Rozpoczynamy nową kampanię wizerunkową, która prezentuje naszą markę jako innowacyjną i nowoczesną. T-Mobile - sieć największych możliwości!

W naszym najnowszym spocie wizerunkowym przedstawiamy fascynujący świat, w którym dzięki nowoczesnym produktom i usługom, codzienne zajęcia stają się łatwiejsze i przyjemniejsze, a nasze życie bardziej komfortowe.

Już dziś w T-Mobile, tworzymy niezwykły świat, którego uczymy się z entuzjazmem. Świat, w którym możesz płacić za wszystko nie mając przy sobie gotówki oraz dbać o swój dom, nawet jeśli Cię w nim nie ma. Świat, w którym możesz konsultować się z lekarzem na odległość,  a jedno kliknięcie przenosi Cię do ulubionej rozrywki. To świat, w którym samochody same znajdują miejsca parkingowe A biuro możesz mieć wszędzie, gdzie chcesz. To świat, w którym zawsze jesteś w kontakcie z bliskimi.

Spot telewizyjny prezentuje innowacyjne zastosowania nowych technologii w medycynie, edukacji, rozrywce i finansach oraz w wielu aspektach życia codziennego. Najnowsze możliwości otwierają się przed każdym, przed każdym kto korzysta z telefonu lub tabletu. Dzięki zaawansowanym technologiom jeszcze łatwiej możemy dzielić się zarówno najważniejszymi wydarzeniami w naszym życiu, jak i codziennymi emocjami i sprawami. Nowoczesne technologie przedstawione są nie w aspekcie technicznych parametrów, lecz poprzez pryzmat korzyści, komfortu i przyjemności z codziennego użytkowania.
W swoich działaniach stawiamy na siłę innowacji oraz partnerstwo w nowych dziedzinach, również na poziomie wizualizacji. Kampania została przygotowana zgodnie z nowymi założeniami dla marki T-Mobile, która zmienia się, by jeszcze lepiej dopasować się do dynamicznego rynku i świata.

Naszym filmom reklamowym towarzyszy zawsze ciekawa, wpadająca w ucho linia melodyczna – tak też jest i tym razem. W tle nowego filmu usłyszymy przebój Unique Tree grupy The Narcoleptic Dancers .

T-Mobile sieć największych możliwości!


W nowej kampanii wizerunkowej, prezentujemy nowy, odświeżony logotyp - ujednolicony oraz skrócony, oraz jeszcze intensywniej wykorzystuje kolor magenta, jeden z najbardziej rozpoznawalnych elementów komunikacji naszej marki.

Kampania wizerunkowa T-Mobile w Polsce jest częścią międzynarodowego projektu Deutsche Telekom. Spot powstał przy udziale znanego i cenionego reżysera Cadmo Quintero, natomiast za koncept kreatywny oraz jego realizację odpowiedzialna była agencja DDB Tribal.

T-Mobile - innowacja i nowoczesność - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

gung
02-07-2013 - 07:47:28
skoro innowacje i nowoczesność T powinno się zastanowić jak udostępnić swoim klientom z taryfą DATA choćby podgląd zużytych danych z limitu abonamentowego, nocy może nie być (nielimitowana) wszak IBOA do tego winna być. A, T-Mobile największa sieć największych możliwości się chwalicie a tak prostych, podstawowych danych człek sprawdzić nie może samodzielnie i nie piszcie że to problem skoro konkurencja takową posiada. Jaka to była wygoda u poprzedniego operatora rzut oka i wszystko wiadomo - (Od xxxxxx do xxxxxx Limit - xxxxxxxx MB wykorzystano xxxxxx MB pozostało xxxx MB czytelnie i wszystko wiadomo).
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Pobierając aplikacje mobilne, nadajemy naszemu smartfonowi jego unikalny charakter. Kiedy tego nie robimy, nie wykorzystujemy wszystkich funkcjonalności, a nasz telefon nie różni się niczym od starszych, poczciwych modeli. Niezagospodarowany smartfon jest więc niczym dom bez mebli – można w nim mieszkać i z niego korzystać, ale w bardzo ograniczonym zakresie.

Gdy położymy kilka topowych smartfonów obok siebie możemy spostrzec, że są łudząco do siebie podobne. Wiele osób może mieć problem z ich odróżnieniem i nazwaniem. Bryła, jako kluczowy element współczesnego telefonu, i wyświetlacz są prawie identyczne. Przeciętnego użytkownika nie dziwią więc procesy pomiędzy czołowymi producentami o naśladownictwo.

Systemy operacyjne i aplikacje - to one pozwalają odróżnić smartfony!

Różnice są dostrzegalne dopiero po uruchomieniu telefonu. Naszym oczom ukazuje się dusza smartfona, czyli ikony, logika zachowania i „smaczki” zależne od systemu operacyjnego, który drzemie w naszym urządzeniu. Charakterystyczne ikony w iPhonie, wykonane z dbałością o szczegóły i zaokrąglone, to cecha systemu iOS. Znane ikony programów Google: Gmail, Youtube, Mapy Google, to cecha smartfonów Android. Surowy styl kafelkowy „Metro UI” charakteryzuje obecnie smartfony z systemem Windows Phone. Mamy jeszcze smartfony z system Symbian, BlackBerry OS, MeeGo oraz Bada. Rok 2013 najprawdopodobniej zaowocuje premierami smartfonów z nowymi systemami (Firefox OS, Tizen) .
Zdecydowana większość smartfonów sprzedawanych przez T-Mobile kontrolowana jest przez system Android. I choć można o tym rozmawiać bardzo długo, warto skupić się na kluczowym temacie, czyli aplikacjach mobilnych.

T-Mobile, a świat mobilnych aplikacji

W marketach trzech największych platform mobilnych znajduje się już blisko 1.5 mln aplikacji. W AppStore znajduje się ponad 700 000 aplikacji, w Google Play liczba przekroczyła 675 000, a Windows Phone Marketplace w czerwcu 2012 r. przekroczył barierę 100 000 aplikacji. Im więcej aplikacji, tym większa konkurencja. Zdarza się również, że produkt dobry nie zawsze okazuje się sukcesem. W sklepach znajdziemy aplikacje, które dzięki dystrybucji na całym świecie zostały pobrane ponad 100 mln razy (Angry Birds), ale nieodosobnione są przykłady przyzwoitych aplikacji, które bez nakładów marketingowych pobrano zaledwie kilka, może kilkadziesiąt razy. Jednak spójrzmy realnie – rynek lokalny jest zdecydowanie mniejszy. Niewielu naszym rodzimym, bezpłatnym aplikacjom udaje się przekroczyć próg 500 000 pobrań (do najlepszych można zaliczyć wyniki: GG, TVN Player czy ipla).

Czy wiecie, że 26 września 2012 r. Google ogłosiło, że ze sklepu z aplikacjami mobilnymi Google Play od początku jego powstania pobrano aplikacje 25 miliardów razy? To oznacza, że każdy statystyczny mieszkaniec naszego globu pobrał przeszło 3,5 aplikacji. Oczywiście są tacy, którzy pomimo posiadania smartfona dotychczas nie pobrali żadnej aplikacji.

Konkurencja produktów globalnych jest ogromna. Są one wzorcem, ale niedostosowanym do lokalnego rynku – choćby w najprostszym obszarze – często barierą jest brak polskiego języka – co oznacza, że przed polskimi firmami otwierają się możliwości aktywnego tworzenia aplikacji mobilnych.

Nasza aplikacja MiBOA pozwala przede wszystkim sprawdzić stan konta oraz stopień wykorzystania pakietów internetowych.

Obecnie w dystrybucji z konta T-Mobile PL oraz Heyah znajduje się 17 różnych aplikacji. To najwięcej spośród polskich operatorów. T-Mobile PL ma konto w najważniejszych sklepach z aplikacjami: Google Play, Samsung Apps, AppStore, Nokia Store, Windows Marketplace, BlackBerry AppWorld.

T-Mobile jest najbardziej aktywnym graczem na naszym rynku, jeśli chodzi o aplikacje mobilne. W chwili obecnej w dystrybucji z konta T-Mobile PL oraz Heyah znajduje się 17 różnych aplikacji. To najwięcej spośród polskich operatorów.

T-Mobile PL ma swoje konto w najważniejszych sklepach z aplikacjami: Google Play, Samsung Apps, AppStore, Nokia Store, Windows Marketplace, BlackBerry AppWorld. Swoją uwagę skupiamy na platformie Android oraz iOS, a ja osobiście wierzę w dynamiczny rozwój platformy Microsoftu. Dla smartfonów z systemem BlackBerry oraz Symbian firmujemy pojedyncze aplikacje.

Smartfony, telefony do zadań specjalnych!

Od kilku miesięcy używasz smartfona i wiesz już, że można dzięki niemu wygodnie przeglądać strony, odbierać pocztę, korzystać z aplikacji. Czy to już wszystko? Zapraszamy do zapoznania się z bardziej zaawansowanymi funkcjami smartfonów!

Aplikacje ze stajni T-Mobile - jest w czym wybierać!

Staramy się przenosić nasze tradycyjne serwisy, jakie oferuje PTC, do aplikacji mobilnych. Najważniejszą naszą aplikacją jest MiBOA, która przede wszystkim pozwala na sprawdzanie stanu konta oraz stopnia wykorzystania pakietów internetowych. Abonenci mogą za pomocą aplikacji monitorować ostatnie swoje płatności, wystawione faktury i zarządzać posiadanymi przez siebie usługami, również aktywować nowe dostępne dla swojego konta. Inne znane usługi, które mogą być zarządzane za pomocą aplikacji mobilnej, to: Granie na czekanie, Szafa Gra czy Telekonferencje T-Mobile.
Pozostałymi aplikacjami jakimi możemy się pochwalić są aplikacje zawierający atrakcyjny kontent, tj. e-booki T-Mobile oraz Audiobooki T-Mobile. Do Waszej dyspozycji oddaliśmy także takie aplikacje jak freeyah, Sztorm Ar, T-Mobile Ekstraklasa czy T-Mobile Nowe Horyzonty.

Nasza aplikacja Audiobooki T-Mobile pozwoli Wam wejść w posiadanie wyjątkowych książek, których będziecie mogli posłuchać na Waszym smartfonie.

Gdzie szukać aplikacji T-Mobile na Waszych smartfonach? 

Naszych popularnych aplikacji nie musicie daleko szukać. Są tuż pod ręką, dzięki ich preinstalowaniu. Oznacza to, że apliakcje są od razu wgrane na Waszym telefonie i możecie z nich korzystać już po wyciągnięciu smartfona z pudełka. Pozostałe aplikacje znajdziecie w marketach z aplikacjami. Musicie wejść do sklepu i wpisać w wyszukiwarce "tmobile" lub "heyah" (jeśli chcecie znaleźć aplikacje heyah). Można także wyszukać interesującą nas pozycję, wpisując bezpośrednio nazwę produktu. Aplikacje dystrybuujemy w ten sam sposób jak tysiące developerów – poprzez markety aplikacyjne: AppStore, Google Play, Marketplace oraz inne.

Jak umieścić swoją aplikację w markecie?

Model współpracy w przypadku konkretnych sklepów znacznie się różni. Mamy więc „liberalne” podejście w Google Play oraz bardziej „konserwatywne” zasady w AppStore. Aby oferować swoje aplikacje w Android, wystarczy 25$ (opłata członkowska) i ok. 20 minut na założenie konta. Jeśli napisaliśmy aplikację na Androida możemy ją zacząć dystrybuować: od Polski poprzez cały świat. W wypadku Apple trzeba być o wiele bardziej zdeterminowanym. Bo założenie konta nie jest już takie proste. Po pierwsze, trzeba zainwestować w sprzęt: iPhone, Mac (tylko z Maca można opublikować aplikację) + opłata subskrypcyjna w Developer Program 99 USD. Założenie konta wymaga czasu i cierpliwości. Musimy wysłać dokumenty potwierdzające tożsamość naszą bądź firmy i czekać na akceptację naszego uczestnictwa w samym Cupertino. Publikacja samej aplikacji też jest inna:

  • W Google Play, jeśli przygotujemy oprócz aplikacji niezbędne elementy jak ikona, opis, zrzuty ekranowe i dodatkowe materiały marketingowe, to po umieszczeniu ich na platformie aplikacja pojawia się w sklepie w ciągu kilkudziesięciu minut.
  • W AppStore czas od zgłoszenia aplikacji do publikacji trwa ok. 2 tygodnie. Jeśli Apple dopatrzy się w naszej aplikacji jakiejś niezgodności, czas się wydłuża.

Z tego wszystkiego wynika, że rynek aplikacji mobilnych cały czas się powiększa. Każdy użytkownik smartfonu w tej palecie różnych rozwiązań z pewnością znajdzie coś dla siebie.

<div class="SingleNews line18"> <div class="SingleNews line18"> <p><em>Czy wiesz, że każdy smartfon działa w trybie online? W tym poradniku dowiecie się dlaczego Internet w telefonie przydaje się nie tylko wtedy, gdy przeglądamy strony. Pracuje dla nas także wtedy, gdy nawet o nim nie myślimy. Zaczynając przygodę ze smartfonami warto pamiętać, że najwięcej korzyści z tych wszechstronnych urządzeń zyskujemy, gdy jesteśmy na stałe podłączeni do sieci. Zapraszamy do obejrzenia krótkiego przewodnika, który podpowie Wam jak najlepiej wykorzystać podłączony do Internetu telefon.</em></p> </div> </div>

Smartfon bez aplikacji jest jak dom bez mebli! - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Jaworek
12-12-2012 - 10:53:41
Po to ma się smartfona żeby móc korzystać z aplikacji ;D jedną z moich najulubieńszych i must have jest Yanosik ;) w trasie bez niego ani rusz
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Nasz serwis już niedługo się zmieni. Oczywiście na lepsze! Macie szansę przetestować go na swoich smartfonach i tabletach. Czekają atrakcyjne upominki!

Wraz z Nowym Rokiem zobaczysz T-Mobile Trendy w nowej, lepszej odsłonie. Nasz serwis stanie się responsywny, dzięki czemu wygodnie będzie można korzystać z niego na laptopach, smartfonach, tabletach i innych urządzeniach.

Szczególnie ważne jest dla nas wypróbowanie serwisu na smartfonach i tabletach. Dlatego też zachęcamy do wzięcia udziału w zabawie, polegającej na sprawdzeniu działania nowej odsłony Trendów na urządzeniach mobilnych.

Takie testy będą trwały od 18.12.2013 do 06.01.2014.
Oprócz możliwości wcielenia się w jurora naszego odświeżonego serwisu otrzymasz od nas specjalny upominek. Jest nim kod VOD Onet.pl, dzięki któremu będziesz mógł obejrzeć wybraną pozycję kinową spośród najlepszych filmów i seriali.
Kod wykorzystać można do końca bieżącego roku. 


Zmieniamy się dla Ciebie. Oceń nasz nowy serwis!

Zostań testerem nowych Trendów i odbierz upominek! - opinie i komentarze (3)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Reathum
11-10-2015 - 23:22:08
Jestem gotów przetestować w kazdym calu nowy sprzęt, udzielić prawidłowych podpowiedzi co można zmienić a co jest nieprawidłowe dla systemu operacyjnego
  (0)
Odpowiedz
tusia
18-09-2015 - 19:05:51
Jestem gotowa , aby sprawdzić testowany sprzęt.
  (0)
Odpowiedz
praiks
25-08-2015 - 13:24:21
Jestem gotowy uczynić wszystko, aby sprawdzić pod każdym względem testowany sprzęt.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Firmy zapraszają do wzięcia udziału w świątecznym konkursie, skierowanym do użytkowników Twittera.

Wiesz, jaki jest Twój wymarzony prezent? Napisz o nim w tweecie, zrób zdjęcie i pokaż swoim bliskim, co chciałbyś dostać pod choinkę. Wdzięczność rodziny i znajomych to nie jedyna nagroda, jaką otrzymasz, ponieważ na autorów najciekawszych pomysłów czekają prawdziwie wystrzałowe nagrody:

1 miejsce – smartfon Huawei P8 i koszulka

2 miejsce - smartfon Huawei P8 Lite i koszulka

3 miejsce – smartfon Huawei Talkband B2 i koszulka

Aby wziąć udział w konkursie, opublikuj tweeta ze zdjęciem swojego wymarzonego prezentu i opisz go jednym z trzech hashtagów: #DrogiMikolaju #OdMikolajaChce lub #BezRozczarowan. Nie zapomnij także oznaczyć profili organizatorów: @TMobilePolska oraz @Huawei_Consumer.

A nawet jeśli nie uda Ci się wygrać, to i tak warto poinformować bliskich o swoich zachciankach na Święta. Za jednym tweetem powstrzymasz zalew uporczywych pytań, znajomi i rodzina nie będą musieli dłużej się zastanawiać nad podarunkiem, a Tobie uda się uniknąć nietrafionych prezentów.

Konkurs trwa od piątku 11.12 godz. 10:00 aż do 22.12, do godz. 15:00. Tuż przed Gwiazdką, bo 23.12, organizatorzy opublikują listę zwycięzców. Szczegóły konkursu znajdują się w regulaminie udostępnionym przez organizatorów.

Śledźcie profile @TMobilePolska i @Huawei_Consumer na Twitterze i do dzieła!

 

 

Konkurs T-Mobile i Huawei - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Huawei P8 Lite Dual SIM i Huawei MediaPad T1 8.0 w zestawie. Sprawdź!
Podziel się