Zimowy odpoczynek bez dostępu do internetu? Dziś to niemal niemożliwe, a z problemami z połączeniem z siecią najłatwiej poradzić sobie za pomocą mobilnego internetu i odpowiedniego rutera, choćby takiego jak Huawei E5377T

  • Design
    8
  • Konstrukcja
    9
  • Łatwość instalacji
    8
  • Jakość połączenia
    9
  • Funkcjonalność
    9
  • Design
    6.714285714
  • Konstrukcja
    7.428571428
  • Łatwość instalacji
    8.142857142
  • Jakość połączenia
    5.214285714
  • Funkcjonalność
    7.571428571

W dzisiejszych czasach nawet spontaniczny zimowy wyjazd nie były kompletny bez dostępu do sieci. A z tym w górach może być różnie, więc najbezpieczniej jest zadbać o własny. Najlepiej jednocześnie szybki i taki, z którego może korzystać wiele osób jednocześnie - przecież najprzyjemniej wypoczywa się ze znajomymi.

Huawei E5377T - pod tym oznaczeniem kryje się mobilny modem-ruter, który podobnie jak inne tego typu urządzenia znajdujące się w ofercie T-Mobile oferuje kilka funkcji w jednej obudowie. Jest on jednocześnie modemem 3G oraz LTE i bezprzewodowym i ruterem.

Do Huaweia E5377T można jednocześnie podłączyć 10 innych urządzeń. Wszystko to bez konieczności skorzystania z ani jednego kabelka - ruter potrzebuje go bowiem tylko do naładowania akumulatora, który wystarcza mu na nawet 12 godzin nieprzerwanej pracy.

Huawei E5377T

Ruter Huawei E5377T polecić można każdemu i to z czystym sumieniem. W niskiej cenie (opłata na start zaczyna się od 8,99 zł) otrzymujemy ładne, dobrze wykonane i funkcjonalne urządzenie, które zapewni nie tylko nam, ale także naszym znajomym czy współpracownikom długotrwały i stabilny dostęp do szybkiego internetu mobilnego w standardzie LTE.

Wygląd zewnętrzny

Estetyka tego urządzenia nie odbiega od tego, do czego zdążyła nas przyzwyczaić marka Huawei. Obudowę wykonano z przyjemną - i dla oka i w dotyku - precyzją i z dobrych jakościowo materiałów. Zarówno dolna jak i górna część obudowy wykonana jest z połyskującego plastiku. Dzieli je ramka stylizowana na szlifowane aluminium. Nic zbyt mocno nie trzeszczy, a tylna klapka nie wykazuje tendencji do samoczynnego otwierania się - jest bardzo przyzwoicie. Całość waży niezbyt wiele bo ok. 135 g więc bez problemu może z nami podróżować.

-> Test: Alcatel Onetouch W800Z - LTE na wakacjach? Nie ma sprawy!

-> Test: Huawei E3276 - gwarant stabilność

Konstrukcja

Konstrukcja rutera Huawei E5377 sprawia wrażenie solidnej. Duża w tym zasługa niezbyt dużej, ale zwartej obudowy. W srebrnej ramce, biegnącej dookoła umieszczono prawie wszystkie złącza i przyciski. U dołu rutera znajduje się uniwersalne złącze micro USB oraz dwa gniazda do podłączenia zewnętrznych anten. Za tę niby drobnostkę, należy mu się duży plus – dzięki temu łatwo sobie poradzić z ewentualnymi problemami z zasięgiem.

Górną część ramki zarezerwowano na przycisk Menu. Tylko włącznik znajduje się w górnej części obudowy, tuż obok ekranu pokazującego parametry pracy urządzenia. Gniazda dla karty mini SIM oraz karty pamięci umieszczono pod akumulatorem o dużej, jak na mobilny ruter, pojemności 3560 mAh.

Huawei E5377T

Transmisja danych i konfiguracja

Huawei E5377T dostęp do internetu może realizować za pomocą technologii CD-HSPA+, HSPA+, UMTS, EDGE oraz LTE, która umożliwia pobieranie danych z prędkością do 150 MB/s. Maksymalna szybkość wysyłania to 50 Mb/s. Podczas testu ruter pracował stabilnie i nie tracił zasięgu. Bez problemu udało się do niego także podłączyć kilka urządzeń jednocześnie. Złego słowa nie można również powiedzieć o zasięgu sieci Wi-Fi. Po oddaleniu się od komputera na ok. 10 m,, system Windows  odnotował spadek mocy sygnału ze Znakomitej jedynie na Dobrą, tak więc Huawei powinien świetnie sprawdzić się w znakomitej większości mieszkań.

Procedura przygotowania tego rutera do pracy nie jest zbyt skomplikowana. Nie powinna sprawić nikomu trudności. Dostęp do wszystkich funkcji realizowany jest przez przeglądarkę internetową. Z podstawowych można skorzystać także z poziomu samego urządzenia.

Podsumowanie

Ruter Huawei E5377T polecić można każdemu i to z czystym sumieniem. W niskiej cenie (opłata na start zaczyna się od 8,99 zł) otrzymujemy ładne, dobrze wykonane i funkcjonalne urządzenie, które zapewni nie tylko nam, ale także naszym znajomym czy współpracownikom długotrwały i stabilny dostęp do szybkiego internetu mobilnego w standardzie LTE.

Huawei E5377T – LTE zawsze pod ręką - opinie i komentarze (42)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Design
Aplikacje
Bateria
Łatwość obsługi
Funkcjonalność
danarari
29-04-2018 - 23:24:10
ineed firmware e5377t
  (0)
Odpowiedz
Robert
06-05-2016 - 12:03:10
witam zna może ktoś jakieś uniwersalne hasło zapomniałem jakie miałem na ruterze i nie mogę wejść w niego dziękuje za informacje
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
06-05-2016 - 16:35:10
Witam, Wykonaj proszę reset router, a wówczas wrócisz do hasła fabrycznego, które znajduje się na naklejce, na wewnętrznej części obudowy urządzenia. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
bonifacy
01-02-2016 - 02:13:30
ee..... kosultant dlaczego podajesz różne ceny za połączenia z techdesk dla abonentów Tmobile i pozostałych? tu masz przykład: - wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. - proponuję kontakt z działem Tech Desk dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). JAK dla mnie jesteście kanciarzam,i najpierw piszecie że dla klientów innych operatorów cena 2.58 za min. a póżniej cena według taryfy operatora
  (0)
Odpowiedz
jaro
12-11-2015 - 18:25:08
Wyjątkowy bubel. w ciągu trzech miesięcy dwukrotnie w naprawie. Wymieniono na nowy. Problemy te same, rwie połączenia , zwalnia makabrycznie aby otworzyć stronę z zdjęciami czekam nawet ok 1 minuty. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Serwis gwarancyjny makabra. Wcześniej trzykrotnie oddawałem tablet, zwlekano z odesłaniem aż do końca gwarancji nie uwzględniając naprawy wpisem w kartę gwarancyjna co winno skutkować przedłużeniem okresu. Problemy nie usunięte.Wystąpię o zwrot kosztów dostarczenia i odbioru urżadzenia z naprawy. Ciekawe jaka będzie reakcja.
  (0)
Odpowiedz
himen76
05-09-2015 - 19:38:34
Witam problem z modemem E5377T nie można się połączyć z siecią 3G komunikat Brak usługi, można tylko 4G próbowałem resetować i przywrócić ustawienia fabryczne bez skutku w czym problem ?
  (0)
Odpowiedz
ignacy
28-08-2015 - 00:52:47
dzie n dobry mam problem z routerem huawei e5377t od pewnego czasu nie moge połaczyc sie z internetem BRAK USŁUGI przełozyłem karte do ZTE 60 internet działa oddalem router do naprawy NAPRAWA PŁYTKI GŁÓWNEJ MODEM DZIAŁA PRAWIDŁOWO W OCENIE SERWISU POLECAJA WYMIANE KARTY SIM-KARTA DZIAŁA W ZTE 60 PROSZE O POMOC
  (0)
Odpowiedz
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
14-08-2015 - 20:55:19
PS a porady żeby skontaktować się z pomocą techniczną płacąc więcej niż za sextelefon na antyke holenderkie - to gnojstwo maksymalne
  (0)
Odpowiedz
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
14-08-2015 - 20:44:43
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Mam spory problem z tym routerem - i z tego co poszperałem w necie to inni też. Po chwili pracy komputera z tym urządzeniem pojawia się słynny "blue screen of death" oraz napis DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. No i oczywiście kompek gaśnie. Ja też. Wogóle to co chwilę gubi sieć. Telefon tmobile też. Wcześniej miałem w innej sieci i takiego syfu nie było. Teraz co chwila sms że ktoś próbował się dodzwonić (tel lezy na biurku - zasięg 4-5 kresek, a co jakiś czas - brak zasięgu na kilka sec) - wracając do routera - rozszerzenie Wi-Fi - żenada - działa chyba na 50 cm - bo w sąsiednim pokoju juz nie łapie rutera z neostrady. Zrywa sieć - co chwila "brak usługi" a co jakis czas blue screen ale tylko przy tym routerze - inne nie powodują takich jaj.
  (0)
Odpowiedz
AK1911
08-08-2015 - 10:01:00
Witam Kiedy T-Mobile postawi nadajnik w Starym Korninie lub Koryciskach !!?? Rok temu miałem tam zasięg 2 kresek w 3G. LTE w ogóle nie działa a szkoda. W Hajnówce zaś LTE działa bardzo słabo !! Pozdrawiam AK1911
  (0)
Odpowiedz
frederyk
02-06-2015 - 21:36:06
Ocena: 5/10
Panowie mam 75 lat i Huawei E5377T . Jak go obsługiwać od T- mobile nie otrzymałem instrukcji.Mój komputer to Toshiba.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
03-06-2015 - 16:15:38
Witam. Dane dotyczące sieci bezprzewodowej oraz hasło znajdują się na naklejce pod pokrywą routera. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
magus95
16-05-2015 - 23:43:27
Ocena: 8/10
dlaczego cały czas jest tylko 3G na ustawieniach automatycznych, a po przełączeniu urządzenia na 4G nie ma wcale zasięgu bądź jedna marna kreska co jest powodem tego? :(
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-05-2015 - 17:40:34
Witam. Słaby zasięg LTE w Twojej lokalizacji? W jakiej miejscowości się znajdujesz?
  (0)
Odpowiedz
magus95
18-05-2015 - 14:40:56
@ Konsultant T-Mobile - Starachowice
  (0)
Odpowiedz
jacg1
13-04-2015 - 22:06:21
Mam spory problem z tym routerem - i z tego co poszperałem w necie to inni też. Po chwili pracy komputera z tym urządzeniem pojawia się słynny "blue screen of death" oraz napis DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. No i oczywiście kompek gaśnie. Mam Toshibe z sytemem Win 7 Pro. Chyba jeszcze zdążę zrezygnować z umowy...
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
14-04-2015 - 13:45:37
Witam Serdecznie, W przypadku problemu technicznego sugeruje kontak z działem Tech Desk. Masz problem z działaniem la ptopa, tabletu, smartfona? W sparcie techniczne TechDesk: 708477242 (2.58 pln/min) co dziennie 7:00-23:00. Reg: ww w.t-mobile.pl
  (2)
Odpowiedz
jacg1
14-04-2015 - 19:17:58
Mam problem z nowym urządzeniem objętym gwarancją i jeszcze mam płacić za Waszą pomoc? "Wolne żarty". Uważam że to Wy powinniście do mnie dzwonić, albo udostępnić normalny numer, a nie taki, który kosztuje więcej niż sextelefon. Tym bardziej, że raczej nie uda się tego rozwiązać w minutę.
  (0)
Odpowiedz
marmur
15-04-2015 - 10:55:44
@jacg1 - Nie bardzo rozumiem po co instalujesz sterowniki na komputerze. Router jest w pełni zarządzalny przez www, bez potrzeby instalacji czegokolwiek.
  (0)
Odpowiedz
jacg1
16-04-2015 - 18:27:35
@ marmur - ale ja nic nie instaluję - komputer pada w momencie gdy zaczyna pracować w sieci Wifi którą nadaje to ustrojstwo.
  (0)
Odpowiedz
marmur
17-03-2015 - 00:33:09
CD.... Niedziela rano- nadal bez internetu. Wsiadam do samochodu i jadę zrobić testy bliżej BTSa. Nie ma żadnego problemu, wszystko śmiga pięknie. DL/UL 40/20 Mbps. Wracam do domu i z tego samego BTSa mam 0,18/0,13 Mbps. Udaje mi się jednak wysłać maila z reklamacją do iBOA. Wieczorem sytuacja nieco się poprawia. Poniedziałek rano: jest nieco lepiej. Na wyświetlaczu są stale 4 kreski zasięgu LTE, DL na poziomie 1 Mbps, ale pingi mają po kilkaset ms. i połączenia są często zrywane przez modem. Po południu sytuacja zmienia się diametralnie. Pingi spadają do 30-40 ms a transfer wzrasta do 20-30 Mbps. Wszystko działa stabilnie i bez zarzutów. Szkoda tylko, że na testy zużyłem jakieś 4-5 GB. Nie wiem ile, bo iBOA niestety, narazie nie podaje mi tych informacji.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
17-03-2015 - 09:52:25
Witaj. Tak, jak pisaliśmy zadzwoń do Biura Obsługi a konsultant, jeśli będzie takowa potrzeba wyśle stosowne zgłoszenie do techników. Pozdrawiam.
  (1)
Odpowiedz
marmur
14-03-2015 - 16:12:38
Ocena: 7/10
Nie udało mi się go kupić online, ale znalazłem w sklepie stacjonarnym, więc mam czego chciałem. Nim wróciłem ze sklepu do domu usługa była już aktywna. Podłączenie i konfiguracja była wyjątkowo prosta i po kilku minutach zacząłem się cieszyć nowym nabytkiem. Modem na oknie, 2 m od komputera, 2 kreski zasięgu 3G i wszystko działa. Download ok 7 Mbps i upload ok 1 Mbps. Trochę mało. Po przeniesieniu na drugą stronę domu i przymocowaniu na środku okna złapałem 2 kreski zasięgu LTE. Zarejestrowane prędkości to 70/30 Mbps !!!!!!!! Rewelacja. Ale........... tu skończyły zachwyty i zaczęła się szara rzeczywistość i zaczęły się problemy. Kilka, bądź kilkanaście razy na godzinę zacząłem dostawać komunikat, że brama domyślna jest niedostępna. Po zresetowaniu karty sieciowej wszystko wracało do normy. Jakakolwiek zmiana konfiguracji zarówno karty jak i routera nie pomagały. W internecie dowiedziałem się, że wiele osób ma identyczny problem i nikt go póki co nie rozwiązał. Niektórzy reklamowali router i dostali nowy, który działał już bez problemu. Inni otrzymywali odpowiedź z serwisu, że wszystko jest OK i nie ma powodu by reklamację uznać. Oczywiście zmieniałem sterowniki mojej karty sieciowej na wszystkie możliwe i nic nie pomogło. Włożyłem do laptopa zewnętrzną kartę TP-LINK WN 722N i problem zniknął. Za to pojawił się nowy komunikat. BRAK KARTY SIM, INSERT SIM. Wyjąłem kartę SIM włożyłem ponownie i póki co działa. Podłączyłem do zestawu laptop żony. Zalogował się bez problemu. Po minucie jest komunikat brak dostępu do internetu. Laptop widzi routera, można nim administrować ale połączenia z internetem nie ma. Ponowne logowanie nie zmienia sytuacji. Po minucie rozłącza się internet, mimo, że na moim laptopie nadal działa. Zasięg WLAN jest tragiczny!!!! W sąsiednim pokoju 1 kreska a w kuchni całkowity brak zasięgu. W sumie traktuję go jako przyjemny gadżet, ale spróbuję znaleźć solidniejszą konstrukcję.
  (0)
Odpowiedz
Aleksander1980
22-02-2015 - 15:24:28
Rewelacyjny router'ek. Mieszkam na wsi, gdzie miałem Internet radiowy 5Mbit, po podłączeniu E5377T - prędkość transmisji stabilnie 24Mbit przez LTE. Jak sie okazuje nie tylko miasta pokrywa LTE. PS.: Router podlączyłem bezpośrednio jako modem do routera TP-LINK by zwiększyć zasięg. Dla mnie super!
  (0)
Odpowiedz
kg2g
16-02-2015 - 17:56:21
jak ustawić aby na ekranie pojawiało sie ile transferu już zużyliśmy
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
16-02-2015 - 19:13:25
Witaj. W tej sprawie proponuję kontakt z działem Tech Desk dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Pamiętaj, że możesz to dokładnie sprawdzać po zalogowaniu w serwisie iboa.
  (3)
Odpowiedz
ELA 32
13-02-2015 - 21:47:58
ten ruter jest dziadowski na wieś bardzo słobo sieć ma że praktycznie innternet nie idzie :(((( tylko idzie gdzie jest ELT TYLKO W MIEŚĆIE bo na wsi na minus ;((((( ci pracownicy w T-MOBILE KRĘCO:((((( JA SIĘ DAŁEŁEM WYROLO I TERAZ MUSZE CIERPIE:(((((
  (2)
Odpowiedz
jarema11
07-02-2015 - 12:10:46
Posiadam ruter, działa prawidłowo. Jak wyglada sprawa ładowania baterii, do jakiego stopnia ją rozładowywać ? Czy ruter moze działać bez baterii na zasilaniu z komputera . Co jest lepszym rozwiazaniem: ładowanie co jakiś czas baterii czy podłaczenie na stałe do źródła ładowania. W instrukcji nie ma charakterystyki ile ładowań można zrobić.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-02-2015 - 13:13:30
Witaj. Na wstępie wyjaśniam, iż w specyfikacji technicznej urządzeń nigdy nie było informacji na temat cyklu życia baterii. W tym routerze nie ma znaczenia, do jakiego stopnia będzie bateria rozładowywana. Równie dobrze może być on cały czas podłączony kablem z komputerem bądź zasilaniem sieciowym. Jeżeli bateria będzie wyciągnięta to router nie będzie działał, nawet na zasilaniu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
jarema11
07-02-2015 - 14:12:42
Dzięki za odpowiedź. Jednak Pan, jako konsultant, bądź co bądź , poważnego i znanego operatora mógłby się skontaktować z producentem rutera czy też producentem baterii (Samsung) i uzyskać minimum danych (tajemnica handlowa)
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
07-02-2015 - 14:34:23
Witaj. Tak jak napisałem wcześniej, żaden producent nie podawał nigdy informacji na temat cyklu życia baterii. Pewnie ciężko by było przełożyć wyniki uzyskane w warunkach laboratoryjnych na wyniki uzyskiwane w warunkach domowych. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Yoda1
05-02-2015 - 10:29:21
Witam. Uprzejmie proszę o informację, czy router Huawei E5377T w ogóle będzie jeszcze dostępny w ofertach "50 % ceny za internet - oferta z modemem"?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
05-02-2015 - 13:32:01
Witam W chwili obecnej nie posiadamy informacji odnośnie zmiany dostępnych urządzeń w ofercie „-50% ceny za internet”. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Filllll
02-02-2015 - 21:09:16
Czy w/w router będzie jeszcze w ofercie 49.99 pln za 70 GB?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-02-2015 - 21:32:12
Witam. Urządzenie jest dostępne w tej ofercie. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Filllll
02-02-2015 - 21:48:15
@ Konsultant T-Mobile - Na stronie brak możliwości wyboru routera. Produkt figuruje jako niedostępny .
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
02-02-2015 - 21:51:41
Witam. To już inna kwestia - kolejna dostawa powinna być w tym tygodniu. Pozdrawiam.
  (0)
Odpowiedz
Misiopol
19-02-2015 - 19:40:38
@ Konsultant T-Mobile - znów przy zamówieniach internetowych jest "Aktualnie brak". Kiedy dostawa?
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
21-02-2015 - 07:34:29
Witam. Na chwilę obecną nie posiadamy informacji, kiedy dokładnie niniejszy router będzie ponownie dostępny w sprzedaży. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
Agataaa
31-01-2015 - 09:17:31
Witam, posiadam od niedawna taki router i co parę minut pojawia się informacja, że połączenie ograniczone. Trzeba rozłączyć i połączyć ponownie, ale tak się nie da załadować żadnego filmu i bardzo mi to przeszkadza przy przeglądaniu stron. Co może być tego powodem? Jest to jakaś ochrona w ustawieniach czy słaby sygnał internetu? Proszę o pomoc i szybką odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
31-01-2015 - 10:27:48
Witaj. Jeżeli komunikat pojawia Ci się na komputerze w opcjach sieci bezprzewodowej to proponuję zmienić w ustawieniach routera nazwę oraz hasło sieci. Jeśli zaś pojawia się na routerze to należy zmienić tryb sieci na stały w ustawieniach routera. W przypadku problemów z konfiguracją zapewniamy wsparcie techniczne TechDesk: *7242 (2,46 pln/min) dla T-Mobile i Heyah lub 708477242 (2.58 pln/min) dla pozostałych codziennie 7:00-23:00. Regulamin na www.t-mobile.pl. Pozdrawiam
  (0)
Odpowiedz
and111
19-01-2015 - 16:51:01
Ocena: 8/10
Fajny niezawodny sprzęt
  (3)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile oddaje do użytku swoim klientom aplikację stworzoną we współpracy z serwisem Audioteka.pl. Aplikacja oferuje dostęp do największej w Polsce bazy audiobooków i dostępna jest już w sklepie Google Play. Klienci T-Mobile będą mogli pobrać ją bezpłatnie. Dodatkowo T-Mobile będzie sprzedawało telefony już z zainstalowaną aplikacją wraz z przykładowymi rozdziałami najpopularniejszych książek.

Audiobooki to współczesna recepta na brak czasu na czytanie. Dzięki odsłuchiwaniu książek w trakcie wykonywania innych czynności, można pogodzić codzienne obowiązki z pozostawaniem na bieżąco z najnowszymi publikacjami. Jak wynika z Raportu o Innowacyjności Polskiej Gospodarki – Polacy są jednym z najbardziej zapracowanych i zabieganych narodów europejskich. W odpowiedzi na oczekiwania klientów T-Mobile we współpracy z Audioteką przygotowało aplikację, która oferuje dostęp do największej w Polsce bazy audiobooków z prostym systemem obsługi i płatności.

W salonach T-Mobile jest już dostępny smartfon HTC Desire X z preinstalowaną aplikacją Audioteka z audiobookiem „Bóg, kasa i rock and roll” autorstwa Szymona Hołowni i Marcina Prokopa. Już niedługo w salonach T-Mobile pojawią się kolejne modele telefonów z wgraną aplikacją oraz pierwszymi rozdziałami bestselerów „Steve Jobs”, „Dom nad rozlewiskiem” i „www.1939.com.pl”. Preinstalowana Audioteka T-Mobile zintegrowana będzie z systemem bilingowym operatora, dzięki czemu mechanizm płatności za audiobooki będzie bardzo prosty. Koszt książek abonentom zostanie doliczony do najbliższego rachunku, natomiast użytkownikom pre-paid będzie automatycznie pobrany z konta.

Wszyscy klienci T-Mobile korzystający ze smartfonów z systemem Android mogą bezpłatnie zainstalować aplikację bezpośrednio ze sklepu Google Play lub wysłać bezpłatnego SMS-a o treści AUDIOTEKA na numer 8008, aby otrzymać link do pobrania aplikacji.

Audioteka.pl jest najobszerniejszym na polskim rynku zbiorem nagrań książek i czasopism czytanych przez profesjonalnych lektorów, aktorów i dziennikarzy. Baza publikacji powiększa się średnio o 25 pozycji miesięcznie, dzięki czemu osoby, które chcą mieć stały kontakt z literaturą lub ciekawe są nowin ze świata mediów, mogą na bieżąco odsłuchiwać najnowsze bestsellery i dowiadywać się o czym piszą magazyny.

<p><em>Zapoznajcie się z naszą wideo-instrukcją dotyczącą obsługi Audioteki!</em></p>

Dobra książka zawsze pod ręką – audiobooki na smartfonach w T-Mobile - opinie i komentarze (2)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

revvolis
05-12-2012 - 14:25:41
A jakie są ceny? Są one uzależnione od jakichkolwiek parametrów (np. data wydania)?
  (0)
Odpowiedz
Redakcja T-Mobile Trendy
06-12-2012 - 11:10:22
revvolis, Audioteka.pl ma najatrakcyjniejsze ceny na rynku, ponieważ jest największym w Polsce producentem audiobooków. Ceny wahają się od 4 zł za miesięczniki do 400 zł za słuchowiska. Średnia cena to 30-50 zł za bestsellery. Dokładne ceny poznasz wchodząc na Audioteka.pl Pozdrawiamy!
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Przygotowanie do pracy i konfiguracja rutera Huawei 5377T nie jest trudna. Pokazujemy jak to zrobić na przykładzie komputera z systemem operacyjnym Windows 8.

Huawei E5377T – jak podłączyć i skonfigurować ruter z komputerem? - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Jarenty
07-04-2017 - 22:25:17
Hasło 'admin' nie działa, a obsłga w punkcie nie wie jakie może być inne hasło... Kupiłem sobie urządzenie do którego nie mam dostępu
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Z naszego poradnika dowiecie się, jak poprawnie skonfigurować router LTE Huawei E5180 i uzyskać za jego pomocą dostęp do bezprzewodowego internetu.

Najważniejsze cechy routera LTE Huawei E5180:

– złącze sieciowe LAN RJ-45;
– pobieranie danych z prędkością do 150 Mbps;
– obsługa wiadomości SMS oraz kodów USSD;
– możliwość podłączenia do 32 urządzeń przez Wi-Fi.

Huawei E5180 to stacjonarny router 4G LTE. Może też zostać z powodzeniem podłączony do komputera, gdy ten nie posiada karty sieciowej Wi-Fi – dzięki złączu sieciowemu LAN.

W pudełku z routerem oprócz samego urządzenia znajdują się jeszcze: zasilacz, kabel sieciowy oraz krótka instrukcja. Sam sprzęt robi bardzo pozytywne wrażenie – jest solidnie wykonany i ma ciekawą stylistykę. Z wyglądu nieco przypomina nawet routery Airport Extreme od Apple. Obudowa jest niewielka (jej wymiary to 70 × 70 × 110 mm) i zorientowana pionowo.

Poza tym, niewątpliwą zaletą routera Huawei E5180 jest jego oprogramowanie – proste w obsłudze i czytelne. Zarządzanie sprzętem jest intuicyjne. Może się odbywać bezpośrednio z przeglądarki internetowej lub za pomocą aplikacji Huawei Mobile Wi-Fi na smartfonie (do pobrania z Google Play lub App Store). Router posiada diody sygnalizujące o dostępności sieci GSM/LTE oraz jakości połączenia WiFi.

Router LTE Huawei E5180 w T-Mobile!

Jak skonfigurować ruter Huawei E5180?

Po wyciągnięciu urządzenia z pudełka, podłączamy go do zasilania i montujemy w nim kartę SIM. W tym celu należy zdjąć pokrywę karty, która znajduje się na spodzie urządzenia, a następnie wsunąć kartę i założyć pokrywę. Szczególną uwagę należy zwrócić na odpowiednie umieszczenie karty w gnieździe. Styk koloru złotego powinien być skierowany w dół, patrząc oczywiście od spodu routera. Pod spodem znajduje się też domyślne hasło do routera, które będziemy mogli później zmienić.

Do pierwszego połączenia między komputerem a routerem najlepiej wykorzystać dołączony do zestawu kabel sieciowy. W ten sposób najwygodniej przeprowadza się konfigurację rutera. Kabel sieciowy wpinamy do odpowiedniego gniazda w komputerze i do portu LAN routera.

Po połączeniu komputera i routera kablem sieciowym otwieramy przeglądarkę. W pasku adresu wpisujemy 192.168.8.1 - jest do adres panelu do zarządzania ruterem. Domyślne hasło i login do tego panelu to "admin". Po jego wpisaniu zostaniemy zalogowani.

Router Huawei E5180 posiada opcję automatycznej aktualizacji, całkiem więc możliwe, że przy jego pierwszym uruchomieniu wyświetli się informacja o dostępnej aktualizacji, zwiększającej bezpieczeństwo i zwiększającej wydajność. Czynność tę można pominąć i dokończyć w późniejszym terminie, ale rekomendujemy, by zaktualizować sprzęt już przy pierwszym podejściu.

By przystąpić do właściwej konfiguracji sprzętu, przechodzimy do zakładki Ustawienia -> Szybka konfiguracja. Teraz powinniśmy kliknąć w przycisk Następny, by przejść do kolejnego kroku konfiguracji. W polu Identyfikator SSID powinna znajdować się domyślna nazwa naszej sieci, natomiast w polu Klucz wspólny WPA wpisujemy hasło, które znajduje się na dolnej ścianie routera. Następnie klikamy w przycisk Zakończ i jeśli wpisaliśmy poprawne dane, to cała operacja powinna zakończyć się sukcesem.

W zakładce Ustawienia -> Szybka konfiguracja możemy również nadać nową nazwę naszej sieci i ustawić hasło (w tym celu należy kliknąć w przycisk Nowy profil). Na potrzeby tego poradnika korzystamy jednak z ustawień domyślnych.

Jeśli wszystko zostało skonfigurowane poprawnie, to po połączeniu dowolnego urządzenia z siecią o naszej nazwie i wpisaniu hasła (jeśli zostało zmienione), to powinniśmy cieszyć się z połączenia internetowego. W tym momencie nie musimy już korzystać z kabla sieciowego. Po zakończonej konfiguracji można go odłączyć i korzystać z połączenia za pośrednictwem bezprzewodowej sieci Wi-Fi.

Na koniec kilka praktycznych informacji. W panelu zarządzania routerem poza Ustawieniami znajduje się jeszcze kilka innych zakładek:

Strona główna – miejsce w którym wyświetlają się informacje na temat statusu połączenia.

Statystyka – w tym miejscu wyświetlają się szczegółowe informacje dotyczące poziomu zużycia danych.

SMS – bardzo przydatna funkcja, pozwalająca na wysyłanie i odbieranie SMS-ów z poziomu panelu zarządzania routerem.

Huawei E5180 - jak skonfigurować router LTE - opinie i komentarze (5)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

krzysztof
16-04-2016 - 14:47:10
Witam, mam problem z zmianą hasla na strone 192.168.8.1 . Loguje sie za pomocą hasla i loginu admin automatycznie mnie przekierowywuje dozmiany hasla, w polu bieżące haslo wpisuje admin wpisuje nowe haslo oraz jes potwierdz NIEPRAWIDLOWEam i wyskakuje komunikat ze biezace haslo jest nieprawidlowe. Próbowalem juz 20 razy
  (0)
Odpowiedz
Dawid
27-01-2016 - 16:46:10
Strona 192.168.8.1 - Nie wyswietla mi się. "Strona internetowa jest niedostępna" Co mam zrobić ? Router LTE podpięty jest prawidłowo i się swieci.
  (0)
Odpowiedz
Konsultant T-Mobile
28-01-2016 - 19:02:25
Witam. W związku z tą sytuacją serdecznie zapraszam do kontaktu z Serwisem Obsługi Technicznej „Tech Desk” dostępnym pod numerem *7242 (Koszt połączenia to 2 PLN netto/minutę – numer dostępny dla klientów sieci T-Mobile) lub 708477242 (dla Klientów innych operatorów, koszt połączenia wg taryfy). Serwis Obsługi Technicznej jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Regulamin serwisu znajduje się na stronie internetowej www.t-mobile.pl
  (0)
Odpowiedz
Daniel
19-01-2016 - 19:37:13
Czy można w tym routerze zmienić pulę adresów IP ? Domyślnie jest przydział na maskę 192.168.X.X a ja bym chciał mieć u siebie 10.0.X.X. Każdy pospolity router posiada taką funkcje, ale tutaj nie mogę tego znaleźć.
  (0)
Odpowiedz
jarecki
23-11-2015 - 21:24:22
Huawei E5180: CZY MOZNA TO URZADZENIE PODŁĄCZYĆ POD INTERNET STACJONARNY?
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się