W zależności od używanej wersji systemu, wszystkie konta znajdziemy w sekcji „Konta i synchronizacja” (dla Androida 2.3 lub niższego) lub „Konta” (w Androidzie 4.0). W pierwszym przypadku dopiero po kliknięciu w dedykowaną opcję uzyskamy podgląd wszystkich kont, powyżej których umieszczono funkcje zarządzające autosynchronizacją i transmisją danych w tle. Po kliknięciu w dane konto uzyskamy informację nt. statusu i ustawień synchronizacji, a na kolejnym poziomie można zlecić ręczną aktualizację – wystarczy dotknąć przycisku z etykietą „Kontakty”, „Kalendarz” lub inne, by pobrać najświeższe dane z serwera. Nieco inaczej sytuacja wygląda w najnowszej odsłonie Androida, gdzie konta wyświetlane są obok pozostałych opcji konfiguracyjnych. Jednak zarządzanie nimi sprowadza się do takich samych operacji, jak miało to miejsce w poprzednich wersjach systemu.

Niektóre aplikacje, takie jak Facebook, również umożliwiają dodanie swojego konta i synchronizację kontaktów czy kalendarza. Jeśli dysponujemy aplikacją integrującą w systemie dane z chmury, należy kliknąć w przycisk „Dodaj konto”, a następnie wybrać znajomą ikonę. Niewykluczone, że będzie konieczna dodatkowa konfiguracja, ale zwykle będzie się ona sprowadzać do wpisania loginu i hasła. Po chwili w naszych kontaktach lub kalendarzu pojawią się dodatkowe informacje, które wcześniej zarezerwowane były dla wybranego portalu. Dzięki temu w kontaktach mogą się pojawić zdjęcia naszych znajomych, a w kalendarzu - wydarzenia z alternatywnych usług. Niestety, synchronizacja danych z Facebookiem w nowej wersji Androida może być kłopotliwa, czy wręcz niemożliwa, ale ten problem można obejść, instalując aplikację HaxSync, która prawidłowo pobiera wszystkie dane z tego portalu społecznościowego.

W każdym momencie można włączyć lub wyłączyć synchronizację poszczególnych elementów, co może mieć istotne znacznie, jeśli wymagamy od urządzenia dłuższej pracy na jednym ładowaniu. Dobrym nawykiem jest więc wyłączanie tej opcji, gdy jest zbędna, bo dzięki temu zaoszczędzimy nie tylko energię, ale i transfer danych.

Jak dodać nowe konto w Androidzie? - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Z tego poradnika dowiecie się, jak krok po kroku przeprowadzić czynność przywracania iPhone'a do ustawień fabrycznych.

Przywracanie ustawień fabrycznych w iPhonie. Jak to zrobić?

Przywrócenie fabrycznych ustawień w smartfonie jest równoznaczne z wykasowaniem z niego wszystkich danych nagromadzonych w trakcie użytkowania i doprowadzeniem go pod względem oprogramowania do takiego stanu, w jakim znajdował się zaraz po zakupie i opuszczeniu pudełka. 

Po co właściwie przeprowadza się taką czynność? Na przykład po to, by przygotować telefon do sprzedaży i w szybki sposób usunąć z niego wszystkie poufne dane dotychczasowego właściciela oraz wykasować wszelkie zmiany w ustawieniach. Niekiedy również przywrócenie ustawień fabrycznych okazuje się jedynym sposobem na naprawę różnego rodzaju błędów w systemie, choć akurat w przypadku posiadaczy iPhone'a podobne sytuacje nie zdarzają się na szczęście często. 

Jeśli jednak kiedykolwiek będziecie musieli skorzystać z procedury przywracania ustawień fabrycznych w systemie iPhone'a, to warto wiedzieć, jak to zrobić.

Po pierwsze zadbaj o bezpieczeństwo danych

Jeśli iPhone, który zamierzamy przywrócić do ustawień fabrycznych, ma zapisane w pamięci jakieś istotne dane, jak chociażby zdjęcia, kontakty, nagrania, e-maile czy SMS-y, to oczywiście w pierwszej kolejności powinniśmy uchronić je przed utratą, robiąc backup.

W systemie iOS taki backup możemy wykonać na dwa sposoby. Pierwszy z nich wymaga podłączenia iPhone'a kablem do komputera i stworzenia kopii zapasowej przy pomocy programu iTunes. Drugim sposobem - wygodniejszym i szybszym, bo bezprzewodowym - jest skorzystanie z usługi iCloud, w ramach której każdy użytkownik systemu iOS otrzymuje od Apple 5 GB darmowej przestrzeni w chmurze, którą może wykorzystać m.in. do stworzenia kompletnej kopii zapasowej iPhone'a. By skorzystać z backupu przez iCloud, z poziomu ustawień urządzenia wchodzimy do zakładki iCloud, wybieramy Dysk i archiwum, a następnie zaznaczamy opcję Archiwum iCloud. Od teraz wszystkie zdjęcia, SMS-y, dokumenty, kontakty, ustawienia itp. będą się automatycznie archiwizowały w usłudze iCloud, gdy iPhone znajdzie się w zasięgu sieci WiFi i będzie podłączony do ładowania.

Przywracamy ustawienia fabryczne w iPhonie

Po zrobieniu backupu i zabezpieczeniu danych przechowywanych w iPhonie, możemy z czystym sumieniem rozpocząć proces przywracania ustawień fabrycznych systemu iOS. W tym celu udajemy się do Ustawień, a następnie wybieramy Ogólne i przechodzimy do zakładki Wyzeruj.

W tym miejscu możemy wybrać, czy chcemy wyzerować same ustawienia smartfonu, czy też może ustawienia wraz z całą zawartością pamięci (opcja zalecana w przypadku, gdy sprzedajemy iPhone'a innej osobie). Możemy ograniczyć się też wyłącznie do przywrócenia domyślnych ustawień sieciowych lub wykasować pamięć słownika klawiatury, ustawienia ekranu początkowego (zyskamy wówczas domyślny układ ikon) oraz dane lokalizacji i prywatności.

Gdy już wybierzemy jedną z opcji, konieczne może okazać się jeszcze wpisanie kodu blokady smartfonu (tylko jeśli korzystamy z takiej formy zabezpieczenia) i potwierdzenie wyboru tapnięciem w odpowiedni przycisk na ekranie. Spowoduje to przywrócenie ustawień fabrycznych w określonym przez nas zakresie. Pamiętajmy, że jeśli zdecydujemy się na wyzerowanie samych ustawień (bez zawartości), to dane przechowywane w pamięci urządzenia nie znikną, ale dla własnego bezpieczeństwa i tak warto wykonać ich backup przy pomocy metod opisanych w poprzednich akapitach.

Widziałeś już iPhone'a 6 i iPhone'a 6 Plus?

Jak przywrócić ustawienia fabryczne w iPhonie - opinie i komentarze (8)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

gorzkowice22
20-04-2016 - 12:42:29
ustawienie fabrycznie
  (0)
Odpowiedz
cyc54
12-03-2016 - 09:45:37
Całkowicie przekręciła mi się rubryka z cyframi którymi wbijam kod PIN do odblokowania ekranu.Mogę tylko zadzwonić do Policji ,pogotowia i straży pożarnej.Proszę o pomoc
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-03-2016 - 14:08:15
Witam. W przypadku problemów ze sprzętem zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
ada
20-12-2015 - 15:54:08
Mam ten sam problem,czy udalo sie Wam wlaczyc ponownie telefon?????
  (0)
Odpowiedz
anka
15-10-2015 - 10:21:36
Czy Tobie udało się włączyć w końcu swój telefon?
  (0)
Odpowiedz
anka
15-10-2015 - 10:12:06
Niestety i mnie spotkało to samo :(. Nie wiem co teraz robić... wyładowałam baterię ale po podłączeniu dalej na ekranie pojawia się logo i pasek postępu, podłączenie do itunes też nie dało rady... prosze o pomoc
  (0)
Odpowiedz
sprzygo
12-10-2015 - 12:00:25
witam, wybrałam zerowanie ustawień smartfonu, zawartość pamięci miła być zachowana. Niestety chyba jest coś nie tak,czas przekracza 12 h, jest jabłko i linia progresu ( niestety nie zwiększa się postęp). Próbowałam podłączy do koma. ale jest rządnie potwierdzenia dostępu na iPhonie - tam nic nie można wcisnąć. Próbowałam resetu z wciśnięciem odpowiednich przycisków na 10 s - wyłącza sie i ponownie jabłko z linią. bardzo proszę o pomoc (jest to i iPhone 6+)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
12-10-2015 - 18:06:12
Witam. Zadzwoń do TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się